Die 100%Blissey is wel leukA-Jay schreef op zondag 26 februari 2017 @ 09:15:
Nu in totaal 8 beesten met een 100% IV
- Wooper
- Venomoth
- Fearow
- Tentacruel
- Poliwrath
- Goldduck
- Arkanine
- Blissey
Net uit mijn 10km ei weer een dratini, en er zit er nog 1 in. Het word tijd voor aero of een snorlax...
Een gym die vol zit met 10 blissies
Dat zou een ramp zijn
Toch leuk hoe je de ene dag blij bent met een Aerodactyl, en de volgende dag komt er nog een Aerodactyl uit een ei en voelt het een beetje kut...
ach, heb weer 3x 10km in m'n inventory dus wie weet of er nog wat leuks uit gaat komen!
Vanochtend een rondje Sonsbeek gedaan, redelijk goede vangst en eieren daar en op de terugweg naar huis.
O.a. Slugma, 2x Cyndaquil waarvan de 1e meteen CP678 met 93% IV is, Togepi, Mantine, Aerodactyl (grmbl
), Houndour, Girafarig, Teddiursa (van 84%) en Snorlax. Verder een heleboel van t standaard spul..
Venusaur en Chikorita wel op de radar gehad maar moesten we een eind voor omrijden.. jammer maar helaas!
Daarnaast een Porygon2 kunnen maken en mijn een 89% Dophan gemaakt (CP1706 met Counter / Earthquake).
Vanochtend een rondje Sonsbeek gedaan, redelijk goede vangst en eieren daar en op de terugweg naar huis.
O.a. Slugma, 2x Cyndaquil waarvan de 1e meteen CP678 met 93% IV is, Togepi, Mantine, Aerodactyl (grmbl
Venusaur en Chikorita wel op de radar gehad maar moesten we een eind voor omrijden.. jammer maar helaas!
Daarnaast een Porygon2 kunnen maken en mijn een 89% Dophan gemaakt (CP1706 met Counter / Earthquake).
Je had het goed voorspeld, kwam geen evolve item uit de 7-day streak, sowieso nu dus al een week geen item meer gekregen en toch minimaal 300+ stops gedraaid (veel op oude gracht en was in Bucharest). Nu maar weer hopen dat er toch ooit weer eentje uitkomt..readytoflow schreef op zaterdag 25 februari 2017 @ 20:57:
[...]
Ik wil geen spelbreker zijn hoor, maar het is hier vanaf vandaag een week geleden dat we een evolutie item gekregen hebben.
Hoopte ook op de 7-day streak. Maar de twee keer dat we die hebben gehad, zat er geen evolutie item bij.
Eerste 2 dagen twee items uit random stops. Daarna niks meer. Mijn vrouw speelt eenstuk minder maar wel dagelijks, die heeft nog niet één item.
Heb nog nooit een 100%IV gehad. Sterkste is mijn 98%IV Gyarados met bite en hydropump. Ook niet verkeerd
Hier dus ook geen item na de 7-day streak. Wel weer 2 x 10km eierenModdie schreef op zondag 26 februari 2017 @ 11:02:
[...]
Je had het goed voorspeld, kwam geen evolve item uit de 7-day streak, sowieso nu dus al een week geen item meer gekregen en toch minimaal 300+ stops gedraaid (veel op oude gracht en was in Bucharest). Nu maar weer hopen dat er toch ooit weer eentje uitkomt..
Prima hardloop rondje op deze wijze.
[ Voor 4% gewijzigd door GroeneThee op 26-02-2017 12:05 ]
Ook hier vandaag géén evolutie item bij de 7-day spin streak... inmiddels wel in totaal 4 stuks gespind. En ja, ik spin veeeeel.... ondanks dat ik op mijn werk in de verste verte geen stops heb
Drop-Rate van evolution-items is momenteel rond de 0,14% (bron: artikel). Dat betekent gemiddeld eens op de ~700 items. Met zo'n 3a4 items per stopspin is het dus gemiddeld eens in de 200spins een item. Een paar honderd spins 'droog staan' is dus niet zo uitzonderlijk helaas...
Ikzelf vind het ergens wel leuk dat de items zo zeldzaam zijn, ik vraag me alleen af wat ik met die 390+ Scyther-candy moet doen...
Ikzelf vind het ergens wel leuk dat de items zo zeldzaam zijn, ik vraag me alleen af wat ik met die 390+ Scyther-candy moet doen...
Ook hier geen evolution item uit de stop. Jammer want ik keek er wel een beetje naar uit
wel 12 Pokéballs, 1 great ball en 4 ultra balls. Super nuttig man
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Het meisje ziet dat we weer een klein beetje dust (100k) hebben verzameld en wil graag een toppertje maken, dus niet alleen evolueren maar ook levelen.
Nu hebben we op dit moment twee gegadigde:
1) Draitine (CP485) 96%IV
Om te maxen: 231 snoepjes(aanwezig!) en 116k stof. Eind resultaat CP3229
2) Snorlax (CP1884) 84%IV
Om te maxen: 106 snoepjes (60 snoepjes missend) en 116k stof. Eind resultaat CP 2991
Mijn voorkeur gaat uit naar de Dragonite voor de positie in de gym al is een Snorlax(Lick, heavy Slam) een stukje lastiger. Mijn dochter wil graag de "Dikke Kat" sterk maken
Wie kan er wat zinnigs over zeggen?
Om te maxen: 106 snoepjes (60 snoepjes missend) en 116k stof. Eind resultaat CP 2991
Mijn voorkeur gaat uit naar de Dragonite voor de positie in de gym al is een Snorlax(Lick, heavy Slam) een stukje lastiger. Mijn dochter wil graag de "Dikke Kat" sterk maken
Ik stond 1000+ items droog en gisteren 3 items op 40-50 stopsjochem05 schreef op zondag 26 februari 2017 @ 13:42:
Drop-Rate van evolution-items is momenteel rond de 0,14% (bron: artikel). Dat betekent gemiddeld eens op de ~700 items. Met zo'n 3a4 items per stopspin is het dus gemiddeld eens in de 200spins een item. Een paar honderd spins 'droog staan' is dus niet zo uitzonderlijk helaas...
Ikzelf vind het ergens wel leuk dat de items zo zeldzaam zijn, ik vraag me alleen af wat ik met die 390+ Scyther-candy moet doen...![]()
En ik zit ook met 400+ Scyther en 375 Onix candies , hebben die ook nog eens hetzelfde item nodig ...
