After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Gaat hier na opnieuw opstarten weer een stukje sneller. Al houdt het niet over inderdaad.Raven schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 20:09:
[...]
Eenmalig? Dit gaat al meerdere updates zo traag
Kater? Eerst water, de rest komt later
Dat kon toch al? Nidoran/Nidorina, daar stonden er al symbolen voor bij.
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Nu staat het per pokemon erin, en niet in de naam zoals bij die twee.Raven schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 20:16:
[...]
Dat kon toch al? Nidoran/Nidorina, daar stonden er al symbolen voor bij.
http://newsroom.sprint.co...e-pokmon-in-pokmon-go.htm
[ Voor 12% gewijzigd door P.K. op 16-02-2017 20:34 ]
En Gio!P.K. schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 18:39:
[...]
Dat is dus niet echt de moeite waard.![]()
Alleen Lures
Intel Core i5-6400 | Gigabyte GA-B150M-D3H | Gigabyte GV-R939G1 GAMING-8GD | Codegen 4U-500 | Scythe Mugen 2 Rev. B | Crucial Ballistix Sport BLS2C4G4D240FSA | Cooler Master GM G550M | Crucial M500 2,5" 240GB
Net 8 stuks.Verwijderd schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 00:11:
Heeft iemand al een Eevee uitgeprobeerd ?
Allemaal de normale evoluties
Ja, helaas een FlareonVerwijderd schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 00:11:
Murkrow en Hoothoot gevangen
Met de evoluties is het denk ik handig om nog even te wachten, begrijp ik?
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Ja, Jolteon hierVerwijderd schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 00:11:
Mijn buddy (Abra) is opeens van 3 km voor 1 candy naar 1 km gegaan. Is dat bij meer Pokemon aangepast?
Edit: Inmiddels weer gewoon 3 km voor 1 candy.
[ Voor 7% gewijzigd door md89 op 17-02-2017 01:57 ]
Mijn Omanyte moet nog steeds 5km. 90km to go dusmd89 schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 00:21:
Mijn buddy (Abra) is opeens van 3 km voor 1 candy naar 1 km gegaan. Is dat bij meer Pokemon aangepast?
Sparen voor een Furret en een LedianCaptJackSparrow schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 00:20:
Oude versie werkt prompt niet meer. Wat kan ik met een Sentret en een Ledyba?
Ja, en tijdens een catch crashed de app weer half, waarna ik opnieuw moest inloggen wat heul lang duurde. Server overload all over againRadjesh schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 00:27:
Hebben jullie ook telkens dat laad icoontje linksboven?
We kunnen weer op Niantic bitchen!
[ Voor 25% gewijzigd door Richh op 17-02-2017 00:29 ]
Niet
Verwijderd
https://twitter.com/TheSilphRoad/status/832369819454468097
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2017 00:29 ]
Zal grafische data van nieuwe beesten aan het ophalen zijn van de servers?Radjesh schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 00:27:
Ja volgens mij zijn ze nog bezig met alle server updates door te voeren. Zodat alle pokemon ook in de wereld verschijnen ook laden bij mij de outfits nog niet helemaal maar dat zou in de ochtend vast goed lopen.Radjesh schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 00:27:
/me vindt gen 2 maar confusing
You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.
Ik zit nu ingelogd met twee toestellen. Moet ook morgen maar even LE sessie doen want ik zit mudjevol.Barfman schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 00:33:
Op 2 apparaten tegelijk inloggen kan niet meer, wilde ruimte maken in mijn bag, had toch 70 pidgey klaar staan maar kan maar met 1 apparaat inloggen.
Ik heb net wel 20 seconden tegen een lichtgevende bal op mijn map gekeken, die dus nog moest veranderen in een Sentret. Maar het lijkt me toch dat al die data in de app update moet zitten?CaptJackSparrow schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 00:30:
[...]
Zal grafische data van nieuwe beesten aan het ophalen zijn van de servers?
Wel een Sentret en Misdreavus (ken ik niet) gevangen
Onix heeft een item nodig voor Steelix.
Scyther heeft een item nodig voor Scizors.
