Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17:09

De Britse smartphonemaker Wileyfox heeft de Swift 2 en Swift 2 Plus gepresenteerd, twee Android-smartphones met het op Android gebaseerde Cyanogen OS. De telefoons verschillen alleen in de gebruikte camera en de grootte van het werkgeheugen en de opslag.

Het gaat in beide gevallen om telefoons met een 5"-lcd met een resolutie van 1280x720 pixels. De telefoon meet 143,7x71,9x8,6mm, waarmee het een forse telefoon is voor een toestel met deze schermgrootte. De accu heeft een capaciteit van 2700mAh en ondersteunt Quick Charge 3.0. De accu moet binnen een half uur halfvol zijn, zo claimt de Britse fabrikant.

Beide toestellen draaien op een Qualcomm Snapdragon 430, die acht Cortex A53-processorkernen op maximaal 1,4GHz en een Adreno 505-gpu heeft. De Swift 2 combineert dat met 2GB aan lpdrr3-geheugen en 16GB aan opslag, terwijl de Swift 2 Plus 3GB aan lpddr3-geheugen en 32GB opslag heeft, dat uitbreidbaar is via een slot voor een microsd-kaart. Beide toestellen hebben aan de achterkant een vingerafdrukscanner en aan de onderkant een usb-c-poort. De Android-smartphones hebben ruimte voor twee simkaarten, die allebei 4g ondersteunen.

De Swift 2 heeft een 13-megapixelcamera aan de achterkant, een S5K3L8 van Samsung. Dat is een 13-megapixelsensor van het Isocell-type met een sensorgrootte van 1/3,06" en pixels van 1,12 micron. De frontcamera is een OV8856 van OmniVision, eveneens met 1,12 micron grote pixels, maar een sensorgrootte van 1/4". De frontcamera heeft geen autofocus, die aan de achterkant wel.

De Swift 2 Plus heeft een 16-megapixelcamera, maar welke dat is, heeft de fabrikant nog niet bekendgemaakt. Als het net als die van de Swift 2 een Samsung-sensor is, gaat het om de S5K2P8. Dat is de enige 16-megapixelsensor in het assortiment van de Zuid-Koreaanse fabrikant. Die sensor heeft een grootte van 1/2,6" en de pixels zijn met 1,12 micron even groot. Beide telefoons hebben aan de achterkant f/2.0-lenzen voor de camera's zitten.

De Swift 2 komt binnen twee weken uit in de Benelux en krijgt een adviesprijs mee van 199 euro. De Plus-variant komt op hetzelfde moment op de markt voor 239 euro. De aankondiging kwam niet als een verrassing. Cyanogen, het bedrijf dat de software maakt voor de toestellen, had zijn Android-uitgaves voor de telefoons vorige week per abuis al online gezet.

Terug naar Inhoudsopgave

Swift 2Swift 2 Plus
OSAndroid 7.1.2Android 7.1.2
CPUQualcomm Snapdragon 430Qualcomm Snapdragon 430
GPUAdreno 505Adreno 505
RAM2 GB3 GB
ROM16GB (uitbreidbaar tot 2TB)32GB (uitbreidbaar tot 2TB)
ConnectiviteitBluetooth 4.1, A-GPS, Beido, Glonass, 2,4 Ghz b/g/n wifi, FM-Radio, NFCBluetooth 4.1, A-GPS, Beido, Glonass, 2,4 Ghz b/g/n wifi, FM-Radio, NFC
AansluitingenUSB-C, 3,5mm audio aansluitingUSB-C, 3,5mm audio aansluiting
Sensoren3D G-Sensor, Kompas, Nabijheidssensor, Lichtsensor, Vingerafdrukscanner, Led Notificatie3D G-Sensor, Kompas, Nabijheidssensor, Lichtsensor, Vingerafdrukscanner, Led Notificatie
Scherm5" IPS HD-scherm (1280x720px), 5" IPS HD-scherm (1280x720px)
Camera FrontOVT OV8856: 8MP, FFOVT OV8856: 8MP, FF
Camera backSAMSUNG 3L8: 13MP, PDAF, Dubbele led flitserSAMSUNG 3L8: 16MP, F2.0AF, Dubbele led flitser
Accu2700mAh Polymer (niet vervangbaar) (met QC3.0)2700mAh Polymer (niet vervangbaar) (met QC3.0)
KleurZwart, Goud, RozeZwart, Goud, Roze
Afmetingen143,7 x 71,9 x 8,6 mm143,7 x 71,9 x 8,6 mm
Gewicht155 g158 g
Prijs159 pond (189 euro)189 pond (219 euro)
Release DatumOnbekendOnbekend
BijzonderhedenDual Sim (Nano / SD & Micro), Aluminium behuizingDual Sim (Nano / SD & Micro), Aluminium behuizing
AccessoiresLaadkabel, garantie, getting started (Oplader ontbreekt)Laadkabel, garantie, getting started (Oplader ontbreekt)

