• SMSfreakie
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
nagynl schreef op maandag 13 april 2026 @ 21:19:
Als de opnames nu bezig zijn dan heb je dus tegelijkertijd opnames van hunted en jachtseizoen most wanted... Tijd voor stukje samenwerking dat de hunters ook jachtseizoen vluchters mogen pakken en omgekeerd 🤔
Alleen jammer dat jachtseizoen overduidelijk opvalt met hun oranje pakken...

Dat zou ook wel eens een opwaardering..

404 Signature not found

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13:36
SMSfreakie schreef op dinsdag 14 april 2026 @ 07:05:
[...]

Alleen jammer dat jachtseizoen overduidelijk opvalt met hun oranje pakken...

Dat zou ook wel eens een opwaardering..
Dat is toch juist het concept. Daar moeten ze iemand binnen 4uur pakken en wordt juist regelmatig de locatie doorgegeven.

Hunted duurt 1 a 2 weken en zorgen alleen de opdrachten (en snitchers) voor zichtbaarheid (los van de minder slimme acties die deelnemers doen om schijnzekerheid te krijgen).

• Kroesss
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 14:57
Shinji schreef op maandag 13 april 2026 @ 22:35:
[...]

Das wel lastig als de deelnemers de landgrenzen niet over mogen...
Voor beide programma's geld dat de deelnemers niet buiten de landsgrenzen mogen komen, volgens mij is dat geen probleem.

Ik zie wel een heleboel andere problemen, maar deze niet.

• Shinji
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14:50
Kroesss schreef op dinsdag 14 april 2026 @ 07:54:
[...]

Voor beide programma's geld dat de deelnemers niet buiten de landsgrenzen mogen komen, volgens mij is dat geen probleem.

Ik zie wel een heleboel andere problemen, maar deze niet.
Uhm, hoe moeten de hunters iemand in België oppakken of andersom als ze zich daar niet mogen bevinden? Hunted speelt zich binnen de Nederlandse grenzen af. Ik zie niet hoe je dan iemand in België te pakken moet krijgen.

• jongetje
Shinji schreef op dinsdag 14 april 2026 @ 07:57:
[...]

Uhm, hoe moeten de hunters iemand in België oppakken of andersom als ze zich daar niet mogen bevinden? Hunted speelt zich binnen de Nederlandse grenzen af. Ik zie niet hoe je dan iemand in België te pakken moet krijgen.
Het Jachtseizoen (van StukTV) en Hunted zijn toch allebei in Nederland?

• Shinji
jongetje schreef op dinsdag 14 april 2026 @ 08:15:
[...]

Het Jachtseizoen (van StukTV) en Hunted zijn toch allebei in Nederland?
Ah, excuus, ik dacht dat dat de Belgische variant van Hunted was. Ik volg jachtseizoen verder niet.

• Kroesss
Shinji schreef op dinsdag 14 april 2026 @ 08:17:
[...]

Ah, excuus, ik dacht dat dat de Belgische variant van Hunted was. Ik volg jachtseizoen verder niet.
De Belgische variant van Hunted heet "Klopjacht". Daar wordt op dit moment een nieuw seizoen van uitgezonden mocht je het leuk vinden!

• One-eye864
  • Laatst online: 11:09
SelmarSmit schreef op maandag 13 april 2026 @ 20:40:
[...]

Of misschien was de vroege teaser een ‘bewussie’?
Hmmm boefje! Ik vond het al wat vroeg in het jaar .......

• SpelFaut
  • Registratie: Juni 2015
  • Nu online
Nog meer broodkruimels rondom de opnames. Lijkt om het Vips seizoen te gaan.

Let op;
spoilers!!
spoiler:
Helikopter landt op Jouster Nutsbaan voor tv-opnames
https://www.grootdefryske...-nutsbaan-voor-tv-opnames
spoilers!

• tszcheetah
  • Niet online
SpelFaut schreef op dinsdag 14 april 2026 @ 23:54:

Let op;
spoilers!!
spoiler:
spoilers!
Gokje:
spoiler:
Met een helikopter erbij zou het wel eens om de finale kunnen gaan

• SpelFaut
  • Nu online
spoiler:
Zou heel goed kunnen inderdaad. Ik zag 'm overkomen maar was niet zichtbaar op ads-b of flightradar

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Trailer Hunted VIPS is vandaag online gekomen. Vanaf 18 mei te zien.

Join het GoT Pulse-Team!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Denman schreef op maandag 20 april 2026 @ 17:58:
Trailer Hunted VIPS is vandaag online gekomen. Vanaf 18 mei te zien.

[YouTube: Hunted VIPs | AVROTROS | NPO Start]
Ik zie amper VIPS. Maar zo werkt het tegenwoordig. :)

🇳🇱  iPhone 17 Pro  MacBook Air M4  iMac M4  iPad mini (A17 Pro)  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Pro 2 & Max - DJI Neo 2 FMC - Dreame L10s Pro Gen 2 & Gen 3 - Marstek Venus E 3.0 - Kia EV3 GT-Line LR

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
THE_BASE schreef op maandag 20 april 2026 @ 18:08:
[...]

Ik zie amper VIPS. Maar zo werkt het tegenwoordig. :)
Dat zei ik hier al eens eerder, dat is voor mij het leuke aan de huidige lichting VIPS, die seizoenen kan ik gewoon als normale hunted kijken. Want de VIPS ken ik toch niet 8)7

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Shinji
Cool, 0 VIPS weer inderdaad! Top! Maar ze kunnen wel net zo goed die benaming er af halen.

• hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
  • Nu online
Shinji schreef op maandag 20 april 2026 @ 18:45:
Cool, 0 VIPS weer inderdaad! Top! Maar ze kunnen wel net zo goed die benaming er af halen.
Hunted B-artiesten klinkt gewoon minder... :P

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°

• SpelFaut
  • Nu online
Ik zie de namen van onderstaande spoiler niet terug komen.
Aan het groen aan de bomen te zien zijn dit ook niet de opnames van vorige week.
SpelFaut schreef op dinsdag 14 april 2026 @ 23:54:

Let op;
spoilers!!
spoiler:
spoilers!

• jongetje
hoevenpe schreef op maandag 20 april 2026 @ 19:11:
[...]

Hunted B-artiesten klinkt gewoon minder... :P
Hunter - Youtubers versie

• SelmarSmit
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 13:13
Shinji schreef op maandag 20 april 2026 @ 18:45:
Nah, Joris behoort wat mij betreft wel tot het Nederlands culturele erfgoed.

