• SMSfreakie
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
nagynl schreef op maandag 13 april 2026 @ 21:19:
Als de opnames nu bezig zijn dan heb je dus tegelijkertijd opnames van hunted en jachtseizoen most wanted... Tijd voor stukje samenwerking dat de hunters ook jachtseizoen vluchters mogen pakken en omgekeerd 🤔
Alleen jammer dat jachtseizoen overduidelijk opvalt met hun oranje pakken...

Dat zou ook wel eens een opwaardering..

404 Signature not found

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12:52
SMSfreakie schreef op dinsdag 14 april 2026 @ 07:05:
[...]

Alleen jammer dat jachtseizoen overduidelijk opvalt met hun oranje pakken...

Dat zou ook wel eens een opwaardering..
Dat is toch juist het concept. Daar moeten ze iemand binnen 4uur pakken en wordt juist regelmatig de locatie doorgegeven.

Hunted duurt 1 a 2 weken en zorgen alleen de opdrachten (en snitchers) voor zichtbaarheid (los van de minder slimme acties die deelnemers doen om schijnzekerheid te krijgen).

• Kroesss
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 13:57
Shinji schreef op maandag 13 april 2026 @ 22:35:
[...]

Das wel lastig als de deelnemers de landgrenzen niet over mogen...
Voor beide programma's geld dat de deelnemers niet buiten de landsgrenzen mogen komen, volgens mij is dat geen probleem.

Ik zie wel een heleboel andere problemen, maar deze niet.

• Shinji
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13:14
Kroesss schreef op dinsdag 14 april 2026 @ 07:54:
[...]

Voor beide programma's geld dat de deelnemers niet buiten de landsgrenzen mogen komen, volgens mij is dat geen probleem.

Ik zie wel een heleboel andere problemen, maar deze niet.
Uhm, hoe moeten de hunters iemand in België oppakken of andersom als ze zich daar niet mogen bevinden? Hunted speelt zich binnen de Nederlandse grenzen af. Ik zie niet hoe je dan iemand in België te pakken moet krijgen.

• jongetje
Shinji schreef op dinsdag 14 april 2026 @ 07:57:
[...]

Uhm, hoe moeten de hunters iemand in België oppakken of andersom als ze zich daar niet mogen bevinden? Hunted speelt zich binnen de Nederlandse grenzen af. Ik zie niet hoe je dan iemand in België te pakken moet krijgen.
Het Jachtseizoen (van StukTV) en Hunted zijn toch allebei in Nederland?

• Shinji
jongetje schreef op dinsdag 14 april 2026 @ 08:15:
[...]

Het Jachtseizoen (van StukTV) en Hunted zijn toch allebei in Nederland?
Ah, excuus, ik dacht dat dat de Belgische variant van Hunted was. Ik volg jachtseizoen verder niet.

• Kroesss
Shinji schreef op dinsdag 14 april 2026 @ 08:17:
[...]

Ah, excuus, ik dacht dat dat de Belgische variant van Hunted was. Ik volg jachtseizoen verder niet.
De Belgische variant van Hunted heet "Klopjacht". Daar wordt op dit moment een nieuw seizoen van uitgezonden mocht je het leuk vinden!

• One-eye864
  • Laatst online: 24-04 13:36
SelmarSmit schreef op maandag 13 april 2026 @ 20:40:
[...]

Of misschien was de vroege teaser een ‘bewussie’?
Hmmm boefje! Ik vond het al wat vroeg in het jaar .......

• SpelFaut
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 14:59
Nog meer broodkruimels rondom de opnames. Lijkt om het Vips seizoen te gaan.

Let op;
spoilers!!
spoiler:
Helikopter landt op Jouster Nutsbaan voor tv-opnames
https://www.grootdefryske...-nutsbaan-voor-tv-opnames
spoilers!

• tszcheetah
  • Niet online
SpelFaut schreef op dinsdag 14 april 2026 @ 23:54:

Let op;
spoilers!!
spoiler:
spoilers!
Gokje:
spoiler:
Met een helikopter erbij zou het wel eens om de finale kunnen gaan

• SpelFaut
spoiler:
Zou heel goed kunnen inderdaad. Ik zag 'm overkomen maar was niet zichtbaar op ads-b of flightradar

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:55
Trailer Hunted VIPS is vandaag online gekomen. Vanaf 18 mei te zien.

