Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[iOS/Android] Pokémon GO - Deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 66 ... 100 Laatste
Acties:
  • 396.900 views

• Whis!
  • Registratie: Februari 2008
  • Niet online
Richh schreef op maandag 20 februari 2017 @ 22:16:
Mijn Umbreon had ik al snel geëvolueerd, maar met CP-topper Espeon wou ik wachten op een goede Eevee.

Nu was vandaag mijn geduld op, heb besloten om van een 14/14/15 (96,6%) lv20 Eevee te evolueren en er een shitload aan candy en dust in te stoppen... Maar het resultaat mag er wezen; de moveset is de op 1 na beste op dit moment dus ik vond het 't waard om verder te uppen.

[afbeelding]

Hij kan nog iets verder, maar daarvoor wacht ik op wat extra dust. 2500cp is in mijn omgeving voldoende om hoog in een gym te staan namelijk :)

Verder was het weer een goede dag met Stantler uit een ei, het evolueren van een Marill naar Azumarill, het vinden van een Totodile en last but not least... het vangen van een Omanyte met Pinap berry, waardoor ik in 1 klap 35km lopen bespaar :D nog 8 candy / 40km te gaan...
Nice. Bij mij in de tuin spawnde er de hele dag door rond een uur of XX:50 een Totodile maar nu verschijnt 'ie sinds gisteren niet meer. En ik was nog wel zo lekker op weg met 67 candy en een +70% 735cp Totodile.. :( Wél gisteren een Pineco gehatched uit een 10km ei incl. 32 candy :D

• WahWah
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 13-10 10:02
Gisteren 1 nieuwe aanvulling in de dex, Stantler stond ineens bij de meest dichtsbijzijnde stop van mijn huis. Het werd dus een kleine wandeling na het avond eten. Later op de avond stond Phanfy er ook nog eens, maartoen was het al iets te laat en het regende ook nog eens. Heb em al, maar Donphan wordt ook een lekkere hoge CP dus candies kan ik altijd gebruiken :)

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08:47
Gitarist schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 08:41:
:o Ik kreeg net, zomaar willekeurig, een metal coat item uit een stop! Niet op m'n 7-day-streak en ook niet de eerste spin van de dag. Het kan dus wel!
Ik kreeg zondg uit m'n 7-day-streak een Up-Grade item, en maandag uit een willekeurige spin een Sun Stone. Dus inderdaad, gewoon kwestie van geluk hebben dat je een rare-item uit een spin krijgt.

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21-11 00:15
Vanochtend een Tyranitar in een gym zien zitten...

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/A9A2BTt.jpg

Wat denken jullie, is het mogelijk om via de legale weg nu al zo'n Tyranitar te hebben?
Anyhow, hij is van het goede team, ik heb er één van mijn Poké's bij gezet :)

Verder vanochtend een Phanfy uit een ei gehad en een Mantine in het wild gevonden. Weer twee nieuwe dex entries :*)
:o Ik kreeg net, zomaar willekeurig, een metal coat item uit een stop! Niet op m'n 7-day-streak en ook niet de eerste spin van de dag. Het kan dus wel!
Dat klopt, ik heb 2x een Sun Stone gehad. 1x uit een willekeurige stop, en 1x uit de 7-day-streak. Ze zijn gewoon ontzettend zeldzaam uit willekeurige stops. Desalniettemin zijn er gasten op Reddit die bijvoorbeeld 2 evolution items uit de 7-day-streak hebben ontvangen 8)7

For the record: ik zit sinds de update op zo'n 350 spins #nolife :9

[ Voor 3% gewijzigd door Richh op 21-02-2017 09:43 ]

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• ramones73
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 16-11 14:21
En ik zit na 200+ spins nog altijd op 0 items :(

• Azaruc
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 15-11 20:50
ramones73 schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 09:41:
Ik ken het gevoel. Gelukkig had ik vanochtend mijn 7-day streak en kreeg ik eindelijk een evo item. Helaas wel Dragonscale, dus echt nuttig was het niet. Kingdra is niet echt veel sterker t.o.v. Seadra.

D3 Profile

• Gitarist
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

Gitarist

Jan

Richh schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 09:39:

[...]

ramones73 schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 09:41:
Stomme vraag misschien, maar is er een makkelijke manier om dat soort stats te kunnen inzien?

Ik bedoel, je kan het e.e.a. via het Journal zien, maar voor zover ik weet zou je dan handmatig moeten tellen...
Of kan het makkelijker?

• A-Jay
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-10 17:15
Ik heb 1 item gewoon gekregen bij het draai. Dus had al mijn Porygon2.

Vandaag mijn 7 day streak en een King's Rock gehad.

En nou de kids vanavond laten kiezen welke het gaat worden qua evolutie.

• Richh
Gitarist schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 09:48:
[...]

[...]

Stomme vraag misschien, maar is er een makkelijke manier om dat soort stats te kunnen inzien?

Ik bedoel, je kan het e.e.a. via het Journal zien, maar voor zover ik weet zou je dan handmatig moeten tellen...
Of kan het makkelijker?
Je kan bij je badges kijken. De backpacker badge houd bij hoeveel stops je hebt bezocht :)
Mijn score staat nu op 7178, dat was (vermoed ik) iets in de 67xx vorige week.

• thefal
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 16-09 13:50
Het kan zeker, ik heb zelf 5 evolution items uit Pokestops gehaald, en 1 gekregen met een level up:

http://imgur.com/7EcwGQY
(1 Sun Stone en 1 Up-grade al gebruikt voor het maken van de sceeenshot)

• rednaz420
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 21-11 00:47

[afbeelding]

Wat denken jullie, is het mogelijk om via de legale weg nu al zo'n Tyranitar te hebben?
Zelfde hier, ik vermoed spoofers.

Verwijderd

Gister m'n 50e Johto Pokémon (Gligar) gevangen. :) Zit nu op 193 / 195.
En weer twee 10km eieren gekregen. Ben benieuwd, had er laatst ook al een (na gen2 gekregen) en daar zat een Dratini in.

• sankao
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 21-11 17:41

Ik denk dat dat zeker mogelijk is, ik zit nu op 88 candy, al 3x een Larvitar uit een ei. Als ik toevallig een vierde uit een ei zou krijgen dan heb ik hem ook al bijna.....

