Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[iOS/Android] Pokémon GO - Deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 68 ... 100 Laatste
Acties:
  • 396.898 views

• C_V_S
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
WahWah schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 08:48:
Nou ik moet vanavond weer aan de bak, want ik ben gisteravond dus uit een aantal gyms gekicked en zit nu weer onder de 10.... Ja in de storm van gisteren waren er mensen blijkbaar buiten het weer te trotseren om lvl 10 blauwe gyms over te nemen, Wauw.

Ok ff serieus, ik zag dus vanuit huis 1 gym neergaan. Kort daarna 2 rode spelers die ik nog nooit gezien had en later op de avond nog 3 erbij...Allen onbekende namen voor mij, dus het ziet er een beetje verdacht uit. Maar ok no harm done, blauw is er meestal toch als de kippen bij om de gyms terug te roven. Kan ik vanavond weer wat potions gebruiken :p
Hier waren ze ook aktief gisteren dus maar 90 muntjes kunnen cashen.

Wel weer in een stabiele nu level 10 een Vapereon gezet.

Merk wel dat om op een goede positie te staan in een stabiele gym je wel een 2700+ CP Pokemon er in moet zetten.

Wat betreft de 10 km eieren is het toch onzin dat daar:

#226 Mantine
#207 Gligar
#185 Sudowoodo
#227 Skarmory

In zitten. Beide ben ik al enkele malen in het wild tegen gekomen en het is niet dat ik met het slechte weer van de afgelopen dagen veel heb buiten gelopen.

Ze mogen het ratio dat je Gen2 uit eieren krijgt van mij wel verhogen. De Gen1 heb ik nu echt alles in veelvoud.

• sixtiek
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 07:40
freggell schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 16:35:
Volgens mij is de droprate van items dramatisch laag.
Bij PokemonGoHub.net hebben ze dit onderzocht en de cijfers liegen er niet om:
The Internet has been speculating that the drop rate of Evolution items is around 1% since the launch of Generation II. We’ve discovered that to be wrong. Evolution items are far rarer than that, with data suggesting drop rates as low as 0.14%.
https://pokemongohub.net/...-evolution-items-changed/

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15:31

Haan

dotnetter

Wat betreft de eieren, ik krijg steeds maar gen1 beesten uit 5KM eieren :( ekans, psyduck, goldeen :r Terwijl het zeker nieuwe eieren zijn van na de gen2 release. En uit de 2KM eieren drie keer op rij een Igglybuff.. Enige goeie was dan een Machop uit 2KM ei omdat ik daar nog flink wat candy voor moet hebben.

Benieuwd wat er morgen uit m'n 10KM ei gaat komen..

[ Voor 8% gewijzigd door Haan op 24-02-2017 10:03 ]

Kater? Eerst water, de rest komt later

• aljooge
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 15:17
WahWah schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 08:48:
Nou ik moet vanavond weer aan de bak, want ik ben gisteravond dus uit een aantal gyms gekicked en zit nu weer onder de 10.... Ja in de storm van gisteren waren er mensen blijkbaar buiten het weer te trotseren om lvl 10 blauwe gyms over te nemen, Wauw.

Ok ff serieus, ik zag dus vanuit huis 1 gym neergaan. Kort daarna 2 rode spelers die ik nog nooit gezien had en later op de avond nog 3 erbij...Allen onbekende namen voor mij, dus het ziet er een beetje verdacht uit. Maar ok no harm done, blauw is er meestal toch als de kippen bij om de gyms terug te roven. Kan ik vanavond weer wat potions gebruiken :p
Ik moet helaas ook wer aan de bak. Van de 17 nog maar 13 over en bij mij is ook een gym verloren gegaan aan de bosrand. Ongelofelijk dat mensen in de storm onder bomen gaan staan. Maar wel werk aan de winkel in dit tempo kom ik heel snel beneden de 10.

Misschien dat de storm luwt als de storage kortingsactie is afgelopen.

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 21-11 20:57
Akaendra schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 08:32:
Het is de officiële website van Pokémon zelf, hoeveel bevestiging wil je nog meer....
Een update vanuit de makers van Pokémon Go?
Leuk dat het de officiële Pokémon site is, maar als Niantic het niet in hun game stopt en er niets over roept (wat ze hoogst waarschijnlijk één dag van te voren doen :X) dan is er voor mij nog geen bevestiging...

<GoT>NightStalker

• freggell
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06-08-2024
aljooge schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 10:13:
[...]

Ik moet helaas ook wer aan de bak. Van de 17 nog maar 13 over en bij mij is ook een gym verloren gegaan aan de bosrand. Ongelofelijk dat mensen in de storm onder bomen gaan staan. Maar wel werk aan de winkel in dit tempo kom ik heel snel beneden de 10.

Misschien dat de storm luwt als de storage kortingsactie is afgelopen.
Kan je me uitleggen waarom je in 17 gyms zit?
Vraag is natuurlijk niet alleen aan jou maar ook aan de andere mensen die ruim boven de 10 gyms zitten.

Je beseft dat je met deze actie bevorderd dat mensen manieren gaan zoeken om eigen gyms te slopen en daarna op te trainen om er een pokemon in kwijt te kunnen.
Je neemt namelijk wel een plek in beslag die je niet "nodig" hebt, en iemand anders goed zou kunnen gebruiken.

Misschien zou Niantec er een limiet op moeten maken, hoeveel pokemon je in een gym kan hebben. Een max van 13 ofzo.

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

freggell schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 10:50:
[...]

Vraag is natuurlijk niet alleen aan jou maar ook aan de andere mensen die ruim boven de 10 gyms zitten.

Je beseft dat je met deze actie bevorderd dat mensen manieren gaan zoeken om eigen gyms te slopen en daarna op te trainen om er een pokemon in kwijt te kunnen.
Je neemt namelijk wel een plek in beslag die je niet "nodig" hebt, en iemand anders goed zou kunnen gebruiken.

Misschien zou Niantec er een limiet op moeten maken, hoeveel pokemon je in een gym kan hebben. Een max van 13 ofzo.
17 is misschien wat teveel van het goede, maar ik zie niet in waarom mensen opeens zouden gaan cheaten om hem uit een gym te krijgen...

Ik zit totaal in 0 gyms dus mij maakt het niet uit ;)

Last.fm | Code Talks

• WishmasterNL
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13:29

WishmasterNL

XBOX: WishmasterNLD

Topicstarter
Zoals beloofd heb ik de TS wat bijgewerkt.

Wat is er nieuw/veranderd
  • Nanap en Pinap berry toegevoegd
  • Nieuwe lijst toegevoegd van welke Pokémons je uit welk ei kan krijgen
  • Vraag over Power Saving verwijderd uit Q&A
  • Correcte info toegevoegd over welke Pokémons er nu wel/niet te vangen zijn
  • Nieuwe Eeveelutions toegevoegd in Q&A
  • Vraag over het meer candy krijgen van een geevolueerde Pokémon toegevoegd in Q&A

• freggell
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06-08-2024
Afvalzak schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 10:54:
[...]

17 is misschien wat teveel van het goede, maar ik zie niet in waarom mensen opeens zouden gaan cheaten om hem uit een gym te krijgen...

Ik zit totaal in 0 gyms dus mij maakt het niet uit ;)
Mensen gaan dat soort dingen doen omdat ze ook in een gym willen. En als er geen andere gyms in de buurt dan alleen je eigen kleur met elke keer dezelfde spelers erin. Dan kan ik me voorstellen dat ze andere manieren gaan zoeken.

Ik zit nog in 4 gyms. Maar dat waren er meer. De gyms waar ik uit ben gegooit zijn nog steeds dezelfde kleur en alweer lvl 10. Ik kan niet zien/controleren of de gym ook daadwerkelijk geflipped is geweest of dat er alleen een paar pokemon zijn "vervangen"

• Hassiebassie
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-09 21:55
Ik ben ook zo'n speler die hard op zoek is naar gyms. Ik zit momenteel in 4, maar ik weet niet voor hoelang. Omdat ik (maar) level 25 ben en veel spelers veel sterker zijn merk ik regelmatig dat als ik onderaan de gym sta ik er word uitgetrapt en dat er dan doodleuk een sterkere instaat. Regelmatig 's nachts.
Ook al meegemaakt dat ik bij een gym stond waar ik werd uitgetrapt maar er was niemand in de buurt.
Hier in de regio zitten helaas veel spoofers. |:(

• sankao
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 21-11 17:41
[...]

Ik zit inmiddels in 23 gyms. En waarschijnlijk worden dat er wel meer in de komende tijd. Tja, als anderen niet de moeite nemen om een gym van lvl7 naar lvl 10 te brengen, en ik wel, dan is dat hun probleem. Een lvl 7 gym wordt nog te gemakkelijk neergehaald door een casual speler, bij een lvl 10 gym is dan al minder snel het geval, dus is het in ons belang (we spelen samen met een hele grote groep) om alle gyms zo snel mogelijk weer op 10 te krijgen. Daarmee bescherm je ook weer je eigen gyms. Maar dan ga ik niet wachten totdat een andere voorbijganger zijn mon erin gaat zetten, dan zet ik er één van mezelf in.

Zo kan ik mogelijk ook veel langer inactief zijn in gyms mocht ik even geen "zin" hebben.

