Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[iOS/Android] Pokémon GO - Deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 60 ... 100 Laatste
Acties:
  • 396.901 views

• P.K.
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20:39
Zou die incubators ook niet kapot lopen op 2km eieren. Helemaal aangezien er momenteel Pokemon uitkomen die je toch al hebt (gok ik).
Ik gebruik ze alleen bij 10km en bij gebrek daaraan bij 5km eieren. (wissel zelf alleen muntjes in voor incubators als ze op zijn en als ik een nieuw 10km ei krijg)

Net een Dratini uit een 10km ei, met dubbele candy (ergens in de 60), prima hatch. :Y)
Heb ook nog een 10km van tijdens het event, maar daar zal wel een Smoochum uitkomen.

[ Voor 17% gewijzigd door P.K. op 11-02-2017 16:06 ]

• Gaarheid
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 27-09 10:40
3 10 km eieren nu, kom op snorlax!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 21-11 20:57
Gaarheid schreef op zaterdag 11 februari 2017 @ 18:16:
3 10 km eieren nu, kom op snorlax!
3x Smoochum inbound! :X

<GoT>NightStalker

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:38

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Net even een blokje om gegaan. Komt aan er aan het einde van mijn wandeling een Snorlax uit een 10k! EINDELIJK!! :D :D *O*

* Spike_wolf de laatste twee straten terug naar huis:
Leo Strut Original

[ Voor 4% gewijzigd door Spike_wolf op 12-02-2017 17:39 ]

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

• GroeneThee
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 21-11 20:40
Beetje leuke waarden en aanvallen? Hoe dan ook, altijd lekker!!

• FireAge
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 00:02
P.K. schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 17:37:
[...]

Hier nog geen Exeggcute gezien. Ook nog geen Clefairy.

Wordt hier wel bedolven onder de Porygon. Zo'n beetje elke straat zit er wel een.
Ook twee Chansey gevangen, waar ik heel blij mee was, tot ik dit plaatje van Las Vegas op Reddit zag. 8)7
http://imgur.com/NfH3AjC

Dit evenement is weer zo lekker random. Niantic... :F
Uiteindelijk 's ochtend ook nog rondje gemaakt. Na opruimen nu 300 exeggcute candy :o
En dat in twee uur werk. Terwijl ik in alle voorgaande maanden, net 1 executor bij elkaar had gespaard...

• aljooge
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 22:32
Geen Chansey gezien, ook de clefairy, nog steeds zeer zeldzaam, execcute ook maar 1 gevangen. In plaats daarvan een vulpix invasie, ze spawnen als pidgeys.

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:38

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

FireAge schreef op zondag 12 februari 2017 @ 20:01:
[...]

Uiteindelijk 's ochtend ook nog rondje gemaakt. Na opruimen nu 300 exeggcute candy :o
En dat in twee uur werk. Terwijl ik in alle voorgaande maanden, net 1 executor bij elkaar had gespaard...
75% 1865CP met Zen Headbutt en Body Slam.
Geen topper, maar zeker niet verkeerd om aan de collectie toe te voegen :)

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22:50
aljooge schreef op zondag 12 februari 2017 @ 20:22:
Geen Chansey gezien, ook de clefairy, nog steeds zeer zeldzaam, execcute ook maar 1 gevangen. In plaats daarvan een vulpix invasie, ze spawnen als pidgeys.
Chansey is inderdaad erg zeldzaam, maar ik heb er dit event toch al 2 kunnen vangen. Een van die twee was toepasselijk vlak voor het ziekenhuis :+
Jammer dat 'ie maar 56cp heeft. Desalniettemin wel 84hp :P

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20-11 11:37

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Ik heb de afgelopen dagen nog geen enkele Porygon, Clefairy of Clefable gezien, de rest van de roze pokemons wel.

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

• GroeneThee
Laatste 4 5km eieren allen Tangela. Helaas de tas alweer vol met de 5km variant 3n wederom geen 10km ei.

• Gaarheid
1 smoochum en een kabuto.... one to go.

• Autofan1985
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 22-10 14:37
Ask! schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 13:13:
Sjongejonge..
Heb ik een 100% Blastoise.. Bite/Ice Beam.

Nice.
Leuke verrassing als je denken je Blastoise ff met een Grastype te pakken. krijgen ze een super effective Ice Beam om de oren. ;) Alleen had Blastoise zijn CP daarvoor ff wat hoger moeten zijn voor het mooie. ;)

• adamvansanten
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-07 16:38

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Na dit weekend eindelijk een Lickitung tegen gekomen te zijn (dankjewel event) heb ik nu Gen 1 eindelijk compleet (met uitzondering van de regionals)! Heeft maar een half jaar geduurd haha. Nu maar eens bedenken of ik nog wel door wil spelen, rek is er nu wel een beetje uit... Hoop dat ze snel met wat nieuwe Pokémon komen (die je niet alleen uit eieren kan krijgen).

Battle.net: adamvsan#2784 | Steam: adamvansanten | PSN: adamvansanten

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
pfff...Bij het laatste event met dubbele cand had ik dit ook al: Geen eieren meer. Wij zijn echt constant 9 eieren aan het uitbroeden. Die zijn zaterdag allemaal uitgekomen. Niks bijzonders uiteraard. Maar daarna nog maar 2 of 3 eieren gekregen. Heb nu slechts 1x een 2 km ei.

Zou ook wel weer een Snorlax willen zodat ik weer even toe kan met upgraden. Maar dat gaat er niet inzitten.
nog 7 candy voor Togetic. 18km in 3 dagen. Dat moet wel lukken met medewerking van wat fileleed.

