Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17:09

De Britse smartphonemaker Wileyfox heeft de Swift 2 en Swift 2 Plus gepresenteerd, twee Android-smartphones met het op Android gebaseerde Cyanogen OS. De telefoons verschillen alleen in de gebruikte camera en de grootte van het werkgeheugen en de opslag.

Het gaat in beide gevallen om telefoons met een 5"-lcd met een resolutie van 1280x720 pixels. De telefoon meet 143,7x71,9x8,6mm, waarmee het een forse telefoon is voor een toestel met deze schermgrootte. De accu heeft een capaciteit van 2700mAh en ondersteunt Quick Charge 3.0. De accu moet binnen een half uur halfvol zijn, zo claimt de Britse fabrikant.

Beide toestellen draaien op een Qualcomm Snapdragon 430, die acht Cortex A53-processorkernen op maximaal 1,4GHz en een Adreno 505-gpu heeft. De Swift 2 combineert dat met 2GB aan lpdrr3-geheugen en 16GB aan opslag, terwijl de Swift 2 Plus 3GB aan lpddr3-geheugen en 32GB opslag heeft, dat uitbreidbaar is via een slot voor een microsd-kaart. Beide toestellen hebben aan de achterkant een vingerafdrukscanner en aan de onderkant een usb-c-poort. De Android-smartphones hebben ruimte voor twee simkaarten, die allebei 4g ondersteunen.

De Swift 2 heeft een 13-megapixelcamera aan de achterkant, een S5K3L8 van Samsung. Dat is een 13-megapixelsensor van het Isocell-type met een sensorgrootte van 1/3,06" en pixels van 1,12 micron. De frontcamera is een OV8856 van OmniVision, eveneens met 1,12 micron grote pixels, maar een sensorgrootte van 1/4". De frontcamera heeft geen autofocus, die aan de achterkant wel.

De Swift 2 Plus heeft een 16-megapixelcamera, maar welke dat is, heeft de fabrikant nog niet bekendgemaakt. Als het net als die van de Swift 2 een Samsung-sensor is, gaat het om de S5K2P8. Dat is de enige 16-megapixelsensor in het assortiment van de Zuid-Koreaanse fabrikant. Die sensor heeft een grootte van 1/2,6" en de pixels zijn met 1,12 micron even groot. Beide telefoons hebben aan de achterkant f/2.0-lenzen voor de camera's zitten.

De Swift 2 komt binnen twee weken uit in de Benelux en krijgt een adviesprijs mee van 199 euro. De Plus-variant komt op hetzelfde moment op de markt voor 239 euro. De aankondiging kwam niet als een verrassing. Cyanogen, het bedrijf dat de software maakt voor de toestellen, had zijn Android-uitgaves voor de telefoons vorige week per abuis al online gezet.

Terug naar Inhoudsopgave

Swift 2Swift 2 Plus
OSAndroid 7.1.2Android 7.1.2
CPUQualcomm Snapdragon 430Qualcomm Snapdragon 430
GPUAdreno 505Adreno 505
RAM2 GB3 GB
ROM16GB (uitbreidbaar tot 2TB)32GB (uitbreidbaar tot 2TB)
ConnectiviteitBluetooth 4.1, A-GPS, Beido, Glonass, 2,4 Ghz b/g/n wifi, FM-Radio, NFCBluetooth 4.1, A-GPS, Beido, Glonass, 2,4 Ghz b/g/n wifi, FM-Radio, NFC
AansluitingenUSB-C, 3,5mm audio aansluitingUSB-C, 3,5mm audio aansluiting
Sensoren3D G-Sensor, Kompas, Nabijheidssensor, Lichtsensor, Vingerafdrukscanner, Led Notificatie3D G-Sensor, Kompas, Nabijheidssensor, Lichtsensor, Vingerafdrukscanner, Led Notificatie
Scherm5" IPS HD-scherm (1280x720px), 5" IPS HD-scherm (1280x720px)
Camera FrontOVT OV8856: 8MP, FFOVT OV8856: 8MP, FF
Camera backSAMSUNG 3L8: 13MP, PDAF, Dubbele led flitserSAMSUNG 3L8: 16MP, F2.0AF, Dubbele led flitser
Accu2700mAh Polymer (niet vervangbaar) (met QC3.0)2700mAh Polymer (niet vervangbaar) (met QC3.0)
KleurZwart, Goud, RozeZwart, Goud, Roze
Afmetingen143,7 x 71,9 x 8,6 mm143,7 x 71,9 x 8,6 mm
Gewicht155 g158 g
Prijs159 pond (189 euro)189 pond (219 euro)
Release DatumOnbekendOnbekend
BijzonderhedenDual Sim (Nano / SD & Micro)Dual Sim (Nano / SD & Micro)
AccessoiresLaadkabel, garantie, getting started (Oplader ontbreekt)Laadkabel, garantie, getting started (Oplader ontbreekt)

