Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[iOS/Android] Pokémon GO - Deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 85 ... 100 Laatste
Acties:
  • 396.889 views

• sarlo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-11 11:50
IdieEasy schreef op woensdag 12 april 2017 @ 10:16:
[...]

Nope kom er gewoon in.

Android - pokemon account.
Nu lukt het wel :/ ik zat op mijn wifi en ziggo / google zijn dus geen vrienden atm -_-

• ArcticTiger
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08:44
sarlo schreef op woensdag 12 april 2017 @ 10:49:
[...]

Nu lukt het wel :/ ik zat op mijn wifi en ziggo / google zijn dus geen vrienden atm -_-
Ik dacht dat ik deenige was die problemen had en was mijn thuisnetwerk al aan het vervloeken!

• JamesB009
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18-11 23:22

JamesB009

Sjimmeh!!

Offtopic qua pogo, maar wel qua ziggo:
nieuws: Aantal meldingen over verbindingsproblemen met Google-diensten bij Zi...
ArcticTiger schreef op woensdag 12 april 2017 @ 10:57:
[...]

Ik dacht dat ik deenige was die problemen had en was mijn thuisnetwerk al aan het vervloeken!

1337 | RLVANT | Canon EOS 5D Mark II + 500D | 70-200 F4 L IS | 100mm L F2.8 IS macro | 17-40 F4 L | 50mm F1.8

• ArcticTiger
Die had ik dus gemist.
Verklart dus ook waarom youtube thuis zo rampzalig is/was

• Autofan1985
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 22-10 14:37
En verklaart ook hier de haperingen...

• JamesB009

JamesB009

Sjimmeh!!

1337 | RLVANT | Canon EOS 5D Mark II + 500D | 70-200 F4 L IS | 100mm L F2.8 IS macro | 17-40 F4 L | 50mm F1.8

• Bobje
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 26-05-2024
Niemand durft het te zeggen maar ik heb er een hard hoofd in dat er met Pasen nog iets wordt georganiseerd. Wat kan de volgende mogelijkheid zijn?

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09:54

Haan

dotnetter

Op pasen zelf wordt plotseling een event aangekondigd: Lucky eggs zoeken. Op random plekken spawnen af en toe lucky eggs ipv pokemon, die je moet vangen door er een in-game foto van te maken :+

Kater? Eerst water, de rest komt later

• Extigo
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Bobje schreef op woensdag 12 april 2017 @ 14:02:
Niemand durft het te zeggen maar ik heb er een hard hoofd in dat er met Pasen nog iets wordt georganiseerd. Wat kan de volgende mogelijkheid zijn?
De gozer die op TheSilphRoad het Water-event goed had voorspeld heeft nu geroepen dat het event morgen start en het gaat om dubbel XP en iets met 2km eieren:
https://www.reddit.com/r/...64xsc2/save_your_candies/

Of dit ook gaat kloppen is te bezien. Het Water-event is ook op woensdag aangekondigd dus we wachten af.

• Shadow_J
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 10:52
demo31051987 schreef op woensdag 12 april 2017 @ 14:34:
[...]
https://www.reddit.com/r/...64xsc2/save_your_candies/

Of dit ook gaat kloppen is te bezien. Het Water-event is ook op woensdag aangekondigd dus we wachten af.
Met pasen moet er met redelijk grote zekerheid iets inzitten ivm eitjes. Hopelijk komen dingen dat anders uit 10km eitjes komen ineens ook uit 2km eitjes. Of komen er eens een week aan een stuk enkel 2km eitjes uit stops en komt daar gewoon alles uit :p

Alvast benieuwd of er vanavond ergens een aankondiging is. Wss onze tijd 17-18h wanneer ze in Amerika wat wakker worden :p

• ArcticTiger
En daar zit ik dan met een bak vol 10km eieren..... en nee niet bewust opgespaard maar ik blijf die krengen krijgen...
Als er nu ook nog eens wat nuttigs uit kwam...

• P.K.
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 07:48
Ik hoop dat iig de Gen2 starters straks te hatchen zijn uit 2km eggs.
Cyndaquil spawnt in mijn omgeving amper. Kan wel een paar Cyndaquil hatches gebruiken. :p

• Shadow_J
P.K. schreef op woensdag 12 april 2017 @ 15:17:
Cyndaquil spawnt in mijn omgeving amper. Kan wel een paar Cyndaquil hatches gebruiken. :p
Dat zou idd wel stilaan mogen komen. Het viel mij eigenlijk pas onlangs op toen ik een hele reeks 2km eitjes had en de oudere starters nog enkele keren kreeg. Cyndaquil mag er voor mij zeker in komen, de andere 2 heb ik al tot hun 3de evolutie :9

• P.K.
Shadow_J schreef op woensdag 12 april 2017 @ 15:45:
[...]