De Wileyfox Swift 2 (Plus) ondersteunt de volgende frequenties:
NetwerktechniekBandenFrequentie
GSM/EDGE-850, 900, 1800, 1900 MHz
3G/HSPDA-900, 2100 MHz
FDD-LTE (CAT 4)3, 7, 20800, 1800, 2600 Mhz

Helaas ontbreekt de door T-mobile gebruikte 900Mhz band, waardoor 4G slechter kan werken.

Terug naar Inhoudsopgave

De Swift 2 (Plus) wordt standaard geleverd met CyanogenOS. De laatste versie kan altijd gevonden worden op de support pagina van Cyanogen. Voor alle andere ROM's kan je kijken op AndroidFileHost (met dank aan rens-br)

Terug naar Inhoudsopgave

Terug naar Inhoudsopgave

Mocht er iemand nog tips, aanpassingen of wijzigingen hebben, stuur me dan een DM.

VersieDatumAanpassingen
V1.003-11-2016Topic aangemaakt
V1.107-11-2016Afbeeldingen aangepast

Terug naar Inhoudsopgave

[ Voor 4% gewijzigd door rens-br op 24-10-2017 13:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gold_Appl3
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 28-08 15:14
Het lijkt erop dat wileyfox al aan een hoesje gewerkt heeft;
Afbeeldingslocatie: https://images-na.ssl-images-amazon.com/images/I/71xtLd%2BhXUL._SL1500_.jpg
Deze staat erbij op de pagina van de swift 2 plus op amazon.de zelf vind ik het een stuk strakker en netter eruit zien dan het originele hoesje voor de swift (1).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makster
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 10-09 22:22
Gold_Appl3 schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 19:19:
Het lijkt erop dat wileyfox al aan een hoesje gewerkt heeft;
Deze staat erbij op de pagina van de swift 2 plus op amazon.de zelf vind ik het een stuk strakker en netter eruit zien dan het originele hoesje voor de swift (1).
Heb je ook een directe link naar dat hoesje bij amazon.de? Want ik zie hem niet en kan hem zo 1,2,3 ook niet vinden als ik op de site zoek daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gold_Appl3
Makster schreef op woensdag 09 november 2016 @ 13:48:
Heb je ook een directe link naar dat hoesje bij amazon.de? Want ik zie hem niet en kan hem zo 1,2,3 ook niet vinden als ik op de site zoek daar.
Hij staat nog niet apart vermeld; zag hem zelf ook nog niet los. Staat daarom in de advertentie van de swift 2 plus zelf erbij zoals heir te zien is https://www.amazon.de/dp/...AVEP&childASIN=B01M8NAVEP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makster
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 10-09 22:22
Ah, dat verklaart waarom ik hem niet kon vinden. Hopen dat hij ook daadwerkelijk uitkomt dan :)

Voor wie nog een niet al te dure extra usb-c kabel zoekt, ik heb er eentje bij de Hema gekocht voor 7 euro en die doet het prima (kan zo snel even geen directe link op de site vinden, maar zoek maar even op 'usb c'). Gewoon zwart, 1 meter en geen poespas.

• Gold_Appl3
En het hoesje is er ook in het rood is te zien op de wileyfox site, echter is hij ergens anders nog niet te zien.
Afbeeldingslocatie: https://www.wileyfox.com/media/catalog/product/cache/1/small_image/220x/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/r/e/red-cover-revised.png

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Hierbij een foto van de hardcase in het oranje

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/VOD33g9AeGoacVAqq21NmYPY/full.jpg

Naar onze mening (wij van WC-eend) is deze case inderdaad beter dan die van de Swift.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gibsinon
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 01-01-2023
Ik hoop dat die van gold appl zijn foto komt. Vind het wel een must een cover.
Als iemand een heeft hoor ik het graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
Gibsinon schreef op maandag 14 november 2016 @ 18:39:
Zijn er ook covers voor? Voor de eerste swift ook al zo weinig keus.
Er is een cover te koop op website van Wileyfox. Op ebay en andere chinese websites zijn er vast ook wel een aantal te vinden.

