We'll see...Autofan1985 schreef op donderdag 20 april 2017 @ 10:07:
[...]
Dat zeiden ze ook over de begintijd en ineens was er een uur eerder al dubbele XP en eieren voor de halve prijs.Daarom zou ik ook voor de eindtijd van die 21:00 uit gaan en alles dat het dan langer duurt is mooi mee genomen.
Met 2 telefoons tegelijk evolven. 
150k XP per telefoon per half uur. (Laatste half uur niet vol kunnen maken omdat ik niet genoeg evolves meer klaar had staan.)
150k XP per telefoon per half uur. (Laatste half uur niet vol kunnen maken omdat ik niet genoeg evolves meer klaar had staan.)
Autofan1985 schreef op donderdag 20 april 2017 @ 10:29:
[...]
Dik 700k XP in 1,5 uur? Moet je mij toch eens vertellen hoe je dat doet...
1337 | RLVANT | Canon EOS 5D Mark II + 500D | 70-200 F4 L IS | 100mm L F2.8 IS macro | 17-40 F4 L | 50mm F1.8
Even wat aan het uitzoeken geweest en maar liefst even 25 nieuwe G1 Dex evoluties klaargezet.
Kost wel wat extra tijd aan animaties maar de punten zijn er ook naar natuurlijk. Dit is natuurlijk wel hét moment om dat nu eindelijk eens te doen. 
Nog minder dan 90k tot L35.

Ik ben ook juist L35 geworden met dit event. Ga vanavond mijn 5de en laatste evolve sessie doen dat ik klaar gemaakt had. Algemeen ga ik door dit event toch 300 à 350k extra XP mee gepikt hebben. Het geeft eens een leuke boostCaptJackSparrow schreef op donderdag 20 april 2017 @ 11:31:
Even wat aan het uitzoeken geweest en maar liefst even 25 nieuwe G1 Dex evoluties klaargezet.Kost wel wat extra tijd aan animaties maar de punten zijn er ook naar natuurlijk. Dit is natuurlijk wel hét moment om dat nu eindelijk eens te doen.
Voor mijn Dex Generation 2 heb ik al bij al ook niet zo veel meer nodig :
156 Quilava
157 Typhlosion
176 Togetic
180 Flaaffy
192 Sunflora
201 Unown
203 Girafarig
205 Forretress
212 Scizor
219 Magcargo (nu nest in de buurt dus zal deze weldra hebben)
234 Stantler
247 Pupitar
248 Tyranitar
Daar naast mis ik natuurlijk ook alle regional & legendary dat niet bij ons te vinden zijn behalve Heracross als souvenir van mijn reis in februari
Kon nog net vóór mijn cashmoment een eitje verorberen. 
358.000 erbij, dus L35, en al meteen 273k onderweg naar L36.
Nog even mijn nieuwe 98 IV Gyarados met Dragon Tail/Hydro Pump
maxen en we zijn weer klaar om het veld in te trekken.
358.000 erbij, dus L35, en al meteen 273k onderweg naar L36.
Nog even mijn nieuwe 98 IV Gyarados met Dragon Tail/Hydro Pump
Vandaag m'n laatste LE sessietje gedaan met twee lures en m'n laatste evolves. Net aan level 31 gehaald. Vanaf halverwege level 29 dus vind 't wel weer prima. Ik speel een stuk minder dan de meesten hier maar heb 't prima naar m'n zin.
Nu ga ik minder focussen op levellen en meer op zoek naar goede pokemons om mijn bijna 700k stardust in te pompen, zodat ik wat vaker de gyms kan gaan aanpakken.
Daarnaast moet ik nog aardig wat pokemons voor in de pokedex. Van generatie 1 helaas de almachtige Snorlax nog niet kunnen hatchen of vinden. Verder moet ik nog flink wat lopen voor Alakazam (heb wel een 96% IV klaar staan) en Machamp. Nog een enkele candy nodig voor Muk. Ik zoek nog een betere Rhyhorn om naar Rhydon te evolven en Kabutops gaat nog een hele uitdaging worden met maar 2 kabuto's gezien waarvan 1 gevangen...
Generatie 2 moet ik nog teveel om op te noemen.
Nu ga ik minder focussen op levellen en meer op zoek naar goede pokemons om mijn bijna 700k stardust in te pompen, zodat ik wat vaker de gyms kan gaan aanpakken.
Daarnaast moet ik nog aardig wat pokemons voor in de pokedex. Van generatie 1 helaas de almachtige Snorlax nog niet kunnen hatchen of vinden. Verder moet ik nog flink wat lopen voor Alakazam (heb wel een 96% IV klaar staan) en Machamp. Nog een enkele candy nodig voor Muk. Ik zoek nog een betere Rhyhorn om naar Rhydon te evolven en Kabutops gaat nog een hele uitdaging worden met maar 2 kabuto's gezien waarvan 1 gevangen...
Voor mij een beetje hetzelfde verhaal, maar dan wat een paar andere Pokemon en level 30. Net met een LE 269K XP verzameld, o.a. omdat ik nog meer dan 20 voor mij nieuwe Pokemon kon evolven.Therapy777 schreef op donderdag 20 april 2017 @ 14:25:
Vandaag m'n laatste LE sessietje gedaan met twee lures en m'n laatste evolves. Net aan level 31 gehaald. Vanaf halverwege level 29 dus vind 't wel weer prima. Ik speel een stuk minder dan de meesten hier maar heb 't prima naar m'n zin.
Hè wat flauw. Een 100% Vaporeon kan op L35 dus nét geen 3k worden. Ik loop vast op een level max van 2.999.
Anders had ik op het moment negen 3k pokies gehad. Van die in gyms zitten zal ik er ook nog de nodige boven de 3k kunnen brengen. Stuk of zeven schat ik.
Ik had alleen eerst Lucky Eggs moeten inslaan. Met mijn L35 bonus zit ik nu nog op 1040 items na al wat gevangen te hebben. Als het goed is heb ik er 95 items bij gekregen.
207 Max Potions en 210 Max Revives.
Niet aan gedacht dat ik deze keer weer een heleboel zou krijgen.
Ik had alleen eerst Lucky Eggs moeten inslaan. Met mijn L35 bonus zit ik nu nog op 1040 items na al wat gevangen te hebben. Als het goed is heb ik er 95 items bij gekregen.
207 Max Potions en 210 Max Revives.
Niet aan gedacht dat ik deze keer weer een heleboel zou krijgen.
Moet iemand een Ditto hebben? Ik heb er 5
Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.
In het Amsterdamse Bos zitten ongeveer 40 geodude nests.CAP-Team schreef op donderdag 20 april 2017 @ 09:16:
Ook maar even een update van mijn kant t.o.v. 2 maart
20-04-2017
Lvl 27 (Caught: 190 / Seen: 209)
44571 van 250000 XP
To do:
Generation 1
...
076 Golem
...
Generation 2
.....
Ik wel wat meer, kom ze nog steeds zo nu en dan tegen
[ Voor 11% gewijzigd door Raven op 20-04-2017 18:09 ]
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Waarschijnlijk is het paasfeest over. Zojuist een 10km gekregen uit een pokestop en 200 voor het vangen. Na een LE sessie mijn telefoon en iPad nen ik 260k rijker en 4k af van level 30. Met 189 gevangen en 203 gezien. Zijn er spelers die zonder samem te werken langere tijd in een gym zitten? of alles is al level 10 roor of mijn 2795 Garadossen worden er binnen 21 uur uitgeskimt.
Ik heb nog nooit samen gewerkt en zit in sommige al maanden.Taarmen schreef op donderdag 20 april 2017 @ 19:45:
Waarschijnlijk is het paasfeest over. Zojuist een 10km gekregen uit een pokestop en 200 voor het vangen. Na een LE sessie mijn telefoon en iPad nen ik 260k rijker en 4k af van level 30. Met 189 gevangen en 203 gezien. Zijn er spelers die zonder samem te werken langere tijd in een gym zitten? of alles is al level 10 roor of mijn 2795 Garadossen worden er binnen 21 uur uitgeskimt.
Beetje afgelegen gyms zoeken is mijn advies.
We hebben nu volgens mij 3 gyms waar we al heel lang niets mee hebben gedaan. Sterker nog, geen idee waar die gyms zijn.Taarmen schreef op donderdag 20 april 2017 @ 19:45:
Zijn er spelers die zonder samem te werken langere tijd in een gym zitten? of alles is al level 10 roor of mijn 2795 Garadossen worden er binnen 21 uur uitgeskimt.
Ben heel slecht in het bij houden daarvan. Sinds deze week er nu 5 bij. Had er 9 gyms bij gescoord maar inmiddels er al 4 terug. Ik ga morgen op vakantie naar een warm eiland, eens kijken wat er daar te doen is. Heb nog 20GB aan data over dat ik deze maand mag verbranden dus dat mag geen probleem zijn.
Wat Xienator zegt.xienator schreef op donderdag 20 april 2017 @ 20:25:
[...]
Beetje afgelegen gyms zoeken is mijn advies.
[ Voor 11% gewijzigd door GroeneThee op 20-04-2017 20:30 ]
Ben geëindigd precies op de helft van level 35 784k. Event heeft me 3 miljoen xp opgebracht.
Tijd om een paar weken rustig aan te doen
Tijd om een paar weken rustig aan te doen