(en nee geen nesten , gewoon " lucky " met 10km's)
Ik zou voor de Sorlax gaan, die is veel lastiger te verslaan in gyms. Zo'n Dragonite is eigenlijk veel te makkelijk te verslaan in gyms, goede Cloyster of Lapras op de helft van de cp is vaak al voldoende.GroeneThee schreef op zondag 26 februari 2017 @ 14:02:
Het meisje ziet dat we weer een klein beetje dust (100k) hebben verzameld en wil graag een toppertje maken, dus niet alleen evolueren maar ook levelen.
Mijn voorkeur gaat uit naar de Dragonite voor de positie in de gym al is een Snorlax(Lick, heavy Slam) een stukje lastiger. Mijn dochter wil graag de "Dikke Kat" sterk maken![]()
En met een 3k snorlax zit je vaak hoog genoeg in de gyms. Daarnaast geeft volgens mij de wens van je dochter de doorslag
Je zou ook eerst kunnen kijken wat voor moveset je dragonite gaat krijgen, als het Dragon Tail, Outrage is, dan mogelijk die maxen, dat is nu met stip de beste attacker, en tevens een zeer goede defender.
[ Voor 8% gewijzigd door sankao op 26-02-2017 15:01 ]
9760Wp ZO(145°) @SE9K, 6480Wp ZW (235°), 2960Wp NO(50°) @SE7K-RWS
En ik was eindelijk blij dat mijn lokale park een Scyther nest is geworden met 3 cluster spawnsEn ik zit ook met 400+ Scyther
In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams
Zelfde is bij mij vandaag gebeurd. Eerste 7-streak pokestop maar ook geen evo-itemiBugged schreef op zondag 26 februari 2017 @ 16:28:
20 (!) items uit mijn 1e pokestop van de dag + 7-streak pokestop, maar geen evo-item
[afbeelding]
Heb wel al eerder een Sun Stone gekregen van een Pokestop eerder deze week. Wellicht heeft dag invloed gehad?
Verwijderd
Als je 1 scyter max naar lvl 40 dan zijn die candy direct wegjochem05 schreef op zondag 26 februari 2017 @ 13:42:
Ikzelf vind het ergens wel leuk dat de items zo zeldzaam zijn, ik vraag me alleen af wat ik met die 390+ Scyther-candy moet doen...![]()
Evo item was enkel in het begin gegarandeerd en hebben ze al snel verandert dus je moet niet verbaaest zijn dat je er dan geen krijgt.
Bij mij precies hetzelfde helaas. Een keer Sun-Stone en voor de rest niks meer. Bij de 7th day streak ook niks en om niet te liegen heb ik zeker al ruim 1000 pokestops gedraaid sinds Gen2.Kalloewase schreef op zondag 26 februari 2017 @ 16:33:
[...]
Zelfde is bij mij vandaag gebeurd. Eerste 7-streak pokestop maar ook geen evo-item![]()
Heb wel al eerder een Sun Stone gekregen van een Pokestop eerder deze week. Wellicht heeft dag invloed gehad?
Kleine update op voorgaande post:
nagasy in "\[iOS/Android] Pokémon GO - Deel 4"
Sinds vanavond ben ik uit all mijn gyms gesmeten.
Geen enkele gym is geflipt door een ander team.
Dit kwam ik ter conclusie na 15 min rondrijden
.
Alles is hier nu blauw in de veel te wijde omgeving.
Allemaal level 10 gyms.
Daarmee stopt ook al het plezier in het spel voor mij.
Want geen gyms is ook geen coins meer om incubators te kopen.
Dit kwam ik ter conclusie na 15 min rondrijden
Allemaal level 10 gyms.
[ Voor 11% gewijzigd door nagasy op 26-02-2017 20:51 ]
Battle.net: NagaByrd#2844
Ik heb in mijn directe omgeving weinig stabiele gyms, ben juist op een gegeven moment op zoek gegaan naar wat meer afgelegen gyms. En level vaak meteen een aantal levels omhoog indien mogelijk. Ben er toevallig weer uit een aantal gegooid dus mag van de week weer aan de bak. De tip die ik op heb gevolgd is zoek juist afgelegen gyms, niet bereikbaar voor auto's.nagasy schreef op zondag 26 februari 2017 @ 20:49:
Kleine update op voorgaande post:
Dit kwam ik ter conclusie na 15 min rondrijden.
Allemaal level 10 gyms.
Hier zijn alle 4 de gyms sinds een paar dagen opeens level 10 blauw..en echt met allemaal namen die ik hier nog nooit heb gezien..heel vreemd..
Normaal flipte de gyms hier elke dag, en blauw was altijd heel actief met dezelfde mensen..heel vaag allemaal..morgen de eerste maar weer eens slopen..
Normaal flipte de gyms hier elke dag, en blauw was altijd heel actief met dezelfde mensen..heel vaag allemaal..morgen de eerste maar weer eens slopen..
Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.
Het zou goed zijn dat alles weer eens op 0 begint. Soms sloop ik ook gyms omdat die gym zolang al staat. Gewoon effe verversen. Nieuwe mensen een kans geven. Sommige zijn zelfs al niet meer spelende..
Blijft wel frapant dat sommige mensen zo vaak betere Pokemons krijgen.sankao schreef op zondag 26 februari 2017 @ 01:11:
Net mijn vijfde Larvitar uit een ei, meteen maar een Tyranitar gemaakt.
Helaas geen Stone Edge, maar Fire Blast....
Heb sinds Gen2 7 x 10 km ei uit gelopen en alleen maar rommel. Vandaag een rog en een wandelende tak....
Trouwens nu 3 x een Evo Item gekregen, 2 x king en 1 x steel.
Denk dat ik per dag wel rond de 100 pokestops draai (gooi altijd al mijn rode ballen weg) dus had er meer verwacht.
[ Voor 18% gewijzigd door C_V_S op 26-02-2017 21:19 ]
De eerste pikachu met muts is binnen !!!

En gelijk maar een evolutie:

En gelijk maar een evolutie:
[ Voor 185% gewijzigd door Sunfalls op 26-02-2017 22:16 ]
Op zich zou het niet verkeerd zijn dat als er een aantal dagen niet gecashd wordt je dan uit een gym wordt gegooid. Om op die manier inactieve spelers uit een gym te krijgen.
Het valt niet mee om goede stabiele gyms te vinden en te houden. Ik heb pas twee pokies van boven de de 2200 die enigszins gym-waardig zijn.
Het valt niet mee om goede stabiele gyms te vinden en te houden. Ik heb pas twee pokies van boven de de 2200 die enigszins gym-waardig zijn.
Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X
Mij lijkt het een goed idee om na een aanval van een ander team niet de zwakste maar de laatst toegevoegde pokie eruit te laten vallen. Maakt het interessanter om vijandelijke gyms aan te vallen en op te bouwen, en ontmoedigt shavers. Wij zien hier (te) vaak dat je een gym verovert en omhoog traint, en dat je na verloop van tijd steeds verder naar de uitgang zakt omdat "teamgenoten" zo nodig de lagere pokies moeten vervangen door hun hogere. Een last in first out-mechanisme geeft jouw 2200+ pokies ook meer overlevingskans, ik zie zelf mijn 3k+'ers wel een tijdje stand houden maar alles onder de 2800 zie je binnen een paar dagen zomaar weer terugkomen zonder dat de gym geflipt isCAP-Team schreef op zondag 26 februari 2017 @ 22:33:
Op zich zou het niet verkeerd zijn dat als er een aantal dagen niet gecashd wordt je dan uit een gym wordt gegooid. Om op die manier inactieve spelers uit een gym te krijgen.
Opzich eens, maar wat is dan uberhaupt nog het voordeel aan beesten met een hoog CP?sixtiek schreef op zondag 26 februari 2017 @ 23:51:
[...]
Mij lijkt het een goed idee om na een aanval van een ander team niet de zwakste maar de laatst toegevoegde pokie eruit te laten vallen. Maakt het interessanter om vijandelijke gyms aan te vallen en op te bouwen, en ontmoedigt shavers. Wij zien hier (te) vaak dat je een gym verovert en omhoog traint, en dat je na verloop van tijd steeds verder naar de uitgang zakt omdat "teamgenoten" zo nodig de lagere pokies moeten vervangen door hun hogere. Een last in first out-mechanisme geeft jouw 2200+ pokies ook meer overlevingskans, ik zie zelf mijn 3k+'ers wel een tijdje stand houden maar alles onder de 2800 zie je binnen een paar dagen zomaar weer terugkomen zonder dat de gym geflipt is.
Nou, die blijven gewoon sterker in combat dan beesten met een lager CP, dat voordeel blijft natuurlijk. Daaruit vloeit voort dat een gym met veel hoge-CP-beesten minder aantrekkelijk blijft om aan te vallen dan een gym met gemiddeld een lage CP, dus ook dat voordeel blijft bestaan.Richh schreef op maandag 27 februari 2017 @ 00:54:
[...]
Opzich eens, maar wat is dan uberhaupt nog het voordeel aan beesten met een hoog CP?
Wel zal een pokie met hoge CP niet meer automatisch langdurend coins genereren voor zijn baasje dus zal dat baasje zich vaker actief met gym battles moeten gaan bemoeien. Maar dat lijkt me voor het spel in zijn algemeenheid niet verkeerd
Ja hoor, volgende 5KM ei een StaryuHaan schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 10:02:
Wat betreft de eieren, ik krijg steeds maar gen1 beesten uit 5KM eierenekans, psyduck, goldeen
Terwijl het zeker nieuwe eieren zijn van na de gen2 release. En uit de 2KM eieren drie keer op rij een Igglybuff.. Enige goeie was dan een Machop uit 2KM ei omdat ik daar nog flink wat candy voor moet hebben.
Benieuwd wat er morgen uit m'n 10KM ei gaat komen..
Uit de 10KM kwam een wandelende tak, dat was voor mij de eerste dus daar gaan we niet meteen over zeuren
Kater? Eerst water, de rest komt later
Zo even een weekend report.
Evo items: nee ik en mijn vriendin kregen ook geen een bij mijn 7-day streak spin. Zaterdag kreeg ik wel bij een normale stop een evo item, mijn 2de King's Rock. Mijn vriendin naast me in de auto kreeg zelfs 2 items op diezelfde dag...dus totally random.
Verder zondag middag eventjes naar Kijkduin geweest. Niet het beste weer, maar was gewoon te doen
Er is gewoon nog steeds een aardig grote groep die daar gewoon speelt. Die mensen op hun stoeltjes zijn er ook nog
Wat betreft de pokemon, redelijk wat starters kunnen vangen, ben ik aardig blij mee. Verder was er niet zo heel veel bijzonders eigenlijk. Nog steeds super veel magnemites, misschien nog wel meer dan voorheen...Oja en mijn vriendin kwam er op de terugweg achter dat ze een Evo Item had, een Kings Rock....ik had niks 
Gyms, zat zaterdag weer in 14 gyms, ondertussen alweer op 11...Hoop dat dit zo blijft totdat ik kan cashen vanmiddag rond lunchtijd.
Oja en een 10km ei report, Gligar nummer 2 alweer
Evo items: nee ik en mijn vriendin kregen ook geen een bij mijn 7-day streak spin. Zaterdag kreeg ik wel bij een normale stop een evo item, mijn 2de King's Rock. Mijn vriendin naast me in de auto kreeg zelfs 2 items op diezelfde dag...dus totally random.
Verder zondag middag eventjes naar Kijkduin geweest. Niet het beste weer, maar was gewoon te doen
Gyms, zat zaterdag weer in 14 gyms, ondertussen alweer op 11...Hoop dat dit zo blijft totdat ik kan cashen vanmiddag rond lunchtijd.
Oja en een 10km ei report, Gligar nummer 2 alweer
Vanmorgen bij het opstaan start ik pokemon op, kijk even en zie waarempel een wilde Snorlax! In mijn broek gesprongen, shirt en sokken aan en snoeihard naar de pokestop gerend.... maar ik heb hem wel
10 seconden voordat ik bij de stop was was ie gevlucht en stond mijn hart even stil maar toen ik er was, verscheen ie gelukkig nog.
Helaas een IV van 29%, met lick en hyper beam.
Enkel nog Muk (buddy is grimer), machamp (moet nog goede machop vinden), Dragonite (goede dragonair maar pas 55 candies) en een Hitmonchan.
Het einde is in zicht
10 seconden voordat ik bij de stop was was ie gevlucht en stond mijn hart even stil maar toen ik er was, verscheen ie gelukkig nog.
Helaas een IV van 29%, met lick en hyper beam.
Enkel nog Muk (buddy is grimer), machamp (moet nog goede machop vinden), Dragonite (goede dragonair maar pas 55 candies) en een Hitmonchan.
Het einde is in zicht
Ik ben alweer goed op weg in Gen2, tot nu toe 79 Gen2 verzameld, ik moet de volgende nog:
Quilava, al wel 73 candy, maar nog geen goede met hoge IV en hoge CP.
Typhlosion, idem als bovenstaande, maar ook nog wat candy sparen.
Ampharos, nog maar 25 candy, en nog 75 candy nodig.
Bellossom, Nog geen Sun Stone gehad.
Sunflora, Nog geen Sun Stone gehad.
Unown, nog helemaal niet tegen gekomen.
Steelix, Wacht nog op een tweede Metal Coat uit de pokestops.
Houndoom, 37 candy, en ook nog geen goede om te evolven.
Porygon2, Wacht nog op een Upgrade uit een Pokestop.
