Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[iOS/Android] Pokémon GO - Deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 54 ... 100 Laatste
Acties:
  • 396.901 views

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22-11 15:31

Haan

dotnetter

Zenomyscus schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 10:03:
Leuk om die verschillende waardes te zien bij Snorlax. Mijn Snorlax is 550.19 kg en 2.46 m lang. Gaat iemand over die lengte heen?

Zijn BMI is dus 90.92. Vergeleken de rest is mijn Snorrie een lange slungel.
Hier eentje met een gewicht van 688.6, bij een lengte van 2.56m. Echt een kolossaal beest dus :*) BMI van ' slechts' 105.1

Kater? Eerst water, de rest komt later

• Pathogen
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21-11 12:11

Pathogen

Shoop Da Whoop

Shadow_J schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 10:56:
[...]

Het is ook zo dat je vanaf level 30 voor iedereen de zelfde CP zal zien voor alle pokemon die je tegen komt ;)
De movesets zijn idd compleet random. Wij gaan vaak met enkele vrienden op pad en als we een heel mooie IV pokemon van iets vangen doen we met zen alle samen een evolve. Daar is het voor iedereen steeds hopen op de beste moveset, maar het kan voor iedereen anders zijn.
Dat wist ik dus niet, maar sinds mijn vrouw sneller levelt dan ik zijn we daar ook weer achter :D

• Medjai
  • Laatst online: 22-11 19:13
Ik heb waarschijnlijk de dunste Snorlax:
209.39kg, 2.05m BMI 49.8

En ook een wat normalere gelukkig
268.48kg, 1.54m BMI 113.2

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Wij zijn lvl 30,5 mijn vrouw is lvl 24.
2weken geleden viel het op dat we bij elke Pokémon die we tegen kwamen dezelfde CP zagen.

Maar afgelopen weekend was de CP toch weer verschillend? Beiden geen level omhoog gegaan.

Dat weet ik dankzij mijn nemisis...
Vrouw zag ineens een schaduw. Bleek een lickitung te zijn. In het wild dus en vlak bij huis! The licking bastard. Was voorheen de laatste Pokemon die ik nog moest hebben. Duurde heel veel eieren.

Wij hadden dus nog een appeltje te schillen.
Dat dacht hij ook. Want kostte wel 12 ultraballen en besjes. CP982.

Moest 'm ook voor mijn vrouw vangen. 1 ultrabal en CP112.

Waarom is de CP de ene week gelijk en de andere week weer verschillend?

• readytoflow
  • Niet online
Haan schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 11:34:
[...]

Hier eentje met een gewicht van 688.6, bij een lengte van 2.56m. Echt een kolossaal beest dus :*) BMI van ' slechts' 105.1
712,76kg 2,86 hier })
daarom houdt ie het natuurlijk vaak langer vol in een gym...

• Shadow_J
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 21-11 15:57
readytoflow schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 12:11:
Wij zijn lvl 30,5 mijn vrouw is lvl 24.
2weken geleden viel het op dat we bij elke Pokémon die we tegen kwamen dezelfde CP zagen.

Maar afgelopen weekend was de CP toch weer verschillend? Beiden geen level omhoog gegaan.

Dat weet ik dankzij mijn nemisis...
Vrouw zag ineens een schaduw. Bleek een lickitung te zijn. In het wild dus en vlak bij huis! The licking bastard. Was voorheen de laatste Pokemon die ik nog moest hebben. Duurde heel veel eieren.

Wij hadden dus nog een appeltje te schillen.
Dat dacht hij ook. Want kostte wel 12 ultraballen en besjes. CP982.

Moest 'm ook voor mijn vrouw vangen. 1 ultrabal en CP112.

Waarom is de CP de ene week gelijk en de andere week weer verschillend?
Bij de meeste spawns ga je altijd een verschillend CP zien bij de pokemon onder L30. Maar soms kan het zijn dat voor een pokemon de CP bij iedereen gelijk is, dit komt echter niet zo vaak voor. Wat wel al eens vaker voorkomt is dat 2 verschillende levels ook de zelfde CP zien, maar een 3de zal dan een andere CP zien. Op dat vlak ben ik wel blij dat ik en veel van mijn vrienden ondertussen level 30 zijn, als er dan iets interessants in de buurt is kunnen we de CP doorgeven en zien of het echt de moeite is om er achter te lopen :)

• readytoflow
  • Niet online
Shadow_J schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 12:29:
[...]

Bij de meeste spawns ga je altijd een verschillend CP zien bij de pokemon onder L30. Maar soms kan het zijn dat voor een pokemon de CP bij iedereen gelijk is, dit komt echter niet zo vaak voor. Wat wel al eens vaker voorkomt is dat 2 verschillende levels ook de zelfde CP zien, maar een 3de zal dan een andere CP zien. Op dat vlak ben ik wel blij dat ik en veel van mijn vrienden ondertussen level 30 zijn, als er dan iets interessants in de buurt is kunnen we de CP doorgeven en zien of het echt de moeite is om er achter te lopen :)
Maar het was echt twee dagen lang dezelfde cp bij alle Pokemon die we tegelijk vingen. Stuk of 15 denk.

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Shadow_J schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 12:29:
[...]

Als je allebei hetzelfde level hebt zijn de CP's wel gelijk. (Ook onder de 30 ;))

Last.fm | Code Talks

• readytoflow
  • Niet online
Maar zij is hoog lvl 24 en ik 30,5

• Lanithro
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-11 13:37
Kan iemand mij die link van die Live map sturen waarin je kan zien wie er allemaal in de Gym staat?

Yavu Steam Profile Lanithro

• obelix998
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 16-01 09:49
Lanithro schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 13:51:
Kan iemand mij die link van die Live map sturen waarin je kan zien wie er allemaal in de Gym staat?
PM verstuurd.

• joosd
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-11 22:49
schaapiej schreef op zaterdag 14 januari 2017 @ 07:12:
[...]

Volgens mij is het in ieder geval tegen de EULA, toch?

Persoonlijk vind ik dit de minste storende optie. Twee accounts beide in hetzelfde team zorgt alleen dat dingen wat sneller gaan, maar of het eerlijk is tegen de normale spelers met één account? Nee.

