Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[iOS/Android] Pokémon GO - Deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 58 ... 100 Laatste
Acties:
  • 396.901 views

• Autofan1985
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 22-10 14:37
Verwijderd schreef op donderdag 2 februari 2017 @ 10:10:
[...]

Pokemon die eruit komen zijn ook nooit pokemon waar je blij van wordt :(
Helaas niet nee. Had gisteren weer Poliwag, Psyduck, Oddish, Goldeen, Seel, Staryu en Meowth uit mijn 5 km eieren.... Heb nog een 10 km aan staan, dus hopelijk wordt dat nog iets... Snorlax of zo die ik na 410 eieren nog steeds moet....

• P.K.
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20:39
Verwijderd schreef op donderdag 2 februari 2017 @ 08:41:
[...]

Toch denk ik dat het best op te lossen is. Geef mij een ban knop in de app. Ze knunnen moderators aanstellen. Daarnaast kan je een scan doen op spoof gps apps tijdens het starten van de game. Is er een fake gps app op de telefoon aanwezig start het spel niet. Al zal dat na verloop van tijd ook wel te hacken zijn. Je kan de accelerometer gebruiken om te zien of de g-krachten overeen komen met de verplaatsing. Enz enz. En ja daar zullen ook wel weer workarrounts voor komen maar het is tenminste iets. Je moet ergens beginnen.
Volgens mij hebben apps (sowieso op iOS) geen rechten om zomaar even je hele telefoon te scannen.
Een ban knop is ook erg misbruik gevoelig. Dan zal je idd een stel moderators ter plaatste nodig hebben, maar hoe ga je die selecteren? Dan krijg je een soort jury systeem, dat is niet de beste manier om schuldigen aan te wijzen. :P
Je zult hard bewijs nodig hebben, het laatste wat je wil is iemand onterecht het spel uit trappen.

Dat met de accelerometer zou idd uitkomst kunnen bieden, maar niet elk toestel waarop PoGo draait heeft zo'n ding(?) en vooral de beperkte accuraatheid van GPS is een probleem.
Dan zou elke "drift" iemand een potentiële spoofer maken... zeker als ik binnenshuis de app open drift ik soms alle kanten op.
Het is allemaal niet zo simpel. :X

Verwijderd

P.K. schreef op donderdag 2 februari 2017 @ 11:38:
[...]

Volgens mij hebben apps (sowieso op iOS) geen rechten om zomaar even je hele telefoon te scannen.
Een ban knop is ook erg misbruik gevoelig. Dan zal je idd een stel moderators ter plaatste nodig hebben, maar hoe ga je die selecteren? Dan krijg je een soort jury systeem, dat is niet de beste manier om schuldigen aan te wijzen. :P
Je zult hard bewijs nodig hebben, het laatste wat je wil is iemand onterecht het spel uit trappen.

Dat met de accelerometer zou idd uitkomst kunnen bieden, maar niet elk toestel waarop PoGo draait heeft zo'n ding(?) en vooral de beperkte accuraatheid van GPS is een probleem.
Dan zou elke "drift" iemand een potentiële spoofer maken... zeker als ik binnenshuis de app open drift ik soms alle kanten op.
Het is allemaal niet zo simpel. :X
He is ook niet simpel inderdaad. Maar hoop toch dat ze wat gaan proberen in het kader van doe iets. Ik merk gewoon dat ik het minder leuk begin te vinden door de spoofers. Merk ook dat kids met lage levels steeds meer onder uit gym getrapt worden door volwassenen met 2 accounts en voor de muntjes gaan. Ik denk dat niantic iets moet gaan doen anders gaat het aan zijn eigen succes ten onder. Zou jammer zijn als het spel een proxy oorlogsgame wordt :)

• StugIII
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21-11 13:44
Al iemand een oplossing gevonden voor de crashende app als je een Pokemon wil vangen?
Via google valt te vinden dat er een heleboel telefoons last van hebben, maar helaas geen oplossing.

• ramones73
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 16-11 14:21
StugIII schreef op donderdag 2 februari 2017 @ 12:14:
Al iemand een oplossing gevonden voor de crashende app als je een Pokemon wil vangen?
Via google valt te vinden dat er een heleboel telefoons last van hebben, maar helaas geen oplossing.
Enige oplossing die ik voorlopig heb is de vorige versie terugzetten.

Een oplossing om 0.55 werkend te krijgen heb ik ook nog niet gevonden ...

(dus als je iets zou vinden , hoor ik het graag)

• freggell
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06-08-2024
StugIII schreef op donderdag 2 februari 2017 @ 12:14:
Op beide telefoons geen last van (IOS en Android 6) een derde telefoon (van mijn vrouw, Android 7) heeft er ook geen last van. Tablet 1 (nVidea Shield, Android 6) geen last, Tablet 2 kan pogo niet draaien (Nexus 7, Android) heeft met side loaden van de nieuwste versie er wel last van.

Maar al eens geprobeerd de app te verwijderen en via App store opnieuw te instaleren?

• P.K.
Verwijderd schreef op donderdag 2 februari 2017 @ 11:48:
[...]

He is ook niet simpel inderdaad. Maar hoop toch dat ze wat gaan proberen in het kader van doe iets. Ik merk gewoon dat ik het minder leuk begin te vinden door de spoofers. Merk ook dat kids met lage levels steeds meer onder uit gym getrapt worden door volwassenen met 2 accounts en voor de muntjes gaan. Ik denk dat niantic iets moet gaan doen anders gaat het aan zijn eigen succes ten onder. Zou jammer zijn als het spel een proxy oorlogsgame wordt :)
Ze zullen idd iets moeten gaan ondernemen, wellicht moeten ze het systeem waarmee je die coins verdiend aanpassen. Dat is toch de oorzaak van alle ellende.
Wellicht iets van 10 coins voor elke Pokemon die je verslaat in een Gym, met een max van 100 coins per dag.

Dan activeer je mensen weer om te spelen en normale spelers worden niet de dupe van spoofers.

Maargoed, verdere uitbreiding van het spel zou ook niet verkeerd zijn. Vriendenlijst, groepsopdrachten met die vrienden, Gyms waar je échte badges kan verdienen, PokeCentre's, Day Care, personages waar je mee kan praten en zo opdrachten krijgt die je moet uitvoeren (dingen van Pokestop naar een willekeurige andere Pokestop brengen oid), items verzamelen... Dit spel kan zoveel beter. :+

• StugIII
freggell schreef op donderdag 2 februari 2017 @ 12:19:
[...]

Op beide telefoons geen last van (IOS en Android 6) een derde telefoon (van mijn vrouw, Android 7) heeft er ook geen last van. Tablet 1 (nVidea Shield, Android 6) geen last, Tablet 2 kan pogo niet draaien (Nexus 7, Android) heeft met side loaden van de nieuwste versie er wel last van.

Maar al eens geprobeerd de app te verwijderen en via App store opnieuw te instaleren?
Yep, cache leeg gooien en daarna opnieuw installeren werkt helaas ook niet. De app draait prima, behalve als ik op een pokemon klik om te vangen.

• freggell
StugIII schreef op donderdag 2 februari 2017 @ 12:21:
[...]

Yep, cache leeg gooien en daarna opnieuw installeren werkt helaas ook niet. De app draait prima, behalve als ik op een pokemon klik om te vangen.
Op Aanname dat je AR aan hebt staan:
- Werkt je camera goed (Camera app)
- eventueel camera app opnieuw instaleren

Als je AR uit hebt dan heb ik geen idee.

Oh ja, Kan je wel in gyms een battle doen? met en zonder AR?

[ Voor 6% gewijzigd door freggell op 02-02-2017 12:23 ]

• StugIII
freggell schreef op donderdag 2 februari 2017 @ 12:23:
[...]

Op Aanname dat je AR aan hebt staan:
- Werkt je camera goed (Camera app)
- eventueel camera app opnieuw instaleren

Als je AR uit hebt dan heb ik geen idee.

