oke moet t toch wat bijstellen, 200 meter van mn huis vang ik net een gyaradosxienator schreef op zondag 30 april 2017 @ 10:18:
[...]
Om je uit de droom te helpen ik woon aan de rand van een stad en het is niet dat hier veel boeiends spawned hoor.
Ooit een lage Snorlax en Lapras in het wild gevangen voor de rest is hier ook 99% troep.
Zo, lekker dagje gehad gisteren. Eerst spawnt er een Snorlax (lage IV, maar heb nu iig een 2e om mee te buddyen) en aan het eind van de avond ook nog een Larvitar welke een Wondertje bleek te zijn van 89%.
4 dagen Disneyland Paris gehad...
Gemiddeld 40k XP per dag is niet slecht denk ik zo?
Doodgegooid met Sneasel, Jynx en natuurlijk Rattata, Pidey, Swinub en Natu.
Zat ook veel Hoppip/Skiploom en Teddiursa.
Wel eindelijk mijn eerste Totodile gevangen.
Wat wel opviel is dat uit elk ei dat zowel ik als mijn zwager daar uit de stops kregen, enkel rommel kwam, zoals Goldeen, Mantine, Gastly en Magnemite...
Wat wel opviel is dat uit elk ei dat zowel ik als mijn zwager daar uit de stops kregen, enkel rommel kwam, zoals Goldeen, Mantine, Gastly en Magnemite...
Ik ga begin juni naar Disney en ik was al benieuwd of het een beetje te doen is in Disney qua Pokemon Go. Maar niet veel boeiends dus, begrijp ik. Naja we zullen zien.ArcticTiger schreef op maandag 1 mei 2017 @ 09:46:
4 dagen Disneyland Paris gehad...
Wel gigantisch veel stops, en ook veel spawns, maar veel van hetzelfde en wat we hier ook kennen, niet veel speciaals
Alhoewel we wel een verdwaalde Victreebel zijn tegengekomen.
De stops vond ik zelf het belangrijkste, voornamelijk omdat wij nu ene beetje actief worden in het hele Gym gebeuren (ik zit nu al en week redelijk stabiel met 4/5 gyms), worden revives en potions nu steeds belangrijker.
Start van de teller:
Potions: Normaal/Super/Hyper/Max - 0/0/0/80
Revives: 20
Na 2 dagen
Potions: Normaal/Super/Hyper/Max - 40/40/40/115
Revives: 100
En dan ook flink wat verwijderd om nog ruimte te houden voor pokeballs enzo (heb maar ruimte voor 600 items), ik probeer de potions rond de 40/40/40/100 te houden en 100 revives
De stops vond ik zelf het belangrijkste, voornamelijk omdat wij nu ene beetje actief worden in het hele Gym gebeuren (ik zit nu al en week redelijk stabiel met 4/5 gyms), worden revives en potions nu steeds belangrijker.
Start van de teller:
Na 2 dagen
En dan ook flink wat verwijderd om nog ruimte te houden voor pokeballs enzo (heb maar ruimte voor 600 items), ik probeer de potions rond de 40/40/40/100 te houden en 100 revives
Is er een specifieke reden dat je lagere potions wilt houden?ArcticTiger schreef op maandag 1 mei 2017 @ 09:54:
Wel gigantisch veel stops, en ook veel spawns, maar veel van hetzelfde en wat we hier ook kennen, niet veel speciaals
Start van de teller:
Na 2 dagen
Zodra ik zeg 1.5 x mijn normale revives aan max potions heb gooi ik alle potions onder hyper potions weg en hyper hou ik tot een stuk of 20/30. Momenteel heb ik iets van 80 max revives, 50 revives en zo'n 80 max potions en 0 van de rest van de healing items. Ik heb ruimte voor 1000 items maar met de berries en ballen erbij zit ik regelmatig tegen die limiet aan en ik woon in het buitengebied waarbij ik voor Pokemon go echt naar de stad moet wil ik een redelijk aantal pokestops en gyms hebben.
Ik vecht regelmatig (of doe een poging totprotoss warrior schreef op maandag 1 mei 2017 @ 10:27:
[...]
Is er een specifieke reden dat je lagere potions wilt houden?
Zodra ik zeg 1.5 x mijn normale revives aan max potions heb gooi ik alle potions onder hyper potions weg en hyper hou ik tot een stuk of 20/30. Momenteel heb ik iets van 80 max revives, 50 revives en zo'n 80 max potions en 0 van de rest van de healing items. Ik heb ruimte voor 1000 items maar met de berries en ballen erbij zit ik regelmatig tegen die limiet aan en ik woon in het buitengebied waarbij ik voor Pokemon go echt naar de stad moet wil ik een redelijk aantal pokestops en gyms hebben.
Dan vind ik het zonde om hyper potions erop los te laten bijvoorbeeld.
In de 3ds spellen doe ik dat ook vanwege kosten maar tenzij je niet genoeg max potions krijgt is het altijd beter om max potions te hebben over lagere potions in pokemon go toch?ArcticTiger schreef op maandag 1 mei 2017 @ 10:44:
[...]
Ik vecht regelmatig (of doe een poging tot) met lagere (+/- 1500cp) pokemon welke bijvoorbeeld rond de 100HP zitten.
ik bedoel dan ook niet zozeer het gebruik van de potions, als ik ze heb en ik moet toevallig iets healen gebruik ik ook eerst de lagere en als ik ruimte over heb houd ik ook alle healing items vast tot de eerstvolgende keer vechten.
Mijn vraag is dus meer waarom je in pokemon go niet voor 0/0/0/180 zou kiezen over 20/20/20120 qua potions als je tegen ruimte gebrek aan loopt, het kwam in eerste instantie over alsof je zeg maar max potions ging weggooien om super/hyper potions te kunnen houden maar dat kan natuurlijk ook komen doordat ik altijd tegen de limiet aan zit dat ik dat er uit haal.
Maar je gaat toch geen hyper potions weggooien ten gunste van lagere?ArcticTiger schreef op maandag 1 mei 2017 @ 10:44:
[...]
Ik vecht regelmatig (of doe een poging tot) met lagere (+/- 1500cp) pokemon welke bijvoorbeeld rond de 100HP zitten.
