Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[iOS/Android] Pokémon GO - Deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 70 ... 100 Laatste
Acties:
  • 396.898 views

• Peanutbag
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 11-07 13:40
sixtiek schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 12:36:
[...]

Hier Tangela, Hitmonchan, Hitmonlee... Die laatste twee zijn niet meer te vangen maar alleen nog maar te evolueren toch? Of heb ik dat nou verkeerd begrepen?
Ik heb vorige week nog een Hitmonlee gevangen van ~1400CP, dus als het goed is zijn ze nog te vangen.

• IdieEasy
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 11:33

IdieEasy

Death comes swiflty.. for me

[...]

Hier Tangela, Hitmonchan, Hitmonlee... Die laatste twee zijn niet meer te vangen maar alleen nog maar te evolueren toch? Of heb ik dat nou verkeerd begrepen?
Vangen wel, ze komen echter niet meer uit eitjes. Daar komt de baby variant uit.

• sixtiek
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 07:40
Peanutbag schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 12:44:
Ik heb vorige week nog een Hitmonlee gevangen van ~1400CP, dus als het goed is zijn ze nog te vangen.
IdieEasy schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 12:46:
Vangen wel, ze komen echter niet meer uit eitjes. Daar komt de baby variant uit.
OK, dank voor de info. Had ik het toch maar half begrepen 8)7. Blijven lopen&hopen dan maar!

• CappieL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 21-11 10:46
Zou een baby-Pichu ook een feesthoedje hebben?

edit: volgens een thread op Reddit, krijgt een Pichu die je nu evolueert geen feesthoedje.
(en als ik die lijn doortrek.. als je nu een Pikachu evolueert, zal ie als Raichu ook geen hoedje krijgen)

[ Voor 68% gewijzigd door CappieL op 28-02-2017 13:01 ]

• Mirx_NL
  • Laatst online: 21-11 06:25
Als je terugleest zie je al meerdere post met screenshots en raichu met feestmuts.

• Ask!
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 24-10 22:07
[...]

Hier is dat Hitmonlee, de enige Gen 1 non-regional pokemon die ik nog moet!

• JamesB009
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18-11 23:22

JamesB009

Sjimmeh!!

CappieL schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 12:59:

edit: volgens een thread op Reddit, krijgt een Pichu die je nu evolueert geen feesthoedje.
(en als ik die lijn doortrek.. als je nu een Pikachu evolueert, zal ie als Raichu ook geen hoedje krijgen)
Iets wat geen hoedje heeft, zal ook geen hoedje krijgen.
Als iets al een hoedje heeft, en je evolueert deze, zal het hoedje blijven.

1337 | RLVANT | Canon EOS 5D Mark II + 500D | 70-200 F4 L IS | 100mm L F2.8 IS macro | 17-40 F4 L | 50mm F1.8

Verwijderd

Pikachu met feesthoedje wordt een Raichu met feesthoedje. Heb er zelf gister een geëvolueerd.

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Zou een baby-Pichu nu ook een feesthoedje kunnen hebben?
Fixed that for you. ;)

Dát is een vraag die terecht gesteld kan worden. :)

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 21-11 20:57
CaptJackSparrow schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 13:32:
[...]

Fixed that for you. ;)

Dát is een vraag die terecht gesteld kan worden. :)
Jij bent toch ook niet met feestmuts op je kop geboren? Pichu ook niet! :+
GroeneThee schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 13:35:
Lavitar overigens nog steeds als buddy maar die snoepjes gaan traag :( PG blijft niet helemaal goed de gelopen kilometers registreren.
Ja en nee, de game telt het prima. Alleen tussen A en B en daarmee verlies je meters... is helaas niet anders!

[ Voor 39% gewijzigd door schaapiej op 28-02-2017 13:58 ]

<GoT>NightStalker

• GroeneThee
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 21-11 20:40
Ask! schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 11:27:
En daar is Aerodactyl nummer 11 (serieus) uit een ei!
Doe dannnn een Snorlax..
Heb er inmiddels ook 4 van Aerodactyl en gisteren de 2 10km eieren uitgekomen. 1 Dratini (damn you level 20 cap) en onze 5e!!! Snorlax (84%IV).

De kleine draaide vanochtend wederom een 10km ei dus het lijkt wel een beetje of die meer te krijgen zijn? Hier wel in vergelijking tot een paar weken terug. Wat 100% minder aanwezig is, zijn potions. Raak aardig door mijn voorraad heen omdat ik toch er altijd weer voor probeer te zorgen dat de andere kleuren niet te sterke gyms kunnen opbouwen. Maar heb het idee dat "ons team" wat minder actief is in de buurt. Waar het voorheen redelijk dominant is, zijn er een stuk minder actieve spelers en zijn de andere klauren op de een of andere manier beter georganiseerd.

Qua special items net zo'n kroontje gedraaid in mijn lunch pauze en had al 2 sun stones (ok ok credits voor die kleine :p) Kunnen we vanavond weer een nieuwe toevoeging van Gen2 doen in de pokedex. Want veel nieuw spul komen wij niet echt meer tegen. Blijf echt steken.
sankao schreef op zondag 26 februari 2017 @ 14:57:
[...]

Ik zou voor de Sorlax gaan, die is veel lastiger te verslaan in gyms. Zo'n Dragonite is eigenlijk veel te makkelijk te verslaan in gyms, goede Cloyster of Lapras op de helft van de cp is vaak al voldoende.
En met een 3k snorlax zit je vaak hoog genoeg in de gyms. Daarnaast geeft volgens mij de wens van je dochter de doorslag :)

Je zou ook eerst kunnen kijken wat voor moveset je dragonite gaat krijgen, als het Dragon Tail, Outrage is, dan mogelijk die maxen, dat is nu met stip de beste attacker, en tevens een zeer goede defender.
Het meisje mocht bepalen inderdaad. En de extra snoepjes van gisteravond heeft ze dan ook meteen ingezet. Hakt er alleen altijd wel in qua dust.
Lavitar overigens nog steeds als buddy maar die snoepjes gaan traag :( PG blijft niet helemaal goed de gelopen kilometers registreren.

