Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[iOS/Android] Pokémon GO - Deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 61 ... 100 Laatste
Acties:
  • 396.901 views

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20-11 11:37

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Gloeiende gloeiende gloeiende :(
Net een Snorlax in m'n sightings, en ik weet wáár hij zat O-) .. maar met dat ik daar naar toe liep was hij weg :( :( :(

Hopelijk spawnt hij daar nu vaker..

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Verwijderd

Ik kocht vandaag perongeluk 25 incense :(

Is het mogelijk om de coins terug te krijgen met support? Heeft iemand van jullie dit al geprobeerd?

• Thierry88
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 14-11 21:18
CAP-Team schreef op woensdag 15 februari 2017 @ 23:22:
Net een Snorlax in m'n sightings, en ik weet wáár hij zat O-) .. maar met dat ik daar naar toe liep was hij weg :( :( :(

Als een Pokémon wegrent uit je sightings wilt dat niet zeggen dat hij echt weg is. Ik heb vaak meegemaakt dat de betreffende Pokémon alsnog bij de Pokéstop te vinden is.

Intel Core i7 6700, MSI B150A Gaming Pro, MSI Radeon RX480 Gaming X 8G, 2x 8GB Kingston HyperX Fury DDR4-2133, Crucial MX300 525GB, WD Desktop Blue 2TB

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 15 februari 2017 @ 23:57:
Ik kocht vandaag perongeluk 25 incense :(

Is het mogelijk om de coins terug te krijgen met support? Heeft iemand van jullie dit al geprobeerd?
Ik vrees dat de kans erg klein is (zeg maar nihil) dat je ze kunt retourneren. Omdat het zo irritant makkelijk is om per ongeluk Lucky Eggs en Incenses te activeren en ook om spul te kopen zal dat ook erg vaak mis gaan en zal alleen door het áántal claims dat dit zou opleveren het voor Niantic een reden zijn om daar niet op in te gaan.

Coins kopen met echt geld via een Play Store of App Store transactie is wat anders en dat hebben mensen wel terug kunnen draaien maar aankopen met virtueel geld als je geld eenmaal in Pokécoins is omgezet is vrees ik te ver verwijderd van een échte financiële transactie om nog terug te kunnen draaien.

Veel plezier met je incenses dus. ;) Als je er 12,5 uur fietsend mee doorbrengt zul je er flink wat extra Pokies door moeten kunnen vangen. :P

Ik hoop dat iemand anders beter nieuws voor je heeft maar ik acht de kans daarop erg klein.

Aanvulling:

https://support.pokemongo...us/articles/221957868-PokéCoins-and-making-In-App-Purchases

Hier kun je contact met ze opnemen maar daarbij vragen ze om een Google of Apple ordernummer en die heb je alleen bij kopen van Pokécoins voor écht geld en niet bij in-app aankopen met Pokécoins.

https://support.pokemongo.../en-us/articles/222465267

Je kunt het natuurlijk altijd proberen maar ik zou bijzonder aangenaam verrast zijn als het iets zou opleveren.

[ Voor 18% gewijzigd door CaptJackSparrow op 16-02-2017 00:38 ]

• SuperVeloce
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 21-11 22:32
Zojuist van 0.55.0 naar 0.57.2 gegaan (apkmirror)

Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw

• GroeneThee
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 21-11 20:40
CAP-Team schreef op woensdag 15 februari 2017 @ 23:22:

Je weet dat ondanks dat er gezegd wordt dat de pokie gevlucht is, hij er nog geruime tijd zit hé.

• CAP-Team
  • Laatst online: 20-11 11:37

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Het was niet bij een Pokestop.. maar op zo'n 300 meter van mijn huis.

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Verwijderd

Hoeveel pokemon heeft gen 2 eigenlijk? Komen 80 nieuwe, maar naar mijn idee zijn het er meer?

• Laryx
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-11 21:59
Verwijderd schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 08:23:
Hoeveel pokemon heeft gen 2 eigenlijk? Komen 80 nieuwe, maar naar mijn idee zijn het er meer?
Er zijn er 100 geloof ik. Vergeet niet dat we er al een paar hebben (de babies).
En er zullen ook wel legenadries inzitten.
Kortom de meeste hebben we na de uodate wel.

*****Laryx runs aroound the room pretending to be a plane.<BR>VROOOM!!!!<BR>

• Autofan1985
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 22-10 14:37
Verwijderd schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 08:23:
Gen 2 zijn er zo'n 100 meen ik. Ze hebben het nu over '80+' en tel daar de babies bij op denk ik dat je heel gen 2 hebt excl Legendairies zoals Lugia en Ho-Oh.

• Dongel
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 22-11 11:13
Worden de legendairies ook nog een keer vrijgegeven?
Zou gaaf zijn om de collectie compleet te maken met Mewto, Moltress, Zapdos en Articuno.
Al zou het een event zijn zoals de reclame die met Mewto die ze een tijdje terug hebben laten zien.
Met ze allen battlen tegen Mewto om hem dan vervolgens te vangen.

Verwijderd

50% korting op bag upgrades.
To help you prepare for upcoming adventures, Pokémon Storage upgrades require 50% fewer PokéCoins starting the afternoon of Feb. 16–28 PST!
https://www.facebook.com/PokemonGO/

• Orsetto
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 20-11 13:36
SALE: storage upgrade 50%

Zie hierboven :)

Maar is item storage nu ook in sale?

[ Voor 60% gewijzigd door Orsetto op 16-02-2017 08:44 ]

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 00:17
Dat is wel fijn, maar jammer dat het niet gratis is. Het is waarschijnlijk wel een noodzakelijk kwaad om te kopen, want ik zit met de standaard ruimte al te kort, laat staan met extra items.

• CaptJackSparrow
  • Niet online
Ja, leuk die korting op de beestenruimte. Was stukken sympathieker geweest als ze G2 niet ge/misbruikt hadden om mensen op deze manier extra geld uit hun zak te kloppen want die bergruimte ga je nogal erg hard nodig hebben met meer verschillende beesten. En wat voor de mensen die al op 1000 zitten? Kunnen die daar ook gebruik van maken omdat het maximum wordt verhoogd?