Oh ja, Kan je wel in gyms een battle doen? met en zonder AR?
Ik heb de AR uit staan, ik kan gym battles doen zonder problemen.
Is een vage bug waar bepaalde telefoon niet tegen kunnen. Stops draaien gaat ook prima.

• ramones73
Android versie ligt het ook niet aan , ik heb het zowel op een Nexus 5 als 6 dus Marshmallow en Nougat ...

Ik hoop maar dat ze 0.55 nie te snel forcen want dan heb ik een groot probleem :(

• Roeligan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-07 11:37

Roeligan

Feyenoord

Ik heb versie 0.55.0 op iOS :+

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/C3lhKzSXUAAKwzW.jpg:large

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

Verwijderd

[b][message=50102853,noline]Dit spel kan zoveel beter. :+
en dat wij dat gewoon kunnen verzinnen :)

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
P.K. schreef op donderdag 2 februari 2017 @ 12:19:
[...]

Ze zullen idd iets moeten gaan ondernemen, wellicht moeten ze het systeem waarmee je die coins verdiend aanpassen. Dat is toch de oorzaak van alle ellende.
Wellicht iets van 10 coins voor elke Pokemon die je verslaat in een Gym, met een max van 100 coins per dag.

Dan activeer je mensen weer om te spelen en normale spelers worden niet de dupe van spoofers.

Maargoed, verdere uitbreiding van het spel zou ook niet verkeerd zijn. Vriendenlijst, groepsopdrachten met die vrienden, Gyms waar je échte badges kan verdienen, PokeCentre's, Day Care, personages waar je mee kan praten en zo opdrachten krijgt die je moet uitvoeren (dingen van Pokestop naar een willekeurige andere Pokestop brengen oid), items verzamelen... Dit spel kan zoveel beter. :+
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/el0LbxKIaI9m7gv32fDzIvai/full.png

:+

• Shadow_J
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 21-11 15:57
P.K. schreef op donderdag 2 februari 2017 @ 12:19:
[...]

Hopelijk zullen er met generatie 2 enkele van die dingen komen. Er gaat een manier moeten komen om aan speciale items te komen dat voor iedereen even 'moeilijk' is. Zowel een nieuw startend iemand zal aan deze dingen moeten raken als iemand dat al een hoog level heeft. Ook oude pokemon moeten nog voldoende te vinden zijn, als je nog 1 of enkele mist wil je deze nog kunnen halen en moet het niet nog moeilijker worden.

Events / opdrachten en de samenhang er van lijkt mij zeker iets heel leuk. Ook groepsopdrachten met andere mensen van het team zijn zeker heel leuk, zo kunnen mensen dat wat minder tijd hebben ook van enkele heel actieve teamgenoten hulp krijgen :)

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20-11 11:37

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Mijn zoontje heeft zijn Galaxy S3 (of S4) mini laten vallen waardoor er een grote barst in het scherm zit. Nu had ik een budget (50 euri) Alcatel toestel gehaald met Android 6, maar oké je kunt Pokémon Go installeren maar het draait echt bedroevend traaaaaag. Oftewel PoGo spelen is een no-go.

Mijn vraag: weet iemand een betaalbaar alternatief waar PoGo nog een beetje fatsoenlijk op draait?

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

• The_Ghost16
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 28-10 14:26
CAP-Team schreef op donderdag 2 februari 2017 @ 13:40:
Mijn zoontje heeft zijn Galaxy S3 (of S4) mini laten vallen waardoor er een grote barst in het scherm zit. Nu had ik een budget (50 euri) Alcatel toestel gehaald met Android 6, maar oké je kunt Pokémon Go installeren maar het draait echt bedroevend traaaaaag. Oftewel PoGo spelen is een no-go.

Mijn vraag: weet iemand een betaalbaar alternatief waar PoGo nog een beetje fatsoenlijk op draait?
Een Galaxy S3 of S4 mini (oftewel dezelfde als hij had) tweedehands kopen.

• Gaarheid
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 27-09 10:40
Motorola moto g

• freggell

Wat is betaalbaar en hoe snel moet deze beschikbaar zijn?

Er zijn meerdere goede apparaten uit China die het goed draaien.

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22:50

S3 mini bestaat niet :P
De glasplaat van een S4 mini kan je waarschijnlijk zelf ook wel vervangen, als je 't op Ebay bestelt hoeft dat helemaal niet duur te zijn.

De Moto G is een prima toestel :) pricewatch: Motorola Moto G Play (2016) Zwart of een Wileyfox Swift 2 pricewatch: Wileyfox Swift 2 Blauw
Goedkoop is duurkoop. Android 6 is inderdaad aan te raden, maar zoek naar iets met een Snapdragon 410 of hoger.

[ Voor 21% gewijzigd door Richh op 02-02-2017 14:22 ]

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• P.K.
Shadow_J schreef op donderdag 2 februari 2017 @ 13:31:
[...]

Hopelijk zullen er met generatie 2 enkele van die dingen komen. Er gaat een manier moeten komen om aan speciale items te komen dat voor iedereen even 'moeilijk' is. Zowel een nieuw startend iemand zal aan deze dingen moeten raken als iemand dat al een hoog level heeft. Ook oude pokemon moeten nog voldoende te vinden zijn, als je nog 1 of enkele mist wil je deze nog kunnen halen en moet het niet nog moeilijker worden.

Events / opdrachten en de samenhang er van lijkt mij zeker iets heel leuk. Ook groepsopdrachten met andere mensen van het team zijn zeker heel leuk, zo kunnen mensen dat wat minder tijd hebben ook van enkele heel actieve teamgenoten hulp krijgen :)
Die oude Pokemon zou je kunnen oplossen zoals in die Gameboy spellen gebeurde, voor de echt zeldzame/legendaries had je een opdracht die je moest uitvoeren, daarna kreeg je een kans om ze te vangen.

Er waren ook mini-games, die je slechts op (een) bepaalde dag(en) in de week kon doen, bij sommigen was het zelfs afhankelijk van hoe je de opdracht uitvoerde wat je reward was. Je had dus enige invloed op de uitkomst, en moest ze meerdere keren doen om alles te verzamelen.

PoGo is natuurlijk wel anders van aard, maar dat valt makkelijk op te lossen. Maak items (soort lucky eggs) waar je de opdracht mee kan starten (vindbaar op spawns of door te draaien aan een stop), of dat je naar een Pokecenter loopt en daar uit opdrachten kan kiezen die je nog niet voltooid hebt.

Zorg dat de opdrachten gekoppeld zijn aan Pokestops, -centers en gyms, relatief aan de locatie van de speler op het moment van starten.
De reward zou dan een ei of een incense kunnen zijn waar gegarandeerd een bepaalde Pokemon uitkomt.

Ten eerste vang je dan problemen met de veiligheid af (geen massa's mensen op één bepaalde plek), door zo'n ei of incense kan iedereen op het moment dat het hem/haar uitkomt z'n reward claimen, bovendien zou ruilen dan veel minder essentieel worden, meer een gimmick.

Laat Willow de annoucements doen (die je dan wel moet kunnen teruglezen) en klaar is kees. :P

• RigolleM
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 16:42
De S3 mini bestaat wel!
De glasplaat van een S4 mini kan je waarschijnlijk zelf ook wel vervangen, als je 't op Ebay bestelt hoeft dat helemaal niet duur te zijn.
Die kan je inderdaad perfect vervangen, hier, hoe je dit moet vervangen. Via Google verschillende sites waar je dit kan bestellen.

• CAP-Team

CAP-Team

Ik ga denk ik maar even kijken naar die Moto G of anders een Samsung Galaxy J3, beide voor rond 150 euri

Thanks voor het meedenken d:)b

• GroeneThee
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 21-11 20:40
Verwijderd schreef op donderdag 2 februari 2017 @ 10:10:
[...]

