[NLE / Budget Alles-in-1] Ervaringen & discussie - Deel 1 Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 35 ... 37 Laatste
Acties:
  • 306.750 views

Onderwerpen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
ThinkPadd schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 09:13:
@Joosie200 Ik snap je opmerking/vraag niet helemaal denk ik. Aanpassen van abonnement zorg er toch meestal voor dat je weer voor een jaar moet bijschrijven?

TV is zeker een must. Vaste telefonie heb ik nog nooit gehad, ook geen behoefte aan.
Ik heb bij Ziggo en andere providers wel vaker tussentijds mijn abonnement veranderd zonder opnieuw 1 jaar bij te hoeven tekenen. Enkel als je een voordelig actietarief wil meepakken doen ze dat vaak icm 1/2 jaar contract. Maar de samenstelling mag je gewoon wijzigen bij oa Ziggo en Tmobile. Das flexibel.

Enfin ik las later dat je je keuze al hebt gemaakt. Scheelt dat je dus op een andere naam maar verder hetzelfde dus toch opnieuw in aanmerking komt voor een nieuwe korting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow_Agent
  • Registratie: Oktober 2012
  • Nu online

Shadow_Agent

Do { Ping } while ( LOL )

bkor schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 22:04:
Ik kreeg een mail met daarin:

[...]

Ik ben prima tevreden over NLE. Maar een prijsverhoging van 15% via een simpel mailtje? Ik vind het erg ongepast. Verder was de subject ook te vaag, "Wijziging van je product". Er is geen wijziging, de enige verandering is de verhoogde prijs. Ik had veel te makkelijk over deze email heen kunnen lezen.

Ik ga overstappen.
Dat mailtje heb ik niet gehad? Wel inderdaad dat de zenderpakketten wijzigen |:( Heb er al een mail achteraan gestuurd dat ik het schandalig vind maar daar zal het wel bij blijven :X

Het idee van abo omzetten naar andere naam zal ik overwegen, al heb ik nu DSL en dat blijft ook zo. Dus geen Glas -> DSL of andersom zoals @ThinkPad gedaan heeft,

Ik ben verder tevreden over NLE en echt goedkopere alternatieven zie ik zo ook niet. TV eruit is ook niet echt een optie omdat we best wel redelijk wat kijken nog. Lekker iets opzetten zonder na te denken over wat we willen kijken is ook wel prettig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• plunkett
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 16-08-2024
Het valt mij wel op dat NLE de mail leuk verpakt maar inprinicpe met de zelfde prijsverhoging en zenderwijzig komt als kpn alleen door het specifiek op de zenderwijzijzing te gooien gaan mensen twijfelen.
Echter neem je een alles in pakket af dus die prijsverhogiing geld voor alles in 1 !

Zelfde als overstappservice (speelt overigens bij alle providers)ze willen dat je zelf opzegt iets met handmatig wijzigen anders boete ivm contractbreuk als je nog niet contractvrij bent.

Maar dit zijn in mijn ogen gewoon barricade`s die ze op werpen zodat mensen zeggen laat maar zitten zo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cap
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

Cap

Klopt, ze zeggen heel bewust dat je je TELEVISIEpakket kunt opzeggen in de mail. Misleidend want je kunt gewoon je hele AiE contract opzeggen. Bewuste actie.

@ThinkPad Inmiddels aan een overstap-avontuur begonnen van NLEx naar Online. Voor een soepele overstap eerst de aanvraag bij Online ingevuld om te kijken welke leverdatum mogelijk was. Vervolgens een mail gestuurd aan NLE met een opzegging van het pakket per die datum Toen de Online aanvraag geëffectueerd en vervolgens NLE nagebeld (> 30 min wachten, 'het is drukker dan u van ons gewend bent', not ;)) om een en ander te verifiëren. Genoteerd in het systeem dus het zou goed moeten gaan.

Voor mij is de rekensom als volgt:
- contract van 12 maanden (Online) ipv nog 18 maanden (NLE);
- 6 maanden € 10 korting van Online, 6 mnd korting NLE reeds afgelopen;
- 30 euro cash back via lente actie Online;
- 70 euro (slow) cash back via clicks Spaarwinkelen (daarom ook telefonie genomen, kost niets extra en geeft 25 euro meer cash back dan alleen tv+internet);
- Fox sports 1,2,3 er gratis bij

Kortom, min of meer hetzelfde pakket met Fox sports en een aardige korting, het is wat gedoe maar een poging waard.

[ Voor 76% gewijzigd door Cap op 14-05-2019 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklene
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 26-01-2022
Mij wel want de zenders die er bij NLE uitgaan zitten er bij Ziggo WEL in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ortep
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

janklene schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 08:45:
[...]

Heb je het artikel wel gelezen?

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krakendmodem
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16:46
janklene schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 08:45:
[...]

Totdat Ziggo hetzelfde truukje gaat flikken wat KPN nu doet. Wat ook in het artikel staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklene
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 26-01-2022
Ortep schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 08:53:
[...]

Heb je het artikel wel gelezen?
Jawel. Het punt is dat ook dit artikel veel mitsen en maren kent. Als....dan... Het zou kunnen dat..
Waar het mij om gaat is wat er nu te zien is. Mochten ook bij Ziggo die zenders er uit gaan, dan zien we dat wel weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 17:47

RobertowNL

For your gear!

Ik heb contract begin van het jaar afgesloten, ging in op 10 mei. Heb geen enkele mail over een prijsverhoging of zenderwijziging ontvangen.

