Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[iOS/Android] Pokémon GO - Deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 53 ... 100 Laatste
Acties:
  • 396.901 views

• ramones73
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 16-11 14:21
Inderdaad , maar daar doen ze dus niks mee ... :(

Al een paar reports gedaan van 100% zekerheden (want daarnaast nog verschillende vermoedens) , niets verandert , die spoofers hebben " hun " gyms nog steeds binnen het half uur terug in hun kleur.

En nee , niet omdat ze in een gebouw vlakbij zitten , ik heb het over afgelegen en/of open gyms waar je jezelf niet kan verbergen ...

Ik vind het momenteel al wat saai worden (geen nieuwe pokemons , voorlopig geen event is het vooruitzicht) , moest ik niet met vrienden soms op pad gaan was ik waarschijnlijk al gestopt , al dan niet tijdelijk. Ik hoop maar dat die spoofers het op den duur beu worden , moet toch onnoemelijk saai zijn op die manier ....

• Moddie
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 08-11-2024
ramones73 schreef op maandag 16 januari 2017 @ 13:06:
[...]

Ik vind het momenteel al wat saai worden (geen nieuwe pokemons , voorlopig geen event is het vooruitzicht) , moest ik niet met vrienden soms op pad gaan was ik waarschijnlijk al gestopt , al dan niet tijdelijk. Ik hoop maar dat die spoofers het op den duur beu worden , moet toch onnoemelijk saai zijn op die manier ....
Kan me hier zeker in vinden. Moet nog 1 pokie (Hitmonlee) en de regio/legendaries, maar ik heb geen zin meer om maar te hopen op een 10 km ei, want heb hem nog nooit in de buurt gezien en blijf zo maar wachten op een positieve nest migration ofzo.
Gyms vervelen naar verloop van tijd ook, aangezien het wel erg een herhaal oefening blijft, hopelijk komt er iets leuks in Februari, ik gok op een valentijn iets (meer fairy pokies, of candies), leukste zou bijv. nieuwe eeveelutions zijn (umbreon en die andere), en poliwrath enz., aangezien ik daar al een poos voor spaar.

• Shadow_J
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 21-11 15:57
Idd gewoon doorgaan. Ik ben ondertussen level 33 en heb pas sinds gisteren mijn eerste Snorlax gevangen. Nooit het geluk gehad om deze uit een eitje te krijgen. Lapras heb ik wel uit een eitje gekregen en ondertussen al 3x in het wild kunnen vangen.

Het beste wat je kan doen is aan vrienden laten weten welke je nog zoekt. Verder zijn ook facebook pagina's van de nabije omgeving heel handig. Soms zie je wel eens iets passeren waar je te laat voor bent, maar uiteindelijk dwing je het geluk wel af ;)

• Autofan1985
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 22-10 14:37
Herken het ook wel, aangezien ik van gen1 al een maand of 3 alleen Snorlax nog mis. Verder mis ik alleen Magby (exact... weer zo'n *** 10 km beest) en de laatste 10 candy voor Togetic. Combineer dit met het feit dat mijn laatste ± 20 eieren allemaal 5 km waren (ook zonder Togepi) en het begint ook hier wel wat eentonig te worden idd.

• WahWah
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 13-10 10:02
Same here, ben nu al maanden lang alleen maar aan het hopen op een Chansey en Areodactyl. Heb gisteren weer eens een 10km ei gekregen. Mijn laatste 10km ei was de zoveelste Pinsir (denk bijna 30% van mijn eitjes waren Pinsir). Speel het nog steeds gewoon van en naar werk en probeer gewoon me gyms te houden. Van het weekend liep ik door Rotterdam en stond er ineens een Lapras nearby (nooit meer gezien na Kijkduin). Helaas maar CP 205, maar toch weer wat candies. Als er nou wat meer van dit soort encounters waren...

Verwijderd

En ieder algoritme wat je wilt gebruiken zal je toch in het begin werk in moeten steken om handmatig te controleren.
Ook zullen natuurlijk de cheaters slimmer worden en proberen de detectie te omzeilen.
Dat en op ios is de cheat mogelijkheid nihil.
Ik heb zelf gisteren als test even een android emulator op mijn mac gezet incl. spoof app en pokemon go app.
Het is kinderspel om te cheaten, helaas.

Maar zoals ik al eerder zei: gebruik de data uit de motion sensor als er verplaatsing is.
Of Laat de pokemon go app even een app scan doen op je telefoon als er een spoof app op staat niet starten.
Er zijn geen honderden spoof apps, me dunkt.
Dat ik dit zo even kan verzinnen 8)7

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2017 14:15 ]

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20-11 11:37

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Ligt het aan mij of komt er nu ook "minder" spul uit eieren. Waar de laatste tijd vooral "it's a wonder"-pokies uit eieren komen komt er nu ook "B" spul uit eieren qua IV. Vanmiddag kwam er een Rhyhorn uit een 5 km ei van 71% IV -O- Gelukkig had ik nog een Rhyhorn van 86% die ik nu mooi tot mijn tweede Rhydon kon evolueren *O*

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Verwijderd

CAP-Team schreef op maandag 16 januari 2017 @ 14:15:
Ligt het aan mij of komt er nu ook "minder" spul uit eieren. Waar de laatste tijd vooral "it's a wonder"-pokies uit eieren komen komt er nu ook "B" spul uit eieren qua IV. Vanmiddag kwam er een Rhyhorn uit een 5 km ei van 71% IV -O- Gelukkig had ik nog een Rhyhorn van 86% die ik nu mooi tot mijn tweede Rhydon kon evolueren *O*
Ik kreeg een scyter uit een 10km ei van 1330 cp. Gelukkig had ik onlangs een nest in de buurt dus ik heb er al 1 van 1990cp met 80%iv....

Met je eens dus.

• Wollie1988
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 13-04-2023
Nou, het was leuk voor zolang het heeft geduurd om te kunnen spelen. Mijn werkmail is niet meer actief en kan niet meer bij mijn progress helaas.

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Wollie1988 schreef op maandag 16 januari 2017 @ 14:35:
Nou, het was leuk voor zolang het heeft geduurd om te kunnen spelen. Mijn werkmail is niet meer actief en kan niet meer bij mijn progress helaas.
Als ik jou was zou ik een mailtje naar Niantic Support sturen met de vraag hoe ze je geld aan je terug gaan geven. Is het op Android of iOS?

• servies
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 22-11 19:13

servies

Veni Vidi Servici

Verwijderd schreef op maandag 16 januari 2017 @ 14:14:
[...]

Dat en op ios is de cheat mogelijkheid nihil.
Ik heb zelf gisteren als test even een android emulator op mijn mac gezet incl. spoof app en pokemon go app.
Het is kinderspel om te cheaten, helaas.
[troll mode] en maar goed ook, zodoende kunnen ze het voordeel dat jij hebt van je woonplaats opheffen :+ [/troll mode]
Maar zoals ik al eerder zei: gebruik de data uit de motion sensor als er verplaatsing is.
En dan schrijf je in de spoof app ook een omzeiling voor die sensor waardoor die gegevens weer consistent zijn...
Of Laat de pokemon go app even een app scan doen op je telefoon als er een spoof app op staat niet starten.
Er zijn geen honderden spoof apps, me dunkt.
Dat ik dit zo even kan verzinnen 8)7
Dat komt omdat jij veel te simpel denkt...
Ik geef de Pokemon Go app geen toestemming om mijn telefoon te scannen op wat voor andere app dan ook.
Ik heb de app ook al geen toegang gegeven tot mijn contacten... Wat moet die Pokemon Go daar überhaupt mee?

