• Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 19:29
Frank071 schreef op maandag 10 februari 2025 @ 23:29:
[...]

Overigens was het niet heel vreemd dat duo influencer tegen de lamp liep, hoewel het mij niet helemaal duidelijk was waarom ze daar gepakt werden (je zag ze eerder over een weggetje weglopen, dus wat deden ze bij dat restaurant?)
Dat vroeg ik me ook af inderdaad. Ze waren afgezet door die broer, dat was de laatste locatie die de hunters hadden. Daarna zag je ze een stuk lopen over een wandelpad/landweggetje en toch stonden de hunters opeens voor hun neus?

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• SelmarSmit
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 13-09 05:51
Mr Magic schreef op donderdag 13 februari 2025 @ 17:51:
[...]

Dat vroeg ik me ook af inderdaad. Ze waren afgezet door die broer, dat was de laatste locatie die de hunters hadden. Daarna zag je ze een stuk lopen over een wandelpad/landweggetje en toch stonden de hunters opeens voor hun neus?
Ze waren afgezet in de middle of nowhere, met enkel een weggetje dat direct naar een restaurant liep (5min ofzo)… daar hadden we niet veel profileren voor nodig 🤣

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BreadFan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
SpelFaut schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 21:24:
Wat me nog het meeste tegenstaat is hoe Chahid omgaat met zijn personeel. Onder werktijd komen schreeuwen dat je in de auto moet springen omdat de chef als 'mediapersoonlijkheid' zo nodig mee moet doen aan een tv program. Wat een nare, egoïstische man.
Hoewel ik dat ook gedacht heb, bedacht ik me ook wel dat wij niet weten wat hij vooraf met zijn mensen afgesproken heeft. Je kent niet altijd het volledige plaatje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pat911
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 14:45
SelmarSmit schreef op woensdag 12 februari 2025 @ 15:49:
[...]

Je ziet vooral het verschil in taalgebruik tussen politie en defensie. Aangezien er meer mensen van defensie rondlopen hanteren we dat taalgebruik
Geen problemen met de defensietermen, als ik op reis ga, doe ik altijd nog mijn (mi)papo in mijn liboza.

Ik vraag me alleen wel af wat nou precies de witte/zwarte/rode/groene zijden zijn bij benadering van een huis. Ik denk wit voordeur, zwart achterdeur en rood en groen wordt dan links en rechts (zoals bij verlichting van schepen en vliegtuigen) of zit het toch anders in elkaar.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Slappyjoez
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 15:26
Pat911 schreef op vrijdag 14 februari 2025 @ 14:48:
[...]

Geen problemen met de defensietermen, als ik op reis ga, doe ik altijd nog mijn (mi)papo in mijn liboza.

Ik vraag me alleen wel af wat nou precies de witte/zwarte/rode/groene zijden zijn bij benadering van een huis. Ik denk wit voordeur, zwart achterdeur en rood en groen wordt dan links en rechts (zoals bij verlichting van schepen en vliegtuigen) of zit het toch anders in elkaar.
Deze vraag is online wel eens eerder gesteld: https://www.startpagina.n...rt%20is%20de%20achterkant.

15x Astronergy 325Wp Full Black || SMA Sunny Boy 4.0 1-fase || Zuid 40°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pat911
Dank je. Had al wel lopen googlen maar niets gevonden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kroesss
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 11-09 10:22
Na een korte vakantie zojuist de aflevering pas teruggekeken, maar die influencers waren wel echt erg hoor.

Eerst je vader weer bellen, en ook nog gewoon zeggen dat zijn telefoon afgetapt wordt. Vervolgens een paar uur bij je eigen broer in de auto stappen, en dan even lekker pauzeren.

En dan ook nog "hoe kan dat nou?" roepen als je op je knieën gedrukt wordt. Man man man.

En verder eens met de rest: ik hoop dat Mart en Chahid volgende aflevering binnen een paar minuten opgepakt zijn, dan zijn we daar ook vanaf. Wat een droevenis is dat zeg. Ik kijk dan liever naar die andere 3 koppels, die lijken zich wel goed voorbereid te hebben. Zoals Geza die een beveiligd chat-systeem van zijn restaurant gebruikt. Dan denk je tenminste nog een beetje na over wat je doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazy D
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:10

Crazy D

I think we should take a look.

jongetje schreef op woensdag 12 februari 2025 @ 07:15:
[...]

Maar die griet trapt wel in de oudste politie truc: Als de man zegt "Ik weet het al van je vriend dus zeg het maar gewoon" gaat ze zeggen dat er een zaklamp is.
True, maar goed, die zat gewoon in d'r spullen. Dus die hadden ze toch wel gevonden. Nu heb ik weleens ergens op tv iemand gezien die dus altijd een black light lampje aan z'n sleutelhanger bij zich heeft (of misschien was het iemand van Trust Nobody podcast) maar dan ben je best wel een uitzondering :P

Mart en dinges zijn in ieder geval nog wel grappig, maar staat voor mij ook wel te ver af van wat ik leuk vind aan Hunted. Wat mij aangaat hoeven er ook echt geen VIP afleveringen meer te komen. Vind de dynamiek van "maar een weekje" wel leuk, weet even niet hoeveel afleveringen het zijn maar op zich zou je er daar best 7 van kunnen maken, zodat het voor de kijker ook echt voelt alsof je iedere dag een aflevering hebt. Kan me ook voorstellen dat daar ook wel voldoende animo voor is om er aan mee te doen (ik zou 3 weken mogelijk weg zijn als ik de finale haal wel erg lang vinden, maar 1 of 1,5 week lijkt me leuk). Maar echt, geen VIPS meer. Die doen sowieso enkel mee om weer even aandacht te krijgen, echt kansloos. Laat die lekker meedoen met Jachtseizoen. Ook leuk en vermaeckelyk maar gewoon een compleet ander programma.

Die Geza boy was idd wel slim ja, contact zoeken via het reserveringssysteem van je werk. Was ik even vergeten (heb ook vakantie gehad...) maar dat was wel gewoon een goed doordachte actie. Beetje in het verlengde natuurlijk wel van de in-game-chat en Marktplaats communicatie maar dan wat minder openbaar :+ Als die met die mind-set doorgaat dan is dat wel hoopvol.

