Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[iOS/Android] Pokémon GO - Deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 56 ... 100 Laatste
Acties:
  • 396.901 views

• Ask!
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 24-10 22:07
Als iemand een Machop nest weet, tell me.
Ik heb bijna de hele Pokedex compleet, behalve:

Complete Machop (incl evoluties).
Hitmonlee
Snorlax
Kabutops
En de regional pokemon.

Dan ben ik gewoon klaar...

• Autofan1985
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 22-10 14:37
Weet er wel 1, maar dat is een beetje ver fietsen voor jou. ;)

• Ask!
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 24-10 22:07
Autofan1985 schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 14:10:
Weet er wel 1, maar dat is een beetje ver fietsen voor jou. ;)
Alles tussen Utrecht en Zwolle is prima, dat is mijn dagelijkse route :p

• Autofan1985
Ask! schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 14:14:
[...]

Daar valt deze buiten. :p Regio Rotterdam.

• GroeneThee
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 21-11 20:40
Ask! schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 14:14:
[...]

Heb regelmatig op de route tussen Utrecht en Bunnik (N411) dat er groepjes Machops zitten. Was tot een tijdje terug Geodudes maar die zie ik niet meer zo veel. Heb er wel 2 goede Golem's aan overgehouden en inmiddels dus ook bijna een 2e Machamp.

• sixtiek
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22:58
Ask! schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 13:41:

Hitmonlee
Snorlax
Kabutops
En de regional pokemon.

Ik weet niet of deze site toegestaan is, vandaar dekentje eroverheen en bij voorbaat excuses aan mods indien verboten:

• Autofan1985
Die site is al vaker geopperd en lijkt me zodoende ook geen probleem. Ook omdat het niks van het spel zelf uit leest en 100% draait op gebruikersinput.

• pipo01
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-11 09:43
Ask! schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 13:41:

Hitmonlee
Snorlax
Kabutops
En de regional pokemon.

Rond het hoofdgebouw van ProRail zijn 2 machop nesten. Gisteren daar 5 machops gevangen (werk er in de buurt). Het gebouw is ongeveer 6 minuten lopen van Utrecht CS, dus dat moet te doen zijn. (Overigens was daar twee weken geleden een kabuto nest...)

Zelf moet ik alleen nog snorlax en een muk. Als iemand een nest weet, dan hoor ik het graag.

[ Voor 4% gewijzigd door pipo01 op 24-01-2017 16:55 ]

• Shadow_J
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 21-11 15:57
DennisDCT schreef op maandag 23 januari 2017 @ 18:55:
Ik genoot zo van de radar van alle gyms. Ligt die site er dus nu al paar dagen uit. Motivatie killing. Iemand een soort gelijk werkend iets?

Wordt tijd dat ze wat meer inzicht opties toevoege
Ik gebruikte de laatste tijd eveneens deze site denk ik. Ondertussen scant ze wel opnieuw, maar ze geeft niet de juiste status weer van de Gyms. Wie er in zit wordt niet meer weergegeven enz.

Voor mij was het vooral interessant omdat ik zo enkele dagen kon checken hoe 'stabiel' het gebied was. Ik heb in 2 weken zo enkele plaatsen gevonden dat voor ons team interessant zijn. De verste is ongeveer 30min met de wagen, de dichtste zal een 10-15min zijn. Niet direct kort bij de deur, maar met een dergelijke tool veel interessanter dan heel mijn regio (lees minstens 10km omtrek). In mijn regio zorgt het blauwe spoof team er voor dat geel en rood veel spelbederf hebben.
vb gisteren was ik een gym aan het optrainen van 7 naar 8 > 10k XP, 1500 voor ik aan de level raakte begon de gym per 1000xp af te tellen, niets of niemand in de buurt, nadien een bekend spoofer er in. Lees mensen waarvan we weten dat ze spoofen en er zonder schaamte zelfs voor uitkomen :(

Ik ben van mening dat dit soort sites eigenlijk geen cheat is. Ze helpt mensen dat het nadeel hebben om in een compleet dominante regio te zitten van een andere team, te laten uitwijken naar een regio van hun team. Ik zie mezelf niet half vlaanderen rond rijden om zo te weten welke regio een bepaalde kleur heeft :)

• Skywalker88
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 14-10 00:08
Heeft PoGo een storing? Ik kan niet inloggen met mijn account.. unable to authenticate?

• Eek2nd
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 17-04-2023
Was net een beetje aan het hatchen op mn neefjes acc... popte er een wilde Snorlax tevoorschijn (zag e grappig uit)
Snel paar ultra ballen verspild en overschakelen op mn acc.
Gelukkig ik ook gevangen.
Mijn eerste wilde Snorlax :')
(4e totaal)

• Cordfunky
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14-08-2023
Skywalker88 schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 18:32:
Heeft PoGo een storing? Ik kan niet inloggen met mijn account.. unable to authenticate?
Ik had ook een probleem met inloggen, het witte scherm bleef hangen. Maar toen ik mijn iPhone resette, kon ik weer probleemloos inloggen

• Mofkees
  • Laatst online: 24-10-2024
Hij komt eindelijk eens en na EEN ultraball:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/UD0ORlH.png.

Hopelijk komt de volgende wat sneller dan deze, na 3029867 XP en 324 eggs nog steeds niet in Pokedex dus ...

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

• Janusi
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 26-09 13:07
Ik heb eindelijk mijn Dragonair in een Dragonite geevolueerd. En natuurlijk heeft ie de meest waardeloze aanvallen mogelijk.

De enige Dragonite die ik waarschijnlijk ooit zal hebben, en hij is waardeloos. Dan vergaat je plezier toch wel een beetje.

• Moddie
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 08-11-2024
Janusi schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 09:55:
Ik heb eindelijk mijn Dragonair in een Dragonite geevolueerd. En natuurlijk heeft ie de meest waardeloze aanvallen mogelijk.

De enige Dragonite die ik waarschijnlijk ooit zal hebben, en hij is waardeloos. Dan vergaat je plezier toch wel een beetje.
Als je hem een beetje kan uppen is het geen probleem. Als attacker is die redelijk, maar hij wordt vooral gebruikt om hoog in een gym te staan, neemt niet weg dat een redelijk ijs pokemon hem makkelijk neer krijgt.
Beetje vergelijkbaar met gyarados.

• GroeneThee

Momenteel gebruik ik mijn dragonites om een goede positie te verwerven in een gym. Ze zitten er al een geruime tijd in en leveren hun muntjes wel op. Zou niet eens weten wat hun aanvallen zijn :9
Als ik ze tegen kom is het vaak makkelijj neerhalen, mijn Cloyster met CP1800 haalt 3k+ Dragonites met gemak neer. Maar zolang je een goede stabiele gym kan vinden en je kan via een dragonite een hoge plek pakken... Doen! Aanvallen maken dan echt niet uit.

