Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[iOS/Android] Pokémon GO - Deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 86 ... 100 Laatste
Acties:
  • 396.889 views

• Therapy777
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 09:57

Therapy777

Metal!

Hoeveel zou je dan kunnen scoren?

2000 7-day streak
500 1st catch of the day
100 excellent throw
100 catching pokemon
50 first throw
10 curveball

2760 * 4 = 11040 XP :P maar je moet dan wel de rest van je lucky egg nog goed kunnen gebruiken.

[ Voor 5% gewijzigd door Therapy777 op 14-04-2017 10:55 ]

• ArcticTiger
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08:44
morgen de 7e dag :D
Kom vannacht pas thuis rond een uur of 1 dus misschien dan maar een lucky egg aanzetten en de 1e stop en pokemon vangen, en meteen maar de 60 evolves doen die ik nu klaar heb staan.
Wil daar wel 40 muntjes voor uitgeven :+

• Shadow_J
  • Registratie: April 2008
  • Nu online
CaptJackSparrow schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 10:49:
De strategie om pas na L30 dust te gebruiken komt meer voor maar of dan nou écht zo handig is valt toch wel te betwijfelen, maar dan moet je inderdaad wel de moeite willen doen om ook in gyms te spelen. Wil je dat niet dan wordt het een ander verhaal.
Ik vond deze vooral handig omdat ik de meeste pokemon met een goede IV + ook nog een deftig level vanaf toe meer tegen kwam. Voor de pokemon dat je uit eitjes laat uitgroeien tot een gym monster is het wachten natuurlijk niet nodig. Die starten altijd op level 20 en moet je altijd veel dust in steken. Ik denk hier dan vooral aan pokemon zoals Snorlax, Dragonite, Blissey > Diegene waar je in het wild er ook niet veel van tegen komt. Voor andere zoals eevee, eggsecute, rhyhorn, karpers en dergelijke zie je er genoeg in het wild dus heb je meer kans om een goede IV + een hogere dan L20 te vangen.

• Barfman
  • Laatst online: 23:29
CaptJackSparrow schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 10:49:
[...]

Ik neem aan dat je dan niet echt interesse hebt om in gyms te spelen? Pokies hoog maken levert hoge plekjes op in gyms die weer 500 dust per pokie per dag opleveren waarmee je weer meer pokies kunt uppen. Ik zit nu 220 dagen met 10 of meer pokies in gyms en heb 252 maal gecasht wat me dus alleen aan 'gymdust' al 1.260.000 heeft opgeleverd. Ik heb op dit moment 1.187.007 dust én een hoop hoge pokies. L20 beesten uit eieren met vaak de betere IV kosten altijd evenveel dust of je die nou vroeg of laat vetmest.

De strategie om pas na L30 dust te gebruiken komt meer voor maar of dan nou écht zo handig is valt toch wel te betwijfelen, maar dan moet je inderdaad wel de moeite willen doen om ook in gyms te spelen. Wil je dat niet dan wordt het een ander verhaal.
Naja, heb zo nu en dan wel in gyms gezeten, maar dat was voor een 10 minuten en dan werdt ik er weer uitgeknald. Ik Den Helder is alles sterk bezet, en heb ook wel het vermoeden dat er veel spoofers de gyms hebben overgenomen. Soms zit ik even in Storm aan zee (strand paviljoen) als ik daar de gym hebt gepakt, en dan zonder dat er iemand staat ben ik hem binnen 10 minuten alweer kwijt. Zo zonde van de energie die ik dan in gestoken hebt. Dus ben me maar volledig gaan concentreren op het vangen van alle gen1 en nu alle gen2 pokemons. Hoogste pokemons zijn rond de 2200/2300 dus die gaan we nu eerst even verhogen.

System | Racing is in my Blood

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Barfman schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 11:29:
[...]

Naja, heb zo nu en dan wel in gyms gezeten, maar dat was voor een 10 minuten en dan werdt ik er weer uitgeknald. Ik Den Helder is alles sterk bezet, en heb ook wel het vermoeden dat er veel spoofers de gyms hebben overgenomen. Soms zit ik even in Storm aan zee (strand paviljoen) als ik daar de gym hebt gepakt, en dan zonder dat er iemand staat ben ik hem binnen 10 minuten alweer kwijt. Zo zonde van de energie die ik dan in gestoken hebt. Dus ben me maar volledig gaan concentreren op het vangen van alle gen1 en nu alle gen2 pokemons. Hoogste pokemons zijn rond de 2200/2300 dus die gaan we nu eerst even verhogen.
Alle cheaters zijn stierlijk vervelend en verpesten het spelplezier van vele eerlijke spelers. }:|

Gisteravond vond ik mijn 100% Vaporeon na 132 dagen weer thuis uit een lokale maar iets afgelegener L10 gym. Daar stond ie ondertussen op de derde plaats van onderen door het geleidelijke shaven. Nu dus gelijk maar even minstens drie plekjes vrijgeschoren want hij was nog steeds L10. :X

Er staan nu o.a. ook een L39 in met een naam van alleen cijfers (gebot gekocht account?) die hier meer te vinden is en een L38 'speler'.

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 18-11 11:03
Ligt het aan mij of valt de extra candy uit eieren wat tegen?
Zojuist een rondje gemaakt en had het volgende uit eieren;

2km
  • Togepi; 12 candy
  • Eevee; 9 candy
  • Phanpy; 6 candy
5km
  • Wooper; 16 candy
  • Shellder; 18 candy
  • Natu; 22 candy
  • Tentacool; 12 candy
  • Paras; 12 candy
10km
  • Mantine; 17 candy
  • Dratini; 17 candy
  • Pineco; 17 candy
  • Dratini; 18 candy
5km en 10km eieren zijn eieren die ik nog had staan. 2km zijn vandaag opgepikt.
Nu nog 2x 2km en 2x 10km aan staan. Niet extreem veel stopt op de route gehad vandaag...

Morgen een rondje Sonsbeek om weer wat items aan te vullen! :)

<GoT>NightStalker

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

P.K. schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 10:29:
[...]

Jawel, misschien heb je de animatie niet gehad, maar je hebt ze echt wel gekregen. Check je journal maar (als je nog zover terug kan)
Daar had ik al gekeken, niks te vinden...

Overigens wel de animatie gehad.

[ Voor 5% gewijzigd door Raven op 14-04-2017 12:11 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Verwijderd

You’re invited to a special Eggstravaganza event! On April 15, the many PokéStops at the following Unibail Rodamco shopping centers will have Lure Modules activated all throughout the day and have small surprises in store for the whole family!
– Vienna, Austria—Donau Zentrum I Shopping City Süd
– Warsaw, Poland—Arkadia I Galeria Mokotow I Galeria Wilenska
– Wroclaw, Poland—Wroclavia
– Prague, Czech Republic—Centrum Černý Most I Centrum Chodov
– Bratislava, Slovakia—Aupark
– Almere, Netherlands—Citymall Almere
– Amstelveen, Netherlands—Stadshart Amstelveen
– Zoetermeer, Netherlands—Stadshart Zoetermeer
– Leidschendam, Netherlands—Winkelcentrum Leidsenhage
– Stockholm, Sweden—Täby Centrum I Mall Of Scandinavia I Nacka Forum I Solna Centrum
– Copenhagen, Denmark—Fisketorvet

• Therapy777

Therapy777

Metal!