• CappieL
Wenen is wel de Unown-hoofdstad.
Een collega van mij pikt er net eentje op op het Simmering Station, belt me helemaal blij op.

• Therapy777
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21-11 19:08

Therapy777

Metal!

Ik dacht (en hoopte een beetje) dat we weer doodgegooid zouden worden met pikachu's net zoals tijdens het kerst event. Maar het zijn barre tijden w.b.t. pikachu's!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Therapy777 schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 16:24:
Ik dacht (en hoopte een beetje) dat we weer doodgegooid zouden worden met pikachu's net zoals tijdens het kerst event. Maar het zijn barre tijden w.b.t. pikachu's!
Ik heb er al wel één met een mutsje *O*

Last.fm | Code Talks

• Shadow_J
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 21-11 15:57
Therapy777 schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 16:24:
Ik was dat ook aan het hopen, zit nog laag qua medaille en wou daar eens werk van maken. Sinds de start van het event nog maar 1 in nearby gezien en deze op het werk nog niet kunnen gaan halen. Gisteren een uurtje rond gereden voor wat stops te doen en geen enkele tegen gekomen. Ze zijn zo zeldzaam als de evolve items :'(

• CappieL
Weer twee Pokies aan mijn Pokedex mogen toevoegen :) Sunflower en Steelix

Sunflower Steelix

Wat ik trouwens wel grappig vind, mijn collega die ook een Unown had gevangen, zijn Unown ziet er anders uit dan die van mij 8)

• schaapiej
CappieL schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 17:29:

[afbeelding] [afbeelding]

Wat ik trouwens wel grappig vind, mijn collega die ook een Unown had gevangen, zijn Unown ziet er anders uit dan die van mij 8)
Nice! Jammer van Crunch op Steelix.. mja verder volgens mij toch niet een heel nuttige?
Zou leuk zijn als ze ook in Po Go het hele alfabet hebben als Unown!

M'n andere 10km ei was een Mareep, not bad! Nog genoeg candy van nodig :p

<GoT>NightStalker

• CappieL
schaapiej schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 17:34:
[...]

Nice! Jammer van Crunch op Steelix.. mja verder volgens mij toch niet een heel nuttige?

M'n andere 10km ei was een Mareep, not bad! Nog genoeg candy van nodig :p
Ik zal ze niet gaan inzetten in een Gym ofzo..

Zijn Unown ziet er niet echt uit als een letter, het is echt een hiëroglief.

Verwijderd

CappieL schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 17:29:

[afbeelding] [afbeelding]

Van unown heb je 26 variaties. Heel het alfabet. Uitroepteken en vraagteken heb je ook maar die kan je nog niet krijgen.
Mooie iv op steelix en sunflora.
Iets te veel toeval als je het mij vraagt maar ik zal er maar van uit gaan dat je ze eerlijk kreeg zeker. Proficiat :)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2017 17:55 ]

Verwijderd

Zojuist een wilde Snorlex gevangen in Woerden (Texaco), waar anders überhaupt nooit iets spawnt. Even in de gaten houden, kom er iedere dag voorbij!

• GroeneThee
Verwijderd schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 17:38:
[...]
Mooie iv op steelix en sunflora.
Iets te veel toeval als je het mij vraagt maar ik zal er maar van uit gaan dat je ze eerlijk kreeg zeker. Proficiat :)
Snap de insinuatie niet helemaal.... :? Hoe kan je IV beïnvloeden?
Verwijderd schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 18:03:
Zojuist een wilde Snorlex gevangen in Woerden (Texaco), waar anders überhaupt nooit iets spawnt. Even in de gaten houden, kom er iedere dag voorbij!
Hmmm dat zou mooi zijn, kom er ook wel eens in de buurt. Hou mij op de hoogte zou ik zeggen :9

• Sunfalls
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 05-10 12:16
schaapiej schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 17:34:
[...]
Dat is ook zo. Van A tot Z en bij gen 3 komen de ! en de ? erbij.

Verwijderd

Er bestaan helaas nog steeds maps. Daar kan je op voorhand de moves en iv zien.

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Hmm....
Wel verdacht dat je daar van op de hoogte bent? Maar ik zal maar denken dat jij er geen gebruik van maakt... ;)

(Ik zie er het verdachte niet van in. Daarnaast spelen wij het voor onszelf. Niet voor wat anderen ervan vinden)

• schaapiej
Verwijderd schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 19:01:
Er bestaan helaas nog steeds maps. Daar kan je op voorhand de moves en iv zien.
En wat heeft dat met zijn evolves te maken? :)

<GoT>NightStalker

Verwijderd

schaapiej schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 19:13:
[...]

En wat heeft dat met zijn evolves te maken? :)
Op de screenshot kan je de iv in de naam zien. Sunkern kan je nog maar net vangen en is ook zeer goede iv.

Maar onmogelijk is het niet en ik heb geen bewijs ...

Als je naar plaatsen gaat waar veel mensen komen zoals kijkduin/ warandepark kom je wel wat mensen tegen die er geeen geheim van maken die maps gebruiken.

Gewoon eens vragen wat hun beste pokemon zijn geeft mij al meestal een goede indicatie :P

• DennisDCT
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 12:42
Een map waar je bij voorhand al weet wat voor iv? Dat kan toch niet? Als ik dezelfde pokie op verschillende accounts pak. Is het totaal verschillend

• schaapiej
Verwijderd schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 19:23:
[...]

Op de screenshot kan je de iv in de naam zien. Sunkern kan je nog maar net vangen en is ook zeer goede iv.

Maar onmogelijk is het niet en ik heb geen bewijs ...

Als je naar plaatsen gaat waar veel mensen komen zoals kijkduin/ warandepark kom je wel wat mensen tegen die er geeen geheim van maken die maps gebruiken.

