Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[iOS/Android] Pokémon GO - Deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 64 ... 100 Laatste
Acties:
  • 396.900 views

Verwijderd

mklkhanou schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 19:07:
Meer mensen na de update 'last' (;))van inaccurate GPS? Mijn character holt weer als vanouds alle kanten op. In anderhalf uur tijd een 5km ei uitgebroed terwijl mijn telefoon gewoon op tafel ligt.. yeah!
Bij mij helaas niet :( Ik sta stiller dan de afgelopen weken bij mij thuis. Ook op het werk was er niet veel verschil.
Maar ik heb het vaker thuis gehad, dan waneer ik thuis kom ik stil blijf staan, en dan een paar dagen later ren ik weer alle kanten op voor een paar dagen.

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Zerora schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 12:22:
Was dit al gepost:

[afbeelding]

Overzicht van de zeldzaamheid van de nieuwe gen 2 pokemon. Welke zijn common, uncommon, rare etc... Geen idee hoe accuraat dit is.
Events? Zijn dat de legendaries van gen2 of echt Pokemon die je alleen bij een event kan vangen? (Zoals er morgen dus een is die èn te ver is èn we simpelweg niet kunnen)

Veel stops gehad vandaag één evolutie item gekregen (up-grade).

Gaat nog een hele opgave worden weer komende maandjes.

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 00:29

Zerora

Ik Henk 'm!

readytoflow schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 19:12:
[...]

Events? Zijn dat de legendaries van gen2 of echt Pokemon die je alleen bij een event kan vangen? (Zoals er morgen dus een is die èn te ver is èn we simpelweg niet kunnen)
Dat zijn inderdaad de legendaries van gen 2. Of ze via een event beschikbaar gesteld worden is onbekend.

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• P.K.
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20:39
Hoever zijn jullie met de Johto medal?

Ik heb net zilver behaald. 30/100 dus.

• Whis!
  • Registratie: Februari 2008
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 19:11:
[...]

Bij mij helaas niet :( Ik sta stiller dan de afgelopen weken bij mij thuis. Ook op het werk was er niet veel verschil.
Maar ik heb het vaker thuis gehad, dan waneer ik thuis kom ik stil blijf staan, en dan een paar dagen later ren ik weer alle kanten op voor een paar dagen.
Ik kon ongeveer 10/15km afleggen zonder iets te doen. Op die manier o.a. een Gyarados bij elkaar gelopen. 2 updates geleden was het plots uit met de pret. Volgens mij stond er bij de vorige update ook iets over een fix wat betreft GPS jitter.

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

mklkhanou schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 19:07:
Meer mensen na de update 'last' (;))van inaccurate GPS? Mijn character holt weer als vanouds alle kanten op. In anderhalf uur tijd een 5km ei uitgebroed terwijl mijn telefoon gewoon op tafel ligt.. yeah!
Jup, same here, laatst in een paar uur tijd iets van 10 candy's bij elkaar "gelopen" :P

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• Bobje
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 26-05-2024
Ik heb net een Octillery gevangen, krijg je dus 6 Candy bij in plaats van 4!

• DennisDCT
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 15:07
Wat is nu het beste tegen een blissey?

Verwijderd

mklkhanou schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 19:17:
[...]

Ik kon ongeveer 10/15km afleggen zonder iets te doen. Op die manier o.a. een Gyarados bij elkaar gelopen. 2 updates geleden was het plots uit met de pret. Volgens mij stond er bij de vorige update ook iets over een fix wat betreft GPS jitter.
Dat klopt ja, het was ook uit met de pret voor mij met die update.
Echter heb ik nu nog wel het nadeel dat ik net niet een pokestop op mijn huis heb, werkte sinds gister opeens niet meer, waar het de afgelopen week wel goed gaat. Sinds diezelfde update (dus niet de laatste) komt het minder vaak voor dat ik net wel die pokestop hier op de bank haal.
Baal daar wel van, want het gaat nogal erg hard met de pokeballs nu... Had ik vanochtend 0 pokeballs, 250 great balls, 250 ultra balls, nu sta ik op 0/19/237. (Ja die 0/250/250 was ik gewend, omdat ik dan samen met de andere items op me max zat). Maar nu ga ik er hard doorheen omdat ik het nu in de woonkamer niet omhoog kan halen.

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 21-11 20:57
Bobje schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 19:50:
Ik heb net een Octillery gevangen, krijg je dus 6 Candy bij in plaats van 4!
Klopt, voor evolves krijg je meer candy.

Voorbeeld;
Charmander geeft 3 candy.
Charmeleon geeft 5 candy.
Charizard geeft 10 candy.

Liet normaal wel eens evolves lopen omdat ze irritant zijn met vangen. Nu wat meer motivatie om ook die te vangen! :)

<GoT>NightStalker

• fantatieje
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11-11 10:41
Voor de jagers in de randstad (Den Haag en omstreken) er is in Zoetermeer morgen ook een event.
http://stadshart.nl/news-detail/Pokemon

Verwijderd

zo net even rondje gelopen, best veel gevangen al :)

sentret
furret
hoothoot
noctowl
ledyba
ledian
spinarak
chinchou
natu
marill
azumarill
sudowoodo
wooper
murkrow
teddiursa
swinub
remoriad
octillery

valt niet tegen in 1,5 uur tijd :)

• Sunfalls
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 05-10 12:16
Goed, laat ik dan ook mijn eerste dag lijstje maar plaatsen:

Meganium
Cyndaquil
Totodile
sentret
furret
hoothoot
noctowl
ledyba
ledian
spinarak
ariados
chinchou
natu
xatu
marill
azumarill
sudowoodo
hoppip
aipom
sunkern
wooper
murkrow
wobbuffet
girafarig
snubbull
granbull
shuckle
teddiursa
swinub
piloswine
remoraid
octillery
martine
stantler

Mag dus niet klagen.

• DennisDCT
Sunfalls schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 20:45:
Goed, laat ik dan ook mijn eerste dag lijstje maar plaatsen:

Meganium
Cyndaquil
Totodile
sentret
furret
hoothoot
noctowl
ledyba
ledian
spinarak
ariados
chinchou
natu
xatu
marill
azumarill
sudowoodo
hoppip
aipom
sunkern
wooper
murkrow
wobbuffet
girafarig
snubbull
granbull
shuckle
teddiursa
swinub
piloswine
remoraid
octillery
martine
stantler

Mag dus niet klagen.
Had efficiënter geweest als je de nog nodige had gepost 😂

• Sunfalls
DennisDCT schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 21:00:
[...]

