[NLE / Budget Alles-in-1] Ervaringen & discussie - Deel 1 Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 34 ... 37 Laatste
Acties:
  • 307.863 views

Onderwerpen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online
grun93 schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 11:13:
[...]

Als ik me goed herinner ben je destijds overgestapt van Telfort naar NLE. Telfort bestaat nog steeds (zo lang het duurt), dus welkom terug!
Dat klopt (goed onthouden trouwens!) en heb ik ook overwogen. Maar contract bij NLE loopt nog tot augustus. Telfort stopt per 1 mei :p

En Telfort is toch nog best wel wat duurder helaas:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/ymnIavZ9p2BxUKW99YGycrx8/full.png

Met andere providers is het niet veel anders, dus je snapt waarom ik bij NLEx zit ;)

Edit: (17-4): @grun93 En ja hoor, was te verwachten natuurlijk: nieuws: Telfort verhoogt prijzen van Thuis-abonnementen vanaf 1 juni

[ Voor 35% gewijzigd door ThinkPad op 17-04-2019 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krakendmodem
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12-09 16:44
Bij Youfone kost alleen internet de 1e 3 maanden 14.50 tot 100Mbit, daarna 29.50 per maand. Dat is gemiddeld 25 euro per maand. Ook niet verkeerd.

Maar als je nog TV erbij wilt hebben, dan zou ik de paar euro extra voor de KPN (TV) apparatuur er wel voor over hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Nu online
Internet-only zou makkelijker vergelijken zijn (router e.d. maakt dan ook niet uit, heb toch eigen router en accespoints, mailbox bij Gmail ipv providergebonden) maar heb ook TV erbij. We gebruiken 'de groene knop' (Begin Gemist) en pauzeren erg vaak, als ik dat kwijtraak dan heb ik bonje denk ik ^)
Ook bevalt de snelheid van de Arcadyan HMB2260 box mij prima, als je ziet hoe traag zo'n Ziggo apparaat bijv. is -O- :Z

[ Voor 27% gewijzigd door ThinkPad op 28-03-2019 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koesie
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
ThinkPadd schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 11:47:
Internet-only zou makkelijker vergelijken zijn (router e.d. maakt dan ook niet uit, heb toch eigen router en accespoints, mailbox bij Gmail ipv providergebonden) maar heb ook TV erbij. We gebruiken 'de groene knop' (Begin Gemist) en pauzeren erg vaak, als ik dat kwijtraak dan heb ik bonje denk ik ^)
Ook bevalt de snelheid van de Arcadyan HMB2260 box mij prima, als je ziet hoe traag zo'n Ziggo apparaat bijv. is -O- :Z
Ja dat is bij mij thuis ook zo, die zouden het niet waarderen als er niet meer gepauzeerd kan worden, en ook begin gemist wordt veelvuldig gebruikt.

Heb overigens net na ruim drie maanden mijn verlening er door gekregen.
3 maanden 29.95 en 9 maanden 39.95.
Ik vind het goed, het werkt goed en dan neem ik hun helpdesk maar voor lief.
En als ze de prijs naar 42,50 verhogen kan ik alsnog weg als ik dat zou willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OgWok
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09:58

OgWok

U.N.C.L.E.

ThinkPadd schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 11:47:
Ik heb de Arris box en die is qua snelheid ook redelijk/goed. In de slaapkamer heb ik een TV met DVB-C en Ziggo digitaal (free ;) ) en dat gaat ook behoorlijk; niet echt heel traag. Programmagids van KPN vind ik wel stukken prettiger dan de gids van Ziggo.

MacPro Core i5 750, Mac Mini, hier en daar een verdwaalde pc.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peacelord
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12:12
Als er nog iemand via email rechtstreeks contact moet leggen met deze club gebruik dan het email adres: klanten@nlex.nl.

Dat moet doorgaan voor een klantenservice. Het niveau is niet beter of hoger dan de andere kanalen, maar ze zijn hier iig via email ook weer gewoon rechtstreeks te benaderen.

4130 WP zuidelijke oriëntatie 14 x ja solar en SE 3500 HD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Nu online
Thanks, ik heb ze gemaild over mijn incorrecte facturen. Ben benieuwd of er binnen een redelijke termijn (3-4 werkdagen naar mijn idee) op gereageerd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drardollan
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 09:53
peacelord schreef op zondag 31 maart 2019 @ 10:01:
Als er nog iemand via email rechtstreeks contact moet leggen met deze club gebruik dan het email adres: klanten@nlex.nl.

Dat moet doorgaan voor een klantenservice. Het niveau is niet beter of hoger dan de andere kanalen, maar ze zijn hier iig via email ook weer gewoon rechtstreeks te benaderen.
Tot op heden heb ik er nog nooit een antwoord van mogen ontvangen :'(

Ik heb alles telefonisch gedaan en direct via dat mail adres en Facebook bevestigd. Alles om het zwart op wit te krijgen.

Morgen ga ik over naar Online.nl, ben benieuwd of dat soepel loopt. Oude modem ligt al aan de kant (los) en de nieuwe hangt netjes, morgenochtend voor ik ga werken de stekkertjes maar vast om steken. Als alles meezit hoef ik dan alleen in de avond de 2 TV kastjes nog maar te vervangen.

Automatisch crypto handelen via een NL platform? Check BitBotsi !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peacelord
Tsja, ik heb er laatst maar eens een aangetekende brief tegenaan gegooid. Dat hielp voor wat betreft het in contact komen. Helaas ging het geklungel weer gewoon door d.w.z. verkeerde datum, verkeerde bedragen, onjuiste factuur die niet meer te benaderen is in de online omgeving etc.

Ik heb mijn lesje wel geleerd. Voorlopig geen budget isp meer voor mij. Ik betaal met een glimlach op mijn gezicht €100 per jaar meer voor een provider met een bereikbare en competente klantenservice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drardollan
peacelord schreef op zondag 31 maart 2019 @ 15:02:
Tsja, ik heb er laatst maar eens een aangetekende brief tegenaan gegooid. Dat hielp voor wat betreft het in contact komen. Helaas ging het geklungel weer gewoon door d.w.z. verkeerde datum, verkeerde bedragen, onjuiste factuur die niet meer te benaderen is in de online omgeving etc.

Ik heb mijn lesje wel geleerd. Voorlopig geen budget isp meer voor mij. Ik betaal met een glimlach op mijn gezicht €100 per jaar meer voor een provider met een bereikbare en competente klantenservice.
Logisch.

Wel jammer, ik ben in totaal bijna 2 jaar klant geweest en tot en met februari van dit jaar had ik echt 0,0 aanmerkingen. Ik vind het jammer dat ze zichzelf zo onderuit halen door allerlei geklungel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12-09 21:48
Mijn contract bij NLE loopt tot 30 april 2019. Krijg je van NLE zelf een verlengingsvoorstel?