Hier in het dorp heeft team geel altijd drie dezelfde personen op gyms staan. Nieuwjaarsdag kwam ik een ander tegen van geel waar ik even mee heb staan praten en hij kende hun. Wat blijkt; het is een moeder met twee zoons. Maar.. blijkbaar gaat 1 van die zoons snachts nog wel eens (naar mijn gevoel elke dag :p) sporten en neemt dan van hun 3 de telefoons mee om gyms leeg te schoppen en vol te zetten. Ja ze spelen allemaal afzonderlijk, maar heel zwart/wit gezien valt dit weer onder account sharing?
Ik pak regelmatig voor dochterlief van 2 jaar pokeballen uit de stops. (haar account)
En vang er dagelijks 1 voor de catch of the day.
Soms zet ik haar erbij in de gym. om zo nog wat ballen te verdienen (of incubators)
De kleine meid vangt met 35 ballen ongeveer 7 pokemon met de allergrootste plezier.
Ze kan van een aantal zelfs de naam vertellen O+

En soms help ik 1 van mijn jongens door ze ook toe te voegen aan een verslagen gym.
Even uit en inloggen op google account en het is zo gebeurd.
tja is dat fair...
Voor hun wel leuker om het spel zo interessant te houden.
--------------------------------------------------------------------

Verder mijn Snorlax loopt met een bmi van 101 rond.
en ik ben bij een mooi moment aangekomen.
nog 6 XP te gaan om in level 30 te komen. dus 349994/350000 XP
laatste tijd gaat coins collecten steeds beter, 3 tot 6 gyms per dag in plaats van een enkele per week.
Maakt het spel wel leuker. ipv 2 weken sparen voor 1 lucky egg. kan ik nu space en incubators kopen.

nu een mooi moment kiezen om ongeveer 200 pokemon te evolven wat de Eggs komen er met de volgende vangst aan.

• JamesB009
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18-11 23:22

JamesB009

Sjimmeh!!

Tsjah, dat heet nou toeval, random dingen en zo.

Feit is:
Bij hetzelfde level is CP hetzelfde.
Bij ander level KAN het CP hetzelfde zijn.

Meer niet, minder niet.

1337 | RLVANT | Canon EOS 5D Mark II + 500D | 70-200 F4 L IS | 100mm L F2.8 IS macro | 17-40 F4 L | 50mm F1.8

• Shadow_J
JamesB009 schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 15:11:
[...]

Tsjah, dat heet nou toeval, random dingen en zo.

Feit is:
Bij hetzelfde level is CP hetzelfde.
Bij ander level KAN het CP hetzelfde zijn.

Meer niet, minder niet.
Idd - heb ik vroeger ook vaak gezien. In onze groep waren er soms 3 of 4 verschillen in level. Op een bepaalde moment kregen we allemaal de zelfde CP, op andere momenten alles anders, op andere 2 de zelfde CP en anderen anders, ... dat is de random in de spawns :)

Het is soms wel balen als je ziet dat een level 29 een Lapras van 2400 vangt en jij als level 33 maar een 1100 krijgt, maar het kan even goed omgekeerd zijn. Vanaf level 30 ben ik alvast blij dat je alles op zijn max CP in het wild kan vangen :P

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Nu online
joosd schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 14:23:
[...]

Ik pak regelmatig voor dochterlief van 2 jaar pokeballen uit de stops. (haar account)
Soms zet ik haar erbij in de gym. om zo nog wat ballen te verdienen (of incubators)
De kleine meid vangt met 35 ballen ongeveer 7 pokemon met de allergrootste plezier.

En soms help ik 1 van mijn jongens door ze ook toe te voegen aan een verslagen gym.
tja is dat fair...
Schaapiej reageerde op mijn post. In mijn geval ging het om 1 persoon die met 2 accounts in werkelijk _iedere_ gym in de omgeving zit, en met die twee account z'n gym direct naar 20.000xp traint :P Beide accounts waren lv30+.

Wat jij doet mag volgens de regels van Niantic niet, maar vind ik persoonlijk een heel ander verhaal.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• Autofan1985
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 22-10 14:37
Die stenen zijn wel interessant, maar die toegevoegde moves roepen bij mij ook de nodige vragen op. Bijvoorbeeld Gyro Ball is toch pas in Gen IV geïntroduceerd? Betekent dit dat ze de originele lijn niet aanhouden of willen ze de introductie van nieuwe generaties versnellen?

• Orsetto
  • Laatst online: 20-11 13:36
Het begint normaal te worden. Ik heb nu al 3x een Snorlax bij een treinstation gevangen in de laatste paar weken.

Mijn dikste is 688.99 kilo en 2,56 trouwens

• RickS29
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 07:01
Orsetto schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 17:46:
Het begint normaal te worden. Ik heb nu al 3x een Snorlax bij een treinstation gevangen in de laatste paar weken.

Mijn dikste is 688.99 kilo en 2,56 trouwens
Welk treinstation, en altijd op vaste tijden ?

Xbox Live Gamertag: RickS29 | FC 2552-4842-4168

Verwijderd

joosd schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 14:23:
[...]

tja is dat fair...
--------------------------------------------------------------------

Verder mijn Snorlax loopt met een bmi van 101 rond.
en ik ben bij een mooi moment aangekomen.
nog 6 XP te gaan om in level 30 te komen. dus 349994/350000 XP
laatste tijd gaat coins collecten steeds beter, 3 tot 6 gyms per dag in plaats van een enkele per week.
Maakt het spel wel leuker. ipv 2 weken sparen voor 1 lucky egg. kan ik nu space en incubators kopen.

nu een mooi moment kiezen om ongeveer 200 pokemon te evolven wat de Eggs komen er met de volgende vangst aan.
Het hangt er vanaf hoe vaak je op uw kinderen hun account speelt. Hoe ik het begrijp is het in uw geval niet echt actief. Van af en toe eens een pokemon te vangen gaat niemand last hebben.

Wat ik vaak zie is dat sommige voortdurend met 2 telefoons lopen en alles vangen wat ze tegen komen en dan alle stops draaien.
De officiele eigenaar van dat account speelt er dan mischien zelf maar 10% van de tijd op.

In dat geval maken ze hunzelf maar iets wijs als ze denken dat ze een ander helpen maar dan spelen ze gewoon op 2 accounts. Met 2 accounts tegelijk kan je zo een gym wel enorm snel stabiel krijgen zeker als je nog wat meer doet en zelf bij traint tot je net onder een derde lvl komt.

• readytoflow
  • Niet online
Bij nieuwe pokémon moet je er wel snel bij
Zijn denk?

Mijn vrouw speelt meestal alleen als we naar ons vakantiehuisje gaan mee. Toen Ditto kwam zijn we daar even niet geweest.

Ze heeft er nu nog geen. Ik heb ook al weken geen Ditto meer gevangen eigenlijk. Hoe is dat bij jullie?

• Orsetto
  • Laatst online: 20-11 13:36
RickS29 schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 19:29:
[...]

Welk treinstation, en altijd op vaste tijden ?
Hilversum (2x) en Leiden. Niet op vaste tijden.

