Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[iOS/Android] Pokémon GO - Deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 52 ... 100 Laatste
Acties:
  • 396.902 views

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Heb vanmiddag weer 35km rondgefietst. Regen kwam wat vroeger dan verwacht dus helemaal droog bleef ik niet. :+ Heb er drie wat hogere gyms bij kunnen vinden die kans hebben redelijk stabiel te blijven. Voor een paar dagen althans. Twee andere waren al L10. Er bleek bij terugkomst wel een lokale L10 gym neergehaald te zijn. Die waar ik een kleine 2 weken geleden uitgenikkerd was omdat ik onderin stond en er toen weer een hoge in heb kunnen terugzetten. Zit er nu in 13 maar drie lokale gyms zijn onstabiel.

En ik vrees dat 'die site' toch echt wel heel erg in strijd met de topicwarning is. Als iedereen op die gegevens gaat spelen wordt het een bende. Met Ingress weet ik niet beter dan dat je alles kunt zien op de 'Intel Map' maar daarbij kan het. Portals zijn niet zo belangrijk. Mede i.v.m. de veel grotere aantallen spelers en het véél grotere belang van Gyms snap ik heel goed dat Niantic dat niet bij PoGo doet.

Verwijderd

Die site kan het welligt te makkelijk maken, al is het wel interesant om eens te zien. Ik woon in Bucharest en het komt redelijk overeen wat ik gewend ben (woon in het zuiden en werk in het noorden, dus heb wel een redelijk idee). Maar toch leuk om een het volledige plaatje te zien, dat geel in het centrum en zuiden zit, rood in het westen en oosten en blauw in het noorden en voor de rest overal een beetje. Valt me met name op dat in zoon grote stad de teams best goed verdeeld zijn, er is niet een die er echt bovenuit springt.

• Only
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Meer mensen met problemen sinds vanmiddag? Spel start wel normaal op (soms alleen niet in 1x), maar kilometers worden niet goed geteld omdat het draaiende bolletje maar blijft draaien al na paar minuten..app al paar keer herstart..en telefoon ook..maar probleem komt nu steeds terug..
Normaal eigelijk nooit problemen mee en ook geen updates gedaan, lijkt server/verbindingsprobleempje..

Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.

• aljooge
  • Registratie: Januari 2016
  • Nu online
Heb ook flink gefietst vandaag en het was koud, guur en nat kortom echt snertweer. Regenpak aan, koplamp 4 nieuwe penlites wind recht tegen. Maar er is een goede reden: steeds meer gyms raken min of meer stabiel. Het begint erop te lijken dat de kaarten geschud worden en huidige posities lang kunnen blijven. Het winterweer en ook het gebrek aan evens zullen meer en meer rustige level 10 gyms veroorzaken.

Volgens mij is dit het moment dat je erbij moet zijn, anders kom je er voorlopig niet meer meer tussen.

• CaptJackSparrow
  • Niet online
Ik had vandaag ook erg veel last van hangende app bij opstarten. Vaak twee of misschien wel drie keer hangen > Force closen met Greenify, evt. cache ook nog clearen, evt. GPS even uit zetten, en eindelijk doet ie het dan weer. Onbegrijpelijk dat Niantic dat zó lang laat bestaan en er niets aan doet. Ik heb ook vaker dat PoGo moet herstarten nadat ik even naar een andere app overschakel wat natuurlijk een buitengewoon slechte combinatie is met deze hinderlijke bug. :X Dat komt evt. omdat ik nu ook Google Play: Sportractive GPS Running App mee laat lopen in de achtergrond i.p.v. een simpeler appje dat alleen een GPX track schrijft.

Oh ja. En ik ben vandaag L33 geworden. :) *O*

• GroeneThee
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 21-11 20:40
Only schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 19:43:
Meer mensen met problemen sinds vanmiddag? Spel start wel normaal op (soms alleen niet in 1x), maar kilometers worden niet goed geteld omdat het draaiende bolletje maar blijft draaien al na paar minuten..app al paar keer herstart..en telefoon ook..maar probleem komt nu steeds terug..
Normaal eigelijk nooit problemen mee en ook geen updates gedaan, lijkt server/verbindingsprobleempje..
Hier net op de fiets ook maar naar wat het lijkt 10% van de meters geteld. 'Normale' opstart issues maar verder werkt het spel prima. Behalve die km's. Hopenlijk is dat zo opgelost voor mijn 15km ronde.

• CaptJackSparrow
  • Niet online
Ik denk dat onze gyms wel aardig veilig zijn tot de ochtend. :+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/obx6iWjiV7ytnGOA3IfwP1T0/full.gif

• WoWo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20-11 18:43
LOL!

Er is geen tijd te verliezen, dus doe maar rustig aan

• stylzzzz
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 21-11 16:27
CaptJackSparrow schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 21:47:

[afbeelding]
Ik heb een auto! En heb al 20 gyms hier in de omgeving. Kleur geel btw. :) }:O

• DennisDCT
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 22-11 15:07
Ik heb zoon baal dag. Kreeg een dratini uit een ei van 93%. Mooi, 130candys. Me eerste oranje knaller maken. Komt er een dragon aanval uit. Levenslange gespaar verspild.

• JRR
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04:24

JRR

Ligt het aan de locatie waar ik speel of is er sinds het eind van het starters event sprake van een officieus pokemon of the day event? Gisteren 5 keer een Onix gevangen en vandaag 6 Scythers. Normaal gesproken kom ik deze nooit in het wild tegen behalve uit de 10 km eitjes. Nu zijn ze vrij nutteloos maar toch...
Hopelijk binnenkort wat Kabuto's en Omanyte's om mijn Kabutops en Omastar te maken.

