Lol, bij mij in de buurt zit een moskee/buurthuis voor de moslim gemeente. Altijd als het dienst is staat de lure erop aanschaapiej schreef op zondag 29 januari 2017 @ 19:00:
Vanochtend zat er hier iemand in de kerk die waarschijnlijk geen zin had in de dienst.
Reed er langs en er stond een lure aan op de stop bij de kerk, niemand te zien buiten.
Zat vast iemand onder het toezicht van de pastoor Pokémon te vangen!
Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X
Ik doe nu de dagelijkse catch en spin, en als ik ga wandelen ze ik een ei aan. (als ik er al een heb)
Maar voor de rest ben ik het wel wat beu....
Verwijderd schreef op maandag 30 januari 2017 @ 11:07:
Mocht je in Almere wonen: https://www.facebook.com/groups/TeamValorAlmere/
Ik werk in Almere... En ik merk dat jullie georganiseerd zijn ja!
Maar 1 instinct gym die constant van instinct is ^^
Zit Seelsquad hier ook bij?
Je brengt me op een idee. Een dag organiseren om een "project Valor" met als doel alle gyms in een stad tegelijkertijd aan te vallen.Verwijderd schreef op maandag 30 januari 2017 @ 11:07:
Mocht je in Almere wonen: https://www.facebook.com/groups/TeamValorAlmere/
Hier volgens mij 1x wat 'nuttigs' uit een incense/lure gehad, een CP1000 Poliwrath.CAP-Team schreef op maandag 30 januari 2017 @ 10:36:
Ik heb nu een paar keer een lure gebruikt bij een stop bij mij in het dorp maar dit heeft meestal alleen als resultaat dat er extra Pidgey's, Ratata's en Weedles tevoorschijn komen. De combinatie met een Insense levert ook niet echt veel meer voordeel op. Meer mensen die dit ervaren?
En wellicht tijdens mijn tripje naar Kijkduin, maar dat is sowieso een geval apart..
Valor gyms slopen en nog meer blauw maken?aljooge schreef op maandag 30 januari 2017 @ 11:33:
Je brengt me op een idee. Een dag organiseren om een "project Valor" met als doel alle gyms in een stad tegelijkertijd aan te vallen.
Spijtig genoeg komt dit idd veel te vaak voor. Het erge hier aan is dat spelers zoals ik en nog enkele andere gewoon ons eigen dorp / stad in de steek laten omdat het daar gewoon niet leuk meer is. Hun nieuwe hobby is gyms gewoon leeg laten. Je neemt een gym over en binnen de 5min is er een bot of spoofer dat alles terug leeg haalt en deze gewoon leeg laat staan. Tegenwoordig rijden wij 15-20km verder om daar onze gyms te onderhouden. Wij weten wie ze zijn, ze versteken het zelfs niet en ze lachen ermee omdat er toch geen straffen opstaan.schaapiej schreef op zondag 29 januari 2017 @ 16:45:
[...]
Ja, botten en/of spoofen is geen rocket science helaas.. en nee er is niks tegen te doen. Mail sturen helpt niet, doen ze niets mee. Als iemand je werk van teniet doet maar fysiek aanwezig is, tsja jammer hoort bij het spelletje! Maar zulke fuckers die het vanuit hun rukbunker doen, grrr!
Gelukkig is voor mij de game ook nog leuke uitstappen doen op zondag met vrienden. Hier en daar wat leuke dingen gaan vangen, enz Maar ik begrijp waarom heel veel mensen afhaken door dit soort trollen in het spel
Verwijderd
welke is dat? ik voel een uitdaging opkomenIdieEasy schreef op maandag 30 januari 2017 @ 11:15:
[...]
Ik werk in Almere... En ik merk dat jullie georganiseerd zijn ja!
Maar 1 instinct gym die constant van instinct is ^^
Zit Seelsquad hier ook bij?
Hiero:Verwijderd schreef op maandag 30 januari 2017 @ 11:56:
[...]
welke is dat? ik voel een uitdaging opkomen
https://www.google.nl/map...!3d52.3155453!4d5.1605105
Ja, nee.. mooi niet dus.... Ga maar zoeken
Oh nee, niet doen alsjeblieft.... Het is mijn enige gym waar ik muntjes vandaan krijg.... En dat ook pas sinds 2 weken... Tot die tijd kreeg ik 20 muntjes per week binnen
Verwijderd
Wat een koele gym! ik heb geen boot gelukkig voor jou!IdieEasy schreef op maandag 30 januari 2017 @ 11:59:
[...]
Hiero:
https://www.google.nl/map...!3d52.3155453!4d5.1605105
Ja, nee.. mooi niet dus.... Ga maar zoeken![]()
Oh nee, niet doen alsjeblieft.... Het is mijn enige gym waar ik muntjes vandaan krijg.... En dat ook pas sinds 2 weken... Tot die tijd kreeg ik 20 muntjes per week binnen
Geen flauw idee of daar een gym staat, en van wie die isVerwijderd schreef op maandag 30 januari 2017 @ 12:01:
[...]
Wat een koele gym! ik heb geen boot gelukkig voor jou!
De gym was ik natuurlijk in een paar uur weer kwijt. 😒
Daarmee bedoelde hij een Ekans nest?aljooge schreef op maandag 30 januari 2017 @ 13:33:
In een natuurgebied vond ik ook een gym, helaas net niet op het pad. Stond met 1 voet in het water, de andere een soort van drijfzand. Nu zijn ze er niet, maar volgens de opzichter wonen daar een paar duizend adders.