Ik ben het er wel mee eens verder, m'n zoontje heeft er hier ook last van. Alle gyms hier waren redelijk instabiel, maar ineens het afgelopen weekend waren ze allemaal rood en hoog in de levels met veel onbekende namen en tijdens het lopen zag ik ook al een paar keer zo'n rode gym getraind worden zonder dat er überhaupt mensen in de buurt waren...

[ Voor 13% gewijzigd door servies op 16-01-2017 15:09 . Reden: quote tag vergeten... ]

• schaapiej
  • Laatst online: 21-11 20:57
ramones73 schreef op maandag 16 januari 2017 @ 13:06:
Inderdaad , maar daar doen ze dus niks mee ... :(
Dat is weer een ander verhaal! :+

Verder eens met het meeste wat vandaag langs is gekomen; cheaten is kinderspel, eieren zijn kut en het wordt saaier... maar we gaan door en blijven hopen op een Aerodactyl!

<GoT>NightStalker

• RigolleM
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 22-11 16:42
Maar zoals ik al eerder zei: gebruik de data uit de motion sensor als er verplaatsing is.[/quote]
En dan schrijf je in de spoof app ook een omzeiling voor die sensor waardoor die gegevens weer consistent zijn...
Niet alle smartphones hebben gyro sensors...

• Wollie1988
CaptJackSparrow schreef op maandag 16 januari 2017 @ 14:48:
[...]

Als ik jou was zou ik een mailtje naar Niantic Support sturen met de vraag hoe ze je geld aan je terug gaan geven. Is het op Android of iOS?
Gaat om iOS, alleen via welke weg dan? Via de website geven ze aan dat je geen persoonlijke mail hoeft terug te verwachten en via een ander mailadres krijg je horen dat het een unmonitored inbox is, dus ze zijn eigenlijk ook gewoon onbereikbaar. Behalve via hun FAQ Support, die niet toereikend genoeg is voor mij helaas.

Verwijderd

servies schreef op maandag 16 januari 2017 @ 14:48:
[...]

Dat komt omdat jij veel te simpel denkt...
Ik geef de Pokemon Go app geen toestemming om mijn telefoon te scannen op wat voor andere app dan ook.
Bedankt voor het compliment. Maar net als rooted android ook is uitgesloten. Wat is er op tegen om iemand die weigert dan ook uit te sluiten? Nogmaals je hoeft niet te spelen. Er staat nergens dat je recht hebt op een game play zoals jij dat wenst.... Je komt een beetje over als een verwent kind dat vind dat het overal recht op heeft maar ondertussen worden van heel veel mensen het plezier verpest door cheaters!

• servies
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 22-11 19:13

servies

Veni Vidi Servici

Verwijderd schreef op maandag 16 januari 2017 @ 15:12:
[...]

Bedankt voor het compliment. Maar net als rooted android ook is uitgesloten. Wat is er op tegen om iemand die weigert dan ook uit te sluiten? Nogmaals je hoeft niet te spelen. Er staat nergens dat je recht hebt op een game play zoals jij dat wenst....
Het zou mij overigens niet eens verbazen als het überhaupt niet eens kan vanuit een app (scannen op andere apps)... Ik kan me ook niet voorstellen wat dat voor nut zou hebben (vanuit Google's standpunt). Vanuit veiligheidsoverwegingen zou ik (Google zijnde) die optie al niet eens aanbieden.
Je komt een beetje over als een verwent kind dat vind dat het overal recht op heeft maar ondertussen worden van heel veel mensen het plezier verpest door cheaters!
Heb je het nou over jezelf? je usericon past dan wel goed bij je... :+

• CaptJackSparrow
  • Niet online
Wollie1988 schreef op maandag 16 januari 2017 @ 15:00:
[...]

Gaat om iOS, alleen via welke weg dan? Via de website geven ze aan dat je geen persoonlijke mail hoeft terug te verwachten en via een ander mailadres krijg je horen dat het een unmonitored inbox is, dus ze zijn eigenlijk ook gewoon onbereikbaar. Behalve via hun FAQ Support, die niet toereikend genoeg is voor mij helaas.
Er is genoeg te vinden over succesvolle aanvragen voor refunds.
https://www.google.nl/sea...22pokemon+go%22&lr=&hl=en

Deze bijv.
https://www.reddit.com/r/...fundpokemon_go_purchases/

Je hebt ook de optie om een échte brief te sturen. Apps in de Play Store moeten tegenwoordig ook een fysiek postadres hebben. Voor Niantic:

2 Bryant Street, Suite 220
San Francisco, CA 94105

Kun je dit bijv. voor gebruiken.
https://www.labnol.org/in...-internet-via-email/7097/

Het lijkt me een goede zaak om op dergelijke manieren wat pressie op Niantic uit te oefenen in de hoop dat ze uiteindelijk een adequaat beleid gaan voeren voor dit soort situaties dat mensen een emailadres verliezen.

• DennisDCT
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 22-11 15:07
Ik vraag me wel af wat jullie voor vernieuwingen willen? Er waren in het het begin al veel geruchten over eind zomervak veel nieuwe dingen. Ruilen, tegen je vrienden vechten enz. Veel is er niet. En wat er is gekomen is nou niet echt uitdagend ofzo.
Zelf wil ik niet dat ruilen komt, aangezien veel mensen daar rekening mee houden en dus op 2 acc dratinis of whatevar gaan sparen. Ook is het dan te simpel op om je lijstje vol te krijgen.

• Wollie1988
CaptJackSparrow schreef op maandag 16 januari 2017 @ 15:26:
[...]

Er is genoeg te vinden over succesvolle aanvragen voor refunds.
https://www.google.nl/sea...22pokemon+go%22&lr=&hl=en

Deze bijv.
https://www.reddit.com/r/...fundpokemon_go_purchases/

Je hebt ook de optie om een échte brief te sturen. Apps in de Play Store moeten tegenwoordig ook een fysiek postadres hebben. Voor Niantic:

2 Bryant Street, Suite 220
San Francisco, CA 94105

Kun je dit bijv. voor gebruiken.
https://www.labnol.org/in...-internet-via-email/7097/

Het lijkt me een goede zaak om op dergelijke manieren wat pressie op Niantic uit te oefenen in de hoop dat ze uiteindelijk een adequaat beleid gaan voeren voor dit soort situaties dat mensen een emailadres verliezen.
Refunds had ik inderdaad ook gelezen via Reddit. Het probleem is dat volgens mij dit via Apple verloopt en Niantic verder niet op de hoogte wordt gebracht. Heb het wel gedaan hoor, daar niet van. Nooit geschoten is altijd mis. Net zoals dat ik ook een mail heb verstuurd. Verwacht geen reactie en ook niet als ik een brief zou versturen. Eerst maar eens reactie vanuit Apple afwachten en kijken of ik van Niantic een reactie op mijn mail krijg. In ieder geval thanks voor het meedenken! Denk je overigens dat mijn voortgang van het spel compleet weg is of dat ik er gewoonweg niet meer bij kan door een inactief account?

• CaptJackSparrow
  • Niet online
Wollie1988 schreef op maandag 16 januari 2017 @ 15:36:
[...]
Denk je overigens dat mijn voortgang van het spel compleet weg is of dat ik er gewoonweg niet meer bij kan door een inactief account?
Zolang het account niet verwijderd is t.g.v. een verzoek daartoe zal het gewoon blijven bestaan maar inactief blijven lijkt me. Ik neem aan dat je een Google inlog gebruikte en geen PTC inlog? Ik gebruik het laatste en weet niet hoe het alternatief precies werkt. Moet het Google account op de telefoon geregistreerd zijn of hoef je het alleen maar in de PoGo app in te voeren? Wat gebeurt er nu anders?

• Wollie1988
CaptJackSparrow schreef op maandag 16 januari 2017 @ 15:40:
[...]