Mijn home town Zoetermeer is lekker bezig met de pokemon acties :P morgen even een ommetje door het centrum maken.

• FREAKJAM
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 19-11 19:35

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Therapy777 schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 10:54:
Hoeveel zou je dan kunnen scoren?

2000 7-day streak
500 1st catch of the day
100 excellent throw
100 catching pokemon
50 first throw
10 curveball

2760 * 4 = 11040 XP :P maar je moet dan wel de rest van je lucky egg nog goed kunnen gebruiken.
Afbeeldingslocatie: https://i.redditmedia.com/GRFtCjHPDy-caPzEOja5bEa1uLXfoDj6iSGQyqZumzU.png?w=771&s=8fdf40197c11471ebee196f909a6bc43

is everything cool?

• Jeroen_DB
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 11-11 15:15
Iemand ook al gemerkt dat de gen1 pokkies uit eitjes nooit meer als 10 candy geven en de gen2 pokkies altij +20 candy geven?

• Therapy777

Therapy777

Metal!

Ja ook nog een nieuwe pokemon toevallig, daar had ik dan geen rekening mee gehouden :+ maar dit is wel het absolute maximum haha!

• schaapiej
Jeroen_DB schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 13:12:
Iemand ook al gemerkt dat de gen1 pokkies uit eitjes nooit meer als 10 candy geven en de gen2 pokkies altij +20 candy geven?
Mijn ervaring is anders, zie mijn post hierboven.

<GoT>NightStalker

• P.K.
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 07:48
Bij die events kan je wel enorm gaan grinden. :o

Is er iemand bekend met de Nederlandse locaties?
Hoe zit het met de density van de Pokestops?
Vergelijkbaar met Fisketorvet? https://pkmngotrading.com...ll_in_Copenhagen,_Denmark

• Richh
  • Laatst online: 00:15
Gisteravond met een Lucky Egg-sessie (gewoon op 1 device) 154.000XP binnen geharkt en vandaag nog wat gevangen + 2 extra evolves. Level 33 nu! Nog maar 1 miljoen tot level 34!

Dit weekend in ieder geval lekker eitjes uitlopen :D

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• CaptJackSparrow
  • Niet online
En toen kreeg ik zomaar een Aerodactyl uit een 2km ei. *O*

Ik denk dat ze zo van de misbaksels afkomen want hij heeft Steel Wing/Iron Head wat de belabberdste aanvalsmoveset is. :+ Vrij aardig als defender maar daarvoor kan de CP niet hoog genoeg worden om er ook iets aan te hebben in gyms. Met 82-84 IV ook geen echte hoogvlieger maar het is mijn eerste en het paasevent is nog jong dus we zijn er toch blij mee. :)F

En ik heb nog niet eens incubators gekocht. ;)

Verwijderd

CaptJackSparrow schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 21:08:
En toen kreeg ik zomaar een Aerodactyl uit een 2km ei. *O*

Ik denk dat ze zo van de misbaksels afkomen want hij heeft Steel Wing/Iron Head wat de belabberdste aanvalsmoveset is. :+ Vrij aardig als defender maar daarvoor kan de CP niet hoog genoeg worden om er ook iets aan te hebben in gyms. Met 82-84 IV ook geen echte hoogvlieger maar het is mijn eerste en het paasevent is nog jong dus we zijn er toch blij mee. :)F

En ik heb nog niet eens incubators gekocht. ;)
oh jaloers! ;(

das de enige die ik nog moet om gen 1 pokedex compleet te krijgen :(

• Therapy777

Therapy777

Metal!

Nou vanavond even al m'n oude eitjes uitgelopen met toch nog enkele aardige uitkomsten, namelijk een pichu en een stantler die ik beiden nog niet had en een redelijk goede Growlithe die ik nu eindelijk kan evolven. En voor de rest een Ponyta, Bellsprout, Magnemite, Koffing en Natu :')

Gelijk even een extra rondje pokestops gemaakt om nieuwe eieren te scoren. Veel 2km eieren nu, namelijk zes. Twee 5km en een 10km ei. Ben benieuwd :) morgen pokemon hunten bij het event in Zoetermeer.

[ Voor 5% gewijzigd door Therapy777 op 14-04-2017 22:06 ]

• R_Donselaar
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 20-11 21:56
Verwijderd schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 21:09:
[...]

oh jaloers! ;(

das de enige die ik nog moet om gen 1 pokedex compleet te krijgen :(
Jaloers +1, ook voor mij is dat de laatste nog steeds...

• C_V_S
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Komen 10 km Pokemon (Snorlax, Larvitar e.d.) nu uit 2 km eieren of een verhoogde kans op de "betere" 10 km Pokemons uit de 10 km eieren?

Larvitar, Mareep en Miltank is nog het enige nuttige uit eieren voor mij eigenlijk

• peto84
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07:53
Vanavond nog 4 'oude' 10km uitgelopen. De eerste een Aerodactyl, welke sinds oktober al mijn laatst gen 1 was. Vervolgens een 95.6 Larvitar. Verder nog Dratini en Pineco. Een klein vreugdesprongetje werd wel genaakt.

Edit. Sterker nog Dratini van 97.8 (15/15/14)

[ Voor 10% gewijzigd door peto84 op 15-04-2017 08:11 ]

psnprofiles

• RigolleM
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09:56
xienator schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 23:19:
Komen 10 km Pokemon (Snorlax, Larvitar e.d.) nu uit 2 km eieren of een verhoogde kans op de "betere" 10 km Pokemons uit de 10 km eieren?

Larvitar, Mareep en Miltank is nog het enige nuttige uit eieren voor mij eigenlijk
Miltank uit een 2km gekregen, ja dus...

• ArcticTiger
  • Laatst online: 08:44
Zo vannacht level 28 gehaald.
Op een enkel device bijna 170k xp.
Dat is inclusief 7e pokestop, 3 nieuwe pokemon en 3 10km eitjes uitgekomen.

Nu eindelijk wat leuks eruit!
Een 1461 aerodactyl, een larvitar en een dratini.
Genoeg candy nu om eindelijk een Dragonite te maken.

En bij de evoloties meteen een bagger gyarados gekregen... met bite en crunch... waardeloos...

[ Voor 14% gewijzigd door ArcticTiger op 15-04-2017 12:02 ]

• TAA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-11 14:43

TAA

Liever IRC

Incubators: check
Walking shoes: check
Battery pack: check

Missing Aerodactyl: check :'(

Iedereen veel succes de komende dagen!

• Therapy777

Therapy777

Metal!

Nou m'n eerste run aan 2km eitjes was aardig crap.

Shellder
Togepi (oke die moet ik nog evolven)
Sneasel
Pichu
Stantler

Gelukkig nog wel een Tyrogue uit mn 5km ei (wel een slechte). Die had ik nog niet.

Hopen op een beter resultaat bij m'n volgende batch...

Verwijderd

RigolleM schreef op zaterdag 15 april 2017 @ 08:38:
[...]

Miltank uit een 2km gekregen, ja dus...
Ze zijn niet gewoon allemaal naar 2 km verhuisd.
Geen chansey snorlax mareeb.
Wel larvitar lapras miltank .....