De Wileyfox Swift 2 (Plus) ondersteunt de volgende frequenties:
NetwerktechniekBandenFrequentie
GSM/EDGE-850, 900, 1800, 1900 MHz
3G/HSPDA-900, 2100 MHz
FDD-LTE (CAT 4)3, 7, 20800, 1800, 2600 Mhz

Helaas ontbreekt de door T-mobile gebruikte 900Mhz band, waardoor 4G slechter kan werken.

Terug naar Inhoudsopgave

De Swift 2 (Plus) wordt standaard geleverd met CyanogenOS. De laatste versie kan altijd gevonden worden op de support pagina van Cyanogen. Voor alle andere ROM's kan je kijken op AndroidFileHost (met dank aan rens-br)

Terug naar Inhoudsopgave

Terug naar Inhoudsopgave

Mocht er iemand nog tips, aanpassingen of wijzigingen hebben, stuur me dan een DM.

VersieDatumAanpassingen
V1.025-10-2016Topic aangemaakt
V2.002-11-2016Topic aangepast aan aankondiging
V2.107-11-2016Afbeeldingen aangepast

Terug naar Inhoudsopgave

[ Voor 36% gewijzigd door rens-br op 24-10-2017 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
Het toestel is al te koop voor 13.990 roebel (omgerekend 207 euro) bij http://flystore.ru/catalo...ox_swift_2_midnight_blue/.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• w3news
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-03 21:42

Een beter internet begint bij jezelf...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
Volgens de Keynote gaat de Swift 2 189 euro kosten en de Swift 2 Plus 219 euro. Belsimpel zit dus iets boven de adviesprijs.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• w3news
Belsimpel heeft ze inderdaad duurder gesprijst (199 en 239), ik ben benieuwd naar de prijzen via andere winkels.

Meer informatie is al te zien via de officiele site:
http://www.wileyfox.com/nl/swift2.html

[ Voor 30% gewijzigd door w3news op 02-11-2016 16:48 . Reden: informatie op de officiele site ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
w3news schreef op woensdag 02 november 2016 @ 16:38:
Belsimpel heeft ze inderdaad duurder gesprijst (199 en 239), ik ben benieuwd naar de prijzen via andere winkels.
Releasedatum is helaas nog niet bekend gemaakt. Dus het is ook nog even afwachten of de prijzen gaan dalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomas Hochstenbach
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 16:57

Tomas Hochstenbach

Redacteur componenten
rens-br schreef op woensdag 02 november 2016 @ 16:05:
Volgens de Keynote gaat de Swift 2 189 euro kosten en de Swift 2 Plus 219 euro. Belsimpel zit dus iets boven de adviesprijs.
199 en 239 zijn de Nederlandse adviesprijzen zoals die door Wileyfox zijn gecommuniceerd zojuist. In de PR staat over de verkrijgbaarheid niets meer dan 'are available', dus dat zou vrijwel per direct moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
TomasH schreef op woensdag 02 november 2016 @ 16:52:
199 en 239 zijn de Nederlandse adviesprijzen zoals die door Wileyfox zijn gecommuniceerd zojuist. In de PR staat over de verkrijgbaarheid niets meer dan 'are available', dus dat zou vrijwel per direct moeten zijn.
Waar zie je dit staan? In de Keynote hebben ze het heel duidelijk over 159 pond / 189 euro en 189 pond / 219 euro.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tomas Hochstenbach
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 16:57

Tomas Hochstenbach

Redacteur componenten
rens-br schreef op woensdag 02 november 2016 @ 16:54:
[...]