Zolang het account niet verwijderd is t.g.v. een verzoek daartoe zal het gewoon blijven bestaan maar inactief blijven lijkt me. Ik neem aan dat je een Google inlog gebruikte en geen PTC inlog? Ik gebruik het laatste en weet niet hoe het alternatief precies werkt. Moet het Google account op de telefoon geregistreerd zijn of hoef je het alleen maar in de PoGo app in te voeren? Wat gebeurt er nu anders?
Was inderdaad via een Google account. Werd op de hoogte gesteld dat het betreffende gmailadres vandaag verwijderd zou worden. Daarna even PoGo opgestart en werd doorgestuurd om in te loggen. Dus geprobeerd omdat nog met het mailadres te doen, maar kreeg de melding dat het geen geldig mailadres is. Al mijn mails naar het nieuwe gmail adres geïmporteerd met bijbehorende belangrijke dingen, dus ook nog geprobeerd om met het nieuwe mailadres in te loggen, maar dan krijg je een geheel nieuw PoGo account, op level 1 dus.

• CaptJackSparrow
  • Niet online
Wollie1988 schreef op maandag 16 januari 2017 @ 15:53:
[...]

Was inderdaad via een Google account. Werd op de hoogte gesteld dat het betreffende gmailadres vandaag verwijderd zou worden. Daarna even PoGo opgestart en werd doorgestuurd om in te loggen. Dus geprobeerd omdat nog met het mailadres te doen, maar kreeg de melding dat het geen geldig mailadres is. Al mijn mails naar het nieuwe gmail adres geïmporteerd met bijbehorende belangrijke dingen, dus ook nog geprobeerd om met het nieuwe mailadres in te loggen, maar dan krijg je een geheel nieuw PoGo account, op level 1 dus.
Was het op een ander domein dan @gmail.com? Mocht dat niet zo zijn dan vraag ik me af of dat gmail adres na verloop van tijd weer vrijkomt voor hergebruik.

• Wollie1988
CaptJackSparrow schreef op maandag 16 januari 2017 @ 16:04:
[...]

Was het op een ander domein dan @gmail.com? Mocht dat niet zo zijn dan vraag ik me af of dat gmail adres na verloop van tijd weer vrijkomt voor hergebruik.
Was wel een gmail account, maar het domein was gecombineerd met de naam van het bedrijf. Dus hergebruik ben ik niet zo heel bang voor eigenlijk haha.

• Moddie
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 08-11-2024
DennisDCT schreef op maandag 16 januari 2017 @ 15:26:
Ik vraag me wel af wat jullie voor vernieuwingen willen? Er waren in het het begin al veel geruchten over eind zomervak veel nieuwe dingen. Ruilen, tegen je vrienden vechten enz. Veel is er niet. En wat er is gekomen is nou niet echt uitdagend ofzo.
Goede vraag, lastig te zeggen eigenlijk..
Nieuwe battle-,mechanics zou helpen, maar zie ik niet gebeuren. Broeden zou interessant zijn, aangezien ditto al een tijd in het wild is. Meer nieuwe pokemon toevoegen, maar voor de rest kan ik niet zoveel bedenken.
Denk dat het voor sommige (waaronder ikzelf) een beetje grinden om het grinden is geworden (nu lvl 33 en 1 mil. XP is beetje te veel van het goede)..
Heeft iemand anders hier nog suggesties? :?

• CaptJackSparrow
  • Niet online
Wollie1988 schreef op maandag 16 januari 2017 @ 16:08:
[...]

Was wel een gmail account, maar het domein was gecombineerd met de naam van het bedrijf. Dus hergebruik ben ik niet zo heel bang voor eigenlijk haha.
Iets als persoon@bedrijf.gmail.com of persoon.bedrijf@gmail.com? Het eerste is een subdomein van gmail en zal inderdaad niet vrijkomen. In het tweede geval zou dat misschien wel kunnen.

• Wollie1988
CaptJackSparrow schreef op maandag 16 januari 2017 @ 16:27:
[...]

Iets als persoon@bedrijf.gmail.com of persoon.bedrijf@gmail.com? Het eerste is een subdomein van gmail en zal inderdaad niet vrijkomen. In het tweede geval zou dat misschien wel kunnen.
persoon@bedrijf.nl, was een bepaald pakket van Gmail. Bij het account kreeg je een bepaald pakket met bijbehorende functies waar geen gebruik van werd gemaakt. Een specifiek aangewezen domein van Gmail aan ons bedrijf, als ik het goed heb begrepen.

• CaptJackSparrow
  • Niet online
Wollie1988 schreef op maandag 16 januari 2017 @ 16:32:
[...]

persoon@bedrijf.nl, was een bepaald pakket van Gmail. Bij het account kreeg je een bepaald pakket met bijbehorende functies waar geen gebruik van werd gemaakt. Een specifiek aangewezen domein van Gmail aan ons bedrijf, als ik het goed heb begrepen.
Juist. Dan was het dus geen gmail account maar gewoon een bedrijfsdomein waarvan men het beheer van de emailserver had uitbesteed aan Google die dat als een betaalde dienst aanbiedt. Dan kan zo'n niet-gmail account tevens gebruikt worden voor dezelfde extra inlogfuncties die een Google account biedt. Het emailadres kan nu evt. op een eigen/andere server gedraaid worden want ik neem aan dat het domein op naam van het bedrijf staat/overgenomen is/kan worden maar het kan dan niet meer als gebruikersverificatie/login voor dergelijke accounts van derden gebruikt worden.

Het is een slechte zaak dat Google dat soort implicaties en consequenties van het gebruiken van dergelijke constructies niet veel beter aan hun klanten uitlegt.

• Pathogen
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21-11 12:11

Pathogen

Shoop Da Whoop

Ik vind het eerder een slechte zaak dat je met een bedrijfsaccount spelletjes gaat spelen... Maar goed.

• Wollie1988
CaptJackSparrow schreef op maandag 16 januari 2017 @ 16:42:
[...]

Juist. Dan was het dus geen gmail account maar gewoon een bedrijfsdomein waarvan men het beheer van de emailserver had uitbesteed aan Google die dat als een betaalde dienst aanbiedt. Dan kan zo'n niet-gmail account tevens gebruikt worden voor dezelfde extra inlogfuncties die een Google account biedt. Het emailadres kan nu evt. op een eigen/andere server gedraaid worden want ik neem aan dat het domein op naam van het bedrijf staat/overgenomen is/kan worden maar het kan dan niet meer als gebruikersverificatie/login voor dergelijke accounts van derden gebruikt worden.

Het is een slechte zaak dat Google dat soort implicaties en consequenties van het gebruiken van dergelijke constructies niet veel beter aan hun klanten uitlegt.
Zoals ik het heb begrepen, is deze verwijderd. Die term is letterlijk tegen mij uitgesproken, al kun je je afvragen of de juiste term wordt gebruikt door beperkte kennis hoe dit verder wordt afgehandeld.

Beste wat ik kan doen is afwachten op de uitkomst van de refund en reactie van PoGo. En anders maar wachten of de mogelijkheid er komt om het mailadres te veranderen zodat ik er weer bij zou kunnen. Maar in het laatste heb ik een hard hoofd, aangezien PoGo nu al zo lang wordt gespeeld en dat het nog steeds niet mogelijk is.

• Wollie1988
Pathogen schreef op maandag 16 januari 2017 @ 16:47:
Ik vind het eerder een slechte zaak dat je met een bedrijfsaccount spelletjes gaat spelen... Maar goed.
Het is een bijbaan heh, voordat je begint te oordelen. Geen belangrijke dingen etcetera en bij binnenkomst werd het gebruik van dat mailadres verplicht, anders kon toen op dat moment niet.