Gewoon eens vragen wat hun beste pokemon zijn geeft mij al meestal een goede indicatie :P
Zelf zet ik ook de IV in de naam van de Pokémon, volgens mij doen heel veel mensen dat?!

Ik heb zelf bijvoorbeeld Dophan met 89% IV, ben ik dan ook meteen twijfelachtig? Of geloof je het als ik zeg dat ik er twee Phanpy een ei heb gehad, een paar km met Phanpy als buddy heb gelopen en daarnaast twee stuks heb gevangen. Met een klein beetje geluk heb je binnen no-time iets bij elkaar...

Verder met je eens dat er genoeg mensen zijn die het niet verbergen en er voor uit komen dat ze cheaten.. lekker laten doen op voorwaarde dat ze hun bij elkaar gespoofde rotzooi niet op gyms gaan gebruiken! :(

Mijn beste is overigens een CP2990 Gyarados met 91% IV, nog 700.000 XP en dan gaat ie over de 3k (about time!)
DennisDCT schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 20:32:
Een map waar je bij voorhand al weet wat voor iv? Dat kan toch niet? Als ik dezelfde pokie op verschillende accounts pak. Is het totaal verschillend
IV is voor zover ik weet altijd hetzelfde, net zoals de moveset. CP kan verschillen. En ja er zijn scanners die op voorhand laten zien welke IV en moveset het beest heeft... en zelfs nog wat Ditto's zijn :X

[ Voor 15% gewijzigd door schaapiej op 28-02-2017 20:35 ]

<GoT>NightStalker

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ik kom vrijwel nooit iets tegen met CP >800, ben level 26 :{ Heb bijna n 10KM ei dat uitkomt maar tot nu toe is t geluk daar ook niet echt aan m'n zijde. Een gym veroveren is leuk maar langer dan een paar uur blijf ik er nooit in (ook al is t level 10) zoveel wordt er blijkbaar gespeeld. Verder wel vermakelijk nog steeds :)

• timoline
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 27-10-2024
CappieL schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 17:36:
[...]

Ik zal ze niet gaan inzetten in een Gym ofzo..

Zijn Unown ziet er niet echt uit als een letter, het is echt een hiëroglief.
https://www.reddit.com/r/...h_road_alphabet_of_unown/

• CaptJackSparrow
  • Niet online
DennisDCT schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 20:32:
CP kan verschillen maar de IV is altijd hetzelfde als meerdere mensen dezelfde Pokie vangen..

• GroeneThee
schaapiej schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 20:34:
[...]

IV is voor zover ik weet altijd hetzelfde, net zoals de moveset. CP kan verschillen. En ja er zijn scanners die op voorhand laten zien welke IV en moveset het beest heeft... en zelfs nog wat Ditto's zijn :X
Durf het bijna niet te vragen maar.... :X O-)

• Sunfalls
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 05-10 12:16
GroeneThee schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 22:11:
[...]

Durf het bijna niet te vragen maar.... :X O-)
Let op:
Het is niet de bedoeling dat hacks, cheats, GPS-spoofs of dataminers besproken worden op dit forum. Ook is het bespreken van 3rd party apps en sites niet toegestaan die gegevens gebruiken/zichtbaar maken die normaal gesproken niet zichtbaar zijn. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers. Discussie over het gebruik van IV calculators is wel toegestaan.

• CaptJackSparrow
  • Niet online
De lokale L10 gym waar ik vorige week woensdag na 204 dagen uitgewerkt was door een 'teamgenoot' :X is dit weekeinde compleet gesloopt. Ik had net vrijdag ruim 35 km gefietst en flink wat L7/8/9 gyms bij kunnen zetten dus liet hem met het slechte weer maar even staan. Ben al weer enkele L8 gyms kwijt dus ik ben er vanavond even heen geweest en de drie Pokies eruit gegooid en hem flink opgetraind zodat er nog 6 beesten bij kunnen en hij dan al bijna L8 zal zijn.

De 100 muntjes streak loopt nu alweer 176 dagen. :P Ik kan me herinneren dat ik bij 75 even moeite had om die te halen en dat ik toen twijfelde of het nog lang zou voortduren. ;)

CaptJackSparrow in "\[iOS/Android] Pokémon GO - Deel 4"

Maar ik trotseerde de elementen en zegevierde. :+

CaptJackSparrow in "\[iOS/Android] Pokémon GO - Deel 4"

Al weer meer dan 100 dagen geleden dus. 8)

Still going strong. :P

Fiets heeft ondertussen ook een nieuw voorwiel met naafdynamo en nieuwe krachtige LED verlichting waarmee ik ook de onverlichte weggetjes naar enkele gyms zonder batterijlicht erbij makkelijk kan berijden. Ook geen batterijachterlicht meer. Scheelt een hoop 'gedoe'. Stukken handiger zo. Is weer een plezier om op te fietsen. oOo

• freggell
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06-08-2024
CaptJackSparrow schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 22:58:

Fiets heeft ondertussen ook een nieuw voorwiel met naafdynamo en nieuwe krachtige LED verlichting waarmee ik ook de onverlichte weggetjes naar enkele gyms zonder batterijlicht erbij makkelijk kan berijden. Ook geen batterijachterlicht meer. Scheelt een hoop 'gedoe'. Stukken handiger zo. Is weer een plezier om op te fietsen. oOo
Waar PoGo wel niet allemaal goed voor is :+

• Only
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Kwam gisteren mijn eerst wobba tegen..wel happy mee, ook al is ze compleet waardeloos :+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/ID0WFKlPlmj1kROWbuJY8USh/medium.png

Daarna kwam ik nog een magmar nest tegen..had liever dat het wat anders was :o

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/TnTdeRdMRzEysqDwwxyR5kHR/medium.png

Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.

