Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:36

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Topicstarter

Pebble heeft twee smartwatches en een wearable zonder scherm gepresenteerd. Klanten kunnen de projecten voor de nieuwe producten backen op Kickstarter. Een van de smartwatches is voorzien van een zwart-witscherm.

De Pebble Time 2 is een rechtstreekse opvolger van de Pebble Time van vorig jaar. Ten opzichte van de Time van vorig jaar heeft het nieuwe klokje een groter scherm. Pebble meldt een scherm dat de helft groter is en tachtig procent meer pixels heeft. De resolutie bedraagt 200x228 pixels, terwijl de diagonaal van het scherm rond 1,5" ligt. Daarmee gaat het aantal pixels per inch op het scherm omhoog van 172 naar 202ppi. Pebble claimt dat het scherm twee keer zo veel tekst kan tonen als de vorige Time. Verder krijgt de Time 2 een snellere processor: een ARM Cortex-M7 op 144MHz.

De Time 2 is gemaakt van roestvrij staal en heeft een accu met niet nader genoemde capaciteit die het tot tien dagen uit moet houden op een lading. Aan de achterkant zit een hartslagsensor en het horloge heeft net als zijn voorganger een microfoon. De Time 2 staat op Kickstarter voor 169 dollar en het bedrijf levert het klokje vanaf november.

De Pebble 2 is de opvolger van de eerste kunststof Pebble van drie jaar geleden. Het apparaat heeft een zwart-witscherm met een resolutie van 168x144 pixels en gebruikt vermoedelijk dezelfde Memory LCD van Sharp als dat eerste horloge.

Net als de Time 2 heeft de goedkopere Pebble 2 een microfoon en aan de achterkant een hartslagmeter. Het kunstof klokje wordt vanaf september door Pebble geleverd en kost op Kickstarter voor backers 99 dollar.

Dit topic is bedoeld voor het bespreken van ervaringen over de Pebble Time 2 en Pebble 2.

Terug naar Inhoudsopgave

Pebble 2Pebble Time 2
OSPebbles OSPebbles OS
Compatibel metAndroid, iOSAndroid, iOS
CPU ARM Cortex-M7 (144MHz)
ConnectiviteitBluetooth 4.0Bluetooth 4.0
SchermE-Paper: 168 x 144px1,5" LCD: 200 x 228px
SensorenHardslagsensor, microfoonHardslagsensor, microfoon
KleurLime, Zwart, Flame, Wit, AquaZwart, Goud, Zilver
BehuizingKunststofRoestvrijstaal
Prijs99 dollar169 dollar
LevertijdSeptemberNovember

Terug naar Inhoudsopgave

Mocht er iemand nog tips, aanpassingen of wijzigingen hebben, stuur me dan een DM.

VersieDatumAanpassingen
V1.003-11-2016Topic aangemaakt

Terug naar Inhoudsopgave

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-07 12:08

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Het is ongeduldig wachten op de Pebble Time 2!

Juist omdat hij meer kan en een groter scherm heeft is dit mijn volgende Pebble naast de 3 die ik al heb.

Ik had gehoopt dat hij, evenals de Pebble 2, al vanaf 1 november leverbaar zou zijn maar helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukkie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:06

Yukkie

Vorsprung Durch Technik

Ik zit ook vol ongeduld te wachten op mijn Time 2 :) Ik heb er afgelopen weekend een 2e PT2 toegevoegd aan mijn pledge voor mijn oom. Deze is wel iets goedkoper dan de mijne ($169 ipv $179).
Daarnaast ben ik ook alvast naarstig opzoek naar een mooi vintage/worn leren bandje voor een redelijke prijs (25-35 euro), aangezien ik slechte ervaringen heb met siliconen bandjes (jeuk, uitslag). Maar alles wat ik kan vinden is of niet mooi, of te duur, of in het buitenland en dan komt er nog (een berg) verzendkosten bij :( Iemand nog tips/ideeën?