Had efficiënter geweest als je de nog nodige had gepost 😂
Nee hoor, dit zijn er 31 van de 80+ nieuwe, dus die lijst was langer geweest :p

Verwijderd

Nu word ik er gek van, 5 Murkrow op mijn nearby... en die zijn nutteloos (nadat je de eerste hebt)...
Hebben meer dit probleem? Te makkelijk om geevolueerde pokemon te vinden en dan enkele zoals net gezegt die compleet nutteloos zijn.
Ja het is voor nu welligt leuk, maar als dit zo door gaat, dan moet gen3 net voor de zomer al komen, want anders is iedereen het in de zomer al zat, want men heeft alles al.
Het nadeel van Murkrow is ook dat hij erg donker is. Als ik het dan op me nearby zie, dan denk ik, oh, nieuwe pokemon, klik ik erop, oh nee, niet weer.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2017 21:34 ]

• readytoflow
  • Niet online
Pff...die namen ineens weer hè...
Ik heb niet veel meegekregen van Gen2 dus wel weer flink wennen.

Omdat het nu tochal gedaan wordt, en ik het ook wel een goede oefening vind.
Vandaag 34 nieuwe registries in de pokedex:
Sentret
Furret
Hoothoot
Noctowl
Ladyba
Ledian
Spinarak
Ariados
Crobat
Chinchou
Togetic
Natu
Xatu
Marill
Azumarill
Suduwoodu
Hoppip
Aipom
Yanma
Wooper
Espeon
Umbreon
murkrow
Midreavus
Sneasel
Teddiursa
Slugma
Swinub
Pillowswine
Remoraid
Octillery
Mantine
Snubbull
Porygon2 (lekker originele naam ook)

Beetje zelfde lijstje als ik hier vaker heb gezien.

@hierboven: herkenbaar van die Murkrow. Wilde zelfde ervaring ook al neerzetten.

[ Voor 13% gewijzigd door readytoflow op 18-02-2017 08:43 ]

• Rey Nemaattori
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-11 15:00
De lijst voor vandaag:
Chikorita
Bayleef
Cyndaquil
Quilava
Totodile
Sentret
Furret
Hoothoot
Ledyba
Ledian
Spinarak
Chinchou
LanturnNatu
Marill
Hoppip
Skiploom
Aipom
Sunkern
Wooper
Murkow
Pineco
Snubbul
Granbul
Teddiursa
Slugma
Swinub
Piloswine
Remoraid
Houndour

Speks:The Hexagon Iks Twee Servertje

"When everything is allright,there is nothing left."Rey_Nemaattori

• readytoflow
  • Niet online
Lekker, die eerste vijf van je lijstje!
Gevangen of eieren?

Wachten is hier nu op een paar oude bekenden die hun dex al snel vol hadden.
En uiteraard tot @CaptJackSparrow hier na een dagje fietsen bijna de hele Gen2 neerplempt :D

Verwijderd

Hebben jullie ook het probleem dat na de laatste patch de pokedex continu opnieuw moet laden? Maak niet uit als ik de game open hou, elke keer als ik de pokedex open wordt alles opnieuw geladen, wat tijd kost. Dit vind ik wel een nadeel ten opzichte van voorheen.

• Rey Nemaattori
Alles gevangen, de eieren die ik nog zijn waren ws. oude, want d'r kwam alleen gen1 spul uit (en dan nog niet eens wonders).

Nu bezig de boel in excel te kloppen, maar echt een boel goede pokemon zijn echt zwaar generfed lijkt 't wel? Hadden ze eerst nog de best move sets mogelijk (op basis van DPS), zijn ze hebben ze nu de worst possible combinations :'(

Ook mijn gyaridii vallen vet sloom aan...duurt nu ages om je special attack te chargen :/

Verwijderd

It's a whole new place, with a brand new attitude,
But you still 'Gotta catch 'em all!'

beetje nostalgie oOo

• readytoflow
  • Niet online
Kan iemand mij uitleggen wat dat 'critical capture' is?

Verwijderd

Over trage moves, dat klopt zeker, maar bedenk wel dat dit voor de tegenpartij ook zo is, dus uiteindelijk is het spel trager geworden,maar niet moeilijker.
Daarbij valt me ook op dat het lijkt dat in gyms cp totaal niet uit maakt als je er tegen vecht, ook een Blisey is makkelijk en redelijk simpel neer te krijgen.Het is zelfs sneller dan een Chansie

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2017 22:45 ]

• Peter F
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
gym gevechten zijn idd wel heel anders geworden.
mijn executor heeft nu solar beam 180 gaat veel sneller als je deze selecteert dan eerst, maar de standaard move is 2 keer trager geworden.
jolteon idem dito, krijg nu meer schade als je een garydos verslaat, je moet nu meer ontwijken, maar als je een special move dodge krijg je ook meer schade dan eerst.

de lijsten van hierboven komen bij mij wel overeen (nu 35 stuks gen 2 ) wel erbij zeggen dat ik nog geen starters heb gezien, mijn scyter heb geëvalueerd (met een ding uit een pokestop) en een umbreon en Espeon heb geëvolueerd na de naam te hebben gewijzigd,.

Verwijderd

Mijn gen2 lijstje van vandaag:

Sentret
Furret
Hoothoot
Noctowl
Ledyba
Ledian
Spinarak
Ariados
Crobat
Chinchou
Lanturn
Natu
Xatu
Marill
Azumarill
Hoppip
Skiploom
Aipom
Sunkern
Wooper
Quagsire
Espeon
Umbreon
Murkrow
Dunsparce
Sneasel
Teddiursa
Ursaring
Swinub
Piloswine
Remoraid
Mantine
Houndour
Blissey

• schaapiej
Net een Meganium op de radar, maar moest de andere kant op en had geen zin om om te lopen.. slechte Pokémon trainer! :X

<GoT>NightStalker

• Rey Nemaattori
Verwijderd schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 22:44:
Over trage moves, dat klopt zeker, maar bedenk wel dat dit voor de tegenpartij ook zo is, dus uiteindelijk is het spel trager geworden,maar niet moeilijker.
Daarbij valt me ook op dat het lijkt dat in gyms cp totaal niet uit maakt als je er tegen vecht, ook een Blisey is makkelijk en redelijk simpel neer te krijgen.Het is zelfs sneller dan een Chansie
Niet helemaal mee eens, mijn jolteons frituurden doorgaans alle water pokemon van gelijk cp voor ze goed en wel een secondary konden lanceren, nu moet ik toch echt minstens 1x iets dodgen en ze krijgen veul meer damage :X

Ook met de Gyaridii was 't voorheen tappen zo snel je kan, je kon zeker 2-3x per seconden aanvallen, tis net alsof je mons aan de berries hebben gezeten xD

• WouterL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 21:47
Een skarmory opgepikt vanavond. Zou die redelijk zeldzaam zijn?