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Nu online

[afbeelding]
Toch zonet met een vriend nog een rondje gemaakt. Was even nodig, want rood had ons uit een stabiele gym getrapt. Gelijk een lesje leren dus :Y)
Daarvoor zelfs even buiten de auto geweest om bij de gym te komen (lang leve waterdichte telefoons *O*)
Dikke dankjewel aan degene die die site deelde waarop je gyms kan zien!

Zit er weer in 11, en meer dan dat hoef ik er ook niet. Hoop ze alleen vast te houden :)

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• aljooge
  • Nu online

[afbeelding]
Ik ben er al 2 kwijtgeraakt vanavond 1 teruggepakt. We laten ons niet afremmen door een beetje regen. d:)b
Lang leve de waterdichte iphone 7.

[ Voor 4% gewijzigd door aljooge op 12-01-2017 23:51 ]

Verwijderd

Godver. Weer uit een gym getrapt door een spoofer. Ik heb hem in de regen er uit getrapt tot drie keer toe. Toen maar twee weedles erin gezet van ons blauwe account. Is die gym niets meer waard. Haat aan dit soort gasen. Maakt het spel geen ruk meer aan.

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 21-11 20:57
DennisDCT schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 21:57:
Ik heb zoon baal dag. Kreeg een dratini uit een ei van 93%. Mooi, 130candys. Me eerste oranje knaller maken. Komt er een dragon aanval uit. Levenslange gespaar verspild.
Welke combinatie heeft ie? Want een dragon aanval hoeft niet slecht te zijn op Dragonite...
Hier kan je de movesets zien (even op View all klikken).

<GoT>NightStalker

• Gaarheid
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 27-09 10:40
Over spoofen: vanuit mijn huiskamer als ik mijn telefoon op een bepaald plekje leg sta ik naast een gym.
Soms knal ik er een rode of gele uit en soms train ik hem.
Vaak error messages omdat the gym to far away is maar ja is toch wel handig met dit weer :)

• P.K.
  • Laatst online: 22-11 20:39
schaapiej schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 06:50:
[...]

Welke combinatie heeft ie? Want een dragon aanval hoeft niet slecht te zijn op Dragonite...
Ik zie het probleem ook niet zo. :P
Een van m'n Dragonites heeft Dragon Breath en Dragon Pulse als aanvallen, dat vind ik eigenlijk de fijnste Dragonite om een gym mee aan te vallen...
Steel wing heb je minder aan.

• DennisDCT
schaapiej schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 06:50:
[...]

Ik heb even gekeken. Dragon breath en dragon claw. Het kan erger. Maar ik moet ook niet zeuren en gewoon weer opnieuw sparen. Alleen wat kan je balen als je ergens lang naar uit kijkt, en het je teleursteld.

Ik lees net van jullie dat het dus wel meevalt. Dus gewoon uppen tot the max!? Of sparen voor een nieuwe 😎

[ Voor 9% gewijzigd door DennisDCT op 13-01-2017 08:58 ]

• Quincy5
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 21-11 12:42
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/tE2Yml8tvtWKjio7zUxCD88X/thumb.png
Zojuist gevangen in Amsterdam Zuid. :D :D
Voor mij is vrijdag de 13de geen ongeluksdag!

PV Output

• sankao
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 21-11 17:41
DennisDCT schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 08:57:
[...]

Ik heb even gekeken. Dragon breath en dragon claw. Het kan erger. Maar ik moet ook niet zeuren en gewoon weer opnieuw sparen. Alleen wat kan je balen als je ergens lang naar uit kijkt, en het je teleursteld.

Ik lees net van jullie dat het dus wel meevalt. Dus gewoon uppen tot the max!? Of sparen voor een nieuwe 😎
Dit is één van de beste aanvallers die je kan krijgen. Als je je veel met gyms bezig houdt, deze mooi maxen om een stuk makkelijker gyms neer te kunnen halen.

9760Wp ZO(145°) @SE9K, 6480Wp ZW (235°), 2960Wp NO(50°) @SE7K-RWS

• Ask!
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 24-10 22:07
[...]

Dragon Breath / Dragon Claw is de beste aanval moveset die je kunt hebben.
Dragon Claw heeft de hoogste DPS in de hele game.

• schaapiej
[...]

Scoort als attacker erg hoog, als defender wat minder.
Uppen is aan jezelf natuurlijk en wat je zelf het liefste wil.

Zelf heb ik een Steel wing - Hyperbeam Dragonite en daar stop ik nog geen snoepjes in. Vind dat Hyperbeam te makkelijk is om te dodgen en daarmee niet echt een nuttige defender is. Al vind ik Dragonite sowieso een useless defender, is alleen nuttig door zijn hoge CP. Mijn legertje Cloysters met Frost Breath - Blizzard ziet ze graag op gyms staan! >:)
Ask! schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 09:42:
Dragon Breath / Dragon Claw is de beste aanval moveset die je kunt hebben.
Dragon Claw heeft de hoogste DPS in de hele game.
Body slam van een Snorlax doet meer toch?

[ Voor 13% gewijzigd door schaapiej op 13-01-2017 09:47 ]

<GoT>NightStalker

• Ask!
schaapiej schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 09:45:

Body slam van een Snorlax doet meer toch?
Dragon Claw van Dragonite: DPS 36.25
Body Slam van Snorlax: DPS 30.77

Welke dichter in de buurt komen:
Stone Edge van Rhydon: DPS 36.15
Psychic van Alakazam: DPS 33.57
Hydro Pump van Gyarados: DPS 35.26
Fire Blast van Arcanine: DPS 34.63

Bron is: https://pokemongo.gamepress.gg/pokemon-list-advanced

• schaapiej
Ask! schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 10:01:
[...]