Anders lijkt het me voordeliger naar Online over te stappen. Ook KPN netwerk

[ Voor 30% gewijzigd door Erik1805 op 02-04-2019 12:05 ]

Woning:Hoekwoning uit 1972, HR++ glas, HR++ EPS parels, 109m2 woonoppervlak, radiatoren + HeatBooster(SDI) + eigenbouw ventilatoren, Quatt Mono + Intergas HRE, Tado V3, 5 zonnepanelen. Marstek Venus E 5.12 kWh

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Drardollan
Erik1805 schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 11:37:
Mijn contract bij NLE loopt tot 30 april 2019. Krijg je van NLE zelf een verlengingsvoorstel?

Hoe ga ik dit zeggen...
Ik ben overgestapt van NLEx ivm TV problemen een klantenservice met 1 uur wachttijd.

Nu zit ik bij Online. Internet doet het prima, alleen.... geen TV -O-
En de wachttijd op de klantenservice was gisteren... 2,5 uur -O-

Ofwel, ik weet niet zeker of het een slimme zet is _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krakendmodem
Erik1805 schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 11:37:

Dat "KPN netwerk" loopt tot aan de centrale, vanaf daar routeert KPN het verkeer door naar het netwerk van online.nl / M7 group zelf. (Euronet uit mijn hoofd). Volgens mij komen die tv-streams ook van de M7 groep (Canal Digitaal).

Kan dus best voorkomen dat Online.nl een keer een paar storingen heeft en de provider KPN niet.

NLE is gewoon een volwaardig KPN/Telfort product.

[ Voor 5% gewijzigd door krakendmodem op 02-04-2019 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805
Drardollan schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 12:56:
[...]

Hoe ga ik dit zeggen...
Ik ben overgestapt van NLEx ivm TV problemen een klantenservice met 1 uur wachttijd.

Nu zit ik bij Online. Internet doet het prima, alleen.... geen TV -O-
En de wachttijd op de klantenservice was gisteren... 2,5 uur -O-

Ofwel, ik weet niet zeker of het een slimme zet is _O-
Nou zo heel veel voordeel heeft het op jaarbasis niet. En verder wel tevreden over NL.

Woning:Hoekwoning uit 1972, HR++ glas, HR++ EPS parels, 109m2 woonoppervlak, radiatoren + HeatBooster(SDI) + eigenbouw ventilatoren, Quatt Mono + Intergas HRE, Tado V3, 5 zonnepanelen. Marstek Venus E 5.12 kWh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drardollan
Erik1805 schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 13:28:
[...]

Nou zo heel veel voordeel heeft het op jaarbasis niet. En verder wel tevreden over NL.
Als je zoals mij Fox Sport Eredivisie, opnemen en een cashback actie gebruikt dan scheelt wel iets op jaarbasis.

Voornaamste reden was voor mij dat ik niet dacht dat NLEx uit mijn problemen zou komen. Opzeggen en over een jaar weer nemen is dan vaak een goede oplossing :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king006
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 13:04
Heeft er iemand een idee wat er aan de hand is met NLE? ze reageren traag op e-mails, sociale media zijn ze tijdelijk mee gestopt en de telefonische klantenservice heeft hele lange wachttijden. Dat geldt voor zowel energie als TV/Internet/Telefonie.

Hun moederbedrijf 'Budget Energie' laat wel duidelijk zien dat ze budget zijn zo :(

[ Voor 9% gewijzigd door king006 op 02-04-2019 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheezborger
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15:06
Tot dusver gaat alles goed met de overstap. Bedrag juist afgeschreven. Vandaag kreeg ik T&T voor het installatiepakket, en zal morgen aankomen. Contract gaat 'pas' 10 april in. So far so good!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drardollan
king006 schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 13:53:
Heeft er iemand een idee wat er aan de hand is met NLE? ze reageren traag op e-mails, sociale media zijn ze tijdelijk mee gestopt en de telefonische klantenservice heeft hele lange wachttijden. Dat geldt voor zowel energie als TV/Internet/Telefonie.

Hun moederbedrijf 'Budget Energie' laat wel duidelijk zien dat ze budget zijn zo :(
Budget Energie is helemaal niet het moederbedrijf van NLE/NLEx.

Ze hebben problemen in de administratie door een nieuw systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king006
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 13:04
Drardollan schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 16:10:
[...]

Budget Energie is helemaal niet het moederbedrijf van NLE/NLEx.

Ze hebben problemen in de administratie door een nieuw systeem.
Excuses, ze vallen onder De Nuts Groep.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markjb
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 23-07 14:58
Positief bericht over NLE. Eredivisiepakket was met de prijsverhoging dubbel gefactureerd. Na klacht richting klantenservice is dit keurig gecorrigeerd op de nieuwe factuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jan groen
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 11:32
KPN gaat de prijzen verhogen. Doet NLE dit nu ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markjb
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 23-07 14:58
@jan groen; De prijs van het Eredivisiepakket is verhoogd. Toen ging het dus direct mis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CryptoNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 10:47
Ik zag zojuist op mijn rekening dat er voor 3 maanden is afgeschreven (Jan,Feb en Maart). Hebben meer mensen dit? Normaal schrijft NLE maandelijks af :S

SiberischeHusky Shepsky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drardollan
Markjb schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 18:13:
Positief bericht over NLE. Eredivisiepakket was met de prijsverhoging dubbel gefactureerd. Na klacht richting klantenservice is dit keurig gecorrigeerd op de nieuwe factuur.
En dat is precies het punt waarop het bij mij mis ging :'(

Overigens heb ik bij Online.nl nog steeds geen televisie na 2 dagen... Dus ik weet niet in hoeverre dat een goede keus was.
Op het moment dat ik dit typte ging de ontvanger werken :)

Maar ik ben weg uit het topic, succes met NLEx! Hoop dat het bij jullie beter verloopt dan bij mij.

[ Voor 15% gewijzigd door Drardollan op 03-04-2019 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Nu online
Zojuist even gebeld (088-7307377) met NLEx, ik was gelijk aan de beurt :)

Het mailen naar klanten@nlex.nl lijkt overigens vrij kansloos. Ik zei dat ik had gemaild, hij zei: "Oja, ik zie dat u gemaild heeft maar er is nog niet op gereageerd". Die mail heb ik zondagochtend verstuurd. Reactietijd is dus sowieso 6+ dagen :X

[ Voor 63% gewijzigd door ThinkPad op 06-04-2019 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheezborger
Mijn installatiedatum is morgen, heb het installatiepakket al ruim één week in huis. Zou het nu al werken om te installeren? Heb toevallig vanavond genoeg tijd. Rest van de week erg druk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drardollan
Cheezborger schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 18:23:
Mijn installatiedatum is morgen, heb het installatiepakket al ruim één week in huis. Zou het nu al werken om te installeren? Heb toevallig vanavond genoeg tijd. Rest van de week erg druk.
Wat heb je nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheezborger
Ik heb nu T-Mobile Thuis. Morgen ga ik officieel over op NLEx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:17
Cheezborger schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 18:50:
[...]