9760Wp ZO(145°) @SE9K, 6480Wp ZW (235°), 2960Wp NO(50°) @SE7K-RWS

• Jarnoootje
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21-11 15:57
Hassiebassie schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 11:17:
Ik ben ook zo'n speler die hard op zoek is naar gyms. Ik zit momenteel in 4, maar ik weet niet voor hoelang. Omdat ik (maar) level 25 ben en veel spelers veel sterker zijn merk ik regelmatig dat als ik onderaan de gym sta ik er word uitgetrapt en dat er dan doodleuk een sterkere instaat. Regelmatig 's nachts.
Ook al meegemaakt dat ik bij een gym stond waar ik werd uitgetrapt maar er was niemand in de buurt.
Hier in de regio zitten helaas veel spoofers. |:(
Daar heb ik inderdaad ook veel last van! zit je 'trots' in 5 gyms, de volgende ochtend nog steeds de gyms blauw (in mijn geval) maar dan zonder mij.

• sankao
Jarnoootje schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 11:21:
[...]

Daar heb ik inderdaad ook veel last van! zit je 'trots' in 5 gyms, de volgende ochtend nog steeds de gyms blauw (in mijn geval) maar dan zonder mij.
Dat vind ik inmiddels ook wel erg laag, ik moet toegeven dat ik in het verleden me hier ook schuldig aan heb gemaakt. Ik had het idee dat dat de enige manier was om in gyms te komen.

Maar nu we met een groep optrekken blijkt dat er altijd wel gyms zijn die niet lvl 10 zijn, en er dus altijd wel ergens een plekje is. Daarnaast houden we elkaar op de hoogte van de status van alle gyms in de stad.

• IdieEasy
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 11:33

IdieEasy

Death comes swiflty.. for me

Gyms zijn gewoon bedoelt als "endgame". Geheel terecht dat alleen de sterkere erin zitten.

Alleen erg jammer dat het de enige manier is om aan muntjes te komen. Er is niet zo heel veel te doen voor de "casuals". Ja, verzamelen. Maar ook dat houdt als "casual" vrij snel op, je vangt wat in de buurt komt, maar gaat niet speciaal naar de hot spots.

Onderling vechten kunnen we niet, gyms overnemen gaat soms wel, maar de volgende dag is je werk ongedaan gemaakt.

De "casuals" zijn de trainers die op de routes stonden, en met 4 rattata's het tegen jou team van 6 level 30's wilde opnemen. Wat dat betreft klopt het wel aardig met de spellen. Een Youngster had ook nooit kans op een gymbadge :D

Uiteindelijk wordt het gewoon saai voor de casuals. Ik ben allang niet meer zo actief als rond launch, toen nog 2x naar een hot-spot geweest en speelde/liep nog vrij veel. Nu gebeurt het meeste op mijn werk, en draai ik 1 pokestop per dag.

Ik kijk het nog een maandje aan, en anders ga ik weer terug naar geocachen. :+

• sixtiek
IdieEasy schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 11:33:
Gyms zijn gewoon bedoelt als "endgame". Geheel terecht dat alleen de sterkere erin zitten.
Maar niet ten koste van de minder sterke lijkt me. Wat geeft een sterkere speler het recht om de plek van een zwakkere speler in te pikken? Die heeft waarschijnlijk ook moeite gedaan voor zijn plekje, en is gewoon je teammaat. Erg raar om die dan maar uit een gym te wippen omdat jij sterker zou zijn.

• sankao
sixtiek schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 11:38:
[...]

Maar niet ten koste van de minder sterke lijkt me. Wat geeft een sterkere speler het recht om de plek van een zwakkere speler in te pikken? Die heeft waarschijnlijk ook moeite gedaan voor zijn plekje, en is gewoon je teammaat. Erg raar om die dan maar uit een gym te wippen omdat jij sterker zou zijn.
Helemaal mees eens!

Ik ben één van die "sterkere" spelers, maar ik zal nooit meer een teamgenoot uit een gym wippen.

• IdieEasy

IdieEasy

Daar ben ik het ook niet mee eens, maar zolang het een "exploit" is zal het verdomd lastig zijn om er iets aan te doen.

De reden dat ik zeg dat de sterkere er in zitten is omdat het een Endgame is, bedoelt om je te vermaken als je alles verzameld hebt.

Dat het verkeerd game-design is is een tweede. Want door er rewards aan te hangen wilt iedereen in een gym zitten.
Hoeveel mensen zouden de gyms doen als ze er enkel stardust van zouden krijgen? Juist, minimaal. Enkel de sterkere.

• aljooge
[...]

Omdat ze niet stabiel zijn. Ik raak er steeds her en der een paar kwijt en heb wat marge nodig.

• Shadow_J
  • Registratie: April 2008
Het is idd wel handig om enkele gyms als reserve te hebben. voor datik op reis ging heb ik wat extra rond gereden om in 13 gyms te zitten. Zo mochten er 3 wegvallen voor ik onder de 100 muntjes ging. De eerste 8 dagen heb ik zo maximaal kunnen collecten, na de 2 weken verlof zat ik nog in 5 gyms. Ondertussen sta ik wel alweer op 12. Ik ga wel rond voor gyms waar plaats is en train deze verder op. Hoe hoger de gym hoe stabieler :)

Het is idd een feit dat spelers dat nog geen pokemon boven 2.5k regelmatig uit gyms geflipt worden door mensen dat met vrienden van een ander kleur op pad gaan. Spijtig genoeg is hier niets aan te doen, buiten zelf van level omhoog gaan en stardust investeren om hogere pokemon te maken. Voor mij is het gym gebeuren pas gestart vanaf ik level 30 was, daarvoor heb ik alle stardust opgespaard. Nu ben ik juist level 34 en heb sinds begin dit jaar ongeveer 3500 coins kunnen collecten :)

• Hassiebassie
Het grote probleem is dat Stardust het belangrijkste wordt om je pokemon sterker te maken. Je hebt veel stardust nodig om je pokemon sterker te maken. Daarom worden de beste trainers ook steeds sterker ten opzichte van de kleintjes. Door de gyms. Mijn sterkste pokemon is nu mijn gyarados en die moet nog 4000 stardust voordat hij op zijn maximum zit van mijn level, maar dat heb ik niet. Dat zou omgerekend 8 gyms moeten zijn.
Ik vang nu praktisch alles wat ik kan en ben op zoek naar gyms. Maar makkelijk is het absoluut niet.
Vooral met de spoofers bij ons.

• sixtiek
IdieEasy schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 11:50:
De reden dat ik zeg dat de sterkere er in zitten is omdat het een Endgame is, bedoelt om je te vermaken als je alles verzameld hebt.
Waarop baseer je deze uitspraak? Vanaf level 5 kan je je met gyms vermaken. Hardly end game.
IdieEasy schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 11:50:
Hoeveel mensen zouden de gyms doen als ze er enkel stardust van zouden krijgen? Juist, minimaal. Enkel de sterkere.
Ook deze uitspraak begrijp ik niet. Hoezo is dat juist? Er lopen hier zat jochies rond die het leuk vinden om met een paar gappies een gym aan te vallen en dan hun sterkste pokies erin te zetten. Gewoon omdat het kan. Flauw om te zien dat die er na een tijdje uit liggen omdat "sterkere spelers" uit nota bene hun eigen team zonodig hun 13e pokie op die plaats moeten zetten. Eerlijk gezegd vind ik dat nog veel flauwer dan spoofers.

• Ask!
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 24-10 22:07
Vang ik eens een Snorlax, 48% IV..
Wel Lick en Hyper Beam!!

• sankao
Ask! schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 12:57:
Vang ik eens een Snorlax, 48% IV..
Wel Lick en Hyper Beam!!
Toch mag je daar wel blij mee zijn, door alle wijzigingen in movesets, (vooral lick heeft een upgrade gehad)
Is dit nu de op één na beste aanvaller!

• IdieEasy

IdieEasy

sixtiek schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 12:42:

Waarop baseer je deze uitspraak? Vanaf level 5 kan je je met gyms vermaken. Hardly end game.
Weinig, behalve wat ik zie ingame. Ja, vanaf level 5 kan je je ermee vermaken. Maar om er serieus mee bezig te zijn moet je tot de top behoren. Zeker als je meer dan 5 gyms wilt behouden.
sixtiek schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 12:42:
Ook deze uitspraak begrijp ik niet. Hoezo is dat juist? Er lopen hier zat jochies rond die het leuk vinden om met een paar gappies een gym aan te vallen en dan hun sterkste pokies erin te zetten. Gewoon omdat het kan. Flauw om te zien dat die er na een tijdje uit liggen omdat "sterkere spelers" uit nota bene hun eigen team zonodig hun 13e pokie op die plaats moeten zetten. Eerlijk gezegd vind ik dat nog veel flauwer dan spoofers.
Juist, maar het overgrote deel van de gyms is level 10. Ik weet niet hoe het bij jou in de buurt zit, maar hier in almere is 90% wat ik kan zien level 10. Dit zijn geen gyms die door casuals contested kunnen worden. Ik haalde er wel eens eentje neer, en trainde hem op naar 7. 3 uur later was hij leeg en de volgende dag weer level 10 van het andere team.
Bij mij "thuis" zijn er 2 gyms en die blijven vaak laag level. Soms worden ze level 10, maar meestal zijn ze dan ook zo weer leeggeschopt.
Mijn punt is; als er geen gold reward aan zou hangen dan zouden mensen veel minder moeite doen voor de gyms. Hierdoor zouden mensen met een lager level mee kunnen doen met het hele gym gebeuren.

