• Martinez-
  • Registratie: Mei 2016
  • Niet online
@SelmarSmit Hoeveel hebben jullie ervan genoten om Barend en Nellie op deze manier te volgen? Ze lijken echt he-le-maal niets door te hebben :9~ .

• hgwj1983
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 08:44
spoiler:
Barend herkent de meneer op het terras toch. Ze geven ook aan ‘stuk’ te zijn. Dus ‘ze hebben niks door’ is niet helemaal waar

• Pat911
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 12:43
Die cameraman bij Nellie en Barend zal zich toch ook bescheurd hebben. Krijgt die van de regie nog door dat de hunters er zo dicht op zitten?

• Kroesss
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 15:30
@hgwj1983 Dat is pas helemaal aan het eind, dan worden ze volgens mij al meer dan een dag live gevolgd, continue door dezelfde 2 mensen en volgens mij ook in dezelfde auto.

Ja, hij herkent hem, maar extreem scherp is het niet te noemen... Ik denk ook dat ik het zelf niet door zou hebben om eerlijk te zijn, vooral in een grote stad als den Haag is het gewoon druk waardoor het per definitie minder zal opvallen, maar ik doe dan ook niet mee aan Hunted denk ik dan.

• aap
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 15:32

aap

Ik kwam hier om te vertellen dat ik die Barend ontzettend sneu vind. Wat een onverdiende zelfverzekerdheid! Ik hoop dat hij een zeffstudie nederigheid doet wanneer hij deze uitzendingen terugziet.

Maar jullie waren me hier al voor :)

Overigens Kudos voor de moeder van Jetske! Toen de hunters op bezoek kwamen, veronderstelde ik dat ze nog niets ontvangen had en misschien niet eens wist dat ze contactpersoon was, want zo relaxed liegen, dat heb ik in alle seizoenen van Hunted nog nooit gezien!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09:10
Ben wel benieuwd naar de after the hunt beelden van Nellie en Barend als ze zien hoe lang en hoe kort de hunters al op ze zaten :D

• Kroesss
aap schreef op woensdag 27 mei 2026 @ 09:06:
Overigens Kudos voor de moeder van Jetske! Toen de hunters op bezoek kwamen, veronderstelde ik dat ze nog niets ontvangen had en misschien niet eens wist dat ze contactpersoon was, want zo relaxed liegen, dat heb ik in alle seizoenen van Hunted nog nooit gezien!
Dat ging inderdaad ongelooflijk natuurlijk. In de edit was het bezoek nadat Jetske het briefje door de bus had gegooid maar voordat de andere contactpersonen iets hadden gekregen. Nou weet ik niet of dat in werkelijkheid ook in die chronologische volgorde is geweest, maar dan zou ze op dat moment dus wel weten via het briefje dat ze iets moet doen/doorgeven, en dan heeft ze inderdaad een stalen gezicht.

Zelfs Lucia zei op een gegeven moment dat haar hart smolt, en Lucia prikt normaal gesproken wel door leugens heen.

• aap

aap

Ik vraag me wel af wat we nog kunnen verwachten van de finale vanavond.
Barend en Nellie zijn nog niet opgepakt, maar ik verwacht dat dat wel gaat gebeuren. Dan zullen we wel een lange scene krijgen van hoe de hunters Justin onder druk gaan zetten om de envelop af te geven. Dan blijft er nog maar weinig tijd over om te laten zien hoe de overige kandidaten naar Friesland reizen, erachter moeten komen waar de extractie gaat plaatsvinden en proberen de extractie te doen. Normaliter zou men hier wel twee aflveringen mee kunnen vullen.

Ik zou bijna denken dat de kandidaten misschien dit jaar al voor de extractie opgepakt worden, maar dat lijkt me ook niet erg waarschijnlijk, aangezien de hunters vooralsnog geen leads hebben naar de 2 J's en de influencervrouwen.

• Kroesss
aap schreef op woensdag 27 mei 2026 @ 11:03:
Ik vraag me wel af wat we nog kunnen verwachten van de finale vanavond.
Barend en Nellie zijn nog niet opgepakt, maar ik verwacht dat dat wel gaat gebeuren. Dan zullen we wel een lange scene krijgen van hoe de hunters Justin onder druk gaan zetten om de envelop af te geven. Dan blijft er nog maar weinig tijd over om te laten zien hoe de overige kandidaten naar Friesland reizen, erachter moeten komen waar de extractie gaat plaatsvinden en proberen de extractie te doen. Normaliter zou men hier wel twee aflveringen mee kunnen vullen.