• Sunfalls
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 05-10 12:16
Misschien wel leuk voor mensen die redelijk klaar zijn met PoGo totdat gen 2 uitkomt:

https://www.androidplanet.nl/apps/pokemon-duel/

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Mofkees schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 09:04:

[afbeelding].

Hopelijk komt de volgende wat sneller dan deze, na 3029867 XP en 324 eggs nog steeds niet in Pokedex dus ...
Ai...da's wel zuur inderdaad!

Niet zo veel meer hier, maar rustig de stopjes en paar pokemon per dag aan 't vangen. sporadische gy, overnemen. Mis alleen Togetic nog. Nog maar 99 km lopen en hij is binnen...

Gisteren trouwens ook nog een Vaporeon laten ontsnappen. iets van 2430CP was ie. Was wel leuk geweest. Alleen omdat ik ze niet zo vaak in het wild tegenkom.

• Gaarheid
  • Laatst online: 27-09 10:40
Geen razz gebruikt?
Mofkees schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 09:04:

[afbeelding].

• Mofkees
  • Laatst online: 24-10-2024
nou voor zo'n spawn na 3M XP was ik wel bereid een paar Berries te geven hoor, mja meer dan een kon ik dus niet gebruiken...

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

Verwijderd

Kijken of het echt zo is in de praktijk. http://pokemongo-guide.nl...accounts-krijgen-een-ban/

• GroeneThee
Het is afwachten wat Niantic wil gaan doen tegen GPS spoofers. Maar vooral de vraag wanneer gaan zij er wat aan doen. Gezien de huidige staat van het spel verwacht ik dat het nog even zal duren. Er zijn maar weinig gebieden die beheerst worden door valsspelers.
Lees allemaal goede tips voor Niantic om spoofen aan te pakken maar het grootste probleem zzit 'm denk ik in het feit dat er ook een heel apparaat aan mensen nodig gaat zijn om klachten over al dan niet terecht/onterechte bans te bekijken en behandelen. Doe dat niet op de juiste manier en je spelers aantal zal snel dalen mede door de negatieve publiciteit. Ervaring leert dat als men het eenmaal niet meer speelt of zelfs het spel verwijderd dat die mensen vaak niet meer terug te krijgen zijn.

De tijd zal het leren of en hoe ze het gaan aanpakken.

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Niet getreurd. Er zijn geen slechte Dragonites. De slechtste aanvallen zijn de beste verdedigingen en vice versa. Aangezien een Dragonite het meeste nut heeft om een hoge positie in een gym te kunnen claimen zijn goede verdedigende moves dus gewoon prima. :Y

Net zag ik iets vreemds in de achtertuin... bleek een Alakazam te zijn. Had nog nooit de moeite genomen er eentje te maken, wel lang geleden een 98% Kadabra maar die heeft dus geen erg hoge CP.

Binnen een week een Lapras, Persian en een Alakazam. Aan zeldzamere pokies geen gebrek in die tuin van mij. :P

• DennisDCT
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 22-11 15:07
Ik weet niet of jullie je er al aan storen. Maaar wat duurt het lang voordat het opstart. Super lang op het einde blijven hangen.

En dan nog het nieuwjaars plaatje. Wat denken ze wel niet? Het is bijna februari. Zet effe een mannetje op de geliktheid. Want dit is toch wel om te janken. 😂

• Eek2nd
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 17-04-2023
DennisDCT schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 22:06:

En dan nog het nieuwjaars plaatje. Wat denken ze wel niet? Het is bijna februari. Zet effe een mannetje op de geliktheid. Want dit is toch wel om te janken. 😂
Chinees nieuwjaar nog ;)

Maar dat lange laden is idd frustrerend

• Oekiejoekie
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 02-08 02:49
DennisDCT schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 22:06:
Ik weet niet of jullie je er al aan storen. Maaar wat duurt het lang voordat het opstart. Super lang op het einde blijven hangen.
Nee, dat lange opstarten is zo erg niet. Wat wel erg is, is dat het elke 10 minuten vastloopt. En dat je dan opnieuw op moet starten En dat het dan lang duurt.. En dat dat altijd op het moment komt, dat net die snorlax gespawned is, of je net binnen 30 seconden die gym gepakt moest hebben... :(

Trouwens, wat ik vandaag meemaakte: Ik had een gele level-8-gym leeggemept en rood gemaakt, en toen kwam er opeens een auto aanrijden, en die kwam hem even terugpakken. Dat was wel weer even wennen. Meestal zie je niemand, en wordt het door een spoofer teruggepakt...

[ Voor 19% gewijzigd door Oekiejoekie op 26-01-2017 01:47 ]

WEES BLIJ !!! Hier had uw advertentie kunnen staan...

• JOK
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 03-12-2021

JOK

Ik ben bijna lvl 30 en heb nog maar 2 dratini's gevangen. Weet iemand een goed plek om in een dagje lopen mijn verzameling flink te vergroten? (Ik woon in oost Nederland, maar kan best een dagje op pad)

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22:50
JOK schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 08:22:
Ik ben bijna lvl 30 en heb nog maar 2 dratini's gevangen. Weet iemand een goed plek om in een dagje lopen mijn verzameling flink te vergroten? (Ik woon in oost Nederland, maar kan best een dagje op pad)
Ik ken de struggles, ik kom zelf ook uit het (noord)oosten. Ik heb er twee uit een 10km ei gehad, waar je dan ook een hele lading candy bij krijgt, dat scheelt heel veel.
Kijk eens op de Atlas van thesilphroad.com. Hier kan iedereen spawnpoints melden en over het algemeen klopt het wel (al is er vandaag een migratie geloof ik? Dan moet je een paar dagen geduld hebben :)) - wie weet kan je er eentje daarop vinden.

Verder gewoon heel veel nearby in de gaten houden. Als lv30'er weet je vast dat er bepaalde spots zijn waar meer zeldzame beestjes komen. Hou die in de gaten ;)

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• GroeneThee
Ik hardloop zelf veel via de grachten van utrecht centrum. Any given run pak ik ca. 10-15 magikarps en 2-3 dratini's. ben zelf er nog nooit een nest van tegen gekomen. Het uitlopen van de eieren helpt inderdaad ook.

• Roeligan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-07 11:37

Roeligan

Feyenoord

Gister/vandaag is er weer een grote migratie geweest. Dat is ook vaak een probleem. Als er eindelijk een nest wordt bevstigd, is er weer een migratie.

Kijk eens op https://thesilphroad.com/atlas en neem actief deel, kunnen we sneller nests herkennen/melden en bevestigen.

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

• WoWo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20-11 18:43
Eindelijk geen baby uit een 10km, is het een Scyther, de zoveelste :')
Daarna, 2km, een baby die ik nog niet had, Cleffa. Toch weer leuk, een teleurstelling uit 10km is heel normaal, maar een prettige verrassing uit 2km is zeldzaam :+

Er is geen tijd te verliezen, dus doe maar rustig aan

• JOK

JOK

GroeneThee schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 09:02:
[...]