• hoevenpe
  • Nu online
SelmarSmit schreef op maandag 20 april 2026 @ 21:14:
Suggestie voor volgend seizoen:
Hunted - de hunters en HQ editie

Zie hoe alle mensen uit het huidige HQ en de hunters 30 dagen uit handen blijven van hun tijdelijke vervangers... :P

• tszcheetah
  • Niet online
Op deze pagina staat ook het uitzendschema op NPO1, en dat is... interessant 8)7 De ene week op maandag, dinsdag en donderdag, de week erna op maandag, dinsdag en woensdag. En dan is het de laatste dag ook nog een uur eerder dan de rest.

Dan maar gewoon later terugkijken, dat is minder verwarrend dan dit.

• Crazy D
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12:13

Crazy D

I think we should take a look.

Maar uh heb ik wat gemist? Wanneer komt de Hunted dan met de echte onbekende mensen? De versie met mogelijk-bekende-mensen komt normaal altijd na die van de onbekenden.

Exact expert nodig?

• tszcheetah
  • Niet online
Dit is het VIPs-seizoen dat bij het reguliere van eind 2025 hoort. Het wordt nu alleen wat later uitgezonden dan normaal.

Afgaand op de afgelopen 2 seizoenen moet je nog tot november wachten op het volgende normale seizoen (waarvan de opnames dus waarschijnlijk net afgerond zijn).

• imoul
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09:31
Donstil schreef op maandag 20 april 2026 @ 18:26:
[...]

Dat zei ik hier al eens eerder, dat is voor mij het leuke aan de huidige lichting VIPS, die seizoenen kan ik gewoon als normale hunted kijken. Want de VIPS ken ik toch niet 8)7
Wat ik vooral irritant vind aan de VIPS editie is niet zozeer dat ze bekend zijn (of denken te zijn), maar dat sommigen met name meedoen om maar in de picture te staan.
Niet goed voorbereid, domme acties, etc.

Vaak zie je dat de non-VIPS editie mensen die meedoen zich bewust hebben opgegeven om te winnen en het niet zozeer om de fame gaat.

• Chillz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:23
Omdat ze VIPs nu dagelijks uit gaan zenden, moet dat tijdslot eerst vrijkomen.
(eerst was het dagelijks De Slimste Mens, nu dagelijks Heel Holland Bakt, etc)

Leeg - Sinds 20180907

• pc_freak1
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 10:59
in de trailer staan al weer genoeg domme cringe acties. weer typisch vips. we gaan weer tenenkrommend zitten kijken denk ik.

Als je het niet probeert, kun je het sowieso niet.

• Crazy D

Crazy D

tszcheetah schreef op dinsdag 21 april 2026 @ 14:23:
Dit is het VIPs-seizoen dat bij het reguliere van eind 2025 hoort. Het wordt nu alleen wat later uitgezonden dan normaal.
7(8)7 dat is toch voor een simpele ziel niet meer te volgen :o

Exact expert nodig?

• Tha Deo
  • Registratie: November 2023
  • Niet online
Kroesss schreef op dinsdag 14 april 2026 @ 12:51:
[...]

De Belgische variant van Hunted heet "Klopjacht". Daar wordt op dit moment een nieuw seizoen van uitgezonden mocht je het leuk vinden!
Geweldig hoe een van de deelnemers daar het hunted-team heeft misleid…
Al met al gaat het er in België een stuk minder professioneel aan toe. Dat geldt voor de hunters als de voortvluchtigen.

• Crazy D

Crazy D

Tha Deo schreef op dinsdag 21 april 2026 @ 22:00:
[...]

Geweldig hoe een van de deelnemers daar het hunted-team heeft misleid…
Al met al gaat het er in België een stuk minder professioneel aan toe. Dat geldt voor de hunters als de voortvluchtigen.
Ja man. Echt te genant voor woorden.
spoiler:
Pas na een dag of zo erachter komen dat het z'n tweelingbroer is, alsof ze echt geen enkele info over familieleden hadden (maar bij die echte boef die de reden is dat het nu pas wordt uitgezonden hebben ze wel al z'n vrienden en familie onder de tap)
|:(
Ik vind de BE versie erg vermakelijk hoor, maar wel amateurisme ten top. Als dit is wat de politie daar kan, ga ik in BE boef worden :+ Misschien dat in NL iets teveel technologie ingezet wordt (en vooral "wat sneller" dan dat het in werkelijkheid zou gaan, denk even aan het NordVPN verhaal of op zulke korte termijn van Facebook profiel-foto-views krijgen). Al lijken ze in BE dan weer vrijwel live beelden van pin-acties te krijgen, dat dan weer wel.

Exact expert nodig?

• SelmarSmit
Crazy D schreef op dinsdag 21 april 2026 @ 22:45:
[...]

Ja man. Echt te genant voor woorden.
spoiler:
Pas na een dag of zo erachter komen dat het z'n tweelingbroer is, alsof ze echt geen enkele info over familieleden hadden (maar bij die echte boef die de reden is dat het nu pas wordt uitgezonden hebben ze wel al z'n vrienden en familie onder de tap)
|:(
Ik vind de BE versie erg vermakelijk hoor, maar wel amateurisme ten top. Als dit is wat de politie daar kan, ga ik in BE boef worden :+ Misschien dat in NL iets teveel technologie ingezet wordt (en vooral "wat sneller" dan dat het in werkelijkheid zou gaan, denk even aan het NordVPN verhaal of op zulke korte termijn van Facebook profiel-foto-views krijgen). Al lijken ze in BE dan weer vrijwel live beelden van pin-acties te krijgen, dat dan weer wel.
De beelden (van een bank) rondom een pinautomaat kunnen bij incidenten ook live worden meegekeken door opsporingsinstanties.

• Kroesss
Het gaat er in België inderdaad wel een stukje anders aan toe in het programma. Ik moet wel zeggen dat ik de manier waarop de kandidaten de extractielocatie konden achterhalen wel erg creatief was. Niet 1 coördinaat, maar 4 die je dan moet combineren. Dan moeten de hunters (of speurders in dit geval) dus ook 4 keer het coördinaat te pakken weten te krijgen.
spoiler:
Ik dacht echt dat die Yagya klaar was toen ze de auto met zijn tweede coördinaat af lieten slepen. Dat je de coördinaten die je wel had als hint kunt gebruiken was slim en ook goed gevonden, hoewel ik de productie er wel van verdenk hem een handje te hebben geholpen hiermee. Gezien de rest van zijn gedrag/denkwijze vind ik het niet heel aannemelijk dat hij al deze hints succesvol aan elkaar heeft weten te leggen.