Als je genoeg hogere hebt die qua ruimte veel efficiënter zijn dan kun je de lagere weggooien. Je gaat geen 40/40/40 P/S/H bewaren als je bijv. met 0/30/60 veel meer totale healing power hebt met minder inventarisruimtebeslag. En heb je eenmaal genoeg hyper potions dan kun je ook de super potions weggooien. Het gaat om het totale aantal beesten dat je volledig kunt healen, rekening houdend met die soms kleinere behoefte. Tuurlijk heb je voor sommige aan 1 gewone potion genoeg maar meestal heb je meer nodig en als je die lage kunt inwisselen voor een hogere dan kun je op een gegeven moment ook met minder potions toe. Als je de rest van de ruimte wilt vrijhouden voor andere items natuurlijk. Kun je frequent ballen farmen en zit je ook met minder ballen nooit zonder dan kun je flink wat meer potions en revives kwijt gedurende een periode dat je meer farmt dan je verbruikt.
Na mijn laatste gymbattle ga ik meestal wel farmen en dan verbruik ik gelijk de lage potions die ik krijg om de beesten te healen. Dat doe ik dan niet direct na de gymbattle waarvoor ik anders meestal hogere potions zou verbruiken en dan zou ik er bij het farmen lagere voor in de plaats krijgen die veel ruimte innemen.
Ik neem aan dat ik niet de enige ben die het zo doet.
Je kan ook wat dode pokemon bijhouden en pas healen als je teveel potions hebt.
Ik gooi nooit potions weg dat vind ik zonde. Ik gooi wel gewone ballen en besjes weg.
Als ik echt naar plaatsen ga met veel pokemons (kijkduin/warandepark)verbruik ik op een volledige dag relatief weinig ballen door gewoon constant heen en weer te lopen tussen de stops (en goed mikken).
Ik gooi nooit potions weg dat vind ik zonde. Ik gooi wel gewone ballen en besjes weg.
Als ik echt naar plaatsen ga met veel pokemons (kijkduin/warandepark)verbruik ik op een volledige dag relatief weinig ballen door gewoon constant heen en weer te lopen tussen de stops (en goed mikken).
Ik gooi eigenlijk alleen nanaab berries weg, die gebruik ik echt nooit. En áls m'n bag al vol zit dan gooi ik de laagste potions weg.
Update: Yes! Net m'n eerste Lapras uit een 10 km ei. 1400 CP, 91% IV en twee goeie moves
* CAP-Team is blij als een kind
Update: Yes! Net m'n eerste Lapras uit een 10 km ei. 1400 CP, 91% IV en twee goeie moves

* CAP-Team is blij als een kind
[ Voor 34% gewijzigd door CAP-Team op 02-05-2017 01:00 ]
Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X
Het is echt slecht gesteld met mijn kleurtje bij ons in de regio. Gisterenmiddag als 3e in een gym gestapt en omhoog getraind tot level 7. Van de 4 vrije plekken, is er inmiddels 1 gevuld
Overigens net zo verbaasd dat hij niet alweer volledig gesloopt is, want zoveel spectaculairs staat er nu ook weer niet in...
Gisteren wel eindelijk de Johto medaille gehaald met de toevoeging van een Dontan en Granbull.

Overigens net zo verbaasd dat hij niet alweer volledig gesloopt is, want zoveel spectaculairs staat er nu ook weer niet in...
Gisteren wel eindelijk de Johto medaille gehaald met de toevoeging van een Dontan en Granbull.
Ik gooi altijd mijn normal balls en bananenbessen weg
die bananen gebruikt ik boven een bepaald aantal juist voor pidgeys. Zonde om ze weg te gooien, levert je sneller een evolve op.
enige wat ik weggooi zijn rode ballen. Heb liever meer blauwe en gele. De luxe van blauwe ballen weggooien heb ik nog niet gehad
probeer regelmatig even een 'vijandelijke' gym aan te vallen (ff de onderste pesten
), hiermee verbruik ik ongeveer evenveel potions, revives als ik terug krijg via de stops. Mocht ik ergens te kort komen, fiets ik even een stuk om via de stad naar huis. Op een aantal straten liggen liggen 20-30 pokestops (vrij lange straten dus
)
@CAP-Team: vreugde dansje gedaan?
enige wat ik weggooi zijn rode ballen. Heb liever meer blauwe en gele. De luxe van blauwe ballen weggooien heb ik nog niet gehad
probeer regelmatig even een 'vijandelijke' gym aan te vallen (ff de onderste pesten
@CAP-Team: vreugde dansje gedaan?
Kan je even uitleggen hoe je door het gebruik van die bananen sneller een evolve hebt?T4F.nl_Muad schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 08:48:
die bananen gebruikt ik boven een bepaald aantal juist voor pidgeys. Zonde om ze weg te gooien, levert je sneller een evolve op.
Meer candy's per gevangen pidgey. Dus sneller aan 12 candy's voor een evolve.freggell schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 09:30:
[...]
Kan je even uitleggen hoe je door het gebruik van die bananen sneller een evolve hebt?
Verkeerd gelezen. Dacht dat je die ananassen bedoelde
[ Voor 10% gewijzigd door P107 op 02-05-2017 09:32 ]
De bananen zijn tegen het heen en weer vliegen, niet voor meer candy. Dat zijn de ananassenP107 schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 09:31:
[...]
Meer candy's per gevangen pidgey. Dus sneller aan 12 candy's voor een evolve.
[edit]
Je had hem zelf ook al door
[ Voor 6% gewijzigd door Spike_wolf op 02-05-2017 09:33 ]
Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
Gelukkig, ik dacht al dat ik iets belangrijks gemist had. Gooi de bananen altijd weg, zo snel mogelijk, dan komt mijn zoon niet in de verleiding er 1 te gebruiken als hij een pokemon probeerd te vangen.P107 schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 09:31:
[...]
Meer candy's per gevangen pidgey. Dus sneller aan 12 candy's voor een evolve.
Verkeerd gelezen. Dacht dat je die ananassen bedoelde
Bij mijn weten hebben de drie Berries de volgende effecten:Spike_wolf schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 09:32:
De bananen zijn tegen het heen en weer vliegen, niet voor meer candy. Dat zijn de ananassen
- Razz Berry: verlaagt de moeilijkheid van de vangst. Zichtbaar effect is dat de kleur van de vangring wijzigt richting groen (rood --> oranje, oranje --> geel, geel --> licht groen, licht groen --> donkerder groen)
- Nanab Berry: verlaagt de kans dat een Pokémon uit de bal springt en vervolgens vlucht. Deze Berry is dus vooral nuttig bij Pokémon die een hoge vluchtkans hebben.
