Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frank071
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-09 15:26
Het einde was een beetje raar. Waarom juist daar cirkelen en zo focussen op een rib. Die had ook elders vandaan kunnen komen (bijv. vanaf open zee). Volgende keer moet de productie dus met minimaal 3 ribs vertrekken... Dat witte busje kwam ook opeens terug in beeld bij het zeehonden strand - maar die leek geen rol te spelen.

Wat Renee en Ortal betreft: los van dat binnen de eigen kring blijven, snapte ik al niet waarom nicht Hatta de telefoon van haar moeder meenam. Die zit immers in hetzelfde verdachte hoekje. Neem gewoon niets mee en het spoor was verbroken.

Productioneel vraagje (@SelmarSmit) - de Hunters spelen dat ze specifieke bevoegdheden hebben, maar dat ze Bas meenemen in de auto kan alleen als hij daar in toestemt. Wordt die toestemming gelijk vastgelegd als iemand gaat meewerken? En is dat optioneel? Want eerder viel me op dat niet-meewerkenden redelijk zacht werden aangepakt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wippie1234
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
snipeytje schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 11:11:
er zijn niet zoveel opties, scheveningen is de enige haven tussen rotterdam en ijmuiden
Je kan een rib op een trailer vervoeren en eenvoudig te water laten op een strand of helling.

Overigens zaten de hunters naar een scherm te kijken met daarop AIS informatie. Een rib heeft niet altijd een AIS transponder aan boord en daarnaast zal deze eigenlijk altijd uit staan in dit scenario.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snipeytje
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10-09 14:59
die hellingen zijn er niet buiten de havens, de verhuurbedrijven zitten in de havens, en je komt niet zomaar met de auto met een trailer op het strand.
ze hadden gewoon uit moeten varen met die RIB en dan om 5 voor twaalf de haven in varen ipv een beetje opvallend rondhangen in de haven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SelmarSmit
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 13-09 05:51
snipeytje schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 11:31:
die hellingen zijn er niet buiten de havens, de verhuurbedrijven zitten in de havens, en je komt niet zomaar met de auto met een trailer op het strand.
ze hadden gewoon uit moeten varen met die RIB en dan om 5 voor twaalf de haven in varen ipv een beetje opvallend rondhangen in de haven
Ik denk dat het uiteindelijk niet veel had uitgemaakt. We konden de havenmond en een heel stuk zee zien via live camera’s. Dus komt daar een rib vandaan dan hebben wij onze rib er ruim op tijd naast.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SelmarSmit
Frank071 schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 11:16:
Het einde was een beetje raar. Waarom juist daar cirkelen en zo focussen op een rib. Die had ook elders vandaan kunnen komen (bijv. vanaf open zee). Volgende keer moet de productie dus met minimaal 3 ribs vertrekken... Dat witte busje kwam ook opeens terug in beeld bij het zeehonden strand - maar die leek geen rol te spelen.

Wat Renee en Ortal betreft: los van dat binnen de eigen kring blijven, snapte ik al niet waarom nicht Hatta de telefoon van haar moeder meenam. Die zit immers in hetzelfde verdachte hoekje. Neem gewoon niets mee en het spoor was verbroken.

Productioneel vraagje (@SelmarSmit) - de Hunters spelen dat ze specifieke bevoegdheden hebben, maar dat ze Bas meenemen in de auto kan alleen als hij daar in toestemt. Wordt die toestemming gelijk vastgelegd als iemand gaat meewerken? En is dat optioneel? Want eerder viel me op dat niet-meewerkenden redelijk zacht werden aangepakt.
We kunnen namelijk niet veel, we kunnen alleen iemand meenemen als diegene daar geen bezwaar tegen heeft (wat gewoon heel sportief gedrag is).

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pat911
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 14:45
SelmarSmit schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 11:42:
[...]

We kunnen namelijk niet veel, we kunnen alleen iemand meenemen als diegene daar geen bezwaar tegen heeft (wat gewoon heel sportief gedrag is).
ALs je zo stoer bent om de gevluchten te helpen, dan moet je inderdaad ook zo stoer zijn om mee te spelen als je opgepakt wordt.
aap schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 11:02:
Die eerste twee opgepakte koppels waren een aanfluiting. Dit was de eerste keer dat mijn sympathie bij de hunters lag en ik hoopte dat de vluchters snel opgepakt werden!
Ik vond Mart H. nog wel grappig, die had tenminste zelf ook door dat ie er niks van bakte. Die influencers hebben mij in ieder geval niet beïnvloedt. Toch mooi dat ze door dat influencen en hun pappies nooit echt hoeven te werken, je gunt toch niemand zulke collega's.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15:54
Gelukkig trok dit seizoen wel wat bij toen die twee koekenbakker-teams gepakt waren. Spannende finale, zeker toen Dominique zo dichtbij de boot kwam waar Britte en Willem op zaten. Ook vet toevallig dat Dio en Geza precies ook voor dat hek bij die boot stonden te beppen.

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostje123
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16:22
Pat911 schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 11:46:
[...]

ALs je zo stoer bent om de gevluchten te helpen, dan moet je inderdaad ook zo stoer zijn om mee te spelen als je opgepakt wordt.
Moeten de voortvluchtig dat ook uitleggen.
Vind nog wel verschil thuis wat helpen rondje rijden in de buurt of even mee naar Rotterdam.

Zit wel qua tijd een heel verschil in

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joster
  • Laatst online: 15:15
SelmarSmit schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 11:42:
[...]

Ik denk dat het uiteindelijk niet veel had uitgemaakt. We konden de havenmond en een heel stuk zee zien via live camera’s. Dus komt daar een rib vandaan dan hebben wij onze rib er ruim op tijd naast.
Alleen was dat voor het pick-up / vlucht scenario wel wat realistischer geweest imo. Het kwam nu wel een beetje vreemd over dat 2 mannen gewoon een rib pakken in het haventje om de hoek en daarmee na een paar omzwervingen een paar criminelen op gaan halen van het strandje...

Plus om te voorkomen dat jullie direct de juiste rib hadden kunnen kiezen had men inderdaad gewoon met 3 ribs moeten komen aanvaren. 1 naar de juiste locatie en 2 als rookgordijn.
Dat witte busje kwam ook opeens terug in beeld bij het zeehonden strand - maar die leek geen rol te spelen.
Haha ja, waar kwam die bus toch steeds vandaan en wat wilde die doen dan? Leek wel echt een bewussie.