• Crazy D

Crazy D

Kroesss schreef op woensdag 22 april 2026 @ 08:37:
Het gaat er in België inderdaad wel een stukje anders aan toe in het programma. Ik moet wel zeggen dat ik de manier waarop de kandidaten de extractielocatie konden achterhalen wel erg creatief was. Niet 1 coördinaat, maar 4 die je dan moet combineren. Dan moeten de hunters (of speurders in dit geval) dus ook 4 keer het coördinaat te pakken weten te krijgen.
spoiler:
Ik dacht echt dat die Yagya klaar was toen ze de auto met zijn tweede coördinaat af lieten slepen. Dat je de coördinaten die je wel had als hint kunt gebruiken was slim en ook goed gevonden, hoewel ik de productie er wel van verdenk hem een handje te hebben geholpen hiermee. Gezien de rest van zijn gedrag/denkwijze vind ik het niet heel aannemelijk dat hij al deze hints succesvol aan elkaar heeft weten te leggen.
Ja die opzet was leuk, maar ergens ook jammer dat met slim spelen je bij de coordinaten wel weer diverse hints had. Daardoor konden de speurders relatief eenvoudig de juiste plek vinden, en Yagya dus ook. Dus dat vind ik beetje wisselend zeg maar. Leuk voor de deelnemers, maar iets te makkelijk misschien voor de speurders. Maar goed, het blijft TV en het moet ook te doen zijn. Een finale waarbij de Speurders in Antwerpen staan en de voortvluchtigen in Luik opgepikt worden is ook niet leuk om naar te kijken.

Exact expert nodig?

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

SelmarSmit schreef op maandag 20 april 2026 @ 21:14:
[...]

Maar dat is ook echt de enige die ik kende van al de deelnemers dus zo onterecht is die bewering niet.

How bad is it on a scale from one to Spurs

• voorstad
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14:36
Ik vond het bij Klopjacht alleen erg flauw dat de kandidaten verplicht met een semafoon (Garmin InReach) moesten rondlopen die elk moment hun locatie kon prijsgeven aan de Hunters. Ik hoop dat de NL versie hiervan wegblijft.

De humor bij de Hunters is overigens wel vermakelijk. Amai!

[ Voor 12% gewijzigd door voorstad op 22-04-2026 14:14 ]

• SelmarSmit
voorstad schreef op woensdag 22 april 2026 @ 14:13:
Ik vond het bij Klopjacht alleen erg flauw dat de kandidaten verplicht met een semafoon (Garmin InReach) moesten rondlopen die elk moment hun locatie kon prijsgeven aan de Hunters. Ik hoop dat de NL versie hiervan wegblijft.

De humor bij de Hunters is overigens wel vermakelijk. Amai!
Garantie tot aan de deur, maar vooralsnog geen semafoon bij ons. De eerste Celeb Hunted in de UK had iets vergelijkbaars, namelijk een start met een enkelband (waar je dus een beton schaar voor nodig had). Dat vond ik dan wel weer mooi gevonden.

• Crazy D

Crazy D

SelmarSmit schreef op woensdag 22 april 2026 @ 21:13:
[...]

Garantie tot aan de deur, maar vooralsnog geen semafoon bij ons. De eerste Celeb Hunted in de UK had iets vergelijkbaars, namelijk een start met een enkelband (waar je dus een beton schaar voor nodig had). Dat vond ik dan wel weer mooi gevonden.
Maakt het wel echt boeverig, zo'n enkelband.

De productie moet toch wat verzinnen om de info bij de voortvluchtigen te krijgen. Vond de semafoon op zich wel weer leuk verzonnen. En volgende keer weer iets anders. Via een forum voor nerds of zo info verspreiden :P

Het is jammer om te zien dat ook in BE mensen gewoon steeds dezelfde fouten maken. Toont ook wel aan hoe lastig het is om echt buiten je eigen netwerk rond te hobbelen, om dingen aan wildvreemden te vragen in plaats van aan je tante of zo. Dat het vanaf de bank toch ook wel makkelijk praten is :D

Exact expert nodig?

• Kroesss
Reminder: vanavond begint Hunted VIPS dus. 6 afleveringen plus een "after the hunt" in 2 weken, het uitzendschema is wel een beetje vaag, weinig consistentie:
  • Maandag 18 mei 2026 om 21.25 uur - Aflevering 1
  • Dinsdag 19 mei 2026 om 21.30 uur - Aflevering 2
  • Donderdag 21 2026 mei om 21.30 uur - Aflevering 3
  • Maandag 25 mei 2026 om 21.20 uur - Aflevering 4
  • Dinsdag 26 mei 2026 om 21.30 uur - Aflevering 5
  • Woensdag 27 mei 2026 om 20.30 uur - Aflevering 6 
  • Woensdag 27 mei 2026 om 21.30 uur - After the Hunt
Ik ben bang dat ik pas na afloop weer veilig dit topic kan openen omdat ik tijdens het seizoen waarschijnlijk achter zal lope met de afleveringen, maar veel plezier iedereen!

• KingCrash
  • Laatst online: 14:27

KingCrash

Angry Rabbit

Kroesss schreef op maandag 18 mei 2026 @ 11:38:

Ik ben bang dat ik pas na afloop weer veilig dit topic kan openen omdat ik tijdens het seizoen waarschijnlijk achter zal lope met de afleveringen, maar veel plezier iedereen!
Precies dit. Deze 'boomer' kan niet elke dag hunted kijken, dus ik ga gegarandeerd spoilers om de oren krijgen . De lol om samen te bespreken bij de spreekwoordelijke koffieautomaat is er wel snel vanaf zo. Maarja dit experiment vanuit de omroep is natuurlijk niet voor mij bedoeld, maar om de jongere doelgroep te pleasen. Ach ja, over 5/10jaar kijkt er niemand meer lineaire tv, dus ik moet er maar aan wennen denk ik 😉

Angry Rabbit

• Kroesss
KingCrash schreef op maandag 18 mei 2026 @ 11:48:
[...]

Precies dit. Deze 'boomer' kan niet elke dag hunted kijken, dus ik ga gegarandeerd spoilers om de oren krijgen . De lol om samen te bespreken bij de spreekwoordelijke koffieautomaat is er wel snel vanaf zo. Maarja dit experiment vanuit de omroep is natuurlijk niet voor mij bedoeld, maar om de jongere doelgroep te pleasen. Ach ja, over 5/10jaar kijkt er niemand meer lineaire tv, dus ik moet er maar aan wennen denk ik 😉
Dat mensen dan geen lineaire TV meer kijken klopt, maar ook niet-lineaire TV kan best in een lager tempo. Er zijn genoeg series op de diverse streaming-diensten die 1 aflevering per week releasen. Zo kijk ik Hunted ook eigenlijk altijd terug 1 of 2 dagen na de echte uitzending, en dan kom ik daarna naar dit topic. Dan is het dus niet-lineair, maar kan ik nog wel meedoen met dit soort "koffiepraat" inderdaad.