9760Wp ZO(145°) @SE9K, 6480Wp ZW (235°), 2960Wp NO(50°) @SE7K-RWS

• Richh
sankao schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 10:12:
[...]

Ik denk dat dat zeker mogelijk is, ik zit nu op 88 candy, al 3x een Larvitar uit een ei. Als ik toevallig een vierde uit een ei zou krijgen dan heb ik hem ook al bijna.....
Maar heb je hem dan ook van 3100cp? :P

• WahWah

[afbeelding]

Verder vanochtend een Phanfy uit een ei gehad en een Mantine in het wild gevonden. Weer twee nieuwe dex entries :*)

[...]

Dat klopt, ik heb 2x een Sun Stone gehad. 1x uit een willekeurige stop, en 1x uit de 7-day-streak. Ze zijn gewoon ontzettend zeldzaam uit willekeurige stops. Desalniettemin zijn er gasten op Reddit die bijvoorbeeld 2 evolution items uit de 7-day-streak hebben ontvangen 8)7

Naja het kan zijn dat deze speler gewoon veel geld in het spel steekt. Gezien zijn outfit, moet hij zeker wel wat coins hebben. Neem aan dat hij dan ook wel wat geld heeft voor wat incubators. Met heel wat geluk ja moet het wel kunnen... Zoals @sankao als zegt, hij zit ook al op 88 candy...dus dat iemand nog meer geluk heeft met eggs moet kunnen.

En ja als het een cheater zou zijn, wat dan nog? We kunnen er helaas weinig aan doen...

• schaapiej
  • Laatst online: 21-11 20:57
Vandaag mijn 7-day stop streak (heb deze ergens een keer verkloot waardoor ie 2 dagen later is dan de 1st catch of the day) en daarbij een Metal Coat gekregen. Mijn 3e evolve item, hiervoor al een Metal Coat gehad en een Sun Stone. Daarmee Scizor en Bellossom gemaakt. Zojuist met de nieuwe Metal Coat een Steelix gemaakt.

Het blijft puur geluk hebben, maar dat er een verhoogde kans is bij de 7-day streak geloof ik best! :)

<GoT>NightStalker

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-11 09:04

Meneer iCy

swarma

Spinarak is de nieuwe ratata of zit ik bij een Nest?

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

• copywizard
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
icy schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 10:54:
denk een nest al zie ik ze ook wel regelmatig maar ik heb meer last van die sip kijkende mislukte wasbeer die in me tuin aan het spelen is met een vreemde vliegende lieveheersbeestje

AMD Ryzen 5800X3D, Gigabyte Aorus B550 ITX, AMD RX6900XT, 32GB Corsair DDR4

• Gitarist
  • Niet online

Gitarist

Jan

Spinarak spawnt idd erg vaak, maar in mijn perceptie is de spawnrate van Swinub nog net iets groter

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Gitarist schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 11:00:
[...]

Spinarak spawnt idd erg vaak, maar in mijn perceptie is de spawnrate van Swinub nog net iets groter
nog niet gezien, Spinarak hier alleen maar en ook met regelmaat een Natu (naast de ratata, pidgeys en die k*worm)

Heb het spel een tijd niet meer gespeeld, maar wat is het moeilijk om als passagier aan een pokestop te draaien. Ging van de zomer veel makkelijker.

Wat wel fijn is, dat er een spawnpoint van pokemons achter mijn huis is. Was van de zomer niet zo. Zo is het ook nog leuk voor mijn zoontje om het spel weer te spelen.

Nog een laatste vraagje. Is het nog steeds noodzakelijk om een onscreen app te gebruiken als je niet je slaapstand aan wil passen voor de movement qua lopen te laten registreren of kan ik gerust het scherm uitdrukken maar de app laten aanstaan?

[ Voor 47% gewijzigd door Meneer iCy op 21-02-2017 11:07 ]

• Shadow_J
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 21-11 15:57
P.K. schreef op maandag 20 februari 2017 @ 18:43:
[...]
Had een topic op Reddit er over gezien, en iedereen die ik ken kreeg een (of zelfs twee!) evo items bij de 7e dag...

Zie nu idd dat er daar ook mensen melding maken dat ze het niet kregen...
Die randomness van Niantic blijft ongeëvenaard. :X
Ik denk dat er zo een goede 90% kans is bij de 7-day streak om zo een item te krijgen :)

• schaapiej
icy schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 11:03:
Heb het spel een tijd niet meer gespeeld, maar wat is het moeilijk om als passagier aan een pokestop te draaien. Ging van de zomer veel makkelijker.
Komt omdat er wat is aangepast, zodra je boven de 30 km/h komt kun je geen stop meer draaien (kan wel maar er komt niks uit :P) en spawnen er geen Pokémon meer...
Gitarist schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 11:00:
Ik word hier dood gegooid met Ledyba en Hoothoot!

[ Voor 24% gewijzigd door schaapiej op 21-02-2017 11:07 ]

<GoT>NightStalker

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

schaapiej schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 11:06:
[...]

Komt omdat er wat is aangepast, zodra je boven de 30 km/h komt kun je geen stop meer draaien (kan wel maar er komt niks uit :P) en spawnen er geen Pokémon meer...
Dat laatste was van de zomer ook al (spawning van pokemons), maar pokestops deden het nog wel. Zelfs als je heel snel was kon met 100 km/h :9

Jammer dat die optie er uit is gehaald. Kon zo met grote regelmaat flink wat pokeballs verzamelen.

Edit: Arm hondje gaat het binnenkort dus weer ontgelden. Langere wandelingen (is ook goed voor mij) :P

[ Voor 8% gewijzigd door Meneer iCy op 21-02-2017 11:10 ]

• P.K.
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15:51
sankao schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 10:12:
[...]

Jij hebt met je 3x al extreem geluk, laat staan dat je hem nog vaker uit een ei krijgt.
Je hebt sowieso 125 candy nodig voor de evoluties, en dan nog 50-75 candy om hem te maxen. (Want een Pokémon uit een ei is lvl 20, en deze is minimaal 30)

De andere optie, eentje in het wild vangen in NL, met hoge IV + hoog level lijkt ook zeer onwaarschijnlijk.