Ik heb nu T-Mobile Thuis. Morgen ga ik officieel over op NLEx.
Als je nu DSL van een andere provider hebt dan gaat NLEx niet werken over dezelfde bekabeling. Dat zit nu aan T-Mobile gekoppeld... Als je Kabel of Glavezel hebt en naar DSL gaat kan het natuurlijk wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drardollan
jongetje schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 19:15:
[...]

Als je nu DSL van een andere provider hebt dan gaat NLEx niet werken over dezelfde bekabeling. Dat zit nu aan T-Mobile gekoppeld... Als je Kabel of Glavezel hebt en naar DSL gaat kan het natuurlijk wel.
Dat was precies wat ik wilde zeggen, dank :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds februari van Ziggo naar Nlex overgegaan, tot nu toe erg trage verbinding, meestal kom ik niet boven de 11 mb download uit!! Hier over geklaagd maar ik hoor al twee weken niets meer. Sinds vanmorgen 10 april is het internet in storing en werkt tot nu toe, 21.00 uur niet! Om 1400 uur gebeld en had binnen 5 minuten verbinding, men kon niets doen en men heeft KPN ingelicht. Het zou binnen 3 werkdagen opgelost worden. Ik ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barre73
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12-09 10:48
Drardollan schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 20:17:
[...]

Dat was precies wat ik wilde zeggen, dank :)
Dat kan wel degelijk. Bij woningen waar beide aderparen beschikbaar zijn komt het vaak voor dat de order op het tweede aderpaar wordt gezet.

Geen ongevraagde verzoeken via DM svp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drardollan
Barre73 schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 21:57:
[...]

Dat kan wel degelijk. Bij woningen waar beide aderparen beschikbaar zijn komt het vaak voor dat de order op het tweede aderpaar wordt gezet.
Ik heb dat in 25 jaar nog nooit meegemaakt, en ik heb toch behoorlijk wat xDSL aansluitingen gemaakt. De keren dat ik het tweede aderpaar heb moeten gebruiken zijn sowieso op 1 hand te tellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barre73
Drardollan schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 22:20:
[...]

Ik heb dat in 25 jaar nog nooit meegemaakt, en ik heb toch behoorlijk wat xDSL aansluitingen gemaakt. De keren dat ik het tweede aderpaar heb moeten gebruiken zijn sowieso op 1 hand te tellen.
Toch zie ik het de laatste paar jaar vaak langskomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevertje1977
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12-09 07:44
Mijn email naar NLEX maar... ik verwacht er niet teveel van
Sinds het begin van het contract staat er een 2e TV ontvanger op het contract. Dat heb ik begin januari bij jullie gemeld maar helaas word er niets aangepast en factureren jullie deze vrolijk door.
Hierbij de geschiedenis van ons contact van de afgelopen 3 maanden :

9 januari 2019 : contact via Twitter dat de 2e tv ontvanger onterecht is
14 januar 2019 : antwoord dat er een 2e tv ontvanger is
14 januari 2019 : gevraagd die per direct te verwijderen : is nooit aangevraagd, ook telefonisch dit doorgegeven
16 januari 2019 : bevestiging via twitter dat er contact is geweest
29 januari 2019 : telefonisch contact gehad
4 februari 2019 : nog steeds staat de ontvanger erop
18 februari 2019: reactie dat er een tweede ontvanger aanwezig is.
18 februari 2019 : direct gevraagd om die eraf te halen maar dat dat 29 januari al formeel is opgezegd door mij
25 februari 2019 : reactie dat er contact is geweest en dat het met terugwerkende kracht hersteld word
9 maart 2019 : bericht van NLE dat het verwerkt is. en dat het verschil terug komt
19 maart 2019 : bericht van NLE dat het kan kloppen dat de factuur nog niet aangepas tis maar dat dat goed komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheezborger
Alles goed gedaan. Contractaanvraag goed, betaling goed, installatiepakket op tijd binnen, installatie zelf helemaal goed op de overgangsdatum. Geen problemen. Meteen de beloofde 100mb/s.

Interactieve TV is nu software downloaden, duurt wel eventjes. Maar so far so good!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805
Zijn er meer die NLE met een fritzbox gebruiken? Krijg af en toe geen internet en tv. Moet de router dan uit en aanzetten en dan gaat het een paar weken weer goed.

Ik gebruik het Telfort profiel

[ Voor 9% gewijzigd door Erik1805 op 11-04-2019 07:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OgWok

OgWok

U.N.C.L.E.

Weet niet of het jullie is opgevallen, maar beeld en geluid van de Interactieve TV is niet altijd lipsynchroon. Kan eigenlijk geen enkele zender opnoemen die helemaal goed is (en blijft). Heb al zitten zoeken op de Arris of er een optie is om het geluid +/- met mili secondes te kunnen corrigeren.....
Gebruik geen Home theatre of soundbar; standaard speakers in de tv via HDMI.

[ Voor 11% gewijzigd door OgWok op 11-04-2019 08:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmartyn
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 18:06
OgWok schreef op donderdag 11 april 2019 @ 08:38:
Weet niet of het jullie is opgevallen, maar beeld en geluid van de Interactieve TV is niet altijd lipsynchroon. Kan eigenlijk geen enkele zender opnoemen die helemaal goed is (en blijft). Heb al zitten zoeken op de Arris of er een optie is om het geluid +/- met mili secondes te kunnen corrigeren.....
Gebruik geen Home theatre of soundbar; standaard speakers in de tv via HDMI.
Kun je het niet instellen in het menu van de ontvanger? Of op de tv zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayZeeTie
  • Laatst online: 13:54
Weet iemand wanneer ik het installatie pakket kan verwachten? 22 April zou mijn verbinding actief worden maar ik heb nog steeds niks gehoord dat mijn pakket is afgezonden (Of deze week verzonden gaat worden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vr6-only
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11:59

vr6-only

Blub Blub

JayZeeTie schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 12:29:
Weet iemand wanneer ik het installatie pakket kan verwachten? 22 April zou mijn verbinding actief worden maar ik heb nog steeds niks gehoord dat mijn pakket is afgezonden (Of deze week verzonden gaat worden)
Zal begin volgende week wel verzonden worden. Als je donderdag nog geen track en tracé hebt? Dan kan je het beste wel bellen.

It ain't stupid if it works!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plunkett
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 16-08-2024
Nu met de prijsverhogingen van kpn kwam ik ook op deze provider uit maar al die enge verhalen houden me een beetje tegen.
Is het bij NLE ook aan de orde dat er zenders verdwijnen en een prijsverhoging aankomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krakendmodem
De zenders komen rechtstreeks bij KPN vandaan en verdwijnen dus ook bij NLE.

