Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
EDIT: vraagje, de laatste tijd heb ik het idee dat ik veel meer pokeballs krijg uit pokestops en nauwelijks potions meer. Merkt iemand dit ook of beeld ik het me in?
[ Voor 45% gewijzigd door Hassiebassie op 22-02-2017 17:48 ]
Hier ook nauwelijks potions en revives. Viel me ook al op!Hassiebassie schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 17:46:
Volgens mij rent hij dan niet weg. Heb regelmatig in een bus gezeten en dan werkt het bij mij gewoon
EDIT: vraagje, de laatste tijd heb ik het idee dat ik veel meer pokeballs krijg uit pokestops en nauwelijks potions meer. Merkt iemand dit ook of beeld ik het me in?
Hij verscheen niet eens (terwijl de rader hem wel zag). En de daarbij gelegen pokestop kon ik ook niet spinnen. Die "I'm a passenger" werkt voor geen meter.Hassiebassie schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 17:42:
[...]
Sneller er op klikken volgende keer
Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."
In 99% van de gevallen dat ik met hogere snelheid iets probeer te vangen rent hij na een eerste bal weg.Hassiebassie schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 17:46:
Volgens mij rent hij dan niet weg. Heb regelmatig in een bus gezeten en dan werkt het bij mij gewoon
Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
Ah zo, excuus. Ik was in de veronderstelling dat je bedoelde dat hij wel was gespawned en je er op geklikt had maar dat je hem niet kon vangen omdat je te ver weg was.Zerora schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 18:42:
[...]
Hij verscheen niet eens (terwijl de rader hem wel zag). En de daarbij gelegen pokestop kon ik ook niet spinnen. Die "I'm a passenger" werkt voor geen meter.
Waarschijnlijk rijdt de bus bij net niet hard genoegSpike_wolf schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 18:58:
[...]
In 99% van de gevallen dat ik met hogere snelheid iets probeer te vangen rent hij na een eerste bal weg.
[ Voor 24% gewijzigd door Hassiebassie op 22-02-2017 19:01 ]
https://i.redd.it/zvx7f3rg9fhy.png
[ Voor 32% gewijzigd door P.K. op 22-02-2017 19:51 ]
Want ik ben Sneasel, snubbull en Skarmory nog maar 1x tegen gekomen.
Dus zijn deze vergelijkbaar Kabuto/Omanyte, of zijn ze niet zo heel bijzonder?
Is het nu weer een beetje te doen tegen Blissey?GroeneThee schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 20:01:
Wordt wel langzaam gek van die Blisseys, net een level 8 gym gesloopt met 4 Blisseys tot de laatste. Die mocht er in blijven zitten....een 3008 CP Blissey. Succes ermee
Unown schijnt 1 van de zeldzaamste te zijn, daarnaast natuurlijk de regionals en de 3e uitbreidingen.Tinusvolkel schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 20:08:
Vraagje is er al een lijst met zeldzame gen 2 pokemons?
Want ik ben Sneasel, snubbull en Skarmory nog maar 1x tegen gekomen.
Dus zijn deze vergelijkbaar Kabuto/Omanyte, of zijn ze niet zo heel bijzonder?
Ook de uitbreidingen voor de pokemon met steen zijn volgens mij niet in het wild te vangen.
Verwijderd
Ik doe dat ook vaak. Dit op plaatsen waar een ander team overheerst. Als je daar 1 pokemon in zet dan gooien ze die er makkelijk uit en kunnen ze er terug 3 in de plaats zetten zonder moeite. Het spaart ook weer een potion of revive uit. (alle beetjes helpen)Richh schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 13:14:
Hier in Almere zit dus een of andere gast die de blauwe gymtorens sloopt totdat ze <1000cp zijn. Op dit moment is er één gym met 482xp met één Snorlax en een 77xp (!) gym met één Gyrados.
Wat is het praktisch nut van gyms zover slopen, maar er zelf niet in gaan zitten?
Al helpt het niet zo effectief bij een speler die nog een tweede account heeft.
Is er al een manier hoe ik zeker weten Hitmantop er uit krijg?
Pokedex staat nu op 193 stuks.
Als die Tyrogue (alleen) HP als hoogste IV heeft wel, anders is er nog geen manier bekend.xienator schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 20:43:
Vandaag Tyrogue uit een 5 km ei.
Is er al een manier hoe ik zeker weten Hitmantop er uit krijg?
Pokedex staat nu op 193 stuks.
Kater? Eerst water, de rest komt later
http://www.mmoserverstatus.com/pokemon_go
Ik wou dat net ook al vragen, maar blijkbaar een probleem met de login servers dus.Haan schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 21:41:
Ik kan al een paar uur niet meer connecten, meer mensen last van?
In the land of the blind, the one-eyed man is king.
Das een beetje jammer want dat heeft die niet.P.K. schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 21:02:
[...]
Als die Tyrogue (alleen) HP als hoogste IV heeft wel, anders is er nog geen manier bekend.
En die andere twee heb ik al...
https://www.jooas.com/go
Vandaag na 10 dagen geen beest teruggehad te hebben uit 13 gyms vanmorgen eentje en vanavond twee. Met dat fijne weer? Jaja. Twee lokale maar wat afgelegener. Die eerste een L9 die even gesloopt is en die andere lokale een L10 waar ik met mijn Snorlax een recordtijd in gestaan heb maar na 204 dagen naar de laagste plaats was gezakt en daar blijkbaar weer door een cheater met dubbel account uitgewerkt ben want hij was al weer L10 terwijl hij vaak genoeg dagen lang lager is en dan precies met dit weer issie gelijk weer gevuld?