Trouwens, jammer dat de productie ook geweten zal hebben dat Dio en Geza hun burner telefoon verloren waren. Anders had die liftgever nog een vreemd telefoontje gehad op dat mobieltje dat in zijn auto achtergebleven was :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shinji
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online
Die witte bus heeft ze inderdaad ook wel parten gespeeld denk ik, daarvoor moesten ze nog kijken waar gaat die heen. Door die bus waarvan ze dachten dat die er bij hoorde gingen ze al eerder naar zeehonden strandje. Anders hadden ze achter de extractie RIB aangevaren en hadden ze het denk ik alle 4 wel gered.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Wild Chocolate
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 12:05
Wippie1234 schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 11:17:
[...]

Je kan een rib op een trailer vervoeren en eenvoudig te water laten op een strand of helling.

Overigens zaten de hunters naar een scherm te kijken met daarop AIS informatie. Een rib heeft niet altijd een AIS transponder aan boord en daarnaast zal deze eigenlijk altijd uit staan in dit scenario.
Daar wens ik je succes mee! Ik heb toevallig vrij veel ervaring met het van een strand lanceren van ribs van <5 m, ca. 500 kg, en dat valt al niet altijd mee. Zo'n grote rib weegt minimaal 1500 kg. En dan moet je dat ding ook nog ver genoeg het water in rijden voordat hij drijft. En dan moet er ook niet net een bank in de weg liggen met uitvaren.

Er is een reden dat de KNRM rupsvoertuigen gebruikt die tot aan de cabine het water in kunnen rijden.

Nog even los van de breedte van zo'n ding, die kleine ribs zijn al meer dan 2 meter breed, dus ik denk dat zo'n grote in opgeblazen toestand breder is dan 2,5 m. Dan mag je er niet zomaar mee over de weg.

Dat gezegd hebbende, de havenmonding van Rotterdam/Hoek van Holland is maar 18 km van scheveningen. Dat moet je zelfs met een wat ruwere zee nog wel in 30-45 minuten kunnen varen. Bij vlakke zee doet zo'n ding dat in 10 minuten.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woohooo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-09 23:07

Woohooo

Smilie, James Smilie

Leuke toegift. Erg gelachen weer.

Waar was Marcel dit seizoen eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

franssie

Save the albatross

Wild Chocolate schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 20:11:
[...]

Daar wens ik je succes mee! Ik heb toevallig vrij veel ervaring met het van een strand lanceren van ribs van <5 m, ca. 500 kg, en dat valt al niet altijd mee. Zo'n grote rib weegt minimaal 1500 kg. En dan moet je dat ding ook nog ver genoeg het water in rijden voordat hij drijft. En dan moet er ook niet net een bank in de weg liggen met uitvaren.

Er is een reden dat de KNRM rupsvoertuigen gebruikt die tot aan de cabine het water in kunnen rijden.

Nog even los van de breedte van zo'n ding, die kleine ribs zijn al meer dan 2 meter breed, dus ik denk dat zo'n grote in opgeblazen toestand breder is dan 2,5 m. Dan mag je er niet zomaar mee over de weg.

Dat gezegd hebbende, de havenmonding van Rotterdam/Hoek van Holland is maar 18 km van scheveningen. Dat moet je zelfs met een wat ruwere zee nog wel in 30-45 minuten kunnen varen. Bij vlakke zee doet zo'n ding dat in 10 minuten.
Geniale post, dank.

Is dan ook de reden dat ik soort "reality" programma's niet kijk, ik erger me dood aan het gebrek van enige vorm van realiteit.

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wild Chocolate
franssie schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 22:52:
[...]

Geniale post, dank.

Is dan ook de reden dat ik soort "reality" programma's niet kijk, ik erger me dood aan het gebrek van enige vorm van realiteit.
Mijn reactie ging niet over hoe ze het daadwerkelijk gedaan hebben, maar was een reactie op dat je zo'n Rib wel even op een trailer vanaf het strand te water kan laten.

iRacing Profiel

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Vld1989
  • Registratie: Oktober 2022
  • Laatst online: 17:41
Leuke laatste aflevering gezien! Dat Renée en Ortal uiteindelijk opgepakt werden zat erin, vond dat ze ook niet fantastisch gespeeld hebben met bijna alles in het eigen netwerk.

Willem en Britte zeer terechte winnaars, die hebben eigenlijk gewoon perfect gespeeld. Dio en Geza verdienen wat mij betreft ook flinke credits. Communiceren via het reserveringssysteem vond ik een mooie out-of-the-box oplossing (jammer dat de medewerker de berichten niet wiste) en het samenwerken was een uitstekende vondst. Vraag me al jaren elk seizoen weer af waarom dat niet geprobeerd wordt dus leuk om dat nu eens gezien te hebben. De burner verliezen was wel echt heel slecht, maar al met al vind ik ook dat ze goed gespeeld hebben hoor.
Geza voor mij ook gewoon een winnaar door het bereiken van het strandje trouwens. Vind al jaren de extracties net iets te veel op pure mazzel aankomen omdat je altijd bij een heel specifiek voertuig/container/whatever moet zijn. Ik zou er groot voorstander van zijn om op de eindlocatie een wat grotere safe zone te hebben en het vertrekken met de voertuigen puur voor de mooie beelden te gebruiken.

Conclusie is dat die influencers en Mart en Chahid m'n beeld nogal negatief beïnvloed hebben de eerste paar afleveringen maar uiteindelijk was het toch gewoon weer een seizoen waar ik van genoten heb met terechte winnaars.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tszcheetah
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Woohooo schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 22:47:
[...]

Leuke toegift. Erg gelachen weer.

Waar was Marcel dit seizoen eigenlijk?
Marcel is gestopt met Hunted. Voor Sander was dit VIPs seizoen z'n laatste.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SelmarSmit
Vld1989 schreef op woensdag 12 maart 2025 @ 00:52:
Leuke laatste aflevering gezien! Dat Renée en Ortal uiteindelijk opgepakt werden zat erin, vond dat ze ook niet fantastisch gespeeld hebben met bijna alles in het eigen netwerk.

