Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[iOS/Android] Pokémon GO - Deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 84 ... 100 Laatste
Acties:
  • 396.889 views

• Therapy777
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 09:57

Therapy777

Metal!

Wat er ook gaat gebeuren met het paasweekend, ik hoop echt op double XP. Ik heb weken lopen sparen en inmiddels 1000 pidgey, 400 rattata en sentry en weet ik veel hoeveel weedle candies klaarstaan om mijzelf eindelijk naar level 30 te knallen :P

Daarnaast ook een heleboel "nieuwe" evolves afgehouden tot dit event. Kan zo'n 20 nieuwe pokies aan mijn dex toevoegen :P

• Wollie1988
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 13-04-2023
Therapy777 schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 13:56:
Wat er ook gaat gebeuren met het paasweekend, ik hoop echt op double XP. Ik heb weken lopen sparen en inmiddels 1000 pidgey, 400 rattata en sentry en weet ik veel hoeveel weedle candies klaarstaan om mijzelf eindelijk naar level 30 te knallen :P

Daarnaast ook een heleboel "nieuwe" evolves afgehouden tot dit event. Kan zo'n 20 nieuwe pokies aan mijn dex toevoegen :P
Ik heb precies hetzelfde gedaan. Moest helaas opnieuw beginnen en vanaf dat moment maar 6 Pokemon ge-evolved. Nu level 23 en van alles candy gespaard en kan ongeveer 35-40 nieuwe dan aan de Pokedex toevoegen + meer dan 1.000 Pidgey candy, ietwat meer dan 600 Rattata candy, Spearow toch ook alweer boven de 300 en Sentret boven de 200. Dus fingers crossed voor Double XP! oOo

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Nu online
Hm ik hoop juist op double candy, kan ik mn hele arsenaal aan chikorita, squirtle, hoppip, abra, totodile, slugma, teddiursa en dratini opruimen tegen 2 candy per stuk.

• u_nix_we_all
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Aangezien het om pasen gaat verwacht ik dat ze sowieso iets met de eggs gaan doen. Maar wat ? Extra incubators ? Dubbele afstand oid ? Meer 10K eggs ? /speculatie ...

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

• Wollie1988
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 13-04-2023
u_nix_we_all schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 16:20:
Aangezien het om pasen gaat verwacht ik dat ze sowieso iets met de eggs gaan doen. Maar wat ? Extra incubators ? Dubbele afstand oid ? Meer 10K eggs ? /speculatie ...
Met dubbele afstand bedoel je denk ik gehalveerde afstand? En wat ze gaan doen met het event is idd puur speculeren. Hoe groot willen ze dit gaan aanpakken? Dubbele candy/dubbele XP, meer spawns van Pokemon met een ei of iets dergelijks of alleen iets met de eieren zelf. Ben benieuwd wanneer ze het bekend maken.

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09:54

Haan

dotnetter

En dan check je tijdens het fietsen even je telefoon en zie je opeens de Abra die nog nodig was om gen1 compleet te maken _/-\o_

Kater? Eerst water, de rest komt later

• u_nix_we_all
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Wollie1988 schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 16:58:
[...]

Met dubbele afstand bedoel je denk ik gehalveerde afstand?
De afstand die je loopt wordt verdubbeld, zo bedacht ik het toen ik het schreef, maar dan hoef je imaar de halve afstand ... dat klinkt inderdaad logischer :p

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

Verwijderd

Trishul schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 16:14:
Hm ik hoop juist op double candy, kan ik mn hele arsenaal aan chikorita, squirtle, hoppip, abra, totodile, slugma, teddiursa en dratini opruimen tegen 2 candy per stuk.
Dubbel candy hadden we nog maar pas gehad bij roze pokemon event dus dubbele exp is nu logischer.
Ook omdat een niantic medewerker al aangaf om candy te sparen. ;)

Nacht van do op vr 13 rode gyms overgenomen van rood (ik ben blauw)
do overdag kat en muis spel en alles laag kunnen houden.
Nacht do op vr rood hun 13 gyms weer opgeboud tot lvl 8 of hoger.
Vandaag overdag zelf 8 lvl 8 en 3 lvl 10 gyms terug van rood neergehaald 8)7 en alles is terug mooi onder lvl 3

+318 gym gevechten vandaag erbij en maar liefst 15006 in totaal 8)7 8)7 8)7

edit: dit boeit waarschijnlijk niemand :)

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2017 18:18 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 18:05:
[...]

Dubbel candy hadden we nog maar pas gehad bij roze pokemon event dus dubbele exp is nu logischer.
Ook omdat een niantic medewerker al aangaf om candy te sparen. ;)

Nacht van do op vr 13 rode gyms overgenomen van rood (ik ben blauw)
do overdag kat en muis spel en alles laag kunnen houden.
Nacht do op vr rood hun 13 gyms weer opgeboud tot lvl 8 of hoger.
Vandaag overdag zelf 8 lvl 8 en 3 lvl 10 gyms terug van rood neergehaald 8)7 en alles is terug mooi onder lvl 3

+318 gym gevechten vandaag erbij en maar liefst 15006 in totaal 8)7 8)7 8)7

Rode gyms neerhalen is altijd goed :)

• aljooge
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 12:59
Verwijderd schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 23:43:
[...]

Rode gyms neerhalen is altijd goed :)
Blauwe nog beter. _/-\o_

• Oekiejoekie
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 02-08 02:49
Waren er nog maar blauwe gyms om neer te halen... die zijn er hier al maanden geleden mee gekapt...

Dan pakken we maar de gele spoofers aan >:)

WEES BLIJ !!! Hier had uw advertentie kunnen staan...

• C_V_S
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Zerora schreef op donderdag 6 april 2017 @ 13:10:
[...]

Probeer als een low level speler maar eens mee te doen met gyms. Is vrijwel onmogelijk als er alleen maar 2500+CP pokemon in de gyms staan. Is gewoon hartstikke oneerlijk. De hoge level spelers kunnen eenvoudig aan pikachu coins komen, terwijl de lage levels daar nauwelijks de kans voor krijgen. Daarnaast zie je ook alleen maar dezelfde pokemon in gyms. Waarom? Omdat dit de sterkste zijn. Waarom kan er bijvoorbeeld geen 2500-3500 CP bug pokemon in een gym? Nou simpelweg omdat een bug pokemon niet zo hoog kan worden. Totaal uit balans. Daarom is het gymsysteem slecht.
Enige waar ik het mee eens ben is het feit dat er weinig variatie is Pokemons met een hoge CP.