De kans dat dit legit is, is echt heel klein. Maar de kans is er.

• Gitarist
  • Niet online

Gitarist

Jan

schaapiej schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 11:06:
[...]
Ik word hier dood gegooid met Ledyba en Hoothoot!
Ja, die spawnen ook met grote regelmaat, net als Sentret

• Autofan1985
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 22-10 14:37
Zie Spinarak best vaak, maar de nieuwe Rattata is wat mij betreft echt Sentret. Kan dat beest nu al niet meer zien...

• copywizard
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Autofan1985 schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 11:18:
[...]

Zie Spinarak best vaak, maar de nieuwe Rattata is wat mij betreft echt Sentret. Kan dat beest nu al niet meer zien...
en dat pruil lipje dat die sentrat heeft doet vermoeden dat hij jou (en ons alle) ook al niet meer aan kan zien ;)

AMD Ryzen 5800X3D, Gigabyte Aorus B550 ITX, AMD RX6900XT, 32GB Corsair DDR4

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Mijn god zeg... Wat wordt er veel gespeeld door sommigen hier.

1600+ eieren uitgebroed?
7000+ pokestops?
10K+ Pokemon gevangen?
duizenden km's gelopen/gefietst/langzaam gereden?

Hoe krijg je dat voor elkaar? I.c.m. werk, studie, wellicht gezin, vriend(in), hobbies?

Ik vind dat ik af en toe al teveel tijd aan die stomme beestjes besteed. Gewoon leuk om mijn zoontje blij te zien. Maar stiekem vind ik het zelf ook wel leuk.

Nu level 31,25
720 eieren uitebroed
5388 Pokemon gevangen
3779 Pokestops
782 KM 'gelopen'

Battles doen we niet superveel:
445 gymbattles gewonnen
427 gyms getraind

Moet ook best nog wat gouden medailles voor diverse Pokemon.

Zal eens tegen mijn vrouw zeggen dat het allemaal best wel meevalt wat wij qua tijd aan Pokemon besteden.

• Gitarist
  • Niet online

Gitarist

Jan

readytoflow schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 11:44:

1600+ eieren uitgebroed?
7000+ pokestops?
10K+ Pokemon gevangen?

Hoe krijg je dat voor elkaar? I.c.m. werk
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
;)
vriend(in), hobbies?
Vriendin doet ook aan Pokémon Go en soms gaan we samen hardlopen en ondertussen Pokémon vangen. En als we samen naar huis rijden (we rijden soms met elkaar mee) maken we een rondje langs lokale stops. Dus zo maken we van de "nood" een deugd 8)
Ik vind dat ik af en toe al teveel tijd aan die stomme beestjes besteed. [...]
Same... Pokémon Go spelen is eigenlijk natuurlijk kansloos maar soms oh zo leuk :+

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

copywizard schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 11:40:
[...]

en dat pruil lipje dat die sentrat heeft doet vermoeden dat hij jou (en ons alle) ook al niet meer aan kan zien ;)
Nu pas de eerste sentrat gezien, maar heb al 13 van die spinnen gevangen. Kan hem dus al evolven. :+

Nog een laatste vraagje. Is het nog steeds noodzakelijk om een onscreen app te gebruiken als je niet je slaapstand aan wil passen voor de movement qua lopen te laten registreren of kan ik gerust het scherm uitdrukken maar de app laten aanstaan?

• IdieEasy
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 11:33

IdieEasy

Death comes swiflty.. for me

icy schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 11:55:
Zodra scherm uit gaat gaat de app ook uit. Tenminste, bij Android in mijn ervaring.

• Richh
readytoflow schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 11:44:

1600+ eieren uitgebroed?
7000+ pokestops?
10K+ Pokemon gevangen?

Hoe krijg je dat voor elkaar? I.c.m. werk, studie, wellicht gezin, vriend(in), hobbies?

Ik vind dat ik af en toe al teveel tijd aan die stomme beestjes besteed. Gewoon leuk om mijn zoontje blij te zien. Maar stiekem vind ik het zelf ook wel leuk.

Nu level 31,25
720 eieren uitebroed
5388 Pokemon gevangen
3779 Pokestops
782 KM 'gelopen'

Battles doen we niet superveel:
445 gymbattles gewonnen
427 gyms getraind

Moet ook best nog wat gouden medailles voor diverse Pokemon.

Zal eens tegen mijn vrouw zeggen dat het allemaal best wel meevalt wat wij qua tijd aan Pokemon besteden.
Level 31,5 hier :) ik ben student (en werk daarnaast) en daar valt Pokémon Go heel goed mee te combineren eigenlijk. Vooral als je veel met het OV reist heb je snel een paar honderd meter per dag, en stations zijn drukbezochte plekken met veel beesten en stops.
Daarbij woont m'n vriendin naast een Pokéstop *;

Enkele keren per maand ga ik met een of meer vrienden een avondje beesten vangen en gyms overnemen, dan schiet het aardig op.

505 eieren uitgebroed
6057 Pokemon gevangen
7178 Pokéstops
432km gelopen
1452 gymbattles gewonnen
911 gyms getrained

Verwijderd

Trishul schreef op maandag 20 februari 2017 @ 18:12:
Need help! Ik heb 158 abra candy en twee mooie abra's:
- cp 653 en 98% IV
- cp 881 en 82% IV

Welke evolven nu :o
Zeker die van 98%. Op die lage lvls is het verschil in dust en candy dat je moet investeren niet echt zo groot.
Van lvl 20 naar 30 kost 75 k dust en 66 candy. Uitrindelijk wil je tog ook de alllersterkste max dus kun je beter die van 98 % kiezen.

Verwijderd

[afbeelding]

[...]

Die gast is een spoofer. Actief in de hele stad en wij hebben hem al meerdere keren betrapt. Hele nare gast dus.

• Richh
Verwijderd schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 12:59:
[...]

Die gast is een spoofer. Actief in de hele stad en wij hebben hem al meerdere keren betrapt. Hele nare gast dus.
Dus toch :) Ik (Richh94 in PoGo) werk zelf in Almere en pak soms een half uurtje om wat gyms over te nemen/trainen, dus ben te weinig in de omgeving om dat soort dingen te zien.
Wel leuk om te zien hoeveel discussie het hier losmaakt :)

Zonet spawned er opeens een Seasel op kantoor *O* weer een nieuwe dex entry!