Dat zou idd wel stilaan mogen komen. Het viel mij eigenlijk pas onlangs op toen ik een hele reeks 2km eitjes had en de oudere starters nog enkele keren kreeg. Cyndaquil mag er voor mij zeker in komen, de andere 2 heb ik al tot hun 3de evolutie :9
Chikorita en Totodile heb ik ook al genoeg gevonden, die kwamen zelfs in nesten voor. Cyndaquil komt alleen sporadisch voorbij.
Bij de Gen1 starters was het precies hetzelfde, zal wel aan mijn 'biome' liggen. :P

Wat betreft het event: https://www.reddit.com/r/...twitter_is_announcing_an/

• iBugged
  • Registratie: Juni 2014
  • Nu online
Zijn er anderen die problemen hebben met inloggen icm PTC? Krijg "failed to login" en als ik "try a different account" doe en probeer in te loggen het volgende scherm:

http://imgur.com/m05RAzC

• sarlo
Wellicht hangen alle PTC problemen vandaag wel samen met: https://pokemongohub.net/...accounts-mostly-affected/

Er is blijkbaar, eindelijk, een nieuwe banwave gestart. Het viel mij in ieder geval op dat de helft van de buurt gyms "half leeg waren ineens".

• LekkerBipsje
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 07-05 12:31
sarlo schreef op woensdag 12 april 2017 @ 16:44:
Wellicht hangen alle PTC problemen vandaag wel samen met: https://pokemongohub.net/...accounts-mostly-affected/

Er is blijkbaar, eindelijk, een nieuwe banwave gestart. Het viel mij in ieder geval op dat de helft van de buurt gyms "half leeg waren ineens".
Half leeg of half vol ;-)

Geniet nooit met mate

• sarlo
Half leeg in de positieve zin :p

• Pathogen
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-11 09:07

Pathogen

Shoop Da Whoop

* Pathogen kijkt op de map
* Pathogen ziet alleen maar l10 gyms, zover het oog reikt

Nope.

• sankao
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 11:23
Zo, gisteren met de vangst van een unown eindelijk mij Gen2 dex vol gekregen. Althans op alle regionals na. Maar die zal ik waarschijnlijk nooit kunnen krijgen.

9760Wp ZO(145°) @SE9K, 6480Wp ZW (235°), 2960Wp NO(50°) @SE7K-RWS

• Therapy777
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 09:57

Therapy777

Metal!

Meer rare pokemons uit eieren zou ik wel nice vinden. Dan wil ik best een tientje neerleggen om even 24 eieren uit te broeden en hopen op een Snorlax :P Moet ik alleen wel 10km eitjes vinden...

• Shadow_J
Ik heb vandaag gemerkt als je door een gym bladert en dan terug gaat naar de laagste de app crasht als je door scrolt. Hebben nog mensen dit probleem ?

Het is wel altijd spijtig dat het event pas geld op de nieuwe eitjes, je moet dus eerst even alles wat je hebt laten roteren. Gelukkig heb ik de laatste maanden wat muntjes gespaard om genoeg incubators te kunnen kopen :)

• aljooge
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 10:06
P.K. schreef op woensdag 12 april 2017 @ 15:17:
Ik had vandaag de reis naar Groningen gewaagd om het cyndaquil nest te bezoeken in het noorderplantsoen. Binnen 1.5 uur was de missie volbracht. N :9

Verwijderd

Verscheen er ineens een Miltank op mn kaart! :)
Nog 11 te gaan voor een complete dex. Op de regionals na dan.

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11:15

Zerora

Ik Henk 'm!

Bobje schreef op woensdag 12 april 2017 @ 14:02:
Niantic kondigt events vrij laat pas aan. Dus wellicht eind deze week een bericht?? Laten we het hopen iig.

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• JimMorrison
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 19-11 21:47
iBugged schreef op woensdag 12 april 2017 @ 16:15:
Zijn er anderen die problemen hebben met inloggen icm PTC? Krijg "failed to login" en als ik "try a different account" doe en probeer in te loggen het volgende scherm:

http://imgur.com/m05RAzC
Ja, heb dezelfde problemen en ben toch echt wel een legit player :(
Hopelijk fiksen ze dit snel!

http://eu.battle.net/d3/en/profile/JimMorrison-1307/hero/55432456

Verwijderd

zat net even naar de intel map van ingress te kijken, en staan toch aantal punten op wat in mn dorp geen stop of gym is. zou het kunnen zijn dat die later nog toegevoegd worden aan pokemon go of niet?

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 12 april 2017 @ 19:12:
zat net even naar de intel map van ingress te kijken, en staan toch aantal punten op wat in mn dorp geen stop of gym is. zou het kunnen zijn dat die later nog toegevoegd worden aan pokemon go of niet?
Alles kan natuurlijk maar van de paar Ingress portals die in mijn omgeving geen PoGo stops zijn geworden viel me op dat dit meest gebouwen waren met min of meer 'publieke' functies en ik vermoed dat die dan ook bewust zijn weggelaten en daarvan verwacht ik ook niet dat ze alsnog in PoGo zullen komen.

Momenteel is Niantic wel weer bezig met de Ingress portals waar de spelers nu weer beperkt wijzigingen in kunnen doorvoeren en er wellicht weer nieuwe portals ingediend kunnen worden die dan evt. ook weer in PoGo kunnen verschijnen. Ik vraag me af of ze ooit de PoGo spelers hierbij zullen willen betrekken en of ze er wellicht eerder de voorkeur aan zullen geven om alleen de Ingress spelers die rol te laten vervullen omdat dit een wat stabielere groep is.