Join het GoT Pulse-Team!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Denman schreef op maandag 20 april 2026 @ 17:58:
Trailer Hunted VIPS is vandaag online gekomen. Vanaf 18 mei te zien.

[YouTube: Hunted VIPs | AVROTROS | NPO Start]
Ik zie amper VIPS. Maar zo werkt het tegenwoordig. :)

🇳🇱  iPhone 17 Pro  MacBook Air M4  iMac M4  iPad mini 6  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Pro 2 & Max - DJI Neo 2 FMC - Dreame L10s Pro Gen 2 & Gen 3 - Marstek Venus E 3.0 - Kia EV3 GT-Line LR

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
THE_BASE schreef op maandag 20 april 2026 @ 18:08:
[...]

Ik zie amper VIPS. Maar zo werkt het tegenwoordig. :)
Dat zei ik hier al eens eerder, dat is voor mij het leuke aan de huidige lichting VIPS, die seizoenen kan ik gewoon als normale hunted kijken. Want de VIPS ken ik toch niet 8)7

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Shinji
Cool, 0 VIPS weer inderdaad! Top! Maar ze kunnen wel net zo goed die benaming er af halen.

• hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13:54
Shinji schreef op maandag 20 april 2026 @ 18:45:
Cool, 0 VIPS weer inderdaad! Top! Maar ze kunnen wel net zo goed die benaming er af halen.
Hunted B-artiesten klinkt gewoon minder... :P

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°

• SpelFaut
Ik zie de namen van onderstaande spoiler niet terug komen.
Aan het groen aan de bomen te zien zijn dit ook niet de opnames van vorige week.
SpelFaut schreef op dinsdag 14 april 2026 @ 23:54:

Let op;
spoilers!!
spoiler:
spoilers!

• jongetje
hoevenpe schreef op maandag 20 april 2026 @ 19:11:
[...]

Hunted B-artiesten klinkt gewoon minder... :P
Hunter - Youtubers versie

• SelmarSmit
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 15:05
Shinji schreef op maandag 20 april 2026 @ 18:45:
Nah, Joris behoort wat mij betreft wel tot het Nederlands culturele erfgoed.

• hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13:54
SelmarSmit schreef op maandag 20 april 2026 @ 21:14:
Suggestie voor volgend seizoen:
Hunted - de hunters en HQ editie

Zie hoe alle mensen uit het huidige HQ en de hunters 30 dagen uit handen blijven van hun tijdelijke vervangers... :P

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°

• tszcheetah
  • Niet online
Op deze pagina staat ook het uitzendschema op NPO1, en dat is... interessant 8)7 De ene week op maandag, dinsdag en donderdag, de week erna op maandag, dinsdag en woensdag. En dan is het de laatste dag ook nog een uur eerder dan de rest.

Dan maar gewoon later terugkijken, dat is minder verwarrend dan dit.

• Crazy D
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05-05 09:52

Crazy D

I think we should take a look.

Maar uh heb ik wat gemist? Wanneer komt de Hunted dan met de echte onbekende mensen? De versie met mogelijk-bekende-mensen komt normaal altijd na die van de onbekenden.

Exact expert nodig?

• tszcheetah
  • Niet online
Dit is het VIPs-seizoen dat bij het reguliere van eind 2025 hoort. Het wordt nu alleen wat later uitgezonden dan normaal.

Afgaand op de afgelopen 2 seizoenen moet je nog tot november wachten op het volgende normale seizoen (waarvan de opnames dus waarschijnlijk net afgerond zijn).

• imoul
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 24-04 10:39
Donstil schreef op maandag 20 april 2026 @ 18:26:
[...]

Dat zei ik hier al eens eerder, dat is voor mij het leuke aan de huidige lichting VIPS, die seizoenen kan ik gewoon als normale hunted kijken. Want de VIPS ken ik toch niet 8)7
Wat ik vooral irritant vind aan de VIPS editie is niet zozeer dat ze bekend zijn (of denken te zijn), maar dat sommigen met name meedoen om maar in de picture te staan.
Niet goed voorbereid, domme acties, etc.

Vaak zie je dat de non-VIPS editie mensen die meedoen zich bewust hebben opgegeven om te winnen en het niet zozeer om de fame gaat.