• jongetje
Kroesss schreef op maandag 18 mei 2026 @ 12:05:
[...]
Zo kijk ik Hunted ook eigenlijk altijd terug 1 of 2 dagen na de echte uitzending, en dan kom ik daarna naar dit topic. Dan is het dus niet-lineair, maar kan ik nog wel meedoen met dit soort "koffiepraat" inderdaad.
Dat gaat nu dus ook niet meer want dan loop je meteen 2 afleveringen achter.

• Kroesss
jongetje schreef op maandag 18 mei 2026 @ 17:14:
[...]

Dat gaat nu dus ook niet meer want dan loop je meteen 2 afleveringen achter.
Klopt, dat is inderdaad ook het punt dat ik probeerde te maken :)

• Shinji
Alleen jammer dat het dan niet terug te kijken is, in elk geval niet via NPO (plus). Aflevering is geweest maar staat niet bij Hunted VIPs in de lijst.

Zal wel weer een glitch in deze toch al verschrikkelijke app zijn.

• SelmarSmit
Shinji schreef op maandag 18 mei 2026 @ 22:22:
Alleen jammer dat het dan niet terug te kijken is, in elk geval niet via NPO (plus). Aflevering is geweest maar staat niet bij Hunted VIPs in de lijst.

Zal wel weer een glitch in deze toch al verschrikkelijke app zijn.
Hij staat er nu in ieder geval wel

• Shinji
SelmarSmit schreef op maandag 18 mei 2026 @ 22:40:
[...]

Hij staat er nu in ieder geval wel
Ja, had het net gepost en dacht erna, ik kijk nog één keer en toen was die er wel inderdaad.

• JRR
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12:30

JRR

Ik snap dat het een tv-programma is en het een entertainment waarde heeft maar na 6:45 waren ze mij al kwijt.

“We hebben satellietbeelden!” Yeah sure. Waarna je wat droneshots van het landgoed te zien krijgt.

Schoenmaker, blijf bij je leest!

• SelmarSmit
JRR schreef op maandag 18 mei 2026 @ 22:49:
Ik snap dat het een tv-programma is en het een entertainment waarde heeft maar na 6:45 waren ze mij al kwijt.

“We hebben satellietbeelden!” Yeah sure. Waarna je wat droneshots van het landgoed te zien krijgt.

Schoenmaker, blijf bij je leest!
Khalile noemt alles van boven “satelliet”

• Vld1989
  • Registratie: Oktober 2022
  • Laatst online: 14:22
Slaby en Ayoub lijken wel te denken dat ze met Jachtseizoen meedoen, met steeds die snelle liften achter elkaar regelen via de telefoon. Dit is alleen wel even andere koek. Schermtijd in de eerste aflevering is altijd wel een goede graadmeter, dus ze zullen ook wel snel gepakt worden in de volgende aflevering.
Barend en Nellie denk ik als tweede, die zijn ook alweer veel te veel met een telefoon in de weer gegaan.

En wederom omdat schermtijd een goede graadmeter is verwacht ik dat Joris en Jetske het ver gaan schoppen.

• jongetje
Als ze de gegevens opvragen van autos die bij de start locatie stopten waren dat precies de autos waarin de voortvlichtigen zaten. Terwijl er ook een aantal stopten die niemand meenamen niet genoemd worden.
Ik vraag me af hoe je dit op dit detail niveau kunt opvragen (en is vastgelegd).

• One-eye864
  • Laatst online: 11:09
jongetje schreef op dinsdag 19 mei 2026 @ 08:32:
Als ze de gegevens opvragen van autos die bij de start locatie stopten waren dat precies de autos waarin de voortvlichtigen zaten. Terwijl er ook een aantal stopten die niemand meenamen niet genoemd worden.
Ik vraag me af hoe je dit op dit detail niveau kunt opvragen (en is vastgelegd).
Ik vond deze ook wel schuren met het randje van wel of niet realistisch eerlijk gezegd. Puur omdat een auto (iets) langer binnen het bereik van een zendmast was geweest moest die wel de voortvluchtigen hebben opgepikt....

• SelmarSmit
One-eye864 schreef op dinsdag 19 mei 2026 @ 15:09:
[...]

Ik vond deze ook wel schuren met het randje van wel of niet realistisch eerlijk gezegd. Puur omdat een auto (iets) langer binnen het bereik van een zendmast was geweest moest die wel de voortvluchtigen hebben opgepikt....
Het moet natuurlijk wel een significante vertraging opleveren. Even stoppen, "Nee" en weer door zie je natuurlijk niet.

• jongetje
SelmarSmit schreef op dinsdag 19 mei 2026 @ 15:36:
[...]

Het moet natuurlijk wel een significante vertraging opleveren. Even stoppen, "Nee" en weer door zie je natuurlijk niet.
Even stoppen en wel instappen scheelt in mijn ogen seconden die je volgens mij niet van zulke generieke data kunt afleiden in de realiteit.

Maargoed, de vips gaan toch meteen hun familie en vrienden bellen dus is helemal niet nodig.

[ Voor 11% gewijzigd door jongetje op 19-05-2026 18:19 ]

• disheaver
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
jongetje schreef op dinsdag 19 mei 2026 @ 18:18:
[...]

Even stoppen en wel instappen scheelt in mijn ogen seconden die je volgens mij niet van zulke generieke data kunt afleiden in de realiteit.

Maargoed, de vips gaan toch meteen hun familie en vrienden bellen dus is helemal niet nodig.
Maar wel als het naast vragen om een lift is: uitleggen met camera, vervolgen uitleggen zonder camera, daarna camera's plaatsen in de auto, vervolgens wegrijden zonder cameraman/vrouw, stoppen en cameraman/vrouw weer oppikken... :+

• marijn15
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 26-05 19:27
disheaver schreef op dinsdag 19 mei 2026 @ 19:06:
[...]

Maar wel als het naast vragen om een lift is: uitleggen met camera, vervolgen uitleggen zonder camera, daarna camera's plaatsen in de auto, vervolgens wegrijden zonder cameraman/vrouw, stoppen en cameraman/vrouw weer oppikken... :+
Is toch niet zo moeilijk om die tijd niet mee te nemen, het blijft een gesimuleerd spel

• Kroesss
Nou, gisteravond laat de tweede aflevering ook gekeken, dus ik ben zowaar bij op dit moment!