Hitmontop, Nog geen goede Tyrogue gehad met HP als hoogste stat.
Miltank, Nog niet in het wild gezien, wellicht komt ie een keer uit een ei.
Wow, waar speel jij dat je dat al allemaal bij elkaar hebt?sankao schreef op maandag 27 februari 2017 @ 09:39:
Ik ben alweer goed op weg in Gen2, tot nu toe 79 Gen2 verzameld, ik moet de volgende nog:
Ik zie alleen spinnen, konijnen en uilen (oh en kraaien).
Met heel af en toe een andere pokemon er tussen door.
Tot nu toe 1 10km ei (pineco) en voor de rest krijg ik alleen 5km eieren waar gen 1 pokemon uitkomen.
Same here.. maar moet bekennen dat ik nog geen kilometer gelopen heb.freggell schreef op maandag 27 februari 2017 @ 09:47:
[...]
Wow, waar speel jij dat je dat al allemaal bij elkaar hebt?
Tot nu toe 1 10km ei (pineco) en voor de rest krijg ik alleen 5km eieren waar gen 1 pokemon uitkomen.
Doe alles vanaf mijn werkplaats of vanaf de bank, thuis..
Zit nu op 31/70 als ik mijn Johto-medal aantik.
Groningen, maar ik weet inmiddels al wel waar de goede plekken zijn er waar de meeste interessante pokemons spawnen.freggell schreef op maandag 27 februari 2017 @ 09:47:
[...]
Heeft iemand een idee hoe je je moto 360 kan gebruiken?
Ik zag op google een bericht van september vorig jaar dat het al wel in de code zou moeten zitten.
Echter heb ik geen idee hoe dit zou moeten werken?
Ik zag op google een bericht van september vorig jaar dat het al wel in de code zou moeten zitten.
Echter heb ik geen idee hoe dit zou moeten werken?
Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling
Zou je een paar locaties willen delen?sankao schreef op maandag 27 februari 2017 @ 10:05:
[...]
Groningen, maar ik weet inmiddels al wel waar de goede plekken zijn er waar de meeste interessante pokemons spawnen.
Chikorita nest in Noorderplantsoen, tevens spawned daar ook wel wat andere leuke dingen. Ook heb ik daar al meerdere keren een 10km ei opgehaald met (uiteindelijk) een Larvitar. Ook al twee keer Crobat gevangen daar.
Kardinge, daar spawned regelmatig een Totodile bij de (overdekte) skibaan. Teven ook hier een tweetal 10km eieren met een Larvitar.
Bevrijdingsbos achter Beijum, Wobuffet nest, daarnaast ook redelijk wat diversiteit.
Zernike is ook redelijk wat diversiteit en tevens een regelmatig punt voor Totodile.
Skarmory, Yanma en Slugma spawnen regelmatig in de Korrewegwijk aan de Oosterhamriklaan.
OMG ben nog niet wakker...stop net een 2km ei in me gekochte incubator
Wel net weer een Phanpy uit me ei gekregen, dus die kan ik nu ook evolven.
Ik dacht dat ik al goed onderweg was met 54.
Hoeveel zijn het er in totaal die we kunnen krijgen (zonder region en legendaries)?
Damn, goed bezig jijsankao schreef op maandag 27 februari 2017 @ 09:39:
Hoeveel zijn het er in totaal die we kunnen krijgen (zonder region en legendaries)?
Dat vraag ik mij ook af. Zaterdag zelfs op pad geweest voor Totodile en er een aantal kunnen scoren.freggell schreef op maandag 27 februari 2017 @ 09:47:
[...]
Alleen heb je er toch minimaal 25 nodig voor de 3e evolutie.
Zit hier zelf op 56 Johto region Pokemons. Zit daarnaast op 616 eieren en 1328,1 km gelopen bij level 32.
Volgens mij dus 90.WahWah schreef op maandag 27 februari 2017 @ 10:48:
OMG ben nog niet wakker...stop net een 2km ei in me gekochte incubator![]()
[...]
Damn, goed bezig jijIk dacht dat ik al goed onderweg was met 54.
Heracross alleen zuid-Amerika
Corsola alleen gebied rond de evenaar (Tropen)
Delibird is nog niet in het spel, evenals Smeargle
Zit nu op 3173 km gelopen,1728 eieren uitgebroed, 25.992 pokemons gevangen: Level 37.5
Hehe, en ondertussen ben ik op 1000 xp na level 26!
Haha wow thanks! Ik ga van de week maar even een stukje fietsen.sankao schreef op maandag 27 februari 2017 @ 10:34:
[...]
Chikorita nest in Noorderplantsoen, tevens spawned daar ook wel wat andere leuke dingen. Ook heb ik daar al meerdere keren een 10km ei opgehaald met (uiteindelijk) een Larvitar. Ook al twee keer Crobat gevangen daar.
Kardinge, daar spawned regelmatig een Totodile bij de (overdekte) skibaan. Teven ook hier een tweetal 10km eieren met een Larvitar.
Bevrijdingsbos achter Beijum, Wobuffet nest, daarnaast ook redelijk wat diversiteit.
Zernike is ook redelijk wat diversiteit en tevens een regelmatig punt voor Totodile.
Skarmory, Yanma en Slugma spawnen regelmatig in de Korrewegwijk aan de Oosterhamriklaan.
3173kmsankao schreef op maandag 27 februari 2017 @ 10:53:
Zit nu op 3173 km gelopen,1728 eieren uitgebroed, 25.992 pokemons gevangen: Level 37.5
Maakt nachtelijke gps zoveel kilometers dan terwijl je telefoon gewoon stil ligt?
Dan zal ik hem vannacht ook maar eens testen
Vroeger kon dat, vooral in combinatie met een niet al te dure telefoon, zeker wat kilometers opleveren.Hassiebassie schreef op maandag 27 februari 2017 @ 11:48:
Maakt nachtelijke gps zoveel kilometers dan terwijl je telefoon gewoon stil ligt?
Tegenwoordig hebben ze het gepatched waardoor het zo goed als niet meer mogelijk is.
Dan ben je een stukje verder dan mijsankao schreef op maandag 27 februari 2017 @ 10:53:
[...]
Volgens mij dus 90.
Heracross alleen zuid-Amerika
Corsola alleen gebied rond de evenaar (Tropen)
Delibird is nog niet in het spel, evenals Smeargle
Heb via The Silph Road al wat nieuwe nesten gevonden die op de route liggen.
90 nieuwe Pokemons, dan zit ik al over de helft. Aantal is ook geluk hebben met de special items.
Klopt niet helemaal, mijn poppetje loopt een kilometer of 20 per dag terwijl ik niet verder kom dan een paar keer naar de WC of printer lopen.Richh schreef op maandag 27 februari 2017 @ 11:49:
[...]
