En ook alle 146 uit generatie 1 als ik even tel... ik heb daar een half jaar over gedaan en ook heel veel geluk gehad dat t mogelijk was door m'n werk!Sunfalls schreef op zondag 19 februari 2017 @ 13:07:
Umbreon heb ik nog niet vanwege maar 1 100% eevee en die heb ik voor Espeon gebruikt en nog geen andere kunnen vinden
En qua eieren heb ik blijkbaar gewoon pech, heb een tijdje niet gespeeld en nu komt er alleen maar troep uit, behalve van de week eindelijk een igglybuff
Van die evoluties kon ik van alles hier in de omgeving tegen vooral de eerste en tweede versie, dus als je een dag gaat lopen schiet het al snel op.
Heb zowel vrijdag als zaterdag de hele dag gelopen/ bij veel spots gezeten en kwam toen van alles tegen.
Ik kan er ook niets aan doen...
Of gewoon een lucky bastard.. niet iedereen is direct een cheater!
Ben je dan naar andere continenten gevaren, of komen die regionals ook uit de incense?Bobje schreef op zondag 19 februari 2017 @ 17:27:
[...]
En ook alle 146 uit generatie 1 als ik even tel... ik heb daar een half jaar over gedaan en ook heel veel geluk gehad dat t mogelijk was door m'n werk!
Same here, ik woon in het noordoosten van het land, in een dorp met weinig bijzonders. Ik heb zo'n 80km rondgereden volgens mijn kilometerteller en vrijdagavond de hele tijd tussen twee lures doorgebracht (mijn vriendin woont geweldigMirx_NL schreef op zondag 19 februari 2017 @ 16:47:
Zo jammer dat als iemand beter of sneller is het dan wel gelijk een cheater of spoofer moet zijn.
Ik woon in een dorp met beperkte diversiteit. Niet bij lures gezeten, wel beetje rondgereden. Verder niet super veel gespeeld. Geen wandelmannetjes in de telefoon aanwezig (helaas). Ook al op 41 (hadden er 43 kunnen zijn, 2 weggerend) dus ook al klinkt 70 als veel, het valt best mee.
Het eerste weekend was de diversiteit gewoon enorm, waarbij evolutie ook geregeld spawnden.
De teller staat op 33 waarvan er 3 uit een ei zijn gekomen, en er al 6 babies eerder waren. Geen starters gevonden, de enige evolutie hier was Noctowl (die ik natuurlijk al had) en ik heb een Crobat gezien (die ik natuurlijk ook al had). Een vriend van me speelt ongeveer net zoveel als ik maar woont in de stad, en loopt slechts 3 Poké's voor op me.
Tel daarbij op dat het telkens moeilijker word om een andere te vinden, dat loopt exponentieel op, en ik vind het heel moeilijk te geloven dat je er nu al 70 kan hebben, laat staan met weinig moeite
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Ik zei dat ik juist geen moeite had om te geloven had mensen er al 70 hebben. 😂Richh schreef op zondag 19 februari 2017 @ 18:20:
[...]
ik vind het heel moeilijk te geloven dat je er nu al 70 kan hebben, laat staan met weinig moeite
Dat heb ik ook gelezenMirx_NL schreef op zondag 19 februari 2017 @ 18:37:
[...]
Ik zei dat ik juist geen moeite had om te geloven had mensen er al 70 hebben. 😂
andere continenten! De incense blijft (helaas) gewoon wel zonder locals...hneel schreef op zondag 19 februari 2017 @ 18:18:
[...]
Ben je dan naar andere continenten gevaren, of komen die regionals ook uit de incense?
Dat is de enige keer dat ik semi vals gespeeld heb. Heb een vriend die is piloot en vliegt de hele wereld over. Dit heeft ze toen voor mij gevangen.hneel schreef op zondag 19 februari 2017 @ 18:18:
[...]
Ben je dan naar andere continenten gevaren, of komen die regionals ook uit de incense?
Ja, het is ook 80 +matthijst schreef op zondag 19 februari 2017 @ 18:04:
[...]
Je mist er daar nog meer dan 10 toch, of kijk ik scheel?
Nou ik heb ook 2 dagen gelopen en ben zeeman en in azie en amerika geweest maar nog geen regional erbij en 70 nieuwe pokies gewoon cheaters niks meer niks minder.
Tsja, samen met mijn dochter (7) heb ik 4 maanden op de dag af, erover gedaan om Gen1 te bemachtigen. De verschillende events geprobeerd maximaal te benutten. Zo hadden wij geen Chansey tot het valentijn event en die dus toen gescoord. Vandaag bijna niet gespeeld en wij zitten nu op 48 stuks van Gen2. 70 klinkt veel maar ook te doen met een beetje mazzel met eieren, bijzondere items etc.Bobje schreef op zondag 19 februari 2017 @ 17:27:
[...]
En ook alle 146 uit generatie 1 als ik even tel... ik heb daar een half jaar over gedaan en ook heel veel geluk gehad dat t mogelijk was door m'n werk!
En daarnaast, kan ik mij irriteren aan valsspelers maar bijna net zo veel aan mensen die dat roepen zonder bewijs.
Speel zelf veel andere games en online ook wel eens uitgemaakt voor een cheater terwijl dat voor mij de lol uit elk spel zou halen. Ik doe dat dus niet maar als er iemand mij eens zo noemt, zie ik dat maar als een compliment. Het komt volgens mij gewoon doordat mensen jaloers zijn of het anderen gewoonweg niet gunnen.
Nette score hoor, ik zit hier op 182 terwijl ik alleen vrijdag wat gespeeld heb de rest nauwelijks op pad geweest.
Wel twee special items vandaag uit een stop dus ik heb een Steelix en Slowking (IV 100%).
Komende dagen zal het wel wat harder gaan aangezien ik weer een lading incubators heb gekocht van mijn muntjes.
Je mag hier eens uitleggen hoe jij aan zoveel derde evoluties komt. Waar zijn deze gevangen? Elke derde evolutie zijn al 125 candy en van al die dingen komen er nou niet bepaald veel voor. Tenminste hier niet. Ook enkele tweede evoluties, waarvan ik nog geen 1 candy heb en ik kan nou niet zeggen lui te zijn geweest dit weekend.Sunfalls schreef op zondag 19 februari 2017 @ 13:07:
Umbreon heb ik nog niet vanwege maar 1 100% eevee en die heb ik voor Espeon gebruikt en nog geen andere kunnen vinden
En qua eieren heb ik blijkbaar gewoon pech, heb een tijdje niet gespeeld en nu komt er alleen maar troep uit, behalve van de week eindelijk een igglybuff
Van die evoluties kon ik van alles hier in de omgeving tegen vooral de eerste en tweede versie, dus als je een dag gaat lopen schiet het al snel op.
Heb zowel vrijdag als zaterdag de hele dag gelopen/ bij veel spots gezeten en kwam toen van alles tegen.
Ik kan er ook niets aan doen...
