[iOS/Android] Pokémon GO - Deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 89 ... 100 Laatste
Acties:
  • 396.413 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Therapy777
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 05-09 22:23

Therapy777

Metal!

Wilde net een ticket bij Niantic maken, ging naar pokemon app om de versie op te zoeken. Nu werkt ie weer :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Lijkt er op dat ze daar weer even 'een Nianticje' hebben gedaan. :+

Hier werkt alles vooralsnog gewoon, op drie toestellen waarvan de oudste op 4.4.4. draait. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pathogen
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15-09 10:06

Pathogen

Shoop Da Whoop

Safetynet is weer groen hier, PoGo werkt spontaan ook weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
  • Laatst online: 17-09 07:40
Werkt nu ook weer met Developer options aan. Crisis voorbij :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-09 13:57
Net maar de Pokemon Go Plus besteld, wil toch weer meer gaan lopen en dan is een band wel handig lijkt mij.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online
Mars18 schreef op maandag 24 april 2017 @ 14:07:
Net maar de Pokemon Go Plus besteld, wil toch weer meer gaan lopen en dan is een band wel handig lijkt mij.
Jammer dat ze die niet ook in de shop hebben staan. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Therapy777

Therapy777

Metal!

M'n enige 10km ei uit het event... en porygon :( :( :(

[ Voor 4% gewijzigd door Therapy777 op 24-04-2017 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Therapy777 schreef op maandag 24 april 2017 @ 15:07:
Ik krijg zojuist een Larvitar met 26 candy uit m'n 10km-ei van het event!

Appraise gaf goede scores en aangezien ik het speel voor m'n pokedex ook gelijk geëvolueerd in Puppytar (en ik maar denken dat is een hond ofzo, na GEN-1 (blue/yellow)) nooit meer naar omgekeken tot afgelopen juli 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pathogen

Pathogen

Shoop Da Whoop

Hm, ik zou wel een Porygon lusten momenteel, versie 2 staat nog op mijn to-do list ondanks dat mijn eerste evo item een upgrade was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
  • Laatst online: 17-09 07:40
Therapy777 schreef op maandag 24 april 2017 @ 15:07:
Nice, die heb ik nog steeds niet :+. Jij wel zo te zien aan je reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zunrob
  • Registratie: April 2009
  • Nu online
Bij mij werkt het gelukkig ook weer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aljooge
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 22:09
Mars18 schreef op maandag 24 april 2017 @ 14:07:
Waar koop je een pokemon go plus?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gravediggerxx
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 18-09-2020
aljooge schreef op maandag 24 april 2017 @ 19:16:
[...]

Ik heb er recent een bij dreamland gekocht omdat andere winkels er geen beschikbaar hadden.
Op google vind je vast wel zelf waar :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ZodiacNL
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15-09 20:38

ZodiacNL

Crazy Cow Squad

De mijne komt bij de Wehkamp vandaan, laatste plek waarvan ik het zou verwachten :9

Crazy Cow Squad

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• sarlo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-09 09:17
Na heel veel vloeken en tieren, moedeloos worden van alle eieren die niks opleveren en uren en uren lopen op zoek naar mijn nemesis, kan ik eindelijk zeggen dat mijn gen1 dex compleet is 8) 8)

Ik kwam waarempel zo maar een Tangela in het wild tegen. Aangezien de vorige er tussenuit kneep en ik dus zwaar over de flos was :+ had ik nu meer geluk en was één razz berry en één ultraball voldoende.

/me Sarlo werd raar aangekeken door omstanders toen hij riep: "yes eindelijk de laatste Pokemon, gotchaaaaa." O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mars18
[...]

Bol.com 40 euro

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 17:07
[...]

Lagen van de week ook bij de Media Markt in Rotterdam centrum. Stuk of 10.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RickS29
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 18:55
sarlo schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 07:02:
Na heel veel vloeken en tieren, moedeloos worden van alle eieren die niks opleveren en uren en uren lopen op zoek naar mijn nemesis, kan ik eindelijk zeggen dat mijn gen1 dex compleet is 8) 8)

Ik kwam waarempel zo maar een Tangela in het wild tegen. Aangezien de vorige er tussenuit kneep en ik dus zwaar over de flos was :+ had ik nu meer geluk en was één razz berry en één ultraball voldoende.

/me Sarlo werd raar aangekeken door omstanders toen hij riep: "yes eindelijk de laatste Pokemon, gotchaaaaa." O-)
Nice, ik heb gisteravond ook mijn laatste gevangen, kwam eindelijk Hitmonchan tegen in het wild. :P

Xbox Live Gamertag: RickS29 | FC 2552-4842-4168

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maikelbeerkens
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 15-09 13:02
sarlo schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 07:02:

Tijdens het paasevent heb ik wel een stuk of 5 tangela uit de 2km eieren gehad _O-
Maar niet 1 arodactyl die ik nog moet om mijn GEN1 te voltooien :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RigolleM
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17:51
Maar niet 1 arodactyl die ik nog moet om mijn GEN1 te voltooien :-(
Te weinig gewandeld of eitjes gehatcht... ;-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11:10

Haan

dotnetter

Net even gecheckt, ik had mijn Aerodactyl op 2 augustus, precies twee weken nadat ik begonnen ben met spelen >:)

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online
Haan schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 13:26:
Net even gecheckt, ik had mijn Aerodactyl op 2 augustus, precies twee weken nadat ik begonnen ben met spelen >:)
En ik kreeg mijn eerste Tangela op 29/7, net drie weken nadat ik begonnen was. Precies een maand later een tweede en vier dagen geleden een derde.

Het is altijd wel grappig om te lezen hoe sommige beesten de ene speler zéér lang, om gék van te worden, weten te ontgaan terwijl ze de ander zijn komen aanwaaien. :+

Maar die hebben dan vaak weer een andere Nemesis. :X _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Therapy777

Therapy777

Metal!

ksborg schreef op maandag 24 april 2017 @ 15:47:
[...]

Nice, die heb ik nog steeds niet :+. Jij wel zo te zien aan je reactie.
Porygon was hier op bijna elke hoek van de straat wel te vinden tijdens dat een event, weet even niet meer welke dat was. Volgens mij valentijn.

[ Voor 3% gewijzigd door Therapy777 op 25-04-2017 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autofan1985
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 11-01-2024
CaptJackSparrow schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 14:06:
[...]

En ik kreeg mijn eerste Tangela op 29/7, net drie weken nadat ik begonnen was. Precies een maand later een tweede en vier dagen geleden een derde.