Verwijderd
hier volgensmij bijna hetzelfde.aljooge schreef op donderdag 20 april 2017 @ 21:00:
Ben geëindigd precies op de helft van level 35 784k. Event heeft me 3 miljoen xp opgebracht.
Tijd om een paar weken rustig aan te doen![]()
![]()
van lvl 33 300 K naar lvl 35 800 K
2,8 miljoen ?
Verwijderd
blijft wel regio verschillend lijkt hetRigolleM schreef op donderdag 20 april 2017 @ 08:26:
[...]
Heb er al 3 gekregen uit een 2km ei tijdens het paasevent, éénmaal je die hebt hatchen die veel vlotter uit de eiëren. Heb 173 candies van die beesten
hier phanpy en machop constant gehad. dolfin nu 3 keer in totaal.
machamp 2 keer kunnen maken, helaas geen volledige vecht types om blissey te verslaan .
Ook even nog een LE gedaan.
160k erbij met één sessie. Kom ik op 100k van L30.
Een paar leuke nieuwe Pokémon gekregen uit eieren (2x Chansey en 1 Snorlax).
Enkel de evolutie naar Blisey is minder (pound/dazzling gleam).
Twijfel om deze omhoog te werken (nog 40 candy over).
Gezien zen headbutt sterk is tegen Tyranitar
Advies?
Maar eindelijk een Rhydon, Donphan en Venusaur met top tier aanvallen!
Dus heel blij.
Zeker omdat 2 een hoge CP hebben voor in de gym.
Maar ook lachen.
Zo een arcanine gekregen met pound/Discharge.
Dat brengt me nu op 205/209 found/seen.
Gen 1 moet ik nog:
Lapras
Tangela
Muk
Kabutops
Gen 2 moet ik er nog zo'n 24.
Als het klopt dat je max 233 pokémon kan hebben zonder regionals/legends.
160k erbij met één sessie. Kom ik op 100k van L30.
Een paar leuke nieuwe Pokémon gekregen uit eieren (2x Chansey en 1 Snorlax).
Enkel de evolutie naar Blisey is minder (pound/dazzling gleam).
Twijfel om deze omhoog te werken (nog 40 candy over).
Gezien zen headbutt sterk is tegen Tyranitar
Advies?
Maar eindelijk een Rhydon, Donphan en Venusaur met top tier aanvallen!
Dus heel blij.
Zeker omdat 2 een hoge CP hebben voor in de gym.
Maar ook lachen.
Zo een arcanine gekregen met pound/Discharge.
Dat brengt me nu op 205/209 found/seen.
Gen 1 moet ik nog:
Lapras
Tangela
Muk
Kabutops
Gen 2 moet ik er nog zo'n 24.
Als het klopt dat je max 233 pokémon kan hebben zonder regionals/legends.
Battle.net: NagaByrd#2844
Nou, maar weinig leuks uit de eieren hoor. Veel bekend spul. Staan er nog 7 in nu.
Begin flink achter te lopen t.o.v. De echte diehards hier zie ik. Mooie is wel dat je dat qua CP steeds minder gaat merken en zolang er geen PvP modus is, kan je de hogere CP pokemon wel verslaan.
Hebben jullie deze week ook zoveel evolutiestenen gekregen? Stond niet in de event omschrijving. 7e dag kregen we er twee in in spin zelfs! Dag erna weer één en vandaag alweer een item.
Mis alleen de steen voor Scizor nog steeds...
En nog een hoop gen2 Pokemon te gaan. Nog 16.
Overigens nog steeds dubbel XP nu.
Begin flink achter te lopen t.o.v. De echte diehards hier zie ik. Mooie is wel dat je dat qua CP steeds minder gaat merken en zolang er geen PvP modus is, kan je de hogere CP pokemon wel verslaan.
Hebben jullie deze week ook zoveel evolutiestenen gekregen? Stond niet in de event omschrijving. 7e dag kregen we er twee in in spin zelfs! Dag erna weer één en vandaag alweer een item.
[ Voor 4% gewijzigd door readytoflow op 20-04-2017 22:27 ]
Wat ik nu nog moet van Gen2 (uitgezonderd degenen die nog niet te vangen zijn):
3 candy | - | Bayleef | Meganum |
1 candy | - | - | Typhlosiof |
0 candy | Totodile | Croconaw | Feraligatr |
0 candy | Mareep | Flaaffy | Ampharos |
item nodig | - | - | Bellossom |
item nodig | - | - | Politoed |
17 candy + item nodig | - | Sunflora | |
item nodig | - | Slowking | |
Unown | |||
Wobbuffe | |||
Girafarig | |||
26 candy | - | Forretress | |
Gligar | |||
14 candy | - | Magcargo | |
Skarmory | |||
0 candy | Houndour | Houndoom | |
8 candy | - | - | Tyranitar |
Nope, alleen een Sun Stone op mijn 7-day. Was mijn 11e item in totaal, waarvan 0 Metal Coats... Zit nu op 228 stuks en moet nog Steelix, Scizor (graf metal coats...), Pupitar (heb genoeg candy), Tyranitar en Unown.readytoflow schreef op donderdag 20 april 2017 @ 22:24:
Nou, maar weinig leuks uit de eieren hoor. Veel bekend spul. Staan er nog 7 in nu.
Zonet nog een Aerodactyl ontvangen, 183 candies nu, maar Machop en Phanpy komen er ook spontaan uit hoor. Eénmaal een Lapras mogen ontvangen tijdens het paasevent.Verwijderd schreef op donderdag 20 april 2017 @ 21:23:
[...]
blijft wel regio verschillend lijkt het
hier phanpy en machop constant gehad. dolfin nu 3 keer in totaal.
machamp 2 keer kunnen maken, helaas geen volledige vecht types om blissey te verslaan .
Afgelopen week zo'n 1,2 miljoen xp gepakt, nog 50k nodig voor level 35.
En een leuk aantal eieren tijdens het event; 88 stuks
Het resultaat van de eieren;
3x Abra
2x Bulbasaur
1x Chansey
3x Charmander
4x Chikorita
1x Cleffa
4x Cyndaquil
2x Dratini
2x Dunsparce
4x Eevee
2x Elekid
3x Gastly
1x Girafarig
1x Grimer
1x Growlith
1x Igglybuff
1x Koffing
1x Lapras
1x Larvitar
1x Lickitung
1x Machop
1x Magby
1x Mantine
2x Miltank
1x Natu
5x Onix
1x Paras
3x Phanpy
1x Pichu
1x Pineco
2x Porygon
3x Rhyhorn
1x Shellder
1x Skarmory
5x Smoochum
1x Squirtle
4x Stantler
1x Sudowoodo
1x Tentacool
2x Togepi
3x Totodile
3x Tyrogue
1x Wobbuffet
4x Wooper
En een leuk aantal eieren tijdens het event; 88 stuks
Het resultaat van de eieren;
3x Abra
2x Bulbasaur
1x Chansey
3x Charmander
4x Chikorita
1x Cleffa
4x Cyndaquil
2x Dratini
2x Dunsparce
4x Eevee
2x Elekid
3x Gastly
1x Girafarig
1x Grimer
1x Growlith
1x Igglybuff
1x Koffing
1x Lapras
1x Larvitar
1x Lickitung
1x Machop
1x Magby
1x Mantine
2x Miltank
1x Natu
5x Onix
1x Paras
3x Phanpy
1x Pichu
1x Pineco
2x Porygon
3x Rhyhorn
1x Shellder
1x Skarmory
5x Smoochum
1x Squirtle
4x Stantler
1x Sudowoodo
1x Tentacool
2x Togepi
3x Totodile
3x Tyrogue
1x Wobbuffet
4x Wooper
Nope, Het gewone gebeuren, alleen een item tijdens de 7e dag. voor de rest niks extra.readytoflow schreef op donderdag 20 april 2017 @ 22:24:
Zit nu op 5 sunstones en 5 metal coats, 1 dragon scale, 2 kings rock. Wacht nog steeds op een upgrade.
Moet nog 5 candy om een scizor te maken en een goede sunkern voor een sunflora. Maar alle sunkern die ik tot nu toe gevangen heb zijn erg bedroevend slecht.
Slowking met water gun en Fire blast
Steelix met Iron tail en Crunch
Kingdra met Dragon Breath en Hydro pump
Bellossom met Razor Leaf en Dazzling Gleam.
Heb tijdens het paas event wel 3 Aerodactyl uit de eieren gehad waarvan 1 een 100% met Bite en Iron Head
Zijn er mensen die meer dan 15 candy uit een ei hebben gehad tijdens het event?
Ik persoonlijk niet, alles zat daaronder
ik kreeg een chansey uit het ei die ik had gekregen tijdens het event uit een 10km daar zat 27 candy bijfreggell schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 08:44:
[...]
Nope, Het gewone gebeuren, alleen een item tijdens de 7e dag. voor de rest niks extra.
Zit nu op 5 sunstones en 5 metal coats, 1 dragon scale, 2 kings rock. Wacht nog steeds op een upgrade.
Moet nog 5 candy om een scizor te maken en een goede sunkern voor een sunflora. Maar alle sunkern die ik tot nu toe gevangen heb zijn erg bedroevend slecht.
Slowking met water gun en Fire blast
Steelix met Iron tail en Crunch
Kingdra met Dragon Breath en Hydro pump
Bellossom met Razor Leaf en Dazzling Gleam.
Heb tijdens het paas event wel 3 Aerodactyl uit de eieren gehad waarvan 1 een 100% met Bite en Iron Head
Xbox Live Gamertag: RickS29 | FC 2552-4842-4168
Das een mooie.RickS29 schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 08:47:
[...]
ik kreeg een chansey uit het ei die ik had gekregen tijdens het event uit een 10km daar zat 27 candy bij
Had er nog bij moeten zetten, nuttige pokemon uit ei.
De Aerodactyl gaven me wel meer candy dan die 15. met 3 stuks zit ik op 78 candy.
Misschien dat ik nog wel een Chansey ga krijgen, maar denk het van niet

