Nee dat lijkt er helemaal niet op. Bij account sharing deel je een account met een ander persoon. Ik speel het spel met een tablet en 2 smartphones en die devices zijn van mij.Roeligan schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 16:49:
[...]
Er staat dat account sharing niet mag. 2x ingelogd zijn op een ander device lijkt voor niantic aardig op account sharing.
En hoe moet niantic dat weten?
2 devices 1 account tegelijk actief.
[ Voor 40% gewijzigd door Roeligan op 20-01-2017 17:08 ]
A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814
Gps is gelijk. Als er 2 tegelijk actief zijn is dat thuis. Als er 1 aan staat hier en 1 in Amerika dan is er een probleem.Roeligan schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 17:07:
[ Voor 11% gewijzigd door aljooge op 20-01-2017 17:12 ]
Ze kunnen ook IP etc kijken en locatie, hoop ook dat ze dat meenemen. Ik doe zelf ook wel eens een dual sessie, maar dit speelt af en toe wel in mijn achterhoofd.
A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814
Twee aparte device ID's die content van 1 account op vragen? Het is zeer eenvoudig de checken, als Niantic dat wil. Maar of ze het doen, dat weet ik niet.Roeligan schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 17:07:
Zelf ga ik het risico niet lopen in ieder geval. Ik heb Lucky Eggs genoeg en moet sowieso al flink sparen om een sessie te starten.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Er staan bij mij zo vaak 2 devices tegelijk aan. Is altijd goed gegaan. Naar mijn weten is er nog niemand om deze reden gebandRichh schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 17:55:
[...]
Twee aparte device ID's die content van 1 account op vragen? Het is zeer eenvoudig de checken, als Niantic dat wil. Maar of ze het doen, dat weet ik niet.
Zelf ga ik het risico niet lopen in ieder geval. Ik heb Lucky Eggs genoeg en moet sowieso al flink sparen om een sessie te starten.
Sinds ik de laatste Android 7 voor de Nexus 6 heb, werkt PoGo niet meer. Blijft hangen op het scherm met vuurwerk. Volledig verwijderen e.d. verhelpt het niet. Iemand anders die dit herkent.
Zal ook simpelweg geen prioriteit hebben. Sterker nog, denk dat ze het op de koop toe nemen. Het paradoxale is dat ze door actief optreden, fanatieke spelers kwijtraken maar er geen afgehaakte spelers mee teugkrijgen. Tel hierbij op dat een groot deel van de inkomsten uit sponsoring van b.v. Starbucks komt en het cirkeltje is rond. Heel sec gezien zou je misschien zelfs kunnen stellen dat Niantic misschien wel blij is met spelers die 40 accounts hebben draaien voor een scanner. Kan Meneer Niantic namelijk aan Starbucks verkopen dat ze 40 heel actieve spelers hebbenaljooge schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 18:03:
[...]
Er staan bij mij zo vaak 2 devices tegelijk aan. Is altijd goed gegaan. Naar mijn weten is er nog niemand om deze reden geband
Zolang de aandeelhouders er ook in trappen is het wel prima gok ik.
Denk dat je schrikt hoeveel spelers er over blijven als ze fanatiek met de banhamer rondgaan.
[ Voor 9% gewijzigd door Switchie op 20-01-2017 20:26 ]
'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren
Verwijderd
Volgens mij spelen een hoop mensen verl minder. Kan door de winter komen natuurlijk. Maar active spelers zijn er een stuk minder volgdns mij.
Er kunnen 1001 oorzaken zijn maar globaal gezien zal winter er geen zijn. Verveel me op moment niet genoeg om tot achter de komma te rekenen maar laten we er voor het gemak vanuit gaan dat het voor de helft van de spelers nu zomer isVerwijderd schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 20:41:
Volgens mij spelen een hoop mensen verl minder. Kan door de winter komen natuurlijk. Maar active spelers zijn er een stuk minder volgdns mij.
Maar goed, spelersaantal kan eigenlijk alleen nog maar afnemen. Oke, als China wordt vrijgegeven krijg je een gigantische boost maar daar schieten wij Nederlanders niets mee op.
Nederlanders die het spel willen spelen, hebben dit al gedaan of doen dit nog steeds. Kan me heel moeilijk voorstellen dat er nog nieuwe aanwas is in landen waarbij het spel vanaf het begin beschikbaar is geweest.
[ Voor 28% gewijzigd door Switchie op 20-01-2017 21:09 ]
'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren
Hoewel er nog steeds gyms worden overgenomen en wat oorlogje wordt gevoerd heb ik het idee dat de mate waarin sterk afneemt. Ben vandaag weer in 2 nieuwe gyms gestapt waren er nog 2 maar kon niet meer. Het was zo kouuuuuud. Het duurde een uur voordat mijn voeten weer normaal voelden. De winter heeft zeker invloed, niet alleen omdat het nu afzien is, ook omdat de jeugd liever in de sneeuw speelt.
Het is hier ijzig stil.
Het is hier ijzig stil.
Sowieso een +1 voor je woordgrapaljooge schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 21:24:
Hoewel er nog steeds gyms worden overgenomen en wat oorlogje wordt gevoerd heb ik het idee dat de mate waarin sterk afneemt. Ben vandaag weer in 2 nieuwe gyms gestapt waren er nog 2 maar kon niet meer. Het was zo kouuuuuud. Het duurde een uur voordat mijn voeten weer normaal voelden. De winter heeft zeker invloed, niet alleen omdat het nu afzien is, ook omdat de jeugd liever in de sneeuw speelt.
Het is hier ijzig stil.
Nadeel van afhakende c.q. minder actieve spelers is dat je snel een sneeuwbaleffect (jaja, ik kan het ook
Ps. Heb van de week wel een oplossing gevonden om de lucky egg sessies wat dragelijker te maken.
Zal in een grijs gebied vallen dus ga hem sowieso even tussen spoiler tags zetten en mocht een mod besluiten om te editen. Mijn zege heb je
Zal er overigens wel direct bij vertellen dat het resultaat minder is dan handmatig, dus eigenlijk dupeer ik enkel mijzelf. Alleen dan wel zonder verbrande handen
spoiler:
Voor Android devices met root. App in de appstore genaamd RepetiTouch downloaden. Handmatig een pidgey evolven en na evolve naar de professor brengen. Deze inputs sla je op, en laat je door de app een stuk of 80 keer herhalen. Lucky egg activeren > pokemon lijst openzetten en de app 'afspelen'. Profit!
Of nou ja, profit. Resultaat was minder dan handmatig evolven maar in ieder geval geen hete handjes meer
Of nou ja, profit. Resultaat was minder dan handmatig evolven maar in ieder geval geen hete handjes meer
Gezien je geen data van de servers trekt die anders niet toegankelijk is en het evolueren trager gaat dan met de hand heb ik er geen problemen mee. Houd wel in het achterhoofd: op eigen risico
[ Voor 31% gewijzigd door Gropah op 21-01-2017 01:02 ]
Super handig om alle gyms te kunnen zien. Ik zie nu dat er 2 dorpen verder waarvan ik dacht dat er geen gyms waren, 5gyms zitten met mijn kleur! Dan ga ik toch richting de 17 gyms per dag stabiel. Mooi weekend vooruitzicht
Verwijderd
Ga gewoon lvl 10 gyms van de vijand slopenSwitchie schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 21:33:
[...]