- Pinap Berry: verdubbelt het aantal candy bij vangst.
Voor zover ik weet maakt een Nanab de Pokemon trager (vooral handig wanneer de Pokemon door het beeld 'zweeft')
Haay schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 10:25:
[...]
Bij mijn weten hebben de drie Berries de volgende effecten:
- Razz Berry: verlaagt de moeilijkheid van de vangst. Zichtbaar effect is dat de kleur van de vangring wijzigt richting groen (rood --> oranje, oranje --> geel, geel --> licht groen, licht groen --> donkerder groen)
- Nanab Berry: verlaagt de kans dat een Pokémon uit de bal springt en vervolgens vlucht. Deze Berry is dus vooral nuttig bij Pokémon die een hoge vluchtkans hebben.
- Pinap Berry: verdubbelt het aantal candy bij vangst.
Intel Core i5-6400 | Gigabyte GA-B150M-D3H | Gigabyte GV-R939G1 GAMING-8GD | Codegen 4U-500 | Scythe Mugen 2 Rev. B | Crucial Ballistix Sport BLS2C4G4D240FSA | Cooler Master GM G550M | Crucial M500 2,5" 240GB
Neomess schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 10:28:
Voor zover ik weet maakt een Nanab de Pokemon trager (vooral handig wanneer de Pokemon door het beeld 'zweeft')
[...]

[ Voor 24% gewijzigd door Extigo op 02-05-2017 10:31 ]
Afbeeldingen zijn alleen omgekeerd. Die roze zijn Nanabs en de gele Pinaps.
Edit: Hè? Net zag ik een ander plaatje. Nu issie goed. Was dat een verminking alleen even op mijn scherm?
En Razz Berries verlagen de escape rate. Je hebt meen ik 1,5 keer zoveel kans dattie in de bal blijft zitten.
[ Voor 12% gewijzigd door CaptJackSparrow op 02-05-2017 10:38 ]
Nee dat zag ik ook, dus heb even snel een ander plaatje opgezochtCaptJackSparrow schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 10:34:
[...]
Afbeeldingen zijn alleen omgekeerd. Die roze zijn Nanabs en de gele Pinaps.
Edit: Hè? Net zag ik een ander plaatje. Nu issie goed. Was dat een verminking alleen even op mijn scherm?
En Razz Berries verlagen de escape rate. Je hebt meen ik 1,5 keer zoveel kans dattie in de bal blijft zitten.
Draai Nanab eens om: Banan, pfff kom ik nu achter.....
Zijn er meer mensen die de Pinap berries ook op Pidgeys e.d. gebruiken?
Vind het een prima manier om snel evoluties te 'sparen' voor XP.
Heb teveel van die Pinap berries om ze alleen te gebruiken op Pokemon die ik nog nodig heb.
Heb teveel van die Pinap berries om ze alleen te gebruiken op Pokemon die ik nog nodig heb.
Pidgey's ontsnappen haast nooit en op zeldzame pokemon's gebruik ik liever een Ananasje of een Razzberry.P.K. schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 13:04:
Ik weet het nut van de Pinap, maar ik heb ballen zat, dus als ik er een keer één mis gooi is het echt geen ramp.
Dus alle Pinap's gaan regelrecht de prullenbak in
edit: Zo goedemorgen, dat hele verhaal wat ik getypt had is dus onzin

Nanab's zijn zinloos, Pinaps zijn leuk!
[ Voor 14% gewijzigd door Afvalzak op 02-05-2017 13:36 ]
Pinap = de ananasAfvalzak schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 13:07:
[...]
Pidgey's ontsnappen haast nooit en op zeldzame pokemon's gebruik ik liever een Ananasje of een Razzberry.
Ik weet het nut van de Pinap, maar ik heb ballen zat, dus als ik er een keer één mis gooi is het echt geen ramp.
Dus alle Pinap's gaan regelrecht de prullenbak in
Eigenlijk niet, ik gebruik ze vooral op de pokemon dat iets minder vaak voorkomen, maar ik heb ook geen overvloed. Ik zou zeggen zo lang je er genoeg uit stops haalt, kan je het gebruiken voor gelijk wat. Pidgey / Weedle / Catapie zijn nog steeds het meest interessant voor evolve badges dus dat is al een goede redenP.K. schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 13:04:
2 10km eieren uitgebored, krijg ik een Mantine en een Gligar die ik allebij al in het wild heb gevangen... Ze evolven niet eens..
[ Voor 9% gewijzigd door Fordox op 02-05-2017 16:27 ]
Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.
ai, banaan, geel, gele besjes........oepsfreggell schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 09:30:
[...]
Kan je even uitleggen hoe je door het gebruik van die bananen sneller een evolve hebt?

Edit: ik heb wel wat reacties losgetrokken met mn plempsel
[ Voor 8% gewijzigd door T4F.nl_Muad op 02-05-2017 16:36 ]
Enigszins vergelijkbaar... Gisteren kwamen twee 5km eieren uit. En beiden bevatten een Natu. En ook die kom je zat in het wild tegen, dus wat moet je er mee ? Oh ja, en uit een 10km ei kwam een Pineco (PineconeFordox schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 16:26:
![]()
![]()
2 10km eieren uitgebored, krijg ik een Mantine en een Gligar die ik allebij al in het wild heb gevangen... Ze evolven niet eens..

Had gister weer eens een Mareep uit een ei, dus mijn geluk zal de komende tijd wel weer op zijn. Nog 12 candy tot Ampharos
Eindelijk een tweede Chansey uit een ei gekregen, waardoor ik 'm heb kunnen evolven. Blissey is ook in de pocket
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Ik lijk de laatste weken sinds het paasevent wat meer 10km eieren te krijgen. Toeval of merken anderen dat ook? Net mijn tweede Aerodactyl. Bite/Ancient Power deze keer. Redelijk. Eerste kwam uit een 2km ei tijdens paasevent. Zit maar 18 dagen tussen terwijl de eerste ruim 9 maanden duurde. Ook toeval of zou de frequentie daarvan toch ook veranderd zijn?
Is niet ondenkbaar dat Niantic de kans op completeren van de G1 Dex nog wat verhoogd zou hebben.
Is niet ondenkbaar dat Niantic de kans op completeren van de G1 Dex nog wat verhoogd zou hebben.
