[iOS/Android] Pokémon GO - Deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 91 ... 100 Laatste
Acties:
  • 396.404 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JinShepard
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 09-09 19:58
Fitzer schreef op zondag 7 mei 2017 @ 17:26:
[...]

In mijn straat (1 km lang) kom ik regelmatig Bulbasaurs tegen, op de 9 pokéstops zit er toch wel elk uur 2 of 3 bulbasaurs.
Ik had zelf gehoopt om een Tangela te kunnen vangen, deze mis ik nog.
Hier dus echt niets, snap niet waarom.. alsof er geen event hier is 8)7

AMD 7800X3D, ASUS ROG STRIX X678E-E GAMING, G.Skill Trident Z Neo F5 6000mhz, Gigabyte GeForce RTX 4070 Ti EAGLE OC 12G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirx_NL
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 08:21
Ik had hier net op 6 van de 9 nearby exeggcutes staan. Bleken er uiteindelijk 7 te zijn.

Helaas veel te weinig tijd om te spelen, maar hier struikel je over de exeggcutes, gevolgt door sunkern. Chikorita wat minder, bulbas ook regelmatig. Vanmiddag in den bosch ook een tangela op de nearby.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/WrlFK5yEptnGMhuXzEYTOscY/thumb.png

[ Voor 20% gewijzigd door Mirx_NL op 07-05-2017 18:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Therapy777
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 05-09 22:23

Therapy777

Metal!

Ik had niet echt veel tijd dit weekend, maar toch even een uurtje rondgelopen in de stad. 10 Sunkerns gevangen, enkele exeggcutes zodat ik mijn exeggcutor kan doorlevelen. Een tweetal hoppips maar geen enkele chicorita gespot helaas.
schaapiej schreef op zaterdag 6 mei 2017 @ 12:31:
Kwam vanochtend door Nijmegen heen en ik zag op afstand dat er ontzettend veel lures aan stonden in het centrum. Dacht heel even dat het wellicht een georganiseerd iets zou kunnen zijn, maar toen bekeek ik één van de lures en wist ik alweer hoe laat het was... o.a. de volgende namen:

LureMeister160
LureMeister097
LureMeister155
LureMeister174
LureMeister152

Ik hoef de rest niet te zien om te weten wat voor namen daar naar voren komen... :p
Stonden in totaal zo'n 30 lures aan.
Ik had dit vanmiddag in Leiden. Allemaal namen met random letters en cijfers.

[ Voor 14% gewijzigd door Therapy777 op 07-05-2017 22:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-09 14:02
Ook kijkduin is echt geen gras pokemon te vinden.
Het stikt er van de magnemite en voltorbs. Speciale beesten zijn er echt niet meer te vinden.

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08:16
Groningen zit iig stampvol met eitjes, palmbomen en andere graszooi. Volgend weekend maar een dinosaur event vol larvitar en aerodactyls? :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Therapy777

Therapy777

Metal!

Blijkbaar loopt het event nog, want ik zag vanochtend bij het station maar liefst twee chicorita's :P helaas waren m'n pinaps op :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janusi
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 02-08 16:35
Veel pidgey's en Sentrets hier. En ik begin het een beetje beu te worden dat ik steeds Mantine krijg uit m'n 10 km eieren. Er zijn andere pokemon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17-09 15:02

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Therapy777 schreef op maandag 8 mei 2017 @ 09:11:
Blijkbaar loopt het event nog, want ik zag vanochtend bij het station maar liefst twee chicorita's :P helaas waren m'n pinaps op :(
Mazzel, ik heb het weekend geen enkele Chicorita gezien.. ik kan geen stap verzetten zonder over een Eggecute of Sunkern te struikelen, maar daar blijft het wel een beetje bij helaas.

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10:08

Haan

dotnetter

Ik heb wel redelijk wat Chicorita's op de radar gezien, wat opzich al een verbetering is tov het water event :P

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravediggerxx
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 18-09-2020
Heeft iemand al vorige event kunnen testen als je bv een uur voor het einde van het event een lure afsteekt dat die dan pas 5 uur na het event afloopt?

Ik hoop dat de event doorgaat tot 21 uur en wil dan een lure afsteken om 20 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirx_NL
Wat een verschil zeg. Vanochtend in korte rondje thuis denk ik 15 exeggcutes, 3 chikoritas en een leger sunkern gevangen. Nu voor mijn werk in zoetermeer en daar is er bijna niks van het event te merken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er iets veranderd met betrekking tot de eieren? Kreeg zojuist een Scyther uit een 5km-ei. Heb een tijd niet gespeeld, maar dacht dat het 10km was?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow_J
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 09:51
Spike_wolf schreef op maandag 8 mei 2017 @ 09:14:
[...]

Mazzel, ik heb het weekend geen enkele Chicorita gezien.. ik kan geen stap verzetten zonder over een Eggecute of Sunkern te struikelen, maar daar blijft het wel een beetje bij helaas.
Hier zaterdag na het werk even een uurtje rond gereden en daarmee mijn Sunflora kunnen maken. Verder ook wel enkele Chicorita, Bulbasaur, etc kunnen vangen. Het is wel een goede verbetering tov water event, daar was een Tododile echt wel zeldzaam. Hopelijk kan ik vandaag nog ergens een Tangela scoren, die zou ik graag nog eens in het wild vangen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moddie
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 08-11-2024
Verwijderd schreef op maandag 8 mei 2017 @ 11:57:
Is er iets veranderd met betrekking tot de eieren? Kreeg zojuist een Scyther uit een 5km-ei. Heb een tijd niet gespeeld, maar dacht dat het 10km was?
Scyther, elekid, magby en smoochum zijn nu allemaal 5-km eieren geworden sinds de introduction van gen 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freggell
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06-08-2024
Shadow_J schreef op maandag 8 mei 2017 @ 12:06:
[...]

Hier zaterdag na het werk even een uurtje rond gereden en daarmee mijn Sunflora kunnen maken. Verder ook wel enkele Chicorita, Bulbasaur, etc kunnen vangen. Het is wel een goede verbetering tov water event, daar was een Tododile echt wel zeldzaam. Hopelijk kan ik vandaag nog ergens een Tangela scoren, die zou ik graag nog eens in het wild vangen :)
Ik ben tijdens dit event mijn 3e Tododile tegengekomen.
Voor de rest wel genoeg zaadjes, eieren, knoflook pokemon en ook Chicorita minimaal 10x gevangen.
Andere gras soorten heb ik dan weer niet gezien en geen enkele evolutie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-09 13:57
Kreeg net een Pichu uit een 2km ei, was leuk.