Sowieso een +1 voor je woordgrap
Nadeel van afhakende c.q. minder actieve spelers is dat je snel een sneeuwbaleffect (jaja, ik kan het ook) krijgt. Ik zie mijzelf toch wel als fanatieke speler, maar zodra de uitdaging minder wordt, wordt de noodzaak om actief te zijn dit ook. Ben nu level 34 dus levelen is sowieso een bitch. 2 weken grinden voor 20cp+ op mijn dragonite. Jeah! Als gyms dan ook nog eens onaangeroerd blijven en ik al een maand stabiel bivakeer in 13 stuks, wordt de noodzaak en motivatie wel heel klein om nog 100 pidgeys per dag te vangen.
Ps. Heb van de week wel een oplossing gevonden om de lucky egg sessies wat dragelijker te maken.
Zal in een grijs gebied vallen dus ga hem sowieso even tussen spoiler tags zetten en mocht een mod besluiten om te editen. Mijn zege heb je![]()
Zal er overigens wel direct bij vertellen dat het resultaat minder is dan handmatig, dus eigenlijk dupeer ik enkel mijzelf. Alleen dan wel zonder verbrande handen![]()
spoiler:Voor Android devices met root. App in de appstore genaamd RepetiTouch downloaden. Handmatig een pidgey evolven en na evolve naar de professor brengen. Deze inputs sla je op, en laat je door de app een stuk of 80 keer herhalen. Lucky egg activeren > pokemon lijst openzetten en de app 'afspelen'. Profit!
En in de stabiele gyms zie ik helaas mijn pokemon richting de onderste plaats zakken zonder dat ik er iets tegen kan doen.
(om het niet erger te maken dan het al is ga ik er maar vanuit dat sommige eerlijke spelers enkel de onderste eruit gooien
Dat is inderdaad mijn voornaamste vorm van vermaak op moment. Wissel een beetje af tussen gym helemaal slopen en geen pokie plaatsen en gym tot een paar xp na slopen zodat ze weer lekker mogen oplevelen tegen een 3000cp SnorlaxVerwijderd schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 23:15:
[...]
Ga gewoon lvl 10 gyms van de vijand slopen
Na wekenlang klagen over het gebrek aan 10km eieren en het bijna opgeven van de zoektocht naar Snorlax en Lapras was het toch wel een hele bijzondere week
Gisteren was er opeens een Lapras nearby die ik heb weten te vangen ( Richh in "\[iOS/Android] Pokémon GO - Deel 4" ) en vandaag zouden er twee 10km eieren open gaan.
En opeens was hij daar...

(inmiddels 2332cp)
Uit het tweede 10km ei kwam bovendien een Kabuto met genoeg candy om eindelijk een Kabutops erbij te scoren. Oftewel: drie nieuwe dex entries in twee dagen
Todo: Muk, Omastar, Togetic en Smoochum.
Verder was het weer vrijdagavond gymavond. Wat blauwe gyms bijgetraind met het kanonnenvoer van de laatste lucky egg sessie en twee rode torens neergehaald, waarvan eentje al weken rood lv10. Samen met een vriend er twee beesten in gezet die jammer genoeg al snel weer terug kwamen. Maar op de terugweg toch nog even langs gegaan...
Iedere terugkerende rooie speler kan nu direct mijn prachtige Snorlax aanschouwen. Gym staat op 11000xp met enkel en alleen één Snorlax
En opeens was hij daar...

Uit het tweede 10km ei kwam bovendien een Kabuto met genoeg candy om eindelijk een Kabutops erbij te scoren. Oftewel: drie nieuwe dex entries in twee dagen
Todo: Muk, Omastar, Togetic en Smoochum.
Verder was het weer vrijdagavond gymavond. Wat blauwe gyms bijgetraind met het kanonnenvoer van de laatste lucky egg sessie en twee rode torens neergehaald, waarvan eentje al weken rood lv10. Samen met een vriend er twee beesten in gezet die jammer genoeg al snel weer terug kwamen. Maar op de terugweg toch nog even langs gegaan...
Iedere terugkerende rooie speler kan nu direct mijn prachtige Snorlax aanschouwen. Gym staat op 11000xp met enkel en alleen één Snorlax
Locatie graag...Richh schreef op zaterdag 21 januari 2017 @ 00:55:
Jij was rood toch? In dat geval...
Nee joh, hartstikke blauw.... Wil graag langskomen om jouw gym verder te levelen en versterken met mijn SnorrieRichh schreef op zaterdag 21 januari 2017 @ 01:09:
[...]
[afbeelding]
Dit spel lijkt wel slechter te functioneren met elke update. Nu hangt het spel op het loading screen nadat de balk vol is voor een goede 30 seconden.
En ik moet het spel nogal vaak herstarten want het hangt of sluit zichzelf geregeld af.
En ik moet het spel nogal vaak herstarten want het hangt of sluit zichzelf geregeld af.
Verwijderd
Bij mij is het juist beter geworden. Sneller, geen lege map meer en dodgen in gyms werkt in eens beter. Ow ik heb ios.Janusi schreef op zaterdag 21 januari 2017 @ 10:57:
Dit spel lijkt wel slechter te functioneren met elke update. Nu hangt het spel op het loading screen nadat de balk vol is voor een goede 30 seconden.
Mijn probleem dus ook. Zit op level 30 en probeer mijn gym waardige pokie te maxen. Maar kom hopeloos dust te kort.Shadow_J schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 15:40:
[...]
Voor Vaporeons te maken heb ik genoeg candy, maar mijn dust is er zo goed als allemaal door
Idem op mijn Nexus 6PVerwijderd schreef op zaterdag 21 januari 2017 @ 11:26:
[...]
Bij mij is het juist beter geworden. Sneller, geen lege map meer en dodgen in gyms werkt in eens beter. Ow ik heb ios.
[ Voor 3% gewijzigd door GroeneThee op 21-01-2017 14:08 ]
Zag gisteren voor t eerst n Lapras maar kon de deur niet uit omdat m'n dochter nog niet sliep en m'n vrouw ziek op bed lag, gemist dus
Same here voor beide, op een Galaxy S4 sinds de laatste update.Janusi schreef op zaterdag 21 januari 2017 @ 10:57:
En de menu's en pokédex zijn nog altijd traag, je kan de plaatjes 1 voor 1 zien verschijnen
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Rugtas pakken, dochter erin en sprinten naar die Lapras!Cartman! schreef op zaterdag 21 januari 2017 @ 12:41:
Zag gisteren voor t eerst n Lapras maar kon de deur niet uit omdat m'n dochter nog niet sliep en m'n vrouw ziek op bed lag, gemist dus
Als je dochter nog wakker was, kon zij toch tijdelijk zorgdragen voor jouw vrouw?! Zo moeilijk hoeft het niet te zijnCartman! schreef op zaterdag 21 januari 2017 @ 12:41:
Je hebt dus nog geen Jigglypuff en een Chansey om voor je familie te zorgen?Cartman! schreef op zaterdag 21 januari 2017 @ 12:41:

Waarvoor zou je uberhaubt een vrouw willen als je een Chansey hebt rondlopen? Zodra Chansey begint te klagen over rondslingerende sokken stop je haar in de Pokebal en je hebt rust. Zodra ik een tennisbal richting Mrs. Switchie gooi mag ik een week op de bank slapen. Nou, ik had het wel gewetenRichh schreef op zaterdag 21 januari 2017 @ 17:32:
[...]
Je hebt dus nog geen Jigglypuff en een Chansey om voor je familie te zorgen?
[afbeelding]
[afbeelding]
Richh en Switchie VOF; voor al uw relatie en Pokemon problemen.
Tijdens kantooruren bereikbaar op 0800-Chansey of volg ons op Twitter @PokeHuishoudsters.NL
Richh schreef op zaterdag 21 januari 2017 @ 01:09:
[...]