De derde een L10 die blijkbaar door een spoofer uit die buurt die ik al eerder heb geobserveerd is gesloopt. De spoofers denken misschien met dit weer minder gauw geobserveerd te worden of zoiets. Mateloos irritant volk. Heb die lokale maar weer teruggepakt en twee leveltjes bijgetraind want ik had geen marge meer over. Benieuwd hoe het morgen in de storm gaat. Goed spoofweer?
Ik heb nergens last van. Zouden ze eindelijk de personen die in het verleden iets op hun kerfstok gehad hebben bannen?Sunfalls schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 22:03:
http://downdetector.com/status/pokemon-go/map/
Het schijnt half europa te zijn ondertussen.
Mocht eens tijd worden.
Ik heb nooit iets gedaan dat tegen de TOS is dus een ban zie ik echt niet gebeuren. Zouden ze ook niet moeten flikken net nu ik vandaag de 14.500 muntjes saldo gepasseerd ben. Mogen ze me dat mooi even uitbetalen als ik geband zou worden.aljooge schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 23:19:
[...]
Ik heb nergens last van. Zouden ze eindelijk de personen die in het verleden iets op hun kerfstok gehad hebben bannen?
Mocht eens tijd worden.
Nee hoor, er zijn gewoon algemene PTC log-in issues.aljooge schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 23:19:
[...]
Ik heb nergens last van. Zouden ze eindelijk de personen die in het verleden iets op hun kerfstok gehad hebben bannen?
Mocht eens tijd worden.
https://twitter.com/PokemonGoApp/status/834522730523275264@PokemonGoApp tweette op woensdag 22 februari 2017 @ 22:58
We’re currently looking into Pokémon Trainer Club log-in issues and are working on a fix as quickly as possible. Thanks for your patience.
Tegen onterechte bans ben ik uiteraard altijd tegen. Hopen dat het snel gefixt is. Ik heb ook geen PTC account, daaraan zal het wel liggen.CaptJackSparrow schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 23:29:
[...]
Ik heb nooit iets gedaan dat tegen de TOS is dus een ban zie ik echt niet gebeuren. Zouden ze ook niet moeten flikken net nu ik vandaag de 14.500 muntjes saldo gepasseerd ben. Mogen ze me dat mooi even uitbetalen als ik geband zou worden.
Dan zitten we in dezelfde boot.xienator schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 22:07:
[...]
Das een beetje jammer want dat heeft die niet.
En die andere twee heb ik al...
Ik wacht maar gewoon af of er een trick opduikt om Hitmontop te forceren. Wellicht met dat toekomstige X-Miracle item.
Verwijderd
1 geeft xpRichh schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 13:14:
Hier in Almere zit dus een of andere gast die de blauwe gymtorens sloopt totdat ze <1000cp zijn. Op dit moment is er één gym met 482xp met één Snorlax en een 77xp (!) gym met één Gyrados.
Wat is het praktisch nut van gyms zover slopen, maar er zelf niet in gaan zitten?
2 kijken wat er gebeurt veel accounts zijn niet actief
3 lastiger op te spelen (1 Pokémon er uit is 3 er in)
4 als je de gym niet kan houden dan maar zo.
5 zo hou je ze actief slopen ze jouw gyms niet.
6 er zit een spoofer in( wij slopen soms 10 gyms op straf expeditie voor spoofers in de hoop dat ze te snel springen van locatie en niantic ze detecteert)
7 je moet wat met je potions en revives en vrij tijd
Wij hebben 'm gisteren geëvolueerd, meisje kon niet wachten omdat niemand in de klas 'm nog heeft. Hij had inderdaad HP als hoogste. Dit is dan de eerste nieuwe Gen2 sinds 2 dagen, komen niets van Gen2 meer tegen wat we nodig hebben helaas. Momenteel op 52 volgens mij.P.K. schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 23:35:
[...]
Dan zitten we in dezelfde boot.![]()
Ik wacht maar gewoon af of er een trick opduikt om Hitmontop te forceren. Wellicht met dat toekomstige X-Miracle item.
Ook mvreemd trouwens dat Lavitar als laatste entry in de pokedex staat maar er geen nummers na hem komen terwijl hij wel 2x kan evolueren?
gelukkig is de aanvalsnelheid weer terug maar het is dat het een andere kleur is dat ging nog wel. Maar om tegen te trainen lijkt het mij nog steeds een b*tch.schaapiej schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 20:10:
[...]
Is het nu weer een beetje te doen tegen Blissey?
[ Voor 19% gewijzigd door GroeneThee op 23-02-2017 07:03 ]
Die nummers na Larvitar krijg je pas te zien zodra je die ziet/vangt. Net zoals de babies, toen had je een dex tot en met Magby.GroeneThee schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 07:01:
[...]
Wij hebben 'm gisteren geëvolueerd, meisje kon niet wachten omdat niemand in de klas 'm nog heeft. Hij had inderdaad HP als hoogste. Dit is dan de eerste nieuwe Gen2 sinds 2 dagen, komen niets van Gen2 meer tegen wat we nodig hebben helaas. Momenteel op 52 volgens mij.
Ook mvreemd trouwens dat Lavitar als laatste entry in de pokedex staat maar er geen nummers na hem komen terwijl hij wel 2x kan evolueren?