Ook die opmerking van de telefoon aan een vriendin te hebben gegeven die piloot is: klinkt allemaal net even te toevallig.
Dus leg maar uit: waar zijn in 3 dagen al die derde en tweede evoluties verzameld? Welke stad?
Haha, sure, een piloot gaat in zijn vrije tijd voor jou op pad met z'n telefoon 
Zeg gewoon dat je spooft, dan is het nog steeds een uitdaging trouwens
Zeg gewoon dat je spooft, dan is het nog steeds een uitdaging trouwens
Haters everywhere but I don’t really care
Moet ik hier soms een lijstje plaatsen met hoe laat ik vrijdag mijn bed uitgekomen, hoe laat ik ging plassen, in welke auto ik reed, hoe ik reed en hoe lang ik ergens was???
Geloof het of niet, ik heb ze eerlijk gevangen maar als ik daar niet eens trots op mag zijn omdat er jaloerse mensen hier zitten, is dat lekker jullie probleem.
Ik ga weer verder met spelen en de laatste 15/20 zoeken en hopelijk eindelijk mijn baby's uitbroeden.
Geloof het of niet, ik heb ze eerlijk gevangen maar als ik daar niet eens trots op mag zijn omdat er jaloerse mensen hier zitten, is dat lekker jullie probleem.
Ik ga weer verder met spelen en de laatste 15/20 zoeken en hopelijk eindelijk mijn baby's uitbroeden.
Verwijderd
Zonet een klein probleem genaamd Blissey tegen gekomen.
Ik probeerde deze (L38 3150'ish) uit een gym te tikken maar dit lukte met geen mogelijkheid binnen te tijdslimiet. (wel bijna met oa een 2765 machamp)
Heeft iemand al een winning team tegen deze overmacht ontdekt ?
Ik probeerde deze (L38 3150'ish) uit een gym te tikken maar dit lukte met geen mogelijkheid binnen te tijdslimiet. (wel bijna met oa een 2765 machamp)
Ik hoop dat blissey generfed wordt. Ze is veel te sterk vooral als ze 3000 cp is. En een gym trainen met een blissey is ook niet bepaald fijn.
Verwijderd
ik denk dat dat al helemaal niet te doen is.
edit : die blissey is de enige die nu nog in die gym staat, succes instinct met optrainen.
En voor de andere teams denk ik dat er uit tikken alleen met meerdere spelers tegelijker tijd lukt
edit : die blissey is de enige die nu nog in die gym staat, succes instinct met optrainen.
En voor de andere teams denk ik dat er uit tikken alleen met meerdere spelers tegelijker tijd lukt
[ Voor 78% gewijzigd door Verwijderd op 19-02-2017 22:50 ]
Ha, In de auto gezeten. Gaat allemaal van de speeltijd af, geen plaats willen noemen.Sunfalls schreef op zondag 19 februari 2017 @ 22:36:
Moet ik hier soms een lijstje plaatsen met hoe laat ik vrijdag mijn bed uitgekomen, hoe laat ik ging plassen, in welke auto ik reed, hoe ik reed en hoe lang ik ergens was???
Ik weet genoeg.
Ik ben bang dat je met twee spelers moet zijn om een dergelijke Blissey te slopen...Verwijderd schreef op zondag 19 februari 2017 @ 22:39:
Zonet een klein probleem genaamd Blissey tegen gekomen.
Verwijderd
Ik vind vooral die 3 togetic het strafste waar vind je die zo makkelijk?Sunfalls schreef op zondag 19 februari 2017 @ 08:50:
JEEEEEEJ, na 60 great balls en 3 wegrennende togetic, heb ik er nu eindelijk ook 1.
En gelijk ook mijn badge gehaald voor 70 Jotho pokémon
Ik heb zaterdag een hele dag in het warrandepark gezeten. Vandaag een hele dag in kijkduin.
Gistere stond ik op 53 en nu op 63. 3 kan ik er nog maken maar daarvoor wacht ik op goede iv pokemon.
Die starters kan je wel bij elkaar farmen maar dat duurt wel dan weer even maar daar heb je nests van.
Iemand die ik tegenkwam in kijkduin had er ook al 70 maar die gebruikte de een of andere map dus dat zal hij ook gedaan hebben denk ik dus.
Die valsspelers die er gewoon zonder schaamte voor uitkomen of liggen te stoeffen daar snap ik echt niks van
De maps werken anders dan toen, maar ze zijn er nog zeker wel.readytoflow schreef op zondag 19 februari 2017 @ 16:56:
Met beetje geluk, juiste locaties, veel ananasjes en behoorlijk wat km's maken. Kan het wel. Maar vooral met die derde evoluties moet je geluk hebben.
Wij staan nu dus op 50. Gaat nu afhangen van wat er uit de eieren gaat komen en nog wat langzaam evolueren. Gokje: volgende zondag staan we op ~60 denk.
Is het überhaupt nog makkelijk cheaten? Kaartenmaps zoals tot halverwege gen1 beschikbaar waren, werken nu toch niet meer? Dan weet je toch ook niet waar je naar toe moet spoofen?
Van een aantal grote wereldsteden zijn er perfect werkende maps te vinden. Dus spoofers weten dondersgoed waar ze moeten zijn. Op Reddit is een lijst te vinden, mocht je geïnteresseerd zijn.
Als je wil spoofen kan dat ook zonder al te veel poespas. Er zijn kant en klare apk's/ipa's waarmee zo naar elke willekeurige plek op aarde spooft. Daar klik je een pokemon aan, met een druk op een knop ben je weer thuis, waar je de Pokemon kan vangen zonder softban te krijgen. Of je blijft lekker ronddwalen in een Pokemon walhalla als LA of Sydney...
Na voor de zoveelste keer 's avonds bij een afgelegen gym niet 'alleen' te zijn, heb ik het uitgezocht en geprobeerd met een dummy account. Het werkt echt verbazingwekkend simpel. Helaas.
Gezien de beperkte diversiteit in spawns vind ik 70 ook wel erg veel, aan de andere kant... ik heb er in de afgelopen dagen ook al 30 weten te vangen, en dat was met slechts een paar uurtjes écht op Pokemonjacht...
Het riekt wel een beetje naar de verhalen van vorig jaar juli, toen er mensen waren die zogenaamd met heel veel 'geluk' alle Pokemon hadden gevangen, incl regionals (die kwamen zogenaamd uit een ei). Dus ik kan me bepaalde reacties hier wel voorstellen.
Nu down under, veel nieuwe Pokémon gevangen alleen frustrerend als je wifi eruit klapt vijf meter van een nieuwe Pokémon
Zo is t wel een spel met uitersten. Ik heb met geluk vrij snel de locals weten te bemachtigen als ik aan wal was, gisteren heel de dag in Szczecin gelopen maar geen speciale items.. geen reden om de moed te laten zakken? Blijft gewoon wel een spel met uitdaging!
Ben je dan niet bang dat je account gekoppeld wordt aan je mobiel op de een of andere manier?P.K. schreef op maandag 20 februari 2017 @ 02:32:
[...]