Ben wel benieuwd welk bedrag ze straks gaan afschrijven na de 9 maanden korting :P

Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bisamrat
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 09-04 17:40

Bisamrat

komt wel goed schatje

Vanaf volgende maand weer terug bij NLE Internet & TV. Jaartje bij YouPhone zit erop en NLE heeft de beste actie op het moment voor een jaar contract. Hopelijk hebben we volgend jaar dan eindelijk glasvezel hier (of Ziggo met een goede prijs), zodat we weer eens sneller dan 100mbit kunnen gaan :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king006
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 06-05 19:10
Zou NLE binnenkort helemaal stoppen? Eerst ging het forum weg, toen ging Anna (slimme thermostaat) voor nieuwe abonnees weg. Nu stopt NLE helemaal met Anna voor bestaande abonnees.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barre73
  • Laatst online: 10:12
king006 schreef op maandag 20 mei 2019 @ 08:21:
Zou NLE binnenkort helemaal stoppen? Eerst ging het forum weg, toen ging Anna (slimme thermostaat) voor nieuwe abonnees weg. Nu stopt NLE helemaal met Anna voor bestaande abonnees.
Stoppen zal het vast niet. Maar misschien zijn dit wel aanwijzingen voor een op hande zijnde samenvoeging van de bedrijven binnen de NUTS groep na die overname van vorig jaar?

Geen ongevraagde verzoeken via DM svp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king006
Barre73 schreef op maandag 20 mei 2019 @ 09:20:
[...]

Stoppen zal het vast niet. Maar misschien zijn dit wel aanwijzingen voor een op hande zijnde samenvoeging van de bedrijven binnen de NUTS groep na die overname van vorig jaar?
Dat is goed mogelijk! :) soms krijg je als je NLE belt al een medewerker van Budget Energie aan de lijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 18:10
Dat is de energietak, ik heb niet het idee dat de internettak (NLEx) het slecht doet. Volgens mij loopt dat als een trein namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king006
ThinkPadd schreef op maandag 20 mei 2019 @ 11:02:
Dat is de energietak, ik heb niet het idee dat de internettak (NLEx) het slecht doet. Volgens mij loopt dat als een trein namelijk.
Dat klopt inderdaad! je kan je alleen afvragen of het moederbedrijf wel door wil met NLEx. Wellicht wordt daar ook ineens de stekker uit getrokken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OgWok
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08:55

OgWok

U.N.C.L.E.

Barre73 schreef op maandag 20 mei 2019 @ 09:20:
[...]

Wie weet gaan ze dan ook een echte helpdesk cq. goed lopende administratie in de steigers zetten ;)

MacPro Core i5 750, Mac Mini, hier en daar een verdwaalde pc.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barre73
  • Laatst online: 10:12
king006 schreef op maandag 20 mei 2019 @ 11:29:
[...]

Dat klopt inderdaad! je kan je alleen afvragen of het moederbedrijf wel door wil met NLEx. Wellicht wordt daar ook ineens de stekker uit getrokken.
Lijkt me onwaarschijnlijk. Ze hebben net de eerste maanden van 2019 besteed aan het invoeren van een nieuw systeem. Naar ik aanneem voor ordering en adminstratie etc..

Geen ongevraagde verzoeken via DM svp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaah_007
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 12-03-2022
Sterker nog binnenkort is het mogelijk om ook je mobiele abbonement af te sluiten via nle, oftewel straks dus echt bijna alles af te nemen bij nle. Slimme zet van ze aangezien ze dus meer kunnen leveren dan wat de concurrenten doen als je gas en licht er ook bij pakt

[ Voor 15% gewijzigd door Slaah_007 op 20-05-2019 16:41 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jan groen
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 17:34
Slaah_007 schreef op maandag 20 mei 2019 @ 16:39:
Sterker nog binnenkort is het mogelijk om ook je mobiele abbonement af te sluiten via nle,
Bron?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king006
Sterker nog binnenkort is het mogelijk om ook je mobiele abbonement af te sluiten via nle, oftewel straks dus echt bijna alles af te nemen bij nle. Slimme zet van ze aangezien ze dus meer kunnen leveren dan wat de concurrenten doen als je gas en licht er ook bij pakt
Laat me raden. KPN mobile 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaah_007
Een klein vogeltje 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OgWok

OgWok

U.N.C.L.E.

Fake nieuws dus......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL
  • Laatst online: 17:47

RobertowNL

For your gear!

Ben benieuwd wat voor proposities ze gaan bieden (en KPN netwerk?).

Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaah_007
Daar is niets nep aan, you'll see :)
Is vooralsnog niet bekend via welk netwerk het zal gaan maar denk dat het redelijk aannemelijk gaat zijn dat het kpn zal worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wortelsoft
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:59
De zenders bij KPN blijven toch:

https://www.telegraaf.nl/...lanten-behouden-24kitchen

Zal waarschijnlijk ook wel voor NLE gelden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krakendmodem
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16:46
24kitchen had van mij er wel af gemogen, ik kijk er nooit naar.

Achteraf ben ik alsnog blij dat ik naar KPN ben overgestapt voor iTV, al was het wel even spannend of Nat Geo in het pakket bleef.

Storm in een glas water dus... Had stiekem wel verwacht dat de FOX zenders in het pakket bleven. Het kost FOX namelijk meer geld dan KPN denk ik.

Ik ben benieuwd hoeveel klanten hebben opgezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joris-Jansen
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 14:35
Zenders blijven bestaan. #jeey

Alleen jammer dat antena3 evengoed eraf gaat.. dat is de enige Spaanse zender.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedro_Newbie
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 14:01
En zojuist de bevestiging gehad dat de zenders blijven:

Je hebt begin deze maand een e-mail van ons ontvangen waarin we aangeven dat het zenderpakket wijzigt. Een aantal zenders zouden per 1 juni 2019 verdwijnen.

We hebben goed nieuws! KPN en FOX hebben samen besloten de volgende zenders tóch aan te blijven bieden: FOX TV, National Geographic, Nat Geo Wild, 24Kitchen en Baby TV. De extra zenders die per 1 april 2019 zijn toegevoegd, kun je ook blijven bekijken. Alvast veel kijkplezier!