• Cartman!
  • Niet online
Ah, top! Ik heb met veel pijn en moeite 210 coins verzameld en wilde die uitgeven aan een item upgrade, dat komt goed uit! :)

• WahWah
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 13-10 10:02
Tja zeer slim om precies na een event te doen met dubbele candy. Kheb iets van 5 incubators gekocht vorige week...
CaptJackSparrow schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 08:56:
Ja, leuk die korting op de beestenruimte. Was stukken sympathieker geweest als ze G2 niet ge/misbruikt hadden om mensen op deze manier extra geld uit hun zak te kloppen want die bergruimte ga je nogal erg hard nodig hebben met meer verschillende beesten. En wat voor de mensen die al op 1000 zitten? Kunnen die daar ook gebruik van maken omdat het maximum wordt verhoogd?
Achja het is en blijft een commercieel bedrijf he...En het spel is nog steeds gratis te spelen...Of had je liever dat je 10 euro moest betalen voor het spel en geen bag/item upgrades kon kopen en dat iedereen dan gelijk aantal space had...want dat maakt het spel wel eerlijker voor iedereen toch? Meer balanced!!! en zo kan je nog meer (tegen) argumenten vinden om alles recht of krom te spreken.

Kan niet begrijpen dat mensen 1000/1000 al hebben. Want je hebt het gewoon niet nodig...maarja of je bent rijk, of je hebt geluk om elke dag 10 coins te cashen (ik zit in deze groep, maar kheb geen 1000/1000 gekocht).

[ Voor 83% gewijzigd door WahWah op 16-02-2017 09:02 ]

Verwijderd

niantic is een commercieel bedrijf. Je mag pokemon spelen het is geen must.....

• CaptJackSparrow
  • Niet online
Cartman! schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 08:57:
Ah, top! Ik heb met veel pijn en moeite 210 coins verzameld en wilde die uitgeven aan een item upgrade, dat komt goed uit! :)
Let op. Item space voor ballen en zo (Bag upgrade) lijkt daar niet onder te vallen. Alleen beestenruimte (Pokémon Storage upgrade). Gebruik je coins dus goed.

• Cartman!
  • Niet online
CaptJackSparrow schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 09:01:
[...]

Let op. Item space voor ballen en zo (Bag upgrade) lijkt daar niet onder te vallen. Alleen beestenruimte (Pokémon Storage upgrade). Gebruik je coins dus goed.
-O-

• CaptJackSparrow
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 08:58:
[...]

niantic is een commercieel bedrijf. Je mag pokemon spelen het is geen must.....
Ja tuurlijk maar daar hebben ze dan incubators e.d. voor. Ik vind dat je het basisspel van een free-to-play spel wel moet kunnen spelen zonder bijna noodzaak om er tóch geld aan te besteden.

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 21-11 20:57
Tsja, geef ze eens ongelijk.. is en blijft een bedrijf dat geld wil verdienen.
Sowieso snap ik het geklaag niet, je hebt al gratis muntjes in-game binnengesleept en daarmee beide storage naar het maximum van 1000 gehaald. Prima toch?

De muntjes die je na het upgrades binnenhaalt kun je dan mooi aan incubators uitgeven. En af en toe eens een LE :p

Maar zoals je hier en op hun Facebook pagina ziet; het is toch nooit goed wat ze doen.....
Zoals mowikan al zegt; je mag het spelen, het moet niet! :)

<GoT>NightStalker

• WahWah
schaapiej schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 09:04:
[...]

Sowieso snap ik het geklaag niet, je hebt al gratis muntjes in-game binnengesleept en daarmee beide storage naar het maximum van 1000 gehaald. Prima toch?

De muntjes die je na het upgrades binnenhaalt kun je dan mooi aan incubators uitgeven. En af en toe eens een LE :p

Maar zoals je hier en op hun Facebook pagina ziet; het is toch nooit goed wat ze doen.....
Zoals mowikan al zegt; je mag het spelen, het moet niet! :)
Achja misschien moeten ze net als die andere gratis spellen gewoon reclame laten zien toch? Bij elke spawn/pokestop/gym (battle) eerst een commercial laten zien. Oja en dan graag die videos die je niet kan wegklikken, want daarmee verdien je het meest...

Verwijderd

CaptJackSparrow schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 09:04:
[...]

Ja tuurlijk maar daar hebben ze dan incubators e.d. voor. Ik vind dat je het basisspel van een free-to-play spel wel moet kunnen spelen zonder bijna noodzaak om er tóch geld aan te besteden.
Dat mag jij vinden. Maar app bouwers zijn geen hippies meer. Moet je eens kijken wat de infrastructuur kost om dat spel in de lucht te houden. Ik heb gewoon 39,99 er op stuk geslagen. Voor een spel waar ik dagelijks vele maanden mee speel vind ik dat niet duur. Stukken goedkoper dan mijn playstation spelen waar ik voor online spelen nog extra moet betalen.

• CaptJackSparrow
  • Niet online
schaapiej schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 09:04:
[...]

Voor die 'gratis' muntjes heb ik me dan ook behoorlijk ingespannen. Maar ik zeg het niet alleen voor mezelf dus. Ik heb muntjes zat. Maar met dat gigantische bedrag dat ze ondertussen binnengeharkt hebben zou het ze sieren als ze juist die mensen die ze dat al betaald hebben er ook eens wat extra's voor terug zouden geven en die mensen niet alleen maar als melkkoetjes zouden behandelen. Vind ik geen prettig signaal afgeven.

• WahWah
CaptJackSparrow schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 09:11:
[...]

Voor die 'gratis' muntjes heb ik me dan ook behoorlijk ingespannen. Maar ik zeg het niet alleen voor mezelf dus. Ik heb muntjes zat. Maar met dat gigantische bedrag dat ze ondertussen binnengeharkt hebben zo het ze sieren als ze juist die mensen die ze dat al betaald hebben er ook eens wat extra's voor terug zouden geven en die mensen niet alleen maar als melkkoetjes zouden behandelen. Vind ik geen prettig signaal afgeven.
"OMG als ik had geweten dat je extra's kreeg als je betaald dan had ik ook wel wat muntjes gekocht!!!!" Nu krijgen die mensen die geld erin steken nog een groter voordeel tegenover degene die geen geld hebben om "voordeel" te kopen. Want ja zo zie ik het als een speler met niet zo'n dikke portomonnee (en niet zoveel tijd om elke dag minimaal in 10 gyms te zitten).

En ga zo maar door. Er is altijd wel een groep die iets te klagen heeft. Het houdt niet op (niet vanzelf)

Verwijderd

CaptJackSparrow schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 09:11:
[...]

