[iOS/Android] Pokémon GO - Deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 87 ... 100 Laatste
Acties:
  • 396.418 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Oekiejoekie schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 13:51:
[...]

Het wordt tijd voor een tweakers-sudowoodo-kampvuur-meeting ? Ik heb er ook zat... :+
Dan eten we Phanpy steak! 90% van mijn 5 KM eitjes bevat een olifantje. >:)

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extigo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19:22
Afvalzak schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 13:52:
[...]

Aarrgghh, ik heb er pas eentje. Ik krijg alleen maar Gen1 rotzooi uit mn 5K eieren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

demo31051987 schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 13:53:
[...]

Aarrgghh, ik heb er pas eentje. Ik krijg alleen maar Gen1 rotzooi uit mn 5K eieren.
Geen zorgen, je mag wel een hapje van mijnes :9

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekiejoekie
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 02-08 02:49
[...]

Krijg jij nog 5 km eieren dan ? Ik zit op dieet van duivenborst :D

WEES BLIJ !!! Hier had uw advertentie kunnen staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ga mijn 2 km eieren nog maar met mijn bruine incubator doen.

Met al die crap is het zonde van mijn dure muntjes incubators

Nu weer een 10 km ei aan staan. Hoop op een Larvitar of Mareep.

Uit wat voor ei komt een Rhyhorn momenteel? Daar ken ik nog wel candy van gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JamesB009
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 25-07 19:29

JamesB009

Sjimmeh!!

2KM.
xienator schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 14:13:
Uit wat voor ei komt een Rhyhorn momenteel? Daar ken ik nog wel candy van gebruiken.

[ Voor 32% gewijzigd door JamesB009 op 18-04-2017 14:18 ]

1337 | RLVANT | Canon EOS 5D Mark II + 500D | 70-200 F4 L IS | 100mm L F2.8 IS macro | 17-40 F4 L | 50mm F1.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 17-04-2023
[...]

Of gelijk war 5km omeletjes bakken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-09 11:03
demo31051987 schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 13:53:
Tijdens dit event zijn de 5km eieren wel leuk, tot nu toe 2x Cyndaquil en 3x Totodile.
Heb nog 4x 5km aan staan nu. Van allebei 2 zou mooi zijn! :p

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Was weer de hoogste tijd voor een gelukkig ei. :9 Deze keer mijn derde toestel even beter geprepareerd door nog wat in de achtergrond lopende zaken de nek om te draaien. Slechts één keer cannot connect to server gehad waarvoor ik PoGo moest herstarten. Deze keer 334k XP erbij met 167 evoluties. Nog minder dan 200k te gaan voor L35 :P

Ik heb momenteel wel een spinnennest in mijn achtertuin. :S Net een groepje van drie tegelijk. Eentje is CP 10, IV 82-98. Wil ik die uppen om te kijken of ie misschien 98 IV is? Ummm... NEE! SPLAT! Candy. }) Kan er al 24 evolueren. In een latere LE sessie maar eens wat opsparen, evolueren en doordraaien. Wie lust er nou spinnencandy? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shadow_J schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 11:51:
De laatste medaille zal wel de moeilijkste zijn : ik zit nog maar aan 60 dragon pokemon.
Ik denk dat alle 26 verschillende Unowns vangen de moeilijkste medaille is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow_J
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 19-09 09:51
Verwijderd schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 15:07:
[...]

Ik denk dat alle 26 verschillende Unowns vangen de moeilijkste medaille is.
Die verschijnt maar vanaf je de eerste vangt dus die zie ik zelfs nog niet :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
schaapiej schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 09:06:
[...]

Klopt! Heb dit weekend Porygon uit een 10km ei gekregen... erg nutteloos voor mij. Heb al een Porygon2 en er stond nog een goede Porygon. 3e uit een ei met goede IV en daarnaast al redelijk wat gevangen!

Maargoed, iemand anders zal er wel weer blij mee zijn zoals hierboven al staat :p

Heb nog een 10km ei staan waar ik nog 4km voor moet, ik hoop op een Mareep! Heb daar nog 99 candy voor nodig..
8)7 nog een Porygon -O-

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 21-09 18:36

Fordox

00101010

Porygon was toch een man-made/digitale pokemon? Hoe kan die uit een ei komen? :+

Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aljooge
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 23:37
CaptJackSparrow schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 15:03:
Was weer de hoogste tijd voor een gelukkig ei. :9 Deze keer mijn derde toestel even beter geprepareerd door nog wat in de achtergrond lopende zaken de nek om te draaien. Slechts één keer cannot connect to server gehad waarvoor ik PoGo moest herstarten. Deze keer 334k XP erbij met 167 evoluties. Nog minder dan 200k te gaan voor L35 :P

Ik heb momenteel wel een spinnennest in mijn achtertuin. :S Net een groepje van drie tegelijk. Eentje is CP 10, IV 82-98. Wil ik die uppen om te kijken of ie misschien 98 IV is? Ummm... NEE! SPLAT! Candy. }) Kan er al 24 evolueren. In een latere LE sessie maar eens wat opsparen, evolueren en doordraaien. Wie lust er nou spinnencandy? :X
Wat gaaf: ik ben ook bijna level 35, nog maar 2 lucky egg sessies te gaan. Kwam van level 32 en had candy opgespaard sinds januari. Vanavond even nieuwe pidgeys halen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
3x Larvitar uit een ei gehad vanaf release Gen2. Direct als buddy gepakt en na 240km op de klok genoeg om een Tyranitar te maken. En wat krijg je dan: Iron Tail en Fire Blast..........

-O- -O- -O- -O- -O-

Die kan rechtstreeks de shredder in! 8)7

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brilsmurf
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-09 15:43
schaapiej schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 19:58:
3x Larvitar uit een ei gehad vanaf release Gen2. Direct als buddy gepakt en na 240km op de klok genoeg om een Tyranitar te maken. En wat krijg je dan: Iron Tail en Fire Blast..........

-O- -O- -O- -O- -O-

Die kan rechtstreeks de shredder in! 8)7
Als defender is hij toch best goed?
En kan een flinke cp bereiken voor een hoge plek in een gym.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
brilsmurf schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 20:08:
[...]

Als defender is hij toch best goed?
En kan een flinke cp bereiken voor een hoge plek in een gym.
De hoge CP is het enige nuttige, maarja voordat ie 3000+ is.. nu pas 2070 :p de moveset is gewoon ruk imo. Ik zie 'm maar als vinkje in de Pokedex nu!