Ik hardloop zelf veel via de grachten van utrecht centrum. Any given run pak ik ca. 10-15 magikarps en 2-3 dratini's. ben zelf er nog nooit een nest van tegen gekomen. Het uitlopen van de eieren helpt inderdaad ook.
Ik heb helaas nog nooit een Dratini uit een ei gekregen. De spaarzame 10km eieren die ik krijg zitten altijd vol met Hitmonchans.

Misschien maar eens een dagje Utrecht doen dan.

• Afvalzak
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Roeligan schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 09:02:
Gister/vandaag is er weer een grote migratie geweest. Dat is ook vaak een probleem. Als er eindelijk een nest wordt bevstigd, is er weer een migratie.

Kijk eens op https://thesilphroad.com/atlas en neem actief deel, kunnen we sneller nests herkennen/melden en bevestigen.
Wordt je blij van een Ratata nest naast mijn huis 8)7

Last.fm | Code Talks

• Roeligan

Roeligan

Feyenoord

Naast miojn eigen huis wel, goed voor de LE sessies :P

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

• Janusi
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 26-09 13:07
Moddie schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 09:58:
[...]

Als je hem een beetje kan uppen is het geen probleem. Als attacker is die redelijk, maar hij wordt vooral gebruikt om hoog in een gym te staan, neemt niet weg dat een redelijk ijs pokemon hem makkelijk neer krijgt.
Beetje vergelijkbaar met gyarados.
M'n Dragonite is 2k and ik heb geen snoep om hem up te levelen. Dus echt waardeloos.

• RigolleM
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 22-11 16:42
Janusi schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 11:01:
[...]

M'n Dragonite is 2k and ik heb geen snoep om hem up te levelen. Dus echt waardeloos.
Mijn Dragonite was ook 2k (level 27) en nu 3k (level 31)

• Shadow_J
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 21-11 15:57
WoWo schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 09:26:
Eindelijk geen baby uit een 10km, is het een Scyther, de zoveelste :')
Daarna, 2km, een baby die ik nog niet had, Cleffa. Toch weer leuk, een teleurstelling uit 10km is heel normaal, maar een prettige verrassing uit 2km is zeldzaam :+
Clefa is de enige van de baby pokemon waar ik nog op wacht. Maar al bij al zijn voor mij de 2km eitjes nog de leukste. Al heb je alle pokemon, een starter uit een eitje krijgen is toch steeds leuker dan bijna gelijk welke uit een 5km. De 10tjes krijg ik zelden dus gelijk wat er uit komt, ik ben al blij met het eitje :p

• Autofan1985
RigolleM schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 11:11:
[...]

Mijn Dragonite was ook 2k (level 27) en nu 3k (level 31)
Hier idem (nu 3163 bij L31 trainer), maar dan heb je wel snoep nodig idd. Mijn andere Dragonite hangt nog ergens rond de 2400-2500, maar die zit al 3 of 4 maanden in een gym vast. Dan heb ik er niet zo'n probleem mee. :9

• RigolleM
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 22-11 16:42
Autofan1985 schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 11:36:
[...]

Hier idem (nu 3163 bij L31 trainer), maar dan heb je wel snoep nodig idd. Mijn andere Dragonite hangt nog ergens rond de 2400-2500, maar die zit al 3 of 4 maanden in een gym vast. Dan heb ik er niet zo'n probleem mee. :9
Idem snoep heb ik om hem level 31.5 te brengen, maar zit al een tijdje vast in een Gym, tweede zit al sinds kerst in Gym en zit ook maar aan 2600..

• JOK

JOK

Richh schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 08:56:
[...]
Als lv30'er weet je vast dat er bepaalde spots zijn waar meer zeldzame beestjes komen. Hou die in de gaten ;)
Alleen zijn die niet echt in de buurt :-(

• Richh
JOK schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 11:54:
[...]

Alleen zijn die niet echt in de buurt :-(
Voor mijn dichtsbijzijnde Pokéstop moet ik ook 2km fietsen, hell in een omtrek van 500 meter rond mijn huis spawned er sowieso helemaal niks 8)7

De verdeling is alles behalve eerlijk maar voor iedereen geldt: je Pokédex vullen gaat niet vanzelf.

• P.K.
  • Laatst online: 20:39
GroeneThee schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 09:02:
[...]

Dratini's hebben sowieso geen nesten. Toen PoGo net uit was spawnden er heel veel Dratini's rond kanalen, grachten, etc.
Langs de grachten in een stad is nogsteeds de beste plek om te zoeken denk ik, maar ze komen een stuk minder voor.

In die eerste weken kon je een rondje maken en thuiskomen met 5-10 Dratini's, maar dat heeft Niantic vrij snel teruggeschroeft. Wss om te voorkomen dat iedereen zonder al te veel moeite een handvol Dragonites zou verzamelen. :P

• Afvalzak

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

P.K. schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 13:52:
[...]

Dratini's hebben sowieso geen nesten. Toen PoGo net uit was spawnden er heel veel Dratini's rond kanalen, grachten, etc.
Langs de grachten in een stad is nogsteeds de beste plek om te zoeken denk ik, maar ze komen een stuk minder voor.

In die eerste weken kon je een rondje maken en thuiskomen met 5-10 Dratini's, maar dat heeft Niantic vrij snel teruggeschroeft. Wss om te voorkomen dat iedereen zonder al te veel moeite een handvol Dragonites zou verzamelen. :P
Niet waar, bij mij zat er tot de nest migratie een dratini nest waar er elk uur ééntje spawnde. :)

Last.fm | Code Talks

• P.K.
Afvalzak schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 14:21:
[...]

Niet waar, bij mij zat er tot de nest migratie een dratini nest waar er elk uur ééntje spawnde. :)
Dat is geen nest

• Afvalzak

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Wat is het verschil tussen een nest en een vast spawnpoint?

Last.fm | Code Talks

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 21-11 20:57
Afvalzak schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 14:48:
[...]

Wat is het verschil tussen een nest en een vast spawnpoint?
Frequent spawnpoint; bijv elke 30min dezelfde spawn
Nest; meerdere van hetzelfde soort bij elkaar. Bijv 5 Dratini bij elkaar

<GoT>NightStalker

• Roeligan

Roeligan

Feyenoord

Volgens de Silph Road: NESTS

are our term for repeat spawns or clustered spawns of the same species. Only report a 'Nest' if you see multiples of an uncommon species at once (or a consistently spawning rare 'mon)!