• sixtiek
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 09:19
JimMorrison schreef op woensdag 12 april 2017 @ 18:35:
[...]

Ja, heb dezelfde problemen en ben toch echt wel een legit player :(
Hopelijk fiksen ze dit snel!
Ik kon ook sinds vanochtend niet inloggen. Was ff bang dat ik meegenomen was in de banwave (want ja, ik laat op mijn goed geïsoleerde werkplek mijn telefoon fijn GPS-driften en "loop" zo dagelijks wat extra eitjes uit) maar blijkbaar vindt Niantic mij toch nog aardig want eerder vanavond kon ik er weer in. Gelijk de regen in gedoken en een lokale gym versterkt, werd het toch nog een leuke dag :+ .

Meer mensen dit probleem gehad? Ook opgelost?

• Therapy777

Therapy777

Metal!

Whoeii ik krijg zojuist gewoon een grimer uit mijn 5km ei! Het kan dus toch :De met 19 candies, scheelt weer een hoop kilometers lopen.

• Barfman
  • Laatst online: 20-11 23:29
Gisteren was mijn dag 7 in pokemon go, helaas misgelopen omdat ik de hele dag "unable to authenticate" kreeg, tot aan gisteren 00:00 uur blijven proberen, maar helaas. Nu gelukkig weer in kunnen loggen, maar wel vet balen :-(

System | Racing is in my Blood

• CaptJackSparrow
  • Niet online
Barfman schreef op donderdag 13 april 2017 @ 06:20:
Gisteren was mijn dag 7 in pokemon go, helaas misgelopen omdat ik de hele dag "unable to authenticate" kreeg, tot aan gisteren 00:00 uur blijven proberen, maar helaas. Nu gelukkig weer in kunnen loggen, maar wel vet balen :-(
Er is een relatief nieuwe "Troubleshooting Guide" die voor sommigen interessant kan zijn.

Meer onderaan de pagina. https://support.pokemongo.nianticlabs.com/hc/en-us

Rechts bovenaan is de "Submit a request" optie met o.a. 'Problems signing into my Pokémon GO account". Daar kun je het even melden en uitleggen dat je je evolution item zo gemist hebt. Zou zomaar kunnen dat ze dit alsnog voor je corrigeren. :)

• Barfman
Thnx @CaptJackSparrow ,ga er gelijk even werk van maken.

• mennoo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20-11 05:46
Ik kreeg zojuist 75xp voor een Pokemon die weg vloog, is toch normaal 25?

• CaptJackSparrow
  • Niet online
mennoo schreef op donderdag 13 april 2017 @ 08:46:
Paasevent! :P

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10:26
mennoo schreef op donderdag 13 april 2017 @ 08:46:
Misschien nog een Pokestop van 50exp ervoor gedraaid die nog niet opgeteld was?

• mennoo
mat.hi.as schreef op donderdag 13 april 2017 @ 08:49:
[...]

Misschien nog een Pokestop van 50exp ervoor gedraaid die nog niet opgeteld was?
Dat zou goed kunnen, was naast een pokestop. Kop op met dat paas event!! :)

Verwijderd

CaptJackSparrow schreef op woensdag 12 april 2017 @ 22:56:
[...]

Alles kan natuurlijk maar van de paar Ingress portals die in mijn omgeving geen PoGo stops zijn geworden viel me op dat dit meest gebouwen waren met min of meer 'publieke' functies en ik vermoed dat die dan ook bewust zijn weggelaten en daarvan verwacht ik ook niet dat ze alsnog in PoGo zullen komen.

Momenteel is Niantic wel weer bezig met de Ingress portals waar de spelers nu weer beperkt wijzigingen in kunnen doorvoeren en er wellicht weer nieuwe portals ingediend kunnen worden die dan evt. ook weer in PoGo kunnen verschijnen. Ik vraag me af of ze ooit de PoGo spelers hierbij zullen willen betrekken en of ze er wellicht eerder de voorkeur aan zullen geven om alleen de Ingress spelers die rol te laten vervullen omdat dit een wat stabielere groep is.
Zou mooi zijn, een functie waarmee je zelf locaties voor gyms of stops kan toevoegen, heb wel aantal dingen in t dorp waarbij ik dan denk, waarom is dat geen stop?:p

• ArcticTiger
En ondertussen mijn derde Pineco uit een 10km ei...
Verbaast me dus niets dat ik zoveel 10km eieren kreeg....
Als er toch niets fatsoenlijks in zit :+

• SnackHouse1985
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 18-11 19:35
Verwijderd schreef op donderdag 13 april 2017 @ 10:12:
[...]

Zou mooi zijn, een functie waarmee je zelf locaties voor gyms of stops kan toevoegen, heb wel aantal dingen in t dorp waarbij ik dan denk, waarom is dat geen stop?:p
Precies! Dat heb ik ook op elke hoek van de straat in ons dorp :+

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Waarom is mijn huis eigenlijk geen stop, het is wel mijn huis. :+

Last.fm | Code Talks

• IdieEasy
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 19-11 12:01

IdieEasy

Death comes swiflty.. for me

Afvalzak schreef op donderdag 13 april 2017 @ 10:29:
Waarom is mijn huis eigenlijk geen stop, het is wel mijn huis. :+
"Legendary player"

Ik wil er best eentje in het parkje maken, maar dan wel zo dat ik er vanuit huis bij kan :+

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

IdieEasy schreef op donderdag 13 april 2017 @ 10:49:
[...]