De prijsverhoging, dat is afhankelijk van wat NLE doet. Kan zijn dat ze de prijs omhoog gooien, maar ze kunnen deze prijs ook blijven handhaven.

Desondanks is NLE wel één van de goedkopere providers die dezelfde apparatuur en diensten levert als KPN. (alleen bepaald NLE in dit geval of ze meedoen met de prijsverhogingen).

Voorheen was het 29,95 per maand voor 12 maanden, nu is het bijvoorbeeld 10 maanden 29.95 en daarna vol tarief a 42.50.

In mijn geval is NLE zelfs duurder dan KPN. Als ik dezelfde opties die ik nu bij KPN heb aanvink bij NLE, dan ben ik net iets duurder uit bij NLE (omdat ik KPN compleet ben krijg ik al korting)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plunkett
Bij mij zou het aankomend jaar omgerekend 9.50 euro per maand schelen vandaar.
Maar is het met internet/tv/bellen beter geregeld als met de energie tak.
Want van die berichten word je bang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peacelord
Be afraid, be very afraid. De administratie is ook bij de isp tak een drama zo weet ik uit ervaring.
Middels de opzegservice einde contract, Nle bevestigt keurig maar daarna begint het gelazer. Incasseren gaat na einde contractdatum gewoon door, informatie op website mbt contractdatum onjuist, facturering volledig uit de lucht gegrepen, uit eigen beweging geen retourverzoek apparatuur, na storneren incassi dreigen met incassobureau etc.,etc. Voldoende materiaal voor belbus Kassa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plunkett
Dat klinkt dus ook niet zo best.
Chatten ofzo kan alleen met de robot van Nle dat schiet dus ook niet op.
Prijsverschil zal uiteraard ergens vandaan moeten komen dat begrijp ik maar niet dat het zo vaag gaat .....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neeecht
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14:39
Hier ook van NLE afgestapt.
Netjes opgezegd via T-Mobile en bevestiging gekregen.
Ik houd de automatische incasso's altijd goed in de gaten.
Gelukkig kan je heel goed incasso's blokkeren. We gaan het meemaken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plunkett
@neeecht ook vanwege klachten of omdat bij T mobile 750/750 mogelijk is.
Nadeel daar vind ik het missen van cloud wat andere mensen juist irri vinden en liever een hdd recorder hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neeecht
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14:39
@plunkett ik gebruikt DSL (helaas) als backup lijntje.
27 eur voor unlimited 4G en 28 eur voor 100mbit dsl (klantvoordeel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plunkett
oh oke dan das wat anders idd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805
Nou hoop dat het nu goed gaat. Overstapservice van online werd geblokkeerd. Dus zelf bellen en nu via mail de bevestiging van de opzegging gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklene
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 26-01-2022
Is er iets bekend over veranderingen in het zenderaanbod bij NLEx? Ik lees eea over verandering/blokkering van bv. 24Kitchen bij KPN, maar van NLE niets gehoord. Heb ik een mailtje hierover gemist of communiceert NLE niets hierover?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
  • Laatst online: 12-09 17:09

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Hee wtf? FOX TV en NatGeo gaan eruit bij KPN? Dan waarschijnlijk ook bij NLE... Ik kijk niet zo veel tv maar die zenders kijk ik toch regelmatig. Prijzen omhoog maar aanbod naar beneden, lekker dan.

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jan groen
Ik wil ook wel eens wat positiefs aangeven over NLE/KPN
Ik had sinds een paar dagen last van een klapperlijn. Soms viel de verbinding wel 6 keer per uur weg. Wat een drama. NLE bellen (wel ruim 30 minuten in de wacht) uiterst serieus te woord gestaan en ze zagen het probleem. Ze zouden het bij KPN melden. Volgende dag KPN op de stoep. Eerst alles bij mij neerleggen (eigen modem, losse draadjes ect) maar uiteindelijk zag monteur toch wel dat het niet goed was. Voor na het weekend een poort wijzing in de wijkkast aangevraagd....Uiteindelijk is KPN 3 keer bij de wijkkast geweest om tot de conclusie te komen dat ik, waarschijnlijk, op een Online profiel zat..Dit is hersteld! De lijn is nu weer stabiel en heb geen last meer van klapper modem.
De bereikbaarheid is slecht meer het resultaat is prima!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vincedd
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 12-09 14:17
Erik1805 schreef op donderdag 11 april 2019 @ 07:53:
Zijn er meer die NLE met een fritzbox gebruiken? Krijg af en toe geen internet en tv. Moet de router dan uit en aanzetten en dan gaat het een paar weken weer goed.

Ik gebruik het Telfort profiel
Ik ben van de fritzbox afgestapt. Ik gebruikte een aangepaste xs4all profiel naar telfort profiel. maar ik had te veel problemen met de tv. Gebruik nu weer de experiabox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OgWok

OgWok

U.N.C.L.E.

Mx. Alba schreef op woensdag 1 mei 2019 @ 14:40:
Hee wtf? FOX TV en NatGeo gaan eruit bij KPN? Dan waarschijnlijk ook bij NLE... Ik kijk niet zo veel tv maar die zenders kijk ik toch regelmatig. Prijzen omhoog maar aanbod naar beneden, lekker dan.
Las ook zoiets op het Telfort forum. Iets met dat de 2 zenders niet genoeg aan KPN willen betalen voor de doorgifte. NatGeo zou ik wel missen.... dan moet ik naar de slaapkamer waar Ziggo draait.

Edit: bericht van NLE: "De zenders Antena 3, FOX TV (kanaal 14), National Geographic, Nat Geo Wild, 24Kitchen, Wildhitz, Zing, Baby TV en radiozender WDR3 verdwijnen per 1 juni 2019"

[ Voor 16% gewijzigd door OgWok op 04-05-2019 07:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Jup.. Mail van nlex.
Wijziging zenderaanbod
Het TV Basispakket is met ingang van 1 april 2019 uitgebreid met 2 extra zenders: TV 538 en LoveNature. Daarnaast zijn de zenders 100% NL TV en Stingray Classica (voorheen Brava) toegevoegd aan het pluspakket.

De zenders Antena 3, FOX TV (kanaal 14), National Geographic, Nat Geo Wild, 24Kitchen, Wildhitz, Zing, Baby TV en radiozender WDR3 verdwijnen per 1 juni 2019.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wortelsoft
  • Nu online
Ik zit te kijken om weg te gaan na die zenderwijziging. Nat geo wil ik niet missen. Zo te zien kom ik op online uit vanwege history, nat geo en discovery.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .NCK
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 06:30
Mijn contract loopt tot augustus, opzeggen van TV pakket is mogelijk, maar voelt wat onzinnig wanneer je dus niet van het internet abonnement afkunt (en bij een andere provider dus weer internet + tv af wilt nemen...)