Vandaag een aantal nieuwe tijdens mijn LE sessie; Meganium, Quilava, Croconaw, Flaaffy, Pupitar en Tyranitar. Mooi wat extra XP gepakt daarmee :)

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Therapy777
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21-09 18:29

Therapy777

Metal!

Weer een crappy ei run uit mn 2km eieren:

Slowpoke
Shellder
Onix (oke die is wel fijn voor mn Steelix)
Squirtle
Bulbasaur
Misdreavous
Eevee

Kansloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Begin me steeds meer af te vragen of Aeroductyl een regionale pokemon is... nu al +- 25 2km eieren uitgelopen sinds start van het event en heb m nogsteeds niet :(

Oh gister nog een super cool gymshave actie gezien! Meneertje stond als 3e van onder in een lvl 10 gym, schopt even alle 3 de onderste eruit en plaatst zichzelf even opnieuw in de gym als 3e van boven! So much win!!! 8)7

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2017 22:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 22:36:
Begin me steeds meer af te vragen of Aeroductyl een regionale pokemon is... nu al +- 25 2km eieren uitgelopen sinds start van het event en heb m nogsteeds niet :(

Oh gister nog een super cool gymshave actie gezien! Meneertje stond als 3e van onder in een lvl 10 gym, schopt even alle 3 de onderste eruit en plaatst zichzelf even opnieuw in de gym als 3e van boven! So much win!!! 8)7
Erg sneu idd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
schaapiej schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 20:28:
[...]

De hoge CP is het enige nuttige, maarja voordat ie 3000+ is.. nu pas 2070 :p de moveset is gewoon ruk imo. Ik zie 'm maar als vinkje in de Pokedex nu!

Vandaag een aantal nieuwe tijdens mijn LE sessie; Meganium, Quilava, Croconaw, Flaaffy, Pupitar en Tyranitar. Mooi wat extra XP gepakt daarmee :)
Lekker belangrijk wat ze aanval is!

Ik gebruik zelden een Pokemon hoger dan 2300 om gyms te uppen of aan te vallen.

Pokemons met een hoge CP zijn ideaal om gyms te zetten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20:51

Haan

dotnetter

Hier op het vakantiepark gaat het best lekker, bij de speeltuin zit een gym (die ik sinds vrijdag in bezit heb >:) ) en twee pokestops. In de gym zit nu overigens een Kangashkan, eerste regional pokemon die ik heb gezien :) Huisje zelf ligt op een spawn punt waar vaak vier beesten tegelijk spawnen, en ook vrij divers en anders dan thuis (vijf nieuwe entries in de pokedex).

[ Voor 13% gewijzigd door Haan op 19-04-2017 08:21 ]

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
xienator schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 23:15:
Lekker belangrijk wat ze aanval is!

Ik gebruik zelden een Pokemon hoger dan 2300 om gyms te uppen of aan te vallen.

Pokemons met een hoge CP zijn ideaal om gyms te zetten!
Ja, zeker wel belangrijk welke moveset ie krijgt!

Fire Blast is erg makkelijk te dodgen, daar heb je liever Crunch als defender.
Fire Blast is ook niet heel nuttig aangezien je over het algemeen water, gras en electro 'nodig' hebt als attacker. Heel af en toe staat er eens een keer een verdwaalde Exeggutor op een gym maar daar heb ik een leger Flareons voor.

Dat jou het niets boeit betekent niet dat een andere er niets om geeft ;)

Blijft gewoon jammer dat je totaal geen invloed hebt op een moveset. Bij bijvoorbeeld een Pidgeot maakt het weinig uit, binnen no-time heb je een nieuwe. Ik zou zeggen; introduceer de TM/HM maar snel! :p

<GoT>NightStalker

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sankao
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 15-09 13:09
schaapiej schreef op woensdag 19 april 2017 @ 08:11:
[...]

Fire Blast is ook niet heel nuttig aangezien je over het algemeen water, gras en electro 'nodig' hebt als attacker. Heel af en toe staat er eens een keer een verdwaalde Exeggutor op een gym maar daar heb ik een leger Flareons voor.

Blijft gewoon jammer dat je totaal geen invloed hebt op een moveset. Bij bijvoorbeeld een Pidgeot maakt het weinig uit, binnen no-time heb je een nieuwe. Ik zou zeggen; introduceer de TM/HM maar snel! :p
Het boeit idd helemaal niets wat voor moveset een gym pokemon heeft, er zal nooit (ok, ik denk bijna nooit...) iemand het aanvallen van een gym opgeven omdat er een moeilijk te verslaan (vanwege de moveset) pokemon in zit. Als ze besluiten de gym aan te vallen, dan gebeurd dat toch wel,ongeacht welke moveset er allemaal aanwezig is.

Het kan zelfs zo zijn dat het juist averechts werkt, de gym is minder makkelijk te trainen voor je teamgenoten zodat hij minder snel naar level 10 getraind zal gaan worden.

9760Wp ZO(145°) @SE9K, 6480Wp ZW (235°), 2960Wp NO(50°) @SE7K-RWS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
sankao schreef op woensdag 19 april 2017 @ 08:27:
[...]

Het boeit idd helemaal niets wat voor moveset een gym pokemon heeft, er zal nooit (ok, ik denk bijna nooit...) iemand het aanvallen van een gym opgeven omdat er een moeilijk te verslaan (vanwege de moveset) pokemon in zit. Als ze besluiten de gym aan te vallen, dan gebeurd dat toch wel,ongeacht welke moveset er allemaal aanwezig is.

Het kan zelfs zo zijn dat het juist averechts werkt, de gym is minder makkelijk te trainen voor je teamgenoten zodat hij minder snel naar level 10 getraind zal gaan worden.
Nogmaals; mij boeit het wel welke moveset een beest krijgt! :)
Wat jij zegt is een hele andere discussie, waar ik het ook mee eens ben.

Nog een gokje gewaagd met een Tyrogue. Had HP en DEF als hoogste stats, dus 50% kans op een Hitmontop. Ra ra wat is het geworden... :X

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autofan1985
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 11-01-2024
Loadichus schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 10:42:
[...]

Ik had een Larvitar uit een 10km met +/- 30 candy. Kon deze dus makkelijk evolven naar een Puppitar met 25 candy. Vervolgens heb je 100 candy nodig voor Tyranitar en dan moet je hem nog levelen. Kortom dat zou +/- 5x 10km eggs zijn (met Larvitar) ..... Vind het onwaarschijnlijk.