De Pokemon Go Plus werkt nog niet top, als ik van de app terug ga naar andere dingen op mijn iphone gaat de verbinding vaak weg.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vetifuro
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 17-09 08:45
Mars18 schreef op maandag 8 mei 2017 @ 12:29:
Kreeg net een Pichu uit een 2km ei, was leuk.

De Pokemon Go Plus werkt nog niet top, als ik van de app terug ga naar andere dingen op mijn iphone gaat de verbinding vaak weg.
Hoe werkt zo'n PoGo Plus eigenlijk? Kon je daar ook Pokémon mee vangen?
Ik gebruik de PoGo app voor Apple Watch regelmatig, als ik ga wandelen. Lekker makkelijk voor candy & eggs hatchen en Pokéstops. Echter toch jammer dat er geen Pokémon mee gevangen kunnen worden.

Pichu was overigens mijn eerste Gen2-hatch :D

Vrijstaand 1990 | Brabant | 210m2 | Quatt Hybrid Duo | 100 m2 VVW | HR++ | 7cm spouwmuur isolatie | 7cm dakisolatie | Gasverbruik voor Quatt: 1700m3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Vetifuro schreef op maandag 8 mei 2017 @ 13:20:
[...]

Hoe werkt zo'n PoGo Plus eigenlijk? Kon je daar ook Pokémon mee vangen?
Ik gebruik de PoGo app voor Apple Watch regelmatig, als ik ga wandelen. Lekker makkelijk voor candy & eggs hatchen en Pokéstops. Echter toch jammer dat er geen Pokémon mee gevangen kunnen worden.

Pichu was overigens mijn eerste Gen2-hatch :D
Ja met een druk op de knop gaat hij een rode bal gooien, maar erg vaak vang je hem dan niet.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 18-09 13:05

Fordox

00101010

Hmm ik heb superveel exeggcutes nu, maar nog geen 1 met een hoge IV voor een exxegutor.. :(

Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sankao
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 15-09 13:09
Fordox schreef op maandag 8 mei 2017 @ 14:36:
Hmm ik heb superveel exeggcutes nu, maar nog geen 1 met een hoge IV voor een exxegutor.. :(
Ik heb ook erg veel candy verzameld (1190) en nog twee 100%, één 98% en nog twee 93% exeggute´s liggen om te evolven. Nu maar hopen op de enige juiste moveset....

9760Wp ZO(145°) @SE9K, 6480Wp ZW (235°), 2960Wp NO(50°) @SE7K-RWS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

sankao schreef op maandag 8 mei 2017 @ 14:47:
[...]

Ik heb ook erg veel candy verzameld (1190) en nog twee 100%, één 98% en nog twee 93% exeggute´s liggen om te evolven. Nu maar hopen op de enige juiste moveset....
Manmanman het spel is soms echt oneerlijk he, ik loop dit weekend ook al de heletijd pokemon te vangen, maar ik woon in een boerendorp waarbij de pokestops bijna een kilometer uit elkaar liggen :')
Ik heb 'maar' 80 candy nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 14:28

Quintus

Eg wel! Dus....

Voor de Aerodactyl geinteresseerden. Gisteren een Aerodactyl gehatcht uit een 10km ei van na het paasevent. Hij is dus nog te hatchen en terug in de 10km.

Voor mij nr 7 uit een ei. :X

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Sinds 21/4 was mijn aantal gyms als volgt verlopen per cashbeurt.

19-19-17-17-18-18-18-18-18-18-18-18-18-18-17-17-17-16-14-13

De laatste drie dagen was er aardig wat teruggekomen. Gelijk even wat upjes kunnen doen. :)

Vandaag in de namiddag en avond ruim 25km gefietst en meteen maar even 6 gyms bij kunnen trainen en een L6 veroverd en een stukje opgebouwd. Er zaten wel enkele minder stabiele bij.

Stond ik bij thuiskomst op 20 stuks. 8) Maar helaas is er eentje van die minder stabiele net alweer gesneuveld. Geen nieuw record dus over een uurtje. :')

Lokaal ben ik ondertussen in enkele gyms vrij laag gezakt. Eentje zelfs al op de onderste plaats. Als ik daar uitgeschoren wordt zal het moeilijk zijn die weer terug te kunnen nemen want er is hier nauwelijks nog activiteit van de andere teams. Alleen de gymshavers van de eigen kleur. :X

Van de ruim aanwezige Exeggcutes de meeste met ananasjes gevangen om maximaal profijt van hun aanwezigheid deze paar dagen te kunnen hebben. Ik hou wel altijd enkele Pinapjes als noodvoorraad achter voor de altijd welkome Magikarps en je wilt als je een 10CP Dratini tegenkomt natuurlijk ook niet nét zonder zitten. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OmeJoyo
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 13:42

OmeJoyo

This is me

Hier nog steeds heel veel gras pokies op de radar? Zou toch al afgelopen moeten zijn, of ben ik nou in de war :P

Sunkern
Egcexcute
Bulbasaur
Chicorita

Never attribute to malice what can be adequately explained by stupidity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillStream
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 20-06-2024
OmeJoyo schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 08:27:
Hier nog steeds heel veel gras pokies op de radar? Zou toch al afgelopen moeten zijn, of ben ik nou in de war :P

Sunkern
Egcexcute
Bulbasaur
Chicorita
Denk dat die nog verdwaald zijn ofzo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Laatst online: 10:34

Sunkern
Egcexcute
Bulbasaur
Chicorita
Hier ook nog, volgens mij is Niantic vergeten een knopje uit te zetten :P

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Ik had niet eens gemerkt dat ze een knopje op aan hadden gezet, geen melding van het event in de game :S

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azaruc
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 29-07-2024

Sunkern
Egcexcute
Bulbasaur
Chicorita
Hier ook. Best gunstig, nog een dagje thuiswerken met een lure aan voor de deur ;)

D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10:21
CaptJackSparrow schreef op maandag 8 mei 2017 @ 23:37:
Sinds 21/4 was mijn aantal gyms als volgt verlopen per cashbeurt.