• gylol
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 23-05-2024
Heeft iemand toevallig een sterk beschermend hoesje gevonden? Zoals die van Otterbox. Mijn zoektochten hebben nog niks opgeleverd. Er lijken alleen flip hoesjes te zijn of die van Wileyfox zelf.

Verwijderd

gylol schreef op donderdag 17 november 2016 @ 16:48:
Heeft iemand toevallig een sterk beschermend hoesje gevonden? Zoals die van Otterbox. Mijn zoektochten hebben nog niks opgeleverd. Er lijken alleen flip hoesjes te zijn of die van Wileyfox zelf.
Op Aliexpress zijn ondertussen al hard cases voor de Swift 2 te vinden. Enkel jammer dat ze allen afbeeldingen bevatten en geen enkele met 1 kleur maar daar komt wel verandering in me dunkt.

link voor geïnteresseerden: https://nl.aliexpress.com...-swift-2/32769471788.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommelsch
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18-04 21:37
Mijn vriendin heeft het hoesje bij Wileyfox zelf besteld op de 25ste en hij is vandaag binnen gekomen.

Kosten £14.99 (€18,27) betaald via paypal, ziet er netjes uit en past goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
Tommelsch schreef op woensdag 30 november 2016 @ 16:09:
Mijn vriendin heeft het hoesje bij Wileyfox zelf besteld op de 25ste en hij is vandaag binnen gekomen.

Kosten £14.99 (€18,27) betaald via paypal, ziet er netjes uit en past goed.
Kun je er ook wat foto's van post? Los en met de telefoon erin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Natriumon
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 03-07 15:26
Heeft iemand een chill hoesje in Nederland kunnen vinden? Ik zoek iets vergelijkbaars met het officiele hoesje, alleen dan niet zo fel oranje. Op AliExpress zie ik alleen flipcases en de foeilelijke cases waar al eerder naar werd gelinkt.

En hoe zit het met screen protectors? Op mijn oude telefoons heb ik nooit een screen protector gebruikt, is dit wel aan te raden? Ik wil graag dat de telefoon langer mee gaat, maar als een hoesje voldoende is dan wil ik het gebruiksgemak niet verder beperken. Tenzij je hier niks van merkt natuurlijk.

Linkje voor de screenprotectors

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br
Natriumon schreef op zondag 4 december 2016 @ 22:17:
En hoe zit het met screen protectors? Op mijn oude telefoons heb ik nooit een screen protector gebruikt, is dit wel aan te raden? Ik wil graag dat de telefoon langer mee gaat, maar als een hoesje voldoende is dan wil ik het gebruiksgemak niet verder beperken. Tenzij je hier niks van merkt natuurlijk.
Als je inderdaad een screenprotector wilt, dan kun je het beste kiezen voor een Tempered Glass screenprotector. Deze beschermt je scherm niet alleen tegen krassen, maar ook tegen vallen. Je scherm wordt hierdoor iets dikker, maar in praktijk merk je hier helemaal niks van. Verder zijn Tempered Glass protectors ook veel gemakkelijker te bevestigen.

Ik kan je wel ten zeerste aanraden om een screenprotector te kopen. Ik vind het persoonlijk altijd zo'n zonde als er krassen op mijn scherm komen.

Het beste zijn die van Nillkin, maar zo te zien zijn die er nog niet voor de Swift 2. Deze zou bijvoorbeeld wel voldoen denk ik.

[ Voor 19% gewijzigd door rens-br op 05-12-2016 09:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShaneV
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15:40
Iemand hier ervaring met screenprotectors en cases? Ik vindt er zo goed als geen enkele.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 16:45
De kunstof case en screenprotector die bij Amazon.de worden meegeleverd bij de Swift 2+ zijn prima. De screenprotector is een van 13 in een dozijn, maar omdat ie al af fabriek is aangebracht, zonder bubbeltjes ;). De case past goed, en is aan de binnenkant voorzien van een zachte voering. Gratis gekregen, dus helemaal perfect ;). Zie voor een foto van de case de beschrijving bij Amazon. Maar ik kan de case niet afzonderlijk vinden op Amazon, wel bij Wileyfox zelf...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gibsinon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patavorene
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-09 20:59
Is er al bekend wanneer er volledige hoesjes komen voor de Swift 2?
Flip covers of bookcases...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustCeline
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 05-05 23:42
Mijn ervaring met het bestellen van de officiële case via wileyfox.com is helaas niet zo goed.