Level 25 hier. Werkelijk nog NOOIT een 10km ei gehad. Doe ik iets fout?CaptJackSparrow schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 19:30:
Ik lijk de laatste weken sinds het paasevent wat meer 10km eieren te krijgen. Toeval of merken anderen dat ook? Net mijn tweede Aerodactyl. Bite/Ancient Power deze keer. Redelijk. Eerste kwam uit een 2km ei tijdens paasevent. Zit maar 18 dagen tussen terwijl de eerste ruim 9 maanden duurde. Ook toeval of zou de frequentie daarvan toch ook veranderd zijn?
Therefore I must know what I am doing. Maybe.
Ik denk het. Vertel wat jij doet zodat wij het NIET kunnen doen.Mu.siQ schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 19:33:
[...]
Level 25 hier. Werkelijk nog NOOIT een 10km ei gehad. Doe ik iets fout?
Geen idee. Speel niet superveel maar maak zo nu en dan een klein rondje en broed li- en rechts ook wel wat eieren uit. Maar een 10km ei terug krijgen ho maar...CaptJackSparrow schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 19:35:
[...]
Ik denk het. Vertel wat jij doet zodat wij het NIET kunnen doen.
Therefore I must know what I am doing. Maybe.
Net weer een 10km ei uitgelopen, weer een mareep 
Alle hoop op een Aerodactyl lijkt nu echt vervlogen
Alle hoop op een Aerodactyl lijkt nu echt vervlogen
Ik had vandaag m'n tweede larvitar uit een 10km ei, zit nu op 42 candy.
Kater? Eerst water, de rest komt later
Huh ik hoor net op youtube dat er een limiet is dat je nog maar max 500 pokemon per dag kan vangen.
Ik vang makelijk meer als ik naar kijkduin of warandepark ga.
Dit zal dan vrij recent moeten zijn.
klopt dit wel ?
Filmpje van ProdigiesNation
Ik vang makelijk meer als ik naar kijkduin of warandepark ga.
Dit zal dan vrij recent moeten zijn.
klopt dit wel ?
Filmpje van ProdigiesNation
https://support.pokemongo...promo-codes-Android-only-
De Redeemable promo codes hebben eindelijk definitief hun intrede gemaakt.
Momenteel alleen voor Android aangezien Apple 30% wil op alle verdiensten...
Geniet nooit met mate
Ik dacht dat Google en Microsoft ook 30% wilde uit hun store. Volgens mij verschillen de percentages niet per platformLekkerBipsje schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 08:09:
https://support.pokemongo...promo-codes-Android-only-
https://twitter.com/Pokem...status/859540645031161856EnerQi schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 08:23:
[...]
Ik dacht dat Google en Microsoft ook 30% wilde uit hun store. Volgens mij verschillen de percentages niet per platform
Blijkbaar wil Apple dat ook voor Offline transacties en Microsoft en Google niet.
Geniet nooit met mate
Hier verwisselt geen geld van eigenaar en dit gaat dus buiten de Play Store/App Store om volgens mij. Alleen het kopen van muntjes gaat via Gooogle/Apple. Kopen van ballen/lures/incubators/lucky eggs en zo gaat direct via de Niantic servers.
Wil Apple die 30% dus ook voor transacties waar ze zelf niet functioneel tussen zitten en dus geen enkele dienst voor verlenen?
Stelletje 'money grabbers'.
Toch vreemd dat ze geld willen over dingen die weggegeven worden.
Wil Apple die 30% dus ook voor transacties waar ze zelf niet functioneel tussen zitten en dus geen enkele dienst voor verlenen?
[ Voor 33% gewijzigd door CaptJackSparrow op 03-05-2017 08:54 ]
Prima toch? Als ze zo graag 30% over die transactie willen geef je ze toch die 30% over niks die ze zo graag willen.CaptJackSparrow schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 08:49:
Hier verwisselt geen geld van eigenaar en dit gaat dus buiten de Play Store/App Store om volgens mij. Alleen het kopen van muntjes gaat via Gooogle/Apple. Kopen van ballen/lures/incubators/lucky eggs en zo gaat direct via de Niantic servers.
Ik denk/hoop dat dit ook ter voorbereiding is op het legendary event.
Ik stel me de situatie als volgt voor:
Niantec kondigt aan dat zondag 2 juli in de hoofdstad van elk land een Legendary spawnt (met een leuk verhaal erbij). Iedereen moet dan naar een plek in de stad waar een plek is waar je je in kan schrijven voor het event. Tegen betaling van, laten we zeggen €10,- krijg je een code waarmee je het event activeert. Vervolgens ga je met groep(en) mensen achter de legendary aan (met eventueel nog bepaalde opdrachten daaraan gekoppeld).
Geniet nooit met mate
In die situatie sluiten ze wel 95% van hun spelers buiten. Spelers die niet naar een hoofdstad kunnen of willen afreizen of willen betalen. Een flink aantal van die spelers zal het als een cashgrab zien en helemaal stoppen met spelen, de overige leden van die groep zullen met minder plezier spelen omdat ze gestraft worden voor het wonen op een "onhandige locatie" of het niet hebben van een budget om te reizen/spelen.LekkerBipsje schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 10:52:
[...]
Ik denk/hoop dat dit ook ter voorbereiding is op het legendary event.
Ik stel me de situatie als volgt voor:
Niantec kondigt aan dat zondag 2 juli in de hoofdstad van elk land een Legendary spawnt (met een leuk verhaal erbij). Iedereen moet dan naar een plek in de stad waar een plek is waar je je in kan schrijven voor het event. Tegen betaling van, laten we zeggen €10,- krijg je een code waarmee je het event activeert. Vervolgens ga je met groep(en) mensen achter de legendary aan (met eventueel nog bepaalde opdrachten daaraan gekoppeld).
Dat lijkt me geen slimme zet.
Betalen om het spelen makkelijker te maken of voor extra hoedjes etc is prima, maar mensen buitensluiten is het domste dat ze kunnen doen.
De hoofdstad van elk land is ook onlogisch, Kijk eens naar de VS, hun grootste bron van spelers, zelfs als je daar de hoofdstad van elke staat van zou maken heb je nog mensen die belachelijke afstanden moeten gaan afleggen en hotels moeten gaan boeken, no way dat dat gaat gebeuren.
[ Voor 10% gewijzigd door Spike_wolf op 03-05-2017 11:43 ]
Humankind… be both.