• Chillz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:27
Omdat ze VIPs nu dagelijks uit gaan zenden, moet dat tijdslot eerst vrijkomen.
(eerst was het dagelijks De Slimste Mens, nu dagelijks Heel Holland Bakt, etc)

Leeg - Sinds 20180907

• pc_freak1
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 15:43
in de trailer staan al weer genoeg domme cringe acties. weer typisch vips. we gaan weer tenenkrommend zitten kijken denk ik.

Als je het niet probeert, kun je het sowieso niet.

• Crazy D

Crazy D

tszcheetah schreef op dinsdag 21 april 2026 @ 14:23:
Dit is het VIPs-seizoen dat bij het reguliere van eind 2025 hoort. Het wordt nu alleen wat later uitgezonden dan normaal.
7(8)7 dat is toch voor een simpele ziel niet meer te volgen :o

Exact expert nodig?

• Tha Deo
  • Registratie: November 2023
  • Niet online
Kroesss schreef op dinsdag 14 april 2026 @ 12:51:
[...]

De Belgische variant van Hunted heet "Klopjacht". Daar wordt op dit moment een nieuw seizoen van uitgezonden mocht je het leuk vinden!
Geweldig hoe een van de deelnemers daar het hunted-team heeft misleid…
Al met al gaat het er in België een stuk minder professioneel aan toe. Dat geldt voor de hunters als de voortvluchtigen.

• Crazy D

Crazy D

Tha Deo schreef op dinsdag 21 april 2026 @ 22:00:
[...]

Geweldig hoe een van de deelnemers daar het hunted-team heeft misleid…
Al met al gaat het er in België een stuk minder professioneel aan toe. Dat geldt voor de hunters als de voortvluchtigen.
Ja man. Echt te genant voor woorden.
spoiler:
Pas na een dag of zo erachter komen dat het z'n tweelingbroer is, alsof ze echt geen enkele info over familieleden hadden (maar bij die echte boef die de reden is dat het nu pas wordt uitgezonden hebben ze wel al z'n vrienden en familie onder de tap)
|:(
Ik vind de BE versie erg vermakelijk hoor, maar wel amateurisme ten top. Als dit is wat de politie daar kan, ga ik in BE boef worden :+ Misschien dat in NL iets teveel technologie ingezet wordt (en vooral "wat sneller" dan dat het in werkelijkheid zou gaan, denk even aan het NordVPN verhaal of op zulke korte termijn van Facebook profiel-foto-views krijgen). Al lijken ze in BE dan weer vrijwel live beelden van pin-acties te krijgen, dat dan weer wel.

Exact expert nodig?

• SelmarSmit
Crazy D schreef op dinsdag 21 april 2026 @ 22:45:
[...]

Ja man. Echt te genant voor woorden.
spoiler:
Pas na een dag of zo erachter komen dat het z'n tweelingbroer is, alsof ze echt geen enkele info over familieleden hadden (maar bij die echte boef die de reden is dat het nu pas wordt uitgezonden hebben ze wel al z'n vrienden en familie onder de tap)
|:(
Ik vind de BE versie erg vermakelijk hoor, maar wel amateurisme ten top. Als dit is wat de politie daar kan, ga ik in BE boef worden :+ Misschien dat in NL iets teveel technologie ingezet wordt (en vooral "wat sneller" dan dat het in werkelijkheid zou gaan, denk even aan het NordVPN verhaal of op zulke korte termijn van Facebook profiel-foto-views krijgen). Al lijken ze in BE dan weer vrijwel live beelden van pin-acties te krijgen, dat dan weer wel.
De beelden (van een bank) rondom een pinautomaat kunnen bij incidenten ook live worden meegekeken door opsporingsinstanties.

• Kroesss
Het gaat er in België inderdaad wel een stukje anders aan toe in het programma. Ik moet wel zeggen dat ik de manier waarop de kandidaten de extractielocatie konden achterhalen wel erg creatief was. Niet 1 coördinaat, maar 4 die je dan moet combineren. Dan moeten de hunters (of speurders in dit geval) dus ook 4 keer het coördinaat te pakken weten te krijgen.
spoiler:
Ik dacht echt dat die Yagya klaar was toen ze de auto met zijn tweede coördinaat af lieten slepen. Dat je de coördinaten die je wel had als hint kunt gebruiken was slim en ook goed gevonden, hoewel ik de productie er wel van verdenk hem een handje te hebben geholpen hiermee. Gezien de rest van zijn gedrag/denkwijze vind ik het niet heel aannemelijk dat hij al deze hints succesvol aan elkaar heeft weten te leggen.