Op 22 december heb ik de bestelling geplaatst. Dit kostte al aardig wat moeite, omdat de webshop nogal knullig in elkaar zit. Zo gaf de site wel de optie om met pinpas te betalen, maar dit werkte helaas niet. Ook verschilde de prijzen tussen wileyfox.com (18 euro) en wileyfox.com/nl (15 euro).
Uiteindelijk lukte het me om de bestelling met mijn creditcard te plaatsen, waarna ik geen bevestigingsemail kreeg. Ook was in mijn wileyfox account de order nog niet terug te vinden. Het bedrag van 18 euro (niet de 15 die ik had verwacht) was echter wel gereserveerd op mijn creditcard.

De volgende dag nog steeds geen mail, maar vond ik de bestelling wel terug in mijn account, met daarbij de opmerking -suspected fraud-. Natuurlijk gemaild naar wileyfox met mijn ordernummer en de vraag waarom de prijs anders was dan verwacht en of mijn bestelling nog wel geleverd zou worden. Na een aantal keer heen en weer gemaild te hebben kreeg ik de volgende antwoorden:

Of ik mijn bestelling nog kan verwachten: "Your order has been placed on hold because of suspected fraud as we have had a lot of fraudulent orders being placed recently. This is only for security."

Wanneer ik mijn bestelling dan kan verwachten: "We cannot provide a time frame as this is getting looked into at the moment. Hopefully this will be solved soon."

Ondertussen ben ik twee weken verder (oorspronkelijke levertijd was 1-2 dagen) en heb ik nog steeds geen case. Ik heb nu de bestelling geannuleerd en wacht nog op de bevestiging daarvan, en dan bestel ik wel ergens anders. Ondertussen zijn er ook op andere plaatsen cases verkrijgbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gibsinon
Knaldeals heeft ze als pre order van JustinCase. Allerlei printjes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gibsinon
Coolblue heeft de oranje officiele op voorraad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 08-09 16:42
Wie heeft er ook een glazen screenprotector ?
Had er 1 besteld maar die blijft aan de randen toch lucht behouden waardoor die nu al beschadigd is :(

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
harley schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 16:54:
Had er 1 besteld maar die blijft aan de randen toch lucht behouden [...] nu al beschadigd is :(
Nadeeltje van 2.5D-glas it is, kleinere protector een idee?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cyclofosfamide
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 10-09 21:55
Ondertussen heb ik deze telefoon voor mijn zoon gekocht en heb de oranje Wileyfox case erbij (was gratis bij Coolblue). Leuke betaalbare telefoon voor iemand die naar de brugklas gaat.

Ben nog steeds op zoek naar een écht passende screenprotector. Wie van jullie is tevreden over zijn goed passende screenprotector en wil zijn ervaring/aankoop delen? Het mag glas of plastic zijn.

| medic with nerdskillz | Pixel 9 Pro | Pixel 5 (hardloop/backup) | glFTPd addict | AM4 RTX3080 | Nvidia SHIELD Pro 2019 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 08-09 16:42
ik heb nu nog drie verschillende onderweg nadat de tempered glas hier niet bleek te werken.

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crillius
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11:52

Crillius

Goed gek is ook niet verkeerd

@Verwijderd

hallo Wileyfox!
ik heb nu mijn toestel een aantal dagen in gebruikt en tot zover bevalt t prima!
ik ben natuurlijk wel heel benieuwd naar de nieuwe OS die gepland staat :)

nou heb ik toch nog n vraagje.
jullie leveren geen lader mee, gebaseerd op de redenatie dat de meeste mensen ondertussen hele lades vol hebben liggen ermee en daar kan ik prima in komen. uitstekend idee om mee te denken met het milieu!

helaas bieden jullie zelf geen laders aan voor de mensen die er wel nog een willen bestellen, zeker gezien de nieuwe Quick Charge 3.0 die een speciale adapter vereist is dit mijns inziens een gemiste kans.