Vroeger kon dat, vooral in combinatie met een niet al te dure telefoon, zeker wat kilometers opleveren.
Tegenwoordig hebben ze het gepatched waardoor het zo goed als niet meer mogelijk is.
iPhone 6s, die heeft helaas een erg goede GPS, en drift dus relatief weinig.schaapiej schreef op maandag 27 februari 2017 @ 11:38:
[...]
3173km... Alles zelf gelopen of heeft de nachtelijke GPS voor de nodige kilmoters gezorgd?
Dus inderdaad veel zelf gelopen. Ach en de hond moet er ook af en toe uit. Die ziet alleen nu wel wat meer van de wereld. En de wandelingen duren dan ook wat langer.
vroeger liep dat poppetje zo' n 5 km op een nacht. Soms wel 12.
Nu hooguit een km. Soms maar 100m en soms helemaal niks. Vaak heb je begin van de nacht al een verbindingsfout en dan loopt hij de rest van de nacht geen meter meer verder.
Nu hooguit een km. Soms maar 100m en soms helemaal niks. Vaak heb je begin van de nacht al een verbindingsfout en dan loopt hij de rest van de nacht geen meter meer verder.
Mijn Galaxy S7 Edge loopt na 2 uur mijn telefoon wakker houden thuis, sinds de patch letterlijk 0,0 meter.xienator schreef op maandag 27 februari 2017 @ 11:53:
[...]
Klopt niet helemaal, mijn poppetje loopt een kilometer of 20 per dag terwijl ik niet verder kom dan een paar keer naar de WC of printer lopen.
Op werk (groter en beter geïsoleerd kantoorpand) doet hij ongeveer 100-200 meter per uur.
Welk toestel gebruik je?
OnePlus OneRichh schreef op maandag 27 februari 2017 @ 11:57:
[...]
Mijn Galaxy S7 Edge loopt na 2 uur mijn telefoon wakker houden thuis, sinds de patch letterlijk 0,0 meter.
Op werk (groter en beter geïsoleerd kantoorpand) doet hij ongeveer 100-200 meter per uur.
Welk toestel gebruik je?
Hij doet het ook maar op enkele plekken op kantoor, collega die 10 mtr van mij vandaan zit heeft er geen last van.
Blijf me afvragen hoe het nu werkt met die eieren.
Tot twee weken terug nog nooit een Dratini uit een 10 km ei gehad. Nu 2 x in 4 eieren.
Vanochtend 2 x 2 km eieren een Goldeen, nu 2 x 5 km eieren achter elkaar een Poliwag.
[ Voor 19% gewijzigd door C_V_S op 27-02-2017 12:21 ]
Ik kijk nu toevallig even op mijn telefoon met de harde regen en soms springt hij echt van hot naar her. Hopelijk ziet Niantic dat niet als spoofen.
Net komen er twee 5km eieren uit: Magnemite en Vulpix
Net komen er twee 5km eieren uit: Magnemite en Vulpix
[ Voor 17% gewijzigd door Hassiebassie op 27-02-2017 12:31 ]
Maar dus ook echt gelopen schreef je...sankao schreef op maandag 27 februari 2017 @ 10:53:
[...]
...
Ik vond ~730 eieren al best veel. Vooral bij ons vakantiehuisje gaat het hard. Rijden we nu alles stapsvoets. Kost trouwens wel veel tijd...
Mag ik vragen, hoeveel tijd spendeer je zo per week/dag dan wel niet aan Pokemon Go?
Werk je dan ook nog door de week? Of ben je een Pokémon Pro speler?
Ik heb gewoon een volledige werkweek. Maar tussen de middag altijd met een aantal collega's wandelen. 's avonds een uurtje met de hond aan de wandel. Daarnaast denk ik nog gemiddeld één à anderhalf uur extra per dag, waarbij ik doordeweeks soms helemaal niet op pad ga, en ik het weekend juist weer meer.readytoflow schreef op maandag 27 februari 2017 @ 13:27:
[...]
Maar dus ook echt gelopen schreef je...![]()
Ik vond ~730 eieren al best veel. Vooral bij ons vakantiehuisje gaat het hard. Rijden we nu alles stapsvoets. Kost trouwens wel veel tijd...
Mag ik vragen, hoeveel tijd spendeer je zo per week/dag dan wel niet aan Pokemon Go?
Werk je dan ook nog door de week? Of ben je een Pokémon Pro speler?
Verder gebruik ik mijn woon-werk verkeer met de fiets of auto, afhankelijk van het weer ook om vooral pokestops te draaien.
Wie heeft er al een feestelijke Pikachu (met feestmutsje) gezien?
Vandaag is Pokémon Day, en die feestelijke Pikachu zouden nu in het wild te zien en vangen moeten zijn. Maar ik heb er nog geen enkele gezien...
Vandaag is Pokémon Day, en die feestelijke Pikachu zouden nu in het wild te zien en vangen moeten zijn. Maar ik heb er nog geen enkele gezien...
Al wel 1 gezien die er na 1 bal vandoor gingHaay schreef op maandag 27 februari 2017 @ 14:06:
Verwijderd
Hier kwam zojuist een feestende Pika langsHaay schreef op maandag 27 februari 2017 @ 14:06:
Ik ben wel benieuwd waar in Groningen dan!sankao schreef op maandag 27 februari 2017 @ 10:05:
[...]
Groningen, maar ik weet inmiddels al wel waar de goede plekken zijn er waar de meeste interessante pokemons spawnen.
Zelf ben ik twee weken geleden weer begonnen, nadat ik vernam dat gen2 in het spel was gekomen. Kan nog niet echt mee doen met de 'grote jongens' (lvl 18, hoogste pokemon 850CP), dus voorlopig houd ik het bij catch 'em all
Sowieso sinds het kerstevenement geen Pika's meer gezien.Haay schreef op maandag 27 februari 2017 @ 14:06:
Ik had er nog 1 gezien 2 uurtjes voor t einde van V-Day event (dubbel candies)ksborg schreef op maandag 27 februari 2017 @ 14:36:
[...]
Sowieso sinds het kerstevenement geen Pika's meer gezien.
Dat had ik al gepost:BranderoS schreef op maandag 27 februari 2017 @ 14:36:
[...]
Ik ben wel benieuwd waar in Groningen dan!![]()
Zelf ben ik twee weken geleden weer begonnen, nadat ik vernam dat gen2 in het spel was gekomen. Kan nog niet echt mee doen met de 'grote jongens' (lvl 18, hoogste pokemon 850CP), dus voorlopig houd ik het bij catch 'em all
https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/50383117
Aah wat dom van mij, over het hoofd gezien.sankao schreef op maandag 27 februari 2017 @ 14:56:
[...]