Dragon Claw van Dragonite: DPS 36.25
Body Slam van Snorlax: DPS 30.77

Welke dichter in de buurt komen:
Stone Edge van Rhydon: DPS 36.15
Psychic van Alakazam: DPS 33.57
Hydro Pump van Gyarados: DPS 35.26
Fire Blast van Arcanine: DPS 34.63

Bron is: https://pokemongo.gamepress.gg/pokemon-list-advanced
Hmm oké, leuk altijd verschillende informatie op sites! :p

Deze site zegt;
Dragon claw van Dragonite 27,3
Body slam van Snorlax 32,1

Edit:
Kijk zelf meestal naar een combinatie van pokemongodb.net, pokemongo.gamepress.gg en pokemon.gameinfo.io. Maar de vraag is; welke klopt onderaan de streep? Scheelt weer op extra sites kijken...

[ Voor 14% gewijzigd door schaapiej op 13-01-2017 10:11 ]

<GoT>NightStalker

• Ask!
schaapiej schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 10:04:
[...]

Hmm oké, leuk altijd verschillende informatie op sites! :p

Deze site zegt;
Dragon claw van Dragonite 27,3
Body slam van Snorlax 32,1

Edit:
Kijk zelf meestal naar een combinatie van pokemongodb.net, pokemongo.gamepress.gg en pokemon.gameinfo.io. Maar de vraag is; welke klopt onderaan de streep? Scheelt weer op extra sites kijken...
Gamepress is vrij betrouwbaar volgens mij, zie je overal terugkomen.
Maar vind altijd moeilijk bepalen welke beter is :p

Bij mijn werk zit nu een Onix spawn! Voor de toekomstige Steelix's :D

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-11 08:47
Zijn er hier mensen die Pokémon Go spelen op de volgende telefoons:

- ZTE Axon 7
- Lenovo P2
- Honor 6X

Ben erg benieuwd naar de ervaringen met deze telefoons!

• Gaarheid
Quincy5 schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 09:24:
[afbeelding]
Zojuist gevangen in Amsterdam Zuid. :D :D
Voor mij is vrijdag de 13de geen ongeluksdag!
Waar ergens in zuid?

• Quincy5
Bij het VU ziekenhuis, maar ik verwacht niet dat hij er na 4 uur nog is. Of denk/hoop je dat het een regelmatig spawnpunt van Snorlaxen wordt?

PV Output

• Labbers
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 20-11 09:56
Ah, daar had ik laatst een Nidoking.

• Ask!
Klopt het dat spawn rate van Magikarp drastisch is verhoogd?

Tijdens mijn wandelhalfuurtje heb ik er 10 gevangen denk ik.. :O
Ze liggen nu ook op het droge.. Eerst waren ze echt alleen bij water te vangen haha.

[ Voor 25% gewijzigd door Ask! op 13-01-2017 13:44 ]

• Eek2nd
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 17-04-2023
Ask! schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 13:44:

Ze liggen nu ook op het droge.. Eerst waren ze echt alleen bij water te vangen haha.
Misschien dat er toevallig op jouw route er paar 1 voor 1 uit een truck zijn gesprongen?

• Oekiejoekie
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 02-08 02:49
Ask! schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 13:44:

Vrijdag he... Hier op het werk is dat ook de vaste dag voor vis in het bedrijfsrestaurant :)

WEES BLIJ !!! Hier had uw advertentie kunnen staan...

• Ask!
Oekiejoekie schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 14:49:
[...]

Vrijdag he... Hier op het werk is dat ook de vaste dag voor vis in het bedrijfsrestaurant :)
VrijViDa inderdaad.. Klopt!

• P.K.
Ask! schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 10:42:
[...]

Gamepress is vrij betrouwbaar volgens mij, zie je overal terugkomen.
Maar vind altijd moeilijk bepalen welke beter is :p

Bij mijn werk zit nu een Onix spawn! Voor de toekomstige Steelix's :D
Misschien kloppen ze allebei wel... Dat is het verschil tussen mét en zonder STAB wellicht?

Nests zijn gister weer gehusseld, dus er zijn wss nog meer verrassingen te vinden. :P

• Ezio
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16-03-2024
Quincy5 schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 13:22:
[...]

Bij het VU ziekenhuis, maar ik verwacht niet dat hij er na 4 uur nog is. Of denk/hoop je dat het een regelmatig spawnpunt van Snorlaxen wordt?
Ik heb in die omgeving ook al twee keer Lapras gespot. De eerste langs IJsbaanpad en de tweede voor de ingang van het Olympisch Stadion. Er heerst daar dus wel wat :P .

Strava

• Gaarheid
Ik ga er in ieder geval eens kijken,zeker na de lapras opmerkingen later!
Quincy5 schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 13:22:
[...]

• GroeneThee
Zucht... had voor het eten in de buurt samen met de meisjes een rondje gyms gedaan. Nu zie ik op de map dat alles alweer rood is. Zaten 2 lvl8 gyms bij. beetje jammer van alle moeite.