• Janusi
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 26-09 13:07
Tot nog toe geen enkele evolutie item gekregen. Morgen is mijn 7 dags bonus, hopelijk levert dat wat op.

• hneel
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17:44

hneel

denkt er het zijne van

Komen er nu eigenlijk alleen gen2 uit eieren?

• GroeneThee
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 21-11 20:40
hneel schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 13:39:
Komen er nu eigenlijk alleen gen2 uit eieren?
Nee hoor, was het maar zo'n feest ;)

Overigens vond dit zelf wel een handig overzicht:

https://pokemongo.gamepress.gg/gen-2-evolutions-guide

[ Voor 22% gewijzigd door GroeneThee op 21-02-2017 13:46 ]

• Laryx
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-11 21:59
Ik speel geloof ik anders dan de meeste. Ik negeer de gyms vrijwel.
1.065 km gelopen
1.056 eieren uitgebroed
13.055 pokemon gevnagen
14.267 pokestops
150 gym battles gewonnen
50 gyms getrained

*****Laryx runs aroound the room pretending to be a plane.<BR>VROOOM!!!!<BR>

• Richh
Laryx schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 13:46:
Ik speel geloof ik anders dan de meeste. Ik negeer de gyms vrijwel.
1.065 km gelopen
1.056 eieren uitgebroed
13.055 pokemon gevnagen
14.267 pokestops
150 gym battles gewonnen
50 gyms getrained
Jeetje wat een hoop! Rond de level 35 gok ik?
Maarehh, waarom negeer je de gyms? Zeker gezien de enorme hoeveelheid eieren die je hebt uitgelopen denk ik dat je wel incubators koopt: met gyms 'bespaar' je een hoop geld in dat geval...

Bijkomend: ik zie de gyms als een soort van highscore lijst. Laatst kwam ik een actieve rode speler tegen in mijn stad, hij vroeg mijn username en hij herkende mij wel. Dat vind ik dan wel weer leuk :*)

• WahWah
Ben level 34,4 ofzo nu met de volgende stats:

1.090 km gelopen
505 eieren uitgebroed
2.102 evoluties gedaan
12.356 pokemon gevangen
11.234 pokestops gedraaid
1.040 gym battles gewonnen
1.123 gyms getrained

• Laryx
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-11 21:59
Richh schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 13:50:
[...]

Jeetje wat een hoop! Rond de level 35 gok ik?
Maarehh, waarom negeer je de gyms? Zeker gezien de enorme hoeveelheid eieren die je hebt uitgelopen denk ik dat je wel incubators koopt: met gyms 'bespaar' je een hoop geld in dat geval...

Bijkomend: ik zie de gyms als een soort van highscore lijst. Laatst kwam ik een actieve rode speler tegen in mijn stad, hij vroeg mijn username en hij herkende mij wel. Dat vind ik dan wel weer leuk :*)
ben idd 34,8
gyms zijn altijd hoog level. Kost maga veel tijd. Ik vind het rondlopen en jagen echt veel leuker. Ik heb ook geen fiets of auto dus veel van de kilometers zijn echt gelopen.

*****Laryx runs aroound the room pretending to be a plane.<BR>VROOOM!!!!<BR>

• schaapiej
Gister een Gligar uit een 10km ei, wat een nutteloos ding.. had er al 3 gevangen dus dat was jammer.
Vandaag een ander 10km ei en daar kwam een Larvitar uit. Zodra ik genoeg candy heb voor m'n Donphan switch ik naar Larvitar als buddy! :) verwacht niet dat ik die veel in het wild ga zien, net als Dratini.....

Had 2x Phanpy uit een 5km ei dus daar stond ik meteen op 31 candy.

<GoT>NightStalker

• Quincy5
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 21-11 12:42
Die Blissey is toch wel vervelend veel te moeilijk om binnen de tijd te verslaan.
Hier vlak bij mijn werk een level 9 gym van de juiste kleur met een Blissey van maar 2077 cp onderin. Ik dacht deze in mijn lunchpauze te gaan uppen, met de standaard methode van de helft lagere pokemons voor 1000 punten per ronde.Dit gaat dus onmogelijk binnen de tijd en ik betwijfel of het met gelijkwaardige beesten wel te doen is (en dan moet je dus 16 rondes).

Dit gaat denk ik toch wel het met meerdere accounts spelen in de hand werken (voorzover dat hier al niet regelmatig lijkt te gebeuren), dus ik hoop dat ze gauw het verschil wat verkleinen.
Onderweg terug bedacht ik trouwens nog wel een andere mogelijkheid voor Niantic om dit op te lossen: de tijd verlengen naar bijvoorbeeld 2 minuten en dat je dan voor het verslaan binnen de eerste minuut meer gym prestige krijgt.

PV Output

Verwijderd

Richh schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 13:31:
[...]

Dus toch :) Ik (Richh94 in PoGo) werk zelf in Almere en pak soms een half uurtje om wat gyms over te nemen/trainen, dus ben te weinig in de omgeving om dat soort dingen te zien.
Wel leuk om te zien hoeveel discussie het hier losmaakt :)

Zonet spawned er opeens een Seasel op kantoor *O* weer een nieuwe dex entry!
Level 36 hier en heel goed georganiseerd netwerk. Dus zien en weten veel. We raporteren ook veel :)

• hneel
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17:44

hneel

denkt er het zijne van

Is er eigenlijk al een beetje bekend welke de zeldzame exemplaren zijn?
Zijn er legendary's tussen of regionale? Is er een equivalent van de Aerodactyl qua zeldzaamheid?

• freggell
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06-08-2024
Quincy5 schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 14:49:
Die Blissey is toch wel vervelend veel te moeilijk om binnen de tijd te verslaan.
Hier vlak bij mijn werk een level 9 gym van de juiste kleur met een Blissey van maar 2077 cp onderin. Ik dacht deze in mijn lunchpauze te gaan uppen, met de standaard methode van de helft lagere pokemons voor 1000 punten per ronde.Dit gaat dus onmogelijk binnen de tijd en ik betwijfel of het met gelijkwaardige beesten wel te doen is (en dan moet je dus 16 rondes).