• Pathogen

Pathogen

Shoop Da Whoop

Wollie1988 schreef op maandag 16 januari 2017 @ 16:58:
[...]

Het is een bijbaan heh, voordat je begint te oordelen. Geen belangrijke dingen etcetera en bij binnenkomst werd het gebruik van dat mailadres verplicht, anders kon toen op dat moment niet.
Enorm zijdelingse discussie hoor, maar waarom niet gewoon met een privé mailadres? Zeker bij een bijbaan acht ik de kans klein dat je een telefoon van de zaak hebt en dus standaard met dat Google account ingelogd bent.

• Wollie1988
Pathogen schreef op maandag 16 januari 2017 @ 17:00:
[...]

Enorm zijdelingse discussie hoor, maar waarom niet gewoon met een privé mailadres? Zeker bij een bijbaan acht ik de kans klein dat je een telefoon van de zaak hebt en dus standaard met dat Google account ingelogd bent.
Heb geen privé gmail account, altijd hotmail gebruikt.

En dan mag het een zijdelingse discussie zijn, je hoeft er niet op te reageren. CaptJackSparrow deelt en denkt in mogelijkheden mee. Spelen hier allemaal PoGo en als er dan iets gerelateerd daaraan fout gaat, kan ik hier het beste vragen of iemand hier meer van weet. En wat blijkt, dat is dus zo. Dan heb ik daar meer aan dan aan iemand zijn mening die iets een kwalijke zaak vindt.

• Pathogen

Pathogen

Shoop Da Whoop

Wollie1988 schreef op maandag 16 januari 2017 @ 17:06:
[...]

Heb geen privé gmail account, altijd hotmail gebruikt.

En dan mag het een zijdelingse discussie zijn, je hoeft er niet op te reageren. CaptJackSparrow deelt en denkt in mogelijkheden mee. Spelen hier allemaal PoGo en als er dan iets gerelateerd daaraan fout gaat, kan ik hier het beste vragen of iemand hier meer van weet. En wat blijkt, dat is dus zo. Dan heb ik daar meer aan dan aan iemand zijn mening die iets een kwalijke zaak vindt.
Mwoah, we zitten hier nog steeds op Tweakers, dus een beetje inhaken op IT-gerelateerde ethiek vind ik niet vreemd.
Als je dit in een iets meer IT-gericht topic had gezegd was je waarschijnlijk behoorlijk aangevallen. Ik vind dat ik het netjes bewoord heb en dat ik alle recht heb om je te wijzen op het oneiglijk gebruik van een bedrijfsemailadres voor privézaken. Persoonlijk vind ik het zelfs vreemd dat je niet direct beseft dat dit niet door de beugel kan, maar toch gaat vragen om assistentie op het moment dat het misgaat.

• CaptJackSparrow
  • Niet online
Zeker als je nooit eerder een Google account gebruikt hebt kan ik me best voorstellen dat je hier in stinkt. Het is natuurlijk ook volstrekt onlogisch dat je zoiets simpels als een aan een account gekoppeld emailadres later niet meer kunt wijzigen. Dat heeft waarschijnlijk veel te maken met het feit dat de gebruikersverificatie niet door Niantic zelf maar door Google gedaan wordt en dat het Google account de eigenlijke login is. Dat wordt dus niet goed uitgelegd en dan krijg je dit soort problemen. Daarom ging ik er ook op in omdat het nuttig is dat alle PoGo spelers hier zich daarvan bewust zijn en daar rekening mee kunnen houden, ook evt. in advies aan nieuwe spelers.

• Wollie1988
Pathogen schreef op maandag 16 januari 2017 @ 17:12:
[...]

Mwoah, we zitten hier nog steeds op Tweakers, dus een beetje inhaken op IT-gerelateerde ethiek vind ik niet vreemd.
Als je dit in een iets meer IT-gericht topic had gezegd was je waarschijnlijk behoorlijk aangevallen. Ik vind dat ik het netjes bewoord heb en dat ik alle recht heb om je te wijzen op het oneiglijk gebruik van een bedrijfsemailadres voor privézaken. Persoonlijk vind ik het zelfs vreemd dat je niet direct beseft dat dit niet door de beugel kan, maar toch gaat vragen om assistentie op het moment dat het misgaat.
Ik vind het persoonlijk kwalijker dat jij al meningen klaar hebt staan zonder volledige context, maar we leven in een vrij land dus het mag. En je kunt ook te zwaar tillen aan de term 'bedrijfsmailadres'. Als het een full time job was, met gegevens via het desbetreffende mailadres die van belang waren, had ik je gelijk gegeven. Inklokken en uitklokken voor registratie van uren is niet dusdanig van belang.

Maar nu wordt het wel een discussie die compleet off-topic gaat.

• Wollie1988
CaptJackSparrow schreef op maandag 16 januari 2017 @ 17:21:
Zeker als je nooit eerder een Google account gebruikt hebt kan ik me best voorstellen dat je hier in stinkt. Het is natuurlijk ook volstrekt onlogisch dat je zoiets simpels als een aan een account gekoppeld emailadres later niet meer kunt wijzigen. Dat heeft waarschijnlijk veel te maken met het feit dat de gebruikersverificatie niet door Niantic zelf maar door Google gedaan wordt en dat het Google account de eigenlijke login is. Dat wordt dus niet goed uitgelegd en dan krijg je dit soort problemen. Daarom ging ik er ook op in omdat het nuttig is dat alle PoGo spelers hier zich daarvan bewust zijn en daar rekening mee kunnen houden, ook evt. in advies aan nieuwe spelers.
En daarvoor dank, werd zeker gewaardeerd!

• CaptJackSparrow
  • Niet online
Ik gebruik geen (recente) iPhone. Ik heb alleen een heel oude 3GS, eens gekregen om het Apple ecosysteem een beetje te kunnen verkennen.

Werkt het inderdaad zo dat je een Google account op een iPhone kunt installeren, o.a. voor emailgebruik, en dat je dan op het moment dat je PoGo installeert en bij de eerste opstart op Google account tikt (want dat andere PTC heb je nog nooit van gehoord) dat je dat aanwezige Google account dan meteen gepresenteerd krijgt en als je daar op het toestel al op ingelogd bent dat alleen maar hoeft te bevestigen en POEF! Je hebt een PoGo account gelinkt aan dat Google account?

Zo ja, dan is de drempel om elk Google account te gebruiken zó laag dat de meeste mensen dat PoGo account al zullen hebben nog vóórdat ze zich de vraag hebben kunnen stellen of het wel de bedoeling was dat dan evt. al of niet met een bedrijfsaccount te doen, vooral als dat ook je enige Google account is en je niet weet dat Google met dat account in feite je toegang tot je PoGo account beheert. Want met name dat laatste wordt dus écht niet uitgelegd.

• Wollie1988
CaptJackSparrow schreef op maandag 16 januari 2017 @ 17:45:
Ik gebruik geen (recente) iPhone. Ik heb alleen een heel oude 3GS, eens gekregen om het Apple ecosysteem een beetje te kunnen verkennen.

Werkt het inderdaad zo dat je een Google account op een iPhone kunt installeren, o.a. voor emailgebruik, en dat je dan op het moment dat je PoGo installeert en bij de eerste opstart op Google account tikt (want dat andere PTC heb je nog nooit van gehoord) dat je dat aanwezige Google account dan meteen gepresenteerd krijgt en als je daar op het toestel al op ingelogd bent dat alleen maar hoeft te bevestigen en POEF! Je hebt een PoGo account gelinkt aan dat Google account?