Dat had ik al gepost:
https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/50383117
Bedankt in ieder geval!
Volgensmij zit er een swinub nest op het hoofdstation van Groningen, maar dat is niet zo'n interessante pokemon
Is er weer een... ja hoe heet zoiets, nest switch geweest?
Zie nu weer rhyhorns op de plek wat eerst een charmander spawn was.
Vind ik leuk want ik ben gek op rhyhorns! Heb 2 sterke rhydons en nog 2 sterke rhyhorns die geëvolueerd moeten worden zodat ik ze voor gyms kan gebruiken haha.
Vind ik leuk want ik ben gek op rhyhorns! Heb 2 sterke rhydons en nog 2 sterke rhyhorns die geëvolueerd moeten worden zodat ik ze voor gyms kan gebruiken haha.
Dat wil ik ook wel. Maar er zijn geen leuke nests bij mij in de buurt.Hassiebassie schreef op maandag 27 februari 2017 @ 15:20:
Helemaal geen nests als ik er zo over nadenk. Ik weet wel 1 of 2 frequent spawns. Maar ben nog nooit achter de tijden gekomen.
En dan staat er een milktankt (dat koe geval) op de scanner en heb ik geen tijd om naar die stop toe te gaan
Nope, normaliter zijn die op donderdag en nesten blijven twee weken zitten. De laatste migratie is van afgelopen donderdag, dus het duurt nog anderhalve week tot de volgende.Hassiebassie schreef op maandag 27 februari 2017 @ 15:20:
Desalniettemin kan er best eens opeens een andere Poké uit een nest omhoog springen, daar is niks geks aan. Sowieso is de aanwezigheid van een nest helemaal geen garantie dat die Pokémon er 24/7 te vinden is: vaak zijn ze er maar 30 minuten per uur (of per meerdere uren), of enkel overdag/in de nacht...
Als je een bijzonder nest opvalt... altijd melden op https://thesilphroad.com/atlas
[ Voor 10% gewijzigd door Richh op 27-02-2017 16:06 ]
Lol, mijn vrouw doet elke nacht nog een 5km ei uitbroeden onder de dekens... (S7, Tele2)Richh schreef op maandag 27 februari 2017 @ 11:49:
[...]
Vroeger kon dat, vooral in combinatie met een niet al te dure telefoon, zeker wat kilometers opleveren.
mijn poppetje blijft helaas stokstijf staan.
In de streek waar ik woon (België) is de franchise zo goed als dood.
Enkel in de echt grote grootsteden (Antwerpen, Brussel, Gent) zie je nog hier en daar iemand een pokémon vangen.
Maar in de gemeenten/dorpen/platteland zo goed als niemand.
Volledig dood.
En hoe minder volk het speelt, hoe minder er spawnen. Zo graaft pokémon go z'n eigen graf.
Enkel in de echt grote grootsteden (Antwerpen, Brussel, Gent) zie je nog hier en daar iemand een pokémon vangen.
Volledig dood.
En hoe minder volk het speelt, hoe minder er spawnen. Zo graaft pokémon go z'n eigen graf.
Verwijderd
thx nu ga ik zeker niet wonen in Belgie!Qinshi schreef op maandag 27 februari 2017 @ 17:20:
Volledig dood.
En hoe komt het dat er nu plots om de haverklap Gyms flippen die voor de release van Gen2 weken stabiel waren? Ik woon niet in de BIG3 en het kost mij moeite om 100 coins te cashen. Zelfs vandaag in dit sch**tweer was het een flipperkast...Qinshi schreef op maandag 27 februari 2017 @ 17:20:
Volledig dood.
Verwijderd
Om gyms word er hier nochtans veel gevochten . Gisteren 5 lvl10 gyms gesloopt in de naburige gemeenteQinshi schreef op maandag 27 februari 2017 @ 17:20:
Volledig dood.
Waarom zouden er minder (goede) spawns zijn door minder volk? Volgens mij is dat nooit ergens bewezen. Plaatsen waar veel volk komen hebben meestal lures en daardoor meer pokemon dus meer kans op een goede.
Wat Gravediggerxx hierboven zegt. Kan mij niet voorstellen dat dat een regel is.Qinshi schreef op maandag 27 februari 2017 @ 17:20:
Overigens betekent dat dan wel meer stabiele gyms
Hoe gaan jullie eigenlijk om met dubbele Pokémons? Ik hanteer nu volgend 'systeem':
- Degene met de hoogste CP behoud ik sowies
- Wanneer er Pokémons zijn met een CP die niet heel erg ver van elkaar ligt, kies ik altijd voor degene met de meeste HP.
- Wanneer ik al de volledige evolutie heb van een Pokémon, dan vang ik enkel nog eerste evoluties als deze boven de 250+ CP zitten.
Nu blijkt dat daarmee de kans groot is dat ik hele goede Pokémons weggedaan heb, dus ben ik aan het kijken om een betere methode. Ik kan al mijn gevangen Pokémons door de IV calculator halen, maar ik vind die calculator maar een beetje raar werken waardoor ik dus ook niet weet of ik hier met een hele goede Pokémon zit. Dus ik ben benieuwd hoe dat jullie dit doen.
- Wanneer er Pokémons zijn met een CP die niet heel erg ver van elkaar ligt, kies ik altijd voor degene met de meeste HP.
- Wanneer ik al de volledige evolutie heb van een Pokémon, dan vang ik enkel nog eerste evoluties als deze boven de 250+ CP zitten.
Nu blijkt dat daarmee de kans groot is dat ik hele goede Pokémons weggedaan heb, dus ben ik aan het kijken om een betere methode. Ik kan al mijn gevangen Pokémons door de IV calculator halen, maar ik vind die calculator maar een beetje raar werken waardoor ik dus ook niet weet of ik hier met een hele goede Pokémon zit. Dus ik ben benieuwd hoe dat jullie dit doen.
Simpel , heel hoge CP's bijhouden om stevige attackers te maken (voor veel soorten boeit de IV ook niet) en de rest eerst appraisen , bij de hoogste quotering de precieze IV berekenen en dan hernoem ik hem gelijk naar die IV. (side goal , een zo hoog mogelijk eind evo van zoveel mogelijk + bijkomend maakt het wel een verschil in hoogte CP uiteindelijk)Le Enfant! schreef op maandag 27 februari 2017 @ 19:52:
Hoe gaan jullie eigenlijk om met dubbele Pokémons? Ik hanteer nu volgend 'systeem':
Verwijderd
Het zou fijn zijn als ze eens wat deden aan 'teammates' met dubbele accounts zeg, stond vorige week nog bovenaan in een lvl 10 gym, inmiddels al gezakt naar de een na laatste plek.