Willem en Britte zeer terechte winnaars, die hebben eigenlijk gewoon perfect gespeeld. Dio en Geza verdienen wat mij betreft ook flinke credits. Communiceren via het reserveringssysteem vond ik een mooie out-of-the-box oplossing (jammer dat de medewerker de berichten niet wiste) en het samenwerken was een uitstekende vondst. Vraag me al jaren elk seizoen weer af waarom dat niet geprobeerd wordt dus leuk om dat nu eens gezien te hebben. De burner verliezen was wel echt heel slecht, maar al met al vind ik ook dat ze goed gespeeld hebben hoor.
Geza voor mij ook gewoon een winnaar door het bereiken van het strandje trouwens. Vind al jaren de extracties net iets te veel op pure mazzel aankomen omdat je altijd bij een heel specifiek voertuig/container/whatever moet zijn. Ik zou er groot voorstander van zijn om op de eindlocatie een wat grotere safe zone te hebben en het vertrekken met de voertuigen puur voor de mooie beelden te gebruiken.

Conclusie is dat die influencers en Mart en Chahid m'n beeld nogal negatief beïnvloed hebben de eerste paar afleveringen maar uiteindelijk was het toch gewoon weer een seizoen waar ik van genoten heb met terechte winnaars.
Probleem is dat je dan een beetje vreemd soort tikkertje krijgt aan de rand van de safezone. Als iemand de safezone in rent, en wij halen hem bijna in (en zijn veel sneller) moeten we dan stoppen met rennen? Dat gaat er echt vreemd uit zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazy D
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13:44

Crazy D

I think we should take a look.

Shinji schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 15:38:
Die witte bus heeft ze inderdaad ook wel parten gespeeld denk ik, daarvoor moesten ze nog kijken waar gaat die heen. Door die bus waarvan ze dachten dat die er bij hoorde gingen ze al eerder naar zeehonden strandje. Anders hadden ze achter de extractie RIB aangevaren en hadden ze het denk ik alle 4 wel gered.
Nee, want die 2 die in de boot zaten pakten er uiteindelijk eentje. Enige dat hun dus moesten doen, was in de buurt van die andere boot blijven en dan kom je vanzelf op de juiste plek uit.
franssie schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 22:52:
[...]

Geniale post, dank.

Ja mag je vinden natuurlijk maar hier doe je Hunted wel flink te kort. Ze simuleren het 1 en ander, laten (gesimuleerd) wat zien over hoe opsporing van criminelen kan gaan. Maar dit programma heeft sowieso al niets met reality te maken. Zie jij 1 of andere grote crimineel bij het Pieterpad op een steen schijnen met een blackligt, om dan in een trommeltje een telefoon te vinden? Om maar even een random voorbeeld te geven :) Of hooguit 2 nachten bij 1 persoon blijven slapen "omdat meer niet mag van de politie" :+ Dat zijn spelregels voor dit spel dat Hunted heet, zodat de jacht niet 18 maanden duurt in plaats van 3 weken :+
Vld1989 schreef op woensdag 12 maart 2025 @ 00:52:
Geza voor mij ook gewoon een winnaar door het bereiken van het strandje trouwens. Vind al jaren de extracties net iets te veel op pure mazzel aankomen omdat je altijd bij een heel specifiek voertuig/container/whatever moet zijn.
Nou, als je het over mazzel hebt, was het feit dat hun sowieso het strand haalde puur mazzel want op eigen kracht hadden ze echt no-where in de buurt geweest. Dit was natuurlijk supergoed voor die andere 2 want nu liever er 4 personen op het strand waar de hunters op moesten focussen. Dus slim dat ze samenwerkten en de info deelden. Maar voor Geza en dinges is dit wel echt gewoon schijtmazzel.

Exact expert nodig?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kroesss
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 11-09 10:22
De Belgische variant (jachtseizoen) heeft vorig jaar of 2 jaar geleden een extractie gedaan in een haven. Het exacte punt lag daarbij op de kade, vlakbij een doorgaande weg. Toen hadden ze boten geregeld die daar verdacht rond vaarden, een rij motorrijders die allemaal een extra helm op de buddyseat hadden, en een colonne van 3 of 4 geblindeerde busjes. Die bleven in de 5 of 10 minuten voor de extractie allemaal rond tijden/varen, en op het exacte tijdstip ging er bij 1 busje dus de deur open. Was erg leuk gedaan. Visueel was het ook erg mooi omdat er volgens mij 2 koppels waren die (onafhankelijk van elkaar) een hele groep hadden opgetrommeld die hetzelfde gekleed waren om verwarring te zaaien. Er was dus ook gewoon echt een gigantische bak volk die er ook nog eens dwars doorheen renden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• One-eye864
  • Laatst online: 16:19
Kroesss schreef op woensdag 12 maart 2025 @ 07:59:
[...]

De Belgische variant (jachtseizoen) heeft vorig jaar of 2 jaar geleden een extractie gedaan in een haven. Het exacte punt lag daarbij op de kade, vlakbij een doorgaande weg. Toen hadden ze boten geregeld die daar verdacht rond vaarden, een rij motorrijders die allemaal een extra helm op de buddyseat hadden, en een colonne van 3 of 4 geblindeerde busjes. Die bleven in de 5 of 10 minuten voor de extractie allemaal rond tijden/varen, en op het exacte tijdstip ging er bij 1 busje dus de deur open. Was erg leuk gedaan. Visueel was het ook erg mooi omdat er volgens mij 2 koppels waren die (onafhankelijk van elkaar) een hele groep hadden opgetrommeld die hetzelfde gekleed waren om verwarring te zaaien. Er was dus ook gewoon echt een gigantische bak volk die er ook nog eens dwars doorheen renden.
Dit was inderdaad de finale van seizoen 3 van Klopjacht. Er was 1 koppel over dat inderdaad veel mensen opgetrommeld had. De afleiding vanuit de productie was inderdaad erg gaaf en wat voor het vluchtende koppel ook hielp was dat ze 50 bivakmutsen geregeld hadden dus de hunters konden niet goed zien wie nou de voortvluchtige waren.

Erg goed aangepakt die extractie van zowel productie als deelnemers!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordeeeh
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15:44
@SelmarSmit is het niet zo dat dat jullie voor de VIP's minder 'streng' zijn dan in de gewone serie?
Ik kan me herinneren dat elke vorm van (digitale) communicatie met het thuisfront in de normale serie eigenlijk altijd wel afgestraft werd.
Ook het checken van veranderde profielfoto's op Whatsapp of Insta hadden jullie gelijk door.
Bij de VIPs is er heel veel gebeld en communicatie geweest, maar dit is eigenlijk bijna nooit onderschept.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroesss
One-eye864 schreef op woensdag 12 maart 2025 @ 08:07:
[...]
Dit was inderdaad de finale van seizoen 3 van Klopjacht. Er was 1 koppel over dat inderdaad veel mensen opgetrommeld had. De afleiding vanuit de productie was inderdaad erg gaaf en wat voor het vluchtende koppel ook hielp was dat ze 50 bivakmutsen geregeld hadden dus de hunters konden niet goed zien wie nou de voortvluchtige waren.