• MrRobert
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17-11 15:36
[b][message=50409293,noline]
Daarna kwam ik nog een magmar nest tegen..had liever dat het wat anders was :o

[afbeelding]
En dan ben ik blij als ik er eentje uit een ei krijg...

iRacing Profiel

• freggell
MrRobert schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 09:12:
[...]

En dan ben ik blij als ik er eentje uit een ei krijg...
Die komt niet meer uit een ei. Daar komt nu een Magby uit.

• MrRobert
freggell schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 09:14:
[...]

Die komt niet meer uit een ei. Daar komt nu een Magby uit.
True, maar dan nog ik was blij dat ik die kon afvinken...

iRacing Profiel

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08:47
Gisteren kwam een Skarmory (m'n eerste) uit een 10km ei:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/7xcf374l.jpg

Geen slechte moveset. :)

Dat was wel anders bij de Seadra die ik gisteren evolueerde naar een Kingdra. Kreeg een waardeloze moveset mee: Water Gun + Blizzard.

[ Voor 4% gewijzigd door Haay op 01-03-2017 09:46 ]

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Waarom kan Pokémon Go geen verbinding maken als de achtergrond-data van Google Play-services geblokkeerd wordt? Google Play-services wil nog wel eens op de achtergrond data gaan verbruiken, wat niet de bedoeling is (via 3G), maar uitzetten levert problemen op met Pokémon Go :S

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• Afvalzak

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Raven schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 09:46:
Waarom kan Pokémon Go geen verbinding maken als de achtergrond-data van Google Play-services geblokkeerd wordt? Google Play-services wil nog wel eens op de achtergrond data gaan verbruiken, wat niet de bedoeling is (via 3G), maar uitzetten levert problemen op met Pokémon Go :S
Zit Safetynet niet in Google Play Services? (Die checkt of je telefoon geroot is etc.) Vandaar ook dat Google Play-services af en toe data verbruikt.
Er gebeurt meer in dan alleen updates downloaden, want dat gaat als het goed is via WiFi.

Last.fm | Code Talks

• Autofan1985
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 22-10 14:37
Afvalzak schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 09:50:
[...]

Zit Safetynet niet in Google Play Services? (Die checkt of je telefoon geroot is etc.) Vandaar ook dat Google Play-services af en toe data verbruikt.
Er gebeurt meer in dan alleen updates downloaden, want dat gaat als het goed is via WiFi.
Klopt: Safetynet
Quote daar uit: The SafetyNet API is part of Google Play services. To connect to the API, you need to create an instance of the Google Play services API client. You can then use the Google API client classes to connect to the SafetyNet API.

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Afvalzak schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 09:50:
[...]

Ah, dat verklaart dat dan :) , daar valt niet omheen te komen? Dus alleen safetynet toegang geven om op de achtergrond data te verstoken en de rest niet?

De Google Play-services zelf worden ondanks de instelling in de apps store die op wifi-only staat, gewoon zonder enige waarschuwing via 3G bijgewerkt :( Dat levert soms nog wel de nodige data op.

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• IdieEasy
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 11:33

IdieEasy

Death comes swiflty.. for me

Raven schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 10:10:
[...]

Ah, dat verklaart dat dan :) , daar valt niet omheen te komen? Dus alleen safetynet toegang geven om op de achtergrond data te verstoken en de rest niet?

De Google Play-services zelf worden ondanks de instelling in de apps store die op wifi-only staat, gewoon zonder enige waarschuwing via 3G bijgewerkt :( Dat levert soms nog wel de nodige data op.
Ik kon dit (grotendeels, niet helemaal) oplossen door ALLE updates op handmatig te zetten.
Met "wifi only" dacht het vaak dat 30-50 MB prima was om nog even te updaten.

• C_V_S
  • Niet online
Zo Pokedex staat hier op 203 en 60 van de Johto region.

Hoeveel zijn er nu eigenlijk in Nederland te vekrijgen?

The SilphRoad Atlas is erg nuttig. Vang nu iedere dag enkele Chikorita's op weg naar het werk er door.

Vanwege een 2e Pineco uit een 10 km (en hij was al mijn buddy) heb ik nu ook een Fortress.

Nu Dratini maar als mijn buddy genomen. Tot ik een Lavitar uit een ei krijg of vang.

• CaptJackSparrow
  • Niet online
IdieEasy schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 10:16:
Ik kon dit (grotendeels, niet helemaal) oplossen door ALLE updates op handmatig te zetten.
Ik heb updates op handmatig staan maar Google pusht zijn updates van de Play Store en Play Services er gewoon keihard doorheen.

Voor welke G2 beesten is het overigens de moeite waard om ze ananasjes te voeren? Gisteren vergat ik het bij de eerste Dratini die ik tegenkwam maar bij twee latere gelukkig niet. Blijkbaar spawnen er sinds de laatste migratie op enkele plaatsen Dratini's in de buurt. :P

Hinderlijke is dat je de snoepjes niet kunt stapelen. Dat maakt die nieuwe snoepjes stukken minder nuttig. Ik heb er dan ook al de nodige van weggegooid.

• MrRobert
CaptJackSparrow schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 10:24:
[...]
Voor welke G2 beesten is het overigens de moeite waard om ze ananasjes te voeren? Gisteren vergat ik het bij de eerste Dratini die ik tegenkwam maar bij twee latere gelukkig niet. Blijkbaar spawnen er sinds de laatste migratie op enkele plaatsen Dratini's in de buurt. :P
Ik gebruik ze alleen als ik meer candy van een specifieke pokemon nodig heb.

iRacing Profiel

• Afvalzak

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Het is jammer dat je niet een normale berry en zo'n pinap tegelijk kan gebruiken. Bij bepaalde kies ik liever voor zekerheid dan een paar extra candy.
Die Nanab's heb ik helemaal nog niet gebruikt of hoeven te gebruiken zelfs.