Ik ben benieuwd of KPN écht voet bij stuk gaat houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wortelsoft
  • Nu online
.NCK schreef op zaterdag 4 mei 2019 @ 20:27:
Mijn contract loopt tot augustus, opzeggen van TV pakket is mogelijk, maar voelt wat onzinnig wanneer je dus niet van het internet abonnement afkunt (en bij een andere provider dus weer internet + tv af wilt nemen...)

Ik ben benieuwd of KPN écht voet bij stuk gaat houden.
Daar had ik overheen gelezen, ging ervanuit dat je het hele pakket op kon zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklene
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 26-01-2022
Vanmiddag ook zo'n e-mail gekregen. Ik maak er ook uit op dat NLE ervan uitgaat dat je de TV kunt opzeggen, maar de internet en telefonie niet. Mij maakt het niet zoveel uit omdat eind juni het contract toch afloopt.
Eind van het NLE contract dus omdat wij Nat Geo, 24Kitchen etc. niet willen missen.
Voor ons dus naar Ziggo over. Die hadden we hiervoor ook en dat beviel, op de snelheid na, altijd goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ortep
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

janklene schreef op zaterdag 4 mei 2019 @ 22:11:

Voor ons dus naar Ziggo over. Die hadden we hiervoor ook en dat beviel, op de snelheid na, altijd goed
Zou dat helpen dan?

https://www.totaaltv.nl/n...n-disney-einde-bij-ziggo/

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:17
Dan kun je nog naar online.nl, scherpe prijs en zender aanbod van canal digital.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OgWok

OgWok

U.N.C.L.E.

Bij mij hebben ze het, in de mail, ook over een prijsverhoging dus:

"Antwoorden op meestgestelde vragen vind je hier. Je kunt je abonnement kosteloos wijzigen of opzeggen"

Paar maanden geleden heb ik een jaar verlengd en een extra Arris box genomen. Overstappen?: tsja, daar ben ik nog niet uit......

[ Voor 25% gewijzigd door OgWok op 05-05-2019 09:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Nu online
@OgWok Wat is dat voor mail en van wanneer? Ik heb gisteren alleen een mail gehad over wijziging zenderpakket en dat ik daarom m’n TV-abonnement kosteloos kan opzeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ortep
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

jongetje schreef op zondag 5 mei 2019 @ 08:39:
Dan kun je nog naar online.nl, scherpe prijs en zender aanbod van canal digital.
Lees de link eens helemaal. Ze zeggen juist dat dit het begin van het einde voor Fox in Nederland is. Ook bij alle andere providers.
Om eerlijk te zijn maakt het mij weinig uit. Het zijn, voor mij, zenders waar ik werkelijk nooit naar kijk. Juist omdat er nu over geruzied wordt heb ik even gekeken. Tsja, ik ga ze dus echt niet missen. Maar dat geldt voor het meeste op de tv

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OgWok

OgWok

U.N.C.L.E.

ThinkPadd schreef op zondag 5 mei 2019 @ 09:58:
@OgWok Wat is dat voor mail en van wanneer? Ik heb gisteren alleen een mail gehad over wijziging zenderpakket en dat ik daarom m’n TV-abonnement kosteloos kan opzeggen.
De mail was van 3 mei; recent dus, zie hieronder:
Je neemt internet, televisie en bellen af van NLEx. Binnenkort wijzigt je pakket. We geven je in deze e-mail graag meer informatie.

Prijswijziging
In juni verhogen we onze prijzen. Zo kunnen we blijven investeren in onze producten en diensten. En zo kun jij blijven genieten van je producten.

Je betaalt nu € 39,95 per maand. Vanaf de eerste nota in juni ga je € 44,95 per maand betalen.

Wijziging zenderaanbod
Het TV Basispakket is met ingang van 1 april 2019 uitgebreid met 2 extra zenders: TV 538 en LoveNature. Daarnaast zijn de zenders 100% NL TV en Stingray Classica (voorheen Brava) toegevoegd aan het pluspakket.

De zenders Antena 3, FOX TV (kanaal 14), National Geographic, Nat Geo Wild, 24Kitchen, Wildhitz, Zing, Baby TV en radiozender WDR3 verdwijnen per 1 juni 2019.

Vragen?
Antwoorden op meestgestelde vragen vind je hier. Je kunt je abonnement kosteloos wijzigen of opzeggen. Dit kan door te bellen naar 010-2405011 of een mailtje te sturen naar sales@nle.nl. We zijn bereikbaar op werkdagen van 08:30 tot 18:00 uur.
Voor mij zou overstappen naar Online € 3,95 P/M schelen. Wel allerlei aansluit- en activatiekosten € 55,--. Korting eerste 6 maanden € 10,-- P/M. Word ik niet echt veel wijzer van....

[ Voor 67% gewijzigd door OgWok op 05-05-2019 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Oxxio is ook een optie, zo te zien hoef je geen energie meer bij ze af te nemen om te kunnen bestellen (was in het begin volgens mij wel).

[edit]
Zal vwb zenderpakket waarschijnlijk niks uitmaken bedenk ik me nu :o

[ Voor 11% gewijzigd door hjs op 05-05-2019 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jan groen
Er zijn blijkbaar 2 versies van deze mail in omloop. Ik zit nog in mijn contractperiode en ik heb geen prijsverhoging...Ik blijf 39,95 betalen zolang het contract nog loopt. Dit had NLE ook beloofd toen ik ging verlengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krakendmodem
Wij hebben Canaldigitaal via de schotel, maar persoonlijk zou ik daar ver van wegblijven. Ik vind het vreemd (maar ergens ook niet) dat CD méér HD zenders via IP heeft dan op de schotel zelf. Waar alle providers zenders als Comedy Central en RTL Z al jaren in HD heeft, zijn die op de schotel nog steeds SD.

Online.nl begin ik ook niet meer aan. Als het werkt prima, maar als je een storing hebt, ben je zo een maand offline.nl :+.

Ik kijk amper TV, dus het boeit mij verder ook weinig. En als ik het wil zien doe ik dat wel via de Chromecast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krakendmodem
hjs schreef op zondag 5 mei 2019 @ 11:18:
[...]

Oxxio is ook een optie, zo te zien hoef je geen energie meer bij ze af te nemen om te kunnen bestellen (was in het begin volgens mij wel).

[edit]
Zal vwb zenderpakket waarschijnlijk niks uitmaken bedenk ik me nu :o
Alle providers die via KPN Wholesale leveren. Dus ook Oxxio.

Vraag me wel af wat dit voor partijen zoals T-Mobile gaat betekenen. Weet namelijk niet waar die hun zenders inkopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Barre73
krakendmodem schreef op zondag 5 mei 2019 @ 17:21:
[...]

Alle providers die via KPN Wholesale leveren. Dus ook Oxxio.