Erg goed aangepakt die extractie van zowel productie als deelnemers!
Ah, ikk had in gedachten dat er 2 koppels waren, maar het was er dus maar 1. Het waren in ieder geval een enorme bak mensen daar, en de Hunters moesten inderdaad gewoon maar iemand gokken en de muts aftrekken om te zien of het een kandidaat was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evil_lemon
  • Registratie: Juli 2022
  • Nu online
jordeeeh schreef op woensdag 12 maart 2025 @ 08:24:
@SelmarSmit is het niet zo dat dat jullie voor de VIP's minder 'streng' zijn dan in de gewone serie?
Ik kan me herinneren dat elke vorm van (digitale) communicatie met het thuisfront in de normale serie eigenlijk altijd wel afgestraft werd.
Ook het checken van veranderde profielfoto's op Whatsapp of Insta hadden jullie gelijk door.
Bij de VIPs is er heel veel gebeld en communicatie geweest, maar dit is eigenlijk bijna nooit onderschept.
Zou dat ook te maken hebben met de hoeveelheid tijd die ze hebben? VIPS duurt slecht 1 week, de normale versie 3 weken dus ik kan me voorstellen dat de Hunters dan ook meer tijd hebben om dit soort dingen uit te zoeken. Zeker als er na een tijdje een paar koppels uit zijn en ze dus nog lang de tijd hebben om volledig op 2 of 3 koppels en hun omgeving te focussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vld1989
  • Registratie: Oktober 2022
  • Laatst online: 17:41
SelmarSmit schreef op woensdag 12 maart 2025 @ 06:19:
[...]

Probleem is dat je dan een beetje vreemd soort tikkertje krijgt aan de rand van de safezone. Als iemand de safezone in rent, en wij halen hem bijna in (en zijn veel sneller) moeten we dan stoppen met rennen? Dat gaat er echt vreemd uit zien.
Ja, daar heb je ook wel een goed punt natuurlijk. Toch vind ik dat er in de huidige vorm een te grote factuur van geluk bij komt kijken, maar behalve een wat grotere safe zone zou ik ook niet weten hoe dat op te lossen zodat het ook esthetisch nog mooi is.
Crazy D schreef op woensdag 12 maart 2025 @ 07:19:

[...]

Nou, als je het over mazzel hebt, was het feit dat hun sowieso het strand haalde puur mazzel want op eigen kracht hadden ze echt no-where in de buurt geweest. Dit was natuurlijk supergoed voor die andere 2 want nu liever er 4 personen op het strand waar de hunters op moesten focussen. Dus slim dat ze samenwerkten en de info deelden. Maar voor Geza en dinges is dit wel echt gewoon schijtmazzel.
Ik vind dat je ze daarmee wel flink tekort doet hoor. Op het verliezen van de burner na hebben ze ook gewoon prima gespeeld (al was dat wel een flinke mispeer natuurlijk). Vergeet ook niet dat het samenwerken hun idee was en daar verdienen ze echt wel credits voor, zeker omdat het nog nooit is voorgekomen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SelmarSmit
jordeeeh schreef op woensdag 12 maart 2025 @ 08:24:
Probleem is gewoon de enorme netwerken en de tijd die we hebben om ze in kaart te brengen. Daarom lopen er gewoon minder taps etc.

De truc met Instagram werkt alleen als je weet welke 2/3 personen ze gaan bekijken. Daar heb je dus een beginnetje voor nodig, en die hebben we nu ook vaak niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evil_lemon
  • Registratie: Juli 2022
  • Nu online
Vld1989 schreef op woensdag 12 maart 2025 @ 11:26:

Ik vind dat je ze daarmee wel flink tekort doet hoor. Op het verliezen van de burner na hebben ze ook gewoon prima gespeeld (al was dat wel een flinke mispeer natuurlijk). Vergeet ook niet dat het samenwerken hun idee was en daar verdienen ze echt wel credits voor, zeker omdat het nog nooit is voorgekomen.
Vooral dat laatste inderdaad. Het was Dio die het briefje gaf met het emailadres erop, hadden ze dat niet gedaan dan waren ze helemaal nergens geweest. Natuurlijk hebben ze domme dingen gedaan (geen UV-lamp regelen, de burner verliezen, frietjes eten vlak bij de plek waar informatie ligt en dus mogelijk hunters op afkomen) maar in het algemeen hebben ze het volgens mij prima gespreeld. Tegelijkertijd hebben ze extreem veel geluk gehad, als Dio het briefje aan een ander duo had gegeven hadden ze nooit de extractielocatie gevonden.

Wel mooi om te zien hoe er werd samengewerkt uiteindelijk, want zonder Geza en Dio zouden Britte en Willem het waarschijnlijk ook niet (of niet allebei) hebben gehaald. Al met al vond ik het een leuk seizoen, en vind ik het nog steeds jammer dat we bij een normaal seizoen geen after the hunt te zien krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank071
  • Laatst online: 14-09 15:26
Helemaal eens wat betreft Geza en Dio. En Willem en Britte waren echt goed bezig - hadden ook geluk in de haven (als die Engels sprekende schipper naar zijn buurman had gehint dan was het spel klaar geweest).

Wat mij wel opviel - maar dat kan er ook gemakkelijker uitgezien hebben op TV - is dat W&B wisten dat de gele rib van de hunters was en dat niet richting Dio en Geza riepen. Geza liep nu recht in de armen van een van de hunters en Dio ontsnapte ternauwernood. Dat had niet gehoeven als ze gelijk de goede kant op waren gehold. Maar misschien was het ook wel een kwestie van "nu ieder voor zich".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MK-NL
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 14-09 18:26
Frank071 schreef op woensdag 12 maart 2025 @ 13:29:
Helemaal eens wat betreft Geza en Dio. En Willem en Britte waren echt goed bezig - hadden ook geluk in de haven (als die Engels sprekende schipper naar zijn buurman had gehint dan was het spel klaar geweest).
De Aquila heeft waarschijnlijk wel vaker overnachtende gasten, dus daar zullen de vaste havengasten in ieder geval niet van opkijken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroesss
Vld1989 schreef op woensdag 12 maart 2025 @ 11:26:
Ze hebben zeker niet slecht gespeeld, en het uitwisselen van het mailadres was absoluut een enorm goede zet. Maar het verliezen van de burner was niet de enige grote fout. Ze vonden het ook niet nodig om de blacklight op te halen, en daar hebben ze zowel tijd mee verspeeld (bij meerdere bedrijven langs die wellicht een UV-lamp hebben, zelf proberen zo'n ding te maken van Action-pruttel), en ze hebben ook de informatie van de steen daardoor gemist.