"Legendary player"

Ik wil er best eentje in het parkje maken, maar dan wel zo dat ik er vanuit huis bij kan :+
meer iets als Level 29 player without Snorlax :'(

Last.fm | Code Talks

• Autofan1985
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 22-10 14:37
Afvalzak schreef op donderdag 13 april 2017 @ 10:56:
[...]

meer iets als Level 29 player without Snorlax :'(
Ik kreeg hem ook pas na 700k in L33 en 640 eieren uitlopen. Dus er is nog hoop. ;)

• IdieEasy
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 19-11 12:01

IdieEasy

Death comes swiflty.. for me

Autofan1985 schreef op donderdag 13 april 2017 @ 11:09:
[...]

Ik kreeg hem ook pas na 700k in L33 en 640 eieren uitlopen. Dus er is nog hoop. ;)
Man, daar zit ik volgend jaar kerst nog niet eens op, dus eigenlijk is er geen hoop? :+

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:37
Autofan1985 schreef op donderdag 13 april 2017 @ 11:09:
Vergelijkbaar, maar dan voor de Lapras. Die kreeg ik pas voor het eerst als L32 uit een 10km ei.
En m'n eerste Dragonite kreeg ik pas als L33 door eindelijk wat Dratini uit eieren te krijgen, en nog enkele Dratini in het wild te vangen met Pinap fruitje erbij. :D

• Haan

Haan

dotnetter

Heb ik zo te horen toch nog wel geluk gehad, op lvl 29 klaar met gen1. Aerodactyl had ik al na twee weken ofzo uit een ei, Snorlax ook in de eerste maand al een keer gevangen (lage cp uiteraard), later nog een uit een ei en ook nog een gevangen. Lapras valt dan nog een beetje tegen, paar maanden terug eentje gevangen van ~cp800. En vorige week dan uiteindelijk een Dragonite kunnen maken toen er voor het eerst een Dratini uit een ei kwam. Toevallig spawnde er gisteren opeens weer eens een Dratini bij me thuis, de vorige die ik in het wild heb gevangen was denk ik alweer 3-4 maanden geleden.

Nu is het voor mij nog even doorgaan tot lvl 30 (67k te gaan), verder heb ik dan geen doelen meer, gen2 boeit me niet. Dus dan blijf ik een beetje rondlopen met een Snorlax om die weer op max level te krijgen en daarna met m'n Dragonite want die moet nog een flink stuk omhoog om enigzins bruikbaar te worden.

M'n hoogste pokemon is nu trouwens een 91% Gyarados met 2804cp, gevolgd door een Snorlax van 2779cp maar die kan ik nog twee keer levellen als ik genoeg candies bijelkaar loop. Is dat een beetje OK voor lvl 29?

[ Voor 10% gewijzigd door Haan op 13-04-2017 12:50 ]

• Therapy777

Therapy777

Metal!

Ik ben ook level 29 en mijn hoogste pokemon is een 2750 Vaporeon. Daarna pas een 2026 Jolteon en een 1898 Gyarados met Bite en Hydro Pump, dus ook niet geweldig. Ik heb verder nog geen Snorlax en nog geen Dragonite en een whopping 494 Lapras. Dus ik denk dat je niet mag klagen.

Nu heb ik 622k stardust maar dus nog geen goede pokemon om dit aan te verbrassen. Ik krijg nooit echt leuke pokemon met goede IV's.

[ Voor 9% gewijzigd door Therapy777 op 13-04-2017 13:39 ]

Verwijderd

Zerora schreef op woensdag 12 april 2017 @ 18:33:
[...]

Niantic kondigt events vrij laat pas aan. Dus wellicht eind deze week een bericht?? Laten we het hopen iig.
f5-en hier -> http://pokemongo.nianticlabs.com/en/post/

• Oekiejoekie
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 02-08 02:49
Ik zie dat er al een "traditional Chinese"-event begonnen is ? :+

WEES BLIJ !!! Hier had uw advertentie kunnen staan...

• Shadow_J
Therapy777 schreef op donderdag 13 april 2017 @ 13:38:
Nu heb ik 622k stardust maar dus nog geen goede pokemon om dit aan te verbrassen. Ik krijg nooit echt leuke pokemon met goede IV's.
Ik zou zeg hou nog heel even je stardust bij. Ik heb het ook pas beginnen gebruiken vanaf level 30 en op de pokemon met een goed genoeg IV, goed voor in gyms of de pokemon dat ik leuk vindt :)

Voor de rest zijn de pokemon met een goed IV en hoge CP vangen een kwestie van geluk. Hoe meer je er vangt, hoe meer kans je hebt :p En anders zijn die uit eitjes normaal altijd wel redelijk goed, maar daar ga je dan extra stardust & candy voor moeten gebruiken.

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11:15

Zerora

Ik Henk 'm!

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• Extigo
  • Nu online
Raar dat zij dit vanmorgen bekend maken en dat er verder nog niets door Niantic of The Pokemon Company naar buiten is gebracht... :?