• sarlo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-11 11:50
GroeneThee schreef op maandag 13 februari 2017 @ 06:54:
Laatste 4 5km eieren allen Tangela. Helaas de tas alweer vol met de 5km variant 3n wederom geen 10km ei.
Ik zou willen dat ik die kreeg.. al 389 eieren maar nog geen Tangela en laat dat nou de laatste pokemon zijn die ik moet..

• Autofan1985
sarlo schreef op maandag 13 februari 2017 @ 13:32:
[...]

Ik zou willen dat ik die kreeg.. al 389 eieren maar nog geen Tangela en laat dat nou de laatste pokemon zijn die ik moet..
Hier 414 eieren en mis nog steeds Snorlax. En Togetic (nog 3 candy, dus die volgt snel) en Magby dan nog, maar dat is gen 2. Heb nu wel een 10 km ei aan staan, dus dat is weer hopen... Wel een ei van voor de wisseling volgens mij.

• SnackHouse1985
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 18-11 19:35
Toevallig heb ik vandaag de grens van 500 uitgebroedde eieren geslecht en nog steeds wacht ik met smart op Hitmonlee...

• Moddie
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 08-11-2024
SnackHouse1985 schreef op maandag 13 februari 2017 @ 14:49:
Toevallig heb ik vandaag de grens van 500 uitgebroedde eieren geslecht en nog steeds wacht ik met smart op Hitmonlee...
Ken het gevoel zit al een poos over de 500 en moet alleen die bruce lee wannabee nog. Ik ben zelf al een keer doorgereden met de trein tot Amsterdam Zuid (ipv. Bijlmer) omdat daar een nest zou zijn.. Helaas mocht het niet zo zijn, niks anders dan wachten eigenlijk.. :|

Toch ook opmerkelijk dat we nu 6+ maanden na de launch zijn en dat we het nog steeds niet echt een stable build kunnen noemen. Ik heb nu al een flinke poos dat hij crashed als je op trainer info klikt en dat hij stops maar niet goed laad (op beide smartphones).

Het event vindt ik ook een beetje saai, als je geen licky of chansey had wel heel leuk. Maar op de candy na is er weinig te beleven..

• P.K.
Best wel interessant interview met Hanke over o.a. de toekomst van PoGo:
https://waypoint.vice.com...-with-niantics-john-hanke

[ Voor 6% gewijzigd door P.K. op 13-02-2017 16:17 ]

• Zenomyscus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 23:48
Moddie schreef op maandag 13 februari 2017 @ 14:59:
Het event vindt ik ook een beetje saai, als je geen licky of chansey had wel heel leuk. Maar op de candy na is er weinig te beleven..
Weinig te beleven? Ik ging gisteren naar Leiden en daar was anders genoeg te beleven:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/8ZNkc6Eq7E9t5qiNxnyQlZNO/full.png

• Autofan1985
Een Weedle, Poliwag en Slowpoke noem ik idd weinig te beleven. :P

• Zenomyscus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 23:48
Autofan1985 schreef op maandag 13 februari 2017 @ 16:54:
Een Weedle, Poliwag en Slowpoke noem ik idd weinig te beleven. :P
Dat niet alleen, ik heb er een wilde Lapras kunnen vangen ;)

Verwijderd

SnackHouse1985 schreef op maandag 13 februari 2017 @ 14:49:
Toevallig vanmorgen 1 gevangen bij het Vumc in Amsterdam! Ik heb ze daar wel vaker gezien, misschien heb je er wat aan.

Gisteren een lucky egg - 7daystreak met de laatste 4 gespaarde evoluties nog van gen1 (Machamp, Kabutops, Omastar en Dragonite) sessie gedaan waardoor ik bijna level 31 heb bereikt *O*. Nu alleen Aerodactyl en Snorlax nog.

• obelix998
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 16-01 09:49
Bij mij blijft het wachten op Aerodactyl en Hitmonchan. Maar ik vang alleen maar 5 en 2 km eieren uit de stops. Overigens wel door het event het aantal Chanseys uitgebreid naar 11 (!), had er al 6 waarvan 5 uit eieren. En ook zondag een Snorlax in het wild gevangen (Julianapark Utrecht). Ben zelf level 30 overigens.

Moet zeggen dat ik door de event wel weer iets meer ben gaan spelen, en sta nu op 13 gyms. Dat is ook een primeur. Lijkt me voldoende, zo hoef ik niet direct op pad zodra ik ergens af wordt gekukeld om m'n max muntje te handhaven.

Verwijderd

yes!! net eindelijk een snorlax uit een ei gekregen!! *O* *O*

• TAA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-11 14:43

TAA

Liever IRC

Kabuto en Pinser is de 10km oogst van het event... -O-

Ik zoek nog een verrassingsei met een Elekid en een met een Aerodactyl... die laatste 85km loop ik wel met m'n Togepi :')

Verwijderd

Zenomyscus schreef op maandag 13 februari 2017 @ 16:44:
[...]

Weinig te beleven? Ik ging gisteren naar Leiden en daar was anders genoeg te beleven:

[afbeelding]
Zo had het overal moeten zijn. Ik had het zo ook in antwerpen verwach.
Daar waren mischien maar 5 lures over heel het stad.

Wat kan ik trouwens best doen nemt mijn chanseys. Als breeding er komt kan ik ze mischien allemaal beter bijhouden en zo hopen op man en vrouw. Of bestaat er alleen maar een vrouwlijke chansey? :?

• Moddie
Zenomyscus schreef op maandag 13 februari 2017 @ 16:44:
[...]