• JRR
  • Laatst online: 16:15

JRR

Wouter Lucassen schreef op zaterdag 18 februari 2017 @ 02:05:
Een skarmory opgepikt vanavond. Zou die redelijk zeldzaam zijn?
Hier ook een Skarmory tegen gekomen en gevangen op mijn maximale level. Niet een hele hoge CP en HP maar mogelijk functioneel om mee te trainen.

Verder het volgende gen. 2 lijstje gevangen vandaag:

Sentret/Furret
Hoothoot/Noctowl
Ledbya
Spinarak
Chinchou/Lanturn
Natu/Xatu
Marill
Hoppip
Aipom
Wooper
Espeon > Evolution
Murkrow
Slugma
Swinub/Pilowswine (krengen om te vangen. Kost je veel ballen)
Remoraid/Octillery
Mantine
Skarmory
Blissey (evolutie vanuit een een Chansey)

Nog geen evolutie-items uit pokestops gekregen, terwijl ik toch zo'n 100x heb gedraaid vandaag.

Verder mijn eerste Kabutops gemaakt. Kabuto was zeer zeldzaam hier in de omgeving en sinds vandaag duiken ze op twee plekken constant op.

Van Gen 1 heb ik nog de volgende Pokemons nodig om mijn dex compleet te maken (level 29)
Charizard 79/100
Nidoking 89/100
Vileplume 95/100
Dugtrio 43/50 (momenteel buddy)
Arcanine 7/50
Machamp 17/100
Muk 11/50
Omastar 41/50
Aerodactyl ?

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 20-11 13:07
Wat zijn de nieuwe toppers die je moet hebben? Snorlaxen, garydos, enz nog of ook een nieuwe?

• schaapiej
jaydenjarno schreef op zaterdag 18 februari 2017 @ 06:20:
Wat zijn de nieuwe toppers die je moet hebben? Snorlaxen, garydos, enz nog of ook een nieuwe?
Blissey en Tyranitar verwacht ik. Verder nog geen idee / niet in verdiept! :p

<GoT>NightStalker

• Zerora

Zerora

Ik Henk 'm!

Gaan jullie naar een van de vier Pokemon Go event locaties vandaag?

Almere, Netherlands—Citymall Almere
Amsterdam, Netherlands—Stadshart Amstelveen
Zoetermeer, Netherlands—Stadshart Zoetermeer
Leidschendam, Netherlands—Winkelcentrum Leidsenhage

Ben wel benieuwd of ze daar dan die legendaries vrijlaten.

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• Quincy5
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 21-11 12:42
Indrukwekkende lijsten met gevangen nieuwe Pokemon worden hier gepost. Ik was al blij met mijn 12 nieuwe.
Iets heel raars: dat ik vanmorgen een beetje rond keek zag ik opeens dat al mijn (zeker 20) dode Pokemon weer al hun hp terug hadden gekregen vannacht.

PV Output

• DennisDCT
Quincy5 schreef op zaterdag 18 februari 2017 @ 10:07:
Indrukwekkende lijsten met gevangen nieuwe Pokemon worden hier gepost. Ik was al blij met mijn 12 nieuwe.
Iets heel raars: dat ik vanmorgen een beetje rond keek zag ik opeens dat al mijn (zeker 20) dode Pokemon weer al hun hp terug hadden gekregen vannacht.
Nu je het zegt! Bij mij was alles dood of half. Nu is mijn lijst weer leeg. Scheelt een hoop 😎

• schaapiej
Zerora schreef op zaterdag 18 februari 2017 @ 09:39:

Zou echt heel dom zijn als ze daar legendaries vrij laten.
Die dingen kunnen ze erg goed gebruiken om weer lekker te cashen, lijkt mij niet dat ze die onaangekondigd loslaten!

<GoT>NightStalker

• Sunfalls
Jeej, mijn eerste Up-grade gevonden bij een stop. Helaas een transparant en natuurlijk niet genoeg porygon candy. Wel kan ik mijn slowpoke nu evolueeren in een Slowking.

• blottle
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 21:18
Heb zo af en toe als ik de app opstart dat de kaart wit blijft en ik nergens op kan drukken. Als ik dan de app opnieuw opstart doet wel alles het.
Ook merk ik dat de pokedex en Pokemon enorm traag worden geladen ( de plaatjes ) hebben meer hier last van?

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21:38
Zerora schreef op zaterdag 18 februari 2017 @ 09:39:

Dat gaat niet gebeuren. Legends moet je wereldwijd vrijlaten, anders breekt de hel los :p
Niantic heeft weer een stukje hype terug gepakt met gen2. Het is verstandiger om legendarische Pokemon vrij te laten als de hype een beetje gaat zakken, in plaats van alle kaarten in 1x verspelen.

Ik ben wel benieuwd wat er wel te vinden is. Wilde Snorlax, Lapras en ook beesten als Blissey en Tyranitar verwacht ik wel.
Zelf ga ik maandag iig een rondje door Almere doen :)

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• sarlo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-11 11:50
@&€+#)#!!? De eerste keer dat ik mijn gen 1 nemesis tegenkom en tevens de laatste die iknog moet hebben. Vlucht hij na 12 ultraballs waarvan er volgens mij ruim 6 excellent waren :( :( |:( |:(

Afbeeldingslocatie: http://i64.tinypic.com/30c2b78.png

• Whis!
  • Niet online
sarlo schreef op zaterdag 18 februari 2017 @ 13:04:
@&€+#)#!!? De eerste keer dat ik mijn gen 1 nemesis tegenkom en tevens de laatste die iknog moet hebben. Vlucht hij na 12 ultraballs waarvan er volgens mij ruim 6 excellent waren :( :( |:( |:(

[afbeelding]
Wauw. Wat kan Pokémon Go soms een bitch zijn. Ik heb talloze Tangela's uit 5km eggs gekregen..