Groet,
NLEx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow_Agent
  • Nu online

Shadow_Agent

Joris-Jansen schreef op vrijdag 24 mei 2019 @ 14:06:
Zenders blijven bestaan. #jeey

Alleen jammer dat antena3 evengoed eraf gaat.. dat is de enige Spaanse zender.
liever een kwalitatief betere zender dan Antena3 :X
wat een bagger, iedere keer als ik kijk is het Aqui no hay quien viva :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
  • Laatst online: 01:26

Mx. Alba

hen/die/zij

Pedro_Newbie schreef op vrijdag 24 mei 2019 @ 14:08:
En zojuist de bevestiging gehad dat de zenders blijven:

Je hebt begin deze maand een e-mail van ons ontvangen waarin we aangeven dat het zenderpakket wijzigt. Een aantal zenders zouden per 1 juni 2019 verdwijnen.

We hebben goed nieuws! KPN en FOX hebben samen besloten de volgende zenders tóch aan te blijven bieden: FOX TV, National Geographic, Nat Geo Wild, 24Kitchen en Baby TV. De extra zenders die per 1 april 2019 zijn toegevoegd, kun je ook blijven bekijken. Alvast veel kijkplezier!

Groet,
NLEx
Yup, die heb ik ook gekregen. Nice.

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 342849

Ik had ook opgezegd en ga overstappen.

Kreeg deze email vandaag ook.
Tevens werd ik gebeld of ik wilde blijven.
Prima.... maar wat staat er tegen over dan?
Ehhhh niets... Oke doei!

Is nu een win/win situatie.
Andere reseller van kpn genomen en weer half jaar korting en korting via de XL website.
(En NGC nog steeds)

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 342849 op 24-05-2019 18:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joris-Jansen
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 14:35
Shadow_Agent schreef op vrijdag 24 mei 2019 @ 14:27:
[...]

liever een kwalitatief betere zender dan Antena3 :X
wat een bagger, iedere keer als ik kijk is het Aqui no hay quien viva :/
Tele5 is beter idd. Maar dat kan je ook gewoon online kijken op je smart tv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgjleclaire
  • Laatst online: 16-04 21:53
Ik ga binnenkort verhuizen en kan alle abonnementen nieuw afsluiten, inclusief mobiel. Ik ben natuurlijk op zoek naar de meest voordelige keuze. Ik wil voor NLE gaan voor energie, en dacht hen te combineren met NLE alles-in-een. Zij maken gebruik van KPN als ik het goed heb. Kan ik dan ook korting krijgen op KPN mobiel wanneer ik dat er nog bij neem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17:40
rgjleclaire schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 16:37:
Kan ik dan ook korting krijgen op KPN mobiel wanneer ik dat er nog bij neem?
Nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgjleclaire
  • Laatst online: 16-04 21:53
Ok dan dus toch maar wachten of ze inderdaad mobiele abonnementen aan gaan bieden :-) Heb geen haast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nestea_nl
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 12-11-2022
In het verleden stapte ik jaarlijks van provider over, Ziggo, T-Mobile, Online etc.

Nu sinds drie jaar NLE met volle tevredenheid. DSL 100/30 met tv, verbinding stabiel. KPN apparatuur en tv box ok.
Online klantenportal ziet er karig uit, maar werkt wel. Zijn telefonisch/mail bereikbaar.
gemmiddeld 40 Euro per maand zonder bellen. inclusief uitzending gemist en pauzeren.
Vooral in de interactieve diensten zitten vaak verschillen in aanbod bij "aanbiedingen" die niet
meteen opvallen,

En jaarlijks een goed verlengingsaanbod, voor mij valt hier de uitdaging om over te stappen weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nestea_nl
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 12-11-2022
Ook de prijsverhoging naar 42,50 heb ik overgeslagen omdat ik net een weekje daarvoor had verlengd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Zijn er nog ontwikkelingen om een Fritzbox te gebruiken ipv de V10?

Of gaat het nog steeds zoals hier beschreven?
Prolution in "[Telfort xDSL] Ervaringen & Discussie - Deel 20"

NLe en Telfort hebben verder toch dezelfde instellingen, wil wel graag netflix blijven gebruiken via het NLe kastje nl.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pedro_Newbie
Die instelling heb ik ook gebruikt voor NLE met Netflix op een FritzBox 7360. Werkt gewoon goed

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jan groen
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 17:34
Je kan idd de Telfort instelling gebruiken voor internet en tv. Werkt prima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevertje1977
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 06-05 09:20
Sinds 9 januari ben ik bezig om de tweede TV ontvanger van de rekening te krijgen en ondanks wel 10 keer de belofte van NLE dat ie van de factuur zou gaan staat de tweede TV Ontvanger er nog steeds op.

Daarnaast wil ik FOX opzeggen maar ook dat kan niet online en verwacht ik eenzelfde drama.

Wie weet hoe je NLE wel in beweging krijgt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cap
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

Cap

Ik niet, ik heb dat ook langs meerdere kanalen geprobeerd maar geen resultaat... een van de redenen om dan maar over te stappen naar een andere provider (met waarschijnlijk eveneens brakke service). Opzeggen lukt namelijk wel en dan ben ik van die 2e ontvanger af (plus lagere maandlasten + gratis Fox sports kanalen). Volgend jaar wellicht weer terug bij NLE.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17:28
kevertje1977 schreef op maandag 3 juni 2019 @ 08:01:
Sinds 9 januari ben ik bezig om de tweede TV ontvanger van de rekening te krijgen en ondanks wel 10 keer de belofte van NLE dat ie van de factuur zou gaan staat de tweede TV Ontvanger er nog steeds op.

Daarnaast wil ik FOX opzeggen maar ook dat kan niet online en verwacht ik eenzelfde drama.