Voor die 'gratis' muntjes heb ik me dan ook behoorlijk ingespannen. Maar ik zeg het niet alleen voor mezelf dus. Ik heb muntjes zat. Maar met dat gigantische bedrag dat ze ondertussen binnengeharkt hebben zo het ze sieren als ze juist die mensen die ze dat al betaald hebben er ook eens wat extra's voor terug zouden geven en die mensen niet alleen maar als melkkoetjes zouden behandelen. Vind ik geen prettig signaal afgeven.
Wellicht heb je niet goed opgelet maar die muntjes die jij gratis binnenharkt is een speel doel op zich. Wellicht wil jij graag een aai over de bol dat je zo fantastische speler bent maar muntjes verzamelen door gyms te battelen door met die pokemons die je maakt met stardust verzamelen dat is het spel namelijk. Dat je bepaalde zaken kan versnellen door muntjes te kopen is waar je klacht over gaat. Ik vind het eerlijk gezegd nog al zeurderig overkomen.

Verwijderd

CaptJackSparrow schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 00:22:
[...]

Ik vrees dat de kans erg klein is (zeg maar nihil) dat je ze kunt retourneren. Omdat het zo irritant makkelijk is om per ongeluk Lucky Eggs en Incenses te activeren en ook om spul te kopen zal dat ook erg vaak mis gaan en zal alleen door het áántal claims dat dit zou opleveren het voor Niantic een reden zijn om daar niet op in te gaan.

Coins kopen met echt geld via een Play Store of App Store transactie is wat anders en dat hebben mensen wel terug kunnen draaien maar aankopen met virtueel geld als je geld eenmaal in Pokécoins is omgezet is vrees ik te ver verwijderd van een échte financiële transactie om nog terug te kunnen draaien.

Veel plezier met je incenses dus. ;) Als je er 12,5 uur fietsend mee doorbrengt zul je er flink wat extra Pokies door moeten kunnen vangen. :P

Ik hoop dat iemand anders beter nieuws voor je heeft maar ik acht de kans daarop erg klein.

Aanvulling:

https://support.pokemongo...us/articles/221957868-PokéCoins-and-making-In-App-Purchases

Hier kun je contact met ze opnemen maar daarbij vragen ze om een Google of Apple ordernummer en die heb je alleen bij kopen van Pokécoins voor écht geld en niet bij in-app aankopen met Pokécoins.

https://support.pokemongo.../en-us/articles/222465267

Je kunt het natuurlijk altijd proberen maar ik zou bijzonder aangenaam verrast zijn als het iets zou opleveren.
Mijn verwachtingen waren erg klein maar vanmorgend rond 2 uur naar support een mail gestuurd. Voor 9 uur stonden mijn coins er mooi weer op.

Hun support is blijkbaar supper goed _/-\o_

Ik kon bij ''submit a request'' niet het juiste ''reason'' aanduiden dus maar gekozen dat ik perongeluk items verwijderd had. Bij order nummer None ingevuld. (allemaal verplichte velden)

Thx niantic/ pokemon go _/-\o_

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 09:21:
[...]

Mijn verwachtingen waren erg klein maar vanmorgend rond 2 uur naar support een mail gestuurd. Voor 9 uur stonden mijn coins er mooi weer op.

Ik kon bij ''submit a request'' niet het juiste ''reason'' aanduiden dus maar gekozen dat ik perongeluk items verwijderd had. Bij order nummer None ingevuld. (allemaal verplichte velden)

Als ze ook nog zo snel zouden reageren op spoofers :)

• IdieEasy
  • Laatst online: 22-11 11:33

IdieEasy

Death comes swiflty.. for me

Ik ben van mening dat PoGo het nog best netjes doet voor een f2p spel. Zelfs Clash royale (een andere favoriet van mij) is een stuk vervelender in hun verdien model, en wat ik heb gehoord van Ingress is het daar niet veel beter. Als F2P netjes gedaan wordt kan je alles krijgen met ingame tijd (muntjes) en is geld daar als je hetzelfde niveau wil bereiken zonder dezelfde inspanning.
"Fout" F2P is in mijn ogen bijv. World of Tanks. De Premium ammo doet ~% meer schade. Deze is niet ingame te krijgen. Hierbij is betalen dus simpelweg sterker dan gratis. Ongeacht de tijd die je erin steekt.

Welk spel doet het "netter" dan PoGo op dit moment? (op mobiel, met actieve playerbase)

• CaptJackSparrow
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 09:18:
[...]
Dat je bepaalde zaken kan versnellen door muntjes te kopen is waar je klacht over gaat.
Nee dat gaat mijn klacht niet. Mijn klacht gaat er over dat je voor het basisspel van een free-to-play spel al bijna gedwongen wordt om tóch geld uit te geven (als je niet in de gelegenheid bent om gymmuntjes te scoren) en dat is in strijd met het free-to-play principe. Sneller je Dex vullen en levelen kun je doen met Incubators en Lures en Incenses en Lucky Eggs. Dat je die moet kopen is dan het verdienmodel dat er natuurlijk moet zijn.

Het gaat ook om balans. Geven en nemen. Niet alleen maar een miljard! binnenhalen en dan vinden dat het niet genoeg is en dat je het free-to-play principe min of meer gaat compromitteren en dat je nóg meer geld uit die mensen moet persen.

Geef de mensen nou de basisbenodigdheden om het spel free-to-play te kunnen spelen. Met honderd extra beesten betekent dat dat je meer basis Storage space moet hebben. Geef dat de mensen dan ook.

• Pathogen
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21-11 12:11

Pathogen

Shoop Da Whoop

[...]

Wat fijn. Mijn vrouw heeft nooit wat teruggehoord van de incense die mijn dochter gekocht heeft...

• WahWah
Verwijderd schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 09:18:
[...]

Wellicht heb je niet goed opgelet maar die muntjes die jij gratis binnenharkt is een speel doel op zich. Wellicht wil jij graag een aai over de bol dat je zo fantastische speler bent maar muntjes verzamelen door gyms te battelen door met die pokemons die je maakt met stardust verzamelen is het spel namelijk. Dat je bepaalde zaken kan versnellen door muntjes te kopen is waar je klacht over gaat. Ik vind het eerlijk gezegd nog al zeurderig overkomen.
Ik vind eerlijk gezegd jouw avatar beter bij hem passen :+

Maar ok, ik heb dit topic ook vaak gebruikt om te klagen over de veranderingen die er waren. Dus beetje hypocriet hier. Met elke verandering zal een of meerdere groepen voordeel hebben tegenover de andere groepen. Als ik 1000/1000 had, dan stond ik waarschijnlijk aan de kant van @CaptJackSparrow, want ja ik heb geen voordeel meer nu. Nu ben ik niet zo'n held dat ik aan andere ga denken, want tja wie denkt er nou aan mij?