De rest vind ik nogal een "huilie" verhaal. Slechtere spelers zullen altijd onderdoen voor betere dat is in ieder spel zo.

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11:15

Zerora

Ik Henk 'm!

xienator schreef op zondag 9 april 2017 @ 08:25:
Slechtere spelers zullen altijd onderdoen voor betere dat is in ieder spel zo.
Ja dat snap ik. Maar het verschil is te groot en er is geen alternatief voor de lagere spelers. Dat is het probleem.

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• Oekiejoekie
Zerora schreef op zondag 9 april 2017 @ 08:43:
[...]

Ja dat snap ik. Maar het verschil is te groot en er is geen alternatief voor de lagere spelers. Dat is het probleem.
Jawel hoor: Heel veel spelen, dan wordt je vanzelf een hoger level })

Klinkt misshien flauw, maar zeker tot level 25 kun je met betrekkelijk weinig XP steeds weer een level pakken. En krijg je daarbij nog geregeld bonussen als lucky eggs. XP verzamelen is in de afgelopen maanden ook stukken makkelijker geworden. In het begin had ik die bonus voor first catch en stop of the day nog niet. En de XP per gevangen pokemon, die is de laatste maanden ook flink omhogg gegaan...

• C_V_S
  • Niet online
Oekiejoekie schreef op zondag 9 april 2017 @ 09:16:
[...]

Jawel hoor: Heel veel spelen, dan wordt je vanzelf een hoger level })

Klinkt misshien flauw, maar zeker tot level 25 kun je met betrekkelijk weinig XP steeds weer een level pakken. En krijg je daarbij nog geregeld bonussen als lucky eggs. XP verzamelen is in de afgelopen maanden ook stukken makkelijker geworden. In het begin had ik die bonus voor first catch en stop of the day nog niet. En de XP per gevangen pokemon, die is de laatste maanden ook flink omhogg gegaan...
Inderdaad voor dat level 33 heb ik ook genoeg moeite gedaan en om vast in 10 gyms te komen ook.

• murphsy
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 20-11 20:03

murphsy

Product Monkey

Zerora schreef op zondag 9 april 2017 @ 08:43:
[...]

Een tegengeluid wordt hier niet zo op waarde geschat helaas. Maar wat mij betreft heb je gelijk: pogo is alleen interessant voor behoorlijk toegeweide spelers. De gym-game is té hoogdrempelig.

Dat is op zich prima. Maar zorgt wel dat je weinig nieuwe spelers krijgt.

Iedereen die zegt dat het wel meevalt dat 0 tot 25 is een beetje vergeten hoe lang dat duurt. Dat is echt een enorme commitment. Ik ben er bijv. nog niet, met makkelijk meer dan 100 uur game tijd.

Er is inderdaad gaan lager lvl, of 'minder goede speler', content.

Edit: ik begrijp trouwens dat de spelers die wel lvl 30+ zijn daarhard voor gegamed hebben. En je verdiend daarmee beloning. Eerlijk.

Alleen zou het niet leuk zijn om veel meer spelers, van diverse niveau's, te hebben?

[ Voor 12% gewijzigd door murphsy op 09-04-2017 10:58 ]

• Oekiejoekie
murphsy schreef op zondag 9 april 2017 @ 10:57:
[...]

Een tegengeluid wordt hier niet zo op waarde geschat helaas. Maar wat mij betreft heb je gelijk: pogo is alleen interessant voor behoorlijk toegeweide spelers. De gym-game is té hoogdrempelig.

Iedereen die zegt dat het wel meevalt dat 0 tot 25 is een beetje vergeten hoe lang dat duurt. Dat is echt een enorme commitment. Ik ben er bijv. nog niet, met makkelijk meer dan 100 uur game tijd.

Edit: ik begrijp trouwens dat de spelers die wel lvl 30+ zijn daarhard voor gegamed hebben. En je verdiend daarmee beloning. Eerlijk.

Alleen zou het niet leuk zijn om veel meer spelers, van diverse niveau's, te hebben?
Ik ben level 34. Maar als ik een gym train of leeggooi, is dat echt allemaal met spul wat ruim onder level 30 is. Een level 20 Jolteon, daar krijg je makkelijk een level 30+ vaporeon mee kapot... Wat mij betreft dus onzin dat je niet mee kunt draaien in de gyms.

Oke, je hebt dan op level 20 nog niet de pokemon van 3k+ om hoog in de gym te zetten. Maar die komt vanzelf als je genoeg traint of gyms leeggooit.

Het komt op mij allemaal een beetje over als "ik voetbal nu 3 maanden, en ik ga elke woensdag naar training, maar ze hebben me nog niet gevraagd voor de eredivisie..."

Verwijderd

murphsy schreef op zondag 9 april 2017 @ 10:57:
[...]

Ik ben Level 37 en moet nog 1,5 miljoen XP( van de 2,5 miljoen) bij elkaar werken voor level 38. Het enige verschil tussen jou en mij is dat ik meer hoge pokemons heb in gyms. Maar verder ram ik gyms leeg met lvl 20 pokemons. Sterker nog met op trainen ram ik een dragonite van 3300cp in elkaar met een 1300 ice cloyster.

Je kan dus prima spelen! maar ja in gyms hang je onderaan en met gym shavers en spoofers is dat niet fijn. Ook in steden is het niet ideaal maar ook daar zie je best wel veel level 20+ en 30- hele gyms slopen en opbouwen. En ja in druk bevolkte gebieden gaan gyms niet zo lang mee qua bezetting. Maar dat je niet mee zou kunnen draaien is onzin.

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Op een lager spelerlevel kun je wel meedoen met gyms maar door het shaven zal het wel een aanzienlijk frustrerender ervaring zijn omdat je niet óók pokies ergens hoog in een gym kunt hebben staan die wat stabieler muntjes staan te verdienen. Ook zul je dan nog een minder uitgebreid scala aan geschikte knokpokies hebben dus zul je minder makkelijk de gunstigste beesten kunnen gebruiken.

Waar cheaters die spoofen, botten en multi-accounten de lol met gyms van hogere spelers ook al negatief beïnvloeden zal dat effect bij lagere spelers beduidend groter zijn verwacht ik. Ik heb dus wel begrip voor die frustratie. De oplossing zal echter van Niantic moeten komen. Mijn verwachtingen zijn niet écht hoog gespannen vrees ik maar misschien zullen ze ons aangenaam verrassen. Laten we het hopen.