We've got that ring of confidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gehenna
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 19:50
Ik kan ook niet wachten. Nog geen bericht gehad dat het langer zou duren dan verwacht, dus ik ga er van uit dat hij deze maand gewoon komt *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:02
Heeft het nu nog zin om mee te doen met de Kickstarter actie om een PT2 te bemachtigen? Daarnaast zie ik een tweetal pledges, $169 en $179, wat is hier het verschil in behalve de datum?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 04-07 23:41
Miki schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 09:45:
Heeft het nu nog zin om mee te doen met de Kickstarter actie om een PT2 te bemachtigen? Daarnaast zie ik een tweetal pledges, $169 en $179, wat is hier het verschil in behalve de datum?
De prijs :+ Maar je kan volgens mij niet meer pledgen, de kickstarter zit dicht. Je moet wachten tot je kunt (pre)orderen op de site.

Foto van het verschil in scherm is mooi om te zien, is een goede upgrade! Kan niet wachten, heb gelukkig mijn metalen band van de vorige KS nog :-)

[ Voor 14% gewijzigd door DaCoTa op 04-11-2016 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavel 128
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11-07 21:37

Mavel 128

Gamertag: Mavel 128

Zit ook vol smart te wachten op een update vanuit Pebble. Waren de updates van de Pebble 2 willekeurig, of zat er telkens een vast tijd tussen?

Samsung 49RU8000 | Xbox Series X | Xbox One X | Xbox One | Xbox 360 | Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoachKoos
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 15-07 15:53
Miki schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 09:45:
Je kan niet meer pledgen inderdaad, maar wel bestellen op de site van Pebble:
https://www.pebble.com/buy-pebble-time-2-smartwatch (opletten dat de site op Nederlands staat)

Daar kost ie nu € 229 met gratis verzending.... voor KS is van mijn creditcard is € 235 ($ 259) afgeschreven. Maar ik heb ook een Core gepledged (staat nog $39 voor open) en durf niet te zeggen hoe het zit met de verzendkosten van de PT2 en de Core.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Laatst online: 22:02
CoachKoos schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 10:39:
[...]

https://www.pebble.com/buy-pebble-time-2-smartwatch (opletten dat de site op Nederlands staat)

Daar kost ie nu € 229 met gratis verzending.... voor KS is van mijn creditcard is € 235 ($ 259) afgeschreven. Maar ik heb ook een Core gepledged (staat nog $39 voor open) en durf niet te zeggen hoe het zit met de verzendkosten van de PT2 en de Core.
Met de nieuwsbrief kan er dus nog 10% vanaf, ergens kriebelt het wel om te gaan bestellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 16:36
Mavel 128 schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 10:23:
Zit ook vol smart te wachten op een update vanuit Pebble. Waren de updates van de Pebble 2 willekeurig, of zat er telkens een vast tijd tussen?
- 24 mei
- 28 mei
- 3 juni
- 4 juni
- 8 juni (2x)
- 14 juni
- 15 juni
- 29 juni
Gefund op 30 juni
- 7 juli
- 27 juli
- 1 september
- 17 september
- 30 september
- 22 oktober
- 27 oktober

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoachKoos
Miki schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 10:58:
[...]

Met de nieuwsbrief kan er dus nog 10% vanaf, ergens kriebelt het wel om te gaan bestellen :)
Er is wat onduidelijkheid over die korting. Begreep op Kickstarter dat die niet geldt voor de nieuwe P2 en PT2.
Maar één manier om erachter te komen...voordat je afrekent zie je dat vanzelf. ;)

Coolblue verkoopt ze ook altijd, als je geluk hebt binnen 1 dag geleverd. Maar weet niet wanneer ze daar beschikbaar zijn...weet je nu ook nog niet van de pre-order bij Pebble trouwens. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
CoachKoos schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 11:40:
[...]

Klopt. Alles komt in principe binnen op je Pebble horloge (FB, mails, SMS, Whatsapp), maar met Android kan je ook direct reageren via zelf voor te programmeren reacties of via je stem (ook in NL).

Ik vind het wel makkelijk.. Als ik bijvoorbeeld met de auto of fiets ben kan ik zo reageren zonder mijn telefoon uit mijn broekzak te halen... Ook tijdens een vergadering een appje dat je in gesprek ben oid is ideaal. Of sowieso een korte reactie.