Exact expert nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erwin537
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 20:23
Ik vind Hunted VIPS op zich nog wel een goede toevoeging. Ik snap op zich het sentiment dat ze gewoon lekker aan Jachtseizoen mee moeten doen, maar zoals gezegd is dat gewoon heel iets anders. Dat je bij Hunted juist meer onder de radar moet blijven ipv zo snel mogelijk bewegen maakt het een ander spel. Ook dat de deelnemers niet weten of de hunters ze op het spoor zitten en hoe ze omgaan met de paranoia maakt het leuk. Sommigen gaan gigantisch op hun plaat en dat kan ergerlijk zijn om te kijken omdat ze eigenlijk gewoon niet geschikt zijn voor het programma. Als het dan deelnemers zijn die je al kent kan dat best leuk zijn. En ook dit seizoen zijn er ook gewoon weer deelnemers die het wél lijken te snappen en goed doen, maar die krijgen nu natuurlijk gewoon minder screentime.

Dat gezegd hebbende ervaar ik dit seizoen ook wel echt als minder. Maar dat is denk denk ik omdat er niet echt mensen in zitten die ik zelf interessant vind of al volg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bluewalk
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Wat heb ik intens genoten van de arrestatie van Mart en Chahid, fout op fout en irritant. Nu kunnen diegene die het wel serieus nemen verder _/-\o_ danwel met wat spanning want die "influencers" zullen wel breken en alles opbiechten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Family Guy
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 09:16

Family Guy

Pow! Right in the kisser!

Dat Mart en Chahid gepakt zijn is inderdaad goed. Die waren echt te dom en hebben nooit eerder naar het programma gekeken, anders wist je wel wat spelen met vuur is. Het geluk is dan vrij snel op, al hielden ze het al langer vol dan gemiddeld.

Verder zaten er gisteren wel een aantal momenten in waarbij de teams gehint werden. Dat reserveringssysteem van de restaurants werd wel heel verdacht ineens vol de aandacht op gezet en er was nog een moment waar ik dacht 'huh hoe komen ze hier nou ineens bij' maar ik weet ff niet meer wat dat was.

Steam ID = Ackerfiets

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Joostje123
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 20:04
Family Guy schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 07:56:
Dat Mart en Chahid gepakt zijn is inderdaad goed. Die waren echt te dom en hebben nooit eerder naar het programma gekeken, anders wist je wel wat spelen met vuur is. Het geluk is dan vrij snel op, al hielden ze het al langer vol dan gemiddeld.

Verder zaten er gisteren wel een aantal momenten in waarbij de teams gehint werden. Dat reserveringssysteem van de restaurants werd wel heel verdacht ineens vol de aandacht op gezet en er was nog een moment waar ik dacht 'huh hoe komen ze hier nou ineens bij' maar ik weet ff niet meer wat dat was.
Ja dat ze precies dat reserveringssysteem dan gaan vissen als hunters. Ik weet het niet hoor...
Bedenk je een keer iets goeds en dan krijgen de hunters ook nog tips van de regie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19:56
Joostje123 schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 08:02:
[...]
Ja dat ze precies dat reserveringssysteem dan gaan vissen als hunters. Ik weet het niet hoor...
Bedenk je een keer iets goeds en dan krijgen de hunters ook nog tips van de regie.
Als hun dat kunnen bedenken dan kunnen de Hunters het toch ook bedenken? Die doen dit werk juist dagdagelijks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Family Guy

Family Guy

jongetje schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 08:16:
[...]

Als hun dat kunnen bedenken dan kunnen de Hunters het toch ook bedenken? Die doen dit werk juist dagdagelijks.
Dat zeker maar het is opvallend hoe kort het een optie (het zou kunnen dat) was en hoe overtuigd ze daar op ingingen (er is een reserveringssysteem - GO!).

Steam ID = Ackerfiets

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• noodgang
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 19:36
Family Guy schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 08:25:
[...]

Dat zeker maar het is opvallend hoe kort het een optie (het zou kunnen dat) was en hoe overtuigd ze daar op ingingen (er is een reserveringssysteem - GO!).
Wellicht zijn er ook nog 50 andere opties voorbij gekomen die onderzocht zijn, maar hebben die de uitzending niet gehaald, omdat die niet relevant bleken te zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15:54
noodgang schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 08:28:
[...]

Wellicht zijn er ook nog 50 andere opties voorbij gekomen die onderzocht zijn, maar hebben die de uitzending niet gehaald, omdat die niet relevant bleken te zijn?
Wilde precies dit zeggen. Alle ideeen die niks opleveren zie je natuurlijk niet want dat maakt niet echt spannende tv.

Wel mooi om te zien dat veel deelnemers de Pieterpad hint kregen van een helper. Soms wil je juist zo weinig mogelijk aan je helpers laten weten ivm broodkruimels, maar nu hebben ze soms die input wel echt nodig.

PSN: Sluuz

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• kneusteun
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 20:30
Ik heb nog het hardst gelachen om. "oh ohhh hij jokt!"

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Chillz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:42
Ik vind het wel vreemd/ slecht (van redactie/ productie) dat men nu al voor de 2e keer ergens te vroeg kan zijn.

Bij de eerste helpers (via de initialen op de kaart) kwamen de meeste aankloppen, om daar nog geen hint te krijgen, maar even later is die er wel.
Wat nu als ze denken "Oh, dan is het niet deze persoon, dus we moeten wat anders zoeken, we verbreken deze lead" ?

En nu zijn er 2 op het juiste punt halverwege het Pieterpad beland, maar te vroeg.
Maar hoe moeten ze dat weten? We hebben nergens instructies gezien met betrekking tot de tijd. Alleen plaats.

Nu zitten ze goed, maar vinden niks. Dus grote kans dat ze denken dat ze fout zitten en hier niet meer terugkomen.
Beetje vaag...

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pat911
Sluuz schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 08:31:
Wel mooi om te zien dat veel deelnemers de Pieterpad hint kregen van een helper.
Ik vond het wel schokkend dat zoveel deelnemers een hint moesten krijgen van een helper over het Pieterpad. Ik dacht dat dat toch wel basiskennis was. Ik weet ook niet hoe het pad precies loopt, heb alleen een stukje in Limburg gelopen, maar het is toch wel het bekendste wandelpad van Nederland.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sluuz
Pat911 schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 09:04:
[...]

Ik vond het wel schokkend dat zoveel deelnemers een hint moesten krijgen van een helper over het Pieterpad. Ik dacht dat dat toch wel basiskennis was. Ik weet ook niet hoe het pad precies loopt, heb alleen een stukje in Limburg gelopen, maar het is toch wel het bekendste wandelpad van Nederland.
Ja dat wel. Al is het meer algemene kennis als je wat meer uit het oosten van het land komt denk ik. Mijn vriendin kende het wel (achterhoek) en ik heb het een paar jaar geleden pas leren kennen (zuid-holland).

Then again ging het mij meer om het wel/niet betrekken van je helpers bij je vlucht en alle info die je hebt. Meestal is het niet handig om te doen. Totdat je er zelf niet uitkomt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Family Guy

Family Guy

En what about dit dan?