RatPack #814

• Afvalzak

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Volgens mij zijn clustered spawns gewoon meerdere consistent spawn points naast elkaar ;)

Last.fm | Code Talks

• Ruubster
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Pfoe, dan heb ik nog geluk met mn lvl 26 en net tijdens een rondje lopen mijn 4e dratini gevangen :P

• P.K.
Afvalzak schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 14:56:
Volgens mij zijn clustered spawns gewoon meerdere consistent spawn points naast elkaar ;)
Anyway, er zijn dus geen clusters van spawnpoints die frequent Dratini's uitpoepen.
Dat probeerde ik te zeggen. :P

Niet zoals er parken zijn die vol zitten met Bulbasaurs of Vulpix of wat dan ook.
Waar je onbeperkt kan doorgaan met het vangen van een bepaalde pokemon.

• sixtiek
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22:58
P.K. schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 16:16:
Niet zoals er parken zijn die vol zitten met Bulbasaurs of Vulpix of wat dan ook.
Waar je onbeperkt kan doorgaan met het vangen van een bepaalde pokemon.
Nou, op het pleintje bij mij in de buurt kan je anders bijna onbeperkt Pidgeys vangen hoor :+ !

• sarlo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-11 11:50
Volgens mij is er weer een nest change. Voorheen spawnden hier Omanythe en Onix bij de vleet en nu zie ik ineens alleen maar Grimer en Growlithe.

Hopelijk spawnen er de komende tijd zo wel meer Kabuto en Machop's in Tilburg :(

• artificial_sun
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:48

artificial_sun

Mazda Rx7

Waar zitten die Grimers, mijn vriendin moet nog een Muk

Stadia was beter....

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20-11 11:37

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Dratini: Seen: 7, Caught: 7
Bijna level 25 ;)

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

• Afvalzak

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

artificial_sun schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 12:21:
Waar zitten die Grimers, mijn vriendin moet nog een Muk
Lekker als vriendje zetten en dan heel ver gaan lopen ;)

Last.fm | Code Talks

• JamesB009
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18-11 23:22

JamesB009

Sjimmeh!!

CAP-Team schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 12:58:
Dratini: Seen: 7, Caught: 7
Bijna level 25 ;)
Dratini seen: 62, Caught 60
Dragonair seen 2, caught 2
Dragonite seen 2, caught 2
Level 33

Heb dragonair en Dragonite er bij gezet omdat ik nog nooit een dratini / dragonair heb geevolved. Dit is allemaal daadwerkelijk gevangen.

1337 | RLVANT | Canon EOS 5D Mark II + 500D | 70-200 F4 L IS | 100mm L F2.8 IS macro | 17-40 F4 L | 50mm F1.8

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22-11 15:31

Haan

dotnetter

Afvalzak schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 13:00:
[...]

Zo heb ik inderdaad toevallig deze week na 129km lopen eindelijk een Muk :X

Kater? Eerst water, de rest komt later

• Richh
Afvalzak schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 13:00:
[...]

Dit dus, ik loop al meer dan 50km met een Grimer haha :P

• SnackHouse1985
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 18-11 19:35
141 km gelopen met Grimer.... ja inderdaad, mijn enige!! 8)7
Acht, wat zeur ik nou helemaal, het is gelukt om Muk af te vinken oOo

• adamvansanten
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-07 16:38

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Haha same here, Grimer is bijna onvindbaar. Nu 78km gelopen, nog 3km te gaan en dan heb ik Muk ook!

Battle.net: adamvsan#2784 | Steam: adamvansanten | PSN: adamvansanten

• hneel
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:49

hneel

denkt er het zijne van

Dratini: caught 17
Dragonair: caught 2
Dragonite: caught 1
Level 26.

Klopt niet helemaal. Die dragonite heb ik ge-evolueerd. Beslist niet gevangen.
Ook maar 1 dragonair gevangen, en eentje ge-evolueerd.

• readytoflow
  • Niet online
Schijnbaar hebben wij een dragonite laten vluchten??? Seen 2 Caught 1.
Kan me niet herinneren dat ik er een gezien heb en als het bij mijn zoontje was, had ie er vast ook een heel spannend verhaal van gemaakt. Net zoals bij de Venusaur die hij ooit eens tegen was gekomen.

22 dratini's gevangen trouwens.
1 dragonite dus in bezit CP ~2450.

• Neomess
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-11 12:55

Neomess

neomess.nl

Toevallig eerder tegen gekomen in een Gym, dat verklaard de extra Dragonite?
readytoflow schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 15:36:
Kan me niet herinneren dat ik er een gezien heb en als het bij mijn zoontje was, had ie er vast ook een heel spannend verhaal van gemaakt. Net zoals bij de Venusaur die hij ooit eens tegen was gekomen.

Intel Core i5-6400 | Gigabyte GA-B150M-D3H | Gigabyte GV-R939G1 GAMING-8GD | Codegen 4U-500 | Scythe Mugen 2 Rev. B | Crucial Ballistix Sport BLS2C4G4D240FSA | Cooler Master GM G550M | Crucial M500 2,5" 240GB

• A-Jay
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-10 17:15
readytoflow schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 15:36:

Je hebt hem dan een keer in een gym zien staan terwijl je hem nog niet had. Ik heb bijvoorbeeld bij Aerodactyl ook staan dat ik hem een keer gezien heb. Maar dat was in een gym.

Dat was trouwens niet zo toen ze met het spel begonnen.

• readytoflow
  • Niet online
Ah ok, de eerste keer telt 'ie 'm er dan bij dus...wist ik niet. Wist wel dat je wanneer je iets nieuws ziet, dat je zelf nog niet hebt, hij dat bij als gezien zet.

Verwijderd

Uit de televaag:
De populariteit van Pokémon Go in Nederland is tanende. Volgens marktonderzoeker Telecompaper gaf een op de drie Pokémon-jagers er de afgelopen maanden de brui aan. Het einde van de zomer en de daarmee gepaard gaande start van het schooljaar kan volgens de marktonderzoeker reden zijn dat Pokémon Go aan populariteit inboette.

Eind december bleek dat het spel nog op 1,2 miljoen mobiele telefoons was geïnstalleerd. Drie maanden eerder was dit nog op 1,8 miljoen smartphones.

Waar het aantal Pokémonjagers daalde, bleek ook dat de volhardende spelers minder tijd besteedden aan de jacht. Speelden gebruikers in september nog gemiddeld 81 minuten per week met de app, in december zakte dit tot 71 minuten.

Ondanks tanende interesse is Pokémon Go nog steeds de app die het meest intensief wordt gebruikt. Meer dan bijvoorbeeld andere populaire spelletjes als Wordfeud en Candy Crush.
http://m.telegraaf.nl/dig...rs-houden-het-voor-gezien

Ik vind de kou niet eens het ergste. De spoofers zijn voor mij de reden te stoppen. Hier in 036 is het een ware plaag aan het worden.