Pokemon die eruit komen zijn ook nooit pokemon waar je blij van wordt :(
Gisteren een 10km uitgelopen en gelukkig dit keer geen baby. Maar een Scyther :+

Verwijderd

GroeneThee schreef op donderdag 2 februari 2017 @ 17:22:
[...]

Gisteren een 10km uitgelopen en gelukkig dit keer geen baby. Maar een Scyther :+
Na een onix, 3 pinsers omanty en twee lapras. Schiet mij maar lek wat de logica is

• C_V_S
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 2 februari 2017 @ 18:45:
[...]

Na een onix, 3 pinsers omanty en twee lapras. Schiet mij maar lek wat de logica is
Hier al 3 x een Aerodactyl, heb je toch ook niks aan.

Wil nog steeds een fatsoenlijke Lapras uit mijn 10 km ei.

Verwijderd

xienator schreef op donderdag 2 februari 2017 @ 19:36:
[...]

Geef mij er 1!!:)

Verwijderd

Ik lees al een tijdje met jullie mee maar heb het volgende nog niet voorbij zien komen:
Sinds een paar dagen is er ineens een nieuwe pokestop bij mij in de buurt verschenen, en ik weet zeker dat hij er eerst nog niet was. Gebeurt dit zo nu en dan of zijn er sinds kort meerdere nieuwe stops?

• aljooge
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 22:32
Verwijderd schreef op donderdag 2 februari 2017 @ 21:59:
Ik lees al een tijdje met jullie mee maar heb het volgende nog niet voorbij zien komen:
Sinds een paar dagen is er ineens een nieuwe pokestop bij mij in de buurt verschenen, en ik weet zeker dat hij er eerst nog niet was. Gebeurt dit zo nu en dan of zijn er sinds kort meerdere nieuwe stops?
Ik had gehoord dat je voor 25 euro 1 kon bestellen, maar ook weer via via gehoord en kleine kinderen zijn niet de meest betrouwbare bron.

Verwijderd

Geen idee of het vaker gebeurt, maar bij ons in de buurt is van de week ook het een en ander veranderd. 1 Gym is verwijderd en daarvoor vlak in de buurt is een Pokéstop verwijderd en een Gym voor in de plaats gekomen.

• JOK
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 03-12-2021

JOK

Verwijderd schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 08:51:
[...]

Geen idee of het vaker gebeurt, maar bij ons in de buurt is van de week ook het een en ander veranderd. 1 Gym is verwijderd en daarvoor vlak in de buurt is een Pokéstop verwijderd en een Gym voor in de plaats gekomen.
Dat heb ik ook eens gezien. De verwijderde gym stond bij een drukke ringweg. Ik neem aan dat de gym daarom weggehaald is. 200m verderop is een stop een gym geworden.

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-11 19:55
Richh schreef op donderdag 2 februari 2017 @ 14:20:
[...]

S3 mini bestaat niet :P

De Moto G is een prima toestel :) pricewatch: Motorola Moto G Play (2016) Zwart of een Wileyfox Swift 2 pricewatch: Wileyfox Swift 2 Blauw
Goedkoop is duurkoop. Android 6 is inderdaad aan te raden, maar zoek naar iets met een Snapdragon 410 of hoger.
Of gewoon 2ehands S5 kopen

• Shadow_J
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 21-11 15:57
Ik had er toevallig gisteren over gelezen :

https://pokemongohub.net/...ms-added-game-check-area/

Zo te zien is er een update gebeurd waardoor er een heel deel Gyms & Pokestops zijn bij gekomen.

• Ask!
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 24-10 22:07
Bestaat Hitmonlee in het wild?
Ik moet een Hitmonlee en een Machop hebben, dan heb ik mijn pokedex zo goed als compleet!

• Eek2nd
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 17-04-2023
Ask! schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 14:34:
Ik moet een Hitmonlee en een Machop hebben, dan heb ik mijn pokedex zo goed als compleet!
Ik heb wel eens een in het wild gevangen, voor de rest alleen uit een 10k ei

• GroeneThee
Absoluut! Was 1 van de laatste die ik nog moest. Sindsdien 4 extra gevangen in het wild.....

Maar een Chansey is te veel gevraagd |:(

[ Voor 8% gewijzigd door GroeneThee op 03-02-2017 18:15 ]

• aljooge
Shadow_J schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 10:02:
[...]

Ik had er toevallig gisteren over gelezen :

https://pokemongohub.net/...ms-added-game-check-area/

Zo te zien is er een update gebeurd waardoor er een heel deel Gyms & Pokestops zijn bij gekomen.
Mooie link als laatste zin staat dit:

Also, a small note for our regular readers: our Generation 2 coverage is coming out next week. Stay tuned!

• RickS29
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 22-11 12:12
Eindelijk heb ik er weer 1 kunnen afstrepen, na 87 km lopen eindelijk mijn dodrio toegevoegd.

Wat nog over blijft:
Kabutops (20 candy)
Lapras
Aerodactyl
Hitmonchan

2nd gen
Elekid
Togetic (34 candy)

Xbox Live Gamertag: RickS29 | FC 2552-4842-4168

Verwijderd

Zo, vandaag mn laatste baby uit ei gehad. (Cleffa) nu alleen nog:

Snorlax, aeroductyl, tangela en hitmonlee.
Maar heb nooit geluk met eieren dus zal ze wel nooit krijgen :(

• Roeligan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-07 11:37

Roeligan

Feyenoord

Hier:

Tangela, Hitmonlee, Kabutops, Omastar, Dagonite (ja echt...), Smoochem, Togetic.

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

• CaptJackSparrow
  • Niet online
Speel deze week even wat minder omdat andere zaken meer tijd opeisen. Twee extra stabiele gyms die ik er een week geleden bij heb kunnen pakken zijn dan ook goed uitgekomen. Had niet eens meteen in de gaten dat ik over de 150 dagen ben gegaan met mijn 100 muntjes streak. :P Zit nu op 152 dagen en langstzittend beest in een gym staat op 186. :*) Ik heb trouwens ook de indruk dat het weer wat rustiger is met de strijd om de gyms. Merken anderen dat ook?

Als Niantic nou eens iets nuttigs in de shop zet dan kon ik eens wat leuks doen met die muntjes. Een oneindige incubator bijvoorbeeld. :9 Die zou ik wel willen kopen. Ik ben vast de enige niet.

Nou vraag ik me af... hoeveel muntjes zouden jullie bereid zijn te dokken voor zo'n extra oneindige incubator? Het zal wel puur theoretisch blijven want ik heb geen hoge verwachting dat ze het ooit gaan doen maar gewoon... voor het geval varkens tóch vleugels krijgen. ;)

• C_V_S
  • Niet online
CaptJackSparrow schreef op zaterdag 4 februari 2017 @ 09:26:
Ik heb trouwens ook de indruk dat het weer wat rustiger is met de strijd om de gyms. Merken anderen dat ook?
Hier is het zeker rustiger met gyms.

Alleen die op hele drukke plekken wisselen nog weleens.

Zelfs in Rotterdam Koopgoot is de gym al een tijdje level 10 blauw

Verwijderd

xienator schreef op zaterdag 4 februari 2017 @ 10:23:
[...]

Hier is het zeker rustiger met gyms.

Alleen die op hele drukke plekken wisselen nog weleens.

Zelfs in Rotterdam Koopgoot is de gym al een tijdje level 10 blauw
Hier is het alles behalve rustig. Eergisteren 4 lvl 10 gyms gesloopt. Gistere 2 lvl 10 gyms en daarna 4 lvl 7 gyms. Vandaag staat het grootste deel weer lvl 7. Dat door een groep van 7 gele spelers die ik gistere nog tesamen tegen kwam. (beter zo dan spoofers :9 )
Rood doet amper iets behalve als ik ze eerst even over neem |:(
Ik ben blauw maar door mijn acties blijft er nooit veel blauw recht :F
In een omtrek van 15 km is maar weinig blauw hier.

