Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[iOS/Android] Pokémon GO - Deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 59 ... 100 Laatste
Acties:
  • 396.901 views

• LekkerBipsje
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 07-05 12:31
Ik begin me echt af te vragen wat de reden is van de (radio)stilte achter Pokémon-Go. In mijn omgeving is al iedereen gestopt met spelen. Ik ben de enige die tot nu toe nog doorspeelt maar buiten het battlen van Gyms is er letterlijk niets dat me nog kan bekoren.

Ik heb een heel battalion aan Pokémon, 1200 pidgey candy en 3000 rattata candy klaar staan die ik kan evolven voor de langzaam wegebbende hoop dat er een dubbel XP event komt.

Niantec zal toch zeker ook wel zien dat de spelers aantallen teruglopen en ongetwijfeld ook de verkopen in de shop...?

Trainer Tips suggereerde dat ze misschien wachten met het uitbrengen van Gen 2 omdat de Pokémon company dit tegenhoudt om zo Pokémon Duel te promoten. Maar dat zou ze er toch niet van moeten weerhouden andere veranderingen/tijdelijke events toe te voegen aan Pokémon Go om de spelers tegemoet te komen?

Wat vinden jullie hiervan?

Geniet nooit met mate

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

*zucht*, waarom doet die knop voor het opnieuw verbinding maken nog altijd niets? Moet na verliezen verbinding nog altijd de game herstarten om weer verbinding te krijgen :/

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Ik ben er altijd vanuit gegaan dat ze tot de lente wachten ivm het weer.
Ik kan me echt geen andere reden bedenken, maar hoe langer ze wachten hoe minder zin het gaat hebben.

Als >50% Gen2 ook alleen uit eitjes komt net als die baby's dan stop ik ermee want ik ben het kilometers lopen met eitjes alleen voor weer een Nidoran een beetje zat :')

Last.fm | Code Talks

• ramones73
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 16-11 14:21
Afvalzak schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 09:39:
Ik ben er altijd vanuit gegaan dat ze tot de lente wachten ivm het weer.
Ik kan me echt geen andere reden bedenken, maar hoe langer ze wachten hoe minder zin het gaat hebben.
Iedereen gaat daar gemakshalve altijd van uit , maar in California is het de komende week bijv 26-30° ...

• The_Ghost16
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 28-10 14:26
Speel momenteel nog wel redelijk actief. Naast het verzamelen van de daily catch en daily spin ga ik er nog wel eens op uit om pokemon's te vangen. Gelukkig weet ik in Den Helder een aantal plekken te vinden waar nog genoeg spawned wat ik nog niet heb of kan evalueren. Alhoewel dat langzaam aan steeds moeilijker wordt.
Ook plaats ik af en toe een pokemon in een gym maar heb geen zin om te lang te besteden aan trainen/slopen. Dus kies alleen de makkelijke uit. Daardoor iedere dag wel een paar muntjes maar meestal tussen de 10 en 40.

Pokedex staat momenteel op 122 gevangen en 143 gezien. Kan nog minimaal 4 nieuwe pokemon krijgen uit evoluties maar daar wacht ik nog even mee. Tevens een redelijk aantal waar ik nog maar een paar candy van moet.

Moeilijkste zullen toch echt Tangela, Chansey, Magmar en Pinsir.

edit: Ook bij de mensen die ik ken ben ik de enige die het nog redelijk fanatiek speelt. De rest hoor ik vooral klagen over dat het teveel gedoe is om nog leuke pokemons te vangen en dat ze geen zin hebben in steeds dezelfde pokemons.

[ Voor 12% gewijzigd door The_Ghost16 op 08-02-2017 14:03 ]

Verwijderd

Magmar en pinsir moeilijk?! Jij hebt zeker al 3 snorlaxen en laprassen dan? :p

• The_Ghost16
Verwijderd schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 14:13:
Magmar en pinsir moeilijk?! Jij hebt zeker al 3 snorlaxen en laprassen dan? :p
Was dat maar zo :P Ik heb van allebei 1. Lapras gevangen in de eerste week en Snorlax paar weken terug uit een 10km ei.

Heb ze beiden wel gezien vlakbij mijn werk, maar nooit gevangen.

• P.K.
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20:39
ramones73 schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 13:36:
[...]

Iedereen gaat daar gemakshalve altijd van uit , maar in California is het de komende week bijv 26-30° ...
In SoCal is het weer bijna altijd prima. Volgens mij is het langjarig gemiddelde daar 20 graden in januari. Daar kennen ze uberhaupt geen winter. ;)
Noord California is wss al een ander verhaal, laat staan grote delen van het binnenland en de oostkust van de VS + Canada, Europa en het noordelijk gedeelte van Azie...

De gebieden waar een heel groot deel van de mensheid woont in het nu winter... De gebieden waar het andere grote deel woont (Azie) kent geen winter, of daar mogen ze niet spelen (China). Dat is echt wel iets om rekening mee te houden.

[ Voor 8% gewijzigd door P.K. op 08-02-2017 14:57 ]

• The_Ghost16
P.K. schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 14:53:
[...]