SMS gaat tegenwoordig wel, hebben ze een workaround voor. Maar SMS is niet echt meer van deze tijd... ;)

Enige wat ik niet durf te zeggen is of je met een iPhone ook alle gegevens op je scherm krijgt (batterijstatus etc)?
Dit is nu levertijden, dus ik post even verder in [Pebble (Time) 2 / 2 SE] Ervaringen & Discussie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavel 128
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11-07 21:37

Mavel 128

Gamertag: Mavel 128

CoachKoos schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 10:39:
[...]

Er is bij mij €178.72 afgeschreven voor 1 Pebble Time 2 + verzendkosten, er staat nog $39 open voor taxes, en geen idee wat er nog aan de deur afgerekend moet worden.

Samsung 49RU8000 | Xbox Series X | Xbox One X | Xbox One | Xbox 360 | Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:02
Mavel 128 schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 11:49:
[...]

Er is bij mij €178.72 afgeschreven voor 1 Pebble Time 2 + verzendkosten, er staat nog $39 open voor taxes, en geen idee wat er nog aan de deur afgerekend moet worden.
Als het goed is hoef je aan de deur niks te betalen. Dat was in ieder geval zo bij de Kickstarter van de PTS. Dat is ook waarom je nog eens extra moeten betalen voor de belastingen/importkosten buiten Kickstarter om. De Pebbles voor NL (/EU) worden eerst naar hun distributiecentrum in Ierland verstuurd, en van daaruit worden ze naar de individuele backer gestuurd. Daardoor zijn be belastingen & importkosten al betaald. En zijn er dus geen extra kosten meer (buiten die wat je in de portal verrekend worden als je kleur + adres + ... instelt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:36

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Topicstarter
Modbreak:En in dit topic geldt. Alle onderwerpen betreft ervaringen, werking en compatibiliteit horen thuis in: [Pebble (Time) 2 / 2 SE] Ervaringen & Discussie. Heb weer wat posts de juiste hoek ingeduwd.

[ Voor 14% gewijzigd door rens-br op 04-11-2016 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• engessa
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Op 1 november kreeg ik mail dat mijn Pebble 2 in de kleur Flame verzonden is. Sinds gisteren werkt de Track & Trace en is ie volgens UPS 'in transit to country of destination'.

Ik las ergens dat je het pakje niet meer in ontvangst hoeft te nemen maar dat deze door de brievenbus past. Betekent dat, dat ik niet hoeft te tekenen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoachKoos
engessa schreef op zaterdag 05 november 2016 @ 10:49:
Op 1 november kreeg ik mail dat mijn Pebble 2 in de kleur Flame verzonden is. Sinds gisteren werkt de Track & Trace en is ie volgens UPS 'in transit to country of destination'.

Ik las ergens dat je het pakje niet meer in ontvangst hoeft te nemen maar dat deze door de brievenbus past. Betekent dat, dat ik niet hoeft te tekenen?
Staat misschien bij de mail van UPS of er voor getekend moet worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• engessa
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
CoachKoos schreef op zondag 06 november 2016 @ 12:14:
[...]

Staat misschien bij de mail van UPS of er voor getekend moet worden?
Dat stond er niet bij. Pakje is gisteren gewoon door de brievenbus gegooid. Dit verzendproces is wel een heel stuk makkelijker dan al dat gedoe rondom mijn Pebble Steel.

Eerste indruk is positief. Hij voelt heel erg licht aan, hartslagmeter en stappenteller werken (de nauwkeurigheid moet ik nog even uitzoeken). Verder kan ik er nog niet veel over vertellen, ik heb vanaf de launch met de Pebble Steel rondgelopen en die bevalt al uitstekend. Ik verwacht van deze niets minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Het is best stil vanuit pebble met betrekking tot PT2 updates. Hij zou in november worden gelanceerd... Dan zou er toch wel iets over de Time 2 te melden zijn? Ik bedoel: november duurt nog 2 weken :P

[ Voor 11% gewijzigd door Grrrrrene op 15-11-2016 20:24 ]

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoachKoos
Grrrrrene schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 20:23:
Het is best stil vanuit pebble met betrekking tot PT2 updates. Hij zou in november worden gelanceerd... Dan zou er toch wel iets over de Time 2 te melden zijn? Ik bedoel: november duurt nog 2 weken :P
De Twitter @PebbleHelp geeft dit standaard antwoord:
Time 2 KS watches begin shipping in late Nov/early Dec. We’ll share news within 1-2 weeks. Stay tuned for an update.