[afbeelding]
Daar had ik hier ook zeker voor getekend, helaas is de community hier een stuk minder actief de laatste tijd (zie het ook aan de gyms). Maar dat ziet er inderdaad een stuk gezelliger uit

@Melislin, Dankje! Denk dat ik volgende keer dan een tramhalte verder instap en toch maar via Vumc reis :P

• Autofan1985
Moddie schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 07:51:
[...]

Daar had ik hier ook zeker voor getekend, helaas is de community hier een stuk minder actief de laatste tijd (zie het ook aan de gyms). Maar dat ziet er inderdaad een stuk gezelliger uit

@Melislin, Dankje! Denk dat ik volgende keer dan een tramhalte verder instap en toch maar via Vumc reis :P
Hier ook: alleen van mijn eigen team zijn er een paar actief om anderen onderuit de gym te sodemieteren met een account/vriend van een andere kleur en die plek in te nemen. Heb nu gewoon moeite om nog gyms te vinden waar ik iets mee kan doen... -O-

• WahWah
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 13-10 10:02
Gistermiddag heel wat geluk achter elkaar. Tot 3x toe Exeggcute uit mijn verzameling van 2km eieren. Met een beetje hulp van wat gejitter stond ik lekker bij een pokestop en kreeg ik dus 2x achter elkaar een 10km ei eruit!! whoop whoop.

Een aantal uren later, na wat lopen en wat meer gejitter was het moment al zover...Uit het eerste ei kwam mijn 4de Elekid en meteen daarna mijn 5de.... -O- Zelfs 2x Chansey was beter geweest om candy te sparen voor de evo in gen2. Elekid geeft echt niks voor mij...zelfs de Thunder Pokemon Medal is al goud. Dan was zelfs 2x Smoochum nog handig voor de Ice Pokemon Medal... |:(

Maar ok, het leven gaat door en we hopen nog steeds op een Areodactyl om mijn dex "compleet" te maken.

Sorry moest even mijn ei(eren) kwijt

• TiMMieJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-11 10:47

TiMMieJ

PSN: Orixez

Ligt het aan mij of is het event echt heel anders dan voorheen? Er spawnen bij mij alleen maar Porygons en Jigglypuffs extra :(. En helaas geen clefairy/clefable/chancey of exeggute. Erg jammer van dit event dat het zo anders is dan voorheen.

• freggell
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06-08-2024
TiMMieJ schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 08:58:
Ligt het aan mij of is het event echt heel anders dan voorheen? Er spawnen bij mij alleen maar Porygons en Jigglypuffs extra :(. En helaas geen clefairy/clefable/chancey of exeggute. Erg jammer van dit event dat het zo anders is dan voorheen.
Lijkt het volgens mij wel op.
Jigglypuff lijkt de rat van het groepje. Bij mij thuis zijn er veel Lickytun en exeggute te vinden. Bij mijn ene werk locatie stikt het van de slowpoke. Bij mijn andere werk locatie zie ik geregeld Porygons.

Bij toeval 1 keer een chansey gevonden in het wild dus stond ook niet op de scanner.
Clefairy familie nog helemaal niet gezien.

• Azaruc
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 15-11 20:50
TiMMieJ schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 08:58:
De pokemons die spawnen zijn afhankelijk van het type omgeving lijkt het. Bij mij in de buurt met name Lickitung/Jigglypuff en Slowpoke. Andere gebieden noemen weer vooral heel veel Exeggcute en ik geloof dat Las Vegas een Chansey hangout is geworden.

D3 Profile

• GroeneThee
Hier is het voornamelijk Slowpoke wat de klok slaat. Daarna jiglypuff en vanochtend hebben we onze 2e chansey gevangen. Ook deze had een lage CP waarde (400) maar desalnietemin welkom. Wel draaiden allebei de meisjes vanochtend een 10km ei. Papa werkt thuis vanochtend en gaat dus een fijn stukje hardlopen. Kunnen ze de rest vanmiddag met een beetje mazzel doen en dan merken we vanavond wel wat er in zit.

• Quincy5
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 21-11 12:42
Verwijderd schreef op maandag 13 februari 2017 @ 18:15:
[...]

Toevallig vanmorgen 1 gevangen bij het Vumc in Amsterdam! Ik heb ze daar wel vaker gezien, misschien heb je er wat aan.
Ik werk daar vlak bij en moet Hitmonlee (en Hitmonchan) nog. Heb hem hier nooit gezien. Misschien zit hij meer aan de kant van de Amstelveenseweg, terwijl ik aan de kant van de VU kom. Toch af en toe eens een ommetje maken dan.

PV Output

• WahWah
Hier inderdaad ook veel Jiggly en Porygon. Lickitung komt af en toe voorbij. Nog geen enkele Clefairy/Clefable gezien (Clefable niet eens in de sightings...) Chansey ook nog niet gevangen, alleen in de sightings gezien. Exeggcute alleen uit mijn eitjes gekregen.

• nagasy
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-11-2024

nagasy

Duck Duck Duck Goose

Ik heb eindelijk een exeggutor met goede IV kunnen evolven
Twijfel alleen om dust te steken in zijn moveset.

pokkie heeft 91% perfect IV en heeft confusion/psychic als moveset
Is dit nog altijd een betere defense moveset?
Alleszins genoeg candy om deze te maxen.

Battle.net: NagaByrd#2844

• schaapiej
nagasy schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 09:16:

Volgens deze en deze site een uitstekende defensive moveset!

<GoT>NightStalker

• WahWah
nagasy schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 09:16:

Moveset is zeer irritant om tegen te vechten in een gym. Zal veel dmg doen en veel irritatie geven voor de aanvaller. Zeker een aanrader om in een gym te gooien.