Tenzij iemand bot software gebruikt en gigantisch veel (fake) km's loopt en zo candy verkrijgt.
Mijn maat heeft bijvoorbeeld al bijna 500 km met Larvitar gelopen (traint ook voor de marathons). Paar gevangen, 2 of 3x uit een ei met leuke candy en voila: een dikke Tyranitar. ;) Zodra je spelers ziet met 3-4 3000+ Tyranitar gaat hier het spoofer alarm wel af. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GroeneThee
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 19-09 21:51
Wij hebben ook een Tyranitar :o kreeg al snel een Larvitar en op aanraden van iemand hier meteen als buddy genomen. Geloof dat hij in 87IV is met een CP van 2700. Heb op een gegeven moment weer een andere buddy genomen want de meisjes wilden liever een andere evolueren. Tsja, hoewel ze gymplay leuk vinden blijft het leuker om nieuwe pokemon te vangen of te krijgen door evolutie. Helemaal als klasgenootjes die nog niet hebben.

Over gymplay gesproken, wat is er de afgelopen weken gebeurt? Op de een of andere manier is het veel "rustiger" qua flippen van gyms?!
Als is het trainen af en toe een "pain in the ass" geworden. Het lijkt wel of het systeem nog trager is dan ervoor, damage wordt gedaan terwijl je dodged (hoewel dodgen ook lastiger lijkt te zijn) en terwijl ik dan sneller de te veel afgehaalde health er snel bij kreeg en weer door kan is dat veranderd. Nu wordt de pokie onzichtbaar en switcht continue.
Het wisselen werkt soms maar ook niet altijd, dit kost veel meer revives. En die zijn nog zeldzamer dan ervoor?
Maakt het een stuk lastiger zo.
Maar snel naar de 10+ gyms gaan en hopen op stabiliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Therapy777

Therapy777

Metal!

Alleen maar teleurstellingen in die kl*te eieren...

Shellder
Shellder
Elekid
Smoochum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20-09 18:53
schaapiej schreef op woensdag 19 april 2017 @ 08:45:
[...]

Nogmaals; mij boeit het wel welke moveset een beest krijgt! :)
Wat jij zegt is een hele andere discussie, waar ik het ook mee eens ben.

Nog een gokje gewaagd met een Tyrogue. Had HP en DEF als hoogste stats, dus 50% kans op een Hitmontop. Ra ra wat is het geworden... :X
Voor PvP kan FireBlast wel eens briljant worden, omdat je niet zo snel verwacht dat Tyranitar Fireblast heeft. (Net als Slowking met Fireblast). :P

Ik heb gister wel een Tyrogue met enkel HP als beste gehatched!
Morgen evolueren tijdens een LE-sessie. *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravediggerxx
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 18-09-2020
Tyranitar is gewoon een waardeloze defender. Vaporeon blaast die zo omver. Net hetzelfde als dragonite met een ijs pokemon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
schaapiej schreef op woensdag 19 april 2017 @ 08:11:
[...]

Een goede moveset of slechte duurt een aanvaller hoogstens 3 minuten extra voor die de gym down heeft.

Hier in de regio is het aantal spelers zo gedaald dat het merendeel van de gyms level 10 is en eigenlijk nauwelijks nog worden aangeraakt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
Gravediggerxx schreef op woensdag 19 april 2017 @ 10:53:
Tyranitar is gewoon een waardeloze defender. Vaporeon blaast die zo omver. Net hetzelfde als dragonite met een ijs pokemon :)
Buiten Blissey en Snorlax blaas je sowieso iedere Pokemon zo omver.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Autofan1985
xienator schreef op woensdag 19 april 2017 @ 11:10:
[...]

Buiten Blissey en Snorlax blaas je sowieso iedere Pokemon zo omver.
En die 2 dan alleen als ze Zen Headbutt hebben, omdat dat Super effective is tegen de Fighting types die weer Super effective tegen die 2 zijn. Bijvoorbeeld een Snorlax met Lick van 2982 CP blies ik zo omver met een 1637 Machamp...
En hebben ze Psychic moves kan je altijd nog een Alakazam met Focus Blast inzetten. Die lacht om de Psychic aanvallen en ramt ze dan keihard in de poepert met een 140 DMG Fighting move. :P

[ Voor 18% gewijzigd door Autofan1985 op 19-04-2017 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smastie
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 08-10-2024
Mag ik vragen welke telefoons de mensen hier gebruiken voor Pokemon GO?

Ik heb sinds juli gespeeld op een Xiaomi redmi 3s en heb eigenlijk altijd al problemen met m'n internet verbinding (3G) Pokemon GO heeft er erg regelmatig last van als mijn telefoon switcht van H+ naar 3g en weer terug. Dan moet ik mijn mobile verbinding verbreken en weer aanzetten en vaak ong. 20 sec wachten tot mijn telefoon weer verbinding heeft en vervolgens hopen dat Pokemon GO niet vast gelopen is.

Verder ben ik erg tevreden over de telefoon, lange batterij levensduur, 5 uur Pokemon GO is geen probleem, heel aantrekkelijk geprijsd (150 euro was hij meen ik) snel genoeg ect.

Nu ben ik door die verbindingsproblemen ben ik nu toch opzoek naar een andere telefoon, het liefst niet veel groter, een lange batterij levensduur en als het even kan onder de 300 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loadichus
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01-06-2021
Smastie schreef op woensdag 19 april 2017 @ 12:06:

Ik heb sinds juli gespeeld op een Xiaomi redmi 3s en heb eigenlijk altijd al problemen met m'n internet verbinding (3G) Pokemon GO heeft er erg regelmatig last van als mijn telefoon switcht van H+ naar 3g en weer terug. Dan moet ik mijn mobile verbinding verbreken en weer aanzetten en vaak ong. 20 sec wachten tot mijn telefoon weer verbinding heeft en vervolgens hopen dat Pokemon GO niet vast gelopen is.

Verder ben ik erg tevreden over de telefoon, lange batterij levensduur, 5 uur Pokemon GO is geen probleem, heel aantrekkelijk geprijsd (150 euro was hij meen ik) snel genoeg ect.

Nu ben ik door die verbindingsproblemen ben ik nu toch opzoek naar een andere telefoon, het liefst niet veel groter, een lange batterij levensduur en als het even kan onder de 300 euro.
iPhone SE deze zal je wel niet vinden onder de 300 euro ben ik bang.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LekkerBipsje
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 07-05 12:31
https://twitter.com/NianticHelp/status/854482774312361984

Zou er dan eindelijk iets aan het spoofen worden gedaan?

