Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL
  • Registratie: Mei 2011
  • Nu online

RobertowNL

For your gear!

Weet iemand hoe het zit met de belasting / shipping. Ik heb mijn Pebble 2 binnen, maar ik zie die zo niet op mijn Credit Card afschrift staan. Ik heb ook de core gebacked maar ik kan mij niet direct herinneren of ik daar ook de shipping al voor betaald zou hebben.
Kiswum schreef op woensdag 7 december 2016 @ 16:08:
Ik ga ook bellen. Als ik het goed lees, krijg je het bedrag terug in Dollars. Dat wil zeggen dat je minder euro's krijgt dan je in juli hebt betaald:

http://www.wisselkoers.nl/dollar
30-06-2016 / 1,1104
06-12-2016 / 1,0719
Betaling: 199 dollar /1.097023153 (koers Rabo CC op 30-06) = 181.40
Refund: 199 dollar * 0,944307 (koers MC + 1.5% koersoplsag) = 187.92

Je gaat er dus niet op achteruit, maar goed. Wat de koers in Maart is moet je maar weer afwachten.

[ Voor 52% gewijzigd door RobertowNL op 07-12-2016 16:31 ]

Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavel 128
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 09-09 14:11

Mavel 128

Gamertag: Mavel 128

Als je hem binnen hebt, en je hebt aan de deur niks extra's betaald, dan is het toch klaar?

Samsung 49RU8000 | Xbox Series X | Xbox One X | Xbox One | Xbox 360 | Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoachKoos
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 16:44
Mmmm...ik keek echt uit naar mijn Pebble Time 2 en had gehoopt dat ze die er nog uit zouden gooien. Andere kant, ze hebben er in geen enkele update meer wat over gezegd... Terwijl van de Pebble 2 al promo modellen voorbij kwamen in de updates.

Ik wil nu toch voor een Pebble 2 gaan. Zie dat ze alleen in Wit en Aqua zijn te krijgen bij Coolblue. Iemand een idee ik ze in het buitenland het beste kan bestellen? Bijv Amazon of zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL
  • Registratie: Mei 2011
  • Nu online

RobertowNL

For your gear!

Mavel 128 schreef op woensdag 7 december 2016 @ 16:30:
Als je hem binnen hebt, en je hebt aan de deur niks extra's betaald, dan is het toch klaar?
In de backersportal moest/kon je de shipping kiezen en maakte je ook direct de kosten voor de douane + shipping over.

Ik vraag mij af of ik dat toen ook direct voor de Core heb gedaan, maar ik kan het hele afschrift van de verzendkosten niet meer vinden van mijn CC (en ik dacht toch echt dat ik moest betalen).
CoachKoos schreef op woensdag 7 december 2016 @ 16:32:
Mmmm...ik keek echt uit naar mijn Pebble Time 2 en had gehoopt dat ze die er nog uit zouden gooien. Andere kant, ze hebben er in geen enkele update meer wat over gezegd... Terwijl van de Pebble 2 al promo modellen voorbij kwamen in de updates.

Ik wil nu toch voor een Pebble 2 gaan. Zie dat ze alleen in Wit en Aqua zijn te krijgen bij Coolblue. Iemand een idee ik ze in het buitenland het beste kan bestellen? Bijv Amazon of zo?
Amazon.de heeft ze alleen voorbestelbaar; grootste kans in de US.

[ Voor 37% gewijzigd door RobertowNL op 07-12-2016 16:35 ]

Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15:54
CoachKoos schreef op woensdag 7 december 2016 @ 16:32:
Denk wel dat de apps dus geen updates meer zullen krijgen en op een gegeven zul je dus zitten met nauwelijks werkend horloge. Overigens heeft Pebble weinig Pebble 2's uitgeleverd, voornamelijk in wit en lime. Bestbuy had er ook nog wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoachKoos
me_mrtn schreef op woensdag 7 december 2016 @ 16:35:
[...]