Het is altijd wel grappig om te lezen hoe sommige beesten de ene speler zéér lang, om gék van te worden, weten te ontgaan terwijl ze de ander zijn komen aanwaaien. :+

Maar die hebben dan vaak weer een andere Nemesis. :X _O-
Idd, zo begon mijn maat met spelen op 9 juli en uit letterlijk zijn eerste 10 km ei kreeg hij 12 juli al een Snorlax. Ik daarentegen moest er 640 eieren voor uitlopen tot ik op 10 april eindelijk mijn eerste Snorlax kreeg. :+ En dit betreft notabene 2 mensen uit hetzelfde dorp...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M_G
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 23-07 12:23

M_G

Bijna alsof het willekeurig is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 18-09 13:05

Fordox

00101010

Mn Snorlax was mn eerste 10km ei, en mn Aerodactyl had ik in het wild gevangen in Oslo, Noorwegen :p
Maar ik mag er nog wel een hoop om alles te hebben helaas..

Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow_J
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 19-09 09:51
Fordox schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 15:48:
Mn Snorlax was mn eerste 10km ei, en mn Aerodactyl had ik in het wild gevangen in Oslo, Noorwegen :p
Maar ik mag er nog wel een hoop om alles te hebben helaas..
Nog 15 eitjes en ik zit aan 500, maar nog steeds geen Snorlax er uit gekregen.

Gelukkig heb ik er wel al in het wild gevangen en met de beste 300km gewandeld om hem op 2.9k te krijgen :p Uiteindelijk krijg je wel elke pokemon uit de game, maar bij sommige kan het heel lang duren. Tangela was denk ik ook mijn voorlaatste dat ik nog miste :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZodiacNL
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15-09 20:38

ZodiacNL

Crazy Cow Squad

Heeft iemand hier eigenlijk al een Unown gevangen?
Een Facebook groep rapporteerde er eentje in Edinburgh maar dat is ook de enige waar ik wat van gehoord heb.

Crazy Cow Squad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17-09 15:02

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

ZodiacNL schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 19:25:
Een Facebook groep rapporteerde er eentje in Edinburgh maar dat is ook de enige waar ik wat van gehoord heb.
Jup, weekje of wat geleden hier in de buurt. In dit topic heb ik ook al meerdere meldingen voorbij zien komen.

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
1e ervaring met de Pokemon Go Plus.

- Jammer dat hij alleen normale ballen gebruikt, waarom kan die geen andere ballen gebruiken?
- Kan ik het trillen uitzetten?, bij settings in Pokemon Go staat trillen al uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freggell
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06-08-2024
Mars18 schreef op woensdag 26 april 2017 @ 06:55:
1e ervaring met de Pokemon Go Plus.

- Jammer dat hij alleen normale ballen gebruikt, waarom kan die geen andere ballen gebruiken?
Ervoor zorgen dat je geen normale ballen hebt. Hoe moet dat ding anders bepalen wat voor ballen gebruikt moeten worden?
- Kan ik het trillen uitzetten?, bij settings in Pokemon Go staat trillen al uit.
Denk ik niet, hoe moet je anders weten dat er iets is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
freggell schreef op woensdag 26 april 2017 @ 07:49:
[...]

Ervoor zorgen dat je geen normale ballen hebt. Hoe moet dat ding anders bepalen wat voor ballen gebruikt moeten worden?

[...]

Ik had gisteren dus geen rode ballen, maar dan gaf die aan dat ik geen ballen had om een pokemon te vangen, terwijl ik wel andere ballen had

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freggell
Mars18 schreef op woensdag 26 april 2017 @ 07:54:
[...]
Ik had gisteren dus geen rode ballen, maar dan gaf die aan dat ik geen ballen had om een pokemon te vangen, terwijl ik wel andere ballen had
-O-

Dat is wel heel erg klote. Hebben ze nog iets om te verbeteren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pathogen

Pathogen

Shoop Da Whoop

Heb al genoeg mensen met Unowns voorbij zien komen. Zelf helaas nog niet gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online
freggell schreef op woensdag 26 april 2017 @ 07:49:
[...]

Door bijv. de kleur van het cirkeltje te registreren. Is natuurlijk een byte in de datastream. En dan instelbaar maken wat je dan wilt doen. Geel > Blauwe bal, Bruin > Ultraball. Desnoods per beest instelbaar maken in een stukje software. Er kan heel veel meer maar het is nu de meest domme implementatie.
[...]

Hoef je toch niet te weten? Ding spint automatisch stops en vangt automatisch beesten. Als je zo ver bent dan kijk je zelf wel weer op je foon. Ook dat moet prima instelbaar te maken zijn maar ook hier de meest domme implementatie. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-09 11:03
CaptJackSparrow schreef op woensdag 26 april 2017 @ 09:56:
Door bijv. de kleur van het cirkeltje te registreren. Is natuurlijk een byte in de datastream. En dan instelbaar maken wat je dan wilt doen. Geel > Blauwe bal, Bruin > Ultraball. Desnoods per beest instelbaar maken in een stukje software. Er kan heel veel meer maar het is nu de meest domme implementatie.
Hier kan Niantic mooi eens kijken naar hoe de bots werken. Daar kun je echt ontzettend veel instellen! Aangeven welke bal vanaf welke CP er gebruikt moet worden. Wanneer een Razz gebruikt moet worden (zal tegenwoordig ook wel met Pinap kunnen). Welke Pokémon negeren etc etc etc.

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17-09 15:02

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

CaptJackSparrow schreef op woensdag 26 april 2017 @ 09:56:

[...]

Hoef je toch niet te weten? Ding spint automatisch stops en vangt automatisch beesten. Als je zo ver bent dan kijk je zelf wel weer op je foon. Ook dat moet prima instelbaar te maken zijn maar ook hier de meest domme implementatie. :X
Moet je er niet op drukken om te spinnen/gooien dan?

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online
Spike_wolf schreef op woensdag 26 april 2017 @ 10:35:
[...]

Moet je er niet op drukken om te spinnen/gooien dan?
Wat ik er van meen gelezen te hebben niet nee. Niet onlogisch ook. Op een knopje drukken voegt nou niet bepaald veel toe aan de 'spelervaring'.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Shadow_J
YES ! Gisteren voor de eerste keer een Snorlax uit een eitje gekregen. Het was nog een 10km eitje van het event van vorige week. 85IV dus ik weet weer waar mijn candy in kunnen nadat ik met Larvitar nog enkele 100den km's gewandeld heb :p

Al heb ik er al 5 à 6 gevangen in het wild, de moment dat je eentje hatched uit een eitje komt er toch spontaan een vreugde kreet. En als extra bonus is het nieuwe eitje dat ik uit een stop haalde ook 10km, hopelijk een mooi voorteken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gitarist
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

Gitarist

Jan

Zijn de gele ballen op bij Niantic? Heb al vrij lang (> 1,5 week) geen gele ballen meer ontvangen bij een stop. En da's jammer, want ik heb er geen meer!