Zo ja, dan is de drempel om elk Google account te gebruiken zó laag dat de meeste mensen dat PoGo account al zullen hebben nog vóórdat ze zich de vraag hebben kunnen stellen of het wel de bedoeling was dat dan evt. al of niet met een bedrijfsaccount te doen, vooral als dat ook je enige Google account is en je niet weet dat Google met dat account in feite je toegang tot je PoGo account beheert. Want met name dat laatste wordt dus écht niet uitgelegd.
PTC had ik wel van gehoord. Daar waren in het begin alleen zo veel log in en server problemen, dat ik koos voor Google.

Had de Gmail app geïnstalleerd op mijn iPhone met het desbetreffende mailadres. Hoefde eigenlijk alleen maar op bevestigen te klikken en was ready to go. Had nog gekeken of het te combineren was met Hotmail, maar dat liep ook niet zoals gewenst.

• Zenomyscus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 23:48
Na een hoop gehaat en twijfels of ik zou stoppen of niet heb ik toch een mijlpaal gehaald: 1.000.000 ervaringspunten! Ik weet dat het voor de meeste spelers hier niet heel veel is, maar toch is het een leuk getal. Ik speel vanaf de dag dat het uitkwam in Nederland. Ik level dus behoorlijk traag en loop altijd achteraan, maar desalniettemin ben ik er blij mee. Het is jammer dat ik hier amper pokemon kan vangen / stops kan draaien, anders had ik misschien wel mee kunnen komen in gyms. Het lukt mij af en toe om onderaan te komen, de hoogste pokemon die ik heb is momenteel ~2200, maar meestal moet ik blij zijn met 10 muntjes per week. Ik heb helaas niet de tijd om elke dag ver te reizen. Toen ik nog in Enschede woonde kon ik heerlijk Ingress spelen, maar dat hield op toen ik hier ben gaan wonen. Anyway, long story short: ik ga op mijn eigen tempo verder en zie wel wanneer ik het zat ben.

Het leuke van games, vind ik, is nadenken over hoe ik het spel zou ontwikkelen. Een aantal dingen die mij erg leuk lijken:
- Naast pokestops en gyms extra gebouwen. Bijvoorbeeld een health center waar je iedere dag een aantal gratis revives krijgt of pokemons achterlaat die de volgende dag weer beter zijn. Daarnaast een shop waar je dingen kunt ruilen (NPC). Ik zie het voor me dat die shop opzoek is naar bepaalde pokemon en je daar extra snoepjes voor geeft. Misschien kun je daar dan ook snoepjes tegen andere snoepjes ruilen, dat mag dan best in de verhouding 20:1 zijn. Een quest center lijkt me ook leuk, of in elk geval wat opdrachten die je dagelijks/wekelijks kunt doen.

- In een gym spelers aan kunnen klikken en dan statistieken zien van die speler. Bijvoorbeeld zijn/haar voortgang van alle medals, zijn/haar pokedex en misschien door de speler gekozen pokemon (om de pokemon te showen waar je blij mee bent).

- Naast medals lijkt het me leuk om badges te verdienen met gevechten tegen NPC pokemon.

Verder zou ik graag de hele set Gen 2 pokemons kunnen vangen en meer stops in het buitengebied zien.

• Pathogen

Pathogen

Shoop Da Whoop

Wollie1988 schreef op maandag 16 januari 2017 @ 17:21:
[...]

Ik vind het persoonlijk kwalijker dat jij al meningen klaar hebt staan zonder volledige context, maar we leven in een vrij land dus het mag. En je kunt ook te zwaar tillen aan de term 'bedrijfsmailadres'. Als het een full time job was, met gegevens via het desbetreffende mailadres die van belang waren, had ik je gelijk gegeven. Inklokken en uitklokken voor registratie van uren is niet dusdanig van belang.

Maar nu wordt het wel een discussie die compleet off-topic gaat.
Een emailadres met domein van een bedrijf = bedrijfsemailadres. Maakt toch verder inhoudelijk niks uit? Ik stoor me er gewoon een beetje aan dat je het probeert te verdedigen door op details in te gaan die naar mijn mening er helemaal niet toe doen.

Either way, dat ik daarover val wil niet zeggen dat ik het niet vervelend vind dat je je account nu kwijt bent, maar daar valt m.i. ook echt niks meer aan te doen. Zelfs bij diensten waar je je emailadres kunt veranderen is het meestal nodig om dan nog toegang te hebben tot het oude adres.

Is het niet mogelijk om nog even bij je ex-baas aan te kloppen, om te vragen of je de account nog een maandje kunt gebruiken oid? Dan kun je nog bij Niantic aan de bel proberen te trekken.

• copywizard
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
op de horneboegse heide in hilversum is het momenteel gemigreerd van voltorb naar ominyte dus mocht je die nog nodig hebben ik had er 7 in een uurtje zijn er niet heel veel maar een paar uurtje lopen\fietsen en je hebt de evolutie :)

AMD Ryzen 5800X3D, Gigabyte Aorus B550 ITX, AMD RX6900XT, 32GB Corsair DDR4

• Ask!
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 24-10 22:07
Record vangst Magikarp: 154 CP met 91% IV!
Iemand die ooit een betere gevangen heeft?

• GroeneThee
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 21-11 20:40
176 met 91%IV

• stylzzzz
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 21-11 16:27
140 met 98IV

• Autofan1985

• GroeneThee
Uiteindelijk zijn de movesets toch belangrijker?

• Autofan1985
GroeneThee schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 13:55:
Gebruik Gyarados alleen om hoog in gyms te komen. De moves interesseren me dan geen reet eerlijk gezegd, want als men hem plat wil gaat die toch wel.

• CaptJackSparrow
  • Niet online
Ask! schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 13:27:
Gevangen niet hoger dan 93%/116. Uit een ei een 100%/125. :P

Heb hem nog niet geëvolueerd want dan zal ie natuurlijk Twister krijgen. :X

• GroeneThee
Autofan1985 schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 13:58:
[...]

Gebruik Gyarados alleen om hoog in gyms te komen. De moves interesseren me dan geen reet eerlijk gezegd, want als men hem plat wil gaat die toch wel.
Dat is inderdaad dan ook weer waar, dan werkt een hoger IV% dan ook meteen in je voordeel.

• A-Jay
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-10 17:15
GroeneThee schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 13:55:
Maar welke is dan het beste, dat hangt toch van het doel af...

Als ik een Gyarados in een gym tegen kom met twister vind ik die veel irritanter als 1 met Hydro Pump.

Die ene Hydro Pump aanval ontwijk ik wel, maar je zal altijd net zien dat het twister dingen de aanval tegelijkertijd met je eigen speciale aanval gebeurd.

Als ik aanval met mijn Gyarados vind ik Hydro Pump wel het prettigste :)

• Lanithro
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-11 13:37
EINDELIJK!!!! Ik heb die dikzak in mijn Pokedex. Hij kwam gisteren voorbij op de radar. Ben er meteen naar toe gereden. Ik weet zeker dat in mijn volgende 10k ei een snorlax zit.

Yavu Steam Profile Lanithro

• rednaz420
  • Laatst online: 21-11 00:47
Proficiat! Ik ben nog steeds op zoek naar die dikzak en naar een prehistorische vogel. Kan nog maanden duren.