Verwijderd
Prijs voor coins is ook omhoog gegaan. €1,09 voor 100 coins waar dat eerst €0,99 was. De rest is ook duurder geworden.
Dat komt omdat Apple de prijzen aangepast heeft naar de wisselkoers.Verwijderd schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 12:48:
Prijs voor coins is ook omhoog gegaan. €1,09 voor 100 coins waar dat eerst €0,99 was. De rest is ook duurder geworden.
In de App Store is alles van 99 cent naar 1,09 euro gegaan.
Humankind… be both.
Dit is ook het geval bij Android. In mijn app is de prijs ook verhoogd naar de volgende prijzen:Spike_wolf schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 13:02:
[...]
Dat komt omdat Apple de prijzen aangepast heeft naar de wisselkoers.
In de App Store is alles van 99 cent naar 1,09 euro gegaan.
100 coins: 1,09
550 coins: 5,49
1200 coins: 10,99
2500 coins: 21,99
5200 coins: 43,99
14500 coins: 109,99
Toe maar. Even 10% prijsverhoging. Betekent wel dat de totale waarde van mijn verdiende gymmuntjes ook met ruim 20 euri is toegenomen.
Ik heb dit weekend een mooie mijlpaal voor mezelf gehaald : 10.000 coins collect sinds begin dit jaar. Voordien deed ik veel minder gyms / was ik ook nog niet 'sterk' genoeg en zat ik ook niet in een groep waarmee ik nu regelmatig gyms doe. Ik doe ongeveer 1x in de week een 'onderhoud' van mijn gyms en het lukt heel goed om de regio onder controle te houdenCaptJackSparrow schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 13:20:
Toe maar. Even 10% prijsverhoging. Betekent wel dat de totale waarde van mijn verdiende gymmuntjes ook met ruim 20 euri is toegenomen.
Daarbij trouwens nog even een opmerking : Voor nieuwjaar zat ik vaak te klagen over het "blauwe spoofteam" uit onze regio. Na een 3 tal maanden dagelijks hun gyms te slopen (we zijn met genoeg in de groep, dus soms meermaals per dag) hebben ze er de laatste maand genoeg van gekregen. We hebben we ons domein mooi kunnen uitbreiden en zorgen stilaan toch wel voor een stabiele haven voor spelers van het gele team. Een 10 tal km verderop is rood het zelfde aan het doen en zo begint de blauwe overheersing toch iets te minderen
Vandaag ook doodleuk ontdekt dat een gym bij ons verdwenen is.
Ik wou vanmorgen mijn muntjes cashen en zag 1 minder.
Wil ik de pokémon reviven, staat er niets.
Mijn pokémon staat gewoon terug full health bij mij.
bye bye gym... en we hebben er al zoveel
Ik wou vanmorgen mijn muntjes cashen en zag 1 minder.
Wil ik de pokémon reviven, staat er niets.
Mijn pokémon staat gewoon terug full health bij mij.
bye bye gym... en we hebben er al zoveel

Battle.net: NagaByrd#2844
Wat is een handige manier om snel IV te berekenen? Ik heb nu een app op mijn telefoon waar ik een screenshot kan "inscannen", daarna het commentaar van mijn appraisal kan toevoegen, en eventueel nog de moveset indien deze niet van de screenshot is gehaald.
Ik speel POGO op de iPhone 7.
Overigens heb ik diverse berichten gelezen over het weggooien van pokeballs om ruimte te besparen, maar hebben jullie echt allemaal zoveel pokeballs?
Ik heb soms moeite om mijn streak voor pokestops te bewaren omdat ik echt wel een eindje moet lopen/rijden om een stop te pakken, maar dat is natuurlijk een van de downsides van de kleine boerendorpjes..
Overigens heb ik diverse berichten gelezen over het weggooien van pokeballs om ruimte te besparen, maar hebben jullie echt allemaal zoveel pokeballs?

Vrijstaand 1990 | Brabant | 210m2 | Quatt Hybrid Duo | 100 m2 VVW | HR++ | 7cm spouwmuur isolatie | 7cm dakisolatie | Gasverbruik voor Quatt: 1700m3
tja, ik fiets wel eens naar eindhoven centrum. Kom daar door een lange straat met 20-30 pokestops. Heen, terug, 40-60. Keer 4-5 items, dan gaat het hard. Laat staan als je die weg elke dag mag fietsen.
Ik gebruik de app IV GO hiervoorVetifuro schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 06:33:
Wat is een handige manier om snel IV te berekenen? Ik heb nu een app op mijn telefoon waar ik een screenshot kan "inscannen", daarna het commentaar van mijn appraisal kan toevoegen, en eventueel nog de moveset indien deze niet van de screenshot is gehaald.
Overigens heb ik diverse berichten gelezen over het weggooien van pokeballs om ruimte te besparen, maar hebben jullie echt allemaal zoveel pokeballs?Ik heb soms moeite om mijn streak voor pokestops te bewaren omdat ik echt wel een eindje moet lopen/rijden om een stop te pakken, maar dat is natuurlijk een van de downsides van de kleine boerendorpjes..
Mijn rugzak van 1000 stuks is bijna altijd vol en ik gooi zelfs dagelijks rode ballen weg.
Heb nu ook een hele lading evolutie items over.
Ik zit op mijn werk (5 dagen in de week) zo ongeveer letterlijk bovenop een Pokéstop, dus kan de hele dag door draaien aan dat ding om mijn inventory aan te vullen. En ja, als je dan aan je limiet zit, dan ga je lagere items (rode ballen bv) weggooien om ruimte te maken voor betere items.Vetifuro schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 06:33:
Overigens heb ik diverse berichten gelezen over het weggooien van pokeballs om ruimte te besparen, maar hebben jullie echt allemaal zoveel pokeballs?Ik heb soms moeite om mijn streak voor pokestops te bewaren omdat ik echt wel een eindje moet lopen/rijden om een stop te pakken, maar dat is natuurlijk een van de downsides van de kleine boerendorpjes..
Mijn inventory op dit moment:
595 items van 600 (dat is mijn limiet)
- 108 Max Potion
- 51 Max Revive
- 260 Great Ball
- 115 Ultra Ball
- 10 Razz
- 9 Nanab
- 28 Pinap
- 1 Sun Stone
- 1 King's Rock
- 1 Metal Coat
- 1 Up-Grade
- (en diverse eieren en incubators)
Ik heb al diverse Sun Stone, King's Rock en Up-Grade items weggegooid. Metal Coat is zeldzamer, en Dragon Scale is het meest zeldzaam (in mijn beleving).
