De MSI Prestige PS341WU is een afrader. Zelfs bij normaal gebruik wordt dit scherm enorm geplaagd door image retention. Zet je Word of je mail een uurtje open om te werken? Dan heb je onherroepelijk zeer zichtbare image retention op grijze vlakken. Er valt gewoon niet mee te werken.
We hebben 3 van deze beeldschermen gehad. De eerste had het na 35 dagen. Deze werd omgeruild voor een Tweedekansje. Na uitpakken en aansluiten zagen we de rentie van de vorige gebruiker nog zitten. En toen ik Premiere Pro opende op mijn scherm, zag ik mijn mailprogramma duidelijk zitten. Alle drie de schermen zijn geretourneerd..
Als je op het internet kijkt zie je overal op Reddit en YouTube meldingen van extreme image retention met de MSI.
We hebben 3 van deze beeldschermen gehad. De eerste had het na 35 dagen. Deze werd omgeruild voor een Tweedekansje. Na uitpakken en aansluiten zagen we de rentie van de vorige gebruiker nog zitten. En toen ik Premiere Pro opende op mijn scherm, zag ik mijn mailprogramma duidelijk zitten. Alle drie de schermen zijn geretourneerd..
Als je op het internet kijkt zie je overal op Reddit en YouTube meldingen van extreme image retention met de MSI.
[ Voor 11% gewijzigd door Dennisweb op 28-05-2022 16:35 ]

:strip_exif()/f/image/aJoNdxRjdGPkIbRZSMzh9rG1.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/97ft6qjqRG5vyqZAc3B4hXiM.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/8HZMcFj86xakJVQYfXSffgqU.jpg?f=fotoalbum_large)