Alleen hier komt het "maar". Zijn CP zal in vergelijking lager zijn dan de andere gym pokkies (Dragonite/Gyarados/Vap/Snorlax) waardoor je dus vaak laag (lager) zal eindigen in een gym. Je zal zelf de situatie in je omgeving mee moeten nemen in de afweging om hem te lvlen of niet.

Ik heb zelf een 100% boompie met Confusion/Seed Bomb. Deze week gemaxed naar mijn level, nu CP 2729 (nr. 12 op de lijst van mijn hoogste pokkies). Helaas nog geen gym gevonden om hem erin te stoppen, maar dat komt nog wel :*)

• nagasy
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-11-2024

nagasy

Duck Duck Duck Goose

Gamepress kende ik nog niet als website.
Thanks.

Goh, lager valt wel mee. als ik via poké genie (ios app) max level doe (lvl 27) kom ik op 2370.
Ik heb spijtig genoeg nog geen dragonite, gyarados,....
Dus dan maakt dat weinig uit voor mij. Mijn snorlax is ook maar 2501 (+/-)
Voor gyms kom ik sowieso lager uit, gezien mijn laag level.
In de buurt zit iedereen al vlot boven de 30.
Toch sta ik meestal ergens in het midden bij gyms.
Ik gok mede door enkel dust te steken in mijn wonder pokémons.

Maar dank voor de reactie. Ik ga deze maxxen.
De kans dat ik nog eens een 'wonder' exxegute vindt die een goeie moveset zal hebben na evolutie is miniem.

Battle.net: NagaByrd#2844

• CAP-Team
  • Laatst online: 20-11 11:37

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Porygon, evenals Clefairy en Clefable nog helemaal niet gezien (als in: kunnen vangen) dit evenement, één keer een Porygon in mijn sightings gehad. Gelukkig heb ik al die roze rakkers al :+

Verder idd vooral veel Jigglypuff, Slowpoke, af en toe Exeggcute, Lickytung en Chansey.
Die extra candy is wel prettig.

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-11 08:47
Gisteren kwamen 5x 10km eieren uit die ik de afgelopen weken bij elkaar gespaard had en vorige week alle 5 tegelijk in incubators gegooid had. De opbrengst: 1x Chansey, 2x Magby, 1x (vergeten, snel ingewisseld) en 1x ... Snorlax ! :D Nu had ik al een goede Snorlax, en deze nieuwe heeft geen erg goede IV waarde, maar de dubbele Snorlax candy is meer dan welkom! Kon ik eindelijk mijn 84% Snorlax de broodnodige Power Up geven! :)

• GroeneThee
Klopt al merk ik wel dat ik nu minder Magikarp tegen kom. Zelfs het dubbele aantal snoepjes weegt daar niet tegen op.
Heb een 98% Magikarp klaar staan om te kunnen evolven.

• SnackHouse1985
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 18-11 19:35
Verwijderd schreef op maandag 13 februari 2017 @ 18:15:
[...]
Bedankt voor het meedenken! Jammer genoeg kom ik daar totaal niet in de buurt...

• LekkerBipsje
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 07-05 12:31
https://twitter.com/TheSilphRoad/status/831477412445749248
New avatar options and berry types have silently appeared in Pokemon GO's code today, travelers. It looks like something may be brewing...

Geniet nooit met mate

• sixtiek
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22:58
Hyperdepyp...

https://pokemongohub.net/generation-2-coming-18th-february/
Experience one of the best Pokemon Go Adventures Gold and Silver Pokémon… Catch them all – at Höfe am Brühl(a Mall in Leipzig) 18. Febuary 2 p.m

• LekkerBipsje
Zou dat niet zo'n zelfde gerucht zijn als toen bij Starbucks?

Geniet nooit met mate

• Autofan1985
LekkerBipsje schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 15:33:
[...]

Zou dat niet zo'n zelfde gerucht zijn als toen bij Starbucks?
Dat is ook mijn indruk idd. Denk dat ze met die partner een soortgelijk iets willen opzetten ipv dat dit de introductie van gen 2 betreft. Daarentegen hebben ze het wel over Gold/Silver, oftewel gen 2 uit Johto...

• LekkerBipsje
Autofan1985 schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 15:37:
[...]

Dat is ook mijn indruk idd. Denk dat ze met die partner een soortgelijk iets willen opzetten ipv dat dit de introductie van gen 2 betreft. Daarentegen hebben ze het wel over Gold/Silver, oftewel gen 2 uit Johto...
Klopt, viel natuurlijk meteen op. Maar bij Starbucks hadden ze het daar toen ook over...
Zie: https://thesilphroad.com/...cks-pokemon-go-leak-dec-8

Ik ben bij Niantec een beetje bang geworden om te hopen op nieuwe dingen ;-)

Geniet nooit met mate

• LekkerBipsje
Autofan1985 schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 15:37:
[...]

...En het is trouwens ook vreemd dat ze erbij zetten "at Höfe am Brühl". Dat zou betekenen dat ze alleen daar zouden spawnen.

Waarschijnlijk zetten ze gewoon lures aan op al hun stops ofzo en proberen ze zoveel mogelijk mensen er naartoe te lokken.

Geniet nooit met mate

• P.K.
LekkerBipsje schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 16:17:
[...]

...En het is trouwens ook vreemd dat ze erbij zetten "at Höfe am Brühl". Dat zou betekenen dat ze alleen daar zouden spawnen.

Waarschijnlijk zetten ze gewoon lures aan op al hun stops ofzo en proberen ze zoveel mogelijk mensen er naartoe te lokken.
Nou, het zegt alleen dat je ze daar kan vangen, niet dat dat elders niet kan...
Starbucks had ook zulke teksten in December.
Een standaard marketing illusie om mensen daar heen te lokken. :P

Dat warenhuis is trouwens een van de 58 warenhuizen van Rodamco, waar met Niantic een deal voor Pokestops over is gesloten. Het lijkt wel zeker dat er sowieso Pokestops beschikbaar komen op die locaties vanaf de 18e.