[...]
gelukkig is de aanvalsnelheid weer terug maar het is dat het een andere kleur is dat ging nog wel. Maar om tegen te trainen lijkt het mij nog steeds een b*tch.
Als iemand dus een Blissey onderin zet is het gewoon een undercover speler van t andere team!
[ Voor 5% gewijzigd door schaapiej op 23-02-2017 07:21 ]
Sorry, maar het is toch super nutteloos? Wat schiet je er mee opVerwijderd schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 20:36:
[...]
Ik doe dat ook vaak. Dit op plaatsen waar een ander team overheerst. Als je daar 1 pokemon in zet dan gooien ze die er makkelijk uit en kunnen ze er terug 3 in de plaats zetten zonder moeite. Het spaart ook weer een potion of revive uit. (alle beetjes helpen)
Al helpt het niet zo effectief bij een speler die nog een tweede account heeft.
Juist als je wel voor je eigen kleur kiest, is er nog een kleine kans dat het ooit een fatsoenlijk level word en je echt de tegenstander kan dwarsbomen.
In Almere Centrum is blauw totaal niet overheersend btw
1. Gyms trainen geeft bijzonder weinig XP. Je kan beter twee Pidgey evolueren, of Sentret. Gaat nog vlotter ook.Verwijderd schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 00:17:
[...]
1 geeft xp
2 kijken wat er gebeurt veel accounts zijn niet actief
3 lastiger op te spelen (1 Pokémon er uit is 3 er in)
4 als je de gym niet kan houden dan maar zo.
5 zo hou je ze actief slopen ze jouw gyms niet.
6 er zit een spoofer in( wij slopen soms 10 gyms op straf expeditie voor spoofers in de hoop dat ze te snel springen van locatie en niantic ze detecteert)
7 je moet wat met je potions en revives en vrij tijd
2. Je kan toch ook kijken wat er gebeurd als je 'm gewoon overneemt? Dan heb je er zelf (en je team) er nog wat aan.
3. Klopt, maar weegt dat op tegen je eigen voordeel om 'm over te nemen?
4. Waarom ga je dan überhaupt nog aanvallen? Het enige voordeel dat je nog overhoud is XP, daar kan je in minder tijd eenvoudiger aan komen.
5. Ik ga echt niet de moeite nemen met zo'n gym verder te gaan, zeker niet in Almere. Dan loop ik wel een stukje verder naar een geel/rood level 1 tot 5 en ga júíst die slopen omdat dat makkelijker is.
6. Ook dan zou ik gewoon de gehele gym slopen. Verdien je er zelf nog 10 muntjes mee en kan je team zich misschien bij je aansluiten.
7. Opzich hoeft dat helemaal niet natuurlijk, maar als je er toch in omkomt: neem dan de hele gym over en ga voor je eigen voordeel en het voordeel van je eigen team.
[ Voor 47% gewijzigd door Richh op 23-02-2017 09:34 ]
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Helaas wel 6 great ballen nodig gehad voor een weedle.. Ik heb al amper ballen
Ik kom om in de ballen, alleen heb ik bijna geen revives en potions meer. Helaas krijg ik alleen maar ballen en bessen uit de stops.Zenomyscus schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 07:56:
Vandaag mijn vierde 10km ei in twee dagen. Extreem geluk of heeft iedereen er meer?
Helaas wel 6 great ballen nodig gehad voor een weedle.. Ik heb al amper ballen
Ruilen?StugIII schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 08:01:
Ik kom om in de ballen, alleen heb ik bijna geen revives en potions meer. Helaas krijg ik alleen maar ballen en bessen uit de stops.
Oja en gisteren nog een Larvitar uit een ei gekregen met 32 candies.
Was een perfecte dag geweest, als ik niet na 3 maanden stabiel in een gym te zitten, door mijn eigen team er uit ben gekicked. Ja er valt altijd wel wat te klagen
23-2-2017, Blissey. Welcome to my team.
Echt súper druk daar. Je kon ook wat winnen als je als één van de eersten level 20 had gehaald (tenminste, dat verstond ik in alle drukte, weet niet wat er was als je lvl 20 al gepasseerd was...)
Erg grappig om zoveel mensen bij elkaar te zien voor hetzelfde spelletje. Er is écht veel aandacht aan besteed in elk geval. En hoewel ik wel Pokémon Go incidenteel speel was ik niet bepaald voor dat event naar Oberhausen gegaan.. was puur toeval eigenlijk.
[ Voor 30% gewijzigd door DigitalExorcist op 23-02-2017 09:15 ]
There are 10 kinds of people on the planet. Those who understand binary, and those who don't. | http://twitch.tv/jaapGoose || AMD Ryzen 5 3600, Asus RX 6650 XT OC-Edition, 16GB, MSI B450 Gaming X
Daarnet ook weer. Vang een Hoothoot. Bedenk bij mezelf "zal wel een Ditto zijn". En ja hoor het is een Ditto.
Ditto is zo geen zeldzaamheid meer.
Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."
Niet echt meer een special pokémon als je het mij vraagt.
Zerora schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 09:20:
Ik heb wat met Ditto's. Vrijwel de helft van de Hoothoot's die ik vang veranderd in een Ditto. Ik kan er zelfs bijna de klok op gelijk zetten. Dinsdagavond was ik ff een pokemon rondje aan het doen. Had nog een Hoothoot nodig om hem te kunnen evolueren. Vang ik twee Ditto's na elkaar uit een Hoothoot. Echt serieus.![]()
Daarnet ook weer. Vang een Hoothoot. Bedenk bij mezelf "zal wel een Ditto zijn". En ja hoor het is een Ditto.