Battle girl van 11974 naar 12335 op 2 dagen >:)
Nu weer als een gek gaan rondfietsen om potions uit stops te krijgen.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 04-02-2017 13:45 ]

• WoWo
  • Laatst online: 20-11 18:43
Yes, een Snorlax uit een ei met een IV van 93% of 96%! _/-\o_
Hij is alleen niet zo dik met BMI van bijna 94 ;)

Er is geen tijd te verliezen, dus doe maar rustig aan

• DennisDCT
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 22-11 15:07
WoWo schreef op zaterdag 4 februari 2017 @ 14:50:
Yes, een Snorlax uit een ei met een IV van 93% of 96%! _/-\o_
Hij is alleen niet zo dik met BMI van bijna 94 ;)
Met lick als aanval? 🤔

• WoWo
Nope. Hyper beam. (Maar ik weet eerlijk gezegd niet wat het verschil is... :X )

Verwijderd

CaptJackSparrow schreef op zaterdag 4 februari 2017 @ 09:26:
Speel deze week even wat minder omdat andere zaken meer tijd opeisen. Twee extra stabiele gyms die ik er een week geleden bij heb kunnen pakken zijn dan ook goed uitgekomen. Had niet eens meteen in de gaten dat ik over de 150 dagen ben gegaan met mijn 100 muntjes streak. :P Zit nu op 152 dagen en langstzittend beest in een gym staat op 186. :*) Ik heb trouwens ook de indruk dat het weer wat rustiger is met de strijd om de gyms. Merken anderen dat ook?

Als Niantic nou eens iets nuttigs in de shop zet dan kon ik eens wat leuks doen met die muntjes. Een oneindige incubator bijvoorbeeld. :9 Die zou ik wel willen kopen. Ik ben vast de enige niet.

Nou vraag ik me af... hoeveel muntjes zouden jullie bereid zijn te dokken voor zo'n extra oneindige incubator? Het zal wel puur theoretisch blijven want ik heb geen hoge verwachting dat ze het ooit gaan doen maar gewoon... voor het geval varkens tóch vleugels krijgen. ;)
Ik snap eigenlijk niet die fixatie dat er niets zinnigs te koop is. Uiteindelijk heb je veel stardust nodig om sterke pokemon te maken. Dit krijg je door veel te vangen en 10 gyms te bezitten maar ook door eieren uit te broeden. Dus gewoon broedmachines kopen en gaan vangen dan komen die eieren vanzelf.

Dus dat oppotten van muntes zou eerder penny wise en pund foulish willen noemen. Ik zit nu in 22 gyms pak al maanden 100 muntjes per dag en ben elke dag blut ;) maar ik heb wel rugzakjes van 1000 items en meer dan voldoende lucky eggs. Maar vooral super sterke pokemons.

Verwijderd

En ik had mijn errste aerodactyl en dat op level35 :)
Pokedex staat nu op 148.
Dat vind ik best stoer!

• WoWo
Verwijderd schreef op zaterdag 4 februari 2017 @ 19:53:
En ik had mijn errste aerodactyl en dat op level35 :)
Pokedex staat nu op 148.
Dat vind ik best stoer!
Das zelfs één meer dan ik gezien heb... stoer _/-\o_

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

WoWo schreef op zaterdag 4 februari 2017 @ 19:57:
[...]

Das zelfs één meer dan ik gezien heb... stoer _/-\o_
Ik heb er 151.
Ga er vanuit dat iedereen nu vriendjes met mij wil worden? :9

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

• CaptJackSparrow
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 4 februari 2017 @ 19:50:
[...]

Ik snap eigenlijk niet die fixatie dat er niets zinnigs te koop is. Uiteindelijk heb je veel stardust nodig om sterke pokemon te maken. Dit krijg je door veel te vangen en 10 gyms te bezitten maar ook door eieren uit te broeden. Dus gewoon broedmachines kopen en gaan vangen dan komen die eieren vanzelf.

Dus dat oppotten van muntes zou eerder penny wise en pund foulish willen noemen. Ik zit nu in 22 gyms pak al maanden 100 muntjes per dag en ben elke dag blut ;) maar ik heb wel rugzakjes van 1000 items en meer dan voldoende lucky eggs. Maar vooral super sterke pokemons.
Och... ik heb momenteel 883k dust :*) dus daar heb ik geen gebrek aan en mijn ballen en beestenruimte is al maanden geleden allebei op 1000 gebracht. En dankzij mijn huisfoon met 'goede' GPS drift wandelt mijn mannetje er nog leuk wat extra eieren bij. Daarom heb ik niet echt behoefte aan incubators. Heb nu 583 eieren uitgebroed en heb er twee Snorlaxen en een stuk of vier Laprassen uit en weet ik wat aan zooi. Als mijn huisfoon niet precies tijdens twee events defect was geweest dan had ik gedurende die events nog wel wat extra incubators gekocht maar dat liep dus helaas anders.

Ik vind het extra rendement van incubators gewoon te laag en ik speel niet bijzonder op de Dex. Als ik de frustratie van mensen hier lees die na weet ik hoeveel incubators bijv. nog steeds geen Snorlax hebben voel ik niet echt de behoefte me ook aan die frustratie bloot te stellen. ;)

Ik speel het spel voor de lichaamsbeweging en het gymmen geeft mij de meeste motivatie om einden te fietsen. oOo Die Dex komt vanzelf wel. En met 152 dagen 100 muntjes gaat dat dus ook wel goed en neem ik niet de moeite meer om veel extra hoge beesten te maken alhoewel ik daar nog wel genoeg mogelijkheden voor heb. Ik heb er genoeg voor de gyms die ik fietsend kan bereiken. Als ik er meer nodig heb dan maak ik ze dan wel. Ik vermoed dat er voor die 22 gyms de nodige autokilometers gereden zijn en dat strookt niet met mijn doel van lichaamsbeweging.

Als Ingress speler, wat ik al jaren gespeeld heb, heb ik PoGo van het begin af aan ook als een lange termijn bezigheid gezien en dan kijk je er wat anders tegenaan. :)

• Switchie
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

CaptJackSparrow schreef op zaterdag 4 februari 2017 @ 21:08:
[...]En dankzij mijn huisfoon met 'goede' GPS drift wandelt mijn mannetje er nog leuk wat extra eieren bij.
Ik vermoed dat er voor die 22 gyms de nodige autokilometers gereden zijn en dat strookt niet met mijn doel van lichaamsbeweging.
Uhuh :9 _O-

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

Verwijderd

CaptJackSparrow schreef op zaterdag 4 februari 2017 @ 21:08:
[...]

Ik vermoed dat er voor die 22 gyms de nodige autokilometers gereden zijn en dat strookt niet met mijn doel van lichaamsbeweging.
Allemaal gelopen of gefietst! Mijn auto doet 1:7 benzine dus daar begin ik niet aan.

Toegeven heel soms pak ik mijn speed pedelec als ik erg ver moet voor een speciale gym ver weg.

Maar ik speel ook alleen voor de lol om buiten te zijn. Gymmen vind ook leukst. De mensen die mij er uit trappen. Trap ik uit alle gyms in de omgeving. Daar zit voor mij de lol in.

Maar ook het team work. Gewoon even met een zooitje mensen gym pakken en op lvl10 achter laten :)

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 04-02-2017 21:42 ]

• CaptJackSparrow
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 4 februari 2017 @ 21:35:
[...]
Allemaal gelopen of gefietst! Mijn auto doet 1:7 benzine dus daar begin ik niet aan.

Toegeven heel soms pak ik mijn speed pedelec als ik erg ver moet voor een speciale gym ver weg.

Maar ik speel ook alleen voor de lol om buiten te zijn. Gymmen vind ook leukst. De mensen die mij er uit trappen. Trap ik uit alle gyms in de omgeving. Daar zit voor mij de lol in.