Verwijderd
Zo houden boswachters de bossen rustig zonder maffe pokemon jagers die alles kapot trappenaljooge schreef op maandag 30 januari 2017 @ 13:33:
In een natuurgebied vond ik ook een gym, helaas net niet op het pad. Stond met 1 voet in het water, de andere een soort van drijfzand. Nu zijn ze er niet, maar volgens de opzichter wonen daar een paar duizend adders.
Zo houden de boswachters de bossen rustig... door de maffe Pokémon jagers te laten verdwijnen (in drijfzand)Verwijderd schreef op maandag 30 januari 2017 @ 14:25:
[...]
Zo houden boswachters de bossen rustig zonder maffe pokemon jagers die alles kapot trappen
Eigenlijk zou Niantic veel meer onbereikbare gyms moeten plaatsen dat enkel door spoofers kunnen gedaan worden. Zo is het heel eenvoudig om accounts te bannenEek2nd schreef op maandag 30 januari 2017 @ 14:55:
[...]
Zo houden de boswachters de bossen rustig... door de maffe Pokémon jagers te laten verdwijnen (in drijfzand)
Verder ben ik momenteel van en naar werk mijn buddy aan het lopen (gen 1 pokemons die gen 2 evolutie krijgen alleen porygon en scyther te gaan).
Soms neem ik geen eens de moeite om dagelijks de pokestop te spinnen, het is een eind lopen vanaf mijn appartement (regelmatig de dilemma voor zaterdag/zondag).
Ik had gehoop dat ze een event hadden gedaan voor lunar nieuwjaar (chinese nieuwjaar), helaas een gemiste kans door Niantic. Ik hoop dat ze vaart achter gen 2 gaan zetten want mijn huidige interesse in de game is verdomd laag.
Verder had ik nog een vraag over hoe jullie nesten registeren? persoonlijk gebruik ik de silphroad map, maar het viel me op dat sommige plekken in nederland bijna tot niemand het gebruikt (of iedereen die daar speelde is gestopt natuurlijk
[ Voor 0% gewijzigd door Obscure op 30-01-2017 15:29 . Reden: typo's ]
Bij ons is de buurt is er een grote Facebook groep dat nasten over de hele buurt vanaf dag 1 post. Vaak ook naar vertakkingen naar bekende nest plaatsen in grote steden (Brussel / Gent / Antwerpen). Dit in combinatie met sites dat wat nesten weergeven helpt wel om vlug op de hoogte te zijnObscure schreef op maandag 30 januari 2017 @ 15:29:
Verder had ik nog een vraag over hoe jullie nesten registeren? persoonlijk gebruik ik de silphroad map, maar het viel me op dat sommige plekken in nederland bijna tot niemand het gebruikt (of iedereen die daar speelde is gestopt natuurlijk)
Is dat deze lijst (dan heb ik nog wel wat te doenObscure schreef op maandag 30 januari 2017 @ 15:29:
Verder ben ik momenteel van en naar werk mijn buddy aan het lopen (gen 1 pokemons die gen 2 evolutie krijgen alleen porygon en scyther te gaan).
http://bulbapedia.bulbaga...s-generational_evolutions
EDIT: Dit lijkt mij eerder de relevante lijst :
http://www.ign.com/wikis/..._2_Evolutions_Candy_Chart
[ Voor 13% gewijzigd door GroeneThee op 30-01-2017 16:35 ]
Van mij mag de Gen 2 er morgen zijn, ik vind Gyms niet bijzonder leuk en het eitjes uitlopen gaat me ook steeds meer tegenstaan. Dan loop je een uur lang met een paar incubators en krijg je weer die Pokemons die je al 100 keer hebt gevangen uit een eitje.
Toen de starters even heel veel te vangen waren heb ik echt genoten. Van stop naar stop gaan tot ik van alle 3 genoeg had om ze te evolven en dan kwam er ook af en toe nog een leuke baby uit een eitje. Daarna werd het weer erg eentonig met een overvloed aan pidgey's en ratata's.
[ Voor 25% gewijzigd door Afvalzak op 30-01-2017 16:26 ]
Zeker in het geval van Porygon en Scyther zou ik niet perse veel moeite doen om die candy's bij elkaar te lopen hoor...GroeneThee schreef op maandag 30 januari 2017 @ 16:08:
[...]
Is dat deze lijst (dan heb ik nog wel wat te doen)
Dikke kans dat je die kan/moet evolueren met een item.
Zie: https://thesilphroad.com/...moves-and-evolution-items
Ik ben ook de fb groep gejoind waar mijn ouders wonen, maar daar is de laatste post 3 januari, en dat was dat ze aan het klagen waren over een pokemon die weg rendeShadow_J schreef op maandag 30 januari 2017 @ 15:52:
Bij ons is de buurt is er een grote Facebook groep dat nasten over de hele buurt vanaf dag 1 post. Vaak ook naar vertakkingen naar bekende nest plaatsen in grote steden (Brussel / Gent / Antwerpen). Dit in combinatie met sites dat wat nesten weergeven helpt wel om vlug op de hoogte te zijn
https://thesilphroad.com/atlas#12/51.9499/6.2859
Zoals je kunt zien op de map is er weinig activiteit tenzij je richting Arnhem gaat (waar ik eigenlijk bijna nooit komt
Maar gelukkig is de plaats waar ik woon (nog) wel actief op facebook en silphroad. Maar langzaam kan ik daar ook merken dat de community minder sterk is, vooral omdat er te weinig content is.
zo af en toe proberen ze mini events te organiseren zodat de community geprikkeld blijft (dit was 7 jan)
klopt, anders heb ik extra candy om te upgradenP.K. schreef op maandag 30 januari 2017 @ 17:11:
Zeker in het geval van Porygon en Scyther zou ik niet perse veel moeite doen om die candy's bij elkaar te lopen hoor...