• GroeneThee
GroeneThee schreef op maandag 16 januari 2017 @ 10:58:
...Wel besloten om een gym die normaal redelijk vaak kan flippen, tot de "mijne" te bestempelen. Deze gaat zodra ik zie dat hij niet meer 'van ons' is, meteen weer plat en naar de juiste kleur :9 heb inmiddels behoorlijk wat potions en revives voor gespaard. ...
Kleine update:
Gisteren hiermee begonnen en uiteindelijk alle drie de gyms geclaimd. De eerste is sindsdien niet meer veranderd van kleur. De tweede heb ik 1 keer moeten terugpakken en de derde 3 keer met als laatste keer vanochtend. Train ze tot level 6 met behulp van mijn leger Pigotto's en Rattatouileticci's. Scheelt en potions en revives en creert weer ruimte in de tas. Net nog even gekeken via die map (zie een paar pagina's terug, top tip!) en alles is nog rustig aan het front.
De laatste is nog steeds level 6 en de andere 2 zijn momenteel level 8.

Ben erg benieuwd of het rustig blijft, verwacht eerlijk gezegd dat vanavond er 1 of twee vanavond weer rood gaan kleuren. Is een speler die altijd met een klein auto-tje alle bereikbare gyms afrijdt. Ik sta in ieder geval klaar en 'werk' morgenochtend thuis. })

• Zenomyscus
Met al die verschillende websites die steeds wat anders zeggen over de beste aanvallen vraag ik me af of Bite en Dragon Pulse een goede set is voor Gyarados? Ik heb niet genoeg stardust om pokemons te uppen, maar is het de moeite waard voor Gyarados met Bite en Dragon Pulse? Bite is ook de enige primaire aanval zo lijkt het..

• C_V_S
  • Niet online
Ask! schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 13:27:
100% met 120 CP

• freggell
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06-08-2024
GroeneThee schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 15:03:
[...]

Kleine update:
Gisteren hiermee begonnen en uiteindelijk alle drie de gyms geclaimd. De eerste is sindsdien niet meer veranderd van kleur. De tweede heb ik 1 keer moeten terugpakken en de derde 3 keer met als laatste keer vanochtend. Train ze tot level 6 met behulp van mijn leger Pigotto's en Rattatouileticci's. Scheelt en potions en revives en creert weer ruimte in de tas. Net nog even gekeken via die map (zie een paar pagina's terug, top tip!) en alles is nog rustig aan het front.

Ben erg benieuwd of het rustig blijft, verwacht eerlijk gezegd dat vanavond er 1 of twee vanavond weer rood gaan kleuren. Is een speler die altijd met een klein auto-tje alle bereikbare gyms afrijdt. Ik sta in ieder geval klaar en 'werk' morgenochtend thuis. })
Ik zou de map site niet vertrouwen. Deze site claimde dat een bepaalde gym nog steeds mijn eigendom was, dit terwijl die al 3 dagen eerder door een ander was overgenomen. Ik had in de tussentijd de gym nog wel een keertje in mijn bezit gehad. Maar de map toonde een verkeerde indeling en kleur op moment dat ik het controleerde.
Zelfde geld voor een gym die ik wilde bij trainen, gaf al een week aan een lvl 1 van de goede kleur te zijn. Dus toch maar even een omweg maken om er iets bij te zetten. Bleek het een lvl 10 van de goede kleur te zijn. Voor niks een omweg gemaakt.
Zenomyscus schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 15:44:
Met al die verschillende websites die steeds wat anders zeggen over de beste aanvallen vraag ik me af of Bite en Dragon Pulse een goede set is voor Gyarados? Ik heb niet genoeg stardust om pokemons te uppen, maar is het de moeite waard voor Gyarados met Bite en Dragon Pulse? Bite is ook de enige primaire aanval zo lijkt het..
Heb je meer dan 1 Gyarados? of uitzicht op een op meerdere op korte termijn?
Nee, dan zou ik die uppen. Kan je rustig als aanvaller gebruiken. Als verdediger is die iets minder, maar doet het nog steeds wel goed.

Persoonlijk denk ik dat je moet doen wat jezelf leuk vind.
ik up mijn 100% beedril gewoon elke keer zodat die gemaxxed is. Vind ik leuk om te doen en dan moet ik maar wat meer zooi vangen om mijn dust weer aan te vullen.
Er zijn voor mij niet genoeg "interessante" pokemon om mijn dust beter aan te besteden.

[ Voor 24% gewijzigd door freggell op 17-01-2017 15:55 ]

• C_V_S
  • Niet online
freggell schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 15:52:
[...]

Ik zou de map site niet vertrouwen. Deze site claimde dat een bepaalde gym nog steeds mijn eigendom was, dit terwijl die al 3 dagen eerder door een ander was overgenomen. Ik had in de tussentijd de gym nog wel een keertje in mijn bezit gehad. Maar de map toonde een verkeerde indeling en kleur op moment dat ik het controleerde.
Zelfde geld voor een gym die ik wilde bij trainen, gaf al een week aan een lvl 1 van de goede kleur te zijn. Dus toch maar even een omweg maken om er iets bij te zetten. Bleek het een lvl 10 van de goede kleur te zijn. Voor niks een omweg gemaakt.
Dan moet je het gebied opnieuw scannen dan haalt die wel de laatste gegevens op. Hier ook gemerkt maar naar een nieuwe scan was het wel in orde.

Verwijderd

Zenomyscus schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 15:44:
Waarom zou het niet goed zijn? Een Gyarados is alleen maar nuttig om hoog in een gym te zetten, voor de rest heb je er weinig aan. Kwa aanvallen zijn er altijd wel andere pokemon minstens net zo geschikt, terwijl voor verdedigen een enkele Pikachu een Gyarados aan kan, mocht die echt perfect zijn is elke geevolueerde electric pokemon goed genoeg om hem te verslaan.
Gyarados is leuk vanwege de hoeveelheid candy die je nodig hebt om hem te maken en voor de cp, verder niets.

• Ask!
Zozo, er komt een update aan.
De Minor Text Fixes doen het em!

• freggell
xienator schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 15:56:
[...]

Dan moet je het gebied opnieuw scannen dan haalt die wel de laatste gegevens op. Hier ook gemerkt maar naar een nieuwe scan was het wel in orde.
Denk je dat ik in 1 week tijd niet opnieuw gescanned heb?
Of dat de andere gym waar ik het over had. Dat ik die niet scan. Ik wist de staat van die gym omdat ik er elke dag langs kom. Maar heb niet elke dag de tijd om deze even snel weer terug te pakken. Gaat af en toe wel tijd over heen. Ik scande die dan ook om te zien wie er in zit met welke pokemon. Maar elke scan bleef aangeven dat ik en 2 andere trainers erin zaten. Terwijl ik wist dat dat niet waar was.

• schaapiej
Ask! schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 15:59:
Zozo, er komt een update aan.
De Minor Text Fixes doen het em!
Ziet er inderdaad nuttig uit! :p link

Maar even afwachten wat er op de achtergrond wordt aangepast...

<GoT>NightStalker

• JOK
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 03-12-2021

JOK

Hmm.. Ik had gehoopt op iets beters na zo'n lange tijd zonder updates. Hier schieten we niet veel mee op.

• IdieEasy
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 22-11 11:33

IdieEasy

Death comes swiflty.. for me

JOK schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 16:52:
Hmm.. Ik had gehoopt op iets beters na zo'n lange tijd zonder updates. Hier schieten we niet veel mee op.
Zeer waarschijnlijk is dit een hidden update als voorbereiding van het volgende event/de volgende stap in Gen2.
Niantec geeft nooit veel info vrij in de patch notes, alle info wordt altijd gedatamined door oa. Thesilphroad.

Maar ja, als het een voorbereidende update is dan ga je nog niet bekend maken wat het volgende event is :+

• JOK
  • Laatst online: 03-12-2021

JOK

IdieEasy schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 16:54:
[...]

Zeer waarschijnlijk is dit een hidden update als voorbereiding van het volgende event/de volgende stap in Gen2.
Niantec geeft nooit veel info vrij in de patch notes, alle info wordt altijd gedatamined door oa. Thesilphroad.