• dvd-linden
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 18-11 14:11
readytoflow schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 20:55:
Bij nieuwe pokémon moet je er wel snel bij
Zijn denk?

Mijn vrouw speelt meestal alleen als we naar ons vakantiehuisje gaan mee. Toen Ditto kwam zijn we daar even niet geweest.

Ze heeft er nu nog geen. Ik heb ook al weken geen Ditto meer gevangen eigenlijk. Hoe is dat bij jullie?
Vandaag nog 1 gevangen en ergens in de afgelopen dagen ook nog 1. Ik irriteer me er alleen aan als ik zie dat ze in een Ditto veranderen, aangezien ik er daar al genoeg van heb en juist hetgeen ik nodig heb dan niet gevangen krijg, omdat het verandert in een Ditto.

PSN ID: dvd-linden | Youtube: dvd-linden

Verwijderd

Het lijkt waar. Voorheen kon ik nog eieren en me buddy lopen door de telefoon op bepaalde plaatsen in me huis te zetten, maar nu lijkt dit niet meer te werken. Ik loop wel geen en weer volgens de app, zoals het altijd was, maar het wordt niet meer meegerekend.

Edit: hoewel, het lijkt soms wel te werken, mits de app denkt iets verder te lopen, maar dit komt minder vaak voor.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2017 21:40 ]

• SuperVeloce
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 21-11 22:32
Zojuist geüpdate naar 0.53.1
GPS zou verbeterd zijn, iemand al gemerkt?

https://thesilphroad.com/...moves-and-evolution-items

[ Voor 37% gewijzigd door SuperVeloce op 18-01-2017 22:15 ]

Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw

• aljooge
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 22:32
Sowieso kan ik niet veel pokemon go spelen nu. Zit met het probleem dat het glad is en het daarom wat minder fijn vind. Nog een tweede: de smartphone functioneert slecht bij kou en kan hem vaak niet eens opstarten. Is 1 van de weinige euvels van de iphone en dat wist ik voor ik hem kocht. Kan er momenteel niet heel lang mee buiten zijn en wil er ook geen risico mee lopen dat ik val en het scherm kapot gaat.

• Gaarheid
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 27-09 10:40
Drift was al een paar dagen weg bij mij voor de update zal nu wel helemaal weg zijn.

• aljooge
Door deze update sta ik met sommige devices 50 meter op de verkeerde plek en blijft deze daar staan. :-(

• Zenomyscus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 23:48
Afijn, sta je in de kou te wachten op een vertraagde trein en denk je: laat ik de gym waar ik bovenop sta eens bekijken. Geforceerde update van 49mb.. Nou vooruit dan maar. Updaten en starten! Vergeet het maar, ik kom niet meer voorbij het laadscherm. Het balkje loopt wel vol, maar dan niks. 3x opnieuw geprobeerd en de cache geleegd, geen vooruitgang. Naja dan maar niet.

• Tinusvolkel
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 00:19
Volgens mij heeft er iemand tijd over gehad :)
Iig mooi een plekje voor mij.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/jlVsQPF.png

Gelukkig bestaan er sociale mensen.

Strava | 8600 Wp zzo | 1600 Wp nnw

• Autofan1985
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 22-10 14:37
Zenomyscus schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 07:24:
Afijn, sta je in de kou te wachten op een vertraagde trein en denk je: laat ik de gym waar ik bovenop sta eens bekijken. Geforceerde update van 49mb.. Nou vooruit dan maar. Updaten en starten! Vergeet het maar, ik kom niet meer voorbij het laadscherm. Het balkje loopt wel vol, maar dan niks. 3x opnieuw geprobeerd en de cache geleegd, geen vooruitgang. Naja dan maar niet.
Viel mij ook al op idd: balkje loopt sneller vol, maar blijft dan erg lang op het opstartscherm hangen met volle balk. Overigens tot nu toe wel iedere keer kunnen opstarten met locatie aan. Was bij de vorige versie wel anders!

• GroeneThee
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 21-11 20:40
Grrr uit de laatste 7(!!!) 10KM eieren een baby :(

Wel weer hard moeten werken gisteravond om tijdens mijn hardlooprondje "mijn gyms" mijn kleur te houden. maar vanochtend geen enkele pokie terug gekregen. Denk dat de kou vele tegen houdt om nar buiten te gaan.

Wie ik gisteravond wel terug kreeg was mijn eerste pokie in een stabiele gym, dragonite 92%IV met een CP van 2700. Hij zakte langzaam maar gestaag in de loop van tijd naar beneden. Wel gelukkig inmiddels voldoende snoepjes om 'm te levelen naar CP3088 en ware het niet dat mijn dust op was, had ik 'm nog wellicht 1 a 2 tikjes kunnen geven. wel langs die gym gerend en moest wel 8000 puntjes omhoog trainen maar hij staat nu weer op plekje 4.

• A-Jay
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-10 17:15
Zenomyscus schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 07:24:
Dit (dacht) ik ook, maar na 1/2 minuten kom ik er dan toch in.

Het laden totdat het balkje vol is duurt 15 a 20 seconden en daarna nog bijna een minuut voor ik iets krijg.

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

SuperVeloce schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 22:13:
Zojuist geüpdate naar 0.53.1
GPS zou verbeterd zijn, iemand al gemerkt?
De helft minder jitter vannacht :/

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• GroeneThee
Heb overigens wel het idee dat het wat sneller allemaal is, maar kan ook wishful thinking zijn :D

• Richh
  • Nu online
GroeneThee schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 09:39:
Heb overigens wel het idee dat het wat sneller allemaal is, maar kan ook wishful thinking zijn :D
Ik heb juist het idee dat het laadscherm (met het vuurwerk, waarin hij aan het inloggen is) langer in beeld is dan voorheen.

• Shadow_J
Gisteren weer even wat verdere gyms gaan doen. Ik had een leuk dorp gevonden waar 4 gyms geel waren en waar nog 2 tot 4 plaatsen waren. De eerste ging super een Ryhdon onderaan wat echt super is om snel tegen te trainen. Op nog geen 15min hadden we met ons 2 20k XP bij getraind en deze op level 10 gezet.
Wij op naar de volgende ook level 8 > Een Chansey van iets meer dan 1000CP onderaan. Hier valt onmogelijk tegen te trainen. We hebben verschillende opstellingen geprobeerd, maar dit was niet binnen de tijd te doen. Enkel met hogere pokemon konden we "makkelijk" Chansey neer krijgen, maar dan krijg je slechts 100xp per training. Om zo 20k te doen was onbegonnen werk.
Daarna op naar de 3de gym die level 7 was. Hier had een andere slimme teamgenoot een 1300 CP Chansey als onderste gezet. We zijn dus direct doorgereden naar de laatste gym dat level 6 was en een Hypno onderaan had. We hebben deze getraind met een Wiglytuff met hyperbeam dat heel vlotjes ging.