Verwijderd

Hier is het sinds maandag opeens stil met de gyms, waar eerst nog elke dag 3 van de 5 gyms flipte, zijn die 3 nu al paar dagen lvl 7 en 1 lvl 9, aan ene kant makkelijk cashen voor mij, maar rondje lopen doe je niet meer (zeker met dit weer niet dus dat is dan wel weer een voordeel :) )

• DennisDCT
GroeneThee schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 18:37:
Zucht... had voor het eten in de buurt samen met de meisjes een rondje gyms gedaan. Nu zie ik op de map dat alles alweer rood is. Zaten 2 lvl8 gyms bij. beetje jammer van alle moeite.
Aan sommige gyms moet je gewoon niet komen. Zit in schagen op een indrustrie terrein in 4 gyms (rood). Als die flipt. Pak ik hem diezelfde dag nog terug. + Ik zoek een gym van blauw om te slopen.

Maar je kan proberen eerst hem naar level 6 te werken en kijken wat er de dag erna gebeurd..?

[ Voor 8% gewijzigd door DennisDCT op 13-01-2017 19:13 ]

• Richh
  • Nu online
DennisDCT schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 19:13:
[...]

Aan sommige gyms moet je gewoon niet komen. Zit in schagen op een indrustrie terrein in 4 gyms (rood). Als die flipt. Pak ik hem diezelfde dag nog terug. + Ik zoek een gym van blauw om te slopen.

Maar je kan proberen eerst hem naar level 6 te werken en kijken wat er de dag erna gebeurd..?
En zo werkt het. Sterker nog, ik zoek een gym waar de aanvaller in zat oOo

(Team Blauw hier, team rood is hier nou net zo vervelend. Zuid Drenthe dus rustig maar :P)

• schaapiej
Verwijderd schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 18:49:
Hier is het sinds maandag opeens stil met de gyms, waar eerst nog elke dag 3 van de 5 gyms flipte, zijn die 3 nu al paar dagen lvl 7 en 1 lvl 9, aan ene kant makkelijk cashen voor mij, maar rondje lopen doe je niet meer (zeker met dit weer niet dus dat is dan wel weer een voordeel :) )
Hier ook al de hele week dooie boel! Leuk voor het cashen maar wordt al snel saai :p
Heel af en toe wordt een gele wakker om wat te slopen maar die trap ik er dan ook vlot weer uit hehe

Vind het overigens heerlijk om met dit weer te lopen dus dat houdt mij niet tegen!

[ Voor 6% gewijzigd door schaapiej op 13-01-2017 20:54 ]

<GoT>NightStalker

• Richh
  • Nu online
Vandaag nog maar een rondje met de auto met een vriend van me. Zit me al maandenlang te irriteren aan een rode toren van lv10 die niemand maar lijkt te slopen (ja, af en toe wisselen er een paar Poké's, van die dubbelaccounts) dus besloten we om die maar eens te slopen. Gezien de overmaat aan rood in mijn omgeving een nutteloze bezigheid, maar hey :)
Bovendien zaten er ook twee gasten in die mij ons uit een stabiele gym hadden gekicked, dus het was tijd voor revanche :Y)

Uiteindelijk die hele gym neergemaaid en er daarna voor de fun maar allebei een Chansey ingezet *O*

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/Xx9Dpdf.jpg

Vervolgens weer verder op Pokéjacht, komen we er binnen 10 minuten achter dat we uit een gym zijn getrapt. Die Chansey's waren er dus alweer uit. Dus wij weer terug en jawel... diezelfde twee gasten zaten als enige in de gym, die inmiddels alweer getraind was tot 7000xp.

Blijkt er dus 1 gast bij die gym te staan met vermoedelijk twee telefoons -O- In de stromende regen, in de kou, dat dan weer wel *O*

Dus gelijk weer gesloopt en twee Chansey's erin gedrukt terwijl hij nog druk aan het trainen was :w

Niet veel later waren ze opnieuw terug en op dit moment zitten opnieuw enkel die twee (oftewel 1) gast in die gym. Hij mag ze hebben hoor, maar wat vinden jullie? Twee accounts voor 1 persoon, is dat acceptabel?

• schaapiej
Richh schreef op zaterdag 14 januari 2017 @ 00:03:
Twee accounts voor 1 persoon, is dat acceptabel?
Volgens mij is het in ieder geval tegen de EULA, toch?

Persoonlijk vind ik dit de minste storende optie. Twee accounts beide in hetzelfde team zorgt alleen dat dingen wat sneller gaan, maar of het eerlijk is tegen de normale spelers met één account? Nee.

Hier in het dorp heeft team geel altijd drie dezelfde personen op gyms staan. Nieuwjaarsdag kwam ik een ander tegen van geel waar ik even mee heb staan praten en hij kende hun. Wat blijkt; het is een moeder met twee zoons. Maar.. blijkbaar gaat 1 van die zoons snachts nog wel eens (naar mijn gevoel elke dag :p) sporten en neemt dan van hun 3 de telefoons mee om gyms leeg te schoppen en vol te zetten. Ja ze spelen allemaal afzonderlijk, maar heel zwart/wit gezien valt dit weer onder account sharing?

<GoT>NightStalker

• GroeneThee
DennisDCT schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 19:13:
[...]

Eens maar een rondje lopen in 'onze eigen buurt' is voor mijn meiden dus wel het meest haalbare.
schaapiej schreef op zaterdag 14 januari 2017 @ 07:12:
[...]

Volgens mij is het in ieder geval tegen de EULA, toch?

Persoonlijk vind ik dit de minste storende optie. Twee accounts beide in hetzelfde team zorgt alleen dat dingen wat sneller gaan, maar of het eerlijk is tegen de normale spelers met één account? Nee.