Maar de "1 tot 2 weken" termijn voor een update geven ze al sinds begin november volgens mij.

De P2 zou in september verscheept worden en dat werd het net met 30 september, maar een groot aantal backers krijgen m nu pas binnen... Dus als ze al op tijd gaan verschepen, is het nog de vraag wanneer hij bij jou of mij op de mat ligt!

Ach, we wachten als sinds mei..die paar weken... >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• me_mrtn
Grrrrrene schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 20:23:
Pebble en deadlines gaan niet samen. :P Laatste campagne update is ook van 27 oktober, dus binnenkort zal er wel een bericht verschijnen dat de eerste Time 2's de laatste dag van november het magazijn zullen verlaten, waardoor je effectief december/januari je Pebble kunt verwachten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dirkjesdirk
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-07 22:47
I'm seeing a lot of people asking for when the shipping of Pebble Time 2 will start.
If I log in to my Pebble Kickstarter Pledge Portal it is written:
Pebble Time 2 starts shipping in December 2016
Het zal wel december / januari worden. Zolang mijn huidige time het goed blijft doen (en daar maak ik mij wel zorgen over), vind ik het best. De Pebble is voor mij inmiddels echt een gebruiksvoorwerp geworden (ipv een gadget) en ik support graag het initiatief, maar de heart rate en het grotere scherm van de Time2 zijn voor mij niet cruciaal. De originele time is en blijft gewoon een prima product

Grootgebruiker van MS Word. Maar het wordt nooit perfect...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoachKoos
dirkjesdirk schreef op woensdag 16 november 2016 @ 23:10:
[...]

Het zal wel december / januari worden. Zolang mijn huidige time het goed blijft doen (en daar maak ik mij wel zorgen over), vind ik het best. De Pebble is voor mij inmiddels echt een gebruiksvoorwerp geworden (ipv een gadget) en ik support graag het initiatief, maar de heart rate en het grotere scherm van de Time2 zijn voor mij niet cruciaal. De originele time is en blijft gewoon een prima product
Ik weet niet waar diegene uit je Engelse quote op de KS pagina ziet van het december verschepen, ik kan het iig nergens vinden.Tenminste niet buiten de bij de campagnestart al bekend gemaakte data.

Het gadgetgehalte is er inderdaad af omdat de extra's die de PT2 heeft t.o.v. van de PT maar beperkt zijn. De PT had natuurlijk een kleurenscherm en de Timeline, terwijl het grotere scherm en de HRM leuke updates zijn...

Toch zit ik wel met enige spanning te wachten op de PT2! Ook omdat je in mei iets koopt dat nu pas geleverd wordt, als je bij Bol.com wat koopt heb je het tenslotte de volgende werkdag... :9

En ook het inschuiflusje van mijn bandje krijgt een scheurtje. Al een keer de sluiting moeten vervangen. En voordat ik een ander bandje aanschaf wil ik de PT2 eerst hebben (en vooral zien ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kattapult
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 01-11-2021
Gisteren een Pebble 2 HR op de site van Pebble besteld. Ging allemaal goed en ontving netjes een order confirmation.

Deze ochtend zat er een mail in mn inbox met de volgende melding:

Processing Error:

There are a number of reasons why a purchase may not succeed, and we won't be able to help you resolve this issue due to banking privacy restrictions on information sharing. Your card has not been charged.

If you would like to try your purchase again, you may do so on our website. If the problem persists, please email our support team by replying to this message.

