Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[iOS/Android] Pokémon GO - Deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 83 ... 100 Laatste
Acties:
  • 396.889 views

• Autofan1985
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 22-10 14:37
Een punt wat ik toch op zijn minst een gevaarlijke aanname vindt. Heb al vaak genoeg mee gemaakt dat gyms die dagelijks van kleur wisselden in 1 keer stabiel bleven.

Verwijderd

The_Ghost16 schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 08:33:
[...]

Jij vind het egoistisch, dat is je goed recht. Ik vind dat niet. Het is een mogelijkheid binnen het spel en de enige die ik er over hoor klagen zijn spelers die steevast in een level 10 gym zitten met hun hoge pokemon en daarmee lekker coins lopen te cashen.

Ik zie nergens staan dat een account misbruikt wordt. Ik speel op mijn telefoon en mijn dochter op haar telefoon. Soms valt zij zelfs een blauwe gym aan die ik aan het trainen ben. Gewoon omdat ze het leuk vind. Niet heel handig maar het gebeurd wel.

Maar ook wij verschillen van interpretatie van de regels en over wat wel en niet geoorloofd is. Dat kan prima. Maar doe alsjeblieft niet alsof Niantic de regels zo heeft opgesteld. Jij leest ze zo en ik lees ze anders. Dus doe niet alsof jouw interpretatie de waarheid is van Niantic tenzij je kunt aantonen dat jij deze regels voor ze hebt opgesteld.
Het is puur uit eigenbelang dus dat is niet egoistisch?
Ik zit met 16 man in een whatsapp groep en daar is iedereen tegen.
Ook de laagste lvls van de groep die zelf onderaan bengelen. Die zijn net het slachtoffer daarvan.

Als die gym zogezegd vaak van kleur verandert moet je hem maar aanvallen als die pas gewisseld is.

Ik interpreteer geen regels want zei al dat het niet letterlijk in de tos staat (wat ik maar raar vind)
Niantic wil fairplay dus als heel mijn whatsapp groep het unfair vind dan is dat wel duidelijk denk ik.

''Respect the community.

We want Pokémon GO to be a fun and safe experience for all players and for everyone out in the real world where the game is played. Following these common sense guidelines will help ensure you and other players have a great experience and that others are not affected by your gameplay. Remember, certain interactions that seem harmless or fun to you may be perceived in a different way by bystanders or other players.

Treat other players and bystanders with respect and courtesy, and conduct yourself in an appropriate manner while playing Pokémon GO. Below are some guidelines to keep in mind.''

Bij het gedeelte van cheating staat enkel play fair. Dus shaving is niet fair of respectvol.
(volgens de overgrote meerderheid)

• Extigo
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Verwijderd schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 14:19:
[...]

Het is puur uit eigenbelang dus dat is niet egoistisch?
Ik zit met 16 man in een whatsapp groep en daar is iedereen tegen.
Ook de laagste lvls van de groep die zelf onderaan bengelen. Die zijn net het slachtoffer daarvan.

Als die gym zogezegd vaak van kleur verandert moet je hem maar aanvallen als die pas gewisseld is.

Ik interpreteer geen regels want zei al dat het niet letterlijk in de tos staat (wat ik maar raar vind)
Niantic wil fairplay dus als heel mijn whatsapp groep het unfair vind dan is dat wel duidelijk denk ik.

''Respect the community.

We want Pokémon GO to be a fun and safe experience for all players and for everyone out in the real world where the game is played. Following these common sense guidelines will help ensure you and other players have a great experience and that others are not affected by your gameplay. Remember, certain interactions that seem harmless or fun to you may be perceived in a different way by bystanders or other players.

Treat other players and bystanders with respect and courtesy, and conduct yourself in an appropriate manner while playing Pokémon GO. Below are some guidelines to keep in mind.''

Bij het gedeelte van cheating staat enkel play fair. Dus shaving is niet fair of respectvol.
(volgens de overgrote meerderheid)
Hoe mooi is het dat je een kind kan helpen met het spelletje, zodat zij ook wat muntjes kunnen verzamelen. Dan kan je er nog zo tegen zijn, maar daarmee zeg je eigenlijk dat iedereen het spel moet spelen zoals jij en je whatsapp-groep dat willen en niet anders. Dan moet Niantic maar komen met een oplossing, oh wacht, daar zijn ze al mee bezig (lees).

Daarnaast vind ik het heel knap dat je jouw whatsapp groep als "overgrote" meerderheid ziet.

Kunnen we dit punt nu los laten, blijkbaar zijn we het niet allemaal met elkaar eens. Hier komen we toch nooit uit! |:( |:( |:(

[ Voor 3% gewijzigd door Extigo op 04-04-2017 14:23 ]

Verwijderd

demo31051987 schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 14:23:
[...]

Hoe mooi is het dat je een kind kan helpen met het spelletje, zodat zij ook wat muntjes kunnen verzamelen. Dan kan je er nog zo tegen zijn, maar daarmee zeg je eigenlijk dat iedereen het spel moet spelen zoals jij en je whatsapp-groep dat willen en niet anders. Dan moet Niantic maar komen met een oplossing, oh wacht, daar zijn ze al mee bezig (lees).

Daarnaast vind ik het heel knap dat je jouw whatsapp groep als "overgrote" meerderheid ziet.

Kunnen we dit punt nu los laten, blijkbaar zijn we het niet allemaal met elkaar eens. Hier komen we toch nooit uit! |:( |:( |:(
Ik help elke week wel wat kinderen in het plaatselijke park om de 2 gyms die daar zijn over te nemen.
Gemiddeld gooi ik nog elke dag een lvl 10 gym neer en laat deze met maar 2 spelers erin achter zodat ook alle lage spelers met weinig tijd deze neer kunnen halen.

Mijn watsapp groep is dan geen meerderheid maar ze vinden het wel respectloos en oneerlijk.

Verwijderd

Gezien het aantal plusjes wat ik en meerdere hier krijgen die tegen gym shaving zijn lijkt me dat een goede aanname dat de meerderheid gym shaving oneerlijk vind.

De gymshavers op dit forum zijn ondertussen ook al bekend zo, en hopelijk krijgen ze snel door de ze het speelplezier van anderen er behoorlijk mee vergallen.

• Extigo
  • Nu online
Verwijderd schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 14:33:
[...]

Ik help elke week wel wat kinderen in het plaatselijke park om de 2 gyms die daar zijn over te nemen.
Gemiddeld gooi ik nog elke dag een lvl 10 gym neer en laat deze met maar 2 spelers erin achter zodat ook alle lage spelers met weinig tijd deze neer kunnen halen.

Mijn watsapp groep is dan geen meerderheid maar ze vinden het wel respectloos en oneerlijk.
Ik begrijp dat je het respectloos en oneerlijk vindt, maar dat is een mening. Dat is geen reden om iemand te beschuldigen van valsspelen. Dat is het namelijk niet. Jij hebt jouw mening, anderen hun mening. Dat deze niet overeen komen is iets wat Niantic hopelijk met hun volgende update gaat oplossen. Tijd zal leren.

Nogmaals, zullen we nu stoppen over dit onderwerp? Mening verschillen en dat zal altijd zo blijven.

• The_Ghost16
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 28-10 14:26
Verwijderd schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 14:35:
Gezien het aantal plusjes wat ik en meerdere hier krijgen die tegen gym shaving zijn lijkt me dat een goede aanname dat de meerderheid gym shaving oneerlijk vind.

De gymshavers op dit forum zijn ondertussen ook al bekend zo, en hopelijk krijgen ze snel door de ze het speelplezier van anderen er behoorlijk mee vergallen.
Ik zie aan beide kanten plusjes ontstaan en meer dan 4 plusjes zijn het niet aan beide kanten. Laten dat nou net ook de personen zijn die zich bemoeien met deze discussie. Oftewel er is een discussie tussen een paar mensen en de rest van de pokemon go spelers op dit forum boeit het niet.

Dat lijkt me toch een mooie conclusie. Een paar voorstanders, een paar tegenstanders en een overgrote meerderheid die zoiets heeft van gedraag jullie eens volwassen en ga gewoon en spelletje spelen.

Lijkt mij verder ook zinloos om door te gaan met deze discussie omdat we het niet eens zullen worden met elkaar. Lang leve democratie >:)

• ArcticTiger
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13:08
Kan het weer inhoudelijk over het spel gaan? :)

Vraag me nu wel iets af, nu ik iets op de frontpage zie staan:
nieuws: Blizzard wint rechtszaak tegen cheatmaker Bossland

Zou Niantic dit ook niet kunnen proberen?
Aangezien er sinds zeer recent een bijna verplichte link is tussen pokemon go bots en bossland?

Zou het spel van de bots af kunnen helpen, blijft enkel de spoofing nog over.

Verwijderd

Niantic werkt wel aan een nieuw gym systeem dus hopelijk beter. Ik denk wel dat dezelfde spelers dominant gaan blijven dus uiteindelijk gaat er weinig veranderen in het gymplezier voor sommige.

• Extigo
  • Nu online
ArcticTiger schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 14:52:
Kan het weer inhoudelijk over het spel gaan? :)

Vraag me nu wel iets af, nu ik iets op de frontpage zie staan:
nieuws: Blizzard wint rechtszaak tegen cheatmaker Bossland

Zou Niantic dit ook niet kunnen proberen?
Aangezien er sinds zeer recent een bijna verplichte link is tussen pokemon go bots en bossland?