• Extigo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10:05
Verwijderd schreef op zaterdag 15 april 2017 @ 14:05:
[...]

Ze zijn niet gewoon allemaal naar 2 km verhuisd.
Geen chansey snorlax mareeb.
Wel larvitar lapras miltank .....
Heeft er iemand hier al een Larvitar uit ene 2K ei gehad? Ik lees o.a. op Reddit dat men hem alleen uit 10K krijgt en er is nog geen bewijs gezien dat hij uit een 2K is gekomen.

• Therapy777

Therapy777

Metal!

Mochten mensen nog van plan zijn naar Zoetermeer te komen voor het event... NIET doen!

Ik heb de hele dag wel een whopping twee lures gezien van "Zoetermeer123" en op dit moment is er helemaal niks. Wat een lachertje zeg :')

• schaapiej
Zojuist het volgende lijstje uitgelopen;

2km
  • Phanpy
  • Onix (3x 8)7 )
  • Dunsparce
  • Lapras
  • Girafarig
  • Eevee
  • Gastly
  • Charmander (kan ook een 5km ei zijn geweest, geen idee meer :p)
5km
  • Cyndaquil
  • Totodile
10km
  • Porygon
  • Chansey
Porygon, die kwam uit een 10km ei. Die zat normaal in een 5km ei toch?
Ik ben ook zeker dat het een 10km ei was, liep er met twee aan die tegelijk uit kwamen en er stond verder niets op springen...

Tijdens het lopen een LE aan gehad, rondje van 8km was goed voor zo'n 80k xp! :)

[ Voor 17% gewijzigd door schaapiej op 15-04-2017 14:58 ]

<GoT>NightStalker

• P.K.
schaapiej schreef op zaterdag 15 april 2017 @ 14:56:

2km
  • Phanpy
  • Onix (3x 8)7 )
  • Dunsparce
  • Lapras
  • Girafarig
  • Eevee
  • Gastly
  • Charmander (kan ook een 5km ei zijn geweest, geen idee meer :p)
5km
  • Cyndaquil
  • Totodile
10km
  • Porygon
  • Chansey
Ik ben ook zeker dat het een 10km ei was, liep er met twee aan die tegelijk uit kwamen en er stond verder niets op springen...

Tijdens het lopen een LE aan gehad, rondje van 8km was goed voor zo'n 80k xp! :)
Op reddit ging het ook al over dat Porygon nu uit een 10km ei komt.
Beetje vreemd idd.
Heb je twee LE's gebruikt voor dat rondje van 8km, of ren je gewoon heel hard? :P

Trouwens, er zullen dit weekend vast genoeg mensen zijn die hun 7th day streak halen. Als je dat weet te combineren met een LE-sessie pak je nog wat extra XP. ;) #tip

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online
We hebben net een pokemon go plus gekocht bij de media markt.
Maar dit ding wilt voor geen meter koppelen aan wel soort toestel dan ook.
Gekoppeld met een S5 op de laatste update
met een S7 met nougat en met een Motorola G.

Bij alleen geeft hij aan, dat hij niet kan communiceren met de pokemon go plus.
Maar waarom dat zo is, beats me,

Ook de officiele faq erbij gehaald, maar die verwijst me ook maar naar "it should work"
http://support.pokemon.co...p?deptID=15227&_referrer=

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

• schaapiej
P.K. schreef op zaterdag 15 april 2017 @ 16:26:
Op reddit ging het ook al over dat Porygon nu uit een 10km ei komt.
Beetje vreemd idd.
Heb je twee LE's gebruikt voor dat rondje van 8km, of ren je gewoon heel hard? :P

Trouwens, er zullen dit weekend vast genoeg mensen zijn die hun 7th day streak halen. Als je dat weet te combineren met een LE-sessie pak je nog wat extra XP. ;) #tip
Waren inderdaad 2 LE's, rennen doe ik niet aan :p

Zojuist 'even' mijn evolves klaar gezet, tot nu toe 205 stuks. Morgenvroeg een LE sessie combineren met de 7-day streak. Nog maar 950k nodig voor level 35 :X

<GoT>NightStalker

• C_V_S
  • Niet online
Zo vandaag eindelijk al mijn oude 5 km eieren uitgelopen. Uiteraard niks nuttigs, hoogstens voor evoluties.

Morgenochtend maar een lucky egg sessie doen moet nog wel 700k voor level 34 maar zo gaat het wel sneller.

Tot wanneer doet het event? Want momenteel heb ik maar 1 ei dus moet even een rondje Pokestopt doen.

• Le Enfant!
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 06-11 21:01
xienator schreef op zaterdag 15 april 2017 @ 20:37:
Zo vandaag eindelijk al mijn oude 5 km eieren uitgelopen. Uiteraard niks nuttigs, hoogstens voor evoluties.

Morgenochtend maar een lucky egg sessie doen moet nog wel 700k voor level 34 maar zo gaat het wel sneller.

Tot wanneer doet het event? Want momenteel heb ik maar 1 ei dus moet even een rondje Pokestopt doen.
Tot donderdag (20/4).

Verwijderd

Zo 425000 uit lucky egg sessie gehaald! nog 90K XP tot level.
Jammer van de regen :/

• schaapiej
Verwijderd schreef op zondag 16 april 2017 @ 12:43:
Zo 425000 uit lucky egg sessie gehaald! nog 90K XP tot level.
Jammer van de regen :/
3 toestellen?
Wel lekker om in een half uurtje zoveel XP te pakken!

Weer is vandaag niet zo best... maar heb vanochtend vroeg al een rondje gemaakt dus vind t wel prima voor vandaag :p

Een gym getraind waar ik gister uit was getrapt maar intussen alweer terug was gepakt door blauw. En vanochtend uit een gym bij de kerk geknikkerd.. blijkbaar iemand die tijdens de Paasdienst geen zin had in het geblaat van de Pastoor :X die ook maar even teruggepakt, i.p.v. onderaan sta ik nu bovenaan!

<GoT>NightStalker

Verwijderd

Wat is dit spel toch elke keer een teleurstelling, 99% rommel uit eieren, nooit eens een zeldzame pokemon spawn, (een oddish is hier al zeldzaam), pokemon die tijdens events worden beloofd en die je dan helemaal nergens ziet, en dan wordt je ook nog eens door je eigen team weer uit een gym getrapt. :(

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 16-04-2017 22:36 ]

• Tinusvolkel
  • Registratie: Augustus 2014
  • Nu online
Verwijderd schreef op zondag 16 april 2017 @ 22:35:
Wat is dit spel toch elke keer een teleurstelling, 99% rommel uit eieren, nooit eens een zeldzame pokemon spawn, (een oddish is hier al zeldzaam), pokemon die tijdens events worden beloofd en die je dan helemaal nergens ziet, en dan wordt je ook nog eens door je eigen team weer uit een gym getrapt. :(
Je vergeet de teleurstelling bij evo items nog...
Totaal 6 ontvangen, 3 kings rock en 3 up-grade :/

Strava | 8600 Wp zzo | 1600 Wp nnw

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 16 april 2017 @ 22:35:
Je moet gewoon niet te veel verwachten. Je moet altijd eraan denken dat het spel in balans moet blijven
Uit elk ei bv een chansey krijgen klinkt wel leuk maar als dat zo bij iedereen is dan valt er ook niks te beleven.