Porygon heeft een item nodig voor Porygon2.
Hitmonlee en Hitmoncham hebben nu dezelfde Tyrogue candy
De enige die ik wel kon evolven is...

Chansey kan naar Blissey, maar ik heb niet genoeg candy...
Ik hoop ZO dat dat beest niet net zo kut is om neer te halen als een Chansey. Want een gym vol met die beesten is echt 3x ruk
Verwijderd
Zeer tof met mn plus ; one shot one kill + 50sixtiek schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 00:58:
Zojuist ook een Ledyba gevangen, met één bal. Daar krijg je nu blijkbaar 50 stardust "First Throw" voor. Dankudankudanku.
Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X
Edit: sentret kan veranderen in ditto.
[ Voor 17% gewijzigd door Sunfalls op 17-02-2017 02:15 ]
Hier een Hoothoot naar DittoSunfalls schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 01:56:
Murkrow gaat gelijk op je schouder zitten als je hem als buddy kiest. Jeej vind dat beest echt leuk.
Edit: sentret kan veranderen in ditto.
Was 1ste nieuwe item wat ik kreeg bij pokestop...CAP-Team schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 01:44:
En hoe kom je aan zo'n dragonscale?
Dochter kwam net helemaal door het dolle heen dat er allemaal onbekende pokemon in de buurt zitten. Ik denk dat ontbijt en aankleden erg snel gaan
Valt mij ook op dat Jolteon erg traag is geworden.. blijkbaar op de achtergrond ook het een en ander gedaan met de bestaande moves?
Bij die 2 was het niet alleen de naamFab1Man schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 20:19:
[...]
Nu staat het per pokemon erin, en niet in de naam zoals bij die twee.
edit: In het afgelopen kwartier 3 nieuwe pokémon gevangen
[ Voor 11% gewijzigd door Raven op 17-02-2017 07:05 ]
Oscar Wilde
TAMAO FOR UMBREON
SAKURA FOR ESPEON
Later stage evos now give more candies (Stage 1: 3, Stage 2: 5, Stage 3: 10)
New evos:
Golbat -> Crobat
Chansey -> Blissey
Scyther(needs Metal Coat) -> Scizor
Onix(needs Metal Coat) -> Steelix
Poliwhirl(needs King's Rock) -> Politoed
Seadra(needs Dragon Scale) -> Kingdra
Slowpoke(needs King's Rock) -> Slowking
Gloom(needs Sun Stone) -> Bellossom
Alle gen2: https://thesilphroad.com/catalog?johto
[ Voor 9% gewijzigd door Sjurm op 17-02-2017 07:21 ]
Zo maar eens wat ik kan evolueren zonder items.
Is er al ergens een overzicht van alle nieuwe Pokemons en evolutions en wat je nodig hebt?
Blissey en Crobat ook al in de pocket
[ Voor 44% gewijzigd door C_V_S op 17-02-2017 07:26 ]
Merkte ik vanochtend ookschaapiej schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 07:01:
Hier bij m'n 4e stop een Metal Coat.
Valt mij ook op dat Jolteon erg traag is geworden.. blijkbaar op de achtergrond ook het een en ander gedaan met de bestaande moves?
Gaat er hier iets mis of zijn die items niets te zien in je item index?!
Wat voor rondje heb jij met 150(!?) pokestops?sarlo schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 07:58:
Vanmorgen al vroeg wakker (zie 6 uur) en aangezien ik geen items meer had, maar een rondje gedaan. Ruim 150 pokestops gehad en niet één evolve item :x
Gaat er hier iets mis of zijn die items niets te zien in je item index?!
Hoop op meer geluk vanmiddag.
Heb tot nu toe het idee dat van een zevental enorm veel spawnen (Hoothoot, Ledyba, Mukrow, Natu, Spinarak, Sentret en Swinub).
Ook m'n eerste Cyndaquil gevangen net
Ik woon in Tilburg centrum en daar kun je met de fiets een rondje van ruim 30 stops pakken en tegen de tijd dat je klaar bent, begin je opnieuwAzaruc schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 08:07:
[...]