Steam ID = Ackerfiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Family Guy

Family Guy

Sluuz schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 08:31:
[...]

Wilde precies dit zeggen. Alle ideeen die niks opleveren zie je natuurlijk niet want dat maakt niet echt spannende tv.
Nja je kunt het in 10 seconden laten zien of laten benoemen door de narrator.

Steam ID = Ackerfiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
Ik heb inmiddels geleerd dat logische Google zoektermen niet voor iedereen even logisch en vanzelfsprekend zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vld1989
  • Registratie: Oktober 2022
  • Laatst online: 21:31
kneusteun schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 08:48:
Ik heb nog het hardst gelachen om. "oh ohhh hij jokt!"
Ik om "de hond is niet wat het lijkt" _O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kneusteun
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 20:30
Vld1989 schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 10:53:
[...]

Ik om "de hond is niet wat het lijkt" _O-
Ja die Nienke was 100x beter dan die twee in de cel 😂

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Dufniall
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 16:01
Chillz schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 08:58:
Ik vind het wel vreemd/ slecht (van redactie/ productie) dat men nu al voor de 2e keer ergens te vroeg kan zijn.

Bij de eerste helpers (via de initialen op de kaart) kwamen de meeste aankloppen, om daar nog geen hint te krijgen, maar even later is die er wel.
Wat nu als ze denken "Oh, dan is het niet deze persoon, dus we moeten wat anders zoeken, we verbreken deze lead" ?

En nu zijn er 2 op het juiste punt halverwege het Pieterpad beland, maar te vroeg.
Maar hoe moeten ze dat weten? We hebben nergens instructies gezien met betrekking tot de tijd. Alleen plaats.

Nu zitten ze goed, maar vinden niks. Dus grote kans dat ze denken dat ze fout zitten en hier niet meer terugkomen.
Beetje vaag...
Ik heb het idee dat de redactie Willem en Britte wel getipt heeft dat ze een dag te vroeg waren, anders hadden ze er aan het einde van de dag na een gefaalde zoekactie niet zo rustig bijgezeten als nu. Volgens mij zeiden ze zelfs we gaan er morgen weer zo vroeg mogelijk naartoe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noodgang
Dufniall schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 11:03:
[...]

Ik heb het idee dat de redactie Willem en Britte wel getipt heeft dat ze een dag te vroeg waren, anders hadden ze er aan het einde van de dag na een gefaalde zoekactie niet zo rustig bijgezeten als nu. Volgens mij zeiden ze zelfs we gaan er morgen weer zo vroeg mogelijk naartoe.
Dat lijkt me ook inderdaad. Als de productie een fout heeft gemaakt, door te laat te zijn, neem ik aan dat ze dat tijdens de vlucht wel rechtzetten. Anders hadden ze veel duidelijker moeten zijn bij de aanwijzing over vanaf wanneer de volgende hint beschikbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SelmarSmit
noodgang schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 08:28:
[...]

Correct!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• SelmarSmit
noodgang schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 11:25:
[...]

Dat lijkt me ook inderdaad. Als de productie een fout heeft gemaakt, door te laat te zijn, neem ik aan dat ze dat tijdens de vlucht wel rechtzetten. Anders hadden ze veel duidelijker moeten zijn bij de aanwijzing over vanaf wanneer de volgende hint beschikbaar is.
Er stond ook Za-Zo op de kaart, dus ze hadden kunnen weten dat ze te vroeg waren!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SelmarSmit
Family Guy schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 08:25:
[...]

Dat is Martijn 🤣

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Frank071
  • Laatst online: 14-09 15:26
kneusteun schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 10:58:
Ja die Nienke was 100x beter dan die twee in de cel 😂
Nou... Eerlijk gezegd valt me helemaal niet tegen hoe zij zich tijdens het verhoor gedragen. Ik had verwacht dat ze al direct zouden klappen, maar voorlopig helemaal niet. En de Hunter maakt (onbedoeld) een tactische fout door te zeggen dat Nienke het over een huisdier heeft. Daardoor weten die twee dat ook Nienke niets verklapt heeft en kunnen ze ook heel authentiek beweren dat dat helemaal niet waar is.

Verder weet ik niet wat Hunter team 2 verstaat onder afblokken, maar dat is wat mij betreft de straat afsluiten en niet achter Mart cs aansluiten en dan inhalen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• noodgang
SelmarSmit schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 11:40:
[...]

Er stond ook Za-Zo op de kaart, dus ze hadden kunnen weten dat ze te vroeg waren!
Ah, die had ik gemist! Dan is het inderdaad wel duidelijk dat ze te vroeg waren ja.

Het was voor de duo's dan wel praktisch een onmogelijke opgave geworden als de hunters de tip over halverwege de route iets eerder zouden hebben gehad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SelmarSmit
Frank071 schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 11:54:
[...]

Verder weet ik niet wat Hunter team 2 verstaat onder afblokken, maar dat is wat mij betreft de straat afsluiten en niet achter Mart cs aansluiten en dan inhalen :)
🤣🤣🤣

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Family Guy

Family Guy

noodgang schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 11:56:
[...]

Ah, die had ik gemist! Dan is het inderdaad wel duidelijk dat ze te vroeg waren ja.
Ik heb die ook gemist... Wanneer is dat benoemd dan?

Steam ID = Ackerfiets

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• SelmarSmit
Family Guy schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 16:25:
[...]

Ik heb die ook gemist... Wanneer is dat benoemd dan?
Niet, maar ik heb inside information 🤣

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crazy D

Crazy D

Pat911 schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 09:04:
[...]

Ik ken 'm ook alleen maar omdat ik blijkbaar op het pad loop (of nou ja, het komt hier door het dorp), en me afvroeg waarom hier zoveel wandelaars zijn, en omdat een kennis weleens post dat ie een etappe heeft gelopen (maar dat was dus enkel qua naam, sinds ik hier woon iets meer van route).