en als jullie dan zelf geen adapters verkopen, kunnen jullie dan wel op zn minst een aanbeveling doen wat betreft Quick Charge adapters?
hebben jullie verschillende adapters getest? hebben jullie bepaalde merken of modellen waar jullie van zeggen: "dit is een goede lader voor onze QC3 toestellen"? of juist modellen of merken waar jullie van zeggen "blijf hier ver van"?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Crillius schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 18:58:
@Verwijderd

hallo Wileyfox!
ik heb nu mijn toestel een aantal dagen in gebruikt en tot zover bevalt t prima!
ik ben natuurlijk wel heel benieuwd naar de nieuwe OS die gepland staat :)

nou heb ik toch nog n vraagje.
jullie leveren geen lader mee, gebaseerd op de redenatie dat de meeste mensen ondertussen hele lades vol hebben liggen ermee en daar kan ik prima in komen. uitstekend idee om mee te denken met het milieu!

helaas bieden jullie zelf geen laders aan voor de mensen die er wel nog een willen bestellen, zeker gezien de nieuwe Quick Charge 3.0 die een speciale adapter vereist is dit mijns inziens een gemiste kans.

en als jullie dan zelf geen adapters verkopen, kunnen jullie dan wel op zn minst een aanbeveling doen wat betreft Quick Charge adapters?
hebben jullie verschillende adapters getest? hebben jullie bepaalde merken of modellen waar jullie van zeggen: "dit is een goede lader voor onze QC3 toestellen"? of juist modellen of merken waar jullie van zeggen "blijf hier ver van"?
Jouw aanname is inderdaad correct. Wij gaan er vanuit dat de meeste mensen genoeg oplader thuis hebben. Maar je hebt inderdaad ook gelijk dat een QC3.0 wel redelijk handig is.

Ons advies is een Anker en/of Aukey lader, daar hebben wij goeie ervaringen mee.

Bijvoorbeelde de Aukey PA-T9

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/sld7qbmoncfO8d45D1ZVeEi0/medium.png

Slechts 11 euro bij Amazon. Maar er zijn natuurlijk ook genoeg andere laders die meerdere poorten hebben, zodat je meerdere apparaten (tablets etc..) kan opladen.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2017 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JakeNL
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-07 20:16
Verwijderd schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 09:50:
[...]

Jouw aanname is inderdaad correct. Wij gaan er vanuit dat de meeste mensen genoeg oplader thuis hebben. Maar je hebt inderdaad ook gelijk dat een QC3.0 wel redelijk handig is.

Ons advies is een Anker en/of Aukey lader, daar hebben wij goeie ervaringen mee.

Bijvoorbeelde de Aukey PA-T9

[afbeelding]

Slechts 11 euro bij Amazon. Maar er zijn natuurlijk ook genoeg andere laders die meerdere poorten hebben, zodat je meerdere apparaten (tablets etc..) kan opladen.
Heb je ook zonder de QC3.0 adapter een speciale kabel nodig om de telefoon te laden? Volstaat de wijdversprijde Micro USB kabel hiervoor? Ik kan er niet goed uitkomen of een Micro-USB stekker past in een USB-C connector.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Nu online

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Er wordt een USB-C naar USB-A kabel meegeleverd. Deze werkt met een willekeurige oplader. Je kunt geen Micro-USB-stekker in een USB-C-poort steken.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cowabungaa
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 06-09 17:45
@Verwijderd

Ik heb vandaag mijn Wileyfox Swift 2 Plus binnengekregen en heb er direct een screenprotector van Wileyfox zelf bij besteld. Nu blijkt deze alleen helemaal niet goed te passen; het scherm rond zich wat af aan de randen waardoor er een paar milimeter rondom de screenprotector niet op het scherm plakt. Dit is niet alleen zwaar lelijk, het maakt het ook nog eens veel te gemakkelijk om dat ding eraf te halen. Beetje spijtig. Mijn vraag is nu; welke screen protector past wél? Ik wil geen krassen op mijn gloednieuwe telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
In het verleden heb ik deze tempered glass-dingen gekocht. Helaas zijn die niet meer leverbaar, en Google helpt me ook niet echt verder. Tenzij ik 20 euro per stuk wil betalen, maar dat vind ik iets te duur.

Iemand tips waar deze nog voor relatief weinig te koop zijn?

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Pagina: 1