I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
DUGG
HEB IK HIER GOD***** VOOR BETAALD?!?!
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
"When you grow up your heart dies"
Max is altijd DoTD.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Wel balen, eerst die rare pitstop en dan de boel kapot.

Hebben de marshalls geen Jack ??????

(En geen bladblazer ipv een bezem)
[ Voor 19% gewijzigd door enchion op 23-10-2016 22:02 ]
How do you save a random generator ?
Drama dit

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
RIC heeft een gratis pitstop.RoD schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 22:01:
VES benadeelt hier ook nog even z'n teamgenoot, want hij hoefde niet meer te pitten
Drama ditMaar kan altijd een keer gebeuren natuurlijk. Voordeeltje: dit overschaduwt weer die domme pitstopblunder van VES
If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Omdat RIC niet meer hoeft te pitten?Razr schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 22:02:
Zaten de strategen bij RB te slapen?! Waarom doen ze niet hetzelfde als Merc..
Andere strategie, RIC was 5 ronden eerder al gestopt. Puur pech.Razr schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 22:02:
Zaten de strategen bij RB te slapen?! Waarom doen ze niet hetzelfde als Merc..
De auto benadeelt hier RIC, dit is niet VES zijn schuld...RoD schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 22:01:
VES benadeelt hier ook nog even z'n teamgenoot, want hij hoefde niet meer te pitten
Drama ditMaar kan altijd een keer gebeuren natuurlijk. Voordeeltje: dit overschaduwt weer die domme pitstopblunder van VES
I have no special talent. I am only passionately curious.
Had Vonn iets anders voorgesteld.Rivanov schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 21:59:
Lindsey Vonn is eigenlijk maar best ordinair.
Die wimpers ook...net DRS als ze knippert met dr ogen
Sorry, wat zei je?kuusj98 schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 21:52:
Ik heb met vrienden gewed, ik zei steevast dat ie 6de zou worden. Iedereen lachte me uit, eens kijken wie als laatste lacht
De verbazing / teleurstelling schitterend in beeld gebracht. Je ziet haar denken, wat flik je me nou, ben ik hiervoor naar Texas gevlogen.
vhal schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 22:02:
[...]
Had Vonn iets anders voorgesteld.
Die wimpers ook...net DRS als ze knippert met dr ogen

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Ik heb met vrienden gewed, ik zei steevast dat ie 6de zou worden. Iedereen lachte me uit, eens kijken wie als laatste lacht
Natuurlijk, dat was ook niet serieusricardo246 schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 22:02:
[...]
De auto benadeelt hier RIC, dit is niet VES zijn schuld...
Zelden zoveel VES in beeld gehad deze race overigens. Helaas vooral negatief