Hier in het dorp heeft team geel altijd drie dezelfde personen op gyms staan. Nieuwjaarsdag kwam ik een ander tegen van geel waar ik even mee heb staan praten en hij kende hun. Wat blijkt; het is een moeder met twee zoons. Maar.. blijkbaar gaat 1 van die zoons snachts nog wel eens (naar mijn gevoel elke dag :p) sporten en neemt dan van hun 3 de telefoons mee om gyms leeg te schoppen en vol te zetten. Ja ze spelen allemaal afzonderlijk, maar heel zwart/wit gezien valt dit weer onder account sharing?
Zelfde situatie hier met het verschil dat ik met m'n oudste dochter hetzelfde account deel. De jongste is het later leuk gaan vinden en voor haar hoef ik niet te 'helpen' . Ze vindt het leuker om het zelf te doen.

• CaptJackSparrow
  • Niet online
De spelregels van Niantic zijn duidelijk.

https://support.pokemongo...us/articles/221993967-Pokémon-GO-Trainer-guidelines
No cheating.

Don’t do it. Play fair. Pokémon GO is meant to be played on a mobile device and get you outside to explore your world! Methods of cheating, unfortunately, are limited only by cheaters’ imaginations, but include at a minimum the following: using modified or unofficial software; playing with multiple accounts (one account per player, please); sharing accounts; using tools or techniques to alter or falsify your location; or selling/trading accounts.
Niet meer dan één account per speler dus. Bij account delen zou je nog onderscheid kunnen maken tussen twee mensen met samen in totaal maar één account en twee mensen met samen in totaal twee accounts en je afvragen of beide situaties hiermee bedoeld worden of alleen de laatste.

• C_V_S
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Bestaat er nog ergens een website met uitleg hoe nu het beste gyms te trainen?

Level 9 --> 10 was gisteren 8000 punten en per keer dat ik ze allemaal verslagen had kreeg ik er 1700 bij.

Dus heb 4,5 keer gevochten wat me een hele berg revives en of potions kost. Dat moet toch makkelijker kunnen.

• GroeneThee
Zorg dat de CP van je hoogste aanvaller lager is dan de CP van de verdediger met het laagste CP.

je moest 2 x lezen he ;)

[ Voor 18% gewijzigd door GroeneThee op 14-01-2017 08:42 ]

• CaptJackSparrow
  • Niet online
http://heavy.com/games/20...iendly-gym-bonus-niantic/
After December 5th, then, this is the formula for figuring out how much prestige you will gain from a battle:

* When your attacker has a lower CP than the defender: 500 * (Defender CP / Attacker CP)
* When your attacker has a higher CP than the defender: 310 * (Defender CP / Attacker CP) – 55
Je krijgt dus ruwweg dubbele prestigepunten als al je trainende Pokies een lagere CP hebben dan de CP van de Pokie(s) die je verslaat. Soms is het praktischer om een of twee erg lage verdedigende pokies maar te negeren voor de CP keuze van je aanvallers als er een erg groot gat zit tussen die lage CP waarden en die van de verdedigers daarboven. Dan krijg je voor die lage maar wat minder punten maar als je al je beesten op die laagste selecteert dan zijn ze te zwak om veel van die hogere te verslaan wat weer minder punten oplevert.

• schaapiej
GroeneThee schreef op zaterdag 14 januari 2017 @ 07:53:
Zelfde situatie hier met het verschil dat ik met m'n oudste dochter hetzelfde account deel. De jongste is het later leuk gaan vinden en voor haar hoef ik niet te 'helpen' . Ze vindt het leuker om het zelf te doen.
Dat vind ik ook zeker geen probleem als iemand samen met zijn/haar zoon/dochter speelt.
Juist leuk om met die kleintjes te doen. M'n neefje (bijna 2) snapt er geen hol van maar vindt het prachtig! :p

Dat is wat mij betreft ook iets heel anders dan een 18-plusser die met 3 telefoons rondloopt! Maarja, totaal niet te controleren en dus ook vrij weinig aan te doen.

<GoT>NightStalker

• C_V_S
  • Niet online
CaptJackSparrow schreef op zaterdag 14 januari 2017 @ 08:48:
http://heavy.com/games/20...iendly-gym-bonus-niantic/

[...]

Je krijgt dus ruwweg dubbele prestigepunten als al je trainende Pokies een lagere CP hebben dan de CP van de Pokie(s) die je verslaat. Soms is het praktischer om een of twee erg lage verdedigende pokies maar te negeren voor de CP keuze van je aanvallers als er een erg groot gat zit tussen die lage CP waarden en die van de verdedigers daarboven. Dan krijg je voor die lage maar wat minder punten maar als je al je beesten op die laagste selecteert dan zijn ze te zwak om veel van die hogere te verslaan wat weer minder punten oplevert.
Oke duidelijk dus in een gym van 9 die begint op 2200 - 3100 moet ik zorgen dat het merendeel onder de 2200 zit.

Met een Jolteon / Magnemite lukt het mij wel om een veel hogere Gyrandos / Dragonite te verslaan alleen is dat helaas niet bij alle zo.

When your attacker has a lower CP than the defender: 500 * (Defender CP / Attacker CP)
When your attacker has a higher CP than the defender: 310 * (Defender CP / Attacker CP) – 55

Als ik dit zo lees maakt het ook nog uit hoe groot het verschil is.

[ Voor 14% gewijzigd door C_V_S op 14-01-2017 09:06 ]

• CaptJackSparrow
  • Niet online
xienator schreef op zaterdag 14 januari 2017 @ 09:05:
[...]

Oke duidelijk dus in een gym van 9 die begint op 2200 - 3100 moet ik zorgen dat het merendeel onder de 2200 zit.

Met een Jolteon / Magnemite lukt het mij wel om een veel hogere Gyrandos / Dragonite te verslaan alleen is dat helaas niet bij alle zo.