Ik zou bijna denken dat de kandidaten misschien dit jaar al voor de extractie opgepakt worden, maar dat lijkt me ook niet erg waarschijnlijk, aangezien de hunters vooralsnog geen leads hebben naar de 2 J's en de influencervrouwen.
Ik gok dat die reis naar het noorden min of meer overgeslagen wordt. Zoals je zegt zijn er geen echte leads op de twee teams die dan waarschijnlijk nog over zijn, dus onderweg zal er ook niet direct iets heftigs gebeuren. De laatste aanwijzing kan ook domweg een cryptisch bericht zijn op de burnerphone. Er stond al Signal op geïnstalleerd, dus ik gok dat dat het communicatiemiddel gaat zijn om op een of andere manier de laatste hint te krijgen.

Wellicht dat de Hunters er ook gewoon naast zitten dit keer qua extractielocatie. Dat is wel eens eerder gebeurd (hoewel niet heel vaak). Als dat zo is, dan is de finale ook vrij vlot af te wikkelen natuurlijk. Dan is er een locatie waar de voortvluchtigen even in de bosjes liggen, zich verbazen dat er niets te zien is qua Hunters en vervolgens de laatste meters rennend afleggen zonder enige tegenstand.

• aap

aap

Kroesss schreef op woensdag 27 mei 2026 @ 13:29:
[...]

De laatste aanwijzing kan ook domweg een cryptisch bericht zijn op de burnerphone. Er stond al Signal op geïnstalleerd, dus ik gok dat dat het communicatiemiddel gaat zijn om op een of andere manier de laatste hint te krijgen.

Wellicht dat de Hunters er ook gewoon naast zitten dit keer qua extractielocatie.
Ja, dat klinkt niet onwaarschijnlijk, want ik zou ook niet weten hoe de kandidaten anders aan meer informatie over de extractielocatie zouden moeten komen.

Maar welke kans hebben de hunters dan nog om ook de extractielocatie te vinden? Met de gaatjeskaart die ze wellicht nog bij Justin weten te gaan claimen zullen ze niet verder komen dat het bij van van de Friese Elfsteden is. En dan zal Selmar nog wel een griezelig correcte gok kunnen maken over waar er daar in de buurt geschikte locaties zijn, maar het lijkte me dat dat zonder meer informatie wel heel moeilijk gaat worden. En steden zijn ook niet locaties die je met een team in het zicht kunt houden.

Dan zou de enige kans voor de hunters nog zijn als ze toch nog een spoor van één van de kandidatenkoppels kunnen vinden om die dan te volgen naar de extractielocatie.

We gaan het zien vanavond!

• Chillz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:23
aap schreef op woensdag 27 mei 2026 @ 13:44:
[...]

Maar welke kans hebben de hunters dan nog om ook de extractielocatie te vinden? Met de gaatjeskaart die ze wellicht nog bij Justin weten te gaan claimen zullen ze niet verder komen dat het bij van van de Friese Elfsteden is. En dan zal Selmar nog wel een griezelig correcte gok kunnen maken over waar er daar in de buurt geschikte locaties zijn, ...
daar zou je zelf ook nog wel een eind in kunnen komen

Afbeeldingslocatie: https://www.frieslandhollandtravel.nl/wp-content/uploads/2023/12/1b-11StedenrouteAfstanden.jpg

De voornaamste en meest verwachte manier om weg te komen is over het water.
Maar dan moet je wel snel bij open water kunnen zijn. Een kleine/ smalle sloot is niet voldoende.

Dus een aantal van de 11 zal afvallen.
Ik gok dat je dan overhoudt: Sloten, Stavoren, Hindelopen, Workum en Harlingen
Waarbij de eersten nog binnen het IJsselmeer vallen, dus niet echt "open" water.
Dus zou ik voor extractie over water Harlingen de meeste kans geven. :)

Voor eventuele extractie via de lucht zou Leeuwarden hier nog een optie zijn.
Dat is een van de 11 met een vliegveld.
(Sneek en Dokkum hebben een helipad zo te zien, maar die horen bij de ziekenhuizen daar, ik gok niet dat ze die gaan gebruiken voor een tv-programma)

Maar of het ook zo zal lopen... we gaan het vanavond zien zeker 8)

Leeg - Sinds 20180907

• Harmsen
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14:29
Chillz schreef op woensdag 27 mei 2026 @ 14:23:
[...]

daar zou je zelf ook nog wel een eind in kunnen komen

[Afbeelding]

De voornaamste en meest verwachte manier om weg te komen is over het water.
Maar dan moet je wel snel bij open water kunnen zijn. Een kleine/ smalle sloot is niet voldoende.