Verwijderd
Snorlax met 36 candy en een Larvitar met 19 candy. Terwijl ik voor het event ook twee keer een Larvitar heb gekregen met beide keren 25 candy. Meer candy gaat dus niet altijd op schijnbaar.freggell schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 08:44:
[...]
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 21-04-2017 08:54 ]
Zojuist een 10km ei uitgebroed dat ik tijdens het Paas Event gekregen heb. Kwam een Larvitar uit, met maar 16 candy!Verwijderd schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 08:54:
Snorlax met 36 candy en een Larvitar met 19 candy. Terwijl ik voor het event ook twee keer een Larvitar heb gekregen met beide keren 25 candy. Meer candy gaat dus niet altijd op schijnbaar.
Dat is minder dan de twee Larvitar die ik uit 10km eieren had gekregen vóór het Paas Event. Die hadden 23 candy p/s. --> 23 + 23 = 46, beste gehouden, andere naar professor gestuurd --> 47 candy. Larvitar geëvolueerd naar Pupitar (-25) --> 22. Nieuwe Larvitar uitgebroed (16 candy) en naar Prof. gestuurd --> 39 candy nu.
Misschien heeft Niantic wel zo'n "geintje" uitgehaald dat winkels ook doen met acties. Bv. Mediamarkt wanneer ze hun "BTW Weg Ermee" actie doen... Extra korting, maar wel eerst de prijs verhogen, zodat de hogere prijs minus de korting nauwelijks goedkoper is dan hoe het zonder korting was. Oftewel in geval van Niantic: extra candy tijdens het event, maar eieren tijdens het event verkregen hebben in de basis al minder candy.

[ Voor 22% gewijzigd door Haay op 21-04-2017 09:12 ]
Ik heb eerder het gevoel dat ze een Niantec foutje hebben gemaakt.Haay schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 09:07:
[...]
Misschien heeft Niantic wel zo'n "geintje" uitgehaald dat winkels ook doen met acties. Bv. Mediamarkt wanneer ze hun "BTW Weg Ermee" actie doen... Extra korting, maar wel eerst de prijs verhogen, zodat de hogere prijs minus de korting nauwelijks goedkoper is dan hoe het zonder korting was. Oftewel in geval van Niantic: extra candy tijdens het event, maar eieren tijdens het event verkregen hebben in de basis al minder candy.
ipv candy * 2 hebben ze candy /2 gedaan voor alle tijdens het event verkregen 2km eieren.
De 5 km en de 10 km hebben ze met rust gelaten.
Als je 'm tijdens het Paasevent hebt gekregen en zojuist hebt uitgebroed dan krijg je inderdaad niet de extra candy van het Paasevent.Haay schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 09:07:
Zojuist een 10km ei uitgebroed dat ik tijdens het Paas Event gekregen heb. Kwam een Larvitar uit, met maar 16 candy!
Aan de andere kant, tijdens het Paasevent kreeg ik een Larvitar met 17 candy... een Dratini met 17 candy en een andere Dratini met 18 candy. Net als een Chansey met 17 candy, Mantine met 17 candy en Pineco met 17 candy. Maar wel Porygon met boven de 30 candy. Dus het is mij nog een compleet raadsel hoe Niantic het aantal candy tijdens het event heeft berekend
Ja, duh, dat snap ik ook wel. Wat ik juist aangaf was dat een 10km ei gevangen en uitgebroed vóór het Paasevent mij 23 Larvitar candy opleverde, terwijl een 10km ei gevangen tijdens het Paasevent, en uitgebroed ná het Paasevent, mij maar 16 Larvitar candy opleverde.schaapiej schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 09:20:
Als je 'm tijdens het Paasevent hebt gekregen en zojuist hebt uitgebroed dan krijg je inderdaad niet de extra candy van het Paasevent.