Ditto is zo geen zeldzaamheid meer.
Van harte! Enige pokie die ik ook nog moet van Gen1 (en stiekem moet ik nog 30 dratini candy om van mijn Dragonair een Dragonite te makenWahWah schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 08:49:
Pokemon Go geschiedenis is geschreven! Op 22 Februarie 2017 om 22:39, heb ik eindelijk een Areodactyl uit mijn ei gekregen. Na meer dan een half jaar heb ik dan eindelijk gen1 compleet (ex regionals).![]()
![]()
Oja en gisteren nog een Larvitar uit een ei gekregen met 32 candies.![]()
Was een perfecte dag geweest, als ik niet na 3 maanden stabiel in een gym te zitten, door mijn eigen team er uit ben gekicked. Ja er valt altijd wel wat te klagen
Ik probeer de Ditto's met hoge IV wel te bewaren.lukeanalbers schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 09:32:
Zelfde probleem hier.. Ik transfer tegenwoordig mijn Ditto's, hou de hoogste.
Niet echt meer een special pokémon als je het mij vraagt.![]()
[...]
Wellicht dat die handig zijn indien er breeding komt in het spel.
Pfff ik kreeg er maar 17 candy bij...WahWah schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 08:49:
Oja en gisteren nog een Larvitar uit een ei gekregen met 32 candies.
Thx.
P.K. schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 09:41:
[...]
Ik probeer de Ditto's met hoge IV wel te bewaren.
Wellicht dat die handig zijn indien er breeding komt in het spel.
Maar ....... die Onix die ik heb heeft slechts 299 CP (1300 Dust en 2 candy nodig voor powerup). Erg laag dus. Als ik deze Onix nu evolueer is het puur voor de Pokédex entry want verder zal ik er niks aan hebben. Aan de andere kant kom ik maar zelden een Onix tegen dus de kans dat ik een hoge IV en ook nog eens hoge CP Onix in het wild tegenkom is heel klein.
Nu evolueren, of toch wachten ... ?
Je zou ook je Metal Coat voor Scyther>Scizor kunnen gebruiken? En ja Steelix lijkt niet echt nuttig voor gyms, voor zover ik het zie dan. Maarja Scizor ook niet zo heel boeiend. Het lijkt erop dat de pokemon die je moet evolven met een evo item allemaal niet echt gym-waardig zijn.Haay schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 10:06:
Wat te doen ... Ik heb een 84% Onix, en eindelijk genoeg Onix candy verzameld (51), plus gisteren een Metal Coat item uit een Stop verkregen.
Maar ....... die Onix die ik heb heeft slechts 299 CP (1300 Dust en 2 candy nodig voor powerup). Erg laag dus. Als ik deze Onix nu evolueer is het puur voor de Pokédex entry want verder zal ik er niks aan hebben. Aan de andere kant kom ik maar zelden een Onix tegen dus de kans dat ik een hoge IV en ook nog eens hoge CP Onix in het wild tegenkom is heel klein.
Nu evolueren, of toch wachten ... ?
Klopt. Ware het niet dat ik pas op 26 van 50 candy ben met m'n 86% Scyther, en ik de Scyther nog minder tegenkom in het wild dan de Onix!WahWah schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 10:19:
Je zou ook je Metal Coat voor Scyther>Scizor kunnen gebruiken? En ja Steelix lijkt niet echt nuttig voor gyms, voor zover ik het zie dan. Maarja Scizor ook niet zo heel boeiend. Het lijkt erop dat de pokemon die je moet evolven met een evo item allemaal niet echt gym-waardig zijn.
Dan maar een Steelix maken voor m'n Pokédex.
<edit>En hij heeft Iron Tail + Crunch als moveset gekregen. Mja...
[ Voor 4% gewijzigd door Haay op 23-02-2017 10:25 ]
Geen "geluk" gehad met Scythers uit 10km eitjes?Haay schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 10:23:
[...]
Klopt. Ware het niet dat ik pas op 26 van 50 candy ben met m'n 86% Scyther, en ik de Scyther nog minder tegenkom in het wild dan de Onix!Tegen de tijd dat ik genoeg Scyther candy heb verzameld voor een evolutie heb ik waarschijnlijk ook wel weer een Metal Coat erbij.
Dan maar een Steelix maken voor m'n Pokédex.
<edit>En hij heeft Iron Tail + Crunch als moveset gekregen. Mja...
Verwijderd
1. Gyms trainen geeft bijzonder weinig XP. Je kan beter twee Pidgey evolueren, of Sentret. Gaat nog vlotter ook.Richh schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 07:41:
[...]
Sorry, maar het is toch super nutteloos? Wat schiet je er mee op3 Lucky Egg-Raticates er tegenaan en je bent opnieuw op hetzelfde punt.
Juist als je wel voor je eigen kleur kiest, is er nog een kleine kans dat het ooit een fatsoenlijk level word en je echt de tegenstander kan dwarsbomen.
In Almere Centrum is blauw totaal niet overheersend btw
[...]