Wat voor rondje heb jij met 150(!?) pokestops?
Dit is zeg maar op een minuut van mijn huis:
[ Voor 13% gewijzigd door sarlo op 17-02-2017 08:13 ]
Haha en dan ben ik al blij met 8 stops in het hele dorpsarlo schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 08:09:
[...]
Ik woon in Tilburg centrum en daar kun je met de fiets een rondje van ruim 30 stops pakken en tegen de tijd dat je klaar bent, begin je opnieuw
Dit is zeg maar rondom mijn huis:
[afbeelding]
Verwijderd
Nieuwe Pokémon zijn bij mij (lvl 29) helemaal niet zo sterk. Af en toe eentje van boven de 400, maar gemiddeld zit alles onder de 200.
Dat vroeg ik me nu ook af? Want mss zijn ze nog niet beschikbaar.WahWah schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 08:38:
6 eevee evolves gedaan gisteren. 1x Vaporeon 1x Jolteon 4x Flareon...iemand al de nieuwe eevolutions gekregen zonder de name trick?
Ze zijn zeker beschikbaar, collega naast mij heeft ze net met de nametrick gekregen.RobbertDs1 schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 08:39:
Dat vroeg ik me nu ook af? Want mss zijn ze nog niet beschikbaar.
Zou raar zijn als ze niet via de normale weg te krijgen zijn. Alhoewel... het is en blijft Niantic!
Op The Silphroad staat dat het nog niet kan zonder nametrick momenteel.schaapiej schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 08:40:
[...]
Ze zijn zeker beschikbaar, collega naast mij heeft ze net met de nametrick gekregen.
Zou raar zijn als ze niet via de normale weg te krijgen zijn. Alhoewel... het is en blijft Niantic!![]()
Het is nog niemand gelukt iig.
Wellicht een bug.
thanks, dan ga ik niet nog meer candy verspillen eraanP.K. schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 08:41:
[...]
Op The Silphroad staat dat het nog niet kan zonder nametrick momenteel.
Het is nog niemand gelukt iig.
Wellicht een bug.
150 eevee candies
[ Voor 5% gewijzigd door JOK op 17-02-2017 08:44 ]
Iemand die de nieuwe name trick kent? Of een linkje heeft?WahWah schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 08:43:
[...]
thanks, dan ga ik niet nog meer candy verspillen eraan
150 eevee candies
[edit] 10 dan
Sjurm schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 07:15:
Zag op Reddit voorbij komen dat gen 2 uit is gekomen, dus tijd om PoGo maar weer eens op te pakken. Wat info dat ik daar zag:
TAMAO FOR UMBREON
SAKURA FOR ESPEON
Later stage evos now give more candies (Stage 1: 3, Stage 2: 5, Stage 3: 10)
New evos:
Golbat -> Crobat
Chansey -> Blissey
Scyther(needs Metal Coat) -> Scizor
Onix(needs Metal Coat) -> Steelix
Poliwhirl(needs King's Rock) -> Politoed
Seadra(needs Dragon Scale) -> Kingdra
Slowpoke(needs King's Rock) -> Slowking
Gloom(needs Sun Stone) -> Bellossom
Alle gen2: https://thesilphroad.com/catalog?johto
[ Voor 94% gewijzigd door Roeligan op 17-02-2017 08:45 ]
A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814
https://twitter.com/TheSilphRoad/status/832369819454468097RobbertDs1 schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 08:44:
[...]
Iemand die de nieuwe name trick kent? Of een linkje heeft?
Sakura > Espeon
Tamao > Umbreon
Tnx!!!WahWah schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 08:46:
Of google, maar ok
Sakura > Espeon
Tamao > Umbreon
Inderdaad, er is daarom ook een nieuwe berry die er voor zorgt dat de pokemon in het midden blijft zitten.GroeneThee schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 08:50:
Hmmm de meisjes hebben er op weg naar school al een hele hoop gevangen (caught 166). Ook grappig dat sommige pokemon niet in het midden van het scherm zitten maar links of rechts.