In SoCal is het weer bijna altijd prima. Volgens mij is het langjarig gemiddelde daar 20 graden in januari. Daar kennen ze uberhaupt geen winter. ;)
Noord California is wss al een ander verhaal, laat staan grote delen van het binnenland en de oostkust van de VS + Canada, Europa en het noordelijk gedeelte van Azie...

De gebieden waar een heel groot deel van de mensheid woont in het nu winter... De gebieden waar het andere grote deel woont (Azie) kent geen winter, of daar mogen ze niet spelen (China). Dat is echt wel iets om rekening mee te houden.
Eerste land waar het uit kwam was volgens mij Australië. Hier is het momenteel zomer en werd daar dus in de winter gereleased. Dus het seizoen zou geen issue moeten zijn.

• Eek2nd
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 17-04-2023
Lekker weer dubbele candies...
Enne...
Lure Modules will last for six hours for the entire duration of the event.
O o
Kon ik thuis maar bij een stop :(

[ Voor 5% gewijzigd door Eek2nd op 08-02-2017 15:20 ]

• LekkerBipsje
11:00 A.M. PST betekent dan 8 uur 's avonds hier als ik het goed begrijp.

Ik had persoonlijk gehoopt op een dubble XP event maar heerlijk om te horen dat er weer leven in de brouwerij is.

Wel 'toevallig' dat ik vanmorgen post dat het me langzaam begint te vervelen en huppakee, meteen een update. Ik denk dat Niantec mee luistert ;)

Geniet nooit met mate

• P.K.
Niantic is wel echt een one-trick-pony zeg, weer zo'n event wat niks nieuws brengt. :z
The_Ghost16 schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 15:16:
[...]

Eerste land waar het uit kwam was volgens mij Australië. Hier is het momenteel zomer en werd daar dus in de winter gereleased. Dus het seizoen zou geen issue moeten zijn.
Het klimaat van Australie is ook echt te vergelijken met al die regio's op het noordelijk halfrond waar het nu wel écht winter is. :')

"Winter" in Melbourne/Sydney/etc is 15 tot 20 graden overdag, in het noorden nog hoger. :X

En volgens mij was het noordelijk halfrond ook vrijsnel daarna aan de beurt. Niet pas in de herfst ofzo.

[ Voor 15% gewijzigd door P.K. op 08-02-2017 15:38 ]

• schaapiej
  • Laatst online: 21-11 20:57
Voor mij een goed moment om mijn spaarpot kapot te slaan en de 3000 muntjes die ik afgelopen maand heb opgespaard in incubators te stoppen! :)

Voor de mensen die de link niet op het werk kunnen openen;
Trainers,

With Valentine’s Day just around the corner, we couldn’t think of a sweeter time to double the amount of Candy you’ll earn every time you catch, hatch, and transfer Pokémon. Your Buddy Pokémon is also getting into the Valentine’s Day spirit and will find Candy twice as fast!

Throughout the celebration, you’ll notice that Chansey, Clefable, and many other adorable pink Pokémon will be encountered more frequently in the wild. Cleffa, Igglybuff, and Smoochum will also be more likely to hatch from Eggs. And to help you paint your town pink this Valentine’s Day, Lure Modules will last for six hours for the entire duration of the event.

This limited-time celebration will only be available from 11:00 A.M. PST on February 8, 2017, to 11:00 A.M. PST on February 15, 2017, so grab your valentine, get out, and explore the world around you!

—The Pokémon GO team

<GoT>NightStalker

Verwijderd

Ja hoor, net wanneer ik zo'n 100km heb gelopen voor 50 Chansey candy voor Gen2.

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-11 08:47
Ik ben benieuwd of we, behalve Chansey (en andere genoemde Pokémon), ook Lickitung meer in het wild tegen zullen komen. Beiden moet ik nog aan mijn Pokédex toevoegen...

• Roeligan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-07 11:37

Roeligan

Feyenoord

De afgelopen week 3x een lickytung gevangen in hoogvliet/pernis/vlaardingen. daarvoor 1x uit een ei.

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

Verwijderd

Lures duren 6 uur?:o

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Ja. Krijgen we nou ook 6x zoveel ballen uit stops om al die beesten te vangen? :/

• LekkerBipsje
Dat viel me ook al op.
Niantec is zo heerlijk impulsief. Ik zou best eens muisje willen spelen bij een vergadering van hen. Zou dat zo ongeveer gaan?

"Kom houden we een Halloween event. Zullen we dan hier en daar Halloween Pokémon laten spawnen? Neah gekke meneer, we laten meteen niets anders meer spawnen!"

"Zullen we de lure time verlengen? Goed idee Henk! Maar hoe veel langer? Een half uurtje?
Nee man, watje...langer! Uhhh 6 uur dan? 8)7

Geniet nooit met mate

• Quincy5
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 21-11 12:42
Ik moet ook Chansey nog en Igglybuff. Hier bij kantoor kan ik bij een pokestop (thuis helaas niet) en heb nog genoeg lures over, want gebruik ze nooit.

Incubators kopen is ook een goed idee; zal mij wel echt geld gaan kosten, want ik heb geen volle spaarpot zoals schaapiej en gym-muntjes spaart niet zo hard.