[ Voor 41% gewijzigd door LekkerBipsje op 19-04-2017 12:22 ]

Geniet nooit met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smastie
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 08-10-2024
Loadichus schreef op woensdag 19 april 2017 @ 12:11:
[...]

iPhone SE deze zal je wel niet vinden onder de 300 euro ben ik bang.
Nee ik heb liever ook geen iPhone gezien de batterij levensduur/geslotenheid daarvan. Al hoor ik wel dat het inmiddels wat beter is geworden dan de 1 a 1,5 uur van de 5s :X .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loadichus
Smastie schreef op woensdag 19 april 2017 @ 12:22:
[...]
Nee ik heb liever ook geen iPhone gezien de batterij levensduur/geslotenheid daarvan. Al hoor ik wel dat het inmiddels wat beter is geworden dan de 1 a 1,5 uur van de 5s :X .
Ik ben met je eens dat het qua batterijduur waarschijnlijk niet de beste oplossing is. Mijn SE zal het zo'n 3 ~3,5 uur volhouden max.
Dat zou wel super zijn. Zoals een paar posts terug aangegeven vind ik het nog steeds onwerkelijk dat iemand al een max level Tyranitar heeft...

[ Voor 30% gewijzigd door Loadichus op 19-04-2017 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
Gravediggerxx schreef op woensdag 19 april 2017 @ 10:53:
Elke Pokemon blaas je zo weg als je de juiste aanvaller gebruikt... :z
Smastie schreef op woensdag 19 april 2017 @ 12:22:
[...]

Waar baseer je op dat iPhone slecht is qua batterij?
Als ik kijk naar mensen met wie ik wel eens Pokemon speel/heb gespeeld, zijn die altijd sneller door hun batterij heen dan ik met m'n iPhone (6, nu 7). :P

Misschien kan je kijken naar de telefoons die de Youtubers gebruiken? Die gebruiken volgens mij sowieso geen iPhones (wegens schermopname).
En anders is een goede powerbank of een Go Plus een erg goede optie om je batterij te ontzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loadichus
Loadichus schreef op woensdag 19 april 2017 @ 12:25:
Zoals een paar posts terug aangegeven vind ik het nog steeds onwerkelijk dat iemand al een max level Tyranitar heeft...
Misschien is het toch mogelijk. Zojuist mijn 2e Larvitar uit mijn 2e 10km egg (sinds Gen2) gekregen.
Dus van de 2x 10km eggs, 100% Larvitar. Inmiddels een Pupitar met 39 candy _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autofan1985

Ik gebruik de OnePlus 2, aangevuld met een Xtorm Powerbank van 15000maH. En dat heb ik zelfs al een keer van vol naar leeg weten te Pokemonnen... 8)7 :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sankao
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 15-09 13:09
Loadichus schreef op woensdag 19 april 2017 @ 13:10:
[...]

Misschien is het toch mogelijk. Zojuist mijn 2e Larvitar uit mijn 2e 10km egg (sinds Gen2) gekregen.
Dus van de 2x 10km eggs, 100% Larvitar. Inmiddels een Pupitar met 39 candy _/-\o_
Ik heb al 11x een Larvitar uit een ei, inmiddels ook al 3 Tyranitar, alleen de derde heeft een goede moveset (voor attack) dus die ben ik nu aan het maxen, maar die had al makkelijk op een max level kunnen zitten.

9760Wp ZO(145°) @SE9K, 6480Wp ZW (235°), 2960Wp NO(50°) @SE7K-RWS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:42
Het event duurt tot morgenavond 10 uur toch?
From 1:00 P.M. PDT on April 13 to 1:00 P.M. PDT on April 20, 2017
http://pokemongolive.com/en/post/eggstravaganza2017

Ik wil graag een lucky egg gebruiken op meerdere apparaten, maar heb er vandaag maar een tot m'n beschikking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quincy5
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 19-09 14:40
My-life schreef op woensdag 19 april 2017 @ 13:21:
Het event duurt tot morgenavond 10 uur toch?

[...]

http://pokemongolive.com/en/post/eggstravaganza2017

Ik wil graag een lucky egg gebruiken op meerdere apparaten, maar heb er vandaag maar een tot m'n beschikking.
Ik denk 9 uur, want voor de start had ik ook een site gebruikt om PDT naar Europese tijd om te zetten en toen kwam ik op 10 uur uit. Maar de start was toch echt om 9 uur (9:10 iets gevangen en de dubbele XP gezien); misschien iets met de zomertijd?

PV Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17-09 15:02

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Weten we of de 2k eieren die nu uit de stops vallen net als altijd al een pokemon vast hebben staan? Dus kunnen we de komende dagen nog eieren, die we vandaag en morgen opsparen, uitlopen met leuke resultaten, of zouden ze deze weer randomizen naar minder interessant spul?

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Extigo
Spike_wolf schreef op woensdag 19 april 2017 @ 13:29:
Weten we of de 2k eieren die nu uit de stops vallen net als altijd al een pokemon vast hebben staan? Dus kunnen we de komende dagen nog eieren, die we vandaag en morgen opsparen, uitlopen met leuke resultaten, of zouden ze deze weer randomizen naar minder interessant spul?
De pokemon in een ei worden bepaald bij het ontvangen van het ei. Dit zal na het even niet veranderen. Hooguit verandert het aantal candy wat je krijgt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LekkerBipsje
Dat eerste. Eieren die je nu krijgt maar na het event uitloopt, zijn de Pokémons van tijdens het event.

Geniet nooit met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JamesB009

JamesB009

Sjimmeh!!