Er zijn verder nog wel wat dingetjes die in de richting zouden kunnen wijzen dat er iets speelt.
- Die deal met Starbucks viel samen met de introductie van baby's.
- Er is vannacht een update geweest van de GameMaster, waarin nu o.a. code voor het spawnen van Gen2 Pokemon is opgenomen.
- De 'Kanto medal' in het spel telt sinds vandaag écht alleen nog maar de Pokemon uit Kanto. Voorheen telden de baby's ook mee.
- De tweewekelijkse update is er nog niet, die zou deze week moeten komen volgens schema.
- De winter loopt op z'n eind.

Het blijft gissen, maar gezien wat Niantic zei bij de release van de baby's ("These are the first of more Pokémon coming to Pokémon GO over the next few months.") en Hanke deze week in een interview ("make experiences available that offer more depth than just the capturing mechanic.") zal het sowieso niet de volledige Gen2 zijn die ze volgende week loslaten. Hooguit een paar nieuwe Pokemon. (als het al gebeurt)

edit:

Zie nu op reddit staan dat die aankondiging bij dat warenhuis is weggehaald...
Dan is het misschien belangrijker dan alleen Pokestops. :+

[ Voor 11% gewijzigd door P.K. op 14-02-2017 17:40 ]

Verwijderd

servers down?

edit: wifi faalde 8)7 8)7

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 14-02-2017 19:20 ]

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Niet te snel nu hoor :P
Heb Togetic nog niet compleet. Nog 10 of 20 km (wanneer stopt het event?).

Dan zijn we weer compleet. Even en rustmomentje en dan mogen er weer wat gen2 pokies komen.

Veel Exxecutes, stuk of 10 Lickies gevangen en een paar Clefairies trouwens. Helaas geen Chansey. Toch gemengde gevoelens bij zo'n event. Heb maanden moeten wachten op een Lickitung om de dex compleet te maken (kwam uit ei). Vorige maand nog 's avonds de deur uit gegaan omdat ik 'm in het wild zag. Nu staat ie op elke hoek...

Checken jullie trouwens echt elke Pokemon op IV%? Wij hier bijna level 31 en welgeteld nul 100% Pokémon.

• DennisDCT
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 15:07
readytoflow schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 21:16:

Dan zijn we weer compleet. Even en rustmomentje en dan mogen er weer wat gen2 pokies komen.

Veel Exxecutes, stuk of 10 Lickies gevangen en een paar Clefairies trouwens. Helaas geen Chansey. Toch gemengde gevoelens bij zo'n event. Heb maanden moeten wachten op een Lickitung om de dex compleet te maken (kwam uit ei). Vorige maand nog 's avonds de deur uit gegaan omdat ik 'm in het wild zag. Nu staat ie op elke hoek...

Checken jullie trouwens echt elke Pokemon op IV%? Wij hier bijna level 31 en welgeteld nul 100% Pokémon.
Ik kijk voor ik verder ga naar iv. En dan hou ik zelf 80% aan. Maar het kan ook voorkomen dat attack hoog is en de rest wat minder. Dan ga ik er toch voor (stel het is een evee). Attack = cp. En cp is helaas het allerbelangrijkste.

• schaapiej
Staan nu een aantal updates bij. Poster is aangepast en t Gold/Silver stukje is weggehaald. Hopen dat er toch nog iets komt, een paar nieuwe beestjes erbij na dit event zou net wat extra motivatie geven om een extra stukje te lopen..

Heb een 10km ei op 9,9km staan. M'n 2e tijdens dit event. De eerste was uiteraard een Smoochum..... en ik heb zo'n vermoeden dat er zometeen nog zo'n geval uit gaat komen. :X

Een Snorlax, Lapras of Dratini met dubbele candy zou erg fijn zijn!

<GoT>NightStalker

• Autofan1985
Ik dacht gisteren ook nog ff snel mijn 10 km uit te lopen en ook dat was een Smoochum idd... Overigens het hele event geen Chansey of Clefairy gezien. Alleen maar shitloads aan Slowpoke en Jigglypuff met af en toe een Befzilla.

• LekkerBipsje
https://www.reddit.com/r/...spicious_happenings_from/

Een opsomming van de mysterieuze gebeurtenissen/bevindingen en flyer in Duitsland.

Geniet nooit met mate

• ksborg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 04-11 10:47
Autofan1985 schreef op woensdag 15 februari 2017 @ 07:33:
Ik dacht gisteren ook nog ff snel mijn 10 km uit te lopen en ook dat was een Smoochum idd... Overigens het hele event geen Chansey of Clefairy gezien. Alleen maar shitloads aan Slowpoke en Jigglypuff met af en toe een Befzilla.
Inderdaad heel weinig relevants. Een lickytung gevangen hier bij m'n werk. Verder geen nieuw spul gezien. In mijn woonplaats zaten er alleen maar Pinsirs... Romantisch :+

• peto84
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 00:29
Tijdens dit event zowaar weer eens 2 10km eieren gekregen. De 1e een smoochum de 2e een 96% snorlax! Helaas zen headbutt en earthquake, maar dat mag de pret niet drukken. Verder nog een hoop porygon kunnen vangen, zelfs 1 uit een ei. De eerste dag van het event al 3 chansey kunnen vangen maar daarna niet meer gezien. Lickytung daarintegen kan ik niet meer zien. Ben van 30 naar 200 candy gegaan.

psnprofiles

• PBP
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22:12

PBP

LekkerBipsje schreef op woensdag 15 februari 2017 @ 08:48:
https://www.reddit.com/r/...spicious_happenings_from/

Een opsomming van de mysterieuze gebeurtenissen/bevindingen en flyer in Duitsland.
Eerst zien dan geloven , gen2 zal het wel niet zijn.. toch.. toch? ;(

• rednaz420
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 21-11 00:47

Ik gebruik een site die alle IV's toont, heb nu 4 100% pokemons die waardeloos zijn. Bijna lvl 31.