19-19-17-17-18-18-18-18-18-18-18-18-18-18-17-17-17-16-14-13

De laatste drie dagen was er aardig wat teruggekomen. Gelijk even wat upjes kunnen doen. :)
Ik daarentegen werd vanochtend wakker en zag dat ik voor het eerst in heel lange tijd in 0 gyms zat! :|
Maar goed, gisteren toevallig net Level 34 geworden, dus kon ik ook mooi m'n hoogste Gym-defenders upgraden. Van de nood een deugd maken he. ;)

De laatste tijd mag ik trouwens blij zijn als ik van 5, 6 of 7 gyms kan cashen, maar gemiddeld is nu rond de 3-4 voor mij. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goemies
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 14-09 08:53
Lijkt steeds actiever te worden, mn gyms worden ook steeds meer afgepakt

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• The_Ghost16
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19-05 10:05
Wat doen jullie eigenlijk om het spel nog leuk te houden?

Ik heb namelijk de grootste moeite om mezelf gemotiveerd te houden het te blijven spelen, doe wel de streaks want mis nog steeds 2x de king's rock en uit stops krijg ik ze bijna niet. Ik heb momenteel 218 pokemon gevangen en moet er dus nog maar 15. Hiervan kan ik er al 5 evolueren dus eigenlijk moet ik er dan nog maar 10. Oftewel als je er voor 1 tot 2 uur op uit trekt krijg je met een beetje mazzel 1 pokemon die je kunt gebruiken.
Wat gyms betreft vind ik dit zelf niet zo interessant. Ik ben namelijk 'pas' level 28 en dus zijn mijn pokemon's totaal niet sterk genoeg. En heb ook geen zin om steeds gyms te gaan slopen aangezien dit erg veel tijd kost.

Oftewel van mij mogen ze wel iets doen waardoor de interesse blijft. Want momenteel zijn er maar 2 dingen waar je voor kunt spelen, alle pokemons verzamelen en in zoveel mogelijk gyms zitten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mirx_NL
Denk dat het voor de meeste volhouders beetje aflopende zaak is. Kan me ook niet meer toe zetten om elke dag gyms te heroveren voor een paar extra coins. Het completen van de dex is voor mij nog wel de uitdaging, maar ga er niet speciaal voor op pad.

Moet zeggen toen ik gisteren een Miltank op de nearby zag er toch wel weer even een adrenaline rush was, maar helaas was hij al weer pleite toen ik bij de pokestop aan kwam.

En dat ik mezelf wel voor mijn kop kon slaan dat ik mijn king rock inzetten voor mijn 2e Slowking ipv mijn 1ste Politoed.

Dus het kietelt nog wel, alleen lange na niet meer zoveel als voorheen.

Edit: L33
To go: Quilava, Typhlosion, Feraligatr, Flaaffy, Ampharos, Politoed, Unown, Forretress, Magcargo, Houndoom, Porygon2, Hitmontop, Elekid, Miltank, Tyranitar
of 1452 kilometer voor degene die met candy kunnen :P

[ Voor 15% gewijzigd door Mirx_NL op 09-05-2017 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goemies
Ik heb 't een hele tijd niet gedaan. Ben nu level 24. Ben gewoon aan het rondlopen/fietsen en alles vangen wat een beetje leuk lijkt dat ik nog niet heb

En gyms slopen. Maar wat je zegt, je wordt er snel weer uit gegooid haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pathogen
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15-09 10:06

Pathogen

Shoop Da Whoop

Ik doe mn dailies, zet af en toe iets terug in een gym en wacht rustig af tot er iets interessants gebeurt. Gym gevamp ben ik nog steeds erg benieuwd naar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
The_Ghost16 schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 11:11:
Wat doen jullie eigenlijk om het spel nog leuk te houden?
Het eieren uitbroeden is voor mij een motivatie om tijdens m'n lunchpauze (werk) een rondje van zo'n 2km te lopen. En om incubators te kunnen kopen voor die eieren, zonder m'n portemonnee te hoeven trekken, is het dus weer zaak om muntjes te verdienen uit gyms.

Ik heb nu 219 entries in mijn Pokédex. Van Gen-1 ontbreken de Legendaries en de Regionals van buiten Europa. Van Gen-2 moet ik nog:
  • Bayleef en Meganium. Vanwege Grass-event genoeg candy maar mis nog een goede IV Chikorita.
  • Quilava en Typhlosion. Hiervan mis ik zowel een goede IV Cyndaquil en een berg candy.
  • Feraligatr. Heb een aardige Croconaw maar mis nog veel candy.
  • Togetic. Nu heb ik Togepi maar als Buddy om candy te verzamelen.
  • Flaaffy en Ampharos. Hiervan mis ik zowel een goede IV Mareep en een berg candy.
  • Unown. Nog nooit in het wild gezien in Flevoland.
  • Granbull. Genoeg candy voor evolve van Snubbull, maar mis nog een goede IV Snubbull.
  • Cleffa. Nog niet uit een ei gekregen.
  • Hitmontop
  • Miltank
  • Tyranitar
plus de Regionals en de nog niet vrijgegeven Legendary en special Pokémon van Gen-2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freggell
Net tijdens de lunch wandeling een gele magicarp (cp10 en crap stats). Ik had helemaal niet meer verwacht die dingen te vinden.

Hoeveelheid grass is nog wel hoger dan het eerst was maar toch beduidend minder dan de afgelopen dagen.
Ben benieuwd hoelang dit aanhoud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Net tijdens de lunch wandeling loop ik 10 minuten naar een Level 9 gym (blauw) die op 47k prestige stond. Dus, nog 3000 prestige nodig voor Level 10 en een plekje voor mij. Van de onderste 4 pokémon waren er 3 Blisseys, dus gewoon LASTIG om snel prestige te verdienen! Uiteindelijk na diverse rondes op 50k gebracht... Geen plek vrij...... Gesniped dus, en wel door een spoofer, want ik zag verder niemand in de buurt. :-(

Al die moeite voor niks dus. :( Zwaar Kwalitatief Uitermate Teleurstellend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Dat is wel heel zuur ja :(

Verder wel lekker dat er blijkbaar nog steeds grass pokemon spawnen, inmiddels 38 sunkern candy, dus misschien lukt het nog wel om daar 50 van te maken, kan ik mooi m'n sun stone inzetten die ik al een tijdje heb liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freggell
Haan schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 13:42:
Verder wel lekker dat er blijkbaar nog steeds grass pokemon spawnen, inmiddels 38 sunkern candy, dus misschien lukt het nog wel om daar 50 van te maken, kan ik mooi m'n sun stone inzetten die ik al een tijdje heb liggen.
Heb ik er dan zoveel meer gevonden? Ik zit op 184 candy en heb ook al een sunflora.
Enige nadeel is wel dat alle gevangen sunkern gewoon prut pokemon zijn. Heb sowieso het idee dat er tijdens event allemaal prut pokemon spawnen ( < 65IV)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
freggell schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 13:48:
Heb ik er dan zoveel meer gevonden? Ik zit op 184 candy en heb ook al een sunflora.
Enige nadeel is wel dat alle gevangen sunkern gewoon prut pokemon zijn. Heb sowieso het idee dat er tijdens event allemaal prut pokemon spawnen ( < 65IV)
Ja, dat gevoel heb ik ook! De grass pokémon die ik dit weekend tot aan vandaag gevangen heb zijn vrijwel unaniem van lage IV-kwaliteit. Ik ben nog altijd op zoek naar een 'wonder' (IV >80%) Chikorita, maar die heb ik tijdens het Grass Event niet gevonden.