* Gitarist moest even klagen hoor, sorry! ;)

[ Voor 15% gewijzigd door Gitarist op 26-04-2017 11:55 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online
Gitarist schreef op woensdag 26 april 2017 @ 11:55:
Zijn de gele ballen op bij Niantic? Heb al vrij lang (> 1,5 week) geen gele ballen meer ontvangen bij een stop. En da's jammer, want ik heb er geen meer!

Jij bent zeker niet lief geweest want ik krijg ze nog zat. ;) Vanmorgen bij mijn laatste spin nog twee tegelijk, samen met een rode en een potion. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JamesB009
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 25-07 19:29

JamesB009

Sjimmeh!!

Ook hier krijg ik er nog zat, per 5 a 10 spins wel 1 denk ik.
Zit nu op 350+ gele ballen of zo.
Gitarist schreef op woensdag 26 april 2017 @ 11:55:

1337 | RLVANT | Canon EOS 5D Mark II + 500D | 70-200 F4 L IS | 100mm L F2.8 IS macro | 17-40 F4 L | 50mm F1.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erwin26
  • Laatst online: 29-04 13:15
Sja wat moet ik met een slowking met fireblast?

Slowbro

Edit: goede naam haha

[ Voor 7% gewijzigd door erwin26 op 26-04-2017 12:18 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online
erwin26 schreef op woensdag 26 april 2017 @ 12:10:
Sja wat moet ik met een slowbro met fireblast?

[afbeelding]
Fikkie stoken. :P Kannie het zelf met zijn Water Gun ook weer blussen. Handig hoor. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autofan1985
Sja wat moet ik met een slowbro met fireblast?

[afbeelding]
Op een Slowbro niks, maar op een Slowking vind ik het wel leuk. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gitarist
  • Niet online

Gitarist

Jan

CaptJackSparrow schreef op woensdag 26 april 2017 @ 12:07:
[...]

Jij bent zeker niet lief geweest want ik krijg ze nog zat. ;) Vanmorgen bij mijn laatste spin nog twee tegelijk, samen met een rode en een potion. :P
Zal wel weer een gevalletje pech hebben zijn dan :'(

Heb ik ook met de special items. Heb nog steeds geen enkele Dragon scale en Sun stone ontvangen. Maar natuurlijk wel vier Metal coats en twee Up-grades, maar daar heb ik dan weer niks (meer) aan. Ook heb ik al weer zo "veel" King's Rocks gekregen dat de Slowkings en Politoeds zo langzamerhand al weer saai worden...

Maar ach, dat geldt eigenlijk ook voor het hele spel en dat maakt het ook wel weer leuk. Veel mensen klagen over dat ze geen Aerodactyl hebben, terwijl ik er twee heb. Daarentegen mis ik weer een Snorlax. En zo zijn er nog tig voorbeelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:13
ZodiacNL schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 19:25:
Fort Kijkduin in Den Helder kwam er bijna elke avond wel 1 tevoorschijn 2 weken lang, nu helaas niets meer maar wel regelmatig rare pokemons

System | Racing is in my Blood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RigolleM
Maar ach, dat geldt eigenlijk ook voor het hele spel en dat maakt het ook wel weer leuk. Veel mensen klagen over dat ze geen Aerodactyl hebben, terwijl ik er twee heb. Daarentegen mis ik weer een Snorlax. En zo zijn er nog tig voorbeelden.
Dat je geen Snorlax hebt dat is je eigen schuld, ze spawnen tot her en der, het is niet dat je afhankelijk bent van egg hatching, zoals de Aerodactyl. Heb al 2x een Snorlax (weliswaar met lage cp) gevangen in het wild zonder behulp van andere middelen. Ook al een paar gevangen met assistentie en dan is het gewoon een kwestie dat je binnen de tijd op die plaats geraakt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• P.K.
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 18:53

[afbeelding]

Lekker trollen bij PvP zodra dat er is. Helemaal als je tegenstander dan denkt je weg te vagen met een gras Pokemon. :+
Gitarist schreef op woensdag 26 april 2017 @ 12:30:
[...]

Heb ik ook met de special items. Heb nog steeds geen enkele Dragon scale en Sun stone ontvangen. Maar natuurlijk wel vier Metal coats en twee Up-grades, maar daar heb ik dan weer niks (meer) aan. Ook heb ik al weer zo "veel" King's Rocks gekregen dat de Slowkings en Politoeds zo langzamerhand al weer saai worden...
Ik blijf het idee houden dat die items ook hun eigen biomes hebben.
In het begin kreeg ik alleen Kings Rock en MetalCoat, sinds ik een GoPlus heb (en dus meer verschillende pokestops meepak) is de verdeling veel normaler. Heb er nu van elke minimaal eentje op voorraad. :P

[ Voor 49% gewijzigd door P.K. op 26-04-2017 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-09 11:03
RigolleM schreef op woensdag 26 april 2017 @ 12:47:
[...]

Dat je geen Snorlax hebt dat is je eigen schuld, ze spawnen tot her en der, het is niet dat je afhankelijk bent van egg hatching, zoals de Aerodactyl. Heb al 2x een Snorlax (weliswaar met lage cp) gevangen in het wild zonder behulp van andere middelen. Ook al een paar gevangen met assistentie en dan is het gewoon een kwestie dat je binnen de tijd op die plaats geraakt.
Het scheelt dat je Aerodactyl ook gewoon kunt vangen :)

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freggell
[...]

Aerodactyl spawned ook gewoon in het wild hoor. Misschien niet zo vaak als Snorlax, maar hij is er zeker wel. Er is geen enkele pokemon die alleen uit eieren komt (het lijkt er alleen wel op).

Gelukkig heb ik ondertussen alle evo items wel een keer gehad. Er zijn er een paar die ik vaker heb, maar heb alle evoluties kunnen maken of kan ik maken maar wacht dan nog op een goede pokemon.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Autofan1985
[...]

Heb anders nog nooit ook maar 1 wilde Snorlax gezien, Aerodactyl wel daarentegen. Dat jij nog geen Aerodactyl gevangen hebt zou ik dan ook je eigen schuld kunnen noemen... Het verschilt gewoon van plek tot plek wat er wel en niet spawnt.
Gitarist schreef op woensdag 26 april 2017 @ 12:30:
[...]

Ik heb dan weer Dragon Scale en Sun Stones over, maar nog nooit ook maar 1 Metal Coat gehad. RNG kan soms een bitch zijn. ;)

[ Voor 37% gewijzigd door Autofan1985 op 26-04-2017 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillStream
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 20-06-2024
P.K. schreef op woensdag 26 april 2017 @ 13:00:

Ik blijf het idee houden dat die items ook hun eigen biomes hebben.
In het begin kreeg ik alleen Kings Rock en MetalCoat, sinds ik een GoPlus heb (en dus meer verschillende pokestops meepak) is de verdeling veel normaler. Heb er nu van elke minimaal eentje op voorraad. :P
Ik heb ondertussen alle evo items minimaal 1x gehad, allemaal uit 1 en de zelfde stop...
Autofan1985 schreef op woensdag 26 april 2017 @ 13:13:
[...]