• zunrob
  • Registratie: April 2009
  • Nu online
Sinds het installeren van de nieuwe update start het spel echt ontzettend traag op op mijn OnePlus 2, ongeveer zo'n minuut wachten. Meer mensen last van?

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 18:05:
[...]
Zeker boeit dit mij :)
De kleur is goed, en ik dacht dat mijn score hierin al redelijk hoog was _/-\o_

• Trishul
  • Nu online
zunrob schreef op zondag 9 april 2017 @ 12:16:
Sinds het installeren van de nieuwe update start het spel echt ontzettend traag op op mijn OnePlus 2, ongeveer zo'n minuut wachten. Meer mensen last van?
Ik heb een iets ander probleem. iOS10, iPad Air 2. Vaak bij de eerste keer opstarten blijft de app hangen sinds de update. De app afsluiten en vervolgens opnieuw starten doet wonderen: dan start ie in een keer bliksemsnel op. Op android nog niet getest.

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11:15

Zerora

Ik Henk 'm!

nieuws: Pokémon Go krijgt co-opfuncties

Best wel nieuwsgierig wat die co-op functie dan gaat inhouden. Als de raids zijn van wat hier ziet in de eerste trailer van Pokemon Go dan laat maar komen.

Zou wel een mooie update zijn om legendary pokemon aan de game toe te voegen.

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20-11 23:00

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Zerora schreef op zondag 9 april 2017 @ 13:23:
Best wel nieuwsgierig wat die co-op functie dan gaat inhouden.
Ik hoop vooral dat er wel een manier blijft waarop het voor mensen die niet meteen 10 vrienden hebben die OOK spelen leuk blijft. Zoals ik zelf :P

• Oekiejoekie
IceStorm schreef op zondag 9 april 2017 @ 13:35:
[...]

Ik hoop vooral dat er wel een manier blijft waarop het voor mensen die niet meteen 10 vrienden hebben die OOK spelen leuk blijft. Zoals ik zelf :P
Dat wordt een hele administratie... Als je naast je gym-shave-account ook nog 8 co-op-accounts bij moet gaan houden... :+

Verwijderd

Het klopt echt dat Sentrets in groepen leven...

Elke dag vind ik er een aantal keer stuk of 4-5 tegelijk die gezamenlijk mijn tuin omploegen.

Om over diversiteit te spreken! Het is een plaag! 😂

• ArcticTiger
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13:08
Oekiejoekie schreef op zondag 9 april 2017 @ 13:53:
[...]

Dat wordt een hele administratie... Als je naast je gym-shave-account ook nog 8 co-op-accounts bij moet gaan houden... :+
Bedankt, daar ging mijn cola over de tafel :+
Verwijderd schreef op zondag 9 april 2017 @ 15:13:
Het klopt echt dat Sentrets in groepen leven...

Elke dag vind ik er een aantal keer stuk of 4-5 tegelijk die gezamenlijk mijn tuin omploegen.

Om over diversiteit te spreken! Het is een plaag! 😂
Ja de Sentret heeft de Rattata bijna een bedreigde diersoort gemaakt.

Met al die sentret, murkro en natu ga je bijna terugverlangen naar de pidgeys en rattatas

• Therapy777

Therapy777

Metal!

Natu's vang ik niet eens meer... komen zo veel voor en 50 candies voor een evolve maakt 't ook de moeite niet waard. Sentrets zijn nog te doen met 25. Murcrows vang ik als ik er zin in heb, voor de dark pokemon medaille. Maar ze zijn moeilijk te vangen en verder nutteloos.

• Oekiejoekie
Die Pokemon-gekte blijft duren... vanmiddag hier bij de plaatselijke supermarkt verkochten ze een pikachu-geel drankje met een wit mutsje/kraag... weten ze dan nog niet dat we helemaal klaar zijn met die mutsjes ?

't drankje smaakt trouwens wel lekker... Zeker als je in de tuin zit, en je het eerst ff in de koelkast legt :+

• aljooge
Oekiejoekie schreef op zondag 9 april 2017 @ 18:19:
Die Pokemon-gekte blijft duren... vanmiddag hier bij de plaatselijke supermarkt verkochten ze een pikachu-geel drankje met een wit mutsje/kraag... weten ze dan nog niet dat we helemaal klaar zijn met die mutsjes ?

't drankje smaakt trouwens wel lekker... Zeker als je in de tuin zit, en je het eerst ff in de koelkast legt :+
Weet niet welk merk jij drinkt, maar pikachus zijn wel heel erg geel.

• ArcticTiger
aljooge schreef op zondag 9 april 2017 @ 18:46:
[...]

Heineken :+
Allen ik krijg ze bij de supermarkt zonder kraag en meer groen als een bulbasaur, maar in de kroeg wel geel met een witte kraag :+

[ Voor 6% gewijzigd door ArcticTiger op 09-04-2017 20:37 ]

• Oekiejoekie
aljooge schreef op zondag 9 april 2017 @ 18:46:
[...]

Als je later moet plassen... dan wordt het geler :D

• aljooge
Oekiejoekie schreef op zondag 9 april 2017 @ 22:10:
[...]

Als je later moet plassen... dan wordt het geler :D
Over dat niveau humor gesproken, niantic zelf had er ook 1tje. De houndour spawnplek is veranderd in een diglet spawnplek. 😝

• Oekiejoekie
aljooge schreef op zondag 9 april 2017 @ 22:15:
[...]

Over dat niveau humor gesproken, niantic zelf had er ook 1tje. De houndour spawnplek is veranderd in een diglet spawnplek. 😝
Ik kan nu reageren... maar dan krijgen we ruzie met mods :D

• ramones73
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 16-11 14:21
ArcticTiger schreef op zondag 9 april 2017 @ 20:35:
[...]

Heineken :+
Allen ik krijg ze bij de supermarkt zonder kraag en meer groen als een bulbasaur, maar in de kroeg wel geel met een witte kraag :+
Doe maar niet

[ Voor 12% gewijzigd door Grotman op 10-04-2017 11:37 ]

• Arethusa
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 19-11 15:15

Arethusa

Niet die server

Kwam afgelopen week ergens in Overijssel deze Pokestop tegen met een beetje discutabele tekst :+

Afbeeldingslocatie: https://s18.postimg.org/qe3bu4mbt/discutabel.png

[ Voor 9% gewijzigd door Arethusa op 10-04-2017 11:21 ]

I've been mad for fucking years, absolutely years, been over the edge for yonks.
Vinyl: Discogs

• Extigo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11:47
Het valentijns-event hebben ze 6 dagen voor valentijn (https://pokemongolive.com/en/post/valentines2017) aangekondigd. Zullen we vandaag of morgen een aankondiging voor een paasevent kunnen verwachten?