Denk wel dat de apps dus geen updates meer zullen krijgen en op een gegeven zul je dus zitten met nauwelijks werkend horloge. Overigens heeft Pebble weinig Pebble 2's uitgeleverd, voornamelijk in wit en lime. Bestbuy had er ook nog wat.
Dat is inderdaad een risico....al zeggen ze er zelf het volgende over:
Active Pebble watches will work normally for now. Functionality or service quality may be reduced down the road. We don’t expect to release regular software updates or new Pebble features. Our new mission will focus on bringing Pebble’s unique wearables expertise to future Fitbit products. We’re also working to reduce Pebble's reliance on cloud services, letting all Pebble models stay active long into the future.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14:00
Ik houd het voorlopig wel bij mijn Time Steel denk ik, zo heel nodig was een upgrade voor mij niet. Heel spijtig allemaal dat het zo met Pebble stopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkrain
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online

darkrain

Moderator Discord

Geniet

jip_86 schreef op woensdag 7 december 2016 @ 18:23:
Ik houd het voorlopig wel bij mijn Time Steel denk ik, zo heel nodig was een upgrade voor mij niet. Heel spijtig allemaal dat het zo met Pebble stopt.
Ik ben benieuwd hoe lang de "oude" Pebbles het blijven doen. Ze zeggen : "For now", dat kan dus heel snel stoppen...

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Heel jammer dat de PT2 er niet meer gaat komen, maar de laatste tijd was ik toch al aan het twijfelen of ik hem nog wel wilde met de onduidelijke support in de toekomst. Jammer dat ik pas in maart geld terug krijg, maar het is al heel wat als je een 100% refund krijgt van een mislukt (en in zekere zin failliet) Kickstarter-project :) Juist omdat Pebble een gevestigde naam was, had ik er wel vertrouwen in dat het goed zou komen.

Bedenkend dat ze vorig jaar nog een bod van 740M dollar hebben afgewezen was dit bod van Fitbit wel een laatste redmiddel zeg :X

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoachKoos
darkrain schreef op woensdag 7 december 2016 @ 18:33:
[...]

Ik ben benieuwd hoe lang de "oude" Pebbles het blijven doen. Ze zeggen : "For now", dat kan dus heel snel stoppen...
Dat is inderdaad de vraag. Weet niet hoe afhankelijk je Pebble is van Pebble servers? Of kan het helemaal stand alone draaien??

En vraag 2. Ik heb n persoonlijke app voor m'n homewizard gemaakt. Geen configuratiescherm of zo. Als in het verleden mijn ip adres wijzigde, dan logde ik in op pebble cloud en paste de code aan... Iemand idee of en hoe je de code zou kunnen aanpassen zonder de cloud?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RenaldoN
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18:20
wat ook lekker bagger is is dat ze de garantie per direct stoppen:

Warranty support is no longer available for Pebble watches. lekker als je horloge nu kapot gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17:09

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Topicstarter
Modbreak:Om de discussie met betrekking tot de overname niet uit te spreiden over 3 verschillende topics, graag de discussie en gevolgen van de overname bespreken in: Fitbit neemt Pebble over - toekomstperspectief?.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-08 09:51
Kiswum schreef op woensdag 7 december 2016 @ 14:58:
[...]

De Gear S3 gaat hem niet worden (€399) en inderdaad geen iOS en dat is waar ik de komende maanden af en aan mee zal lopen.
http://www.samsung.com/gl...-s3/device-compatibility/

Opgegeven 4 dagen stand-by, zal in de praktijk een dag of 3 zijn. Het design is prima, maar Tizen... Ik weet niet hoe het app aanbod zal zijn de komende tijd. Ik vertrouw Samsung + eigen OS niet helemaal (Samsung Bada smartphone heb ik ruim een jaar gehad.)

TomTom zou kunnen, maar qua design zijn het sporthorloges en die zou ik niet bij alle gelegenheden om mijn pols willen hebben.
ArnoutV schreef op woensdag 7 december 2016 @ 15:09:
Voor sporten heb ik een Garmin 920XT, daar ga ik niet overdag mee rondlopen.