Spijtig genoeg is onze kleine uitstap dus geëindigd met 2 extra gyms die wat stabiel zouden moeten zijn ipv 4. Hopelijk zijn de mensen die de Chanseys er in gezet hebben eens wat gym training tips of zien ze dat deze niet hoger gaan. Aan de andere kant liet het mij wel het potentieel van Blissey zien als deze een hoge CP en nog meer HP heeft :)

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 21-11 20:57
Richh schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 09:41:
[...]

Ik heb juist het idee dat het laadscherm (met het vuurwerk, waarin hij aan het inloggen is) langer in beeld is dan voorheen.
Hier ook. Blijft langer hangen op 't vuurwerkscherm, daarna draait de game hetzelfde als voorheen.
Zal vast door de minor text fixes komen :p

<GoT>NightStalker

• Quincy5
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 21-11 12:42
Shadow_J schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 09:50:
Wij op naar de volgende ook level 8 > Een Chansey van iets meer dan 1000CP onderaan. Hier valt onmogelijk tegen te trainen. We hebben verschillende opstellingen geprobeerd, maar dit was niet binnen de tijd te doen. Enkel met hogere pokemon konden we "makkelijk" Chansey neer krijgen, maar dan krijg je slechts 100xp per training. Om zo 20k te doen was onbegonnen werk.
Daarna op naar de 3de gym die level 7 was. Hier had een andere slimme teamgenoot een 1300 CP Chansey als onderste gezet. We zijn dus direct doorgereden naar de laatste gym dat level 6 was en een Hypno onderaan had. We hebben deze getraind met een Wiglytuff met hyperbeam dat heel vlotjes ging.

Spijtig genoeg is onze kleine uitstap dus geëindigd met 2 extra gyms die wat stabiel zouden moeten zijn ipv 4. Hopelijk zijn de mensen die de Chanseys er in gezet hebben eens wat gym training tips of zien ze dat deze niet hoger gaan. Aan de andere kant liet het mij wel het potentieel van Blissey zien als deze een hoge CP en nog meer HP heeft :)
Is het in dat soort gevallen niet beter om inderdaad met hogere pokemon de Chansey neer te halen en dan door te trainen tegen 1 of meer hogere pokemon in de gym (die dan mogelijk hoger zijn dan jouw aanvallers)? Dan haal je iig meer punten per keer.
Ik snap dat Chansey een lastig geval is vanwege zijn hoge HP, maar dit is denk ik de beste tactiek tegen alle lage defenders. Correct me if I am wrong.

PV Output

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Je hoeft je echt niet door zo'n lage Chansey te laten wegjagen als er genoeg andere en hogere beesten in zo'n gym staan. Dan selecteer je je beesten qua CP op die hogere en je blaast die Chansey even weg met zo'n hogere trainer. Krijg je alleen voor die Chansey minder punten maar voor de hogere beesten wel >500 per beest.

Ik ervaar met de nieuwe versie nog geen opstartproblemen. Bij de reacties in de Play Store zag ik ook zeer tegengestelde ervaringen hiermee. Bij de een waren de problemen weg en bij de ander waren ze juist verschenen. Misschien iets met verschillende hardware of Androidversies?

Gisteravond laat na uitkomen van een ei de nieuwe versie op mijn huisfoon gezet om te kijken of een nacht nog productief is en een 5km ei was vanochtend 'gewoon' uitgebroed. Het volgende is al weer bijna op de helft. Kleine variaties zullen wellicht uitgefilterd worden maar dit toestel heeft zo'n grote drift dat die blijkbaar niet uitgefilterd wordt. ;)

• hejkompas
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19:42
Het lijkt er op dat niantic in de nieuwe versie eindelijk caching toepast op de afbeeldingen van stops. Dat gaat enorm veel data schelen!

[ Voor 14% gewijzigd door hejkompas op 19-01-2017 10:51 ]

• eborn
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13-11 14:10
Richh schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 09:41:
[...]

Klopt, veel langer. In mijn geval doet hij er zo'n 15 seconden over. Als het op een S7 al zo lang duurt, ben ik benieuwd hoe het op een minder model gaat.

• JamesB009
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18-11 23:22

JamesB009

Sjimmeh!!

Oeh, naar zeg. Nu moet je echt lopen voor je KM.. :P
Raven schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 09:17:
[...]

De helft minder jitter vannacht :/

1337 | RLVANT | Canon EOS 5D Mark II + 500D | 70-200 F4 L IS | 100mm L F2.8 IS macro | 17-40 F4 L | 50mm F1.8

• P.K.
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20:39
Tinusvolkel schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 07:26:
Volgens mij heeft er iemand tijd over gehad :)
Iig mooi een plekje voor mij.

[afbeelding]

Gelukkig bestaan er sociale mensen.
Heb dat soort vrije plekken ook wel eens zien ontstaan, terwijl er niemand in de buurt was, dat had in dat geval dus weinig met een sociaal mens te maken. Dat was een 'gewoon' een spoofer of een bot.
Kan me ook niet voorstellen dat je in deze kou voor iemand anders een gym omhoog gaat trainen boven lvl6. :P

• IdieEasy
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 22-11 11:33

IdieEasy

Death comes swiflty.. for me

P.K. schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 11:18:
[...]

Heb dat soort vrije plekken ook wel eens zien ontstaan, terwijl er niemand in de buurt was, dat had in dat geval dus weinig met een sociaal mens te maken. Dat was een 'gewoon' een spoofer of een bot.
Kan me ook niet voorstellen dat je in deze kou voor iemand anders een gym omhoog gaat trainen boven lvl6. :P
Laatst nog gedaan, zelf level 7 gepakt, en toen doorgetrained naar 8. Daardoor zal de gym sneller stabiel worden. Als je hem meteen doortrained naar 10 al helemaal (al komt er dan misschien te zwak spul in... maar goed).

Ik train of niet, of tot boven de 8.
En dan ben ik een level 25 scrub met 2400 als hoogste CP. Dus voor iemand van 30+ is het helemaal een eitje :+

[ Voor 7% gewijzigd door IdieEasy op 19-01-2017 11:26 ]

• Moddie
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 08-11-2024
Spawnen zeldzamere pokies (bijv lvl 10 eieren) in het wild vaker bij een stop of juist meer ertussen? Ik zie namelijk echt bijna nooit iets interessants op me radar, waar daar voorheen toch vaak wel iets leuks op verscheen.