Enige speculaties over wat voor event dit zou kunnen worden? Ik zeg verlengde Lucky Eggs tijden en halveren van de afstand van de eieren. Als dit zo is, dan maar hopen op goed weer :P

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

demo31051987 schreef op maandag 10 april 2017 @ 12:39:
Het valentijns-event hebben ze 6 dagen voor valentijn (https://pokemongolive.com/en/post/valentines2017) aangekondigd. Zullen we vandaag of morgen een aankondiging voor een paasevent kunnen verwachten?

Enige speculaties over wat voor event dit zou kunnen worden? Ik zeg verlengde Lucky Eggs tijden en halveren van de afstand van de eieren. Als dit zo is, dan maar hopen op goed weer :P
Gratis lucky eggs bij stops? iedereen een eihoofd. We gaan het zien. ;)

Last.fm | Code Talks

• zunrob
  • Nu online
Sinds de update krijgt PoGo helaas geen GPS fix meer als ik binnen zit. Alle uitgebreide locatievoorzieningen staan aan.. Meer mensen last van/mogelijke fix?

• SnackHouse1985
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 18-11 19:35

Niantic kennende lijkt dit mij een zekere gok om pokecoins op in te zetten:

Afbeeldingslocatie: https://s21.postimg.org/rbvnro7pv/bunny_pikachu_by_fayolinn-d5zv6ik.png

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20-11 22:52
Vandaag level 26 geworden, speel weer wat meer met dit mooie weer. En lopen met de kinderwagen is ook een mooi reden.

Levelen duurt wel heel erg lang

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• copywizard
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
mooi paas event zou zijn togepi in het wild kunnen vangen of grotere kans uit eieren enzo dat is toch echt een "paas ei" pokemon met ze gekleurde eierschaal outfit :)

AMD Ryzen 5800X3D, Gigabyte Aorus B550 ITX, AMD RX6900XT, 32GB Corsair DDR4

• Extigo
copywizard schreef op maandag 10 april 2017 @ 13:10:
mooi paas event zou zijn togepi in het wild kunnen vangen of grotere kans uit eieren enzo dat is toch echt een "paas ei" pokemon met ze gekleurde eierschaal outfit :)
Liever niet, ik heb er al 6 uit eieren 8)7

• copywizard
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
demo31051987 schreef op maandag 10 april 2017 @ 13:12:
[...]

Liever niet, ik heb er al 6 uit eieren 8)7
voor diegene zonder een togepie (of die nog een paar candy moeten) denk ik wel erg welkom ;)
verder zou je ook azumaril meer zien dat is ook een paas ei vorm pokemon lijkt op een kinder suprise met handjes, voetjes en oren!

AMD Ryzen 5800X3D, Gigabyte Aorus B550 ITX, AMD RX6900XT, 32GB Corsair DDR4

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 18-11 11:03

Genoeg speculaties/geruchten uiteraard, o.a.;
schaapiej schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 12:18:
En nog wat geruchten over de mogelijkheden voor een Paasevent.
Zelf boeit eventuele dubbele xp mij echt niets, heb liever leukere spawns of wat uitgebreidere daily quests.

<GoT>NightStalker

• The_Ghost16
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 28-10 14:26
Ik ga nog steeds iedere dag gezellig de deur uit om pokemons te vangen en ik moet zeggen dat het ondertussen aardig op schiet.

Van de pokemons die ook daadwerkelijk in Nederland te vinden zijn moet ik er nog 25. Hiervan zijn 5 gen1 pokemon en dus 20 gen2 pokemon. Ik kan een aantal gen2 pokemon al krijgen (Slowking, Politoed en Steelix) maar heb daar het benodigde special item nog niet voor. Tevens ook nog 2 baby pokemon (Pichu en Tyrogue).

Het lukt mij nog steeds om iedere dag wel iets te vangen wat ik nog nodig heb om te kunnen evolueren. Alhoewel het wel steeds trager gaat. Maar ik kan mezelf bezig houden om gyms te blijven slopen samen met mijn dochter. Helaas levert het weinig op want ondertussen zijn er redelijk wat gyms die stabiel van 1 kleur blijven dus daar kun je niet bij. En de gyms die wel aangevallen worden switchen erg veel dus daar hou je het niet lang in vol. Er blijven in ieder geval weinig gyms over van team rood in Den Helder :P

• Shadow_J
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 10:52

Wat ik hoop / verwacht :

- Ik hoop alvast op een hogere spawnrate van enkele zeldzame. Met valentijn is Chansey reeds geweest, maar voor mij mag deze er gerust terug bij zijn. Togepi lijkt me ook ideaal met zijn eitje. En voor de rest enkele andere dat we heel vaak zullen zien zoals eggsecute, ...
- Omdat het om eitjes draait zal er hier zeker iets mee gebeuren > Minder afstand lopen - meer kans op zeldzame - ...
- Waarschijnlijk dubbele XP, omdat vorige event al dubbele candy was.
- Mss ook de duur van Lucky Egg x2
- Hopelijk ook een actie rond de incubators :)

• A-Jay
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-10 17:15
Shadow_J schreef op maandag 10 april 2017 @ 13:53:
[...]

Wat ik hoop / verwacht :

- Ik hoop alvast op een hogere spawnrate van enkele zeldzame. Met valentijn is Chansey reeds geweest, maar voor mij mag deze er gerust terug bij zijn. Togepi lijkt me ook ideaal met zijn eitje. En voor de rest enkele andere dat we heel vaak zullen zien zoals eggsecute, ...
- Omdat het om eitjes draait zal er hier zeker iets mee gebeuren > Minder afstand lopen - meer kans op zeldzame - ...
- Waarschijnlijk dubbele XP, omdat vorige event al dubbele candy was.
- Mss ook de duur van Lucky Egg x2
- Hopelijk ook een actie rond de incubators :)
En natuurlijk een Calimero hoofddeksel :9

Heb hier nu 4 10km eieren dus halveren mag wel, loop eerst de 2 en 5 km wel op :*)

• CaptJackSparrow
  • Niet online
Als ze slim zijn geven ze de dubbele XP niet weg maar maken ze de duur van Lucky Eggs bijv. net als lures tijdens het Valentijsdagevent zes uur o.i.d. zodat mensen er een of meerdere LE per dag doorheen jagen wat weer vraag naar muntjes creëert.