Last.fm | Code Talks

• CaptJackSparrow
  • Niet online
Afvalzak schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 10:35:
Die Nanab's heb ik helemaal nog niet gebruikt of hoeven te gebruiken zelfs.
Die Nanabs zijn helemaal nutteloos. Als ik die voer aan een beest dat niet stil staat blijft die vaak gewoon verder rondzwabberen.

En bij een Dratini met een hogere CP ga ik ook niet het risico nemen dat die de benen neemt en ga ik voor de framboos. :9

• LekkerBipsje
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 07-05 12:31
CaptJackSparrow schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 10:40:
[...]

Die Nanabs zijn helemaal nutteloos. Als ik die voer aan een beest dat niet stil staat blijft die vaak gewoon verder rondzwabberen.
Volgens mij is het met de Nanabs zo dat de Pokemon zijn routine afmaakt waar hij op dat moment mee bezig is. Maar als die dan terugkomt op zijn 'basis positie' hij daar wel stil blijft staan.

Je moet dus na het voeren van zo'n Nanab even wachten en daarna kan je gerust een curve ball gooien op het moment dat de cirkel de juiste grootte heeft.

Geniet nooit met mate

• Afvalzak

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Overigens weet ik dat ik laat ben met mijn avatar aanpassen aan de feestdagen. Maar ik vind 3 maanden een oudjaar opstartscherm toch ook wel een prestatie :D

Last.fm | Code Talks

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

IdieEasy schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 10:16:
[...]

Na even gechecked te hebben, 't staat hier niet op wifi-only maar op helemaal niet automatisch updaten. Google services updates worden toch gepushed, ook als die update bagger is en wakelocks veroorzaakt. Dat gebeurt hier nog wel eens.
CaptJackSparrow schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 10:24:
[...]

Ik heb updates op handmatig staan maar Google pusht zijn updates van de Play Store en Play Services er gewoon keihard doorheen.
Dat ligt dus niet aan mij :/

Oscar Wilde

• Autofan1985
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 22-10 14:37
LekkerBipsje schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 10:50:
[...]

Volgens mij is het met de Nanabs zo dat de Pokemon zijn routine afmaakt waar hij op dat moment mee bezig is. Maar als die dan terugkomt op zijn 'basis positie' hij daar wel stil blijft staan.

Je moet dus na het voeren van zo'n Nanab even wachten en daarna kan je gerust een curve ball gooien op het moment dat de cirkel de juiste grootte heeft.
Heb ook al gehad dat die daarna vrolijk nog een rondje ging draaien. Gewoon nutteloze dingen die Nanabs wat mij betreft.

• Mirx_NL
  • Laatst online: 21-11 06:25
Mirx_NL schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 11:45:
[...]

Dan moet er in de mijne toch ook wel een zitten, toch? Pretty please 😂
En het is geworden..... drumroll please.... een mareep.

Die maar eens met een stuk touw aan een paaltje in de achtertuin zetten en wachten tot een aerodactyl zin krijgt in een lekker hapje... :+

• Cartman!
  • Niet online
Krijg ik eindelijk eens een evolution item, metal coat...kan ik daar alleen pokemon evolven die ik nog nooit ben tegengekomen :')

• CappieL
Cartman! schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 11:24:
Krijg ik eindelijk eens een evolution item, metal coat...kan ik daar alleen pokemon evolven die ik nog nooit ben tegengekomen :')
Even een Onix-nest opzoeken?

• Cartman!
  • Niet online
CappieL schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 11:28:
[...]

Even een Onix-nest opzoeken?
Met de nadruk op "even" :D

• freggell
Cartman! schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 11:24:
Geen Scyter en geen onix uit ei gehad.
Of in het wild gezien? kan toch bijna niet waar zijn.

• LekkerBipsje
https://thesilphroad.com/atlas#9/52.0491/5.0070

Dan bij 'Species' alleen Onix selecteren :*)

Geniet nooit met mate

• Cartman!
  • Niet online
freggell schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 11:33:
[...]

Nooit uit ei en nooit in t wild...ben level 26 en eieren broeden doe ik niet veel omdat ik geen tijd heb voor veel km's.

Die map is top, bookmarked :D Helaas weinig nestjes in de buurt.

10KM ei komt net uit: m'n eerste Lapras O+ (CP1446)

[ Voor 14% gewijzigd door Cartman! op 01-03-2017 12:03 ]

• Gitarist
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

Gitarist

Jan

freggell schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 11:33:
[...]

Mijn ervaringen zijn misschien niet representatief, maar ik ben tot nu toe:
3x een Onix tegengekomen (waarvan 2x in Wilnis of all places en 1x in Kijkduin)
1x een Scyther tegengekomen (in Wilnis) en 1x uit een ei

• Therapy777
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21-11 19:08

Therapy777

Metal!

Is er eigenlijk een website waar ik de beste movesets kan vinden van de tweede generatie pokies? Ik ben denk ik een slechte googelaar :)

Overigens ben ik in totaal ook maar 3x een onix tegengekomen, waarvan er eentje is gevlucht. Ik dacht enkelmaal een scyther in het wild, maar heb er wel drie uit een ei gehad.

[ Voor 39% gewijzigd door Therapy777 op 01-03-2017 12:14 ]

• Erulezz
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 10:25
Waar spelen jullie? In de buurt van Arnhem zit een enorm Scyther Nest:

Afbeeldingslocatie: https://www.imguploaden.nl/photo/4-1488368528.PNG

Afbeeldingslocatie: https://www.imguploaden.nl/photo/4-1488368554.PNG

In 1 uurtje ~ 70 candies binnen geharkt :) Nu alleen nog een Evolution Item ;(

[ Voor 6% gewijzigd door Erulezz op 01-03-2017 12:49 ]

In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams

• freggell
Gitarist schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 12:08:
[...]

Mijn ervaringen zijn misschien niet representatief, maar ik ben tot nu toe:
3x een Onix tegengekomen (waarvan 2x in Wilnis of all places en 1x in Kijkduin)
1x een Scyther tegengekomen (in Wilnis) en 1x uit een ei
Ik ben ze zelf ook niet vaak tegen gekomen.
Onix 5x en scyter 4x (is zowel wild als ei)
Maar heb ze wel vaker op de nearby gezien. Alleen had ik dan meestal geen tijd om ze even op te zoeken.