Wie weet hoe je NLE wel in beweging krijgt ?
De automatisch incasso storneren, en daarna bellen dat ze het juiste bedrag moeten afschrijven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• navnav
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 18-03 09:16
Beste lezers, ben jaren geleden voor energie overgestapt op NLE, en heb daar tot nu toe nog geen problemen aan ondervonden. Nu wordt ik al twee weken benaderd voor Alles-in-1 internet tv bellen.
Zit al bij Ziggo vanaf (?) Quicknet....Multikabel....heel lang dus en heb nooit echt problemen ondervonden. Vindt alleen dat de prijs die ik per maand betaal (67,50) voor het Alles-in-1 pakket van Ziggo erg duur is. (voor wat je krijgt). Omdat ik een glasvezel aansluiting heb zit ik te twijfelen om naar NLE over te stappen voor (ná een jaar) 55 totaal. Weet alleen niet of ze een payserver accepteren.

Maar als ik de beoordelingen op internet lees wordt NLE wel erg slecht gewaardeerd.
Dit weerhoud mij er echter van om over te stappen na al die jaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
Kwalitatief/technisch dikke prima, omdat het onderwater gewoon KPN is eigenlijk.

Administratief een puinhoop, maar als je gewoon een abonnement afsluit en verder gedurende je contract geen wijzigingen hebt dan loopt dat ook wel los.

Je vraag met payserver snap ik niet. NLE blokkeert niets ofzo.

[ Voor 12% gewijzigd door ThinkPad op 03-06-2019 22:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vr6-only
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 08:23

vr6-only

Blub Blub

navnav schreef op maandag 3 juni 2019 @ 21:44:
Beste lezers, ben jaren geleden voor energie overgestapt op NLE, en heb daar tot nu toe nog geen problemen aan ondervonden. Nu wordt ik al twee weken benaderd voor Alles-in-1 internet tv bellen.
Zit al bij Ziggo vanaf (?) Quicknet....Multikabel....heel lang dus en heb nooit echt problemen ondervonden. Vindt alleen dat de prijs die ik per maand betaal (67,50) voor het Alles-in-1 pakket van Ziggo erg duur is. (voor wat je krijgt). Omdat ik een glasvezel aansluiting heb zit ik te twijfelen om naar NLE over te stappen voor (ná een jaar) 55 totaal. Weet alleen niet of ze een payserver accepteren.

Maar als ik de beoordelingen op internet lees wordt NLE wel erg slecht gewaardeerd.
Dit weerhoud mij er echter van om over te stappen na al die jaren.
Volg dezelfde stappen om Ziggo ervaringen te lezen en je zult zien dat het ook veelal over klachten gaan.

NLE huurt de technische zaken van KPN, je hebt dus in principe een KPN verbinding. Zelfde TV ontvanger, zelfde Experiabox met iets aangepaste firmware (meer instelbaar).

Administratie is niet hun sterkste kant. Echter zul je weinig rare dingen zien als je niet telkens wijzigingen laat doorvoeren, wat je overigens het beste telefonisch kunt doen i.p.v. via de site.

It ain't stupid if it works!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• navnav
vr6-only schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 11:05:
[...]

Volg dezelfde stappen om Ziggo ervaringen te lezen en je zult zien dat het ook veelal over klachten gaan.

NLE huurt de technische zaken van KPN, je hebt dus in principe een KPN verbinding. Zelfde TV ontvanger, zelfde Experiabox met iets aangepaste firmware (meer instelbaar).

Administratie is niet hun sterkste kant. Echter zul je weinig rare dingen zien als je niet telkens wijzigingen laat doorvoeren, wat je overigens het beste telefonisch kunt doen i.p.v. via de site.
Top! Bedankt voor jullie reactie, heb ik wat aan.

Krijg waarschijnlijk dus nieuwe modem en digitale ontvangers. Emailadressen konden blijven bestaan zeiden ze. (Nemen ze over oid?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vincedd
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 15:08
[...]

het is een Telfort verbinding en interactieve tv van KPN.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ASW1
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 17:44

Op de experiabox van NLE kun je meer instellen dan bij KPN? Waar zit dat dan in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vincedd
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 15:08
ASW1 schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 11:33:
[...]

Op de experiabox van NLE kun je meer instellen dan bij KPN? Waar zit dat dan in?
Je kan er ook een eigen modem aan hangen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vr6-only
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 08:23

vr6-only

Blub Blub

navnav schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 11:07:
[...]

Top! Bedankt voor jullie reactie, heb ik wat aan.

Krijg waarschijnlijk dus nieuwe modem en digitale ontvangers. Emailadressen konden blijven bestaan zeiden ze. (Nemen ze over oid?).
Je emailadres van Ziggo vervalt sowieso! Heb je echter Hotmail of Gmail? Dan kun je die natuurlijk blijven gebruiken.
ASW1 schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 11:33:
[...]

Het is niet veel, hoor. Maar het interface ziet er iets anders uit en je kunt bijvoorbeeld remote management aanzetten en dat kan bij KPN firmware niet.

It ain't stupid if it works!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• navnav
vr6-only schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 11:59:
[...]

Je emailadres van Ziggo vervalt sowieso! Heb je echter Hotmail of Gmail? Dan kun je die natuurlijk blijven gebruiken.

[...]

Het is niet veel, hoor. Maar het interface ziet er iets anders uit en je kunt bijvoorbeeld remote management aanzetten en dat kan bij KPN firmware niet.
Nee.....heb een ziggo emailadres....en quicknet adressen. Ik zei tegen NLE dat ik baalde als die vervallen en die zeiden stellig dat ik die gewoon mee kan nemen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17:40
navnav schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 18:05:
[...]

Nee.....heb een ziggo emailadres....en quicknet adressen. Ik zei tegen NLE dat ik baalde als die vervallen en die zeiden stellig dat ik die gewoon mee kan nemen!
Daar gaat NLE (of elke andere provider) helemaal niet over...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ASW1
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 17:44
"Ja maar je Gmail adres kun je ook gewoon bereiken vanaf NLE dus je ziggo mail ook."
Beetje dat soort niveau van eerstelijns klantenservice.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OgWok

OgWok

U.N.C.L.E.

navnav schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 18:05:
[...]