• Crazy D

Crazy D

Kroesss schreef op woensdag 22 april 2026 @ 08:37:
Het gaat er in België inderdaad wel een stukje anders aan toe in het programma. Ik moet wel zeggen dat ik de manier waarop de kandidaten de extractielocatie konden achterhalen wel erg creatief was. Niet 1 coördinaat, maar 4 die je dan moet combineren. Dan moeten de hunters (of speurders in dit geval) dus ook 4 keer het coördinaat te pakken weten te krijgen.
spoiler:
Ik dacht echt dat die Yagya klaar was toen ze de auto met zijn tweede coördinaat af lieten slepen. Dat je de coördinaten die je wel had als hint kunt gebruiken was slim en ook goed gevonden, hoewel ik de productie er wel van verdenk hem een handje te hebben geholpen hiermee. Gezien de rest van zijn gedrag/denkwijze vind ik het niet heel aannemelijk dat hij al deze hints succesvol aan elkaar heeft weten te leggen.
Ja die opzet was leuk, maar ergens ook jammer dat met slim spelen je bij de coordinaten wel weer diverse hints had. Daardoor konden de speurders relatief eenvoudig de juiste plek vinden, en Yagya dus ook. Dus dat vind ik beetje wisselend zeg maar. Leuk voor de deelnemers, maar iets te makkelijk misschien voor de speurders. Maar goed, het blijft TV en het moet ook te doen zijn. Een finale waarbij de Speurders in Antwerpen staan en de voortvluchtigen in Luik opgepikt worden is ook niet leuk om naar te kijken.

Exact expert nodig?

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

SelmarSmit schreef op maandag 20 april 2026 @ 21:14:
[...]

Maar dat is ook echt de enige die ik kende van al de deelnemers dus zo onterecht is die bewering niet.

How bad is it on a scale from one to Spurs

• voorstad
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 07:38
Ik vond het bij Klopjacht alleen erg flauw dat de kandidaten verplicht met een semafoon (Garmin InReach) moesten rondlopen die elk moment hun locatie kon prijsgeven aan de Hunters. Ik hoop dat de NL versie hiervan wegblijft.

De humor bij de Hunters is overigens wel vermakelijk. Amai!

[ Voor 12% gewijzigd door voorstad op 22-04-2026 14:14 ]

• SelmarSmit
voorstad schreef op woensdag 22 april 2026 @ 14:13:
Ik vond het bij Klopjacht alleen erg flauw dat de kandidaten verplicht met een semafoon (Garmin InReach) moesten rondlopen die elk moment hun locatie kon prijsgeven aan de Hunters. Ik hoop dat de NL versie hiervan wegblijft.

De humor bij de Hunters is overigens wel vermakelijk. Amai!
Garantie tot aan de deur, maar vooralsnog geen semafoon bij ons. De eerste Celeb Hunted in de UK had iets vergelijkbaars, namelijk een start met een enkelband (waar je dus een beton schaar voor nodig had). Dat vond ik dan wel weer mooi gevonden.

• Crazy D

Crazy D

SelmarSmit schreef op woensdag 22 april 2026 @ 21:13:
[...]

Garantie tot aan de deur, maar vooralsnog geen semafoon bij ons. De eerste Celeb Hunted in de UK had iets vergelijkbaars, namelijk een start met een enkelband (waar je dus een beton schaar voor nodig had). Dat vond ik dan wel weer mooi gevonden.
Maakt het wel echt boeverig, zo'n enkelband.

De productie moet toch wat verzinnen om de info bij de voortvluchtigen te krijgen. Vond de semafoon op zich wel weer leuk verzonnen. En volgende keer weer iets anders. Via een forum voor nerds of zo info verspreiden :P

Het is jammer om te zien dat ook in BE mensen gewoon steeds dezelfde fouten maken. Toont ook wel aan hoe lastig het is om echt buiten je eigen netwerk rond te hobbelen, om dingen aan wildvreemden te vragen in plaats van aan je tante of zo. Dat het vanaf de bank toch ook wel makkelijk praten is :D

Exact expert nodig?

Pagina: 1 ... 56 57 Laatste