Normaal reageren is ook een kunst op niet met je "Ja, duh, dat snap ik ook wel"Haay schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 09:36:
[...]
Ja, duh, dat snap ik ook wel. Wat ik juist aangaf was dat een 10km ei gevangen en uitgebroed vóór het Paasevent mij 23 Larvitar candy opleverde, terwijl een 10km ei gevangen tijdens het Paasevent, en uitgebroed ná het Paasevent, mij maar 16 Larvitar candy opleverde.
Is niet heel erg als zoiets een keer wordt gezegd terwijl het niet nodig is voor jou, iemand anders die het wellicht niet wist heeft er wel wat aan. Kom nog vaak zat mensen tegen, zowel laag als hoog level, die 'simpele' dingen van deze game niet weten.
Ik lees net dat er een wijziging is geweest in Pokemon Go m.b.t. wilde pokemon. Het blijkt dat IVS, movesets, lengte en gewicht nu level afhankelijk zijn. Dit betekent dus dat ikzelf een 100% Gastly kan vangen terwijl hij voor mijn vrouw maar 25% IVs heeft.
Zie voor meer info: https://www.reddit.com/r/...ped_a_switch_ivsmovesets/
Als er iemand een vers 5km ei (dus van na het event) uitloopt en er komt een Gen2 starter uit , please share !
(ben benieuwd of die blijven)
Daar dacht ik echt al maanden geleden aan. Dezelfde lvl spelers moeten ze ook gewoon andere pokemon laten vangen.demo31051987 schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 09:57:
Ik lees net dat er een wijziging is geweest in Pokemon Go m.b.t. wilde pokemon. Het blijkt dat IVS, movesets, lengte en gewicht nu level afhankelijk zijn. Dit betekent dus dat ikzelf een 100% Gastly kan vangen terwijl hij voor mijn vrouw maar 25% IVs heeft.
Als ze nu nog de eerste pokemon vanuit een lvl 10 gym er pas uitgooien na -10 000 prestige dan maken ze shaven ook weeer een stuk moeilijker
[ Voor 10% gewijzigd door Gravediggerxx op 21-04-2017 10:29 ]
Starters komen voor de rest toch uit 2km eieren.ramones73 schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 10:14:
Als er iemand een vers 5km ei (dus van na het event) uitloopt en er komt een Gen2 starter uit , please share !
Tijdens het event wel een Chikorita uit een 5km ei gehad. En dat was volgens mij ook een ei verkregen tijdens het event
Starters gen2 waren nog niet uit eieren te krijgen, tot het begin van dit event. Ik vermoed dat hij daarom zo benieuwd is naar of ze er nog steeds in zitten.freggell schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 10:52:
[...]
Starters komen voor de rest toch uit 2km eieren.
Tijdens het event wel een Chikorita uit een 5km ei gehad. En dat was volgens mij ook een ei verkregen tijdens het event
Dus net zoals dat een Shiny Magikarp ook niet voor iedereen te pakken is maar persoonlijk is.demo31051987 schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 09:57:
Overigens lees ik dat vanaf level 25 een pokémon in het wild wel dezelfde IV en move-set heeft voor alle level 25+ spelers die hem zien.
Dit is vooral een manier om scan-sites dwars te zitten. Die kunnen niet meer een 100% IV pokémon op een kaart aangeven, omdat als die 100% is voor de level 1 bot van die site, dan is die voor alle andere levels geen 100% maar iets anders.
Zoals IdieEasy zegt , Gen2 starters zaten niet in eieren , alleen tijdens het event kon je ze uit 5km krijgen.freggell schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 10:52:
[...]
Starters komen voor de rest toch uit 2km eieren.
Maar ik denk (hoop vooral) dat deze wel eens zouden kunnen blijven
Krijg nou wat. Ik bleek dichter bij een volle G1 Dex te zitten dan ik had verwacht.
Het waren gisteren geen 25 maar 23 G1 Dex-evoluties denk ik want eentje was naar een Steelix en eentje naar een Scizor.
Tot mijn verbazing moet ik nu alleen nog een Muk hebben naast de regionals. Deze week met een Grimer uit een ei eindelijk van 3 naar 13 hele candy... en vanmorgen nóg een Grimer uit een ei dus de score staat nu op 23. Als er in de vijf resterende 2km eieren niet nóg eentje zit met wél een beetje fatsoenlijke hoeveelheid candy dan zal het buddyen worden denk ik. Ik geloof wel dat ik deze week een Omanyte uit een ei heb gehad die me net genoeg candy gaf voor een Omastar.
Ik heb altijd wel vermoed dat veel incubators kopen niet echt nodig is om je Dex vol te krijgen als je tenminste een beetje geduld kunt opbrengen (en een beetje leuk driftende foon hebt natuurlijk, dat maakt wel een groot verschil - tip, zoek in de PW op 'spark'
)
Net een 10km ei uitgekomen dat ik gisteravond kreeg en in mijn L35 bonus grateloze incubator had gestopt.
Larvitar met 30 candy. Voor de rest viel de hoeveelheid candy uit eieren me ook zwaar tegen tijdens het paasevent gezien de mededeling van Niantic.
Hoe weten sommige mensen overigens precies wat ze uit eieren hebben gekregen en met hoeveel candy? Houden die dat zelf nauwgezet bij of doet een of andere site waar je je inloggegevens moet geven dat soms op de een of andere manier? Vooral die hoeveelheid candy is maar kort zichtbaar toch?
Gistermiddag en avond weer wat gyms bijgetraind. Zat op 14 en heb net gecasht met 19 gyms.
Helaas slechts een evenaring van mijn record want eentje kreeg ik tijdens mijn trip al weer terug.
Wat ik wel écht hopeloos vond was dat je als L35 bonus nu blijkbaar 20 Nanabs krijgt i.p.v. Razz Barries. Die konden dus gelijk de prullenbak in. Ik verkwist er nooit meer dan 5 ruimte in mijn inventaris aan want gebruik ze toch vrijwel nooit. Zinloze dingen.
Heb wel gisteren toen ik genoeg potions en revives en ballen had verbruikt even 100 fortuinlijke eieren gekocht.
Na het trainen van mijn laatste gym heb ik op weg naar huis een ei aangezet en onderweg mijn fietstijd nuttig gebruikt om nog wat paasevoluties te doen met de vangst aan ongedierte van mijn trip. Terug in mijn woonplaats heb ik er nog eentje aangezet tijdens het farmen waarbij ik ook alles ving wat ik tegenkwam en evt. gelijk evolueerde.
Dat is het plan van die 100 eieren. Dat ik tijdens het ballen farmen dubbele punten voor de spins en mijn vangsten krijg die ik dan ook evt. gelijk kan evolueren zodat je niet vol loopt met beesten. Als ik er desnoods eentje per dag verbruik kan ik voorlopig drie maanden voort. In die tijd heb ik de aanschafprijs van 2500 muntje al dik drie keer terugverdiend als de 100 muntjes streak blijft doorlopen van de 228 waar die nu op staat. Eindelijk eens wat muntjes uit kunnen geven. Mijn saldo stond op 75% van mijn totaal verdiende aantal muntjes en is nu teruggegaan naar 66%.
Tot mijn verbazing moet ik nu alleen nog een Muk hebben naast de regionals. Deze week met een Grimer uit een ei eindelijk van 3 naar 13 hele candy... en vanmorgen nóg een Grimer uit een ei dus de score staat nu op 23. Als er in de vijf resterende 2km eieren niet nóg eentje zit met wél een beetje fatsoenlijke hoeveelheid candy dan zal het buddyen worden denk ik. Ik geloof wel dat ik deze week een Omanyte uit een ei heb gehad die me net genoeg candy gaf voor een Omastar.
Ik heb altijd wel vermoed dat veel incubators kopen niet echt nodig is om je Dex vol te krijgen als je tenminste een beetje geduld kunt opbrengen (en een beetje leuk driftende foon hebt natuurlijk, dat maakt wel een groot verschil - tip, zoek in de PW op 'spark'
Net een 10km ei uitgekomen dat ik gisteravond kreeg en in mijn L35 bonus grateloze incubator had gestopt.
Hoe weten sommige mensen overigens precies wat ze uit eieren hebben gekregen en met hoeveel candy? Houden die dat zelf nauwgezet bij of doet een of andere site waar je je inloggegevens moet geven dat soms op de een of andere manier? Vooral die hoeveelheid candy is maar kort zichtbaar toch?
Gistermiddag en avond weer wat gyms bijgetraind. Zat op 14 en heb net gecasht met 19 gyms.
Wat ik wel écht hopeloos vond was dat je als L35 bonus nu blijkbaar 20 Nanabs krijgt i.p.v. Razz Barries. Die konden dus gelijk de prullenbak in. Ik verkwist er nooit meer dan 5 ruimte in mijn inventaris aan want gebruik ze toch vrijwel nooit. Zinloze dingen.