Heb anders nog nooit ook maar 1 wilde Snorlax gezien, Aerodactyl wel daarentegen. Dat jij nog geen Aerodactyl gevangen hebt zou ik dan ook je eigen schuld kunnen noemen... Het verschilt gewoon van plek tot plek wat er wel en niet spawnt.
Ik ben geen van beide ooit tegenkomen, en ook (nog) niet uit een ei gehad...

[ Voor 31% gewijzigd door KillStream op 26-04-2017 13:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mirx_NL
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 11:57

[afbeelding]

Dat dacht ik eerst ook, tot de IV tool aangaf dat confusion/fireblast de beste combi is voor een slowking voor zowel attack als defense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RigolleM
Autofan1985 schreef op woensdag 26 april 2017 @ 13:13:
[...]

Ik schrijf nergens dat ik geen Aerodactyl heb, ondertussen 187 candies van dat beest, maar enkel uit eitjes.
En inderdaad heb die ook eens gezien op een map, maar vond het niet de moeite om er naar toe te rijden, dus niet alleen uit eieren dus.
Ik heb dan weer Dragon Scale en Sun Stones over, maar nog nooit ook maar 1 Metal Coat gehad. RNG kan soms een bitch zijn. ;)
RNG is enkel een bitch als je stil staat, als je vaak erop uit trekt krijg je sowieso een Metal Coat. Altijd dezelfde Pokéstops is ook geen goed idee, ik verplaats mij regelmatig in andere gebieden en krijg je vaak andere items uit de stops. Die in mijn omgeving leveren mij meestal weinig op, geen goeie poks en/of items, maar enkele plaatsen leveren wel goeie poks en/of items. Als ik potions nodig heb weet ik welk toerke dat ik moet gaan wandelen, want om één of andere reden leveren die meer potions dan andere stops.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autofan1985
RigolleM schreef op woensdag 26 april 2017 @ 13:21:
[...]

Ik schrijf nergens dat ik geen Aerodactyl heb, ondertussen 187 candies van dat beest, maar enkel uit eitjes.
En inderdaad heb die ook eens gezien op een map, maar vond het niet de moeite om er naar toe te rijden, dus niet alleen uit eieren dus.
Ik zeg ook niet dat je hem niet hebt, ik zeg dat je hem niet gevangen hebt... ;)
RigolleM schreef op woensdag 26 april 2017 @ 13:21:
[...]

RNG is enkel een bitch als je stil staat, als je vaak erop uit trekt krijg je sowieso een Metal Coat. Altijd dezelfde Pokéstops is ook geen goed idee, ik verplaats mij regelmatig in andere gebieden en krijg je vaak andere items uit de stops. Die in mijn omgeving leveren mij meestal weinig op, geen goeie poks en/of items, maar enkele plaatsen leveren wel goeie poks en/of items. Als ik potions nodig heb weet ik welk toerke dat ik moet gaan wandelen, want om één of andere reden leveren die meer potions dan andere stops.
Dat andere stops andere dingen geven is volgens mij pure onzin. Ik heb al tig verschillende stops gedraaid en dat helpt echt niet. Daarentegen krijgt mijn Pokemaat uit dezelfde stops bij ons in het dorp als die ik ook veel draai inmiddels al 14 metal Coats...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extigo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:02
Autofan1985 schreef op woensdag 26 april 2017 @ 13:42:
[...]

Dat andere stops andere dingen geven is volgens mij pure onzin. Ik heb al tig verschillende stops gedraaid en dat helpt echt niet. Daarentegen krijgt mijn Pokemaat uit dezelfde stops bij ons in het dorp als die ik ook veel draai inmiddels al 14 metal Coats...
Ik kan dit beamen. Heb nog steeds geen enkele Sunstone gehad, terwijl mijn vrouw er al 6 heeft... Wordt hier een beetje moe van :S

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gitarist
  • Niet online

Gitarist

Jan

[...]

Ik ben geen speler die op een speciale kaart kijkt om te weten waar bepaalde Pokémon spawnen en dat ben ik ook niet van plan. Dat gaat mij gewoon te ver.

Ik trek er regelmatig op uit (in uiteenlopende plaatsen/gebieden) en hou m'n sightings goed in de gaten. Als ik dan wat interessants zie probeer ik de betreffende Pokémon aldaar te vangen. Maar een Snorlax zat daar dus nooit tussen in de ruim driekwart jaar dat ik Pokémon Go speel.

Maar om nou te spreken van "eigen schuld"... vind ik wat ver gaan.

Dus dat ik geen Snorlax heb vat ik onder de noemer "pech". Maar jammer is het wel natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
KillStream schreef op woensdag 26 april 2017 @ 13:15:
[...]

Ik heb ondertussen alle evo items minimaal 1x gehad, allemaal uit 1 en de zelfde stop...
Ik had het over de verdeling, tijdens normaal spelen.
Ondertussen heb ik uit één stop ze ook allemaal gehad, maar dat is de stop thuis die steeds m'n 7 day streak Item geeft.
Autofan1985 schreef op woensdag 26 april 2017 @ 13:42:
[...]

Ik zeg ook niet dat je hem niet hebt, ik zeg dat je hem niet gevangen hebt... ;)

[...]

14 Metal Coats uit één stop zie je niet als aanwijzing dat er een verband zou kunnen zijn tussen stops en items? :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillStream
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 20-06-2024
P.K. schreef op woensdag 26 april 2017 @ 14:18:
[...]

Ik had het over de verdeling, tijdens normaal spelen.
Ondertussen heb ik uit één stop ze ook allemaal gehad, maar dat is de stop thuis die steeds m'n 7 day streak Item geeft.
Hmm okee. Ik heb er geloof ik 2 "zo" gekregen, de rest allemaal als 7 day streak idd. Uiteindelijk wel allemaal uit de zelfde stop ook de 2 random items.

Kom niet zo veel stops tegen, en in de auto zijn ze 9/10x niet te pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autofan1985
P.K. schreef op woensdag 26 april 2017 @ 14:18:

14 Metal Coats uit één stop zie je niet als aanwijzing dat er een verband zou kunnen zijn tussen stops en items? :')
Lezen is ook een vak... :F Ik heb nergens gezegd dat hij ze uit 1 stop heeft. met die groep stops praat ik al snel over een stuk of 30 alleen hier in het dorp al. Verder hebben we samen ook genoeg op zowel Kijkduin als de Coolsingel gelopen. En naast die 14 Metal Coats heeft hij ook genoeg andere items gehad. Daarentegen draai ik diezelfde stops als hij en heb ik nog niet 1 Metal Coat gezien. Wel heb ik uit 1 en dezelfde stop al eens een Sun Stone, Kings Rock en Dragon Scale gekregen. Dus om antwoord te geven op je vraag: nee, ik zie het verband niet. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow_J
Gitarist schreef op woensdag 26 april 2017 @ 13:46:
[...]
Ik ben geen speler die op een speciale kaart kijkt om te weten waar bepaalde Pokémon spawnen en dat ben ik ook niet van plan. Dat gaat mij gewoon te ver.