Slaby en Ayoub gingen wel echt voor het recordaantal belletjes volgens mij. Dat Ayoub nog steeds rondloopt is een godswonder, en dan dus ook nog praatjes hebben terwijl hij zijn neef en zijn bagage is kwijtgeraakt. Man man man.

En Kiki heeft overduidelijk nog nooit 1 minuut Hunted gekeken. Als ze er heilig van overtuigd is dat je gevoerde gesprekken alleen in de telefoon zelf terug kunt vinden en dat de operator dit niet bijhoud... Volgens mij kon ik 10 jaar geleden al online inzien wanneer ik met welke nummers had gebeld en voor hoelang. En dan dus iedere keer bellen, en 10 minuten later in de auto bedenken dat dat niet zo handig was, en het vervolgens net zo hard weer gaan doen... Die houden het ook echt niet lang uit.

En de enige VIP die ik daadwerkelijk herken (ik weet het, hier verraad ik mijn leeftijd): Joris! Aangezien we die niet meer hebben gezien nadat hij linksaf het bos in liep direct na de start, neem ik aan dat zij het ver gaan schoppen. Ik kan me wel indenken dat het voor de Hunters op dit moment ook bijna geen doen is om onderzoek te doen naar andere koppels dan de twee die ik hierboven noemde. Die laten zoveel steken vallen dat de Hunters denk ik wel bijna overbelast zijn met het bijhouden daarvan.

• pc_freak1
gemiste kans om geen warmtebeeldcamera in te zetten toen ze die slaby en ayoub zochten in de bosjes. die gasten zijn echt geen meerwaarde voor het spel. Blijf me er over verbazen hoe weinig kennis er is over het spel bij de voortvluchtigen. Dat komt regelmatig terug in de VIPS editie, gewoon 0,0 inlezen, yolo we zien het wel. Jammer voor ons als geavanceerde kijker.

• Slappyjoez
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 12:05
pc_freak1 schreef op woensdag 20 mei 2026 @ 09:00:
gemiste kans om geen warmtebeeldcamera in te zetten toen ze die slaby en ayoub zochten in de bosjes. die gasten zijn echt geen meerwaarde voor het spel. Blijf me er over verbazen hoe weinig kennis er is over het spel bij de voortvluchtigen. Dat komt regelmatig terug in de VIPS editie, gewoon 0,0 inlezen, yolo we zien het wel. Jammer voor ons als geavanceerde kijker.
Dat is met vrijwel ieder programma zo waar "BN'ers" worden ingevlogen. Zorgt vaak voor iets meer sensatie en grappige ondertoon dan dat iets technisch wordt aangepakt en 100% serieus wordt genomen. Zorgt er dan wel weer voor dat de minder geavanceerde kijker wel meer aansluiting vindt bij dit programma, en mogelijk dan ook bij de reguliere editie.

Fallout | TES | CIV | Lego | PS5 | Switch

• SelmarSmit
pc_freak1 schreef op woensdag 20 mei 2026 @ 09:00:
Onze drone heeft nou eenmaal geen IR camera

• pc_freak1
SelmarSmit schreef op woensdag 20 mei 2026 @ 10:54:
[...]

Onze drone heeft nou eenmaal geen IR camera
ja die drone was wel een interessante nieuwe toevoeging (volgens mij nieuw?). al moet hij zijn nut nog bewijzen :)

• jongetje
pc_freak1 schreef op donderdag 21 mei 2026 @ 09:27:
[...]

ja die drone was wel een interessante nieuwe toevoeging (volgens mij nieuw?). al moet hij zijn nut nog bewijzen :)
Die drone is al een aantal jaar mee zover ik weet.

• Cumulus-1
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11:48
Hoe heet het systeem waarme de hunters de positie van een telefoon via het mobiele netwerk kunnen bepalen? Gezien de precisie vermoed ik dat het werkt met TDoA / PDoA.

(Sorry als dit al een keer aan de orde is gekomen hier, ik heb dit topic pas recent ontdekt)

• pc_freak1
Cumulus-1 schreef op donderdag 21 mei 2026 @ 10:16:
Hoe heet het systeem waarme de hunters de positie van een telefoon via het mobiele netwerk kunnen bepalen? Gezien de precisie vermoed ik dat het werkt met TDoA / PDoA.

(Sorry als dit al een keer aan de orde is gekomen hier, ik heb dit topic pas recent ontdekt)
de hunters simuleren. het zal dus gebaseerd zijn op de werking van die systemen. maar dan gesimuleerd o.b.v. gps positie van de cameraman door de regie.

• SelmarSmit
pc_freak1 schreef op donderdag 21 mei 2026 @ 11:41:
[...]

de hunters simuleren. het zal dus gebaseerd zijn op de werking van die systemen. maar dan gesimuleerd o.b.v. gps positie van de cameraman door de regie.
Telco’s gebruiken TDoA

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Ik zorg in Januari altijd dat ik een grote lego set te bouwen heb en dat doe ik dan altijd tijdens Hunted.
Voor mij dus wel een leuke toevoeging dat er nu meerdere per week komen, kan ik lekker doorbouwen ;)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• boostie
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22-05 21:10
Beetje niche;

Heb de tijdlijn niet helemaal helder, maar Tim heeft in het najaar een haar transplantatie gedaan. In de serie heeft ie dan dus ook nog inhammen, maar zijn foto op het bord heeft hij wel de haarlijn die hij nu heeft. Die foto lijkt dus na zijn proces en voor de montage van het programma genomen. Goed knip en plakwerk? @SelmarSmit

• SelmarSmit
boostie schreef op vrijdag 22 mei 2026 @ 00:40:
Beetje niche;

Heb de tijdlijn niet helemaal helder, maar Tim heeft in het najaar een haar transplantatie gedaan. In de serie heeft ie dan dus ook nog inhammen, maar zijn foto op het bord heeft hij wel de haarlijn die hij nu heeft. Die foto lijkt dus na zijn proces en voor de montage van het programma genomen. Goed knip en plakwerk? @SelmarSmit
Ik weet echt niet meer 100% zeker dat die foto er destijds exact zo uit zag, maar ik kan mij echt niet voorstellen dat ze al dat werk in montage hebben gedaan om Tim er net iets beter uit te laten zien 😂

• pc_freak1
zoals verwacht de social media verslaafden opgepakt. maar zo makkelijk nog zonder veel vragen al je gegevens weggeven. bizar. gelukkig hadden ze een geweldige helper die veel bewijs verduisterd heeft. hopen dat ayub en de dj's niet meer in dat account gaan kijken, anders zijn ze er nu meteen gloeiend bij.