• P.K.
mklkhanou schreef op zaterdag 18 februari 2017 @ 13:09:
[...]

Wauw. Wat kan Pokémon Go soms een bitch zijn. Ik heb talloze Tangela's uit 5km eggs gekregen..
Tangela heb ik nog nooit in het wild gezien. Rond kerst eentje uit een ei gekregen gelukkig. Dan kunnen ze tenminste niet wegrennen :+

Ik had gister een dergelijk verhaal met Skarmory trouwens, veel ultra ballen (aantal excellent) met berry's... rent ie weg }:|

Hopelijk is Skarmory een soort Magmar van Gen2, en geen Aerodactyle. :')

Verwijderd

Gister toen ik richting huis ging van me werk zag ik een nieuwe hele kleine pokemon op me nearby, waren er 3, dus ik dacht, dat komt de dag erna wel. Dus ik vandaag dat park in gegaan, blijkt het een Cyndaquil nest te zijn. Er waren ook nog eens zo extreem veel dat ik net op 141 candy zat en nu dus een Typhlosion heb. Helaas geen goede kunnen vinden, maar dat komt nog wel, ik weet ze in iedergeval te vinden. Wel weer jammer dat de starter pokemon niet evolueren in iets echt goeds. Mijn Typhlosion is 1989cp met ember en overheat.
Verder heb ik geen nieuwe pokemon gezien vandaag in dat park ten opzichte van gister, wel eindelijk mijn eerste evolutie item gekregen van een stop en een Steelix kunnen krijgen.
Heb 4 10km eggs gekregen. Maar die zijn nog niet uitgelopen. Heb zeker 9 5km eggs en een paar 2km gehatched, maar het enige wat daaruit kwam was 2 keer een Natu en de rest allemaal gen1.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 18-02-2017 14:43 ]

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 17:23
Verwijderd schreef op zaterdag 18 februari 2017 @ 14:19:
Gister toen ik richting huis ging van me werk zag ik een nieuwe hele kleine pokemon op me nearby, waren er 3, dus ik dacht, dat komt de dag erna wel. Dus ik vandaag dat park in gegaan, blijkt het een Cyndaquil nest te zijn. Er waren ook nog eens zo extreem veel dat ik net op 141 candy zat en nu dus een Typhlosion heb. Helaas geen goede kunnen vinden, maar dat komt nog wel, ik weet ze in iedergeval te vinden. Wel weer jammer dat de starter pokemon niet evolueren in iets echt goeds. Mijn Typhlosion is 1989cp met ember en overheat.
Verder heb ik geen nieuwe pokemon gezien vandaag in dat park ten opzichte van gister, wel eindelijk mijn eerste evolutie item gekergen van een stop en een Steelix kunnen krijgen.
Wel 4 10km eggs gekregen. Maar die zijn nog niet uitgelopen. Heb zeker 9 5km eggs en een paar 2km gehatched, maar het enige wat daaruit kwam was 2 keer een Natu en de rest allemaal gen1.
waar is dit?

NS FC: SW 2742 0448 8213

Verwijderd

Helaas ver weg voor je (vermoed ik), want ik woon in Boekarest.

• readytoflow
  • Niet online
Dubbelpost

[ Voor 94% gewijzigd door readytoflow op 18-02-2017 15:36 ]

• readytoflow
  • Niet online
Nou ja zeg...
Stantler, Tyrogue, Shuckle en een Chamander achter elkaar uit de eieren!
Misschien kan ik ze strak niet meer zien, maar voor nu lekker om binnen te hebben.
Zoontje zat te juichen in ieder geval.

Wat moeten we doen om een Hitmontop te krijgen eigenlijk? Evolve staat een '?'

Instinct:
Strong
Best quality is HP
Defense is great too
Good stats

(Geen topper, ik weet het. Maar gaat meer om de dex bij deze)

[ Voor 19% gewijzigd door readytoflow op 18-02-2017 15:46 ]

• Azaruc
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 15-11 20:50
readytoflow schreef op zaterdag 18 februari 2017 @ 15:35:
Nou ja zeg...
Misschien kan ik ze strak niet meer zien, maar voor nu lekker om binnen te hebben.

Instinct:
Strong
Best quality is HP
Defense is great too
Good stats

(Geen topper, ik weet het. Maar gaat meer om de dex bij deze)
Evolve van Tyrogue lijkt afhankelijk te zijn van hoogste IV stat.
HP hoogste --> Hitmontop
Att hoogste --> Hitmonlee
Def hoogste --> Hitmonchan

Als meerdere stats de hoogste zijn (zoals bij jouw voobeeld, wordt het random 1 van die. In jouw geval zal het bij evolutie dus een Hitmontop of een Hitmonchan worden (50/50).
Dat is nu in ieder geval de theorie.

Zie ook hier: https://www.reddit.com/r/...ution_trick_with_tyrouge/

D3 Profile

• P.K.
readytoflow schreef op zaterdag 18 februari 2017 @ 15:35:
Nou ja zeg...

Loopt een draadje op The Silphroad over.

Tl;dr

Theorie a: Evolutie hangt af van hoogste IV waarde (meest waarschijnlijk)
  • HP = Top
  • Defense = Chan
  • Attack = Lee
Theorie b: Evolutie hangt af van IV waarden, zoals in originele games:
  • Attack > Defense = Hitmonlee
  • Attack < Defense = Hitmonchan
  • Attack = Defense = Hitmontop
- Onduidelijk of er een nametrick is. (zoals bij Eevee)
- Wellicht dat je toekomstige items (X attack, X defense, X miracle) kan gebruiken om te sturen.