Ik trek er regelmatig op uit (in uiteenlopende plaatsen/gebieden) en hou m'n sightings goed in de gaten. Als ik dan wat interessants zie probeer ik de betreffende Pokémon aldaar te vangen. Maar een Snorlax zat daar dus nooit tussen in de ruim driekwart jaar dat ik Pokémon Go speel.

Dus dat ik geen Snorlax heb vat ik onder de noemer "pech". Maar jammer is het wel natuurlijk.
Ik speel op ongeveer de zelfde manier, alleen volg ik op Facebook ook wel enkele lokale groepen. Daar op heb je mensen dat ook rond wandelen, stops van in de zetel zien, zelfs de maps af en toe checken, enz

Op deze manier heb je zeker en vast meer kans om een bepaalde pokemon tegen te komen. Al bij al is Snorlax wel een pokemon dat tegenwoordig elke week wel eens binnen een straal van 10km spawn (meestal zelfs meermaals). Af en toe komt het natuurlijk op een fout uur van de dag waar er andere verplichtingen zijn, maar toch zou deze 'voldoende' moeten voorkomen om er eentje te hebben.

Zelf heb ik ook 3 stops dat ik van uit de zetel kan zien, op 1 van deze stops heb ik hem al eens kunnen vangen. Ik merk wel een verschil tegen over voor Gen2, volgens mij komt hij nu wel iets vaker voor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Watsonus
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 07-04 20:01
freggell schreef op woensdag 26 april 2017 @ 13:11:
[...]

Er is geen enkele pokemon die alleen uit eieren komt (het lijkt er alleen wel op).
Behalve de baby Pokémon dus ;)

PokeGo: Bwuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RigolleM

Mijn zoon speelt ook zonder assistentie en die heeft wel een Snorlax gevangen, niet zoals ik, want al een paar keer ook uit een ei gekregen. Maar ik broed continue 9 eiëren en hij moet het doen met zijn standaard incubators. Als hij eens veel geluk heeft, krijgt hij een keer een 10km ei, ik heb regelmatig 5 x 10km te broeden en dan is de kans groter dat daar ooit eens een Snorlax uit komt.

Dus iemand die alle dagen vaak speelt (min 2u) en veel eieren broed heeft veel meer kans om goede poks te vangen of hatchen. Daarom dat ik 'eigen schuld' gebruikte, maar ik bedoelde eigenlijk dat je meer moet spelen om meer kansen te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gitarist
  • Niet online

Gitarist

Jan

RigolleM schreef op woensdag 26 april 2017 @ 14:51:
[...]
maar ik bedoelde eigenlijk dat je meer moet spelen om meer kansen te krijgen.
Ja, dat is natuurlijk een logisch gegeven ;)

Ik probeer doordeweeks aan zoveel mogelijk stops te spinnen, maar gedurende de werkweek komt het er niet vaak van om er op uit te trekken. Dat doe ik wel in de weekends.

De stats:
Begonnen op 16-07-2016 (is 284 dagen tot nu)
Total XP 1.459.640
3870x een Pokéstop bezocht (gem. 13,6 per dag dus)
4412 Pokémon gevangen (gem. 15,5 per dag)
Kan je ergens zien hoeveel je in totaal gelopen hebt? En hoeveel eieren je in totaal hebt uitgebroed?

OK, dit zegt nog niks over de diversiteit aan bezochte gebieden, maar ik weet voor mijzelf dat ik regelmatig nieuwe plekken bezoek. Zowel in steden als dorpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
Autofan1985 schreef op woensdag 26 april 2017 @ 14:25:
[...]

Lezen is ook een vak... :F Ik heb nergens gezegd dat hij ze uit 1 stop heeft. met die groep stops praat ik al snel over een stuk of 30 alleen hier in het dorp al. Verder hebben we samen ook genoeg op zowel Kijkduin als de Coolsingel gelopen. En naast die 14 Metal Coats heeft hij ook genoeg andere items gehad. Daarentegen draai ik diezelfde stops als hij en heb ik nog niet 1 Metal Coat gezien. Wel heb ik uit 1 en dezelfde stop al eens een Sun Stone, Kings Rock en Dragon Scale gekregen. Dus om antwoord te geven op je vraag: nee, ik zie het verband niet. 8)7
Sorry, te snel gelezen. O-)

Ik kan alleen uit mn eigen ervaring putten, dus ik wil niet zeggen dat het zo is. Maar dat hij zoveel meer MetalCoats pakt dan andere items lijkt mij wel een aanwijzing dat er iets kán spelen. Net zoals bij spawns, net zoals bij de eieren die je krijgt.

Op m'n vaste rondjes krijg ik alleen Kings Rocks en Metal Coats, sporadisch een Sun Stone (3:3:1:0:0 zeg maar)
Sinds ik de GoPlus erbij heb de verhouding veel meer geworden zoals je die zou verwachten gezien het aantal evoluties er zijn per steen. (2:2:2:1:1)

Enige conclusie die ik wel durf te trekken: hoe meer (verschillende) stops je draait, hoe meer (verschillende) items je krijgt. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JamesB009

JamesB009

Sjimmeh!!

Ja, bij je medailles. :) (1 met een voet en 1 met een ei.)
Gitarist schreef op woensdag 26 april 2017 @ 15:03:
[...]

Kan je ergens zien hoeveel je in totaal gelopen hebt? En hoeveel eieren je in totaal hebt uitgebroed?

1337 | RLVANT | Canon EOS 5D Mark II + 500D | 70-200 F4 L IS | 100mm L F2.8 IS macro | 17-40 F4 L | 50mm F1.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freggell
Watsonus schreef op woensdag 26 april 2017 @ 14:44:
[...]

Oops, ja die wel |:(

Over die evo items, Als dat vast ligt dan is er vast een verklaring waarom ik al meerdere sunstones uit 1 stop heb gekregen en mijn vrouw allemaal upgrades uit diezelfde stop. Maar volgens mij is de enige verklaring dat het RNG is en niks anders. Maar speculeren is altijd leuk :+

[ Voor 44% gewijzigd door freggell op 26-04-2017 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sankao
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 15-09 13:09
Watsonus schreef op woensdag 26 april 2017 @ 14:44:
[...]