Ben bang dat ze bij NLE niet helemaal weten waarover ze het hebben; maw. als jij bij Ziggo opzegt, dan verdwijnt je account na X tijd van de ziggo server en dus ook je emailaccount.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

OgWok schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 19:19:
[...]

Ben bang dat ze bij NLE niet helemaal weten waarover ze het hebben; maw. als jij bij Ziggo opzegt, dan verdwijnt je account na X tijd van de ziggo server en dus ook je emailaccount.
Kun je geen email abo nemen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Deze week de overstap gemaakt van KPN naar NLE (beiden 100/30 Mbit), omdat ze simpelweg bijna 20 EUR per maand goedkoper waren. Experiabox inderdaad exact dezelfde, pluspunt vind ik de WiFi versterker die ze erbij leveren. Binnen een minuut is die ook geïnstalleerd en zorgt voor een sterker signaal in huis.

Hun portal is erg basic maar dat vind ik eigenlijk wel prettig. Het enige wat ik wilde was een stabiele en snelle xDSL verbinding zonder allerlei extra poespas. En dat leveren ze :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17:41
Man man wat een zooitje daar. Per 27 mei overstapt naar online maar de automatische incasso blijft komen. Niet best

Net een uur in de wacht gestaan. Ze bekijken het maar. Incasso weer teruggedraaid. Mail en twitter bericht gestuurd. En had alles ook al teruggestuurd, ze zoeken het maar uit

[ Voor 43% gewijzigd door Erik1805 op 05-06-2019 10:07 ]

Woning:Hoekwoning uit 1972, HR++ glas, HR++ EPS parels, 109m2 woonoppervlak, radiatoren + HeatBooster(SDI) + eigenbouw ventilatoren, Quatt Mono + Intergas HRE, Tado V3, 5 zonnepanelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• antidote
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 00:05
Erik1805 schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 07:10:
Man man wat een zooitje daar. Per 27 mei overstapt naar online maar de automatische incasso blijft komen. Niet best
Bij mijn laatste twee keer overstappen ben ik erachter gekomen dat dit blijkbaar gebruikelijk is onder internetproviders.
Bij XS4ALL heb ik gestorneerd, daarop kreeg ik een dreiging van incassokosten, na mijn reactie per mail dat het contract was afgelopen heeft XS4ALL dat bevestigd.
Telfort heb ik gebeld, de klantenservice meldde dat dit standaard procedure is. Geld kwam na een aantal dagen terug op de rekening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedro_Newbie
Zojuist maar weer even verlengd voor 2 jaar, de eerste 6 maanden voor € 38,95 per maand (internet, TV, opnemen en extra ontvanger) daarna € 48,95 per maand.
Normaal leg ik mij nooit zo lang vast maar ik zou niet weten wat ik beter zou kunnen nemen dan NLE op dit moment.
Zo te zien ontloop ik dus ook de prijsverhoging van Internet van € 32,45 naar € 35 (volgens de NLE site zou mijn pakket nu € 51,50 per maand moeten gaan kosten)
Dus 6 maanden een tientje korting plus 24 maanden € 2,05 minder betalen.

[ Voor 30% gewijzigd door Pedro_Newbie op 07-06-2019 08:51 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Teleluvr
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Pedro_Newbie schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 08:39:
Zojuist maar weer even verlengd voor 2 jaar, de eerste 6 maanden voor € 38,95 per maand (internet, TV, opnemen en extra ontvanger) daarna € 48,95 per maand.
Normaal leg ik mij nooit zo lang vast maar ik zou niet weten wat ik beter zou kunnen nemen dan NLE op dit moment.
Zo te zien ontloop ik dus ook de prijsverhoging van Internet van € 32,45 naar € 35 (volgens de NLE site zou mijn pakket nu € 51,50 per maand moeten gaan kosten)
Dus 6 maanden een tientje korting plus 24 maanden € 2,05 minder betalen.
Kreeg het aanbod 6 maanden, 29.95, resterende maanden van de twee jaar, 39.95. Gewoon even de klantenservice mailen en dan is het zo geregeld...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pedro_Newbie
Teleluvr schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 10:27:
[...]

Kreeg het aanbod 6 maanden, 29.95, resterende maanden van de twee jaar, 39.95. Gewoon even de klantenservice mailen en dan is het zo geregeld...
Maar waar bestaat je pakket dan uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18:16
@Pedro_Newbie Hoe heb je contact met ze gezocht? Ik had laatst via facebook gedaan, maar volgens mij werkt dat niet meer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pedro_Newbie
@tiguan Ik heb (nog) geen contact gehad, in mijn NLEx stond er een uitroeptekentje achter mijn Tripleplay contract en er was een knop om te verlengen t.w.
1 jaar en 3 maanden korting en
2 jaar en 6 maanden korting.

Ik begrijp van Teleuvr dat even contact per e-mail eventueel een betere deal te behalen valt, dat wil ik ook nog wel even proberen maar dan wil ik eerst even weten wat voor pakket Teleuvr heeft. Voor mijn verlenging heb ik weer 14 dagen bedenktijd stond er in het mailtje en zou 6 juli ingaan maar in mijn dashboard staat dat er een nieuw contract per 7 juni is ingegaan.
Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/cLztw9M9/contract.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door Pedro_Newbie op 07-06-2019 15:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Teleluvr
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Pedro_Newbie schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 11:21:
[...]

Maar waar bestaat je pakket dan uit?
Basis van de basis.
100mbit internet, standaard digitale tv, geen telefonie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedro_Newbie
Teleluvr schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 17:41:
[...]