Ik heb gister een Tyrogue gehatched met defense als hoogste IV. Dat zou zonder 'trick' sowieso een Hitmonchan worden, dus ik wacht nog even af.

edit: spuit 11 :+

• petjekel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 26-10 14:51
Is er al een lijstje met best move sets voor gen 2 bekend? Dan kan ik opruiming gaan houden

• tha_crazy
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 21:29

tha_crazy

Mafketel

Was weer goed vandaag *O*

Quagsire
Octillery
Skarmory
Sudowoodo
Aipom
Teddiursa

En natuurlijk nog he eea wat wat mindr bijzonder is :P
Wel tot 2x toe een wobufett gemist

[ Voor 11% gewijzigd door tha_crazy op 18-02-2017 17:13 ]

• Richh
Vandaag een Magby uit een 5km ei gekregen. Wist ik nog niet. Nu dus 5km sparen voor Smoochum, dat scheelt opzich weer :)

Heb Sunkern en Dunsparce kunnen toevoegen aan mijn dex. En heb daarbij een van de meest actieve spelers van mijn stad (en tevens aardsrivaal want rode rakker) eens gesproken, toch altijd leuk :)

Sentret, Furret
Hoothoot, Noctowl
Ledyba, Ledian
Spinarak, Ariados
Crobat
Chinchou
(Pichu, Cleffa, Igglybuff en Togepi)
Natu, Xatu
Bellossum :D
Marill
Aipom
Sunkern (ook deze heeft een sunstone nodig, vet kut!)
Yanma (egg hatch)
Wooper
Umbreon (wacht op een goeie Eevee voor Espeon)
Murkrow
Dunsparce
Snubbull
Swinub
(Elekid, Magby)

Ik ben benieuwd naar de mensen die in Amstelveen zijn geweest. Hoe was het daar? Nog bijzonder spul?

• Therapy777
  • Laatst online: 21-11 19:08

Therapy777

Metal!

Hier in Zoetermeer even de nieuwe pokestops bekeken. Niet zo spannend als gehoopt, maar het maakt een rondje items scoren wel weer efficienter :P Wel grappig om een heleboel kinderen (en semi-volwassenen) met zo'n kartonnen pikachu pet te zien lopen :+

Ik heb nog niet veel meer gevangen dan de standaard sentrets, swinubs etc. maar ondanks dat ik maar zo'n 30 stops heb gedraaid of zo wel al een iron coat en dragon scale gevonden. Als ik zo e.e.a. lees heb ik dus aardig wat geluk gehad wat dat betreft. Dat wordt dus binnenkort een Seaking en Scizor regelen :)

[ Voor 18% gewijzigd door Therapy777 op 18-02-2017 18:42 ]

• schaapiej
Therapy777 schreef op zaterdag 18 februari 2017 @ 18:41:
Hier in Zoetermeer even de nieuwe pokestops bekeken. Niet zo spannend als gehoopt, maar het maakt een rondje items scoren wel weer efficienter :P Wel grappig om een heleboel kinderen (en semi-volwassenen) met zo'n kartonnen pikachu pet te zien lopen :+

Ik heb nog niet veel meer gevangen dan de standaard sentrets, swinubs etc. maar ondanks dat ik maar zo'n 30 stops heb gedraaid of zo wel al een iron coat en dragon scale gevonden. Als ik zo e.e.a. lees heb ik dus aardig wat geluk gehad wat dat betreft. Dat wordt dus binnenkort een Seaking en Scizor regelen :)
Heb je wel genoeg Goldeen candy? :+

<GoT>NightStalker

• jochem05
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21-11 23:02
Nee, aan Amstelveen heb je weinig aan gemist... had niet het gevoel dat er speciale Pokemons waren. Je werd doodgegooid met Sentrets, Swinups en Natu's. Uiteindelijk voor mij nieuw waren Skarmory, Skiploom en Gligar. Ondanks heel veel spins aan pokestops geen enkel special item. Wel een leuke sfeer met allemaal trainers die het winkelcentrum overnamen.

Verwijderd

Hoelang blijven de lures eigenlijk op 6 uur staan? Ik dacht dat dat alleen met de valentine event was, maar het is nog zo.

• Whis!
  • Niet online
Hier in Enschede is het feest. Nooit eerder meegemaakt zo. Is het bij jullie ook zo gezellig?

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/wP4Qhv9.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/a2fFRgZ.jpg

• schaapiej
Verwijderd schreef op zaterdag 18 februari 2017 @ 18:48:
Hoelang blijven de lures eigenlijk op 6 uur staan? Ik dacht dat dat alleen met de valentine event was, maar het is nog zo.
I repeat! :)
schaapiej schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 17:08:
Thank you for spreading the love during our Valentine's celebration, Trainers! As our gift to you, Lure Modules will continue to last for 6 hours until 4:00 P.M. PST on February 18!

Bron
En Niantic kennende moet je de tijd niet te nauw nemen, dus ergens vandaag stopt het...

[ Voor 6% gewijzigd door schaapiej op 18-02-2017 19:08 ]

<GoT>NightStalker

• Peter_Aragorn
  • Laatst online: 15-11-2023
mklkhanou schreef op zaterdag 18 februari 2017 @ 19:04:
Hier in Enschede is het feest. Nooit eerder meegemaakt zo. Is het bij jullie ook zo gezellig?

[afbeelding]
[afbeelding]
Almelo viel behoorlijk tegen.

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

[afbeelding]
[afbeelding]
Welke wijk is dat?
edit: Oh wacht, binnenstad.

Hier gebeurt zoiets wel eens heel af en toe in 't wooldrikspark, maar verder niet.

[ Voor 3% gewijzigd door Raven op 18-02-2017 19:11 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• C_V_S
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Dex staat op 180 momenteel en was 151 dus ik heb er 29 gevonden.

Helaas geen special items nog, terwijl ik best veel stops gehaald heb.

• GroeneThee
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 21-11 20:40
Hier ook ongeveer 30 gevangen, dacht dat de meisjes het erg goed deden maar blijkbaar gaan anderen vele malen harder hahaha
Wel eindelijk de 2 10km eieren (allebei 1) uitgelopen, de jongste ontving een Lavitar(?) en de oudste wederom een Snorlax! Weliswaar slechts een CP van 1800 en IV van 73 maar de snoepjes zijn welkom om de eerdere Snorlax(93IV) te boosten naar CP3009!!

Ballen gaan wel harder nu zeggen ze maar de blijdschap is bij elke gevangen Gen2 pokie ongekend!