Dit gaat denk ik toch wel het met meerdere accounts spelen in de hand werken (voorzover dat hier al niet regelmatig lijkt te gebeuren), dus ik hoop dat ze gauw het verschil wat verkleinen.
Onderweg terug bedacht ik trouwens nog wel een andere mogelijkheid voor Niantic om dit op te lossen: de tijd verlengen naar bijvoorbeeld 2 minuten en dat je dan voor het verslaan binnen de eerste minuut meer gym prestige krijgt.
Wat wil je met multi accounts beginnen dan?
Volgens mij is Blissey zowel voor trainen als voor aanvallen extreem lastig. Denk niet dat het daar echt verschil zal gaan maken.

• Haay
hneel schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 15:15:
Zijn er legendary's tussen of regionale? Is er een equivalent van de Aerodactyl qua zeldzaamheid?
Het schijnt dat Heracross een Region-Exclusive voor Zuid-Amerika is:
http://www.idigitaltimes.com/pokemon-go-region-exclusives-gen-2-heracross-found-parts-florida-texas-and-further-584926
Quincy5 schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 14:49:
Nou, met een Blissey ga ik niet moeilijk doen met flink lagere CP tegenstander kiezen. Dan pak ik gewoon m'n sterkste heavy-hitter en ga er vol op. Voor de overige Pokémon in een gym kies ik dan wel toepasselijke lagere 'mon om mee te vechten, maar Blissey is gewoon niet te doen met een lage, zwakke vechter.

[ Voor 63% gewijzigd door Haay op 21-02-2017 16:11 ]

• Sunfalls
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 05-10 12:16
hneel schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 15:15:
http://bgr.com/2017/02/20...ary-pokemon-generation-2/
Que regio is het alleen heracross die in zuid-amerika beschikbaar is.
Ook lijkt het alsof Corsola alleen in azie te vinden is, maar dat weet ik niet zeker.

• LekkerBipsje
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 07-05 12:31
Ik vind het een beetje vreemd dat het zo stil is gebleven omtrent de events op zaterdag 18 februari...
Is daar dan echt niets anders gebeurd dan alleen wat extra stops erbij en de lures? Gen 2 was tenslotte vrijdag al gelanceerd. Niet eens bij die events.

In Amstelveen zou YouTuber Gio een verslag doen maar daar kan ik ook niets over terugvinden...

[ Voor 16% gewijzigd door LekkerBipsje op 21-02-2017 15:56 ]

Geniet nooit met mate

• Mirx_NL
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21-11 06:25
frickY schreef op maandag 20 februari 2017 @ 21:38:
Is er al meer bekend over de geslachten?
Verstandig om pokemon van beide geslachten te gaan bewaren?
Bij Wobbuffet heeft het vrouwtje lipstick. Dus daar is er nog een merkbaar verschil. Voor de rest, time will tell...

• sixtiek
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 07:40
Mirx_NL schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 17:14:
[...]

Bij Wobbuffet heeft het vrouwtje lipstick. Dus daar is er nog een merkbaar verschil. Voor de rest, time will tell...
Mannetje Magikarp heeft gele slierten, vrouwtje witte. Staart van Pikachu is ook anders bij mannetjes en vrouwtjes, en er zijn nog een paar kleine verschillen bij diverse pokies. Maar wat je er verder mee moet...

• Richh
Mirx_NL schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 17:14:
[...]

Xatu male heeft 3 strepen op zn 'cape', Xatu female maar 2.

Misschien dat we ooit breeding krijgen, dan is het wellicht boeiend...

• Shadow_J
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 21-11 15:57
Houndoom heeft het mannetje grotere hoorns dan het vrouwtje :)

Verder ben ik juist level 34 geworden :

381 eieren uitgebroed
11.989 Pokemon gevangen
10.238 Pokéstops
841 km gelopen
1.192 gymbattles gewonnen
523 gyms getrained

• P.K.
Sunfalls schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 15:52:
[...]

http://bgr.com/2017/02/20...ary-pokemon-generation-2/
Que regio is het alleen heracross die in zuid-amerika beschikbaar is.
Ook lijkt het alsof Corsola alleen in azie te vinden is, maar dat weet ik niet zeker.
Wel iets meer dan Zuid Amerika hoor. :P
Het is precies het gebied ten zuiden van Tauros, dus dat is ook Centraal Amerika, bijna heel Mexico, en de meest zuidelijke delen van Florida en Texas.
Op Reddit loopt er een onderzoek op welke geografische breedte de grens precies ligt. :')

Corsola is ook al buiten Azie gespot, op de Canarische eilanden, Caribisch gebied en Florida.
Wellicht is het een exclusive voor de tropische gebieden of gebieden waar koraal voorkomt.

[ Voor 11% gewijzigd door P.K. op 21-02-2017 17:45 ]

• GroeneThee
Haay schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 15:38:
[...]

Nou, met een Blissey ga ik niet moeilijk doen met flink lagere CP tegenstander kiezen. Dan pak ik gewoon m'n sterkste heavy-hitter en ga er vol op. Voor de overige Pokémon in een gym kies ik dan wel toepasselijke lagere 'mon om mee te vechten, maar Blissey is gewoon niet te doen met een lage, zwakke vechter.
dat heeft dus niet veel zin dan. Je krijgt maximale punten als je hoogste pokie lager is dan de laagste in de gym.

Qua punten ziet het er dan zo uit:
When your attacker has a lower CP than the defender: 500 * (Defender CP / Attacker CP)
When your attacker has a higher CP than the defender: 310 * (Defender CP / Attacker CP) – 55

[ Voor 17% gewijzigd door GroeneThee op 21-02-2017 19:30 ]

• jocd
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10:29
Zijn er ook nog mensen die pokemon go spelen op de huawei t1 7.0, de tablet die je krijgt bij een ziggo abonnement? Ik kan niet inloggen met mijn google account. Ik krijg steeds een unable to authenticate melding?

• C_V_S
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 12:59:
[...]

Doet Nianctic hier niets aan?

Ik heb er hier in de omgeving ook wel een aantal waarvan ik een donkerbruin vermoeden heb dat het spoofers zijn.