• Shadow_J
CaptJackSparrow schreef op maandag 10 april 2017 @ 14:28:
Als ze slim zijn geven ze de dubbele XP niet weg maar maken ze de duur van Lucky Eggs bijv. net als lures tijdens het Valentijsdagevent zes uur o.i.d. zodat mensen er een of meerdere LE per dag doorheen jagen wat weer vraag naar muntjes creëert.
De Lures zelf van 6h mogen er ook wel komen. Was wel eens leuk om deze terug te zien :p

Dubbele XP mag idd ook gewoon via lucky egg sessie komen dat langer duurt, ik denk dat iedereen hier wel heel wat evolves heeft klaar staan. Zelf zal ik er 250 à 300 kunnen doen :+

• freggell
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06-08-2024
Tja er zijn ook mensen die geen (weinig)) LE gebruiken.
Ik heb er nog 7, ben lvl30 misschien dat ik nu eens zou gaan overwegen die te gebruiken. Maar tot nu toe niet echt een reden toe gezien. Maar als ze dat ding 6 uur actief houden dan zal ik er wel een paar breken om tijdens een wandeling meer xp te krijgen.

• sixtiek
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 09:19
Interessant interview met David "save your candy" Hollin, game designer bij Niantic. Onder andere:
David Hollin zei:
“Save your Candy” was misunderstood, it was meant as advice for new players
https://pokemongohub.net/...fied-pvp-trading-horizon/

YouTube: Pokemon Go and Beyond!: An Interview with David Hollin (Niantic Inc.)

• Therapy777

Therapy777

Metal!

Gewoon Double XP weekje plus lange lucky egg tijden zodat ik mijn 1000+ pidgey candy kan verbrassen voor 2k XP per evolve en mijn nieuwe pokies eindelijk kan evolven voor 4k exp per stuk :D:D

Ik wil toch eindelijk eens level 30 halen en goede pokies vinden om mijn 600k+ stardust in te pompen en wat hoger in de gyms te kunnen blijven.

[ Voor 27% gewijzigd door Therapy777 op 10-04-2017 14:58 ]

• zunrob
  • Nu online
zunrob schreef op maandag 10 april 2017 @ 12:52:
Sinds de update krijgt PoGo helaas geen GPS fix meer als ik binnen zit. Alle uitgebreide locatievoorzieningen staan aan.. Meer mensen last van/mogelijke fix?
Niemand anders?

Verwijderd

Dat zouw er wel zwaar over zijn. Bij een gewoon lucky egg haal ik al 80K exp ongeveer. Doe dat maal 6 8)7
Gewoon dubbel zo lang lucky egg hoop ik niet want anders moet je dubbel zo lang die mass evolves doen.
Gewoon dubbel exp lijkt me beter (zelfde reultaat op helft van de tijd)
Ik heb echt hope candy staan (oa meer dan 5000 pidgey candy) dus ik sta voor alles open _/-\o_

• ksborg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 04-11 10:47
Mijn gehele GPS is over hoop sinds vanochtend... Maar ik denk dat het meer aan mijn toestel ligt. Ik zat ook op een volledig andere plek vanochtend en kan geen praktisch geen GPS fix krijgen.

• Therapy777

Therapy777

Metal!

Ik heb kort geleden tweemaal gehad dat ik thuis poGO aan zette en ik volgens de GPS ongeveer drie straten verderop zat.Hij bleef daar ook netjes staan. Inmiddels niet meer voorgekomen.

• Cartman!
  • Niet online
Ik heb sinds de vorige update vaak dat de app crasht als ik swipe door de lijst van trainers in n gym, heel irritant ook :{ Ondanks dat de app al een lange tijd uit is lijkt t er niet op dat t veel stabieler wordt.

• Shadow_J
Cartman! schreef op maandag 10 april 2017 @ 16:15:
Ik heb sinds de vorige update vaak dat de app crasht als ik swipe door de lijst van trainers in n gym, heel irritant ook :{ Ondanks dat de app al een lange tijd uit is lijkt t er niet op dat t veel stabieler wordt.
Heb ik ook enkele malen gehad bij vorige update. Bij de nieuwe update nu nog niet.

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:37
ksborg schreef op maandag 10 april 2017 @ 15:42:
Mijn gehele GPS is over hoop sinds vanochtend... Maar ik denk dat het meer aan mijn toestel ligt. Ik zat ook op een volledig andere plek vanochtend en kan geen praktisch geen GPS fix krijgen.
Bij mijn weten speelt dit alleen op Android (iPhone heeft er geen last van), en alleen wanneer je op WiFi zit. Ik heb een Android van mijzelf, en een iPhone van m'n werkt. Op beiden heb ik Pokémon Go geïnstalleerd en op de iPhone zit ik stabiel op m'n werkplek, maar op mijn Android mobiel heb ik geen GPS fix in Pokémon Go (en ook in Ingress is de locatie niet accuraat).

Overigens, wanneer ik op mijn Android mobiel naar Google Maps ga is de locatie ook niet correct. Dus het lijkt meer een algemeen locatie-probleem in het Google framework (?) binnen Android te zijn.

• Barfman
  • Laatst online: 20-11 23:29
Bij mij blijft de app hangen halverwege het laad balkje, heb het idee dat mijn GPS ook niet goed meer werkt sinds de update (android 7.1.1)

System | Racing is in my Blood

• hneel
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09:32

hneel

denkt er het zijne van

Hebben jullie ook dat uit eieren 9 van de 10 keer gen1 spul komt?
Onlang 3 keer op rij een Ekans uit een 2km ei. What are the odds?

[ Voor 5% gewijzigd door hneel op 10-04-2017 18:56 ]

Verwijderd

hneel schreef op maandag 10 april 2017 @ 18:56:
bij 10km eieren geen last van, al 12x mantime gehad *O* *O* -O-

• Afvalzak

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

hneel schreef op maandag 10 april 2017 @ 18:56:
https://rankedboost.com/pokemon-go/egg-hatching-chart/
6.96% ;)
Mijn laatste 2 km eggs:
Ekans, Nidoran, Nidorina en Iggly.
Allemaal niet meer nodig, en een Togepi en Cleffa heb ik nog niet :(

Last.fm | Code Talks

• servies
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11:53

servies

Veni Vidi Servici

Afvalzak schreef op maandag 10 april 2017 @ 19:14:
[...]