Laten we het gewoon zo zien. Ze proberen niet meer geld te verdienen, maar gyms weer actief te maken!!! Want ja ik zit nu al zo'n 2-3 maanden stabiel in een tal van gyms. Hier is geen beweging in te krijgen meer. Zelf ga ik ook geen vijanden maken door andere gyms over te nemen, want dalijk raak ik mijn gyms kwijt...Dus met een actie als deze geven ze nu mensen een motivatie om coins te "verdienen" (of te kopen, maar dat is je eigen keus).

• CaptJackSparrow
  • Niet online
[...]

Wauw. Dat is goed nieuws. Daar krijgen ze dan weer een complimentje voor van mij. Ik heb genoeg kritiek op andere zaken die ze doen en dat steek ik niet onder stoelen of banken maar als ze iets wel goed doen zal ik het net zo hard zeggen. d:)b

• WahWah
CaptJackSparrow schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 09:28:
[...]
Geef de mensen nou de basisbenodigdheden om het spel free-to-play te kunnen spelen. Met honderd extra beesten betekent dat dat je meer basis Storage space moet hebben. Geef dat de mensen dan ook.
Als je nou als basis neemt "pokedex vullen / gotta catch em all"? Want ja dan heb je geen pokemon space nodig...ze zijn toch geregistreerd in je dex.

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Rijk? Dikke portemonnee? Ik ziehet regelmatig terugkomen.
Kom op zeg...

We hebben schijnbaar de tijd om te spelen (ipv hamburgers te bakken of vakken te vullen)
We hebben een smartphone waarmee we kunnen spelen
We hebben een (ruim) data abonnement waarmee we kunnen spelen

Maar diegenen die €20,- tot €40,-euro uitgeven aan de upgrades zijn rijke stinkerds met een dikke Portemonnee? Zal zo eens aan James vragen of 'ie het met jullie eens is. Tenminste, als ie eindelijk eens klaar is met het wassen van de Bentley's. :+

Gen2 komt net tweeweken te vroeg. Nog 19km voor Togetic.

Watzou trouwens een goede gen2 battle/def Pokemon kunnen zijn?

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 20:38
Ja daar ben ik ook wel benieuwd naar.
Wat zullen goeie gym pokemons zijn

• Cartman!
  • Niet online
Ik ben level 26, heb nog nooit een upgrade gedaan en heb 118 pokemon in de dex. Het is echt prima speelbaar zonder geld erin te stoppen dus ik ben het zeker eens met IdieEasy dat ze het zeer netjes doen.

• WahWah
https://pokemongo.gamepress.gg/pokemon-gen-2
Hier een lijst met estimates. Maarja zoals ze zeggen, is maar een schatting, dus niks is zeker

Goede gym pokemon voor def = hoog CP
En dan zullen de goede aanvallers de counters zijn van die hoge CP pokkies.
Even afwachten wat voor attacks de pokkies krijgen voordat we hierop in kunnen gaan.

Als er meer info is, please share :)

• Autofan1985
Ik zit ook aan de 1000/1000, dus ook ik ben wel benieuwd of de max nu omhoog gaat bij de invoering van gen2.

• aljooge
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 22:32
Blissey is wel een mooie hoge voor de gym. Evolutie van chansey

Verwijderd

Ik hoop vooral dat er goede stroom pokies komen om die water pokemons goed te kunnen frituren die in alle gyms zitten!

• IdieEasy

IdieEasy

Verwijderd schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 09:50:
Ik hoop vooral dat er goede stroom pokies komen om die water pokemons goed te kunnen frituren die in alle gyms zitten!
Nooit water frituren... Duuuh, eerste ding wat je leert!

• Tinusvolkel
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 00:19
Even IV gecheckt van mijn sterkste onix ivm steelix, is ie gewoon 100% *O*

Echter zal die niet echt gym waardig worden omdat de max (verwachte) CP maar 2439 is :/

Strava | 8600 Wp zzo | 1600 Wp nnw

• schaapiej
WahWah schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 09:08:
[...]

Achja misschien moeten ze net als die andere gratis spellen gewoon reclame laten zien toch? Bij elke spawn/pokestop/gym (battle) eerst een commercial laten zien. Oja en dan graag die videos die je niet kan wegklikken, want daarmee verdien je het meest...
Liever niet! -O-

Heb er zelf totaal 30eu in zitten, de rest met gymmuntjes gedaan.
Mocht er nog eens wat leuks bij komen zal ik het ook niet erg vinden om nog eens wat geld uit te geven. Vanaf begin juli elke dag gespeeld dus wat dat betreft niet erg om er wat eurootjes in te steken!
Mijn klacht gaat er over dat je voor het basisspel van een free-to-play spel al bijna gedwongen wordt om tóch geld uit te geven (als je niet in de gelegenheid bent om gymmuntjes te scoren) en dat is in strijd met het free-to-play principe.
De basis van 350 (toch?) is in principe voldoende om heel Gen1 en Gen2 in je inventory te hebben.
Ergens ligt de grens voor F2P en daarna moet je betalen als je meer wil, is bij meer games zo...

<GoT>NightStalker

Verwijderd

IdieEasy schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 09:54:
[...]

Nooit water frituren... Duuuh, eerste ding wat je leert!
klopt maar goede pokie met solarbeam kan ik maar niet vinden!

• WahWah
Ik zou ook wel wat meer variatie willen zien in gyms inderdaad. Het gaat helaas alleen maar om hoge CP. Ze moeten echt een soort van CP cap hebben voor elke pokemon of gewoon van elke type wel een hoge CP pokemon hebben.

• IdieEasy

IdieEasy

Verwijderd schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 09:59:
[...]

klopt maar goede pokie met solarbeam kan ik maar niet vinden!
Zelfs geen exeggutor? En soms gebruik ik gewoon mijn vileplumes... Wat minder HP maar genoeg damage door die Solar beam.

En Jolteon gebruik ik ook graag hoor, zeker tegen gyarados :x

• CaptJackSparrow
  • Niet online
schaapiej schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 09:55:
[...]

De basis van 350 (toch?) is in principe voldoende om heel Gen1 en Gen2 in je inventory te hebben.
Ergens ligt de grens voor F2P en daarna moet je betalen als je meer wil, is bij meer games zo...
Het feit dat Niantic nu bij release van die extra beesten de storage space in de aanbieding doet geeft wel aan dat zij zelf blijkbaar ook donders goed snappen dat spelers die ruimte toch wel héél erg goed kunnen gebruiken.

Als je dan toch al een miljard dollar hebt verdiend geef die mensen dan eens wat terug zeg.

Een beetje balans. Het enige waar ik om vraag.

• Cartman!
  • Niet online
CaptJackSparrow schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 10:05:
[...]
Als je dan toch al een miljard dollar hebt verdiend geef die mensen dan eens wat terug zeg.