De zeldzaamheid van alle pokemons is gewoon hetzelfde gebleven. Het enige verschil is dat je er minder voor moet lopen en dus meer eitjes kan uitbroeden.
Het is dus eigenlijk ook geen geldklopperij want ofdat de lapras uit een 2 km ei komt of 10 km. Je betaald er evenveel coins voor. Zover denken de meeste mensen dan weer niet.
(ok je kan wel meer eieren uitlopen maar je moet geen icubators kopen he dat is je eigen keuze)

• Le Enfant!
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 06-11 21:01
Ik had voor het event enkele Eevee's klaar staan met een hoge CP en IV, blijkt dat het trucje met de namechange enkel eenmaal werkt.. |:( Nu sta ik hier met 3x Jolteons ipv een Vaporeon van 2000 en 91.1 IV..

Ik heb trouwens bijna dertien eieren uitgelopen (zowel 2km als 5km) en heb nog altijd geen 'zeldzame' gehatched. Het vorige event was ook al niet zo een groot succes voor mij. :/

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-11 21:02
Tinusvolkel schreef op zondag 16 april 2017 @ 22:45:
[...]

Je vergeet de teleurstelling bij evo items nog...
Totaal 6 ontvangen, 3 kings rock en 3 up-grade :/
Ik zou niet teveel denken dat jij benadeeld bent. 4 keer sun stone....... Thats it

• CaptJackSparrow
  • Niet online
Gisteren bij 7e dag spin mijn vierde Metal Coat. Ondertussen nog 2x Sun Stone, een Dragon Scale en een Up-Grade.

Allemaal nieuw spul uit de mijn laatste twee eieren. Gisteravond een Miltank uit een 2 km ei en vanmorgen kwam er een Cyndaquil uit een 5 km ei. Resp 89 en 96 IV. Totaal aantal uitgebroede eieren staat ondertussen op 715.

Hinderlijk dat zaken als Lucky Eggs van je inventarisruimte af gaan. Ik wil best een paar honderd van die dingen kopen voor de huidige prijs maar dan zitten ze me voorlopig een hele tijd grondig in de weg en heb ik er meer last dan lol van. Als de max. ruimte nou eens vergroot werd naar 2000 of zo dan was het geen punt en kocht ik de halve Store leeg. :P

Kom op Niantic. Verdubbel die maxima nou eens. oOo

• Peter F
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
wimpie007 schreef op maandag 17 april 2017 @ 01:29:
[...]

Ik zou niet teveel denken dat jij benadeeld bent. 4 keer sun stone....... Thats it
hier ondertussen 11 keer metal coat.
en 4 en 5 stuks van de andere.

helaas nog steeds geen upgrade.

ik vraag me af of ik die metal coats niet kan dumpen, het begint aardig van mijn items op te slokken.

• Peter F
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
schaapiej schreef op zaterdag 15 april 2017 @ 14:56:

10km
  • Porygon
  • Chansey

Hoe zit het met de aantal candy in de 10 KM eieren ?
nu na 2 x een 5 KM een 10 KM ei gehad. als je nu veel meer candy krijgt voor die eieren kan het nog leuk worden.

• P.K.
wimpie007 schreef op maandag 17 april 2017 @ 01:29:
[...]

Hmm, ik krijg de laatste dagen best wel veel Evo items eigenlijk. Sinds donderdag 2x Sunstone, 2x Kings rock en een Metal Coat.
Bij de 7 day streak kreeg ik nog m'n eerste Dragon Scale.

Ik heb een beetje het idee dat die evo items ook hun eigen biome hebben.
Heb nog maar 1 Up-grade en 1 Dragon Scale gekregen, van de rest al 4 of meer.
Le Enfant! schreef op maandag 17 april 2017 @ 00:10:
Ik had voor het event enkele Eevee's klaar staan met een hoge CP en IV, blijkt dat het trucje met de namechange enkel eenmaal werkt.. |:( Nu sta ik hier met 3x Jolteons ipv een Vaporeon van 2000 en 91.1 IV..
No shit sherlock, dat is nog maar een half jaar bekend. :P
Jolteons kan je trouwens prima gebruiken tegen Gyarados, daar zijn er genoeg van in de gyms. :Y)

• schaapiej
Peter F schreef op maandag 17 april 2017 @ 10:55:
[...]

Hoe zit het met de aantal candy in de 10 KM eieren ?
nu na 2 x een 5 KM een 10 KM ei gehad. als je nu veel meer candy krijgt voor die eieren kan het nog leuk worden.
Candy valt bij mij heel erg tegen uit de 10km eieren.
Mijn lijstje 10km eieren tijdens dit event;
  • Mantine - 17 candy
  • Dratini - 17 candy
  • Pineco - 17 candy
  • Dratini - 18 candy
  • Porygon - 32 candy (ja uit een 10km ei 8)7 )
  • Chansey - 17 candy
Kan dus 30+ candy bij zitten, maar bij mij dus vaak onder de 20...
Heb op 't moment nog één 10km ei aan staan. Een Mareep met 30+ candy maakt bovenstaand rijtje goed! :p

<GoT>NightStalker

• C_V_S
  • Niet online
Hier stuk of 20 x 2 km ei uitgelopen en alleen de Miltank was een leuke.

De rest had ik al of kon ik weinig mee.

Nu nog 2 x een 10 km ei staan. Hoop toch echt op een Mareep en een Larvitar

Zit een Unown ook in een ei of alleen in het wild te vangen?

• schaapiej
xienator schreef op maandag 17 april 2017 @ 15:17:
Hier stuk of 20 x 2 km ei uitgelopen en alleen de Miltank was een leuke.

De rest had ik al of kon ik weinig mee.

Nu nog 2 x een 10 km ei staan. Hoop toch echt op een Mareep en een Larvitar

Zit een Unown ook in een ei of alleen in het wild te vangen?
Larvitar is tijdens dit event naar 2km verplaatst. Of uit beide mogelijk nu?
Unown moet je helaas vangen...

<GoT>NightStalker

• C_V_S
  • Niet online
schaapiej schreef op maandag 17 april 2017 @ 15:22:
[...]

Larvitar is tijdens dit event naar 2km verplaatst. Of uit beide mogelijk nu?
Unown moet je helaas vangen...
Begreep dat dat nog niet bevestigd was door iemand.

• schaapiej
xienator schreef op maandag 17 april 2017 @ 15:24:
[...]

Begreep dat dat nog niet bevestigd was door iemand.
Als ik deze discussie mag geloven dan is er inderdaad nog geen bevestiging waar Larvitar tijdens dit event uit komt.. ze maken ons blij met een dode Pidgey :P

<GoT>NightStalker

• brilsmurf
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01:12
schaapiej schreef op maandag 17 april 2017 @ 15:32:
[...]

Als ik deze discussie mag geloven dan is er inderdaad nog geen bevestiging waar Larvitar tijdens dit event uit komt.. ze maken ons blij met een dode Pidgey :P
Ik heb hem eergisteren in elk geval gekregen uit een 10km ei met 33 candy.

• schaapiej
brilsmurf schreef op maandag 17 april 2017 @ 15:41:
[...]

Ik heb hem eergisteren in elk geval gekregen uit een 10km ei met 33 candy.
Nice! Kijk dat is tenminste fatsoenlijk wat candy!
Was dat een oud of nieuw ei?