[afbeelding]
Hmm... Ziet er ietwat pijnlijk uit... Maar goed, gesandwiched worden door 2 dames levert maandag mooie verhalen op voor bij het koffie-automaat. Waar kan ik mij aanmelden??
Verwijderd
Aan iedereen die dust te kort komt: wees gewoon selectiever wat je upgrade.GroeneThee schreef op zaterdag 21 januari 2017 @ 12:32:
[...]
Mijn probleem dus ook. Zit op level 30 en probeer mijn gym waardige pokie te maxen. Maar kom hopeloos dust te kort.
Dus ipv +80% iv ugraden enkel +90% met uiteraard goede moves. Dan kom je wel toe
Vandaag wel enorm veel geluk gehad. Ze hadden me gisteren uit een gym gegooid. Deze lag op de weg naar mijn werk en ik stond vandaag met de vroege en zag dat hij blauw stond op lvl 10 met een open plek. Helaas had ik geen tijd om voor mijn werk (rond 5.20 uur) er een pokemon bij te zetten. Na mijn werk reed ik er terug langs en dat plekje stond nog steeds open
Gym ligt in het midden van verschillende appartementsblokken
In de gym een beetje verder stond ik blijkbaar nog steeds in. Die heb ik 24/12 van lvl 9 naar 10 getraint en me op de tweede hoogste plaats gezet. Ondertussen sta ik op de derde onderste plaats met een vaporeon.
Voor de rest staat er 1 gyrados in en maar liefst 8 dragonites
(cp dragonites tussen 2892 en 3292)
Deze twee gyms heb ik nooit van kleur zien veranderen ...
Ik upgrade alleen de top 15. Hoge cp is handig voor gym defenders maar verder niet. Resultaat:Verwijderd schreef op zaterdag 21 januari 2017 @ 22:45:
[...]
Aan iedereen die dust te kort komt: wees gewoon selectiever wat je upgrade.
Dus ipv +80% iv ugraden enkel +90% met uiteraard goede moves. Dan kom je wel toe
We're hitting stardust levels that shouldn't even be possible!Switchie schreef op zaterdag 21 januari 2017 @ 23:01:
[...]
Ik upgrade alleen de top 15. Hoge cp is handig voor gym defenders maar verder niet. Resultaat:
[afbeelding]
Haha , dacht dat ik met 800K al veel had
Asgaro schreef op zaterdag 21 januari 2017 @ 23:27:
[...]
We're hitting stardust levels that shouldn't even be possible!
[afbeelding]
Gaat redelijk snel hoor... Update zoals ik al zei puur de top 15 ivm hogere ranks in gyms. Gross hiervan zit al geruime tijd vast in gyms waardoor ik ze niet kan levelen.
Level 34 > 35 is 1.250.000 xp dus al zou de top 15 allemaal maxed zijn, verzamel je al snel 500k dust voordat je überhaupt weer een levenl omhoog gaat.
Verwijderd
Switching colours ?Switchie schreef op zaterdag 21 januari 2017 @ 01:50:
[...]
Nee joh, hartstikke blauw.... Wil graag langskomen om jouw gym verder te levelen en versterken met mijn Snorrie
Poeh een nacht overleefd in 5 gyms in Amsterdam was te koud denk ik
Ben gisteravond nog ff op pad geweest, gym in de buurt getraind, beessie geplaatst. Koud! Na thuiskomst nog een half uur bijna geen gevoel in mijn Pokéhand. Hoe blijven jullie warm met deze temperaturen?Gaarheid schreef op zondag 22 januari 2017 @ 10:19:
was te koud denk ik
Verwijderd
In 8 stabiele gyms staan (waarvan alle 5 hier in het dorp) en goed ingepakt met kleding even een stop draaien strakssixtiek schreef op zondag 22 januari 2017 @ 10:24:
[...]
Hoe blijven jullie warm met deze temperaturen?
Vannacht toch weer >10 km aan gps-jitter geregistreerd
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
qua kouwe jatten,
http://www.ebay.de/itm/Me...8fe794:g:I6gAAOSwA3dYPue7
Kan me voorstellen dat je het materiaal niet fijn vind.
Nikon en Canon rebranden leren handschoenen waarvan je de toppen kan verwijderen.
http://www.ebay.de/itm/Ni...m:mNUNqoNNwT2kewQA2VtPpPQ
Ook prettig als je modelvlieger of amateur-astronoom of bird-watcher bent, om wat andere takken van hobbys te noemen waarin je stilstaat.
http://www.ebay.de/itm/Me...8fe794:g:I6gAAOSwA3dYPue7
Kan me voorstellen dat je het materiaal niet fijn vind.
Nikon en Canon rebranden leren handschoenen waarvan je de toppen kan verwijderen.
http://www.ebay.de/itm/Ni...m:mNUNqoNNwT2kewQA2VtPpPQ
Ook prettig als je modelvlieger of amateur-astronoom of bird-watcher bent, om wat andere takken van hobbys te noemen waarin je stilstaat.
[ Voor 14% gewijzigd door Ed.juh op 22-01-2017 10:46 ]
Zorgen dat je goed warm van huis gaat! Als je het al koud hebt als je naar buiten gaat kom je erg lastig weer op temperatuur. Meerdere lagen kleding, ook over je benen, dat laatste wordt teveel veronachtzaamd. Ik draag vingerloze fietshandschoenen en daar overheen aan de hand waarmee ik mijn toestel vasthoud een touchscreenhandschoen. Die helpt ook de andere hand waarmee je de fijnere schermbewerkingen doet warm te houden door reflectoire verwijding van de bloedvaten in de andere hand.sixtiek schreef op zondag 22 januari 2017 @ 10:24:
[...]
Ben gisteravond nog ff op pad geweest, gym in de buurt getraind, beessie geplaatst. Koud! Na thuiskomst nog een half uur bijna geen gevoel in mijn Pokéhand. Hoe blijven jullie warm met deze temperaturen?
Ben je eenmaal weer binnen is er geen reden meer om nog langer koude handen te hebben. Even onder de warme kraan houden en ze zijn snel weer warm. Vooral ook weer omdat de bloedvaten door die warmte verwijden en de grotere doorbloeding de handen weer verwarmt.
Bedankt voor de (finger
)tips! Het gaat me inderdaad voornamelijk om hand(en) en vingers, de rest blijft wel warm. Ik heb wel eens touchscreenhandschoenen geprobeerd maar was niet onder de indruk van de accuratesse. Die vingertopomvouwhandschoenen zien er interessant uit
.
? Je telefoon?
Hoezo rugtas pakken, wat zit daar dan in
[ Voor 26% gewijzigd door sixtiek op 22-01-2017 11:18 ]
Lijkt me niet echt goed voor je batterij van je telefoon om hem dag en nacht op pogo te laten staan.Raven schreef op zondag 22 januari 2017 @ 10:39:
Vannacht toch weer >10 km aan gps-jitter geregistreerd
@sixtiek lol : fingertips Ik had 'm zelf niet eens gezien, die woordgrap
Zoals je kan vermoeden, ik kom nog wel eens buiten in de kou voor diverse redenen.
Ik zal nog even zoeken naar alternatieven. Die nikon dingen heb ik voor heel wat minder weten te vinden, en zowel dochterlief en ik gebruiken ze nogal eens.
Zoals je kan vermoeden, ik kom nog wel eens buiten in de kou voor diverse redenen.
Ik zal nog even zoeken naar alternatieven. Die nikon dingen heb ik voor heel wat minder weten te vinden, en zowel dochterlief en ik gebruiken ze nogal eens.