• Chillz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:23
pc_freak1 schreef op vrijdag 22 mei 2026 @ 08:37:
... hopen dat ayub en de dj's niet meer in dat account gaan kijken, anders zijn ze er nu meteen gloeiend bij.
Ja, dus mijn verwachting is nu dat in de volgende aflevering Ayoub dat dus wel gaat doen :X

Leeg - Sinds 20180907

• pc_freak1
Chillz schreef op vrijdag 22 mei 2026 @ 08:55:
[...]

Ja, dus mijn verwachting is nu dat in de volgende aflevering Ayoub dat dus wel gaat doen :X
als ze hem niet al hebben volgende aflevering door het tracen van de telefoon van zijn chauffeur.

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09:10
Vld1989 schreef op maandag 18 mei 2026 @ 23:55:
Slaby en Ayoub lijken wel te denken dat ze met Jachtseizoen meedoen, met steeds die snelle liften achter elkaar regelen via de telefoon. Dit is alleen wel even andere koek.
Haha precies dit ja, die dachten echt dat ze in een compleet ander programma bezig waren 8)7

• Wh4ck0
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-05 16:19
wow in de historie van hunted is die helper van tim en kiki echt de mvp. nog nooit heeft iemand zo sneaky bewijsmateriaal weten veilig te stellen. chapeau

• hoevenpe
  • Nu online
Vld1989 schreef op maandag 18 mei 2026 @ 23:55:
Slaby en Ayoub lijken wel te denken dat ze met Jachtseizoen meedoen, met steeds die snelle liften achter elkaar regelen via de telefoon.
Recent jachtseizoen ontdekt, ook best een leuk format. Zo'n opvallend pak helpt blijkbaar erg goed bij het liften.

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-05 23:10

The Legend

*Plop*

Wh4ck0 schreef op vrijdag 22 mei 2026 @ 21:11:
wow in de historie van hunted is die helper van tim en kiki echt de mvp. nog nooit heeft iemand zo sneaky bewijsmateriaal weten veilig te stellen. chapeau
Kiki daarentegen 8)7

Ik ben toch malle pietje niet!

• Crazy D

Crazy D

Het is weer tenenkrommend. Lekker veel bellen, eigen netwerk, de vinkjes kunnen alweer gezet worden. Het lijkt wel alsof die gasten nooit meer dan de titel van het programma gezien hebben joh |:( 8)7

Exact expert nodig?

• Pat911
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 12:43
Fijn dat
spoiler:
Ayoub de boer
is opgepakt.

Raar dat bij het radiostel niet is besloten om dat hun verblijfplaats binnen te vallen.

• Family Guy
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 14:40

Family Guy

Pow! Right in the kisser!

Ayoub de domme boer bedoel je. Keer op keer dezelfde fouten maken, die heeft geen enkel seizoen Hunted gekeken klaarblijkelijk.

Het radiostel is ook niet helemaal up-to-date met hun 3FM-app; vorig jaar was er een reserveringssysteem van een restaurant wat zelfs onder de tap stond ergens. Dan kun je er m.i. ook vanuit gaan dat 3FM onder de tap staat, omdat dat een heel stuk netwerk van dit radiokoppel afdekt.

Steam ID = Ackerfiets

• hgwj1983
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 08:44
Hij doet iig wel de moeite om de spoiler tag te gebruiken ;) Maar die is met jou antwoordpost weer overbodig :D

• kizke
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 12:35
Pat911 schreef op dinsdag 26 mei 2026 @ 11:04:
Fijn dat
spoiler:
Ayoub de boer
is opgepakt.

Raar dat bij het radiostel niet is besloten om dat hun verblijfplaats binnen te vallen.
Dat vond ik juist een weloverwogen keuze, de hunters hebben vrijwel nooit voor het einde alle voortvluchtigen gepakt, dus de extractielocatie is essentieel om te bemachtigen. Als je 'weet' dat een team bij een bepaalde helper moet komen, is het in dat geval toch juist handig die overdracht gecontroleerd te laten plaatsvinden en dan in te grijpen. Dan heb je garantie op de meest waardevolle informatie.

Mbt Ayoub, het was hem bijna gelukt, want hij ging eindelijk naar een voor hem 'onbekende'. Als de helper het dorpje niet in z'n navigatie had staan, ANPR had ze vast naar midden-friesland gebracht, maar 4 boerderijen in een dorp, of 40 in een regio is toch een groot verschil qua zoekwerk.

[ Voor 17% gewijzigd door kizke op 26-05-2026 11:43 ]

• Pat911
kizke schreef op dinsdag 26 mei 2026 @ 11:42:
Dat vond ik juist een weloverwogen keuze, de hunters hebben vrijwel nooit voor het einde alle voortvluchtigen gepakt, dus de extractielocatie is essentieel om te bemachtigen. Als je 'weet' dat een team bij een bepaalde helper moet komen, is het in dat geval toch juist handig die overdracht gecontroleerd te laten plaatsvinden en dan in te grijpen. Dan heb je garantie op de meest waardevolle informatie.
Ja, binnenvallen was misschien te overdreven geweest. Maar niet posten/fysiek volgen was wel een missertje. Nu waren ze te veraf om iets te doen toen de telefoon uit ging.
Aan de andere kant weten ze al wie de contactpersoon is en volgen ze die nu ook al, dus nog genoeg mogelijkheden voor de Hunters.

[ Voor 8% gewijzigd door Pat911 op 26-05-2026 12:06 ]

• aap
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 14:46

aap

Pat911 schreef op dinsdag 26 mei 2026 @ 11:55:
[...]

Ja, binnenvallen was misschien te overdreven geweest. Maar niet posten/fysiek volgen was wel een missertje. Nu waren ze te veraf om iets te doen toen de telefoon uit ging.
Maakt niets uit. De hunters hoeven alleen maar te wachten tot die contactpersoon zijn profielfoto verandert en dan te zorgen dat ze eerder bij hem op de stoep staan dan dan de DJs. Omdat ze een tap op die profielfoto hebben, weten ze ook precies het moment waarop de DJs gaan weten dat ze langs kunnen komen. En dan weten ze ook hun positie weer.

We hebben vorig seizoen gezien hoe kansloos je bent als de hunters campen bij je contactpersoon, dus Barend en Nellie beschouw ik alvast als opgepakt. Het enige wat nog spannend is, of de informatie die ze bij de contactpersoon gaan aantreffen voldoende is om ook de overgebleven koppels te traceren. Want op de laatste twee koppels hebben de hunters zover ik kon zien nog geen enkele lead.