Wat mij betreft 2 fouten die je normaliter zeker de mogelijkheid van het winnen ontnemen. Dat ze het mailadres hadden uitgewisseld was domweg hun redding. Britte heeft hun via de facetime en later in het mailtje letterlijk verteld waar ze moeten zijn, anders hadden ze domweg geen flauw idee gehad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crazy D

Crazy D

Kroesss schreef op woensdag 12 maart 2025 @ 20:02:
[...]

Ze hebben zeker niet slecht gespeeld, en het uitwisselen van het mailadres was absoluut een enorm goede zet. Maar het verliezen van de burner was niet de enige grote fout. Ze vonden het ook niet nodig om de blacklight op te halen, en daar hebben ze zowel tijd mee verspeeld (bij meerdere bedrijven langs die wellicht een UV-lamp hebben, zelf proberen zo'n ding te maken van Action-pruttel), en ze hebben ook de informatie van de steen daardoor gemist.
Die UV lamp had nog opgelost kunnen zijn doordat ze bij toeval die dames daar tegenkwamen, alleen zelf 4 hoofden bedachten niet: opvallende schone witte steen, en jullie hebben wel die lamp :+
Wat mij betreft 2 fouten die je normaliter zeker de mogelijkheid van het winnen ontnemen. Dat ze het mailadres hadden uitgewisseld was domweg hun redding. Britte heeft hun via de facetime en later in het mailtje letterlijk verteld waar ze moeten zijn, anders hadden ze domweg geen flauw idee gehad.
De burner verliezen was wel echt heel heel heel dom. Maar, zonder de hint van de steen hadden ze het ook niet gevonden... Ik vond het wel slim dat ze niet het risico namen om terug te gaan naar Amsterdam om die lamp op te halen, maar zoek dan iets langer door voor een echte blacklight (al was het idee om er zelf eentje te maken wel een aardige poging). Dat in ieder geval 1 van hun het heeft gered was 100% dank aan Britte en Willem.

Ik vond ze diverse dingen wel redelijk doordacht doen, maar dat is dan puur het uit handen blijven en weinig sporen nalaten. Zonder hulp waren ze net zo kansloos geweest als Mart en dinges (ach stel je eens voor dat die de hint "precies in het midden" gekregen hadden, ik zie de paniek bij Mart al toeslaan, hoe wat waar huh). En stel dat die 2 knakkers op 1 of andere magische manier het Pieterpad hadden gevonden..., ik zie echt een soort Laurel en Hardy scene voor me waarin die 2 overal rondkijken :D Ik vind Mart een leuke kerel (jammer van z'n muziek :P), kun je volgens mij erg mee lachen, maar echt totaal ongeschikt voor Hunted. De enige reden dat ze niet na 3 uur gepakt zijn was de snelheid waarin ze op de vlucht waren.

Britte en Willem waren wel een heel mooi voorbeeld voor de deelnemers van de volgende seizoenen hoe je Hunted moet winnen. Op het einde een beetje mazzel toen die blonde hunter naast hun boot stond, maar voor de rest alles mooi doordacht. En, ook goede vermomming en niet 1 of andere pruik van de carnavalswinkel. Gewoon een serieuze vermomming. Nog grote kans dat als ze waren gaan wandelen met die vermomming op dat de hunters ze niet eens herkent hadden.

Exact expert nodig?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobWest
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 29-08 17:51
Er wordt hierboven meermaals genoemd wat een betere optie zou zijn dan om met de rib vanuit de haven te varen.
Maar het gaat niet om wat de beste optie is om weg te komen uit Nederland. Dan krijg je hele andere optie. Het blijft een spel, enerzijds om te laten zien welke opsporingsmogelijkheden er zijn en anderzijds met spelelementen erin.
Dus een extractie in de haven moet voor beide partijen spannend zijn met voor beide partijen een reële mogelijkheid om te slagen.
Dat dat niet altijd even makkelijk is hebben we in voorgaande seizoenen kunnen zien, met wisselend succes.

Ik vond het dit jaar in ieder geval goed gelukt.

In ATH heette het laatste gedeelte "Stalen ballen", wat mij betreft geldt dat voor Britte. Gewoon op de voorplecht van het schip naar de hunters gaan staan kijken _/-\o_

PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazy D

Crazy D

RobWest schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 10:37:
Er wordt hierboven meermaals genoemd wat een betere optie zou zijn dan om met de rib vanuit de haven te varen.
Maar het gaat niet om wat de beste optie is om weg te komen uit Nederland. Dan krijg je hele andere optie. Het blijft een spel, enerzijds om te laten zien welke opsporingsmogelijkheden er zijn en anderzijds met spelelementen erin.
Dus een extractie in de haven moet voor beide partijen spannend zijn met voor beide partijen een reële mogelijkheid om te slagen.
Dat dat niet altijd even makkelijk is hebben we in voorgaande seizoenen kunnen zien, met wisselend succes.
Maar ook leuk voor de TV.. maar ja hoeveel opties heb je nu echt om te ontsnappen. Boot, heli, of auto's bij de grens. Echt veel meer opties heb je op zich ook niet... Eventueel nog een trein die vanaf het station waar ze moeten opstappen niet meer stopt in NL. Dat zou misschien nog geinig zijn want dan zouden de hunters nog wel in de trein kunnen stappen en dan van Roosendaal tot de grens nog in de trein kunnen zoeken. Maar veel meer opties heb je natuurlijk ook niet. Lopend de grens over maar ja, met steeds minder plekken waar nog een zichtbare grens is, is dat ook niet zulke leuke tv.

Exact expert nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroesss
Crazy D schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 11:25:
[...]
Maar ook leuk voor de TV.. maar ja hoeveel opties heb je nu echt om te ontsnappen. Boot, heli, of auto's bij de grens. Echt veel meer opties heb je op zich ook niet...
Volgend seizoen een El Chapo-stijl ontsnapping met gemotoriseerde karretjes in ondergrondse tunnels 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ted038
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 14-09 21:44
een ambassade van zuidamerikaans land invluchten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Family Guy
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 09:16

Family Guy

Pow! Right in the kisser!

Fake passport en vliegtuig vanaf Schiphol is ook cool.