Gyms zijn dit weekend weer eens lekker actief geweest waardoor ik redelijk wat beesten heb kunnen poweruppen. Alleen vond mijn potje met Stardust dat wat minder tof, nog maar 20k op voorraad :X

<GoT>NightStalker

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Whoppa, in 1 uurtje 5 nieuwe Pokémon!
Na 110 km eindelijk een Muk binnen, Cindaquill evolved, Elekid, Tyrogue en Politoed. Nu nog 1 gen 1. (Snorlaxje...) en totaal op 211.
ik kreeg ook een Totodile uit een ei met ~30 candy :o

Last.fm | Code Talks

• Zenomyscus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 09:49
De laatste tijd is het in Leiden niet leuk meer wat betreft bot accounts. Zie onderstaande afbeelding:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/RLKFI4SKnkO7yGw09JfF3L4a/full.png

Als die accounts in gyms verschijnen maak ik geen enkele kans.

• CaptJackSparrow
  • Niet online
Zenomyscus schreef op maandag 17 april 2017 @ 17:01:
De laatste tijd is het in Leiden niet leuk meer wat betreft bot accounts. Zie onderstaande afbeelding:

[afbeelding]

Wel triest ja. Je zou toch denken dat dergelijke namen allerlei rode vlaggetjes zouden doen opspringen in de servers van Niantic. ;(

• Extigo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10:05
CaptJackSparrow schreef op maandag 17 april 2017 @ 17:12:
[...]

Wel triest ja. Je zou toch denken dat dergelijke namen allerlei rode vlaggetjes zouden doen opspringen in de servers van Niantic. ;(
Ik kan geen algoritme bedenken welke dit soort accounts eruit kan filteren zonder dat er geldige accounts meegenomen zouden worden. Dat is het lastige.

• TAA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-11 14:43

TAA

Liever IRC

Het was weer een bagger(event)weekend... 2 complete sets incubators met geen enkele nuttige hatch. Ga je je toch afvragen wat ook alweer de lol van het spelletje is. Paar km extra gelopen misschien maar dat doen we vanwege het geocachen toch al genoeg. Misschien dat er de komende week nog iets leuks uit de 'event eggs' komt. Tegen beter weten in waarschijnlijk :(

• CaptJackSparrow
  • Niet online
demo31051987 schreef op maandag 17 april 2017 @ 17:15:
[...]

Ik kan geen algoritme bedenken welke dit soort accounts eruit kan filteren zonder dat er geldige accounts meegenomen zouden worden. Dat is het lastige.
Die namen hoeven ook niet het enige te zijn maar je hebt wel al meteen een verdomd goede eerste voorselectie te pakken waarmee je verder aan de slag kunt.

Wat jeuken mijn handen om eens toegang te krijgen tot de mensen die de details van hoe alles daar werkt weten. Ik acht de kans zó groot dat ik daar een paar zéér nuttige suggesties zou kunnen doen om de cheaters aan te pakken.

Dan ga ik er natuurlijk wel van uit dat er geen commerciële belangen zijn die Niantic zouden kunnen doen besluiten dat het 'beter' voor ze is om die cheaters toch maar liever niet aan te pakken. :|

• Cartman!
  • Niet online
demo31051987 schreef op maandag 17 april 2017 @ 17:15:
[...]
Met een paar simpele regels en machine learning lijkt me dit vrij betrouwbaar anders. Zeker als je het kan gebruiken icm spelerdata zodat je kunt controleren of een account die n match geeft ook (grotendeels) overeenkomsten vertoont met andere accounts.

• C_V_S
  • Niet online
schaapiej schreef op maandag 17 april 2017 @ 15:32:
[...]

Net weer 6 x 2 km uitgelopen en geen Larvitar. Ook geen Snorlax, Dratini e.d.

• Oekiejoekie
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 02-08 02:49
xienator schreef op maandag 17 april 2017 @ 18:57:
[...]

Net weer 6 x 2 km uitgelopen en geen Larvitar. Ook geen Snorlax, Dratini e.d.
Dratini heb ik vandaag 2x uit een 10 km-ei gehad. Allebei van na het begin van het event.

WEES BLIJ !!! Hier had uw advertentie kunnen staan...

• GroeneThee
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 20-11 22:29
Zo... daar zijn we weer. Na zelf weinig gespeeld te hebben de laatste weken en ook de kleine meiden meer met andere zaken bezig, hebben we dit weekend toch maar weer eens PG opgestart. Moet wel zeggen dat er verdraaid weinig afkickverschijnselen waren maar de kleine vroeg of ik vanochtend tijdens het hardlopen ook PG weer eens mee wilde nemen. Ze had een voorgevoel dat er een phanpy in haar ei zou zitten....

Dan maar eens kijken wat er allemaal in de tussentijd veranderd is, shiny magikarps en onberekenbare uitkomst eitjes.
Ok, dan maar eens het forum opzoeken, dik 40 pagina's erbij. Dat leeft tenminste nog :)
Wel over het algemeen gevuld met zelfde geneuzel over cheaters, missende pokies in dex, Niantic doet niets aan spoofers, "eindelijk die pokie die ik nog moest", cheaters, nieuwe acties (zijn ruk, nietus, wellus, nietus, wellus), onduidelijke regels, spoofers, cheaters en gelukkig ook nog steeds de verhalen van CJS.

Mooi niets gemist dus en we zien wel weer hoe lang we het volhouden ;)

Ps. in het ei zat een.... krabby

• CaptJackSparrow
  • Niet online
Joh! We waren al bang dat je van de Aarde gevallen was of zo. :o

Welkom terug. :)

En dat mopperen op Niantic en spoofers en eieren en alles wat er verder nog met PoGo mis is hebben we veels te hard nodig als uitlaatklep om onze geestelijke gezondheid een béétje te kunnen bewaren. :+

Je hóéft per slot van rekening niet gek te zijn om dit spelletje te spelen maar het hélpt wel. 8)7 :P

• GroeneThee
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 20-11 22:29
CaptJackSparrow schreef op maandag 17 april 2017 @ 20:45:
[...]

Joh! We waren al bang dat je van de Aarde gevallen was of zo. :o

Welkom terug. :)
hehe thanks. Had zelf een kleine blessure en daardoor niet kunnen hardlopen. Het weer zat tegen en...en..en... het was best relax zo, je niet druk maken over PG en gyms ;)

Maar weer even aan het lopen en de meisjes wilden dit weekend graag weer eens eeb stukje fietsen en PG mee. Tegen buiten wat lichaamsbeweging pakken zeggen wij geen nee.

Zag overigens dat we nog steeds in 2 gyms zaten :o Dat gaan we de komende tijd maar omhoog gooien (tussenstand 6 stuks)

• P.K.
Wat betreft eieren tijdens het event:
https://www.reddit.com/r/...update_and_full_list1144/

Lijkt me dat hier wel een aantal dingen bevestigd en ontkracht worden.
Zenomyscus schreef op maandag 17 april 2017 @ 17:01:

[afbeelding]

Naja, het aanzetten van Lures is nog wel het minst irritante van de spoofers/botters. Eerlijk is het niet, maar je profiteert er zelf op een bepaalde manier ook nog van.
Met zulke namen zijn het vaak botaccounts die gebruikt zijn (of worden) voor scanners.
Voor minder dan een euro kan je een dergelijk gebruikt account kopen als je wil. Getraind tot rond level 30, incl lures... Dat is goedkoper dan lures kopen met muntjes.