PV Output

• schaapiej
Quincy5 schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 15:54:
Ik moet ook Chansey nog en Igglybuff. Hier bij kantoor kan ik bij een pokestop (thuis helaas niet) en heb nog genoeg lures over, want gebruik ze nooit.

Incubators kopen is ook een goed idee; zal mij wel echt geld gaan kosten, want ik heb geen volle spaarpot zoals schaapiej en gym-muntjes spaart niet zo hard.
Heb 't 'geluk' gehad dat het in januari een dooie boel was hier waardoor ik elke dag 100 muntjes kon cashen. Leuk voor de muntjes maar dodelijk saai!

Intussen zijn m'n muntjes op, had er 2810 om precies te zijn. Heb m'n laatste 2 Pokespace uitbreidingen unlocked en 16 incubators.

Waarschijnlijk heb ik na het event 20000 Nidoran candy ofzo :X

<GoT>NightStalker

• Tomski1986
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-09 08:55
schaapiej schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 22:12:
[...]

Wat zijn dat voor gekke Pokémon? :+
Whoops, even in het totaal verkeerde topic geplaatst.. :*) :*)

• P.K.
Ik wacht wel weer met incubators tot er nieuwe Pokemon uit kunnen komen. Aan al die Psyduck, Goldeen en verdwaalde Pinsir ga ik m'n muntjes niet verspillen. :P
LekkerBipsje schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 15:52:
[...]

Dat viel me ook al op.
Niantec is zo heerlijk impulsief. Ik zou best eens muisje willen spelen bij een vergadering van hen. Zou dat zo ongeveer gaan?

"Kom houden we een Halloween event. Zullen we dan hier en daar Halloween Pokémon laten spawnen? Neah gekke meneer, we laten meteen niets anders meer spawnen!"

"Zullen we de lure time verlengen? Goed idee Henk! Maar hoe veel langer? Een half uurtje?
Nee man, watje...langer! Uhhh 6 uur dan? 8)7
Haha, volgens mij moet het wel een beetje zo gaan. :P
Vind het vrij armoedig eigenlijk, er komt weer niks nieuws bij. Korting op candy en verhoogde spawns hebben we ook al eerder gezien.

Dit was een perfect weekend geweest om genders te introduceren en daaraan een opdracht te koppelen.
Vang van X soorten Pokemon een mannetje en vrouwtje, stuur ze op naar Willow die daarmee onderzoek kan doen, krijg als reward een 10km ei met gegarandeerd een Chansey.
Of weet ik veel wat, iets origineels, iets waar uitdaging in zit.
Niet overgeleverd zijn aan random spawns |:(

• schaapiej
P.K. schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 17:02:
Ik wacht wel weer met incubators tot er nieuwe Pokemon uit kunnen komen. Aan al die Psyduck, Goldeen en verdwaalde Pinsir ga ik m'n muntjes niet verspillen. :P
Voor mij zijn er nu twee punten;
1) tegen de tijd dat er nieuwe Pokémon in de game zitten heb ik wel weer nieuwe muntjes
2) als ze zo doorgaan dan speel ik het tegen die tijd niet meer en heb ik niks met de muntjes gedaan :+

<GoT>NightStalker

• Sunfalls
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 05-10 12:16
Damn wat is dit weer een teleurstelling.

Nu mijn pokedex vol is op een paar gen 2 exemplaren had ik wel een combinatie verwacht van verschillende pokemon uit level 1 en 2.

Van level 2 hadden ze makkelijk Blissey, miltank, Corsola, Espeon, Hoppip, Flaaffy en desnoods Snubbull en Granbull uit kunnen brengen. Die zijn immers ook roze.

Ik ga de app niet verwijderen want vindt het zonde van alle moeite, maar had stiekem wel iets beters verwacht dan dit.

• ninasky11
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 09-07 14:35
Haay schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 15:42:
Ik ben benieuwd of we, behalve Chansey (en andere genoemde Pokémon), ook Lickitung meer in het wild tegen zullen komen. Beiden moet ik nog aan mijn Pokédex toevoegen...
and many other adorable pink Pokémon will be encountered more frequently in the wild

Lickitung is ook roze dus naar alle waarschijnlijkheid zal die ook vaak gespawned worden =))))))

[ Voor 12% gewijzigd door ninasky11 op 08-02-2017 17:34 ]

Verwijderd

aeroductyl is ook roze toch?

toch...? :(

• ninasky11
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 09-07 14:35
Verwijderd schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 17:34:
aeroductyl is ook roze toch?

toch...? :(
Onderkant van zijn vleugels hebben zeker iets weg van roze >:) >:)

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

ninasky11 schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 17:36:
[...]

Onderkant van zijn vleugels hebben zeker iets weg van roze >:) >:)
Roses are red
Violets are blue
Snorlax are pink
If you f*ck with the hue :p

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-11 19:55
schaapiej schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 15:36:
[...]
Voor de mensen die de link niet op het werk kunnen openen;
[...]
Haha, als je dat niet op je werk kan openen werkt je wel echt bij een sneu bedrijf
En anders kijk je toch op je smartphone ;-)

• Gaarheid
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 27-09 10:40
Eh Snorlax is roze toch????

• Haay
Ik lees net op een ander forum dat Porygon blijkbaar ook meer gaat spawnen tijdens dit Valentijnsevent.