6.96% ;)
Mijn laatste 2 km eggs:
Nope dat is 6.96% tot de 3e macht...
=> 0,0337%....

• Therapy777

Therapy777

Metal!

Afvalzak schreef op maandag 10 april 2017 @ 19:14:
[...]

6.96% ;)
Mijn laatste 2 km eggs:
Die chart klopt niet. Ik had net nog een machop uit een 5km ei. En volgens mij was omanyte ook naar 5km verplaatst.

• Extigo
Therapy777 schreef op maandag 10 april 2017 @ 20:17:
[...]

Die chart klopt niet. Ik had net nog een machop uit een 5km ei. En volgens mij was omanyte ook naar 5km verplaatst.
Ik heb een Machop uit een 2km ei gekregen. Kan het niet zijn dat het een heel oud ei is? Zie ook de chart op https://pokemongo.gamepress.gg/pokemongo-egg-list. Omanyte komt inderdaad uit een 5km ei.

• Therapy777

Therapy777

Metal!

demo31051987 schreef op maandag 10 april 2017 @ 20:18:
[...]

Ik heb een Machop uit een 2km ei gekregen. Kan het niet zijn dat het een heel oud ei is? Zie ook de chart op https://pokemongo.gamepress.gg/pokemongo-egg-list. Omanyte komt inderdaad uit een 5km ei.
Dat zou best kunnen... ik koop bijna nooit incubators :)

Overigens zie ik nu dat er staat dat sommige pokemon nooit uit eieren komen. Meowth staat daar bij maar die heb ik ook wel eens uit een ei gekregen :P

[ Voor 16% gewijzigd door Therapy777 op 10-04-2017 20:23 ]

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://i63.tinypic.com/e16d7c.png
Als goedmakertje voor het water event denk ik. :)

• richy t
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18-11 18:31
zunrob schreef op maandag 10 april 2017 @ 12:52:
Hier heb ik sinds de update ook last van....
Ik heb een Nexus 5x met Android 7.1.2, dacht eerst dat het aan de nieuwe Android versie lag.

[ Voor 7% gewijzigd door richy t op 10-04-2017 21:24 ]

• Trishul
  • Nu online
Verwijderd schreef op maandag 10 april 2017 @ 21:00:
[afbeelding]
Tering hee waar is dat :o

• Oekiejoekie
Verwijderd schreef op maandag 10 april 2017 @ 21:00:
[afbeelding]
Net National Geographic... voedertijd voor de krokodillen met die ene Rattata :D

Verwijderd

https://www.google.nl/maps/place/52°02'36.1"N+5°41'39.1"E/@52.043351,5.694201,16z

Zitten er het hele uur door wel een paar. Vanavond een uurtje gelopen en een stuk of 10-12 gevangen.

• peto84
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13:04
Dat je om 21:30 uur uit kijkduin bent vertrokken en nu een appje krijgt dat er een Tyrannitar op het plein staat....

psnprofiles

• R_Donselaar
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 20-11 21:56
Verwijderd schreef op maandag 10 april 2017 @ 21:59:
[...]

https://www.google.nl/maps/place/52°02'36.1"N+5°41'39.1"E/@52.043351,5.694201,16z

Zitten er het hele uur door wel een paar. Vanavond een uurtje gelopen en een stuk of 10-12 gevangen.
Thanks! Van de week maar even langs :)

• CaptJackSparrow
  • Niet online
ksborg schreef op maandag 10 april 2017 @ 15:42:
[...]

Gebruik je wel eens bepaalde GPS (hulp)apps?

Ik lijk op een toestel een vreemd effect te ervaren dat zodra ik deze Speed Overlay gebruikt heb ( Google Play: Speed Overlay ) de GPS ontvangst zoals dit met bijv. Google Play: GPS Test zichtbaar is plotseling dramatisch verslechterd wordt. Een reboot brengt het dan weer terug.

Daarnaast lijkt het draaien van PoGo zelf ook de GPS verwerking te kunnen verstoren want die wordt ook regelmatig slechter tot aan verlies van GPS signaal aan toe met de bekende rode balk, maar omdat ik Google Play: GPS Connected gebruik houdt het toestel de GPS ontvangst ook bij uitzetten actief en door het scherm dan even een tijdje (halve/hele minuut) uit te zetten is dan bij weer aanzetten de GPS ontvangst plotseling weer véél sterker. Alsof PoGo die GPS signaalverwerking 'wegdrukt' omdat PoGo zelf een erg zware belasting geeft van wat het dan ook is dat die GPS verwerking moet doen. :?

• ZodiacNL
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 14-10 17:19

ZodiacNL

Crazy Cow Squad

Hebben jullie al een keer zo'n "teleport plaats" gevonden? Ik zat vanavond in de McDonalds in Westerlee en werd heen en weer geteleporteerd over de map. Doen ik een Pokémon ving was deze gevangen in 's-Hertogenbosch.

Crazy Cow Squad

• Autofan1985
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 22-10 14:37
En dan, na 640 eieren, krijg je EIN-DE-LIJK die Snorlax om Gen 1 compleet te maken! *O*

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/znS3aF3.png

• ksborg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 04-11 10:47
CaptJackSparrow schreef op maandag 10 april 2017 @ 22:54:
[...]

Gebruik je wel eens bepaalde GPS (hulp)apps?

Ik lijk op een toestel een vreemd effect te ervaren dat zodra ik deze Speed Overlay gebruikt heb ( Google Play: Speed Overlay ) de GPS ontvangst zoals dit met bijv. Google Play: GPS Test zichtbaar is plotseling dramatisch verslechterd wordt. Een reboot brengt het dan weer terug.

Daarnaast lijkt het draaien van PoGo zelf ook de GPS verwerking te kunnen verstoren want die wordt ook regelmatig slechter tot aan verlies van GPS signaal aan toe met de bekende rode balk, maar omdat ik Google Play: GPS Connected gebruik houdt het toestel de GPS ontvangst ook bij uitzetten actief en door het scherm dan even een tijdje (halve/hele minuut) uit te zetten is dan bij weer aanzetten de GPS ontvangst plotseling weer véél sterker. Alsof PoGo die GPS signaalverwerking 'wegdrukt' omdat PoGo zelf een erg zware belasting geeft van wat het dan ook is dat die GPS verwerking moet doen. :?
Sinds gisteren een tooltje om het gps signaal te meten. Maar het probleem was gisteravond ineens weg. Maps wist ook niet waar ik was... En nu wel weer! Dus fixed. Denk dat de locatiebepaling op basis van wifi even de weg kwijt was of zo. Verder niks voor gedaan.