Maar ja, als het een voorbereidende update is dan ga je nog niet bekend maken wat het volgende event is :+
Er zullen vast veel verborgen dingen in zitten voor bijvoorbeeld events. Het is alleen al heel lang geleden dat er updates waren aan het spel zelf. ;(

• IdieEasy
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 22-11 11:33

IdieEasy

Death comes swiflty.. for me

JOK schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 16:58:
[...]

Er zullen vast veel verborgen dingen in zitten voor bijvoorbeeld events. Het is alleen al heel lang geleden dat er updates waren aan het spel zelf. ;(
Ja, het lijkt wel alsof ze er redelijk tevreden mee zijn zoals het is. Helaas, maar niet onoverkomelijk voor mij. Ik was toch al niet zo actief :+

Verwijderd

Hopelijk is die irritante vastloop bug opgelost

• obelix998
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 16-01 09:49
Even een wel interessante constatering: wij hebben met z'n vieren twee accounts (mijn vrouw met de jongste zoon, ik met de oudste). Het valt dan op dat als je hetzelfde level bent de CP van de pokémons die je vangt hetzelfde zijn, en bij verschillende levels varieert. We zijn nu beide level 30 en hebben dezelfde Magikarp van 180 CP gevangen, met dezelfde moveset en IV. Na evolutie zijn ze uiteraard zelfde CP, maar de moveset is anders. Die lijkt dus inderdaad volledig random te zijn.

• Gaarheid
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 27-09 10:40
GroeneThee schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 15:03:
[...]

Kleine update:

Hoe zie jij de levels van die gyms op die website ik zie alleen de "hoofdbewaker"

• Wollie1988
Pathogen schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 09:05:
[...]

Een emailadres met domein van een bedrijf = bedrijfsemailadres. Maakt toch verder inhoudelijk niks uit? Ik stoor me er gewoon een beetje aan dat je het probeert te verdedigen door op details in te gaan die naar mijn mening er helemaal niet toe doen.

Either way, dat ik daarover val wil niet zeggen dat ik het niet vervelend vind dat je je account nu kwijt bent, maar daar valt m.i. ook echt niks meer aan te doen. Zelfs bij diensten waar je je emailadres kunt veranderen is het meestal nodig om dan nog toegang te hebben tot het oude adres.

Is het niet mogelijk om nog even bij je ex-baas aan te kloppen, om te vragen of je de account nog een maandje kunt gebruiken oid? Dan kun je nog bij Niantic aan de bel proberen te trekken.
Dat is dus het probleem. Je kan niet echt in contact komen met Niantic. Of je krijgt in je inbox exact hetzelfde als wat op hun website staat en dat is dat je mailadres waar je mee inlogt nog niet te veranderen is of dat je een mail hebt verstuurd naar een inbox die unmonitored is. Verder gekeken of de content te downloaden is via Gmail, maar daar heb je alleen de mogelijkheid om apps te verwijderen die je hebt gekoppeld.

• hneel
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:49

hneel

denkt er het zijne van

Is het straks gedaan met de 'gratis' candy van de gps drift?

• P.K.
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20:39
IdieEasy schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 16:54:
[...]

Zeer waarschijnlijk zou ik daar niet vanuitgaan. :p
Ongetwijfeld dat er in de achtergrond weer nieuwe dingen zijn toegevoegd (dat zal uit de datamines blijken idd), maar Niantic dropt élke 2 weken een nieuwe update. Dat is hun releaseschema sinds enige tijd.
Dat er nu 4 weken tussen zit heeft ongetwijfeld met kerst en nieuwjaar te maken.

Ik hoop met je mee dat er nieuwe dingen aan zitten te komen, maar een update zegt niet zoveel.
En laten we eerlijk zijn, sinds release zijn er 18(?) updates geweest, het enige wat we erbij hebben gekregen is een aantal baby's en een buddy.
No need to get our hopes up. ;)

• CaptJackSparrow
  • Niet online
hneel schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 19:24:
"Changed distance tracking to better account for GPS drift"

Daar zat ik ook een beetje bevreesd naar te kijken. :X

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

hneel schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 19:24:
Ik hoop het niet, 's nachts worden er nogal wat km's gemaakt, mits wifi uitgeschakeld is en de connectie behouden blijft.

Waarom heeft PGo nog altijd geen ingebakken automatische reconnect en werkt de handmatige reconnect totaal niet tot de game is geherstart?

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Verwijderd

Raven schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 21:21:
[...]

Waarom heeft PGo nog altijd geen ingebakken automatische reconnect en werkt de handmatige reconnect totaal niet tot de game is geherstart?
Omdat niantic.....

• Zenomyscus
Raven schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 21:21:
Misschien juist om er voor te zorgen dat mensen niet teveel van die gps-drift gebruik kunnen maken of op andere manieren cheaten (zonder zelf actief in het spel te zitten)? Of gewoon omdat het Niantic is, je weet het nooit :)

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

En de data-mine is klaar;

https://thesilphroad.com/...moves-and-evolution-items

[ Voor 56% gewijzigd door Switchie op 17-01-2017 22:57 ]

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

• P.K.
Je zou maar veel gelopen hebben voor Onix of Porygon candy. Komen ze opeens met evolutie stenen aanzetten. _O-

• CAP-Team
  • Laatst online: 20-11 11:37

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Er zit een Diglett spawn vlakbij huis handig want nu is die Diggtrio wel binnen handbereik :Y)

En net weer een 10 km ei uitgelopen, helaas heen snorrie maar een Smoochum. Die had ik nog niet dus toch :Y)

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

• schaapiej
Goed te zien dat ze met wat evolutions items gaan komen. Al is het natuurlijk een beetje krom dat je straks een paar evolves hebt met stenen en andere gewoon op de evolve knop kan rammen.. (o.a. Raichu, Clefable, Poliwrath, Eeveelutions)

Als voorbeeld Poliwhirl. Poliwrath (water stone) kunnen we 'gewoon' maken en Politoed is ineens een steen voor nodig. :X (even buiten het traden om wat normaal ook nodig was)
P.K. schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 00:04:
Je zou maar veel gelopen hebben voor Onix of Porygon candy. Komen ze opeens met evolutie stenen aanzetten. _O-
Genoeg mensen die 10km eieren uit hebben gelopen om een Onix te krijgen! :+
(zit hier zelf met 172 Onix candy van 10km eieren)

[ Voor 3% gewijzigd door schaapiej op 18-01-2017 08:08 ]

<GoT>NightStalker

• Pathogen

Pathogen

Shoop Da Whoop

Misschien komen er wel meerdere manieren om te evolven... 100 candy óf een stone?

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-11 08:47
Leuk voor ernaast ... Snorlax BMI competitie op Reddit The Silph Road.

Oftewel, wie heeft de DIKSTE Snorlax ?

Mijn (enige) Snorlax heeft een BMI van 102,5. Wie gaat daar overheen? :D
(Stats van mijn Snorlax: 452 kg en 2,10 m. Dus voor BMI: 452 / (2,1 * 2,1) = 102,5.

• Landtlord
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 06:28
De mijne gaat daar vlotjes over.

595.12 kg voor 2,31 m geeft 111.5

• Afvalzak
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Haay schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 08:31:

(Stats van mijn Snorlax: 452 kg en 2,10 m. Dus voor BMI: 452 / (2,1 * 2,1) = 102,5.
Had ik maar een snorlax, dan kon ik meedoen. |:(

Last.fm | Code Talks

• freggell
Gaarheid schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 18:30:
[...]