Basis van de basis.
100mbit internet, standaard digitale tv, geen telefonie.
Dat komt dan wel overeen met mijn aanbieding want ik heb er nog een extra ontvanger bij van € 4 en opnemen voor € 5 dan kom je dus op dezelfde bedragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
@Pedro_Newbie Oh die knop zag ik een week geleden nog niet, nu kan ik 'm ook zo verlengen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedro_Newbie
Die knop had ik ook nog niet eerder gezien terwijl mijn jaarcontract ook al maanden geleden verlopen was. Toevallig zag ik het vandaag en toen meteen maar verlengd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
Je kan ook opzeggen en proberen het op naam van je partner af te sluiten. Dat is wat ik gedaan heb en lijkt tot nu toe helemaal goed te gaan :*) Heb net vandaag het installatiepakket ontvangen, 14e gaat het abonnement in en de 21e wordt m'n huidige NLEx glasvezelpakket stopgezet. 'Wij' hebben nu weer het nieuwe klanten tarief + we konden cashback meepakken via CashbackXL > Breedbandwinkel.

Let wel: verschil is bij mij dat ik nu glasvezel heb en naar DSL ga. Als je op hetzelfde medium blijft kon het wel eens lastiger worden, maar ook dan zou ik het gewoon proberen.

[ Voor 10% gewijzigd door ThinkPad op 07-06-2019 21:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmartyn
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-04 16:58
Pedro_Newbie schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 19:41:
Die knop had ik ook nog niet eerder gezien terwijl mijn jaarcontract ook al maanden geleden verlopen was. Toevallig zag ik het vandaag en toen meteen maar verlengd.
Ik zag die knop ook en heb verlengd. Krijg vervolgens een bevestigingsmail. En later een mail 'Active supply check' met als inhoud 'Geen proprolongatie mogelijk op en niet beleverd adres.

Mijn contract liep tot 08-06-2019. Als ik inlog staat er 'Tripleplay' met als status 'closed'

Vreemd allemaal. De maandfactuur van juni is ook nog niet opgemaakt. Hierin zou ook de combikorting moeten zitten vanwege energieaansluiting bij NLE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
  • Registratie: Juli 2002
  • Nu online
Ik heb een contract voor onbepaalde tijd (internet-only) omdat ik vorig jaar niet heb verlengd. Zonet mijn persoonlijke alles-in-1-aanbod bekeken: eerste 3 maanden € 29,95 daarna € 32,45 per maand.

Dus € 7,50 korting op jaarbasis voor een commitment van 1 jaar, een korting van effectief 1,9%... Nope. :) Ik ga over enkele maanden verhuizen, wie weet kan ik tegen die tijd een betere aanbieding vinden.

[ Voor 13% gewijzigd door Mawlana op 12-06-2019 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
  • Nu online
En ik heb inmiddels ook de email ontvangen met de prijsverhoging. Vijf euro per maand duurder voor internet-only, dat is een verhoging van 15%... Even uitzingen tot m'n verhuizing en daarna afscheid nemen dus. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapitein Merijn
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 16:25
Ik heb hem zojuist ook ontvangen terwijl ik begin deze week verlengd heb...
Maar eens even bellen maandag, voor deze prijs ga ik geen 2 jaar verlengen.

Untappd: Kapitein_Merijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedro_Newbie
Ik heb zojuist voor 2 jaar verlengd per 6-6-2019 voor € 48,95 per maand en de eerste 6 maanden € 38,95 p/m
zie Pedro_Newbie in "[NLE] Ervaringen & discussie - Deel 1"

Krijg ik zojuist deze mail,
Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/653BhQd9/NLEx.jpg

Klopt dit wel, kunnen ze binnen een lopend contract de prijzen verhogen? Het lijkt mij toch dat ze sowieso voor de eerste 6 maanden hun aanbod van € 38,95 moeten nakomen en niet voor welk ander bedrag dan ook.
Of zou het komen dat zij mijn nieuwe contract nog niet goed verwerkt hebben in de administratie?

Ik weet wel dat ik dan kan opzeggen maar een echt goedkoper alternatief is er niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• el_paolo
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 10-12-2024
Erik1805 schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 07:10:

Net een uur in de wacht gestaan. Ze bekijken het maar. Incasso weer teruggedraaid. Mail en twitter bericht gestuurd. En had alles ook al teruggestuurd, ze zoeken het maar uit
Ik heb precies hetzelfde... per 17 mei overgestapt van NLEx naar Online maar vrolijk weer in rekening gebracht van 18/5-18/6. Vorige maand klantenservice gebeld en ze raden het aan om het bedrag zelf terug te boeken. Hij zou een bericht achterlaten in het systeem. Vandaag toch de eerste aanmaning binnen... ze bekijken het maar. Administratief zootje daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
  • Nu online
Zelfs zonder het actietarief is Online nu goedkoper (€32 per maand) voor internet-only, of heb ik ergens een aankondiging van de prijsverhoging gemist? :)

Die prijsverhoging van 15% vind ik echt buitenproportioneel.

[ Voor 17% gewijzigd door Mawlana op 14-06-2019 22:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow_Agent
  • Nu online

Shadow_Agent

sylvesterrr schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 22:17:
Zelfs zonder het actietarief is Online nu goedkoper (€32 per maand) voor internet-only, of heb ik ergens een aankondiging van de prijsverhoging gemist? :)

hier ook dat mailtje, fuckers.

Ik ga naar Online. Op hoop van zegen dat het allemaal goed komt met de rekening :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koendio
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17:55
sylvesterrr schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 22:17:

Hier ook de mail vd prijsverhoging. Ben verder wel tevreden, dus heb gelijk maar verlengt tegen de oude tarieven (waar de verhoging nog niet in verwerkt zit).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
  • Nu online
koendio schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 22:39:
[...]

Hier ook de mail vd prijsverhoging. Ben verder wel tevreden, dus heb gelijk maar verlengt tegen de oude tarieven (waar de verhoging nog niet in verwerkt zit).
Pin me er niet op vast, maar volgens mij kan nle de prijs ook tijdens een contractperiode verhogen (actietarief krijg je wel gedurende de actieperiode). Uiteraard mag je dan weer opzeggen... Dus een contractverlenging is ook niet veel waard (behalve de korting tijdens de actieperiode)...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• helloitsme
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 05:33
koendio schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 22:39:
[...]