Een beetje balans. Het enige waar ik om vraag.
Dat ze 50% korting geven is toch een erg mooie tegemoetkoming?

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22:50
Je kan best het spel spelen met de minimale hoeveelheid basis storage. Zelf wil ik ook graag van iedere Pokémon één beestje bewaren. Maar is dat per se nodig of een speldoel opzich? Hooguit een speldoel dat je zelf hebt verzonnen.

In principe heb je misschien 20 plekken nodig voor hoge CP en door de nieuwe generatie 100 plekken voor beesten die je hebt, maar nog moet evolven. Dat past in de standaard Pokéstorage (van 150 toch)?

Dat je vervolgens allemaal beesten weg moet doen als je ze in je dex hebt en nooit kan sparen voor een lucky egg sessie (wat sowieso al niet kon met de standaard pokéstorage) - dat is jammer, maar dat is de keerzijde van geen geld uit willen geven.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21-11 11:21
readytoflow schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 09:35:
Rijk? Dikke portemonnee? Ik ziehet regelmatig terugkomen.
Kom op zeg...

We hebben schijnbaar de tijd om te spelen (ipv hamburgers te bakken of vakken te vullen)
We hebben een smartphone waarmee we kunnen spelen
We hebben een (ruim) data abonnement waarmee we kunnen spelen

Maar diegenen die €20,- tot €40,-euro uitgeven aan de upgrades zijn rijke stinkerds met een dikke Portemonnee? Zal zo eens aan James vragen of 'ie het met jullie eens is. Tenminste, als ie eindelijk eens klaar is met het wassen van de Bentley's. :+

Gen2 komt net tweeweken te vroeg. Nog 19km voor Togetic.

Watzou trouwens een goede gen2 battle/def Pokemon kunnen zijn?
Tyranitar, ongetwijfeld, vooral omdat dat de pseudo gen2 legendary is :P

Of wellicht iets anders raars zoals shuckle :P

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22-11 00:29

Zerora

Ik Henk 'm!

Magikarp krijgt zijn eigen mobile game genaamd Splash! Magikarp!

http://www.apppokemon.com/koiking/

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

Verwijderd

CaptJackSparrow schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 09:04:
[...]

Ik ben bijna level 30, heb op 4 na alle Pokémon en wanneer ik al mn Pidgeys weg zou gooien heb ik nog 111 plekken vrij voor nieuwe Pokémon. In totaal (speel sinds juli vorig jaar) heb ik €1,98 betaald tijdens het kerst event.

Noodzaak om er geld aan te moeten besteden lijkt me dus niet echt sprake van te zijn.

• P.K.
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20:39
Dongel schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 08:35:
Worden de legendairies ook nog een keer vrijgegeven?
Zou gaaf zijn om de collectie compleet te maken met Mewto, Moltress, Zapdos en Articuno.
Al zou het een event zijn zoals de reclame die met Mewto die ze een tijdje terug hebben laten zien.
Met ze allen battlen tegen Mewto om hem dan vervolgens te vangen.
Als we Hanke mogen geloven worden dat worldwide events, dus reken er maar niet op dat we met z'n allen op timesquare ballen gaan gooien. :P
Wel zo eerlijk en je voorkomt massahysterie.
Laryx schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 08:31:
[...]

Er zijn er 100 geloof ik. Vergeet niet dat we er al een paar hebben (de babies).
En er zullen ook wel legenadries inzitten.
Kortom de meeste hebben we na de uodate wel.
Er zijn er idd 100 totaal.
Het is even afwachten, bij de release vorig jaar was Niantic ook niet heel duidelijk wat er nou wel en niet te vangen was...
Het zal de komende week wel boven water komen via The Silphroad.

Sowieso niet:
- Celebi
- 2 legendary birds (Lugia, Ho-oh)
- 3 legendary beasts (Entei, Raikou en Suicune)

Dan kom je op 86 nieuwe Pokémon te vangen.
Waarvan ongetwijfeld weer 4 of 5 regionals.
Dan klopt "over 80" aardig. :P
Akaendra schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 10:36:
[...]

Tyranitar, ongetwijfeld, vooral omdat dat de pseudo gen2 legendary is :P

Of wellicht iets anders raars zoals shuckle :P
Tyranitar wordt echt een beest, dikke kans dat dat straks (qua CP) de sterkst beschikbare Pokémon is.

Hoop alleen dat die 'familie' een beetje te vinden is in Nederland. Het stroomt hier niet bepaald over van Rock Pokémon.

[ Voor 15% gewijzigd door P.K. op 16-02-2017 11:38 ]

• ramones73
  • Laatst online: 16-11 14:21
Verwijderd schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 10:56:
[...]

Ik ben bijna level 30, heb op 4 na alle Pokémon en wanneer ik al mn Pidgeys weg zou gooien heb ik nog 111 plekken vrij voor nieuwe Pokémon. In totaal (speel sinds juli vorig jaar) heb ik €1,98 betaald tijdens het kerst event.

Noodzaak om er geld aan te moeten besteden lijkt me dus niet echt sprake van te zijn.
Sterker , lvl 32 , Gen1 dex vol (baby's enkel Togepi nog , wil maar niet uit een ei komen), 1000 Items bag en 650 storage en geen cent uitgegeven aan het spel ;)
(en nog een 4000 coins op stock :) )

• GroeneThee
[...]

level 31, Gen1 compleet, 1000 items, 800 plekjes voor pokies, 170 muntjes en geen stardust :9
En geen cent uitgegeven!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-11 11:59

NMe

Quia Ego Sic Dico.

[...]

Dat is 100% afhankelijk van waar je woont. Niet alleen vanwege pokéstop- en spawndichtheid maar ook vanwege hoe actief de andere spelers in jouw buurt zijn. Bij mij in de buurt is een stelletje Valor-spelers zo actief dat ik als Instinct-speler telkens in mijn eentje level 10 gyms onderuit zou moeten schoppen en tegen de tijd dat ik bij de derde gym aankom hebben ze de eerste twee al terug geclaimd.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• Azaruc
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 15-11 20:50
Iemand die naar Amstelveen gaat zaterdag? >:)

Trainers,

Finding Pokémon this winter in Europe just got a little easier! Starting February 18, we’re adding new PokéStops and Gyms across 58 shopping and destination centers in 10 European countries with our first European partner, Unibail-Rodamco.

Between 10 – 15 new PokéStops and Gyms will be added to public spaces, social hubs, and public art at each of the destination centers. Trainers will not only be able to keep warm in the cold winter months while playing Pokémon GO, but also add a fun, social, and dynamic addition to their shopping experience.