Wat ik écht storend vind zijn de spoofers bij gyms. Heb het de afgelopen week al zo vaak meegemaakt dat je een gym sloopt, en dat ie een minuut later al 'terug' gepakt wordt door de oude kleur. Als je hem dan wéér sloopt, pakken ze hem ook zonder gene nóg een keer terug. Terwijl er werkelijk niemand in de buurt Pokemon aan het spelen is.
Toevallig zijn het steeds dezelfde namen. :O

Andersom trouwens net zo goed. Vanmiddag had ik een gym overgenomen, waarna binnen een paar minuten alle lege plekken waren ingenomen door bekende spoofernamen (van mn eigen team dus). :')

Hopelijk weet Niantic die spoofer blokkade snel uit te breiden naar iOS en lagere versies van Android. Want er is echt geen klap aan op deze manier.

[ Voor 6% gewijzigd door P.K. op 17-04-2017 22:44 ]

• Eek2nd
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 17-04-2023
Zal wel balen zijn als je uit een 10k ei een Porygon krijgt

Verwijderd

Eek2nd schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 08:42:
Zal wel balen zijn als je uit een 10k ei een Mantine krijgt
FTFY :)

Ik zal echt blij zijn met een Porygon uit een ei, enige Porygon die ik ooit gevangen had was een 150cp above avarage

Verwijderd

Gisteren een dagje vrij en besloten om eens richting Kijkduin te gaan, effe lekker uitwaaien op het strand en tegelijkertijd proberen om de verzameling wat uit te breiden. M'n vriendin en ik waren er nog nooit geweest, dus we wilden wel eens weten of er nog wat over was van de hele hype van vorig jaar. Eigenlijk verkeerden we in de veronderstelling dat het allemaal al wel voorbij zou zijn, maar niets bleek minder waar: op het hoogtepunt zaten er zeker meer dan honderd man op de trap te spelen in de leeftijd tussen de 5 en 85 jaar. We keken onze ogen uit!

Wat betreft de vangst was het ook een goeie dag: veel nieuwe Pokemon. Bij mijn vriendin stond de teller aan het begin van de dag op 192, aan het eind op 204. Veel Gen-2 starters tegengekomen (20x Totodile / Croconaw, paar Cyndaquils en een enkele Chikorita) en ook heel andere soorten die je bij ons nauwelijks ziet (Sunkern, Slugma etc.) Ook leuk dat het een electric-biome blijkt te zijn: ik heb in een kwartier tijd meer Magnemites en Voltorbs gevangen dan in de 8 maanden ervoor. Eindelijk die Magneton weten te bemachtigen :-) Helaas geen Larvitars gezien.

We komen er zeker nog 'ns terug!

• Roeligan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-07 11:37

Roeligan

Feyenoord

100 man is nog een rustige dag :+

Ben er paar keer geweest en kwam in hoogtij dagen wel 1000+ tegen

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

• schaapiej
Eek2nd schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 08:42:
Zal wel balen zijn als je uit een 10k ei een Porygon krijgt
Klopt! Heb dit weekend Porygon uit een 10km ei gekregen... erg nutteloos voor mij. Heb al een Porygon2 en er stond nog een goede Porygon. 3e uit een ei met goede IV en daarnaast al redelijk wat gevangen!

Maargoed, iemand anders zal er wel weer blij mee zijn zoals hierboven al staat :p

Heb nog een 10km ei staan waar ik nog 4km voor moet, ik hoop op een Mareep! Heb daar nog 99 candy voor nodig..

<GoT>NightStalker

• Eek2nd
Haha.. Ik zie Porygon zo af en toe nog oppoppen.. en met V-day event zo veel gevangen.
Maar goed, elk plaats weer anders... zo heb ik nog zo veel niet waar anderen al tig van hebben (ik krijg ook nauwelijks 10k eieren, wel geluk gehad met 3 snorlax dr uit)

• Richh
  • Laatst online: 00:15
7th day streak gecombineerd met een hele reeks Pidgey evolves en natuurlijk een geluksei :)
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/4qeeKsd.jpg

Daarnaast eindelijk een Metal Coat uit m'n 7th day streak, dus Scizor is binnen. Nu enkel nog een tweede Metal Coat voor Steelix en een tweede Kings Rock voor Slowking, dan heb ik ein-de-lijk alle evo-item-Pokémon binnen.

Dan rest praktisch enkel nog de laatste evolutie van de 3 starters, Togetic, Ampharos, Magcargo, Houndoom, Blissey en Tyranitair. En de regionals natuurlijk. Maar dat is allemaal met lopen bij elkaar te sparen in principe :)

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• Oekiejoekie
Yes... Na 57 kilometer met een vuilniszak rondsjouwen heb ik eindelijk mijn afvalpas weer teruggevonden heb ik eindelijk voldoende candy om Muk te evolven. Gen1 is hier nu ook compleet. Ik ben de laatste hier geloof ik die die nog niet compleet had ?

• aDutchCow
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 20-11 10:47
Oekiejoekie schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 09:40:
Yes... Na 57 kilometer met een vuilniszak rondsjouwen heb ik eindelijk mijn afvalpas weer teruggevonden heb ik eindelijk voldoende candy om Muk te evolven. Gen1 is hier nu ook compleet. Ik ben de laatste hier geloof ik die die nog niet compleet had ?
Nope dat ben ik, ik mis nog machamp en Kabutops. Beide kom ik bijna nooit tegen in het mooie Noord-Brabant dus ik ben er nog wel even zoet mee. Speel het ook niet meer zo actief.

Als het regent in mei, dan is april voorbij

• sixtiek
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 09:19
Gen1 is hier nu ook compleet. Ik ben de laatste hier geloof ik die die nog niet compleet had ?
Nope, we wachten hier nog steeds op meneer en mevrouw Hitmon :X ...

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Ik had na 110 km met Grimer ook genoeg candy dit weekend, alleen die vriendelijke dikzak Snorlax nog. :/

Last.fm | Code Talks

Verwijderd

Wacht nogsteeds op die #$$&!!**#@ Aeroductyl

• RickS29
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 20-11 14:55
Wacht hier ook nog met smart op Hitmonchan

Xbox Live Gamertag: RickS29 | FC 2552-4842-4168

• Loadichus
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01-06-2021
Hoe kunnen mensen nu nog steeds spelen via Emulators/ Spoofing etc? Volgens Niantic zijn emulators zoals BlueStacks en Nox standaard al geblocked?

Bij ons in het dorp is er al iemand met een Tyranitar van 3500CP ...

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10:40
Ik zal blij zijn wanneer dit Easter Event voorbij is. Slechtste event van Pokémon Go tot nu toe! Alle voorgaande events vond ik leuk en heb ik veel aan gehad, maar dit event vind ik gewoon waardeloos.

Dubbele XP ... Goh, zorgt er alleen maar voor dat je wat sneller het volgende level bereikt, maar verder heb je er niks aan.
2km eieren ... Mijn hele inventory zit vol met negen 2km eieren. En als er nou nog wat leuks uit kwam, maar het is gewoon de gebruikelijke zooi bij mij. De drop-rate van 5km en 10km eieren is dramatisch gekelderd.