Ik heb 2 weken geleden verlengd voor 2 jaar, met de eerste 6 maanden korting. Zou per 1 juli ingaan

Krijg net alsnog de mail dat ik per 1 augustus het hoge tarief zou gaan betalen.

Heb maar eens een mailtje gestuurd dat dit toch echt niet kan naar mijn mening.

Edit: reactie van NLE:

Op dit moment zit je nog in je bedenktijd van het verlengingscontract.
Met deze reden sta je nog steeds in ons systeem met een variabel contract.
Iedereen met een variabel contract heeft deze mail ontvangen.
Als je daadwerkelijk gebruik gaat maken van je nieuwe contract,
kan je de vorige mail als niet verzonden beschouwen.

Ik hoop je hierbij genoeg te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
NLEx

[ Voor 29% gewijzigd door helloitsme op 15-06-2019 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedro_Newbie
Maandag maar ook even bellen en anders meteen maar overstappen op Oxxio, geeft hetzelfde pakket als NLEx en hier ook 6 maanden korting maar wel bij een 1 jarig abonnement.
Afbeeldingslocatie: http://i66.tinypic.com/2ch7rsn.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koendio
  • Registratie: Maart 2010
oxxio lijkt idd een goed alternatief. We zullen wel zien wat nle doet met de prijsverhogingen als je net verlengt hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17:22
Wow, ik ga van €40 naar €77,40. De prijs die ik nu betaal klopt ook niet. Lijkt me iets niet te kloppen.
Je neemt internet, tv en bellen af van NLEx. Binnenkort verhogen we onze prijzen. Je betaalt nu € 72,40 per maand. Vanaf de nota die je op 18 juli 2019 ontvangt, ga je € 77,40 per maand betalen. Zo kunnen we blijven investeren in onze producten en diensten. En zo kun jij zorgeloos blijven internetten. 

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheezborger
  • Registratie: Februari 2010
Ik ben sinds april overgestapt naar NLEx en ik heb geen mail gehad over tariefverhogingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• helloitsme
Cheezborger schreef op zaterdag 15 juni 2019 @ 10:59:
Ik ben sinds april overgestapt naar NLEx en ik heb geen mail gehad over tariefverhogingen.
zie mijn bericht van gisteravond. blijkbaar is het alleen gestuurd naar mensen die een 'variabel' contract hebben (oftewel het jaarcontract wat ze oorspronkelijk hadden is afgelopen en ze hebben nog niet een nieuw contract afgesloten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedro_Newbie
@helloitsme Welk e-mailadres heb jij gebruikt? Op nlex@nle.nl krijg ik een autoreply dat het mailtje niet beantwoord zal worden en ik maar via Facebook, Twitter, LiveChat of telefonisch contact moet opnemen. Dat zal ik het weekend wel niet werken neem ik aan (alsof het doordeweeks wel werkt). Op Facebook/messenger reageren ze ook al niet meer dus bellen de enige optie of heeft iemand een e-mailadres dat wel werkt?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• helloitsme
Pedro_Newbie schreef op zaterdag 15 juni 2019 @ 14:37:
@helloitsme Welk e-mailadres heb jij gebruikt? Op nlex@nle.nl krijg ik een autoreply dat het mailtje niet beantwoord zal worden en ik maar via Facebook, Twitter, LiveChat of telefonisch contact moet opnemen. Dat zal ik het weekend wel niet werken neem ik aan (alsof het doordeweeks wel werkt). Op Facebook/messenger reageren ze ook al niet meer dus bellen de enige optie of heeft iemand een e-mailadres dat wel werkt?
klanten@nlex.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pedro_Newbie
Thanks, ik had hem net al aan klanten@nle.nl gestuurd, stom dat ik er niet aan gedacht heb om ook eens klanten@nlex.nl te proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16:59

MsG

Forumzwerver

Ik lees op Twitter dat het bij een expliciete verlenging maar gaat om enkele maandjes korting. Mensen die al antwoord terug hebben? Ik betaal nu 32,50 voor internet only, en dat wordt straks 37,50. Dat kruipt al behoorlijk dicht tegen het veel snellere Ziggo aan. Ik heb ze ook maar even bericht. Maar zie weinig aanbieders die structureel goedkoper zijn en blijven, meestal zijn dat net zo goed tijdelijke aanbiedingscontracten. Ik stap elk jaar over met zorg en energie, dat is namelijk allemaal virtueel en stelt niks voor, maar om nou elk jaar daadwerkelijk met internet over te stappen is flink wat werk meer, dus zit nog even in dubio of ik wel weg wil voor 5 euro meer. Maar ja, toch weer 60 euro per jaar meer betalen voor hetzelfde.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
Veel snellere Ziggo? Volgens mij is het abbo wat sneller is zo'n twee keer zo duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j_bos
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:52
MsG schreef op maandag 17 juni 2019 @ 12:48:
Ik lees op Twitter dat het bij een expliciete verlenging maar gaat om enkele maandjes korting. Mensen die al antwoord terug hebben? Ik betaal nu 32,50 voor internet only, en dat wordt straks 37,50. Dat kruipt al behoorlijk dicht tegen het veel snellere Ziggo aan. Ik heb ze ook maar even bericht. Maar zie weinig aanbieders die structureel goedkoper zijn en blijven, meestal zijn dat net zo goed tijdelijke aanbiedingscontracten. Ik stap elk jaar over met zorg en energie, dat is namelijk allemaal virtueel en stelt niks voor, maar om nou elk jaar daadwerkelijk met internet over te stappen is flink wat werk meer, dus zit nog even in dubio of ik wel weg wil voor 5 euro meer. Maar ja, toch weer 60 euro per jaar meer betalen voor hetzelfde.
Ik zou goed kijken naar de combinaties van mobiel en thuis, daar moet je ook voordeel uit halen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

j_bos schreef op maandag 17 juni 2019 @ 12:59:
[...]