• Peter F
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Vandaag niet veel erbij gekregen, een totodale en een gligar (10 KM ei)
ovriges zijn de eieren helemaal veranderd, nadat ik een paar weken geleden een onix en een eevee uit een 5 km ei kreeg, krijg ik nu nidorian en execute uit 2 km eieren. en een scyter uit 5 Km ei.

ik ben ook nog een togetic in het wild tegen gekomen van 173 CP, maar na 12 Ultraballen heb ik die maar laten lopen (had hem toch al)

• schaapiej
GroeneThee schreef op zaterdag 18 februari 2017 @ 19:24:
Hier ook ongeveer 30 gevangen, dacht dat de meisjes het erg goed deden maar blijkbaar gaan anderen vele malen harder hahaha
Wel eindelijk de 2 10km eieren (allebei 1) uitgelopen, de jongste ontving een Lavitar(?) en de oudste wederom een Snorlax! Weliswaar slechts een CP van 1800 en IV van 73 maar de snoepjes zijn welkom om de eerdere Snorlax(93IV) te boosten naar CP3009!!

Ballen gaan wel harder nu zeggen ze maar de blijdschap is bij elke gevangen Gen2 pokie ongekend!
Larvitar lekker als buddy pakken, naar mijn idee de Dragonite van Gen2! :p (als je die 2 überhaupt kan vergelijken :X) Beetje candy bij elkaar rapen voor een Tyranitar.

<GoT>NightStalker

Verwijderd

GroeneThee schreef op zaterdag 18 februari 2017 @ 19:24:

Weet dat je bij de badges kan zien hoeveel je er exact hebt.

Ik sta nu op 34 in Jotho region. Net toch wel wel Phanpy uit een ij, dat maakt het 29 nieuwe gisteren en 5 vandaag (metname omdat ik maar in 1 park was voor Cyndaquils). Wel jammer, ik had beter naar het centrum of een groter park kunnen gaan, gezien de rules na vandaag stoppen. Want morgen heb ik nog de hele dag om andere plekken op te zoeken voor andere pokemon.

Woeps, een luke bij me huis neerzetten terwijl ik er net te ver vanaf ben om hem te draaien is niet goed, ik sta nu op 183 ultra balls, verder niets meer...

Schijnbaar geld de meer candy bij het vangen van evolutie pokemon niet voor babies, ik ving net voor het eerst een Elektabuss en ik kreeg 3 candy, terwijl het een evolutie is.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 18-02-2017 21:37 ]

• readytoflow
  • Niet online
48 johto nu zo te zien.
Laatste ei vandaag was een 10km ei: weer een Mantine. Gisteren ook al gevangen.

Verder een goed dagje qua nieuwe entries.

Baal wel dat we niet een Chansey tegen zijn gekomen tijdens Valentijn event. Staat nu overal in de gyms.

Oh ja...geen 49 want Tyrogue is Hitmonchan geworden. :|

[ Voor 10% gewijzigd door readytoflow op 18-02-2017 21:35 ]

• hneel
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:49

hneel

denkt er het zijne van

Ik wilde vanmiddag PG gaan spelen met mijn dochter. Maar het was snel gedaan met de pret:

Afbeeldingslocatie: https://www.xs4all.nl/~hneel/misc/20170218_220344_2017-02-18%2015.20.40%20(Small).png

Hebben meer mensen dit?
Het spel is altijd wel een beetje batterijvreter geweest, maar zo erg?

• Zerora

Zerora

Ik Henk 'm!

hneel schreef op zaterdag 18 februari 2017 @ 22:05:
Ik wilde vanmiddag PG gaan spelen met mijn dochter. Maar het was snel gedaan met de pret:

[afbeelding]

Hebben meer mensen dit?
Het spel is altijd wel een beetje batterijvreter geweest, maar zo erg?
Vanmorgen hier ook. Na een half uurtje was mijn batterij al van 95% naar 20% gegaan. Voorheen kon ik er veel langer mee doen.

• Thierry88
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 14-11 21:18
Het spel draagt ook wel bij aan wearing van de batterij, zeker als je geen power bank hebt en je regelmatig na 1,5 uur lopen met nog 10% lading thuiskomt en hem weer moet opladen. Ik heb hier ook het idee dat ik minder lang kan lopen voordat ik door de batterij heen ben, en dan heb ik zowel in PoGo als Android batterijbesparing aan staan.

Intel Core i7 6700, MSI B150A Gaming Pro, MSI Radeon RX480 Gaming X 8G, 2x 8GB Kingston HyperX Fury DDR4-2133, Crucial MX300 525GB, WD Desktop Blue 2TB

• 1lau
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19:03

1lau

Hearthstone Arena Player

[afbeelding]
[afbeelding]
Was er in Enschede ook een event gaande?

Ik was zelf langs Amstelveen geweest

Afbeeldingslocatie: http://i63.tinypic.com/e0nwg.png

twitch.tv/animesenshi Battle.net group: Tweakers.net & GoT HS

• Oekiejoekie
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 02-08 02:49
1lau schreef op zaterdag 18 februari 2017 @ 23:00:
[...]

[afbeelding]
Nou, zo te zien is er wel wat bijgekomen aan stops en gyms, maar het merendeel was er al sinds het begin.

(ik had in het eerste deel van dit topic het stadshart Amstelveen al getipt omdat er overdekte pokestops met bankjes met ingebouwde usb-laders waren)

WEES BLIJ !!! Hier had uw advertentie kunnen staan...

• Richh
Oke, dit postte ik afgelopen vrijdag:
Richh schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 01:02:
Ligt het aan mij of wiebelt die bal niet meer 3x heen en weer voor een Sentret?
Blijkbaar heb ik toen een Critical Catch gehad: https://www.reddit.com/r/...critical_catch_animation/
Random kan dit voorkomen, de bal schud 1x en je hebt gegarandeerd een vangst.

Verwijderd

1lau schreef op zaterdag 18 februari 2017 @ 23:00:
[...]

Was er in Enschede ook een event gaande?

[afbeelding]
lol een magnemite als buddy???

• schaapiej
Verwijderd schreef op zondag 19 februari 2017 @ 01:30:
[...]

Niet iedereen is in Kijkduin geweest! :p

Zelf kom ik echt bijna nooit Magnamite tegen. Als ik alleen de candy van gevangen Magnamite zou hebben, buiten Kijkduin, dan kon ik nog geen Magneton maken. Heb er teveel uit eieren gehad en een tripje Kijkduin heeft ook goed geholpen, daar alleen al genoeg candy voor een paar evolves en 3 Magneton gevangen..