• ksborg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 04-11 10:47

• Extigo
  • Nu online
Leuk event weer. Wel jammer dat men niets met de prijs van incubators doet, maar desalniettemin een leuk event met veel lopen.

• Therapy777

Therapy777

Metal!

1 PM PDT... dat is 10 uur vanavond als ik het goed heb.

Dat wordt vanavond een flinke evolve sessie doen en toch maar wat incubators regelen om hopelijk wat goede pokemon te scoren waar ik mijn stardust in kan pompen!! 8) 8)

[ Voor 68% gewijzigd door Therapy777 op 13-04-2017 15:09 ]

• JamesB009

JamesB009

Sjimmeh!!

Check!
https://www.google.nl/sea...&sourceid=chrome&ie=UTF-8
Therapy777 schreef op donderdag 13 april 2017 @ 15:05:
1 PM PDT... dat is 10 uur vanavond als ik het goed heb.

Dat wordt vanavond een flinke evolve sessie doen en toch maar wat incubators regelen om hopelijk wat goede pokemon te scoren waar ik mijn stardust in kan pompen!! 8) 8)

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 18-11 11:03
demo31051987 schreef op donderdag 13 april 2017 @ 15:04:
[...]

Leuk event weer. Wel jammer dat men niets met de prijs van incubators doet, maar desalniettemin een leuk event met veel lopen.
Tsja ze zijn ook niet gek, daar kunnen ze lekker mee cashen! :)

Leuk event! Heb nog 4x 10km ei staan dus hoop dat daar wat leuks uit komt.. verder zo'n 3100 muntjes opgespaard dus genoeg incubators de komende dagen.

<GoT>NightStalker

• LekkerBipsje
schaapiej schreef op donderdag 13 april 2017 @ 15:14:
[...]

Tsja ze zijn ook niet gek, daar kunnen ze lekker mee cashen! :)

Leuk event! Heb nog 4x 10km ei staan dus hoop dat daar wat leuks uit komt.. verder zo'n 3100 muntjes opgespaard dus genoeg incubators de komende dagen.
Die eitjes die je hebt verzameld voor het event veranderen niet meer. Als je een eitje krijgt uit een stop is de Pokémon die erin zit op dat moment al bepaald, niet pas bij uitbroeden.
Dus de nieuwe hatches geldt ook alleen voor eitjes die je krijgt als het event is begonnen...

Geniet nooit met mate

• mennoo
Komende week dus alleen 2km eitjes hatchen!

• Jarnoootje
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20-11 19:59
LekkerBipsje schreef op donderdag 13 april 2017 @ 15:17:
[...]

Die eitjes die je hebt verzameld voor het event veranderen niet meer. Als je een eitje krijgt uit een stop is de Pokémon die erin zit op dat moment al bepaald, niet pas bij uitbroeden.
Dus de nieuwe hatches geldt ook alleen voor eitjes die je krijgt als het event is begonnen...
en precies daarom nu ook alle eitjes in een incubator gezet, zorg ik ervoor dat ze morgen ochtend allemaal leug zijn.

• Haan

Haan

dotnetter

Ben ik natuurlijk net van vrijdag t/m vrijdag daarop op vakantie |:( Naja, 1x lucky egg zal dan ook wel lukken

• JamesB009

JamesB009

Sjimmeh!!

Klein vraagje, ik weet dat er zat mensen hier zijn die lucky egg sessions op 2 devices tegelijk hebben gedaan, is dit legaal om te doen? Of zijn er mensen hiervoor gebanned?

• Therapy777

Therapy777

Metal!

Haan schreef op donderdag 13 april 2017 @ 15:23:
Ben ik natuurlijk net van vrijdag t/m vrijdag daarop op vakantie |:( Naja, 1x lucky egg zal dan ook wel lukken
Geen internet in 't buitenland? ;)

Ik heb ook meteen al m'n eitjes in incubators gezet, op een 2km na. Wil wel dat ze pas uitkomen op het moment dat het event start ;) maar 5km red ik toch niet voor 22u vanavond. Hopelijk krijg ik als vervanging tzt wel wat 10km eitjes voor een snorlax!

[ Voor 32% gewijzigd door Therapy777 op 13-04-2017 15:40 ]

• LekkerBipsje
Haan schreef op donderdag 13 april 2017 @ 15:23:
Als dat een weekje vakantie in een hotel bij Kijkduin is dan maak je heel wat mensen jaloers in dit forum ;-)

Geniet nooit met mate

• Shadow_J
[...]
Maar de candy en XP dat er uit komt wordt wel dubbel - dus als er met wat geluk iets goed tussen zit kan het alvast iets moois opbrengen :)

• schaapiej
[...]

Dat weet ik, maar ik hoop gewoon überhaupt op iets leuks (en vooral nuttigs!) uit die eieren! ;)
Vooral met dubbele candy is een Mareep of Larvitar interessant voor mij..

<GoT>NightStalker

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20-11 22:52
Ik kan helaas ook niet bij een pokestop vanuit mijn huis, er zit er hier 1 schuin een straat achter. Wel op 100 en 200 meter 2 gyms zitten.

Net weer gelopen met de kinderwagen en een gym van mijn kleur getraind. Daar voor het eerst sinds tijden weer een pokemon ingezet.