Ik kan per verslagen Pokemon op die manier 500 prestige verdienen dus in theorie maximaal 4500 ? Dat zou het al een stuk sneller maken.
Je kunt per verslagen verdediger zelfs maximaal 1000 punten krijgen als je aanvaller een halve CP of minder dan de verdediger heeft. Dat kan bij een lage gym met gunstige verdedigers waar jij goede aanvallers voor hebt soms goed werken. Dan kies je flink lagere aanvallers. Hoe lager des te meer punten. Maar de hoogste CP in je selectie van zes is bepalend voor de prestigeberekening ook al gebruik je die evt. niet eens bij het trainen.

• schaapiej
Pak een Dewgong/Cloyster met Frost Breath / Blizzard tegen een Dragonite! ;)
2k Cloyster sloopt een 3k Dragonite met gemak namelijk.

<GoT>NightStalker

Verwijderd

Als je 6 pokemon kiest met de helft van het cp van de onderste in de gym krijg je er 1000prestige bij

• CaptJackSparrow
  • Niet online
En weer op 10 gyms precies. :')
Ik weet niet of het weer vandaag nog goed genoeg wordt om er opuit te gaan. Het donderde hier net nota bene. :/

Zit nu op 131 dagen 100 muntjes-streak met vandaag een paar extra bereikte mijlpalen. 8) In die 131 dagen nu precies 150 keer gecasht dus 15.000 muntjes gescoord en mijn saldo is vandaag ook naar de vijf cijfers gegaan. ;)

Ik zit te hopen dat Niantic nou eens de inventarisruimten gaat vergroten i.v.m. de G2 beesten. Niet alleen wat extra gratis ruimte voor iedereen maar ook een verhoging van de maxima. Van mij mag de max. ballenruimte bijv. naar 2000. Dan koop ik die er gelijk bij. :P En de beestenruimte mag daar ook op. Dan koop ik die naar behoefte wel bij.

Verwijderd

xienator schreef op zaterdag 14 januari 2017 @ 08:36:
Bestaat er nog ergens een website met uitleg hoe nu het beste gyms te trainen?

Level 9 --> 10 was gisteren 8000 punten en per keer dat ik ze allemaal verslagen had kreeg ik er 1700 bij.

Dus heb 4,5 keer gevochten wat me een hele berg revives en of potions kost. Dat moet toch makkelijker kunnen.
Per pokemon die je gaat trainen die verslaat met een lagere cp geeft de meeste punten.
Niet perse 50% van de laagste pokemon.

Dus elke pokemon die je verslaat met een lagere pokemon geeft meeste punten. Versla je alles dan krijg je extra bonus.
Ik speel dan meestal 2500 punten bij een gym

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2017 12:01 ]

• obelix998
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 16-01 09:49
Ik heb zes Chansey's van 600 - 800 CP. Die selecteer ik alle zes en dan kan ik vaak de eerste twee pokemon's verslaan. Daarna geef ik de battle op en krijg ik 2.000 punten. Dat kan uiteraard ook met minder Chansey's *bijv. 2, dan zet je op slot 3 tot en met 6 laag CP spul. Het helpt als je bij die 6 pokies een 0 voor de naam zet, dan zijn ze snel te selecteren.

• Cartman!
  • Niet online
Ik maar denken dat ik ze perse allemaal moest verslaan :') Nooit echt verdiept in gyms... wordt wel tijd dat eens te doen want 1 incubator tegelijk schiet niet op.

• RickS29
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 07:01
Wie komt er hier met regelmaat hitmonchan tegen en belangrijker waar, het is nog een van de weinige die ik moet maar heb hem nog nooit gezien hier in de buurt (Arnhem-Zuid)

Xbox Live Gamertag: RickS29 | FC 2552-4842-4168

• C_V_S
  • Niet online
obelix998 schreef op zaterdag 14 januari 2017 @ 12:05:
Ik heb zes Chansey's van 600 - 800 CP. Die selecteer ik alle zes en dan kan ik vaak de eerste twee pokemon's verslaan. Daarna geef ik de battle op en krijg ik 2.000 punten. Dat kan uiteraard ook met minder Chansey's *bijv. 2, dan zet je op slot 3 tot en met 6 laag CP spul. Het helpt als je bij die 6 pokies een 0 voor de naam zet, dan zijn ze snel te selecteren.
Ik ga het eens proberen met Chansey maar ik heb er volgens mij maar drie maar goed als ik die andere vier ook lage Pokemons selecteer is het effect hetzelfde toch?

• obelix998
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 16-01 09:49
xienator schreef op zaterdag 14 januari 2017 @ 14:20:
[...]

Ik ga het eens proberen met Chansey maar ik heb er volgens mij maar drie maar goed als ik die andere vier ook lage Pokemons selecteer is het effect hetzelfde toch?
Ja, dat is allemaal prima. Experimenteer wat met de Chansey's, zodat je weet wat je binnen de 100 seconden wel en niet omver krijgt. Chansey doet niet heel veel schade vanwege de lage CP, maar heeft zoveel HP dat hij erg lang mee gaat.

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

obelix998 schreef op zaterdag 14 januari 2017 @ 14:27:
[...]

Ja, dat is allemaal prima. Experimenteer wat met de Chansey's, zodat je weet wat je binnen de 100 seconden wel en niet omver krijgt. Chansey doet niet heel veel schade vanwege de lage CP, maar heeft zoveel HP dat hij erg lang mee gaat.
Eens... Chansey is mijn favoriete gymtrainer. Beetje afhankelijk van wat er onderaan staat pak ik al snel 1500 exp met 1 Chansey.