Dit is altijd al zo geweest, zou dus raar zijn als het nu ineens is veranderd, maar niks is zeker natuurlijk.
Maar ik ga ervan uit dat alle 2km die je nu nog draait op dit event gebaseerd zijn. :)
Edit: Wow, ik ben wel heel laat. :9

[ Voor 3% gewijzigd door JamesB009 op 19-04-2017 13:34 ]

1337 | RLVANT | Canon EOS 5D Mark II + 500D | 70-200 F4 L IS | 100mm L F2.8 IS macro | 17-40 F4 L | 50mm F1.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Laatst online: 17-09 15:02

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Ik had ook niet verwacht dat het zou veranderen, maar je weet nooit natuurlijk.
Die dubbele candy zal inderdaad wel vervallen, maar dat is niet erg. Dan kan ik in ieder geval de voorraad die straks klaar staat rustig uit lopen :P

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Kreeg net 2 x een Wooper uit een 2KM ei, lekker dan :{

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online
Ik had ooit half oktober een enkele Grimer gevangen van 53 CP. Nu voor het eerst eentje uit een 2km ei. Nu maar liefst een totaal van 13 candy. Schiet lekker op zo. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-09 17:49

Ik heb sinds januari de Lenovo P2 in gebruik waarop ik Pokémon Go speel. Heerlijke grote batterij (5100 mAh!) zeer stabiele GPS, prima mobiele-data ontvangst, en ik heb er €299 voor betaald. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RigolleM
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 18:54
Oud nieuws en het heeft niks met Android versie te maken maar met de veiligheidspatch update. Wanneer veiligheidspatch update van maart 2017 erop staat, dit kan zowel voor Android 6.x als 7.x zijn, dan werkt spoofing niet meer in PoGo.

Hoeveel % van de spoofers denk je dat hun Android nog zullen updaten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
RigolleM schreef op woensdag 19 april 2017 @ 15:21:
[...]

Oud nieuws en het heeft niks met Android versie te maken maar met de veiligheidspatch update. Wanneer veiligheidspatch update van maart 2017 erop staat, dit kan zowel voor Android 6.x als 7.x zijn, dan werkt spoofing niet meer in PoGo.

Hoeveel % van de spoofers denk je dat hun Android nog zullen updaten?
Ja oud nieuws, maar wel een visuele bevestiging.
Er gebeurt tenminste iets...

Kunnen developers op Android de eis stellen dat de telefoon geupdate is met die veiligheidspatch?
In dat geval kan Niantic een update forceren die alleen draait op Android met die veiligheidspatch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autofan1985
Zou je ook klaar mee zijn als je fabrikant jouw toestel niet update met die patch. Ga je dat weer krijgen uiteraard...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 19-09 21:51
P.K. schreef op woensdag 19 april 2017 @ 15:51:
[...]

Kunnen developers op Android de eis stellen dat de telefoon geupdate is met die veiligheidspatch?
In dat geval kan Niantic een update forceren die alleen draait op Android met die veiligheidspatch?
Hmm nee dat lijkt mij niet maar uiteindelijk zal spoofen niet meer mogelijk zijn. Is kwestie van tijd. Snap dat je het liever eerder dan later hebt (wie niet) maar volgens mij zal Niantic hier geen haast achter zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
GroeneThee schreef op woensdag 19 april 2017 @ 15:57:
[...]

Hmm nee dat lijkt mij niet maar uiteindelijk zal spoofen niet meer mogelijk zijn. Is kwestie van tijd. Snap dat je het liever eerder dan later hebt (wie niet) maar volgens mij zal Niantic hier geen haast achter zetten.
Ik denk eigenlijk dat ze er momenteel wel enige haast mee hebben.

Door spoofing uit te bannen hoef je er ook geen rekening mee te houden bij het introduceren van nieuwe features (zoals een gymrework). Zeker vóór de Legendary events zullen ze spoofing willen hebben uitgebannen, dunkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Therapy777

Therapy777

Metal!

Weer een Dratini uit m'n 10km ei... moet nu toch echt eens een Dragonite gaan maken voor in de gym maar ik heb de keuze uit de volgende drie:

472 CP met 84% IV en ADS 13-13-12
473 CP met 84% IV en ADS 14-14-10
474 CP met 84-89 IV waarvan ADS mogelijkheden: 11-14-15 of 12-12-15 of 14-9-15

Meningen? :)
CaptJackSparrow schreef op woensdag 19 april 2017 @ 13:54:
Ik had ooit half oktober een enkele Grimer gevangen van 53 CP. Nu voor het eerst eentje uit een 2km ei. Nu maar liefst een totaal van 13 candy. Schiet lekker op zo. :/
Ik had net voor het event in mijn 5km ei mijn tweede Grimer (eerste ooit een keer gevangen) en nu net mijn tweede uit een 2km ei. Helaas nog net niet genoeg candy voor een Muk. En geen enkele van de drie heeft een mooi IV rating :(

[ Voor 45% gewijzigd door Therapy777 op 19-04-2017 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JamesB009

JamesB009

Sjimmeh!!

Ik zou de 474CP nemen, want.. hoogste CP. :)
Therapy777 schreef op woensdag 19 april 2017 @ 16:16:
Weer een Dratini uit m'n 10km ei... moet nu toch echt eens een Dragonite gaan maken voor in de gym maar ik heb de keuze uit de volgende drie:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LekkerBipsje
P.K. schreef op woensdag 19 april 2017 @ 16:04:
[...]

Ik denk eigenlijk dat ze er momenteel wel enige haast mee hebben.

... Zeker vóór de Legendary events zullen ze spoofing willen hebben uitgebannen, dunkt mij.
Als ze de Ingriss lijn volgen dan moet je fysiek aanwezig zijn om mee te doen aan een legendary event. Dat je je moet inschrijven en je eerst een pass code krijgt voordat je kan meedoen aan het event.

Geniet nooit met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online
JamesB009 schreef op woensdag 19 april 2017 @ 16:18:
Ik zou de 474CP nemen, want.. hoogste CP. :)

[...]
Hoeft niet, maar kun je evt. duidelijk krijgen door hem een powerupje te geven en opnieuw te berekenen. Dat is dus het overwegen waard. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Therapy777

Therapy777

Metal!

CaptJackSparrow schreef op woensdag 19 april 2017 @ 16:20:
[...]

Hoeft niet, maar kun je evt. duidelijk krijgen door hem een powerupje te geven en opnieuw te berekenen. Dat is dus het overwegen waard. :)
Zijn er IV calculators waar je powerups kan meewegen? Wat is nu de beste stat voor een dragonite? A, D of S?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JamesB009

JamesB009

Sjimmeh!!

True, maar pakt meestal wel zo uit bij mij. :P

Met pokeassist (app op de iPhone) kan je het vrij goed zien hoe hoog de CP wordt.
CaptJackSparrow schreef op woensdag 19 april 2017 @ 16:20:
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramones73
  • Laatst online: 26-08 14:53
Therapy777 schreef op woensdag 19 april 2017 @ 16:16:

2 , hoogste Attack stat , die weegt zwaarste door op uiteindelijke CP

3 kan ook als het de 3de zou zijn maar dan moet je al een powerup geven om zeker te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Therapy777

Therapy777

Metal!