Zou het spel van de bots af kunnen helpen, blijft enkel de spoofing nog over.
Ik denk dat een uitspraak als deze wel mee kan helpen in een rechtzaak, mocht Niantic besluiten die te starten. Zou wel fijn zijn, want al die spoofers en bots die alle gyms bezetten zijn rete-irritant. Spoofen heb ik geen moeite mee, zolang je een ander z'n spel maar niet verziekt. Bots moeten gewoon zo snel mogelijk een ban krijgen.

Edit:
Voordat mensen moeite met mijn statement gaan hebben over spoofen. Als je als Pokemon Go speler spooft naar plekken om betere pokemon te krijgen, heb ik daar geen probleem mee. Als je die pokemon vervolgens in gyms zet, ben je in mijn ogen wel verkeerd bezig.

[ Voor 12% gewijzigd door Extigo op 04-04-2017 14:57 ]

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11:15

Zerora

Ik Henk 'm!

Verwijderd schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 14:54:
Niantic werkt wel aan een nieuw gym systeem dus hopelijk beter. Ik denk wel dat dezelfde spelers dominant gaan blijven dus uiteindelijk gaat er weinig veranderen in het gymplezier voor sommige.
Ik hoop dat naast een verbeterd gymsysteem ook het trading systeem, wat op de planning staat, gaat zorgen voor een betere gym ervaring.

Voor gyms hoop ik op:
- type specific gyms
Dus grass gyms, water-gyms, etc...
- playerlevel tier systeem
Zodat ook de lage levels met plezier kunnen gym'en

Voor trading hoop ik op:
- Traden met behoud van CP
Dus ik trade een Rhydon CP 1200 tegen jouw Dragonite CP 2500. Levert jouw een Rhydon Cp 2500 en mij een Dragonite CP 1200 op. Dat is een eerlijke methode. Zo voorkom je dat lage spelers al direct een hoge pokemon gaan hebben, wat naar mij inziens op laag level niet te bedoeling is. Zo bevorder je dat mensen juist lage pokemon hoger gaan maken zodat Gym battles weer leuker worden (Butterfree CP 3000 bijvoorbeeld).

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Even voor de duidelijkheid, mócht daar bij iemand ondanks al mijn uitlatingen uit het verleden nog onduidelijkheid over zijn. Ik ben natuurlijk géén vóórstander van shaven. Integendeel. Ik vind het in de mééste gevallen een onacceptabele vorm van valsspelen maar omdat weinig in deze wereld nu eenmaal compleet zwart-wit is kan ik dat nuanceren en kan ik er begrip voor hebben dat het in bepaalde situaties beperkt wordt gedaan.

De overwegingen daartoe heb ik eerder vandaag beschreven in de hoop dat meer mensen de redelijkheid daarvan kunnen inzien en er verder voor wat deze situatie betreft vrede mee kunnen hebben zodat het onderwerp afgesloten kan worden.

Ja? :(:)

• Bobje
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 26-05-2024
Ondertussen al 60 vaporeon, een tweede espeon zou wel leuk zijn... 😐

• ramones73
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 16-11 14:21
Bobje schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 15:50:
Je weet toch dat je door een gewone standaard evolve geen Espeon kan krijgen hoop ik ?
(maar ik denk het niet , anders zat je wss niet met 60 Vaps)

Om een Espeon te krijgen moet je de betreffende Eevee als buddy zetten en er 10km mee wandelen.
Dan evolve je hem overdag voor een Espeon , 's nachts voor een Umbreon.

;)
Ja ;)

Voor gyms lijkt me het bijv leuk om een rangorde te hebben in de volgorde van insteken.

Dus de speler die de gym pakt zit boven , volgende op 2 en zo verder tot 10.

De laatste plaatsen gaan dan wel niet meer of minder getraind worden omdat je vanonder zit maar ik maak de gyms dan zelf wel 10 , kunnen er sowieso nog een aantal gratis coins collecten.
Maar dan heb ik zelf tenminste geen last meer van gekickt te worden , want zelfs als lvl 33 speler heb ik er (veel) last van , nu is het weer iets kalmer maar de afgelopen weken was het echt erg.
(wss doordat er veel meer spelers actief waren door Gen 2)

Of ( of zelfs " en ") maar 1 pokemon van elke soort in de gym , de huidige Dragonite/Gyarados/Snorlax/Rhydon lineups zijn toch echt wel saai aan het worden.

[ Voor 21% gewijzigd door ramones73 op 04-04-2017 16:01 ]

• Tinusvolkel
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 14:20
Bobje schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 15:50:
was er niet iets van dat je er zoveel Km mee gelopen moest hebben? en dan met of overdag of in het donker evolven voor de verschillende versies?

Of was dit een hoax :)

Strava | 8600 Wp zzo | 1600 Wp nnw

• ramones73
Tinusvolkel schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 16:03:
[...]

was er niet iets van dat je er zoveel Km mee gelopen moest hebben? en dan met of overdag of in het donker evolven voor de verschillende versies?

Of was dit een hoax :)
Ja dit is echt , zie mij reactie ;)

• Tinusvolkel
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 14:20
ramones73 schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 16:04:
[...]

Ja dit is echt , zie mij reactie ;)
Hmm stond die er net ook al....

Strava | 8600 Wp zzo | 1600 Wp nnw

• Shadow_J
  • Registratie: April 2008
  • Nu online
Zerora schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 15:26:
[...]

Ik hoop dat naast een verbeterd gymsysteem ook het trading systeem, wat op de planning staat, gaat zorgen voor een betere gym ervaring.

Voor gyms hoop ik op:
- type specific gyms

Voor trading hoop ik op:
Dus ik trade een Rhydon CP 1200 tegen jouw Dragonite CP 2500. Levert jouw een Rhydon Cp 2500 en mij een Dragonite CP 1200 op. Dat is een eerlijke methode. Zo voorkom je dat lage spelers al direct een hoge pokemon gaan hebben, wat naar mij inziens op laag level niet te bedoeling is. Zo bevorder je dat mensen juist lage pokemon hoger gaan maken zodat Gym battles weer leuker worden (Butterfree CP 3000 bijvoorbeeld).
Gym systeem :

- Type specifieke gyms zou echt veel leuker zijn omdat je er dan echt veel meer pokemon kan gaan gebruiken. Nu heb je 5, max 10 pokemon dat geschikt zijn voor gyms. Enkele van mijn favorieten passen gewoon niet in het huidige systeem. Daarbij is het dan natuurlijk wel belangrijk dat ook maar een bepaalde range van aanvallers kan gebruikt worden, anders is het echt wel super makkelijk afbreken :p

- Een opdeling qua level begint echt wel een noodzaak te worden. Ik ben zelf level 34, maar zie vrienden die minder vaak spelen dat midden level 20 zijn en nog nooit muntjes kunnen scoren hebben. Het Gym systeem moet toegankelijk zijn voor iedereen, maar even goed de mensen dat er meer tijd in steken belonen.

Trading :

- Behoud van CP kan nooit toegepast worden. Je zit met een berekening van IV, max CP dat een pokemon kan hebben, enz. Ik denk dat het geen slecht idee is om bij een trade de pokemon een "reset" te geven zoals die bijvoorbeeld uit een eitje komt. Maar dan ga je natuurlijk veel gemompel horen > Als ik een speciale pokemon heb zoals Heracross (ik was toevallig mijn laatste dag op reis in Mexico bij de launch van Gen2) en er willen wel enkele vrienden deze, dan heb je graag iets mooi in ruil. Als door een reset of cap ik toch maar iets waardeloos terug krijg zal ik wel wachten op een andere regionale om te ruilen. Anders zou ik wel gewoon blij zijn met een top level dragonite die al mooi tot mijn level geupt is :p

- Trading zal alvast iets heel moeilijk zijn om de balans niet te verstoren. Zeker in deze tijd is het heel simpel om van iemand voor een paar € enkele goede te krijgen. Waarvoor zouden er anders zoveel bot programmatjes lopen ....

• Zerora

Zerora

Ik Henk 'm!

Shadow_J schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 16:20:
Trading :

- Behoud van CP kan nooit toegepast worden. Je zit met een berekening van IV, max CP dat een pokemon kan hebben, enz. Ik denk dat het geen slecht idee is om bij een trade de pokemon een "reset" te geven zoals die bijvoorbeeld uit een eitje komt. Maar dan ga je natuurlijk veel gemompel horen > Als ik een speciale pokemon heb zoals Heracross (ik was toevallig mijn laatste dag op reis in Mexico bij de launch van Gen2) en er willen wel enkele vrienden deze, dan heb je graag iets mooi in ruil. Als door een reset of cap ik toch maar iets waardeloos terug krijg zal ik wel wachten op een andere regionale om te ruilen. Anders zou ik wel gewoon blij zijn met een top level dragonite die al mooi tot mijn level geupt is :p
Ik snap dat je zit met een berekening van de IV. Je zou een getrade pokemon een nieuwe nul waarde kunnen geven, zodat de CP hoger komt dan ie normaal kan komen.

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• Bobje
ramones73 schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 15:52:
[...]