Steam ID = Ackerfiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazy D

Crazy D

In de Op De Vlucht podcast een interview met de redacteur van het programma. Heb het nog niet helemaal geluisterd maar is leuk :)

Exact expert nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shinji
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online
Family Guy schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 13:02:
Fake passport en vliegtuig vanaf Schiphol is ook cool.
Zou wel cool zijn, maar kan ook voor paniek zorgen op Schiphol, dus denk dat dat geen optie is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wally2002
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:17
Crazy D schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 11:25:
[...]

Maar ook leuk voor de TV.. maar ja hoeveel opties heb je nu echt om te ontsnappen. Boot, heli, of auto's bij de grens. Echt veel meer opties heb je op zich ook niet... Eventueel nog een trein die vanaf het station waar ze moeten opstappen niet meer stopt in NL. Dat zou misschien nog geinig zijn want dan zouden de hunters nog wel in de trein kunnen stappen en dan van Roosendaal tot de grens nog in de trein kunnen zoeken. Maar veel meer opties heb je natuurlijk ook niet. Lopend de grens over maar ja, met steeds minder plekken waar nog een zichtbare grens is, is dat ook niet zulke leuke tv.
Trein is geen optie voor TV: productie heeft dit niet in de hand (vertragingen/verstoringen), veel reizigers dus veel regelwerk ivm quit claims, als vervoerders/ProRail hier überhaupt toestemming voor geven. En vanuit het spel gezien kunnen de hunters met hun bevoegdheden (voor klasse A voortvluchtigen) treinverkeer stil laten leggen.

Met een vliegtuig vanaf schiphol is om vergelijkbare redenen ook niet echt een optie voor TV.

Een boot of helikopter zijn dan eigenlijk de beste opties: het geeft leuke TV, je kunt het goed voorbereiden en voldoende camera's plaatsen, en als de voortvluchtigen het missen is het ook echt over. (met auto of lopend zou men er zelf achteraan kunnen gaan).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• marana
  • Registratie: Maart 2023
  • Laatst online: 18:11
Wally2002 schreef op zondag 6 april 2025 @ 08:14:
[...]

Trein is geen optie voor TV: productie heeft dit niet in de hand (vertragingen/verstoringen), veel reizigers dus veel regelwerk ivm quit claims, als vervoerders/ProRail hier überhaupt toestemming voor geven. En vanuit het spel gezien kunnen de hunters met hun bevoegdheden (voor klasse A voortvluchtigen) treinverkeer stil laten leggen.

Met een vliegtuig vanaf schiphol is om vergelijkbare redenen ook niet echt een optie voor TV.

Een boot of helikopter zijn dan eigenlijk de beste opties: het geeft leuke TV, je kunt het goed voorbereiden en voldoende camera's plaatsen, en als de voortvluchtigen het missen is het ook echt over. (met auto of lopend zou men er zelf achteraan kunnen gaan).
Ik vond het seizoen met tientallen auto’s over de grens ook erg leuk (al moesten ze uiteindelijk rennen ivm een tractor die daar reed)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroesss
Zojuist het laatste seizoen van Hunted Australie afgekeken. Erg leuk, maar 2 dingen die mij wel erg opvallen.

De eerste is dat de opzet wel heel anders is. Er zijn geen puzzels en speurtochten naar de extractielocatie. Ze krijgen hem gewoon 1 dag voor de tijd. Er zijn dus ook geen ondervragingen van de kandidaten die gepakt worden, dat heeft toch geen zin.

Het tweede is dat het niveau (van zowel de kandidaten als de hunters) ogenschijnlijk zwaar lager is dan van de Nederlandse versie. Bijna alle kandidaten maken zwaar gebruik van hun netwerk, en dat dus terwijl er voor de eerste 19 dagen geen enkele noodzaak is om bijvoorbeeld een hint op te halen. En de Hunters missen soms wel echt makkelijke dingen. Ze hebben ook best vaak dat er "received intel" is, die ze ineens op het spoor zet. Voor degenen die denken dat Hunted NL soms doorgestoken kaart is (wat ikzelf niet vind overigens): ga dit niet kijken. vooral richting het eind krijgen de Hunters ineens een familielid in het vizier omdat ze facebook-vrienden zijn (hoezo doe je daar 3 weken over voordat je dat vind). En dan zijn ze daar dus ook. Dat zoort dingen.

Wel 1 vraag aan @SelmarSmit (ik hoop dat hij hier zo af en toe nog komt zonder dat er een seizoen loopt). Zou een dergelijke opzet van het achterhalen van de extractielocatie (dus zonder hints, maar 24 uur van tevoren gewoon de locatie krijgen) kunnen werken in Hunted NL? Of wordt het dan te makkelijk voor de kandidaten, en daarmee dus niet geschikt voor TV?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazy D

Crazy D

Volgens mij kan ik dat wel beantwoorden: dat is geen leuke TV....

Luister echt de Op de vlucht podcast met de eindredacteur. Het is echt een amusementsprogramma, het is TV. Punt. De middelen die ze gebruiken en inzetten zijn realistisch. Tijdsduren tussen aanvraag en antwoord proberen ze allemaal zo realistisch mogelijk te houden. Maar, het blijft TV. Cameramensen hebben oortje in, dus afgelopen seizoen dat de Hunters langs die witte golfjes reden, dat wist de cameraman dus die kon even leuk meedraaien. Maar het blijft TV, het moet leuk zijn om naar te kijken. 3 weken op de vlucht zonder puzzel maakt geen leuke TV. Als je je verstand gebruikt kun je juist dan supereenvoudig onder de radar blijven. In Hunted is het moeilijk vanwege de puzzels waarbij je wat contact moet zoeken met bekenden.

Exact expert nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroesss
Ik vermoed het ook, vandaar de manier waarop ik mijn vraag had geformuleerd.

Maar toch lukt het in Australië dan dus wel. Misschien hebben ze daar andere regels voor de kandidaten waardoor het alsnog leuke TV wordt. Dat zou dan ook de reden kunnen zijn dat ze bijna allemaal continue blijven hangen in hun eigen netwerk (hoewel er ook 1 stel is dat wel structureel bij vreemden aanbelt voor hulp).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wippie1234
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Crazy D schreef op maandag 7 april 2025 @ 09:20:
Volgens mij kan ik dat wel beantwoorden: dat is geen leuke TV....