Alternatively, we work with several retail partners who would be happy to put a new Pebble on your wrist! The original Pebble is also available for purchase through Best Buy, Target, select AT&T stores, and Amazon.com. Pebble Steel is currently available for purchase online and in stores at Best Buy USA.

Team Pebble

Als ik nu weer wil bestellen krijg ik een error op m'n CC bij de betaling.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-07 10:06

Kiswum

Gadget reviewer

Pebble Time 2 wordt pas vanaf januari verscheept, althans, de pre-orders. Ik weet niet of de backers daar ook onder zullen vallen.
https://www.pebble.com/buy-pebble-time-2-smartwatch
Preorder - Starts shipping in January
p.s. tegen de tijd dat ik hem in NL zal hebben, wordt de volgende generatie al weer bijna aangekondigd...

[ Voor 19% gewijzigd door Kiswum op 18-11-2016 13:16 ]

Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
dirkjesdirk schreef op woensdag 16 november 2016 @ 23:10:
[...]

Ik heb nu net even mijn pledge nagekeken, maar bij mij staat er nog gewoon november.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/elnp1xe.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22:27
Kiswum schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 13:16:
Pebble Time 2 wordt pas vanaf januari verscheept, althans, de pre-orders. Ik weet niet of de backers daar ook onder zullen vallen.
https://www.pebble.com/buy-pebble-time-2-smartwatch

[...]

p.s. tegen de tijd dat ik hem in NL zal hebben, wordt de volgende generatie al weer bijna aangekondigd...
Dan verwachten ze dus klaar te zijn met de backers. Kan zijn dat dit uiteindelijk eerder lijkt te worden dan backers. Maar backers gaan altijd voor de pre-orders wat achterdochtige comments op KS ook zeggen. Dat is met de Time Steel iig wel zo gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum

Kiswum

Gadget reviewer

me_mrtn schreef op zaterdag 19 november 2016 @ 11:05:
[...]

Ik heb nu net even mijn pledge nagekeken, maar bij mij staat er nog gewoon november.
[afbeelding]
Er staat ook bij dat het een schatting is. Laten we hopen dat alles binnen 4 weken wordt opgestuurd zodat het voor Kerst binnen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kattapult
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 01-11-2021
Iemand een idee waar ik de Pebble 2 HR nog kan bestellen en af laten leveren in NL? (de flame en de lime)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Kiswum schreef op zondag 20 november 2016 @ 20:42:
[...]

Er staat ook bij dat het een schatting is. Laten we hopen dat alles binnen 4 weken wordt opgestuurd zodat het voor Kerst binnen is.
Het gaat om de quote die dirkjesdirk post. Daar zou de verzending aangepast zijn naar december. Dat is dus later aangepast, aangezien de verzending van de Time 2 van meet af aan op november stond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 15:48

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

kattapult schreef op maandag 21 november 2016 @ 09:01:
Iemand een idee waar ik de Pebble 2 HR nog kan bestellen en af laten leveren in NL? (de flame en de lime)...
Gewoon op de pebble site? Ik heb er vrijdag een besteld. Status is nu backordered helaas, dus we zullen wat geduld moeten hebben...

Battle.net || Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gehenna
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 19:50
Zojuist in mijn inbox:
Backers will get refunds for any unfulfilled rewards. After a successful crowdfunding campaign, we were excited to bring Pebble 2, Time 2, and Core to the world. We’ve since shipped every Pebble 2 possible, but can’t say the same for the remaining rewards. Pebble Time 2, Pebble Core, and Pebble Time Round Kickstarter Editions will not go into final production.
-O-
Kickstarter will refund eligible pledges by March 2017.
No further action is needed. Eligible backers will automatically be refunded their pledges for any unfulfilled Pebble rewards (Time 2, Core, Time Round), plus any shipping, taxes, or duties paid.
The small number of Pebble 2 backers who did not submit the information required to finalize their reward shipments will also be refunded.
Successfully-received Pebble 2 rewards are the only item not eligible for a Kickstarter pledge refund.
Backers who ordered add-on Pebble devices to their Pledge Portals after the campaign closed may have seen a temporary authorization charge, which reversed automatically a few days later.
Refunds are automatically issued to the payment card the original Kickstarter pledge was placed with.
If the original pledge payment method is no longer active, backers must contact the financial institution that issued the card to receive the returned funds.
Backers outside of the United States will receive refunds equal to the $USD amount of their pledges at current exchange rates. There will be no adjustments to account for exchange rate fluctuations between the original pledge payment and the upcoming refund.
R.I.P. Pebble dus ;(