Hang die gold reward lekker aan een daily quest. "Walk 5 km today" "Catch 10 bug pokemon" "Spin 20 pokestops, or 5 unique" etc etc. Hoge spelers halen dat ook wel, lage spelers kunnen het ook halen, gyms zijn weer normaal qua hoe belangrijk ze zijn.

• sixtiek
IdieEasy schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 13:08:
[...]
Maar om er serieus mee bezig te zijn moet je tot de top behoren. Zeker als je meer dan 5 gyms wilt behouden.
Hohoho, serieus bezig zijn? We hebben het hier toch over een spelletje?

En dan nog: ook als je tot de top wilt behoren en serieus en all that is het ontzettend flauw om je eigen teamgenoten uit gyms te wippen. Heb je je in je medespelers verdiept? Wie weet zijn zij wel net zo serieus in hun spelbeleving maar gewoon op een ander level (zowel letterlijk als figuurlijk) met het spelletje bezig, met andere doelen. Niet iedereen wil meer dan vijf gyms behouden, sommige speler(tje)s willen gewoon in een gym terecht komen en met wat mazzel een dag of wat blijven zitten.
[...]
hier in almere is 90% wat ik kan zien level 10. Dit zijn geen gyms die door casuals contested kunnen worden.
Waarom niet dan? Hangt er een slotje op, of een bordje "verboden voor iedereen behalve casuals"? Het zijn toch gewoon gyms van een bepaald team en als er plek is mag iedereen van dat team er toch zijn pokie neerzetten?
Mijn punt is; als er geen gold reward aan zou hangen dan zouden mensen veel minder moeite doen voor de gyms.
Oneens. Als je door deze thread heen leest zie je dat de meesten in gyms zitten voor de muntjes en ik denk dat veel spelers - zoals bijvoorbeeld die jochies uit mijn eerdere post - niets geven om die gold medal reward. Nogmaals: spelbeleving.

• A-Jay
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-10 17:15
Hassiebassie schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 12:40:
Het grote probleem is dat Stardust het belangrijkste wordt om je pokemon sterker te maken. Je hebt veel stardust nodig om je pokemon sterker te maken. Daarom worden de beste trainers ook steeds sterker ten opzichte van de kleintjes. Door de gyms. Mijn sterkste pokemon is nu mijn gyarados en die moet nog 4000 stardust voordat hij op zijn maximum zit van mijn level, maar dat heb ik niet. Dat zou omgerekend 8 gyms moeten zijn.
Ik vang nu praktisch alles wat ik kan en ben op zoek naar gyms. Maar makkelijk is het absoluut niet.
Dat is natuurlijk niet helemaal waar... tot level 30 kost het bv 4000 stardust en 4 candy en dan krijg je er ongeveer 46 CP bij.

Na level 31 kost het 6000 stardust en 6 candy en dan krijg je er ongeveer 22 CP, dus nog maar de helft ten opzichte van onder level 30. En daarna word het rap duurder.

Ik kan mij top 15 beesten dus niet eens elke dag upgraden al had ik 10 torens. Dat kost allemaal meer als 5000 stardust. Dus hoe hoger je komt hoe minder die 5000 stardust word.

Maar het is wel mooi meegenomen ;)

[ Voor 10% gewijzigd door A-Jay op 24-02-2017 13:41 ]

• erwin26
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 29-04 13:15
Trotst eigenaar van: Meganium :D

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/3XiLtv3sEjGhBYSa95myc3IV/thumb.png

[ Voor 70% gewijzigd door erwin26 op 24-02-2017 14:27 ]

• IdieEasy

IdieEasy

sixtiek schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 13:37:
[...]

Hohoho, serieus bezig zijn? We hebben het hier toch over een spelletje?

En dan nog: ook als je tot de top wilt behoren en serieus en all that is het ontzettend flauw om je eigen teamgenoten uit gyms te wippen. Heb je je in je medespelers verdiept? Wie weet zijn zij wel net zo serieus in hun spelbeleving maar gewoon op een ander level (zowel letterlijk als figuurlijk) met het spelletje bezig, met andere doelen. Niet iedereen wil meer dan vijf gyms behouden, sommige speler(tje)s willen gewoon in een gym terecht komen en met wat mazzel een dag of wat blijven zitten.

[...]

Waarom niet dan? Hangt er een slotje op, of een bordje "verboden voor iedereen behalve casuals"? Het zijn toch gewoon gyms van een bepaald team en als er plek is mag iedereen van dat team er toch zijn pokie neerzetten?

[...]

Oneens. Als je door deze thread heen leest zie je dat de meesten in gyms zitten voor de muntjes en ik denk dat veel spelers - zoals bijvoorbeeld die jochies uit mijn eerdere post - niets geven om die gold medal reward. Nogmaals: spelbeleving.
Volgens mij bedoelen we hetzelfde maar praten we langs elkaar heen...

Ik wil ook geen mensen die andere mensen uit een gym wippen met een tweede account.
Ik wil ook liever dat die jochies gewoon hun ding kunnen doen.
En ik probeer uit te leggen waarom dat niet kan, en een oplossing aan te dragen (niet dat dat nut heeft, niantec leest echt niet mee hier, maar het lucht op).

Anyways, genoeg werk ontwijkend gedrag vertoond hier. Ik ga nog wat doen voordat mijn baas boos wordt :+

• WahWah
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 13-10 10:02
Mijn punt is; als er geen gold reward aan zou hangen dan zouden mensen veel minder moeite doen voor de gyms. Hierdoor zouden mensen met een lager level mee kunnen doen met het hele gym gebeuren.

Hang die gold reward lekker aan een daily quest. "Walk 5 km today" "Catch 10 bug pokemon" "Spin 20 pokestops, or 5 unique" etc etc. Hoge spelers halen dat ook wel, lage spelers kunnen het ook halen, gyms zijn weer normaal qua hoe belangrijk ze zijn.
Dit dus, de enige reden voor het nemen van gyms zijn de coins (dust is een mooie extra). Ja en alleen de "sterkere spelers" kunnen hier aan deelnemen, want alles draait om hoge CP. Zouden de gyms alleen extra dust geven (wat ook elke andere speler op andere manieren kan verdienen) dan zouden gyms veel minder aantrekkelijk zijn.

Ik zou ook liever het kunnen verdienen van gold op een andere manier zien, wat niet indirect gebonden is aan je level. Dat zou veel meer plezier geven voor een veel grotere groep en ook veel eerlijker zijn voor iedereen (maarja dan verdient Niantic minder), want je moet bijna wel hoog level zijn om coins te verdienen. Nu ben je als low level speler gewoon gedoomed om geen coins te kunnen verdienen. Of misschien met veel geluk 10 coins binnen harken wanneer er ergens ineens een open plekje zit.

En nee ik zit niet in het team van lagere spelers. Speel het spel sinds 1 dag na de launch. Ik ben lvl 34,5 en collect bijna elke dag wel 100 coins, maar het spel is wat betreft gyms gewoon een beetje broken. De diehards spelers zijn meestal ook geneigd om alles te exploiten, inclusief een extra account van een ander team om zo zichzelf in de gyms te krijgen die al maxed zijn. Het wordt voor mij met de dag aantrekkelijker om ook maar zo'n extra account te maken..."if u cant beat em, join em", want helaas kan je er niks anders aan doen.

Maarja speel het spel zoals je wil. Iedereen haalt zijn plezier er anders uit. Ik blijf verzamelen en gewoon eerlijk gyms overnemen/trainen. En ja ik neem ook een extra marge wanneer dat kan....zat vorige week nog in 14 gyms, en nu nog in 7 :-(

• Shadow_J
  • Registratie: April 2008
Hassiebassie schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 12:40:
Gyms zorgen voor een extra boost in je stardust, maar pokemon vangen doen dit ook. Op het event van een week van dubbele stardust, heb ik meer stardust verzameld dan ik tot hiertoe uit gyms gekregen heb. Ik denk dat ik zeker 200k stardust extra heb gehaald toen. Hopelijk is het volgende event opnieuw zo :+

• schaapiej
Gratz! *O*

Heb 'm vorige week vrijdag wel op de radar gehad, maar laten lopen...
Moest weg dus jammer maar helaas! :X
Heb al wel 3x Chikorita gevangen dus ik kan aan een flinke wandeling beginnen om toch nog die Meganium te krijgen haha

Al zal er vast wel weer eens een Gen2 Starter actie komen, hoop ik!

<GoT>NightStalker

• erwin26
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 29-04 13:15
schaapiej schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 13:57:
[...]

Gratz! *O*

Heb 'm vorige week vrijdag wel op de radar gehad, maar laten lopen...
Moest weg dus jammer maar helaas! :X
Heb al wel 3x Chikorita gevangen dus ik kan aan een flinke wandeling beginnen om toch nog die Meganium te krijgen haha

Al zal er vast wel weer eens een Gen2 Starter actie komen, hoop ik!
Dankje :) het mooie was hij zat gewoon voor men deur. Hoefde niks te doen haha.
Zeker waard om er heen te gaan vind ik. Moeilijk te vangen is die wel :O 460 cp heeft me nogal wat ultra balls en berrys gekost.

Haha als je zo door blijft gaat heb je hem zo ^^

• GroeneThee
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 21-11 20:40
WahWah schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 13:51:
[...]