Gelukkig (?) nog wel 2 goede Jolteons gekregen van de week. Verder wat candy opgespaard. Niet zoveel als sommige anderen hier, maar genoeg voor wat evoluties en upgrades.
Net wakker. De deur nog niet uitgeweest en staan nu op 159. Als de kleine man uit school is maar eens een rondje doen met hem. Met al die nieuwe Pokies wel blij dat we ook de nu 300 great en 200 ultra ballen hebben. Het is wel even lastig om te bepalen welke Pokemon het waard is om toch maar snel even te vangen nu...
Iemand de nieuwe besjes al gekregen en uitgeprobeerd? Voegen die vertragende besjes wat toe?
Het zal waarschijnlijk wel de moeite waard kunnen zijn om naar zo'n aangekondigd event te gaan. Voor ons te ver en we hebben al plannen. Zou me niks verbazen wanneer ze ons daar verrassen met wat zeldzaams zo nu en dan.
beetje dubbel, te lang getypt. Loopt hier een klein stoorzendertje rond
[ Voor 5% gewijzigd door readytoflow op 17-02-2017 08:53 ]
ah kijk, dacht dat het "makkelijker te vangen was besje" en "dubbele snoepje besje "RobbertDs1 schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 08:51:
[...]
Inderdaad, er is daarom ook een nieuwe berry die er voor zorgt dat de pokemon in het midden blijft zitten.

Gelukkig voor de rest wel genoeg candy. Nu nog wachten op zo'n special item.
Én ik heb een 100% Espeon met 2535CP.. bring it on Machamp!
I know the feeling... ben nu sinds tijden weer zubats aan het vangen...mklkhanou schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 09:01:
Al die Zubat's, Scyther's die ik heb laten lopen en Chanseys waar ik niet actief naar heb gezocht tijdens het afgelopen event. Dom dom dom....
[afbeelding]
Gelukkig voor de rest wel genoeg candy. Nu nog wachten op zo'n special item.
Én ik heb een 100% Espeon met 2535CP.. bring it on Machamp!
Zijn er nog meer verschuivingen?
eerste gisteravond was een Chinchou.
Vanochtend thuis een Spinarak, hoothoot & whooper.
kom op kantoor, en een Ledyba, Natu & Murkrow
Vanavond alleen even wat stops langs, want mijn ballen zijn ver op
http://www.idigitaltimes....eed-walk-get-candy-584734readytoflow schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 09:03:
Hé...Togepi is van 5km per candy naar 3km per candy gegaan.
1KM DISTANCE
Cleffa, Igglybuff, Pichu, Togepi, Smoochum, Sentret, Furret, Ledyba, Ledian
3KM DISTANCE
Chikorita, Bayleef, Meganium, Cyndaquil, Quilava, Typhlosion, Totodile, Croconaw, Feraligatr, Natu, Xatu, Wooper, Quagsire, Sunkern, Sunflora, Hoppip, Skiploom, Jumpluff, Aipom, Murkrow
5 KM DISTANCE
Elekid, Magby, Pineco, Forretress, Larvitar, Pupitar, Tyranitar
[ Voor 9% gewijzigd door sarlo op 17-02-2017 09:07 ]
lees vanaf 2 pagina's even terugreadytoflow schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 09:03:
Hé...Togepi is van 5km per candy naar 3km per candy gegaan.
Hmmm battlen is ook veranderd, sommige pokemon zijn trager geworden. Hun aanvallen zijn minder snel. Wel net een 10km ei gekregen. dus ben benieuwd.
[ Voor 6% gewijzigd door GroeneThee op 17-02-2017 09:08 ]
Espeon of Umbreon?
@schaapiej Het viel mij ook op dat pokemon trager aanvallen in de gyms...
Het lijkt mij dat ze de battles langer willen laten duren.
Of gewoon een minor bug zoals we niantic ondertussen kennen
Battle.net: NagaByrd#2844
Volgens de geruchten heeft Espeon een hogere max CP, dat maakt hem interessanter.nagasy schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 09:09:
Welke evolutie is het interessants van eevee voor gyms?
Espeon of Umbreon?