• OmeJoyo
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 21:59

OmeJoyo

This is me

Nou, Niantic hun klok is weer ruk, 5 minuten zou het al gestart moeten zijn maar nog geen verandering gezien ook nog geen dubbele candy :( uiteraard ook niet na een restart.

Never attribute to malice what can be adequately explained by stupidity

Verwijderd

event is gestart!!!

• DennisDCT
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 15:07
We kunnen beginnen. Week vrij vragen en eindelijk beginnen met leven! We gooien alle torens om! Gewoon om te fucken

Verwijderd

Mijn gym activitijd gaat weer enorm minder zijn door de event. Door de dubbel candy ga ik mijn incubators inzetten die ik dus vorige event gekocht heb.
Lures van 6 uur zijn ook wel supper leuk.

Dat word een week koud leiden

Die extra baby pokemon is wel een erg nadeel. Dat was nu net de reden ddat ik vorige event de incubators niet gebruikte. Zo blijft de kans op lapras en snorlax gewoon even groot of kleiner...
Eerste stop die ik nu draaide al direkt 10 km ei dus die kaans is mischien verhoogt zoals baby event waar je gegarandeert uit die ectra eieren een baby kreeg.

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 08-02-2017 20:49 ]

• P.K.
Haay schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 19:59:
Ik lees net op een ander forum dat Porygon blijkbaar ook meer gaat spawnen tijdens dit Valentijnsevent.
Die kan ik bevestigen denk ik, heb er net eentje gevangen vanaf de bank en er staat er ook nog een op nearby (maar geen zin om heen te lopen). :P

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Is dit nu vandaag gestart of gisteren al? Gisteren weer 'mijn' gym langs de snelweg weer terug veroveren (zoals elke dag op weg naar huis). Zaten 5 exxecutes te wachten op mij. Eigenlijk niet op de candy gelet.

• Sunfalls
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 05-10 12:16
Vanaf vandaag 20:00 uur

• Gaarheid
Yup 2 in de nearby maar heb m al
P.K. schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 20:56:
[...]

Die kan ik bevestigen denk ik, heb er net eentje gevangen vanaf de bank en er staat er ook nog een op nearby (maar geen zin om heen te lopen). :P

• CaptJackSparrow
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 20:36:
Eerste stop die ik nu draaide al direkt 10 km ei dus die kaans is mischien verhoogt zoals baby event waar je gegarandeert uit die ectra eieren een baby kreeg.
Och... maandagvond voor het eerst in een week weer een keertje vol gefarmd. Had vorige week alleen maar een paar keer een bescheiden aantal stops gedraaid waarmee ik wel ook mijn voorraad eieren op peil kon houden. Ik was ook weer bijna door mijn eieren heen en kreeg er toen zowaar twee 10km eieren bij. Dat was nog twee dagen vóór het event. Je kunt er gewoon geen peil op trekken. :N

Heb toen ook een lokale gym die van L10 naar L7 was gegaan weer een leveltje bijgetraind. Stond zowaar een Tauros onderin. Was ik nog niet eerder tegengekomen. :)

Toen ik net na achten een beest wou vangen moest ik geforceerd updaten naar de laatste versie. Blijkbaar ging dat gelijk met de start van het event. Zit er een functie in die nieuwe versie die in het event gebruikt gaat worden vraag ik me dan af? Ik had die laatste versie op mijn huisfoon nog even niet gebruikt omdat die de schokkerigheid weer terug leek te brengen die ik met de vorige update juist weer kwijt was. Gisteravond trouwens ook een spontane hangende reboot op die foon die ik alleen kon herstellen met een herflash die ook een factory reset gaf. Ik zag alweer aankomen dat ik hem weer zou moeten opsturen. Er is weer een event dus qua timing zou het weer kunnen kloppen. :X Hij doet het echter nog steeds dus we wachten af. :/

Dubbele XP was eigenlijk prettiger geweest dan dubbele candy. Nu moet je al die ongediertecandy in XP omzetten met LE sessies wat veel meer werk is.

Zal misschien maar eens wat beesten gaan uitzoeken waarvan ik nog niet voldoende candy heb voor evoluties. Van Omanyte en Kabuto weet ik dat ik daar nog niet genoeg van heb. Mag mijn Dragonair even rusten. Heb nu weer 220 Dratini candy dus kan evt. al een derde Dragonite maken en maxen. Wil alleen liefst eerst weer een wat gunstigere kandidaat.
readytoflow schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 20:57:
Is dit nu vandaag gestart of gisteren al? Gisteren weer 'mijn' gym langs de snelweg weer terug veroveren (zoals elke dag op weg naar huis). Zaten 5 exxecutes te wachten op mij. Eigenlijk niet op de candy gelet.
Had vanavond eerst vóór en ook na de start van het event vanaf de bank een Exeggcute. Zou best kunnen dat die meer zijn gaan spawnen. Ze zijn ook roze. :P

• Eek2nd
Yes!
Idd mijn eerste Lickitung :)

Porygon is blijkbaar ook roze.. heb e 2 in paar minuten rond zelfde stop gezien

• sarlo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-11 11:50
Ik heb sinds een verplichte update deze avond, dat het spel freezed als ik op mijn Avatar klik. Hebben meerdere mensen hier last van?