Dit dus, de enige reden voor het nemen van gyms zijn de coins (dust is een mooie extra). Ja en alleen de "sterkere spelers" kunnen hier aan deelnemen, want alles draait om hoge CP. Zouden de gyms alleen extra dust geven (wat ook elke andere speler op andere manieren kan verdienen) dan zouden gyms veel minder aantrekkelijk zijn.

Ik zou ook liever het kunnen verdienen van gold op een andere manier zien, wat niet indirect gebonden is aan je level. Dat zou veel meer plezier geven voor een veel grotere groep en ook veel eerlijker zijn voor iedereen (maarja dan verdient Niantic minder), want je moet bijna wel hoog level zijn om coins te verdienen. Nu ben je als low level speler gewoon gedoomed om geen coins te kunnen verdienen. Of misschien met veel geluk 10 coins binnen harken wanneer er ergens ineens een open plekje zit.
In het begin is het harken, waar je kan. 10 muntjes zijn 10 muntjes. Zeker rondom ons huis flippen de meeste gyms. Dat was geen pretje maar dat betekende ook weer kansen voor toen we een wat lager level hadden. Maar ben op aanraden (vele malen hier gezegd) op zoek gegaan naar "verlaten plekjes" waar gyms waren die moeilijker (lees niet met de auto) bereikbaar zijn. Zodoende zijn we best hard gestegen in aantal stabiele gyms. Dat heeft er weer voor gezorgd dat we meer muntjes en voornamelijk meer stof kregen. dat laaste zorgde ervoor dat we pokies met 90%IV of hoger konden gaan levelen. Dus hoger in een gym konden komen etc etc etc. Denk dat het merendeel hier wat een hoog level heeft en gymplay leuk vindt er best wel wat voor heeft moeten doen. Wij in ieder geval wel en heb ook best wel af en toe met een teleurgesteld meisje thuis gezeten omdat ze uit een gym was geknikkerd. Kon papa er in de avond weer langs tijdens het rondje hardlopen.
Wij zijn pas laat gestart met spelen, in oktober, en zijn bij ons in de buurt met level 32 een "ok-speler". ter illustratie, onze hoogste CP pokie in een gym is 3e van onderen waar op ons na elke andere speler level 34 of hoger is. De hoogste is level 39.

Wij zitten nu min of meer stabiel in 14-15 gyms en 2 a 3 gyms flippen regelmatig maar op deze wijze houden we de andere teams bezig. ;)

• nagasy
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-11-2024

nagasy

Duck Duck Duck Goose

Niantic zou de gyms gewoon moeten aanpassen dat er minstens 3 pokemons uitgekickt moeten worden door een ander team voordat eigen kleur terug een pokemon erin kan plaatsen.

Ik zit sinds deze week nog maar in 3 gyms. Ik kom van 7.
Allemaal door eigen team eruit gesmeten.

Alle gyms in een straal van 30 km zijn blauw ondertussen. Dus ik heb geen mogelijkheid meer om te trainen. En meer moeite ga ik ook niet meer doen.
Alles zit gewoon vast. Geen team rood/geel die gyms flipt.
Ik zit met 100 revives en 250+ potions. Maar kan er niets mee doen momenteel

Het is het meest hatelijke aspect in dit spel gezien je gewoon machteloos bent tegen dit gedrag.

Battle.net: NagaByrd#2844

• aljooge
GroeneThee schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 14:23:
[...]

In het begin is het harken, waar je kan. 10 muntjes zijn 10 muntjes. Zeker rondom ons huis flippen de meeste gyms. Dat was geen pretje maar dat betekende ook weer kansen voor toen we een wat lager level hadden. Maar ben op aanraden (vele malen hier gezegd) op zoek gegaan naar "verlaten plekjes" waar gyms waren die moeilijker (lees niet met de auto) bereikbaar zijn. Zodoende zijn we best hard gestegen in aantal stabiele gyms. Dat heeft er weer voor gezorgd dat we meer muntjes en voornamelijk meer stof kregen. dat laaste zorgde ervoor dat we pokies met 90%IV of hoger konden gaan levelen. Dus hoger in een gym konden komen etc etc etc. Denk dat het merendeel hier wat een hoog level heeft en gymplay leuk vindt er best wel wat voor heeft moeten doen. Wij in ieder geval wel en heb ook best wel af en toe met een teleurgesteld meisje thuis gezeten omdat ze uit een gym was geknikkerd. Kon papa er in de avond weer langs tijdens het rondje hardlopen.
Wij zijn pas laat gestart met spelen, in oktober, en zijn bij ons in de buurt met level 32 een "ok-speler". ter illustratie, onze hoogste CP pokie in een gym is 3e van onderen waar op ons na elke andere speler level 34 of hoger is. De hoogste is level 39.

Wij zitten nu min of meer stabiel in 14-15 gyms en 2 a 3 gyms flippen regelmatig maar op deze wijze houden we de andere teams bezig. ;)
Goed werk in oktober beginnen en nu al level 32 met 14 gyms.

Verwijderd

Ik loop ook tegen het gymprobleem aan. Ik ben geen jochie, maar een plekje langer dan een kwartier behouden is voor mij ook niet weggelegd. Het is dan ook snel de 10 coins cashen binnen deze tijd, waarna het tijdslot erop gaat. Ik woon in een dorp en letterlijk alles is blauw met dezelfde namen.

Het punt is dat ik bij team geel zit. Ik ben level 31+ en mij pokies zijn prima. (Iemand opperde maar even opnieuw te beginnen en een ander team te kiezen.. Ha, 7 maanden iedere dag wanneer ik de mogelijkheid had fanatiek spelen weggooien zeker?)

Het is gewoon een oneerlijk systeem, en hopelijk veranderd dat nog een keer.

• Quincy5
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 21-11 12:42
nagasy schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 14:27:
Niantic zou de gyms gewoon moeten aanpassen dat er minstens 3 pokemons uitgekickt moeten worden door een ander team voordat eigen kleur terug een pokemon erin kan plaatsen.

Ik zit sinds deze week nog maar in 3 gyms. Ik kom van 7.
Allemaal door eigen team eruit gesmeten.

Alle gyms in een straal van 30 km zijn blauw ondertussen. Dus ik heb geen mogelijkheid meer om te trainen. En meer moeite ga ik ook niet meer doen.
Alles zit gewoon vast. Geen team rood/geel die gyms flipt.
Ik zit met 100 revives en 250+ potions. Maar kan er niets mee doen momenteel

Het is het meest hatelijke aspect in dit spel gezien je gewoon machteloos bent tegen dit gedrag.
Komt mij heel bekend voor. Hier rond mijn werk zit ook alles vast (geel en blauw level 10 gyms met allemaal hogere dan ik (level 28)). En als er eens wat gesloopt wordt en ik er in kan wordt ik er ook door het eigen team uit gegooid.

Thuis niet veel beter met dorp vol level 10 blauwe gyms en in het dorp verderop waar ik nu veel speel begint het nu ook met het door het eigen team eruit gegooid worden. Zojuist ook weer uit een van de 3 stabiele gyms daar gegooid :( en nu nog maar in 1 daar aanwezig. Verder zijn er nog een paar gyms daar die elke dag meerdere keren van kleur wisselen doordat een paar vervelende spoofers ons er telkens uitgooien.

Mag dus blij zijn met 20-30 stabiele muntjes en hetzelfde aantal binnenhalen vlak voor het cashen. Heb geen auto en door mijn baan weinig tijd om vaak ver te fietsen.

PV Output

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 15:26
Als de gym lvl 10 blauw is.
En ik ben ook blauw... Dan kan ik toch niemand anders eruitkicken?

• Neomess
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-11 12:55

Neomess

neomess.nl

Nee, tenzij je een account aanmaakt onder één van de andere kleuren en daarmee 1 plaats vrijmaakt voor een nieuwe blauwe
Aggressor schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 14:57:
Als de gym lvl 10 blauw is.
En ik ben ook blauw... Dan kan ik toch niemand anders eruitkicken?

Intel Core i5-6400 | Gigabyte GA-B150M-D3H | Gigabyte GV-R939G1 GAMING-8GD | Codegen 4U-500 | Scythe Mugen 2 Rev. B | Crucial Ballistix Sport BLS2C4G4D240FSA | Cooler Master GM G550M | Crucial M500 2,5" 240GB

Verwijderd

Hier ook alles level 10 blauw.
Kansloos met rood.

Voorstel:
Alle blauw gyms legen.
Blauwe spelers splitsen in blauw en paars.

• A-Jay
Verwijderd schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 15:06:
Kansloos met rood.

Voorstel:
Alle blauw gyms legen.
Waar wonen jullie allemaal, hé. Hier in Gouda is momenteel 60% rood en 20% blauw en 20% geel. Bij mijn werk in Vlaardingen is het 40% rood, 40% blauw en 30% geel. En elke dag meerde gyms die van kleur wisselen.

Ik heb het idee dat het hier allemaal redelijk verdeeld is.

[ Voor 6% gewijzigd door A-Jay op 24-02-2017 15:29 ]

• Moddie
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 08-11-2024
Kansloos met rood.