Waar zie je dit staan? In de Keynote hebben ze het heel duidelijk over 159 pond / 189 euro en 189 pond / 219 euro.
Dat staat in het persbericht dat Wileyfox vanmiddag richting Nederlandse pers heeft gestuurd. Gezien de daarin genoemde ketens die 'm gaan leveren, zal dat een specifiek op NL gericht persbericht zijn.

Zie ook Wileyfox introduceert Swift 2-serie smartphones ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
TomasH schreef op woensdag 02 november 2016 @ 16:56:
[...]

Dat staat in het persbericht dat Wileyfox vanmiddag richting Nederlandse pers heeft gestuurd. Gezien de daarin genoemde ketens die 'm gaan leveren, zal dat een specifiek op NL gericht persbericht zijn.

Zie ook Wileyfox introduceert Swift 2-serie smartphones ;)
Ah kijk. Bedankt voor de link!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w3news
gsmwijzer heeft ze ook toegevoegd:
https://www.gsmwijzer.nl/wileyfox/swift-2?utf8=%E2%9C%93
https://www.gsmwijzer.nl/...ift-2-plus?utf8=%E2%9C%93

Lijkt er op dat de gewone Swift 2 snel verkrijgbaar zal zijn, en de Swift 2 plus wat later beschikbaar zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
w3news schreef op woensdag 02 november 2016 @ 17:19:
Lijkt er op dat de gewone Swift 2 snel verkrijgbaar zal zijn, en de Swift 2 plus wat later beschikbaar zal zijn.
Waar zie je dat?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• w3news
Zowel amazon als de nederlandse shops geven voor de gewone een paar dagen.
En voor de plus geven de nederlandse shops december aan, en amazon 9-14 november (verschilt per kleur)
zie mijn bovengenoemde links.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

w3news schreef op woensdag 02 november 2016 @ 17:19:
gsmwijzer heeft ze ook toegevoegd:
https://www.gsmwijzer.nl/wileyfox/swift-2?utf8=%E2%9C%93
https://www.gsmwijzer.nl/...ift-2-plus?utf8=%E2%9C%93

Dat klopt. De Swift2 gaat heel snel beschikbaar zijn. De Swift2 Plus een weekje later.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Makster
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 10-09 22:22
Sterker nog, ik heb de Swift 2 afgelopen vrijdag al besteld via belsimpel en zaterdag ontvangen :) Daar is hij nu zo te zien ook uitverkocht, maar nu is hij leverbaar via bol.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zawaponga
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 17:14
Jeuj, mijn preorder van amazon.de is vandaag vanuit Engeland verstuurt. De verwachtte lever datum van mijn swift 2+ zal 15 november zijn.

Verwijderd

Is er iemand die de 2+ al in bezit heeft?
Ik heb m nl. vorige week gepreordered maar helaas nog geen nieuws.

Op internet lees ik tegenstrijdige levertijden, de ene spreekt over beschikbaar 13/14 november, anderen 9 november.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 10 november 2016 @ 09:10:
Is er iemand die de 2+ al in bezit heeft?
Ik heb m nl. vorige week gepreordered maar helaas nog geen nieuws.

Op internet lees ik tegenstrijdige levertijden, de ene spreekt over beschikbaar 13/14 november, anderen 9 november.
Ik heb `m al >:) Maar ik tel zeker niet mee?

De Swift 2 Plus Gold kan je inderdaad ongeveer de 14de verwachten. De Midnight Blue komt een week later.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op Coolblue staat de Wileyfox Swift 2+ Goud beschikbaar verwacht op 18/11/2016.

Toch vreemd dat hetzelfde toestel mits een ander kleur een afwijkende beschikbaarheid heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
Verwijderd schreef op maandag 14 november 2016 @ 16:21:
Toch vreemd dat hetzelfde toestel mits een ander kleur een afwijkende beschikbaarheid heeft.
Gebeurd wel vaker. Productie is waarschijnlijk minder en wordt later gestart, omdat andere kleuren vaak minder populair zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de geïnteresseerden:

Het toestel (de 2 plus) staat in de gouden uitgave vanaf morgen beschikbaar bij Coolblue.