• Roeligan

Roeligan

Feyenoord

Haay schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 19:59:
Net 1 naast me op de bank :)

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

• CaptJackSparrow
  • Niet online
sarlo schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 22:48:
Ik heb sinds een verplichte update deze avond, dat het spel freezed als ik op mijn Avatar klik. Hebben meerdere mensen hier last van?
Had het nog niet gedaan maar inderdaad. Muurvast door er alleen maar op te tikken. Op mijn huisfoon. Met dan de melding dattie vast zit en of ik wil wachten of afsluiten. Kwam er achter dat ik ook mijn hoofdfoon nog op de oude versie had draaien. Die doet het gelukkig wel normaal.

Toch 'knap' dat Niantic bij elke nieuwe update weer een nieuwe bug weet te introduceren. :F

• Roeligan

Roeligan

Feyenoord

imho zijn dratini's en dragonites ook schatting :+

gief!

RatPack #814

• sixtiek
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22:58
De 2e generatie babies schijnen uitgesloten te zijn van het dubbele-buddy-candy-gebeuren, kan iemand dat al bevestigen? Ik loop zelf nog even een Muk uit voordat ik het probeer...

• P.K.
Verandering wat betreft eieren:

https://www.reddit.com/r/...hanges_during_valentines/

(uiteraard alleen met nieuw verkregen eieren)
sixtiek schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 23:33:
De 2e generatie babies schijnen uitgesloten te zijn van het dubbele-buddy-candy-gebeuren, kan iemand dat al bevestigen? Ik loop zelf nog even een Muk uit voordat ik het probeer...
Dat leek er idd op in het begin, schijnt nu wel goed te gaan. :)

[ Voor 49% gewijzigd door P.K. op 08-02-2017 23:34 ]

• GroeneThee
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 21-11 20:40
Zou het dan toch... Moet alleen nog een Chansey voor een volle pokedex. Meisjes mogen morgen mee op de fiets :)

• joosd
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-11 22:49
wow. sinds vannacht al meerdere porygon's en een behoorlijk aantal lickitung gevangen. had vandaag GOT nog niet gelezen :)

• Wim8282
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19:24
sarlo schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 22:48:
Ja. Met versie 0.55.0. Heel irritant. Soms na diverse pogingen (dus diverse keren het spel opnieuw starten) dat ie het wel 1x doet.

• schaapiej
P.K. schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 23:33:
Verandering wat betreft eieren:

https://www.reddit.com/r/...hanges_during_valentines/

(uiteraard alleen met nieuw verkregen eieren)
Interessant! Loop nu nog met 8 oude eieren en ben benieuwd wat er uit de volgende batch gaat komen...

Werd vanochtend bij een stop verrast door een Lapras (die uiteraard niet op de radar stond).
Verder veel roze spul; jiggly, wiggly, clefairy, exeggcute en befzilla.

Licky is natuurlijk wel de perfecte Valentijns Pokémon....
Afbeeldingslocatie: https://sc.mogicons.com/l/if-you-know-what-i-mean-127.png

<GoT>NightStalker

• Autofan1985
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 22-10 14:37
Haay schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 15:42:
Gisteravond al een Chansey en ene stuk of 7 Lickyting gevangen in minder dan een uur. ;)

• Gaarheid
Wat een k event bij mijn huis spawnen nu alleen maar roze Slowpokes, buddy is dratini nog 12 snoepjes voor een 2e dragonite.
Eens kijken wat de lures doen straks in het park 6 uur is dan wel weer leuk, wel weinig te lopen met al die extra pokies, sta meer stil om ze te vangen dan dat je door kan lopen ach altijd wat te zeuren en wandelen moet ik toch wel.
Oh en die avatar bug is ook vrij irritant.

[ Voor 5% gewijzigd door Gaarheid op 09-02-2017 11:30 ]

• LekkerBipsje
sixtiek schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 23:33:
Dat kan ik definitief ontkrachten. Ik heb een Togepi als buddy en kreeg net bij 2,5 KM een candy geschonken.

Geniet nooit met mate

• WahWah
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 13-10 10:02
WahWah schreef op maandag 6 februari 2017 @ 08:55:
Kijk nou eens wat er ineens op het hoekje van de straat stond vanochtend tijdens het ontbijt :D

[afbeelding]

Het heeft maar een half jaar geduurd...Nu alleen nog Areodactyl nog...
Echt 2 dagen voor het event zie en vang ik hem voor het eerst...en nu zijn ze overal.. :F

• Autofan1985
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 22-10 14:37
Kunnen ze Snorlax ook niet even roze verven? :+

Verwijderd

Autofan1985 schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 09:08:
En tangela.... en aeroductyl...

• Quincy5
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 21-11 12:42
Zojuist iets vaags gehad wat lijkt op wat beschreven wordt in de comments onder dit artikel: https://pokemongo.gamepress.gg/gym-errors

Ik dacht een blauwe level 1 gym neergehaald te hebben en hij bleef hangen vlak voor het de gym uitgaan. Na even wachten herstart en er zaten meteen 2 blauwe in (!). Spoofers, want er was niemand in de buurt.