Maar ook het team work. Gewoon even met een zooitje mensen gym pakken en op lvl10 achter laten :)
Met 1:7 zal het zeker ook stukken voordeliger zijn om de muntjes dan maar gewoon te kopen. :X

Maar inderdaad toch wel een beetje 'mechanische hulp' dus. Ik heb als hoogste aantal meen ik wel eens in 18 gyms gestaan maar dat was dan maar voor enkele uren want daar zaten dan de nodige lage, onstabiele gyms bij. Hoe groter je bereik des te meer stabiele gyms je kunt pakken. De mensen met écht hoge aantallen die wel eens genoemd worden zullen naar ik aanneem veel 'op de weg' zitten en die pakken dan her en der waar ze toch (in de buurt) komen geregeld een gym (of wat) mee. Geef ze ongelijk. ;)

Er wordt hier helaas niet echt in teamverband gewerkt door mijn kleur. Ik heb de indruk dat de andere teams dat wel doen alhoewel daar vrees ik ook wat spoofers tussen zitten maar gelukkig is dat niet direct in en rond mijn woonplaats maar daar een stukje vandaan.

Verwijderd

CaptJackSparrow schreef op zaterdag 4 februari 2017 @ 21:59:
[...]

Met 1:7 zal het zeker ook stukken voordeliger zijn om de muntjes dan maar gewoon te kopen. :X

Maar inderdaad toch wel een beetje 'mechanische hulp' dus. Ik heb als hoogste aantal meen ik wel eens in 18 gyms gestaan maar dat was dan maar voor enkele uren want daar zaten dan de nodige lage, onstabiele gyms bij. Hoe groter je bereik des te meer stabiele gyms je kunt pakken. De mensen met écht hoge aantallen die wel eens genoemd worden zullen naar ik aanneem veel 'op de weg' zitten en die pakken dan her en der waar ze toch (in de buurt) komen geregeld een gym (of wat) mee. Geef ze ongelijk. ;)

Er wordt hier helaas niet echt in teamverband gewerkt door mijn kleur. Ik heb de indruk dat de andere teams dat wel doen alhoewel daar vrees ik ook wat spoofers tussen zitten maar gelukkig is dat niet direct in en rond mijn woonplaats maar daar een stukje vandaan.
Ja ik speel heel veel en veel samen. Donderdag nog 3 level 10 gyms gemaakt met club. Die staan dan zo een week. Dat klopt. Minimaal 2 uur per dag(pensioen voordeel) Ik pak eigelijk nooit alles. Zonde van de moeite. Speel eigenlijk voornamelijk lvl8 of 9 op naar hoger als ik alleen ben of met zoon. Zo gebeurt met de juiste pokemons. En je blijft er langer in. Gyms waar binnen 50meter een auto kan komen steek ik ook geen moeite in. Daarnaast hou ik een aantal blauwe gyms laag. Elke paar dagen terug op level 1 zetten. Dan blijven de blauwen daar druk mee en blijven ze van mijn gyms af. Plus het geeft veel xp :)

Wij hebben hier in 036 gewoon mazzel met veel pokestops en gyms. Ingres was blijkbaar populair hier.

• aljooge
Verwijderd schreef op zaterdag 4 februari 2017 @ 21:35:
[...]

Heb je er nou echt zo'n lol aan om in meer dan 20 gyms te zitten en een ander niet. Niet alleen pak je degene die jou gym gesloopt heeft, maar ook die 9 anderen die er niets mee te maken hebben. Hier gaan wij heel beleefd en respectvol met de andere teams om, maak je vrienden mee.

Het geheel is ook niet zonder risico overigens, als jij onschuldigen over maar uit gaat werken, kan je er een keer op wachten dat iemand zijn handen niet kan thuishouden.

Verwijderd

aljooge schreef op zaterdag 4 februari 2017 @ 22:52:
[...]

Heb je er nou echt zo'n lol aan om in meer dan 20 gyms te zitten en een ander niet. Niet alleen pak je degene die jou gym gesloopt heeft, maar ook die 9 anderen die er niets mee te maken hebben. Hier gaan wij heel beleefd en respectvol met de andere teams om, maak je vrienden mee.

Het geheel is ook niet zonder risico overigens, als jij onschuldigen over maar uit gaat werken, kan je er een keer op wachten dat iemand zijn handen niet kan thuishouden.
Gast echt. Zo dacht ik ook, zelfs afspraken met luitjes gemaakt hier. Duurde twee weken waarvan er zelfs 1 met een ander account mijn zoon er uit werkte uit diverse gyms om zijn eigen pokemon er in te kunnen zetten omdat meneer mey twee kleuren speelt. Zet eens een lvl 3 gym ergens neer. In no time weg. Iedereen pakt hier zoveel mogelijk gyms. Level 10 gyms worden gesloopt omdat iemad dan 100ipv 90 muntjes kan scoren. Maar veel gyms eigen kleur dat is toch ook de bedoeling van het spel rivaliteit tussen de drie teams.

En iemand die zijn handen niet kan thuis houden, lijkt mij leuk en triest maar vooral slecht voor de gezondheid van die persoon.

• Switchie
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

aljooge schreef op zaterdag 4 februari 2017 @ 22:52:
[...]
Heb je er nou echt zo'n lol aan om in meer dan 20 gyms te zitten en een ander niet. Niet alleen pak je degene die jou gym gesloopt heeft, maar ook die 9 anderen die er niets mee te maken hebben.
Gyms zijn op moment het enige compitatieve onderdeel van de game. Door de 'tegenstander' gyms te gunnen krijgen ze dagelijks coins en stardust waardoor zij in theorie een sterkere tegenstander kunnen worden. Waarom zou je dit moeten willen? Wellicht heel sneu voor die 9 mensen die in jouw ogen onschuldig zijn maar dan hadden ze maar een ander team moeten kiezen ;)
Hier gaan wij heel beleefd en respectvol met de andere teams om, maak je vrienden mee.
Voldoende spelers die spelen met als motto "I want to be the very best like no one ever was"

Sterker nog, door andere gyms te slopen hoop ik zelfs dat ze revange komen nemen. Geeft mij namelijk weer de mogelijkheid om te vechten om de gym op het veldje aan het einde van de straat.
Heb laatstgenoemde nu al een maand in "bezit" en mis stiekem wel het stukje actie van een paar maand terug.
Als in dat deze persoon fysiek geweld gaat gebruiken? Maak je je daar serieus zorgen om? :|

Verwijderd

Switchie schreef op zaterdag 4 februari 2017 @ 23:38:
[...]

Gyms zijn op moment het enige compitatieve onderdeel van de game. Door de 'tegenstander' gyms te gunnen krijgen ze dagelijks coins en stardust waardoor zij in theorie een sterkere tegenstander kunnen worden. Waarom zou je dit moeten willen? Wellicht heel sneu voor die 9 mensen die in jouw ogen onschuldig zijn maar dan hadden ze maar een ander team moeten kiezen ;)

[...]

Voldoende spelers die spelen met als motto "I want to be the very best like no one ever was"

Sterker nog, door andere gyms te slopen hoop ik zelfs dat ze revange komen nemen. Geeft mij namelijk weer de mogelijkheid om te vechten om de gym op het veldje aan het einde van de straat.
Heb laatstgenoemde nu al een maand in "bezit" en mis stiekem wel het stukje actie van een paar maand terug.

[...]

Als in dat deze persoon fysiek geweld gaat gebruiken? Maak je je daar serieus zorgen om? :|
Dat! Beetje territoriale alfa apen gedrag is mij niet vreemd! Bring it on. Beetje knokken in een gym ipv fysiek is toch lachen. Tamme zooi nu. Hier worden nu gevochten om de laagste plaats van eigen gym met een vijandig account ipv een andere gym samen veroveren.

Verwijderd

.

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 04-02-2017 23:55 ]

• Switchie
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Verwijderd schreef op zaterdag 4 februari 2017 @ 23:53:
[...]