Voorstel:
Alle blauw gyms legen.
Zou inderdaad kunnen werken, want de groep blauw is momenteel gewoon te groot om tegen op te boksen, wat voor rood en geel toch flink de pret bederft.
Zou bijv. ook met een timer kunnen, dat je max 1 week in een gym kan blijven en daarna gaat jou pokie (niet de hele gym) weer terug naar ze eigenaar.
Of en tier systeem waarbij je een gym t/m lvl 15 hebt, t/m 25, t/m 35 en 35+ en dan misschien met wisselende muntjes die je ervoor krijgt.
Maar het gym element is voor mij hier in de buurt eigenlijk bijna helemaal dood ook al ben ik lvl 34. Heb gewoon geen zin om een half uur in de kou te staan om een lvl 10 blauwe gym te slopen die een uur later toch weer staat en 24 uur later weer lvl 10 is..
Maarja denk dat het Niantic een zorg zal zijn :/

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21-11 11:21
Ach, ik als lvl 25 blaw speler heb ook niets om te doen omdat alle gyms bij mij in de buurt blauw zijn.
Lvl, e hogere cp mons dan ik heb, dus het boeit me eigenlijk vrij weinig. Enige zoekwerk wat ik doe is tijdens mijn lunchpauze op het werk atm en dan heb ik het wel gehad :P

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21-11 00:15
Kansloos met rood.

Voorstel:
Alle blauw gyms legen.
Hier is alles level 10 rood. Blauwe spelers zijn schaars. Gyms zijn de laatste tijd nooit lv10 blauw geworden, ja, met de helft onder de 2000. Rood is allemaal 2500+.
Kansloos met blauw.

Voorstel:
Alle rode gyms legen.
Rode spelers splitsen in rood en ultragayroze.

/s - even wat beter op zoek gaan naar gyms! Er zijn genoeg plekken op aarde waar rood de overmacht heeft. Sowieso is het opsplitsen van groepen echt een slecht idee. De (hier vaker genoemde) webtool waarop je gyms kan bijhouden heeft op dit moment de volgende, wereldwijde statistieken:
- Rood: 173k
- Blauw: 214k
- Geel: 108k

Wil je groepen gaan opdelen in 2 teams, dan zou je zowel rood als blauw moeten splitsen voor een eerlijk resultaat.

[ Voor 21% gewijzigd door Richh op 24-02-2017 16:05 ]

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• Moddie
Richh schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 16:02:
[...]

Hier is alles level 10 rood. Blauwe spelers zijn schaars. Gyms zijn de laatste tijd nooit lv10 blauw geworden, ja, met de helft onder de 2000. Rood is allemaal 2500+.
Kansloos met blauw.

Voorstel:
Alle rode gyms legen.
Rode spelers splitsen in rood en ultragayroze.

/s - even wat beter op zoek gaan naar gyms! Er zijn genoeg plekken op aarde waar rood de overmacht heeft. Sowieso is het opsplitsen van groepen echt een slecht idee. De (hier vaker genoemde) webtool waarop je gyms kan bijhouden heeft op dit moment de volgende, wereldwijde statistieken:
- Rood: 173k
- Blauw: 214k
- Geel: 108k

Wil je groepen gaan opdelen in 2 teams, dan zou je zowel rood als blauw moeten splitsen voor een eerlijk resultaat.
Daar zit dan ook het probleem in voor voor velen waaronder de oorspronkelijk doelgroep: kinderen (Ingris is het alternatief vooral gericht op volwassen). Me neefje van 8 gaat niet even naar een andere stad, net als de suggestie om naar verlaten gyms te gaan.
Het is op dit moment gewoon zo dat in vele wijken de gyms monochroom zijn, waardoor mensen van andere kleuren (of lagere lvls zelfde kleur) niks met gyms te doen hebben. Dit is beduidend grotere groep dan de spelers die wel meedoen om de gyms en is dus gewoon een aanzienlijk probleem, waar best een oplossing voor bedacht kan worden. Mits Niantic het zelf ook als een probleem ziet.
Nu ga ik niet beweren dat kleuren splitsen de oplossing is, maar er zullen best goede alternatieven hiervoor zijn (bijv. IdieEasy's suggestie of een van de vele andere mogelijkheden).

• P.K.
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11:55
Je moet echt spelers niet willekeurig gaan opsplitsen. "Leuk dat je gekozen hebt, maar wij vinden dat je beter in een ander team kan". Dat kan je echt niet maken. Dat roept alleen maar weerstand op.
Bovendien lost het het probleem niet op, dat is niet meer dan symptoombestrijding

Het probleem zit hem in de manier hoe gyms werken, dat moet je gaan aanpakken.
Ik hoop iig dat ze de muntjes weghalen bij gyms, dat zorgt voor allerlei spelbedervend gedrag (spoofers en gym shaving). Nog afgezien van dat ik het oneerlijk vind dat je soms maandenlang muntjes kan claimen voor één keer een Pokemon droppen in een afgelegen gym. (ik maak er zelf gebruik van, maar eerlijk en uitdagend is het niet)
Laat spelers maar écht dingen doen voor die muntjes, dagelijks. En dan opdrachten die niet afhankelijk zijn van teamkleur of wat andere spelers doen.

Die teamkleuren hadden ze beter voor andere doeleinden kunnen inzetten, exclusieve Pokemon per kleur die je met elkaar moet ruilen e.d.

Gezien het interview dat Hanke laatst heeft gegeven zijn ze er bewust van dat het anders moet. Als ze PVP implementeren kunnen gyms sowieso een hele andere functie gaan krijgen natuurlijk. Ben benieuwd. :)

Verwijderd

Als ze de muntjes beloning weg gaan halen uit gyms, waarom zou je dan nog op pad gaan om gyms te veroveren?

• Moddie
Verwijderd schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 17:24:
Als ze de muntjes beloning weg gaan halen uit gyms, waarom zou je dan nog op pad gaan om gyms te veroveren?
Dust of misschien evolve items. Zijn wel opties voor te bedenken en zorgt er misschien voor dat lvl 10 gyms iets zeldzamer worden, wat zowel voor (meer kans voor laag lvls of mensen van zelfde kleur) als nadelen (plezier weg bij mensen die er veel tijd in hebben gestopt) heeft, het is dan zaak om een goede balans te vinden,

• P107
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 02-01-2021
Hiero bijna level 26 en nog steeds kleurloos :).

• P.K.
Verwijderd schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 17:24:
Want muntjes zijn het enige wat je zou kunnen verdienen?
Want het is niet mogelijk een geheel andere invulling te geven aan die gyms? :P

Je kan ook gyms loskoppelen van kleur en een type geven, waar je op een of andere manier gymbadges kan verdienen (zoals in alles van Pokemon tot nu toe gebeurde behalve in Go).
Dan moet je dus wel naar verschillende gyms toe om die badges te verzamelen.
Zo kan je nog veel meer opties bedenken...

• aljooge
P.K. schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 18:09:
[...]

Want muntjes zijn het enige wat je zou kunnen verdienen?
Want het is niet mogelijk een geheel andere invulling te geven aan die gyms? :P

Je kan ook gyms loskoppelen van kleur en een type geven, waar je op een of andere manier gymbadges kan verdienen (zoals in alles van Pokemon tot nu toe gebeurde behalve in Go).
Dan moet je dus wel naar verschillende gyms toe om die badges te verzamelen.
Zo kan je nog veel meer opties bedenken...
Geef mij maar gewoon een dagelijkse portie van 100 muntjes. :P

• WoWo
  • Laatst online: 20-11 18:43
P107 schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 17:37:
Later begonnen, verwacht ik? Want de vroege vogels hadden zoiets van "wouw ik mag in een gym, ik móet kiezen..."

Er is geen tijd te verliezen, dus doe maar rustig aan

• P107
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 02-01-2021
WoWo schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 18:37:
[...]

Later begonnen, verwacht ik? Want de vroege vogels hadden zoiets van "wouw ik mag in een gym, ik móet kiezen..."
Niet echt. Ben begonnen wanneer het in Nederland beschikbaar werd ;).
Gyms boeien me niet.

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21-11 00:15
P107 schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 17:37:
Gyms verslaan is tof hoor! Ik zou zeggen, kies Mystic (blauw) en probeer het eens :)

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Verwijderd

Als je de beloning uit de gyms haalt dan gaan kleinere spelers ook al helemaal geen moeite doen om gymst te pakken.
Eigen kleur uit de gym stampen ben ik absoluut tegegen zoals iedereen hoop ik. Dus om daar dan zelf aan te beginnen met als reden dat andere het ook doen dat slaat nergens op. Zo begin je er zelf waarschijnlijk onschuldige mensen uit te gooien.

Spoofers worden ook vaak erg makkelijk als reden opgegeven zonder hier bewijs voor te hebben. (ik ga er zelf ook soms nogal er van uit terwijl ik niet bij een gym sta en het eventueel kan bewijzen)

Een gym van de vijand kan je altijd wel onder controle krijgen. Zelfs tegen een erg dominante groep. Je moet er wel veel moeite voor doen. Ik heb zo een lange tijd bijna elke dag 2 uur lang gyms zitten slopen. Zonder dat ik de munjes nodig had. Gewoon dat als ik dit niet doe dat de gym na 2-3 dagen weer lvl 10 is en ze dan wel meer moeite gaan doen om iets verder gyms te gaan slopen.

Deze week helaas geen tijd of zin gehad om gyms te doen en van de 11 gyms van de gemeente waarover ik het heb zijn er nu terug 9 lvl 10. 1 in het centrum blijft dapper blauw door een speler die gewoon elke dag (soms meerdere keren) die ene gym terug pakt dus die gym hebben ze opgegeven.