• GroeneThee
Het is voornamelijk standaard spul hier, pidgeys rattata spearow etc en wat psyduck, en poliwag. Maar vang het maar want heb dat dust hard nodig

• CaptJackSparrow
  • Niet online
Uurtje geleden of zo spawnde er zomaar een Lapras voor mijn neus. :P Mijn tweede in het wild geloof ik. Die eerste had mooie hoge CP en IV maar deze heeft beide laag.

Heb nu zeven van die beesten. ;)

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Moddie schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 14:14:
Spawnen zeldzamere pokies (bijv lvl 10 eieren) in het wild vaker bij een stop of juist meer ertussen? Ik zie namelijk echt bijna nooit iets interessants op me radar, waar daar voorheen toch vaak wel iets leuks op verscheen.
Dat vind ik echt het nadeel van het huidige systeem, ik heb al best vaak gehad dat er niets zinvols bij de stops staat en dan blijkt dat er tussen 2 stops in gewoon een Abra of iets anders redelijk zeldzaams zit wat ik nog nodig heb zit. Gooi dat dan bij de nearby, maar nee liever een pidgey bij een stop die 3 kwartier fietsen is omdat ik niet de Maas over wil zwemmen. 8)7

Last.fm | Code Talks

• P.K.
Afvalzak schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 14:44:
[...]

Dat vind ik echt het nadeel van het huidige systeem, ik heb al best vaak gehad dat er niets zinvols bij de stops staat en dan blijkt dat er tussen 2 stops in gewoon een Abra of iets anders redelijk zeldzaams zit wat ik nog nodig heb zit. Gooi dat dan bij de nearby, maar nee liever een pidgey bij een stop die 3 kwartier fietsen is omdat ik niet de Maas over wil zwemmen. 8)7
Beter zorgen ze er voor dat je zelf kan aangeven welke pokemon je op die radar wil zien.
En dan gewoon de dichtsbijzijnde stop weergeven (ongeacht hoe ver dat er vanaf is)

Op z'n minst dat al die pidgey/ratata rotzooi er niet meer opkomt, daar wordt niemand beter van.

edit: minor text fixes
De update van deze week wordt nu al geforceerd...
Zou er dan toch wat aan zitten te komen? :Y)

[ Voor 7% gewijzigd door P.K. op 19-01-2017 15:01 ]

Verwijderd

Als dat gebeurt wordt het veel te makkelijk.

• Richh
  • Nu online
FINALLY!

Ik moet nog een paar dex entries om gen1 volledig te krijgen. Buiten de legendaries en de regionale beesten moest ik nog:
- Omastar (nog een stukje lopen)
- Kabutops (nog een stukje lopen)
- Lapras
- Snorlax
- Smoochum

Met andere woorden: mijn game is gedegradeerd tot gyms overnemen voor gratis incubators en heel veel lopen in de hoop een 10km ei te bemachtigen, met een van bovenstaande beesten.

Zonet keek ik eventjes op mijn telefoon op m'n werk... zie ik daar opeens een zwarte schim, Pokéstop ~100 meter hier vandaan (WTC Almere). Gelijk collega erbij geroepen om even een 'frisse neus' te halen :+

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/U4kB09V.jpg
Geen bijzondere CP en dergelijke, maar /care. Ik heb de dex entry weer te pakken *O*
For the record: had 'm nog nooit in het wild gezien. Wat een groot ding :P

[ Voor 4% gewijzigd door Richh op 19-01-2017 16:04 ]

• eborn
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13-11 14:10
Verwijderd schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 15:53:
Als dat gebeurt wordt het veel te makkelijk.
Makkelijk, maar wel leuker. Een pidgey kom je om de 50 meter tegen, daar heb ik echt geen radar voor nodig.

• Richh
  • Nu online
eborn schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 16:05:
[...]

Makkelijk, maar wel leuker. Een pidgey kom je om de 50 meter tegen, daar heb ik echt geen radar voor nodig.
Precies. Die radars zijn opzich wel prima zo, maar haal op z'n minst gewoon de Rattata's en Pidgey's er tussen weg. Daarvoor loopt niemand naar een stop toe.

• LekkerBipsje
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 07-05 12:31
Ik stem voor filters die je zelf kan instellen.
Bijvoorbeeld: je klikt op je nearby/sightings > je krijgt een lijst van Pokies > en (de)selecteert degene die je zelf wilt.

En als we dan toch met filters bezig zijn... Zou dat niet ook geweldig zijn bij het Gymmen?
Voorbeeld 2: Je klikt op een gym > Je klikt op het battle icoontje > Je krijgt een filter te zien waarbij je kan filteren op CP en/of Type.

Zou het spel toch alleen maar leuker/speelbaarder maken zonder dat je iemand schaadt?

Geniet nooit met mate

Verwijderd

Het "ongeacht hoe ver dat er vanaf is" is hier het probleem ;)
Want dan kan je op een rustige dag met een auto in 1 dag van geen pokemon naar een volle pokedex gaan.
Dan is het spel voor jou aan het spelen en ga je er nooit meer random op uit.

• Shadow_J
CaptJackSparrow schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 10:17:
Je hoeft je echt niet door zo'n lage Chansey te laten wegjagen als er genoeg andere en hogere beesten in zo'n gym staan. Dan selecteer je je beesten qua CP op die hogere en je blaast die Chansey even weg met zo'n hogere trainer. Krijg je alleen voor die Chansey minder punten maar voor de hogere beesten wel >500 per beest.
Dit is wel interessant en iets dat ik niet wist. Ik zal even de samenstelling van de Gym schetsen :

1000 - Chansey
2006 - Rhydon
2464 - Vaporeon
2512 - Alakazam
2606 - Rhydon
2621 - Vaporeon
2703 & 3283 - Dragonite

Stel ik gebruik een 2k beestje om de Chansey uit te schakelen.
Als ik dan voor de Rhydons / Vaporeons / ... iets gebruik dat -2k is brengt dit dan op en geeft dit terug meer XP ?
Of kan ik beter dan allemaal 2k pokemon gebruiken om verder te doen omdat door de eerste 2k pokemon het minder zijn van de anderen teniet gedaan wordt ?

Ik vermoed het 2de gedeelte, maar ben hier niet zeker van :)

• CaptJackSparrow
  • Niet online
Shadow_J schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 16:32:
Ik vermoed het 2de gedeelte, maar ben hier niet zeker van :)
Ja, je hoogste CP pokie in je selectie van zes is bepalend voor de prestigeberekening. Díe CP waarde wordt gebruikt bij die berekening zelfs als je hem niet gebruikt voor het trainen. Als je net onder die op een na laagste gaat zitten met de CP's van je knokploeg krijg je voor die zeven daarboven de hoge punten als je ze allemaal verslaat en alleen voor die laagste de lage punten. Niet schokkend dus en zeker de moeite van een paar robbertjes waard. ;)

• Shadow_J
CaptJackSparrow schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 16:43:
[...]