Mijn limiet is nog steeds 250 
Mn gyms worden altijd veel te snel eruit geknalt..

Mn gyms worden altijd veel te snel eruit geknalt..
Wauw, daar ben ik zeg maar best wel jaloers opHaay schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 11:50:
[...]
Ik zit op mijn werk (5 dagen in de week) zo ongeveer letterlijk bovenop een Pokéstop, dus kan de hele dag door draaien aan dat ding om mijn inventory aan te vullen. En ja, als je dan aan je limiet zit, dan ga je lagere items (rode ballen bv) weggooien om ruimte te maken voor betere items.
Mijn inventory op dit moment:
595 items van 600 (dat is mijn limiet)
- 108 Max Potion
- 51 Max Revive
- 260 Great Ball
- 115 Ultra Ball
- 10 Razz
- 9 Nanab
- 28 Pinap
- 1 Sun Stone
- 1 King's Rock
- 1 Metal Coat
- 1 Up-Grade
- (en diverse eieren en incubators)
Ik heb al diverse Sun Stone, King's Rock en Up-Grade items weggegooid. Metal Coat is zeldzamer, en Dragon Scale is het meest zeldzaam (in mijn beleving).
Eindhoven Centrum is voor mij 24 kilometer op de fiets, dus dan ben ik al gauw een uur aan het fietsenT4F.nl_Muad schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 10:58:
tja, ik fiets wel eens naar eindhoven centrum. Kom daar door een lange straat met 20-30 pokestops. Heen, terug, 40-60. Keer 4-5 items, dan gaat het hard. Laat staan als je die weg elke dag mag fietsen.
Moet gewoon meer het dorp in bij mij, of ergens in de buurt een situatie zoeken waar er meerdere pokestops op minder dan 5 minuten loopafstand van elkaar zitten en dan daartussen heen en weer lopen ofzo..
Vrijstaand 1990 | Brabant | 210m2 | Quatt Hybrid Duo | 100 m2 VVW | HR++ | 7cm spouwmuur isolatie | 7cm dakisolatie | Gasverbruik voor Quatt: 1700m3
Ik moet effe 5 min. lopen om bij de stops in het centrum te komen. Gisteravond laat ook even een uurtje gewandeld om mijn ballenvoorraad op peil te houden. Met Lucky Egg aan twee first spins en één first catch gedaan en tussendoor stops spinnen en terwijl ik tussen de stops loop beesten evolueren en vangen en evt. direct ook evolueren. Had het zo getimed dat het ei om 4 min na middernacht afliep.Vetifuro schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 12:13:
[...]
Moet gewoon meer het dorp in bij mij, of ergens in de buurt een situatie zoeken waar er meerdere pokestops op minder dan 5 minuten loopafstand van elkaar zitten en dan daartussen heen en weer lopen ofzo..
Looprondje heeft 8 stops dat bij beetje doorwandelen in goed 5 min te doen is. Als ik het per fiets doe maak ik een iets groter rondje met 10 stops zodat je ook de 10 stops bonus af en toe krijgt.
Maar aangezien ik PoGo speel óm de lichaamsbeweging is het dus eigenlijk wel zo goed dat ik geen homestop heb.
Ik gebruik dan deze appjes om de tijd bij te kunnen houden.
Ik start het ei dan op de hele minuut en onthou op welke minuut.
Google Play: SecondStatus(second clock)
En deze rechts bovenin maar die kun je evt. per ongeluk stoppen dus vandaar deze back-up hierboven.
Google Play: Floating Stopwatch
Op het einde doe ik altijd wat laatste evoluties dus dan kun je het LE op je scherm niet zien en dan zijn die altijd zichtbare tijden onmisbaar.
Dat snap ik goed, is ook niet te doen als je hier verder vanaf woont. Maar meer om even aan te geven dat je dus best de luxe kan hebben van teveel ballen. Stad maakt het echt zoveel makkelijker. Of op een pokestop wonen/werken. Had er vorig jaar een op vakantie. Leuk met 2 kleine kinderen die nog veel slapen. Boekje op het balkon en om de 5 min ff draaienVetifuro schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 12:13:
[...]
[...]
Eindhoven Centrum is voor mij 24 kilometer op de fiets, dus dan ben ik al gauw een uur aan het fietsen
Vanmiddag eindelijk eens een beeld in real life gezien waar ik al sinds het begin een Pokéstop van spin
De "Hommage aan Marten Toonder" is weer teruggezet bij station Blaak blijkbaar.
Zojuist gelezen op de site van Pokémon go dat er van 5 mei t/m 8 mei extra veel grass Pokémon te vangen zijn! Hopelijk kom ik nu dan eindelijk wat chikorita's tegen..
Maar even quoten van hier.
Dat is dan dus dit lijstje?Trainers,
Professor Willow's research into Pokémon habitats around the world has uncovered some interesting findings. His initial reports indicate that we’ll see an influx of Grass-type Pokémon sometime this weekend. These Pokémon will appear in the wild more frequently starting the afternoon of May 5, but only for a short period of time. We anticipate that Pokémon will return to their normal habitats on May 8, 2017 PDT.
Help us contribute to Professor Willow’s ongoing research by catching as many Grass-type Pokémon as possible this weekend. While you’re out with friends and family, don’t forget to document your findings using the Pokémon GO AR camera and share your screenshots on social media using #PokemonGO.
—The Pokémon GO team
[ Voor 4% gewijzigd door CaptJackSparrow op 04-05-2017 21:37 ]
Hier ook , 5 X 10 KM eireren in 3 dagen. gemiddeld 1 op 2.CaptJackSparrow schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 19:30:
wacht er nog op een en dan alle 6 tegelijk aanzetten.
mareep nog steeds nodig, en een larvitar zou ook wel welkom zijn. BIjna 300 KM ermee gelopen en pas op 82 snoepjes . unown ook nog steeds niet gezien, en over de special items dat blijft een drama, ondertussen 29 items gehad , maar nog steeds geen upgrade
[ Voor 7% gewijzigd door Peter F op 04-05-2017 22:53 ]
Mijn broer heeft blijkbaar een magicarp van 98%... Ik ben bijna jaloers op hem
al heb ik er zelf 1 van 92 of 96%
[ Voor 17% gewijzigd door Fordox op 04-05-2017 23:06 ]
Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.