Het is idd wel jammer dat je dit seizoen dus te vroeg kunt zijn bij een info punt. Dat kan ik me niet herinneren van eerdere seizoenen, maar ja geeft ook wel weer een grappige dynamiek. Op zich leuk gevonden om op de fiets erheen te gaan, kunnen ze nu dus nog een keertje gaan doen :+

En mooi dat Mart en z'n mattie er nu iig uit zijn. Was even geinig om te zien, maar was toch kansloos geweest doordat ze de kaart al gedumpt hadden. Al zie ik om 1 of andere reden de regie er dan ook nog wel voor aan om, als ze wel ontkomen waren, en ze hadden in hun kop gekregen "oh shit we hadden die kaart moeten hebben, terug naar die prullenbak" dat die kaart er dan nog in zou zitten :P

Maar goed, nu weer even de wat serieuzere kandidaten. Hoe kom je als de hint "precies in het midden is", en je denkt dat dat midden in de provincie is, bij Arnhem als het gaat om het midden van Gelderland? Op welke wereld is Arnhem het midden? Sowieso is vanwege de vorm van Gelderland het midden best ruk te bepalen, Op zich ligt Arnhem horizontaal gezien nog wel in het midden, maar verticaal ligt het midden een stukje onder Apeldoorn 8)7 Nou ja, wel helder dat de helper met het Pieterpad komt, dan komt het volgende week vast wel goed want de 2 dames zijn niet eens heel slecht bezig, al is het nog even afwachten hoe het volgende week wordt als de hunters het spoor van de helper volgen die ze volgens mij bij die garagehouder heeft gebracht, waar ze nu mogen slapen (?).

Exact expert nodig?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kroesss
Wat ik wel bijzonder vond was dat de hunters dus die zaklamp bij Rene Froger gaan ophalen, maar niet vragen naar de bijbehorende boodschap. Dat was ze nog specifiek verteld toen ze het oprit (of beter gezegd oprijlaan) opliepen. Dat is wel echt een gemiste kans voor ze. En tegelijkertijd een enorm geluk voor de resterende koppels.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• SelmarSmit
Kroesss schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 23:13:
Wat ik wel bijzonder vond was dat de hunters dus die zaklamp bij Rene Froger gaan ophalen, maar niet vragen naar de bijbehorende boodschap. Dat was ze nog specifiek verteld toen ze het oprit (of beter gezegd oprijlaan) opliepen. Dat is wel echt een gemiste kans voor ze. En tegelijkertijd een enorm geluk voor de resterende koppels.
Is gewoon vreemd geknipt door montage, want die vraag is wel gesteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroesss
SelmarSmit schreef op woensdag 19 februari 2025 @ 05:44:
[...]

Ah, okee.

Kun je ook verklappen wat Rene wel of niet heeft prijsgegeven? Of moeten we daarvoor even afwachten?

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Family Guy

Family Guy

Wel heel gaaf dat we jou hier kunnen spreken @SelmarSmit, de duiding die je geeft voegt voor in ieder geval mij wel e.e.a. toe aan het programma.

Jammer dat het maar ééns per week uitgezonden wordt :)

Steam ID = Ackerfiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjroorda
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 05:57
SelmarSmit schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 11:40:
[...]

Ah, dat had ik ook niet gezien (edit: is blijkbaar ook niet getoond), maar ik bedacht dat 'precies in het midden' wellicht ook op de tijd kon slaan (7 dagen - halverwege de 4e dag? 3,5 gehad, 3,5 te gaan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

SelmarSmit schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 18:09:
[...]

Niet, maar ik heb inside information 🤣
Hmm, lijkt me ook wel relevant voor de kijkers, maar de deelnemers hadden het kunnen weten dus?

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Family Guy

Family Guy

sjroorda schreef op woensdag 19 februari 2025 @ 09:14:
[...]

Ah, dat had ik ook niet gezien (edit: is blijkbaar ook niet getoond), maar ik bedacht dat 'precies in het midden' wellicht ook op de tijd kon slaan (7 dagen - halverwege de 4e dag? 3,5 gehad, 3,5 te gaan).
Exact ook mijn gedachten toen we afgelopen maandag aan het kijken was. Wellicht niet alleen het midden van het Pieterpad, maar ook van de programmaduur.

Steam ID = Ackerfiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
Kroesss schreef op woensdag 19 februari 2025 @ 08:44:
[...]

Ah, okee.

Kun je ook verklappen wat Rene wel of niet heeft prijsgegeven? Of moeten we daarvoor even afwachten?
Ik neem aan niets, anders hadden ze de locatie geweten. Hij gaf die zaklamp ook op een manier van "Er lopen hier meerdere mensen in huis en zal iemand wel hebben neergelegd"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Family Guy

Family Guy

En de hunters dachten waarschijnlijk dat het volledige bericht in de enveloppe zat.

Steam ID = Ackerfiets

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Kroesss
Goed punt inderdaad, hopen dat de Hunters die hint dus inderdaad nog niet hebben, anders is het gewoon met 8 man bij die plek gaan posten en ze 1 voor 1 achterin de arrestantenbus verzamelen.

Om toch nog 1 keer op die influencers terug te komen, ik heb ze erg afgebrand (waar ik nog steeds volledig achter sta), maar ik ben blij dat ze die hint in ieder geval niet zomaar hebben opgegeven. Ik was er even bang voor toen de deal van het blikje Red Bull werd gemaakt namelijk, maar hoewel ze het spel verschrikkelijk slecht hebben gespeeld, hebben ze dat aan het eind in ieder geval nog wel goed gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wh4ck0
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 01-08 13:14
Kroesss schreef op woensdag 19 februari 2025 @ 13:05:
Goed punt inderdaad, hopen dat de Hunters die hint dus inderdaad nog niet hebben, anders is het gewoon met 8 man bij die plek gaan posten en ze 1 voor 1 achterin de arrestantenbus verzamelen.

Om toch nog 1 keer op die influencers terug te komen, ik heb ze erg afgebrand (waar ik nog steeds volledig achter sta), maar ik ben blij dat ze die hint in ieder geval niet zomaar hebben opgegeven. Ik was er even bang voor toen de deal van het blikje Red Bull werd gemaakt namelijk, maar hoewel ze het spel verschrikkelijk slecht hebben gespeeld, hebben ze dat aan het eind in ieder geval nog wel goed gedaan.
Ja ze hebben het goed geblufd. En geluk dat Nienke Plas er ook niet intrapte, waardoor hun bluf goed uitpakte. Sowieso vind ik het elk seizoen vervelend als het oppakken van het ene team de ondergang kan zijn van een ander. Want daar heb je geen invloed op. Vooral nu de teams te vroeg waren. Als de hunters de informatie ook hadden, dan werden ze een voor een opgepakt, omdat er gewoon geen kans was geweest om de info op te halen voordat de hunters die hadden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Laatst online: 15:15
Wh4ck0 schreef op woensdag 19 februari 2025 @ 13:48:
[...]

