Hier waren ze ook aktief gisteren dus maar 90 muntjes kunnen cashen.WahWah schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 08:48:
Nou ik moet vanavond weer aan de bak, want ik ben gisteravond dus uit een aantal gyms gekicked en zit nu weer onder de 10.... Ja in de storm van gisteren waren er mensen blijkbaar buiten het weer te trotseren om lvl 10 blauwe gyms over te nemen, Wauw.
Ok ff serieus, ik zag dus vanuit huis 1 gym neergaan. Kort daarna 2 rode spelers die ik nog nooit gezien had en later op de avond nog 3 erbij...Allen onbekende namen voor mij, dus het ziet er een beetje verdacht uit. Maar ok no harm done, blauw is er meestal toch als de kippen bij om de gyms terug te roven. Kan ik vanavond weer wat potions gebruiken
Wel weer in een stabiele nu level 10 een Vapereon gezet.
Merk wel dat om op een goede positie te staan in een stabiele gym je wel een 2700+ CP Pokemon er in moet zetten.
Wat betreft de 10 km eieren is het toch onzin dat daar:
#226 Mantine
#207 Gligar
#185 Sudowoodo
#227 Skarmory
In zitten. Beide ben ik al enkele malen in het wild tegen gekomen en het is niet dat ik met het slechte weer van de afgelopen dagen veel heb buiten gelopen.
Ze mogen het ratio dat je Gen2 uit eieren krijgt van mij wel verhogen. De Gen1 heb ik nu echt alles in veelvoud.