Vraag me wel af wat dit voor partijen zoals T-Mobile gaat betekenen. Weet namelijk niet waar die hun zenders inkopen.
Voor de eigen gebieden doen ze dat zelf. Voor de andere gebieden via WBA. KPN heeft twee mogelijkheden: via KPN alles afnemen (zoals NLE of Oxxio) of zelf alle zenderrechten regelen en dan via KPN Broadcast de zenders afnemen. Dat laatste valt niet onder de ruzie tussen Fox en KPN. T-Mobile regelt zelf alle rechten dus dat zal wel goedkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krakendmodem
Nou ik ben benieuwd hoe dit gevecht gaat aflopen.

Misschien blijven de zenders wel, misschien ook niet. Ik lig er niet wakker van, op NatGeo na kijk ik toch niet naar die zenders.

Wil voor TV zelfs naar KPN overstappen, ik heb nu de schotel en die wordt belachelijk duur. Extra smartcard gaat honderd euro kosten + nog eens 10 euro per maand per smartcard. Dan is zelfs KPN goedkoop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hugo50
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 06:57
Aangename verassing! Vandaag kwam ik er achter dat ook NLE-klanten gratis en reclamevrij kunnen luisteren naar de Stingray music app. Ziggo-klanten kunnen dat binnenkort niet meer. Maakt mij een nog meer tevreden klant van NLE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vincedd
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 12-09 14:17
krakendmodem schreef op zondag 5 mei 2019 @ 23:02:
Nou ik ben benieuwd hoe dit gevecht gaat aflopen.

Misschien blijven de zenders wel, misschien ook niet. Ik lig er niet wakker van, op NatGeo na kijk ik toch niet naar die zenders.

Wil voor TV zelfs naar KPN overstappen, ik heb nu de schotel en die wordt belachelijk duur. Extra smartcard gaat honderd euro kosten + nog eens 10 euro per maand per smartcard. Dan is zelfs KPN goedkoop
Dat is dus de rede dat ik al jaren geen schotel meer gebruik. Ik bleef investeren in smart kaarten en apparatuur. Nu huur ik het bij NLE en als het kapot gaat of veranderd is het een probleem van NLE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krakendmodem
vincedd schreef op maandag 6 mei 2019 @ 15:13:
[...]

Dat is dus de rede dat ik al jaren geen schotel meer gebruik. Ik bleef investeren in smart kaarten en apparatuur. Nu huur ik het bij NLE en als het kapot gaat of veranderd is het een probleem van NLE.
Ja, wij zitten al bij Canal Digitaal sinds de jaren 90. Behoorlijk lang. Maar nu maken ze het belachelijk duur om een extra smartcard te krijgen, waardoor wij misschien toch maar eens verder moeten gaan kijken.

Wij betalen voor een extra kaart "maar" 7 euro, maar een nieuwe kaart kost direct even 10 euro per maand. Veel te duur. Daar krijg ik bij KPN 3 ontvangers voor.

De schotel laten we gewoon hangen, zat zenders die gratis te ontvangen zijn en alles blijft verder toch hetzelfde. TV hangt namelijk al direct aan de schotel.

Jammer, de beeldkwaliteit van de schotel is namelijk prima (De HD zenders dan, SD is verschrikkelijk).

Ik ga binnenkort de IPTV ontvanger van mijn buurman even op de TV aansluiten en kijken of de beeldkwaliteit van KPN op onze tv te pruimen is. (via zijn modem natuurlijk ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• densoN
  • Laatst online: 03-09 13:34
Even een vraagje over mijn rechten. Ik heb onlangs een e-mail ontvangen met daarin de mededeling dat er een aantal TV zenders gaan verdwijnen. Om deze reden kan het TV pakket kosteloos worden opgezegd.

We nemen echter een 3-in-1 abonnement af. Weet iemand of consumenten n.a.v. het wijzigen van de dienstverlening van één van de gebundelde diensten het recht hebben om het totaalpakket kosteloos op te zeggen? Laten we eerlijk zijn, enkel TV opzeggen en elders onder brengen is niet echt een praktisch alternatief.

Gaat om de volgende aankondiging:
Je neemt televisie af van NLEx. Binnenkort verdwijnen er een aantal zenders uit het zenderpakket. We geven je in deze e-mail meer informatie.

Wijziging zenderaanbod

Vragen?
Antwoorden op meestgestelde vragen vind je hier. Je kunt je televisiepakket kosteloos opzeggen tot en met 3 juni 2019. Dit kan door te bellen naar 088-7307377 of een mailtje te sturen naar klanten@nlex.nl. We zijn bereikbaar op werkdagen van 08:30 en 21:00 uur en op zaterdag van 10:00 tot 16:00 uur.
Groet,
NLEx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rink123
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 13:41
Ik heb vandaag ook contact met NLE gehad vandaag omtrent hetzelfde

Mij is verzekerd dat ik alles op kan zeggen.
Als ik een provider naar keuze heb gevonden daar afsluiten en opnieuw met NLE bellen.
Wel gevraagd of dit genoteerd kon worden.
Nu even afwachten.

[ Voor 1% gewijzigd door rink123 op 07-05-2019 20:52 . Reden: Typo's ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• densoN
  • Laatst online: 03-09 13:34
Ook maar even om een schriftelijke bevestiging gevraagd. Bedankt!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Nu online
Begrijp ik goed dat je je gehele abonnement kan opzeggen vanwege de wijziging in alleen het TV-pakket :? Zou opzich wel gunstig zijn, ik moet nog tot half augustus. Mijn kortingsperiode is inmiddels vervallen dus betaal de laatste maanden het volle pond.

Heeft iemand ook ervaring met opzeggen en daarna opnieuw afsluiten op naam van partner? Heb nu glasvezel en zou dan DSL (op zelfde adres) nemen op naam van m’n vriendin. Kunnen we mooi de welkomstkorting weer meepakken.

Heb wel gekeken naar alternatieven, maar NLEx blijft het goedkoopste op sites als internetten.nl

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• OgWok

OgWok

U.N.C.L.E.

ThinkPadd schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 22:07:
........ knip

Heb wel gekeken naar alternatieven, maar NLEx blijft het goedkoopste op sites als internetten.nl
Het is natuurlijk maar wat je "goedkoop" vindt. Ik heb zelf het idee dat sinds de Alles in Één pakketten de providers qua prijzen erg dicht bij elkaar zitten (laat ik zeggen dat het aan prijsafspraken doet denken.... ook weer niet zo vreemd als aanbieders wholesale pakketten inkopen bij KPN)

Klein voorbeeld: bij Orange in Frankrijk kan je een VDSL abo Internet en vaste telefonie krijgen voor € 23,--.

[ Voor 9% gewijzigd door OgWok op 08-05-2019 13:30 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Cap
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

Cap

ThinkPadd schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 22:07:
Begrijp ik goed dat je je gehele abonnement kan opzeggen vanwege de wijziging in alleen het TV-pakket :? Zou opzich wel gunstig zijn, ik moet nog tot half augustus. Mijn kortingsperiode is inmiddels vervallen dus betaal de laatste maanden het volle pond.