Heb wel gisteren toen ik genoeg potions en revives en ballen had verbruikt even 100 fortuinlijke eieren gekocht.
Dat is het plan van die 100 eieren. Dat ik tijdens het ballen farmen dubbele punten voor de spins en mijn vangsten krijg die ik dan ook evt. gelijk kan evolueren zodat je niet vol loopt met beesten. Als ik er desnoods eentje per dag verbruik kan ik voorlopig drie maanden voort. In die tijd heb ik de aanschafprijs van 2500 muntje al dik drie keer terugverdiend als de 100 muntjes streak blijft doorlopen van de 228 waar die nu op staat. Eindelijk eens wat muntjes uit kunnen geven. Mijn saldo stond op 75% van mijn totaal verdiende aantal muntjes en is nu teruggegaan naar 66%.
Ze moeten het juist eens een keer interessant maken om een lvl 10 gym neer te halen. Dus niet perse vasthouden belonen maar juist veroveren.Gravediggerxx schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 10:27:
Als ze nu nog de eerste pokemon vanuit een lvl 10 gym er pas uitgooien na -10 000 prestige dan maken ze shaven ook weeer een stuk moeilijker
@CaptJackSparrow
100 lucky eggs vind ik vrij zinloos eigenlijk. Na lvl 38 heb je voorlopig niks meer aan exp
Power up knop verdwijnt dan ;-)
Ik verkies nog steeds incubators want ondanks dat ik lvl 38.5 ben mis ik nog wel wat atackers /defenders met de combinatie goede iv en moves.
@IceStorm
Ze kunnen veel doen maar we zullen die fameuze gym update maar afwachten. Ik verwacht er echter niet veel van. Je gaat gewoon wat onderhoudswerk moeten doen denk ik. Zoals portals bij ingress ongeveer.
Ik verover gemiddeld wel 1 lvl 10 gym per dag. Met een vijand die 13 lvl 10 gyms in 1 avond opbouwen is dit wel vrij zinloos maar ik blijf proberen
100 lucky eggs vind ik vrij zinloos eigenlijk. Na lvl 38 heb je voorlopig niks meer aan exp
Ik verkies nog steeds incubators want ondanks dat ik lvl 38.5 ben mis ik nog wel wat atackers /defenders met de combinatie goede iv en moves.
@IceStorm
Ze kunnen veel doen maar we zullen die fameuze gym update maar afwachten. Ik verwacht er echter niet veel van. Je gaat gewoon wat onderhoudswerk moeten doen denk ik. Zoals portals bij ingress ongeveer.
Ik verover gemiddeld wel 1 lvl 10 gym per dag. Met een vijand die 13 lvl 10 gyms in 1 avond opbouwen is dit wel vrij zinloos maar ik blijf proberen
100 is misschien wel een beetje overkill. Ik heb er nu een 25 tal staan en ben ook juist 35, voor 625 kan ik daardoor niet sukkelen en ztit ik zeker tot level 38 goed voor evolve batches te doen.Gravediggerxx schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 12:13:
@CaptJackSparrow
@IceStorm
Voor de Gym update is het vooral afwachten. Hopelijk is onderhoud niet dagelijks nodig, want ik heb zoals wss velen wel wat spreiding over mijn gyms zetten. Als je daardoor dagelijks moet langs gaan kost het me meer aan benzine dan ik verdien aan muntjes
Huh?Gravediggerxx schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 12:13:
@CaptJackSparrow
Maar om L38 te bereiken heb ik nog altijd twee keer zoveel XP nodig als ik voor L35 nodig had

En wat moet ik anders met die achterlijke zooi muntjes? Ik had een saldo van 21050. Met 2,5k eraf heb ik er nog steeds een achterlijke zooi.
Ik zou evt. meer incubators kopen als Niantic ons nou eindelijk eens een betere manier zou geven om de inventaris aan pokebeesten te managen zoals die sites doen waar je je inloggegevens moet invoeren. Dat weiger ik te doen dus blijft het aanmodderen op dat minischermpje met zijn hopeloos inadequate functionaliteit.

Alleen al geen fatsoenlijke sorteeropties. Bijv. alfabeestisch op naam (onafhankelijk van wat voor naam ik er zélf aan gegeven heb maar op de oorspronkelijke naam van de pokie zelf dus) zodat de tweede sortering op CP niet verstoord wordt wat nu bij alfabetisch wel gebeurt, waardoor ik meestal Number # gebruik waardoor ik meer moet zoeken/scrollen omdat ik die volgorde niet compleet uit mijn hoofd weet.
Geen tags, geen filteropties onder een bepaalde CP of op movetype, geen overzichtview met details per beest. Het is echt hopeloos. Als ik 2000 beestenruimte had zou het al een hoop schelen. Nu zit ik eeuwig vol en geven die eieren ook extra 'gedoe'. In de huidige situatie vind ik het wel goed zo.
Krijg ik toch net mijn 2e steelcoat uit een stop
beide keren uit een gewone draai gehaald en niet uit de 7e dag. Zowel Scizor als Steelix nu in de pocket
Never attribute to malice what can be adequately explained by stupidity
Check!! Zonet een vandaag verkregen 5km uit gejitterd en er kwam een Totodile uitramones73 schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 10:14:
Ondankbaar als ik ben had ik liever een Cyndaquil gekregen, daar heb ik nog niets van

Ah mooi dat deze eindelijk in eitjes zitten. Hopelijk is het een 'makkelijke' hatch bij 5km eitjes, want zo goed als alles andere dat hier uit kunnen komen heb ik alSnackHouse1985 schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 15:30:
[...]
Check!! Zonet een vandaag verkregen 5km uit gejitterd en er kwam een Totodile uit
Ondankbaar als ik ben had ik liever een Cyndaquil gekregen, daar heb ik nog niets van![]()
100% zeker weten een vers ei?SnackHouse1985 schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 15:30:
[...]
Check!! Zonet een vandaag verkregen 5km uit gejitterd en er kwam een Totodile uit
Ondankbaar als ik ben had ik liever een Cyndaquil gekregen, daar heb ik nog niets van![]()
niet nog 1 van gister?
Je brengt me nu wel aan het twijfelen... was er vrij zeker van dan mijn laatste twee eieren van het event 10 KMs waren, de rest was allemaal van vandaag. Crap... aan de datum heb je kennelijk ook niets, de Snorlax en Chansey uit de 10 KMs staan ook op vandaag, net als de Totodile.Aggressor schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 15:36:
[...]
100% zeker weten een vers ei?
niet nog 1 van gister?
Laten we dan toch maar afwachten of er nog iemand een gen 2 starte uit een nieuw ei krijgt.

Op Reddit zijn er ook reports dat de starters in 5km zijn gebleven.SnackHouse1985 schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 15:48:
[...]
Je brengt me nu wel aan het twijfelen... was er vrij zeker van dan mijn laatste twee eieren van het event 10 KMs waren, de rest was allemaal van vandaag. Crap... aan de datum heb je kennelijk ook niets, de Snorlax en Chansey uit de 10 KMs staan ook op vandaag, net als de Totodile.
Laten we dan toch maar afwachten of er nog iemand een gen 2 starte uit een nieuw ei krijgt.
Klinkt ook wel logisch.
Nog even een tip die voor sommigen wel eens nuttig zou kunnen zijn. 
Als je binnenshuis onvoldoende GPS ontvangst hebt kun je evt. een 'GPS re-radiating antenna' gebruiken. Ook vooral handig om tijdens een LE sessie niet geplaagd te worden door die rode balk en je rustig op een gemakkelijke plek kunt zitten i.p.v. dat plekje waar je goede GPS ontvangst hebt. Niet alleen nuttig voor PoGo natuurlijk.
Ik heb deze. Geen geld. Momenteel €9,43 met verzendkosten.
https://www.aliexpress.co...or-Phone/32786920040.html

Doet zowel GPS als GLONASS wat er niet altijd expliciet bij/op staat en dan wellicht ook niet ondersteund wordt. Ander frequentiebereik lijkt het. De meeste zijn ook duurder dus je hebt hier sowieso geen slechte keus aan. Die aan het lange snoer is de ontvanger die je bij het raam kunt leggen (zit magneetje in voor als je hem op het dak van een auto of een stalen boot o.i.d. wilt gebruiken met draadje naar binnen). Die dicht bij de USB voedingsstekker is de zender die het signaal opnieuw uitzendt. Heeft geen heel groot bereik dus je toestel moet er redelijk dichtbij liggen. Verbruikt ook amper stroom en mijn powerbanks gaan door de auto-off uit als ik er geen extra stroomverbruiker bij aansluit.
Wel handig om er dan evt. gelijk een USB schakelaar bij te nemen (nu €1,24). Handiger dan de plug steeds in en uit de voeding te halen. Wellicht voor meer zaken handig.
https://www.aliexpress.co...y-Pi-For/32429306776.html

Mijn huisfoon raakt af en toe de GPS fix toch kwijt en dan is het makkelijk even die repeater aan te klikken waarvan de ontvanger naast het raam ligt en de zender 20cm van het toestel af ligt. Als die fix weer terug is kun je hem meestal vrij snel weer uit zetten. Té goede ontvangst zou de drift evt. ook weer 'nadelig' kunnen beïnvloeden, alhoewel dat wel mee lijkt te vallen.
Als je binnenshuis onvoldoende GPS ontvangst hebt kun je evt. een 'GPS re-radiating antenna' gebruiken. Ook vooral handig om tijdens een LE sessie niet geplaagd te worden door die rode balk en je rustig op een gemakkelijke plek kunt zitten i.p.v. dat plekje waar je goede GPS ontvangst hebt. Niet alleen nuttig voor PoGo natuurlijk.