Kwam nog een ventje van 10 langs die vroeg of ik een pokegym aan het aanvallen was.

Jammer alleen dat mijn iphone 6 zo snel leeg gaat. Snel mijn powerdeck weer eens opladen.

Level 26 en door

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:37
Pokemon GO has revealed the new Easter Event "Eggstravaganza" with players able to hatch Pokémon not usually obtainable from 2km Eggs, including some of these RARE 10km Pokémon
http://www.dailystar.co.u...atches-2km-Snorlax-Lapras

Dus.... Snorlax, Lapras, Larvitar, etc. uit (nieuwe) 2km eieren tijdens het event!

• JamesB009

JamesB009

Sjimmeh!!

Is allemaal nog speculatie volgens mij....
Haay schreef op donderdag 13 april 2017 @ 16:32:
Pokemon GO has revealed the new Easter Event "Eggstravaganza" with players able to hatch Pokémon not usually obtainable from 2km Eggs, including some of these RARE 10km Pokémon
http://www.dailystar.co.u...atches-2km-Snorlax-Lapras

Dus.... Snorlax, Lapras, Larvitar, etc. uit (nieuwe) 2km eieren tijdens het event!

• schaapiej
JamesB009 schreef op donderdag 13 april 2017 @ 16:35:
Is allemaal nog speculatie volgens mij....

[...]
Nee hoor, iets naar boven is deze link ook gepost :)

Edit: oh het Snorlax/Lapras gedeelte misschien niet :X
Edit2: oh dat zeggen jullie hieronder ook al :X

*neemt een bakkie koffie*
JamesB009 schreef op donderdag 13 april 2017 @ 16:38:
Daar staat volgens mij nergens dat Snorlax e.d. uit 2km eieren gaan komen toch? ;)
AFCAjax schreef op donderdag 13 april 2017 @ 16:38:
Waar staat Snorlax, Lapras etc. genoemd dan? :p
Rustig aan met deze oude man! :+

[ Voor 50% gewijzigd door schaapiej op 13-04-2017 16:57 ]

<GoT>NightStalker

• JamesB009

JamesB009

Sjimmeh!!

Daar staat volgens mij nergens dat Snorlax e.d. uit 2km eieren gaan komen toch? ;)
schaapiej schreef op donderdag 13 april 2017 @ 16:37:
[...]

• AFCAjax
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19-11 09:42
schaapiej schreef op donderdag 13 april 2017 @ 16:37:
[...]

Waar staat Snorlax, Lapras etc. genoemd dan? :p

• Therapy777

Therapy777

Metal!

Volgens mij houdt het gewoon in dat wat zeldzamere pokemons wat meer kans hebben om uit die eieren te komen, maar wel gewoon uit de eieren waar ze normaal ook uit komen. Dus bv 10km voor snorlax. Alleen ik begrijp dat het normaal geen even grote kans is dat er een snorlax (zo'n 2.5%) uit een 10km ei komt t.o.v. bijvoorbeeld een Pineco (zo'n 20%). Die kans op snorlax wordt nu dus iets groter. Hoeveel? Geen idee.

En als ik die tekst goed begrijp komen er wel wat extra soorten pokemon in 2km eieren. Ik denk dan aan pokemons die er nu nog helemaal niet uit komen zoals de drie gen2 starters.

Ik heb trouwens een vraag aan jullie: in hoeverre is Skarmory bij jullie zeldzaam? Hij lijkt net zo weinig uit een ei te komen als Snorlax dus dat zou aangeven dat hij vrij zeldzaam is. Maar bij mij thuis heb ik er al een stuk of vier gevangen, dus voor mij voelt hij absoluut niet zeldzaam aan.

[ Voor 38% gewijzigd door Therapy777 op 13-04-2017 16:55 ]

• Richh
  • Laatst online: 00:15
"a greater variety of Pokémon can now be found in 2 km Eggs"
Zou ook kunnen betekenen dat we dit event alleen maar 2km eieren krijgen, waar dan alles uit kan komen? Dat is alleen maar kut voor mn incubators... :')

Lucky Eggs heb ik nog genoeg van unlucky purchases (twee keer verkeerd tikken :')) maargoed: dubbel XP! Kan ik eindelijk die candy verbrassen, op naar level 33.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• ArcticTiger
dubbel XP en dan nog eens dubbel met goedkope lucky eggs..
Mn geluk kan niet op :')

Verwijderd

Ik weet niet of ik voldoende pidgey kan vangen dit event >:)

Pokémon #Pokémon Candy Transfer

Transfer 1 Pidgey before activating your Lucky Egg.

You will begin evolving with 549 Pidgey and 5501 Candy.

You will be able to evolve 549 Pidgey and earn 549,000XP.

You will be have transferred 549 Pidgeotto whilst evolving.

You will have 0 Pidgeys and 11 Candy left over.

It should take approximately 220.7 minutes to evolve them all.

Verwijderd

Ah event! Maar hoe zit het nou, nieuwe/andere/zeldzamere pokemon uit nieuwe eieren lijkt me duidelijk, maar geldt meer candy en xp ook alleen voor nieuwe?
Ik heb twee 10 km eieren op knappen staan.. anders wacht ik daar nog even mee tot vanavond (10 uur?) :P

• Therapy777

Therapy777

Metal!