Wel fijn dat het geld terug gestort wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jab221
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Kiswum schreef op woensdag 7 december 2016 @ 16:08:
Ik ga ook bellen. Als ik het goed lees, krijg je het bedrag terug in Dollars. Dat wil zeggen dat je minder euro's krijgt dan je in juli hebt betaald:

http://www.wisselkoers.nl/dollar
30-06-2016 / 1,1104
06-12-2016 / 1,0719
Volgens mij is de Euro juist goedkoper geworden. Je krijgt dus juist meer euro's terug, in plaats van minder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum

Kiswum

Gadget reviewer

jab221 schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 00:44:
[...]

Volgens mij is de Euro juist goedkoper geworden. Je krijgt dus juist meer euro's terug, in plaats van minder
Haha ja dat klopt. RobertowNL heeft dat netjes laten zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyThes
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19:31
Dus uiteindelijk was het nog een investering met rendement ook! :+

Persoonlijk hoop ik dat er een aantal knappe koppen wat reverse engineering kunnen toepassen en dat hierdoor Gadgetbridge eindelijk van de grond gaat komen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4POX
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19:03

4POX

Everybody is wired

SkyThes schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 08:20:
Dus uiteindelijk was het nog een investering met rendement ook! :+

Persoonlijk hoop ik dat er een aantal knappe koppen wat reverse engineering kunnen toepassen en dat hierdoor Gadgetbridge eindelijk van de grond gaat komen. :)
Waarom Pebble pas over twee maanden het geld terug stort is omdat ze de komende maanden onderdelen van het bedrijf gaan verkopen die Fitbit niet wilde overnemen. Ik denk dat ze het geld wat ze hiermee ontvangen de laatste schulden betalen en de kickstarters betalen. Dus ik ben er helemaal niet gerust op dat ik het geld terug ga zien.

AKA Rinkel weblog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRuw
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12-06 10:42

DRuw

Bacardi Bat on Ice:)

eens... iets met kale kip...

Deze signature is om volstrekt onduidelijke redenen verwijderd. PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum

Kiswum

Gadget reviewer

Update mbt de kosten die je terug zal krijgen:

Kickstarter will process refunds for all eligible pledges within one week. Please note that it may take ten business days for the refund to appear on a backer's credit or debit card statement. In the event that the initial refund attempt is unsuccessful, steps will be taken to ensure all refunds are successfully processed. Once a refund is successfully processed, backers will receive an email from Kickstarter notifying them of the amount of the refund and the payment source refunded.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaCoTa
Weet iemand nog een plek waar een P2 HR te koop is? Bij voorkeur een zwarte. Bol.com heeft nog witte op voorraad, maar heb geen idee of de andere versies ooit in retail terecht zijn gekomen in Nederland.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CoachKoos
DaCoTa schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 17:35:
Weet iemand nog een plek waar een P2 HR te koop is? Bij voorkeur een zwarte. Bol.com heeft nog witte op voorraad, maar heb geen idee of de andere versies ooit in retail terecht zijn gekomen in Nederland.
Ik heb de Flame (zwart met rood) bij Amazon.com besteld op woensdag. Krijg ik op 21 december binnen O+

Coolblue had er ook een paar staan en heb met ze gemaild toen. Volgens hun "productexpert" kwamen de andere kleuren nog binnen... Maar nu staat alleen wit nog op de site en als Tijdelijk uitverkocht!