• WoWo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20-11 18:43
Ik kwam een tijd geleden zoveel Onixxen tegen dat ik er op een gegeven moment geen ballen meer aan verspilde. Wat moest ik tenslotte met die snoepjes als je hem toch niet kon envolven |:( Gelukkig heb ik er toen wel genoeg gevangen om hem met mijn zojuist verkregen metal coat toch nog te kunnen envolven :9 . Nu nog maar 1 snoepje over, maar wel een nieuwe entry in de dex d:)b

Er is geen tijd te verliezen, dus doe maar rustig aan

• Quincy5
  • Laatst online: 21-11 12:42
WoWo schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 13:07:
Ik kwam een tijd geleden zoveel Onixxen tegen dat ik er op een gegeven moment geen ballen meer aan verspilde. Wat moest ik tenslotte met die snoepjes als je hem toch niet kon envolven |:( Gelukkig heb ik er toen wel genoeg gevangen om hem met mijn zojuist verkregen metal coat toch nog te kunnen envolven :9 . Nu nog maar 1 snoepje over, maar wel een nieuwe entry in de dex d:)b
Komt me bekend voor: een paar maanden geleden zat er een nest bij mijn werk, maar die dingen laten zich verdomd lastig vangen, dus na een stuk of wat maar laten lopen. Inderdaad met het idee dat je hem niet kunt evolven. Helaas heb ik maar 15 candy en zie ik ze nu natuurlijk nooit meer.

PV Output

• Shadow_J
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 21-11 15:57
CaptJackSparrow schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 22:58:

De 100 muntjes streak loopt nu alweer 176 dagen. :P Ik kan me herinneren dat ik bij 75 even moeite had om die te halen en dat ik toen twijfelde of het nog lang zou voortduren. ;)
Met op reis te gaan is het mij niet gelukt om de reeks van 100 coins vast te houden, maar ik heb gemiddeld 40 dagen de 100 coins kunnen verzamelen in de eerste 2 maanden van dit jaar. Dit is ongeveer 3 op 4 dagen en daar ben ik al reuze blij mee. Momenteel zit ik aan 13 gyms en als er in enkele stabiele van de buurt nog een plaatsje vrij komt zet ik er mij ook zeker in. Wat reserve is super handig zodat je enkele dagen tijd hebt om de gym terug helpen op te bouwen.

Ik ben sinds begin dit jaar 3 gym waardige pokemon rond de 2,7k kunnen maken, maar deze zijn ook al ingezet. Zo blijven we mooi bezig, er zijn er nog enkele op komst maar daarvoor is weer candy & stardust nodig :)

• A-Jay
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-10 17:15
Hier eindelijk een togepi uit een ei gekregen *O*

Onixen en Scythers genoeg hier, zowel 4x een Scyther uit een ei gehad als een nest in de buurt. Maar een Snorlax of Aero uit een ei krijgen hó maar.

• Tim0252
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 11-11 15:45
Vandaag Snorlex uit een ei :D

• RigolleM
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12:41
Nieuwe Pokemon? :+

• Tim0252
  • Laatst online: 11-11 15:45
Voor mij wel ;)

• LekkerBipsje
Na een week lang geen evolve items te hebben gekregen (en ik draai toch heeeeel wat stops op een week), zojuist een Sun Stone mogen ontvangen :-)

Ik denk wel dat ik wacht met de evolve tot het volgende event. Zeker aangezien Niantec zelf heeft gezegd "save your candies"... https://www.reddit.com/r/...5w9e2r/save_your_candies/

[ Voor 13% gewijzigd door LekkerBipsje op 01-03-2017 16:53 ]

Geniet nooit met mate

• Oekiejoekie
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 02-08 02:49
LekkerBipsje schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 16:50:
Na een week lang geen evolve items te hebben gekregen (en ik draai toch heeeeel wat stops op een week), zojuist een Sun Stone mogen ontvangen :-)
Ik kreeg er gisteren op niet al te veel draaien ook 2, een sun stone en een dragon scale. Helaas heb ik die nu al 2 en 3 keer en niet de candy om er iets mee te doen. Maar de drop rates gaan dus misschien omhoog ?
Ik denk wel dat ik wacht met de evolve tot het volgende event. Zeker aangezien Niantec zelf heeft gezegd "save your candies"... https://www.reddit.com/r/...5w9e2r/save_your_candies/
Maar wat wordt het volgende event ? Pasen ? Of krijgen we nog een event rond Steak and Blowjob day ?:)

WEES BLIJ !!! Hier had uw advertentie kunnen staan...

Verwijderd

Zie ik sterretjes of is de animatie na het vangen van een Pokemon veranderd?

... tevens niet bij alle zo lijkt het?

• CaptJackSparrow
  • Niet online
Nou ben ik toch eens nieuwsgierig. :P

Met welke merk/modellen toestellen hebben mensen nou 'goede' GPS drift? 8)

• schaapiej
Verwijderd schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 18:03:
Zie ik sterretjes of is de animatie na het vangen van een Pokemon veranderd?

... tevens niet bij alle zo lijkt het?
Als ik het goed heb is dat een critical catch :)

<GoT>NightStalker

Verwijderd

schaapiej schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 18:07:
[...]

Als ik het goed heb is dat een critical catch :)
En wat is dat?

• schaapiej
Exacte details moet ik ook opzoeken, maar voor zover ik gelezen heb heb je dan na 1x schudden je Pokémon gevangen en is dat een 100% kans dat t beest blijft zitten. Hoe vaak het voorkomt? Geen idee...

Die sterretjes zag je neem ik aan?