Verwijderd

KarlMarX schreef op donderdag 17 november 2016 @ 13:05:
Bedankt. Ik vond de verschillende hands-ons nogal tegenstrijdig. Daarom hoopte ik op real-life ervaringen hier. Maar de plus is inderdaad nog niet ruim beschikbaar, dus ik zal nog wel even geduld hebben.
Het gouden model van de Plus is alvast beschikbaar bij Coolblue :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rattenfanger
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 10-09 13:58
De Swift 2 Plus Midnight Blue wordt donderdag 24 november geleverd door Coolblue!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br
Tijdelijke Black Friday deal: De Swift 2 nu 119 pond (140 euro) en de Swift 2 plus nu 149 pond (175 euro) op Amazon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cranberry
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online
'k Kreeg zojuist een mail van WileyFox over de BlackFriday actie. Door op een link te klikken, kan de korting verlengd worden tot komende maandag. Je krijgt €35 korting op een WF toestel.

Omdat ik overweeg om de telefoon zakelijk aan te schaffen, vind ik het belangrijk dat de BTW gespecificeerd wordt op de factuur. Ik ga er van uit dat dat het geval is als je via de website van WF zelf de telefoon besteld. Heeft iemand misschien via WF zelf besteld?

O ja, de code voor €35 korting is BFFOX35 :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• VincentK
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 31-07 22:22
Zaterdag heb ik er eentje besteld via de WF site. Site is en blijft een beetje brak omdat je geen adres gegevens of device aan je account kunt koppelen. Wel positief dat de Swift 2 hier 189 euro kost en je op deze prijs je nog 35 euro korting krijgt. Totaalprijs komt daarmee op 154 euro.

Netjes een bevestiging van betaling via credit card gekregen. Nu nog even afwachten op verzending vanuit Engeland...

Update maandag 28 november - 19:30: Zojuist mail van verzending gekregen. 'You're order has now been shipped, you should expect it very soon.'

Update 29 november - pakketje is binnen via dhl. Vond het supersnel gaan.

[ Voor 21% gewijzigd door VincentK op 29-11-2016 23:05 . Reden: Update verzending WF Swift en ontvangst ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cranberry
  • Nu online
Heb je al een factuur ontvangen? Zo ja, staat de BTW vermeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VincentK
Ja. Rekening ontvangen. En ja, btw staat erop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jopperd
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-06 08:00
Via Amazon.de gaat het helaas minder snel. 24-11 besteld en zou eigenlijk 30-11 moeten worden geleverd. De laatste update is dat het pakketje aan de transporteur in Engeland is afgegeven en dat is het..
Verwachte leverdatum is nu ook een week verschoven naar 7-12. Beetje vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cranberry
  • Nu online
Ik heb 'm maandagavond laat besteld via de site van WF zelf. Na de bevestiging van de bestelling, heb ik niets meer gehoord. Daarom heb ik vanmorgen een bericht gestuurd om na te vragen wanneer men verwacht dat 'ie geleverd zal worden.

Update 01/12 19:24 Net na 17:00 een mailtje gehad dat 'ie verstuurd is.

Update 02/12 19:51: Telefoon is vanmiddag bezorgd! :)

[ Voor 21% gewijzigd door Cranberry op 02-12-2016 19:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zawaponga
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 17:14
Jopperd schreef op donderdag 1 december 2016 @ 09:47:
Via Amazon.de gaat het helaas minder snel. 24-11 besteld en zou eigenlijk 30-11 moeten worden geleverd. De laatste update is dat het pakketje aan de transporteur in Engeland is afgegeven en dat is het..
Verwachte leverdatum is nu ook een week verschoven naar 7-12. Beetje vreemd.
Jopperd, mij is precies hetzelfde overkomen, heb via Amazon.de op 2 november besteld en 8 november is ie verstuurd. De verwachtte lever datum was de 15e. Toen werd het de 22e (dat het pakketje aan de transporteur in Engeland is afgegeven stond bij mij ook). De volgende dag (23e) heb ik ze gecontacteerd en diezelfde dag hebben ze zogenaamd per morning express een nieuwe verstuurd. Maandag was de 28e heb ik hem gekregen 8)7 .
Uiteindelijk is het maar een telefoon en zijn er belangrijkere dingen in het leven, maar ik ben gewoon ongeduldig :) .
Nu weet je wat je kunt verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jopperd
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-06 08:00
Zawaponga schreef op zaterdag 3 december 2016 @ 01:59:
[...]