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Verwijderd schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 18:24:
Speelden gebruikers in september nog gemiddeld 81 minuten per week met de app, in december zakte dit tot 71 minuten.
81 minuten per week vind ik overigens ook wel erg weinig. Als je gemiddeld 81 minuten per dag besteed is het al praktisch onmogelijk om het spel een beetje compitatief te spelen (als in gyms battlen en omhoog trainen en dan ook nog eens actief stops farmen voor de nodige potions en revives)

Maar goed, cijfers zijn alsnog behoorlijk tekenend.
Niantic zal snel met een ingrijpende update moeten komen om nog iets van dit spel te redden.
En dan bedoel ik niet een simpel event met een paar baby pokies en een Pikachu met kerstmuts.
Denk zelfs dat, al zouden ze morgen een groot event met legandaries erin knallen, het effect zeer gering zal zijn. Voor de 'collectors' is 1 catch genoeg dus deze zijn bij wijze van binnen 5 minuten al weer uitgespeeld. Voor de 'battlers' gaat een Zapdos of Mewtwo het verschil ook niet meer maken.

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

• GroeneThee
Denk als "ruilen" en "1 op 1 battle-en geintroduceerd worden, dat dat wel zoden aan de dijk zal zetten. Dat en heel hard optreden tegen spoofers, cheaters etc.

• DennisDCT
Waarom wil je ruilen?
Omdat je misschien op 2 accounts speel? Ik vind het ruilen het hele spel verkrachten. Sorry dat ik het zeg. Dan hoef je helemaal nooit meer op pad. Gewoon effe ruile en klaar..
GroeneThee schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 18:47:
Denk als "ruilen" en "1 op 1 battle-en geintroduceerd worden, dat dat wel zoden aan de dijk zal zetten. Dat en heel hard optreden tegen spoofers, cheaters etc.

• Switchie
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

DennisDCT schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 19:26:
Waarom wil je ruilen?
Omdat je misschien op 2 accounts speel? Ik vind het ruilen het hele spel verkrachten. Sorry dat ik het zeg. Dan hoef je helemaal nooit meer op pad. Gewoon effe ruile en klaar..
[...]
Voor cheaters voegt het juist absoluut 0.0 toe.
Kwestie van CP downgraden naar max trainer level.
Laag gelevelde dupes hebben dan niets aan 100 Dragonites en hoog gelevelde dupes hebben ze zelf al kunnen verzamelen.

Overigens zie ik voor de "eerlijke" spelers ook weinig meerwaarde.
De collectors zullen het hooguit een middagje gebruiken om de dex te vullen en stopppen daarna net zo goed weer met spelen. De fanatiekelingen zoeken allemaal dezelfde pokies wegens gebrek aan diversiteit aan gym defenders.
Daarnaast zal, mocht het al geimplementeerd worden, toch een functie zijn waarbij beide spelers bij elkaar in de buurt moeten staan. Ergo, 99.9999% van de gevallen wonen in dezelfde woonplaats(wijk). Ergo, 99.99999 van de Pokedexen zal waarschijnlijk overeenkomen.

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

• DennisDCT
Switchie schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 19:42:
[...]

Voor cheaters voegt het juist absoluut 0.0 toe.
Kwestie van CP downgraden naar max trainer level.
Laag gelevelde dupes hebben dan niets aan 100 Dragonites en hoog gelevelde dupes hebben ze zelf al kunnen verzamelen.

Overigens zie ik voor de "eerlijke" spelers ook weinig meerwaarde.
De collectors zullen het hooguit een middagje gebruiken om de dex te vullen en stopppen daarna net zo goed weer met spelen. De fanatiekelingen zoeken allemaal dezelfde pokies wegens gebrek aan diversiteit aan gym defenders.
Daarnaast zal, mocht het al geimplementeerd worden, toch een functie zijn waarbij beide spelers bij elkaar in de buurt moeten staan. Ergo, 99.9999% van de gevallen wonen in dezelfde woonplaats(wijk). Ergo, 99.99999 van de Pokedexen zal waarschijnlijk overeenkomen.
Dan hoop ik toch dat ze die moeite steken in iets anders. Want zoals jij het "eerlijk" voorsteld. Is het een prul functie.

• Switchie
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

DennisDCT schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 19:59:
[...]

Dan hoop ik toch dat ze die moeite steken in iets anders. Want zoals jij het "eerlijk" voorsteld. Is het een prul functie.
Elke functie is prul zolang er gebrek aan activiteit is. Dit gebrek is er momenteel vanwege het ontbreken van nieuwe spelelementen. Leuke vicieuze cirkel dus.

Als ik mijn "cynisch oud geirriteeerd mannetje"-bril opzet zou ik misschien zelfs durven stellen dat Pogo op (nu al) op stervens na dood is. De kracht van deze game -het veld in, mensen ontmoeten etc.- is direct zijn cryptonite. Bij gebrek aan 'mensen' bloed de game langzaam maar zeker dood.

1. Gebrek aan een degelijke end-game en nieuwe content heeft veel spelers doen afhaken
2. Door de afgehaakte spelers, is de uitdaging voor 'actieve' spelers een stuk minder. Minder actie op gyms e.d. Ergo, actieve spelers ervaren steeds minder noodzaak tot verder levelen wegens gebrek aan weerstand

Vind het persoonlijk nog steeds een leuke game waar ik dagelijks veel tijd in stop. Maar echt noodzaak om tot level 40 te grinden is er niet als de rest van de wijk is afgehaakt.

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 22-11 17:18
Waarom wil je ruilen?
[...]
Omdat je kan ruilen voor betere pokémon (van dus het type dat je al hebt).
De game draait echt niet louter om "gotta catch 'em all". OK, dat speelt voor een groot deel mee, maar daarnaast telt ook of je je pokémon kunt wegblazen of niet. :+

Dat is ook wat ik mij herinner uit mijn kindertijd met pokémonkaarten: er werd ook naar HP gekeken vooraleer er werd geruild.

Bij PoGo zal het dan waarschijnlijk draaien om IV values.

Verwijderd

Ruilen voegd niets toe. Op 95.000xp na ben ik lvl35. En heb op regionals na mijn pokedex vol. Ow en een fucking aerodactyl moet ik nog. Als je speelt op sterke pokemons bouwen dan zou ruilen lucratief kunnen zijn. Maar dan loop nog tegen lvl verschillen aan. Mijn lvl 35 pokemon kan niet naar een lvl 28 speler.

Ik speel elke dag 2 uur oid. Al mijn pokemons zijn +90% iv en dan zoek ik ook nog de goede moves uit.

En samenspelen is ook iets wat bij het spel hoort. Maar ik krijg maar zelden een team op pad. Laatst met 6 man op pad dan is een lvl 10 in no time leeg met 1 revive.

Als er 1 reden is om te stoppen is het wel de spoofers net weer gym gepakt binnen 5 minuten exit. Laatst gym gepakt en spoofer er 6 keer uitgegooid. Ik rapporteer veel. Als je veel op straat bent loop je er ook veel tegen aan. Ik kan je zeggen het zijn er veel en niantic doet er niets aan. Maar het verkloot het spel wel. Mijn zoon van 7 vind het saai worden. Dus die is al gestopt. Net als andere kids. Als die in de buurt van lvl 30 komen en 350.000xp moeten scoren is dat gewoon veel en overzichtelijk. Haken ook af dus.