Doet zowel GPS als GLONASS wat er niet altijd expliciet bij/op staat en dan wellicht ook niet ondersteund wordt. Ander frequentiebereik lijkt het. De meeste zijn ook duurder dus je hebt hier sowieso geen slechte keus aan. Die aan het lange snoer is de ontvanger die je bij het raam kunt leggen (zit magneetje in voor als je hem op het dak van een auto of een stalen boot o.i.d. wilt gebruiken met draadje naar binnen). Die dicht bij de USB voedingsstekker is de zender die het signaal opnieuw uitzendt. Heeft geen heel groot bereik dus je toestel moet er redelijk dichtbij liggen. Verbruikt ook amper stroom en mijn powerbanks gaan door de auto-off uit als ik er geen extra stroomverbruiker bij aansluit.
Wel handig om er dan evt. gelijk een USB schakelaar bij te nemen (nu €1,24). Handiger dan de plug steeds in en uit de voeding te halen. Wellicht voor meer zaken handig.
https://www.aliexpress.co...y-Pi-For/32429306776.html

Mijn huisfoon raakt af en toe de GPS fix toch kwijt en dan is het makkelijk even die repeater aan te klikken waarvan de ontvanger naast het raam ligt en de zender 20cm van het toestel af ligt. Als die fix weer terug is kun je hem meestal vrij snel weer uit zetten. Té goede ontvangst zou de drift evt. ook weer 'nadelig' kunnen beïnvloeden, alhoewel dat wel mee lijkt te vallen.
Je mag ze wel aan mij geven :-D Met 2 gyms in het dorp(waarvan 1 op het kerkhof...), en zo'n beetje enige team rood hier, terwijl de rest blauw is, vrij lastig/onmogelijk om aan muntjes te komen xDCaptJackSparrow schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 12:44:
[...]
...
En wat moet ik anders met die achterlijke zooi muntjes? Ik had een saldo van 21050. Met 2,5k eraf heb ik er nog steeds een achterlijke zooi.![]()
....
Als het kon zou ik ook niks te beroerd zijn om er wat van weg te geven maar alhoewel het uitwisselen van inventaris bij Ingress de normaalste zaak is zie ik dat bij PoGo minder snel gebeuren. De items die je bij Ingress in de shop, die na een paar jaar geïntroduceerd werd, kunt kopen zijn overigens ook juist niet uitwisselbaar. Wellicht ook omdat die dingen écht geld vertegenwoordigen en de rest gewoon verkrijgbaar is door portals te hacken, een standaard spelhandeling in Ingress net als het spinnen van stops in PoGo.KillStream schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 20:06:
[...]
Je mag ze wel aan mij geven :-D Met 2 gyms in het dorp(waarvan 1 op het kerkhof...), en zo'n beetje enige team rood hier, terwijl de rest blauw is, vrij lastig/onmogelijk om aan muntjes te komen xD
Het beste advies voor gyms is proberen een 'territorium' te zoeken ergens in je omgeving met voornamelijk gyms in jouw kleur. Je ziet dat veel gyms in dergelijke territoria verdeeld zijn met hier en daar wat grensschermutselingen.
Na 6044 pokemon te hebben gevangen, eindelijk een 100% IV pokemon gevonden, een magikarp
Never attribute to malice what can be adequately explained by stupidity
Ik zit te overwegen om wat gyms schoon te maken, veel te veel gyms staan te lang en het is een beetje zonde als personen plekken bezet houden die niet meer actief zijn. Niet met als doel er zelf in te zitten, maar om meer plekken te maken. Die gyms die al tijden rustig zijn een reset geven.
Volgens mij moet dit op de lange termijn wat meer rust geven.
Volgens mij moet dit op de lange termijn wat meer rust geven.
De meeste gyms in mijn omgeving die ik tegen kom (en dat beperkt zich niet tot alleen mijn woonplaats) zijn blauw, en 9/10x ook level 10. Ik ben zelf nu lvl24,5 maar heb niet echt de juiste pokemon om alleen een gym over te nemen.CaptJackSparrow schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 20:51:
[...]
Als het kon zou ik ook niks te beroerd zijn om er wat van weg te geven maar alhoewel het uitwisselen van inventaris bij Ingress de normaalste zaak is zie ik dat bij PoGo minder snel gebeuren. De items die je bij Ingress in de shop, die na een paar jaar geïntroduceerd werd, kunt kopen zijn overigens ook juist niet uitwisselbaar. Wellicht ook omdat die dingen écht geld vertegenwoordigen en de rest gewoon verkrijgbaar is door portals te hacken, een standaard spelhandeling in Ingress net als het spinnen van stops in PoGo.
Het beste advies voor gyms is proberen een 'territorium' te zoeken ergens in je omgeving met voornamelijk gyms in jouw kleur. Je ziet dat veel gyms in dergelijke territoria verdeeld zijn met hier en daar wat grensschermutselingen.Maar als je erg afgelegen woont dan zal dat ook geen al te makkelijke optie zijn.
Ik heb tijdens dit event bij elke hatch een screenshot gemaakt.CaptJackSparrow schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 11:55:
Als je level 35 bent en nog 23 (!) G1 Pokemons mist en veel munten hebt zou ik ze gebruiken om een hele berg eieren te kopen en die een hele tijd uit te broeden.CaptJackSparrow schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 11:55:
Krijg nou wat. Ik bleek dichter bij een volle G1 Dex te zitten dan ik had verwacht.Het waren gisteren geen 25 maar 23 G1 Dex-evoluties denk ik want eentje was naar een Steelix en eentje naar een Scizor.
Zijn bij mij toch heel veel nuttige Pokemons uitgekomen.
Dat was ook een mogelijke optie, alleen kun je dan denk ik niet meer zien uit wat voor een ei het beest gekomen is. Nou was dat tijdens het event natuurlijk vrijwel exclusief 2km dus dat maakte het wel makkelijker.schaapiej schreef op zaterdag 22 april 2017 @ 09:25:
[...]
Ik heb tijdens dit event bij elke hatch een screenshot gemaakt.
Ook weer zoiets...
Doe ik op de laatste dag van het event eergisteren eindelijk eens die 23 evoluties naar G1 beesten die ik nog niet had, omdat ik o.a. bij sommige beesten nog liever een betere evolutiekandidaat wou afwachten, waarbij ik een 91% Bulba naar een Venusaur transformeer à raison van 125 candy... komt er gisteren een Bulba uit een ei... na 288 dagen PoGo spelen ja?... van... 98%

Ik ZWEM niet in de Bulba candy ja?
Ik heb er nog 235 dus ik kan niet én nog een Venusaur maken én die maxen. Laat staan dat ik nog een Ivysaur kan maken om gewoon het beestje ook in de inventaris te hebben voor de verzameling.
Van die dingen ja? Van die dingen!
Je zou bijna denken dat er iemand bij Niantic even aan de knoppen heeft gezeten, gewoon om mij een loer te draaien. En ik BEN niet paranoïde!
Die 'miste' ik dus niet maar die had ik gewoon NOG niet geëvolueerd. Daar had ik dus geen eieren (meer) voor nodig.xienator schreef op zaterdag 22 april 2017 @ 10:16:
[...]
Als je level 35 bent en nog 23 (!) G1 Pokemons mist en veel munten hebt zou ik ze gebruiken om een hele berg eieren te kopen en die een hele tijd uit te broeden.
Jij gaat best ver voor een spelletjeCaptJackSparrow schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 17:00:
Nog even een tip die voor sommigen wel eens nuttig zou kunnen zijn.
[afbeelding]
[KNIP]
Wat gaat hier ver aan?
Ik wist al heel lang van het bestaan van deze dingen en had al lang voordat PoGo bestond de wens er eens eentje aan te schaffen omdat die in voorkomende situaties van pas zou komen. Ik gebruik al >15 jaar GPS ontvangers. PoGo deed op een gegeven moment die wens weer enigszins opflakkeren en toen bleek een tijdje terug dat ze ondertussen via Chinese webshops véél voordeliger aan te schaffen zijn dan een jaar of wat geleden. Voor die prijs hoefde ik niet meer te aarzelen. Ik wou zoiets nu wel eens uitproberen. En dat schakelaartje had ik al eerder gekocht voor andere doeleinden maar dat komt hierbij ook goed van pas.
Het is gewoon een handig ding, en niet alleen voor PoGo.
Kijk eens wat voor prijzen er gewoonlijk voor gevraagd werden/worden.
45 pond: http://www.pocketgpsworld.com/reradiating.php
55 dollar: https://www.amazon.com/SB...-navigation/dp/B001UI4Z2A
Daarom had ik de aanschaf nog even uitgesteld, aangezien ik er geen écht harde behoefte aan had.
[ Voor 15% gewijzigd door CaptJackSparrow op 22-04-2017 11:07 ]
Al weer serieus wat gevochten vandaag tegen rood. 10 lvl 10 gyms neergehaald en er staan er nog 4.
Ook naar de gyms die ze achter unze rug terug naar 7 trainde.
Ook passen ze bubblestratt toe waar ik niks tegen heb maar achteraf shaven ze die onderste pokemon er weer uit. Volgens hen waren ze met 7 maar konden wl 10 spelers direkt in een gym duwen. De accounts van hun vriend(in).
Dan nog durven ze beweren dat ik met meerdere acounst werk zonder enig bewijs
Ah en ik kreeg een 100% skarmory met beste moveset uit een ei.
Waarschijnlijk ga ik die nooit gebruiken wegens betere alternatieven
De nicknames van hun accounst die ze voor bubblestratt gebruiken verwijzen ook nog eens naar mijn naam met een beledeging achter dus vrij kinderachtig.
Dat motiveert me dan wel voldoende om de 4 overgebleve lvl 10 gyms nu te gaan bewoeken
Ook naar de gyms die ze achter unze rug terug naar 7 trainde.
Ook passen ze bubblestratt toe waar ik niks tegen heb maar achteraf shaven ze die onderste pokemon er weer uit. Volgens hen waren ze met 7 maar konden wl 10 spelers direkt in een gym duwen. De accounts van hun vriend(in).
Dan nog durven ze beweren dat ik met meerdere acounst werk zonder enig bewijs