Ja, je hoogste CP pokie in je selectie van zes is bepalend voor de prestigeberekening. Díe CP waarde wordt gebruikt bij die berekening zelfs als je hem niet gebruikt voor het trainen. Als je net onder die op een na laagste gaat zitten met de CP's van je knokploeg krijg je voor die zeven daarboven de hoge punten als je ze allemaal verslaat en alleen voor die laagste de lage punten. Niet schokkend dus en zeker de moeite van een paar robbertjes waard. ;)
Ah heel mooie tip. Ik heb me steeds gebaseerd op training tegen de laagste om het zo snel vooruit te laten gaan. Ik kan me enkel voorstellen dat de verdere battles enkel nodig zijn als je in mijn geval tegen Chansey aan de slag gaat of wss ook ditto :) Vanavond en morgen ben ik niet meer vrij, maar dit weekend ga ik dit met heel grote waarschijnlijkheid even gaan toepassen :)

• Roeligan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-07 11:37

Roeligan

Feyenoord

Verwijderd schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 16:17:
Het "ongeacht hoe ver dat er vanaf is" is hier het probleem ;)
Want dan kan je op een rustige dag met een auto in 1 dag van geen pokemon naar een volle pokedex gaan.
Dan is het spel voor jou aan het spelen en ga je er nooit meer random op uit.
15 minuten despawn toch?

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

• GroeneThee
Hmmm wederom 2 gyms van level 7 neergehaald en opgebouwd naar level 6 en 7 van de verkeerde kleur })
So the battle continues ... B-) wordt even kou lijden :/

• hneel
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:49

hneel

denkt er het zijne van

Opstarten duurt nu 1 minuut en 20 seconden op mijn Samsung S4.

• Hanky74
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22-11 07:32
Start nu helemaal niet meer op ;)

• P.K.
Zometeen kunnen we weer inloggen en Gen2 vangen. :+

• MisterEagle
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 02:00
Krijgen jullie ook een melding dat er niet aangemeld kan worden? bv op allestoringen.nl zie ik geen piek ofzo, maar ik kom er opeens met geen mogelijkheid meer in.

• Hanky74
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22-11 07:32
Idd Gen2 incoming?

• P.K.
MisterEagle schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 19:56:
Krijgen jullie ook een melding dat er niet aangemeld kan worden? bv op allestoringen.nl zie ik geen piek ofzo, maar ik kom er opeens met geen mogelijkheid meer in.
Niemand kan inloggen, de servers zijn down. ;)

• Laidback Luc
  • Laatst online: 21-11 07:12

Laidback Luc

Ondertitel.srt

Yep, he-le-maal down

http://ispokemongodownornot.com

• krotwijk
  • Laatst online: 20-11 20:07
tijd voor een bakkie!
in de tussentijd de accupack even opladen

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Niantic heeft nieuwe systeembeheerder aangenomen;

Afbeeldingslocatie: http://x3.cdn03.imgwykop.pl/c3201142/comment_qkROMIxuGkKqAj6oErribKj1NiZup0jG.jpg

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

Verwijderd

Gelukkig nog net op tijd mijn snorlax in een gym kunnen dumpen die lvl 8 is midden in vijandig gebied. Ik wilde die nog bijtrainen tot bijna lvl 9 maar dat ging helaas niet.

• ramones73
  • Laatst online: 16-11 14:21
P.K. schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 11:18:
[...]

Lol , really ?

Ik doe dit constant , zo zorg je voor stabiele gyms ... (~2300 voor de Ace trainer medaille)

Steek liever je tijd in 1 of 2 van deze gyms dan (dagelijks) 5-6 gyms over te nemen en lvl 3 te laten , je komt vanzelf na een paar achter de beloning hiervoor ;)

Heb zo zelf nu al een 3+maand durende streak van 10gyms per dag en dit vergt gewoon 1-2 per week onderhoud , niet dagelijks de baan op.

Zou willen dat meer mensen dit deden , bij level 7 stopt het trainen meestal terwijl dit echt niet zo lang duurt mits de juiste strategie ... (zie wat posts terug)

• CaptJackSparrow
  • Niet online
Was naar 9 gyms gegaan. Een of andere onverlaat had weer een lokale L5 gym gesloopt. Had die teruggepakt en een andere bevochten gym die weer L2 was bijgezet. Had ook paar rondjes gefarmd maar ging toen eerst even wat boodschappen doen bij de supermarkt. Kom ik weer buiten, wou even checken of het nog stond en nog wat bijfarmen... doet niks het meer. :-(

Hier even gecheckt: https://www.jooas.com/go Was duidelijk geen PoGo maar een NoGo. :N

Dan maar naar huis. :')

• PBP
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 06:22

PBP

Ze zijn natuurlijk de servers aan het updaten voor Gen2 :+

;(

Verwijderd

Ik zou willen dat het Gen2 is, maar dit zal het niet zijn.
Het verklaard wel waarom velen al langer moesten wachten om in te kunnen loggen sinds de update, schijnbaar is daar toch iets verkeerds gegaan waardoor het nu helemaal niet meer werkt.

• joosd
Zit je dan klaar.
Kinderen op bed.
Level 30 in the pocket, 3 lucky eggs,
Ipad iphone en S4 klaar voor de egg sessie
Failed to log in ...:(

Is dat een subtiele hint om te wachten voor een dubbele xp candy actie :*)

• P.K.
joosd schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 20:58:
Zit je dan klaar.
Kinderen op bed.

Zie het als donders veel geluk dat je er nu op gewezen kan worden dat er meerdere reports zijn dat lucky egg sessies op verschillende apparaten een ban oplevert. :P

• CaptJackSparrow
  • Niet online
De servers zijn gehackt en geïnfecteerd met ransomware. De eis is 5000 PokéCoins voor elke Trainer. :P :+
P.K. schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 21:04:
[...]

Zie het als donders veel geluk dat je er nu op gewezen kan worden dat er meerdere reports zijn dat lucky egg sessies op verschillende apparaten een ban oplevert. :P
Klets! Geloof er niets van. Was weken geleden ook al eens langsgekomen en was niets anders dan wilde en ongefundeerde speculatie.

[ Voor 66% gewijzigd door CaptJackSparrow op 19-01-2017 21:07 ]

Verwijderd

[...]

dat was toch fake?

• krotwijk
  • Laatst online: 20-11 20:07
weer online

• Mirx_NL
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21-11 06:25
Ik kom er zonder problemen op. Game nog nooit zo responsive geweest, maar dat komt vast door de lege servers 😂

• aljooge
Vervelend moment. Was al halverwege een paar gyms waar ik bij wilde. Kon terug naar huis helaas.