Jopperd, mij is precies hetzelfde overkomen, heb via Amazon.de op 2 november besteld en 8 november is ie verstuurd. De verwachtte lever datum was de 15e. Toen werd het de 22e (dat het pakketje aan de transporteur in Engeland is afgegeven stond bij mij ook). De volgende dag (23e) heb ik ze gecontacteerd en diezelfde dag hebben ze zogenaamd per morning express een nieuwe verstuurd. Maandag was de 28e heb ik hem gekregen 8)7 .
Uiteindelijk is het maar een telefoon en zijn er belangrijkere dingen in het leven, maar ik ben gewoon ongeduldig :) .
Nu weet je wat je kunt verwachten.
Heb je helemaal gelijk in.
Even een update van mijn situatie, afgelopen donderdag lag het pakketje in de brievenbus. Terwijl op de site nog steeds staat dat die onderweg is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 16:45
De Swift 2 Plus (alleen midnight blue) is op dit moment (nog steeds?) in de aanbieding bij Amazon.de voor 179 euro (uiteindelijk een paar euro duurder vanwege verschil in BTW). Gratis verzending, en inclusief een originele Wileyfox back cover en een vouchercode voor gratis schermreparatie bij schade in het eerste garantiejaar. Heb 'm 2 december besteld, vier dagen later in huis.

• J_star
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 10-09 23:32
Helaas die actie is nu voorbij, was een erg nette prijs geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VincentK
Na een snelle levering van mijn op de Wileyfox.com bestelde Swift 2 deel ik hier toch een mindere ervaring. Zoals gezegd via de Black Friday actie een WF Swift 2 besteld die keurig netjes een paar dagen later bezorgd werd.

Na de Swift een paar dagen gebruikt te hebben viel me op dat aan de achterzijde van het toestel van het WF logo een of twee onderdeeltjes van het logo misten. Dat stond de goede werking van de telefoon niet in de weg. Toch heb ik contact opgenomen met WF via de chat. Dat werkt allemaal soepel en snel. Snel was een medewerker op de chat gekomen waar ik mijn klacht uitlegde. Die gaf aan dat ik het toestel kon retourneren naar de reparatie van WF. Het defecte logo zou hersteld worden.

Op 9 december 2016 heb ik het toestel retour gestuurd. Daarna is het stil geworden van WF uit. Vlak na de Kerstdagen heb ik een eerste keer contact opgenomen met WF; tot die tijd had ik geen enkele reactie gehad van WF uit. Reactie via de chat was dat de reparatie afdeling vanwege Kerst gesloten was en er geen contact kon worden gelegd. Of ik het na Oud en Nieuw weer wilde proberen.

Zo gezegd, zo gedaan:
- Op 2 januari kon geen enkele informatie worden gegeven;
- 9 januari: toestel is binnen en op dit moment 'in repair';
- 16 januari: toestel is in final test phase;
- 23 januari: toestel nog steeds in final test phase. Onbekend wanneer het toestel gereed is.

Ondanks de goede verhalen van WF en mijn eigen goede ervaringen met de eerste versie van de WF Swift, is dit een flinke deuk in het positieve imago die WF achterlaat bij. Mijn nieuwe toestel heb ik zegge en schrijve 4 dagen gebruikt en ondertussen is het toestel al een kleine 7 weken in repair. Daarbij heb ik geen enkele reactie van WF uit gehad over ontvangst van het toestel of wat status update [ja, er staat ISO 9001 op de site, alleen zegt dat dus erg weinig].

Update 30 januari: Na wederom contact via de chat op vrijdag 27-1 gehoord dat het toestel is verzonden en snel wordt uitgeleverd. Dat bleek gisterenavond (maandag 30-1) al te gebeuren. Pakketje via DHL afgeleverd. Al met al 7,5 week later dus...