Dikke kans dat je die kan/moet evolueren met een item.
Zie: https://thesilphroad.com/...moves-and-evolution-items
Wikipedia: Groundhog Day . Pokémons komen uit hun winterslaap.
Valt al op 2 februari.
Verwijderd
hmm 2e keer opstarten werkt het wel.. hopelijk was het een eenmalig iets..
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 30-01-2017 21:43 ]
- venusaur: (huidige buddy): 22km
- dugtrio: 64 km
- Alakazam: 51 km
- Machamp: 175 km
- Dodrio: 60 km
- Rhydon: 6 km
- Omastar: 5 km
Dus in totaal nog 361 km lopen, is nog te overzien, met nu 817 km op de teller sinds half juli
Kater? Eerst water, de rest komt later
Schiet eens op...
Verwijderd
Neem een rood account en je bent welkom. Ik zit in 18 rode gyms nuHaay schreef op maandag 30 januari 2017 @ 17:05:
Zijn er hier toevallig nog team Mystic spelers uit Almere Buiten aanwezig die net als ik ook jaloers zijn op de organisatie van het rode team? En die ook wat meer georganiseerd willen zijn?
Impress me en kom in 18 gele gyms zittenVerwijderd schreef op maandag 30 januari 2017 @ 23:55:
[...]
Neem een rood account en je bent welkom. Ik zit in 18 rode gyms nu
Ja en die rooie zjin allemaal cheaters en spoofers
Merendeel heb ik gelukkig al bergen candy van dus evolueren wordt geen probleem.GroeneThee schreef op maandag 30 januari 2017 @ 16:08:
[...]
Momenteel level 31 (bijna 32) mis alleen Togethic en de rest heb ik al een maandje.
Zit nu in 8 level 10 gyms zo'n beetje vast en 2 moet ik dagelijks wat moeite doen.
Enige wat ik nog wil is mijn Snorlax maximaliseren alleen kost dat nog de nodige candy.
Voor de rest is het niet zo spannend meer
Al enige tijd voorbereiding gedaan voor de next Gen evolves en enkel Chansey is een probleem. Ik heb onlangs mijn eerste Snorlax gevangen waarmee mijn Gen 1 dex compleet was. En die heeft nu natuurlijk heel veel km's nodig om Gym waardig te worden.GroeneThee schreef op maandag 30 januari 2017 @ 16:08:
[...]
Vandaag was een nieuwe mijlpaal voor mij : de eerste keer een collect van 100 coins kunnen doen zonder nog een gym te moeten gaan trainen / slopen. Ik heb al vaker 100 coins gehad de laatste weken, maar steeds had ik juist niet voldoende stabiele gyms om tot 100 te raken de dag na training. Ik hoop er later deze week nog 2 à 4 bij te doen. Er zijn enkele gevallen, maar ondertussen al door mijn team heroverd, het zal juist eens tijd maken zijn om deze te gaan versterken. Hierbij alvast nogmaals bedankt aan de vele tips van iedereen hier
Verwijderd
Klopt, op iPhone ook, geluid in de app staat uit maar dat helpt helaas niet.Verwijderd schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 10:51:
Zijn er nog meer mensen die last hebben van het feit dat na de update (voor mij) gister op Android dat als je muziek hebt draaien op je telefoon, dat deze behoorlijk wordt gedempt. Hiervoor werd zodra je de app startte de muziek op pauze gezet, wat wel vervelend was maar met een swipe en klik gefixed was. Maar nu zit je dus geforceerd met een laag volume als je PoGo aan hebt staan
Op mijn Android telefoon sloot hij na starten heel Spotify af. (Misschien om geheugen vrij te maken)
Mijn keuze voor het team is gebaseerd op de kern-waarde van het team:Verwijderd schreef op maandag 30 januari 2017 @ 23:55:
Neem een rood account en je bent welkom. Ik zit in 18 rode gyms nu
- Mystic: Wijsheid, intelligentie --> typisch de 'denkers' die eerst nadenken en tactisch te werk gaan.
- Valor: Kracht, actie --> de echte 'doeners' die houden van actie en niet te veel nadenken.
- Instinct: Intuïtie, geloof, gevoel --> meer 'zweverig' aangelegde mensen dus.
Natuurlijk zijn er ook mensen die alleen maar kiezen voor welk kleurtje ze het mooist vinden. En mensen die lekker gemakkelijk alleen maar kiezen voor het meest dominante team in de buurt.
Ik voel mij het meest aangesproken door de kern-waarde Wijsheid/intelligentie, en dus is mijn keuze voor team Mystic logisch.
Het vriendinnetje van mijn dochter zat bij team rood dus papa wil je ook dat spel op je telefoon zetten en ik wil ook team rood zijn! En zo geschieddeHaay schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 11:16:
[...]
Mijn keuze voor het team is gebaseerd op de kern-waarde van het team:
Merendeel van die cross-gen evoluties zullen met items gaan, dus candy's lossen het 'probleem' niet op.xienator schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 08:26:
[...]
Merendeel heb ik gelukkig al bergen candy van dus evolueren wordt geen probleem.
Er komt deze week een nieuwe update (1.25 iOS, 0.55 Android) die dat probleem, en meer, op zou moeten lossen.Afvalzak schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 11:00:
[...]
