Maar dinges en Joris zijn wel super bezig. Die zie je dus ook amper in beeld, want die doen het heel goed.
Verder snap ik er ook geen reet van hoor, zelf als je enkel een seizoen van 6 jaar terug een keer kijkt kom je al zoveel dingen tegen die je niet moet doen en die ze nu wel doen... De social media profiel foto een tap op kunnen zetten is dan pas van relatief kort, maar dat is gewoon fucking zinloos. Je weet dat het een week duurt, je weet dat je op dag 4 aangekomen bent. Dan ga je gewoon naar die dude z'n huis, stop briefje in de bus als ie niet thuis is. Waar die radio dj nu rondloopt is op zich een prima plek (als je tenminste niet via zowel de auto van de helper als je burner phone te traceren bent tot die plek). Daar kun je echt heel goed een hele dag wachten. Is die knakker eind van de dag daar niet geweest, zoek je een slaapplaats daar een stukje vandaan, en ga je de volgende dag daar weer zitten wachten. Je hebt toch geen reet te doen. Behalve dan met je kop in beeld komen om screentime te krijgen blijkbaar

|:(Maar dankzij hun getrut acht ik de kans groot dat de hunters de info in handen gaan krijgen, en aangezien we al op dag 4 (of 5 ondertussen?) zitten, zal dit denk ik geen persoonlijke info zijn, maar gewoon een hint over de lokatie die voor iedereen gelijk is.
Vond de manier met bushaltes en dat witte busje, en dat niet elke voortvluchtige dezelfde route had (wat de hunters wel dachten) overigens leuk bedacht van de spelleiding. Eindelijk eens iets waar de hunters niet meteen iedereen kunnen pakken als ze 1 lokatie goed hadden. En de initialen op de telefoon van het contact, daarmee weet je dus ook niet bij wie anderen moeten zijn als ze 1 telefoon hebben. Dus wat dat aangaat vind ik het tot nu toe wel weer top in elkaar zitten.