[ Voor 61% gewijzigd door Ed.juh op 22-01-2017 11:49 ]
Oud paar handschoenen de linker wijsvingertop afgeknipt, wel een beetje beschaamd als ik en mijn dochter in de lift staan en ze zegt ik vind het zo leuk dat je een handschoen hebt met een afgeknipte pokemon vinger!sixtiek schreef op zondag 22 januari 2017 @ 10:24:
[...]
Ben gisteravond nog ff op pad geweest, gym in de buurt getraind, beessie geplaatst. Koud! Na thuiskomst nog een half uur bijna geen gevoel in mijn Pokéhand. Hoe blijven jullie warm met deze temperaturen?
(en de buurvrouw me verbijsterd aankijkt).
Kleine gekke waarneming gedaan afgelopen week. Ik was bezig met het uppen naar golem en zocht nog candys. Die dag vind ik dus tijdens het rijden in me zoeksysteem 2 geodude's stom toeval. Nou ben ik ook bezig met mijn laatste podedex pokie. Machop en daar de evus van. Wat denk je. Ik krijg er eentje uit een ei. Om de hoek van de straat bij stop vrijwel 5minuten erna. En wat blijkt. De dag erna naast me woonplek elke dag stuk of 3/4. Zal dit puuur toeval zijn. Of is er een soort gepersonaliseerd systeem?
Dan is mijn systeem in de war, heb helemaal geen Scyther nodig maar een Chansey.DennisDCT schreef op zondag 22 januari 2017 @ 22:28:
Kleine gekke waarneming gedaan afgelopen week. Ik was bezig met het uppen naar golem en zocht nog candys. Die dag vind ik dus tijdens het rijden in me zoeksysteem 2 geodude's stom toeval. Nou ben ik ook bezig met mijn laatste podedex pokie. Machop en daar de evus van. Wat denk je. Ik krijg er eentje uit een ei. Om de hoek van de straat bij stop vrijwel 5minuten erna. En wat blijkt. De dag erna naast me woonplek elke dag stuk of 3/4. Zal dit puuur toeval zijn. Of is er een soort gepersonaliseerd systeem?
Overigens kwam het meisje gisteren thuis en had ze een dratini gevangen, level 30 met 93%IV. Die kon ze mooi evolueren, en na slechts een paar keer een power up, is het nu een Dragonite met een CP van 3123. En papa heeft die een mooi plekje gegeven in een sterke gym.
[ Voor 99% gewijzigd door GroeneThee op 23-01-2017 07:42 ]
Goede strategie doet een hoop idd. Gisteren nog een L6 gym getraind (incl zo'n *** Chansey onderin van 2k). Kreeg iets van 4800 prestige er voor toen ik klaar was. Had er overigens maar 400 nodig, maar zeker bij een gym met overzicht dat niemand je plek in pikt ram ik gewoon zoveel mogelijk prestige bij elkaar. Nu is die gym 26k ipv 22k. Verlaagt de drempel weer voor de volgende en zo wordt de gym ook weer sterker.ramones73 schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 20:49:
[...]
Lol , really ?
Ik doe dit constant , zo zorg je voor stabiele gyms ... (~2300 voor de Ace trainer medaille)
Steek liever je tijd in 1 of 2 van deze gyms dan (dagelijks) 5-6 gyms over te nemen en lvl 3 te laten , je komt vanzelf na een paar achter de beloning hiervoor
Heb zo zelf nu al een 3+maand durende streak van 10gyms per dag en dit vergt gewoon 1-2 per week onderhoud , niet dagelijks de baan op.
Zou willen dat meer mensen dit deden , bij level 7 stopt het trainen meestal terwijl dit echt niet zo lang duurt mits de juiste strategie ... (zie wat posts terug)
Sloop ik een rode gym (level 3, dus niet zo heel veel moeite...), wil ik die net mooi geel kleuren, loopt de app vast. Tegen de tijd dat ik weer opnieuw alles opgestart had, was de gym alweer level 3 blauw! Grrr...
Er is geen tijd te verliezen, dus doe maar rustig aan
Ik zou hem uit frustratie meteen weer slopen (natuurlijk mits ik er de tijd en revives voor heb). Erg vervelend die vastlopers op beroerde momenten.WoWo schreef op maandag 23 januari 2017 @ 10:12:
Sloop ik een rode gym (level 3, dus niet zo heel veel moeite...), wil ik die net mooi geel kleuren, loopt de app vast. Tegen de tijd dat ik weer opnieuw alles opgestart had, was de gym alweer level 3 blauw! Grrr...
Vastlopers, belachelijke battery drain en opstarttijden waar je U tegen zegt... Laatste update was niet bepaald device-vriendelijk helaas. Hopelijk in de komende update weer wat fixes voor deze ellende, zelfs met een battery pack loopt de boel leeg.
Ik las ergens dat als je de kaart van je area download op google maps dat je dan minder data gebruikt in pogo? is dit zo?
Verwijderd
Veel minder data !Gaarheid schreef op maandag 23 januari 2017 @ 11:27:
Ik las ergens dat als je de kaart van je area download op google maps dat je dan minder data gebruikt in pogo? is dit zo?
Maps --> settings --> offline gebieden --> aangepast gebied --> download gebied waar je bent of naar toe gaat.
Ik heb zelf een gebied van +/- 25 km rondom mijn woonplaats gemaakt.
Als je ergens naar toe gaat wat niet op de basiskaart staat -> een volgend offline gebied aanmaken
Heb je dat getest?
Volgens mij maakt PoGo namelijk helemaal geen gebruik van Gmaps. en is dit eerder een hardnekkig gerucht.
Volgens mij maakt PoGo namelijk helemaal geen gebruik van Gmaps. en is dit eerder een hardnekkig gerucht.
[ Voor 19% gewijzigd door frickY op 23-01-2017 11:48 ]
Battery drain leek bij mij juist wel iets minder geworden. Is vermoed ik erg device afhankelijk ook.Pathogen schreef op maandag 23 januari 2017 @ 11:10:
Vastlopers, belachelijke battery drain en opstarttijden waar je U tegen zegt... Laatste update was niet bepaald device-vriendelijk helaas. Hopelijk in de komende update weer wat fixes voor deze ellende, zelfs met een battery pack loopt de boel leeg.
Ik doe het precies hetzelfde. Was het vorige maand met mijn nieuwe toestel vergeten en had binnen 2 weken een waarschuwing van mijn provider dat ik de helft van mijn 500 MB bundel opgemaakt had. Hiervan was dus 70% PoGo + google maps. Nu is mijn totale verbruik aardig wat minder.Verwijderd schreef op maandag 23 januari 2017 @ 11:38:
[...]
Veel minder data !
Maps --> settings --> offline gebieden --> aangepast gebied --> download gebied waar je bent of naar toe gaat.
Ik heb zelf een gebied van +/- 25 km rondom mijn woonplaats gemaakt.
Als je ergens naar toe gaat wat niet op de basiskaart staat -> een volgend offline gebied aanmaken
Dust steken in een Twister Gyarados? Is dat slim?
En voor de rest geen gebruik gemaakt van google maps? Klinkt mij namelijk erg vreemd in de oren.Quincy5 schreef op maandag 23 januari 2017 @ 11:54:
[...]
Ik doe het precies hetzelfde. Was het vorige maand met mijn nieuwe toestel vergeten en had binnen 2 weken een waarschuwing van mijn provider dat ik de helft van mijn 500 MB bundel opgemaakt had. Hiervan was dus 70% PoGo + google maps. Nu is mijn totale verbruik aardig wat minder.