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

• FireAge
  • Registratie: Augustus 2002
  • Nu online
RickS29 schreef op zaterdag 14 januari 2017 @ 14:05:
Wie komt er hier met regelmaat hitmonchan tegen en belangrijker waar, het is nog een van de weinige die ik moet maar heb hem nog nooit gezien hier in de buurt (Arnhem-Zuid)
Zag er laatst 1 in Hengelo op een scanner. Helaas bleek hij op het terrein van Stork te zitten met een groot hek eromheen :'-(.
Verder heb ik hem nog nooit ergens gezien...

• P.K.
Switchie schreef op zaterdag 14 januari 2017 @ 15:53:
[...]

Eens... Chansey is mijn favoriete gymtrainer. Beetje afhankelijk van wat er onderaan staat pak ik al snel 1500 exp met 1 Chansey.
Er zijn betere strategieën dan Chansey. :P
Elke Pokémon heeft z'n zwakte, als je de juiste 'counter' gebruikt is het niet zo moeilijk om een gym snel omhoog te krijgen.
Zelfs Raticate en Pigeot zijn enorm handig voor dat doel, mits de juiste aanvallen.

Verwijderd

Gezien de cp vroeg ik me af of dit ook voor Ditto geld, wordt de cp geteld van Ditto zelf, of van waarin hij kan veranderen? Dit kan tegen zwakkeren zeker helpen of waneer de volgende die je aanvalt een tegenpool is van de vorige.

• schaapiej
Verwijderd schreef op zaterdag 14 januari 2017 @ 18:07:
Gezien de cp vroeg ik me af of dit ook voor Ditto geld, wordt de cp geteld van Ditto zelf, of van waarin hij kan veranderen? Dit kan tegen zwakkeren zeker helpen of waneer de volgende die je aanvalt een tegenpool is van de vorige.
Voor zover ik weet houdt Ditto zijn eigen CP.

<GoT>NightStalker

• C_V_S
  • Niet online
P.K. schreef op zaterdag 14 januari 2017 @ 17:57:
[...]

Er zijn betere strategieën dan Chansey. :P
Elke Pokémon heeft z'n zwakte, als je de juiste 'counter' gebruikt is het niet zo moeilijk om een gym snel omhoog te krijgen.
Zelfs Raticate en Pigeot zijn enorm handig voor dat doel, mits de juiste aanvallen.
Beetje gym hier van level 8 of hoger zit niks lager in dan 2200 dat wordt best lastig met een Raticate hoor.

Sowieso zet ik mijn Pokemons nooit in gyms met lage Pokemons onderin. Ervaring leert dat die binnen 24 uur weer neer zijn.

Verwijderd

Ik zou willen dat ik het kon, ik zit hooguit in 3 gyms. Welligt moet ik toch beter mijn best doen. Maarja, meer dan een halve meter sneeuw helpt niet echt hier...Al wil ik erop uit en weet waar ik heen moet, er naartoe gaan is lastig...

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 14 januari 2017 @ 18:07:
Als je ermee vecht wordt z'n cp aangepast, dus de halve cp als tegenstander bonus is er dan niet meer

Verwijderd

[...]

Als ik dit zo lees maakt het ook nog uit hoe groot het verschil is.
Meestal als het cp verchil tussen de eerste en tweede pokemon groot is val ik enkel de eerste aan. Ik ga er even van uit dat die eerste een waterpokemon is wat vaak is dan gebruik je een jolteon van 1100 of lager en versla je enkel de eerste ga je lopen en dan terug opnieuw doen. Zie wel dat geen enkele pokemon die je dan bij hebt hoger is dan 1100 want je hoogste pokemon telt ook als je die niet gebruikt.

Dit lijkt me nog steeds het meest efficiënt en het zuinigste als je niet al te veel potions op overschot hebt.

• aljooge
  • Nu online
Het gaat steeds beter met de gyms. Zit er al in 14 en ook al ruim een week op 100 coins. Morgen ga ik nog een paar extra gyms pakken.

• P.K.
xienator schreef op zaterdag 14 januari 2017 @ 20:02:
[...]

Beetje gym hier van level 8 of hoger zit niks lager in dan 2200 dat wordt best lastig met een Raticate hoor.

Sowieso zet ik mijn Pokemons nooit in gyms met lage Pokemons onderin. Ervaring leert dat die binnen 24 uur weer neer zijn.
Juist doordat die Raticate een lage CP heeft kan je er prima mee prestigen...
Met de goede aanvallen kunnen die Raticate en Pigeot echt heel veel schade doen.

Zou me niet blind staren op die CP. ;)

Wellicht dat ze niet uitmuntend zijn tegen specifiek één type Pokémon, maar ze zijn wel goed tegen bijna alle Pokemon.
Bij een gym hebt met veel diversiteit onderin zijn ze heel handig, terwijl een Jolteon of Hypno bijvoorbeeld maar handig is tegen één type.

[ Voor 18% gewijzigd door P.K. op 15-01-2017 12:13 ]

• ramones73
  • Laatst online: 16-11 14:21
Van iemand met 2200+ op Ace trainer :

Chansey is leuk voor een keer maar duurt veels te lang.

Als ik rommel moet opruimen (pidgeottos , raticates , evo's met slechte moves) zet ik bij die een 1 voor de naam , sorteer ik op naam en gebruik ik zoveel mogelijk in dezelfde CP regio.