Klopt, op iPhone ook, geluid in de app staat uit maar dat helpt helaas niet.
Op mijn Android telefoon sloot hij na starten heel Spotify af. (Misschien om geheugen vrij te maken)
Op m'n iPhone zie ik em nog niet verschijnen trouwens.
APK voor Android is al wel te vinden.
Bij mij was het eigenlijk om genoeg actie te hebben tegen het andere team. De naburige stad was vooral blauw en rood. Wij gingen dus met onze groep voor geelHaay schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 11:16:
[...]
Mijn keuze voor het team is gebaseerd op de kern-waarde van het team:
Ik ben nog steeds blij met de keuze want heb ondertussen enkele leuke mensen leren kennen door het spel. En blauw wordt ondertussen met spoof team geassocieerd, spijtig genoeg ook voor de nog eerlijke spelers.
Verwijderd
Dat is dus het probleem, als PoGo na de update draaid, dan is het volume van de muziek belachelijk laag, je hoort je volume (denk) twee keer zo hoog worden als je scherm uit valt.P.K. schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 12:37:
[...]
Er komt deze week een nieuwe update (1.25 iOS, 0.55 Android) die dat probleem, en meer, op zou moeten lossen.
Op m'n iPhone zie ik em nog niet verschijnen trouwens.
APK voor Android is al wel te vinden.
Dat doet hij op iOS ook al tijden. Als de app aan gaat word je volume omlaag gedraaid. Maar zodra je via de remote aan je koptelefoon een nummer skipt of terug gaat komt het weer terug omhoog. Ook als je een bericht/e-mail/pushmessage krijgt gaat het volume weer terug naar hoe het was. Dus er het probleem omzeilen is bij het luisteren van muziek heel eenvoudig.Verwijderd schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 12:39:
[...]
Dat is dus het probleem, als PoGo na de update draaid, dan is het volume van de muziek belachelijk laag, je hoort je volume (denk) twee keer zo hoog worden als je scherm uit valt.
Mijn problem is dat ik voornamelijk naar podcasts luister tijdens het lopen, dan kun je niet zomaar even skippen
Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
Ze zijn weer lekker bezig weer daar bij Niantic.Verwijderd schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 12:39:
[...]
Dat is dus het probleem, als PoGo na de update draaid, dan is het volume van de muziek belachelijk laag, je hoort je volume (denk) twee keer zo hoog worden als je scherm uit valt.
Heb de update nog niet, kan niet checken of het op iOS ook zo is. Bij de huidige versie pauzeert ie mn muziek, had gehoopt dat het nu gefixed zou zijn.
Bijna 7 maanden sinds release... het enige wat ze hebben geïntroduceerd is een eenvoudig buddy systeem en een constante stroom van bugs.
[ Voor 6% gewijzigd door P.K. op 31-01-2017 13:15 ]
Precies dat. Ik luisterde vaak gewoon naar Spotify als ik een stukje ga lopen met Pokémon Go aan. Nu staat mijn muziek veel te zacht terwijl ik er af en toe keihard een Pidgey doorheen hoor... Niantic, WHY!?Verwijderd schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 12:39:
[...]
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Iedereen zal vooral een ander team dan het eigen team met spoofers associëren. Dat is vrij menselijk.Shadow_J schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 12:37:
En blauw wordt ondertussen met spoof team geassocieerd, spijtig genoeg ook voor de nog eerlijke spelers.
In de praktijk zal spoofen door spelers van alle teams gedaan worden, en procentueel over de hele wereld waarschijnlijk bij alle teams evenveel. Maar in absolute getallen zal het vaker voorkomen bij de teams met de meeste spelers, en dat zijn dus blauw en rood.
Ik heb 4 jaar lang Ingress gespeeld (team Enlightened overigens), en daar had ik ook een grote hekel aan spoofers. Dat mensen een spel voor zichzelf verprutsen door te cheaten is een eigen keuze, maar bij multiplayer games verpesten die cheaters/spoofers het spelplezier van eerlijke spelers, helaas.
[ Voor 7% gewijzigd door Wim8282 op 31-01-2017 14:03 ]
zwahillius schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 14:02:
Dus daar kan Niantic niks aan doen.
Hehe, tenzij er geen nieuwere versie is kunnen ze er dus wel wat aan doenzwahillius schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 14:02:
We zullen moeten wachten tot Niantic de nieuwe versie van de engine gaat gebruiken.
In onze buurt is het ook vooral omdat dat team het meest vertegenwoordigd is + we daar dan ook de meeste spoofers van zien / het meeste opvalt. Van het eigen team wisten we het ook van iemand en we hebben hem daarop hard aangepakt. Het was eerlijk spelen en met de vrienden eens een uitstapje kunnen doen, enz ; ofwel eenzaam spoofen op de bankHaay schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 14:02:
[...]
Iedereen zal vooral een ander team dan het eigen team met spoofers associëren. Dat is vrij menselijk.![]()
In de praktijk zal spoofen door spelers van alle teams gedaan worden, en procentueel over de hele wereld waarschijnlijk bij alle teams evenveel. Maar in absolute getallen zal het vaker voorkomen bij de teams met de meeste spelers, en dat zijn dus blauw en rood.
Ik heb 4 jaar lang Ingress gespeeld (team Enlightened overigens), en daar had ik ook een grote hekel aan spoofers. Dat mensen een spel voor zichzelf verprutsen door te cheaten is een eigen keuze, maar bij multiplayer games verpesten die cheaters/spoofers het spelplezier van eerlijke spelers, helaas.