Gecombineerd met alle vreemde dingen die in bovengenoemd artikel staan lijkt het er op dat het multiplayer gedeelte slecht doordacht is.

PV Output

• R_Donselaar
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21-11 21:29
Verwijderd schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 09:22:
[...]

En tangela.... en aeroductyl...
Ja exact die twee! Mijn Machamp loop ik komende dagen wel bij elkaar. Heb Aerodactyl 1x in de VS op de nearby gezien, maar was helaas buiten Wifi bereik. Tauros heb ik daar wel aan overgehouden :)

• The_Ghost16
Gisteren weer 3 nieuwe Pokemon toe kunnen voegen aan mijn Pokedex :D Helaas ontsnapte de 4e, de meest vervelend, maar die vang ik nog wel deze week.

Nieuw:
- Rapidash (Ponyta geëvolueerd)
- Exxeggutor (Exxeggute geëvolueerd)
- Nidoking (spawnde vlakbij toen ik ff snel langs wat leuke plekken reed)
Ontsnapt:
- Chansey (spawnde op dezelfde plek als de Nidoking)

Voor de rest veel Slowpoke en Lickitung spawns. Gisteren en vandaag ook nog een Diglet gevangen. Kwam ik nooit tegen en gisteravond als buddy ingesteld en er spawnen er gelijk 2, met dubbele candy hoef ik er gelukkig niet zoveel meer.

Verwijderd

Weet niet of het al is genoemd naar de pokemon die uit eieren komen zijn flink door elkaar gegooid

https://thesilphroad.com/egg-distances

• The_Ghost16
Verwijderd schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 10:11:
Weet niet of het al is genoemd naar de pokemon die uit eieren komen zijn flink door elkaar gegooid

https://thesilphroad.com/egg-distances
Dat zijn nogal wat wijzigingen zeg.

Nu alleen nog wat meer variatie op de verkregen eieren. Dus niet alleen maar 5km eieren en af en toe een 2km, 10km krijg ik al helemaal amper.

• ZodiacNL
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21-11 17:58

ZodiacNL

Crazy Cow Squad

Autofan1985 schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 09:08:
Als je Snorlax kaal scheert is hij roze :9

Crazy Cow Squad

• GroeneThee
GroeneThee schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 23:35:
Zou het dan toch... Moet alleen nog een Chansey voor een volle pokedex. Meisjes mogen morgen mee op de fiets :)
And we got him! Onderweg naar het naar school brengen vangt mijn dochter een Chansey. Weliswaar CP318 maar boeien.... gevangen 151...gezien 153. *O*

Besef mij net dat het precies 4 maanden is nadat we gestart zijn. Nu de jongste dochter nog.

[ Voor 11% gewijzigd door GroeneThee op 09-02-2017 11:43 ]

• Ask!
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 24-10 22:07
Sjongejonge..
Heb ik een 100% Blastoise.. Bite/Ice Beam.

Nice.

[ Voor 12% gewijzigd door Ask! op 09-02-2017 13:14 ]

• rednaz420
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 21-11 00:47
The_Ghost16 schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 10:39:
[...]

Dat zijn nogal wat wijzigingen zeg.

Nu alleen nog wat meer variatie op de verkregen eieren. Dus niet alleen maar 5km eieren en af en toe een 2km, 10km krijg ik al helemaal amper.
Zo werkt het niet. De pokemon staat vast vanaf dat je het ei krijgt, niet de afstand. Nu dat er veel 5km pokemons naar 2km zijn verschoven, zal je ook veel meer 2km eieren krijgen en dus sneller meer eieren kunnen uitlopen.

De kans op een 2km ei is nu groter, omdat de pool groter geworden is. Die kans is gelijk aan het optellen van alle indivuele kansen van alle 2km pokemon.

• CaptJackSparrow
  • Niet online
Het lijkt erop dat ze 10km eieren gaan vrijmaken voor nieuwe beesten. Heb mijn twee 10km eieren van maandag uitgebroed. Eerste was mijn ondertussen zoveelste Hitmonchan en de tweede (weer) een Elekid. Deze laatste kwam met een shitload aan candy dankzij het event. :P

• Haay
Zo, tijdens m'n lunchwandeling eindelijk een Chansey kunnen bemachtigen zodat ook die plek in m'n Pokédex gevuld is. :)
En ik heb nu vijf 10km eieren in incubators zitten. Maar die eieren heb ik wel allemaal opgespaard voordat het event begon. Hopelijk zit er in ieder geval in één van die vijf een gewenste pokémon!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:23
En ineens regent het hier in de straat Porigon. Zo op een wandeling al 3 gevonden.

• GroeneThee
Arunia schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 14:06:
En ineens regent het hier in de straat Porigon. Zo op een wandeling al 3 gevonden.
Shitloads Porygorn gevangen inderdaad. Maar ook weer exeggcutes bij de vleet en die heb ik al een tijdje niet gezien.

• freggell
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06-08-2024
GroeneThee schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 16:04:
[...]

Shitloads Porygorn gevangen inderdaad. Maar ook weer exeggcutes bij de vleet en die heb ik al een tijdje niet gezien.
En ik kom voornamelijk Slowpoke tegen. Tijdens mijn lunch wandeling 10 gevangen en een Chansey en nog wat Jigglypuff. Maar misschien dat het thuis anders is. Ik kan wel wat Porygon of exeggcute gebruiken.