Ik had er een van 98%... én een van 100%.Fordox schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 23:03:
Mijn broer heeft blijkbaar een magicarp van 98%... Ik ben bijna jaloers op hemal heb ik er zelf 1 van 92 of 96%
Kan je broer weer jaloers zijn op mij.
Ach ja... 'there's always a bigger fish'...
Hier in de buurt was het water event zonder Totodile, zou dit event dan ook zonder Chikorita zijn?Vetifuro schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 21:24:
Zojuist gelezen op de site van Pokémon go dat er van 5 mei t/m 8 mei extra veel grass Pokémon te vangen zijn! Hopelijk kom ik nu dan eindelijk wat chikorita's tegen..
Ja ik ben bang voor hetzelfde, afgelopen week mijn eerste Totodiles gevangen op Tenerife. Maar gelukkig spendeer ik komend weekend in Valkenburg, dus hoop daar wat meer geluk te hebben wat betreft het uitbreiden van mijn pokédexschaapiej schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 07:21:
[...]
Hier in de buurt was het water event zonder Totodile, zou dit event dan ook zonder Chikorita zijn?
Dus het event begint hier vanavond 21:00?? Hopelijk kan ik eindelijk Tangela aan mijn dex toevoegen.CaptJackSparrow schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 21:34:
Maar even quoten van hier.
[...]
Dat is dan dus dit lijstje?
Shiny Bulbasaur zou mogelijk te vinden zijn in het grass event.
[ Voor 7% gewijzigd door Zeror op 05-05-2017 09:42 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Dit is niet bevestigd. Met zegt dat in de Promo er een Shiny Bulbasaur te zien was, echter is er (volgens TheSilphRoad) nog niemand die een Shiny Bulbasaur gevangen heeft. Ik twijfel ook of de Promo een Shiny Bulbasaur laat zien. Ik vind hem redelijk normaal eruit zien.
Lijstje geeft alleen de grass-type Pokémon aan.sarlo schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 08:57:
Ik zie in dat lijstje ook Celebi?!
Niet dat dit het lijstje is welke meer (of überhaupt) gaan spawnen tijdens dit event.
Denk dat ze de Legendary beesten pas los gaan laten als niemand meer speelt!
Die promo was ook een normale Bulbasaur, dus tja
Is dat al bevestigd dan?
Hier denken ze toch dat het een shiny is.
https://webjunkiesblog.bl...-for-worldwide-bloom.html
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Ondertussen merk ik dit ook wel. Normaal had ik om de 25 eitjes eens een 10km ei. Nu sta ik er met 3 opCaptJackSparrow schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 19:30:
Je hoort me alvast niet klagen, ik heb sinds deze week ook mijn 500 eitjes medaille gehaald
Ik heb sinds het paasevent juist geen tien km eieren meer gekregen!Shadow_J schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 12:25:
[...]
Ondertussen merk ik dit ook wel. Normaal had ik om de 25 eitjes eens een 10km ei. Nu sta ik er met 3 op![]()
Je hoort me alvast niet klagen, ik heb sinds deze week ook mijn 500 eitjes medaille gehaald
Het is wat laat maar Pogo staat ff op laag pitje. Dit weekend wil ik wel weer ff er voor gaan
:
Begonnen op: 07-06-2016
Aantal dagen : 332
Totale XP : 7.542.519 (Level 36)
Aantal stops: 17.153 (gem. per dag: 51.67)
Aantal gevangen: 16.275 (gem. per dag: 49,02)
Aantal KM: 1303,1 (gem. per dag: 3.92)
Aantal eieren: 1.222 (gem. per dag: 3.68)
Caught/Seen: 214 / 216
:
Begonnen op: 07-06-2016
Aantal dagen : 332
Totale XP : 7.542.519 (Level 36)
Aantal stops: 17.153 (gem. per dag: 51.67)
Aantal gevangen: 16.275 (gem. per dag: 49,02)
Aantal KM: 1303,1 (gem. per dag: 3.92)
Aantal eieren: 1.222 (gem. per dag: 3.68)
Caught/Seen: 214 / 216
*****Laryx runs aroound the room pretending to be a plane.<BR>VROOOM!!!!<BR>
Dat hij nu echt of niet echt shiny is is niet de enige reden dat ze dat denken. Gewoon omdat water event er 1 had verwacht nu eigelijk iedereen er ook wel een nieuwe

Het is persoonlijk maar ik vind dat de kleur wel afwijkt van de normale.
hmm 1 Magikarp van 100% (inmiddels Gyarados met Bite en Hydro Pump) en 2 van 98% geldt dat ookCaptJackSparrow schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 23:36:
[...]
Ik had er een van 98%... én een van 100%.Beide nu Gyaradossen.
Kan je broer weer jaloers zijn op mij.
Ach ja... 'there's always a bigger fish'...... wie heeft er TWEE van 100%?
Trouwens nog nooit een shiny tegengekomen
Exeggcute galore hier met dat tijdelijke event! Uurtje gelopen en ik kan een nieuwe ananasboom bouwen mits er een geschikte evolutiekandidaat is.
Geen Bulba's of Chikorita's gezien. Wel een paar Sunkern's, Oddish, Gloom en Bellsprout die ik hier anders ook nooit tegenkom in water- en gevogeltegebied.
Geen Bulba's of Chikorita's gezien. Wel een paar Sunkern's, Oddish, Gloom en Bellsprout die ik hier anders ook nooit tegenkom in water- en gevogeltegebied.
Hier bergen exeggcute's, wat sunkerns en net ook een Tangela
Wel leuk even een paar dagen wat anders op de radar thuis!
Wel leuk even een paar dagen wat anders op de radar thuis!
Het lijkt wel een paas-event met al die Exeggcutes
iedereen een palmboom!
Op de locale webkaart staat dat 22% van alle spawns op dit moment een Exeggcute is
Verder is het maar karig, 1 Chikorita gevangen. Daar wil ik wel wat meer van zien. Die Sunkern, Oddish en Bellspout interesseren mij echt geen hol, en ik denk niemand.
Sowieso is tweederde van de beesten nog gewoon pidgey/rattata/sentret met af een toe een verdwaalde Natu
Op de locale webkaart staat dat 22% van alle spawns op dit moment een Exeggcute is

Verder is het maar karig, 1 Chikorita gevangen. Daar wil ik wel wat meer van zien. Die Sunkern, Oddish en Bellspout interesseren mij echt geen hol, en ik denk niemand.