Verwijderd
Het is idd erg irritant en cultiveert de cp race naar de topVerwijderd schreef op maandag 27 februari 2017 @ 22:22:
Het zou fijn zijn als ze eens wat deden aan 'teammates' met dubbele accounts zeg, stond vorige week nog bovenaan in een lvl 10 gym, inmiddels al gezakt naar de een na laatste plek.
Na de afgelopen week met jaloezie naar een aantal posts te hebben gekeken hier, was het voor mij vanavond dan ook eindelijk zover...
Aerodactyle uit een ei.
http://imgur.com/90wFYeY
Sinds oktober moest ik alleen Tangela en Aero nog, allebei eindelijk af kunnen strepen, m'n Europese Dex nu compleet (wbt Gen1)
Sinds oktober moest ik alleen Tangela en Aero nog, allebei eindelijk af kunnen strepen, m'n Europese Dex nu compleet (wbt Gen1)
[ Voor 6% gewijzigd door P.K. op 27-02-2017 23:22 ]
Grats!P.K. schreef op maandag 27 februari 2017 @ 23:21:
Na de afgelopen week met jaloezie naar een aantal posts te hebben gekeken hier, was het voor mij vanavond dan ook eindelijk zover...
Aerodactyle uit een ei.
![]()
Ik had gisteravond opnieuw een f^&#ing dratini uit m'n 10km ei
Gratz!P.K. schreef op maandag 27 februari 2017 @ 23:21:
Aerodactyle uit een ei.
![]()
Ineens veel mensen die een Aerodactyl krijgen, toeval? Of een cadeautje van Niantic haha
Zou hier welkom zijn hoor, kom dat kreng nog steeds vrij weinig tegen... heb een CP717 Dratini klaar staan maar zonder candy komt er nooit een 2e Dragonite! Zou als buddy kunnen, maar daar ga ik eerst Gen2 spul mee doen.TAA schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 07:35:
[...]
Grats!
Ik had gisteravond opnieuw een f^&#ing dratini uit m'n 10km ei
Edit: zag gister een Heracross op een gym, alleen voor Zuid-Amerika toch dat beest?
Ik ga van het positieve uit en denk aan een vakantieganger!
[ Voor 7% gewijzigd door schaapiej op 28-02-2017 08:08 ]
Verwijderd
Er staan ook nog eens namen in die ik eerder nooit gezien had, die spelers zijn of spoofers, of komen uit een grote stad en hebben daardoor sterkere pokemon, daar ga ik voorlopig echt niet zo makkelijk mee kunnen komen met de cp raceVerwijderd schreef op maandag 27 februari 2017 @ 23:09:
[...]
Het is idd erg irritant en cultiveert de cp race naar de top
Pffff, een tweede Dragonite ... Grappenmaker! Ik heb zelfs nog niet eens genoeg Dratini candy voor m'n eerste Dragonite! In Flevoland is voor mijn gevoel de Dratini een super zeldzame pokémon die ik zo goed als niet tegenkom. En Lapras heb ik ook nog nooit in het wild gezien hier. Beiden missen dus nog in mijn Pokédex, afgezien natuurlijk van de Regionals en Legendaries.schaapiej schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 08:07:
Zou hier welkom zijn hoor, kom dat kreng nog steeds vrij weinig tegen... heb een CP717 Dratini klaar staan maar zonder candy komt er nooit een 2e Dragonite! Zou als buddy kunnen, maar daar ga ik eerst Gen2 spul mee doen.
Overigens, vanochtend in een gym voor het eerst tegen Ampharos gevochten. Damn! Wat een nasty Pokémon om tegen te vechten!
(Waarschijnlijk gebruikte ik de verkeerde aanvallers, bedenk ik me achteraf.
[ Voor 4% gewijzigd door Haay op 28-02-2017 08:49 ]
Even mijn dex bekeken;Haay schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 08:41:
[...]
Pffff, een tweede Dragonite ... Grappenmaker! Ik heb zelfs nog niet eens genoeg Dratini candy voor m'n eerste Dragonite! In Flevoland is voor mijn gevoel de Dratini een super zeldzame pokémon die ik zo goed als niet tegenkom. En Lapras heb ik ook nog nooit in het wild gezien hier. Beiden missen dus nog in mijn Pokédex, afgezien natuurlijk van de Regionals en Legendaries.
Dratini; seen 28 - caught 27
Dragonair; seen 4 - caught 3
Dragonite; seen 2 - caught 1
30 stuks over 235 dagen, als level 33 speler toch niet echt hoge cijfers...
Heb hier al meerdere mensen gezien met heel veel meer!
Mijn stats, ter vergelijking:schaapiej schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 09:21:
Even mijn dex bekeken;
Dratini; seen 28 - caught 27
Dragonair; seen 4 - caught 3
Dragonite; seen 2 - caught 1
30 stuks over 235 dagen, als level 33 speler toch niet echt hoge cijfers...
Heb hier al meerdere mensen gezien met heel veel meer!
Dratini; seen 11 - caught 11
Dragonair; seen 3 - caught 3
Dragonite; seen 1 - caught 0 (seen, als in: gym-defender, niet in het wild
Ik speel sinds 6-7-2016, en ik ben level 32.
Nog meer stats, voor de cijfertjes-liefhebbers:
Collector: 9745 Pokémon gevangen
Scientist: 1216 Pokémon geëvolueerd
Backpacker: 10.257 Pokéstops gezwiept
Breeder: 358 eieren uitgebroed
Battle Girl: 744 Gym battles gewonnen
Ace Trainer: 801x getraind.
[ Voor 18% gewijzigd door Haay op 28-02-2017 09:33 ]
Ruim over de helft van level 26 hier en wonend in een dorp. Ik loop overigens wel regelmatig hard dus broed ik redelijk wat eieren uit en ik ben enkele keren naar Kijkduin en Groningen geweest...
Dratini: seen 15 / caught 13
Dragonair: seen 3 / caught 3
Dragonite: seen 1 (in een gym) / caught 0
Matige score dus...
Maar een Lapras en nota bene twee Aerodactyls heb ik dan weer wel. Een Snorlax weer niet.
Ondanks dat het spel me met regelmaat frustreert, maakt die onvoorspelbaarheid (wel/geen special item, wat komt er uit een ei, wat kom je "in het wild" tegen, etc) het ook ergens wel weer leuk. Je weet nooit waar je aan toe bent.
Dratini: seen 15 / caught 13
Dragonair: seen 3 / caught 3
Dragonite: seen 1 (in een gym) / caught 0
Matige score dus...
Maar een Lapras en nota bene twee Aerodactyls heb ik dan weer wel. Een Snorlax weer niet.