1. Gyms trainen geeft bijzonder weinig XP. Je kan beter twee Pidgey evolueren, of Sentret. Gaat nog vlotter ook.
2. Je kan toch ook kijken wat er gebeurd als je 'm gewoon overneemt? Dan heb je er zelf (en je team) er nog wat aan.
4. Waarom ga je dan überhaupt nog aanvallen? Het enige voordeel dat je nog overhoud is XP, daar kan je in minder tijd eenvoudiger aan komen.
5. Ik ga echt niet de moeite nemen met zo'n gym verder te gaan, zeker niet in Almere. Dan loop ik wel een stukje verder naar een geel/rood level 1 tot 5 en ga júíst die slopen omdat dat makkelijker is.
6. Ook dan zou ik gewoon de gehele gym slopen. Verdien je er zelf nog 10 muntjes mee en kan je team zich misschien bij je aansluiten.
7. Opzich hoeft dat helemaal niet natuurlijk, maar als je er toch in omkomt: neem dan de hele gym over en ga voor je eigen voordeel en het voordeel van je eigen team.
--> Afbreken bedoel je geeft 5000xp
--> Als blauw ergens overheerst ga ik niet kijken wat er gebeurd met 1 pokemon in een lvl3 gym....
--> zie 2
--> Ik hou Blauw graag bezig
--> het ging om mij en niet om jou. Ik heb tijd zat en ik vind 5000xp en gym leeg halen wel leuk!
--> ik heb elke dag 100muntjes en 5000 stardus omdat ik nu in 24gyms zit
--> zie 2 en 4
Ik heb het 'geluk' gehad dat ik nu 3x een Larvitar uit mijn 10km ei heb gekregen. Waarvan 2 gewoon bagger en de laatste een 91.1% IV - HP Larvitar van 505 CP.
Ik heb nu 82 candy, wat zal ik doen. Wachten en hopen op nog een Larvitar die beter is of als ik die niet vind dan bij de 125 candy een Tyranitar maken van die ik nu heb? (Uiteraard ook mijn buddy nu)
KEUZES KEUZES.. Help!
Verwijderd
geduld is een schone zaak. Ik bekijk power ups en evolves per gym als ik het nodig vind.lukeanalbers schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 10:43:
Goedemorgen mensen, vrienden, collega's en Pokémonspelers,
Ik heb het 'geluk' gehad dat ik nu 3x een Larvitar uit mijn 10km ei heb gekregen. Waarvan 2 gewoon bagger en de laatste een 91.1% IV - HP Larvitar van 505 CP.
Ik heb nu 82 candy, wat zal ik doen. Wachten en hopen op nog een Larvitar die beter is of als ik die niet vind dan bij de 125 candy een Tyranitar maken van die ik nu heb? (Uiteraard ook mijn buddy nu)
KEUZES KEUZES.. Help!
Nee, ik kreeg andere 'troep' uit 10km eitjes. Zoals recentelijk twee keer Magby, toen ze nog uit 10km eieren kwamen, voordat de Magby naar de 5km eieren verplaatst werden...WahWah schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 10:36:
Geen "geluk" gehad met Scythers uit 10km eitjes?
Mis van de originele enkel nog muk (grimer kom ik bijna nooit tegen), Hitmonchan Snorlax, gyarados en dragonite.
Laatst wel op het strand veeo magikarps en enkele dratini's en totodile gevangen. Dus er zit enige progressie in.
Loop nu vooral met 2km eieren omdat ik pichu nog niet heb. Gisteren 2 igly en een cleffa
Je hebt nog 215 kilometer om daar over na te denkenlukeanalbers schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 10:43:
KEUZES KEUZES.. Help!
Pfffffffffffffffffffffff. :-)
WahWah schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 10:48:
[...]
Je hebt nog 215 kilometer om daar over na te denken
Achja beter dan mij iig. Die van mij is maar 82% en ik heb 34 Candy nu, dus nog 455km te gaan. Hoop toch wel dat ik hem dan nog een paar keer uit een ei krijg. Kon je hem nou wel of niet in het wild vangen?lukeanalbers schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 10:50:
215.. Dat heb ik nooit omgerekend omdat die getallen pijn doen. Dan maar hopen op een eitje en lekker blijven slenteren.
Pfffffffffffffffffffffff. :-)
[...]
https://www.reddit.com/r/...kemon_go_gen_2_egg_chart/xienator schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 10:52:
Iemand een actueel overzicht wat er nu uit welk ei komt?
Dit is een lijst van gen2 pokemons die uit de eieren kunnen komen.
De volledige lijst heb ik niet 123. Kheb sinds gisteren toch alles van gen1 al
Hier: https://pokemongo.gamepress.gg/pokemongo-egg-list
[ Voor 3% gewijzigd door WahWah op 23-02-2017 10:59 ]
WahWah schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 10:56:
[...]
Achja beter dan mij iig. Die van mij is maar 82% en ik heb 34 Candy nu, dus nog 455km te gaan. Hoop toch wel dat ik hem dan nog een paar keer uit een ei krijg. Kon je hem nou wel of niet in het wild vangen?
[...]
https://www.reddit.com/r/...kemon_go_gen_2_egg_chart/
Dit is een lijst van gen2 pokemons die uit de eieren kunnen komen.
De volledige lijst heb ik niet 123. Kheb sinds gisteren toch alles van gen1 al
Hier: https://pokemongo.gamepress.gg/pokemongo-egg-list
Ik zou sowieso wachten tot je alle 125 candy hebt en dan pas kijken welke de beste is. Anders zal je net zien dat je hem evolueert tot Pupitar en dan toch nog een net wat betere Larvitar krijgt. Dan is het weer nieuwe twijfel: toch die oude maar door evolueren of 25 candy doorsparen voor die nieuwe die toch net ff wat beter is?lukeanalbers schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 10:43:
KEUZES KEUZES.. Help!