Toestel is niet hersteld, maar omgeruild. Briefje erbij dat het toestel is omgeruild, is teruggezet naar fabrieksinstellingen en een verzendbon. Toestel werkt prime, dus dat is helemaal top.

Ik vind 7,5 week best lang om het toestel te ontvangen, beoordelen, omruilen en terug te sturen. Ook als er Kerst en oud en nieuw tussen zit. Dus daar valt voor WF nog iets te verbeteren.

[ Voor 14% gewijzigd door VincentK op 31-01-2017 09:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
VincentK schreef op maandag 23 januari 2017 @ 19:06:
Daarbij heb ik geen enkele reactie van WF uit gehad over ontvangst van het toestel of wat status update [ja, er staat ISO 9001 op de site, alleen zegt dat dus erg weinig].
Vervelend om te horen. Wileyfox heeft ook een tweakers account, probeer die eens te benaderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VincentK
rens-br schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 09:19:
[...]

Vervelend om te horen. Wileyfox heeft ook een tweakers account, probeer die eens te benaderen.
Dank voor de suggestie. Ik zal die eens proberen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
Via Pepper. Tijdelijk in de aanbieding bij Amaxon voor 157 euro: https://www.amazon.fr/Wileyfox-Swift-Smartphone-débloqué-Ecran/dp/B01M8NAVEP.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

VincentK schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 08:57:
[...]

Dank voor de suggestie. Ik zal die eens proberen. :)
Wij staan voor je klaar hoor.... Stuur ons even een DM en dan gaan we kijken hoe we het kunnen oplossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VincentK
Verwijderd schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 15:25:
[...]

Wij staan voor je klaar hoor.... Stuur ons even een DM en dan gaan we kijken hoe we het kunnen oplossen.
Contact via chat gaat goed, snel en netjes reactie. Alleen de doorlooptijd vind ik persoonlijk een drama...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

VincentK schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 09:09:
[...]

Contact via chat gaat goed, snel en netjes reactie. Alleen de doorlooptijd vind ik persoonlijk een drama...
Als je ons daarover meer wilt laten weten, willen wij dat graag horen.

Mag via DM

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• F97
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15-05-2024

F97

Fabian

rens-br schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 17:37:
Via Pepper. Tijdelijk in de aanbieding bij Amaxon voor 157 euro: https://www.amazon.fr/Wileyfox-Swift-Smartphone-débloqué-Ecran/dp/B01M8NAVEP.
Momenteel weer. Heb er een besteld maar ben benieuwd wanneer hij geleverd zal worden: "Temporairement en rupture de stock".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whistler
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-04 17:00
Heads-up: Amazon.fr heeft vandaag nog een flash sale op de Wileyfox Swift 2 Plus waardoor hij €169 ipv €219 kost. Verzending (naar Belgie) was gratis.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scidd0w
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10-09 13:33
Amazon.co.uk heeft de plus vandaag in de deal of de day zitten:
https://www.amazon.co.uk/...-Smartphone/dp/B01M5CCUX4

EUR 176,53 inclusief verzenden naar NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hayertjez
  • Laatst online: 27-08 13:33
Het valt mij op dat CoolBlue geen Wileyfox meer op voorraad heeft. Zou dit kunnen komen door de tijdelijke financiële problemen en samenwerking met STK van Wileyfox Europe? Ook het aantal winkels wat Wileyfox verkoopt in de pricewatch vind ik met 5 winkels aan de lage kant.

Edit: De website van Wileyfox zelf lijkt ook tijdelijk uit de lucht te zijn. Ben benieuwd.

[ Voor 43% gewijzigd door Hayertjez op 29-03-2018 08:59 . Reden: LInk van website toegevoegd. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saharoen
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 10:45
https://www.amazon.de/gp/...=nl_NL&tag=peppercom09-21

Nu in de aanbieding voor 62 euro geen geld ;) ALS BACKUP TELEFOON.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boyette
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17:25
saharoen schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 23:40:
https://www.amazon.de/gp/...=nl_NL&tag=peppercom09-21

Nu in de aanbieding voor 62 euro geen geld ;) ALS BACKUP TELEFOON.
dat is wel tweedehands
Pagina: 1