Die Sunkern kom ik ook bij bosjes tegen, en daarbij heb ik het bekende fenomeen: hoge CP, dan prut IV, en de enkele 'wonder' IV Sunkerns die ik ving waren zonder uitzondering CP10 - CP40. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Goemies schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 11:04:
Lijkt steeds actiever te worden, mn gyms worden ook steeds meer afgepakt
Hier gebeurd echt weinig in gyms, misschien 1 keer in de 2 weken dat ik er iets voor moet doen.

Mis nog 2 gen2 Pokemons, Flaafy evolutie en Uown

Net level 34 geworden maar merendeel wat hoog is zit in een gym dus die kan ik niet uppen

Begint weer erg saai te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JamesB009
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 25-07 19:29

JamesB009

Sjimmeh!!

Tijden het grass-event veelal slecht IV pokemon gevonden inderdaad, met als 1 uitzondering een 100% chicorita (helaas level 15 maar of zo).
freggell schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 13:48:
[...]

1337 | RLVANT | Canon EOS 5D Mark II + 500D | 70-200 F4 L IS | 100mm L F2.8 IS macro | 17-40 F4 L | 50mm F1.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Ik moet mij weer verdiepen in de gyms, ben blauw, en hoogste pokemon is 2500, maar heb weleens een pokemon van 2400 verslagen, maar toch kon ik niet in de gym komen, om mijn pokemon er neer te zetten.

In de OP kwam ik ook niet verder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddos
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14:27
Haay schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 13:55:
[...]

Ja, dat gevoel heb ik ook! De grass pokémon die ik dit weekend tot aan vandaag gevangen heb zijn vrijwel unaniem van lage IV-kwaliteit. Ik ben nog altijd op zoek naar een 'wonder' (IV >80%) Chikorita, maar die heb ik tijdens het Grass Event niet gevonden.

Die Sunkern kom ik ook bij bosjes tegen, en daarbij heb ik het bekende fenomeen: hoge CP, dan prut IV, en de enkele 'wonder' IV Sunkerns die ik ving waren zonder uitzondering CP10 - CP40. :O
Ik heb echt een aantal 85% IV Exeggcute's gevangen, zelfs een 97% (wel maar CP143, maar oke).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neomess
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17-09 13:26

Neomess

neomess.nl

Je verhaal is een beetje vaag, maar lees de uitleg eens op http://www.eurogamer.net/...rewards-training-prestige
Mars18 schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 14:29:
Ik moet mij weer verdiepen in de gyms, ben blauw, en hoogste pokemon is 2500, maar heb weleens een pokemon van 2400 verslagen, maar toch kon ik niet in de gym komen, om mijn pokemon er neer te zetten.

In de OP kwam ik ook niet verder

Intel Core i5-6400 | Gigabyte GA-B150M-D3H | Gigabyte GV-R939G1 GAMING-8GD | Codegen 4U-500 | Scythe Mugen 2 Rev. B | Crucial Ballistix Sport BLS2C4G4D240FSA | Cooler Master GM G550M | Crucial M500 2,5" 240GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Als allerlaatste heb ik nog een fatsoenlijke exeggcute kunnen vangen van 86%. Kon natuurlijk beter, maar het is nu wel mn beste exxegutor van 2240 CP :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murphsy
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 16-09 12:45

murphsy

Product Monkey

Inmiddels ben ik voorzien van een 2500 gyarafos, ook zo iets exegg (wel 2x psychic moves helaas) en een 2000 jolteon. Dus af en toe een gym plekje pakken lukt nu. Wel altijd binnen een uurtje er weer uit gegooid, helaas. Dus max 30 a 40 coins per dag. Meestal 10 of 20 ivm werk.

Nu Machop als buddy. Over ongeveer 100km maak ik dan met een beetje geluk een flinke Blissey sloper 😜

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravediggerxx
murphsy schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 17:35:
Inmiddels ben ik voorzien van een 2500 gyarafos, ook zo iets exegg (wel 2x psychic moves helaas) en een 2000 jolteon. Dus af en toe een gym plekje pakken lukt nu. Wel altijd binnen een uurtje er weer uit gegooid, helaas. Dus max 30 a 40 coins per dag. Meestal 10 of 20 ivm werk.

Nu Machop als buddy. Over ongeveer 100km maak ik dan met een beetje geluk een flinke Blissey sloper 😜
Dat is wel echt enorm verspilling van km die je loopt. Je kan beter candys van veel zeldzamere pokemon verzamelen zoals snorlax of blissey.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murphsy

murphsy

Product Monkey

Gravediggerxx schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 17:52:
[...]

Dat is wel echt enorm verspilling van km die je loopt. Je kan beter candys van veel zeldzamere pokemon verzamelen zoals snorlax of blissey.
Ik heb helaas een groot gebrek aan Snorlax 😢 Blissey heb ik inmiddels, maar ben niet zo onder de indruk. Het is echt een defender, en door mijn lvl en de gym activity hier blijft mijn poke nooit meer dan een uurtje in een gym. Helaas.

Machamp moet ik nog voor de pokedex, en het is volgens mij een hele sterke attacker. Aanvallen doe ik, vanwege de vele gym flips, erg veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
murphsy schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 18:06:
Machamp moet ik nog voor de pokedex, en het is volgens mij een hele sterke attacker. Aanvallen doe ik, vanwege de vele gym flips, erg veel.
Machamp kan een hele sterke Snorlax/Blissey aanvaller zijn, mits je mazzel hebt met de goede moveset. Dus niet zoals ik bij mijn Machamp de Heavy Slam (Steel) moveset krijgen... :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Therapy777

Therapy777

Metal!

Ah blijkbaar zijn er meer die nog steeds graspokies tegen komen. Op de fiets van sport naar huis zowaar nog 3x exeggcute, 5x Oddish, 3x sunkern en zelfs 3x dunsparce gezien. Die laatste kwam ik het hele weekend zelfs maar 1x tegen.