Hoe kan ik de stats uitrekenen na een powerupje? Ik gebruik altijd de pose assistant calculator maar ik kan daar geen powerups meerekenen.

In ieder geval alvast dank voor jullie bijdragen :)

Overigens net eindelijk een Exeggutor geregeld, met de moveset Extrasensory en Solar Beam, als ik het goed begrijp de meest optimale (nu haalbare) movement set. Blij :)

[ Voor 47% gewijzigd door Therapy777 op 19-04-2017 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online
Als ie na die powerup nog maar één uitkomst heeft weet je al genoeg. Ik heb de indruk dat sinds het meenemen van de boog in de berekening de noodzaak van het meenemen van vorige waarden na een powerup niet meer (echt) nodig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Therapy777

Therapy777

Metal!

CaptJackSparrow schreef op woensdag 19 april 2017 @ 16:45:
Als ie na die powerup nog maar één uitkomst heeft weet je al genoeg. Ik heb de indruk dat sinds het meenemen van de boog in de berekening de noodzaak van het meenemen van vorige waarden na een powerup niet meer (echt) nodig is.
Je hebt gelijk. Powerupje er aan gewaagd en het blijkt een 87% IV met 12-12-15 te zijn. Denk dan toch maar nummertje 2 evolven en hopen op een leuke moveset.

Spawnt net echt puur toevallig ineens een dratini hier thuis 8)7 dus dat powerupje meteen 3x terugverdiend haha.

[ Voor 10% gewijzigd door Therapy777 op 19-04-2017 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticTiger
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20:08
Hmmm een slowpoke geevolueerd naar een slowking...
En de aanvallen zijn om te gieren!
Water Gun en Fireblast :+ 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
ArcticTiger schreef op woensdag 19 april 2017 @ 18:00:
Welkom bij de club! :+

<GoT>NightStalker

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• aljooge
Vandaag level 35 geworden *O* en uit een ei de grimer. Daarmee genoeg voor een muk en is generatie 1 compleet uitgezonderd regio exclusives. *O* *O* *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online
Ik verwacht morgen nog een laatste LE sessie te doen en dan ook L35 te worden. Nog 125k te gaan. Eerst nog even wat extra beesten vangen voor al die candy.

Ik wil ook nog wel flink wat LE inslaan voor de aanbiedingsprijs. Minstens 100. Met L35 heb je pas 6 miljoen van de 20 miljoen voor L40 binnen dus de berg begint nu voor die laatste vijf levels zo langzamerhand wel een beetje erg steil te worden en dan kun je dat duwtje in de rug van die LE steeds beter gebruiken. Vervelende is alleen dat ik dan plaats moet maken in mijn inventaris. Ik had dat eigenlijk mede willen doen door o.a. een L10 neer te halen wat door de kou vertraagd is maar betwijfel of dat er morgen nog van kan komen. Ik heb wel wat érg veel revives en potions maar je zal zien dat als ik die weggooi er plotseling een groot offensief van al dan niet spoofende tegenstanders komt of dat Niantic de spelregels weer eens zó verandert dat ik die spullen hard nodig zal hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aljooge
CaptJackSparrow schreef op woensdag 19 april 2017 @ 19:03:
Ik verwacht morgen nog een laatste LE sessie te doen en dan ook L35 te worden. Nog 125k te gaan. Eerst nog even wat extra beesten vangen voor al die candy.

Ik wil ook nog wel flink wat LE inslaan voor de aanbiedingsprijs. Minstens 100. Met L35 heb je pas 6 miljoen van de 20 miljoen voor L40 binnen dus de berg begint nu voor die laatste vijf levels zo langzamerhand wel een beetje erg steil te worden en dan kun je dat duwtje in de rug van die LE steeds beter gebruiken. Vervelende is alleen dat ik dan plaats moet maken in mijn inventaris. Ik had dat eigenlijk mede willen doen door o.a. een L10 neer te halen wat door de kou vertraagd is maar betwijfel of dat er morgen nog van kan komen. Ik heb wel wat érg veel revives en potions maar je zal zien dat als ik die weggooi er plotseling een groot offensief van al dan niet spoofende tegenstanders komt of dat Niantic de spelregels weer eens zó verandert dat ik die spullen hard nodig zal hebben.
Is mijn strategie niets voor jou? maanden candy opsparen en in 1 event wegtikken met LE en dubbele punten? Het is me eerlijk gezegd uitstekend bevallen. Houd iets aan pidgey en weedle candy over maar voor de rest is alles op.

ik wacht gewoon tot een nieuw dubbel xp event over een half jaar ofzo en houd slechts 20 lucky eggs aan. zitten ze ook niet in de weg en het levert op de lange termijn meer xp op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online
aljooge schreef op woensdag 19 april 2017 @ 19:28:
[...]

Is mijn strategie niets voor jou? maanden candy opsparen en in 1 event wegtikken met LE en dubbele punten? Het is me eerlijk gezegd uitstekend bevallen. Houd iets aan pidgey en weedle candy over maar voor de rest is alles op.

ik wacht gewoon tot een nieuw dubbel xp event over een half jaar ofzo en houd slechts 20 lucky eggs aan. zitten ze ook niet in de weg en het levert op de lange termijn meer xp op.
Wat denk je dat ik gedaan heb? Ik had aan het begin van het event ruim 4000 Pidgeycandy, ruim 3000 Rattatacandy en ruim 2,5 duizend Weedlecandy. Ik heb alleen niet de vrije ruimte (ook niet met 1000/1000) om daar ook genoeg beesten voor evolutie voor klaar te hebben staan. Ik heb nu na twee LE sessies deze week nog ruim 3500 Pidgeycandy over en bijna 1800 Weedlecandy en ruim 1800 Rattatacandy.

Had ik de beesten maar dan was ik misschien al L36 geweest. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramones73
  • Laatst online: 26-08 14:53
Therapy777 schreef op woensdag 19 april 2017 @ 16:34:
Hoe kan ik de stats uitrekenen na een powerupje? Ik gebruik altijd de pose assistant calculator maar ik kan daar geen powerups meerekenen.

In ieder geval alvast dank voor jullie bijdragen :)

Overigens net eindelijk een Exeggutor geregeld, met de moveset Extrasensory en Solar Beam, als ik het goed begrijp de meest optimale (nu haalbare) movement set. Blij :)
For future reference , eerst berekening doen zoals hij is , dan powerup waarna je de nieuwe waardes ingeeft en dan op refine klikken ipv calculate ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 06:32
Ook maar eens wat posten. Lees normaal altijd mee maar post nooit wat. Maar speel nu actief Poke Go, dus denk ook eens actief reageren op het topic.