• schaapiej
xienator schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 20:12:

Ik heb er hier in de omgeving ook wel een aantal waarvan ik een donkerbruin vermoeden heb dat het spoofers zijn.
Nope, doen ze niets aan.

Maandag in Sonsbeek ook zo mooi, stonden allerlei lures aan en niemand te zien. Namen die de lures aan hebben gezet waren onder andere "lureeeee11" en "lures4arnhem". Dan weet ik al voldoende... Daarnaast was de gym bij de chinees daar constant aan t flippen van kleur zonder dat er iemand liep. Alle 3 de kleuren overigens.

<GoT>NightStalker

Verwijderd

schaapiej schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 20:51:
[...]

Nope, doen ze niets aan.

Maandag in Sonsbeek ook zo mooi, stonden allerlei lures aan en niemand te zien. Namen die de lures aan hebben gezet waren onder andere "lureeeee11" en "lures4arnhem". Dan weet ik al voldoende... Daarnaast was de gym bij de chinees daar constant aan t flippen van kleur zonder dat er iemand liep. Alle 3 de kleuren overigens.
Ik zag het met verbazing toen ik er vanochtend langs liep. Heb wel wat screenshots gemaakt van die wisselaars.
Het stopte even toen ik er bij in dook.
Het leek nog het meest op 3 bots op 1 machine om zo snel mogelijk xp en mons te vergaren.
Om te pesten een redelijke killer Gary er in gezet.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 21-02-2017 21:17 ]

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 11:51
Sonsbeek :-D
Zat daar gister met regen in de auto. Kon mooi de 3 pokestops meepakken ;-)

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Verwijderd

xienator schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 20:12:
[...]

Ik heb twee of drie heterdaad accounts off line laten halen.

• sixtiek
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 07:40
Feestmutsen o<:) *O* <+:) 8)7 !
Pikachu Parties in Pokémon GO!
Keep your eye out for a special Pikachu wearing a party hat to celebrate Pokémon Day!

Pikachu is ready to lead the Pokémon Day celebration in Pokémon GO. From February 26 at 1:00 p.m. PST to March 6 at 1:00 p.m. PST, any Pikachu you encounter in the wild will be wearing a festive party hat! The Pikachu you catch during that time will keep its party hat forever, so be sure to look for this special Pikachu during its short time in the wild.
http://www.pokemon.com/us...hu-parties-in-pokemon-go/

Edit: 1:00 PM PST = 22:00 hier.

• ramones73
  • Laatst online: 16-11 14:21
Verwijderd schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 22:35:
[...]

Ik heb twee of drie heterdaad accounts off line laten halen.
Dan wil ik graag weten hoe , zelf ook al een paar op heterdaad betrapt bij afgelegen gyms , netjes report ingediend en die spelen nog altijd vrolijk verder ....

• schaapiej
Op de site van Niantic en hun Facebook pagina staat nog niets hierover, even wachten op een bevestiging wat mij betreft. Buiten dat; van mij hoeft dit niet. Tijdens het kerstmutsen Pikachu event alleen maar nutteloos spul gevonden, 99% not likely bla bla :p enige waar het goed voor is, de Pikachu medal!

<GoT>NightStalker

• GroeneThee
Zucht... 2 x 10km ei uitgelopen en allebei een Gligar. Welke het meisje al had gevangen.

• Moddie
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 08-11-2024
GroeneThee schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 08:48:
Zucht... 2 x 10km ei uitgelopen en allebei een Gligar. Welke het meisje al had gevangen.
Loop ook een beetje tegen dat probleem aan, moet nog steeds Hitmonlee van de eerste generatie, maar dat is nu ongeveer onmogelijk (of het moet via Tyroque).

Ben heel blij met 2nd gen, maar hoop dat ze de spawns een beetje aanpassen. Waar het voorheen vooral pidgey, spearow en ratata was en dan pas de interessante dingen is het nu pidgey, spearow, ratata, hoothoot, natu, ledyba en swinub en dan pas iets interessants. Oftewel een flink verkleinde kans op iets leuks..

De meeste 1st gen die je tegenkomt zijn tevens de pokies die je naar een 2nd gen kan evolueren.

• WahWah
GroeneThee schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 19:29:
[...]

dat heeft dus niet veel zin dan. Je krijgt maximale punten als je hoogste pokie lager is dan de laagste in de gym.

Qua punten ziet het er dan zo uit:
When your attacker has a lower CP than the defender: 500 * (Defender CP / Attacker CP)
When your attacker has a higher CP than the defender: 310 * (Defender CP / Attacker CP) – 55
Wat ik altijd doe, als er een of meerdere irritante of lage pokemon zijn. Die "skip" ik gewoon in mijn keuze voor aanvallers. Dan krijg je er maar wat minder prestige voor. De rest dat daarna komt, daarvoor zorg ik dat mijn aanvallers lagere CP hebben. Je krijgt nog steeds 500+ prestige als je een pokemon verslaat die hoger in CP is dan jouw hoogste aanvaller.

Bijv. onderin staat een CP 2000 snorlax, en als tweede komen meteen de 2800+ defenders, dan kies ik gewoon een team waarvan de hoogste aanvaller van mij onder die 2800 blijft. Voor de eerste pokemon 300-, de rest nog steeds 500+. Dat 1k verdienen met halve CP gebeuren doe ik al niet meer sinds je met een heel team kan aanvallen.

Ik ga altijd de hele gym af, zo ver dat lukt natuurlijk en rendabel is. Een 3k Snorlax als hoogste in een gym skip ik natuurlijk. Ik train makkelijk 3-4k prestige bij een lvl 7+ gym. Maar ok ik moet nog Blissey tegenkomen in een gym, dus wie weet hoor je mij binnenkort ook klagen ;)

• Quincy5
  • Laatst online: 21-11 12:42
WahWah schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 09:20:

Wat ik altijd doe, als er een of meerdere irritante of lage pokemon zijn. Die "skip" ik gewoon in mijn keuze voor aanvallers. Dan krijg je er maar wat minder prestige voor. De rest dat daarna komt, daarvoor zorg ik dat mijn aanvallers lagere CP hebben. Je krijgt nog steeds 500+ prestige als je een pokemon verslaat die hoger in CP is dan jouw hoogste aanvaller.
Voor lage doe ik dat inderdaad ook. Bedacht gisteren helaas te laat (was alweer terug op mijn werk) dat dit ook de oplossing voor een irritante Blissey kan zijn en de gym is nu level 10. Ik had dan in mijn keuze kunnen gaan voor de twee na laagste van 2700.