Ben wel blij met die exeggcutes, heb een mooie evolved met Extrasensory en Solar Beam (volgens mij ideal moveset). Kan m nu tenminste ook een beetje levellen :) Oddish kom ik normaal ook nooit tegen en ik moet bellossom nog. Nu nog maar iets van 15 candies nodig.

[ Voor 11% gewijzigd door Therapy777 op 09-05-2017 21:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke Pokémon zijn goed om mee te nemen in Gym-gevechten? Zie vaak Rhydon, Dragonite, Gyarados, Blissey, Vaporeon... Vechten jullie daar ook mee of met anderen? Welke 6 neem je mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thierry88
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 18-09 20:10
Verwijderd schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 21:59:
Welke Pokémon zijn goed om mee te nemen in Gym-gevechten? Zie vaak Rhydon, Dragonite, Gyarados, Blissey, Vaporeon... Vechten jullie daar ook mee of met anderen? Welke 6 neem je mee?
Dat zijn inderdaad wel de beste Pokémon voor gym gevechten. Hoge max CP gecombineerd met hoge attack en/of defense maakt hen goede aanvallers of verdedigers. Dragonite heeft bijvoorbeeld een hoge CP en hoge attack, maar helaas is zijn defense weer minder waardoor een Cloyster met ice shard/blizzard er als een heet mes door boter heen gaat (tenzij de Dragonite Outrage doet, dan is het in een klap voor bij voor Cloyster). Tyranitar is voor zover ik weet de Pokémon met hoogste max CP, dus die zie je ook regelmatig. Blisseys zijn vooral goed voor verdediging door hun hoge stamina (HP) van 300+.

Intel Core i7 6700, MSI B150A Gaming Pro, MSI Radeon RX480 Gaming X 8G, 2x 8GB Kingston HyperX Fury DDR4-2133, Crucial MX300 525GB, WD Desktop Blue 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aljooge
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 14:31
Mijn lievelings pokemon om een gym neer te halen is met afstand de blissey Nu 2966 CP(pound/hyperbeam). Ik kan er in zijn eentje zeker 4 gyaradossen mee wegtrappen. Voor blisseys in de gym zet ik mijn machamp in (karate chop/submission), 1tje redt het meestal niet, dus meestal icm exxecutor confusion/solar beam en dan is elke blissey wel op tijd dood.

Voor eigen gym trainen gebruik ik het liefst pokemons van ongeveer 1500, Hier is mijn favoriete de Meganium Razor Leaf en Solar Beam.
Vaporeon watergun aquatail stop ik vaak ook wel in mijn set, is een beetje afhankelijk van wat er in de gym staat allemaal welke set het gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online
Toen ik gisteren de vers terugveroverde gym wat wou optrainen moest ik het tegen mijn eigen 3k+ Dragonite met Hurricane opnemen. Is nauwelijks/niet te dodgen. :o Gelukkig heb ik drie 1,4k Laprassen waarmee ik hem het ijs aan de schenen kon leggen. >:)

Kostte me wel telkens één Lapras en een beetje. Die tweede ging dan zonder potions de volgende ronde als eerste en de geheel verfriste weer als tweede. Leverde tenminste wel 1000 prestige per robbertje op. :*) Hij staat nog steeds. :P

Omdat ik twee Dragonites niet in gyms had kon ik bij het voorafgaande slopen die ook eens inzetten op een Blissey die erin stond. Deden het ook best redelijk gewoon op hun hoge CP/HP. :)

Heb een paar aardige Exeggcutes gevangen. Een L30, L27 en L25 met elk IV78 en een L25 met IV93. :9 Ik had al een L26 IV80 en een L29 IV76 plus nog de nodige met fatsoenlijke IV's uit eieren. Nu 560 candy dus maar eens kijken wat ik daarmee ga doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravediggerxx
CaptJackSparrow schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 23:38:

Heb een paar aardige Exeggcutes gevangen. Een L30, L27 en L25 met elk CP78 en een L25 met CP 93. :9 Ik had al een L26 CP80 en een L29 CP76 plus nog de nodige met fatsoenlijke IV's uit eieren. Nu 560 candy dus maar eens kijken wat ik daarmee ga doen.
Welk bedoel je eigenlijk? L30, L27 en L25 met cp 78? Een nul vergeten zeker dus 780 cp ;)
Of nee iv 78 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online
Gravediggerxx schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 01:38:
[...]

Welk bedoel je eigenlijk? L30, L27 en L25 met cp 78? Een nul vergeten zeker dus 780 cp ;)
Of nee iv 78 ;)
Ik had inderdaad even CP geschreven waar ik IV bedoekde. Al die afkortingen ook. Nu gefikst. ;)

Het was laat. :O :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Neomess schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 14:39:
Je verhaal is een beetje vaag, maar lees de uitleg eens op http://www.eurogamer.net/...rewards-training-prestige

[...]
Ik bedoel meer, er zijn bij mij in de buurt 2 gyms van mijn kleur met level 10, blijkt dat level 10 het hoogst is, en ik krijg mijn pokemon er niet in nu, hoe kan ik dit wel doen?

Als ik er tegen battle en ik versla de laagste pokemon dan nog kan ik mijn hogere pokemon niet achterlaten in de gym.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
Mars18 schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 08:06:
[...]

Ik bedoel meer, er zijn bij mij in de buurt 2 gyms van mijn kleur met level 10, blijkt dat level 10 het hoogst is, en ik krijg mijn pokemon er niet in nu, hoe kan ik dit wel doen?

Als ik er tegen battle en ik versla de laagste pokemon dan nog kan ik mijn hogere pokemon niet achterlaten in de gym.
Gyms kunnen niet hoger worden dan level 10. Als hij vol zit, dan zit 'ie vol :P
Je zal moeten wachten tot iemand van een andere kleur er een Pokémon uit gooit, dan kan je trainen. Of wachten tot een andere kleur hem helemaal overneemt, dan kan je de vijandige kleur verslaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Mars18 schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 08:06:
[...]

Dat kan gewoon niet. Als een lvl 10 gym vol zit, kan er niks meer bij en zal je op zoek moeten gaan naar andere gyms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murphsy

murphsy

Product Monkey

Haay schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 21:32:
[...]

Macham kan een hele sterke Snorlax/Blissey aanvaller zijn, mits je mazzel hebt met de goede moveset. Dus niet zoals ik bij mijn Machamp de Steel movesets krijgen... :|
Helaas is mijn track record met de goede aanvallen krijgen niet heel best 😜

Is Lapras nog de moeite waard om te power uppen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 16-09 18:25
murphsy schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 08:57:
[...]