Heb ook de Time Steel bij Amazon besteld :*) Pebble till I....uhm they die _O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SkyThes
Voor de refund sceptici... Ik zie zojuist dit op mijn CC afscrift. :)

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/204127/pebble.PNG

Is toch weer 12 cent meer dan ik in Juni betaald heb! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRuw

DRuw

Ik heb nog niets maar ik hoop dat het bij mij goed gaat.... Mijn cc is vernieuwd in de tussentijd. Zelfde rekening etc maar hij verliep deze maand.
We gaan het zien....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik zie het bij mijn (Rabocard) ook niet terug in het overzicht, maar ik was niet bepaald de eerste die een pledge deed voor een PT2 ;) Zou ook zomaar kunnen dat voor mij hetzelfde geldt als voor DRuw: mijn CC is vernieuwd in de tussentijd en dat nummer zullen ze niet hebben denk ik. Ik neem aan dat alle mislukte refunds vanzelf een berichtje krijgen om hun geld terug te krijgen...?

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoachKoos
Ik zie een reservering op 8-12 van KS van € 0,-..... Denk dat het Pebble zal zijn.

Ik heb wel de VUE gebacked, maar die is pas vandaag gefund. Zou dus nog niet kunnen.

Als je CC vernieuwd is maar het nummer hetzelfde is, moet de terugstorting gewoon goed gaan. Hoe het bij een nieuwe CC gaat daar stond wel iets over bij de FAQ van Pebble....

[ Voor 4% gewijzigd door CoachKoos op 11-12-2016 19:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyThes
Grrrrrene schreef op zondag 11 december 2016 @ 19:26:
Ik zie het bij mijn (Rabocard) ook niet terug in het overzicht, maar ik was niet bepaald de eerste die een pledge deed voor een PT2 ;) Zou ook zomaar kunnen dat voor mij hetzelfde geldt als voor DRuw: mijn CC is vernieuwd in de tussentijd en dat nummer zullen ze niet hebben denk ik. Ik neem aan dat alle mislukte refunds vanzelf een berichtje krijgen om hun geld terug te krijgen...?
Als je gewoon een nieuwe kaart gekregen hebt van dezelfde CC uitgever (Waarschijnlijk ICS) dan zal je het geld gewoon terug moeten krijgen op je nieuwe kaart. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaCoTa
CoachKoos schreef op zaterdag 10 december 2016 @ 23:16:
[...]
Ik heb de Flame (zwart met rood) bij Amazon.com besteld op woensdag. Krijg ik op 21 december binnen O+
Helaas, aanbieders die hem nu nog hebben doen geen international shipping. Denk dat ik te laat ben, helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRuw

DRuw

Ter info, bij mij is het ook terug, ondanks de vernieuwde kaart.
18 euro extra ook (2x de t2 besteld).
Dekt de rente momenteel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoachKoos
DaCoTa schreef op maandag 12 december 2016 @ 00:14:
[...]

Helaas, aanbieders die hem nu nog hebben doen geen international shipping. Denk dat ik te laat ben, helaas.
Ow, ik zie inderdaad nu ook bij Amazon staan dat het niet naar NL verscheept wordt. Ik denk toch dat er een vraag naar is ontstaan en ze het dus liever in de VS verkopen.

Op Coolblue hadden ze op 7 december alleen nog de witte exemplaren, maar die waren vrijdag ook allemaal op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jistelrooij
  • Laatst online: 10-04-2024
dubbel

[ Voor 92% gewijzigd door jistelrooij op 14-12-2016 08:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jistelrooij
  • Laatst online: 10-04-2024
Heb refund inderdaad ook ontvangen.
Voor mij wel sneller dan verwacht, dat is dan wel goed afgehandeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkjesdirk
Hier ook de refund ontvangen. 169,62 euro om precies te zijn. Destijds is er 169,50 euro afgeschreven. Dus 12 cent winst ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoachKoos
Ik heb het ook binnen. Valt niet mee aangezien ze het over maart hadden. Was wel een goede investering, van € 235 op 30 juni naar € 244 nu...ruim 4% rente!

Bij VU stoppen ze dus en moet je toch zelf een refund aanvragen. Heb ze maar een bericht gestuurd...