En volgens mij zijn de Pokémon waarbij je een Evolution Item nodig hebt ook nog niet in het wild te vangen....

9760Wp ZO(145°) @SE9K, 6480Wp ZW (235°), 2960Wp NO(50°) @SE7K-RWS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JamesB009

JamesB009

Sjimmeh!!

Ter vergelijking:
Begonnen op: 17-08-2016
Aantal dagen: 252
Totale XP : 5,695,555
Aantal stops: 12668 (gem. per dag: 50.2)
Aantal gevangen: 13437 (gem. per dag: 53.3)
Aantal KM: 943 (gem. per dag: 3.7)
Aantal eieren: 574 (gem. per dag: 2.2)
Catched/Seen: 212 / 221
[...]
De stats:
Total XP 1.459.640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RigolleM
[...]

Ja, dat is natuurlijk een logisch gegeven ;)

Ik probeer doordeweeks aan zoveel mogelijk stops te spinnen, maar gedurende de werkweek komt het er niet vaak van om er op uit te trekken. Dat doe ik wel in de weekends.

De stats:
Total XP 1.459.640

OK, dit zegt nog niks over de diversiteit aan bezochte gebieden, maar ik weet voor mijzelf dat ik regelmatig nieuwe plekken bezoek. Zowel in steden als dorpen.
Start 12/07/2016

Total XP: 4 323 369
Pokemon: 8 647
Eieren: 1 223
Pokestops: 13 014
Gelopen: 783,4 km

Je kan bij het profiel op het ei en schoen zien hoeveel eieren je gehatcht en hoeveel je gelopen hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gitarist
  • Niet online

Gitarist

Jan

Ah! Gevonden

409,9km gelopen
171 eieren gebroed

edit: oh als we ook nog gaan showen met de seen/caught 8) Bring it on
seen: 211
caught: 197
}:O ;)

[ Voor 51% gewijzigd door Gitarist op 26-04-2017 15:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RigolleM
Gitarist schreef op woensdag 26 april 2017 @ 15:46:
409,9km gelopen
171 eieren gebroed
Voila zegt genoeg hé... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoWo
  • Laatst online: 08-08 18:42
Start 6-7-2016

Total XP: 2.281.964
Gelopen: 2.237 km
Eieren: minder dan 100
Pokemons: 5.452
Pokestops: 5.075
Pokedex: 201 caught / 210 seen

Er is geen tijd te verliezen, dus doe maar rustig aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RigolleM
Caught 226
Seen 229

Nog 2 evoluties te doen maar wacht op LE tijdens 7th streak.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gravediggerxx
  • Laatst online: 18-09-2020
Volgens mij is het nog nergens bewezen dat bepaalde stops andere items meer geven. Ik kan ook geen enkele reden bedenken waarom dit zo zou zijn.
Bij mij in de watsapp groep denken er sommige dat ook dat ze meer potions krijgen in een bepaald park.
Ik ben dat gaan testen en over een groot aantal stops bleek het verschil verwaarloosbaar.

Dat het al je eigen schuld is dat je geen map gebruikt is er wel over. Dit is tegen de regels en ik doe het niet. Ik ben gewoon veel te eerlijk als ik zie wat voor beesten andere spelers hebben met lagere lvls.

Als we stoefen met statistieken

start 7/7/16
exp 13760453 (lvl 38.5)

2902 km
27180 gevangen
1168 eitjes
35759 stops
caught 226 seen 233

Arodactyl nog nooit in het wild gezien. 5 keer uit ei waarvan 4 keer vorig event
snorlax 7 keer waarvan 3 uit een ei (die kreeg ik uit nijn allereerste 10 km ei met 164 cp die ik al redelijk snel transferred heb)
lapras 9 keer waarvan 4x uit ei (denk ik)
Dragonite 3 waarvan 1 wilde met +- 500 cp en de andere zelf moeten evolueren

Waar je woont kan wel enorm veel uitmaken.

Edit: Laatste keer toen ik een volledige dag naar kijkduin ging zels na +- 550 pokemon te vangen geen enkele dratini gespawnt 8)7

[ Voor 5% gewijzigd door Gravediggerxx op 26-04-2017 17:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Therapy777

Therapy777

Metal!

Nou helaas die kabuto spawn point waar ik het eerder over had.... denk dat het toch geen spawn point is want ik heb hem op dezelfde tijd de afgelopen dagen niet gezien. Eerst twee dagen op hetzelfde tijdstip achter elkaar, en op de tweede dag op een ander tijdstip ook nog een keer. Sindsdien niet meer. Wel spawnen er op precies dezelfde plek pidgeys en hoothoots :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Laatst online: 09:09
Start 06/07/2016
Total XP: 4.388.669 (lv33)
Pokemon: 8.189
Eieren: 715
Pokestops: 9.540
Gelopen: 574,6 km
Caught: 219
Seen: 229
[...]

Kom op man, zo simpel is het niet. Ik had tot vorige week nog nooit een Snorlax in het wild gezien. En ik speel helemaal niet weinig :P Vorige week is het gelukt omdat we nu sinds een maand een webkaart hebben op onze stad (50k inwoners). In mijn omgeving spawned er 1, hooguit 2, per _week_. In the middle of nowhere, aan een 80km/u weg zonder Pokéstop, fietspad of wandelroute. Voor die Snorlax heb ik om 11 uur 's nachts de auto gepakt.

Aerodactyl heb ik eveneens nog nooit in het wild gezien, wel uit eieren. Lapras lijkt vaker voor te komen, 3-4x per week.

Dit is totaal afhankelijk van waar je woont en boven alles van je geluk.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RigolleM
Kom op man, zo simpel is het niet. Ik had tot vorige week nog nooit een Snorlax in het wild gezien. En ik speel helemaal niet weinig :P
Als je zonder kaart speelt is het inderdaad geluk hebben, maar met... moet je toch héél lui zijn :-)

Ik stond eens toevallig 's avonds te wachten op een plek waar ik 's middags een Lapras (mijn eerste in het wild) had gevangen toen er ook een Snorlax spawde. Mijn zoon die véél minder speelt dan ik, stond toen naast mij en heeft toen ook zijn eerste (lage cp) Snorlax gevangen, daarna heeft hij nooit geen Snorlax meer gezien, behalve op mijn scherm 8)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hneel
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:01

hneel

denkt er het zijne van

Eindelijk de gouden medaille voor 70 Johto gehaald

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19-09 11:30

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Start date: 1-9-2016
Caught: 2268
Total XP: 1183721 (lvl 27 1/3)

Eieren: 226
Pokestops: 1.797 (geen Pokestops in zicht vanuit huis)
Gelopen: 498,9 km

Caught: 192
Seen: 211

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 22:04
Caught 150
Seen 194

Waar jullie de rest vandaan halen weet ik niet :P

Productief weekje weer, veel nieuwe pokemon er bij :