• GroeneThee

Kijk na het vangen altijd wat de IV waarden zijn. Dan bepaal ik of hij de zak in gaat of de zak krijgt :+
schaapiej schreef op woensdag 15 februari 2017 @ 06:51:
[...]

Heb een 10km ei op 9,9km staan. M'n 2e tijdens dit event. De eerste was uiteraard een Smoochum..... en ik heb zo'n vermoeden dat er zometeen nog zo'n geval uit gaat komen. :X

Een Snorlax, Lapras of Dratini met dubbele candy zou erg fijn zijn!
Mijn dochters hebben gistermiddag extra rondgelopen/gefietst om hun 10km eieren uit te lopen. De jongste hield er een baby aan over (ze was blij) en de oudste zowaar een Snorlax!! Onze tweede, 93%IV met BodySlam en 40 snoepies. Wij zijn er zeer content mee :9
Beetje jammer alleen dat ze al het stof heeft gebruikt voor een ponyta omdat ze graag ook een sterke ponyta wilde hebben (want die zijn mooi en cool aldus dochterlief :F ).
Dat wordt nog zo veel mogelijk en vangen en lopen met die dikke kat als buddy voor de snoepjes om 'm te kunnen levelen.

• sankao
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 21-11 17:41
rednaz420 schreef op woensdag 15 februari 2017 @ 12:20:
[...]

Ik gebruik een site die alle IV's toont, heb nu 4 100% pokemons die waardeloos zijn. Bijna lvl 31.
Ik gebruik er een app voor, maar ze zijn met de "Appraise" ook meteen te herkennen.
Tot nu toe 11 100% pokemons, waarvan één Dragonite met beste defensive moveset, en ook één Vaporeon die juist de beste offensive moveset. lvlv 37 inmiddels.

9760Wp ZO(145°) @SE9K, 6480Wp ZW (235°), 2960Wp NO(50°) @SE7K-RWS

• Gitarist
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

Gitarist

Jan

sankao schreef op woensdag 15 februari 2017 @ 12:33:
[...]

Ik gebruik er een app voor, maar ze zijn met de "Appraise" ook meteen te herkennen.
Uit interesse, wat zegt 'ie dan (anders dan normaal), als een Pokémon (bijna) 100% heeft?

• JamesB009
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18-11 23:22

JamesB009

Sjimmeh!!

Alle hoogste dingen voor jouw kleur + attack / def en HP zijn hetzelfde.
Gitarist schreef op woensdag 15 februari 2017 @ 12:39:
[...]

Uit interesse, wat zegt 'ie dan (anders dan normaal), als een Pokémon (bijna) 100% heeft?

1337 | RLVANT | Canon EOS 5D Mark II + 500D | 70-200 F4 L IS | 100mm L F2.8 IS macro | 17-40 F4 L | 50mm F1.8

• sankao
Gitarist schreef op woensdag 15 februari 2017 @ 12:39:
[...]

Mystic:

"Overall, your Vaporeon is a wonder! What a breathtaking Pokémon!"
"I see that its best attribute is its HP."
"It is matched equally by its Attack."
"It is matched equally by its Defense."
"Its stats exceed my calculations. It's incredible!"

Als je deze opmerkingen ziet, dan is hij 100%

Als je deze opmerkingen ziet, dan is hij geen 100% maar lager

[ Voor 22% gewijzigd door sankao op 15-02-2017 12:56 ]

• Quincy5
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 21-11 12:42
Net eindelijk iets nuttigs voor de dubbele candy uit een ei gehad: Grimer. Nu nog 5 candies nodig voor mijn eerste Muk.

PV Output

• Gaarheid
En weer 2 smoochums

• sankao

Verwijderd

Eindelijk!!

En dit is ook niet verkeerd:

New Berries: Pokémon enjoy eating Berries, and you’ll have the opportunity to get two new Berries by spinning the Photo Disc at PokéStops—Nanab Berries and Pinap Berries! Giving a Pokémon a Nanab Berry will slow its movements, making it easier to catch. The Pinap Berry doubles the amount of Candy you’ll receive if your next catch attempt succeeds.

[ Voor 94% gewijzigd door Verwijderd op 15-02-2017 13:23 ]

• Moddie
Wow die berries zijn een verrassend leuk idee erbij, zeker voor kinderen of zeldzame pokies. Ook het feit dat je de evo items uit de pokestops krijgt is een leuke toevoeging, als de droprate niet te zeldzaam is.
Krijg er direct weer zin in, mits het echt goed werkt moet ik dan toch zeggen: leuk gedaan Niantic :)

• Taarmen
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15-10 21:35
sankao schreef op woensdag 15 februari 2017 @ 12:33:
[...]

Tot nu toe 11 100% pokemons, waarvan één Dragonite met beste defensive moveset, en ook één Vaporeon die juist de beste offensive moveset. lvlv 37 inmiddels.
Welke app gebruik je hiervoor?

• WishmasterNL
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 22-11 13:29

WishmasterNL

XBOX: WishmasterNLD

Topicstarter
Een tijd geleden dat ik wat gepost heb hier.
Geen tijd gehad vanwege werk in het buitenland.