<GoT>NightStalker

• Oekiejoekie
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 02-08 02:49
CaptJackSparrow schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 18:06:
Nou ben ik toch eens nieuwsgierig. :P

Met welke merk/modellen toestellen hebben mensen nou 'goede' GPS drift? 8)
Ik heb niet de indruk dat het aan het merk toestel ligt. Ik ben tijdens Pokemon verhuisd van een nieuwbouwwoning (2008) met HR++-glas en zo (dat heeft een metalen coating, GSM-ontvangst was binnen ook beroerd) naar een jaren-20-woning, met nu nog "gewoon" dubbel glas. Resultaat: met hetzelfde toestel ging ik van 200 meter per uur naar nu hooguit nog 10 meter per uur.

Ik merk het ook bijvoorbeeld hier in de supermarkt. Die heeft hier zo goed als geen ramen, en als ik boodschappen doe vlieg ik het hele winkelcentrum door. Een keer boodschappen doen is vaak meteen anderhalve kilometer er bij (en dat loop ik dan echt niet zelf).

Ik weet niet hoe jij woont, maar misschien kun je wat extra kilometers maken door de glaszetter uit te nodigen :+ Als het niet werkt, dan is in ieder geval de gasrekening een stuk lager :)

WEES BLIJ !!! Hier had uw advertentie kunnen staan...

• aljooge
  • Registratie: Januari 2016
  • Nu online
Oekiejoekie schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 18:21:
[...]

Ik heb niet de indruk dat het aan het merk toestel ligt. Ik ben tijdens Pokemon verhuisd van een nieuwbouwwoning (2008) met HR++-glas en zo (dat heeft een metalen coating, GSM-ontvangst was binnen ook beroerd) naar een jaren-20-woning, met nu nog "gewoon" dubbel glas. Resultaat: met hetzelfde toestel ging ik van 200 meter per uur naar nu hooguit nog 10 meter per uur.

Ik merk het ook bijvoorbeeld hier in de supermarkt. Die heeft hier zo goed als geen ramen, en als ik boodschappen doe vlieg ik het hele winkelcentrum door. Een keer boodschappen doen is vaak meteen anderhalve kilometer er bij (en dat loop ik dan echt niet zelf).

Ik weet niet hoe jij woont, maar misschien kun je wat extra kilometers maken door de glaszetter uit te nodigen :+ Als het niet werkt, dan is in ieder geval de gasrekening een stuk lager :)
of je stopt je mobiel in een jampot en wikkelt dit in aluminium folie.

Verwijderd

schaapiej schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 18:16:
[...]

Exacte details moet ik ook opzoeken, maar voor zover ik gelezen heb heb je dan na 1x schudden je Pokémon gevangen en is dat een 100% kans dat t beest blijft zitten. Hoe vaak het voorkomt? Geen idee...

[video]

Die sterretjes zag je neem ik aan?
Absoluut! Dat zag ik! Wat raar dat ik het nog nooit eerder heb gezien..

• Le Enfant!
  • Laatst online: 06-11 21:01
Ik zei deze week nog tegen mezelf dat ik nooit of te nimmer een Pikachu met een hoedje zou vangen, zag ik er vandaag twee op mijn werk. :+ Alleen jammer van de CP (30 en 10), maar deze ga ik in ieder geval houden. Er verscheen ook een Lapras nabij, maar toen ik daar toekwam was hij al weg.. Ach, een ander keer dan maar.

• Zenomyscus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11:57
Zojuist mijn eerste Arcanine geevolved, met Snarl en Wild Charge. Misschien een leuke gym defender die mensen misleid om water in te zetten?

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Zenomyscus schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 00:00:
Zojuist mijn eerste Arcanine geevolved, met Snarl en Wild Charge. Misschien een leuke gym defender die mensen misleid om water in te zetten?
En dan...?
Arcanine blijft een vuurtype dus water komt evengoed hard aan.
Daarnaast mis je de stab-bonus door ontbreken van vuur-aanvallen.

Denk dus dat je voornamelijk jezelf aan het misleiden bent ;)

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

• schaapiej
Geen alcohol meer voor jou, ga je gek van lullen! :p

Vanochtend weer een vinkje in de Dex, liep richting bus en zag een Yanma op de radar. Maar even opgepikt en daarmee nummer 67 van Gen2 binnen!

<GoT>NightStalker

• Zenomyscus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11:57
Hè helaas, volgende dan maar beter. Deze had al 6 boosts gehad, dus daar stop ik nu mee. Ik had beter voor een tweede kunnen sparen. Achja, iig dex +1.

• lukeanalbers
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 18-05-2020
Net mijn 4e (Ja, 4e!) Larvitar uit mijn 10km ei gekregen. Samen met de 56 gelopen kilometers kom ik nu uit op 125 candy. Wat is wijsheid?

a) Wachten op een hogere Larvitar (Die van nu is 91,1% IV -> 505 CP)
b) Evolven en hup met die Tyranitar

Thx.

• C_V_S
  • Niet online
lukeanalbers schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 08:09:
Net mijn 4e (Ja, 4e!) Larvitar uit mijn 10km ei gekregen. Samen met de 56 gelopen kilometers kom ik nu uit op 125 candy. Wat is wijsheid?

Thx.
IV 91,1% is toch heel mooi, zou hem gewoon evolven. Daarna nog wel een berg candy en dust nodig uiteraard. CP topper zou ik mooi tot de max levelen.

Ik heb er nog wel geteld 0, bergen 10 km eieren gehad maar vooral veel zooi er uit en 2 x een Lapras.

Pokedex staat nu op 205 en Johto op 62 stuks.

Weekend maar eens goed op pad.

• LekkerBipsje
lukeanalbers schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 08:09:

Thx.
Als ik jou was zou ik wachten met evolven. Ik zit toevallig in hetzelfde schuitje. Ik heb 2 redenen waarom ik wacht:
1. Als je 'm nu laat evolven heb je er toch nog niets aan omdat ie eerst heel wat power-ups nodig heeft.
2. Niantec heeft gezegd "save your candies".