Na voor de zoveelste keer 's avonds bij een afgelegen gym niet 'alleen' te zijn, heb ik het uitgezocht en geprobeerd met een dummy account. Het werkt echt verbazingwekkend simpel. Helaas.
Dat had ik in de VS afgelopen oktober. Kon ik Aerodactyl net niet vangen. 1x raden welke ik nu nog moet van Gen1...wortelsoft schreef op maandag 20 februari 2017 @ 02:58:
Nu down under, veel nieuwe Pokémon gevangen alleen frustrerend als je wifi eruit klapt vijf meter van een nieuwe Pokémon
Incense truukje?
Bobje schreef op zondag 19 februari 2017 @ 09:27:
[...]
Kan je je Dex eens posten? 😱
Ik heb nu sinds paar weken alle eerste generatie inclusief de regionale! Ik ben zeevarend en vandaag hoop ik de wal op te kunnen! Moest eerst alleen nog Magby maar nu dus een hoop meer! Op zee dus weer lekker het incense truukje toepassen vandeweek!
Incense gebruiken wanneer er geen spawns zijn in de buurt (hoe groot die 'buurt' precies is is volgens mij niet bekend, maar orde grootte enkele kilometers). Dan lokt de incense meer random uit de mogelijke Pokemon, ipv de verdeling die er is bij de stops in de buurt (dus 3 Pidgeys, 2 Ratata en met geluk een Abra tijdens je incense).
TL;DR meer bijzondere Pokemon, zie bijvoorbeeld hier
[ Voor 10% gewijzigd door mat.hi.as op 20-02-2017 08:12 ]
Verwijderd
je kan het maar 1 keer per soort evolutie doen!Verwijderd schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 00:29:
Het schijnt dat er voor de eevee evoluties een nieuwe nametrick is.
https://twitter.com/TheSilphRoad/status/832369819454468097
Gistermiddag eindelijk mijn eerste evolutie item gekregen. Dit was echter wel samen met mijn 7-days streak pokestop spin. Geen idee of dit extra kans geeft op deze items?
Verder zit ik nu op 45 Johto pokemon. Was zaterdag middag in Rotterdam centrum en bijna alle stops hadden een lure aan. We zouden eigenlijk een beetje shoppen, maar het was meer een pokemon jacht geworden. Hoofdprijs van de dag was een Totodile. De eerste starter is binnen
Verder zit ik nu op 45 Johto pokemon. Was zaterdag middag in Rotterdam centrum en bijna alle stops hadden een lure aan. We zouden eigenlijk een beetje shoppen, maar het was meer een pokemon jacht geworden. Hoofdprijs van de dag was een Totodile. De eerste starter is binnen
Idem dito ook hier uit de 7-days streaks en daarna nog een uit een reguliere PokestopWahWah schreef op maandag 20 februari 2017 @ 08:56:
Gistermiddag eindelijk mijn eerste evolutie item gekregen. Dit was echter wel samen met mijn 7-days streak pokestop spin. Geen idee of dit extra kans geeft op deze items?
Komen net 7 x 5 km uit, geen enkele Gen2.....
lightdestroyer schreef op zondag 19 februari 2017 @ 12:21:
[...]
EUh .. heel slecht,
De samenwerking tussen die pokémon go armband en uw pokemon go client is zoo vreselijk (disconnects daarna kan je hem niet meer terug vinden of koppelen behalve met veel moeite en veel tricks ..) .
Precies of de koppeling black magic is en technologie gebruikt van de 22ste eeuw (it doesnt, tis gewoon bleutooth =__=)
+ hij geeft geen signaal wanneer hij disconnect is dat je toch elke paar minuten op je gsm dient te controleren of hij nog samenwerkt ..
Hij gooit ook enkel normale pokémon ballen en je weet niet eens naar wat .. maw eigenlijk neem je toch uw gsm bij de hand om te kijken welke pokémon je armband "gezien" heeft.
Moest hij nu automatisch berry's en "hogere" ballen gooien naar zeldzame pokémons of missende pokémons .. maarnee dat doe hij ook niet.
In praktijk wil dit dus zeggen dat die armband na paar dagen proberen gewoon in de kast ligt ...
Het enige voordeel is dat je het spel "anoniem" kan spelen, niemand ziet dat er mee bezig bent (je op uw scherm constant aan het kijken bent). Maar dat weegt totaal niet op tegen alle nadelen.
Je zal trouwens gemerkt hebben dat ze het zelf ook opgegeven hebben, buiten de initiele verkoop zwijgen ze het bestaan van die armband nogal redelijk dood, logisch het concept werkt gewoon aan geen kanten. En zal nog enkel verslechteren met de nieuwe berry's ..
Oh vergeten te zeggen, ja uw client moet blijven openstaan daar die "gekoppeld" zijn.. hij werkt totaal niet zelfstandig, vandaar koppeling onderbroken .. not working totdat je hem weer eens "reset" hebt en de magische regendans doet zodat de koppeling in de client weer eens uiteindelijk opnieuw werkt .. wel voor 10minuten ofzo ..
Kleine nuance op wat lightdestroyer zegt;Bieren89 schreef op zondag 19 februari 2017 @ 08:44:
Iemand ervaring met de pokemon go plus armband ?
Zou die wille gebruiken als ik ga lopen maar werkt die tegoei voor 40euro?
Heb een huwai p9lite
Pokemon go moet nog steeds openstaan voor eggs dan te kunne late hatche ?
Thanks
Ligt aan je doel. Ik gebruik hem meestal als ik in de stad loop en het me niet zoveel kan schelen wat ik vang (oftewel; meer dan 150 gewone pokeballs in bag) als ik naar mijn werk rij kom ik langs veel stops, zet in de settings aan dat hij alleen stops signaleert en dan is het een kwestie van makkelijk collecten.
De app moet inderdaad aanstaan, maar je scherm kan uitstaan (telefoon in standby) dus scheelt enorm in batterij.
Disconnects zijn er inderdaad, een klik op de plus geeft wel aan of hij nog geconnect is (trilt indien er connectie is).
Hij trilt op 3 manieren;
2x kort achter elkaar [pause] 2x kort achter elkaar [herhaalt] > pokestop
trilt achter elkaar op zelfde tempo > pokemon die je al in je dex hebt
3x kort achter elkaar [pause] 3x kort achter elkaar [herhaalt] > pokemon die je nog niet in je dex hebt
Ben er nog niet achter hoe hij trilt als een ei hatched, automatisme wil dat als ik voel trillen ik direct klik
Verder, zolang er connectie is gaat het lekker met de km's voor eieren.
TL:DR;
Ligt aan je speelstijl, ik gebruik hem als "stop-pakker" onderweg of als "mass-collecter" als ik in de stad loop/boodschappen doe etc. Voor de gewone zoektochten naar specials en nieuwe pokemon neem de de telefoon gewoon ter hande.