Ondanks dat het spel me met regelmaat frustreert, maakt die onvoorspelbaarheid (wel/geen special item, wat komt er uit een ei, wat kom je "in het wild" tegen, etc) het ook ergens wel weer leuk. Je weet nooit waar je aan toe bent.
[ Voor 4% gewijzigd door Gitarist op 28-02-2017 10:21 ]
Zojuist weer een special item gezwiept. Vorige keer was vorige week woensdag, dus 6 dagen geleden. Dit keer de Dragonscale, zodat ik een 91% Seadra in een Kingdra kon evoluëren. Helaas kreeg hij de voor Seadra slechtst mogelijke moveset: Water Gun + Blizzard.Gitarist schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 09:46:
Ondanks dat het spel met met regelmaat frustreert, maakt die onvoorspelbaarheid (wel/geen special item, wat komt er uit een ei, wat kom je "in het wild" tegen, etc) het ook ergens wel weer leuk. Je weet nooit waar je aan toe bent.
Hier 38 Dratini gevangen en 41 gezien. Ben nu onderweg naar mijn 2e Dragonite, heb rond de 85 candy en al een goede Dratini.
Dratini pas weg gooien als er weer een dubbel candy event is trouwens.
Wordt wel gek van alle Gen1 Pokemons uit de eieren zeg.....
Trouwens in Rotterdam Centrum bij het Jan Evertsenplaat (klein parkje) spanned enkele malen per dag nu weer een Dratini
Dratini pas weg gooien als er weer een dubbel candy event is trouwens.
Wordt wel gek van alle Gen1 Pokemons uit de eieren zeg.....
Trouwens in Rotterdam Centrum bij het Jan Evertsenplaat (klein parkje) spanned enkele malen per dag nu weer een Dratini
Heeft iemand al een Partychu te pakken?
Lijkt wel alsof ze uitgestorven zijn ineens..
Ik heb er niet eens een gezien...laat staan gevangen.Ask! schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 10:35:
Heeft iemand al een Partychu te pakken?
Hoop eigenlijk dat ze een dezer dagen de spawnrate (iets) verhogen...
Geniet nooit met mate
Hier hetzelfde probleem idd. En ingaand op de posts ervoor: 2 Dragonites heb ik dan weer wel.LekkerBipsje schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 10:51:
[...]
Ik heb er niet eens een gezien...laat staan gevangen.
Hoop eigenlijk dat ze een dezer dagen de spawnrate (iets) verhogen...
Is er eigenlijk al iets meer bekend over de opmerking van Niantic over de uitspraak "save your candies' na het winnen van de mobile game of the year award?
Zie: https://www.reddit.com/r/...5w9e2r/save_your_candies/
Zie: https://www.reddit.com/r/...5w9e2r/save_your_candies/
Geniet nooit met mate
Jeej, eindelijk een gen2 pokemon uit een 5KM ei!
Het is een.. Natu
Ik kan wel janken.
O en ik zou super blij zijn met een Dratini uit een ei, beste wat ik tot nu heb klaarstaan is een 82% IV van ~lvl 15.. En nog 16 candy om te kunnen evolueren, dus een ei is precies wat ik nodig heb.
Het is een.. Natu
O en ik zou super blij zijn met een Dratini uit een ei, beste wat ik tot nu heb klaarstaan is een 82% IV van ~lvl 15.. En nog 16 candy om te kunnen evolueren, dus een ei is precies wat ik nodig heb.
Kater? Eerst water, de rest komt later
En daar is Aerodactyl nummer 11 (serieus) uit een ei!
Doe dannnn een Snorlax..
Doe dannnn een Snorlax..
[ Voor 6% gewijzigd door Ask! op 28-02-2017 11:27 ]
Zit voor werk in Wenen en was vanmorgen bij de Volksgarten aan het hardlopen (met PoGo aan voor de eieren), kom ik daar Unown tegen! Meteen gestopt en een Razzy gegooid, met daarna een Vitesse-bal. Die laat ik niet gaan!

Wanneer je een Pikachu vangt (met hoedje) en deze evolueert naar een Raichu, behoudt deze zijn mutsje.
De Pika van screenshot 1 is een andere dan die ik heb geëvolueerd van screenshot 2.

Wanneer je een Pikachu vangt (met hoedje) en deze evolueert naar een Raichu, behoudt deze zijn mutsje.
De Pika van screenshot 1 is een andere dan die ik heb geëvolueerd van screenshot 2.

Gisteren een Magikarp van 178 gevangen
En ik zit alweer op 256 snoepjes...
En ik zit alweer op 256 snoepjes...
Dan moet er in de mijne toch ook wel een zitten, toch? Pretty please 😂P.K. schreef op maandag 27 februari 2017 @ 23:21:
Aerodactyle uit een ei.
![]()
Tof!
Zojuist weer 2 vinkjes in de dex; Pineco (10km ei) en Granbull (evolve).
En een ander ei was Larvitar. De 1e kwam met 17 candy en deze met 31 candy.
Scheelt weer aardig wat km lopen!
Moet nog steeds een Togepi uit een ei persen...schaapiej schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 12:01:
[...]
Zojuist weer 2 vinkjes in de dex; Pineco (10km ei) en Granbull (evolve).
En een ander ei was Larvitar. De 1e kwam met 17 candy en deze met 31 candy.
Scheelt weer aardig wat km lopen!
Nou ik zou een moord doen voor een Aerodactyl.... Is de laatste die ik nog moet van de Gen 1.Ask! schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 11:27:
En daar is Aerodactyl nummer 11 (serieus) uit een ei!
Doe dannnn een Snorlax..
Hier is dat Snorlax.Lanithro schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 12:15:
[...]
Nou ik zou een moord doen voor een Aerodactyl.... Is de laatste die ik nog moet van de Gen 1.
Hier Tangela, Hitmonchan, Hitmonlee... Die laatste twee zijn niet meer te vangen maar alleen nog maar te evolueren toch? Of heb ik dat nou verkeerd begrepen?
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Het is niet de bedoeling dat hacks, cheats, GPS-spoofs of dataminers besproken worden op dit forum. Ook is het bespreken van 3rd party apps en sites niet toegestaan die gegevens gebruiken/zichtbaar maken die normaal gesproken niet zichtbaar zijn. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers. Discussie over het gebruik van IV calculators is wel toegestaan.
Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.
Online IV calculator
Evolve calculator
Pokémon movesets
Server status
Het is niet de bedoeling dat hacks, cheats, GPS-spoofs of dataminers besproken worden op dit forum. Ook is het bespreken van 3rd party apps en sites niet toegestaan die gegevens gebruiken/zichtbaar maken die normaal gesproken niet zichtbaar zijn. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers. Discussie over het gebruik van IV calculators is wel toegestaan.
Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.
Online IV calculator
Evolve calculator
Pokémon movesets
Server status