Verwijderd
Je moet gewoon ook niet te zwaar belang hechten aan de spoofers. Ik vind het dubbel zo leuk om een spoofer ook nog eens uit een gym te gooien.Shadow_J schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 14:19:
[...]
In onze buurt is het ook vooral omdat dat team het meest vertegenwoordigd is + we daar dan ook de meeste spoofers van zien / het meeste opvalt. Van het eigen team wisten we het ook van iemand en we hebben hem daarop hard aangepakt. Het was eerlijk spelen en met de vrienden eens een uitstapje kunnen doen, enz ; ofwel eenzaam spoofen op de bank
Ik gooi ze er een paar keer achter elkaar eruit en als dat niet helpt kom ik wel een uur later terug als het een gym in de buurt is.
Verwijderd
Klopt wij trappen ze er uit en bouwen gelijk minimaal lvl 7 op. Dan houden ze vaak op ivm te veel werk.Verwijderd schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 20:51:
[...]
Je moet gewoon ook niet te zwaar belang hechten aan de spoofers. Ik vind het dubbel zo leuk om een spoofer ook nog eens uit een gym te gooien.
Ik gooi ze er een paar keer achter elkaar eruit en als dat niet helpt kom ik wel een uur later terug als het een gym in de buurt is.
Laatste mode hier is onderste er uit trappen met ander account en dan eigen pokemon er inzetten. Ook klote acties.
Verwijderd
Dit doen we dagelijks bij de gyms rond mijn werk, al maanden aan de gangVerwijderd schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 20:51:
[...]
Je moet gewoon ook niet te zwaar belang hechten aan de spoofers. Ik vind het dubbel zo leuk om een spoofer ook nog eens uit een gym te gooien.
Dat doen ze hier rond mijn werk dus ook. Zo ben ik al uit meerdere level 10 gyms gewerkt. Bijkomend probleem voor mij is dat nu in bijna al de gyms de laagste pokemon ruim 2800 is en ik niet verder dan 2600 kom. Dat nodigt ook niet uit om de hogere levels te gaan optrainen.Verwijderd schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 22:16:
[...]
Klopt wij trappen ze er uit en bouwen gelijk minimaal lvl 7 op. Dan houden ze vaak op ivm te veel werk.
Laatste mode hier is onderste er uit trappen met ander account en dan eigen pokemon er inzetten. Ook klote acties.
Spoofers kom je inderdaad overal tegen. Hier rond het werk meerdere kunnen betrappen van mijn eigen kleur; in het dorp waar ik woon wordt alles al maanden level 10 blauw gehouden door spoofers en in het dorp verderop waar ik het meeste speel is onze app-groep in een behoorlijke 'oorlog' verwikkeld met (vermoedelijk) een persoon met meerdere rode spoof-accounts. Zelfs level 10 gyms worden hier gesloopt.
Had gister nog een gevangen, zie je niet vaak, maar zijn er zeker nog. Gewoon geduld hebben is helaas het beste adviesRemkoDJ schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 11:16:
Kun je eigenlijk nog Ditto's vangen of was dat maar iets tijdelijks? Ik ben er tot op heden nog steeds geen een tegengekomen.
Ik heb ook het idee dat er grafisch wat dingen zijn aangepast. Een Hydro Pump-attack op mij, terwijl ik de hele tijd aan het dodgen ben, verplaatst nu langzamerhand mee met mijn Poké. Voorheen was Hydro Pump gewoon 100% naar voren ookal sta je zelf inmiddeld aan de andere kant van het veldschaapiej schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 20:47:
Is dat stofwolkje als een Pokémon springt toegevoegd in de laatste update? Of is mij dat gewoon nooit echt opgevallen..
Ook Solar Beam heeft een soort reflectie gekregen als je zelf de aanvaller bent, volgens mij is dat ook nieuw.'
Meer Pidgey, Rattata en Magikarp vangenRemkoDJ schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 11:16:
Kun je eigenlijk nog Ditto's vangen of was dat maar iets tijdelijks? Ik ben er tot op heden nog steeds geen een tegengekomen.
Ik heb er zondag nog eentje gevangen, geloof ik.
[ Voor 17% gewijzigd door Richh op 01-02-2017 11:23 ]
Ik heb dit ook al bij andere attacks gezien. Sinds enige tijd is het aangepast dat je zelf bij een dodge toch een beetje schade oploopt.Richh schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 11:21:
Ik heb ook het idee dat er grafisch wat dingen zijn aangepast. Een Hydro Pump-attack op mij, terwijl ik de hele tijd aan het dodgen ben, verplaatst nu langzamerhand mee met mijn Poké. Voorheen was Hydro Pump gewoon 100% naar voren ookal sta je zelf inmiddeld aan de andere kant van het veld
Ook Solar Beam heeft een soort reflectie gekregen als je zelf de aanvaller bent, volgens mij is dat ook nieuw.'
Het meest irritante is dat als je pokemon laag van leven is je eerst bij een dodge health verlies, het spel een switch doet en nadien de originele terug zet en health bij geeft. Heel vaak is de originele pokemon dan onzichtbaar, zie je zo goed als niet meer wat je doet en kan je bijna niet anders dan toch wisselen naar een andere.
Dat je bij een dodge toch HP verliest is al maanden zo. Vind ik ook wel fair opzichShadow_J schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 11:29:
[...]
Ik heb dit ook al bij andere attacks gezien. Sinds enige tijd is het aangepast dat je zelf bij een dodge toch een beetje schade oploopt.