Sowieso is tweederde van de beesten nog gewoon pidgey/rattata/sentret met af een toe een verdwaalde Natu
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Ik dacht dat het aan mij lag. Giseravond naar Rotterdam gereden, het park naast het Erasmus MC, want daar zouden meerdere Totodile nests zitten volgens Silphroad.
Flink wat Totodile gevangen, maar nog meer Exeggcute en een aantal Sunkern.
Flink wat Totodile gevangen, maar nog meer Exeggcute en een aantal Sunkern.
Kwam vanochtend door Nijmegen heen en ik zag op afstand dat er ontzettend veel lures aan stonden in het centrum. Dacht heel even dat het wellicht een georganiseerd iets zou kunnen zijn, maar toen bekeek ik één van de lures en wist ik alweer hoe laat het was... o.a. de volgende namen:
LureMeister160
LureMeister097
LureMeister155
LureMeister174
LureMeister152
Ik hoef de rest niet te zien om te weten wat voor namen daar naar voren komen...
Stonden in totaal zo'n 30 lures aan.
LureMeister160
LureMeister097
LureMeister155
LureMeister174
LureMeister152
Ik hoef de rest niet te zien om te weten wat voor namen daar naar voren komen...
Het kan ook aan mij liggen ,maar sinds het event hapert de game echt ontzettend.
Framedrops. ballen die alle kanten op gaan.
Ik hoop zo op kijkduin dat het beter gaat.
Framedrops. ballen die alle kanten op gaan.
Ik hoop zo op kijkduin dat het beter gaat.
Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling
Alle pokestops in de Efteling zijn ook voorzien van lures! Door willekeurige namen haha. Of bots of Niantic heeft niet zulke nette namen gebruikt. Weet namelijk niet of het bij het event hoort?schaapiej schreef op zaterdag 6 mei 2017 @ 12:31:
Kwam vanochtend door Nijmegen heen en ik zag op afstand dat er ontzettend veel lures aan stonden in het centrum. Dacht heel even dat het wellicht een georganiseerd iets zou kunnen zijn, maar toen bekeek ik één van de lures en wist ik alweer hoe laat het was... o.a. de volgende namen:
LureMeister160
LureMeister097
LureMeister155
LureMeister174
LureMeister152
Als het regent in mei, dan is april voorbij
Door het grasevent duren de lures 6 uur dus dat is dood normaal.aDutchCow schreef op zaterdag 6 mei 2017 @ 15:00:
[...]
Alle pokestops in de Efteling zijn ook voorzien van lures! Door willekeurige namen haha. Of bots of Niantic heeft niet zulke nette namen gebruikt. Weet namelijk niet of het bij het event hoort?
Niantic heeft nog nooit zelf lureevents gehouden of aangestoken volgens mij.
Wel zonde van die bots die zo lureevents doen want dat is eigenlijk gewoon diefstal van niantic. Die inkomsten kunnen ze normaal deels gebruiken om het spel te verbeteren.
Wij profiteren er in ieder geval wel van
Bots waarschijnlijk of een creatieve efteling medewerkeraDutchCow schreef op zaterdag 6 mei 2017 @ 15:00:
[...]
Alle pokestops in de Efteling zijn ook voorzien van lures! Door willekeurige namen haha. Of bots of Niantic heeft niet zulke nette namen gebruikt. Weet namelijk niet of het bij het event hoort?
Tot wanneer duurt het grasevent exact?
Moet nog 5 Hoppips namelijk.
xienator schreef op zondag 7 mei 2017 @ 08:32:
Tot wanneer duurt het grasevent exact?
Er is geen exacte tijd genoemd, maar 5 Hoppip moet lukken toch vandaag en (een deel van) morgen?These Pokémon will appear in the wild more frequently starting the afternoon of May 5, but only for a short period of time. We anticipate that Pokémon will return to their normal habitats on May 8, 2017 PDT.
Vanochtend een rondje Sonsbeek gemaakt, maar daar was echt niks te merken van het event. De standaard spawns met heel af en toe eens wat gras spul... Mijn laatste 3 kilometer gemaakt voor Typhlosion. Die kan mooi in mijn rijtje van gehandicapte beesten aangezien ie Solar Beam heeft gekregen!
Gisteren genoeg Sunkerns gevangen om een Sunflora te kunnen maken 
Ook een paar Chikorita's gevangen voor een Bayleef
En verder veel Exeggcutes te vangen en hier en daar een Bulbasaur
Ook een paar Chikorita's gevangen voor een Bayleef
En verder veel Exeggcutes te vangen en hier en daar een Bulbasaur
Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X
Ik heb amper tot geen gras pokemons gezien in 2 dagen tijd.. echt geen reet aan.. ik hoopte om me balb te evolven maar nee =( teleurgesteld !
AMD 7800X3D, ASUS ROG STRIX X678E-E GAMING, G.Skill Trident Z Neo F5 6000mhz, Gigabyte GeForce RTX 4070 Ti EAGLE OC 12G
In mijn straat (1 km lang) kom ik regelmatig Bulbasaurs tegen, op de 9 pokéstops zit er toch wel elk uur 2 of 3 bulbasaurs.JinShepard schreef op zondag 7 mei 2017 @ 17:23:
Ik heb amper tot geen gras pokemons gezien in 2 dagen tijd.. echt geen reet aan.. ik hoopte om me balb te evolven maar nee =( teleurgesteld !
Ik had zelf gehoopt om een Tangela te kunnen vangen, deze mis ik nog.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Het is niet de bedoeling dat hacks, cheats, GPS-spoofs of dataminers besproken worden op dit forum. Ook is het bespreken van 3rd party apps en sites niet toegestaan die gegevens gebruiken/zichtbaar maken die normaal gesproken niet zichtbaar zijn. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers. Discussie over het gebruik van IV calculators is wel toegestaan.
Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.
Online IV calculator
Evolve calculator
Pokémon movesets
Server status
Het is niet de bedoeling dat hacks, cheats, GPS-spoofs of dataminers besproken worden op dit forum. Ook is het bespreken van 3rd party apps en sites niet toegestaan die gegevens gebruiken/zichtbaar maken die normaal gesproken niet zichtbaar zijn. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers. Discussie over het gebruik van IV calculators is wel toegestaan.
Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.
Online IV calculator
Evolve calculator
Pokémon movesets
Server status