Ah en ik kreeg een 100% skarmory met beste moveset uit een ei.
Waarschijnlijk ga ik die nooit gebruiken wegens betere alternatieven

De nicknames van hun accounst die ze voor bubblestratt gebruiken verwijzen ook nog eens naar mijn naam met een beledeging achter dus vrij kinderachtig.
Dat motiveert me dan wel voldoende om de 4 overgebleve lvl 10 gyms nu te gaan bewoeken
Gewoon rapporteren. Bij iemand uit mijn groep hadden ze dat ook 2 keer geflikt (zijn naam met k*t ervoor en iets wat daar veel op lijkt), we hebben dat met meerdere gerapporteerd en na een paar dagen hebben we die accounts niet meer terug gezien.Gravediggerxx schreef op zaterdag 22 april 2017 @ 18:54:
Hebben die accounts niet gewoon een name change ondergaan? Had zelf een account met een 'scheld' woord erin, en kreeg een mail van niantic dat ik mijn naam moest veranderen.
Quincy5 schreef op zaterdag 22 april 2017 @ 20:30:
[...]
Gewoon rapporteren. Bij iemand uit mijn groep hadden ze dat ook 2 keer geflikt (zijn naam met k*t ervoor en iets wat daar veel op lijkt), we hebben dat met meerdere gerapporteerd en na een paar dagen hebben we die accounts niet meer terug gezien.
Intel Core i5-6400 | Gigabyte GA-B150M-D3H | Gigabyte GV-R939G1 GAMING-8GD | Codegen 4U-500 | Scythe Mugen 2 Rev. B | Crucial Ballistix Sport BLS2C4G4D240FSA | Cooler Master GM G550M | Crucial M500 2,5" 240GB
Vandaag 635 gym gevechten gedaan. Van de 13 gyms die lvl 10 waren schieten er spijtig genoeg nog 2 over van lvl 8. Die hebben ze voor een derde keer vandaag opgebouwd en had geen zin meer om daar nog naar toe te gaan.
Er is wel een voorstel gedaan dat we 2 van hun 13 gyms mogen houden als we de rest met rust laten.
Ik dacht eerder minimum 4
Er is wel een voorstel gedaan dat we 2 van hun 13 gyms mogen houden als we de rest met rust laten.
Ga akkoord met hun voorstel. 9 gyms houden voor hun is niet redelijk, iedereen wil max uiteraard. Het gym systeem gaat veranderen binnenkort, niemand weet nog exact in welke vorm. Vrienden maken lijkt me nu even handig. Als alles toch net even anders is kan je altijd later besluiten om toch voor de volle buit te gaan. Maar zou eerst even afwachten voor je vijanden maaktGravediggerxx schreef op zondag 23 april 2017 @ 02:06:
Vandaag 635 gym gevechten gedaan. Van de 13 gyms die lvl 10 waren schieten er spijtig genoeg nog 2 over van lvl 8. Die hebben ze voor een derde keer vandaag opgebouwd en had geen zin meer om daar nog naar toe te gaan.
Op ons zonnige en erg warme vakantie eiland zijn er verrassend genoeg veel actieve spelers. Helaas is de gym die dichtbij is, van de verkeerde kleur. De meisjes hebben 'm al twee keer terug gebracht naar slechts 3 pokies. Helaas zitten er 2x een blissey in van 3100 . De 3500cp Dragonite zal geen probleem opleveren. Mooi oefenen zo, al merk je dat het dodgen ook nu frustrerend slecht werkt.
Maar dat mag de pret niet drukken.
Gelukkig ook geen waterpokemon in de zee en in het zwembad. 😉
Maar dat mag de pret niet drukken.
Gelukkig ook geen waterpokemon in de zee en in het zwembad. 😉
Verwijderd
Yes! Net uit het een na laatste 2km event eitje een aerodactyl gehatched!!!
Gen 1 pokedex is nu eindelijk compleet!!!
Gen 1 pokedex is nu eindelijk compleet!!!

Ik start vandaag voor het eerst sinds het Easter event pokemon terug op en ik krijg deze melding

Zou dit te maken kunnen hebben met dat ik IVFLY gebruik om cp waardes te zien van alles dat ik vang of het feit dat ik met het event met meerdere devices lucky egg sessies heb gedaan?
Zou natuurlijk mijn account niet willen verliezen.

Zou dit te maken kunnen hebben met dat ik IVFLY gebruik om cp waardes te zien van alles dat ik vang of het feit dat ik met het event met meerdere devices lucky egg sessies heb gedaan?
Verwijderd
Is IVFLY een 3rd party app waarbij je moet inloggen met je gegevens? Zo ja, dan is dat het.Jeroen_DB schreef op zondag 23 april 2017 @ 22:49:
Ik start vandaag voor het eerst sinds het Easter event pokemon terug op en ik krijg deze melding
[afbeelding]
Toch jammer als er na zo'n week weer een Oddish en een Natu uit een ei komen..
Chill... tot voor kort had ik Kabuto slechts tweemaal gezien (en maar 1x gevangen). Nu lijkt het er op dat er een frequent spawn point om de hoek zit met Kabuto. Elke ochtend op hetzelfde tijdstip zit er eentje
hopen dat dit lang genoeg zo blijft om eindelijk een kabutops te regelen!
Iemand enig idee hoe vaak per dag zo'n spawn point iets genereert? Ik had ook een keertje in de avond gecheckt, maar toen zat er een pidgey...
Iemand enig idee hoe vaak per dag zo'n spawn point iets genereert? Ik had ook een keertje in de avond gecheckt, maar toen zat er een pidgey...
De spawns zijn 4 dagen terug gewisseld, dat gebeurt elke twee weken, dus die kabutops moet lukken.Therapy777 schreef op maandag 24 april 2017 @ 10:08:
Chill... tot voor kort had ik Kabuto slechts tweemaal gezien (en maar 1x gevangen). Nu lijkt het er op dat er een frequent spawn point om de hoek zit met Kabuto. Elke ochtend op hetzelfde tijdstip zit er eentjehopen dat dit lang genoeg zo blijft om eindelijk een kabutops te regelen!
Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
Was dat een ei van tijdens het event of een nieuw ei?xienator schreef op maandag 24 april 2017 @ 08:38:
Een Porygon uit een 10 km ei...
Zat voor het event in 5km en ik hoop dat ie daar ook naar terug is gegaan!
Was zeker weten een nieuw ei!schaapiej schreef op maandag 24 april 2017 @ 11:02:
[...]
Was dat een ei van tijdens het event of een nieuw ei?
Zat voor het event in 5km en ik hoop dat ie daar ook naar terug is gegaan!
Dat er tot nu toe elke ochtend op een vast tijdstip eentje zit zal toeval zijn. Elk spawnpoint heeft elk uur een vast tijdstip waarop er een Pokemon verschijnt, maar de Pokemon hoeft niet elk uur hetzelfde te zijn.Therapy777 schreef op maandag 24 april 2017 @ 10:08:
Chill... tot voor kort had ik Kabuto slechts tweemaal gezien (en maar 1x gevangen). Nu lijkt het er op dat er een frequent spawn point om de hoek zit met Kabuto. Elke ochtend op hetzelfde tijdstip zit er eentjehopen dat dit lang genoeg zo blijft om eindelijk een kabutops te regelen!
Wat wél waarschijnlijk is, is dat je nu een soort Kabuto mininest of vast spawnpoint hebt daar. Dan heb je de kans dat er elk uur Kabuto verschijnt. Dus gewoon zo vaak mogelijk even langsgaan, in de hoop dat er een Kabuto zit.
Deze 'spawns' blijven t/m volgende week woensdag zo, die Kabutops moet wel lukken.
https://www.reddit.com/r/...s/66r27v/botting_warning/Jeroen_DB schreef op zondag 23 april 2017 @ 22:49:
[afbeelding]
Vanmorgen eindelijk level 30. Dat heeft even mogen duren
.
De keer dat ik daarna PoGo wilde opstarten kreeg ik dit... Ook na een reboot...