Het meest irritante is dat als je pokemon laag van leven is je eerst bij een dodge health verlies, het spel een switch doet en nadien de originele terug zet en health bij geeft. Heel vaak is de originele pokemon dan onzichtbaar, zie je zo goed als niet meer wat je doet en kan je bijna niet anders dan toch wisselen naar een andere.
De bijbehorende bug waarbij je het soms pas later weer terug krijgt (en je de hele wissel animatie opnieuw krijgt en soms alles geblokkeerd wordt...) bestaat al net zo lang
Dat had ik dan gisteren ook voor het eerst. Ik dacht toen ik de vorige pokemon opeens terug had nog dat ik het verkeerd zag en hij was in mijn geval ook onzichtbaar. Voor ik doorhad wat er precies gebeurde was hij al dood.Shadow_J schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 11:29:
Het lijkt op een rare bug in het bepalen van de health en het verlies daarvan.
Gewoon voor de leuk, maar ook wel omdat ie een beetje nuttig is. Misschien een ice Cloyster? Of een Metal Kingler?
Hebben jullie een minder reguliere Pokemon gemaxxed? En zo ja welke en waar gebruik je hem (of haar) voor?
Het gaat om de 0.55 versie voor Android.
Hebben hier mensen last van?
Verwijderd
Ice cloyster is een ideale dragonite killer.readytoflow schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 12:30:
Wat is eigenlijk nog een leuke Pokemon om dust in te stoppen? Ik bedoel buiten de reguliere Pokies als Snorlax, Vaporeon, Dragonite etc...
Gewoon voor de leuk, maar ook wel omdat ie een beetje nuttig is. Misschien een ice Cloyster? Of een Metal Kingler?
Hebben jullie een minder reguliere Pokemon gemaxxed? En zo ja welke en waar gebruik je hem (of haar) voor?
Sterke jolteon om gyaradossen te killen.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 01-02-2017 13:10 ]
Laat dat soms maar weg. Is hier schering en inslag...Richh schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 11:32:
[...]
Dat je bij een dodge toch HP verliest is al maanden zo. Vind ik ook wel fair opzich
De bijbehorende bug waarbij je het soms pas later weer terug krijgt (en je de hele wissel animatie opnieuw krijgt en soms alles geblokkeerd wordt...) bestaat al net zo lang
Gebruik ipv Cloyster altijd mijn 2 Laprassen met Frost Breath en Blizzard. Werkt een Cloyster beter? Verder stop ik amper tot nooit dust in een Jolteon, omdat ik die juist laag wil houden ivm trainen.Verwijderd schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 13:10:
[...]
Ice cloyster is een ideale dragonite killer.
Sterke jolteon om gyaradossen te killen.
Een Cloyster (legertje daarvan) is makkelijker te krijgen dan een Lapras uiteraard!Autofan1985 schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 13:12:
Gebruik ipv Cloyster altijd mijn 2 Laprassen met Frost Breath en Blizzard. Werkt een Cloyster beter? Verder stop ik amper tot nooit dust in een Jolteon, omdat ik die juist laag wil houden ivm trainen.
Lapras is sowieso al leuk om vol te proppen met candy.
Verwijderd
Als je maar veel jce gebruikt. Mijn cloyster heeft hoge iv en max ice en is 2005. Ram ik dragonites van 3200 uit een gym en voor trainen max punten.Autofan1985 schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 13:12:
[...]
Laat dat soms maar weg. Is hier schering en inslag...
[...]
Gebruik ipv Cloyster altijd mijn 2 Laprassen met Frost Breath en Blizzard. Werkt een Cloyster beter? Verder stop ik amper tot nooit dust in een Jolteon, omdat ik die juist laag wil houden ivm trainen.
Ik heb een Golem (96% IV) met Mud Slap / Stone Edge gemaxed. Lekkere all-rounder.readytoflow schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 12:30:
Wat is eigenlijk nog een leuke Pokemon om dust in te stoppen? Ik bedoel buiten de reguliere Pokies als Snorlax, Vaporeon, Dragonite etc...
Maar over het algemeen kun je beter je Defenders maxen, terwijl je je aanval-pokies op verschillende sterktes houdt zodat je in principe altijd de goede (lagere CP) pokies in kunt zetten bij Gym aanvallen.
Dat zeker, maar krijg steeds Hydro Pump of Icy Wind als charge move. Met Dewgong idem (maar dan Aqua Jet ipv Hydro Pump, nog erger), maar die is volgens mij sowieso de zwakste van de 3. Heb daarentegen 2 Laprassen gekregen en beide met Frost Breath + Blizzard. Level 20 met CP's rond de 1650 en 1680 en ook daarmee blaas ik makkelijk 3200+ Dragonites een gym uit.schaapiej schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 13:20:
[...]
Een Cloyster (legertje daarvan) is makkelijker te krijgen dan een Lapras uiteraard!
Lapras is sowieso al leuk om vol te proppen met candy.
Ik heb een 87IV Cloyster met Ice shard 15 en Blizzard 100 dus das wel ok?Verwijderd schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 13:21:
[...]
Als je maar veel jce gebruikt. Mijn cloyster heeft hoge iv en max ice en is 2005. Ram ik dragonites van 3200 uit een gym en voor trainen max punten.
CP1898 (ben level 26)
[ Voor 3% gewijzigd door wimpie007 op 01-02-2017 14:33 ]
Gaat, Frost breath is beter als quick attack.wimpie007 schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 14:32:
[...]
Ik heb een 87IV Cloyster met Ice shard 15 en Blizzard 100 dus das wel ok?