Met lvl 10 gyms van je eigen kleur kan je idd weinig beginnen maar dan moet je wat verder gaan.
Dat je in een straal van 30 km enkel blauwe lvl 10 gyms hebt zoals iemand hier zei kan ik moeilijk geloven.
In heel antwerpen en de omliggende gemeentes zijn de kleuren zeer gelijk verdeeld.

• Only
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Zo, vandaag een productief vang dagje gedaan.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/TwSibfJ2c2ZAw1rgu44agw1J/medium.png

Daarnaast ook nog een dragonite gemaakt, volgens mij nieuwe moveset, ziet er wel goed uit.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/KIINHN3SrC8FRrz3tw7YOLoY/medium.png

Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.

Verwijderd

[...]

Wat een onzin stelling. De bedoeling is dat je zoveel mogelijk gyms met je team maakt. Ik zit dagelijks op mijn fiets opzoek naar Pokémon en gyms. Als ik een level 8 of 9 tegen kom dan train ik die op en zet mijzelf er bij. Zo help ik iedereen die in de gym zit. Moet ik voortaan maar wachten tot ik uit een gym getrapt wordt en dan pas oppad?

Het doel van het spel is wandelen en zoeken naar Pokémon om in gyms te zetten. Daarnaast om SAMEN gyms te bouwen, trainen en te onderhouden. Dus het staat een ieder vrij om teammaten(m/v) te zoeken om samen gyms van een andere kleur over te nemen en op te trainen. Zoals wij doen. Whatsapp groep en afspraken maken en samen er op uit. Soms gyms vegen, soms naar het park samen pokestops draaien en vangen, elkaar helpen met goede Pokémon bouwen.

Als je daar niet toe in staat bent of dat niet wil en er voor kiest om met een ander account de onderste er uit te trappen en een plekje jat ben je gewoon een enorme klootzak(m/v). Het zijn ook de gasten die lekker in hun rukbunker zitten te spoofer of met twee accounts op gyms paraciteren, die het spel verzieken. Niet de mensen die samen werken en samen mooie gyms bouwen. En dan zijn het meestal kids die de lul zijn. Alleen het feit mensen dit durven goed te praten maakt dat je het spel niet waard bent.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 24-02-2017 22:53 ]

Verwijderd

Daarom ben ik trouwens ook zo blij met de nieuwe Stones. Je moet nu echt aan de bak om je Pokédex vol te krijgen. Met wat muntje en egg incubator 10 km eieren uitlopen kom je er niet meer mee. Dus wellicht helpt dit ook weer een beetje tegen spoofers.

[ Voor 195% gewijzigd door Verwijderd op 24-02-2017 23:03 ]

• aljooge
Nog even 1 opmerking: hier was tot een week geleden nauwelijks een volle gym probleem, althans niet in rood. Bleven vaak lange tijd op level 8/9. Spelers haakten af en gingen wat anders doen hun keuze. Maar vergeet niet dat er een paar overgebleven zijn die wel actief waren en met ijskoude verkleumde vingers thuis kwamen. 1 keer heb ik een gym laten staan omdat de handen geen gevoel meer hadden. Waar ik woon is het gewoon een paar graden kouder dan aan de kust, maar feit is, het waren niet bepaald pleziertochtjes naar huis, het deed gewoon erg zeer.

Vind het dan een beetje flauw dat sommigen klagen of over een laag level, of dat ik meer gyms inneem dan 10. Jongens kans genoeg gehad maar jullie hadden kans genoeg gehad maar gewoon geen zin! Moet je geen commentaar hebben dat je flinke achterstanden hebt opgelopen nu generatie 2 er is. Veel hebben nu eenmaal een leger sterke pokemons opgebouwd.

Nieuwe spelers altijd welkom, goed je best doen en doorvangen. Dan level je vanzelf en kom je er heus wel een keer tussen.

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20-11 11:37

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Grappig, net met m'n vriendin nog ff op pad geweest voor een paar pokestops en een gym weer te veroveren. Reed er een auto voor ons die blijkbaar met hetzelfde bezig was :D
Hij plaatste ook nog een pokie in de gym die we weer van geel naar blauw hebben gezet..

Nog niet eerder gezien dat er andere mensen op dit tijdstip aan het pokemonnen waren :D

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11:52
Oh, ik kom net terug van de sportvereniging met een fietstocht van 6km met constant pokemon aan :)

• Sunfalls
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 05-10 12:16
Trainers, Pokémon GO is being updated to version 0.57.3 for Android and 1.27.3 for iOS to implement performance improvements.

• P.K.
Verwijderd schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 22:50:
Daarom ben ik trouwens ook zo blij met de nieuwe Stones. Je moet nu echt aan de bak om je Pokédex vol te krijgen. Met wat muntje en egg incubator 10 km eieren uitlopen kom je er niet meer mee. Dus wellicht helpt dit ook weer een beetje tegen spoofers.
Ik ben het volledig eens met je andere verhaal, maar dit slaat een beetje als een tang op een varken.

Kilometers lopen voor eieren is niet "aan de bak"? :P
Zolang je die items random (of niet) krijgt van een Pokestop, zal dit weinig invloed op spoofers hebben gok ik. Die kunnen net zo goed langs Pokestops spoofen en aan meer stops draaien dan iemand die gewoon gaat lopen.

• schaapiej
*O* *O* *O* 25 februari 2017 09:01 - Aerodactyl uit een 10km ei! *O* *O* *O*

Begin januari in het wild gezien en toen ging ie na een razz/ultra pleite.
Gen1 is nu compleet, voor zover mogelijk vanuit NL.

Heb nog 2x 10km aan staan, zul je zien dat er nog 2 uitkomen! :+

<GoT>NightStalker

• GroeneThee
schaapiej schreef op zaterdag 25 februari 2017 @ 10:52:

lekker gevoel he...ongeloof gevolgd door blijdschap :)

• schaapiej
GroeneThee schreef op zaterdag 25 februari 2017 @ 11:14:
[...]

lekker gevoel he...ongeloof gevolgd door blijdschap :)
Haha absoluut!
Ik was nog even bang dat na het hatchen en het laten zien van Aerodactyl hij nog in een Ditto zou veranderen! :X

<GoT>NightStalker

• Hassiebassie
Heb nu genoeg candies voor een machamp nadat ik een machop uit een ei kreeg. Helaas heeft hij voor een ei slechts 78%IV wat ik een beetje laag vind. Wachten dus op een betere en wie weet vang ik meer machops.

Nog 66 kilometer voor Muk en daarna hopen op een Snorlax en hier en daar nog wat dratini's en dan is mijn kantodex ook compleet. Op de regio na dan.

Net een goede teddiursa gevangen en deze laten evolueren naar Ursaring. 93%IV en volgens de statistieken kan ie best aardige klappen uitdelen :) metal claw en hyper beam. Had liever counter gehad maargoed, je kan niet alles hebben :p

• Quincy5
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 21-11 12:42
Sunfalls schreef op zaterdag 25 februari 2017 @ 10:00:
Trainers, Pokémon GO is being updated to version 0.57.3 for Android and 1.27.3 for iOS to implement performance improvements.
Nog niet in de Play store. Benieuwd hoeveel dagen Google ons nu laat wachten.

PV Output

• Hassiebassie
Wat voor updates staan er op de planning? Hoop dat Niantic eindelijk eens wat gaat doen aan die cheaters 8)7

Verwijderd

P.K. schreef op zaterdag 25 februari 2017 @ 10:31:
[...]

Ik ben het volledig eens met je andere verhaal, maar dit slaat een beetje als een tang op een varken.

Kilometers lopen voor eieren is niet "aan de bak"? :P
Zolang je die items random (of niet) krijgt van een Pokestop, zal dit weinig invloed op spoofers hebben gok ik. Die kunnen net zo goed langs Pokestops spoofen en aan meer stops draaien dan iemand die gewoon gaat lopen.
Succes met aan honderen pokestops draaien vanaf de bank. Dat is echt dodelijk saai. En kans dat je gaat springen zodat je gepakt wordt. Want vermoedelijk checkt niantic nu op springen getuigen de mensen die bans hebben gehad.

• Oekiejoekie
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 02-08 02:49
Ik zie hier net Pikachu met een flesje bier ? Is dat het nieuwe event ? Of is het toch de carnavalsoptocht? :)

WEES BLIJ !!! Hier had uw advertentie kunnen staan...

• P.K.
Verwijderd schreef op zaterdag 25 februari 2017 @ 12:59:
[...]

Succes met aan honderen pokestops draaien vanaf de bank. Dat is echt dodelijk saai. En kans dat je gaat springen zodat je gepakt wordt. Want vermoedelijk checkt niantic nu op springen getuigen de mensen die bans hebben gehad.
Dus moeten spoofers wel van gym naar gym 'lopen', bedoel je? Waar ze langs stops komen...

Als je de bank niet afkomt voor gyms en Pokémon, geloof ik ook niet dat je de bank afkomt voor Pokestops.

• WoWo
  • Laatst online: 20-11 18:43
_O- :+ :Y
Oekiejoekie schreef op zaterdag 25 februari 2017 @ 14:37:
Ik zie hier net Pikachu met een flesje bier ? Is dat het nieuwe event ? Of is het toch de carnavalsoptocht? :)

Er is geen tijd te verliezen, dus doe maar rustig aan

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-11 11:59

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Verwijderd schreef op zaterdag 25 februari 2017 @ 12:59:
[...]