Verwijderd

Kleintje pils schreef op maandag 10 april 2017 @ 22:36:
[...]

Thanks! Van de week maar even langs :)
Ze zitten niet allemaal precies daar hoor, wel verspreid over de hei. Maar als je vanaf de parkeerplaats rechtdoor over het fietspad loopt kom je er vast wel een paar tegen.

https://www.google.nl/maps/place/52°02'54.4"N+5°41'59.6"E/@52.0486991,5.6977002,16.75z

Dat is het punt waar die 5 bij elkaar zaten.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2017 08:37 ]

• ArcticTiger
Gisteravond met mijn zwager naar het Schollebos in Capelle ad Ijssel gereden, zaten flink wat Cyndaquil.

Wat ik de laatste 2 updates vele heb is dat mijn radar aan het flippen is.
Dan verdwijnen alle pokemon zowel uit de radar als uit het scherm, en een paar seconden later staan ze er weer, en dit herhaalt zich zo een aantal keer.

GPS wijkt soms ook enorm af.
Mijn zwager heeft een iPhone 7, en hij kon net wel een pokestop draaien, en ik was net niet dichtbij genoeg om te draaien met een iPhone 6 plus.

Ik heb trouwens geen spijt dat ik vorige week toch bijna 200k stardust verbrand heb en een berg candies.
Maar aangezien ik geen hardhout in de buurt heb om op af te kloppen ga ik niets over mijn gym bezetting zeggen sinds het uppen van ene paar pokemon :+

Moet trouwens wel zeggen dat het dorp hier de laatste weken vrij stabiel geel is.

• Autofan1985
ArcticTiger schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 09:51:
Gisteravond met mijn zwager naar het Schollebos in Capelle ad Ijssel gereden, zaten flink wat Cyndaquil.

Wat ik de laatste 2 updates vele heb is dat mijn radar aan het flippen is.
Dan verdwijnen alle pokemon zowel uit de radar als uit het scherm, en een paar seconden later staan ze er weer, en dit herhaalt zich zo een aantal keer.

GPS wijkt soms ook enorm af.
Mijn zwager heeft een iPhone 7, en hij kon net wel een pokestop draaien, en ik was net niet dichtbij genoeg om te draaien met een iPhone 6 plus.

Ik heb trouwens geen spijt dat ik vorige week toch bijna 200k stardust verbrand heb en een berg candies.
Maar aangezien ik geen hardhout in de buurt heb om op af te kloppen ga ik niets over mijn gym bezetting zeggen sinds het uppen van ene paar pokemon :+

Moet trouwens wel zeggen dat het dorp hier de laatste weken vrij stabiel geel is.
Die Cyndaquil wil ik vanavond op gaan jagen idd. Had ze al gespot daar via TheSilphRoad. Mooi om te lezen dat ze er ook daadwerkelijk zitten! :) Waar hebben jullie geparkeerd? Zelf zat ik te denken aan het pannenkoekhuis.

• Extigo
ArcticTiger schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 09:51:

...
Mijn schoonmoeder woont daar om de hoek. Dus toen er toch was even het bos ingelopen en heb in anderhalf uur 8 Cyndaquil gevangen. Over het hele park waren ze aanwezig. Daarnaast ook nog een Qwilfish en een Totodile meegepakt. Was een lekkere wandeling zo.

• ArcticTiger
Autofan1985 schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 09:55:
[...]

Die Cyndaquil wil ik vanavond op gaan jagen idd. Had ze al gespot daar via TheSilphRoad. Mooi om te lezen dat ze er ook daadwerkelijk zitten! :) Waar hebben jullie geparkeerd? Zelf zat ik te denken aan het pannenkoekhuis.
Inderdaad bij het pannenkoekhuis geparkeerd.
Heb er een stuk of 6 gevangen, en een paar konden we net niet bij omdat deze bij een stop zaten bij stadstuintjes ofzo, een afgesloten terrein.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/vQV61d6.png
De P is waar we geparkeerd hebben
De vierkante vakjes waar we ze gevangen hebben.
Linksonder is het afgesloten terrein (we kwamen daar trouwens door het bos en niet vanaf de weg, dus weet niet of je er echt net bij kan)
demo31051987 schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 10:00:
[...]

Mijn schoonmoeder woont daar om de hoek. Dus toen er toch was even het bos ingelopen en heb in anderhalf uur 8 Cyndaquil gevangen. Over het hele park waren ze aanwezig. Daarnaast ook nog een Qwilfish en een Totodile meegepakt. Was een lekkere wandeling zo.
Hmm de Totodile niet gezien :( die moet ik nog...
Qwilfish zie ik bij mij in het dorp genoeg...

[ Voor 23% gewijzigd door ArcticTiger op 11-04-2017 10:09 ]

• Autofan1985
ArcticTiger schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 10:07:
[...]

Heb er een stuk of 6 gevangen, en een paar konden we net niet bij omdat deze bij een stop zaten bij stadstuintjes ofzo, een afgesloten terrein.
[afbeelding]
Linksonder is het afgesloten terrein (we kwamen daar trouwens door het bos en niet vanaf de weg, dus weet niet of je er echt net bij kan)

[...]

Tnx voor de info! Voor Totodile kan je in Dordrecht kijken. Er schijnt hier een frequent Spawn Point te zien. Verwacht echter niet dat het net zo 'erg' zal zijn als met de Cyndaquil bij het Schollebos.Voor Rotterdam zou je evt nog bij het Dokhavenpark kunnen kijken, maar vrees dat je dan met betaald parkeren zit 010 kennende...

• P.K.
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 07:48
Hoopvolle berichten :+

https://www.reddit.com/r/..._on_spoofing_issues_this/
ZodiacNL schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 00:23:
Hebben jullie al een keer zo'n "teleport plaats" gevonden? Ik zat vanavond in de McDonalds in Westerlee en werd heen en weer geteleporteerd over de map. Doen ik een Pokémon ving was deze gevangen in 's-Hertogenbosch.
Zat je daar op wifi?
Kan zijn dat je daardoor geteleporteerd wordt. ;)

• ZodiacNL
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 14-10 17:19

ZodiacNL

Crazy Cow Squad

P.K. schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 10:59:
Hoopvolle berichten :+

https://www.reddit.com/r/..._on_spoofing_issues_this/

[...]