Waar zie jij meer candy? En ja, als je eieren na 22u uit komen (ook je oude) dan krijg je dubbel XP.

• sankao
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 11:23
Therapy777 schreef op donderdag 13 april 2017 @ 18:16:
Waar zie jij meer candy? En ja, als je eieren na 22u uit komen (ook je oude) dan krijg je dubbel XP.
Zie het bericht op pokrmongolive:
"Your Egg-venture doesn’t stop there, though—you’ll also earn more Candy for every Egg you hatch!"

9760Wp ZO(145°) @SE9K, 6480Wp ZW (235°), 2960Wp NO(50°) @SE7K-RWS

Verwijderd

JamesB009 schreef op donderdag 13 april 2017 @ 15:34:
Klein vraagje, ik weet dat er zat mensen hier zijn die lucky egg sessions op 2 devices tegelijk hebben gedaan, is dit legaal om te doen? Of zijn er mensen hiervoor gebanned?
Werkt en is niet tegen de regels van niantic.

• u_nix_we_all
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Volgens mij is het event al begonnen, net dubbele xp gekregen bij een vangstje.

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

• schaapiej
u_nix_we_all schreef op donderdag 13 april 2017 @ 21:29:
Volgens mij is het event al begonnen, net dubbele xp gekregen bij een vangstje.
Hier 1000 XP bij een evolve (zonder lucky egg) :)

<GoT>NightStalker

• CaptJackSparrow
  • Niet online
Lucky Eggs on sale in de Store. We have lift-off. ;)

• Eek2nd
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 17-04-2023
Heb nog 4 gelukkige eieren.. denk niet dat t mij lukt om ze allemaal binnen 1 week goed te benutten

• CaptJackSparrow
  • Niet online
Zo. Even een Lucky Egg stukgesmeten... 282.000 XP erbij. :P

Op 3... nou ja, 2,5 foons. De oudste met 1GB RAM crasht steeds sneller. Ik neem aan dat PoGo steeds zwaarder wordt. Nu even ruimte maken en meer ongedierte gaan vangen voor al dat candy. :9

• aljooge
  • Registratie: Januari 2016
Uit 1 van mijn 8 10 km eieren die ik opgespaard had, eindelijk een Lapras. Begon al wanhopig te worden dat deze steeds niet lukte, wat ben ik blij *O* *O* *O*

• Jeroen_DB
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 11-11 15:15
Zo ff een Lucky egg opgezet en heb toch mooi bijna 400k exp erbij gekregen.
Dit heb ik gedaan op 2 phones en een tablet.

Nu terug veel gaan vangen deze week zodat ik op het einde van het event ook nog een Lucky egg kan doen zodat ik hopelijk lvl 32 wordt.
Pokedex sta op de moment op 207 caught, 213 seen. Moet nog 7 pokkies van gen 1. Hopelijk krijg ik Snorlax deze week

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
Wat voor pokemons kunnen nu uit een 2ik ei komen?
Wat hebben jullie er al uit gekregen?

Verwijderd

Dit lijstje staat op the silph Road

2k Eggs:

Aerodactyl
Dunsparce
Eevee
Elekid
Girafarig
Grimer
Growlithe
Kofffing
Lapras
Larvitar
Magby
Miltank
Onix
Phanphy
Rhyhorn
Scyther
Shellder
Shuckle
Skarmory
Smoochum
Sneasel
Stantler
Sudowoodo
Tangela
Tyrogue
Wobbuffet
Wooper
5K Eggs:

Chikorita
Cyndaquil
Totodile

• aDutchCow
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 20-11 10:47
Ligt het aan mij of is er geen dubbel xp als je een Pokemon vangt? Als ik een Pokemon vang en terug ga naar het gamescherm krijg ik linksonderin niet het verdubbelde te zien?

Als het regent in mei, dan is april voorbij

• Barfman
Net level 30 gehaald, 3 lucky Eggs,3 Egg Incubators erbij en wat andere zooi, dus precies goed getimed voor het paas event. Nu eens kijken wat ik kan evolven, heb tot en met level 30 geen startdust gebruikt en niets evolved :p

Startdus die ik nu heb is: 1.271.117

edit: heb allen de Eeve 5 keer evolved met de name trick

[ Voor 10% gewijzigd door Barfman op 14-04-2017 08:57 ]

• Amd RuLuzzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-11 21:05
Voor de mensen die aankomend weekend hun 7-day streak hebben, vergeet niet je lucky egg aan te zetten! Veel XP :D

Verwijderd

Ik speel sinds 9-7-2016 iedere dag, level 32, en na 558 eieren heb ik nu dan eindelijk gen1 compleet door de Aerodactyl die uit m'n ei kwam!! Lees ik nu dat ze tijdens het event uit 2km eieren kunnen komen :')

Dat lijstje met inhoud van de 2km eieren is wel zeer indrukwekkend, tijd voor een wandeling :P

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Krijg je geen pokéballs e.d. meer als je een level omhoog gaat? Ging gister van 27 naar 28, niks erbij :S