Dat! Beetje territoriale alfa apen gedrag is mij niet vreemd! Bring it on. Beetje knokken in een gym ipv fysiek is toch lachen. Tamme zooi nu. Hier worden nu gevochten om de laagste plaats van eigen gym met een vijandig account ipv een andere gym samen veroveren.
Ik heb werkelijk geen idee meer in welke gyms mijn pokies exact bivakeren en wat de actie hierop is.
Enige gyms waarvan ik het wel weet zijn de 3 die op steenworp afstand liggen en hierop vind letterlijk al meer dan een maand geen enkele vorm van actie.
2 gyms bevinden zich op een veld aan het einde van mijn straat waar dagelijks honderden basisschoolkinderen hun pauzes doorbrengen en zelfs de #10 is in deze gyms al wekenlang veilig.

Verwijderd

Switchie schreef op zondag 5 februari 2017 @ 00:05:
[...]

Ik heb werkelijk geen idee meer in welke gyms mijn pokies exact bivakeren en wat de actie hierop is.
Enige gyms waarvan ik het wel weet zijn de 3 die op steenworp afstand liggen en hierop vind letterlijk al meer dan een maand geen enkele vorm van actie.
2 gyms bevinden zich op een veld aan het einde van mijn straat waar dagelijks honderden basisschoolkinderen hun pauzes doorbrengen en zelfs de #10 is in deze gyms al wekenlang veilig.
Screen prints zijn je vriend!

• Switchie
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Verwijderd schreef op zondag 5 februari 2017 @ 00:09:
[...]

Screen prints zijn je vriend!
Ach, vind het ook weinig relevant. Zolang ik >10 gyms bevolk vind ik alles prima. Mocht dit aantal onder de 10 zakken dan ga ik toch op zoek naar het meest nabije target. Zit gezien mijn level (en cp's) eigenlijk altijd bij de #3. Zodra ik hieruit gekickt wordt, zal de gym hoogstwaarschijnlijk wel volledig gesloopt zijn. Wat dat betreft dus weinig verschil wanneer ik als reactie hierop een dichtbijzijnde gym verover of die ene specifieke gym die wellicht 20 km verderop ligt.

Verwijderd

[...]

Ik snap het dan weer niet dat je 22 goede pokemons hebt om in gyms te zetten. Ik zit nu in 12 gyms en heb eigenlijk geen goede defenders meer. ( buiten 3 vaporeons van +- 2500 die ik niet max omdat iv slecht is)
Ik ben waarschijnlijk te selectief want een gyrados vind ik niet echt gymwaardig al maakt dat vaak niks uit om er lang in te staan. Sinds vorige week ben ik lvl 37 :9

Fysiek geweld heb ik gelukkig nog niet meegemaakt maar wel dreigingen per telefoon.
De dreiging ging wel niet over pokemon go zelf maar de dreiger speelde het wel maar ontkende dit.
Hij belde wel anoniem en hing vaak direkt op terwijl ik het uit wilde praten maar dat ging dus niet 8)7
Dit was in augustus en daarna ook niks meer ervan gehoord.

• Switchie
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Verwijderd schreef op zondag 5 februari 2017 @ 00:39:
[...]
Ik snap het dan weer niet dat je 22 goede pokemons hebt om in gyms te zetten. Ik zit nu in 12 gyms en heb eigenlijk geen goede defenders meer. ( buiten 3 vaporeons van +- 2500 die ik niet max omdat iv slecht is)
Ik ben waarschijnlijk te selectief want een gyrados vind ik niet echt gymwaardig al maakt dat vaak niks uit om er lang in te staan. Sinds vorige week ben ik lvl 37 :9
Je beantwoord hiermee je eigen vraag ;)
Overigens is het boven de >10 gyms niet zozeer relevant om een plekje vast te houden maar meer om de tegenstander deze plek niet te gunnen.
Fysiek geweld heb ik gelukkig nog niet meegemaakt maar wel dreigingen per telefoon.
Huh? Vind ik des te creapieer eigenlijk. Hoe komt die gast aan jouw nummer?
De dreiging ging wel niet over pokemon go zelf maar de dreiger speelde het wel maar ontkende dit.
Dus het ging niet over een aanvaring in PoGo?
Waarom dan de link leggen?
Hij belde wel anoniem en hing vaak direkt op terwijl ik het uit wilde praten maar dat ging dus niet 8)7
Typisch gedrag van team geel. Gewoon verdergaan met het bashen van gele gyms!

Verwijderd

Waarschijnlijk iemand uit de watsap groep van mijn team doorgegeven aan het andere team en dan nog aan die andere speler gegeven ofzo? 1 keer heeft hij zijn naam verteld in een kort gesprek en dat was een naam die ik toen wel eens vaker in de gyms zag.
Ik had zogezegd tegen een auto gereden terwijl dat absoluut niet was en mijn nummer achter de ruitenwisser achtergelate en dat slaat echt nergens op. Eerst contact was zo een vooraf opgenomen telefoonprank maar daarna belde hij meermaals zelf en bleef dat beweren. Raar gevoel voor humor.??
Ik stelde nog voor om samen naar de politie te gaan maar dan hing hij weer op :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 5 februari 2017 @ 00:39:
[...]

Gewoon veel pokemon vangen soms duurt het even maar uit eindelijk kimt er wel wat goeds voorbij.

En ik vind in team verband gyms bouwen gewoon leuk. De hele stad rood maken. Dat was toch ook de bedoeling van het spel?

• schaapiej
  • Laatst online: 21-11 20:57
Gister mooi hier bij het winkelcentrum. Had een rondje langs de Rijn gefietst en zag dat de gym bij het winkelcentrum werd getraind. Zie normaal echt nooit iemand van blauw hier dus ik dacht; effe checken wie het is! Staan er twee kleine jochies van een jaar of 10 te klooien bij de gym. Dus ik dacht; laat ik eens aardig zijn en effe helpen zodat ze ook op de gym kunnen. Maar toen zag ik dat er prestige af was. Wat zie ik; staat er een stukje achter die jochies een 50-plusser heel sneaky om het hoekje die gym te slopen.

Natuurlijk is het een spelletje, maar gun die kleine blagen ook lekker wat :p

<GoT>NightStalker

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 5 februari 2017 @ 10:05:
[...]

De hele stad rood maken. Dat was toch ook de bedoeling van het spel?
nee, rood uitroeien is de bedoeling })

• C_V_S
  • Niet online
[...]

Eens muntjes oppotten is totaal nutteloos. Ik heb in het begin zelf een aantal keren munten gekocht en al die incubators die ik er voor kocht hebben er wel voor gezorgd dat ik nu de hele Pokedex vol heb.

Zit nu al een tijdje in 10 gyms dus dat is ook prima te doen. 22 gyms zie ik het nut dan weer niet van in. Leverd niks extra op.

Verwijderd

schaapiej schreef op zondag 5 februari 2017 @ 10:35:
Gister mooi hier bij het winkelcentrum. Had een rondje langs de Rijn gefietst en zag dat de gym bij het winkelcentrum werd getraind. Zie normaal echt nooit iemand van blauw hier dus ik dacht; effe checken wie het is! Staan er twee kleine jochies van een jaar of 10 te klooien bij de gym. Dus ik dacht; laat ik eens aardig zijn en effe helpen zodat ze ook op de gym kunnen. Maar toen zag ik dat er prestige af was. Wat zie ik; staat er een stukje achter die jochies een 50-plusser heel sneaky om het hoekje die gym te slopen.

Natuurlijk is het een spelletje, maar gun die kleine blagen ook lekker wat :p
Schandalig. Jonge spelers moet je helpen ook al zijn ze van een andere kleur.
Die 50 plusser hierop aangesproken? Zo niet volgende keer doen. ;)

• schaapiej
Verwijderd schreef op zondag 5 februari 2017 @ 17:44:
[...]

Schandalig. Jonge spelers moet je helpen ook al zijn ze van een andere kleur.
Die 50 plusser hierop aangesproken? Zo niet volgende keer doen. ;)
Jazeker! Maar ik denk dat ie later verder is gegaan met slopen want de gym was vanochtend down..