Helaas is mijn track record met de goede aanvallen krijgen niet heel best 😜

Volgens mij niet echt, na de laatste drop (geloof iets van 400-500 cp) ben ik er in ieder geval mee gestopt. Wel is gebruik ik ze vaak tegen dragonites in gyms. Dus als defender nee maar als aanvaller zijn ze nog wel bruikbaar en hebben ze wat mij betreft geen power up nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
murphsy schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 08:57:
Hangt van je Lapras af, welke moveset hij (zij) heeft. Mijn Lapras (vrouwtje :> ) heeft 82% IV en moveset Frost Breath + Blizzard. In combinatie met een aardige hoeveelheid HP is het voor mij DE perfecte Dragonite killer. Als back-up heb ik nog een Cloyster met Ice Shard + Blizzard, maar die heeft slechts de helft aan hitpoints.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Bedankt voor de uitleg, jammer dat het niet verder gaat dan leevel 10.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LekkerBipsje
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 07-05 12:31
Nieuwe datamine van de laatste update: https://pokemongohub.net/...mining-report-gym-rework/

Table of contents:

Gym rework added to the APK
Raid encounters added
Pokémon feeding added
Max same Pokémon per Gym added
Anti-cheat mechanism added
New sponsor (NIA_OPS)
More redeemable codes support

[ Voor 46% gewijzigd door LekkerBipsje op 10-05-2017 09:50 ]

Geniet nooit met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Gym rework added to the APK --> Ben benieuwd hoe dat uit gaat pakken.
Raid encounters added --> Ben benieuwd hoe dat uit gaat pakken.
Pokémon feeding added --> Ben benieuwd hoe dat uit gaat pakken.
Max same Pokémon per Gym added --> Goede zaak! Meer variatie in gyms graag. :)
Anti-cheat mechanism added --> Hopelijk hebben gewone spelers er geen last van...
New sponsor (NIA_OPS) --> Ben benieuwd hoe dat uit gaat pakken.
More redeemable codes support --> Kom maar op met die codes, net zoals bij Ingress!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Max same Pokémon per Gym added --> Goede zaak! Meer variatie in gyms graag. :)

Dan mogen ze de cp van andere pokemon wel eens hoger maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aljooge
Wat zouden ze bedoelen met raid encounters? Elke dag fictieve aanvallen van buitenaf? Icm met feeding? Eerste indruk is dat je regelmatig naar de gyms moet om ze te onderhouden. Goed voor de fietsconditie :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pathogen

Pathogen

Shoop Da Whoop

Had pas nog een idee over Gyms. Als:
- iedereen Pokémon kan plaatsen, ongeacht team
- de Gym de kleur krijgt van het team met de meeste Pokémon (dan kun je ervan cashen)
- je dus ten aller tijde een plekje vrij kunt vechten om er een Pokémon in te zetten

Dan zijn level 10 gyms ineens geen probleem meer. 1 plekje vrij vechten kan iedereen die 2-3 vechtwaardige Pokémon heeft, ook tegen Blisseys.

Als je dan vervolgens van elke Pokémonsoort maar 1 in een gym mag plaatsen zou dat op zich wel meer afwisseling geven. Maar alleen een max instellen is niet genoeg om het een Rework te noemen imho.

Oh en het prestige systeem moet gewoon anders. Als ik een Pokémon verslagen heb, dan heb ik die verslagen. Onzin om die dan nóg een keer te moeten verslaan, en nog eens en nog eens...

[ Voor 13% gewijzigd door Pathogen op 10-05-2017 10:39 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Haay
Je moet vooral kijken wat de zwakke punten zijn van de Pokémon die je in een Gym wilt aanvallen. Dus:
- Rhydon --> dubbel kwetsbaar voor Grass en Water, dus aanvallen met bv. Vaporeon, Poliwrath, Venusaur (grass moveset);
- Dragonite --> dubbel kwetsbaar voor Ice, dus aanvallen met Lapras of Cloyster;
- Gyarados --> dubbel kwetsbaar voor Electric, dus aanvallen met Jolteon of Ampharos, Lanturn;
- Vaporeon --> kwetsbaar voor Electric, aanvallen met Lanturn met Electric moves (minder gevoelig voor water counter van Vaporeon), of Jolteon, Ampharos;
- Blissey --> kwetsbaar voor Fighting, dus Machamp, maar ook Ursaring met Fighting moves is een optie. En verder: Alakazam en Espeon met Future Sight als charge move.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LekkerBipsje
Haay schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 10:42:
[...]

Je moet vooral kijken wat de zwakke punten zijn van de Pokémon die je in een Gym wilt aanvallen. Dus:
- Rhydon --> dubbel kwetsbaar voor Grass en Water, dus aanvallen met bv. Vaporeon, Poliwrath, Venusaur (grass moveset);
- Dragonite --> dubbel kwetsbaar voor Ice, dus aanvallen met Lapras of Cloyster;
- Gyarados --> dubbel kwetsbaar voor Electric, dus aanvallen met Jolteon of Ampharos, Lanturn;
- Vaporeon --> kwetsbaar voor Electric, aanvallen met Lanturn met Electric moves (minder gevoelig voor water counter van Vaporeon), of Jolteon, Ampharos;
- Blissey --> kwetsbaar voor Fighting, dus Machamp, maar ook Ursaring met Fighting moves is een optie. En verder: Alakazam en Espeon met Future Sight als charge move.
Mooi overzicht!

Bij Vaporeon zou ik graag grass type willen aanvullen.
Grass is niet alleen dubbel effectief tegen water type (en rock) maar aangezien Vapereon altijd water aanvallen heeft, en grass hier resistent tegen is komen die maar voor de helft aan (win-win). :*)

Geniet nooit met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pathogen

Pathogen

Shoop Da Whoop

Meestal gebruik ik tegen Vaporeon ook gewoon Jolteon zodat ik niet nog meer Pokémon hoef te selecteren :) Grass is wel sterk, maar er zijn geen écht sterke Grass Pokémon meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freggell
[...]