Dus een aantal van de 11 zal afvallen.
Ik gok dat je dan overhoudt: Sloten, Stavoren, Hindelopen, Workum en Harlingen
Waarbij de eersten nog binnen het IJsselmeer vallen, dus niet echt "open" water.
Dus zou ik voor extractie over water Harlingen de meeste kans geven. :)

Voor eventuele extractie via de lucht zou Leeuwarden hier nog een optie zijn.
Dat is een van de 11 met een vliegveld.
(Sneek en Dokkum hebben een helipad zo te zien, maar die horen bij de ziekenhuizen daar, ik gok niet dat ze die gaan gebruiken voor een tv-programma)

Maar of het ook zo zal lopen... we gaan het vanavond zien zeker 8)
Ze hebben vaker een helikopter landing op een grasveld gedaan en bij elke stad is meer dan genoeg ruimte daarvoor 😉

What a fine day for Science! | Specs

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15:24
In de intro van deze reeks is te zien dat de extractielocatie aan een oever is. Dus een heli lijkt me uitgesloten.

PSN: Sluuz

• Family Guy
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 14:40

Family Guy

Pow! Right in the kisser!

aap schreef op woensdag 27 mei 2026 @ 09:06:
Ik kwam hier om te vertellen dat ik die Barend ontzettend sneu vind. Wat een onverdiende zelfverzekerdheid! Ik hoop dat hij een zeffstudie nederigheid doet wanneer hij deze uitzendingen terugziet.

Maar jullie waren me hier al voor :)

Waarom zo oordelend? Onverdiende zelfverzekerdheid? Wanneer verdien je dan zelfzekerdheid? Hij doet toch niemand kwaad of wel?

Ik heb een aantal standaard negatieve mensen in mijn indirecte omgeving (gym, familie) en ik zou liever een Barend, meer een extraverte positivo, in mijn leven hebben.

Steam ID = Ackerfiets

• SpelFaut
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 15:17
Sluuz schreef op woensdag 27 mei 2026 @ 14:29:
In de intro van deze reeks is te zien dat de extractielocatie aan een oever is. Dus een heli lijkt me uitgesloten.
Omdat het weer ter sprake komt. 52°57'47.9"N 5°24'45.4"E
SpelFaut schreef op dinsdag 26 mei 2026 @ 22:41:
Extractiepunt zal strand Workum worden
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hqEcdt1JB4tzksxhLqAhc87GRZI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/RZRdJYSdI5yUcNS3eJe53SD2.jpg?f=fotoalbum_large

• Kroesss
Family Guy schreef op woensdag 27 mei 2026 @ 14:31:
[...]

Waarom zo oordelend? Onverdiende zelfverzekerdheid? Wanneer verdien je dan zelfzekerdheid? Hij doet toch niemand kwaad of wel?

Ik heb een aantal standaard negatieve mensen in mijn indirecte omgeving (gym, familie) en ik zou liever een Barend, meer een extraverte positivo, in mijn leven hebben.
Misschien niet onverdiend inderdaad, ik zou het zelf eerder misplaatst zelfvertrouwen noemen.

In het algemene leven ben ik het met je eens, maar Hunted is niet het algemene leven. Barend heeft nu meerdere keren Nellie overruled met een beslissing omdat hij er heel zeker van was, maar dat het achteraf fout bleek te zijn. Denk alleen in de laatste aflevering al aan het checken van de mail, of er van overtuigd zijn dat Justin niet onder de tap kan staan omdat de Hunters nog niet bij hem langs zijn geweest. En in het spelletje Hunted is dat in mijn ogen misplaatst zelfvertrouwen. Waar ik mij ook aan stoor overigens, omdat het ook gewoon laat zien dat ze zich totaal niet hebben voorbereid. Als ze het eerste kwartier van de eerste aflevering van welk seizoen dan ook maar hadden bekeken, dan hadden ze al geweten dat iedereen onder de tap kan komen te staan onder dat de Hunters fysiek langs moeten komen.

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15:24
[...]

Ligt eraan hoe je "kwaad doen" definieert. Met zijn "zelfverzekerdheid/onwetendheid" doet hij dusdanig kwaad dat hun kans de finale te halen aanzienlijk afneemt.
Nellie heeft al een aantal keer getwijfeld aan dingen die ze deden/wilden doen, maar dan kwam hij eroverheen walsen dat het onmogelijk was en het zo niet werkt. Terwijl het zo dus wel werkt.

Je kan het inderdaad ook zien als enthousiasme, maar zo kwam het op mij niet over.

PSN: Sluuz

• aap

aap

[...]

Fair enough. Barends attitude raakte bij mij een (valse) snaar, maar misschien zegt dat meer over mij dan over hem?

Maar ik mag toch hopelijk wel stellen dat hij toch wel een aantal incorrecte aannames gemaakt heeft over hoe zichtbaar hij en Nellie waren voor de hunters.
Pagina: 1 ... 57 58 Laatste