CP1898 (ben level 26)
Ik heb 2 cloysters met frost breath, blizzard en 1 lapras met ice shard, blizzard.
Voordeel van de lapras is dat deze meer hp heeft dan cloyster. Voor de rest doen ze allebei wat ze moeten doen
Die is prima idd. Ice Shard is maar 0.5 DPS lager dan Frost Breath. Veel belangrijker hierin is dat je Blizzard hebt. Dat is gewoon DE Ice move!wimpie007 schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 14:32:
[...]
Ik heb een 87IV Cloyster met Ice shard 15 en Blizzard 100 dus das wel ok?
CP1898 (ben level 26)
Ice Shard is te traag om goed te kunnen dodgen vind ik zelf, maar ieder zijn ding natuurlijk.
Autofan1985 schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 14:50:
[...]
Die is prima idd. Ice Shard is maar 0.5 DPS lager dan Frost Breath. Veel belangrijker hierin is dat je Blizzard hebt. Dat is gewoon DE Ice move!
1337 | RLVANT | Canon EOS 5D Mark II + 500D | 70-200 F4 L IS | 100mm L F2.8 IS macro | 17-40 F4 L | 50mm F1.8
Persoonlijk vind ik hem zelfs aan de hoge kant voor een attacker, dus zou hem ook niet uppen idd.JamesB009 schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 14:56:
Hij is inderdaad prima, maar ik zou hem peroonlijk niet uppen.
Ice Shard is te traag om goed te kunnen dodgen vind ik zelf, maar ieder zijn ding natuurlijk.
[...]
Autofan1985 schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 14:57:
[...]
Persoonlijk vind ik hem zelfs aan de hoge kant voor een attacker, dus zou hem ook niet uppen idd.Aan de andere kant is dat ook maar net wat voor CP's er in jouw buurt in de gyms zitten. Hier kan ik bijv prima vooruit met CP's van 1500-1700 als attackers.
1337 | RLVANT | Canon EOS 5D Mark II + 500D | 70-200 F4 L IS | 100mm L F2.8 IS macro | 17-40 F4 L | 50mm F1.8
*Ik heb ook paar Seadras met Blizzard maar die zijn maar 1200 CPAutofan1985 schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 14:50:
[...]
Die is prima idd. Ice Shard is maar 0.5 DPS lager dan Frost Breath. Veel belangrijker hierin is dat je Blizzard hebt. Dat is gewoon DE Ice move!
Cloyster heeft ice type en doet dus meer damage met die aanval.wimpie007 schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 15:29:
[...]
*Ik heb ook paar Seadras met Blizzard maar die zijn maar 1200 CP
Seadra kan best nuttig zijn met water gun en Hydropump. Op 1200 best goed voor trainen als er vuur onderin zit.
Ik max ook wel eens graag een pokemon met een hele mooie IV zoals mijn Alakazam van 95 / Pinsir van 95 / Primeape van 100 enzreadytoflow schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 12:30:
Ik heb dit wel pas gedaan nadat mijn 'belangrijke' pokemon goed hoog stonden zoals Dragonite, Gyrados, Rhydon, Vaporeon, Exeggutor, Arcanine, ... (als defenders) maar heb ook maxed Jolteon, Flareon, charizard en nog enkele aanvallers.
Voor training heb ik gewoon enkele lagere eevee evolved met een crappy IV om er zo met een laag CP / juiste moveset te hebben en training vlotter te laten gaan
Als je kan kiezen altijd een pokemon van hetzelfde type pakken idd. Heb je die echter niet (genoeg) beschikbaar kan dit een leuk alternatief zijn. Zo gebruik ik bij gebrek aan beter nog wel eens een Pinsir met Rock Smash/Submission als ik meerdere Snorlaxen tref in een gym. Heb maar 1 Machamp en die heeft Stone Edge als charge move gekregen. Mijn Primeape is ook om te huilen met zijn Night Slash, dus die ga ik niet eens uppen (nu rond de 1300 CP)...freggell schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 15:33:
[...]
Cloyster heeft ice type en doet dus meer damage met die aanval.
Seadra kan best nuttig zijn met water gun en Hydropump. Op 1200 best goed voor trainen als er vuur onderin zit.
Ik heb zeker nog geen dust over om een pokie voor de leuk te gaan levelen.
Hier hetzelfde , kan geen pokemons meer vangen met 0.55 ...StugIII schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 12:56:
De laatste tijd crash mijn App als ik een Pokemon probeer te vangen.
Het gaat om de 0.55 versie voor Android.
Hebben hier mensen last van?
Op het moment dat je een pokemon aantikt crasht de app
Dit zowel op een Nexus 5 als een Nexus 6 , op de tablet met 0.53 (Nexus 7 is niet ondersteund dus via apk en daar had ik de 0.55 update nog niet gedaan) werkt het gewoon wel.
Dan heb ik op de Nexus 6 het spel verwijderd en via apk de 0.53 teruggezet en dan werkt het wel gewoon ...
Ik vind er geen logische verklaring voor want bij vrienden werkte het op dat moment wel gewoon ...
Suggesties welkom ! (cache clearen etc allemaal al gedaan natuurlijk)
Hopelijk komt er snel een oplossing.
Verwijderd
dat!!!!!einz!!!!xienator schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 20:03:
Zou het spel wel leuker maken als ze die spoofers gaan blokkeren.
http://eu.battle.net/d3/en/profile/JimMorrison-1307/hero/55432456
Verwijderd
klopt als ze er maar aan werken! Dat geeft al hoop.JimMorrison schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 20:10:
Bericht dateert van 5 augustus, zou er niet teveel op hopen...