Als de hunters de informatie ook hadden, dan werden ze een voor een opgepakt, omdat er gewoon geen kans was geweest om de info op te halen voordat de hunters die hadden.
Precies dit ja, en dat is wel een behoorlijk gapend gat in het plot van de productie dit keer. Nu lijkt iedereen er aardig mee weg te komen maar dit had zomaar in drama kunnen eindigen. Aangezien iedereen naar dezelfde plek moet en die informatie er slechts in een bepaald tijd frame ligt (wat raar dat we dat als kijkers ook niet te weten zijn gekomen?) hadden die influencers het mooi voor letterlijk iedereen kunnen vernaaien :9 gelukkig maar dat ze die info niet prijs gaven, anders was dit seizoen snel klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wippie1234
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Joster schreef op woensdag 19 februari 2025 @ 18:54:
[...]

Precies dit ja, en dat is wel een behoorlijk gapend gat in het plot van de productie dit keer. Nu lijkt iedereen er aardig mee weg te komen maar dit had zomaar in drama kunnen eindigen. Aangezien iedereen naar dezelfde plek moet en die informatie er slechts in een bepaald tijd frame ligt (wat raar dat we dat als kijkers ook niet te weten zijn gekomen?) hadden die influencers het mooi voor letterlijk iedereen kunnen vernaaien :9 gelukkig maar dat ze die info niet prijs gaven, anders was dit seizoen snel klaar.
De enige manier om dat te voorkomen is met het werken met meerdere extractiepunten. En juist dat is iets dat de hunters lastig uit kunnen sluiten

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joster
  • Laatst online: 15:15
Wippie1234 schreef op woensdag 19 februari 2025 @ 19:00:
[...]

De enige manier om dat te voorkomen is met het werken met meerdere extractiepunten. En juist dat is iets dat de hunters lastig uit kunnen sluiten
Maja, allemaal dezelfde extractie locatie op het einde vind ik nog iets anders dan allemaal dezelfde locatie waar je binnen een bepaald tijd frame informatie op moet halen..

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kroesss
Ik vond de oplossing van het reguliere seizoen dit jaar wel goed bedacht. Ieder koppel had een uniek nummer voor Pizza Peppi dat afgesloten werd zodra het koppel werd opgepakt. De hint met de pizzakoerier werd afgeleverd op een tijdstip dat vooraf met de kandidaten werd afgesproken. De laatste hint (de speciale aanbieding) waren er een stuk of 5 waarbij de kandidaten de doos van de eerste pizza weer nodig hadden.

Het proces was natuurlijk veel te complex voor de VIPS-versie die in 1 week gepropt moet worden, maar het is nu wel een beetje het andere uiterste lijkt het. Allemaal exact hetzelfde punt waar ze informatie moeten ophalen, die info gaat er zoals ik het nu zie ook best wel een tijdje liggen waardoor de Hunters er ook goede kans op maken.

Maar goed, het wachten is nu uiteraard op het moment dat Selmar al een beetje verklapt heeft in dit topic: dat de kandidatenkoppels elkaar gaan helpen. Daar zag ik de influencers en Mart en zijn mattie niet toe in staat. Britt en Willem zeker wel, Dio en Geza zeker ook. Bij de dames twijfel ik of zij hun zenuwen iets meer in bedwang kunnen houden om dat te gaan doen. Ze zullen er zeker voor open staan, maar of het dan wat wordt betwijfel ik. Bij hun is alles wat we tot nu toe gezien hebben voor mijn gevoel zo enorm hoog in de stress...

• jongetje
Kroesss schreef op donderdag 20 februari 2025 @ 07:51:
[...]
maar het is nu wel een beetje het andere uiterste lijkt het. Allemaal exact hetzelfde punt waar ze informatie moeten ophalen, die info gaat er zoals ik het nu zie ook best wel een tijdje liggen waardoor de Hunters er ook goede kans op maken.
[...]
Ben ik niet met je eens. Ze hebben de kaart nodig, ze hebben een blacklight nodig en het belangrijkste de mededeling van de gever van de zaklamp.
Alleen nu gaan ze in dat boekingssysteem kijken en daar staat de aanwijziging "precies in het midden" volgens mij ook in, waarmee de hunters weten waar ze naartoe moeten. Wordt iedereen maandag opgepakt en is het seizoen afgelopen.

• One-eye864
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19:49
jongetje schreef op donderdag 20 februari 2025 @ 09:05:
[...]

Ben ik niet met je eens. Ze hebben de kaart nodig, ze hebben een blacklight nodig en het belangrijkste de mededeling van de gever van de zaklamp.
Alleen nu gaan ze in dat boekingssysteem kijken en daar staat de aanwijziging "precies in het midden" volgens mij ook in, waarmee de hunters weten waar ze naartoe moeten. Wordt iedereen maandag opgepakt en is het seizoen afgelopen.
Persoonlijk hoop ik dat ze zo slim geweest zijn om die opmerking in het reserveringsysteem te verwijderen

• Tha Deo
  • Registratie: November 2023
  • Niet online
Ja, dat vermoed ik wel. Dus zullen de hunters daar niks vinden.

• tszcheetah
  • Niet online
Joster schreef op woensdag 19 februari 2025 @ 19:05:
[...]

Maja, allemaal dezelfde extractie locatie op het einde vind ik nog iets anders dan allemaal dezelfde locatie waar je binnen een bepaald tijd frame informatie op moet halen..
Twee jaar geleden was het volgens mij niet veel anders, toen moesten ze op een specifieke tijd en plaats (met maar één of een paar toegangswegen) naar een radio-uitzending luisteren. Het grote verschil was dat ze toen in de auto konden blijven zitten (wat voor sommigen maar nét goed ging). Ook de kistjes op een speciale plek (met de club wielrenners) van een paar jaar geleden was centraal.

Nu is het tijdvak ruimer (2 hele dagen), en ze kunnen natuurlijk ook gewoon een helper op pad sturen om de info op te halen. Het is het Pieterpad, een wandelaar meer of minder lijkt me niet per se opvallend.

Dus ook al hebben de hunters de info, dan lijkt het me nog steeds wel haalbaar (wel lastiger) voor de rest.

• Kroesss
One-eye864 schreef op donderdag 20 februari 2025 @ 10:12:
[...]

Persoonlijk hoop ik dat ze zo slim geweest zijn om die opmerking in het reserveringsysteem te verwijderen
Ik meen me te herinneren dat de dame waar Geza contact mee had (naam is mij even ontschoten) in de chat aangaf alles te verwijderen. Of dat al gebeurd was op het moment dat de Hunters langskwamen is uiteraard nog een vraag.

• Crazy D

Crazy D

@SelmarSmit de speeltijd is vanaf 10:00. Mogen jullie wel alvast teams ergens heen laten rijden of gaat ook dat echt om 10:00 in? Want als de Hunters dan ontdekken waar die info te halen is, geeft dat de deelnemers (als die dichterbij zijn) alsnog een kans.
Maar zo te zien lopen er niet heel veel wegen, maar toch nog wel genoeg om toch een kans te maken ook als er wel al 2 teams staan. Zeker als ze zich verkleden, of een helper zouden sturen.