<GoT>NightStalker

• Eek2nd
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 17-04-2023
Ik was toen ook blij met al die Magnamite (en 1 Magneton), Voltorb en Electrode toen ik in Kijkduin was..
Nu komt vooral Magnamite zo vaak voor bij, ook nu mey Gen2

• Bieren89
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 21:30
Iemand ervaring met de pokemon go plus armband ?
Zou die wille gebruiken als ik ga lopen maar werkt die tegoei voor 40euro?

Heb een huwai p9lite

Pokemon go moet nog steeds openstaan voor eggs dan te kunne late hatche ?

Thanks

[ Voor 5% gewijzigd door Bieren89 op 19-02-2017 08:46 ]

• A-Jay
  • Laatst online: 12-10 17:15
Dankzij 'een plat telefoontje' aldus mijn zoon, gisteren een Proygon2 gemaakt. Had al een Blissey en een Crobat, wacht nog even op 2 goede eve's.

Voor de rest eigenlijk alleen maar het nieuwe onkruid gezien, zit al wel op 30 johto beesten.

• Sunfalls
JEEEEEEJ, na 60 great balls en 3 wegrennende togetic, heb ik er nu eindelijk ook 1.

En gelijk ook mijn badge gehaald voor 70 Jotho pokémon

[ Voor 25% gewijzigd door Sunfalls op 19-02-2017 08:51 ]

• Bobje
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 26-05-2024
Sunfalls schreef op zondag 19 februari 2017 @ 08:50:
JEEEEEEJ, na 60 great balls en 3 wegrennende togetic, heb ik er nu eindelijk ook 1.

Kan je je Dex eens posten? 😱

Ik heb nu sinds paar weken alle eerste generatie inclusief de regionale! Ik ben zeevarend en vandaag hoop ik de wal op te kunnen! Moest eerst alleen nog Magby maar nu dus een hoop meer! Op zee dus weer lekker het incense truukje toepassen vandeweek!

• readytoflow
  • Niet online
Sunfalls schreef op zondag 19 februari 2017 @ 08:50:

WTF? 70 verschillende? Nu al...
welke moet je nog wèl hebben dan?

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

schaapiej schreef op zondag 19 februari 2017 @ 07:30:
[...]

Niet iedereen is in Kijkduin geweest! :p

Zelf kom ik echt bijna nooit Magnamite tegen. Als ik alleen de candy van gevangen Magnamite zou hebben, buiten Kijkduin, dan kon ik nog geen Magneton maken. Heb er teveel uit eieren gehad en een tripje Kijkduin heeft ook goed geholpen, daar alleen al genoeg candy voor een paar evolves en 3 Magneton gevangen..
Hier in Enschede spawnen die al maanden bij 't CS.

Oscar Wilde

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20-11 11:37

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Ik heb in Enschede ook al diverse Magnemites gevangen en ook al diversen uit een ei gehad met veel candy erbij.

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

• lightdestroyer
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 16-11 09:30
Bieren89 schreef op zondag 19 februari 2017 @ 08:44:
Iemand ervaring met de pokemon go plus armband ?
Zou die wille gebruiken als ik ga lopen maar werkt die tegoei voor 40euro?

Heb een huwai p9lite

Pokemon go moet nog steeds openstaan voor eggs dan te kunne late hatche ?

Thanks
EUh .. heel slecht,

De samenwerking tussen die pokémon go armband en uw pokemon go client is zoo vreselijk (disconnects daarna kan je hem niet meer terug vinden of koppelen behalve met veel moeite en veel tricks ..) .
Precies of de koppeling black magic is en technologie gebruikt van de 22ste eeuw (it doesnt, tis gewoon bleutooth =__=)
+ hij geeft geen signaal wanneer hij disconnect is dat je toch elke paar minuten op je gsm dient te controleren of hij nog samenwerkt ..

Hij gooit ook enkel normale pokémon ballen en je weet niet eens naar wat .. maw eigenlijk neem je toch uw gsm bij de hand om te kijken welke pokémon je armband "gezien" heeft.
Moest hij nu automatisch berry's en "hogere" ballen gooien naar zeldzame pokémons of missende pokémons .. maarnee dat doe hij ook niet.

In praktijk wil dit dus zeggen dat die armband na paar dagen proberen gewoon in de kast ligt ...

Het enige voordeel is dat je het spel "anoniem" kan spelen, niemand ziet dat er mee bezig bent (je op uw scherm constant aan het kijken bent). Maar dat weegt totaal niet op tegen alle nadelen.

Je zal trouwens gemerkt hebben dat ze het zelf ook opgegeven hebben, buiten de initiele verkoop zwijgen ze het bestaan van die armband nogal redelijk dood, logisch het concept werkt gewoon aan geen kanten. En zal nog enkel verslechteren met de nieuwe berry's ..

Oh vergeten te zeggen, ja uw client moet blijven openstaan daar die "gekoppeld" zijn.. hij werkt totaal niet zelfstandig, vandaar koppeling onderbroken .. not working totdat je hem weer eens "reset" hebt en de magische regendans doet zodat de koppeling in de client weer eens uiteindelijk opnieuw werkt .. wel voor 10minuten ofzo ..

[ Voor 8% gewijzigd door lightdestroyer op 19-02-2017 12:23 ]

Specs

• Sunfalls
Bobje schreef op zondag 19 februari 2017 @ 09:27:
[...]
Kan je je Dex eens posten? 😱

Ik heb nu sinds paar weken alle eerste generatie inclusief de regionale! Ik ben zeevarend en vandaag hoop ik de wal op te kunnen! Moest eerst alleen nog Magby maar nu dus een hoop meer! Op zee dus weer lekker het incense truukje toepassen vandeweek!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/oE4JJIlpyLIxK5tuglJVUzlb/thumb.png

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/4YyoVQzAsQbeQFZ2zIxqoLBY/thumb.png

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/sI36J9EGbVqTAdjKph7XNblY/thumb.png

• Tomski1986
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-09 08:55

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 20:38
idd... ik vroeg het mij ook al af :X
kan toch nooit binnen 2/3 dagen?

• Richh
Hoe dan? Je hebt nog niet eens alle 2km babies en ook nog geen Umbreon, maar al wel de laatste evolutie van velen.