A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814
Zijn het misschien nog oude eieren? Als je ze hebt gekregen voor de komst van gen2, dan zijn het uiteraard nog gen1 pokemon die erin zitten.xienator schreef op maandag 20 februari 2017 @ 09:03:
[...]
Idem dito ook hier uit de 7-days streaks en daarna nog een uit een reguliere Pokestop
Komen net 7 x 5 km uit, geen enkele Gen2.....
Ik kreeg gisteren een Phanpy (olifantje) uit m'n 5km gekregen en een Mareep (schaapie) uit m'n 10km
Ik dacht dat ik dat schaapje in de groep van 5km zag bij een plaatje dat iemand eerder gepost had, maar nu google ik dus naar een lijst en vind ik dit: https://www.reddit.com/r/...kemon_go_gen_2_egg_chart/
Die Skarmory (stalen vogel), uit een 10km!? Kheb hem inmiddels al 3x gevangen. Lijkt me beetje de Pinsir van gen2...
[ Voor 25% gewijzigd door WahWah op 20-02-2017 09:18 ]
Mijn ouders vertelde dat een ooievaar mij bracht, maar blijkbaar kom ik uit een ei?WahWah schreef op maandag 20 februari 2017 @ 09:15:
Ik kreeg gisteren een Phanpy (olifantje) uit m'n 5km gekregen en een Mareep (schaapie) uit m'n 10km
Vanochtend m'n Blissey ook maar op een gym gegooid. Niet de hoogste, zit nu op CP2300 met 356HP. Irritant genoeg denk ik...
Verwijderd
De Blissey geeft goed aan dat pokemon een team spel is. Dit werkt ook goed tegen spoofers die vanuit hun rukbunker s avonds lekker gyms gaan slopen. En een 10 mensen er uit trappen voor hun 10muntjes. Wij hebben hier last van diverse maar dan gaan we gewoon met een paar man op pad en trappen zo iemand dan in een middag uit 10 gyms. Werkt erg fraai 1 van die gasten laat nu onze gyms met rusttweakerjunior schreef op zondag 19 februari 2017 @ 22:44:
Ik hoop dat blissey generfed wordt. Ze is veel te sterk vooral als ze 3000 cp is. En een gym trainen met een blissey is ook niet bepaald fijn.
Heb alleen een Chansey van ongeveer cp200. Dat gaat het 'm niet worden voor een Blisseyschaapiej schreef op maandag 20 februari 2017 @ 09:19:
[...]
Mijn ouders vertelde dat een ooievaar mij bracht, maar blijkbaar kom ik uit een ei?
Vanochtend m'n Blissey ook maar op een gym gegooid. Niet de hoogste, zit nu op CP2300 met 356HP. Irritant genoeg denk ik...
Wel nu op aanraden mijn lavitar als buddy genomen..... wellicht dat we daar nog een mooi exemplaar van mogen ontvangen.
Iemand toevallig dit weekend in Kijkduin geweest? ben wel nieuwsgierig of het daar nog druk was met de launch van gen 2
*****Laryx runs aroound the room pretending to be a plane.<BR>VROOOM!!!!<BR>
Zondagmiddag een paar uurtjes geweest. Denk een man of 200 totaal verspreid over de boulevard en het plein. Geen idee nog wat de bijzondere spawns zijn van gen 2. Maar zit vol met snubbel, hoppip en die rode slak. Paar starters kunnen vangen en een croconaw. Verder heb ik het idee dat de magnemites nog meer aanwezig zijn dan voorheen.Laryx schreef op maandag 20 februari 2017 @ 09:29:
Iemand toevallig dit weekend in Kijkduin geweest? ben wel nieuwsgierig of het daar nog druk was met de launch van gen 2
Kreeg Tyrogue hier toch echt uit een 5 km ei en niet uit een 10 (die loopt nog nl).
Ja ik kreeg Mareep uit een 10km ei en niet uit een 5km, dus dat plaatje klopt niet.Autofan1985 schreef op maandag 20 februari 2017 @ 10:17:
[...]
Kreeg Tyrogue hier toch echt uit een 5 km ei en niet uit een 10 (die loopt nog nl).
Deze lijst is misschien beter: https://www.reddit.com/r/...kemon_go_gen_2_egg_chart/
Na lange tijd weer Pokemon opgestart en had binnen een dag al 20 nieuwe pokemons. Dat smaakte naar meer, heel het weekend gespeeld en amper 4 nieuwe pokemon erbij
Its a conspiracy!
Its a conspiracy!
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Vanochtend ook veel moeite tegen een Blissey. Helaas geen vrienden die ook spelen, hell, überhaupt geen vrienden
Vind sowieso de gym battles een stuk irritanter nu de snelheid eruit is. Gyrados en Jolteon zijn nu zoveel trager geworden
Duurt me gemiddeld 20-30 seconde extra om een defender te verslaan.
Helaas is mijn candy op, en verzamel ik liever gen2 candy met de beperkte km die ik maak, maar mijn lvl 24 98% blissey met CP 2202 HP 343 pound/hyperbeam zal ook wel wat mensen frustreren
Vind sowieso de gym battles een stuk irritanter nu de snelheid eruit is. Gyrados en Jolteon zijn nu zoveel trager geworden
Duurt me gemiddeld 20-30 seconde extra om een defender te verslaan.
Helaas is mijn candy op, en verzamel ik liever gen2 candy met de beperkte km die ik maak, maar mijn lvl 24 98% blissey met CP 2202 HP 343 pound/hyperbeam zal ook wel wat mensen frustreren
Vandaag eventjes in Almere gekeken, hier zijn inderdaad 'sponsored' Pokéstops toegevoegd. Dat staat ook bij de stop zelf, wel grappig zo
Wel apart is dat er twee spots zijn waarbij twee Pokéstops bijna in elkaar zitten; dan voegt die tweede stop ook niet zoveel toe...
Weinig bijzondere beesten gevonden vanochtend, maar onderweg wel een Omanyte... ananasbes gevoerd, nu nog 'maar' 45km lopen tot Omastar (en een complete gen1 dex)!!!
Verder een Skarmory in het wild gevonden en uit mijn 10km ei kwam een Pineco. Vanochtend, vlak voor mijn 500e egg hatch, kwam weer een nieuw 10km ei in mijn tas terecht
Ik heb thuis regelmatig een Incense aangezet, onder andere bij aanvang van gen2 om 0:00. Veel bijzonders heb ik er niet uit gehad. Je krijgt 6 tot 10 spawns en daarvan behoort 90% toch echt tot de Pidgey/Rattata/Spearow/Sentret-categorie
Wel heb ik er eens een Bulbasaur uit gekregen.
Weinig bijzondere beesten gevonden vanochtend, maar onderweg wel een Omanyte... ananasbes gevoerd, nu nog 'maar' 45km lopen tot Omastar (en een complete gen1 dex)!!!