Prijzen lopen behoorlijk op als je een alternatief voor een Pebble Time 2 zoekt.
Omdat iOS voor mij een must is wordt het al gauw een Apple Watch series 2, toch gauw €430
Dan wil ik eigenlijk een metalen bandje, komt ook op €90
Hangt wat af van sportwatch tot sportwatch...
Ik heb sinds kort de Garmin Forerunner 235 (rood/zwarte versie) en vind die mooi genoeg om in het openbaar mee gezien te worden. :)

Afbeeldingslocatie: https://static.garmincdn.com/en/products/010-03717-54/g/pd-05-lg.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoutV
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19:29
De Garmin Fenix 3 Sapphire zou ook kunnen. Ziet er uit als een normaal horloge.
Scherm altijd aan en prima accu duur.

Zit toch ook weer te kijken naar een Blocks:
https://www.chooseblocks.com/discover/overview

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23-07 01:22

Kiswum

Gadget reviewer

ArnoutV schreef op donderdag 8 december 2016 @ 15:06:
De Garmin Fenix 3 Sapphire zou ook kunnen. Ziet er uit als een normaal horloge.
Scherm altijd aan en prima accu duur.

Zit toch ook weer te kijken naar een Blocks:
https://www.chooseblocks.com/discover/overview
Beide zijn erg mooie producten. Ik wacht de reviews van de Blocks nog even af (vanaf februari worden ze geleverd). Hij voldoet zo goed als helemaal aan mijn eisen en dat komt vooral door de losse modules.

Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
Garmin biedt wel nog een degelijk third-party platform, zo te zien.

Ik gebruik nu deze 2 watch faces. (Ene screenshot zonder en andere met backlight)
Meer info, zie Asgaro in "Het grote Sporthorloge met GPS topic"

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/MnWjI80.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/VEPki5Z.jpg

[ Voor 1% gewijzigd door rens-br op 14-12-2016 10:50 . Reden: Afbeeldingen verkleind ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17:09

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Topicstarter
Modbreak:Berichten met betrekking tot beschikbaarheid en refund horen thuis in: [Pebble (Time) 2 / 2 SE] Levertijd & Prijzen. Aangezien dit niks te maken heeft met ervaringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRuw
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-08 20:36

DRuw

Bacardi Bat on Ice:)

rens-br schreef op maandag 12 december 2016 @ 09:45:
Modbreak:Berichten met betrekking tot beschikbaarheid en refund horen thuis in: [Pebble (Time) 2 / 2 SE] Levertijd & Prijzen. Aangezien dit niks te maken heeft met ervaringen.
*knip*. Commentaar op moderatie is hier offtopic en hoort in: Ideeën- & Feedbacktopic voor Mobile.

[ Voor 34% gewijzigd door rens-br op 12-12-2016 15:23 ]

Deze signature is om volstrekt onduidelijke redenen verwijderd. PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRuw
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-08 20:36

DRuw

Bacardi Bat on Ice:)

*knip*. Zie hierboven.

[ Voor 84% gewijzigd door rens-br op 14-12-2016 10:49 ]

Deze signature is om volstrekt onduidelijke redenen verwijderd. PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoachKoos
Hij is binnen, de P2 Flame!

HRM nog even testen hoe het werkt. Knopjes werken prima en schakel zo om naar m'n Time. Mis de kleuren van de Time nog niet echt, ook helder display. Geen spijt dus >:)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/4BytpxxXhbZ3QPvebAQ60LSR/thumb.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
*knip*. Crossposten is niet toegestaan. Graag hier verder: Asgaro in "[Pebble (Time) 2 / 2 SE] Ervaringen & Discussie".

[ Voor 95% gewijzigd door rens-br op 16-01-2017 11:40 ]

Pagina: 1 2 Laatste

Let op:
Berichten over andere smartwatches mogen in:
- Pebble E-Paper Watch / Pebble Steel: [Pebble E-Paper Watch] Ervaringen & Discussie
- Pebble Time / Pebble Time Steel / Pebble Time Round: [Pebble Time (Steel)] Ervaringen & Discussie

Berichten over Levertijd & Prijzen horen in: [Pebble (Time) 2] Levertijd & Prijzen.
Berichten over Accessoires horen in: [Pebble (Time) 2 / 2 SE] Het grote Accessoires topic.

Pebble is recentelijk overgenomen door FitBit. Discussie en gevolgen betreft deze overname hoort in: Fitbit neemt Pebble over - toekomstperspectief?.