Ik zou goed kijken naar de combinaties van mobiel en thuis, daar moet je ook voordeel uit halen denk ik.
Die vendor-lockin daarmee houd ik nooit zo van, dan kan je vervolgens moeilijker weg en verhogen ze ineens het abonnement alsnog. Ik betaal nu 10,- voor 5GB en onbeperkt bellen, meestal zijn die combinatiecontracten effectief telefoonabonnementen die wel een stukje duurder zijn dan 10,- per maand.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16:54

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Ik betaal nu 32,50 voor internet only, en dat wordt straks 37,50. Dat kruipt al behoorlijk dicht tegen het veel snellere Ziggo aan. Ik heb ze ook maar even bericht. Maar zie weinig aanbieders die structureel goedkoper zijn en blijven, meestal zijn dat net zo goed tijdelijke aanbiedingscontracten.
Bij T-mobile Thuis is het goedkoopste internet only abonnement 28 euro en dat is het al voor vele jaren. Je hebt daar wel soms inflatiecorrectie, maar zolang je elk jaar belt om te verlengen vervalt deze weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j_bos
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:52
rens-br schreef op maandag 17 juni 2019 @ 13:06:
[...]

Bij T-mobile Thuis is het goedkoopste internet only abonnement 28 euro en dat is het al voor vele jaren. Je hebt daar wel soms inflatiecorrectie, maar zolang je elk jaar belt om te verlengen vervalt deze weer.
Dat ook, vaak krijg je weer een nieuw gunstig aanbod als je zelf belt dat je weg wilt, of gewoon een order inschiet bij de concurrent, dan krijgen ze een overstapaanvraag en doen ze je een counteroffer.

Vaak is het ook wel handig om even de jaarprijzen (1e jaar) te vergelijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 12:40
Ik stap elk jaar over met zorg en energie, dat is namelijk allemaal virtueel en stelt niks voor, maar om nou elk jaar daadwerkelijk met internet over te stappen is flink wat werk meer, dus zit nog even in dubio of ik wel weg wil voor 5 euro meer. Maar ja, toch weer 60 euro per jaar meer betalen voor hetzelfde.
Ik weet uit ervaring dat de extra 'moeite' bijna verwaarloosbaar is als je bij KPN (als reseller) blijft. Apparatuur blijft vaak hetzelfde en het is op dat vlak alleen een kwestie van omwisselen. De telecomkabels laat ik altijd liggen.

Als je internet+tv zoekt dan is Oxxio misschien een goed alternatief, daar krijg je momenteel de eerste 6 maanden korting bij een jaarcontract. Als je internet only zoekt, dan Youfone (eerste 3 maanden 15,50 en daarna 30,50).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapitein Merijn
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 16:25
helloitsme schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 23:28:
[...]

Ik heb 2 weken geleden verlengd voor 2 jaar, met de eerste 6 maanden korting. Zou per 1 juli ingaan

Krijg net alsnog de mail dat ik per 1 augustus het hoge tarief zou gaan betalen.

Heb maar eens een mailtje gestuurd dat dit toch echt niet kan naar mijn mening.

Edit: reactie van NLE:

Op dit moment zit je nog in je bedenktijd van het verlengingscontract.
Met deze reden sta je nog steeds in ons systeem met een variabel contract.
Iedereen met een variabel contract heeft deze mail ontvangen.
Als je daadwerkelijk gebruik gaat maken van je nieuwe contract,
kan je de vorige mail als niet verzonden beschouwen.

Ik hoop je hierbij genoeg te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
NLEx
Ik heb Nle zojuist hierover gebeld.
De mail heb ik ook ontvangen omdat ik nog een variabel contract heb. Omdat de verlenging en de mail elkaar net overlappen zal de komende nota € 5,- hoger zijn en daarna ga ik weer het bedrag betalen wat in het contract van de verlenging staat.

Untappd: Kapitein_Merijn

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lotus11
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 08-04 19:17
NLE prijsverhoging...
Heb me vandaag aangemeld bij Oxxio. En telefonisch opgezegd bij NLE.
NLE kon geen betere aanbieding doen dan 3 maanden 29,95 en de rest normale tarief. Met cashback en 10 euro korting voor 6 maanden bij Oxxio kom ik veel voordeliger uit dan NLE, terwijl ze precies dezelfde product leveren.
Daag NLE....
Heb trouwens geen overstap service gebruikt van Oxxio....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 12:40
lotus11 schreef op maandag 17 juni 2019 @ 16:00:
Waarom niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

lotus11 schreef op maandag 17 juni 2019 @ 16:00:
NLE prijsverhoging...
Heb me vandaag aangemeld bij Oxxio. En telefonisch opgezegd bij NLE.
NLE kon geen betere aanbieding doen dan 3 maanden 29,95 en de rest normale tarief. Met cashback en 10 euro korting voor 6 maanden bij Oxxio kom ik veel voordeliger uit dan NLE, terwijl ze precies dezelfde product leveren.
Daag NLE....
Na 6 maanden is Oxxio al weer 36,95. Het is dan puur goedkoper door de tijdelijke korting. Zodra ze daarna ook eens een prijscorrectie doen zit je al weer op het NLEx-tarief. Opzich niet gek hoor, even nadenken of ik dit ga doen of dat ik toch blijf.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lotus11
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 08-04 19:17
Omdat zelf opzeggen en aanmelden sneller gaat.
En betaal ik niet de prijsverhoging.
Pagina: 1 ... 35 ... 37 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen in:
- Overname Robin Mobile: [Robin Mobile - 'Onbeperkt 3G / 4G'] Ervaringen & Discussie[Robin Mobile - 'Onbeperkt 3G / 4G'] Ervaringen & Discussie~~~[/TOPIC]