Zat je daar op wifi?
Kan zijn dat je daardoor geteleporteerd wordt. ;)
Niet op de wifi maar misschien dat dit wel meegenomen werd in de locatiebepaling.
De McDonalds daar is gloed nieuw, hebben ze misschien Access Points van Den Bosch geïnstalleerd ofzo..

Crazy Cow Squad

• ArcticTiger
Autofan1985 schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 10:18:
[...]

Tnx voor de info! Voor Totodile kan je in Dordrecht kijken. Er schijnt hier een frequent Spawn Point te zien. Verwacht echter niet dat het net zo 'erg' zal zijn als met de Cyndaquil bij het Schollebos.Voor Rotterdam zou je evt nog bij het Dokhavenpark kunnen kijken, maar vrees dat je dan met betaald parkeren zit 010 kennende...
Misschien toch eens gaan kijken dan :)
k ben zelf afkomstig uit Papendrecht dus Dordrecht is iets dichterbij :)

• Afvalzak

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

ArcticTiger schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 12:40:
[...]

Misschien toch eens gaan kijken dan :)
k ben zelf afkomstig uit Papendrecht dus Dordrecht is iets dichterbij :)
Als je niet blauw bent, schiet dan ook even een paar gyms aan gort als je toch in de buurt bent ;)

Last.fm | Code Talks

• ArcticTiger
Zal volgende week pas worden :+
Ga wel elke avond een uurtje fietsen, en zo nu en dan, hooguit 1 keer per week, een hele avond weg buiten het dorp :)

Hmmm misschien toch maar weer een keertje Kijkduin inlassen, want ik begrijp dat het niet dramatisch minder is geworden daar wat Pokemon betreft?

• Autofan1985
ArcticTiger schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 13:24:
Ga wel elke avond een uurtje fietsen, en zo nu en dan, hooguit 1 keer per week, een hele avond weg buiten het dorp :)

Hmmm misschien toch maar weer een keertje Kijkduin inlassen, want ik begrijp dat het niet dramatisch minder is geworden daar wat Pokemon betreft?
Daar heb ik mijn Feraligatr bij elkaar gevangen o.a. Is idd nog genoeg leuks te vangen daar. :) Ik had bijv. een Larvitar de vorige keer en gisteravond zat er zelfs een Tyranitar.

• Afvalzak

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

ArcticTiger schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 13:24:

Cindaquil zit op het moment regelmatig (een paar keer per uur) langs het water bij de Maasstraat op de Staart als je toch in de buurt bent
Ik zelf moet op jacht naar Wobbuffet, maar weet ongeveer waar die regelmatig spawned. Al 4 keer langsgelopen, 4 keer niets :-(

Last.fm | Code Talks

• Trishul
  • Nu online
Hm shaving gaat nu wel heel hard afgelopen dagen, mn 3094 dragonite staat nu op de derde plek, in het weekend nog op de 7de.
Kan iemand in Amsterdam Oost even flink de bezem halen door blauwe gyms :P
Ik zou er bijna een gele account voor aanmaken...

Verwijderd

Iemand enig idee waaraan het kan liggen dat ik mijn go plus niet kan koppelen aan huawei y 6

De specificaties voldoen. De gsm detecteert de plus en omgekeerd. Op de gsm zelf komt het wel tussen gekoppelde apparaten maar volgens pogo is het niet gekoppeld.
Al wat tips uitgeprobeerd van dokter Google maar dat werkt ook niet. Volgens support moest ik pogo opnieuw installeren en de plus resetten maar dat hielp ook al niet.

Ik krijg wel het bericht: Kan niet koppelen vanwege een onjuiste pincode of toegangscode.

Ik heb die bluetooth niet beveiligd met een paswoord ofzo en zie nergens bij instellingen dat dat ergens mogelijk is.
(zichtbaarheid van apparaten in de buurt voor bluethooth heb ik uiteraard aangezet)

• CaptJackSparrow
  • Niet online
Heb je die plus al met een ander toestel werkend gehad? Zo niet misschien even met een ander toestel checken of het ding wel werkt.

• Autofan1985
ArcticTiger schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 10:07:
[...]

[afbeelding]

[...]

Ze spawnden lekker idd. Van 70 naar 155 candy gegaan. :) Hooguit dat ik vrijdag nog een keer terug ga om een wonder te vangen voor evolutie. Zo niet wordt het een 78% Quilava die de eer krijgt. :)

• sarlo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-11 11:50
Mm ik krijg al heel de morgen unable to authenticate? Hebben toevallig meerdere mensen hier last van?

• IdieEasy
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 19-11 12:01

IdieEasy

Death comes swiflty.. for me

sarlo schreef op woensdag 12 april 2017 @ 10:15:
Mm ik krijg al heel de morgen unable to authenticate? Hebben toevallig meerdere mensen hier last van?
Nope kom er gewoon in.

Android - pokemon account.

• Extigo
Sinds de start ben ik al aan het spelen, ben level 30 en pas vandaag heb ik mijn eerste 100% IV pokemon gevangen. *O*

Wat is het, vragen jullie af? Een Meowth, met CP 28... |:( |:(

Naja, mocht ik echt genoeg Meowth-candy's overhebben en genoeg stardust hebben, misschien dat ik hem dan ga levellen. Voorlopig is het iig een mijlpaal.

• freggell
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06-08-2024
demo31051987 schreef op woensdag 12 april 2017 @ 10:27:
Sinds de start ben ik al aan het spelen, ben level 30 en pas vandaag heb ik mijn eerste 100% IV pokemon gevangen. *O*

Wat is het, vragen jullie af? Een Meowth, met CP 28... |:( |:(

Naja, mocht ik echt genoeg Meowth-candy's overhebben en genoeg stardust hebben, misschien dat ik hem dan ga levellen. Voorlopig is het iig een mijlpaal.
Euh :? :?

Gewoon houden voor de leuk.
Ik heb een 100% beedril en een 100% Victreebel. de Victreebel wil ik nog wel ophogen de Beedril niet aangezien die niet bruikbaar is. Maar bewaar dat ding wel, is leuk :+
Pagina: 1 ... 84 ... 100 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is niet de bedoeling dat hacks, cheats, GPS-spoofs of dataminers besproken worden op dit forum. Ook is het bespreken van 3rd party apps en sites niet toegestaan die gegevens gebruiken/zichtbaar maken die normaal gesproken niet zichtbaar zijn. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers. Discussie over het gebruik van IV calculators is wel toegestaan.

Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.

Online IV calculator
Evolve calculator
Pokémon movesets
Server status