Je weet toch dat je door een gewone standaard evolve geen Espeon kan krijgen hoop ik ?
(maar ik denk het niet , anders zat je wss niet met 60 Vaps)

Om een Espeon te krijgen moet je de betreffende Eevee als buddy zetten en er 10km mee wandelen.
Dan evolve je hem overdag voor een Espeon , 's nachts voor een Umbreon
o 😐

Thanks Haha. Ik dacht gewoon ik heb vet slecht geluk 😜

Verwijderd

Bobje schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 17:36:
[...]
o 😐

Thanks Haha. Ik dacht gewoon ik heb vet slecht geluk 😜
Rename as Sakura to evolve into Psychic-type Espeon
Rename as Tamao to evolve into Dark-type Umbreon

werkt maar 1x trouwens

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Lol, net een gym aan het battlen, is hij bijna kapot heeft iemand er een nieuwe Pokémon bij getraind. Ik kijk om me heen, niemand in de buurt.
Het viel me al op dat alle trainers in de gym dezelfde achternaam hadden :p

Maar ik sta er in, tot de volgende spoofers/bots langskomen vermoed ik :')

Ook nog een Girafarig gevangen wat het totaal op 203 brengt. Van de originele hoef ik alleen Mug(totaal 1 grimer gevangen en die inmiddels naar 30 candy's gelopen) en Snorlax nog, de nieuwe gaan nog best hard. Alleen de starters (vooral Bayleaf en Chikorita) gaan een probleem worden denk ik.
Uit de eitjes komt uberhaupt alleen maar troep.

[ Voor 36% gewijzigd door Afvalzak op 04-04-2017 18:30 ]

Last.fm | Code Talks

Verwijderd

Zerora schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 15:26:
[...]

Voor gyms hoop ik op:
- type specific gyms

Voor trading hoop ik op:
Allemaal dezelfde types in een gym zorgt ervoor dat je niet meer moet wisselen tussen pokemon dus maakt het te makelijk.
Gyms voor lage lvl spelers lijkt me prima.

Trading is volgens niantic zelf helemaal geen prioriteit wan zoals ze zelf zeggen kan dit het spel volledig verpesten.
De lvl van de pokemon behouden ipv cp is iets makelijker te doen.
Hoe je het dan misbruikt . je ruilt een lvl 40 pidgey tegen een lvl 40 dragonite en spaart zo enorm veel candy uit.

In mijn ogen moet je dus al een volledige reset naar lvl 1 van bijde pokemon doen. Dan ga je nog steeds pidgey kunnen ruilen tegen dratini candy.
Geruilde pokemon lvl 1 maken en zorgen dat je geen candy krijgt als je transfert?
Dan ruilt gewoon niemand dus hoeven ze het ook niet toe te voegen.

Verwacht maar niet teveel van nieuw gym systeem want dat zal niet veel veranderen.

Denk maar aan de voetstapjes. Die werkte perfect.
Het nieuwe systeem werkt beter want je kan nu exact zien de pokemon zitten.
De klagers hoor je dan weer zeggen dat je de pokemons die niet bij stoppen kan zien maar ze vergeten wel dan dat ze er andere voor in de plaats zien dat ervoor niet zo was.

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Het huidige nearby systeem werkt echt niet beter dan perfect. Als je geen stops in de buurt hebt ben je alsnog hopeloos verloren of je ziet pokemons van 2 km verderop bij een stop.
Gisteren zaten bij een stop een Totodile, 3 ratata en een pidgey geloof ik. Op de nearby hebben ze die totodile niet getoond. Als ik er niet toevallig heen was gelopen had ik het nooit geweten. Verberg de meuk en maak de nearby zonder stop wat beter vindbaar en dan wordt het beter. Helemaal mooi zou zijn als je gewoon alles kan zien in de omgeving (ik wil best scrollen)

Last.fm | Code Talks

• P.K.
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 07:48
Verwijderd schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 19:21:
[...]

Allemaal dezelfde types in een gym zorgt ervoor dat je niet meer moet wisselen tussen pokemon dus maakt het te makelijk.
Gyms voor lage lvl spelers lijkt me prima.

Trading is volgens niantic zelf helemaal geen prioriteit wan zoals ze zelf zeggen kan dit het spel volledig verpesten.
De lvl van de pokemon behouden ipv cp is iets makelijker te doen.
Hoe je het dan misbruikt . je ruilt een lvl 40 pidgey tegen een lvl 40 dragonite en spaart zo enorm veel candy uit.

In mijn ogen moet je dus al een volledige reset naar lvl 1 van bijde pokemon doen. Dan ga je nog steeds pidgey kunnen ruilen tegen dratini candy.
Geruilde pokemon lvl 1 maken en zorgen dat je geen candy krijgt als je transfert?
Dan ruilt gewoon niemand dus hoeven ze het ook niet toe te voegen.

Verwacht maar niet teveel van nieuw gym systeem want dat zal niet veel veranderen.

Denk maar aan de voetstapjes. Die werkte perfect.
Het nieuwe systeem werkt beter want je kan nu exact zien de pokemon zitten.
De klagers hoor je dan weer zeggen dat je de pokemons die niet bij stoppen kan zien maar ze vergeten wel dan dat ze er andere voor in de plaats zien dat ervoor niet zo was.
Volgens mij heeft Niantic nooit een prioriteit aan trading gehangen? Er is alleen gezegd dat ze het goed willen doen omdat er een groot risico aan kleeft idd.
Nuance verschil...

Maar jij hebt informatie over de gym rework? :+

• Johennes
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 11-03-2024
Zijn er ook mensen een beetje actief in omgeving van Amsterdam west met Valor? Mis een beetje interactie xx

• sixtiek
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 09:19
Afvalzak schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 19:57:
Helemaal mooi zou zijn als je gewoon alles kan zien in de omgeving (ik wil best scrollen)
Nog mooier zou zijn als je kon filteren. Ik vind namelijk die drie Pidgeys bij de stop hier om de hoek en die Ratata en Sentret één stop verderop eigenlijk niet zo interessant.

• aljooge
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 12:59
Ik ben benieuwd naar het paasevent. Heb intussen al zoveel candy, sinds december niet meer geevolueerd. Ook al bijna 4000 coins opgepot. Ben zo benieuwd naar dit event. :P

• Gaarheid
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 27-09 10:40
Amsterdam oost hier maar mystic, kunnen we mooi lekker gym shaven!
Johennes schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 21:33:
Zijn er ook mensen een beetje actief in omgeving van Amsterdam west met Valor? Mis een beetje interactie xx

• Autofan1985
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 22-10 14:37
Gaarheid schreef op woensdag 5 april 2017 @ 07:14:
Amsterdam oost hier maar mystic, kunnen we mooi lekker gym shaven!

[...]
En dan per ongeluk die 9 andere rode er ook uit slopen. "Sorry, dat was automatisme." :+

• The_Ghost16
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 28-10 14:26
Gisteren na het vangen van Girafarig op de 200 Pokemon beland. Gen1 begint zich langzaamaan steeds meer te voltooien. Alleen nog Ivysaur (kan ik al naar evolueren), Venusaur, Alakazam, Machamp, Tangela, Kabutops en Dragonite. Hiervan is vooral Tangela vervelend, nog nooit tegen gekomen namelijk. De rest kom ik wel af en toe tegen of kun je als buddy instellen.

Gen2 staan nog wel een paar evoluties voor klaar maar daar heb ik een special item voor nodig. Namelijk Politoed, Steelix en Slowking. Verder nog een paar 'simpele' pokemon die je regelmatig tegenkomt en dan zal het tempo er wel uit gaan.

Vooralsnog vang ik gelukkig nog iedere dag Pokemon waar ik wat aan heb. Of het is een nieuwe of het is er een die ik nog moet evolueren. Ik hoop dat ik dit nog wel even vol kan houden, anders komt er waarschijnlijk wel meer tegenzin om er op uit te gaan.

• hneel
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09:32

hneel

denkt er het zijne van

Ik heb het idee dat het spel steeds saaier begint te worden. Al weken lang geen silhouetten meer gezien of andere pokemons die ik nog zou kunnen vangen om te evolueren. Steeds maar weer die spinaraks en die murkrows.

Gen1 heb ik al tijden compleet en van gen2 heb ik er nu 56. Maar ik heb het idee dat ik de ontbrekende nooit meer ga zien.

• AFCAjax
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19-11 09:42
Jeej!

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/NkcOv10.jpg

CP 1391, IV 95,5%, Dikke moves

Verwijderd

hneel schreef op woensdag 5 april 2017 @ 17:35:
Ik heb het idee dat het spel steeds saaier begint te worden. Al weken lang geen silhouetten meer gezien of andere pokemons die ik nog zou kunnen vangen om te evolueren. Steeds maar weer die spinaraks en die murkrows.

Gen1 heb ik al tijden compleet en van gen2 heb ik er nu 56. Maar ik heb het idee dat ik de ontbrekende nooit meer ga zien.
Het hangt er vanaf welk doel je hebt voor pogo maar ik vind het al leuk als ik een 80% pokemon met goede moves kan vervangen door een van 90+

Uiteindelijk word elk spel dat je lang speelt eentonig niet? Op hoge lvl is het altijd grinden.

De whatapp groep die ik hier heb gestart is wel een enorm pluspunt.