PV Output

• DennisDCT
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 15:07
Ligt het aan mij of is de standaard aanval van jolteon weer sneller geworden!?

• WahWah
DennisDCT schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 09:56:
Ligt het aan mij of is de standaard aanval van jolteon weer sneller geworden!?
Dit zou ik graag willen testen, maar helaas zit ik op werk nu :D

Vind nu net dit: https://pokemongo.gamepress.gg/q-a/moves-changed-again
Lijkt erop dat het niet alleen Jolteon is

[ Voor 5% gewijzigd door WahWah op 22-02-2017 10:04 ]

• The_Ghost16
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 28-10 14:26
Moddie schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 09:12:
[...]

Loop ook een beetje tegen dat probleem aan, moet nog steeds Hitmonlee van de eerste generatie, maar dat is nu ongeveer onmogelijk (of het moet via Tyroque).

Ben heel blij met 2nd gen, maar hoop dat ze de spawns een beetje aanpassen. Waar het voorheen vooral pidgey, spearow en ratata was en dan pas de interessante dingen is het nu pidgey, spearow, ratata, hoothoot, natu, ledyba en swinub en dan pas iets interessants. Oftewel een flink verkleinde kans op iets leuks..

De meeste 1st gen die je tegenkomt zijn tevens de pokies die je naar een 2nd gen kan evolueren.
Natuurlijk is de spawn rate veranderd aangezien er meer mogelijke spawns zijn. Maar dit betekend niet dat het nu onmogelijk is om iets knaps te vangen.

Afgelopen zondagmiddag en gisteravond een rondje gemaakt samen met mijn dochter (in de auto :P) en heb daarbij een hele verzameling gen2 pokemon gevangen, vooral omdat ik de meeste gen1 al heb die ik dus niet vang. Maar buiten dat ook een Charizard en een Pinsir gevangen. Dus ja het is lastigere geworden maar het is niet onmogelijk.

• A-Jay
Nou Slowking is binnen, kids vonden die leuker om de slowpoke te veranderen dan de Poliwhirl.

Verwijderd

ramones73 schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 01:18:
[...]

Dan wil ik graag weten hoe , zelf ook al een paar op heterdaad betrapt bij afgelegen gyms , netjes report ingediend en die spelen nog altijd vrolijk verder ....
Met meerdere mensen meerdere klachten indienen.

• schaapiej
WahWah schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 10:03:
[...]

Dit zou ik graag willen testen, maar helaas zit ik op werk nu :D

Vind nu net dit: https://pokemongo.gamepress.gg/q-a/moves-changed-again
Lijkt erop dat het niet alleen Jolteon is
Wie gaat even testen of je een Blissey nu wel kan slopen? :+

Dacht vanochtend overigens te merken dat mijn Victreebell met Razor Leaf sneller aanvoelde, maar dat kan dan wel kloppen als ik bovenstaande lees! Erg fijn, want het voelde allemaal ineens wel heel traag met de gymgevechten...

<GoT>NightStalker

• WishmasterNL
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13:29

WishmasterNL

XBOX: WishmasterNLD

Topicstarter
schaapiej schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 20:51:
[...]

Nope, doen ze niets aan.

Accountnaam doet vermoeden dat het ook winkeliers kunnen zijn die een paar lures aanzetten. Ik weet dat dit ook gebeurde op bijvoorbeeld Curaçao

• P.K.
WishmasterNL schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 12:48:
[...]

Accountnaam doet vermoeden dat het ook winkeliers kunnen zijn die een paar lures aanzetten. Ik weet dat dit ook gebeurde op bijvoorbeeld Curaçao
Hier zag ik afgelopen maandag ook iets bijzonders, rond half 1 's nachts gingen er opeens 5 lures aan. Door 2 accounts.
Slechts één (heel misschien twee als de gps wind goed staat) daarvan zou je vanuit een woning kunnen bereiken.

Heel bijzonder allemaal...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/LRU1AytU9O5yjWvw3sqHqnMi/thumb.jpg

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Nu online
Wow, drammen om lures :D
Heb je zelf toch alleen maar voordeel van?

Haters everywhere but I don’t really care

• Richh
Hier in Almere zit dus een of andere gast die de blauwe gymtorens sloopt totdat ze <1000cp zijn. Op dit moment is er één gym met 482xp met één Snorlax en een 77xp (!) gym met één Gyrados.

Wat is het praktisch nut van gyms zover slopen, maar er zelf niet in gaan zitten? 8)7

• GroeneThee
Richh schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 13:14:
Hier in Almere zit dus een of andere gast die de blauwe gymtorens sloopt totdat ze <1000cp zijn. Op dit moment is er één gym met 482xp met één Snorlax en een 77xp (!) gym met één Gyrados.

Wat is het praktisch nut van gyms zover slopen, maar er zelf niet in gaan zitten? 8)7
niet laten weten dat jij ze gesloopt hebt? Het voor een ander team ook weer lastig te laten zijn om een sterke gym op te bouwen.

• LekkerBipsje
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 07-05 12:31

- XP gain
- Aandacht van gyms hierop vestigen ipv de gyms waar je zelf in zit
- Niet terugbrengen tot 0 zodat een toevallige passant niet binnen 1 sec zijn Pokemon erin kan zetten

Geniet nooit met mate

• P.K.

Een gym vanaf level 1 prestigen kost meer tijd/energie/potions dan dat hij/zij de gym overneemt, waarna Blauw de gym terugneemt en gelijk met 3 man erin kan. :P

en/of een spoofer die z'n identiteit niet wil onthullen

• CappieL
  • Laatst online: 21-11 10:46
schaapiej schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 08:23:
[...]