Goede dagen gehad, verschillende pokemon gevangen + veel evoluties staan klaar.

Nieuw :

Larvitar met 35 candy uit een 10km ei
Mareep
Gligar

Daarbij kan ik verschillende pokemon evalueren, maar wacht even tot morgen zodat ik me lucky egg goed kan gebruiken.

weepinbell - victreebell
geodude - Graveler
larvitar - pupitar
eevee - espeon

Ook nog verschillende evoluties haast klaar.

nidorino - nidoking
tentacool- tentracruel
slowpoke - slowking
Seadra - kingdra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pff hoeveel eieren moet ik uitlopen voor 1 aerodactyl?! heb er nu denk ik stuk of 50 uitgelopen sinds event start, en krijg echt alleen maar rommel... pff ben er zo klaar mee :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is eigenlijk de max Pokedex voor Europa nu? 233 toch?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• P.K.
Verwijderd schreef op woensdag 19 april 2017 @ 21:37:
Yes, Gen 1 + 2 bestaat uit 251 Pokemon waarvan er momenteel 18 niet (in Europa) te vangen zijn.

Gen 1:
- 3 regionals (Tauros, Farfetch'd, Kangaskhan)
- 3 legendary birds
- Mewtwo (legendary)
- Mew (mythical)

Gen 2:
- 2 nog niet in het spel (Delibird, Smeargle)
- 2 regionals (Corsola, Heracross)
- 3 legendary beasts
- 2 legendary birds
- Celebi (mythical)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bobje
  • Laatst online: 26-05-2024
Verwijderd schreef op woensdag 19 april 2017 @ 21:37:
Ja correct. In gen 1 3 locals en 5 legends. En ik gen 2 2 locals en 6 legends. En dan nog 2 die niet ik de game zitten. 251 -18 totaal 233 dus. Ik moet enkel unown en de twee locals van gen 2 nog. Cindaquils zijn ook maar zeldzaam. Vooral veel met pupitar en cindaquil gelopen. Mareep vaker uit een ei.

Ook alle medailles compleet, behalve unown dan. En moet nog 72 Tiny rattatas maar wel nog 120 pikachus.

Dus wat gaat t nog spannend houden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Therapy777

Therapy777

Metal!

ArcticTiger schreef op woensdag 19 april 2017 @ 18:00:
Water gun een psychic hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
Verwijderd schreef op woensdag 19 april 2017 @ 21:10:
pff hoeveel eieren moet ik uitlopen voor 1 aerodactyl?! heb er nu denk ik stuk of 50 uitgelopen sinds event start, en krijg echt alleen maar rommel... pff ben er zo klaar mee :(
Ik hatch net Aerodactyle nummer 4 en 5, kan die dingen niet meer zien joh. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aljooge
CaptJackSparrow schreef op woensdag 19 april 2017 @ 19:42:
[...]

Wat denk je dat ik gedaan heb? Ik had aan het begin van het event ruim 4000 Pidgeycandy, ruim 3000 Rattatacandy en ruim 2,5 duizend Weedlecandy. Ik heb alleen niet de vrije ruimte (ook niet met 1000/1000) om daar ook genoeg beesten voor evolutie voor klaar te hebben staan. Ik heb nu na twee LE sessies deze week nog ruim 3500 Pidgeycandy over en bijna 1800 Weedlecandy en ruim 1800 Rattatacandy.

Had ik de beesten maar dan was ik misschien al L36 geweest. :P
Heb het net even uitgezocht. We hebben er 6 miljoen xp op zitten bij level 35. Voor 40 heb je 20 miljoen nodig. We zijn nog lang niet op de helft :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autofan1985
Zo, tot nu toe van L33,5 naar L35 geknalt en heb nog een eitje over voor vanmiddag. :) Was een lekker event zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
De twee wekelijkse nest-change is geweest vannacht. Dus het is weer tijd om de omgeving te verkennen in de hoop op nieuwe Pokemon. ;)

Het event loopt tot vanavond 22:00u, dus als je nog een Lucky Egg sessie wil doen, doe het dan vandaag. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 06:12
De eieren die nu krijg.... Kan ik die morgen uitlopen zodat ik nog de event pokemon krijg? Of

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
schaapiej schreef op woensdag 19 april 2017 @ 08:45:
Gister nogmaals een Tyrogue uit een ei gekregen. Dit keer een goede! Alleen HP als hoogste stat.
Hitmontop af kunnen vinken. *O*

Nog 5 van Gen2 te gaan, exclusief het regio spul/legendary/nog niet released.
  • Typhlosion (nog 26 candy)
  • Feraligatr (nog 73 candy)
  • Togetic (nog 28 candy)
  • Ampharos (nog 99 candy)
  • Unown

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freggell
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06-08-2024
Aggressor schreef op donderdag 20 april 2017 @ 07:59:
De eieren die nu krijg.... Kan ik die morgen uitlopen zodat ik nog de event pokemon krijg? Of
Volgens alle geruchten is de pokemon die je uit een ei krijgt al bepaald bij het krijgen van een ei.
Dus alle 2km eieren die je nu verzameld kunnen nog van alles bevatten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RigolleM
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 18:54
Verwijderd schreef op woensdag 19 april 2017 @ 21:10:
Heb er al 3 gekregen uit een 2km ei tijdens het paasevent, éénmaal je die hebt hatchen die veel vlotter uit de eiëren. Heb 173 candies van die beesten 8)7

[ Voor 3% gewijzigd door RigolleM op 20-04-2017 08:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
RigolleM schreef op donderdag 20 april 2017 @ 08:26:
[...]

Heb er al 3 gekregen uit een 2km ei tijdens het paasevent, éénmaal je die hebt hatchen die veel vlotter uit de eiëren. Heb 173 candies van die beesten 8)7
Hier idem dito

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

schaapiej schreef op donderdag 20 april 2017 @ 08:01:
[...]