Ondanks dat ik liever geen zaken doe met Valor en Instict zou ik kleine kinderen van die teams uiteraard wel helpen. Hoe? Door een nieuw account voor ze te levelen en dan Mystic kiezen! :+

<GoT>NightStalker

Verwijderd

Ik help kids ook vaak. Als ze een gym niet leeg krijgen. Trap ik het leeg en dan zet ik er een laag pokie, die ze aankunnen er in. Kunnen ze en knokken en muntjes pakken. Groot vertier voor die ukkies.

Verwijderd

nou.. temperatuur gaat wat omhoog en de gym gevechten beginnen weer, stond net zo lekker stabiel in de gyms hier in het dorp :(

• RickS29
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 22-11 12:12
En weer 1 minder op de pokedex, dit weekend mijn laatste 20 candy van kabuto bij elkaar gespaard voor kabutops. Voorlopig kan ik alleen maar geluk hebben met of een 10km ei of een lucky spawn voor Hitmonchan, lapras en aerodactyl.

Xbox Live Gamertag: RickS29 | FC 2552-4842-4168

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 5 februari 2017 @ 20:56:
nou.. temperatuur gaat wat omhoog en de gym gevechten beginnen weer, stond net zo lekker stabiel in de gyms hier in het dorp :(
En je krijgt ook meer revives uit pokestops. Dus dat zal zeker meespelen

• Autofan1985
GroeneThee schreef op donderdag 2 februari 2017 @ 17:22:
[...]

Hier een Hitmonchan. Ach, iig een fatsoenlijke vervanger voor mijn 349 CP bagger IV Hitmonchan die ik in het wild gevangen had. :+
xienator schreef op donderdag 2 februari 2017 @ 19:36:
[...]

Heb ik ook maanden op gehoopt en ineens kwamen er in een week 2 stuks... Ik hoop dan weer op die bolle die ik nog mis (met Magby, Togetic is op 5 candy na binnen) en zo hebben we allemaal wel wat...
Yep, kwam hem ergens in september/oktober tegen in Kijkduin. Met een half uur later zijn slaande broertje.

• WahWah
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 13-10 10:02
Kijk nou eens wat er ineens op het hoekje van de straat stond vanochtend tijdens het ontbijt :D

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/lFO4RgVFTGymyILSOegkWqWc/thumb.png

Het heeft maar een half jaar geduurd...Nu alleen nog Areodactyl nog...

• nagasy
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-11-2024

nagasy

Duck Duck Duck Goose

Verwijderd schreef op zondag 5 februari 2017 @ 20:56:
Ach, beter dit dan te merken dat je dit weekend uit 2 gyms gesmeten bent door je eigen team...
Hatelijk dat Niantic hier nog altijd niets aan doet.

Groter probleem is dat er in de streek al maanden geen activiteit meer is van Rood/Geel.
Dus het is lijdzaam toezien om in minder en minder gyms te zitten :(

Battle.net: NagaByrd#2844

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22:50
Mijn laatste >20 eieren zijn allemaal 5km-exemplaren geweest. Nu is het gebrek aan 10km-varianten niet meer dan normaal bij mij :P maar 2km-eieren mis ik op dit moment volledig terwijl ik er normaliter toch 1-3 heb.

Meer mensen die merken dat er een verhoogde droprate van 5km-eieren is?

Niet dat ik het erg vind, ik hoef toch geen 2km beesten meer uit eieren :P Meer kans op nog een Togepi!

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• CAP-Team

CAP-Team

Van de tig eieren die ik heb uitgebroed heb ik volgens mij een stuk of 10 10 km eieren gehad.
Ik heb nu ook alleen maar 2- en 5 km eieren.

• Autofan1985
nagasy schreef op maandag 6 februari 2017 @ 10:03:
[...]

Ach, beter dit dan te merken dat je dit weekend uit 2 gyms gesmeten bent door je eigen team...

Groter probleem is dat er in de streek al maanden geen activiteit meer is van Rood/Geel.
Klinkt bekend. Notabene uit een gym gegooid waar ik zeer waarschijnlijk zelf nog de meeste energie van allemaal in gestopt heb. Heb die gym keer op keer terug gepakt tot hij stabiel blauw werd en als dank daarvoor ben ik er nu uit gegooid door mijn eigen team...
Richh schreef op maandag 6 februari 2017 @ 10:12:
Mijn laatste >20 eieren zijn allemaal 5km-exemplaren geweest. Nu is het gebrek aan 10km-varianten niet meer dan normaal bij mij :P maar 2km-eieren mis ik op dit moment volledig terwijl ik er normaliter toch 1-3 heb.

Niet dat ik het erg vind, ik hoef toch geen 2km beesten meer uit eieren :P Meer kans op nog een Togepi!
Yep, ook een stuk of 30 van die 5 km-krengen op rij gekregen. Helaas zonder Togepi, maar met alleen maar crap zoals Staryu, Psyduck, Oddish, Bellsprout, etc Gelukkig bij de vorige 9 eieren weer een 10 km gekregen (de al eerder genoemde Hitmonchan) en heb er nu weer 1 lopen bij de huidige 9.

Verwijderd

Weet iemand een goed en goedkoop(<--contradictie) 7 of 8 inch android tablet waarop pokemon go gespeeld kan worden? Graag laatste versie van Android en ongeroot.
opslag is van minder belang.

Ik vraag dit voor een vriend :)

• Gaarheid
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 27-09 10:40
Hier nog 4 candy voor togetic en dan mn nemesis de Bolle ergens vangen dan wel uit 10 km ei maar of ik dat red dat weet ik niet.

• freggell
Verwijderd schreef op maandag 6 februari 2017 @ 10:47:
Weet iemand een goed en goedkoop(<--contradictie) 7 of 8 inch android tablet waarop pokemon go gespeeld kan worden? Graag laatste versie van Android en ongeroot.

Shield tablet. Nog niet de laatste versie Android maar dit komt eraan.
En PoGO draait hierop. Maar waarom een tablet? telefoon is toch makkelijker

[ Voor 8% gewijzigd door freggell op 06-02-2017 11:38 ]

• CaptJackSparrow
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 6 februari 2017 @ 10:47:

Moet ie dan ook mobiel internet hebben? Dat beperkt de keuze dan wat.

categorie: Tablets

Die Archos van 78 euri schijnt nog PoGo te doen ook. :P

https://www.bol.com/nl/p/...num-wit/9200000042931276/

Verwijderd

[...]

Bij 1 gym was dat wel het geval, was al weken stabiel lvl 8/9 maar gister zag ik vanaf huis dat er gevochten werd; naar lvl 7, getraind naar 8, daarna helemaal omlaag gehaald, en was hij geel, even later weer blauw door iemand met bijna dezelfde naam als als toen die geel was.

• ramones73
[...]

Eens , maar wat ga je eraan doen ?

Niantic kan niet zorgen dat de gym niet meer door een ander team aangevallen wordt en dus ook dit probleem niet oplossen.

Om dat op te lossen zou het hele gymsysteem aangepast moeten worden ...

Iets in de zin van , eens lvl 10 kan ie alleen nog maar naar beneden en niet meer bijgetraind tot hij helemaal 0 is ...
Of de positie in de gym is gelijk aan het moment dat je je pokemon erin steekt , Haal je er eentje plat en plaats je pokemon erin , die zit vanboven en zo verder tot de 10de en laatste die er eentje insteekt die dan op 10 zit ...

(zou het persoonlijk ook leuk vinden als er maar van elke pokemon eentje in de gym zou kunnen , zou een einde maken aan gyms met alleen maar Dragonites en Gyarados aangevuld met een paar Vaporeons en Rhydons)

• GroeneThee
Richh schreef op maandag 6 februari 2017 @ 10:12:

Hier ook voornamelijk 5km eieren. Meestal zelfs een hele zak vol met die 5km variant en een enkele keer een 2km ei er tussen. Een 10km ei komt weinig voor al heb ik net na het laatste event wel 3 achter elkaar gekregen. Er is werkelijk geen peil op te trekken. Wel eens eerst alle eieren uitgelopen voor ik weer een stop aanzwengelde maar ook toen geen 10km ei gekregen. Ach zelfs als ik ze krijg is het 9 van de 10keer zo'n baby pokie of een Scyther ipv zo'n gezellige dikke lobbes of een Chansey die we nog moeten.