Exact expert nodig?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kroesss
Kleine gok van mijn kant (even proberen of die glazen bol genoeg is opgepoetst :)).

Ik denk dat er 1 koppel is dat de informatie met succes weet te vinden. 1 ander koppel wordt opgepakt bij het proberen te krijgen van de info, en het derde koppel weet de info niet te vinden (ik gok op Dio en Geza omdat die de zaklamp niet hebben, en als ik de trailer goed heb gezien heb je die wel nodig op de locatie). Dio en Geza weten dan de info alsnog te krijgen van het eerste koppel, en dat is het elkaar helpen waar Selmar eerder op hintte.

Nou, ik ga kijken of ik goed gegokt heb komende aflevering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillz
Kroesss schreef op donderdag 20 februari 2025 @ 13:49:
(ik gok op Dio en Geza omdat die de zaklamp niet hebben, en als ik de trailer goed heb gezien heb je die wel nodig op de locatie)
het is geen echte zaklamp, maar een blacklight
en deze was nodig om de getekende lijn van het Pieterpad zichtbaar te maken op de landkaart

Ik denk zelf eigenlijk niet dat ze die daarna nog nodig gaan hebben
Of in ieder geval niet om op de locatie iets te vinden

Maar dat is dan weer mijn gok

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pc_freak1
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 16:49
Chillz schreef op vrijdag 21 februari 2025 @ 09:08:
[...]

het is geen echte zaklamp, maar een blacklight
en deze was nodig om de getekende lijn van het Pieterpad zichtbaar te maken op de landkaart

Ik denk zelf eigenlijk niet dat ze die daarna nog nodig gaan hebben
Of in ieder geval niet om op de locatie iets te vinden

Maar dat is dan weer mijn gok
in het intro zie je ze met de lamp op een steen schijnen en daar is dan iets op te zien. o.b. daarvan denk ik dat ze hem juist wel nodig hebben.

Als je het niet probeert, kun je het sowieso niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kroesss
pc_freak1 schreef op vrijdag 21 februari 2025 @ 09:18:
[...]

in het intro zie je ze met de lamp op een steen schijnen en daar is dan iets op te zien. o.b. daarvan denk ik dat ze hem juist wel nodig hebben.
Dat stukje uit de leader bedoelde ik inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillz
aha,
dan zou het toch goed kunnen :)

Zo goed heb ik eigenlijk nooit naar de leader gekeken

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kroesss
Chillz schreef op vrijdag 21 februari 2025 @ 09:35:
aha,
dan zou het toch goed kunnen :)

Zo goed heb ik eigenlijk nooit naar de leader gekeken
Het is ook maar een kort fragment in de leader hoor, maar goed, het is er wel :)

Even snel een screenshot voor je gemaakt:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lmlh6ZlOm4B_HWuFROTw3xobVOI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/gCpvauY5TqMR5ZWk3xWrX8s9.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Chillz
Kroesss schreef op vrijdag 21 februari 2025 @ 09:47:
[...]

Het is ook maar een kort fragment in de leader hoor, maar goed, het is er wel :)

Even snel een screenshot voor je gemaakt:
[Afbeelding]
Is dit dan toch een hint naar Sophie als mol...? :+

mrwolf in "Wie is... de Mol? 2025 NL"

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SpelFaut
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 21:55
Hah! Ik had precies dezelfde gedachte! :*)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• joep doei
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09:06
Oooh, dat zou wel epic zijn! Ik hoop zo dat het waar is.
#maardatzalwelniet

http://serve.infoteur.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19:14

Rubman

Retarded or just overjoyed!

Is het nu een Blacklight of een UV lamp want ook dat wordt door elkaar gebruikt constant.

Vond het reserveringssysteem wel erg snel gevonden hoor opeens, mag imho best wat meer naar toe gewerkt worden want nu lijkt het heel erg gescript en geholpen voor te hunters

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kroesss
Ik vond het inderdaad wel vreemd overkomen, maar dat is denk ik echt de montage.

Het reserveringssysteem stond gewoon op de voorpagina van de site van het restaurant. Als je dat pas vind nadat de 2 hunters alweer naar buiten lopen, dan is dat niet het eerste wat je bedenkt, dan heb je al wat andere opties de revue laten passeren.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RobWest
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 29-08 17:51
Rubman schreef op vrijdag 21 februari 2025 @ 12:37:
Is het nu een Blacklight of een UV lamp want ook dat wordt door elkaar gebruikt constant.
ChatGPT zegt dat een blacklight vooral UV-A straling uitzendt, waardoor er een paarse blauwe gloed achterblijft.
UV-lamp is een algemene term die meerdere soorten UV-licht produceren.

Zo, zelf ook weer wat geleerd :)

PVOutput

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• SelmarSmit
Crazy D schreef op donderdag 20 februari 2025 @ 13:42:
@SelmarSmit de speeltijd is vanaf 10:00. Mogen jullie wel alvast teams ergens heen laten rijden of gaat ook dat echt om 10:00 in? Want als de Hunters dan ontdekken waar die info te halen is, geeft dat de deelnemers (als die dichterbij zijn) alsnog een kans.
Maar zo te zien lopen er niet heel veel wegen, maar toch nog wel genoeg om toch een kans te maken ook als er wel al 2 teams staan. Zeker als ze zich verkleden, of een helper zouden sturen.
Nee, ze starten waar ze eindigen. Desnoods midden op de snelweg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NL_NaToR
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18:36
SelmarSmit schreef op vrijdag 21 februari 2025 @ 13:24:
[...]

Nee, ze starten waar ze eindigen. Desnoods midden op de snelweg
Ben ik wel nieuwsgierig, is door deze 'spelregel' wel eens een vluchter ontkomen door het oog van de naald.... zeg maar begin van de straat staat de vluchter, eind van de straat de hunter ... en tik-tok het is 22:00 :-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillz
In theorie niet,
want in de positie waarin ze stoppen op "einde speeltijd" moeten ze volgende dag dan bij "begin speeltijd" ook weer precies verder gaan.
Het enige wat beide teams in de tussentijd eventueel kunnen doen is goed nadenken over aanpak/ stragetie. Maar de beginpositie blijft gelijk.

Maar in de praktijk kan het natuurlijk altijd anders lopen....