Nu in een week
Wat autofan1985 zegt, pas als je de complete evolutie kan doen en voldoende snoepjes hebt om ook de nodige levels er boven op te gooien beslissen.lukeanalbers schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 10:43:
KEUZES KEUZES.. Help!
Heb mijn Lavitar net weer even in de zak gestopt in plaats van als buddy en mijn Snorlax (met 'legacy' body slam) die terug kwam geselecteerd. Had al wat snoepjes voor 'm klaar staan maar ben weer wat levels hoger en hij mag even 'meegroeien' . Daarna pak ik Lavitar weer.
Yup, zag het vanochtend. Mijn mooie Rhyhorn nest verdwenenxienator schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 11:53:
En er is weer een migratie geweest volgens The Silph Road
Nu in een week
GroeneThee schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 12:08:
[...]
Wat autofan1985 zegt, pas als je de complete evolutie kan doen en voldoende snoepjes hebt om ook de nodige levels er boven op te gooien beslissen.
Heb mijn Lavitar net weer even in de zak gestopt in plaats van als buddy en mijn Snorlax (met 'legacy' body slam) die terug kwam geselecteerd. Had al wat snoepjes voor 'm klaar staan maar ben weer wat levels hoger en hij mag even 'meegroeien' . Daarna pak ik Lavitar weer.
Porygon EN Porygon2 uit 5km eieren? Lijkt mij sterk dat je aan de ene kant een upgrade item nodig hebt en aan de andere kant deze evolved uit een ei komt...
schaapiej schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 12:52:
[...]
Porygon EN Porygon2 uit 5km eieren? Lijkt mij sterk dat je aan de ene kant een upgrade item nodig hebt en aan de andere kant deze evolved uit een ei komt...
Hmmm inderdaad, deze lijst lijkt niet helemaal te kloppen. Als iemand een betere heeft, zie ik em ook graagmat.hi.as schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 12:55:
Hitmonlee en Hitmontop zouden ook nog uit 10km eieren komen, wat me nu niet meer de situatie lijkt te zijn met Tyrogue. Andere Pokies zijn er namelijk ook uit gehaald toen hun baby's er kwamen (Jynx bijvoorbeeld)
WahWah schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 13:27:
[...]
[...]
Hmmm inderdaad, deze lijst lijkt niet helemaal te kloppen. Als iemand een betere heeft, zie ik em ook graag
http://www.serebii.net/pokemongo/eggs.shtmlWahWah schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 13:27:
[...]
[...]
Hmmm inderdaad, deze lijst lijkt niet helemaal te kloppen. Als iemand een betere heeft, zie ik em ook graag
Die volgens mij.
edit:
Net tijdens mijn lunch wandeling een grimer uit een ei. Dat werd direcft de eerste keer dat ik een grimer zie.
Muk alwel eens in een gym gezien.
[ Voor 19% gewijzigd door freggell op 23-02-2017 13:48 ]
Dit is eerder weer de reguliere migratie denk ik. Het ging de laatste tijd altijd per 2 weken, daar fietste vorige week de introductie van gen2 tussendoor.xienator schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 11:53:
En er is weer een migratie geweest volgens The Silph Road
Nu in een week
Vanaf nu zal wel wel weer business as usual zijn.
Voorlopig kan een 10km ei eigenlijk alleen maar iets moois opleverenfreggell schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 13:45:
[...]
http://www.serebii.net/pokemongo/eggs.shtml
Die volgens mij.
Nou niet helemaal...JOK schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 14:03:
[...]
Voorlopig kan een 10km ei eigenlijk alleen maar iets moois opleveren
Na het geluk van een Larvitar te hatchen en daarna een Areodactyl, komt een einde aan mijn lucky hatch streak. Nu net een Gligar uit mijn 10km ei
Dat zou voor mij geen probleem zijn.. die heb ik nog nietWahWah schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 14:06:
[...]
Nou niet helemaal...
Na het geluk van een Larvitar te hatchen en daarna een Areodactyl, komt een einde aan mijn lucky hatch streak. Nu net een Gligar uit mijn 10km ei
En het mooie is, ik heb op dit moment 4 10km eieren in de broedmachine. Op de laatste dag van het valentijnsdag event had ik er ook al 3 achter elkaar gekregen, en er kwamen niet eens Scythers uit!
Ja ik heb hem op de eerste dag ergens gevangen, maar sindsdien ook niet meer gezien.JOK schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 14:10:
[...]
Dat zou voor mij geen probleem zijn.. die heb ik nog niet
De enige die ik nog als nieuwe aanvulling kan krijgen uit 10km eitjes zijn Miltank en Pineco.
JOK schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 14:03:
[...]