Nidoking
Sandshrew ( nest gevonden , hierdoor nog nooit gezien zelfs )
Victreebel
Crobat
Pichu
Sunkern
Qwilfish
Shuckle
Tyrogue
Magby
Pupitar
Totodile

Daarbij kan ik nog verschillende eind evoluties haast uitvoeren :

Nidoqueen
Slowking ( mis het item )
Tentacruel
Vileplume
Politoed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow_J
Traeces schreef op donderdag 27 april 2017 @ 16:40:
Caught 150
Seen 194
Waar jullie de rest vandaan halen weet ik niet :P
Je kan deze stats zien via de knop links onderaan je scherm van je trainer icoon en dan op de medailles klikken. Het aantal dagen moet je wel zelf even uitrekenen en dan kun je simpel ook de gemiddeldes berekenen ;)

Begonnen op: 08-07-2016
Aantal dagen : 293
Totale XP : 6,428,486 (Level 35)
Aantal stops: 11911 (gem. per dag: 40.65)
Aantal gevangen: 14452 (gem. per dag: 49,3)
Aantal KM: 1025,4 (gem. per dag: 3.5)
Aantal eieren: 490 (gem. per dag: 1.67)
Catched/Seen: 224 / 229

Ik heb in het dorp 4 Pokéstops, maar ga zo goed als elk weekend wel eens wandelen.
Bij het rijden naar het werk kom ik ook maar 3 stops tegen als ik dan nog 500m om rij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ik lees jullie berichten al geruime tijd en heb me nu maar eens aangemeld.

Leuk om te lezen hoe ver jullie allemaal al zijn.
Shadow_J ik heb jou staatje gekopieerd en mijn gegevens ingevuld:

Begonnen op: 24-07-2016
Aantal dagen : 278
Totale XP : 3,560,033 (Level 32)
Aantal stops: 10.626 (gem. per dag: 38)
Aantal gevangen: 10.573 (gem. per dag: 38)
Aantal KM: 1878,2 (gem. per dag: 6,75)
Aantal eieren: 485 (gem. per dag: 1.74)
Catched/Seen: 227/ 232

Bij Seen worden ook de Pokémons vermeld die je in een gym tegen komt en zelf nog niet hebt. Dat is bij mij in alle 5 de gevallen zo. Weet iemand misschien waarom dit zo gedaan is?

In ons dorp zijn 5 Pokéstops, maar ik werk in Wageningen waar gelukkig iets meer te beleven valt.

Net terug van een weekje Westkapelle, maar daar vang je echt van alles (vooral de route door de duinen). Ik heb er o.a. de volgende gevangen:

Charmander
Chikorita
Croconaw
Cubone
Cyndaquil
Ditto
Doduo
Dratini
Dunsparce
Ekans
Geodude
Growlithe
Kabuto
Mankey
Pikachu
Pinsir
Ponyta
Rhyhorn
Sandshrew
Scyther
Slugma
Stantler
Totodile
Voltorb
Yanma

En als klap op de vuurpijl een Hitmontop _/-\o_ (die ik nog niet had!!). Helemaal blij dus. Weer eens wat anders dan al die Rattata, Pidgey, Sentret en Spinarek 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Therapy777

Therapy777

Metal!

Zal ik voor de lol ook eens m'n stats posten dan:

Begonnen op: 06-07-2016
Aantal dagen : 296
Totale XP : 2,556,690 (Level 31)
Aantal stops: 3.781 (gem. per dag: 13)
Aantal gevangen: 4436 (gem. per dag: 15)
Aantal KM: 380.1 (gem. per dag: 1,28)
Aantal eieren: (gem. per dag: 0.89)
Catched/Seen: 186 / 200

Ik speel alleen vaak tijdens een event. Tussendoor een stuk minder.

[ Voor 10% gewijzigd door Therapy777 op 27-04-2017 22:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Begonnen op: 19-07-2016
Aantal dagen : 284
Totale XP : 2.248.603 (Level 30,5)
Aantal stops: 4124 (gem. per dag: 14,5)
Aantal gevangen: 4752 (gem. per dag: 17)
Aantal KM: 1161,5 (gem. per dag: 4,01)
Aantal eieren: 397 (gem. per dag: 1,4)
Catchedcaught/Seen: 204 / 211

Inmiddels heb ik m'n doelen behaald (gen1 compleet, level 30 halen). Gen2 boeit me totaal niet, dus nu ben ik eigenlijk alleen nog aan het lopen om m'n Snorlax weer op max level te krijgen en daarna m'n Dragonite (die nu nog maar ergens op lvl 23 zit, dus dat gaat nog wel even duren :X ). Af en toe even een gym gevechtje en inderdaad tijdens events wel weer actief spelen.

[ Voor 6% gewijzigd door Haan op 28-04-2017 07:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stovirpi
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 21:37
Na veel te lang lurken toch maar eens het overzicht gemaakt.

Begonnen op: 24-07-2016
Aantal dagen : 279
Totale XP : 4.528.523 (225.000 tot level 34)
Aantal stops: 8400 (gem. per dag: 30,11)
Aantal gevangen: 9648 (gem. per dag: 34,58)
Aantal KM: 666,2 (gem. per dag: 2,39)
Aantal eieren: 750 (gem. per dag: 2,7)
Caught/Seen: 229 / 233

Gen1 heb ik inmiddels compleet. De volgende pokemon moet ik nog vinden of maken:
- Unown
- Scizor (geen zin om hem als buddy te gebruiken voor candy)
- Kingdra (genoeg candy, geen item)
- Hitmontop

Stack Sats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:49
De afgelopen dagen een 93% Eevee als buddy gelopen voor 2x 5km en gisteravond geëvolueerd om een goede Umbreon van te maken. Had geluk want kreeg de Snarl + Foul Play move set. :)

Op zich heb je niet zo bijster veel aan Umbreon als generieke attacker, en al helemaal niet als defender. Maar het is een super Espeon en Alakazam killer! :D

[ Voor 9% gewijzigd door Haay op 28-04-2017 09:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow_J
Haay schreef op vrijdag 28 april 2017 @ 09:09:
De afgelopen dagen een 93% Eevee als buddy gelopen voor 2x 5km en gisteravond geëvolueerd om een goede Umbreon van te maken. Had geluk want kreeg de Snarl + Foul Play move set. :)

Op zich heb je niet zo bijster veel aan Umbreon als generieke attacker, en al helemaal niet als defender. Maar het is een super Espeon en Alakazam killer! :D
Idd ideaal als je een hogere Espeon of Alakazam in de gym hebt en daar tegen moet optrainen. Dan wil je juist iets sterk met veel HP, maar weinig CP. Op dat vlak is Lapras ook nog steeds heel nuttig tegen Dragonite torens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Espeon kom je (ik althans) niet zo heel vaak tegen in gyms, ik heb daarvoor een 80% IV Umbreon van ~1500cp met snarl en foul play en nog geen Espeon tegengekomen die daar iets tegenin kan brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow_J
Hier in de buurt heb je wel enkele gyms waar er soms eentje in steekt. De mijne is ook al enkele dagen weg in een gym. Die is 2,7k en bij de iets minder hoge gyms kan zo iets gerust wat muntjes maken :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iBugged
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 18:28
Morgen maar weer eens een dagje Kijkduin, is daar nog wat leuks te vangen of is het niets meer? Laatste keer dat ik er was, was in de herfstvakantie vorig jaar :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JRR
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:13

JRR

Het is duidelijk meivakantie en meer mensen zijn aan het spelen.