Luister echt de Op de vlucht podcast met de eindredacteur. Het is echt een amusementsprogramma, het is TV. Punt. De middelen die ze gebruiken en inzetten zijn realistisch. Tijdsduren tussen aanvraag en antwoord proberen ze allemaal zo realistisch mogelijk te houden. Maar, het blijft TV. Cameramensen hebben oortje in, dus afgelopen seizoen dat de Hunters langs die witte golfjes reden, dat wist de cameraman dus die kon even leuk meedraaien. Maar het blijft TV, het moet leuk zijn om naar te kijken. 3 weken op de vlucht zonder puzzel maakt geen leuke TV. Als je je verstand gebruikt kun je juist dan supereenvoudig onder de radar blijven. In Hunted is het moeilijk vanwege de puzzels waarbij je wat contact moet zoeken met bekenden.
Selmar heeft hier of op Twitter weleens benoemd dat wat hem betreft social media onderdeel van het programma zijn en kandidaten dus eigenlijk meer moeite moeten doen om onder de radar te blijven. Wat ze nu doen is "aankloppen bij een willekeurige villa en vragen om een slaapplek". Het planten van informatie op bepaalde plaatsen en bij bepaalde personen zorgt ervoor dat het programma onderhoudend blijft.

Ik denk dat met een specifieke set regels het spel nog realistischer en gebalanceerder gemaakt kan worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tszcheetah
  • Niet online
Kroesss schreef op maandag 7 april 2025 @ 10:02:
Ik vermoed het ook, vandaar de manier waarop ik mijn vraag had geformuleerd.

Maar toch lukt het in Australië dan dus wel. Misschien hebben ze daar andere regels voor de kandidaten waardoor het alsnog leuke TV wordt. Dat zou dan ook de reden kunnen zijn dat ze bijna allemaal continue blijven hangen in hun eigen netwerk (hoewel er ook 1 stel is dat wel structureel bij vreemden aanbelt voor hulp).
Het klinkt een beetje als de Britse variant. Daar zijn eerder kandidaten uit de school geklapt: productie zou ze achter de schermen opdrachten hebben gegeven om het spannender te maken (bijvoorbeeld door ze naar het stadscentra of specifieke locaties te sturen). Geen idee hoe betrouwbaar die info is, maar het klinkt aannemelijk.

Spannende tv maken lukt dus altijd wel, maar dan zou het me dus niks verbazen als er achter de schermen veel meer gestuurd wordt om spannende situaties te creëren. En uiteindelijk lijkt me dat als kijker toch minder leuk dan wanneer dat dat doel openlijk bereikt wordt, door middel van het spelelement.

Overigens zie je ook in België veel kandidaten in hun eigen netwerk blijven hangen, ondanks dat daar ook opdrachten in zitten. Misschien heeft dat dus meer met de leeftijd van het programma te maken. Vergeet niet dat in Nederland we inmiddels meer seizoenen Hunted achter de rug hebben dan welk ander land dan ook - inclusief het origineel uit Groot Brittannië. Dat zijn behoorlijk wat lessen die kandidaten (en hunters) meenemen tijdens de opnames. Kandidaten zijn hier zich dus veel meer bewust van de risico's die acties met zich meebrengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazy D

Crazy D

tszcheetah schreef op maandag 7 april 2025 @ 10:31:
[...]

Het klinkt een beetje als de Britse variant. Daar zijn eerder kandidaten uit de school geklapt: productie zou ze achter de schermen opdrachten hebben gegeven om het spannender te maken (bijvoorbeeld door ze naar het stadscentra of specifieke locaties te sturen). Geen idee hoe betrouwbaar die info is, maar het klinkt aannemelijk.

Spannende tv maken lukt dus altijd wel, maar dan zou het me dus niks verbazen als er achter de schermen veel meer gestuurd wordt om spannende situaties te creëren. En uiteindelijk lijkt me dat als kijker toch minder leuk dan wanneer dat dat doel openlijk bereikt wordt, door middel van het spelelement.

Overigens zie je ook in België veel kandidaten in hun eigen netwerk blijven hangen, ondanks dat daar ook opdrachten in zitten. Misschien heeft dat dus meer met de leeftijd van het programma te maken. Vergeet niet dat in Nederland we inmiddels meer seizoenen Hunted achter de rug hebben dan welk ander land dan ook - inclusief het origineel uit Groot Brittannië. Dat zijn behoorlijk wat lessen die kandidaten (en hunters) meenemen tijdens de opnames. Kandidaten zijn hier zich dus veel meer bewust van de risico's die acties met zich meebrengen.
Ik weet niet of de bevoegdheden in NL verder gaan dan in BE. En het hangt misschien ook af van hoe groot je netwerk is. Bij de BN'ers zag je ook dat ze veel in hun netwerk blijven hangen, maar als dat netwerk ook vriendinnen van 20 jaar terug zijn of een regisseur waar ze 15 jaar terug mee gewerkt hebben, dan is dat natuurlijk een onnoemelijk groot netwerk. Daar komt een gemiddelde burger (GB'er :P) niet aan, de meesten niet in ieder geval. En dan kom je er wel weer een beetje mee weg. En als er een deel van je netwerk niet verbonden is met Facebook of Insta, is het alweer een stuk moeilijker dat netwerk in kaart te brengen.

Ik wil wel geloven dat als er geen opdrachten zijn, de regie wat zal sturen. Anders ga je 3 weken in een tentje in een bos zitten en wordt het zo goed als onmogelijk om je te vinden. Binnen 3 weken in ieder geval, dat is natuurlijk wel even de extra constraint.

Exact expert nodig?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• SelmarSmit
tszcheetah schreef op maandag 7 april 2025 @ 10:31:
[...]

Zonder iets te bevestigen of ontkennen, is het wel zo dat er in die landen andere manieren worden gebruikt om er voor te zorgen dat de hunters weerr nieuwe leads ontdekken. Wij willen dat niet op die manier, dus wij hebben opdrachten geintoduceerd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SelmarSmit
Wippie1234 schreef op maandag 7 april 2025 @ 10:28:
[...]

Selmar heeft hier of op Twitter weleens benoemd dat wat hem betreft social media onderdeel van het programma zijn en kandidaten dus eigenlijk meer moeite moeten doen om onder de radar te blijven. Wat ze nu doen is "aankloppen bij een willekeurige villa en vragen om een slaapplek". Het planten van informatie op bepaalde plaatsen en bij bepaalde personen zorgt ervoor dat het programma onderhoudend blijft.