Ook zijn Ghost, Dark en Bug-Pokémon een beetje zeldzaam, maar dat geldt ook voor Fighting, Bug en Fairy-Pokémon voor Umbreon.
Over de battles gesproken, ik check net m'n Vileplume en wat zie ik; Solar Beam 180.nagasy schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 09:09:
Welke evolutie is het interessants van eevee voor gyms?
Espeon of Umbreon?
Daarna Omastar en die heeft; Hydro Pump 130.
Dus ook de attacks zijn aangepast... toch fijn als Niantic eens een volledig lijstje met changes zou geven!
A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814
Laat Gen 3 maar komen
Maar bij mij is deze 200.
Het is iets te lang geleden, maar is dit de normale of de goedkopere prijs?
Bij mij is die 100 nu?tha_crazy schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 09:23:
Ik had trouwens begrepen dat de pokemon storage goedkoper was geworden.
Maar bij mij is deze 200.
Het is iets te lang geleden, maar is dit de normale of de goedkopere prijs?
Restart deed het hem, vreemd.
Maar nu 400 storage, dus kan ik ff vooruit
Edit:
Tot zo ver spinaraks vangen voor de evolutie.
Spawnt net een araidos op kantoor
[ Voor 17% gewijzigd door tha_crazy op 17-02-2017 09:29 ]
en aqua tail is 3 balkjes van 50 nu.DennisDCT schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 09:28:
Ze hebben aanval van vaporeon en de water pulse veranderd. Is nu 2balkjes en staat 70 bij.
Ik hoop trouwens wel dat na een paar weken de gen1 pokemon wel weer wat meer voor gaan komen want het is nu wel heel erg alleen maar gen 2 nog geen enkele pidgey/rattata gezien vandaag en pas 1 caterpie verder nog helemaal geen gen 1 en toch al een 15 gen 2 pokemon gevangen.
Waar ik eigenlijk op hoopte is dat ze met gen 2 het aantal pokemon spawns op plekken waar er niet veel zijn zouden uitbreiden en dan overal wat meer verschillende typen zouden laten spawnen.
Verwijderd
Pidgey, Rattata, Spearow, Mr. Mime, Zubat, Goldeen, Caterpie al tegen gekomen vandaag zo uit m'n hoofd. Nog genoeg Gen 1 gezien in ieder geval.protoss warrior schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 09:31:Ik hoop trouwens wel dat na een paar weken de gen1 pokemon wel weer wat meer voor gaan komen want het is nu wel heel erg alleen maar gen 2 nog geen enkele pidgey/rattata gezien vandaag en pas 1 caterpie verder nog helemaal geen gen 1 en toch al een 15 gen 2 pokemon gevangen.
WTF!!! Had hem net een paar dagen geleden geleveld naar CP2700!!! Nu nog maar CP2300 en een beetje...Roeligan schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 09:17:
GVD!!!! Lapras hebben ze weer generfed... Eindelijk genoeg candy om hem boven 2K te brengen, nu is ie 17nogwat
Pffff. Bagger zeg al die km's met Lapras als buddy.
De goedkope Pokemon storage aanbieding geldt tot 28-2.
Voor meer info over de Pokemon gen2: https://pokemongo.gamepress.gg/pokemon-list
Voor Espion en Umbreon evoluties (zonder eeveelutions): https://www.reddit.com/r/...od_confirmed_10km_walked/
[ Voor 8% gewijzigd door Geen12 op 17-02-2017 09:38 ]
Hmmm ok dit gaan we even testenGeen12 schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 09:37:
Voor Espion en Umbreon evoluties (zonder eeveelutions): https://www.reddit.com/r/...od_confirmed_10km_walked/
Als het regent in mei, dan is april voorbij
Dit topic is gesloten.
![]()
Het is niet de bedoeling dat hacks, cheats, GPS-spoofs of dataminers besproken worden op dit forum. Ook is het bespreken van 3rd party apps en sites niet toegestaan die gegevens gebruiken/zichtbaar maken die normaal gesproken niet zichtbaar zijn. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers. Discussie over het gebruik van IV calculators is wel toegestaan.
Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.
Online IV calculator
Evolve calculator
Pokémon movesets
Server status