Toekomst van het spel: ik denk nog een paar mafkezen zoals ik die buiten vangen en wandelen leuk vinden en ook een beetje battelen onderweg. Grote aantallen gaan gewoon verdwijnen.

• Tanuki
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Oekiejoekie schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 01:44:
[...]

Nee, dat lange opstarten is zo erg niet. Wat wel erg is, is dat het elke 10 minuten vastloopt. En dat je dan opnieuw op moet starten En dat het dan lang duurt.. En dat dat altijd op het moment komt, dat net die snorlax gespawned is, of je net binnen 30 seconden die gym gepakt moest hebben... :(

Trouwens, wat ik vandaag meemaakte: Ik had een gele level-8-gym leeggemept en rood gemaakt, en toen kwam er opeens een auto aanrijden, en die kwam hem even terugpakken. Dat was wel weer even wennen. Meestal zie je niemand, en wordt het door een spoofer teruggepakt...
Precies dat! Laatst was ik een gym aan het trainen (met een cp10 Pidgey erin), krijg ik opeens een dikke error. Ik moest het spel herstarten voordat het weer werkte, herstart, is ie opeens geel.

Dus ik begon weer opnieuw. Ik dacht een voorbijganger die m snel had overgenomen. Na +- 10 keer trainen weer error. Zelfde verhaal.

Herstart, geel. Zelfde account. En dit ging steeds sneller zo. Er was toch echt helemaal niemand hoor!!!

Reden van het trainen: de medaille moet ik nog. :) Deze moet ik nog:
- Gym trainen (nog 600x te gaan :') )
- Nog 233 km lopen
- Nog 54 eieren hatchen
- Nog 167 Pikachu's vangen
- Nog 229 grote magikarps vangen :')
- Nog 229 kleine Rattata's vangen :')
- Nog 75 fighting Pokémon vangen
- Nog 43 steel Pokémon vangen
- Nog 115 ice Pokémon vangen
- Nog 109 dragon Pokémon vangen
- Nog 24 Togepi candy krijgen om Togetic te kunnen maken
- Cleffa hatchen

PV: Growatt MOD5000TL3-XH + 5720wp, WPB: Atlantic Explorer v4 270LC, L/L: MHI SCM 125ZM-S + SRK 50ZS-W + 2x SRK 25ZS-W + SRK 20ZS-W Modbus kWh meter nodig?

• GroeneThee
Waarom wil je ruilen?
[...]
Theoretisch gezien speel ik inderdaad op 2 accounts. En deel ik zelfs 1 account, samen met mijn oudste dochter. En mijn jongste dochter wil, hoewel minder fanatiek spelend, ook graag die pokemon die haar zus heeft. Dus ruilen, want er was een gerucht, zou daar een oplossing voor kunnen zijn. Geen idee of en hoe ze dat zouden implementeren maar het zou de kleinste erg blij maken. :)
Jij noemt het verkrachten (rare woordkeuze) voor mijn jongste is het hernieuwde motivatie.
Niet iedereen speelt het spel op dezelfde manier of met dezelfde intensiteit. Maar dat interesseert je waarschijnlijk niets.

• Switchie
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Verwijderd schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 21:35:
Als er 1 reden is om te stoppen is het wel de spoofers net weer gym gepakt binnen 5 minuten exit. Laatst gym gepakt en spoofer er 6 keer uitgegooid.
Gelukkig hier in de buurt geen (zichtbare) last van spoofers.

Snap overigens überhaupt niet hoe deze mensen het zo lang volhouden zonder er enige eer aan te behalen. Potje Counterstrike met godmode en wallhack is misschien leuk voor een paar minuten maar daarna is de fun er wel af lijkt mij :?
Niet iedereen speelt het spel op dezelfde manier of met dezelfde intensiteit. Maar dat interesseert je waarschijnlijk niets.
Mij wel hoor :>

Maar in het geval van jouw dochters zou een trade functie betekenen dat er gedurende 5 minuten activiteit is en het spel na de trade weer gesloten wordt. Ergo, het zal er niet voor zorgen dat men weer massaal aan de pogo gaat.

[ Voor 25% gewijzigd door Switchie op 27-01-2017 23:02 ]

• GroeneThee
Switchie schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 22:58:
[...]

Mij wel hoor :>

Maar in het geval van jouw dochters zou een trade functie betekenen dat er gedurende 5 minuten activiteit is en het spel na de trade weer gesloten wordt. Ergo, het zal er niet voor zorgen dat men weer massaal aan de pogo gaat.
:) Klopt ook wel maar het was een gerucht en ook al zie ik niet meteen hoe het het aantal spelers doet toenemen zou het in mijn geval zeker "die kleine" blij maken en ervoor zorgen dat ze het wat vaker wil spelen omdat ze niet het gevoel heeft dat ze zo ver achter loopt.

gerucht

Hoe dan ook het zou wat meer dynamiek brengen icm met de 1 op 1 gevechten waar over gesproken werd. En dat is wat zelfs ik wel een beetje mis.

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Ik heb sterk de indruk dat mensen die het oorspronkelijke spel gespeeld hebben er flink aan hechten dat ze aspecten uit dat spel ook in PoGo terug zullen zien. Want die 'horen' er in te zitten. Ruilen is er daar één van.

Mensen die die achtergrond niet hebben staan wat neutraler tegenover de features van PoGo. Ik weet niet of je met ruilen in de oorspronkelijke spellen binnen een dag je Dex compleet zou kunnen krijgen of dat er restricties aan het ruilen zijn. Het aantal spelers met wie je kon ruilen zou wel eens aanzienlijk minder kunnen zijn geweest als dat mensen in je directe fysieke omgeving moeten zijn. On-line ruilen, als dat kon/kan, is natuurlijk een ander verhaal.

Het lijkt inderdaad onzinnig om ruilen te introduceren als mensen daarmee het verzamelaspect in één dag zouden kunnen uitspelen. Dat zou dan evt. ook op een manier moeten gebeuren die het spel voor langere tijd toch leuk en uitdagend kan houden. Niantic wil natuurlijk ook dat het dan bij mensen niet de behoefte aan aanschaffen van items uit de shop volledig wegneemt. Dan zal er evt. iets anders bij moeten komen dat aankopen van evt. nieuwe items, nu nog niet in de shop, weer stimuleert.

• wPlayNL
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 20:30
Mijn vrouw en ik zijn nu helemaal gestopt met spelen van Pokémon go. Deden al vrij weinig meer in het spelletje behalve af en toe even de app openen. Maar er is al tijden niks leuks meer in de buurt. Met 2 hele jonge kinderen ga je ook niet echt ergens heen om de hele dag te jagen. Aan de ene kant wel jammer, mijn vrouw die niks met Pokémon had vond het ineens leuk.