Zeker gezien de eerste reden is het beter te wachten, aangezien je de tweede reden dan mooi als extra'tje meeneemt (waarschijnlijk dubbel xp event of een langere duur van lucky egg).

Geniet nooit met mate

• jaydenjarno
  • Laatst online: 20-11 13:07
stomme vraag: als ik een nieuwe telefoon haal kan ik toch gewoon door met mijn Pgo waar ik was gebleven? is toch opgeslagen op je account in de cloud?

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11:52
jaydenjarno schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 08:28:
stomme vraag: als ik een nieuwe telefoon haal kan ik toch gewoon door met mijn Pgo waar ik was gebleven? is toch opgeslagen op je account in de cloud?
Si

• lukeanalbers
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 18-05-2020
Luxe problemen dit hé.. Je hebt gelijk, even wachten. Hoe graag ik die Tyranitar ook in de gym wil showen. ^.^
LekkerBipsje schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 08:25:
[...]

Als ik jou was zou ik wachten met evolven. Ik zit toevallig in hetzelfde schuitje. Ik heb 2 redenen waarom ik wacht:
1. Als je 'm nu laat evolven heb je er toch nog niets aan omdat ie eerst heel wat power-ups nodig heeft.

Zeker gezien de eerste reden is het beter te wachten, aangezien je de tweede reden dan mooi als extra'tje meeneemt (waarschijnlijk dubbel xp event of een langere duur van lucky egg).

• P.K.
  • Laatst online: 11:55
LekkerBipsje schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 08:25:
[...]

Je tweede punt zou ik niet als een reden zien, dan krijg je paar duizend extra XP bij die evolutie? Lekker boeiend. :P
Je gaat toch niet weken wachten op een mogelijk event, terwijl je nu een Tyranitar kan hebben?
Zo'n dubbel XP event is vooral handig als je Pidgey en Ratata wil evolven.

Eerste punt mee eens, maar aan de andere kant, hoeveel Larvitars kom je tegen in Nederland? De kans dat je er een tegenkomt met hoge IV en een hoog level lijkt mij zéér klein. Je zal de candies wss sowieso via eggs of buddy moeten verzamelen.

Ik denk dat ik er gewoon een Tyranitar van had gemaakt al. :+

• LekkerBipsje
P.K. schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 11:09:
[...]

Je tweede punt zou ik niet als een reden zien, dan krijg je paar duizend extra XP bij die evolutie? Lekker boeiend. :P
Je gaat toch niet weken wachten op een mogelijk event, terwijl je nu een Tyranitar kan hebben?
Zo'n dubbel XP event is vooral handig als je Pidgey en Ratata wil evolven.

Eerste punt mee eens, maar aan de andere kant, hoeveel Larvitars kom je tegen in Nederland? De kans dat je er een tegenkomt met hoge IV en een hoog level lijkt mij zéér klein. Je zal de candies wss sowieso via eggs of buddy moeten verzamelen.

Ik denk dat ik er gewoon een Tyranitar van had gemaakt al. :+
Agh, ze spannend is het ook eigenlijk niet. Het is tenslotte een spelletje :+

Ik laat 'm als buddy totdat ik rond de 150 candy heb. Als het event in de tussentijd komt zal ik 'm toch alvast evolven voor de extra XP. Toch mooi meegenomen.

Geniet nooit met mate

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 00:29

Zerora

Ik Henk 'm!

N00b. Arcanine had ik op de tweede dag dat Pokemon Go uitwas al :+

Nee, cool dat je hem hebt. Moet ook nog steeds een hoop gen 1 pokemons. Hopelijk dit weekend eindelijk een Venusaur en een Blastoise. Voor beide moet ik nog zo'n 9 candy hebben. Dan is Charizard aan de beurt. Gaat wel een drama worden, want bulbasaur en squirtle zie ik nog wel af en toe, maar eigenlijk charmander nooit. Dus dat die wordt heeeel lang buddy vrees ik.

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• P.K.
  • Laatst online: 11:55
LekkerBipsje schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 11:17:
[...]

Agh, ze spannend is het ook eigenlijk niet. Het is tenslotte een spelletje :+

Ik laat 'm als buddy totdat ik rond de 150 candy heb. Als het event in de tussentijd komt zal ik 'm toch alvast evolven voor de extra XP. Toch mooi meegenomen.
Ik zou uberhaupt al blij zijn met één larvitar. :+

Stuk of tien 10km eieren uitgelopen sinds Gen2 uit is, maar nog geen Larvitar. :/

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-11 09:04

Meneer iCy

swarma

Kan je het verschil zien of jee Gen1 Egg hebt of een Gen2 of maakt dat niets uit en kan er een random gen2 uit een ouder ei komen?

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

• C_V_S
  • Niet online
P.K. schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 11:47:
[...]

Ik zou uberhaupt al blij zijn met één larvitar. :+

Stuk of tien 10km eieren uitgelopen sinds Gen2 uit is, maar nog geen Larvitar. :/
Hier idem dito maar heb er nu weer een in de incubator

Iemand ze al eens in het wild tegen gekomen? Dratini heb ik er een stuk of 40 van gevangen in het wild.

• CappieL
icy schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 12:01:
Kan je het verschil zien of jee Gen1 Egg hebt of een Gen2 of maakt dat niets uit en kan er een random gen2 uit een ouder ei komen?
Verschil kun je niet zien en er kan geen Gen 2 uit een ei komen die in het Gen 1 tijdperk ontvangen is.
Pagina: 1 ... 70 ... 100 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is niet de bedoeling dat hacks, cheats, GPS-spoofs of dataminers besproken worden op dit forum. Ook is het bespreken van 3rd party apps en sites niet toegestaan die gegevens gebruiken/zichtbaar maken die normaal gesproken niet zichtbaar zijn. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers. Discussie over het gebruik van IV calculators is wel toegestaan.

Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.

Online IV calculator
Evolve calculator
Pokémon movesets
Server status