Ik heb nog nooit een offline map van gmaps gemaakt (heb maps ook niet geinstaleerd staan), maar ik merk toch echt niet dat er zoveel meer data verbruikt wordt door PoGo. (en voor mijn werk kom ik nog wel eens op andere plekken dan waar ik normaal ben)
edit:
Oh ja, dit geld voor zowel een Android als een Iphone.
Weet je zeker dat het niet functionaliteit van GMaps is die de date verbruikt.
[ Voor 8% gewijzigd door freggell op 23-01-2017 12:06 ]
Persoonlijk is het 1 van de betere Gyarados defenders voor mij.assasinbats schreef op maandag 23 januari 2017 @ 11:57:
Het is natuurlijk altijd te bekijken hoeveel dust & wat je nog op de pompen hebt
Verwijderd
Ja, databundel na offline drastisch kunnen verkleinen.frickY schreef op maandag 23 januari 2017 @ 11:48:
Heb je dat getest?
Merkte het ook als mijn dochter meespeelt met mijn tel als hotspot.
Voordat en nadat maps bij haar offline beschikbaar waren scheelde dit een berg data.
Volgens mij is dit van de zomer al ontkracht door een ontwikkelaar van Niantic. Ze gebruiken die kaarten niet.
Of ze moeten het dus aangepast hebben de afgelopen maanden.
[ Voor 22% gewijzigd door Trasos op 23-01-2017 12:57 ]
Ik merk anders een enorm verschil in datagebruik sinds ik Google Maps offline beschikbaar heb. En dat is niet omdat ik Maps zelf zo veel gebruik. Ook in maanden dat ik Maps zelf niet gebruikt had, stond deze op de 2e plek in de datalijst onder PoGo. Sinds ik die offline beschikbaar heb (meteen maar heel Nederland gedaan) scheelt dit zonder problemen al snel 200 mb per maand. Best veel op een 500 mb bundel.Trasos schreef op maandag 23 januari 2017 @ 12:57:
Volgens mij is dit van de zomer al ontkracht door een ontwikkelaar van Niantic. Ze gebruiken die kaarten niet.
Mits een goede IV is dat zeker slim. Vind ze met twister het meest irritant om tegen te battlen omdat dit heel lastig te dodgen is. Plus bij gympokemon draait 95% om CP om maar hoog te komen.assasinbats schreef op maandag 23 januari 2017 @ 11:57:
lvl28 van lvl30 CP 170/187 met een IV van 95,6%Ask! schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 13:27:
Record vangst Magikarp: 154 CP met 91% IV!
Iemand die ooit een betere gevangen heeft?
Ook een dustvraag.
Ik heb een 94% IV Charizard met wing attack / Flame thrower.
Heb 138 candy en een 89% charmander.
De vraag is, houd ik mijn candy voor mijn huidige charizard of neem ik de gok om voor een wing attack/ fire blast combo te gaan.
De vraag is, houd ik mijn candy voor mijn huidige charizard of neem ik de gok om voor een wing attack/ fire blast combo te gaan.
Battle.net: NagaByrd#2844
Hiermee bewijs je alleen dat je het data verbruik van Google Maps omlaag brengt. Niet dat PoGo hier ook iets mee te maken heeft.Autofan1985 schreef op maandag 23 januari 2017 @ 13:34:
[...]
Ik merk anders een enorm verschil in datagebruik sinds ik Google Maps offline beschikbaar heb. En dat is niet omdat ik Maps zelf zo veel gebruik. Ook in maanden dat ik Maps zelf niet gebruikt had, stond deze op de 2e plek in de datalijst onder PoGo. Sinds ik die offline beschikbaar heb (meteen maar heel Nederland gedaan) scheelt dit zonder problemen al snel 200 mb per maand. Best veel op een 500 mb bundel.
Hoeveel verbruikt jouw PoGo dan? En heb je het verbruik van PoGo zelf omlaag zien gaan of is het (zoals ik denk) dat het gebruik van Google Maps naar beneden is gegaan?
Ik zou voor de gok gaan, aangezien Charizard als gymdefender niet erg sterk is door zijn relatief lage CP. Dan liever een goede moveset als attacker.nagasy schreef op maandag 23 januari 2017 @ 13:47:
Ook een dustvraag.
Het is het verbruik van Google Maps dat omlaag gegaan is, maar wat ook pas hoog werd sinds ik PoGo speel. Ook maanden dat ik heel Maps niet gebruikte, maar wel PoGo speelde als enige dat iets met een kaart doet had ik zo 200 mb aan dataverbruik bij Maps. Op wat whatsappjes e.d. na was de overige 300 mb dan PoGo. Noem ik toch significant op een 500 mb abonnement... Sinds ik heel Nederland offline gemikt heb is het dataverbruik fors gedaald.freggell schreef op maandag 23 januari 2017 @ 13:54:
[...]
Hiermee bewijs je alleen dat je het data verbruik van Google Maps omlaag brengt. Niet dat PoGo hier ook iets mee te maken heeft.
Hoeveel verbruikt jouw PoGo dan? En heb je het verbruik van PoGo zelf omlaag zien gaan of is het (zoals ik denk) dat het gebruik van Google Maps naar beneden is gegaan?
Dus samen gevat: ja, het is Maps dat data verbuikt en niet PoGo. Kan echter niet anders concluderen dan dat PoGo degene is die Maps data laat verbruiken!
[ Voor 50% gewijzigd door Autofan1985 op 23-01-2017 13:58 ]
En als je Google Maps nu deinstaleerd, dan zou volgens jouw redenatie het data verbruik van PoGo moeten stijgen. Persoonlijk denk ik dat je dat niet gaat zien.Autofan1985 schreef op maandag 23 januari 2017 @ 13:54:
[...]
Het is het verbruik van Google Maps dat omlaag gegaan is, maar wat ook pas hoog werd sinds ik PoGo speel. Ook maanden dat ik heel Maps niet gebruikte, maar wel PoGo speelde als enige dat iets met een kaart doet had ik zo 200 mb aan dataverbruik bij Maps. Op wat whatsappjes e.d. na was de overige 300 mb dan PoGo. Noem ik toch significant op een 500 mb abonnement... Sinds ik heel Nederland offline gemikt heb is het dataverbruik fors gedaald.
Dus samen gevat: ja, het is Maps dat data verbuikt en niet PoGo. Kan echter niet anders concluderen dan dat PoGo degene is die Maps data laat verbruiken!
De stijging in verbruik kan natuurlijk ook nieuwe functionaliteit van Maps zijn.
Ik heb helemaal geen Google Maps op mijn telefoon staan. Waar zou dat verbruik dan onder zitten? Dan kan ik eens controleren hoe dat zit. Ik ben er namelijk wel benieuwd.
[ Voor 3% gewijzigd door freggell op 23-01-2017 14:08 ]
Dan ga je eens gmap installeren, offline maps downloaden, je nog eens melden na een week/maand ?
D3 Armory / Battletag NeooeN#2211
Lang niet actief geweest hier. Is er al wat bekend over wanneer we gen2 pokies kunnen verwachten?
Ik gebruik Gyarados door zijn relatieve hoge CP waarde. Maak deze ook alleen door een Magikarp te pakken die een hoge %IV waarde heeft. Ik loop zelf best veel hard en pak tegenwoordig vaak een route langs de grachten/water. Hierdoor vang ik relaief (denk ik althans) best veel magikarps waardoor er nu alweer voldoende snoepjes "klaar staan" voor een geschikte kandidaat. Maar op de een of andere manier komen er uit de 2km eieren (of veel eieren uberhaupt) niet altijd meer hele goede IV waardes, althans niet zo goed als zeg een 2 maanden geleden.assasinbats schreef op maandag 23 januari 2017 @ 11:57:
Enige waar ik het echt lastiger vindt om tegen te vechten is een Snorlax en in iets mindere mate een Lapras. De rest is prima te counteren. Heb een Cloyster met een CP1850 en die slaat met gemak een 3K+ Dragonite bijvoorbeeld. Heb voldoende Jolteons om de gyms gevuld met Gyarados/Vapereons te slopen. Maar toen ik laatst die 3k Snorlax met bodyslam moest aanpakken heb ik er wel wat langer over gedaan.