• sixtiek
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22:58
freggell schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 16:55:
[...]

En ik kom voornamelijk Slowpoke tegen. Tijdens mijn lunch wandeling 10 gevangen en een Chansey en nog wat Jigglypuff. Maar misschien dat het thuis anders is. Ik kan wel wat Porygon of exeggcute gebruiken.
Wat kan je met Porygon doen dan :? ? Behalve in je Pokedex bewonderen?

• freggell
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06-08-2024
sixtiek schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 16:57:
[...]

Wat kan je met Porygon doen dan :? ? Behalve in je Pokedex bewonderen?
Hopen dat gen 2 nog een keer komt en dan evolueren.

• Eek2nd
Bij mij spawnt alleen maar Jigglypuff (die gewoon al best vaak voorkomt bij mij en Porygon (die zo af en toe ook al voorkwam).
en heel af en toe slowpoke.
Gisteravond gelukkig wel mn eerste en tot nu toe enige Tongemans tegengekomen.

De roze Mr.Mime spwant wel veel minder nu :)

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22:50
Door de verkorte buddyafstand vandaag maar wat extra gelopen. Met als resultaat, na meer dan 70km... eindelijk een Muk!

Nu enkel nog Omastar en gen1 is compleet. Hopelijk brengt de verhoogde kans op Smoochum mij dus nog een Smoochum en dan hoef ik enkel nog Togepi candy te sparen...

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Verwijderd

Wat kosten die beftekels een hoop ballen om te vangen!

• schaapiej
Verwijderd schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 19:04:
Wat kosten die beftekels een hoop ballen om te vangen!
Befzilla's zijn ook niet gek op ballen maar wat anders :+

<GoT>NightStalker

• peto84
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 00:29
Er zijn volgens mij ook wat dust aanpassingen geweest. Heb voor een pokemon upgrade nu maar 7000 dust nodig ipv 8000. (lvl 33 naar 33,5)

psnprofiles

Verwijderd

en weer een smoochum uit een 10km ei :( wel weer een nieuwe 10km ei gehad, maar nu met het verhoogde kans op smoochum vrees ik het ergste :"(

• Gaarheid
Geen 10 km ei gezien nog..
Verwijderd schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 20:12:
en weer een smoochum uit een 10km ei :( wel weer een nieuwe 10km ei gehad, maar nu met het verhoogde kans op smoochum vrees ik het ergste :"(

• FireAge
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 00:02
Op dienstreis in Merignac net uit hotel een uurtje rondgelopen, met als resultaat 170 exeggcute candy :-)

Een lickitung gezien, maar raspberry + gele bal + great throw was blijkbaar niet genoeg :/

Een van de weinige die ik nog moet. Maar komt deze week vast goed.

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20-11 11:37

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Vandaag 2 10 km eieren gekregen. Ik hoop niet twee keer Smoochum, die heb ik al.

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15:31

Haan

dotnetter

Het gaat wel lekker zo met de dubbele candy, na het event ga ik weer even de tussenstand opmaken. Het zal alsnog wel een maand of drie gaan duren om de gen1 pokedex vol te krijgen :P Of ik moet veel geluk hebben dat precies de juiste pokemon uit eieren hatchen #notgoingtohappen.

Kater? Eerst water, de rest komt later

• Azaruc
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 15-11 20:50
Ik ben nog steeds hard op jacht naar Muk. De extra candy van Grimer als buddy helpt wel, maar er is volgens TheSilphRoad op de hele wereld werkelijk geen enkel Grimer nest, dus gaat nog lang duren haha.

Wel een Magmar nest nu voor mijn deur, ook wel nice.

D3 Profile

• A-Jay
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-10 17:15
Echt sinds vanochtend steeds Unable to authenticate melding...

Cache weggegooid, etc zelfs de app opnieuw geinstalleerd, maar hij weigert in te loggen.

Het duurt ongeveer 5 minuten voordat ik die melding krijg, al die tijd is de pokeball aan het draaien.

Iemand een idee?

[ Voor 24% gewijzigd door A-Jay op 10-02-2017 10:26 ]

• Ask!
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 24-10 22:07
A-Jay schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 10:12:

Cash weggegooid, etc zelfs de app opnieuw geintstallerd, maar hij weigert in te loggen.

Iemand een idee?
Geld weggooien heeft geen zin.
Ik zou proberen je Cache te legen.

• A-Jay
Ask! schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 10:13:
[...]

Geld weggooien heeft geen zin.
Ik zou proberen je Cache te legen.
Spelling :)

Maar dat heb ik al meerder keren gedaan.

• Richh
CAP-Team schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 00:59:
Vandaag 2 10 km eieren gekregen. Ik hoop niet twee keer Smoochum, die heb ik al.
Doe mij maar een Smoochum! Samen met Omastar en Togetic de enige die ik nog moet.

In plaats daarvan loop ik op dit moment met 7 (!) 2km eieren rond. 8)7
De eerste 2 eieren die ik dit event heb uitgelopen waren ook 2km-exemplaren en daar kwam beide een Cleffa uit. Whoop-ti-doo...