Daarbij weiger ik pertinent om 2km eieren met betaalde incubators uit te lopen. Niantic verdient al genoeg geld aan PoGo en ik ga ze niet nog eens extra sponsoren door incubators te kopen om 2km eieren uit te broeden!

• ksborg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 04-11 10:47
Denk dat ik er nog een stuk of 20 moet? :+

• JamesB009
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18-11 23:22

JamesB009

Sjimmeh!!

Als je veel speelt, en geluk hebt met je 10km eieren is het prima te doen om er 1 te hebben hoor.
Loadichus schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 10:00:
Hoe kunnen mensen nu nog steeds spelen via Emulators/ Spoofing etc? Volgens Niantic zijn emulators zoals BlueStacks en Nox standaard al geblocked?

1337 | RLVANT | Canon EOS 5D Mark II + 500D | 70-200 F4 L IS | 100mm L F2.8 IS macro | 17-40 F4 L | 50mm F1.8

• Oekiejoekie
JamesB009 schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 10:07:
Als je veel speelt, en geluk hebt met je 10km eieren is het prima te doen om er 1 te hebben hoor.

[...]
De meeste spelers die ik hier in gyms zie met een hoge Tyranitar, hebben een combinatie van zo veel mooi en hoog spul, dat het mij niet alleen een kwestie van veel spelen lijkt... Combineer dat met dat je door ze uit gyms gegooid wordt, zonder dat je iemand ziet... en je weet genoeg denk ik.

• C_V_S
  • Niet online
Zo nog 3 Pokemon nodig

Afbeeldingslocatie: https://s15.postimg.org/vpq9mv1uv/Capture.jpg

Tyranitar heb ik nog wel flink wat candy voor nodig om hem maximaal te maken

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10:33
Haay schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 10:01:
De drop-rate van 5km en 10km eieren is dramatisch gekelderd.
Logisch, aangezien de meeste Pokemon nu in 2km eieren zitten.

De kans op een meer rare Mon is volgens mij nog steeds even grootklein, alleen je hoeft maar 2km te lopen. Áls je nu een 10km scoort, is de kans op Snorlax/Chansey/ed wel groter.

• R_Donselaar
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 20-11 21:56
Woehoe! Zojuist Aerodactyl uit een 10K ei (van voor het event) gekregen en daarmee is Gen1 compleet! Inclusief Tauros die ik tijdens de vakantie in Amerika heb gevangen.

• P.K.
Verwijderd schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 09:48:
Wacht nogsteeds op die #$$&!!**#@ Aeroductyl
Verwijderd schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 08:51:
[...]

FTFY :)

Ik zal echt blij zijn met een Porygon uit een ei, enige Porygon die ik ooit gevangen had was een 150cp above avarage
Haha, gelukkig is Mantine momenteel niet te hatchen. :P (hopelijk blijft dat ook zo)

Voor die aerodactyle is het devies: gewoon blijven lopen. :+
Dat was ook mijn laatste van gen1 (behalve de regionals uiteraard), ik kreeg 'm een week of 5 geleden ein-de-lijk.
...gister kwam de derde uit een ei. |:(
Loadichus schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 10:00:

Er zijn helaas meer manieren om te spoofen of te botten dan alleen emuleren.
Voor iOS en Android zijn kant en klare apk/ipa te downloaden die je op je telefoon laten spoofen.
Daarnaast zijn er betaalde botprogramma's.

Met de laatste update schijnt het op Android 7 niet meer mogelijk te zijn overigens... Ze zijn er dus wel mee bezig.
frickY schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 10:26:
[...]
Logisch, aangezien de meeste Pokemon nu in 2km eieren zitten.

De kans op een meer rare Mon is volgens mij nog steeds even grootklein, alleen je hoeft maar 2km te lopen. Áls je nu een 10km scoort, is de kans op Snorlax/Chansey/ed wel groter.
Precies, je krijgt een Pokemon van een stop (verpakt in een ei). Het enige is dat sommige nu in een andere (2km) schaal zitten, je hoeft er minder voor te lopen, that's it.

[ Voor 16% gewijzigd door P.K. op 18-04-2017 10:46 ]

• aljooge
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 10:06
Haay schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 10:01:
Ik zal blij zijn wanneer dit Easter Event voorbij is. Slechtste event van Pokémon Go tot nu toe! Alle voorgaande events vond ik leuk en heb ik veel aan gehad, maar dit event vind ik gewoon waardeloos.

Dubbele XP ... Goh, zorgt er alleen maar voor dat je wat sneller het volgende level bereikt, maar verder heb je er niks aan.
2km eieren ... Mijn hele inventory zit vol met negen 2km eieren. En als er nou nog wat leuks uit kwam, maar het is gewoon de gebruikelijke zooi bij mij. De drop-rate van 5km en 10km eieren is dramatisch gekelderd.

Daarbij weiger ik pertinent om 2km eieren met betaalde incubators uit te lopen. Niantic verdient al genoeg geld aan PoGo en ik ga ze niet nog eens extra sponsoren door incubators te kopen om 2km eieren uit te broeden!
Ik ben wel blij met het event. Het levelt lekker snel en die eieren uitbroeden geeft hele mooie pokemons. Wat wil je nog meer?

• Loadichus
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01-06-2021
xienator schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 10:22:
Tyranitar heb ik nog wel flink wat candy voor nodig om hem maximaal te maken
Ik had een Larvitar uit een 10km met +/- 30 candy. Kon deze dus makkelijk evolven naar een Puppitar met 25 candy. Vervolgens heb je 100 candy nodig voor Tyranitar en dan moet je hem nog levelen. Kortom dat zou +/- 5x 10km eggs zijn (met Larvitar) ..... Vind het onwaarschijnlijk.

Tenzij iemand bot software gebruikt en gigantisch veel (fake) km's loopt en zo candy verkrijgt.

• C_V_S
  • Niet online
Loadichus schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 10:42:
[...]

Ik had een Larvitar uit een 10km met +/- 30 candy. Kon deze dus makkelijk evolven naar een Puppitar met 25 candy. Vervolgens heb je 100 candy nodig voor Tyranitar en dan moet je hem nog levelen. Kortom dat zou +/- 5x 10km eggs zijn (met Larvitar) ..... Vind het onwaarschijnlijk.

Tenzij iemand bot software gebruikt en gigantisch veel (fake) km's loopt en zo candy verkrijgt.
Ik heb er 3 uit een 10 km ei gehad en de rest gelopen en had zo precies 125 candy en een Larvitar met IV 87

Nu vast nog 100 candy nodig om hem max te krijgen.

• P.K.
Loadichus schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 10:42:
[...]

Ik had er twee uit een ei, een met 33 candy en een met ±25. Direct als buddy ingesteld, moet nu nogsteeds 31 candy bijeen zien te lopen. Met iets meer geluk moet het momenteel wel mogelijk zijn om legit een Tyranitar te hebben. Maar een hele hoge is wel erg onwaarschijnlijk idd, zeker in Nederland.
Zag ze hier al een paar dagen na release van Gen2 verschijnen. Die dingen zijn sowieso bijelkaar gespoofed.

• JamesB009
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18-11 23:22

JamesB009

Sjimmeh!!

