GroeneThee schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 15:03:
[...]
Kleine update:
Gisteren hiermee begonnen en uiteindelijk alle drie de gyms geclaimd. De eerste is sindsdien niet meer veranderd van kleur. De tweede heb ik 1 keer moeten terugpakken en de derde 3 keer met als laatste keer vanochtend. Train ze tot level 6 met behulp van mijn leger Pigotto's en Rattatouileticci's. Scheelt en potions en revives en creert weer ruimte in de tas. Net nog even gekeken via die map (zie een paar pagina's terug, top tip!) en alles is nog rustig aan het front.
De laatste is nog steeds level 6 en de andere 2 zijn momenteel level 8.
Ben erg benieuwd of het rustig blijft, verwacht eerlijk gezegd dat vanavond er 1 of twee vanavond weer rood gaan kleuren. Is een speler die altijd met een klein auto-tje alle bereikbare gyms afrijdt. Ik sta in ieder geval klaar en 'werk' morgenochtend thuis.

Ik zou de map site niet vertrouwen. Deze site claimde dat een bepaalde gym nog steeds mijn eigendom was, dit terwijl die al 3 dagen eerder door een ander was overgenomen. Ik had in de tussentijd de gym nog wel een keertje in mijn bezit gehad. Maar de map toonde een verkeerde indeling en kleur op moment dat ik het controleerde.
Zelfde geld voor een gym die ik wilde bij trainen, gaf al een week aan een lvl 1 van de goede kleur te zijn. Dus toch maar even een omweg maken om er iets bij te zetten. Bleek het een lvl 10 van de goede kleur te zijn. Voor niks een omweg gemaakt.
Zenomyscus schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 15:44:
Met al die verschillende websites die steeds wat anders zeggen over de beste aanvallen vraag ik me af of Bite en Dragon Pulse een goede set is voor Gyarados? Ik heb niet genoeg stardust om pokemons te uppen, maar is het de moeite waard voor Gyarados met Bite en Dragon Pulse? Bite is ook de enige primaire aanval zo lijkt het..
Heb je meer dan 1 Gyarados? of uitzicht op een op meerdere op korte termijn?
Nee, dan zou ik die uppen. Kan je rustig als aanvaller gebruiken. Als verdediger is die iets minder, maar doet het nog steeds wel goed.
Persoonlijk denk ik dat je moet doen wat jezelf leuk vind.
ik up mijn 100% beedril gewoon elke keer zodat die gemaxxed is. Vind ik leuk om te doen en dan moet ik maar wat meer zooi vangen om mijn dust weer aan te vullen.
Er zijn voor mij niet genoeg "interessante" pokemon om mijn dust beter aan te besteden.
[
Voor 24% gewijzigd door
freggell op 17-01-2017 15:55
]