Verwijderd

Hoera! Net voor de 12e keer een mantime uit een 10km ei gehad!!

Echt logisch dat die uit een 10km ei komt, want je hebt er echt veel aan!!

|:(

• schaapiej
  • Laatst online: 18-11 11:03
Verwijderd schreef op woensdag 5 april 2017 @ 17:49:
Hoera! Net voor de 12e keer een mantime uit een 10km ei gehad!!

Echt logisch dat die uit een 10km ei komt, want je hebt er echt veel aan!!

|:(
Troll: jij krijgt tenminste 10km eieren! :p

Serieus: nutteloos beest inderdaad.. sommige 10km ei beesten snap ik echt niet!

<GoT>NightStalker

• Gaarheid
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 27-09 10:40
Uit de 10 km eieren bah 4 of 5 Pinecos man man mantine is ook zwaar k#t

• CaptJackSparrow
  • Niet online
Ik kreeg gisteravond ook weer een 10km ei... vandaag dus mijn twééde Mareep... óók weer sub 80%. -O-

Maar ik heb nu wél een mannetje en een vrouwtje. :P

• Therapy777
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 09:57

Therapy777

Metal!

Mijn laatste 10km ei was ook een mantine... ik was zwaar teleurgesteld en ook een beetje verbaasd dat zo'n nutteloze pokemon in een precious 10km ei zit.

Is die koe trouwens nog een beetje nuttig? Die zat in m'n ei daar voor :P

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Wat een drama is het vechten sinds de laatste update. Continu dat een dodge is gelukt en dan blijft je pokemon maar spawnen en verdwijnen terwijl je geen damage kan doen en de tegenstander dat wel bij jou doet :( Kostte me net 2 pokemon achter elkaar waar ik geen tik mee heb kunnen uitdelen :(

• aljooge
Al die 10 km eieren, ook deze heb ik opgespaard, heb er nu 7 stuks en hoop dat met het paasevent er dubbele candy voor wordt gegeven. Ongetwijfeld zal er met pasen iets met eieren gebeuren en hoop op dubbele candy.

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14:26

Haan

dotnetter

Ik kon net wel huilen van geluk, voor het eerst een dratini uit een ei! Met 95.6% iv ook nog eens. Beste wat ik ooit had gevangen was een 82iv maar die was maar lvl 15 ofzo.
Ik had al candies gelopen tot 116 omdat ik toch nog hoopte om een keer geluk te hebben met een ei, en dat geduld is zowaar beloond _/-\o_

Nu nog 2.5km lopen, dan heb ik genoeg candy om een Machamp te maken (84 iv machop staat klaar), daarna nog 7 candy voor een Alakazam en dan is gen 1 compleet!

Kunnen we daarna weer met snorrie gaan lopen, die kan nog een leveltje omhoog inmiddels.

Kater? Eerst water, de rest komt later

• LekkerBipsje
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 07-05 12:31
Cartman! schreef op woensdag 5 april 2017 @ 22:16:
Wat een drama is het vechten sinds de laatste update. Continu dat een dodge is gelukt en dan blijft je pokemon maar spawnen en verdwijnen terwijl je geen damage kan doen en de tegenstander dat wel bij jou doet :( Kostte me net 2 pokemon achter elkaar waar ik geen tik mee heb kunnen uitdelen :(
Het is en blijft inderdaad erg vervelend maar ik heb inmiddels wel een work around gevonden.:
Als je ziet dat Pokémon blijft wisselen kan je zelf handmatig even een andere selecteren. En afhankelijk van wat je in je battle list heb staan kan je daarna weer terug wisselen. Kost je meestal dan hoogstens 2 á 3 normal attacks. Of je tegenstanden moet een korte charge move hebben en er meteen 2 op je los laten... Maar dat gebeurt meestal niet.

Geniet nooit met mate

Verwijderd

Of dat je dan met een doorzichtige pokie verder moet....Die dan ook nog eens niet stealth is voor aanvallen......

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2017 09:01 ]

• Cartman!
  • Niet online
LekkerBipsje schreef op donderdag 6 april 2017 @ 08:10:
[...]

Het is en blijft inderdaad erg vervelend maar ik heb inmiddels wel een work around gevonden.:
Als je ziet dat Pokémon blijft wisselen kan je zelf handmatig even een andere selecteren. En afhankelijk van wat je in je battle list heb staan kan je daarna weer terug wisselen. Kost je meestal dan hoogstens 2 á 3 normal attacks. Of je tegenstanden moet een korte charge move hebben en er meteen 2 op je los laten... Maar dat gebeurt meestal niet.
Dat geluk zal ik dan wel hebben dat mij dat wel steeds overkomt. Vechten met onzichtbare pokemon is ook heel praktisch ja :{

• sixtiek
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 09:19
The_Ghost16 schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 11:04:
Kinderen zijn vaak blij met de coins, zeker als ze er zelf wat voor hebben moeten doen. Maar je hebt je beloning gehad voor je effort. En als je geluk hebt wordt je 21 uur later opnieuw beloond. Heb je pech dan zul je de muntjes weer opnieuw moeten verdienen. En laten kinderen het vechten met pokemon nou net zo leuk vinden.
Om nog heel even tegen dit dode paard aan te schoppen: wat een onzin. "Als je geluk hebt"? Dat er geen hufter teamgenoot jouw pokie vervangen heeft door de zijne?

Kinderen vinden trainen om in een gym te landen inderdaad leuk. Maar tegen wie gaan ze vechten als die gym level 10 van hun eigen kleur is? Moeten ze weer op zoek naar een andere gym waar plek is alwaar het scenario zich herhaalt. Ik kan je verzekeren dat mijn zoon en zijn vriendjes dat verre van leuk vinden.

Mensen kunnen wel roepen dat dit erbij hoort, dat Niantic dit niet goed dichtgetimmerd heeft in het huidige gymsysteem en dat je daar gebruik van mag maken, dat je eigen kind belangrijker is dan een andere speler, dat het leven nu eenmaal vol teleurstellingen zit en wat ik allemaal niet voor slappe smoesjes tegenargumenten gelezen heb: shaven is gewoon vreselijk onsportief. Zoek lekker een plekje voor jezelf en laat je teamgenoten met rust.

OK klaar nu, U weet waar ik sta, het is eruit ;) . Positieve afsluiter: vanochtend zowaar een Tangela uit een ei, eindelijk die vlek in de dex weg _/-\o_ *O* _/-\o_ *O* _/-\o_ *O* ! Nu nog de Hitmons en klaar is Gen1 :) ! Ow en ook nog een Pineco uit een ander ei met genoeg snoepjes om te evolueren :) :) :) !

• Quincy5
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 12:42
Dit gebeurt mij dus ook vaak. Rete-irritant. :( En ik weet zeker dat het dodgen een tijd lang wel goed gewerkt heeft, dus die bug zou toch te fixen moeten zijn. Ik hoop dat ze dus wat opschieten met de volgende update, ook voor de mensen met inlog-problemen sinds de nieuwste.

Het handmatig even wisselen zou ik eens kunnen uitproberen. Alleen ook weer vervelend dat je tijdens dat wisselen zelf (en overigens ook bij het afbreken van een gevecht) nog zoveel schade kunt oplopen.

PV Output

• Zerora

Zerora

Ik Henk 'm!

Ik weiger gewoon gymgevechten te doen zolang het gymsysteem nog zo gebrekkig is. Die gymupdate is echt hard nodig. Hopelijk komt die snel. Had iets gehoord over mogelijk deze maand al???

• C_V_S
  • Niet online
Zerora schreef op donderdag 6 april 2017 @ 11:00:
Ik weiger gewoon gymgevechten te doen zolang het gymsysteem nog zo gebrekkig is. Die gymupdate is echt hard nodig. Hopelijk komt die snel. Had iets gehoord over mogelijk deze maand al???
Wat is er zo slecht aan dan?

Buiten het feit das als je dodged als je bijna dood bent je eerst dood gaat en daarna je health weer krijgt je poppetje tript werkt het toch goed.

Gymshaving is inderdaad irritant maar dat blijft lastig op te lossen.

• Zerora

Zerora

Ik Henk 'm!

xienator schreef op donderdag 6 april 2017 @ 12:11:
[...]

Probeer als een low level speler maar eens mee te doen met gyms. Is vrijwel onmogelijk als er alleen maar 2500+CP pokemon in de gyms staan. Is gewoon hartstikke oneerlijk. De hoge level spelers kunnen eenvoudig aan pikachu coins komen, terwijl de lage levels daar nauwelijks de kans voor krijgen. Daarnaast zie je ook alleen maar dezelfde pokemon in gyms. Waarom? Omdat dit de sterkste zijn. Waarom kan er bijvoorbeeld geen 2500-3500 CP bug pokemon in een gym? Nou simpelweg omdat een bug pokemon niet zo hoog kan worden. Totaal uit balans. Daarom is het gymsysteem slecht.

[ Voor 18% gewijzigd door Zerora op 06-04-2017 13:25 ]

• freggell
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06-08-2024
En dan maar een vrolijke noot :)

Ik heb net een mareep gevangen in het wild. Die had ik nog niet :D

Verwijderd

xienator schreef op donderdag 6 april 2017 @ 12:11:
[...]

Buiten het feit das als je dodged als je bijna dood bent je eerst dood gaat en daarna je health weer krijgt je poppetje tript werkt het toch goed.