Ik ken genoeg spelers in mijn omgeving waarbij het lijkt dat ze spoofen, maar waarbij ik zeker weet dat ze het niet doen. Maarja, deze discussie zal eindeloos blijven duren.

Ja... er zijn genoeg spoofers, maar nee.. niet iedereen met goede pokemon spooft...
Oekiejoekie schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 10:11:
[...]

De meeste spelers die ik hier in gyms zie met een hoge Tyranitar, hebben een combinatie van zo veel mooi en hoog spul, dat het mij niet alleen een kwestie van veel spelen lijkt... Combineer dat met dat je door ze uit gyms gegooid wordt, zonder dat je iemand ziet... en je weet genoeg denk ik.

1337 | RLVANT | Canon EOS 5D Mark II + 500D | 70-200 F4 L IS | 100mm L F2.8 IS macro | 17-40 F4 L | 50mm F1.8

• Barfman
  • Laatst online: 23:29
Yehhh, me hoogste pokemon was 2273 (DonPhan), nu net uit een 2km ei een 98% dratini 612 cp gekregen. Opgewaard tot 750 cp en nu heb ik een Dragonite van 3152. Moves zijn niet de sterkste Dragon Tail, Hyper Beam, maar maakt mij niet zoveel uit.

Zit lvl 30

System | Racing is in my Blood

• Oekiejoekie
JamesB009 schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 11:46:
Ik ken genoeg spelers in mijn omgeving waarbij het lijkt dat ze spoofen, maar waarbij ik zeker weet dat ze het niet doen. Maarja, deze discussie zal eindeloos blijven duren.

Ja... er zijn genoeg spoofers, maar nee.. niet iedereen met goede pokemon spooft...

[...]
Ik gaf ook aan dat het de combinatie was... En het hebben van heel veel zeldzame sterke pokemons... En dan vervolgens ook nog door die spelers uit een gym gegooid worden, in het open veld waar je niemand ziet. Er zijn volgens mij maar heel weinig spelers die schuttersputjes graven naast gyms... en dan is 1 en 1 2 wat mij betreft...

• Shadow_J
  • Registratie: April 2008
  • Nu online
Een hoge Tyranitar is zeker al mogelijk, een vriend dat al ongeveer 2.5k pokemon kilometers heeft, heeft er eentje van 3.4k. Vanaf ze er meerdere hebben kan ik spoofen wel vermoeden :p

Verder een heel leuk weekend gehad met 4 nieuwe entry's. Eindelijk de laatste baby Cleffa (zelfs 2x gekregen), ook een Larvitar uit een 10km eitje voor het event, Miltank uit een eitje van 2km en Jumpluff kunnen maken na mijn laatste Hoppips te vangen.

We zijn met wat vrienden gaan wandelen in het Jubel Park in Brussel en daar ongeveer een 60-65 machops gevangen op een 4 tal uurtjes. Ik heb nu nog 12 fight pokemon nodig voor mijn medaille. De laatste medaille zal wel de moeilijkste zijn : ik zit nog maar aan 60 dragon pokemon. Verder ook een Muk & een Nidoking in het wild gevangen, die zag je vroeger zo goed als niet.

• C_V_S
  • Niet online
Had net onderstaande 9 uit allemaal 2 km eieren:

Afbeeldingslocatie: https://s22.postimg.org/79zcijjv1/Screenshot_20170418-113633.png

Moet zeggen dat er vast een hoop mensen blij van worden maar ik heb er niks aan :)

[ Voor 33% gewijzigd door C_V_S op 18-04-2017 11:55 ]

• Quincy5
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 09:06
Verwijderd schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 08:59:
Gisteren een dagje vrij en besloten om eens richting Kijkduin te gaan, effe lekker uitwaaien op het strand en tegelijkertijd proberen om de verzameling wat uit te breiden. M'n vriendin en ik waren er nog nooit geweest, dus we wilden wel eens weten of er nog wat over was van de hele hype van vorig jaar. Eigenlijk verkeerden we in de veronderstelling dat het allemaal al wel voorbij zou zijn, maar niets bleek minder waar: op het hoogtepunt zaten er zeker meer dan honderd man op de trap te spelen in de leeftijd tussen de 5 en 85 jaar. We keken onze ogen uit!

Wat betreft de vangst was het ook een goeie dag: veel nieuwe Pokemon. Bij mijn vriendin stond de teller aan het begin van de dag op 192, aan het eind op 204. Veel Gen-2 starters tegengekomen (20x Totodile / Croconaw, paar Cyndaquils en een enkele Chikorita) en ook heel andere soorten die je bij ons nauwelijks ziet (Sunkern, Slugma etc.) Ook leuk dat het een electric-biome blijkt te zijn: ik heb in een kwartier tijd meer Magnemites en Voltorbs gevangen dan in de 8 maanden ervoor. Eindelijk die Magneton weten te bemachtigen :-) Helaas geen Larvitars gezien.

We komen er zeker nog 'ns terug!
Ik ben daar gisteren ook voor het eerst geweest. Heel leuk, heb me goed vermaakt de hele dag. Alleen nu last van mijn nek/rug omdat die niet gewend zijn uren voorovergebogen te lopen :X
Inderdaad heel veel Magnemites en Voltorbs. Ik heb 1 Larvitar gezien en gevangen: mijn eerste.
Verdere voor mij bijzondere (als in eigen omgeving zelden tot nooit): Totodile, Houndour, Cyndaquil.
Gecombineerd met eieren en evolves dit weekend toch zeker 10 nieuwe Pokemon gehad.
Richh schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 09:22:
7th day streak gecombineerd met een hele reeks Pidgey evolves en natuurlijk een geluksei :)
[afbeelding]
Zo'n dubbel XP event en lucky eggs (en naast gisteren Kijkduin ook zondag nog een paar uurtjes veel gevangen bij de bunkers bij IJmuiden) levert inderdaad heel veel XP op. Zondag kort na 12 uur met een evolve sessie en ook de 7th day streak bijna 70k en level 30 geworden *O* en nu alweer ruim 300k verder (nog maar 145k tot level 31).
Hier nog iemand; ik moet nog:
Machamp (nog 28 candies)
Hitmonlee (nog 13 candies)
Lapras

PV Output

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09:54

Haan

dotnetter

Jee, Sudowodu nummer 5 uit een 10km ei -O-

Kater? Eerst water, de rest komt later

• Eek2nd
ksborg schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 10:03:
[...]

Denk dat ik er nog een stuk of 20 moet? :+
Ik ook zoiets.. hoewel ik wel genoeg heb om mn eerste Gyrados en Dragonite te maken.. doe ik wel met lucky egg

• Oekiejoekie
Haan schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 13:08:
Jee, Sudowodu nummer 5 uit een 10km ei -O-
Het wordt tijd voor een tweakers-sudowoodo-kampvuur-meeting ? Ik heb er ook zat... :+

Pagina: 1 ... 86 ... 100 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is niet de bedoeling dat hacks, cheats, GPS-spoofs of dataminers besproken worden op dit forum. Ook is het bespreken van 3rd party apps en sites niet toegestaan die gegevens gebruiken/zichtbaar maken die normaal gesproken niet zichtbaar zijn. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers. Discussie over het gebruik van IV calculators is wel toegestaan.

Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.

Online IV calculator
Evolve calculator
Pokémon movesets
Server status