• Quincy5
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 21-11 12:42
Was gelukkig nog thuis toen ik het via de app groep hoorde. Ik was eigenlijk net op het moment dat het begon van plan een rondje gyms te doen, en het is al koud genoeg zonder te moeten wachten en proberen er weer in te komen.

PV Output

Verwijderd

joosd schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 20:58:
Zit je dan klaar.
Kinderen op bed.

Ik heb ook 200.000xp aan Evolve vee klaar staan als het dubbele xp eroiit komt :)

• CaptJackSparrow
  • Niet online
Zo. Had me nog even paraat gehouden voor als de servers het redelijk vlot weer zouden doen. Heb mijn farmrondjes nog even afgemaakt. Alles rustig in de gyms. ;) De 137e dag met 100 muntjes moet er morgenochtend wel weer in zitten lijkt me. :Y

Damn! Dan gaan de 150 dagen ondertussen toch wel weer een beetje een uitdaging worden. :P Maar zo kun je wel dóór blijven gaan natuurlijk. :+

We zien wel. ;)

• CaptJackSparrow
  • Niet online
En er spawnt net een Persian voor de deur. De tweede ooit die ik in het wild tegen ben gekomen. Eerder vandaag al een even zeldzame Lapras. Toeval of is de diversiteit van spawns weer verhoogd met zeldzamere beesten?

• Richh
  • Nu online
Mirx_NL schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 21:08:
Ik kom er zonder problemen op. Game nog nooit zo responsive geweest, maar dat komt vast door de lege servers 😂
Daarom dacht ik net een mooi een Lucky Egg sessie te kunnen starten. Game crashed na 5 minuten evolven en opnieuw inloggen duurde bijna 2 minuten :/

Nouja, toch nog flink kunnen evolven en inmiddels level 30.5 :)

• joosd
[...]

Het account leeft nog 155k in een half uurtje gedaan.
Wel lekker om zo level 30 te beginnen. Volgende keer met 4devices proberen
Eerst eens tellen hoeveel ik er nog moet.(kwan nu niet verder dan pidgey weedle rattata caterpie pidgey en eevee's

Wat niet werkt is met 1account op 2 verschillende locaties spelen. Daar raakt de app gefrustreerd van. Probeer je het met 2 devices in bijvoorbeeld de auto dan mis je op 1device de pokemon en de andere skipt dan geregeld een gym of pokestop.

• Tanuki
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Ik wil a.s. zondag ook een lucky egg sessie gaan doen met 2 devices.

Ik rijd dan altijd naar een plekje waar veel dpawnz zijn en een aantal pokestop bij elkaar.

Lucky egg aan
Pokestop spinnen (en xp krijgen voor de 7 day streak)
Pokémon vangen (en xp krijgen voor de 7 day streak)

Meestal lukt me dat binnen 1 minuut en dat geeft meer xp dan de evolves. :)

Daarna dus op 2 devices evolves doen.

Maar ben toch een beetje huiverig ivm dat ban-verhaal... Ik kan nergens lezen of die gast nou met die 2 devices op dezelfde plek was, of compleet ergens anders.

PV: Growatt MOD5000TL3-XH + 5720wp, WPB: Atlantic Explorer v4 270LC, L/L: MHI SCM 125ZM-S + SRK 50ZS-W + 2x SRK 25ZS-W + SRK 20ZS-W Modbus kWh meter nodig?

• Haan
  • Laatst online: 22-11 15:31

Haan

dotnetter

CaptJackSparrow schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 22:40:
En er spawnt net een Persian voor de deur. De tweede ooit die ik in het wild tegen ben gekomen. Eerder vandaag al een even zeldzame Lapras. Toeval of is de diversiteit van spawns weer verhoogd met zeldzamere beesten?
Hier op kantoor net een Haunter en een Seadra tegelijk, die ze ik ook vrij zelden in het wild (afgezien van tijdens Halloween natuurlijk ;) )

Kater? Eerst water, de rest komt later

• GroeneThee
Tanuki schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 07:49:
...

Maar ben toch een beetje huiverig ivm dat ban-verhaal... Ik kan nergens lezen of die gast nou met die 2 devices op dezelfde plek was, of compleet ergens anders.
Er is geen enkel bewijs (lees ook de verhalen hierboven) dat er ooit uberhaupt een ban is gegeven voor het evolven op 2 of meer devices. Iedereen die hier nu nog een keer durft te beweren dat het wel zo is, daag ik uit met die bewijzen te komen.

Dus gewoon doen of niet natuurlijk ;) Een ei kost maar 80 coins je bent alleen wat langer bezig op 1 device.

Zelf gisteren in een "gevecht" terecht gekomen dat zo wel nutteloos als vermakelijk was. Het ging om 1 van de gyms die ik probeer te claimen en dus meteen terug wil pakken als hij van team veranderd. Dat laatste was gebeurt op het moment dat ik bijna thuis was van mijn hardloop sessie, dus blokje om. Terug gepakt en op het moment dat ik 'm een extra boost wil geven komt er een gast op de fiets aan die meteen 'm weer terug pakt. Dat kon ik uiteraard niet op mij laten zitten, dus zodra hij veranderde van kleur pakte ik 'm meteen terug. Hij gaf aan dat hij de tijd had dus deed hetzelfde. Zonder dolllen ruim een uur daar zo gestaan met hem. Wel gelachen maar freaking koud :o

Hij gaf het het eerste op, en toen ik thuis was is de gym tot ik naar bed ging zo gebleven. Vanochtend was hij wel weer overgenomen blijkbaar maar had iemand van de juiste kleur 'm al weer terug gepakt. Vandaag maar een extra rondje op de fiets om reives en potions te scoren want dat ging verdraaid hard.

dat claim idee was leuk maar pffff weet niet of ik het vol ga houden hahaha :D

[ Voor 43% gewijzigd door GroeneThee op 20-01-2017 08:45 ]

• aljooge
Tanuki schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 07:49:

Ik rijd dan altijd naar een plekje waar veel dpawnz zijn en een aantal pokestop bij elkaar.

Lucky egg aan
Pokestop spinnen (en xp krijgen voor de 7 day streak)
Pokémon vangen (en xp krijgen voor de 7 day streak)

Meestal lukt me dat binnen 1 minuut en dat geeft meer xp dan de evolves. :)

Daarna dus op 2 devices evolves doen.

Gewoon doen, dat van die 2 devices is nepnieuws.

Verwijderd

Met twee of meer apparaten tegelijk een lucky egg sessie doen kan nooit de bedoeling zijn. Dat is gewoon een fout die niantic voor de een of andere rede er nog niet uit gehaald heeft.