Wel nu in een stuk of 14/15 stabiele gyms. Zit regelmatig op de weg en als ik op een mooie plek een leuke gym (lees, niet met de auto bereikbaar etc) zie dan train ik die omhoog en plaats ik er een pokie zo hoog mogelijk. Van de 3 gyms in mijn directe buurt (vanaf de bank zichtbaar) heb ik er nu 1 stabiel. Laatst wel een paar keer van 10 naar 7 oid gezakt maar dan train ik de gym weer naar level 10. De andere twee flippen tussen geel en rood. Zodra ze boven de 4 gaan, gooi ik ze terug naar 1. Ben gestopt om ze te pakken, kost iets te veel tijd en moeite. Maar op deze wijze hou ik ze bezig :D

• schaapiej
Hier de laatste dagen ook weer wat meer activiteit op de gyms. Vanaf begin dit jaar eigenlijk vrijwel niks hoeven doen voor de 100 muntjes per dag. Daardoor is de zin om te spelen ook redelijk weg.. Mede door de slechte spawns en het gebrek aan iets nieuws. Enige wat ik op het moment doe is de 3 gyms in m'n dorp pakken en verder vind ik het wel effe prima. Ga weer actiever aan de gang als er weer nieuw spul te vangen is!

Op zich niet erg, dipje met games is niets nieuws. Al vind ik het wel heel erg stil aan de kant van Niantic. Laten we hopen dat ze geen tijd hebben en heeeeeeel druk zijn met nieuwe dingen! En toch hebben ze ergens tijd voor al die retarded vragen op hun Facebook pagina :X

<GoT>NightStalker

• P.K.
schaapiej schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 13:15:
Hier de laatste dagen ook weer wat meer activiteit op de gyms. Vanaf begin dit jaar eigenlijk vrijwel niks hoeven doen voor de 100 muntjes per dag. Daardoor is de zin om te spelen ook redelijk weg.. Mede door de slechte spawns en het gebrek aan iets nieuws. Enige wat ik op het moment doe is de 3 gyms in m'n dorp pakken en verder vind ik het wel effe prima. Ga weer actiever aan de gang als er weer nieuw spul te vangen is!

Op zich niet erg, dipje met games is niets nieuws. Al vind ik het wel heel erg stil aan de kant van Niantic. Laten we hopen dat ze geen tijd hebben en heeeeeeel druk zijn met nieuwe dingen! En toch hebben ze ergens tijd voor al die retarded vragen op hun Facebook pagina :X
Echt véél te stil. Hopelijk zijn ze hard bezig en komt er straks een dijk van een update, maar ik gok dat die kans redelijk nihil is. In de afgelopen 7 maand hebben ze overal aan lopen sleutelen, maar er is vrijwel niks bijgekomen...
Momenteel kom ik niet verder dan elke dag muntjes claimen en de daily streaks in stand houden.

Het gebrek aan nieuwe Pokemon is nog niet eens het belangrijkste voor mij, als ze maar features gaan toevoegen en het spel meer diepgang geven.
Ik hoop wat dat betreft echt dat ze de kant op gaan van de oude games... vooral qua completen van je Pokedex. Zorg gewoon dat iedereen de zeldzame en legendarische Pokemon dmv een opdracht kan bemachtigen. Dus geen Snorlax en Lapras willekeurig in het wild, maar via een opdracht die je één keer succesvol kan afronden.
Mijns inziens was dat het grootste probleem bij de release van Gen1. Bij Gen2 hebben ze nu een uitgelezen kans om dat beter aan te pakken.

In de speelruimte zelf mag er ook wel wat bij, laat ze rond elke gym een soort dorp creeeren met Pokecentre's, mart's, en andere huizen waar je opdracht kan ophalen/uitvoeren en waar je oude vakmannetjes speciale Pokeballs kan laten maken van items die je in het wild gevonden hebt. :+

[ Voor 5% gewijzigd door P.K. op 07-02-2017 14:20 ]

• Moddie
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 08-11-2024
schaapiej schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 13:15:

Zijn er dan nog nieuwe hints naar het volgende event of toevoeging, of is het laatste nieuws nog steeds de mogelijke evolve items?

Merk dat het me flink verveelt nu er geen event of iets is, en pidgey nr 2000+ vangen geef weinig troost hiervoor. Hoef er ook nog maar 1tje voor completion maar das gewoon eieren wachten (Hitmonlee nog niet in het wild gezien, zelfs niet bij het gesuggereerde nest bij Amsterdam Zuid)..

• schaapiej
Moddie schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 14:12:
Zijn er dan nog nieuwe hints naar het volgende event of toevoeging, of is het laatste nieuws nog steeds de mogelijke evolve items?
Voor zover bij mij bekend nog geen hint op iets nieuws buiten dat...
Check af en toe hun Facebook pagina en hun eigen site maar helaas!

<GoT>NightStalker

• Cr0kie
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 19-11 14:21
schaapiej schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 14:20:
[...]

Voor zover bij mij bekend nog geen hint op iets nieuws buiten dat...
Check af en toe hun Facebook pagina en hun eigen site maar helaas!
Ze mogen wel snel gaan zijn, steeds meer mensen haken af.
Denk wel dat er bij Gen2 weer heel wat mensen bijkomen/terugkomen.

• schaapiej
RobbertDs1 schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 14:31:
[...]

Ze mogen wel snel gaan zijn, steeds meer mensen haken af.
Denk wel dat er bij Gen2 weer heel wat mensen bijkomen/terugkomen.
Gen2 en lekker weer zorgt wel weer voor wat meer spelers denk ik. Wellicht dat ze daar op wachten?
Maar zou wat mij betreft niet echt een slimme keuze zijn, dan ben je weer 2 á 3 maanden verder..

<GoT>NightStalker

• Cr0kie
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 19-11 14:21
schaapiej schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 14:44:
[...]

Gen2 en lekker weer zorgt wel weer voor wat meer spelers denk ik. Wellicht dat ze daar op wachten?
Maar zou wat mij betreft niet echt een slimme keuze zijn, dan ben je weer 2 á 3 maanden verder..
Als ik naar mezelf kijk start ik het spel 1 keer per dag op, snel een pidgey vangen en 1 spin voor daily.
Klaar voor die dag. Er spawned niks fatsoenlijks bij ons in de buurt en zelfs eggs krijg ik amper.
Dus Gen2 zou welkom zijn.

• Pathogen
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21-11 12:11

Pathogen

Shoop Da Whoop

Van mij mag het spel juist wel eens iets extreem stoms doen, heb ik eindelijk een goede motivatie om de batterijslurper van mijn telefoon te halen :P

• Tomski1986
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-09 08:55
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/Y8S6LyD.png

Heerlijk Wild-deckje!

• schaapiej
Wat zijn dat voor gekke Pokémon? :+

<GoT>NightStalker

• C_V_S
  • Niet online
Zo vandaag uiit 2 Level 10 gyms gegooid.

De ene volgens mij door mijn eigen team en de andere is nu geel.

Als ze maar weten dat die ene morgenochtend weer blauw zal zijn :)
Pagina: 1 ... 58 ... 100 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is niet de bedoeling dat hacks, cheats, GPS-spoofs of dataminers besproken worden op dit forum. Ook is het bespreken van 3rd party apps en sites niet toegestaan die gegevens gebruiken/zichtbaar maken die normaal gesproken niet zichtbaar zijn. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers. Discussie over het gebruik van IV calculators is wel toegestaan.

Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.

Online IV calculator
Evolve calculator
Pokémon movesets
Server status