Verder een Skarmory in het wild gevonden en uit mijn 10km ei kwam een Pineco. Vanochtend, vlak voor mijn 500e egg hatch, kwam weer een nieuw 10km ei in mijn tas terecht
Ik woon zelf in the middle of nowhere en heb als ik thuis ben altijd een lege 'nearby'. De dichtsbijzijnde Pokéstop ligt zeker 2,5km verderop.mat.hi.as schreef op maandag 20 februari 2017 @ 08:11:
[...]
Incense gebruiken wanneer er geen spawns zijn in de buurt (hoe groot die 'buurt' precies is is volgens mij niet bekend, maar orde grootte enkele kilometers). Dan lokt de incense meer random uit de mogelijke Pokemon, ipv de verdeling die er is bij de stops in de buurt (dus 3 Pidgeys, 2 Ratata en met geluk een Abra tijdens je incense).
TL;DR meer bijzondere Pokemon, zie bijvoorbeeld hier
Ik heb thuis regelmatig een Incense aangezet, onder andere bij aanvang van gen2 om 0:00. Veel bijzonders heb ik er niet uit gehad. Je krijgt 6 tot 10 spawns en daarvan behoort 90% toch echt tot de Pidgey/Rattata/Spearow/Sentret-categorie
[ Voor 46% gewijzigd door Richh op 20-02-2017 11:00 ]
oh, Pineco is dus een 10km pokemon, goed dat ik die vanochtend een gevangen heb
Een Ditto kan zich ook vermommen als een Sentret, kwam ik zojuist achter...
Er is geen tijd te verliezen, dus doe maar rustig aan
Zou kunnen dat het nog oude eieren waren, net ging mijn 8e ei ook uit en ook dat was een Gen1WahWah schreef op maandag 20 februari 2017 @ 09:15:
[...]
Zijn het misschien nog oude eieren? Als je ze hebt gekregen voor de komst van gen2, dan zijn het uiteraard nog gen1 pokemon die erin zitten.
Ik dacht dat ik dat schaapje in de groep van 5km zag bij een plaatje dat iemand eerder gepost had, maar nu google ik dus naar een lijst en vind ik dit: https://www.reddit.com/r/...kemon_go_gen_2_egg_chart/
Die Skarmory (stalen vogel), uit een 10km!? Kheb hem inmiddels al 3x gevangen. Lijkt me beetje de Pinsir van gen2...
Heb in ieder geval nu allemaal nieuwe eieren (als ik er weer 9 heb dan)
Die Skarmory heb ik ook al 3x keer gevangen. Hopelijk komt die hier niet uit een 10 km ei.
Welke Gen2 Pokemon is nu handig om te gaan gebruiken als buddy? Togepi heb ik bijna mijn 50 candy van namelijk.
Tot nu toe zijn daar nog niet echt meldingen dat dat problemen oplevert toch? Zeker zolang dat dummy account niet op verschillende devices gebruikt wordt zal het wel meevallen.GroeneThee schreef op maandag 20 februari 2017 @ 06:59:
[...]
Ben je dan niet bang dat je account gekoppeld wordt aan je mobiel op de een of andere manier?
Lijkt me sowieso sterk dat ze andere accounts op een device of permanent devices zullen blokkeren?
Heb intussen ook een nieuwe telefoon, dus neem aan dat ik veilig zit.
Larvitar natuurlijk, dat word dan later Tyranitar, die is samen met Blissey eigenlijk de twee meest interessante van Gen2.xienator schreef op maandag 20 februari 2017 @ 11:30:
[...]
Welke Gen2 Pokemon is nu handig om te gaan gebruiken als buddy? Togepi heb ik bijna mijn 50 candy van namelijk.
Daarnaast lijkt het erop dat Larvitar (en de evoluties) hier niet in NL spawnen.
9760Wp ZO(145°) @SE9K, 6480Wp ZW (235°), 2960Wp NO(50°) @SE7K-RWS
Is Larvitar wel te hatchen in NL?sankao schreef op maandag 20 februari 2017 @ 12:18:
Daarnaast lijkt het erop dat Larvitar (en de evoluties) hier niet in NL spawnen.
Ja hoor, al 3x uit een ei
Een vriend van me heeft er al 1 gevangen iig. Meen in Kijkduin.sankao schreef op maandag 20 februari 2017 @ 12:18:
[...]
Larvitar natuurlijk, dat word dan later Tyranitar, die is samen met Blissey eigenlijk de twee meest interessante van Gen2.
dan moet ie ook kunnen spawnen
*****Laryx runs aroound the room pretending to be a plane.<BR>VROOOM!!!!<BR>
Het is geen regional, dus je kan Larvitar gewoon hatchen.
Ik denk dat ie sporadisch echt wel te vangen is hier, maar hij zal niet heel vaak en op gezette tijden spawnen.
Het is een rock Pokemon, die komen hier amper voor, maar heel af en toe zijn ze er wel.
Van horen zeggen heb ik dat Aerodactyle hier ook wel eens verschijnt namelijk.
Kijkduin klinkt wel aannemelijk, daar waren ook altijd genoeg andere rock Pokemon als Sandshrew en Geodude te vinden.Autofan1985 schreef op maandag 20 februari 2017 @ 12:29:
[...]
Een vriend van me heeft er al 1 gevangen iig. Meen in Kijkduin.
[ Voor 23% gewijzigd door P.K. op 20-02-2017 12:37 ]
Vandaar mijn vraag incense truukje das gewoon een smoes om het valsspelen , ik heb het op menig plekje geprobeerd maar bij mij kwamen die "zeldzame pokies" echt niet.
Richh schreef op maandag 20 februari 2017 @ 10:55:
Vandaag eventjes in Almere gekeken, hier zijn inderdaad 'sponsored' Pokéstops toegevoegd. Dat staat ook bij de stop zelf, wel grappig zoWel apart is dat er twee spots zijn waarbij twee Pokéstops bijna in elkaar zitten; dan voegt die tweede stop ook niet zoveel toe...
Weinig bijzondere beesten gevonden vanochtend, maar onderweg wel een Omanyte... ananasbes gevoerd,
nu nog 'maar' 45km lopen tot Omastar (en een complete gen1 dex)!!!
[...]
Ik woon zelf in the middle of nowhere en heb als ik thuis ben altijd een lege 'nearby'. De dichtsbijzijnde Pokéstop ligt zeker 2,5km verderop.
Ik heb thuis regelmatig een Incense aangezet, onder andere bij aanvang van gen2 om 0:00. Veel bijzonders heb ik er niet uit gehad. Je krijgt 6 tot 10 spawns en daarvan behoort 90% toch echt tot de Pidgey/Rattata/Spearow/Sentret-categorieWel heb ik er eens een Bulbasaur uit gekregen.
Oeh, die kon ik altijd goed vangen op Texel... Alleen jammer dat ik daar pas in juli heen gaP.K. schreef op maandag 20 februari 2017 @ 12:35:
Kijkduin klinkt wel aannemelijk, daar waren ook altijd genoeg andere rock Pokemon als Sandshrew en Geodude te vinden.
Is eigenlijk al bekend welke de regionals en helemaal (nog) niet te krijgen zijn?