• Vld1989
Family Guy schreef op dinsdag 26 mei 2026 @ 11:06:
Het radiostel is ook niet helemaal up-to-date met hun 3FM-app; vorig jaar was er een reserveringssysteem van een restaurant wat zelfs onder de tap stond ergens. Dan kun je er m.i. ook vanuit gaan dat 3FM onder de tap staat, omdat dat een heel stuk netwerk van dit radiokoppel afdekt.
Op zich is het juist wel slim om dat soort communicatiesystemen te gebruiken in plaats van het geeikte Facetime/Whatsapp/Signal etc toch? Dat reserveringssysteem van dat restaurant kwam bijvoorbeeld pas in zicht op het moment dat de Hunters besloten fysiek in dat restaurant te gaan kijken. Toen zagen ze dat dat systeem bestond en gingen ze ter plaatse erin kijken naar de berichten. Anders hadden ze het nooit gevonden.

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09:10
Vld1989 schreef op dinsdag 26 mei 2026 @ 12:54:
[...]

Op zich is het juist wel slim om dat soort communicatiesystemen te gebruiken in plaats van het geeikte Facetime/Whatsapp/Signal etc toch? Dat reserveringssysteem van dat restaurant kwam bijvoorbeeld pas in zicht op het moment dat de Hunters besloten fysiek in dat restaurant te gaan kijken. Toen zagen ze dat dat systeem bestond en gingen ze ter plaatse erin kijken naar de berichten. Anders hadden ze het nooit gevonden.
Klopt, het checken van whatsapp foto's daarentegen is dan weer erg dom en al veel langer bekend als "niet veilig". Vind sowieso dat het radiostel zich wel erg veilig waant (lang bij dezelfde mensen blijven, veel acties met / bij dezelfde mensen doen, de verkregen pre-paid telefoon veilig achten ook al check je er een profielfoto mee, etc..).

• Vld1989
Joster schreef op dinsdag 26 mei 2026 @ 13:30:
[...]

Klopt, het checken van whatsapp foto's daarentegen is dan weer erg dom en al veel langer bekend als "niet veilig". Vind sowieso dat het radiostel zich wel erg veilig waant (lang bij dezelfde mensen blijven, veel acties met / bij dezelfde mensen doen, de verkregen pre-paid telefoon veilig achten ook al check je er een profielfoto mee, etc..).
Snap sowieso niet wat voor meerwaarde het heeft om te checken of de Hunters al dan niet bij je helpers zijn langs geweest. Plan je volgende stappen gewoon alsof ze bij iedereen al langs zijn geweest.

• jongetje
In het normale seizoen ben ik vaak voor de voortvluchtigen. Maar nu met die eerste die gepakt zijn ben ik echt voor de Hunters. Als je alleen maar in je netwerk blijft en daarin ook nog eens gaat communiceren via alle mogelijke kanalen verdien je het om (snel) gepakt te worden. Zo zie je ook hoe het leven van die mensen is. Speelt zich enorm af in de media en online en is voor veel toch lastig om los te laten.

Ik vond het mooi bij die boerderij dat die roldeur openging op het moment dat de hunters aankwamen lopen en ze zo oog in oog stonden met Ayoup :o

[ Voor 13% gewijzigd door jongetje op 26-05-2026 13:59 ]

• aap

aap

Vld1989 schreef op dinsdag 26 mei 2026 @ 13:54:
[...]

Snap sowieso niet wat voor meerwaarde het heeft om te checken of de Hunters al dan niet bij je helpers zijn langs geweest. Plan je volgende stappen gewoon alsof ze bij iedereen al langs zijn geweest.
In dit geval werd het wel nuttiger gebruikt, nl. om te checken of een contactpersoon (al) informatie heeft.

Desalniettemin, als deze voortvluchtigen ook maar één of twee afleveringen uit een recent seizoen gekeken hadden, dan hadden ze kunnen weten dat de profielfoto-truc al lang en breed bekend is bij de hunters en dat ze profielfoto's ook onder de tap kunnen zetten.

Als je dit niet weet, heb je nul moeite gedaan om je voor te bereiden en verdien je het om direct opgepakt te worden. De VIPs zijn altijd al slechter voorbereid dan de "gewone" voortvluchtigen, maar de meerderheid van de VIP deelnemers van dit seizoen zijn wel heel bedroevend naief. Als je al profielfoto's gaat checken, dan doe je dat op de telefoon van een vreemdeling 10 seconden voordat je een lift van iemand anders gaat krijgen, niet terwijl je 's avonds aan de borrel zit op je logeeradres, niet op de telefoon van iemand die je een lift geeft en al helemaal niet met de burnertelefoon die je continu (aangeschakeld!) bij je draagt.

Het verbaast me ook hoeveel er gewoon gebeld wordt in dit seizoen. In voorgaande seizoenen kwam dat eigenlijk nooit meer voor. Ik wed dat de hunters als de camera's even niet lopen zich helemaal kapot lachen om deze VIPs.

• aap

aap

Oh ja, en dan Barend en Nellie die in de auto (met LTE) hun burner gebruiken, vervolgens blijven slapen bij dezelfde liftgever, maar zich dan alleen zorgen maken over de ring-deurbel.

En dan na 2 dagen zetten ze dan eindelijk hun telefoon toch maar even in vliegtuigstand en dan zijn ze zo in hun nopjes met hun gewiekstheid!

• Pat911
jongetje schreef op dinsdag 26 mei 2026 @ 13:58:
Ik vond het mooi bij die boerderij dat die roldeur openging op het moment dat de hunters aankwamen lopen en ze zo oog in oog stonden met Ayoup :o
Sowieso, stap in de auto, doe dan pas de roldeur open en rij gelijk weg. Is toch wel 'hoe gedraag ik me op de vlucht 101'

• Family Guy
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 14:40

Family Guy

Pow! Right in the kisser!

hgwj1983 schreef op dinsdag 26 mei 2026 @ 11:13:
Hij doet iig wel de moeite om de spoiler tag te gebruiken ;) Maar die is met jou antwoordpost weer overbodig :D
Ik snap ‘m, zal er op letten.

[ Voor 8% gewijzigd door Family Guy op 26-05-2026 15:52 ]

Steam ID = Ackerfiets

• Martinez-
  • Registratie: Mei 2016
  • Niet online
Gisteravond alle afleveringen bijgekeken... Deze VIPs hebben echt nog nooit naar dit programma gekeken, maarja - screentime is voornamelijk belangrijk, denk ik dan. Het is tenenkrommend om enkele acties te zien gebeuren.

Ook ik ben dit seizoen maar voor de Hunters. @SelmarSmit, tip van flip: stop gewoon met de VIPs zou ik zeggen en doe met onbekende kandidaten. Veel leuker ;) .