We recognize and appreciate their leadership in developing unique and innovative social hubs that promote a friendly atmosphere and a sense of community. Because of this, Unibail-Rodamco, Europe’s largest listed commercial property company, is a particularly fitting partnership for Pokémon GO.

To celebrate this partnership, on February 18th Unibail-Rodamco will be hosting Pokémon GO events at 20 locations throughout Europe. These events will have include a contest to find Pokémon around each location, lures which will be active the whole day at each location and other events. You won’t want to miss this! The following is a list of the 20 locations that will be participating:

Vienna, Austria—Donau Zentrum
Prague, Czech Republic—Centrum Černý Most
Copenhagen, Denmark—Fisketorvet
Paris, France—Les 4 Temps I Forum des Halles I Velizy 2 I Aeroville
Lyon, France—La Part-Dieu
Nice, France—Polygone Riviera
Lille, France—Euralille
Berlin, Germany—Gropius Passagen
Munich, Germany—Pasing Arcaden
Oberhausen, Germany—CentrO
Leipzig, Germany—Höfe am Brühl
Warsaw, Poland—Arkadia
Barcelona, Spain—La Maquinista
Madrid, Spain—Parquesur
Valencia, Spain—Bonaire
Stockholm, Sweden—Mall of Scandinavia
Amsterdam, The Netherlands—Stadshart Amstelveen
Get up, go out, and experience the fun of Pokémon GO together!

http://pokemongolive.com/en/post/unibail

[ Voor 91% gewijzigd door Azaruc op 16-02-2017 12:50 ]

D3 Profile

• servies
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 19:13

servies

Veni Vidi Servici

Ja, natuurlijk nog meer pokestops/gyms op de plekken waar het er al van barst... Hoeft iedereen daar helemaal de luie stoel niet meer uit...

• sarlo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-11 11:50
Ik lees nu dus over de 50% discount op de storage upgrade, maar ik zie nog steeds dat deze 200 coins kost? Mis ik hier iets?

• Sunfalls
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 05-10 12:16
Waarschijnlijk pas als gen 2 ook komt

• Azaruc
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 15-11 20:50
servies schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 12:58:
Ja, natuurlijk nog meer pokestops/gyms op de plekken waar het er al van barst... Hoeft iedereen daar helemaal de luie stoel niet meer uit...
Het is een winkelcentrum en een gesponsorde actie van Niantic, lijkt mij alleen maar een interessante ontwikkeling.

Gebeurt er eens wat en dan alsnog overal alleen het negatieve achter zoeken zeg. :F

D3 Profile

Verwijderd

NMe schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 12:07:
[...]

Dat is 100% afhankelijk van waar je woont. Niet alleen vanwege pokéstop- en spawndichtheid maar ook vanwege hoe actief de andere spelers in jouw buurt zijn. Bij mij in de buurt is een stelletje Valor-spelers zo actief dat ik als Instinct-speler telkens in mijn eentje level 10 gyms onderuit zou moeten schoppen en tegen de tijd dat ik bij de derde gym aankom hebben ze de eerste twee al terug geclaimd.
Almere toevallig? ;)

Verwijderd

sarlo schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 13:09:
Ik lees nu dus over de 50% discount op de storage upgrade, maar ik zie nog steeds dat deze 200 coins kost? Mis ik hier iets?
To help you prepare for upcoming adventures, Pokémon Storage upgrades require 50% fewer PokéCoins starting the afternoon of Feb. 16–28 PST!
Waarschijnlijk voor ons in de loop van de avond dus.

• P.K.
Eerste plaatjes van evolutie met een item:
https://twitter.com/SerebiiNet/status/832157605095174146

Nogsteeds candy's nodig

• Haan
  • Laatst online: 15:31

Haan

dotnetter

Mooie ontwikkelingen die er aan zitten te komen!

Minder mooi is dat voor de derde keer op rij m'n Magikarp in een Gyarados met bite/twister evoluuert :(

Kater? Eerst water, de rest komt later

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Eindhoven. :P Maar dit lijkt me niet heel zeldzaam, overal waar een aantal mensen samen fanatiek speelt delft de rest van de spelers het onderspit.

• Autofan1985
Haan schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 13:48:
Mooie ontwikkelingen die er aan zitten te komen!

Minder mooi is dat voor de derde keer op rij m'n Magikarp in een Gyarados met bite/twister evoluuert :(
Twister is anders de beste move voor een gym defending Gyarados als je het mij vraagt. Zwaar irritant om tegen te battlen!

• WahWah
Autofan1985 schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 13:52:
[...]

Twister is anders de beste move voor een gym defending Gyarados als je het mij vraagt. Zwaar irritant om tegen te battlen!
Mee eens. En Gyarados gebruik je toch niet om mee te battlen en alleen maar om hoog in een gym te gooien. Hydro Pump en Dragon Pulse zijn zo makkelijk te dodgen. Mijn Jolteon van 2k kan makkelijk 2 Gyarados van 3k neerhalen, zolang ze maar geen Twister hebben...

• P.K.
WahWah schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 14:01:
[...]

Mee eens. En Gyarados gebruik je toch niet om mee te battlen en alleen maar om hoog in een gym te gooien. Hydro Pump en Dragon Pulse zijn zo makkelijk te dodgen. Mijn Jolteon van 2k kan makkelijk 2 Gyarados van 3k neerhalen, zolang ze maar geen Twister hebben...
Ik heb nog 3 Gyaradossen uit de eerste maand na release, met Dragon Breath.
Daar kan je echt wel mee battlen hoor. ;)

• WahWah
P.K. schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 14:07:
[...]

Ik heb nog 3 Gyaradossen uit de eerste maand na release, met Dragon Breath.
Daar kan je echt wel mee battlen hoor. ;)
Mijn eerste Gyarados had ik pas na 2-3 maanden ofzo...100% magikarp uit een ei, kreeg Bite/Twister. Baalde toendertijd, maar met de update is hij lekker gemaxed en zit hij nu al weken stabiel ergens in een gym :)

Tegen wat gebruik je die Gyarados met Dragon Breath dan eigenlijk?

• P.K.
WahWah schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 14:13:
[...]