• sarlo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-11 11:50
Ik gaf al eerder aan dat de app crashte wanneer ik op de avatar klik, blijkbaar is het dus een probleem wat nu veelvoudig voorkomt bij android telefoons, zie ook: https://pokemongohub.net/...55-0-crashing-pokemon-go/

• CAP-Team

CAP-Team

A-Jay schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 10:12:

Cache weggegooid, etc zelfs de app opnieuw geinstalleerd, maar hij weigert in te loggen.

Het duurt ongeveer 5 minuten voordat ik die melding krijg, al die tijd is de pokeball aan het draaien.

Iemand een idee?
Heb ik ook al een paar keer gehad. Je moet je Google account weggooien op je telefoon en daarna opnieuw aanmaken, dan doet hij het weer.

• A-Jay
CAP-Team schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 14:00:
[...]

Heb ik ook al een paar keer gehad. Je moet je Google account weggooien op je telefoon en daarna opnieuw aanmaken, dan doet hij het weer.
Dan doet ie het weer _/-\o_

Was toch ff aan het zweten, na alles wat ik al geprobeerd had.

Verwijderd

Hopsakeetje!
Afbeeldingslocatie: https://s29.postimg.org/4z3egkkkn/IMG_3715.jpgimage hosting site

• P.K.
FireAge schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 23:16:
Op dienstreis in Merignac net uit hotel een uurtje rondgelopen, met als resultaat 170 exeggcute candy :-)

Een lickitung gezien, maar raspberry + gele bal + great throw was blijkbaar niet genoeg :/

Een van de weinige die ik nog moet. Maar komt deze week vast goed.
Hier nog geen Exeggcute gezien. Ook nog geen Clefairy.

Wordt hier wel bedolven onder de Porygon. Zo'n beetje elke straat zit er wel een.
Ook twee Chansey gevangen, waar ik heel blij mee was, tot ik dit plaatje van Las Vegas op Reddit zag. 8)7
http://imgur.com/NfH3AjC

Dit evenement is weer zo lekker random. Niantic... :F

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

P.K. schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 17:37:
[...]

Hier nog geen Exeggcute gezien. Ook nog geen Clefairy.

Wordt hier wel bedolven onder de Porygon. Zo'n beetje elke straat zit er wel een.
Ook twee Chansey gevangen, waar ik heel blij mee was, tot ik dit plaatje van Las Vegas op Reddit zag. 8)7
http://imgur.com/NfH3AjC

Dit evenement is weer zo lekker random. Niantic... :F
Plaatje vertekent wel behoorlijk hoor. Als je goed kijkt is meer dan de helft een Licky. Desalniettemin nog steeds 398283% meer Chanseys dan ik tot dusver heb gezien.

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

• Richh
Is de eiermigratie al genoemd? http://www.forbes.com/sit...tines-event/#edb18db70040
From 5km to 2km:
Abra, Bellsprout, Cubone, Diglett, Ekans, Exeggecute, Ghastly, Goldeen, Krabby, Machop, Nidoran (both), Oddish, Seel, Slowpoke, Venonat, Voltorb

From 10km to 5km:
Pinsir, Scyther, Onix
Tot zover dacht ik: dikke vooruitgang dus! Well...

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/BTVsgA3.jpg

Mooie truc weer om meer incubators te verkopen. Verdorie :/

• CAP-Team

CAP-Team

Net een Chansey in de buurt (CP120), rent ie na één bal heul hard weg :(. Uiteraard. Gelukkig had ik al een Chansey.
M'n oudste zoon had niet genoeg ballen (CP900+) en bij m'n jongste zat hij er met één Ultraball in (CP60)

• Janusi
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 26-09 13:07
Ik word hier uitsluitend bedolven onder Slowpokes and Jigglypuffs. Helaas, dat was al zo voor dit event.

• GroeneThee
Richh schreef op zaterdag 11 februari 2017 @ 01:25:
Is de eiermigratie al genoemd? http://www.forbes.com/sit...tines-event/#edb18db70040

[...]

Mooie truc weer om meer incubators te verkopen. Verdorie :/
Gebruik over het algemeen zelf incubators alleen voor 10km eieren. Dat rechtvaardigd het kopen van incubators voor mij een beetje. Het rendement is anders erg laag.

Vanochtend bij mij om de hoek een gym die normaal niet boven de 4 uitkomt, level 9 met 2 lege plekken helaas van de verkeerde kleur. Dat kan dus niet, dus begonnen met slopen. Halverwege stopt er paar meter verderop een fietser die begint te trainen. Uiteindelijk besloot hij het voorgezien te houden en heb ik de gym met slechts 45 puntjes en een 3k Snorlax erin achtergelaten. Succes ermee. 8)
Pagina: 1 ... 59 ... 100 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is niet de bedoeling dat hacks, cheats, GPS-spoofs of dataminers besproken worden op dit forum. Ook is het bespreken van 3rd party apps en sites niet toegestaan die gegevens gebruiken/zichtbaar maken die normaal gesproken niet zichtbaar zijn. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers. Discussie over het gebruik van IV calculators is wel toegestaan.

Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.

Online IV calculator
Evolve calculator
Pokémon movesets
Server status