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Family Guy

Family Guy

Chillz schreef op vrijdag 21 februari 2025 @ 18:04:
In theorie niet,
want in de positie waarin ze stoppen op "einde speeltijd" moeten ze volgende dag dan bij "begin speeltijd" ook weer precies verder gaan.
Het enige wat beide teams in de tussentijd eventueel kunnen doen is goed nadenken over aanpak/ stragetie. Maar de beginpositie blijft gelijk.

Maar in de praktijk kan het natuurlijk altijd anders lopen....
Maar is dat ook voor de vluchter? Als in mogen ze na 22:00u 'geen activiteit' meer vertonen?

Steam ID = Ackerfiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SelmarSmit
Family Guy schreef op vrijdag 21 februari 2025 @ 18:30:
[...]

Maar is dat ook voor de vluchter? Als in mogen ze na 22:00u 'geen activiteit' meer vertonen?
Nee, ook zij starten exact waar ze eindigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• One-eye864
  • Laatst online: 19:49
SelmarSmit schreef op vrijdag 21 februari 2025 @ 18:59:
[...]

Nee, ook zij starten exact waar ze eindigen
En worden eventueel weer de sloot in gestuurd als ze in de sloot geëindigd zijn toch >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WorldWideWait
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12-09 17:07
NL_NaToR schreef op vrijdag 21 februari 2025 @ 17:42:
Ben ik wel nieuwsgierig, is door deze 'spelregel' wel eens een vluchter ontkomen door het oog van de naald.... zeg maar begin van de straat staat de vluchter, eind van de straat de hunter ... en tik-tok het is 22:00 :-).
Als ik het goed heb, heeft dat 1x de uitzending gehaald, dat er gewerkt wordt met begin en eind tijd elke dag. Omdat tijdens de eindtijd de hunters buiten stonden, en het duo binnen in een boerderij. Volgende ochtend bij starttijd vertrok het duo met meerdere autos tegelijk, in een poging alsnog te ontsnappen, als ik me goed herinner. Een jaar of twee geleden?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kroesss
joep doei schreef op vrijdag 21 februari 2025 @ 11:15:
[...]

Oooh, dat zou wel epic zijn! Ik hoop zo dat het waar is.
#maardatzalwelniet
Blijkbaar niet inderdaad :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• SpelFaut
@Kroesss Dacht in het Hunted topic veilig te zijn voor Widm spoilers... Bedankt pik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
SpelFaut schreef op zaterdag 22 februari 2025 @ 23:12:
@Kroesss Dacht in het Hunted topic veilig te zijn voor Widm spoilers... Bedankt pik.
Ach widm, als we iets compleet door montage aan elkaar hangt en volledig niet transparant is dan is het wel widm. Zou je niets verbazen als zelfs kandidaten iets wordt ingefluisterd om maar bedacht te doen voor de uitzending. Ik kijk het iig niet meer.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SpelFaut
Dat jij het niet kijkt betekent niet dat andere mensen het niet meer volgen. In een topic wat er compleet los van staat gaan spoilen is gewoon niet handig/doordacht. Ongeacht wat iemand er inhoudelijk van vindt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kroesss
Excuses SpelFaut, niet over nagedacht. Mijn fout!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Family Guy

Family Guy

SpelFaut schreef op zondag 23 februari 2025 @ 19:11:
[...]

Dat jij het niet kijkt betekent niet dat andere mensen het niet meer volgen. In een topic wat er compleet los van staat gaan spoilen is gewoon niet handig/doordacht. Ongeacht wat iemand er inhoudelijk van vindt.
Maar het is toch geen spoiler?

Steam ID = Ackerfiets

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SpelFaut
offtopic:
Kroess impliceerde met zijn/haar opmerking dat er duidelijk werd dat Sophie niet de mol was, al dan niet af zou vallen. Voor iemand die de aflevering nog niet gezien heeft is dat toch wel spoilen. Geen idee of het daadwerkelijk spoilen is, heb de aflevering nog (steeds) niet gezien namelijk.

Maar genoeg het Hunted topic vervuild.
En @Kroesss ; all good! ;)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• pricing
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09:57
Extractie dus toch hier (en niet waar ik eerder postte): 52.099850,4.261110

Die megaparkeerplaats er vlak achter is mooi net buiten zicht gebleven in de intro...

(Well played productie, volgende keer beter voor mij!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Family Guy

Family Guy

Afbeeldingslocatie: https://www.dga.org/-/media/Images/DGAQ-Article-Images/1602-Spring-2016/DGAQSpring2016ShotToRemember09PiratesCaribbean.ashx?la=en&hash=F5D0141156FDD3195A19E94E863F926D84F8CA46

Steam ID = Ackerfiets

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crazy D

Crazy D

Geinige aflevering. Maar, dan loop je met z'n 4en op een plaats waar info is. Dan zie je een steen, en denk je niet, goh zouden we die zaklamp nog nodig hebben? Echt, ik snap wel dat het vanaf de bank makkelijker is maar goed, die jongeman en die vrouw pakten wel die zaklamp.... En dan met poepmazzel in een boom iets zien liggen... Maar wel nog even rustig een frietje eten (patatje O-) ), dat dan weer wel.

Exact expert nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
Ze staan zelfs te kletsen over of ze de zaklamp niet nodig zullen hebben, naast die steen. Je merkt dat die dames veel te veel met hun netwerk bezig zijn bij wie ze kunnen aankloppen ed. dan echt met vluchten. Elke aanwijzing gaat aan ze voorbij. Gelukkig voor ze hebben de jongens de telefoon nog voor de gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nietorigineel
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Kan op zich wel snappen dat je als je het doosje in de boom met een telefoon vindt, je het idee dat je een lamp nodig hebt weer laat varen. Komen ze wel achter als ze het belletje krijgen, en Dio en Geza hebben dan nog het lijntje met het andere team.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• evil_lemon
  • Registratie: Juli 2022
  • Laatst online: 18:43
Ik vond het vooral opvallend dat iedereen die telefoon aanzet op of rond de plek waar ze hem ook hebben gevonden. Je weet dat de kans groot is dat de hunters die plek ook gaan vinden (zoals door alle deelnemers gezegd) en in voorgaande seizoenen hebben we gezien dat er gekeken wordt naar telefoons die ineens voor het eerst aangezet worden in een omgeving. Dus áls de hunters erachter komen dat ze daar telefoons hebben gevonden verwacht ik dat het een piece of cake wordt om alle drie de nummers te achterhalen. Dat kan nogal een probleem zijn, zeker omdat een deel van de koppels besloten heeft de telefoon aan te laten staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazy D