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• P.K.
Raven schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 10:17:
Krijg je geen pokéballs e.d. meer als je een level omhoog gaat? Ging gister van 27 naar 28, niks erbij :S
Jawel, misschien heb je de animatie niet gehad, maar je hebt ze echt wel gekregen. Check je journal maar (als je nog zover terug kan)
Verwijderd schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 10:05:
Ik speel sinds 9-7-2016 iedere dag, level 32, en na 558 eieren heb ik nu dan eindelijk gen1 compleet door de Aerodactyl die uit m'n ei kwam!! Lees ik nu dat ze tijdens het event uit 2km eieren kunnen komen :')

Dat lijstje met inhoud van de 2km eieren is wel zeer indrukwekkend, tijd voor een wandeling :P
Dit heeft Niantic ook wel goed bekeken, nu ben je na 6 kilometer lopen door een incubator heen. :+

[ Voor 43% gewijzigd door P.K. op 14-04-2017 10:31 ]

• WoWo
  • Laatst online: 20-11 18:43
*O* Yes, nieuwe mijlpaal: level 30 *O*

En dan ben je opeens wel heel ver van een volgend level af -O-

Er is geen tijd te verliezen, dus doe maar rustig aan

• Therapy777

Therapy777

Metal!

Yep hier ook net lvl 30 :) in de volgende levels niet super geïnteresseerd want betere pokemon zal ik nu niet meer tegenkomen. Ik ga me nu dan ook richten op het vullen van m'n pokedex en zoeken naar goede gym pokies en daar mijn zuurverdiende stardust in pompen!

Dus nu zo veel mogelijk eieren uitlopen, want ik denk dat dat de grootste kans is op leuke pokemon!

[ Voor 17% gewijzigd door Therapy777 op 14-04-2017 10:46 ]

• Shadow_J
WoWo schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 10:33:
*O* Yes, nieuwe mijlpaal: level 30 *O*

En dan ben je opeens wel heel ver van een volgend level af -O-
Ik hoop met dit event L35 te halen. Ik zit nu juist onder de helft 590.000/1.250.000 XPmaar heb ergens rond de 300 à 350 evolves klaar staan voor enkele lucky egg sessies.

Met het event heb ik alvast een setje van 25 eggs gekocht voor 625 coins. Deze zullen ook zeker in de volgende levels nog heel nuttig worden :)

Het wordt elk level wat meer XP dat nodig is, aan de andere kant heb je zo ook steeds wat meer tijd voor stardust te sparen / gebruiken voor je hoge Pokémon. Zeker omdat deze lijst elk level iets groter wordt :p

• CaptJackSparrow
  • Niet online
aDutchCow schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 07:32:
Ligt het aan mij of is er geen dubbel xp als je een Pokemon vangt? Als ik een Pokemon vang en terug ga naar het gamescherm krijg ik linksonderin niet het verdubbelde te zien?
Kun je toch gewoon zien in het scherm na het vangen? Is dat anders dan die waarde linksonder?
Barfman schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 08:55:
Net level 30 gehaald, 3 lucky Eggs,3 Egg Incubators erbij en wat andere zooi, dus precies goed getimed voor het paas event. Nu eens kijken wat ik kan evolven, heb tot en met level 30 geen startdust gebruikt en niets evolved :p

Startdus die ik nu heb is: 1.271.117

edit: heb allen de Eeve 5 keer evolved met de name trick
Ik neem aan dat je dan niet echt interesse hebt om in gyms te spelen? Pokies hoog maken levert hoge plekjes op in gyms die weer 500 dust per pokie per dag opleveren waarmee je weer meer pokies kunt uppen. Ik zit nu 220 dagen met 10 of meer pokies in gyms en heb 252 maal gecasht wat me dus alleen aan 'gymdust' al 1.260.000 heeft opgeleverd. Ik heb op dit moment 1.187.007 dust én een hoop hoge pokies. L20 beesten uit eieren met vaak de betere IV kosten altijd evenveel dust of je die nou vroeg of laat vetmest.

De strategie om pas na L30 dust te gebruiken komt meer voor maar of dan nou écht zo handig is valt toch wel te betwijfelen, maar dan moet je inderdaad wel de moeite willen doen om ook in gyms te spelen. Wil je dat niet dan wordt het een ander verhaal.
Amd RuLuzzz schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 09:54:
Voor de mensen die aankomend weekend hun 7-day streak hebben, vergeet niet je lucky egg aan te zetten! Veel XP :D
Het is leuk om je 7-day streak pokie nu met één Excellent Curveball te vangen voor een absolute recordhoeveelheid XP in één vangst. Daar kún je inderdaad nog een LE bij aanzetten maar de kans dat dat allemaal goed gaat is natuurlijk niet heel erg groot.

Het zal wel helpen om even te wachten tot je een wat makkelijker te verschalken beest tegenkomt met een groen cirkeltje en een lekker lage CP. ;)
Pagina: 1 ... 85 ... 100 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is niet de bedoeling dat hacks, cheats, GPS-spoofs of dataminers besproken worden op dit forum. Ook is het bespreken van 3rd party apps en sites niet toegestaan die gegevens gebruiken/zichtbaar maken die normaal gesproken niet zichtbaar zijn. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers. Discussie over het gebruik van IV calculators is wel toegestaan.

Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.

Online IV calculator
Evolve calculator
Pokémon movesets
Server status