Duidelijk... maar hoe de hell kom je nu al aan 3x 10km
eeeuh, wil anderen niet teveel op de kast jagen, maar ik heb sinds de start van Gen2 al 13 10 km eieren uitgebroed, en er zitten nu alweer 4 in de incubators:Richh schreef op maandag 20 februari 2017 @ 13:04:
[...]
Duidelijk... maar hoe de hell kom je nu al aan 3x 10km
Smoochum
Skarmory
Gligar
Lapras
Mantine
Larvitar
Dratini
Dratini
Pineco
Larvitar
Larvitar
Dratini
Mantine
daarentegen heb ik nog maar één evolution item uit de stops gehaald....
[ Voor 0% gewijzigd door sankao op 20-02-2017 13:13 . Reden: getalletje verkeerd ]
Smoochum komt tegenwoordig uit 5kmsankao schreef op maandag 20 februari 2017 @ 13:10:
[...]
eeeuh, wil anderen niet teveel op de kast jagen, maar ik heb sinds de start van Gen2 al 13 10 km eieren uitgebroed, en er zitten nu alweer 4 in de incubators:
Smoochum
Skarmory
Gligar
Lapras
Mantine
Larvitar
Dratini
Dratini
Pineco
Larvitar
Larvitar
Dratini
Mantine
daarentegen heb ik nog maar één evolution item uit de stops gehaald....
To be fair, ik heb vanochtend eindelijk de 500 eieren-badge behaald, dus ik ben wat minder actief met het uitlopen van eieren dan jij. Edit: ik vond het al een groot getal
Maar hoe je meerdere 10km eieren tegelijk weet te bemachtigen is mij echt een raadsel. Er zitten sinds ik ben begonnen met bijhouden (zat toen op 200 eieren hatched) ongeveer 50 eieren tussen twee 10km-eggs.
Mijn evolution item-teller staat op 2. Twee Sun Stones
1630 eieren totaalRichh schreef op maandag 20 februari 2017 @ 13:18:
[...]
Smoochum komt tegenwoordig uit 5km
To be fair, ik heb vanochtend eindelijk de 500 eieren-badge behaald, dus ik ben wat minder actief met het uitlopen van eieren dan jij. Edit: ik vond het al een groot getal
Maar hoe je meerdere 10km eieren tegelijk weet te bemachtigen is mij echt een raadsel. Er zitten sinds ik ben begonnen met bijhouden (zat toen op 200 eieren hatched) ongeveer 50 eieren tussen twee 10km-eggs.
Mijn evolution item-teller staat op 2. Twee Sun Stones
Die Smoochum was inderdaad die dag ervoor uit de stop gehaald, of was het een week ervoor, ik weet het niet precies meer. Ach met die Valentijns week heb ik juist geen enkel 10 km ei gehad, wel jammer, want nu heb ik eigenlijk niet zo'n goede Blissey.
Ik ben nog 2 eitjes verwijderd van mijn gouden medal voor het broeden van eitjes. Doe het nu alleen met mijn infinite incubator, want ik koop de bag upgrades nu ze 50% goedkoper zijn (nog 2 dagen cashen en ik ben maxed).
Gek genoeg heb ik sinds de release al 4x een 10km ei gekregen. Eerste een Snorlax (lick/hyperbeam, kon beter), tweede een Mareep. De andere 2 staan te wachten totdat ik weer incubators kan kopen. Normaal heb ik ook echt geen geluk met 10km eieren, maar de laatste week was wel lekker om die paarse eitjes te zien
Evo item teller staat op 1, een King's Crown. Welke zou je aanraden om te evolven, Politoed of Slowking? Beide lijken niet echt gym candidates...
Gek genoeg heb ik sinds de release al 4x een 10km ei gekregen. Eerste een Snorlax (lick/hyperbeam, kon beter), tweede een Mareep. De andere 2 staan te wachten totdat ik weer incubators kan kopen. Normaal heb ik ook echt geen geluk met 10km eieren, maar de laatste week was wel lekker om die paarse eitjes te zien
Evo item teller staat op 1, een King's Crown. Welke zou je aanraden om te evolven, Politoed of Slowking? Beide lijken niet echt gym candidates...
Ik heb al een Slowking, dus als jij dan Politoad doet kunnen we vergelijken.WahWah schreef op maandag 20 februari 2017 @ 13:36:
Ik ben nog 2 eitjes verwijderd van mijn gouden medal voor het broeden van eitjes. Doe het nu alleen met mijn infinite incubator, want ik koop de bag upgrades nu ze 50% goedkoper zijn (nog 2 dagen cashen en ik ben maxed).
Man man man..wat zijn gymbattles kut geworden zeg, lijkt wel of ze elke keer weer een nieuwe manier zoeken om het te verpesten..het is nu een wie heeft meer HP verhaal geworden..voelt allemaal zo verschrikkelijk traag aan..krijg met een Jolteon niet eens een Vaporeon meer down..
Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.
@WahWah Dan heb je meer geluk dan mij. Ik zit de laatste 3 weken met enkel 5 km eieren...
Waar dan ook nog de meest nutteloze pokemon uitkomen.
Battle.net: NagaByrd#2844
ja idd.. gaat wel erg moeilijk nuOnly schreef op maandag 20 februari 2017 @ 13:41:
Man man man..wat zijn gymbattles kut geworden zeg, lijkt wel of ze elke keer weer een nieuwe manier zoeken om het te verpesten..het is nu een wie heeft meer HP verhaal geworden..voelt allemaal zo verschrikkelijk traag aan..krijg met een Jolteon niet eens een Vaporeon meer down..
Ja die tijden heb ik ook gehad, dus ik weet hoe je voelt. En dan krijg je uiteindelijk een 10km ei en daar kwam dan een pinsir uitnagasy schreef op maandag 20 februari 2017 @ 13:42:
@WahWah Dan heb je meer geluk dan mij. Ik zit de laatste 3 weken met enkel 5 km eieren...
Yep dat heb ik ook ondervonden. Alleen Solarbeam doet nu wel iets meer damage, dus die exeggcutors werken best lekker. Jolteon is een beetje broken nu, want hij had juist zijn snelheid als grootste voordeel, maar dit is nu weg. Damage is nog steeds hetzelfde, maar de cd is enorm verhoogt. Hoop dat Mareep/Ampharos (schaapie) wat beter wordt. Magneton lijkt ook de nieuwe aanval te hebben (die van 140dmg) dus misschien is die de moeite waard (nog niet geprobeerd)?Only schreef op maandag 20 februari 2017 @ 13:41:
In zijn geheel is dodgen nu veel belangrijker geworden. Vroeger kon je gewoon mindless tappen met sommige pokemon en dan alleen de charge moves ontwijken. Helaas lijken die tijden voorbij te zijn en moeten we weer even wennen aan het nieuwe systeem. Het vergt wat meer controle om verder te komen in de hogere gyms nu. Voor de patch deed ik ook wel eens (proberen om) alle attacks te dodgen, maar dit was eigenlijk niet eens nodig. Ik heb altijd te veel potions, dus ik deed er eigenlijk geen moeite meer voor.