Spoofing?

• Sunfalls
Umbreon heb ik nog niet vanwege maar 1 100% eevee en die heb ik voor Espeon gebruikt en nog geen andere kunnen vinden
En qua eieren heb ik blijkbaar gewoon pech, heb een tijdje niet gespeeld en nu komt er alleen maar troep uit, behalve van de week eindelijk een igglybuff
Van die evoluties kon ik van alles hier in de omgeving tegen vooral de eerste en tweede versie, dus als je een dag gaat lopen schiet het al snel op.

Heb zowel vrijdag als zaterdag de hele dag gelopen/ bij veel spots gezeten en kwam toen van alles tegen.

Ik kan er ook niets aan doen...

• Ed.juh
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 20-11 13:03
Het kan, ik zit ook al op 57.
En best kans dat ik een paar evolves niet eens gezien heb.

• 1lau
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19:03

1lau

Hearthstone Arena Player

Verwijderd schreef op zondag 19 februari 2017 @ 01:30:
[...]

Tja, ik zit zelf in een dorp wel naast een pokestop gelukkig en heb Pokemon Go! vooral casually.
De Magnamite heb ik in het centrum van Den Haag gevangen

Binnenkort ga ik een tijd naar Asia en verblijf lang in Tokyo, wie weet heb ik dan alle pokemons ;)
Als ik niks te doen heb :P

twitch.tv/animesenshi Battle.net group: Tweakers.net & GoT HS

• tweakerjunior
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 17-11 20:18
Net is een 848 cp Totodile gevlucht
O god why :'( ;w
Die was denk ik level 29 of level 30 :(

• Sunfalls
tweakerjunior schreef op zondag 19 februari 2017 @ 14:49:
Net is een 848 cp Totodile gevlucht
O god why :'( ;w
Die was denk ik level 29 of level 30 :(
Max cp is 1011, dus dat was aardig in de buurt ja.

• tweakerjunior
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 17-11 20:18
Twister is nu een legacy move bij Gyarados.
Sorry als het al eerder gezegd is :)
Wat is nu de beste moveset van Gyarados ?

Verwijderd

Zeer productieve dag vandaag, ik sta nu op 50.
Heb alle evolutie items gekregen en allemaal gebruikt.
20km gelopen, maar de eieren waren nutteloos. Metname gen1 spul en van de 5 10km's heb ik 2 keer Lapras en 3 keer Skarmory (terwijl ik er daar zelf al 2 in het wild van gevangen had).

• Sunfalls
Verwijderd schreef op zondag 19 februari 2017 @ 15:24:
Zeer productieve dag vandaag, ik sta nu op 50.
Heb alle evolutie items gekregen en allemaal gebruikt.
20km gelopen, maar de eieren waren nutteloos. Metname gen1 spul en van de 5 10km's heb ik 2 keer Lapras en 3 keer Skarmory (terwijl ik er daar zelf al 2 in het wild van gevangen had).
Ik draai echt stops tot ik erbij neer val maar tot nu maar 1 item gekregen

Verwijderd

Sunfalls schreef op zondag 19 februari 2017 @ 15:27:
[...]

Ik draai echt stops tot ik erbij neer val maar tot nu maar 1 item gekregen
Gewoon mee doorgaan ;) Kwestie van geluk hebben.
Ik had er tot vanochtend ook maar 1, maar daarna had ik ze allemaal binnen 2 uur tijd. En nee, het maakt niet uit of je nu 100 keer dezelfde pokestop draai of continu anderen).

Guess what, weer een Skarmory op me nearby... ik snap echt niet dat die uit 10km eggs komen... ze zijn zo common.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 19-02-2017 15:36 ]

• Sunfalls
Is er eigenlijk al bekend welke pokemon er niet te vangen zijn?

Ik denk sowieso Raikou, Entai, Suicune maar ook Lugia en Ho-Oh niet.

Maar hoe zit het met celebi?

• Gitarist
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

Gitarist

Jan

Sinds de release van de gen2 Pokémon heb ik al tientallen (zo niet al honderden) keren aan stops gedraaid, in verschillende plaatsen. Ik heb echter nog maar één keer een special item gekregen. Hoe is dat bij jullie?

Oh, ik zie nu pas dat ik niet de eerste ben die dit vraagt :+

[ Voor 15% gewijzigd door Gitarist op 19-02-2017 16:47 ]

• Mirx_NL
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21-11 06:25
Zo jammer dat als iemand beter of sneller is het dan wel gelijk een cheater of spoofer moet zijn.

Ik woon in een dorp met beperkte diversiteit. Niet bij lures gezeten, wel beetje rondgereden. Verder niet super veel gespeeld. Geen wandelmannetjes in de telefoon aanwezig (helaas). Ook al op 41 (hadden er 43 kunnen zijn, 2 weggerend) dus ook al klinkt 70 als veel, het valt best mee.

Het eerste weekend was de diversiteit gewoon enorm, waarbij evolutie ook geregeld spawnden.

• readytoflow
  • Niet online
Met beetje geluk, juiste locaties, veel ananasjes en behoorlijk wat km's maken. Kan het wel. Maar vooral met die derde evoluties moet je geluk hebben.

Wij staan nu dus op 50. Gaat nu afhangen van wat er uit de eieren gaat komen en nog wat langzaam evolueren. Gokje: volgende zondag staan we op ~60 denk.

Is het überhaupt nog makkelijk cheaten? Kaartenmaps zoals tot halverwege gen1 beschikbaar waren, werken nu toch niet meer? Dan weet je toch ook niet waar je naar toe moet spoofen?

Over twee weken weer een afspraak in Den Haag. Daarna eens zien of Kijkduin nog wat is.

Evolutie items? Tot nu toe 2. Up-Grade & Kings Rock. Ook daar moet je geluk mee hebben zo te zien.
Pagina: 1 ... 64 ... 100 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is niet de bedoeling dat hacks, cheats, GPS-spoofs of dataminers besproken worden op dit forum. Ook is het bespreken van 3rd party apps en sites niet toegestaan die gegevens gebruiken/zichtbaar maken die normaal gesproken niet zichtbaar zijn. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers. Discussie over het gebruik van IV calculators is wel toegestaan.

Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.

Online IV calculator
Evolve calculator
Pokémon movesets
Server status