Heeft iemand ook ervaring met opzeggen en daarna opnieuw afsluiten op naam van partner? Heb nu glasvezel en zou dan DSL (op zelfde adres) nemen op naam van m’n vriendin. Kunnen we mooi de welkomstkorting weer meepakken.

Precies dat is ook mijn overweging, ik heb een half jaar geleden met 2 jaar verlengd (ivm langer korting) dus nu uitstappen is wat dat betreft net gunstig. Dus een overstap naar Online lonkt wel moet ik zeggen (32,50 p/m met 72 zenders en Fox sports 1/2/3 + € 30 cashback), zeker nu het tv-pakket verder uitgekleed wordt.

Afsluiten op naam van partner is wel een truuk, ik weet niet of ze erin trappen maar voor hun is er geen harde manier om te achterhalen of het om een nieuwe bewoner (verhuizing) gaat zolang naam en reknr anders zijn natuurlijk. Ze zullen er iig niet blij mee zijn en het is natuurlijk eigenlijk niet de bedoeling. ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Nu online
In mijn geval is het een ander medium (DSL, heb nu glasvezel). Dus wie zegt dat ik mijn vriendin niet gewoon een backuplijntje ernaast wil :P

@Cap @OgWok heb zojuist eens de kosten doorgerekend voor de aanbieders die op internetten.nl beschikbaar zijn op mijn adres:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/MCu9jAYOUpqNCZavQz1mmwIx/full.png

Cashback is via https://www.cashbackxl.nl/

[ Voor 65% gewijzigd door ThinkPad op 08-05-2019 12:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cap
  • Niet online

Cap

Bij Spaarwinkelen 40 euro cashback bij alles-in-een van NLEx, 70 euro bij Online. Wel slow cashback, maar als je wat maanden geduld hebt... naar mijn ervaring levert die site standaard meer korting dan de meeste andere.

https://www.spaarwinkelen...gie-maatschappij-nlex.php
https://www.spaarwinkelen.nl/korting/online-nl.php

[ Voor 43% gewijzigd door Cap op 08-05-2019 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Nu online
@Cap Heb het overzicht even bijgewerkt. Je kunt bij NLEx net zo goed alles-in-één pakken, het wordt toch niet goedkoper/duurder als je bellen aan/uit zet. De cashback is dan echter wel wat hoger vs die van I+TV.
Spaarwinkelen wel eens van gehoord, maar meningen waren wat verdeeld hier op Tweakers. CBXL ben ik erg tevreden over. Voor die €5 verschil doe ik het dan liever bij CBXL.

Ik ga vanavond maar eens bellen met NLEx om te kijken of ik glasvezel kan opzeggen vanwege wijzigingen in TV-pakket. En dan ook maar even zitten om DSL aan te vragen op naam van m'n vriendin. Even puzzelen hoe ik dat ga doen zodat ik niet 2 wk. ofzo zonder internet kom te zitten :P

[ Voor 16% gewijzigd door ThinkPad op 08-05-2019 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OgWok

OgWok

U.N.C.L.E.

@ThinkPad Ben benieuwd hoe dat gaat lukken. Glasvezel opzeggen en DSL op een andere naam, maar wel op hetzelfde adres aanvragen. We gaan het zien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL
  • Laatst online: 12-09 21:42

RobertowNL

For your gear!

ThinkPadd schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 12:02:
@Cap Heb het overzicht even bijgewerkt. Je kunt bij NLEx net zo goed alles-in-één pakken, het wordt toch niet goedkoper/duurder als je bellen aan/uit zet. De cashback is dan echter wel wat hoger vs die van I+TV.
Spaarwinkelen wel eens van gehoord, maar meningen waren wat verdeeld hier op Tweakers. CBXL ben ik erg tevreden over. Voor die €5 verschil doe ik het dan liever bij CBXL.

Ik ga vanavond maar eens bellen met NLEx om te kijken of ik glasvezel kan opzeggen vanwege wijzigingen in TV-pakket. En dan ook maar even zitten om DSL aan te vragen op naam van m'n vriendin. Even puzzelen hoe ik dat ga doen zodat ik niet 2 wk. ofzo zonder internet kom te zitten :P
Via breedbandwinkel krijg je 20 euro cashback (van Breedbandwinkel zelf) en 36 euro voor het bestellen bij breedbandwinkel via diverse cashbacksites (o.a CashbackXL) O-) . Scheelt toch weer 16 euro ;).

Wel even opletten, soms krijg je maar 10 euro cashback van breedbandwinkel, hangt er vanaf hoe je op de site terecht komt blijkbaar.

Wel even opletten dat de levertermijn bij NLE relatief lang is anders heb je nog steeds kans op een aantal dagen zonder internet.

[ Voor 8% gewijzigd door RobertowNL op 08-05-2019 16:51 ]

Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Nu online
RobertowNL schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 16:44:
[...]

Via breedbandwinkel krijg je 20 euro cashback (van Breedbandwinkel zelf) en 36 euro voor het bestellen bij breedbandwinkel via diverse cashbacksites (o.a CashbackXL) O-) . Scheelt toch weer 16 euro ;).

Wel even opletten, soms krijg je maar 10 euro cashback van breedbandwinkel, hangt er vanaf hoe je op de site terecht komt blijkbaar.

Wel even opletten dat de levertermijn bij NLE relatief lang is anders heb je nog steeds kans op een aantal dagen zonder internet.
€10 volgens Breedbandwinkel.

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

[ Voor 4% gewijzigd door ThinkPad op 08-05-2019 17:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertowNL
  • Laatst online: 12-09 21:42

RobertowNL

For your gear!

ThinkPadd schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 17:18:
[...]

€10 volgens Breedbandwinkel.
Grappig.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/TwU892cl.png
Via de direct link een tientje, via hun zoekmachine 20 euro 8)7
ThinkPadd schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 17:18:
[...]
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
Lijkt mij dat je het gewoon buitenom kan doen, of kunnen ze via de telefoon de aansluitdatum wel eerder zetten?

___

Hier zojuist de boel aangesloten na een jaartje Youfone, dag te vroeg maar het werkt allemaal direct. Boel traint ook direct weer in op 110/30.
Was in februari nog net op het juiste moment met bestellen zie ik, ik heb nog 9 maand korting ipv de huidige 8 maanden.

[ Voor 40% gewijzigd door RobertowNL op 08-05-2019 17:25 ]

Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

Oxxio geen optie dan @ThinkPad ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Nu online
RobertowNL schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 17:21:
[...]

Grappig.
[Afbeelding]
Via de direct link een tientje, via hun zoekmachine 20 euro 8)7

[...]