- Dragonite --> dubbel kwetsbaar voor Ice, dus aanvallen met Lapras of Cloyster; Poliswine
- Vaporeon --> kwetsbaar voor Electric, aanvallen met Lanturn met Electric moves (minder gevoelig voor water counter van Vaporeon), of Jolteon, Ampharos; ook voor gras, en gras minder schade van water
bold is extra.
En Blissey is ook erg goed met Dragonite / Gyarados te doen. Persoonlijk vind ik Machamp tegen vallen als counter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LekkerBipsje
freggell schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 11:09:
[...]

bold is extra.
En Blissey is ook erg goed met Dragonite / Gyarados te doen. Persoonlijk vind ik Machamp tegen vallen als counter.
Mijn Machamp van 2758 met Counter en Close Combat (beide fighting moves) gaat toch echt verreweg het snelst door een Blissey heen van mijn collectie.

Geniet nooit met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
LekkerBipsje schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 12:06:
[...]

Mijn Machamp van 2758 met Counter en Close Combat (beide fighting moves) gaat toch echt verreweg het snelst door een Blissey heen van mijn collectie.
Het is ontzettend afhankelijk van de moveset van je Machamp. De mijne heeft Bullet Punch en Stone Edge (metal en rock dus), daar krijg je een hoge niet eens mee neer binnen de tijd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freggell
LekkerBipsje schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 12:06:
[...]

Dat kan ermee te maken hebben. Mijn Machamp is 1629 en heeft Bullet Punch en Heavy Slam :X
En ik kom die beesten normaal niet tegen dus heb ook niet echt candy om een andere te maken.

En je moet het tenslotte doen met de pokemon die je hebt.

Misschien toch maar mijn Primeape uppen. Deze heeft Low Kick en Cross Chop. Misschien dat die dan wel bruikbaar wordt

[ Voor 10% gewijzigd door freggell op 10-05-2017 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LekkerBipsje
freggell schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 12:10:
[...]

Dat kan ermee te maken hebben. Mijn Machamp is 1629 en heeft Bullet Punch en Heavy Slam :X
En ik kom die beesten normaal niet tegen dus heb ook niet echt candy om een andere te maken.

En je moet het tenslotte doen met de pokemon die je hebt.

Misschien toch maar mijn Primeape uppen. Deze heeft Low Kick en Cross Chop. Misschien dat die dan wel bruikbaar wordt
Dat is helemaal waar!
Volgens mij is bijv. qua grass type Pokémon eigenlijk Exeggutor de beste aanvaller. Maar ik krijg maar geen goeie met hoge IV en moveset. Daarentegen heb ik wel zo'n exemplaar van mijn Venusaur (Razor Leaf/Solar Beam, 84% IV). Dus gebruik ik die gewoon. Mocht ik ooit een betere Exeggutor tegen het lijf lopen/evolven dan gebruik ik die wel en heb ik m'n Venusaur als back-up >:)

Geniet nooit met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 10:24
[...]

Zou er nog Magneton aan toe willen voegen voor Gyarados, vind die beter dan Jolteon ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Richh schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 12:09:
Het is ontzettend afhankelijk van de moveset van je Machamp. De mijne heeft Bullet Punch en Stone Edge (metal en rock dus), daar krijg je een hoge niet eens mee neer binnen de tijd :P
Mijn 87% Machamp met Counter + Heavy Slam gebruik ik ook niet voor Blissey vechten. Gewoon balen wanneer je een goede IV Pokémon evolueert en er crap moves bij krijgt. ;(

Inmiddels bijna zover om een 89IV Machop te evolueren. Inmiddels 120 candy bij elkaar geschraapt, dus nog één Machop vangen en ik ga opnieuw hopen op een Machamp met dit keer wel goede moves. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JamesB009

JamesB009

Sjimmeh!!

Net zijn mijn laatste 2x 10km ei van het paasevent uitgekomen, hoopt op Larvitar, helaas is dat niet gelukt.
Chansey + Dratini (82 en 84% IV), voor de candy wel lekker, maar meer ook niet.

Edit: Had nog 2x 10KM ei in incubator zitten (niet meer van het event), deze zijn net uitgekomen en eindelijk een Larvitar uit ei met 87% IV. (En een Skarmory, 97%IV).

[ Voor 31% gewijzigd door JamesB009 op 10-05-2017 15:00 ]

1337 | RLVANT | Canon EOS 5D Mark II + 500D | 70-200 F4 L IS | 100mm L F2.8 IS macro | 17-40 F4 L | 50mm F1.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vetifuro
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 17-09 08:45
Vandaag hatchten bij mij 2x 10km egg, en 7x 5km egg, tijdens een lucky egg, dus dat was wel lekker getimed. Echter de hatches vielen tegen:

2x10km -> 2x Gligar (CP993 en CP994, IV nog onbekend)
Verder uit de 5km eggs -> Scyther, Omanyte, Pinsir, Paras, Poliwag, Pinsir, Ponyta

Nu weer eieren sparen goed plannen voor de volgende sessie..

Vrijstaand 1990 | Brabant | 210m2 | Quatt Hybrid Duo | 100 m2 VVW | HR++ | 7cm spouwmuur isolatie | 7cm dakisolatie | Gasverbruik voor Quatt: 1700m3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goemies
Heb het idee dat die km's sws niet echt kloppen. Registreert veel te weinig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autofan1985
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 11-01-2024
[...]

Nog beter: Alakazam met Focus Blast als Charge move. ;) Zeker wanneer je een Blissey treft met Zen Headbutt en/of Psychic. Daar is hij dan resistent tegen. Bij Blisseys zonder die moves zet ik liever Machamp in. Bij gebrek aan zo'n genoemde Alakazam gebruik ik mijn Ampharos met Focus Blast nog wel eens (Daar wou ik dan weer Zap Cannon op...).

[ Voor 13% gewijzigd door Autofan1985 op 10-05-2017 16:09 . Reden: Toevoegen info mbt Blissey ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online
Benieuwd wat dat "Max same Pokémon per Gym added" zal inhouden. Gezien vanuit de gym of vanuit de speler? Dat een speler dus niet 12 Dragonites in 12 gyms mag zetten of dat een speler met maar één Dragonite die niet in een gym mag zetten omdat er al teveel Dragonites van andere spelers in staan?

Dat eerste heb ik eerder zelf ook al voorgesteld maar dat laatste zou ik niet achter staan, juist omdat het eerste die diversiteit al zal bevorderen (en vooral mensen die met mappen/spoofen een leger aan zeer sterke beesten hebben verzameld zal verhinderen om die nog te kunnen gebruiken) en je dan het tweede niet nodig hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

CaptJackSparrow schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 16:22:
Benieuwd wat dat "Max same Pokémon per Gym added" zal inhouden. Gezien vanuit de gym of vanuit de speler? Dat een speler dus niet 12 Dragonites in 12 gyms mag zetten of dat een speler met maar één Dragonite die niet in een gym mag zetten omdat er al teveel Dragonites van andere spelers in staan?