In een andere game die ik vroeger speelde was bugs misbruiken tegen de regels. Dit lijkt me dan hieronder te vallen. Al denk ik niet dat het tegen de regels is in pogo(letterlijk).

Maar gaan jullie daarvoor echt het risico pakken om op deze manier je account kwijt te spelen? Ik in ieder geval al niet.

• aljooge
Even voor de duidelijkheid: met meerdere devices een LE sessie doen is niet verboden. Dit staat nergens in de guidelines. (zie onder)

No cheating.

Don’t do it. Play fair. Pokémon GO is meant to be played on a mobile device and get you outside to explore your world! Methods of cheating, unfortunately, are limited only by cheaters’ imaginations, but include at a minimum the following: using modified or unofficial software; playing with multiple accounts (one account per player, please); sharing accounts; using tools or techniques to alter or falsify your location; or selling/trading accounts.

• EnerQi
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 22-11 14:21
Er staat niet dat het cheaten alleen onderdelen van die lijst kunnen zijn ;).

• Shadow_J
ramones73 schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 20:49:
[...]
Ik doe dit constant , zo zorg je voor stabiele gyms ... (~2300 voor de Ace trainer medaille)

Steek liever je tijd in 1 of 2 van deze gyms dan (dagelijks) 5-6 gyms over te nemen en lvl 3 te laten , je komt vanzelf na een paar achter de beloning hiervoor ;)

Heb zo zelf nu al een 3+maand durende streak van 10gyms per dag en dit vergt gewoon 1-2 per week onderhoud , niet dagelijks de baan op.

Zou willen dat meer mensen dit deden , bij level 7 stopt het trainen meestal terwijl dit echt niet zo lang duurt mits de juiste strategie ... (zie wat posts terug)
Nog een kleine vraag ivm stabiele gyms. Stilaan begin ik door mijn hoge +2,5k pokemon te raken om mooi hoog te plaatsen in deze gyms. Wat raden jullie hier aan als taktiek. Ik denk er aan om morgen eens op pad te gaan naar een Rhydon nest om snel enkele 2,7-2,8 k beestjes bij te hebben. Voor mijn 4de Gyrados zit ik halfweg. Voor Vaporeons te maken heb ik genoeg candy, maar mijn dust is er zo goed als allemaal door :p

• aljooge
EnerQi schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 15:40:
Er staat niet dat het cheaten alleen onderdelen van die lijst kunnen zijn ;).
Om zich af te kunnen dekken tegen een heleboel vormen van cheaten die je beter algemeen kunt houden, zodat niet iemand met een cheatmogelijkheid komt waar niantic zelf niet aan gedacht heeft.

Daar hoort een LE sessie met 2 devices niet bij. Is gewoon toegestaan.

• ramones73
  • Laatst online: 16-11 14:21
Shadow_J schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 15:40:
[...]

Nog een kleine vraag ivm stabiele gyms. Stilaan begin ik door mijn hoge +2,5k pokemon te raken om mooi hoog te plaatsen in deze gyms. Wat raden jullie hier aan als taktiek. Ik denk er aan om morgen eens op pad te gaan naar een Rhydon nest om snel enkele 2,7-2,8 k beestjes bij te hebben. Voor mijn 4de Gyrados zit ik halfweg. Voor Vaporeons te maken heb ik genoeg candy, maar mijn dust is er zo goed als allemaal door :p
Je noemt ze zo al op ;) (dratini's farmen moet er nog bij)

Maar geen dust is natuurlijk een zwaar nadeel , en simpelweg hogere cp's zoeken om die te evolven is ook maar af en toe goed wegens meestal slechte iv en dus op termijn toch niet veel waard.

Zelf nader ik de 800K dust , dus ik focus me nu vooral op hoge iv's die ik dan geleidelijk omhoog ga brengen.

Je kan ook naar andere gebieden in de streek gaan kijken , het onderscheid in gyms van 1 plaats tov een andere is soms groot , CP gewijs.

• Shadow_J
ramones73 schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 16:23:
[...]

Je noemt ze zo al op ;) (dratini's farmen moet er nog bij)

Maar geen dust is natuurlijk een zwaar nadeel , en simpelweg hogere cp's zoeken om die te evolven is ook maar af en toe goed wegens meestal slechte iv en dus op termijn toch niet veel waard.

Zelf nader ik de 800K dust , dus ik focus me nu vooral op hoge iv's die ik dan geleidelijk omhoog ga brengen.

Je kan ook naar andere gebieden in de streek gaan kijken , het onderscheid in gyms van 1 plaats tov een andere is soms groot , CP gewijs.
Dratini's zijn echt heel zeldzaam in onze buurt. Ik heb mijn Dragonite zelfs pas kunnen maken na een city trip naar Kopenhagen vorig jaar tijdens het Halloween event. De dratini's dat ondertussen gevangen zijn, waren integraal om dit mijn eerste (en momenteel enige) +3k pokemon te maken :)

Het hangt natuurlijk allemaal wat samen. Ik heb dust geïnvesteerd om enkele gym waardige pokemon te maken. Heb nog voldoende staan tussen 2,2 en 2,4k maar deze zijn momenteel te weinig om in de toren te zetten dat stabiel zijn. Hiervoor is minstens 2,5 à 2,6k nodig om niet als laagste te staan.

Op korte termijn zal het denk ik even 2-3 hoge CP Rhydon evolven worden.

Op langere termijn blijft het zoals ik bezig ben, +80 IV beesten mooi opwaarderen en gym waardig maken. Veel hangt af van wanneer Gen2 ook zal komen, dan zullen er weer enkele leuke bij komen :)

• Roeligan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-07 11:37

Roeligan

Feyenoord

aljooge schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 15:47:
[...]

Om zich af te kunnen dekken tegen een heleboel vormen van cheaten die je beter algemeen kunt houden, zodat niet iemand met een cheatmogelijkheid komt waar niantic zelf niet aan gedacht heeft.

Daar hoort een LE sessie met 2 devices niet bij. Is gewoon toegestaan.
Er staat dat account sharing niet mag. 2x ingelogd zijn op een ander device lijkt voor niantic aardig op account sharing.

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

Pagina: 1 ... 54 ... 100 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is niet de bedoeling dat hacks, cheats, GPS-spoofs of dataminers besproken worden op dit forum. Ook is het bespreken van 3rd party apps en sites niet toegestaan die gegevens gebruiken/zichtbaar maken die normaal gesproken niet zichtbaar zijn. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers. Discussie over het gebruik van IV calculators is wel toegestaan.

Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.

Online IV calculator
Evolve calculator
Pokémon movesets
Server status