Van het één op het andere moment support voor Android 5.1 gestopt?
. Gebruik een vanilla Cyanogen OS op een Zuk Z1 (die zit op 5.1 en wordt niet meer geüpdatet). Geen root, nooit gehad ook. Eigenlijk sinds ik de telefoon heb niets aan gewijzigd.

Van het één op het andere moment support voor Android 5.1 gestopt?
[ Voor 24% gewijzigd door ksborg op 24-04-2017 11:42 ]
Verwijderd
Krijg hier net ook de melding.ksborg schreef op maandag 24 april 2017 @ 11:41:
Vanmorgen eindelijk level 30. Dat heeft even mogen duren.
[afbeelding]
Van het één op het andere moment support voor Android 5.1 gestopt?. Gebruik een vanilla Cyanogen OS op een Zuk Z1 (die zit op 5.1 en wordt niet meer geüpdatet). Geen root, nooit gehad ook. Eigenlijk sinds ik de telefoon heb niets aan gewijzigd.
edit: we zijn niet de enige https://www.reddit.com/r/...his_screen_block_message/
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2017 11:45 ]
En same here. Oneplus 2 op Oxygen OS 3.5.8 (Android version 6.0.1).
Android version zou toch hoog genoeg moeten zijn... Zeker dat ik "root" toegang heb omdat ik Oxygen draai (ook al is dat "stock").
Oh well, dan een weekje geen PoGo.
Android version zou toch hoog genoeg moeten zijn... Zeker dat ik "root" toegang heb omdat ik Oxygen draai (ook al is dat "stock").
Wat de heck. Ik krijg dit scherm ook, gewoon terwijl ie op mijn bureau ligt... Oneplus X, niet-rooted, ook Developer Options uitgeschakeld.
[ Voor 28% gewijzigd door Pathogen op 24-04-2017 11:46 ]
Da's geruststellendVerwijderd schreef op maandag 24 april 2017 @ 11:43:
[...]
Krijg hier net ook de melding.
edit: we zijn niet de enige https://www.reddit.com/r/...his_screen_block_message/
Ik krijg hem niet op mijn OP3T.
Wellicht dat het gaat om die GPS fix vanuit google, om spoofers tegen te gaan, dat ze nu hogere versies van Android eisen?
Wellicht dat het gaat om die GPS fix vanuit google, om spoofers tegen te gaan, dat ze nu hogere versies van Android eisen?
Verwijderd schreef op maandag 24 april 2017 @ 11:47:
Het schijnt dat het om "chinese" phones gaat. Heb zelf een OPX
1337 | RLVANT | Canon EOS 5D Mark II + 500D | 70-200 F4 L IS | 100mm L F2.8 IS macro | 17-40 F4 L | 50mm F1.8
Mijn telefoon komt niet door de SafetyNet check heen om de een of andere reden. Gerucht is dat er opvallend veel false positives worden geregistreerd atm
Google Play: SafetyNet Helper Sample
Google Play: SafetyNet Helper Sample
Dan verliezen ze 95% van de player base. Dus dat zou niet een heel slimme zet zijnJamesB009 schreef op maandag 24 april 2017 @ 11:48:
[...]
Mijn toestel gaat nooit Android 6 krijgen, laat staan 7. Maar voorlopig koop ik zeker nog geen nieuwe, aangezien het toestel prima werkt
Misschien zijn ze op de achtergrond maatregelen aan het treffen, maar is er nu serverside wat mis gegaan.JamesB009 schreef op maandag 24 april 2017 @ 11:48:
[...]
Zou niet de eerste screw up zijn van Niantic
En ik heb een Zuk Z2 met originele rom. Maar geen melding, kan gewoon spelen (ZUI 2.5.334 ST = Android 7.0)Verwijderd schreef op maandag 24 april 2017 @ 11:47:
Het schijnt dat het om "chinese" phones gaat. Heb zelf een OPX
Het mooie is ook dat het "Learn more" regeltje niets doet als je erop drukt...
Exact dezelfde foon hier met dezelfde versie OOS, maar dan zonder root toegang. Ik krijg geen melding en net als test nog gewoon een Spinarak kunnen vangen.IdieEasy schreef op maandag 24 april 2017 @ 11:45:
En same here. Oneplus 2 op Oxygen OS 3.5.8 (Android version 6.0.1).
Vreemd, ik dus wel... Heb je wel de laatste update met de (vermoedelijk belangrijke) security patch van maart?zunrob schreef op maandag 24 april 2017 @ 12:06:
Ook bij mij opeens op mijn volledig originele OnePlus 2 kom ik er niet meer in..
[ Voor 23% gewijzigd door Autofan1985 op 24-04-2017 12:09 ]
Ik hoop dat ze het snel fixxen, want als dit zo blijft ga ik refunds regelen voor al mijn coins.
Wat raar. Ook mijn OnePlus 2 is volledig origineel, draai 3.5.8 en heb geen root.. Staat Developer Options aan of uit bij jou?Autofan1985 schreef op maandag 24 april 2017 @ 12:08:
[...]
Exact dezelfde foon hier met dezelfde versie OOS, maar dan zonder root toegang. Ik krijg geen melding en net als test nog gewoon een Spinarak kunnen vangen.
[...]
Vreemd, ik dus wel... Heb je wel de laatste update met de (vermoedelijk belangrijke) security patch van maart?
Edit: alle laatste updates geïnstalleerd..
[ Voor 4% gewijzigd door zunrob op 24-04-2017 12:15 ]
Dat was een goede tip... Ik heb op de ZUK Z1 de Developer options uitgeschakeld... En nu werkt het weer.
Ik heb ze zojuist ook uitgezet, ik gebruik dat alleen voor de animatie snelheden. Kom er nog steeds niet in.ksborg schreef op maandag 24 april 2017 @ 12:15:
Dat was een goede tip... Ik heb op de ZUK Z1 de Developer options uitgeschakeld... En nu werkt het weer.
Nooit iets mee gedaan, dus gok dat ze dan uit staan.zunrob schreef op maandag 24 april 2017 @ 12:13:
[...]
Wat raar. Ook mijn OnePlus 2 is volledig origineel, draai 3.5.8 en heb geen root.. Staat Developer Options aan of uit bij jou?
Edit: alle laatste updates geïnstalleerd..
Dit topic is gesloten.
Let op:
Het is niet de bedoeling dat hacks, cheats, GPS-spoofs of dataminers besproken worden op dit forum. Ook is het bespreken van 3rd party apps en sites niet toegestaan die gegevens gebruiken/zichtbaar maken die normaal gesproken niet zichtbaar zijn. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers. Discussie over het gebruik van IV calculators is wel toegestaan.
Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.
Online IV calculator
Evolve calculator
Pokémon movesets
Server status
Het is niet de bedoeling dat hacks, cheats, GPS-spoofs of dataminers besproken worden op dit forum. Ook is het bespreken van 3rd party apps en sites niet toegestaan die gegevens gebruiken/zichtbaar maken die normaal gesproken niet zichtbaar zijn. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers. Discussie over het gebruik van IV calculators is wel toegestaan.
Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.
Online IV calculator
Evolve calculator
Pokémon movesets
Server status