Ik zal volgende week, of wanneer Gen2 is gearriveerd, weer wat aandacht besteden aan de TS.
Zie daar nu al wat oude en niet meer correcte info staan.
Zal tevens ook nog wat aanvullingen doen.

• WahWah
Hmmm kheb 1000+ Eevee candy, maar ben bang dat de nieuwe evolves met die Evolution Items zal gaan...Naja kan ze waarschijnlijk gebruiken voor power up nog...

Anyhow...hyped up! Laat ze maar komen!

Kijkduin here we come again! :D

[ Voor 11% gewijzigd door WahWah op 15-02-2017 13:36 ]

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
You’ll also notice the addition of new item carousels that allow you to select Berries and Poké Balls directly from the encounter screen.
Hehe... eindelijk. Ik zat al heel lang te wachten op een mogelijkheid veel makkelijker/sneller andere ballen e.d. te kunnen selecteren direct op het vangscherm.

Maarre... met 80 nieuwe beesten en evoluties... hoe zit het met extra bergruimte daarvoor? Krijgt men er niets bij? En ik wil het maximum ook graag omhoog hebben. En met meer soorten besjes en evolutiedingesen mag ook daar wel wat extra plek voor bij komen. :Y

• JOK
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 03-12-2021

JOK

Eindelijk! :9~

[ Voor 89% gewijzigd door JOK op 15-02-2017 13:44 ]

• Ask!
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 24-10 22:07
Argh, gen 3 duurt nu wel erg lang..

• sankao
Taarmen schreef op woensdag 15 februari 2017 @ 13:28:
[...]

Welke app gebruik je hiervoor?
Poke Genie

• aDutchCow
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 20-11 10:47
Nieuwe update met flink wat content, wat dus betekent weer extra activiteit.
En ik had net een gym gevonden waar ik nu al 3 dagen in zit :(

Als het regent in mei, dan is april voorbij

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 00:44

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Is Kijkduin eigenlijk nog steeds een goeie plek om heen te gaan voor overdag ? Of hebben ze daar die stops weggehaald etc

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

• P.K.
CaptJackSparrow schreef op woensdag 15 februari 2017 @ 13:38:
[...]

Hehe... eindelijk. Ik zat al heel lang te wachten op een mogelijkheid veel makkelijker/sneller andere ballen e.d. te kunnen selecteren direct op het vangscherm.

Maarre... met 80 nieuwe beesten en evoluties... hoe zit het met extra bergruimte daarvoor? Krijgt men er niets bij? En ik wil het maximum ook graag omhoog hebben. En met meer soorten besjes en evolutiedingesen mag ook daar wel wat extra plek voor bij komen. :Y
Die Pinapberry ziet er ook wel interessant uit.
Dubbele candy als je de Pokemon dan vangt. :D

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 17:18
HOLY SHIT GEN 2 *O*

Ik ben aan het trainen voor een Halve Marathon op 2 april. Nu trachten Pokémon Go nog meer te integreren in mijn trainingen, maar dat moet wel lukken! >:)

• Cartman!
  • Niet online
CaptJackSparrow schreef op woensdag 15 februari 2017 @ 13:38:
Het is wel de bedoeling dat er geld verdiend wordt door Niantic he? :)

• schaapiej
Cartman! schreef op woensdag 15 februari 2017 @ 14:19:
[...]

Het is wel de bedoeling dat er geld verdiend wordt door Niantic he? :)
Het krijgen gedeelte hoeft van mij niet, maar wel de mogelijkheid om verder uit te breiden. Zit zelf, net als veel andere waarschijnlijk, op 1000/1000 en met die nieuwe berries zou wat extra ruimte wel fijn zijn! :)

Heb nog niet alles gelezen, maar zou wel fijn zijn als je meerdere berries naar een beest kunt gooien. Dus en meer vangkans en dubbel candy..

Ga m'n wandelschoenen alvast klaar zetten voor dit weekend! :X

<GoT>NightStalker

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15:31

Haan

dotnetter

Hè ik had net berekend dat ik nog zo'n 82 dagen moet lopen om gen1 vol te krijgen (eventuele eieren of vangsten niet meegerekend), kondigen ze weer 80 nieuwe gen2 aan :P

Kater? Eerst water, de rest komt later

• LekkerBipsje
Een visuele weergave van enkele vernieuwingen in de gameplay bij Gen 2:
https://twitter.com/TheSilphRoad/status/831857081808482305

Geniet nooit met mate

• P.K.
schaapiej schreef op woensdag 15 februari 2017 @ 14:40:
[...]

Het krijgen gedeelte hoeft van mij niet, maar wel de mogelijkheid om verder uit te breiden. Zit zelf, net als veel andere waarschijnlijk, op 1000/1000 en met die nieuwe berries zou wat extra ruimte wel fijn zijn! :)

Heb nog niet alles gelezen, maar zou wel fijn zijn als je meerdere berries naar een beest kunt gooien. Dus en meer vangkans en dubbel candy..

Ga m'n wandelschoenen alvast klaar zetten voor dit weekend! :X
Precies, meer items = meer ruimte nodig.
Of ze moeten bepaalde dingen in losstaande 'bags' doen, op de Gameboy had je bijvoorbeeld een aparte bag voor duurzame items (zou in dit spel Incubators zijn) en een aparte bag voor TM's en HM's.

Maar zover zal Niantic nog wel niet zijn. Ook al zijn die evolutie stenen en X-items onderweg.

• ninasky11
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 09-07 14:35
sankao schreef op woensdag 15 februari 2017 @ 12:54:
[...]

Mystic:

"It is matched equally by its Defense."