Mijn eerste Gyarados had ik pas na 2-3 maanden ofzo...100% magikarp uit een ei, kreeg Bite/Twister. Baalde toendertijd, maar met de update is hij lekker gemaxed en zit hij nu al weken stabiel ergens in een gym :)

Tegen wat gebruik je die Gyarados met Dragon Breath dan eigenlijk?
Had het geluk dat ze in die eerste maand hier relatief vaak spawnden (binnenstad met grachten).
Een van die Gyarados' verscheen op een zomerse zondagmiddag. Toen stormde er meer dan 100 man op af, die kwamen overal, al dan niet rennend, vandaan. De hele straat geblokkeerd. Mooie tijden waren dat. :+

Over het algemeen zijn ze vrij sterk, zolang het maar geen Elektrisch of Rock type is.
Met Dragon Breath kan je ook flink wat schade toen tegen Dragonites. Al gebruik ik daar nu eerder een Lapras voor.

Verwijderd

Wat betreft de muntjes;
Ik heb in het begin gekozen voor team geel, wat een stomme keuze is geweest. In mijn omgeving is de strijd rood - blauw, waar blauw toch altijd de sterkste blijkt. Als ik ooit de moeite neem om het op te nemen tegen een (toch altijd wel minimaal een level 7) gym, en een pokie erin zet incasseer ik snel mn 10 muntjes omdat het toch niet langer dan een kwartier duurt voordat ie er weer uitgekickt is. Al die moeite voor 10 coins per dag zie ik niet zo zitten.

Dus ja, omdat ik het erg leuk vind om te spelen tijdens het wandelen koop ik zo nu en dan incubators om meer dan 1 ei per keer uit te broeden. En zo heb ik ook mn storage wat uit kunnen breiden. Maar voel me bijna een valsspeler als ik alle berichten zo lees ;(

Vind het dan ook erg jammer dat je niet net zoals bij je nickname, je één keer van team zou mogen wisselen.

• freggell
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06-08-2024
Verwijderd schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 14:57:
Wat betreft de muntjes;
Ik heb in het begin gekozen voor team geel, wat een stomme keuze is geweest. In mijn omgeving is de strijd rood - blauw, waar blauw toch altijd de sterkste blijkt. Als ik ooit de moeite neem om het op te nemen tegen een (toch altijd wel minimaal een level 7) gym, en een pokie erin zet incasseer ik snel mn 10 muntjes omdat het toch niet langer dan een kwartier duurt voordat ie er weer uitgekickt is. Al die moeite voor 10 coins per dag zie ik niet zo zitten.

Dus ja, omdat ik het erg leuk vind om te spelen tijdens het wandelen koop ik zo nu en dan incubators om meer dan 1 ei per keer uit te broeden. En zo heb ik ook mn storage wat uit kunnen breiden. Maar voel me bijna een valsspeler als ik alle berichten zo lees ;(

Vind het dan ook erg jammer dat je niet net zoals bij je nickname, je één keer van team zou mogen wisselen.
Je kan opnieuw beginnen en dan het heersende team joinen.

Ik denk dat de reden om de team wissel NIET mogelijk te maken is gerelateerd aan het feit dat er dan 1 Team zou over blijven in veel regio's. Met uitzondering van die paar gekken die het leuker vinden om te slopen e.d.

• schaapiej
Voor de mensen die zaterdag wat vrije tijd over hebben;
Niantic houdt zaterdag Pokémon Go-evenement in Amstelveen

<GoT>NightStalker

• Zerora

Zerora

Ik Henk 'm!

Ik ben benieuwd of ze ook alle Unown vormen in het spel stoppen. Zou wel tof zijn, want dan heb je ineens nog meer pokemon om naar te zoeken.

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• Autofan1985
Zat het net te lezen ja, maar beetje jammer dan weer dat het in 020 moet. :P Verder heb ik zaterdag al ALV met de autoclub, dus zou dan sowieso niet kunnen. Ben wel benieuwd wat voor event dat nu wordt...

• Sunfalls
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 05-10 12:16
Zerora schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 15:16:
Ik ben benieuwd of ze ook alle Unown vormen in het spel stoppen. Zou wel tof zijn, want dan heb je ineens nog meer pokemon om naar te zoeken.
Denk dat dit weer een soort van ditto wordt

• A-Jay
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-10 17:15
Nu level 31, moet nog steeds Aerodactyl, Snorlax en Togepi.

Zit qua pokemon storage op 900, qua items op 550.

Wel leuk dat ze 50% korting geven op de poke storage, dan is ie morgen 1000 ;)

En nog nooit een muntje gekocht....

Waarschijnlijk ook genoeg snoepjes voor de gen1 naar gen2 evoluties

[ Voor 13% gewijzigd door A-Jay op 16-02-2017 15:19 ]

• Zerora

Zerora

Ik Henk 'm!

Sunfalls schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 15:18:
[...]

Denk dat dit weer een soort van ditto wordt
Unown shapes zijn afhankelijk van IV stats. Die IV weten we dat die in het spel zitten. Dus hopelijk wisselen ze dus ook van shape met elke andere IV stat.

• WahWah
Hoe meer we er over praten, hoe minder ik kan wachten totdat ze komen oOo

Ik ben zelf level 34, mis alleen nog Areodactyl (en de regions ofc)
550 pokkie bag / 700 item bag

Ik speel het spel geheel gratis ;)
Kheb nog 800 mutjes op dit moment, en morgen 900. Dus die gaan meteen op aan pokkie bag upgrades en dan ben ik daar meteen klaar mee (tenzij ze dit maximum ineens uitbreiden met de komst van gen2)

• Richh
Zal het zaterdag in Amstelveen blijven bij non-stop lures? Of zal men ook meer kans krijgen op wilde Snorlax/Lapras en wellicht zelfs beesten zoals Blissey, Donphan en Tyranitar? Jammer dat ze niet meer duidelijk maken over de contest en wat het oplevert. Ik ga zaterdagochtend zeker eventjes kijken hier; hoop dat wat Tweakers laten weten hoe het er aan toe gaat daar.

Ik woon dik 2 uur verderop en kan zaterdag eigenlijk niet... maar als het nou écht de moeite waard is...
Aan de andere kant werk in in Almere dus dat is zeker een pluspunt :)

Oh en for the record: level 31, alles behalve Omastar, Smoochum en Togetic (en legends/regionals).
450 Pokéstorage, 600 itemstorage en in totaal zo'n €40 aan uitgegeven denk ik, stabiel in ~3 gyms. Sinds eind vorig jaar gebruik gemaakt van de wat rustigere playerbase en nu in 8-12 gyms.