Voorlopig kan een 10km ei eigenlijk alleen maar iets moois opleveren
Ik heb al twee AerodactylsWahWah schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 08:49:
Pokemon Go geschiedenis is geschreven! Op 22 Februarie 2017 om 22:39, heb ik eindelijk een Areodactyl uit mijn ei gekregen. Na meer dan een half jaar heb ik dan eindelijk gen1 compleet (ex regionals).![]()
![]()
Oja en gisteren nog een Larvitar uit een ei gekregen met 32 candies.![]()
En vorige week m'n eerste Scyther gevangen
Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X
170 eieren uitgebroed
2559 Pokémon gevangen
2726 Pokéstops
298 Evoluties
286km gelopen
175 gevangen in de Pokedex en 187 gezien
Vandaag een Pineco gevangen
[ Voor 9% gewijzigd door Vailen op 23-02-2017 15:03 ]
Twitch | Youtube | GameRig: Lenovo Legion 5i | i7-14650HX | RTX 4070 | 16Gb | 1Tb
Verwijderd
Mijn redes zijn net hetzelfde. Voor de exp doe ik het niet echt al is het beter dan wat je krijgt als je een uur lang in een klein dorp pokemons vangt.Verwijderd schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 10:43:
[...]
1. Gyms trainen geeft bijzonder weinig XP. Je kan beter twee Pidgey evolueren, of Sentret. Gaat nog vlotter ook.
--> Afbreken bedoel je geeft 5000xp
--> Als blauw ergens overheerst ga ik niet kijken wat er gebeurd met 1 pokemon in een lvl3 gym....
--> zie 2
--> Ik hou Blauw graag bezig
--> het ging om mij en niet om jou. Ik heb tijd zat en ik vind 5000xp en gym leeg halen wel leuk!
--> ik heb elke dag 100muntjes en 5000 stardus omdat ik nu in 24gyms zit
--> zie 2 en 4
Coins heb ik ook genoeg al sta ik momenteel maar in 11 gyms.
De hoofdreden is dat ze het zo moeilijk mogelijk hebben om de gym terug op te bouwen. Trainen van bv 1000 naar 6000 prestige duur veel langer en kost hun meer potions dan even 1 pkemon uitschakelen. Je geeft andere voorbijgangers die lage lvl zijn dan ook nog eens de kans om die laatste pokemon uit te schakelen. Aan de lvl 10 gym waren ze vast helemaal niet begonnen.
Door de vijand in hun eigen dorp bezig te houden schuiven ze minder snel op naar het dorp ernaast (mijn dorp dus) dus voordeel genoeg lijkt me.
Ik kwam dus nóg een Omanyte tegen en heb 'm een Pinap berry gevoerd. Toen was het nog 200 meter lopen...Richh schreef op maandag 20 februari 2017 @ 10:55:
Weinig bijzondere beesten gevonden vanochtend, maar onderweg wel een Omanyte... ananasbes gevoerd, nu nog 'maar' 45km lopen tot Omastar (en een complete gen1 dex)!!!

En daarmee dus ook de volledige eerste generatie Pokédex compleet
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Richh schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 15:08:
Ook mij is het (gisteren, sorry dat ik jullie heb laten wachten) EIN-DE-LIJK gelukt!
[...]
Ik kwam dus nóg een Omanyte tegen en heb 'm een Pinap berry gevoerd. Toen was het nog 200 meter lopen...
[afbeelding]
En daarmee dus ook de volledige eerste generatie Pokédex compleet![]()
![]()
![]()
![]()
Die Giglar hebben wij ook al 3x inmiddels en Mantil en Sudoowoodo ook al meerdere in het wild gevangen. En ik vermoed dat die er de komende keren bij ons eruit gaan komenWahWah schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 14:06:
[...]
Nou niet helemaal...
Wat mij meer irriteert is dat wij niet echt verder komen met de Gen2 en ook geen extra items ontvangen om te helpen bij het evolueren. We hebben er 1 gekregen voor zo'n zeepaard unit maar hebben al enorm veel stops gehad (onder het hardlopen oa.) maar andere items blijven uit helaas.
(einde zeur actie
Volgens mij is de droprate van items dramatisch laag.GroeneThee schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 15:27:
[...]
Die Giglar hebben wij ook al 3x inmiddels en Mantil en Sudoowoodo ook al meerdere in het wild gevangen. En ik vermoed dat die er de komende keren bij ons eruit gaan komen
Wat mij meer irriteert is dat wij niet echt verder komen met de Gen2 en ook geen extra items ontvangen om te helpen bij het evolueren. We hebben er 1 gekregen voor zo'n zeepaard unit maar hebben al enorm veel stops gehad (onder het hardlopen oa.) maar andere items blijven uit helaas.
(einde zeur actie)
Ik heb ondertussen 3x sunstone en 1x die mantel gehad. En mijn vrouw heeft nog niks gezien. Nu heeft mijn vrouw in die periode meer stops gedraaid dan ik (door mijn werk) en toch heeft ze nog geen 1 item gekregen.
2 van de items die ik heb komen uit een stop waar mijn vrouw ook draaide (zelfde moment) dus dat soort dingen werken ook niet.
Ik heb het idee dat je nog eerder een 10km ei uit een stop krijgt dan een evolve item.
Prima toch? Liever dit dan dat je binnen een paar dagen alles meteen kunt evolven..freggell schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 16:35:
[...]
Volgens mij is de droprate van items dramatisch laag.
Ik heb ondertussen 3x sunstone en 1x die mantel gehad. En mijn vrouw heeft nog niks gezien. Nu heeft mijn vrouw in die periode meer stops gedraaid dan ik (door mijn werk) en toch heeft ze nog geen 1 item gekregen.
2 van de items die ik heb komen uit een stop waar mijn vrouw ook draaide (zelfde moment) dus dat soort dingen werken ook niet.