@dirkjesdirk De PAL strap wordt wel gewoon geleverd begreep ik? Vind ik op zich nog wel een aardige om samen met mijn P2 ook GPS te hebben. Zou ik een pledge over kunnen nemen van iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkjesdirk
CoachKoos schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 13:37:

@dirkjesdirk De PAL strap wordt wel gewoon geleverd begreep ik? Vind ik op zich nog wel een aardige om samen met mijn P2 ook GPS te hebben. Zou ik een pledge over kunnen nemen van iemand?
Tja, ze willen door: "We are now back to the very fundamental. We have pledged to make Pal – GPS & Battery Strap from Pebble Time / Time2. We will continue to do so, and Pal and Pal-T2 will be delivered. "
Ik snap het wel en het is ook het risico van t vak. Maar een T2 komt er niet, dus switch dan naar de originele time variant voor iedereen. Dan scheelt ook kosten.
Maar goed, we zien het verder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoachKoos
dirkjesdirk schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 14:44:

Tja, ze willen door: "We are now back to the very fundamental. We have pledged to make Pal – GPS & Battery Strap from Pebble Time / Time2. We will continue to do so, and Pal and Pal-T2 will be delivered. "
Ik snap het wel en het is ook het risico van t vak. Maar een T2 komt er niet, dus switch dan naar de originele time variant voor iedereen. Dan scheelt ook kosten.
Maar goed, we zien het verder wel.
Dit zag ik nog voorbij komen in de comments. Hebben ze gepost nadat het bericht kwam dat Pebble Time 2 definitief niet komt...
Powerstrap Creator 4 days ago
@All backers - Let me have a mini update on what is undergoing. We are negotiating with factory for smaller qty production. The aim is to maintain delivery to those who remain supporting Pal/Pal-T2 (we do appreciate your support!), whereas save some resources, if possible for those who decide to give up due to Time 2 non-existence.

Unit cost is expected raised. We target to resolve arrangement with factory quickly so schedule can be pretty much followed. For those who will give up, I must say the refund amount will be really minimal as we mentioned we have completed most of the development and toolings, as well as procurement of some components.

The quality of Pal/Pal-T2 will not be sacrificed. In fact we are unifying the Pal and Pal-T2. All Pal will have Pal-T2 transparent lens which is originally for Time 2 HRM. All upgrade charge we mentioned before will be waived but we do not pay back any price difference between Pal and Pal-T2 either.
We maintain our plan to show Pal at CES in January. So much for now and we shall release more info when we have clear result with factory arrangement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
  • Laatst online: 14-07 14:48
Zojuist heb ik een mail gehad van Kickstarter dat het bedrag has been refunded. Het is zelfs al zichtbaar op mijn creditcard: 245 euro erbij! Erg netjes van Fitbit (en Kickstarter).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 00:41

RobertowNL

For your gear!

Vandaag mijn refund voor de Core binnen op mijn creditcard.
Blijkbaar is de shipping/tax fee van de Pebble 2 nooit afgeschreven, kan het nergens vinden op mijn Creditcard in ieder geval.

$199 dollar pledge
- $99 Pebble 2
- $15 shipping
- $21 dollar BTW
________________+
64 Dollar ''over''

En die 64 dollar is ook exact mijn refund; weet iemand wat voor omschrijving Pebble gebruikte voor het afschrijven van extra kosten? (BTW) dan kan ik het toch nog even checken :).

Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum

Kiswum

Gadget reviewer

Ik heb mijn geld inmiddels terug + iets extra's.
Eind goed, maar niet al goed. Een vervanger vinden voor de TS2 is haast onmogelijk :)

Toen ging alles nog goed bij Pebble:
30 jun KICKSTARTER PEBBLE 2 T 9292244943 USA USD 184,00
Af € 168,28

Gelukkig heb ik mijn geld terug gekregen via Kickstarter:
9 dec KICKSTARTER PEBBLE 2 T 9292244943 USA USD 184,00
Bij € 177,48

Fijn die dollarkoers :)

Pagina: 1

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor Levertijd & prijzen.
Ervaringen horen thuis in: [Pebble (Time) 2 / 2 SE] Ervaringen & Discussie
Accessoires horen thuis in: [Pebble (Time) 2 / 2 SE] Het grote Accessoires topic