Wat moet ik met Google maps op mijn mobiel? Ik gebruik dat spul niet.Mofkees schreef op maandag 23 januari 2017 @ 15:26:
Dan ga je eens gmap installeren, offline maps downloaden, je nog eens melden na een week/maand ?
Maar ik vind het erg onwaarschijnlijk dat je het datagebruik van PoGo ermee verlaagd.
Zodra bewijs geleverd kan worden wil ik het best geloven. Maar tot dan is het gewoon een gerucht en niet waar. Zeker aangezien Niantec heeft gezegd dat het niet waar is.
Nope, tot nu toe alleen de babies uit eieren.badros86 schreef op maandag 23 januari 2017 @ 15:29:
Lang niet actief geweest hier. Is er al wat bekend over wanneer we gen2 pokies kunnen verwachten?
Voor Snorlax gebruik ik de Machamp en daarna mijn legertje Primeapes afgewisselt met de Hitmon karakters.Enige waar ik het echt lastiger vindt om tegen te vechten is een Snorlax en in iets mindere mate een Lapras. De rest is prima te counteren. Heb een Cloyster met een CP1850 en die slaat met gemak een 3K+ Dragonite bijvoorbeeld. Heb voldoende Jolteons om de gyms gevuld met Gyarados/Vapereons te slopen. Maar toen ik laatst die 3k Snorlax met bodyslam moest aanpakken heb ik er wel wat langer over gedaan.
Onlangs een Gym proberen te trainen met als eerste een Chansey van 1200 CP, man man man... dat ging niet vooruit, blijkbaar is de Rhydon daar het meest geschikt voor maar die waren allemaal op verlof in de Gyms :-)
Daarvoor is een Rhydon dan weer een goede oplossing. Liefst met StoneEdge als special, dan gaat het wel snel vooruit. Body Slam kan je heel slecht ontwijken, maar daar heeft Rhydon niet zo veel last vanGroeneThee schreef op maandag 23 januari 2017 @ 15:38:
[...]
Enige waar ik het echt lastiger vindt om tegen te vechten is een Snorlax en in iets mindere mate een Lapras. De rest is prima te counteren. Heb een Cloyster met een CP1850 en die slaat met gemak een 3K+ Dragonite bijvoorbeeld. Heb voldoende Jolteons om de gyms gevuld met Gyarados/Vapereons te slopen. Maar toen ik laatst die 3k Snorlax met bodyslam moest aanpakken heb ik er wel wat langer over gedaan.
Het stotteren van de app heb ik sinds de update niet meer gezien op mjn huisfoon. Ik had al het gevoel dat de decemberupdate het veroorzaakt had alleen had ik het vóór het event niet of nauwelijks kunnen constateren op het vorige toestel omdat die toen kaduuk ging en ik pas 2 weken later een vervangend exemplaar had waarop het geregeld manifest werd. Het heeft mijn LE sessie acht dagen geleden aardig vernacheld. Ik heb met drie devices de 120 evoluties nog niet eens gehaald.
Ik merk wel dat de app veel sneller lijkt te moeten herstarten als je even van voorgrondapp wisselt ook al is dat nog zo'n simpele kleine app. Gecombineerd met de niet bepaald snelle opstarttijd is dat weer niet erg prettig.
Weet iemand een methode/app (zonder root) om een app te beschermen tegen uit RAM gegooid worden? Hoe kun je die extra hoge prioriteit geven? Liefst niet Androidversie-afhankelijk. Sommige achtergrondapps doen dat door iets in de notificaties te zetten. Dat schijnt dat effect te hebben. Het zou dan vrij simpel door Niantic als optie ingebouwd kunnen worden lijkt me maar voordat ze er dáár aan denken om dat te doen.
Ik merk wel dat de app veel sneller lijkt te moeten herstarten als je even van voorgrondapp wisselt ook al is dat nog zo'n simpele kleine app. Gecombineerd met de niet bepaald snelle opstarttijd is dat weer niet erg prettig.
Weet iemand een methode/app (zonder root) om een app te beschermen tegen uit RAM gegooid worden? Hoe kun je die extra hoge prioriteit geven? Liefst niet Androidversie-afhankelijk. Sommige achtergrondapps doen dat door iets in de notificaties te zetten. Dat schijnt dat effect te hebben. Het zou dan vrij simpel door Niantic als optie ingebouwd kunnen worden lijkt me maar voordat ze er dáár aan denken om dat te doen.
Ik genoot zo van de radar van alle gyms. Ligt die site er dus nu al paar dagen uit. Motivatie killing. Iemand een soort gelijk werkend iets?
Wordt tijd dat ze wat meer inzicht opties toevoege
Wordt tijd dat ze wat meer inzicht opties toevoege
Shadow_J schreef op maandag 23 januari 2017 @ 16:52:
[...]
Daarvoor is een Rhydon dan weer een goede oplossing. Liefst met StoneEdge als special, dan gaat het wel snel vooruit. Body Slam kan je heel slecht ontwijken, maar daar heeft Rhydon niet zo veel last van
Ga ik de volgende keer gebruiken.... ThanksRigolleM schreef op maandag 23 januari 2017 @ 16:16:
[...]
Voor Snorlax gebruik ik de Machamp en daarna mijn legertje Primeapes afgewisselt met de Hitmon karakters.
Minder is dat ik net een gym omhoog aan het trainen ben en wederom connectie verlies met de server. Na 5 minuten proberen in te loggen maar naar huis gegaan.
Zojuist ergens effe moeten wachten en een gym omhoog getraind van level 3 met 6000 prestige naar level 8 met 32500 prestige. 5 lege plekjes dus naar level 9 zodra er 4 bij gezet worden en daarmee nog een extra 6e plekje.
Nu maar hopen dat er goed spul geplaatst wordt!
Bekend verschijnsel?

Ik heb het nogal eens als het spel wat langer aan staat. Wieletje blijft in zo'n geval continu doordraaien.

Ik heb het nogal eens als het spel wat langer aan staat. Wieletje blijft in zo'n geval continu doordraaien.
Ik had het vanavond ook rond die tijd. Net voordat ik bij de supermarkt was. Ook na een tijdje maar eerst boodschappen gaan doen. Toen ik weer buiten stond deed het het weer.GroeneThee schreef op maandag 23 januari 2017 @ 20:37:
Minder is dat ik net een gym omhoog aan het trainen ben en wederom connectie verlies met de server. Na 5 minuten proberen in te loggen maar naar huis gegaan.
Gisteren dus een sessie gedaan met 2 devices, 155k XP erbij. Lekker!aljooge schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 12:44:
[...]
Gewoon doen, dat van die 2 devices is nepnieuws.
Volgende keer toch wat meer Pidgeys etc opsparen, volgens mij had ik er nog meer uit kunnen halen.
PV: Growatt MOD5000TL3-XH + 5720wp, WPB: Atlantic Explorer v4 270LC, L/L: MHI SCM 125ZM-S + SRK 50ZS-W + 2x SRK 25ZS-W + SRK 20ZS-W Modbus kWh meter nodig?
Ik kreeg net weer een update op android maar kan er niks over vinden.