Gymshaving is inderdaad irritant maar dat blijft lastig op te lossen.
Laat nadat de gym lvl 10 is de eerste er maar uitvliegen na 10000 prestige. Dat llijkt me al de grootste oop shavers tegen te gaan.
Tegen spoofen gewoon iv+aanvallen achteraf te laten bepalen zodat je niet op voorhand weet waar de 100% pokemon zitten. Zoals een shiny madgycarp die ook niet te spoofen valt.

Gyms vind ik ook prima nu al is het inderdaad moeilijk voor lage lvls. Maar echt ook niet onmogelijk. Als iemand van lvl 25 de juiste pokemon gebruikt dan komt die dal een heel eind. Op lvl 30 heehft je pokemon al 90 % van zijn max aanvalskracht dus die 10 % maakt het verschil dan niet meer.

Gyms zijn wel erg tijdrovend dus onder de lvl 25 stop je beter tijd in exp.
Gyms voor lage lvls mogen er ook wel komen maar dat je daar bv de helft van de coins voor krijgt omdat je dan nog steeds gemotiveerd word om door te gaan.

• Extigo
  • Nu online
Net eindelijk mijn Gen 1 Pokedex gevuld. Had er nog eentje nodig... Snorlax. En wat gebeurd er, zit je lekker te eten in de kantine van je werk, open je toevallig Pokemon Go, ja hoor... Snorlax op het enige spawnpoint waar ik hier bij kan!

*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

• RigolleM
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14:19
Mijn zoon zit in een 5-tal (lvl 26) gyms en dochter een 4-tal (lvl 24), moeten harder werken dan papa (lvl 32), maar krijgen hulp van mij natuurlijk. Een Blissey van 2900CP krijgen ze alleen niet binnen de 90' down, daarvoor zijn hun poks te zwak, maar met ons allen lukt dit vrij makkelijk... Een lvl 10 is binnen het halfuur down. Ze hebben natuurlijk niet voldoende poks met hoge CP, hangen tussen de CP 2400-2600, maar als je goed zoekt vind je wel gyms waar je als lagere speler kunt overleven. Zoon heeft een pok van CP 2400 anderhalve maand moeten missen, dus het lukt wel degelijk.

Natuurlijk als de gyms lvl 10 worden dan zijn ze meestal een vogel voor de kat met hun lage poks, door gymshaving.

• Shadow_J
  • Nu online
RigolleM schreef op donderdag 6 april 2017 @ 14:08:
Natuurlijk als de gyms lvl 10 worden dan zijn ze meestal een vogel voor de kat met hun lage poks, door gymshaving.
Persoonlijk ben ik pas echt met Gyms begonnen vanaf ik level 30 was. Voordien heb ik ook geen stardust gebruikt. Tot level 30 was het bij mij vooral alle pokemon verzamelen en zien dat ik van de gym pokemon iets met een goede IV tegen kwam. Voor level 30 gebruikte ik de pokemon gewoon op de CP van de evolve dat er kwam na evolve - toen was er ook de tijd dat ik gewoon wat gyms in de buurt neer haalde en na enkele uren waren ze telkens weer thuis.

Sinds eind vorig jaar ben ik dan beginnen zoeken naar stabiele gyms, heb ik mijn stardust gebruikt voor stevigere pokemon te krijgen, enz. En nu kan ik vrij stabiel 10 gyms bij houden. Sommige gyms kom ik toe met een 2.7k pokemon, anders hebben meer nood aan 2,9k of 3k materiaal om shaving af te houden.

Wat ik wil zeggen is dat gyms onder level 25 zo goed als niet doenbaar zijn, dit was zo een half jaar geleden toen ik rond die level zit en dit is nu ook nog zo. Omdat er steeds meer mensen +30 zijn zal het er zeker niet op verbeteren. Ik begrijp de frustratie wel, maar laat het terwijl ook een motivatie zijn om level 30 te halen. Aan de andere kant mag er aan die zijde zeker een verbetering komen, maar ik hoop dan wel aan andere soorten rewards :)

• CaptJackSparrow
  • Niet online
Het feit dat beginnende spelers eerst een redelijk niveau moeten bereiken voordat ze een beetje kunnen meekomen in gyms is wel flink wat makkelijker geworden door de in hoeveelheid aanzienlijk toegenomen spawns. In de vroegere periode deed je er meer uren over om bijv. L25 te bereiken dan nu. Een paar weken actief spelen is geen onoverkomelijke en ook geen echt onredelijke vereiste om in gyms te kunnen spelen.

Ik zat wel ook even wat te denken. Je zou die 50.000 prestige natuurlijk ook kunnen onderverdelen in 20 stapjes/plekjes i.p.v. 10 en mensen 5 muntjes per gym geven met een maximum van 20 gyms. Zou méér mensen een kans op een plekje in gyms geven. Maar zouden die 5 muntjes de moeite waard vinden? Aangezien spoofers véél makkelijker 20 gyms kunnen bestrijken is het wel essentieel dat dit dan eerst goed aangepakt zou worden. Maar als dat zou gebeuren is het misschien sowieso al niet meer nodig om een dergelijke verandering door te voeren.

Of 20 mensen 10 muntjes met een maximum van 5 gyms? Als dat Niantic significant meer gratis muntjes zou kosten zullen ze er niet graag aan willen. Het moet niet te makkelijk worden om geen muntjes te hoeven kopen vanuit hun perspectief.

Ik heb gisteravond de afgelegen gym weer bezocht en daar voor de tweede keer een L10 gym neergehaald en naar L5 opgebouwd. Toen ik weer terug was en aan het farmen was kreeg ik mijn beest alweer terug. Ik ben er toen ik vol was dus nóg een keertje heen gefietst en er de nu enkele speler van wéér een andere kleur uitgemieterd en hem wéér opgebouwd. Vraag me af of de spoofers nu voor de zekerheid maar even een andere kleur account uit hun assortiment hebben gekozen. Het heeft mij in elk geval weer 30 fietskilometers opgeleverd. oOo

Hij staat nog steeds. Vraag is voor hoelang. Ze krijgen hem voorlopig niet van mij. 8)

• Shadow_J
  • Nu online
CaptJackSparrow schreef op donderdag 6 april 2017 @ 15:35:
Ik zat wel ook even wat te denken. Je zou die 50.000 prestige natuurlijk ook kunnen onderverdelen in 20 stapjes/plekjes i.p.v. 10 en mensen 5 muntjes per gym geven met een maximum van 20 gyms. Zou méér mensen een kans op een plekje in gyms geven. Maar zouden die 5 muntjes de moeite waard vinden? Aangezien spoofers véél makkelijker 20 gyms kunnen bestrijken is het wel essentieel dat dit dan eerst goed aangepakt zou worden. Maar als dat zou gebeuren is het misschien sowieso al niet meer nodig om een dergelijke verandering door te voeren.

Of 20 mensen 10 muntjes met een maximum van 5 gyms? Als dat Niantic significant meer gratis muntjes zou kosten zullen ze er niet graag aan willen. Het moet niet te makkelijk worden om geen muntjes te hoeven kopen vanuit hun perspectief.
Een maximum aantal gyms ga je nooit krijgen. De meesten onder ons hebben toch graag enkele gyms als 'reserve' zodat je op een zware dag waar er enkele torens neer gaan je toch het maximum van de coins kan collecten en de tijd hebt om de gyms weer te heroveren. Verder wil je toch niet liever dan enkel van je opgetrainde pokemon ten toon stellen aan de wereld :)

Ik denk dat het opdelen van gyms op zich geen slecht idee is > Je kan een toren laten opbouwen door verschillende groepen > Mensen met lager level - hoger level - vereiste om er bepaalde soorten in de zetten - ... In samenhang hiermee kan dan een gym een bepaalde reward geven. Voorwaarde 1 voldaan 2 muntjes, voorwaarde 2 = 4 muntjes - ... - tot dan de maximum toren dat dan 10 muntjes gaat geven.

Een aanval van een ander team dient natuurlijk de gym gewoon te beschadigen, het moet enkel zo gemaakt worden dat de persoon dat er bij wilt gewoon steeds even hard moet werken voor een plaatsje. Momenteel moet je 10k voor de laatste 3 plaatsen trainen, als dit er ook eerst af moet en dan bij moet om je ergens bij te zetten zal het al veel minder vaak gebeuren. Zet daarbij ook nog eens wat gym vereisten en we zijn goed op weg :)

• CaptJackSparrow
  • Niet online
Maximum aantal uitbetalende gyms bedoel ik. Je kunt er dan nog wel meer dan 20 bezetten. Maar daar heb je dan wel veel hoge pokies voor nodig die mensen moeilijker kunnen hebben (behalve de cheaters weer :X) waardoor de plekjes ook eerder over meer mensen verdeeld zullen worden.

• JamesB009
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18-11 23:22

JamesB009

Sjimmeh!!