Als je deze opmerkingen ziet, dan is hij 100%

Als je deze opmerkingen ziet, dan is hij geen 100% maar lager
Is helaas ook niet altijd exact. Heb verschillende Pokémons waarbij die zegt dat alles equally matched, maar die zijn rond 93 t/m 97%

• Autofan1985
ninasky11 schreef op woensdag 15 februari 2017 @ 15:51:
[...]

Is helaas ook niet altijd exact. Heb verschillende Pokémons waarbij die zegt dat alles equally matched, maar die zijn rond 93 t/m 97%
Alles moet equally matchen EN de hoogste score geven, bij Mystic Exceed. Dan is hij 100%. Anders kan het ook 13-13-13 zijn bijvoorbeeld.

• Cartman!
  • Niet online
schaapiej schreef op woensdag 15 februari 2017 @ 14:40:
[...]

My bad, ik wist niet dat daar een limiet op zat :D Zit zelf op het standaard werk wat je kreeg :)

• GroeneThee
Vanaf wanneer? Of lees ik er overheen? Hmmm hoop dat het huidige event nog even loopt. Moet snoepjes sparen!

• PBP
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22:12

PBP

GroeneThee schreef op woensdag 15 februari 2017 @ 17:36:
[...]

Vanaf wanneer? Of lees ik er overheen? Hmmm hoop dat het huidige event nog even loopt. Moet snoepjes sparen!
Einde van de week, waarschijnlijk de 18e. Event van double candy loopt vandaag af. Alleen 6uur durende lures lopen door tot en met de 18e.

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Gaan we nu ook nieuwe Eevee evoluties krijgen? En zijn dat beesten waarvan we mogen verwachten dat we er iets aan gaan hebben in gyms?

Ik zit me af te vragen of ik misschien nu nog even een partijtje Eevees zal evolueren omdat het resultaat straks 'verdund' zal worden met nieuwe evoluties. Aan Vaporeons en Jolteons heb je tenminste wat.

• Tinusvolkel
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 00:19
CaptJackSparrow schreef op woensdag 15 februari 2017 @ 17:56:
Gaan we nu ook nieuwe Eevee evoluties krijgen? En zijn dat beesten waarvan we mogen verwachten dat we er iets aan gaan hebben in gyms?

Ik zit me af te vragen of ik misschien nu nog even een partijtje Eevees zal evolueren omdat het resultaat straks 'verdund' zal worden met nieuwe evoluties. Aan Vaporeons en Jolteons heb je tenminste wat.
Straks krijg je de keuze welke evolutie je wilt, tenminste als je de juiste "stenen" (toch) krijgt uit de stops.

Strava | 8600 Wp zzo | 1600 Wp nnw

• Wollie1988
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 13-04-2023
Helaas opnieuw moeten beginnen, maar het event heeft mij goed op weg geholpen. Het event zou toch 11 A.M. PST afgelopen zijn? Afstanden voor buddy zijn nog steeds gehalveerd en nog steeds dubbele candy. Mogelijkheid dat ze het verlengd hebben tot Gen 2?

• Oekiejoekie
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 02-08 02:49
PBP schreef op woensdag 15 februari 2017 @ 17:41:
[...]
Alleen 6uur durende lures lopen door tot en met de 18e.
Hier loopt het hele event nog gewoon door ? Het zou toch duren tot 20.00 uur ?

WEES BLIJ !!! Hier had uw advertentie kunnen staan...

• GroeneThee
PBP schreef op woensdag 15 februari 2017 @ 17:41:
[...]

Einde van de week, waarschijnlijk de 18e. Event van double candy loopt vandaag af. Alleen 6uur durende lures lopen door tot en met de 18e.
Hmmmm dat is bagger. Had gehoopt nog een paar dagen te kunnen profiteren van de extra snoepjes en de halve afstand lopen.

Meisjes kijken wel uit naar Gen2 en nu het weer beter wordt gaan ook zij wat extra buitenlucht pakken.

• P.K.
Het event lijkt idd door te lopen (afgezien van de Lures), misschien zijn ze bij Niantic even druk met andere zaken...
Er is trouwens een update beschikbaar, zie 'm op iOS nog niet verschijnen, maar de APK cirkelt al rond op het internet.

De eerste datamine is ook al klaar:
https://thesilphroad.com/...7-2-gen-2-evolution-items
CaptJackSparrow schreef op woensdag 15 februari 2017 @ 17:56:

Er komen twee nieuwe Eeveelutions bij, Espeon en Umbreon. Gezien de stats denk ik dat alleen Espeon mogelijk handig kan zijn in gyms.
De evolutie items die zijn aangetroffen in de APK bevatten geen items voor Eevee, dus het is afwachten hoe je ze kan evolueren.
Wellicht kan je ze net als bij Gen1 éénmaal forceren dmv een nickname, of hangt het af van de tijd van de dag waarop je een evolutie uitvoert. In de oude games kreeg je Espeon overdag en Umbreon als het donker was.

[ Voor 4% gewijzigd door P.K. op 15-02-2017 21:24 ]

• joosd
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-11 22:49
Event is over. Om 21uur nog een evolve sessie gedaan. En vervolgens nog voor 22uur 4 eitjes uitgelopen. En nu is weer terug op 3candy per gevangen pokemon.
Ik heb me wel in level 31 weten te werken :)

Laat gen 2 maar komen
Pagina: 1 ... 60 ... 100 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is niet de bedoeling dat hacks, cheats, GPS-spoofs of dataminers besproken worden op dit forum. Ook is het bespreken van 3rd party apps en sites niet toegestaan die gegevens gebruiken/zichtbaar maken die normaal gesproken niet zichtbaar zijn. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers. Discussie over het gebruik van IV calculators is wel toegestaan.

Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.

Online IV calculator
Evolve calculator
Pokémon movesets
Server status