Ik "spring" ook regelmatig zonder GPS spoofs, dus zolang een spoofer alleen spooft in de buurt van waar hij écht zit is dat heel moeilijk te herkennen voor Niantic...

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• tweakerjunior
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 17-11 20:18
NMe schreef op zaterdag 25 februari 2017 @ 15:10:
[...]

Ik "spring" ook regelmatig zonder GPS spoofs, dus zolang een spoofer alleen spooft in de buurt van waar hij écht zit is dat heel moeilijk te herkennen voor Niantic...
Het gevaar ervan is dat je ook onschuldige mensen kunt bannen. Dus niantic kan niet zomaar ingrijpen.

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 15:13
Hm ik kreeg gisteren maar liefst vier keer achter elkaar de controlevraag inclusief de welbekende misvormde magnemite...

Begon en begin bijna te vrezen voor een ban. Zou echt zonde en onterecht zijn, speel sinds augustus en ben nu lvl29. Vraag me af vanwaar het komt. Is het m'n dragonite van 3094cp of komt het omdat ik expert ben in pokestops draaien met de auto in de binnenstad?

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 00:29

Zerora

Ik Henk 'm!

Richh schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 18:59:
[...]

Gyms verslaan is tof hoor! Ik zou zeggen, kies Mystic (blauw) en probeer het eens :)
Gyms zijn echt niet leuk in deze game. Er zitten teveel haken en ogen aan.
Ik zie bijvoorbeeld alleen Dragonites, Snorlax's en Gyarados' van spelers boven de level 30 in de gyms zitten. Als beginnende speler kun je die never nooit verslaan. Dus daar moeten ze iets op verzinnen. Daarnaast vind ik het nergens op slaan dat je een gym meerdere keren moet verslaan voordat je hem pas kunt veroveren. Één keer verslaan lijkt mij genoeg.
Een gym moet verslagen kunnen worden door een level 5 speler en een level 40 spelers. Daar moet een goede balans in komen.

Dat er altijd maar dezelfde Pokemon in de gyms zitten, zou Niantic ook prima kunnen oplossen wanneer ze trading in het spel zouden brengen. Bijvoorbeeld: Ik heb een Squirtle van CP 350 en mijn vriend heeft een Raichu van CP 1100. Wij gaan vervolgens traden. Ik krijg de Raichu en hij de Squirtle, maar wij behouden de CP waarde aan onze zijde. Dus ik heb dan een Raichu van CP 350 en hij een Squirtle van CP 1100.
Op die manier kun je dus pokemon gaan krijgen met een veel hogere CP dan ze eigenlijk door normaal evolueren kunnen hebben. Zou tof zijn als je op gegeven moment een Butterfree van 3000 CP te zien waar ie normaal niet hoger als CP 1600 ofzo kan. Dan wordt het al een stuk interessanter.

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

Verwijderd

P.K. schreef op zaterdag 25 februari 2017 @ 14:58:
[...]

Dus moeten spoofers wel van gym naar gym 'lopen', bedoel je? Waar ze langs stops komen...

Als je de bank niet afkomt voor gyms en Pokémon, geloof ik ook niet dat je de bank afkomt voor Pokestops.
Ik zei honderden pokestops draaien want de special items krijg je bijna niet!
Dus niet 20 pokestops tussen 2 gyms....
Speel je eigenlijk wel pokemon?

Verwijderd

NMe schreef op zaterdag 25 februari 2017 @ 15:10:
[...]

Ik spring ook regelmatig 50 meter max heen en weer maar niet van gym naar gym over kilometers heen. Ga het maar doen gegarandeerd dat je een ban krijgt.

• schaapiej
Verwijderd schreef op zaterdag 25 februari 2017 @ 17:55:
[...]

Ik zei honderden pokestops draaien want de special items krijg je bijna niet!
Dus niet 20 pokestops tussen 2 gyms....
Speel je eigenlijk wel pokemon?
Relax dude :p
Adem in, adem uit.. en gebruik de edit knop :X

Net m'n Machamp maar volgestouwd met candy zodat ie Blissey kan slopen. Blijft een bitch maar met Machamp te doen!

<GoT>NightStalker

Verwijderd

schaapiej schreef op zaterdag 25 februari 2017 @ 18:06:
[...]

Relax dude :p
Adem in, adem uit.. en gebruik de edit knop :X

Net m'n Machamp maar volgestouwd met candy zodat ie Blissey kan slopen. Blijft een bitch maar met Machamp te doen!
ow ik ben wel relaxed hoor maar lezen is lastig voor sommigen. Vooral als ik het idee krijg dat mensen niet echt goed weten waar ze over praten.. Die edit knop snap ik niet hoe dat werkt. Maar ja Apple gebruiker dan krijg je dat :)

Succes met je Machamp want blissie blijft een bitch!(mijne is max iv 89%)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2017 18:17 ]

• Moddie
schaapiej schreef op zaterdag 25 februari 2017 @ 10:52:

Congratz, je lange wachten is beloond, nu op naar gen 2.

Denk trouwens dat ik je 10km eieren heb gestolen, had er 3 aan (2 iig van na gen 2 intro), 2x Aerodactyl (nr 3 en 4) en 1x Magby (nr 4). Dat randomness voelt soms wel erg als een vast patroon aan.. Ook nu 500+ stops (in totaal meer als 10.000) gedraaid en pas 3 items gekregen, maar morgen day 7 weer (please geen upgryde..), de volhouder wint hou ik het maar op :9

Verwijderd

Trishul schreef op zaterdag 25 februari 2017 @ 16:15:
Hm ik kreeg gisteren maar liefst vier keer achter elkaar de controlevraag inclusief de welbekende misvormde magnemite...

Begon en begin bijna te vrezen voor een ban. Zou echt zonde en onterecht zijn, speel sinds augustus en ben nu lvl29. Vraag me af vanwaar het komt. Is het m'n dragonite van 3094cp of komt het omdat ik expert ben in pokestops draaien met de auto in de binnenstad?
Als je gps veel miswijzing heeft(fijn veel hoge gebouwen in steden) en je dus laat springen. Dan gaat het systeem je verdenken van spoofen. In steden liggen stops dicht bij elkaar net als gyms. Oude bots sprongen dan van waypoint naar waypoint. Dat detecteren ze nu. Doe je dit over paar KM heb je echt een ban aan je broek.

Ik weet dit van diverse mensen die dit getest hebben.

• schaapiej
Ah, de bevestiging waar ik op wachtte; Celebrate Pokémon Day with a festive Pikachu!
Trainers,

Did you know February 27 is Pokémon Day? We’ve teamed up with our friends at The Pokémon Company International for their annual celebration of all things Pokémon, and we have a special treat for you this Pokémon Day! From February 26 at 1:00 P.M. PST to March 6 at 1:00 P.M. PST, special Pikachu appearing all over the world will be celebrating Pokémon Day by wearing festive party hats. These special Pikachu will keep their party hats forever, but they can only be found during this limited-time celebration, so make sure to keep an eye out for them as you explore!

We want to see how you’re celebrating this Pokémon Day. Use the Pokémon GO AR Camera to take pictures of the special Pikachu you encounter and share them using #PokemonDay.

—The Pokémon GO team
Afbeeldingslocatie: http://i63.tinypic.com/35mfpmp.png

<GoT>NightStalker

• Hassiebassie
Als ik wel eens bij mijn ouders ben en ik zit daar op wifi, dan had ik soms dat hij in het begin dacht dat ik ergens in Diemen zat. Misschien vanwege planet internet? :?
Hoop niet dat ik daardoor ook geband kan worden. Nu heeft ie er gelukkig geen last meer van maar snap niet hoe dat kan.

Als ik thuis ben heb ik ook wel eens dat hij van hier naar daar springt terwijl mijn telefoon gewoon op het bureau ligt. Dat zijn dan weer gratis meters :+ Daarentegen als ik naar de zee fiets, wat ongeveer 2 kilometer is, en ik fiets rustig detecteert ie soms maar 500 meter |:(

Vanmiddag nog 2 machops gevangen, maar nog steeds geen goede. Aangezien ik net heb gelezen dat Machamp een goede blissey sloper is wacht ik nog maar even met evolueren van mijn slechte machoke.

Had vanmiddag dat ik trouwens een magikarp ving die transformeerde in een ditto :| Die had ik nog niet eerder gezien.

Ook een qwilfish gezien, maar toen ik naar de pokestop liep was ie weg 8)7 Yanma ook nog niet tegengekomen. Ook een Tyranitar gezien in een gym van 3400 terwijl ik nog niet eens een larvitar heb gezien :'(

• schaapiej
Hassiebassie schreef op zaterdag 25 februari 2017 @ 19:58:Vanmiddag nog 2 machops gevangen, maar nog steeds geen goede. Aangezien ik net heb gelezen dat Machamp een goede blissey sloper is wacht ik nog maar even met evolueren van mijn slechte machoke
Zou inderdaad even wachten op een fatsoenlijke Machop. Heb zelf een 96% Machamp met Karate Chop en Cross Chop. Doet het erg lekker tegen Snorlax en Blissey! Maar zoals aangegeven; Blissey blijft een bitch... beste is om die met meerdere tegelijk aan te vallen.

Mijn Blissey is vandaag ook weer thuis gekomen, is niet heel hoog met CP2291 maar ook al lekker irritant! :p Verbaasd mij dan ook niets dat de gele speler die met 3 accounts tegelijk speelt nu in die gym zit.. morgen zelf maar weer die gym slopen!