CaptJackSparrow schreef op donderdag 6 april 2017 @ 16:15:
Maximum aantal uitbetalende gyms bedoel ik. Je kunt er dan nog wel meer dan 20 bezetten. Maar daar heb je dan wel veel hoge pokies voor nodig die mensen moeilijker kunnen hebben (behalve de cheaters weer :X) waardoor de plekjes ook eerder over meer mensen verdeeld zullen worden.
Je bedoelt max 10 claimen per dag.. het systeem wat al bestaat? ;)

1337 | RLVANT | Canon EOS 5D Mark II + 500D | 70-200 F4 L IS | 100mm L F2.8 IS macro | 17-40 F4 L | 50mm F1.8

• CaptJackSparrow
  • Niet online
Nee. Max. 20 maar dan met 5 muntjes per gym. Zoals ik beschreef.

• JamesB009
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18-11 23:22

JamesB009

Sjimmeh!!

CaptJackSparrow schreef op donderdag 6 april 2017 @ 16:20:
Nee. Max. 20 maar dan met 5 muntjes per gym. Zoals ik beschreef.
Oh sorry, niet alles gelezen. :9

1337 | RLVANT | Canon EOS 5D Mark II + 500D | 70-200 F4 L IS | 100mm L F2.8 IS macro | 17-40 F4 L | 50mm F1.8

• ArcticTiger
Shadow_J schreef op donderdag 6 april 2017 @ 16:08:
[...]
gemaakt worden dat de persoon dat er bij wilt gewoon steeds even hard moet werken voor een plaatsje. Momenteel moet je 10k voor de laatste 3 plaatsen trainen, als dit er ook eerst af moet en dan bij moet om je ergens bij te zetten zal het al veel minder vaak gebeuren. Zet daarbij ook nog eens wat gym vereisten en we zijn goed op weg :)
Uhm... Er moet nu toch al bij een level 10 gym 12000 vanaf om de onderste eruit te schoppen?

Voordat Niantic het gym systeem aanpakt, zullen ze eerst de botters en spoofers weg moeten werken.
Ik heb er gewoon bij gestaan, een gym hier in Papendrecht welke werd aangevallen.
Ik stond zelf naast de gym (was aan het farmen, staat een stop naast de gym) en de gym verandert van rood naar blauw, terwijl er behalve mij en mijn zwager niemand te zien was binnen een straal van tenminste 50 a 60 meter.

Spoofers en botters hebben enorm veel voordelen tegenover de reguliere speler.
Niet alleen dat ze automatisch meer pokemon vangen, meer kilimeters lopen en dus meer eieren uit kunnen lopen.
In veruit de meeste gevallen domineren ze de gyms, waardoor ze dus veel pokecoins ontvangen, vaarmee ze weer incubators en lucky eggs van kunnen kopen, en dus meer eieren uit kunnen broeden en meer xp krijgen bij het pokemon vangen en stops draaien en zo is de cirkel weer rond.

Zo lang de botters en spoofers hun gang kunnen blijven gaan zal deze scheefgroei blijven.

Daarnaast heeft de gemiddelde spoofer/botter meer dan 1 account, waardoor er dus extra gym plaatsen bezet worden gehouden en de reguliere speler nog minder kans heeft op een plekje in een gym.

• freggell
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06-08-2024
ArcticTiger schreef op donderdag 6 april 2017 @ 16:23:
[...]

Uhm... Er moet nu toch al bij een level 10 gym 12000 vanaf om de onderste eruit te schoppen?
Nope dat is maximaal 2001 prestige.

De laatste pos is 50.000 en je kan dat eventueel wel iets hoger krijgen. Maar het als je onder de 50.000 komt is de eerste pokemon eruit.

• Haan
  • Registratie: Februari 2004

Haan

dotnetter

Mooi, de Machamp is ook in de pocket, met counter en close combat als moves, wat zo te zien de beste combi is :)

Nu alleen nog de laatste 7 abra candy lopen :)

Kater? Eerst water, de rest komt later

• murphsy
  • Registratie: Januari 2009

murphsy

Product Monkey

Wat mij betreft is het gym systeem sowieso totaal broken. Gyms zijn een belangrijk onderdeel van de game maar wordt voor de 'normale' speler pas na maanden spelen toegankelijk. Ik speel zelf sinds release dag 1 en ben nu net lvl 24, een tijdje voor gen 2 kon ik nog wel meekomen in gyms maar nu kan ik dat vergeten. Ik krijg dus nooit coins binnen, waardoor mijn achterstand vooral uitloopt. Daarnaast is het enorm eenzijdig in gyms, gewoon 10 dezelfde erin is wat ik hier meestal zie. Blissey of Gyarados, en dan in een 50% mix, is ongeveer de totale diversiteit hier. Heel af en toe een Dragonite. Mijn hoogste (nu een 1845 Gyarados (met Bite en Dragon Pulse, lucky me ;)) gaat er tegen de onderste van een lvl 10 gym al af.

Hebben ze ook nog mijn Lapras generfed ;)

Kortom: door zoveel functionaliteit en het hele rewards systeem buiten het bereik van de 'casual' te houden voorkom je dat Pokemon Go spelers aan zich bindt.

(ik weet dat een deel van de diehards vind dat inzet beloond moet worden, maar meer plezier voor meer spelers zorgt uiteindelijk voor meer plezier voor iedereen)

• CaptJackSparrow
  • Niet online
murphsy schreef op donderdag 6 april 2017 @ 17:35:
Wat mij betreft is het gym systeem sowieso totaal broken. Gyms zijn een belangrijk onderdeel van de game maar wordt voor de 'normale' speler pas na maanden spelen toegankelijk. Ik speel zelf sinds release dag 1 en ben nu net lvl 24, een tijdje voor gen 2 kon ik nog wel meekomen in gyms maar nu kan ik dat vergeten. Ik krijg dus nooit coins binnen, waardoor mijn achterstand vooral uitloopt. Daarnaast is het enorm eenzijdig in gyms, gewoon 10 dezelfde erin is wat ik hier meestal zie. Blissey of Gyarados, en dan in een 50% mix, is ongeveer de totale diversiteit hier. Heel af en toe een Dragonite. Mijn hoogste (nu een 1845 Gyarados (met Bite en Dragon Pulse, lucky me ;)) gaat er tegen de onderste van een lvl 10 gym al af.

Hebben ze ook nog mijn Lapras generfed ;)

Kortom: door zoveel functionaliteit en het hele rewards systeem buiten het bereik van de 'casual' te houden voorkom je dat Pokemon Go spelers aan zich bindt.

(ik weet dat een deel van de diehards vind dat inzet beloond moet worden, maar meer plezier voor meer spelers zorgt uiteindelijk voor meer plezier voor iedereen)
Nou is level 24 ook niet écht hoog en dan ben je inderdaad een behoorlijk casual speler. Niks mis mee natuurlijk maar voor mijn stap van L33 naar 34 moest ik 1.000.000 XP verzamelen en van L32 naar 33 750.000 terwijl je voor L24 'slechts' 560.000 XP nodig hebt. Niantic ziet ook veel liever dat jij gewoon de spulletjes die je wilt hebben van ze koopt met muntjes uit de shop. Ze moeten het érgens mee verdienen. Mede daarom zal het ook bewust niet té gemakkelijk zijn gemaakt door Niantic want dan verdienen ze niks.

Verwijderd

heb weer een nieuw 10km ei gehad vandaag, hopelijk de 13e mantime!

• aljooge
CaptJackSparrow schreef op donderdag 6 april 2017 @ 15:35:
Het feit dat beginnende spelers eerst een redelijk niveau moeten bereiken voordat ze een beetje kunnen meekomen in gyms is wel flink wat makkelijker geworden door de in hoeveelheid aanzienlijk toegenomen spawns. In de vroegere periode deed je er meer uren over om bijv. L25 te bereiken dan nu. Een paar weken actief spelen is geen onoverkomelijke en ook geen echt onredelijke vereiste om in gyms te kunnen spelen.

Ik heb gisteravond de afgelegen gym weer bezocht en daar voor de tweede keer een L10 gym neergehaald en naar L5 opgebouwd. Toen ik weer terug was en aan het farmen was kreeg ik mijn beest alweer terug. Ik ben er toen ik vol was dus nóg een keertje heen gefietst en er de nu enkele speler van wéér een andere kleur uitgemieterd en hem wéér opgebouwd. Vraag me af of de spoofers nu voor de zekerheid maar even een andere kleur account uit hun assortiment hebben gekozen. Het heeft mij in elk geval weer 30 fietskilometers opgeleverd. oOo

Hij staat nog steeds. Vraag is voor hoelang. Ze krijgen hem voorlopig niet van mij. 8)
20 gyms bezetten en vasthouden? Dat gaat hier nooit lukken. Wat een slecht idee. Ik blijf niet bezig met gyms.

• CaptJackSparrow
  • Niet online
aljooge schreef op donderdag 6 april 2017 @ 19:02:
[...]

20 gyms bezetten en vasthouden? Dat gaat hier nooit lukken. Wat een slecht idee. Ik blijf niet bezig met gyms.
En daardoor dus een self-limiting effect wat meer ruimte laat voor anderen. ;)

• aljooge
CaptJackSparrow schreef op donderdag 6 april 2017 @ 19:03:
[...]

En daardoor dus een self-limiting effect wat meer ruimte laat voor anderen. ;)
Ik trap liever anderen eruit om alles zelf te veroveren, dat is het spel. })

• FireAge
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08:50
Misschien gyms een max xp geven van 100.000 oid? En dat je eerst 50.000 weg moet shaven voor de onderste wegvalt?
Als een gym lvl10 is groeit de xp elke dag gratis met 10k xp tot de 100k bereikt is?
En natuurlijk kun je ook doortrainen om hem tot 100k te krijgen.