Heb nog een Pokémon go plus in de vraag en aanbod gezet. ( hadden wij aan de kinderwagen duwstang vastgezet hihi )

• ArcticTiger
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:54
Gisteravond weer 2 gyms overgebomen zien worden door spoofers. Ze werden vrijwel tegelijk rood en niemand te zien. De gyms liggen zon 50 meter uit elkaar achat ik...

Zo is de fun er snel af. Momenteel draai ik nog 1 stop per dag en vang 1 pokemon per dag...

• CAP-Team

CAP-Team

De spawns zijn weer gewisseld, ik zie nu weer regelmatig een Exeggcute in de buurt, dit was de afgelopen weken regelmatig een Diglet, maar Dugtrio is al binnen :Y)

Nog één Magicarp vangen en dan is mijn eerste Gyarados binnen. En nog twee Nidorino's (M) voor een Nidoking.

Van mij mogen ze die regionals wel vrij gaan geven anders is het voor de gemiddelde speler onmogelijk om je pokedex vol te krijgen. Of dit nodigt uit tot cheaten.

• P.K.
CaptJackSparrow schreef op zaterdag 28 januari 2017 @ 10:47:
Ik heb sterk de indruk dat mensen die het oorspronkelijke spel gespeeld hebben er flink aan hechten dat ze aspecten uit dat spel ook in PoGo terug zullen zien. Want die 'horen' er in te zitten. Ruilen is er daar één van.

Mensen die die achtergrond niet hebben staan wat neutraler tegenover de features van PoGo. Ik weet niet of je met ruilen in de oorspronkelijke spellen binnen een dag je Dex compleet zou kunnen krijgen of dat er restricties aan het ruilen zijn. Het aantal spelers met wie je kon ruilen zou wel eens aanzienlijk minder kunnen zijn geweest als dat mensen in je directe fysieke omgeving moeten zijn. On-line ruilen, als dat kon/kan, is natuurlijk een ander verhaal.

Het lijkt inderdaad onzinnig om ruilen te introduceren als mensen daarmee het verzamelaspect in één dag zouden kunnen uitspelen. Dat zou dan evt. ook op een manier moeten gebeuren die het spel voor langere tijd toch leuk en uitdagend kan houden. Niantic wil natuurlijk ook dat het dan bij mensen niet de behoefte aan aanschaffen van items uit de shop volledig wegneemt. Dan zal er evt. iets anders bij moeten komen dat aankopen van evt. nieuwe items, nu nog niet in de shop, weer stimuleert.
Dat waren wel andere tijden, zonder internet enzo. :P
Bij die eerste games moest je een speciale kabel hebben om twee Gameboys met elkaar te verbinden, alleen dan kon je ruilen. Dat was dus met vriendjes afspreken, klooien met zo'n kabel, allebei ingame naar een Pokecentre en dan kon je eindelijk ruilen. Was wel vrij briljant. :+

Om je dex compleet te krijgen moest je wel ruilen trouwens! De Pokemon waren altijd verdeeld over de twee 'kleuren'. Toen waren het een stuk of 10-15 die je nooit in je eigen game kon vangen. In zeer beperkte mate zie je dat nu met die regionals, maar wat mij betreft was het een beter idee geweest om het te koppelen aan je team kleur.
Dan had je wss ook niet het probleem gehad dat één kleur veruit de grootste was.
Destijds spraken we af wie welke kleur kocht, dan konden we elkaar helpen met het completen van de dex. :+

Overigens is Trading opgenomen in de ToS (kijk maar eens in de app), er gaat een hele paragraaf over. Het komt sowieso wel.
CAP-Team schreef op zaterdag 28 januari 2017 @ 14:31:
Van mij mogen ze die regionals wel vrij gaan geven anders is het voor de gemiddelde speler onmogelijk om je pokedex vol te krijgen. Of dit nodigt uit tot cheaten.
Ik zou het veel leuker vinden als je via trading of via ingame opdrachten die regionals moet verkrijgen.
Vrij geven zie ik sowieso niet meer gebeuren, afgelopen week was het 'Australia day', dat was een perfect moment voor een Kangaskhan event geweest... didn't happen.

[ Voor 6% gewijzigd door P.K. op 28-01-2017 15:17 ]

• GroeneThee
Kijk sowieso uit naar een event, met als voorkeur 1 waar je xp punten verdubbelen. Heb voldoende voor een LE sessie maar spaar wel even door.

• CAP-Team

CAP-Team

Even een update ten opzichte van 10 december 2016 (level 23):

Nu:
Level 25 (Caught: 127 / Seen: 141)
465 van 190000 XP

To do:
003 Venusaur
005 Charmeleon
006 Charizard
009 Blastoise
031 Nidoqueen
034 Nidoking
036 Clefable
038 Ninetales
045 Vileplume
051 Dugtrio
057 Primeape
058 Growlithe
059 Arcanine
062 Poliwrath
067 Machoke
068 Machamp
076 Golem
078 Rapidash
082 Magneton
083 Farfetch'd
085 Dodrio
089 Muk
095 Onix
101 Electrode
106 Hitmonlee
107 Hitmonchan
114 Tangela
115 Kangaskhan
123 Scyther
124 Jynx
128 Tauros
130 Gyarados
131 Lapras
138 Omanyte
139 Omastar
141 Kabutops
142 Aerodactyl
143 Snorlax
149 Dragonite
172 Pichu
173 Cleffa
174 Igglybuff
175 Togepi
176 Togetic
238 Smoochum
239 Elekid
240 Magby

• Richh
Ook een update van mij dan :) mijn laatste share was op 8 december Richh in "\[iOS/Android] Pokémon GO - Deel 4"
Inmiddels level 30,5 :)

#002 Ivysaur
#003 Venusaur
#006 Charizard
#009 Blastoise
#036 Clefable
#051 Dugtrio
#059 Arcanine
#065 Alakazam
#068 Machamp

#089 Muk - 7 candy/21km to go
#123 Scyther
#131 Lapras

#139 Omastar - 23 candy/115km to go... :')
#141 Kabutops - 34 candy
#143 Snorlax
#149 Dragonite

En van de tweede generatie: Togetic en Magby :)

Kom steeds meer in de buurt *O*

• readytoflow
  • Niet online
GroeneThee schreef op zaterdag 28 januari 2017 @ 16:48:
Kijk sowieso uit naar een event, met als voorkeur 1 waar je xp punten verdubbelen. Heb voldoende voor een LE sessie maar spaar wel even door.
Mwoah...heb liever iets met stardust. Dat te snel levelen geldt voor iedereen en dan raakt iedereen ook sneller verzadigd voor mijn gevoel.

Zoveel valt er niet te winnen tussen level 30 en 31. Wij 'grinden' lekker op ins gemakje. Evolueren soms een leuke pokemon (ofwel vanwege hoge CP, ofwel vanwege hoge IV). Al een heel tijdje level 30 nu.