Lavitar heb ik inderdaad uit een ei gekregen, en niet in het wild. Kan helaas nog niet checken wat de waardes zijn en met een CP van 400 zal deze in ieder geval dan een hoop stardust kostensankao schreef op maandag 20 februari 2017 @ 12:18:
[...]
Werkt deze niet voor Lavitar? Ik gebruikte heb voor mijn Mareep en kreeg gewoon de IVGroeneThee schreef op maandag 20 februari 2017 @ 14:06:
[...]
Lavitar heb ik inderdaad uit een ei gekregen, en niet in het wild. Kan helaas nog niet checken wat de waardes zijn en met een CP van 400 zal deze in ieder geval dan een hoop stardust kosten
https://pokemongo.gamepress.gg/pokemongo-iv-calculator#/
Je kan ook achter de IV waarde, klikken op "Calc CP", evolutie erbij kiezen en precies zien wat de CP wordt en hoeveel candy je nodig hebt om er te komen
[ Voor 14% gewijzigd door WahWah op 20-02-2017 14:13 ]
Gisteren ook op de 7 streak een evo item uit de stop gehaald (Metal Coat)
vandaag tijdens de lunch toch wel wat nieuws te pakken kunnen krijgen
- Octillery
- Piloswine
- Sunkern
- Eevee naar Umbreon
- Wooper
toch wel weer 5 nieuwe vandaag
ook een 10Km ei die na de update ontvangen is dus ik hoop dat daar iets fatsoenlijks in zit.
vandaag tijdens de lunch toch wel wat nieuws te pakken kunnen krijgen
- Octillery
- Piloswine
- Sunkern
- Eevee naar Umbreon
- Wooper
toch wel weer 5 nieuwe vandaag
ook een 10Km ei die na de update ontvangen is dus ik hoop dat daar iets fatsoenlijks in zit.
Klopt het dat Gloom nog niet te evolueren is naar Bellosom? heb nu net de Sun-stone gekregen maar kan er blijkbaar nog niets mee. Komt dit later of mis ik iets?
100 candy?Jarnoootje schreef op maandag 20 februari 2017 @ 14:40:
Klopt het dat Gloom nog niet te evolueren is naar Bellosom? heb nu net de Sun-stone gekregen maar kan er blijkbaar nog niets mee. Komt dit later of mis ik iets?
Gezien onderstaande post zou het mogelijk moeten zijnJarnoootje schreef op maandag 20 februari 2017 @ 14:40:
Richh schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 13:17:
[...]
Vanochtend rondjes gereden door de stad en zeker meer dan 70 stops gespint. Ik heb slechts 1 evolve item verkregen
[afbeelding]
For the record, kwam van een 1070 Gloom. Geen hoogvlieger wat CP betreft dus.
Oh en eindelijk weer een 10km ei dus ik ben benieuwd wat daar in zit!
Snap ik, maar de evolutie staat er helemaal niet blij, zelfde geld voor Slowbro, daar staat het ook niet bij.
Bij Slowpoke en bij Gloom moet het staan. Daar staat het bij mij wel (heb alleen nog niet genoeg candy en dit item nog niet.Jarnoootje schreef op maandag 20 februari 2017 @ 14:45:
[...]
Snap ik, maar de evolutie staat er helemaal niet blij, zelfde geld voor Slowbro, daar staat het ook niet bij.
Slowking is volgens mij qua stats exact gelijk aan Slowbro. Volgens mij is hij meer voor de dex entry en voegt hij verder weinig toe.WahWah schreef op maandag 20 februari 2017 @ 13:36:
Welke zou je aanraden om te evolven, Politoed of Slowking? Beide lijken niet echt gym candidates...
Hoe Politoed is weet ik niet, maar verwacht ook daar niet al te veel van eigenlijk...
Richh in "\[iOS/Android] Pokémon GO - Deel 4"Jarnoootje schreef op maandag 20 februari 2017 @ 14:40:
Het kan zeker wel, zie mijn post hierboven!
Slowking krijg je door Slowpoke te evolven, niet Slowbro.Jarnoootje schreef op maandag 20 februari 2017 @ 14:45:
[...]
Bellossom moet kunnen (vanuit Gloom), want hierboven heeft iemand anders hem al wel dus.
Ahaa, keek idd bij de verkeede pokemon, nu staan ze er idd wel tussenWahWah schreef op maandag 20 februari 2017 @ 14:49:
[...]
Slowking krijg je door Slowpoke te evolven, niet Slowbro.
Bellossom moet kunnen (vanuit Gloom), want hierboven heeft iemand anders hem al wel dus.
Ligt het aan mij of is het dataverbruik van PGo toegenomen sinds een van de laatste updates? Gaat hier ineens harder dan gebruikelijk, specifiek PGo aldus Android.
[ Voor 9% gewijzigd door Raven op 20-02-2017 15:06 ]
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Heracross is een regional voor Mexico en zuidelijker (Amerika). Er zijn geen andere regionals bijgekomen voor zover bekend.Quincy5 schreef op maandag 20 februari 2017 @ 13:03:
Is eigenlijk al bekend welke de regionals en helemaal (nog) niet te krijgen zijn?
Verder zijn de 5 legendaries + Celebi nog niet te vangen.
pffff ik heb al honderden pokestops gedraaid en nog geen enkele Evolution Item. Grrr. Zit ook nog steeds te wachten op Aerodactyle en Lapras.
Bij je 7 Day streak krijg je sowieso een Evo item, dus kan niet lang meer duren.Lanithro schreef op maandag 20 februari 2017 @ 15:27:
pffff ik heb al honderden pokestops gedraaid en nog geen enkele Evolution Item. Grrr. Zit ook nog steeds te wachten op Aerodactyle en Lapras.
Idd zo, gisteren had ik de "Upgrade" als extra bij mijn 7 day streak dus heb ik Polygon2 kunnen maken.P.K. schreef op maandag 20 februari 2017 @ 15:40:
[...]
Bij je 7 Day streak krijg je sowieso een Evo item, dus kan niet lang meer duren.
Dan ben ik ook een 3 tal uurtjes gaan wandelen in het Citadel park in Gent en daar heb ik een sun stone gekregen. Het is gewoon veel stops doen en hopen dat er eentje tussen zit. Uiteindelijk krijg je ze toch wel door de 7-day streaks maar wie ze snel wenst zal veel stops moeten draaien.
Verder ben ik 2 weken op reis geweest in Mexico en van zaterdag pas terug. Ik had me daar een GSM kaart gekocht om toch een beetje van het valentijn event kunnen mee genieten. De top was natuurlijk de launch van Gen2 de avond voor de terugreis. Ik ben toen nog 2 uurtje gaan wandelen en heb 2x Heracross kunnen vangen. Dit is de region based van Zuid- en Midden Amerika dus mooie extra als afsluiter van de prachtige reis.