• Bobje
demo31051987 schreef op donderdag 6 april 2017 @ 14:01:
Net eindelijk mijn Gen 1 Pokedex gevuld. Had er nog eentje nodig... Snorlax. En wat gebeurd er, zit je lekker te eten in de kantine van je werk, open je toevallig Pokemon Go, ja hoor... Snorlax op het enige spawnpoint waar ik hier bij kan!

*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
aan jouw nickname te zien ben je een spoofer/bot 😘

Ik moet nu die giraf nog, en de tyranitar. Unown en de locals gaan t m echt niet worden, ga ik ook niet m'n best voor doen. Heb ook een nieuwe werkgever en zijn schepen varen niet in de buurt ban Latijns Amerika of de evenaar, dus dat wordt of geluk aan boord of een dure vakantie boeken 😜. 233 staat de teller nu! 87 van de tweede generatie. Naar plezier en uitdaging is echt weg. Sta alleen balletje te gooien, gyms is ook niet leuk meer en na t event is t gewoon alleen maar lopen met de rugzak en een hoop proviand. Paasevent is niet bevestigd toch?

[ Voor 37% gewijzigd door Bobje op 06-04-2017 23:01 ]

• CaptJackSparrow
  • Niet online
Ik zat net weer eens even wat Engelse commentaren van spelers te lezen. Is niet mals wat mensen allemaal aan problemen ervaren en hoe ze daarover denken richting Niantic.

Google Play: Pokémon GO

Ik vraag me af of Niantic niet beter het gymspel als betaalde uitbreiding van het spel had kunnen aanbieden. Gratis pokies vangen en misschien vijf keer gratis in gyms kunnen zitten en knokken en na die kennismaking voor €2,50 het gymspel unlocken waardoor ze dan ook veel minder nadruk hadden hoeven te leggen op verkopen van muntjes in de shop en verdienen in gyms voor iedereen makkelijker hadden kunnen maken met een heel ander type gymspel met meer diepte en zonder de beperking van 10 beesten die een gym vol maken. Die €2,50 is voor de meeste mensen niet echt een obstakel en heel veel mensen die nu niets hebben uitgegeven aan het spel hadden die €2,50 dan waarschijnlijk ook betaald. Voor dat geld wil men die lol wel uitproberen en dan hadden ze misschien een veelvoud van hun huidige inkomsten opgehaald waarmee je dan het spel nog vele jaren kunt bekostigen.

En dan PoGo 2.0 introduceren. ;)

Verwijderd

CaptJackSparrow schreef op donderdag 6 april 2017 @ 23:06:
Ik zat net weer eens even wat Engelse commentaren van spelers te lezen. Is niet mals wat mensen allemaal aan problemen ervaren en hoe ze daarover denken richting Niantic.

Google Play: Pokémon GO

Ik vraag me af of Niantic niet beter het gymspel als betaalde uitbreiding van het spel had kunnen aanbieden. Gratis pokies vangen en misschien vijf keer gratis in gyms kunnen zitten en knokken en na die kennismaking voor €2,50 het gymspel unlocken waardoor ze dan ook veel minder nadruk hadden hoeven te leggen op verkopen van muntjes in de shop en verdienen in gyms voor iedereen makkelijker hadden kunnen maken met een heel ander type gymspel met meer diepte en zonder de beperking van 10 beesten die een gym vol maken. Die €2,50 is voor de meeste mensen niet echt een obstakel en heel veel mensen die nu niets hebben uitgegeven aan het spel hadden die €2,50 dan waarschijnlijk ook betaald. Voor dat geld wil men die lol wel uitproberen en dan hadden ze misschien een veelvoud van hun huidige inkomsten opgehaald waarmee je dan het spel nog vele jaren kunt bekostigen.

En dan PoGo 2.0 introduceren. ;)
Echt niet. Dan is het spel uiteindelijk niet meer free to play. Zo ben ik ook gestopt met runescape omdat je een gebied had voor enkel betalende spelers.
Niantic verdiend geld genoeg. Ik hoor af en toe tot mijn verbazing dat mensen geld uitgeven aan bv gewone ballen die wel belachelijk duur zijn.
In het begin heb ik wel een google play kaart gekocht van een cadeaubon die ik nog had liggen.
Vandaag ook een google plus ontvangen. Waarom ook niet want ik speel het elke dag minstens een uur . ;)

• schaapiej
Bobje schreef op donderdag 6 april 2017 @ 22:54:
Paasevent is niet bevestigd toch?
Er is inderdaad (nog) niks bevestigd.
Zal wel op de dag zelf gebeuren Niantic kennende :p

<GoT>NightStalker

• Extigo
  • Nu online
Bobje schreef op donderdag 6 april 2017 @ 22:54:
[...]
aan jouw nickname te zien ben je een spoofer/bot 😘

...
Haha, zeker door mijn 31051987. Helaas voor jou, dat is mijn geboortedatum :P

• Shadow_J
  • Nu online
CaptJackSparrow schreef op donderdag 6 april 2017 @ 23:06:
Ik vraag me af of Niantic niet beter het gymspel als betaalde uitbreiding van het spel had kunnen aanbieden.
Op dat vlak mis je dan wel een hoofdgedeelte van het concept > Pokemon gaat 1 om vangen / 2 je kracht meten met anderen. Daardoor dat ook zoveel mensen het noodzakelijk dat er ook een PvP gedeelte komt. Gyms zijn een leuke krachtmeting, maar tegen vrienden kunnen battlen is echt wel iets dat er ook moet komen.

Dan de vraag moet dit betalend zijn > Velen van ons hebben waarschijnlijk minstens een 10tje gestort op het spel, dus zouden wel direct dit deel 'unlocked' hebben. Het zou verder ook het kindvriendelijke deel van het spel veel minder maken. Het lijkt me eerder dat vb keuze van team / het gym waardig zijn beter enige levels kan opgetrokken worden. Velen verwachten al van level 5 dat je het kan doen omdat je dan al de keuze krijgt. De meesten weten zelfs nog niet hoe het spel in elkaar zit. Ik zou zeggen om om dit vlak enkele mijlpalen in het spel te bouwen waardoor je extra toegangen krijgt.

Ik heb er geen probleem mee dat er een zekere inzet moet zijn voordat bepaalde dingen mogelijk zijn in een game. Volgens mij ligt hier de lat veel te laag waardoor de verwachtingen totaal niet overeenkomen met de werkelijkheid :)

Verwijderd

Gistere avond(nacht) een gezamelijke actie uitgevoerd en 13 lvl 10 gyms in 2 naburige gemeentes plat gegooid. Daar zit een groep van wl heel fanatieke spelers die dit niet verwacht hadden.

Nu krijgen ook de lage spelers daar wat kans om gyms te verslaan ;)

Vanmorgend hebben ze als tegenreactie onze 4 gyms platgegoooid ;w

274 gym gevechten gedaan zonder de eerste gym mee te tellen en in totaal 6.5 uur bezig geweest 8)7
31.5K exp erbij

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2017 14:14 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 14:07:
13-4, toch een mooie score ;-)

• Shadow_J
  • Nu online
Verwijderd schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 14:07:
Gistere avond(nacht) een gezamelijke actie uitgevoerd en 13 lvl 10 gyms in 2 naburige gemeentes plat gegooid. Daar zit een groep van wl heel fanatieke spelers die dit niet verwacht hadden.

Nu krijgen ook de lage spelers daar wat kans om gyms te verslaan ;)

En zo start je een oorlog dat wel enkele weken kan duren :)

Wel eens leuk om te doen met groep, alleen wil je dit niet starten omdat dan andere mensen van teams wel eens persoonlijk kunnen gaan en je uit elke gym halen waar je in zit.

Verwijderd

Shadow_J schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 14:14:
[...]

En zo start je een oorlog dat wel enkele weken kan duren :)

Wel eens leuk om te doen met groep, alleen wil je dit niet starten omdat dan andere mensen van teams wel eens persoonlijk kunnen gaan en je uit elke gym halen waar je in zit.
Dat was de bedoeling :P
Ik zit nogal verspreid over een grote opervlakte met mijn gyms. Dus als zij mij persoonlijk willen terugpakken dan weten ze me normaal niet te vinden.
Zolang het maar sportief blijft en ze niet echt liggen dreigen natuurlijk.

edit: de 2 gemeentes langs de andere kant heeft nog eens 14 gele lvl 10 gyms dus er is nog wat werk te doen. Ook even fanatiek maar sportievere tegenstanders. Minder wraakgevoelig die mannen.
De slachtoffers vannacht waren rood en ik blauw.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2017 14:28 ]

• Shadow_J
  • Nu online
Verwijderd schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 14:19:
[...]

Dat was de bedoeling :P
Ik zit nogal verspreid over een grote opervlakte met mijn gyms. Dus als zij mij persoonlijk willen terugpakken dan weten ze me normaal niet te vinden.
Zolang het maar sportief blijft en ze niet echt liggen dreigen natuurlijk.

edit: de 2 gemeentes langs de andere kant heeft nog eens 14 gele lvl 10 gyms dus er is nog wat werk te doen. Ook even fanatiek maar sportievere tegenstanders. Minder wraakgevoelig die mannen.
De slachtoffers vannacht waren rood en ik blauw.
Het is wel eens leuk om te doen, zeker als je mooi verspreid zit over een grotere oppervlakte qua stabiele gyms. Dan moet je niet speciaal revives en potions sparen om aan je coins te raken. En terwijl levert het ook nog eens mooi wat Xp op :)

• P.K.
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 07:48
schaapiej schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 07:23:
[...]