• Crazy D

Crazy D

Maar dinges en Joris zijn wel super bezig. Die zie je dus ook amper in beeld, want die doen het heel goed.

Verder snap ik er ook geen reet van hoor, zelf als je enkel een seizoen van 6 jaar terug een keer kijkt kom je al zoveel dingen tegen die je niet moet doen en die ze nu wel doen... De social media profiel foto een tap op kunnen zetten is dan pas van relatief kort, maar dat is gewoon fucking zinloos. Je weet dat het een week duurt, je weet dat je op dag 4 aangekomen bent. Dan ga je gewoon naar die dude z'n huis, stop briefje in de bus als ie niet thuis is. Waar die radio dj nu rondloopt is op zich een prima plek (als je tenminste niet via zowel de auto van de helper als je burner phone te traceren bent tot die plek). Daar kun je echt heel goed een hele dag wachten. Is die knakker eind van de dag daar niet geweest, zoek je een slaapplaats daar een stukje vandaan, en ga je de volgende dag daar weer zitten wachten. Je hebt toch geen reet te doen. Behalve dan met je kop in beeld komen om screentime te krijgen blijkbaar :X |:(Maar dankzij hun getrut acht ik de kans groot dat de hunters de info in handen gaan krijgen, en aangezien we al op dag 4 (of 5 ondertussen?) zitten, zal dit denk ik geen persoonlijke info zijn, maar gewoon een hint over de lokatie die voor iedereen gelijk is.

Vond de manier met bushaltes en dat witte busje, en dat niet elke voortvluchtige dezelfde route had (wat de hunters wel dachten) overigens leuk bedacht van de spelleiding. Eindelijk eens iets waar de hunters niet meteen iedereen kunnen pakken als ze 1 lokatie goed hadden. En de initialen op de telefoon van het contact, daarmee weet je dus ook niet bij wie anderen moeten zijn als ze 1 telefoon hebben. Dus wat dat aangaat vind ik het tot nu toe wel weer top in elkaar zitten.

Exact expert nodig?

• hoevenpe
  • Nu online
jongetje schreef op dinsdag 26 mei 2026 @ 13:58:
Geduld is een wapen dat nooit weigert...
- Selmar Smit

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14:29
Man man man die Barend, wat een droeftoeter. Als het allemaal niks kan schelen, waarom doe je dan mee?

Ook irritant dat hij Nellie telkens overruled/overschreeuwt. Misplaatste zelfverzekerdheid.

[ Voor 31% gewijzigd door Sluuz op 26-05-2026 22:26 ]

PSN: Sluuz

• Flippertje444
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 26-05 22:33
@SelmarSmit

Kunnen jullie echt een track zetten op een instagram account dat door wie dan ook dat profiel wordt bekeken?

• SelmarSmit
hoevenpe schreef op dinsdag 26 mei 2026 @ 21:55:
[...]

Geduld is een wapen dat nooit weigert...
- Selmar Smit
Eigenlijk is die van Marcel

• SpelFaut
  • Nu online
Extractiepunt zal strand Workum worden

• SpelFaut
  • Nu online
SelmarSmit schreef op dinsdag 26 mei 2026 @ 22:32:
[...]

Eigenlijk is die van Marcel
Oneliners gooien is toch de rol van operationeel leiders? Ik zie iemand doorschuiven volgend seizoen ;)

• SelmarSmit
SpelFaut schreef op dinsdag 26 mei 2026 @ 23:04:
[...]

Oneliners gooien is toch de rol van operationeel leiders? Ik zie iemand doorschuiven volgend seizoen ;)
🤣

• Kroesss
@SelmarSmit ik zie ook een promotie voor jou in het verschiet. Je kunt mij niet wijsmaken dat iemand die op de manier in beeld wordt gebracht zoals jij deze laatste aflevering op 8:05 én op 9:10, niet "next in line" is. Ik kreeg gewoon de neiging om diepe levensvragen aan je te stellen met die blik.

Maar even over Barend: hoe slecht geinformeerd kun je beginnen aan Hunted? gewoon met een stalen gezicht beweren dat iemand pas onder de tap kan zitten als de Hunters langs zijn geweest. Beweren dat het checken van een email-adres geen gevaar kan zijn.

En het dan hebben over het B-team, terwijl ze op dat moment gewoon al een dag live in de gaten worden gehouden.

• Crazy D

Crazy D

Kroesss schreef op dinsdag 26 mei 2026 @ 23:27:
@SelmarSmit ik zie ook een promotie voor jou in het verschiet. Je kunt mij niet wijsmaken dat iemand die op de manier in beeld wordt gebracht zoals jij deze laatste aflevering op 8:05 én op 9:10, niet "next in line" is. Ik kreeg gewoon de neiging om diepe levensvragen aan je te stellen met die blik.

Maar even over Barend: hoe slecht geinformeerd kun je beginnen aan Hunted? gewoon met een stalen gezicht beweren dat iemand pas onder de tap kan zitten als de Hunters langs zijn geweest. Beweren dat het checken van een email-adres geen gevaar kan zijn.

En het dan hebben over het B-team, terwijl ze op dat moment gewoon al een dag live in de gaten worden gehouden.
Ging dat niet over hunzelf? Dat zij het B-team zijn :P Man man tenenkrommend weer. En dat continue checken... was maar 1 moment, toen ze in Waddinxveen aankwamen, dat ik dacht: zouden ze dan eindelijk slim worden? Maar nee, gelukkig niet :+

Exact expert nodig?

• SWINX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:22
Bij het weergaven van de deelnemers stond Ayoub een aantal keer zonder kruis in beeld. Mogelijk dat hij in werkelijkheid pas later werd gepakt dan de beelden die we zagen van de andere deelnemers, maar dat geeft ook een vreemd beeld.

Ook vertrekt Susanne als team 4 in een blauw shirt, maar nadat ze uit het park komt en te voet verder gaat heeft ze witte kleding aan?

Mannen komen van Mars Tweakers, vrouwen van Venus Bokt

• SelmarSmit
SWINX schreef op woensdag 27 mei 2026 @ 00:22:
Bij het weergaven van de deelnemers stond Ayoub een aantal keer zonder kruis in beeld. Mogelijk dat hij in werkelijkheid pas later werd gepakt dan de beelden die we zagen van de andere deelnemers, maar dat geeft ook een vreemd beeld.

Ook vertrekt Susanne als team 4 in een blauw shirt, maar nadat ze uit het park komt en te voet verder gaat heeft ze witte kleding aan?
Nee, is gewoon een foutje. Het is chronologisch.

En je ziet Suzanne in de auto omkleden.
Pagina: 1 ... 57 58 Laatste