Ik heb mijn TV codes al, overigens eerste incasso ook al voltooid. Inlog NLEx werkt ook gewoon bij mij (wellicht heb ik mijn wachtwoord wel gereset?).kwon schreef op maandag 25 februari 2019 @ 13:38:
[...]
Grappig, ik stap ook (weer) over naar NLEx, deze keer ook vanaf Youfone. Per 7 maart.
Op 16 januari vroeg ik (via breedbandwinkel.nl) het nieuwe NLEx-abonnement aan. Van breedbandwinkel.nl ontving ik meteen de bevestiging. Via NLEx ging het vervolgens zo:
- 7 februari: pincode voor de interactieve tv ontvangen (diezelfde dag Youfone officieel opgezegd per 7 maart)
- 21 februari: contract ontvangen
- 25 februari: aankondiging eerste incasso
Beetje rare volgorde, maar het zal wel.
Mijn NLEx doet het bij mij overigens niet; bij het instellen van een nieuw wachtwoord kan ik niet op de knop 'wachtwoord wijzigen' klikken. Die omgeving heeft het trouwens nooit bij mij gedaan, ook niet toen ik er ongeveer 2 jaar geleden klant was. Nog steeds even ruk dus. Maar ben wel blij dat ik Youfone achter me kan laten.
Met name TV software van Youfone is echt dramatisch slecht. Internet wel wat issues met downtime gehad, maar volgens mij lag dat aan het KPN netwerk.
NLEx is iets goedkoper, sneller internet en volgens mij de TV hardware van KPN? Ben benieuwd.