Er is inderdaad (nog) niks bevestigd.
Zal wel op de dag zelf gebeuren Niantic kennende :p
Laatste tijd zijn ze wel redelijk duidelijk qua communicatie toch? :P
Als er een paasevent komt zal er woensdag wel wat bekend worden.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 6 april 2017 @ 18:56:
heb weer een nieuw 10km ei gehad vandaag, hopelijk de 13e mantime!
Helaas het was een Snorlax, wat heb ik daar aan?:(

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:37
Wow, kom ik daar zowaar vanmiddag in centrum Lelystad een 89% IV Tangela tegen! De beste Tangela die ik ooit gevangen had was al drie kwart jaar geleden en maar een "Above average". Dus hier ben ik erg mee in mijn nopjes! :)
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/aVML2mF.jpg

Verwijderd

Ik vind gyms juist leuk! Tof om met vrienden op pad te gaan om te veroveren en te bouwen. Ik zou er alleen voor willen pleiten dat je niet meer alleen of met 2 een gym kan claimen maar dat je echt moet samen werken. En iets met spoofers :)

• murphsy
  • Registratie: Januari 2009

murphsy

Product Monkey

Nouja als je al als behoorlijk casual wordt gezien na 600km Pokemon denk ik dat mijn punt wel gemaakt is over de toegankelijkheud haha.

Fysiek met meerdere mensen naar een gym gaan lukt in mijn gezinsleventje helaas niet. Dat ik daardoor meteen niks kan doen vind ik wel een gemis aan pogo. Maar beetje eitjesuitlopen en af en toe wat evolven is vooralsnog leuk.

Verwijderd

murphsy schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 18:58:
Nouja als je al als behoorlijk casual wordt gezien na 600km Pokemon denk ik dat mijn punt wel gemaakt is over de toegankelijkheud haha.

Fysiek met meerdere mensen naar een gym gaan lukt in mijn gezinsleventje helaas niet. Dat ik daardoor meteen niks kan doen vind ik wel een gemis aan pogo. Maar beetje eitjesuitlopen en af en toe wat evolven is vooralsnog leuk.
Een speler alleen kan zeker ook het een en ander uitsteken. Als je een gym hebt die je vanaf thuis op je map hebt liggen dan kan je deze als persoonlijke gym cleamen. Gooi hem elke dag maar eens plat. Ze gaan hem echt niet elke dag naar lvl 10 trainen.
1 uur per dag spelen is al genoeg. Dan zie je maar niet naar het nieuws ;)

Met een groep whatsapp van 16 is het ook nog steeds moeilijk om af te spreken maar soms kunnen degenen die op voorhand zeiden dat ze weinig tijd hadden om af te spreken mee. Ook degene met kindjes ;)

• ArcticTiger
Zeau ik ben er ff helemaal klaar mee...

Naast de random crashes en lag...
Zojuistmet mijn zwager een blauwe gym neergehd en 2 pokemon erin gezet (wij zijn geel).
We blijven op dezelfdeplek, roken (nou ja, hij rookt) een sigaret, kijken vervolgens ol het scherm om te zien dat
a) de gym rood is en
b) er 3(!) pokemon in staan.
In die 5 minuten niemand gezien.

Door gefietst naar de volgende gele gym om deze te uppen zodat wij er bij in kunnen, eerst heerlijke lag, om vervolgens maar helemaal te crashen.

En tot overmaat van ramp krijg je een 1110 skarmory uit je 10km ei...

Oftewel wederom rampzalige avond waarbij de enige activiteit het draaien van stops is en het negeren van natu, hoho, pidgey, ratata, spinarak, murkrow, goldeen en aanverwante rommel...

Verwijderd

Pff mijn vijand bouwt even op een uur 4 lvl 10 gyms op vanaf lvl 1

Binnen 3.5 uur stonden hun 13 gyms lvl 8 of hoger |:(

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2017 10:18 ]

Verwijderd

Vandaag een Togetic in het wild gevangen. :) Scheelt me een hoop km lopen aangezien ik pas 6 Togepi candy had.

• Cartman!
  • Niet online
Een Natu uit n 5KM ei :( Het is de laatste tijd echt waardeloos met die dingen...

• schaapiej
Cartman! schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 08:27:
Een Natu uit n 5KM ei :( Het is de laatste tijd echt waardeloos met die dingen...
Hehe die had ik gister ook, erg fijn!
Intussen 3x 10km (3x Mantine? :X) klaar staan dus kom maar op met een leuk event aankomend weekend :+

<GoT>NightStalker

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Spuit 11 zeker, maar....

Eindelijk een nieuw loginscreen. Zal tijd worden het is alweer bijna oud en nieuw ondertussen.

Zijn er nog noemenswaardige dingen gevonden in de update?

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

readytoflow schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 09:29:
Zijn er nog noemenswaardige dingen gevonden in de update?
Behalve dat die wél succesvol opstart en inlogt i.t.t. 0.59.2? :P

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• CaptJackSparrow
  • Niet online
Een scroll handle. *O*

Heeft maar 9 maanden geduurd voordat ze er achter kwamen dat dat handig is. :F Ik was ondertussen redelijk handig geworden met die priegel scroll positie indicator te pakken maar groter is in dit geval absoluut beter.

Alleen is die permanente scroll positie indicator nu dan weer weg. Wat weer dom is want de scroll handle verdwijnt na een seconde en als je niet meer weet waar die staat kun je niet je vinger daar neerzetten en direct gaan scrollen maar moet je de lijst eerst een stukje swipen waardoor de handle weer zichtbaar wordt zodat je weet waar je die handle kunt pakken zodat je in tweede instantie met die handle kunt scrollen.

Het is weer typisch Niantic. Als je iets toevoegt moet je blijkbaar ook altijd iets verwijderen of zo? Het is een betrekkelijk detail maar waarom kan het nou niet alléén maar een verbetering zijn en moet er ook weer iets slechter worden? :X

• ramones73
CaptJackSparrow schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 10:43:
Een scroll handle. *O*

Heeft maar 9 maanden geduurd voordat ze er achter kwamen dat dat handig is. :F Ik was ondertussen redelijk handig geworden met die priegel scroll positie indicator te pakken maar groter is in dit geval absoluut beter.

Alleen is die permanente scroll positie indicator nu dan weer weg. Wat weer dom is want de scroll handle verdwijnt na een seconde en als je niet meer weet waar die staat kun je niet je vinger daar neerzetten en direct gaan scrollen maar moet je de lijst eerst een stukje swipen waardoor de handle weer zichtbaar wordt zodat je weet waar je die handle kunt pakken zodat je in tweede instantie met die handle kunt scrollen.

Het is weer typisch Niantic. Als je iets toevoegt moet je blijkbaar ook altijd iets verwijderen of zo? Het is een betrekkelijk detail maar waarom kan het nou niet alléén maar een verbetering zijn en moet er ook weer iets slechter worden? :X
Lol , zo +1 dit !

(zat 5 min geleden bijna woord voor woord hetzelfde te denken toen ik po go open had)

• schaapiej
In de nieuwe APK zijn op de achtergrond, uiteraard, weer wat nieuwe dingen. Zag op TheSilphRoad nog niets staan maar kwam ergens anders wel het volgende tegen:
Dit keer zijn er veel van deze extra opties in de update te vinden:
  • Inwisselbare codes
  • Inwisselknoppen
  • Nieuwe uiterlijken voor de lucht
  • Verbetere Pokéstop-code (alleen programmeertaal-update)
  • Persoonlijke notificatiebox
Daarnaast zijn de bugfixes bekend:
  • Snellere laadtijden
  • Gyms werken zonder vertragen
  • Juiste datum voor eieren
  • Ontwijken tijdens gymgevechten is verbeterd
Bron
En nog wat geruchten over de mogelijkheden voor een Paasevent.
We gaan 't zie deze week...

Edit: ik heb in ieder geval de juiste datums bij de eieren staan dus dat deel klopt! :p

[ Voor 4% gewijzigd door schaapiej op 08-04-2017 12:20 ]

<GoT>NightStalker

• RigolleM
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14:19
Afbeeldingslocatie: https://pokemongopocket.com/wp-content/uploads/2017/04/pokemon-go-easter-event-1024x538.png

Nog meer Blisseys in de Gyms :'(

• Spike_wolf
  • Nu online

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Die afbeelding hoort bij een speculatie artikel zonder feiten en zegt dus helemaal niets?

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Pagina: 1 ... 83 ... 100 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is niet de bedoeling dat hacks, cheats, GPS-spoofs of dataminers besproken worden op dit forum. Ook is het bespreken van 3rd party apps en sites niet toegestaan die gegevens gebruiken/zichtbaar maken die normaal gesproken niet zichtbaar zijn. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers. Discussie over het gebruik van IV calculators is wel toegestaan.

Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.

Online IV calculator
Evolve calculator
Pokémon movesets
Server status