Geef ons maar dubbele stardust of meer dan gehalveerde km per ei.

Of beter nog gewoon een paar nieuwe Pokemon om te vangen.

Zal mss wel met Valentijn iets komen? Of carnaval? Da's in zuid amerika toch ook groot feest?

Verwijderd

Yes. Eindelijk.
Afbeeldingslocatie: https://s28.postimg.org/bcfjcte4t/IMG_3570.pngscreenshot

• GroeneThee
readytoflow schreef op zaterdag 28 januari 2017 @ 20:47:
[...]

Mwoah...heb liever iets met stardust. Dat te snel levelen geldt voor iedereen en dan raakt iedereen ook sneller verzadigd voor mijn gevoel.

Zoveel valt er niet te winnen tussen level 30 en 31. Wij 'grinden' lekker op ins gemakje. Evolueren soms een leuke pokemon (ofwel vanwege hoge CP, ofwel vanwege hoge IV). Al een heel tijdje level 30 nu.

Geef ons maar dubbele stardust of meer dan gehalveerde km per ei.
Je hebt gelijk ook, stardust kom ik ook te kort. Nu ook Level 30, moet alleen nog een Chansey. Net mijn 10km ei uitgelopen, een aerodactyl. Had nog steeds liever die Chansey of een Snorlax. Zelfs een dratini was welkom geweest ivm de snoepjes.

Verwijderd

Toch interessant om te lezen dat sommige mensen pokemon moeten die ik al een aantal keer heb, en zij juist niet blij zijn met de 'zoveelste' pokemon die ik nog moet :p

• GroeneThee
Verwijderd schreef op zaterdag 28 januari 2017 @ 23:04:
Toch interessant om te lezen dat sommige mensen pokemon moeten die ik al een aantal keer heb, en zij juist niet blij zijn met de 'zoveelste' pokemon die ik nog moet :p
Ruilen? :9 O-)

De Gym map is ook weer terug waarbij je nu na een scan meteen kan zien hoeveel pokies erin zitten. Klik je op de desbetreffende gym, kan je zelfs de "geschiedenis" zien hoe vaak en door wie deze is veroverd.

[ Voor 26% gewijzigd door GroeneThee op 29-01-2017 09:45 ]

Verwijderd

GroeneThee schreef op zaterdag 28 januari 2017 @ 16:48:
Daar wacht ik ook op. Ik heb oa meer dan 4500 pidgey candey staan 8)7 Dat word wel veel vangen tijdens een eventuele dubbel exp event. |:(

Over ruilen. Ik denk beter day het er niet komt. Zoals al gezegt maakt het voor de mensen die enkel de verschillende pokemon verzamelen te makelijk.

Om misbruik tegen valsspelers tegen te gaan moet je pokemons hun lvl al sterk gaan verminderen. Zelfs als ze de pokemons terug lvl 1 maken dan moeten ze nog ervoor zorgen dat je ze niet direkt kan wegdoen voor candy.

Denk maar aan spelers met bv 2 accounts die zo al de dratinis die hij vangt naar 1 hoofdaccount doorstuurt enkel voor de candy.

Mischien kan een limiet op aantal trades dit (een beetje ) verhelpen.

Met al deze beperkingen op ruilen word het ook niet meer de moeite voor eerlijke spelers om te ruilen.

Dan krijg je weer slechte reacties van iedereen die nu zo hard hopen op ruilen ...

• P.K.
Je wilt misbruik tegen valsspelers tegengaan? En de oprechte spelers dan? :p

Anyway, ik denk dat jullie er veel te makkelijk over denken... alsof je zomaar even een hele Dex bij elkaar ruilt. Het is altijd een spel van vraag en aanbod. Als je niks te bieden hebt zul je ook niks krijgen. Je zult echt geen Snorlax voor je Pidgey krijgen.

Zolang het via Pokecentre's gaat, waar je heen moet lopen om je Pokémon te ruilen zie ik het probleem niet zo?

Dat er misbruik van gemaakt kan worden... Sja, so be it. Als je daar je oren naar laat hangen kan je het hele spel wel opdoeken.

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:23
Krijg net een mailtje dat Johto pokemon beginnen te verschijnen. Nog niks te zien, maar wel Magmar ineens om de hoek. Altijd leuk voor candy.

Verwijderd

Arunia schreef op zondag 29 januari 2017 @ 14:53:
Krijg net een mailtje dat Johto pokemon beginnen te verschijnen. Nog niks te zien, maar wel Magmar ineens om de hoek. Altijd leuk voor candy.
Dat is nog een oude mail over de baby pokemon. Veel volk krijgt die te laat binnen.

• rikislief
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21-11 15:37
Een mail over een nieuwsbericht van 12 december... Dat vind ik wel schokkend.

• Gaarheid
  • Laatst online: 27-09 10:40
Dratinis zijn weer terug in Amsterdam

• DennisDCT
Net samen met 2 vrienden in schagen 5 torens van level 10 met een begin van 2600 gesloopt. Alleen zijn er dus 3spelers die er meteen weer in kruipen zonder ze te zien.

Is het nou echt zo makkelijk om zoiets te doen? 3uur bezig geweest en dan zo makkelijk weer overgenomen kunnen worden. Is daar iets tegen te doen? Mail sturen?

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 21-11 20:57
DennisDCT schreef op zondag 29 januari 2017 @ 16:34:
Net samen met 2 vrienden in schagen 5 torens van level 10 met een begin van 2600 gesloopt. Alleen zijn er dus 3spelers die er meteen weer in kruipen zonder ze te zien.

Is het nou echt zo makkelijk om zoiets te doen? 3uur bezig geweest en dan zo makkelijk weer overgenomen kunnen worden. Is daar iets tegen te doen? Mail sturen?
Ja, botten en/of spoofen is geen rocket science helaas.. en nee er is niks tegen te doen. Mail sturen helpt niet, doen ze niets mee. Als iemand je werk van teniet doet maar fysiek aanwezig is, tsja jammer hoort bij het spelletje! Maar zulke fuckers die het vanuit hun rukbunker doen, grrr!

<GoT>NightStalker

• Qinshi
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 04-11 15:48
Niemand speelt dit spel meer in m'n buurt.
Ik wel, als ik eens een fietstocht maak en langs een pokéstop kom.
Dan zal ik die wel eens spinnen.

Maar nooit echt specifiek naar een plaats gereden voor een pokémon.
Pagina: 1 ... 56 ... 100 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is niet de bedoeling dat hacks, cheats, GPS-spoofs of dataminers besproken worden op dit forum. Ook is het bespreken van 3rd party apps en sites niet toegestaan die gegevens gebruiken/zichtbaar maken die normaal gesproken niet zichtbaar zijn. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers. Discussie over het gebruik van IV calculators is wel toegestaan.

Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.

Online IV calculator
Evolve calculator
Pokémon movesets
Server status