[ Voor 41% gewijzigd door Richh op 16-02-2017 15:36 ]

• Haan
  • Laatst online: 15:31

Haan

dotnetter

Nu het candy event over is, weer even tijd om een tussenstand op te maken: event heeft er toch wel goed ingehakt sinds de vorige tussenstand:
- venusaur: (huidige buddy): 22km done
- Clefable: 10km done
- dugtrio: 96 75km
- Alakazam: 51 21km
- Machamp: 175 167 km ;(
- Dodrio: 60 km done, kwam een doduo uit een ei met 26 candy :*)
- Rhydon: 6 km done
- Omastar: 5 km done

Ik was alleen nog even 32 dratini candy vergeten, hoppa +160km :X dus de afgelopen week met dratini rondgelopen ->
- Dragonite: 80km

En dan nog twee babies (Elekid en Magby), die zullen vanzelf nog wel eens komen. Met Togetic superveel geluk gehad, kwam een Togepi uit een ei deze week en ik had er al eerder een, waardoor ik in 1 klap op 52 candy zat!

Dus het totaal aantal te lopen kilometers is ondanks de extra 32 dratini candy toch een stuk lager geworden.
Met een gemiddelde van 4,2km per dag, zou dat nog ongeveer 82 dagen duren, waarbij ieder ei of gevangen pokemon uit de lijst het aantal dagen natuurlijk extra naar beneden gaat brengen :)

Alleen gaan die extra gen2 pokemon natuurlijk weer roet in het eten gooien :P

Kater? Eerst water, de rest komt later

Verwijderd

NMe schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 13:49:
[...]

Eindhoven. :P Maar dit lijkt me niet heel zeldzaam, overal waar een aantal mensen samen fanatiek speelt delft de rest van de spelers het onderspit.
Toevallig ben ik nu in eindhoven en het is erg rood in de buurt van de dommel. Mooi uitzicht zo in pokemon :)

• Richh
Verwijderd schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 16:18:
[...]

Toevallig ben ik nu in eindhoven en het is erg rood in de buurt van de dommel. Mooi Verschrikkelijk uitzicht zo in pokemon :(
FTFY.

• Gitarist
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

Gitarist

Jan

Is wellicht al ergens genoemd, maar een lure lijkt nog steeds langer te duren dan "normaal". Althans, de stop waar ik vanaf hier bij kan heeft al sinds na de lunch een lure aanstaan. Dus dat is nu bijna zes uur.

Overigens kan het zo zijn dat die persoon die de lure heeft aangezet al ettelijke keren is langsgereden om de lure opnieuw aan te zetten, maar dat lijkt me niet

• Hanky74
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22-11 07:32
Ga zaterdag ook kijken in Amstelveen en ben benieuwd. Mooie is dat dan bijna zeker Gen2 live gaat en de gesponsorde lures er continue aanstaan. Soort van Kijkduin 2.0 maar dan beter :)

• schaapiej
Gitarist schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 16:48:
Is wellicht al ergens genoemd, maar een lure lijkt nog steeds langer te duren dan "normaal". Althans, de stop waar ik vanaf hier bij kan heeft al sinds na de lunch een lure aanstaan. Dus dat is nu bijna zes uur.

Overigens kan het zo zijn dat die persoon die de lure heeft aangezet al ettelijke keren is langsgereden om de lure opnieuw aan te zetten, maar dat lijkt me niet
Thank you for spreading the love during our Valentine's celebration, Trainers! As our gift to you, Lure Modules will continue to last for 6 hours until 4:00 P.M. PST on February 18!
Bron

[ Voor 9% gewijzigd door schaapiej op 16-02-2017 17:09 ]

<GoT>NightStalker

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Verwijderd schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 16:18:
[...]

Toevallig ben ik nu in eindhoven en het is erg rood in de buurt van de dommel. Mooi uitzicht zo in pokemon :)
Niet alleen in de buurt van de Dommel. Eindhoven is vrijwel helemaal rood.

• Erulezz
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22-11 10:25
Op iOS krijg ik nu de update binnen! :)

In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams

• schaapiej
Erulezz schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 17:36:
Op iOS krijg ik nu de update binnen! :)
Hier ook de update binnen, android.

Zie dat de Pokémon er wat anders uit zien, wist niet dat ze dat ook gingen aanpassen. Je lijst met Pokémon bedoel ik, niet de Pokémon of een geselecteerde Pokémon. Of word ik gek en is er niks aangepast? :X

[ Voor 17% gewijzigd door schaapiej op 16-02-2017 18:19 ]

<GoT>NightStalker

• Hanky74
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22-11 07:32
Event in Amstelveen as zaterdag; https://www.facebook.com/events/384130511951736/

• P.K.
Dat is dus niet echt de moeite waard. :P
Alleen Lures

Verwijderd

schaapiej schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 18:16:
[...]

Zie dat de Pokémon er wat anders uit zien, wist niet dat ze dat ook gingen aanpassen. Je lijst met Pokémon bedoel ik, niet de Pokémon of een geselecteerde Pokémon. Of word ik gek en is er niks aangepast? :X
zo te zien is er bij sommige pokemon het plaatje aangepsat ja

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

schaapiej schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 18:16:
[...]

Ik weet niet wat ze met die pokémonlijst hebben gedaan, maar die laad hier nóg trager dan het al deed... Of ze er anders uitzien heb ik nog niet op gelet.

[ Voor 4% gewijzigd door Raven op 16-02-2017 18:51 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• aljooge
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 22:32
Jammer moet werken. Anders was ik zeker uit het hoge noorden gekomen. -O-

• GroeneThee
Raven schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 18:51:
[...]

Ik weet niet wat ze met die pokémonlijst hebben gedaan, maar die laad hier nóg trager dan het al deed... Of ze er anders uitzien heb ik nog niet op gelet.
Ja hier ook erg langzaam inladen van d plaatjes. Hopelijk is het eenmalig. Betekent dat vanaf nu ook Gen2 (en Berries etc.te vangen is? Of is dat pas vanaf zaterdag?

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

GroeneThee schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 20:02:
[...]

Ja hier ook erg langzaam inladen van d plaatjes. Hopelijk is het eenmalig. Betekent dat vanaf nu ook Gen2 (en Berries etc.te vangen is? Of is dat pas vanaf zaterdag?
Ik denk dat het nog even gaat duren, ik kan bij bijv onix geen knopje evolve vinden nog ;)

Last.fm | Code Talks

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Zal wel zaterdag zijn? Dan zouden die events nog van toegevoegde kunnen zijn...
Pagina: 1 ... 61 ... 100 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is niet de bedoeling dat hacks, cheats, GPS-spoofs of dataminers besproken worden op dit forum. Ook is het bespreken van 3rd party apps en sites niet toegestaan die gegevens gebruiken/zichtbaar maken die normaal gesproken niet zichtbaar zijn. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers. Discussie over het gebruik van IV calculators is wel toegestaan.

Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.

Online IV calculator
Evolve calculator
Pokémon movesets
Server status