De go plus werkt in ieder geval nog steeds niet
De go plus werkt in ieder geval nog steeds niet
Of je krijgt m ergens in de nacht weer terug..schaapiej schreef op maandag 23 januari 2017 @ 21:43:
Zojuist ergens effe moeten wachten en een gym omhoog getraind van level 3 met 6000 prestige naar level 8 met 32500 prestige. 5 lege plekjes dus naar level 9 zodra er 4 bij gezet worden en daarmee nog een extra 6e plekje.
Voortaan maar gewoon weer één extra plekje erbij trainen en kijken of er überhaupt nog iemand van mij team buiten komt!
Edit: kwam er net met de bus langs en wat zie ik.. 3 gele op de gym waarvan ik weet dat het één persoon is die met 3 telefoons rond rijdt. Ja dan heb je een gym wel snel neer ja
[ Voor 13% gewijzigd door schaapiej op 24-01-2017 07:15 ]
Niantec zegt ook dat ze een stabiele app gebouwd hebben...freggell schreef op maandag 23 januari 2017 @ 15:50:
[...]
Wat moet ik met Google maps op mijn mobiel? Ik gebruik dat spul niet.
Maar ik vind het erg onwaarschijnlijk dat je het datagebruik van PoGo ermee verlaagd.
Zodra bewijs geleverd kan worden wil ik het best geloven. Maar tot dan is het gewoon een gerucht en niet waar. Zeker aangezien Niantec heeft gezegd dat het niet waar is.
Maar hoe verklaar je dan dat Google Maps ineens 200 mb per maand verbruikt zonder dat ik heel die app geopend heb? Dit begon pas sinds ik PoGo speel. Nu ik soms wat minder actief ben verbruikt ook Maps weer wat minder data. Ik zie daar gewoon continu een link in: meer PoGo = meer dataverbruik Maps. Dat is al een half jaar zo, al nam het flink af nu ik heel de map offline beschikbaar heb.
Sinds de "actieperiode" (laat ik het zo maar even noemen) over is, vind ik het spel de laatste paar weken eigenlijk helemaal niet interessant meer.
Ik weet niet hoe het bij jullie zit, maar bij mij in de buurt spawnen er totaal geen leuke Pokémon meer. Het is weer Rattata/Pidgey/Weedle/etc. all over the place. Ook uit de eieren komen totaal geen leuke dingen meer.
Ben afgelopen weekend in Maastricht geweest, maar zelfs daar viel de diversiteit tegen.
Ik hoop dat ze snel weer iets leuks bedenken om het interessant te maken. Kom maar door met die gen2 Pokémon.
Ik weet niet hoe het bij jullie zit, maar bij mij in de buurt spawnen er totaal geen leuke Pokémon meer. Het is weer Rattata/Pidgey/Weedle/etc. all over the place. Ook uit de eieren komen totaal geen leuke dingen meer.
Ben afgelopen weekend in Maastricht geweest, maar zelfs daar viel de diversiteit tegen.
Ik hoop dat ze snel weer iets leuks bedenken om het interessant te maken. Kom maar door met die gen2 Pokémon.
Ik heb afgelopen maand 300 md aan Pokemon Go data en 1.5 mb aan Google maps verbruikt. Ik zie hier niet dat ik veel data aan Google maps kwijt ben.Autofan1985 schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 07:55:
[...]
Niantec zegt ook dat ze een stabiele app gebouwd hebben...
Maar hoe verklaar je dan dat Google Maps ineens 200 mb per maand verbruikt zonder dat ik heel die app geopend heb? Dit begon pas sinds ik PoGo speel. Nu ik soms wat minder actief ben verbruikt ook Maps weer wat minder data. Ik zie daar gewoon continu een link in: meer PoGo = meer dataverbruik Maps. Dat is al een half jaar zo, al nam het flink af nu ik heel de map offline beschikbaar heb.
Hier helaas hetzelfde beeld.Gitarist schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 07:58:
Gister in Sonsbeek nog wel wat leukere spawns, maar als de CP dan niet boven mijn trainer level uit komt is het nog om te janken. CP30 Magmar en CP32 Scyter .....
Ben ook even gestopt met incubators kopen. Spaar de muntjes wel op tot een nieuw event of als ze Gen2 uit eieren laten komen. Of gewoon eens heel de ei mogelijkheden omgooien?
Stop zelf mijn muntjes in het vergroten van de tas en MAX aantal pokemon die je kan houden. Als die vol zijn koop ik pas weer incubators. Het is toch prut wat er uit de eieren komt en houd het nu leuk met gymplay. Gisteravond 2 gyms achtergelaten met een 2800 en 3000 Snorlax er alleen nog in. Kan deze toch nooit houden, kom er te weinig. Maar aan deze 2 zal team rood minder plezier aan beleven.
Ik zie jouw link ook. Alleen moet je deze niet linken aan de app zelf, maar aan jouw gedrag en datgene dat google graag wil weten. Dus als jij minder gaat spelen (minder buiten loopt) zal google ook minder registreren. en daardoor minder data gebruiken. Dus het is inderdaad aan elkaar gerelateerd alleen niet op de manier dat jij denkt dat het is.Autofan1985 schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 07:55:
[...]
Niantec zegt ook dat ze een stabiele app gebouwd hebben...
Ik denk dat jij je Google Maps instellingen (mbt tracking) beter hebt ingesteld.StugIII schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 08:00:
[...]
Ik heb afgelopen maand 300 md aan Pokemon Go data en 1.5 mb aan Google maps verbruikt. Ik zie hier niet dat ik veel data aan Google maps kwijt ben.
[ Voor 16% gewijzigd door freggell op 24-01-2017 08:49 ]
En dat de retry-knop geen effect heeft? Jup, gebeurt hier helaas ook nog wel eens. Vereist restart van game om verbinding terug te krijgen.hneel schreef op maandag 23 januari 2017 @ 21:53:
Bekend verschijnsel?
[afbeelding]
Oscar Wilde
Ik lees dat veel mensen met meerdere devices een lucky egg aanzetten. Maar werkt dat ook als je inlogt bij PoGo met je Google Account?
Ja dat werktZenomyscus schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 09:58:
Ik lees dat veel mensen met meerdere devices een lucky egg aanzetten. Maar werkt dat ook als je inlogt bij PoGo met je Google Account?
Verwijderd
Waar ik woon spawnt ook normaal niks maaar ik zie wel constant op mijn radar en heb zo 2 maand geleden hier ool een snorlax kunnen vangen en gistere spawnde lapras al heb ik die niet gemistGitarist schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 07:58:
Sinds de "actieperiode" (laat ik het zo maar even noemen) over is, vind ik het spel de laatste paar weken eigenlijk helemaal niet interessant meer.
Gewoon geduld hebben en dan zie je alles wel eens passeren zelfs op de slechtste plaatsen.
Ik maak het interessant door bv veel met gyms bezig te zijn. Ook zoek ik nog naar verschillende goede defenders en betere verties van aanvallers
(95+ iv voor elke aanvaller die ik gebruik).
Venesaur met vine whip solar beam en alakazam met psycho cut /psychiv heb ik niet.
(nu ben ik bijna lvl 37)
Ikzelf ben maar zeer weinig actief met gyms en hou het voornamelijk bij Pokémon vangen tijdens het hardlopen en/of het shoppen samen met m'n vriendin.Verwijderd schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 10:49:
[...]
Waar ik woon spawnt ook normaal niks maaar ik zie wel constant op mijn radar en heb zo 2 maand geleden hier ool een snorlax kunnen vangen en gistere spawnde lapras al heb ik die niet gemist![]()
Gewoon geduld hebben en dan zie je alles wel eens passeren zelfs op de slechtste plaatsen.