Ik heb het idee dat je nog eerder een 10km ei uit een stop krijgt dan een evolve item.
Heb zelf tot nu toe 3 evolve items gehad (2x metal coat, 1x sun stone) en een heleboel stops gedraaid. Vanmiddag kreeg een collega een Dragon scale en ik kreeg niks, jammer maar helaas!
Verwijderd
Ik wil de pret niet bederven maar dat zijn net de minst zeldzame die je kan hebben uit de eitjes. Beetje te vergelijken met pinser en scyter in gen 1.Zenomyscus schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 18:04:
Mijn vriendin heeft al een Mantine, Gligar en Sudowoodo gevangen, allen zitten in 10km eieren. Bij gen 1 kwam ik zulke pokemon amper tegen. Het lijkt nu beter verdeelt te zijn dan eerst (buiten alle spam pokemons).
Die evolve items zijn inderdaad echt enorm zeldzaam maar het blijft nog steeds moeilijker om bv eerst een cyter te vinden die een goede iv heeft.
Zeker als je bij elke 7 day streak er 1 krijgt.
Vandaag mijn 7 day streak gehad en geen evolve item gekregen.Verwijderd schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 18:26:
[...]
Zeker als je bij elke 7 day streak er 1 krijgt.
Deze krijg je dus niet altijd. Tot nu toe heb ik er 1 gekregen bij normaal draaien.
Dat is geen goed nieuwsjeroendh schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 19:05:
[...]
Vandaag mijn 7 day streak gehad en geen evolve item gekregen.
Deze krijg je dus niet altijd. Tot nu toe heb ik er 1 gekregen bij normaal draaien.
Wel een kleine mijlpaal, voor het eerst 1000 muntjes
het zijn de kleine dingen die het 'm doen
Gratz!GroeneThee schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 20:02:
[...]
Dat is geen goed nieuws
Wel een kleine mijlpaal, voor het eerst 1000 muntjesUitbreidingen allemaal voltooid en geen 10km waar ik een extra incubator voor zou hoeven kopen. Weet dat het in het niet valt bij 14k+ muntjes maar wij zijn er blij mee
![]()
Gewoon lekker aan incubators uitgeven die muntjes! Sowieso wat extra XP en stardust, en natuurlijk sneller candy voor je evolves (mits er wat nuttigs uitkomt
Level 25 en hij is bijna 2400.
* Haan doet niet zoveel met gyms
Is al eerder voorbij gekomen en nog steeds niks op de sites van Niantic zelf...Eek2nd schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 07:56:
http://www.pokemon.com/us...hu-parties-in-pokemon-go/
Weer hoedjes Pikachu binnenkort
schaapiej schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 08:23:
Op de site van Niantic en hun Facebook pagina staat nog niets hierover, even wachten op een bevestiging wat mij betreft. Buiten dat; van mij hoeft dit niet. Tijdens het kerstmutsen Pikachu event alleen maar nutteloos spul gevonden, 99% not likely bla blaenige waar het goed voor is, de Pikachu medal!
Hoeft v mij ook niet zo, maar wel leuk om 1 te hebben en bij mij spawnt alleen wat iets bijzondere beestjes bij events.
Ik had wel een redelijk sterke kerstpika gevangen btw
Het is de officiële website van Pokémon zelf, hoeveel bevestiging wil je nog meer....schaapiej schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 08:05:
[...]
Is al eerder voorbij gekomen en nog steeds niks op de sites van Niantic zelf...
[...]
Verwijderd
Grappig ik zet echt elke coin om in egg incubatersGroeneThee schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 20:02:
[...]
Dat is geen goed nieuws
Wel een kleine mijlpaal, voor het eerst 1000 muntjesUitbreidingen allemaal voltooid en geen 10km waar ik een extra incubator voor zou hoeven kopen. Weet dat het in het niet valt bij 14k+ muntjes maar wij zijn er blij mee
![]()
Ok ff serieus, ik zag dus vanuit huis 1 gym neergaan. Kort daarna 2 rode spelers die ik nog nooit gezien had en later op de avond nog 3 erbij...Allen onbekende namen voor mij, dus het ziet er een beetje verdacht uit. Maar ok no harm done, blauw is er meestal toch als de kippen bij om de gyms terug te roven. Kan ik vanavond weer wat potions gebruiken
Ik heb er zeker geen probleem mee. En zelfs al had ik de meeste items al, dan kon ik nogsteeds niet alles evolven. Dan zou ik nog steeds eerst genoeg candy moeten verzamelen.schaapiej schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 17:05:
[...]
Prima toch? Liever dit dan dat je binnen een paar dagen alles meteen kunt evolven..
Heb zelf tot nu toe 3 evolve items gehad (2x metal coat, 1x sun stone) en een heleboel stops gedraaid. Vanmiddag kreeg een collega een Dragon scale en ik kreeg niks, jammer maar helaas!
Het was gewoon een observatie, en het was wel leuk geweest als alle spelers in de eerste week een evolutie item hadden gehad.
Dit topic is gesloten.
![]()
Het is niet de bedoeling dat hacks, cheats, GPS-spoofs of dataminers besproken worden op dit forum. Ook is het bespreken van 3rd party apps en sites niet toegestaan die gegevens gebruiken/zichtbaar maken die normaal gesproken niet zichtbaar zijn. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers. Discussie over het gebruik van IV calculators is wel toegestaan.
Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.
Online IV calculator
Evolve calculator
Pokémon movesets
Server status