Gister nogmaals een Tyrogue uit een ei gekregen. Dit keer een goede! Alleen HP als hoogste stat.
Hitmontop af kunnen vinken. *O*

Nog 5 van Gen2 te gaan, exclusief het regio spul/legendary/nog niet released.
  • Typhlosion (nog 26 candy)
  • Feraligatr (nog 73 candy)
  • Togetic (nog 28 candy)
  • Ampharos (nog 99 candy)
  • Unown
Nice! Ik moet er ook nog 5.
  • Typhlosion (nog 90 candy)
  • Politoed
  • Slowking
  • Unown
  • Tyranitar (nog 33 candy)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autofan1985
P.K. schreef op donderdag 20 april 2017 @ 07:55:
De twee wekelijkse nest-change is geweest vannacht. Dus het is weer tijd om de omgeving te verkennen in de hoop op nieuwe Pokemon. ;)

Het event loopt tot vanavond 22:00u, dus als je nog een Lucky Egg sessie wil doen, doe het dan vandaag. ;)
Ik zou eerder uitgaan van 21:00, aangezien dat ook de tijd was dat het event begon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Ghost16
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19-05 10:05
Met het event maar eens alle pokemon gevangen die ik tegen kwam. Daardoor gaat de xp wel redelijk hard. Maar ben nog lang niet de levels die ik hier voorbij zie komen. Ben level 27 en hard op weg naar level 28.

De teller van totaal aantal pokemon staat inmiddels op 216. Van Gen1 alleen een Dragonite, heb 101 Dratini candy dus nog even door sparen. Van Gen2 het volgende nog:
- Typhlosion (wel gespawned maar vluchtte :( ) (nog maar 10 candy)
- Pichu
- Togetic (Togepi is me buddy)
- Flaaffy
- Ampharos
- Politoed (alleen nog king's rock nodig)
- Slowking (alleen nog king's rock nodig)
- Unown
- Dunsparce
- Donphan
- Porygon2
- Tyrogue
- Hitmontop
- Blissey
- Pupitar
- Tyranitar

Ben benieuwd of ik het nog leuk vind als ik ze allemaal heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team
  • Laatst online: 19-09 11:30

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Ook maar even een update van mijn kant t.o.v. 2 maart

20-04-2017
Lvl 27 (Caught: 190 / Seen: 209)
44571 van 250000 XP

To do:

Generation 1
006 Charizard
009 Blastoise
059 Arcanine
067 Machoke
068 Machamp
076 Golem
083 Farfetch'd (regional)
089 Muk
106 Hitmonlee
107 Hitmonchan
115 Kangaskhan (regional)
128 Tauros (regional)
131 Lapras
139 Omastar
141 Kabutops
143 Snorlax
149 Dragonite

Generation 2
153 Bayleef
154 Meganium
155 Cyndaquil
156 Quilava
157 Typhlosion
158 Totodile
159 Croconaw
160 Feraligatr
169 Crobat
171 Lanturn
172 Pichu
175 Togepi
176 Togetic
178 Xatu
179 Mareep
180 Flaaffy
181 Ampharos
182 Bellossom
184 Azumarill
186 Politoed
189 Jumpluff
192 Sunflora
195 Quagsire
196 Espeon
197 Umbreon
199 Slowking
201 Unown
202 Wobbuffet
203 Girafarig
205 Forretress
206 Dunsparce
207 Gligar
208 Steelix
210 Granbull
212 Scizor
213 Shuckle
214 Heracross (regional)
215 Sneasel
216 Teddiursa
217 Ursaring
218 Slugma
219 Magcargo
222 Corsola (regional)
225 Delibird (nog niet uitgebracht)
226 Mantine
227 Skarmory
228 Houndour
229 Houndoom
230 Kingdra
231 Phanpy
232 Donphan
233 Porygon2
234 Stantler
235 Smeargle (nog niet uitgebracht)
236 Tyrogue
237 Hitmontop
239 Elekid
240 Magby
241 Miltank
242 Blissey
246 Larvitar
247 Pupitar
248 Tyranitar

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
Autofan1985 schreef op donderdag 20 april 2017 @ 08:57:
[...]

Ik zou eerder uitgaan van 21:00, aangezien dat ook de tijd was dat het event begon.
De eindtijd is 1pm PDT, wat gewoon 22:00u hier is... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extigo
P.K. schreef op donderdag 20 april 2017 @ 09:20:
[...]

Ik hoop het wel, heb nog 115 evoluties klaar staan. :)

Zal morgen maar eens kijken wat ik van Gen 2 nog moet hebben. Gen 1 is compleet op de regio-pokemon na.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Autofan1985
P.K. schreef op donderdag 20 april 2017 @ 09:20:
[...]

Dat zeiden ze ook over de begintijd en ineens was er een uur eerder al dubbele XP en eieren voor de halve prijs. ;) Daarom zou ik ook voor de eindtijd van die 21:00 uit gaan en alles dat het dan langer duurt is mooi mee genomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
Zo net ook nog maar een lucky egg gedaan.

Zit nu op ongeveer 640.000 van de 1.000.000 voor level 34

Moet nog 3 generation 2 Pokemons en zit al tijden in 10 gyms.

Wordt zo wel saai.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JamesB009

JamesB009

Sjimmeh!!

Gisteren eindelijk mijn LE sessie kunnen doen, met 2 telefoons tegelijk totaal 3 eieren gebruikt.
2 nieuwe entries en een shit load kunnen evolven.

Ben level 34 en had 66682XP voor ik begon en ben geindigd op 799502, dus 732820 XP erbij gekregen in 1,5 uur, erg tevreden! (Top event dit!)

Nu nog "maar" 450000 XP tot level 35..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autofan1985
JamesB009 schreef op donderdag 20 april 2017 @ 10:16:
Gisteren eindelijk mijn LE sessie kunnen doen, met 2 telefoons tegelijk totaal 3 eieren gebruikt.
2 nieuwe entries en een shit load kunnen evolven.

Ben level 34 en had 66682XP voor ik begon en ben geindigd op 799502, dus 732820 XP erbij gekregen in 1,5 uur, erg tevreden! (Top event dit!)

Nu nog "maar" 450000 XP tot level 35..
Dik 700k XP in 1,5 uur? Moet je mij toch eens vertellen hoe je dat doet... :+
Pagina: 1 ... 87 ... 100 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is niet de bedoeling dat hacks, cheats, GPS-spoofs of dataminers besproken worden op dit forum. Ook is het bespreken van 3rd party apps en sites niet toegestaan die gegevens gebruiken/zichtbaar maken die normaal gesproken niet zichtbaar zijn. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers. Discussie over het gebruik van IV calculators is wel toegestaan.

Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.

Online IV calculator
Evolve calculator
Pokémon movesets
Server status