Alle gyms in de wijk en de binnenstad zijn 'gelukkig' gesloopt en wisselen steeds van team. Voor mij kans op ook eens wat muntjes nadat maandenlang alles hier vast zat.

Wat ik alleen nooit snap is dat mensen die een gym aan het opbouwen zijn een Blissey onderaan zetten. Wat heb je aan een level 4 gym met een blissey van 2800cp onderaan? Supermoeilijk om omhoog te trainen met een Pokemon met maximaal een halve CP level van de Blissey. Eigenlijk niet te doen. En een aanvallend team krijgt de Blissey toch wel neer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
JRR schreef op vrijdag 28 april 2017 @ 18:01:
Het is duidelijk meivakantie en meer mensen zijn aan het spelen.

Alle gyms in de wijk en de binnenstad zijn 'gelukkig' gesloopt en wisselen steeds van team. Voor mij kans op ook eens wat muntjes nadat maandenlang alles hier vast zat.

Wat ik alleen nooit snap is dat mensen die een gym aan het opbouwen zijn een Blissey onderaan zetten. Wat heb je aan een level 4 gym met een blissey van 2800cp onderaan? Supermoeilijk om omhoog te trainen met een Pokemon met maximaal een halve CP level van de Blissey. Eigenlijk niet te doen. En een aanvallend team krijgt de Blissey toch wel neer.
Eens ik doe het gewoon weg niet.

Hier sta ik al twee weken in 11 gyms zonder enige beweging. Doe sowieso weinig aan gyms als ik er meer dan 10 heb, zie het nut er niet van in want levert niks op.

Trouwens ik lees hier dingen over kaarten maar zijn die nog steeds beschikbaar zoals die van de "Zweede" ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Sinds vandaag (?) krijgen mijn vriendin en ik verschillende CP bij dezelfde pokemon. Wij zijn beide zelfde level (29) en tot op heden had elke pokemon een vaste set stats (CP, IV, moves). Meer mensen 'last' van? Is dat nieuw? En zo ja, zit daar nog een reden achter? Ik zal wel niet diehard genoeg spelen om dit mee te krijgen ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• assasinbats
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22:40
Lapras gevangen, dus gen1 compleet, minus farfetch'd en kangashan (en de legendarische vliegerts en miauwtwee). Heeft effe geduurd, maar dankzij een oplettende vriendin heeft t toch zo mogen zijn. Blij :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jochem05
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19:40
IceStorm schreef op vrijdag 28 april 2017 @ 21:28:
Sinds vandaag (?) krijgen mijn vriendin en ik verschillende CP bij dezelfde pokemon. Wij zijn beide zelfde level (29) en tot op heden had elke pokemon een vaste set stats (CP, IV, moves). Meer mensen 'last' van? Is dat nieuw? En zo ja, zit daar nog een reden achter? Ik zal wel niet diehard genoeg spelen om dit mee te krijgen ;)
Dit is inderdaad recent veranderd;

Voor de update was het zo dat je (tot trainerlevel 30) bij verschillende trainer-levels ook verschillende pokemon-level (CP) kreeg. De IV's en moves waren echter wel identiek.
Na de update is dit tot een bepaald trainerlevel (ook 30?) veranderd waardoor trainers onder dit level naast verschillend pokemon-level ook verschillende IV's en aanvallen krijgen bij het vangen van dezelfde pokemon.

Zoals gewoonlijk zegt Niantic niet erbij waarom ze dit hebben gedaan, maar het vermoeden is dat ze dit hebben gedaan om het nut van 'bots' te verminderen. Bots worden gebruikt om de 'pomemonmaps' te vullen. Doordat bots doorgaans laag level hebben kunnen ze niet meer voorspellen wat de IV's en aanvallen van een pokemon in het wild zijn en is het bijvoorbeeld voor spoofers niet meer mogelijk om via dergelijke cheat-tools op zoek te gaan naar perfect-IV pokemon.

Wat mij betreft een goede ontwikkeling. Trouwens zullen boven trainerlevel 30 de IV's en aanvallen van een pokemon in het wild nog steeds gelijk zijn voor verschillende trainers.

Edit: bron is YouTube-Chanel van Trnrtips van 5 dagen geleden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Hopelijk gaat niantic de spawns ook eerlijker verdelen, leuker voor mensen in dorpen (spawd hier 99% wormen vissen vogels ratten -> troep dus) een Larvitar,snorlax en wat andere zeldzamere pokemon zou ik hier in mijn woonplaats nooit vangen. Laat staan unown.
Rondjes lopen en pokemon vangen doe ik eigenlijk niet meer, gyms zijn ook dood hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 29 april 2017 @ 23:37:
Hopelijk gaat niantic de spawns ook eerlijker verdelen, leuker voor mensen in dorpen (spawd hier 99% wormen vissen vogels ratten -> troep dus) een Larvitar,snorlax en wat andere zeldzamere pokemon zou ik hier in mijn woonplaats nooit vangen. Laat staan unown.
Rondjes lopen en pokemon vangen doe ik eigenlijk niet meer, gyms zijn ook dood hier.
Om je uit de droom te helpen ik woon aan de rand van een stad en het is niet dat hier veel boeiends spawned hoor.

Ooit een lage Snorlax en Lapras in het wild gevangen voor de rest is hier ook 99% troep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn Pokédex staat inmiddels op 229. Nog wat candy bij elkaar lopen voor een Typhlosion. En verder is het gewoon hopen en geluk hebben op 2x een Kings Rock en om Unown tegen te komen.
Pagina: 1 ... 89 ... 100 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is niet de bedoeling dat hacks, cheats, GPS-spoofs of dataminers besproken worden op dit forum. Ook is het bespreken van 3rd party apps en sites niet toegestaan die gegevens gebruiken/zichtbaar maken die normaal gesproken niet zichtbaar zijn. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers. Discussie over het gebruik van IV calculators is wel toegestaan.

Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.

Online IV calculator
Evolve calculator
Pokémon movesets
Server status