Ik maak het interessant door bv veel met gyms bezig te zijn. Ook zoek ik nog naar verschillende goede defenders en betere verties van aanvallers
(95+ iv voor elke aanvaller die ik gebruik).
Venesaur met vine whip solar beam en alakazam met psycho cut /psychiv heb ik niet.
(nu ben ik bijna lvl 37)
Dat was in de zomer van vorig jaar nog niet zo erg (want alles was nieuw) en ook met de acties halloween en Kerst was het erg leuk. Maar nu is de lol eraf.
Mijzelf actiever bezighouden met gyms en stats zie ik niet zo zitten. Het is voor mij echt een spelletje en ik ben wat Pokémon Go betreft gewoon niet zo geïnteresseerd in het bedenken van strategieën enzo. Ik kan me uiteraard wel indenken in dat sommige mensen hier dat wel actief doen en fantastisch vinden.
Ik vind het gewoon leuk om zo veel mogelijk verschillende Pokémon te vangen en ze te kunnen evolueren.
Van gen1 heb ik bijna alle Pokémon, m.u.v. bijv. Snorlax (nog nooit gezien, behalve in een gym) en nog een aantal eindevoluties.
In de Kerstperiode veel starters zoals Pikachu (met
Ook uit de eieren komt niks leuks meer, lijkt het. Als je 2/5 of zelfs 10km gelopen hebt, dan wil je "beloond" worden met een leuke/bijzondere Pokémon. Maar helaas is het 90% van de gevallen een teleurstelleing.
Maar goed, ik ben nog niet dusdanig zuur dat ik er mee stop. Ik blijf nog wel even doorgaan en hoop dat er op vrij korte termijn nieuwe Pokémon bijkomen
Hier hetzelfde probleem, door de kou en het gebrek aan interessante pokies op de radar blijf ik ook maar binnen. Hoef alleen nog hitmonlee en das wachten op 10 km eieren, gyms hier zijn niet echt interessant meer omdat er veeeeeeeel meer blauwe spelers actief zijn dan rood en geel en als je een gym overneemt die toch na 15 min weer neer is.Gitarist schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 11:20:
[...]
Ikzelf ben maar zeer weinig actief met gyms en hou het voornamelijk bij Pokémon vangen tijdens het hardlopen en/of het shoppen samen met m'n vriendin.
Dat was in de zomer van vorig jaar nog niet zo erg (want alles was nieuw) en ook met de acties halloween en Kerst was het erg leuk. Maar nu is de lol eraf.
Mijzelf actiever bezighouden met gyms en stats zie ik niet zo zitten. Het is voor mij echt een spelletje en ik ben wat Pokémon Go betreft gewoon niet zo geïnteresseerd in het bedenken van strategieën enzo. Ik kan me uiteraard wel indenken in dat sommige mensen hier dat wel actief doen en fantastisch vinden.
Ik vind het gewoon leuk om zo veel mogelijk verschillende Pokémon te vangen en ze te kunnen evolueren.
Van gen1 heb ik bijna alle Pokémon, m.u.v. bijv. Snorlax (nog nooit gezien, behalve in een gym) en nog een aantal eindevoluties.
In de Kerstperiode veel starters zoals Pikachu (met) en Bulbasaurs gezien. Dat was heel leuk, maar vervolgens zie je dat soort Pokémon nooit meer (in mijn geval dan). Dat is erg jammer.
Ook uit de eieren komt niks leuks meer, lijkt het. Als je 2/5 of zelfs 10km gelopen hebt, dan wil je "beloond" worden met een leuke/bijzondere Pokémon. Maar helaas is het 90% van de gevallen een teleurstelleing.
Maar goed, ik ben nog niet dusdanig zuur dat ik er mee stop. Ik blijf nog wel even doorgaan en hoop dat er op vrij korte termijn nieuwe Pokémon bijkomen
Hoop op een leuke februari event, maar voel de vermoeidheid toch steeds meer toeslaan.
Mijn ervaring is toch wel dat de "interessante" pokemon over het algemeen op een non stop spawn tevoorschijn komen.Moddie schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 11:33:
[...]
Hier hetzelfde probleem, door de kou en het gebrek aan interessante pokies op de radar blijf ik ook maar binnen. Hoef alleen nog hitmonlee en das wachten op 10 km eieren, gyms hier zijn niet echt interessant meer omdat er veeeeeeeel meer blauwe spelers actief zijn dan rood en geel en als je een gym overneemt die toch na 15 min weer neer is.
Hoop op een leuke februari event, maar voel de vermoeidheid toch steeds meer toeslaan.
Die zullen dus nooi op je radar verschijnen als je in range van >2 stops bent. (of je moet alle pokemon kunnen wegvangen).
Dus rond lopen / fietsen is naar mijn mening toch wel nuttig.
Het hele spel zie ik al niet veel anders dan Pidgey en Ratatta. Van deze twee ben ik vorige week dan ook over de 1000 catches gegaan, haha 
Bijzondere Pokémon komen sowieso heel weinig voor. Ik vind een Oddish of Geodude al interessant
Die kom ik toch regelmatig tegen bij een veelbezochte plek zoals een treinstation of winkelstraat. Daarbij heb je natuurlijk TheSilphRoad voor Pokélocaties en spawnpoints, maar ook hier gaat het niet verder dan een Psyduck over het algemeen.
Het grootste gedeelte van mijn dex is gevuld met bijzondere spawns (Hitmoncham en Lickytung heb ik bijvoorbeeld in het wild gevonden) en eieren. Heel veel eieren.
En dat er niks bijzonders op straat te vinden is... ik heb na een half jaar zeiken over dat ik nog steeds geen Snorlax of Lapras heb ondanks honderden eieren uitgelopen te hebben, in 2 dagen tijd opeens een Lapras in m'n nearby gespot én een Snorlax uit een 10km ei ontvangen. Het kan blijkbaar toch
maar makkelijk is het zeker niet. Doorzettingsvermogen is waar het om lijkt te draaien...
Bijzondere Pokémon komen sowieso heel weinig voor. Ik vind een Oddish of Geodude al interessant
Het grootste gedeelte van mijn dex is gevuld met bijzondere spawns (Hitmoncham en Lickytung heb ik bijvoorbeeld in het wild gevonden) en eieren. Heel veel eieren.
En dat er niks bijzonders op straat te vinden is... ik heb na een half jaar zeiken over dat ik nog steeds geen Snorlax of Lapras heb ondanks honderden eieren uitgelopen te hebben, in 2 dagen tijd opeens een Lapras in m'n nearby gespot én een Snorlax uit een 10km ei ontvangen. Het kan blijkbaar toch
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Het is niet de bedoeling dat hacks, cheats, GPS-spoofs of dataminers besproken worden op dit forum. Ook is het bespreken van 3rd party apps en sites niet toegestaan die gegevens gebruiken/zichtbaar maken die normaal gesproken niet zichtbaar zijn. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers. Discussie over het gebruik van IV calculators is wel toegestaan.
Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.
Online IV calculator
Evolve calculator
Pokémon movesets
Server status
Het is niet de bedoeling dat hacks, cheats, GPS-spoofs of dataminers besproken worden op dit forum. Ook is het bespreken van 3rd party apps en sites niet toegestaan die gegevens gebruiken/zichtbaar maken die normaal gesproken niet zichtbaar zijn. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers. Discussie over het gebruik van IV calculators is wel toegestaan.
Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.
Online IV calculator
Evolve calculator
Pokémon movesets
Server status