Crazy D

nietorigineel schreef op dinsdag 25 februari 2025 @ 09:00:
Kan op zich wel snappen dat je als je het doosje in de boom met een telefoon vindt, je het idee dat je een lamp nodig hebt weer laat varen. Komen ze wel achter als ze het belletje krijgen, en Dio en Geza hebben dan nog het lijntje met het andere team.
Ja, na weet-ik-veel-hoe-lang rondlopen daar. En nadat ze eerst bij die steen staan en 'm wel opvallend vinden. Als je die doos met telefoons hebt gevonden snap ik dat je niet terug gaat naar die steen, maar ik vermoed dat ze in werkelijkheid echt wel een uurtje hebben rondgelopen.
evil_lemon schreef op dinsdag 25 februari 2025 @ 09:25:
Ik vond het vooral opvallend dat iedereen die telefoon aanzet op of rond de plek waar ze hem ook hebben gevonden. Je weet dat de kans groot is dat de hunters die plek ook gaan vinden (zoals door alle deelnemers gezegd) en in voorgaande seizoenen hebben we gezien dat er gekeken wordt naar telefoons die ineens voor het eerst aangezet worden in een omgeving. Dus áls de hunters erachter komen dat ze daar telefoons hebben gevonden verwacht ik dat het een piece of cake wordt om alle drie de nummers te achterhalen. Dat kan nogal een probleem zijn, zeker omdat een deel van de koppels besloten heeft de telefoon aan te laten staan.
Eens. Dat gaat 2 van de 3 sowieso opbreken :P

Exact expert nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tszcheetah
  • Niet online
Wat ze ook nog hadden kunnen doen: ze wisten adhv de telefoons dat ze de laatsten waren. Dan hadden ze natuurlijk die opvallende steen (en de kist) mee kunnen nemen, zodat de hunters die info niet zouden vinden. Maar goed, dan moesten ze wel doorhebben dat er een aanwijzing op die steen stond :D

Ik ben benieuwd of Dio en Géza per e-mail de info alsnog gaan achterhalen via hun medekandidaten, of dat ze teruggaan naar de steen. Ik hoop voor ze dat de hunters daar de lege kist (of Renée en Ortál) vinden en concluderen dat alle teams al zijn langs geweest, waardoor ze die locatie loslaten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chillz
evil_lemon schreef op dinsdag 25 februari 2025 @ 09:25:
Dus áls de hunters erachter komen dat ze daar telefoons hebben gevonden verwacht ik dat het een piece of cake wordt om alle drie de nummers te achterhalen.
[...]
De Hunters hoeven niet eens te weten van het kistje met telefoons.
Ze kunnen sowieso zoeken op 'verdachte' telefoons (aan/uit) op dat moment op die locatie. Want helpers van de voorvluchtigen kunnen ze op die manier ook proberen in beeld te krijgen.
En als ze dat zien, zien ze mogelijk ook 3 nieuwe burners verschijnen...

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pc_freak1
ik ben nog wel benieuwd wat voor extra info er via die telefoon gaat komen. want tot nu toe is die info exact hetzelfde als die op de steen stond. het aantal genoemde km's naar het westen komt op exact hetzelfde punt uit als dat je naar het uiterst westerse puntje gaat op dezelfde hoogte.
waarmee het terug gaan naar die steen zoals Ortal en Renee van plan zijn eigenlijk niet nodig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank071
pc_freak1 schreef op dinsdag 25 februari 2025 @ 11:20:
ik ben nog wel benieuwd wat voor extra info er via die telefoon gaat komen. want tot nu toe is die info exact hetzelfde als die op de steen stond. het aantal genoemde km's naar het westen komt op exact hetzelfde punt uit als dat je naar het uiterst westerse puntje gaat op dezelfde hoogte.
waarmee het terug gaan naar die steen zoals Ortal en Renee van plan zijn eigenlijk niet nodig is.
In het telefoongesprek wordt de richting niet genoemd, er wordt een afstand genoemd "in de richting die op de steen stond". Op de steen staat dan weer alleen "in westelijke richting" en dan weer geen afstand. Je hebt ze dus beide nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank071
SelmarSmit schreef op woensdag 19 februari 2025 @ 05:44:
  • Kroesss schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 23:13:
    Wat ik wel bijzonder vond was dat de hunters dus die zaklamp bij Rene Froger gaan ophalen, maar niet vragen naar de bijbehorende boodschap.
Maar Froger heeft het - getuige dat het ook deze week pas uit de restaurant-chat beken wordt - dus kennelijk niet gezegd. Dan is het helemaal jammer dat het niet op beeld is geweest ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank071
Chillz schreef op dinsdag 25 februari 2025 @ 10:16:
Ze kunnen sowieso zoeken op 'verdachte' telefoons (aan/uit) op dat moment op die locatie. Want helpers van de voorvluchtigen kunnen ze op die manier ook proberen in beeld te krijgen.
Ik vind het eigenlijk verrassend dat we ze dat niet gelijk zagen doen toen ze de locatie ('precies in het midden') hadden of iig nadat ze die Carla (wat was dat een gek verhaal overigens) telefonisch gesproken hadden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SelmarSmit
pc_freak1 schreef op dinsdag 25 februari 2025 @ 11:20:
De kilometers stonden niet op de steen, alleen de richting. Er er stond ook niet dat het het uiterste puntje moet zijn van “exact naar het westen”

[ Voor 7% gewijzigd door SelmarSmit op 25-02-2025 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SelmarSmit
Frank071 schreef op dinsdag 25 februari 2025 @ 11:57:
[...]

Maar Froger heeft het - getuige dat het ook deze week pas uit de restaurant-chat beken wordt - dus kennelijk niet gezegd. Dan is het helemaal jammer dat het niet op beeld is geweest ;-)
Nee, hij liep er een beetje omheen te praten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SelmarSmit
Frank071 schreef op dinsdag 25 februari 2025 @ 12:00:
[...]

Ik vind het eigenlijk verrassend dat we ze dat niet gelijk zagen doen toen ze de locatie ('precies in het midden') hadden of iig nadat ze die Carla (wat was dat een gek verhaal overigens) telefonisch gesproken hadden.
Dat hebben we natuurlijk wel gedaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pc_freak1
SelmarSmit schreef op dinsdag 25 februari 2025 @ 13:30:
[...]

De kilometers stonden niet op de steen, alleen de richting. Er er stond ook niet dat het het uiterste puntje moet zijn van “exact naar het westen”
dat is waar, ik was er gewoon van uit gegaan vanwege het strand in het intro dat bij extractiepunt getoond werd. maar dat weten de voortvluchtigen natuurlijk niet. en toen die 170km als info kwam had ik zoiets van, ja dat is redundante info. maar zij zien dat stukje beeld uiteraard niet.

Pagina: 1 ... 47 ... 49 Laatste