Vreemd, mijn oude moto g3 8mb kan wel gewoon pogo opstartenStugIII schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 16:58:
Mijn Moto G4 crasht, mijn oude samsung tablet doet het nog wel.
Hopelijk komt er snel een oplossing.
Vrees dat het technisch gewoon erg lastig is om een spoofer te herkennen.Verwijderd schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 20:16:
[...]
klopt als ze er maar aan werken! Dat geeft al hoop.
Als het eenvoudig was, had Niantic er vast al wel meer actie tegen ondernomen, zoals ze wel doen tegen bots.
Bots kun je vrij eenvoudig herkennen, die worden dan ook regelmatig het spel uitgetrapt tijdens een banwave.
Bots hebben een constante snelheid waarmee ze rondlopen, die zijn de hele dag Pokemon aan het vangen, stops aan het draaien en gyms aan het slopen/trainen.
Kort gezegd, bots doen dingen die mensen onmogelijk zouden kunnen doen. Terwijl spoofers qua gedrag vrijwel niet te onderscheiden zijn van normale spelers, omdat het mensen zijn die aan de knoppen zitten.
Ik hoop maar dat ze de game snel meer diepgang gaan geven, met nieuwe pokemon, met singleplayer opdrachten en andere spelelementen waarop anderen/spoofers geen invloed kunnen hebben. Dat zou de ergernis over die spoofers wel iets wegnemen.
Heb laatst nog even een oude Pokemon game op de Gameboy zitten spelen, het is allemaal geen (team) rocket science wat je moet doen in dat spel. Maar het gepuzzel en proberen dingen te achterhalen geeft zoveel meer plezier en voldoening dan Pidgey en Rattata grinding.
Verwijderd
ja dat viel mij ook op. Net als de IV scores van de Eevee ook haast nooit hoger is dan 70%GroeneThee schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 22:30:
Iemand ook al opgevallen dat de IV waardes van pokies die uit een ei komen , al geruime tijd niet echt noemenswaardig zijn?
Verwijderd
Toch denk ik dat het best op te lossen is. Geef mij een ban knop in de app. Ze knunnen moderators aanstellen. Daarnaast kan je een scan doen op spoof gps apps tijdens het starten van de game. Is er een fake gps app op de telefoon aanwezig start het spel niet. Al zal dat na verloop van tijd ook wel te hacken zijn. Je kan de accelerometer gebruiken om te zien of de g-krachten overeen komen met de verplaatsing. Enz enz. En ja daar zullen ook wel weer workarrounts voor komen maar het is tenminste iets. Je moet ergens beginnen.P.K. schreef op donderdag 2 februari 2017 @ 01:31:
[...]
Vrees dat het technisch gewoon erg lastig is om een spoofer te herkennen.
Als het eenvoudig was, had Niantic er vast al wel meer actie tegen ondernomen, zoals ze wel doen tegen bots.
Bots kun je vrij eenvoudig herkennen, die worden dan ook regelmatig het spel uitgetrapt tijdens een banwave.
Bots hebben een constante snelheid waarmee ze rondlopen, die zijn de hele dag Pokemon aan het vangen, stops aan het draaien en gyms aan het slopen/trainen.
Kort gezegd, bots doen dingen die mensen onmogelijk zouden kunnen doen. Terwijl spoofers qua gedrag vrijwel niet te onderscheiden zijn van normale spelers, omdat het mensen zijn die aan de knoppen zitten.
Ik hoop maar dat ze de game snel meer diepgang gaan geven, met nieuwe pokemon, met singleplayer opdrachten en andere spelelementen waarop anderen/spoofers geen invloed kunnen hebben. Dat zou de ergernis over die spoofers wel iets wegnemen.
Heb laatst nog even een oude Pokemon game op de Gameboy zitten spelen, het is allemaal geen (team) rocket science wat je moet doen in dat spel. Maar het gepuzzel en proberen dingen te achterhalen geeft zoveel meer plezier en voldoening dan Pidgey en Rattata grinding.
Sinds die tijd zijn er al een hoop banwaves geweest, o.a. grote hoeveelheden onvoorzichtend spoofende bots zijn daarbij gepakt. Ik denk niet dat dit bericht betekent dat we nog veel banactiviteit hoeven te verwachten op spoofniveau.
Ik zou ook niet weten hoe Niantic het onderscheid moet gaan maken tussen iemand die loopt, op een hoverboard staat of aan het spoofen is met een GPS app, tenzij ze toegang gaan krijgen tot een dieper niveau van je telefoon dan je eigenlijk zou willen.
Als PoGo zo para gaat worden zou ik ook als eerlijke speler serieus overwegen maar gewoon de app eraf te knallen. Als ik mijn privacy geschonden wil hebben ga ik wel naar Facebook.
Verwijderd
Pokemon die eruit komen zijn ook nooit pokemon waar je blij van wordtGroeneThee schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 22:30:
Iemand ook al opgevallen dat de IV waardes van pokies die uit een ei komen , al geruime tijd niet echt noemenswaardig zijn?
Dit topic is gesloten.
![]()
Het is niet de bedoeling dat hacks, cheats, GPS-spoofs of dataminers besproken worden op dit forum. Ook is het bespreken van 3rd party apps en sites niet toegestaan die gegevens gebruiken/zichtbaar maken die normaal gesproken niet zichtbaar zijn. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers. Discussie over het gebruik van IV calculators is wel toegestaan.
Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.
Online IV calculator
Evolve calculator
Pokémon movesets
Server status