Ik denk dat met een specifieke set regels het spel nog realistischer en gebalanceerder gemaakt kan worden.
Het is toch al behoorlijk goed gebalanceerd? Echt goede kanidaten halen het einde, de rest redt het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazy D

Crazy D

Ik heb de afgelopen dagen Klopjacht Celebrities terug zitten kijken. Hoewel de structuur wel iets anders is, meer opdrachten dan in NL, was het toch wel vermakelijk (en De Mol was afgelopen dus ik moest toch iets...). Maar, ze faken daar niet alsof ze alles onder de tap kunnen zetten. Kandidaten lopen ook gewoon met telefoons (hoewel in ieder geval een paar dan wel enkel via hotspot van een helper internet opgingen). Er was weer iets met een Url waar ze dan een pin code voor moesten ontdekken, maar bij de deelnemers die al gepakt waren stond na inloggen op die site niet direct het coördinaat, maar wel dusdanig veel hints dat de hunters wel gewoon wisten waar het was. En daardoor gewoon naast het extractie voortuig stonden waardoor de deelnemers geen kans hadden om het te halen. Het was echt een leuk seizoen, heel vermakelijk, alleen de laatste paar minuten waren daardoor wel echt teleurstellend. In NL weten (of gokken) de hunters ook wel vaak de juiste lokatie maar kunnen ze niet zo simpel erbij gaan staan waardoor je het voortuig niet kunt bereiken zonder gepakt te worden. Dat was echt sneu. Maar, wel tip, als je je nog verveelt, goplay.be. Je moet alleen even doen alsof je in BE woont (en je krijgt ook BE reclames trouwens, wat wel weer grappig is aangezien ik NL nooit meer tv reclames zie).

Exact expert nodig?

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• noodgang
  • Registratie: Februari 2015
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/Byc6rDp.png
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/7hK0cRE.png
Lekker bezig @SelmarSmit :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroesss
Hahaha, geniaal! Dat is pas echt opgaan in je werk!

Een paar jaar geleden hebben de hunters toch ook een echte crimineel gearresteerd toch? Toen zagen ze iemand die zich verdacht gedroeg, en toen puntje bij paaltje kwam bleek het ook een crimineel die echt uit handen van de politie wilde blijven. Die hebben ze toen vastgehouden totdat de politie ter plekke was.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ozzie
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16:39
Oeh tijd om rondjes te rijden door het land kijken of ik verdachten een lift kan geven :D

"Write code as if the next maintainer is a vicious psychopath who knows where you live."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Kroesss schreef op vrijdag 30 mei 2025 @ 22:02:
Hahaha, geniaal! Dat is pas echt opgaan in je werk!

Een paar jaar geleden hebben de hunters toch ook een echte crimineel gearresteerd toch? Toen zagen ze iemand die zich verdacht gedroeg, en toen puntje bij paaltje kwam bleek het ook een crimineel die echt uit handen van de politie wilde blijven. Die hebben ze toen vastgehouden totdat de politie ter plekke was.
Was dat niet ergens in Amsterdam. Een paar kandidaten uit het programma waren daar gesignaleerd. Maar de Hunters liepen een echte gezochte crimineel tegen het lijf toen ze langs huizen gingen op zoek naar de kandidaten.

En het verhaal uit die story: wel zo ironisch. Beetje neuzen in alle tuinen, geen deur tot deur contact tja in een beetje buurt app is dat red flag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tszcheetah
  • Niet online
Joosie200 schreef op zaterdag 31 mei 2025 @ 11:21:
[...]
Was dat niet ergens in Amsterdam. Een paar kandidaten uit het programma waren daar gesignaleerd. Maar de Hunters liepen een echte gezochte crimineel tegen het lijf toen ze langs huizen gingen op zoek naar de kandidaten.
Venlo, maar verder klopt het wel. Dat was in het seizoen van 2021: https://omroepvenlo.nl/ni...ortvluchtige-venlonaar-op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SelmarSmit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wild Chocolate
Dat heeft hem op z'n minst taart gekost, toch?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroesss
Pure nieuwsgierigheid, maar is al bekend wanneer het nieuwe seizoen op TV komt?

Is dat weer ergens in het begin van het nieuwe jaar?

[ Voor 26% gewijzigd door Kroesss op 08-07-2025 15:56 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• SelmarSmit
Kroesss schreef op dinsdag 8 juli 2025 @ 15:55:
Pure nieuwsgierigheid, maar is al bekend wanneer het nieuwe seizoen op TV komt?

Is dat weer ergens in het begin van het nieuwe jaar?
Half oktober

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NL_NaToR
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online
Dat lijkt vroeger dan voorgaande jaren!

Komt er ook weer een VIPS achteraan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tszcheetah
  • Niet online
NL_NaToR schreef op donderdag 10 juli 2025 @ 09:58:
Dat lijkt vroeger dan voorgaande jaren!
Dat valt wel mee. Het is zelfs een aantal keer al in september gestart. Half oktober is redelijk gemiddeld.

Op basis van eerdere series zal VIPs begin 2026 starten (januari/februari).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroesss
tszcheetah schreef op donderdag 10 juli 2025 @ 12:10:
[...]
Op basis van eerdere series zal VIPs begin 2026 starten (januari/februari).
Ah, daar was ik mee in de war in mijn hoofd. Ik dacht ook ergens begin van het jaar, maar ik haal dus de gewone versie en de VIPS-versie door elkaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SelmarSmit
NL_NaToR schreef op donderdag 10 juli 2025 @ 09:58:
Komt er ook weer een VIPS achteraan?
😎

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroesss
Hahahaha, ik krijg hier het gevoel van dat er nu live een paar VIPs aan het rennen zijn met een camera er achteraan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wh4ck0
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 01-08 13:14
Kroesss schreef op donderdag 10 juli 2025 @ 15:07:
[...]

Hahahaha, ik krijg hier het gevoel van dat er nu live een paar VIPs aan het rennen zijn met een camera er achteraan.
Ja en die maken dan opmerkingen als: "Ik heb elke aflevering gezien, en weet precies wat we moeten doen om niet gepakt te worden".
En slapen vervolgens de eerste nacht bij mamma op de bank

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• renegrunn
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 18:10
Benieuwd naar de crossover met de Slimste mens dit seizoen @SelmarSmit ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09:59

sjaool

Every life should have 9 cats

renegrunn schreef op dinsdag 12 augustus 2025 @ 10:04:
Benieuwd naar de crossover met de Slimste mens dit seizoen @SelmarSmit ;)
Anders ik wel. Eens zien hoe @SelmarSmit dat gaat aanpakken. :)

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kroesss
Als hij het niet meer weet, vraagt hij gewoon een stealth aan.

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• SelmarSmit
Gewoon van te voren een tap op de redactie natuurlijk!
Pagina: 1 ... 48 49 Laatste