Dat eerste heb ik eerder zelf ook al voorgesteld maar dat laatste zou ik niet achter staan, juist omdat het eerste die diversiteit al zal bevorderen (en vooral mensen die met mappen/spoofen een leger aan zeer sterke beesten hebben verzameld zal verhinderen om die nog te kunnen gebruiken) en je dan het tweede niet nodig hebt.
In an effort to further reduce Gym stagnation and increase Gym diversity, Niantic has added a new setting for gyms – a limit to the number of same Pokémon that can be deployed at the gym.

This change directly counters “Blissey gyms”, which are stacked with 5 Blisseys that are impossible to take down. There is some speculation that this could be related to Legendary usage limits, but it’s purely speculation.

.get_MaxSamePokemonAtFort
.set_MaxSamePokemonAtFort
Dus meer gymvariatie en geen Gyms met 10 blisseys meer :)

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aljooge
Dat degene die als eerste komt eerste keus heeft wat hij erin gaat zetten ben ik helemaal voor. Dat stimuleert dat iedereen gyms wat sneller omhoog traint en niet op zijn luie krent blijft zitten. De eerste zet er een gyarados in, de rest heeft pech en moet met een andere komen. Snelheid van omhoog werken wordt beloond, en zo hoort het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hneel
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14:30

hneel

denkt er het zijne van

Wat betreft 'save your candies'. Dit is misschien wel een interresante site:

https://pokemondb.net/evolution

Bij gen1 had ik aanvankelijk ook de fout gemaakt om 2 keer een Seadra te maken. Zodat ik bij het uitkomen van gen2 veel te weinig candy over had voor een Kingdra.
Nu kan je zien voor welke gen1/gen2 pokemon je best alvast een voorraadje aanlegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online
aljooge schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 16:47:
Dat degene die als eerste komt eerste keus heeft wat hij erin gaat zetten ben ik helemaal voor. Dat stimuleert dat iedereen gyms wat sneller omhoog traint en niet op zijn luie krent blijft zitten. De eerste zet er een gyarados in, de rest heeft pech en moet met een andere komen. Snelheid van omhoog werken wordt beloond, en zo hoort het.
Het voorkomt alleen niet dat cheaters hun bij elkaar gemapte en gespoofde beesten kunnen gebruiken. Hoeveel van die Blisseys zijn zo vergaard? Als je als speler maar één Blissey in een gym mag zetten en in andere gyms andere beesten zal moeten plaatsen kom je ook geen of nauwelijks nog gyms met hopen Blisseys meer tegen. Twee vliegen in één klap.

Je loopt ook het risico dat die met name de spoofers nóg meer gyms gaan bezetten om al hun Blisseys toch te kunnen inzetten. Acties leiden nu eenmaal tot reacties en niet elke reactie is zoals verwacht en/of wenselijk.

Ik ben benieuwd. We zullen het wel zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hneel
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14:30

hneel

denkt er het zijne van

Andere vraag: heeft het nog zin om van alle types pokemon een mannetje en ene vrouwtje te bewaren?
Ik had ooit eens iets gelezen over 'breeden' van pokemons. Zou dat er in de toekomst nog gaan komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

hneel schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 17:24:
Andere vraag: heeft het nog zin om van alle types pokemon een mannetje en ene vrouwtje te bewaren?
Ik had ooit eens iets gelezen over 'breeden' van pokemons. Zou dat er in de toekomst nog gaan komen?
Dat weet niemand nog denk ik ;)

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aljooge
Ik probeer er wel rekening mee te houden en kijk altijd even onder het staartje,
Bijna niemand die hier rekening mee houdt, je weet maar nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online
Het zal t.z.t. vast wel gebruikt gaan worden. Ik let er bij het weggooien wel alvast een beetje op. Vooral bij beesten die je niet zo vaak tegenkomt. Als ik drie vrouwtjes heb en één mannetje en wat kwijt wil zal ik die laatste in elk geval vooralsnog bewaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Gosh darn it, heb ik eindelijk mn Magicarp kunnen evolven, krijg ik de slechtste moveset :( Crunch is mn tweede aanval...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravediggerxx
Natuurlijk is dat zinvol. Ze gaan niet zomaar geslacht invoeren en er dan niks mee doen. Je hoeft echter maar een koppel bij te houden van de pokemon die je zelf nuttig vind. Tier atackers/defenders bv.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
Maar we hebben toch een Ditto voor breeding? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JamesB009

JamesB009

Sjimmeh!!

Ik vind het voor een Gyarados niet zo erg, hoogte van CP is vele malen belangrijker als je hem in een gym zet.
Als je ermee wilt gaan aanvallen is het natuurlijk wel vervelend. ;)
Fordox schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 18:20:
Gosh darn it, heb ik eindelijk mn Magicarp kunnen evolven, krijg ik de slechtste moveset :( Crunch is mn tweede aanval...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nagasy
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-11-2024

nagasy

Duck Duck Duck Goose

Nog mensen die niet kunnen aanmelden vanmorgen?
Heb een PG account

Battle.net: NagaByrd#2844

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janusi
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 02-08 16:35
Ik wenste dat er Chansey's uit mijn 10km eieren kwam. Gisteren weer een uitgebroed, weer een Mantine. Niet alsof ik er al een dozijn gevangen had tijdens het Water event.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goemies
Shit shit shit shit....
Tijdens het opruimen van mn pokemon zodat ik wat meer ruimte heb om nieuwe te vangen heb ik perongeluk mn corsola getransferred..
Gevangen in dubai toen ik onderweg was vanuit Vietnam.
Zonde, kan mezelf wel voor mn kop slaan. Was ideaal geweest om te breeden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JamesB009

JamesB009

Sjimmeh!!

Ja, op mijn android zelfde probleem, op mijn iPhone kan ik echter wel inloggen.
nagasy schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 09:11:
Nog mensen die niet kunnen aanmelden vanmorgen?
Heb een PG account

Pagina: 1 ... 91 ... 100 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is niet de bedoeling dat hacks, cheats, GPS-spoofs of dataminers besproken worden op dit forum. Ook is het bespreken van 3rd party apps en sites niet toegestaan die gegevens gebruiken/zichtbaar maken die normaal gesproken niet zichtbaar zijn. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers. Discussie over het gebruik van IV calculators is wel toegestaan.

Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.

Online IV calculator
Evolve calculator
Pokémon movesets
Server status