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Je hebt gelijk, ik hoorde het even anders.
“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross
Huehuehue point taken. Maar uitvallen had niemand op gegokt dus dat is alweer voordelig
9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74
Bensimpel
Positieve meneer
Mooi om dat aplaus voor ves te horen trouwens
😆 - Denk ook eens om ;)
Waar had hij hem dan moeten zetten?gambieter schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 22:03:
Max doet dit slecht, hij kan wel eens straf krijgen voor dat door blijven rijden, en verpest en passant de strategie van Ric door de VSC te veroorzaken.
Waar ze hem zeker over een hek heen moeten tillen?
Niets mis met Vonn, die wimpers heeft ze niet altijd op.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Waar hij hem ook neerzet is het toch een vsc? Als ze die auto in beweging hadden kunnen krijgen was er niet veel aan de hand geweest.gambieter schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 22:03:
Max doet dit slecht, hij kan wel eens straf krijgen voor dat door blijven rijden, en verpest en passant de strategie van Ric door de VSC te veroorzaken.
Flickr PSN ID= cheironnl
Had hij het niet gedaan had de VSC wel eens langer kunnen duren omdat die kraan een half circuit over had moeten rijden. Nu stopte hij op een plek waar ze hem gemakkelijk konden weghalen.gambieter schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 22:03:
Hij probeerde hem binnen te krijgen om een VSC te ontwijken, Team heeft geroepen dat ie moest parkeren.gambieter schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 22:03:
An sich parkeert ie netjes bij een gat in de barriers. Dat dat kreng zich dan niet in neutraal laat drukken kan hij ook niet voorziengambieter schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 22:03:
life is like clicking -yes- to everything, you never know what you gonna get
Als hij was gestopt gelijk was er geen VSC?gambieter schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 22:03:
Een groot statement maar weinig kennis.
Dat krijg je al je een tijd date met Tiger Woods
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Een andere plek om te parkeren was logischer geweest ja. Al vraag ik mij af of coureurs dat zelf weten hoe en waar dat kan. Of wat het team hier in moet doen.gambieter schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 22:03:
Hahaha, well playedricardo246 schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 22:03:
[...]
Beetje cheap, want de auto van Verstappen stond op een plek waar die in principe zo weggesleept kon worden.
Hij leert hier zoveel van, hopelijk niet ten koste van zijn vertrouwen.RoD schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 22:01:
Wel natuurlijk twee stomme acties, maar denk wel dat het team weet dat ze met een jonge gast te maken hebben, het is hem vergeven.
Hij verwachtte dat hij wel een oplossing kreeg van de muur en is vervolgens ver van de lijn voor een gat in de muur met marshalls gaan staan. Blame Bianchi dat we nu een VSC krijgen hiervoor.gambieter schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 22:03:
Grote verliezer is Raikkonen overigens, die heeft al 12+ ronden op zijn SS gereden en is niet naar binnen geweest.
Bij mij thuis welLekker Ventje schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 22:04:
Heule brede pitstraat daar.
Zo...Señor Sjon schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 22:06:
[...]
Blame Bianchi dat we nu een VSC krijgen hiervoor.
Flickr PSN ID= cheironnl
Natuurlijk is het hem vergeven, jammer blijft het wel.HollowGamer schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 22:05:
[...]
Hij leert hier zoveel van, hopelijk niet ten koste van zijn vertrouwen.
Wel natuurlijk twee stomme acties, maar denk wel dat het team weet dat ze met een jonge gast te maken hebben, het is hem vergeven.
Toch is het wel interessant waarom hij nou de pit in duikt. Jonge gast of niet, blijkbaar hoort ie stemmen?
Ja ok inderdaad niet echt zijn schuldBart-Willem schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 22:05:
[...]
Beetje cheap, want de auto van Verstappen stond op een plek waar die in principe zo weggesleept kon worden.Dat ging dus niet, dus een kraan, dus een VSC. Dus die VSC was er hoe dan ook geweest, ongeacht waar Verstappen die auto neer had gezet. Verstappen wilde echter naar de pits maar moest 'm aan de kant gooien. Aka: als er dan iemand de schuld gegeven moet worden voor die VSC dan is het niet Verstappen maar Red Bull.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Wat zei die? Ik verstond er weer eens geen zak van over die radio's.
Blame Bianchi? Was niet zijn keuze om tegen een stilstaande kraan te pletter te rijden me dunkt ...
Gelukkig heeft de FIA geleerd van dat drama en gooien ze er nu wel een VSC tegenaan.
Als ze dan veiliger races willen, prima op deze manier. Niet dat uitwijken tijdens remmen....
Vind het inderdaad goede beslissing om VSC hier te doen als er weer een kraan op de baan staat. Snap alleen niet zo goed waarom je vrij mag pitten onder VSCredfoxert schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 22:08:
[...]
Blame Bianchi? Was niet zijn keuze om tegen een stilstaande kraan te pletter te rijden me dunkt ...
Gelukkig heeft de FIA geleerd van dat drama en gooien ze er nu wel een VSC tegenaan.
Als ze dan veiliger races willen, prima op deze manier. Niet dat uitwijken tijdens remmen....
Flickr PSN ID= cheironnl
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Geen fanboys maar succeskijkers.
Wij horen niet alles maar sowieso vind ik de helft van het radioverkeer niet fatsoenlijk te verstaan.RoD schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 22:07:
[...]
Natuurlijk is het hem vergeven, jammer blijft het wel.
Toch is het wel interessant waarom hij nou de pit in duikt. Jonge gast of niet, blijkbaar hoort ie stemmen?Ben benieuwd naar z'n verklaring. Misschien iets niet helemaal goed doorgekregen toen ze de pitstrategie doornamen over de radio, ofzo.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Rijdt op de gele band, moet nog naar binnen.cheiron schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 22:09:
Benieuwd in hoeverre Sainz de p6 vast kan houden
Nope, maar wel om even hard als de ronde ervoor bij dubbel geel te rijden. Meer voer voor het algemene topic, maar in den basis is het wel de oorzaak dat er VSC's zijn, ook als er zoals in dit geval geen noodzaak voor was.redfoxert schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 22:08:
[...]
Tja..ik zit RTL te kijken, dus er is zowiezo al 10 ronden al geen raceauto te ziensjaool schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 22:08:
D*mn, ik kom er achter dat ik al zo'n 10 ronden niet meer naar mijn tv heb gekeken en alleen het forum heb gevolgd.

life is like clicking -yes- to everything, you never know what you gonna get
Klopt, het is aannemelijk dat het daar ergens aan heeft geschort. Hij gaf later ook op de radio aan te hebben gedacht dat hij de pit in moest.Lekker Ventje schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 22:09:
[...]
Wij horen niet alles maar sowieso vind ik de helft van het radioverkeer niet fatsoenlijk te verstaan.
Jammer dat VES er uit is, but hey, the race goes on ;-)
De jongens achter hem niet? Dat is jammer voor hem
Flickr PSN ID= cheironnl
Echt idioten hier in dit topic. Mijn god wat misselijkmakend.
Nee dat past niet onder de helm...Lekker Ventje schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 22:04:
Heule brede pitstraat daar.

If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA
Edit: lama .....

[ Voor 11% gewijzigd door Alfa Novanta op 23-10-2016 22:12 ]
My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Die krijgen ook een DNF!
M'n Oma is een site aan het haken.
Gaat nu naar soft. Kweenie, hij moet nog wel een hoop tijd goedmaken zo.Alfa90_Buttje schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 22:11:
RAI wordt 3e als je mij vraagt ..RIC's tempo ligt te laag en zijn banden zijn al 12 laps oud
Edit: laat maar

[ Voor 3% gewijzigd door RoD op 23-10-2016 22:12 ]
Nee allemaal medium.cheiron schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 22:10:
[...]
De jongens achter hem niet? Dat is jammer voor hem
Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!
Misschien riep iemand naar hem BOTTAS, Bottas, Bottas en door de HD geluidsverbinding hoorde hij boxRoD schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 22:10:
[...]
Klopt, het is aannemelijk dat het daar ergens aan heeft geschort. Hij gaf later ook op de radio aan te hebben gedacht dat hij de pit in moest.
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Deze ruimte is bewust leeg gelaten
Dit topic is gesloten.
Dit topic sluit de woensdag na de race. Een nieuw racetopic wordt de donderdag voor de race geopend.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Waar te kijken?
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2016 - Deel 3 besproken worden.
GP2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1