Is er verder eigenlijk al een mooi overzicht van alle pokemon van Gen2, hun evoluties, uit welke eitjes ze komen, welke er nog niet in zitten (legendaries), regions based, enz ?
Daar lijkt het wel op (is ook mijn ervaring) maar... ik kan hier nergens een bron voor vinden. Waar komt deze wijsheid vandaan?P.K. schreef op maandag 20 februari 2017 @ 15:40:
[...]
Bij je 7 Day streak krijg je sowieso een Evo item, dus kan niet lang meer duren.
Verwijderd
Nee hoor, niet altijd. Mn zusje kreeg geen evo item bij haar 7 day streakP.K. schreef op maandag 20 februari 2017 @ 15:40:
[...]
Need help! Ik heb 158 abra candy en twee mooie abra's:
- cp 653 en 98% IV
- cp 881 en 82% IV
Welke evolven nu
- cp 653 en 98% IV
- cp 881 en 82% IV
Welke evolven nu
Had een topic op Reddit er over gezien, en iedereen die ik ken kreeg een (of zelfs twee!) evo items bij de 7e dag...Verwijderd schreef op maandag 20 februari 2017 @ 17:04:
[...]
Nee hoor, niet altijd. Mn zusje kreeg geen evo item bij haar 7 day streak
Zie nu idd dat er daar ook mensen melding maken dat ze het niet kregen...
Die randomness van Niantic blijft ongeëvenaard.
Hoe moet ik die nu als buddy nemen als ik hem niet eens kan vangensankao schreef op maandag 20 februari 2017 @ 12:18:
[...]
Larvitar natuurlijk, dat word dan later Tyranitar, die is samen met Blissey eigenlijk de twee meest interessante van Gen2.
Ik was me zenuwachtig aan het maken, dus het leek mij handig wat afleiding te zoeken. Ik zie vaak lijstjes voorbij komen, dus ik was benieuwd naar de mijne.
De samenvatting:
Aantal pokemon gevangen: 135/251 (116 niet)
Aantal candy nodig voor niet gevangen pokemon: 3179
Of aantal kilometer lopen: 7523
Komende zomer maar eens een rondje aarde doen.
De samenvatting:
Aantal pokemon gevangen: 135/251 (116 niet)
Aantal candy nodig voor niet gevangen pokemon: 3179
Of aantal kilometer lopen: 7523
Komende zomer maar eens een rondje aarde doen.
Ik zou de 2e doen, spaart je veel dusten candy..en scheelt toch niet zoveel qua CP uiteindelijk. Wil je echt de max kan je de 1e doen, maar kost je wel berg extra dust en candy..Trishul schreef op maandag 20 februari 2017 @ 18:12:
Need help! Ik heb 158 abra candy en twee mooie abra's:
- cp 653 en 98% IV
- cp 881 en 82% IV
Welke evolven nu
Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.
pfff net geprobeerd om een gym omhoog te trainen met 2x een blissey (2000+2100Cp)... gewoon niet te doen!
Blissey is inderdaad echt super irritant... stel je eens voor een gym met 10 van die krengen erop!GroeneThee schreef op maandag 20 februari 2017 @ 19:56:
pfff net geprobeerd om een gym omhoog te trainen met 2x een blissey (2000+2100Cp)... gewoon niet te doen!
Larvitar spawnt wel gewoon in nl hoorsankao schreef op maandag 20 februari 2017 @ 12:18:
[...]
Net in ieder geval 1 uit een 10km ei gekregen met 25 candy. Helaas wel een maar 80iv.
En ik heb hem 1x gevangen in het wild...Mirx_NL schreef op maandag 20 februari 2017 @ 20:56:
[...]
Net in ieder geval 1 uit een 10km ei gekregen met 25 candy. Helaas wel een maar 80iv.
dus lijkt me sterk dat ze niet spawnen .. alleen heel weinig
Is er al meer bekend over de geslachten?
Verstandig om pokemon van beide geslachten te gaan bewaren?
Verstandig om pokemon van beide geslachten te gaan bewaren?
Tnx, zag net ook op pokeassistant dat die abra van 881 cp meteen een ~2200 cp alakazam wordtOnly schreef op maandag 20 februari 2017 @ 19:36:
[...]
Ik zou de 2e doen, spaart je veel dusten candy..en scheelt toch niet zoveel qua CP uiteindelijk. Wil je echt de max kan je de 1e doen, maar kost je wel berg extra dust en candy..
Nu maar hopen op psycho cut, of is er inmiddels een betere move voor alakazam beschikbaar?
Mijn Umbreon had ik al snel geëvolueerd, maar met CP-topper Espeon wou ik wachten op een goede Eevee.
Nu was vandaag mijn geduld op, heb besloten om van een 14/14/15 (96,6%) lv20 Eevee te evolueren en er een shitload aan candy en dust in te stoppen... Maar het resultaat mag er wezen; de moveset is de op 1 na beste op dit moment dus ik vond het 't waard om verder te uppen.

Hij kan nog iets verder, maar daarvoor wacht ik op wat extra dust. 2500cp is in mijn omgeving voldoende om hoog in een gym te staan namelijk
Verder was het weer een goede dag met Stantler uit een ei, het evolueren van een Marill naar Azumarill, het vinden van een Totodile en last but not least... het vangen van een Omanyte met Pinap berry, waardoor ik in 1 klap 35km lopen bespaar
nog 8 candy / 40km te gaan...
Nu was vandaag mijn geduld op, heb besloten om van een 14/14/15 (96,6%) lv20 Eevee te evolueren en er een shitload aan candy en dust in te stoppen... Maar het resultaat mag er wezen; de moveset is de op 1 na beste op dit moment dus ik vond het 't waard om verder te uppen.

Hij kan nog iets verder, maar daarvoor wacht ik op wat extra dust. 2500cp is in mijn omgeving voldoende om hoog in een gym te staan namelijk
Verder was het weer een goede dag met Stantler uit een ei, het evolueren van een Marill naar Azumarill, het vinden van een Totodile en last but not least... het vangen van een Omanyte met Pinap berry, waardoor ik in 1 klap 35km lopen bespaar
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Het is niet de bedoeling dat hacks, cheats, GPS-spoofs of dataminers besproken worden op dit forum. Ook is het bespreken van 3rd party apps en sites niet toegestaan die gegevens gebruiken/zichtbaar maken die normaal gesproken niet zichtbaar zijn. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers. Discussie over het gebruik van IV calculators is wel toegestaan.
Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.
Online IV calculator
Evolve calculator
Pokémon movesets
Server status
Het is niet de bedoeling dat hacks, cheats, GPS-spoofs of dataminers besproken worden op dit forum. Ook is het bespreken van 3rd party apps en sites niet toegestaan die gegevens gebruiken/zichtbaar maken die normaal gesproken niet zichtbaar zijn. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers. Discussie over het gebruik van IV calculators is wel toegestaan.
Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.
Online IV calculator
Evolve calculator
Pokémon movesets
Server status