Hoe zie jij de levels van die gyms op die website ik zie alleen de "hoofdbewaker"
Als de scan goed gaat, en de gym update dan kan je alle pokemon zien die erin zitten.
Tellen en je weet het level.
Maar zoals al eerder aangegeven is de site niet 100% betrouwbaar. Het scannen werkt niet altijd goed of de gym update niet.

• schaapiej

Hehe geniaal!
Mijn dikste dikkertje is 182cm met 413kg. BMI van 124,7
Nog ver weg van het record op Reddit :+

<GoT>NightStalker

• Quincy5
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 21-11 12:42

Die van mij is 315.66 kg bij 1.71 m. Dus iets hoger met 107.95.

PV Output

• sankao
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 21-11 17:41

Heerlijk dit soort "competities"

Gewicht: 413,37 Lengte: 1,64

BMI: 153,69

9760Wp ZO(145°) @SE9K, 6480Wp ZW (235°), 2960Wp NO(50°) @SE7K-RWS

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Zenomyscus schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 22:54:
[...]

Misschien juist om er voor te zorgen dat mensen niet teveel van die gps-drift gebruik kunnen maken of op andere manieren cheaten (zonder zelf actief in het spel te zitten)? Of gewoon omdat het Niantic is, je weet het nooit :)
Vannacht ging het iig goed, bijna 15km aan gps-jitter gehad zonder connectieverlies :) Zo komen de buddy-candy's wel binnen.

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• Ask!
Al mijn Raichu's zijn ineens vrouwtjes! (Punt van de staart af)
Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat Professor Willow erachter komt dat er mannetjes en vrouwtjes zijn in de pokemon wereld. :p

• Zenomyscus
Leuk om die verschillende waardes te zien bij Snorlax. Mijn Snorlax is 550.19 kg en 2.46 m lang. Gaat iemand over die lengte heen?

Zijn BMI is dus 90.92. Vergeleken de rest is mijn Snorrie een lange slungel.

• Tuttel
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 02:52
Ik heb nog steeds geen Snorlax D:

• Autofan1985
Afvalzak schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 08:43:
[...]

Idem. En maar geen 10 km-eieren meer krijgen... |:(

• Afvalzak
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Autofan1985 schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 10:12:
[...]

Idem. En maar geen 10 km-eieren meer krijgen... |:(
Ik kreeg er gister toevallig 1 sinds een paar weken, zal wel weer troep zijn :+

Last.fm | Code Talks

• Roeligan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-07 11:37

Roeligan

Feyenoord

Iemand bekend met Blossoms pokemon manager? Ik snap niet zo goed hoe de rating in elkaar steekt.

Hier een overzicht van mijn hoogste CP's met daarachter offense/defense/duel ability en rating.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/dUc7RkRVmeWoJRipriYhrBCh/medium.png

Waar moet ik naar kijken, ik zie pokemons met bijv. een duel ability rating van 95.17 en een dual ability van 49.08. I'm kinda lost... Kan er op het interwebz ook niets over terug vinden. Iemand hier een idee?

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 07:30
Afvalzak schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 08:43:
[...]

Huh, wat? Kan je Snorlax vangen met Pokemon Go? :+

Inmiddels level 30, bijna 400 eieren uitgelopen en ook nog altijd geen vetklep (of Lapras).

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• P.K.
schaapiej schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 08:02:
[...]

Goed te zien dat ze met wat evolutions items gaan komen. Al is het natuurlijk een beetje krom dat je straks een paar evolves hebt met stenen en andere gewoon op de evolve knop kan rammen.. (o.a. Raichu, Clefable, Poliwrath, Eeveelutions)

Als voorbeeld Poliwhirl. Poliwrath (water stone) kunnen we 'gewoon' maken en Politoed is ineens een steen voor nodig. :X (even buiten het traden om wat normaal ook nodig was)

[...]

Genoeg mensen die 10km eieren uit hebben gelopen om een Onix te krijgen! :+
(zit hier zelf met 172 Onix candy van 10km eieren)
Hier vlakbij zat laatst een Onix nest, heb een stuk of 100 candy. :P

Voor die "split evolutions" is het wel handig om te kunnen kiezen wat je wil natuurlijk. (Politoed, Hitmontop, de nieuwe Eeveelutions, etc).
En het maakt het spel ook wel iets diverser/interessanter vind ik. Zeker als je opdrachten uit moet voeren voor die dingen en er een mogelijkheid komt om dat soort items te ruilen.

Vind het iig positief om te zien dat ze veel uit de vroegere games lijken te gaan overnemen.
Evolutiestenen, genders (duidt op breeding), shiny Pokémon. Al is het wat aan de late kant. Gen1 werkte origineel ook met evolutie stenen natuurlijk...

[ Voor 5% gewijzigd door P.K. op 18-01-2017 10:25 ]

• C_V_S
  • Niet online
freggell schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 15:59:
[...]

Denk je dat ik in 1 week tijd niet opnieuw gescanned heb?
Of dat de andere gym waar ik het over had. Dat ik die niet scan. Ik wist de staat van die gym omdat ik er elke dag langs kom. Maar heb niet elke dag de tijd om deze even snel weer terug te pakken. Gaat af en toe wel tijd over heen. Ik scande die dan ook om te zien wie er in zit met welke pokemon. Maar elke scan bleef aangeven dat ik en 2 andere trainers erin zaten. Terwijl ik wist dat dat niet waar was.
Probleem hier nog nooit gehad in ieder geval.

• WahWah
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 13-10 10:02
Goed om te lezen. Ben benieuwd wanneer we het geimplementeerd zullen zien. Er moet echt snel wat nieuws komen, want buiten een event om is het spel gewoon saai nu.

Vraag me af hoe je die evolution items kan krijgen. Ik hoop toch niet met coins, maar liever met een quest ofzo. Al is het maar met je 7-day streak dan je dan 1 random evolution item krijgt oid.

• Shadow_J
CaptJackSparrow schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 14:15:
[...]

Gevangen niet hoger dan 93%/116. Uit een ei een 100%/125. :P

Heb hem nog niet geëvolueerd want dan zal ie natuurlijk Twister krijgen. :X
Mijn volgende mag gerust twister hebben. Als ik in Gyms battle is dat de meest irritante aanval om tegen te krijgen. Als aanvallers heb ik Vaporeons genoeg dat Hydropump kunnen gebruiken :)

• Shadow_J
obelix998 schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 18:18:
Even een wel interessante constatering: wij hebben met z'n vieren twee accounts (mijn vrouw met de jongste zoon, ik met de oudste). Het valt dan op dat als je hetzelfde level bent de CP van de pokémons die je vangt hetzelfde zijn, en bij verschillende levels varieert. We zijn nu beide level 30 en hebben dezelfde Magikarp van 180 CP gevangen, met dezelfde moveset en IV. Na evolutie zijn ze uiteraard zelfde CP, maar de moveset is anders. Die lijkt dus inderdaad volledig random te zijn.
Het is ook zo dat je vanaf level 30 voor iedereen de zelfde CP zal zien voor alle pokemon die je tegen komt ;)
De movesets zijn idd compleet random. Wij gaan vaak met enkele vrienden op pad en als we een heel mooie IV pokemon van iets vangen doen we met zen alle samen een evolve. Daar is het voor iedereen steeds hopen op de beste moveset, maar het kan voor iedereen anders zijn.
Pagina: 1 ... 53 ... 100 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is niet de bedoeling dat hacks, cheats, GPS-spoofs of dataminers besproken worden op dit forum. Ook is het bespreken van 3rd party apps en sites niet toegestaan die gegevens gebruiken/zichtbaar maken die normaal gesproken niet zichtbaar zijn. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers. Discussie over het gebruik van IV calculators is wel toegestaan.

Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.

Online IV calculator
Evolve calculator
Pokémon movesets
Server status