Heb vanmiddag weer 35km rondgefietst. Regen kwam wat vroeger dan verwacht dus helemaal droog bleef ik niet.
Heb er drie wat hogere gyms bij kunnen vinden die kans hebben redelijk stabiel te blijven. Voor een paar dagen althans. Twee andere waren al L10. Er bleek bij terugkomst wel een lokale L10 gym neergehaald te zijn. Die waar ik een kleine 2 weken geleden uitgenikkerd was omdat ik onderin stond en er toen weer een hoge in heb kunnen terugzetten. Zit er nu in 13 maar drie lokale gyms zijn onstabiel.
En ik vrees dat 'die site' toch echt wel heel erg in strijd met de topicwarning is. Als iedereen op die gegevens gaat spelen wordt het een bende. Met Ingress weet ik niet beter dan dat je alles kunt zien op de 'Intel Map' maar daarbij kan het. Portals zijn niet zo belangrijk. Mede i.v.m. de veel grotere aantallen spelers en het véél grotere belang van Gyms snap ik heel goed dat Niantic dat niet bij PoGo doet.
En ik vrees dat 'die site' toch echt wel heel erg in strijd met de topicwarning is. Als iedereen op die gegevens gaat spelen wordt het een bende. Met Ingress weet ik niet beter dan dat je alles kunt zien op de 'Intel Map' maar daarbij kan het. Portals zijn niet zo belangrijk. Mede i.v.m. de veel grotere aantallen spelers en het véél grotere belang van Gyms snap ik heel goed dat Niantic dat niet bij PoGo doet.