<GoT>NightStalker

Verwijderd

Hassiebassie schreef op zaterdag 25 februari 2017 @ 19:58:
Als ik wel eens bij mijn ouders ben en ik zit daar op wifi, dan had ik soms dat hij in het begin dacht dat ik ergens in Diemen zat. Misschien vanwege planet internet? :?
Hoop niet dat ik daardoor ook geband kan worden. Nu heeft ie er gelukkig geen last meer van maar snap niet hoe dat kan.

Als ik thuis ben heb ik ook wel eens dat hij van hier naar daar springt terwijl mijn telefoon gewoon op het bureau ligt. Dat zijn dan weer gratis meters :+ Daarentegen als ik naar de zee fiets, wat ongeveer 2 kilometer is, en ik fiets rustig detecteert ie soms maar 500 meter |:(

Vanmiddag nog 2 machops gevangen, maar nog steeds geen goede. Aangezien ik net heb gelezen dat Machamp een goede blissey sloper is wacht ik nog maar even met evolueren van mijn slechte machoke.

Had vanmiddag dat ik trouwens een magikarp ving die transformeerde in een ditto :| Die had ik nog niet eerder gezien.

Ook een qwilfish gezien, maar toen ik naar de pokestop liep was ie weg 8)7 Yanma ook nog niet tegengekomen. Ook een Tyranitar gezien in een gym van 3400 terwijl ik nog niet eens een larvitar heb gezien :'(
Ik heb soms al schrik om het spel in de trein aan te zetten daar doet het ook wel raar :)

Larvitar lijkt wel niet te vinden in belgie. Een vriend die helaas enkel spooft :( vind ze ook maar zeer zelden tegenover dratini vind je wel altijd wel ergens.

Ik ken trouwens een map die ik niet bij naam ga noemen en die ik ook niet gebruik die heel Antwerpen scant. Gewoon al een stuk of 10 keer gaan zien en geen een larvitar te zien terwijl dratini wel +- 5 keer te vinden is. In Brussel bv ook niet gewoon nergens te zien.

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Moddie schreef op zaterdag 25 februari 2017 @ 18:18:
[...]

Congratz, je lange wachten is beloond, nu op naar gen 2.

Denk trouwens dat ik je 10km eieren heb gestolen, had er 3 aan (2 iig van na gen 2 intro), 2x Aerodactyl (nr 3 en 4) en 1x Magby (nr 4). Dat randomness voelt soms wel erg als een vast patroon aan.. Ook nu 500+ stops (in totaal meer als 10.000) gedraaid en pas 3 items gekregen, maar morgen day 7 weer (please geen upgryde..), de volhouder wint hou ik het maar op :9
Ik wil geen spelbreker zijn hoor, maar het is hier vanaf vandaag een week geleden dat we een evolutie item gekregen hebben.

Hoopte ook op de 7-day streak. Maar de twee keer dat we die hebben gehad, zat er geen evolutie item bij.

Eerste 2 dagen twee items uit random stops. Daarna niks meer. Mijn vrouw speelt eenstuk minder maar wel dagelijks, die heeft nog niet één item.

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08:47
readytoflow schreef op zaterdag 25 februari 2017 @ 20:57:
Ik wil geen spelbreker zijn hoor, maar het is hier vanaf vandaag een week geleden dat we een evolutie item gekregen hebben.

Hoopte ook op de 7-day streak. Maar de twee keer dat we die hebben gehad, zat er geen evolutie item bij.

Eerste 2 dagen twee items uit random stops. Daarna niks meer. Mijn vrouw speelt eenstuk minder maar wel dagelijks, die heeft nog niet één item.
Afgelopen zondag was mijn 7-day streak en kreeg ik een Up-Grade. Vervolgens kreeg ik uit reguliere pokéstop zwieps op maandag een Sun Stone, op dinsdag een King's Rock en op woensdag een Metal Coat.

Ik denk dat ik relatief geluk heb gehad tot nu toe, maar voor hetzelfde geld krijg ik vervolgens weer een hele tijd niks. RNG is a bitch... :P

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Hassiebassie schreef op zaterdag 25 februari 2017 @ 19:58:
Snap hier ook niets van. Elke pokie die ik hier in de buurt vang wordt structureel aangemerkt als dat deze gevangen is in een dorp 2 km verderop. Ga er vanuit dat dit op basis van GPS wordt bepaald, maar ben dan zeer benieuwd welke map-service zij hiervoor aanwenden. Google en Bing maps geven netjes aan dat ik mij in Hengelo bevind maar Niantic schaalt mijn Pokies standaard in onder het kleine gehuchtje Deurningen.

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

Verwijderd

Switchie schreef op zaterdag 25 februari 2017 @ 22:43:
[...]

Snap hier ook niets van. Elke pokie die ik hier in de buurt vang wordt structureel aangemerkt als dat deze gevangen is in een dorp 2 km verderop. Ga er vanuit dat dit op basis van GPS wordt bepaald, maar ben dan zeer benieuwd welke map-service zij hiervoor aanwenden. Google en Bing maps geven netjes aan dat ik mij in Hengelo bevind maar Niantic schaalt mijn Pokies standaard in onder het kleine gehuchtje Deurningen.
Oké, geef maar toe je spooft vanuit de bak!

• Switchie
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Verwijderd schreef op zaterdag 25 februari 2017 @ 23:49:
[...]

Oké, geef maar toe je spooft vanuit de bak!
Hѐ fuck... Betrapt. Oké oké, ik geef toe, in ruil voor strafvermindering.

Vanaf mijn huis kan ik slechts 5 gyms en 10 stops zien. Toen ik er eenmaal achterkwam dat het dorp verderop, maarliefst 2 hele stops heeft, kon ik de verleiding niet meer weerstaan.
Uiteindelijk 9 sessies bij de psychiater gehad maar ook dit mocht helaas niet baten. De pokestops sponnen door mijn hoofd en achtervolgden mij in mijn slaap. Uit pure onmacht ben ik uiteindelijk gezwicht. Ik moest en zou spoofen naar het boerengehucht om die stops te spinnen en de lokale Pidgey te vangen.

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

• TAA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-11 14:43

TAA

Liever IRC

3x 10km uitgelopen... wat een deceptie... 2x mantine die ik al in het wild gevangen had en een dratini die hier in de buurt ook regelmatig spawnen. Weer geen aero, elekid of iets anders nieuws, leuks :(

Verwijderd

TAA schreef op zondag 26 februari 2017 @ 00:36:
3x 10km uitgelopen... wat een deceptie... 2x mantine die ik al in het wild gevangen had en een dratini die hier in de buurt ook regelmatig spawnen. Weer geen aero, elekid of iets anders nieuws, leuks :(
Elekid komt uit 5km eieren tegenwoordig

• Switchie
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Aero heeft mij ook >500 eggs gekost.
Vond het wat dat betreft meer een deceptie toen ik er achterkwam dat het, ondanks zijn zeldzaamheid, een nutteloos beest is qua bruikbaarheid in gyms.

• sankao
Net mijn vijfde Larvitar uit een ei, meteen maar een Tyranitar gemaakt.
Helaas geen Stone Edge, maar Fire Blast....

• GroeneThee
sankao schreef op zondag 26 februari 2017 @ 01:11:
Net mijn vijfde Larvitar uit een ei, meteen maar een Tyranitar gemaakt.
Helaas geen Stone Edge, maar Fire Blast....
:X ik heb 1 Larvitar gehad en verbaasde mij er juist over (vannacht terug fietsend vanuit de kroeg naar huis) dat ik een CP 3200 Tyranitar zag in de gym. Ik heb Larvitar als buddy maar durf niet eens te denken aan hoeveel km ik moet om deze te evolven en te maxen. In ieder geval heb je meer dan 200 snoepjes nodig.....

Brengt mij wel op een dilemma, houd ik mijn Larvitar als buddy of kies ik wederom voor mijn nieuwe Snorlax :D (82%IV) en probeer ik die naar een respectabel level te brengen?
Wie heeft er 2 cent :o

• darkdesign
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
De laatste 4 eieren van 10km waren bij mij Elekids, dat is ook echt sneu :')

• A-Jay
Nu in totaal 8 beesten met een 100% IV

- Wooper
- Venomoth
- Fearow
- Tentacruel
- Poliwrath
- Goldduck
- Arkanine
- Blissey

Net uit mijn 10km ei weer een dratini, en er zit er nog 1 in. Het word tijd voor aero of een snorlax...

• TAA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-11 14:43

TAA

Liever IRC

Verwijderd schreef op zondag 26 februari 2017 @ 00:37:
[...]

Elekid komt uit 5km eieren tegenwoordig
Tja... de nieuwe verdeling maakt de uitkomst van m'n laatste 3 eieren alleen maar triester :'(

5km eieren zijn er altijd in overvloed... maar om daar nu incubators voor te kopen. Gepasseerd station ben ik bang.

Gelukkig wel een wilde Chikorita gistermiddag; dat maakt de dag dan toch wel goed }:O
Pagina: 1 ... 68 ... 100 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is niet de bedoeling dat hacks, cheats, GPS-spoofs of dataminers besproken worden op dit forum. Ook is het bespreken van 3rd party apps en sites niet toegestaan die gegevens gebruiken/zichtbaar maken die normaal gesproken niet zichtbaar zijn. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers. Discussie over het gebruik van IV calculators is wel toegestaan.

Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.

Online IV calculator
Evolve calculator
Pokémon movesets
Server status