Op de site van Niantic en hun Facebook pagina staat nog niets hierover, even wachten op een bevestiging wat mij betreft. Buiten dat; van mij hoeft dit niet. Tijdens het kerstmutsen Pikachu event alleen maar nutteloos spul gevonden, 99% not likely bla bla :p enige waar het goed voor is, de Pikachu medal!
Als je die Birthday Pikachu dan evolueert naar een Raichu, behoudt deze dan ook de feestmuts?
Bij het Kerstmuts-event was dit namelijk wel het geval.

• Autofan1985
CappieL schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 13:31:
[...]

Als je die Birthday Pikachu dan evolueert naar een Raichu, behoudt deze dan ook de feestmuts?
Bij het Kerstmuts-event was dit namelijk wel het geval.
Straks heb je nog baguitbreiding om van iedere muts-variant een Pikachu en Raichu te bewaren. :P

• CappieL
Autofan1985 schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 13:32:
[...]

Straks heb je nog baguitbreiding om van iedere muts-variant een Pikachu en Raichu te bewaren. :P
Nee, baguitbreiding is alleen voor items... Gelukkig is Pokestorage goedkoper geworden (100 coins ipv 200)

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

LekkerBipsje schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 13:24:
[...]

- Niet terugbrengen tot 0 zodat een toevallige passant niet binnen 1 sec zijn Pokemon erin kan zetten
Gyms zijn tegenwoordig toch een tijdje gelocked voor de persoon die ze vrij heeft gemaakt?

Last.fm | Code Talks

• WishmasterNL
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13:29

WishmasterNL

XBOX: WishmasterNLD

Topicstarter
CappieL schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 13:42:
[...]

Nee, baguitbreiding is alleen voor items... Gelukkig is Pokestorage goedkoper geworden (100 coins ipv 200)
Klopt. Tot einde van de maand februari. Daarna weer gewoon 200 coins

• CappieL
WishmasterNL schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 13:54:
[...]

Klopt. Tot einde van de maand februari. Daarna weer gewoon 200 coins
In dat geval koop ik er nog een 100 plaatsen bij denk ik

• Haay
Maar dat is tijdelijk hè... Over een paar dagen gaat het weer terug naar 200 coins.
Afvalzak schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 13:47:
Gyms zijn tegenwoordig toch een tijdje gelocked voor de persoon die ze vrij heeft gemaakt?
Klopt, de Gym ninja-en als je hem net met veel pijn en moeite gesloopt hebt is gelukkig niet meer mogelijk.

[ Voor 34% gewijzigd door Haay op 22-02-2017 13:59 ]

• A-Jay
Afvalzak schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 13:47:
[...]

Jep, Battle winners have priority *O*
CappieL schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 13:55:
[...]

In dat geval koop ik er nog een 100 plaatsen bij denk ik
Zit al op 1000, had eigenlijk verwacht dat het wel omhoog zou gaan.

Nu moet ik gaan opruimen want na de Pika met o<:) komt er straks nog meer varianten ;)

• GroeneThee
Grappig, kom net langs een gym waar ik (blijkbaar :+ ) nog in zit en daar zit mijn lapras. Alleen heeft deze nog de waarde van vóór de nerf actie. Maar in mijn overzicht staat hij met 300 CP minder :X

• Autofan1985
[...]

Ja, die bedoel ik: je Pokebag. :9 Kan hem alleen niet uitbreiden naar boven de 1000, dus die korting schiet ik geen **** mee op.

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 02:13

Nitai

Live the life you love.

Ik heb niet echt bijzondere Pokemon, maar mag ik even mijn trots showen? :D

Had nog een Evee die een hoog IV bewaard...en met het naam truukje naar een Espeon geevolueerd.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/w3wx8TnMAiFLQnD4Vey9C6B5/thumb.jpg

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

• lukeanalbers
  • Laatst online: 18-05-2020
Vandaag een Wobbuffet uit een ei gehaald, klopt het dat alleen de vrouwelijke versie lippenstift op heeft? Of is dit altijd zo geweest, kinda confused.

Op Google zie ik ook geen plaatsjes met lippenstift.. _O-

[ Voor 47% gewijzigd door lukeanalbers op 22-02-2017 16:19 . Reden: Foute link. ]

• Mirx_NL
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21-11 06:25
Alleen het vrouwtje

• FREAKJAM
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 15:58

FREAKJAM

"MAXIMUM"

lukeanalbers schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 16:06:
Vandaag een Wobbuffet uit een ei gehaald, klopt het dat alleen de vrouwelijke versie lippenstift op heeft? Of is dit altijd zo geweest, kinda confused.

Op Google zie ik ook geen plaatsjes met lippenstift.. _O-
Afbeeldingslocatie: http://cdn.bulbagarden.net/upload/thumb/2/20/Dr_White_Wobbuffet_Wynaut.png/800px-Dr_White_Wobbuffet_Wynaut.png

is everything cool?

• lukeanalbers
  • Laatst online: 18-05-2020
Wait whut, niet goed genoeg gekeken. Lol!

• Hassiebassie
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-09 21:55
Mis van de originele dex enkel nog Muk, Hitmonchan, Snorlax Gyarados en Dragonite. Uiteraard ook de regio gebonden pokemon.
Veel spoofers tegenwoordig bij ons in de buurt. Haalt de fun er wel vanaf :(

Grimer is nu mijn buddy. Heb al 26 candies dus nog maar 72 km lopen met die lopende gifbelt :P

• Zerora
  • Laatst online: 00:29

Zerora

Ik Henk 'm!

Schijt snelheidsrestrictie. Zie ik een Gligar kan ik hem niet vangen omdat de bus te snel rijd.... :(

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• Hassiebassie
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-09 21:55
Zerora schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 17:40:
Schijt snelheidsrestrictie. Zie ik een Gligar kan ik hem niet vangen omdat de bus te snel rijd.... :(
Sneller er op klikken volgende keer :+
Pagina: 1 ... 66 ... 100 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is niet de bedoeling dat hacks, cheats, GPS-spoofs of dataminers besproken worden op dit forum. Ook is het bespreken van 3rd party apps en sites niet toegestaan die gegevens gebruiken/zichtbaar maken die normaal gesproken niet zichtbaar zijn. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers. Discussie over het gebruik van IV calculators is wel toegestaan.

Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.

Online IV calculator
Evolve calculator
Pokémon movesets
Server status