Lijkt mij dat je het gewoon buitenom kan doen, of kunnen ze via de telefoon de aansluitdatum wel eerder zetten?
In de offerte staat dezelfde aansluitdatum (13-6) als wanneer ik zelf via de website het bestelproces opstartte.
Heeft dus inderdaad geen meerwaarde om het via hun offerte doen. Ik zit alleen even met de opzegtermijn. Volgens de website is dat 30 dagen. Als ik nu opzeg, en daar 30 dgn. bij op tel, dan kom ik op 7 juni. Dan heb ik tussen 7 en 13 juni dus geen internet en TV :+ Misschien kan ik aangeven dat ik per 14 juni wil opzeggen, zodat ik de DSL al draaiende heb en dan het glasvezel abbo stopt.

@hjs Oxxio is duurder: ThinkPadd in "[NLE] Ervaringen & discussie - Deel 1"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cap
  • Niet online

Cap

@ThinkPad , klinkt goed.

Ik vroeg me al af: bij overstap heb je te maken met een overstapservice, om de overstap naadloos te laten verlopen. Hoe gaat dit eigenlijk samenwerken met de mail die je moet sturen dat je wil opzeggen vanwege wijziging TV pakket? Het zou toch mogelijk moeten zijn om dit naadloos te laten verlopen...

[ Voor 17% gewijzigd door Cap op 08-05-2019 20:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Nu online
@Cap Dat is wel een lastig punt ja. Misschien eens navraag doen bij je toekomstige provider (jij wou naar Online.nl las ik?)

Ik heb zonet de volgende route gevolgd om een order voor DSL op naam van m'n vriendin in te schieten:
CashbackXL (€36) > Breedbandwinkel.nl (€10) > NLEx

Doordat het via Breedbandwinkel is gegaan heb ik geen indicatie van een levertijd, maakt het wel wat lastig m.b.t. opzegging van de glasvezel :D
Ik twijfel nu of ik een mail met opzegging moet sturen (en dan indicatie levertijd DSL (13-6) + één week als einddatum nemen) of dat ik nog even afwacht tot m'n vriendin mail krijgt met info over een geschatte leverdatum.

Wat zouden jullie doen?

[ Voor 4% gewijzigd door ThinkPad op 08-05-2019 21:01 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Barre73
ThinkPadd schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 20:53:
@Cap Dat is wel een lastig punt ja. Misschien eens navraag doen bij je toekomstige provider (jij wou naar Online.nl las ik?)

Ik heb zonet de volgende route gevolgd om een order voor DSL op naam van m'n vriendin in te schieten:
CashbackXL (€36) > Breedbandwinkel.nl (€10) > NLEx

Doordat het via Breedbandwinkel is gegaan heb ik geen indicatie van een levertijd, maakt het wel wat lastig m.b.t. opzegging van de glasvezel :D
Ik twijfel nu of ik een mail met opzegging moet sturen (en dan indicatie levertijd DSL (13-6) + één week als einddatum nemen) of dat ik nog even afwacht tot m'n vriendin mail krijgt met info over een geschatte leverdatum.

Wat zouden jullie doen?
Het laatste. Ook al heb je dan wellicht 1 tot 2 weken meer betaald dan nodig. Dat scheelt een paar tientjes maar een heleboel frustratie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bkor
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Ik kreeg een mail met daarin:
Je betaalt nu € 32,45 per maand. Vanaf de eerste nota in juni ga je € 37,45 per maand betalen.
Ik ben prima tevreden over NLE. Maar een prijsverhoging van 15% via een simpel mailtje? Ik vind het erg ongepast. Verder was de subject ook te vaag, "Wijziging van je product". Er is geen wijziging, de enige verandering is de verhoogde prijs. Ik had veel te makkelijk over deze email heen kunnen lezen.

Ik ga overstappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Nu online
Vandaag heeft m'n vriendin de inloggegevens voor NLEx portal gekregen en het contract. Leverdatum staat nu op 14-6.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/qwM9yomkcNvVX6MBWZDWumwk/thumb.jpg

Vooralsnog zie ik geen enkel probleem dus om nieuw abonnement aan te vragen, maar dan op naam van je partner :*) Zelfde adres gebruikt als met glasvezel abbo en zelfde rekeningnummer. Alleen andere naam en mailadres.

Let wel, er is één afwijkende factor in mijn verhaal: ik heb nu glasvezel en wil naar DSL (goedkoper en sneller). Dit zijn twee verschillende mediums die in principe naast elkaar kunnen werken. Bij DSL > DSL (of glas > glas) kon het wel eens lastig worden, omdat er dan nog een abonnement actief is op de lijn. Maar ook dan geef ik je goede kans dat het gewoon lukt, zou het gewoon bespreken met de klantenservice.

[ Voor 14% gewijzigd door ThinkPad op 09-05-2019 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 15:04
bkor schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 22:04:
Ik kreeg een mail met daarin:

[...]

Ik ben prima tevreden over NLE. Maar een prijsverhoging van 15% via een simpel mailtje? Ik vind het erg ongepast. Verder was de subject ook te vaag, "Wijziging van je product". Er is geen wijziging, de enige verandering is de verhoogde prijs. Ik had veel te makkelijk over deze email heen kunnen lezen.

Ik ga overstappen.
Ik heb deze mail nog niet ontvangen. Ik ontvang zelfs sinds een paar maanden niet eens de facturen zie ik nu; de abonnementskosten worden wel afgeschreven.

Bij zo'n verhoging zou ik ook overstappen, ware het niet dat ik eind dit jaar ga verhuizen. Ik weet niet wat daar straks beschikbaar is, dus wil ik niet direct aan een jaarcontract vastzitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
ThinkPadd schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 09:38:

@Cap @OgWok heb zojuist eens de kosten doorgerekend voor de aanbieders die op internetten.nl beschikbaar zijn op mijn adres:
[Afbeelding]
Cashback is via https://www.cashbackxl.nl/
Ik zat bij NLE maar heb nu T-Mobile thuis. Als je alles in 1 kiest heb je vaak een cashback van 50 tot 70 euro. En de eerste 6 maand kost dan 25,50 euro. Na 6 maand 45,50 euro maar dan knal ik telefonie en internet eruit. Blijf ik doorgaan op 28,50 euro voor mijn 50/10 lijntje. Doordat ik ook T-Mobile mobiel heb kan ik die upgraden naar een 100/10 lijntje.

Dus in hoeverre is tv/telefonie een must?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Nu online
@Joosie200 Ik snap je opmerking/vraag niet helemaal denk ik. Aanpassen van abonnement zorg er toch meestal voor dat je weer voor een jaar moet bijschrijven?

TV is zeker een must. Vaste telefonie heb ik nog nooit gehad, ook geen behoefte aan.

[ Voor 44% gewijzigd door ThinkPad op 10-05-2019 09:15 ]

Pagina: 1 ... 34 ... 37 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen in:
- Overname Robin Mobile: [Robin Mobile - 'Onbeperkt 3G / 4G'] Ervaringen & Discussie[Robin Mobile - 'Onbeperkt 3G / 4G'] Ervaringen & Discussie~~~[/TOPIC]