Maar het meest effecient vind ik nog altijd om 6 pokemons te gebruiken die iets minder zijn als de laagste uit de gym , tenzij er een echt lage zit dan negeer ik die en kijk ik naar de cp van de 2de.
Voorbeeld
laagste pokemon 2200cp , ik gebruik 1700-2000 range , laagste 2000 , 1500-1700 , dit zijn richtwaarden natuurlijk , aanpassen doe ik naargelang type (zie verder)
laagste pokemon 1000 , volgende 2200 , zelfde range als hierboven , de eerste gaat weinig weerwerk bieden ;)

Wat ook belangrijk is (eigenlijk belangrijker) is goed selecteren op type weakness , line up goed overlopen is cruciaal.

Praktijk voorbeeld :

Gym line up :

Dragonite 3000
Gyarados 2800
Gyarados 2700
Vaporeon 2600
Vaporeon 2550
Rhydon 2500
Flareon 2400

Hier zal mijn line up zijn :

Golduck watergun hydropump - 1800
Golduck watergun hydropump - 1700
Jolteon thunder 1900
Jolteon thunder 1850
Jolteon thunder 1850
Cloyster ice 1800

Met die line up , mits goed dodgen (ook een noodzaak voor succesvol trainen) , raas je door heel de gym met een opbrengst van 4500+ ( ga het nu niet precies berekenen , you get the picture ;) )

( voorbeeld uit de losse hand om het punt te maken , reken me niet af op precieze waarden ;) )

• WoWo
  • Laatst online: 20-11 18:43
Ja, ja, alleen de onderste van een level 10 gym (ik dus :-() is van persoon gewisseld...

Er is geen tijd te verliezen, dus doe maar rustig aan

• GroeneThee
WoWo schreef op zondag 15 januari 2017 @ 15:15:
Ja, ja, alleen de onderste van een level 10 gym (ik dus :-() is van persoon gewisseld...
yep really sucks :(

• Cartman!
  • Niet online
Ik snap iets niet... ik had net een gym met 10700 / 12000 en zat op gegeven moment op 11970 / 12000. De keer erop dacht ik een Pokemon toe te kunnen voegen en te kunnen cashen maar toen was ie ineens 16000 en kon ik er geen Pokemon in plaatsen... iemand die me kan uitleggen wat ik verkeerd heb gedaan?

• assasinbats
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 23:39
Cartman! schreef op zondag 15 januari 2017 @ 17:04:
Ik snap iets niet... ik had net een gym met 10700 / 12000 en zat op gegeven moment op 11970 / 12000. De keer erop dacht ik een Pokemon toe te kunnen voegen en te kunnen cashen maar toen was ie ineens 16000 en kon ik er geen Pokemon in plaatsen... iemand die me kan uitleggen wat ik verkeerd heb gedaan?
Dan heeft iemand anders er al een pokemon in gezet. Was er toevallig iemand tegelijk aan het trainen?

Verwijderd

Zo iemand had mijn favo lvl 10 gym leeg getrapt met zijn kameraad.
Gym staat weer en ik heb hem uit alle gyms in de buurt getrapt.
Ik hoop dat hij nog wat revives en potions over heeft :)

Overigens hebben wij in de buurt een whatsapp groep en dat werkt heel erg fijn. Gaat er een gym down of zijn er kansen. Er is altijd wel iemand die ook even komt helpen.

• Cartman!
  • Niet online
assasinbats schreef op zondag 15 januari 2017 @ 17:23:
[...]

Dan heeft iemand anders er al een pokemon in gezet. Was er toevallig iemand tegelijk aan het trainen?
Niemand in de buurt gezien. Maar als ik train krijg ik toch t recht op er een in te zetten? Of kun je wachten op t goede moment tot t zware werk erop zit en dan toeslaan ?

• Richh
  • Nu online
Cartman! schreef op zondag 15 januari 2017 @ 18:37:
[...]

Niemand in de buurt gezien. Maar als ik train krijg ik toch t recht op er een in te zetten? Of kun je wachten op t goede moment tot t zware werk erop zit en dan toeslaan ?
Ja, als het XP hoog genoeg is kan iedereen hem erin zetten, onafhankelijk van wie er heeft getraind.

Alleen bij het slopen van een vijandelijke gym kleur hebben de aanvaller(s) 30 seconden recht op een eerste plekje.

• CaptJackSparrow
  • Niet online
Cartman! schreef op zondag 15 januari 2017 @ 18:37:
[...]

Helaas heeft Niantic nog steeds niet door dat dat een van de iritantste vormen van valsspelen is en hebben ze er nog steeds niets aan gedaan om dat hufterige 'snipen' van JOUW plekje waar JIJ voor getraind hebt te voorkomen. :F

Je moet ook uitkijken om niet onnodig lang door te trainen maar bij je laatste trainingssessie te stoppen zodra de gym een level-up doet nadat jij de laatste daarvoor benodigde verdediger verslagen hebt. Als je dan niet onmiddellijk uitstapt en jouw beest in die vrije slot zet loop je het risico dat terwijl jij vrolijk aan het doortrainen bent iemand anders ondertussen jouw plekje inpikt.

Ik hou ook altijd in de gaten of het prestigeniveau bij een trainingsronde over het volgende levelniveau kan gaan of niet. Zolang dat niet kan kun je rustig een volle sessie trainen. Zodra dat wel kan reken ik even uit hoeveel beesten ik nog moet verslaan voor een level-up en dan doe ik er ook niet meer dan die en van tevoren heb ik ook al mijn beest gekozen dat erin gaat zodat ik daar niet meer over hoef na te denken en daar geen tijd mee verspil.

Ik maak bij hogere levels ook altijd even een kort schermfilmpje waarbij ik door de gymposities blader zodat ik bij eventueel snipen kan checken welke erbij is gekomen zodat ik de dader kan identificeren. Vóór de laatste trainingsronde kijk ik ook altijd even om me heen om te checken of ik potentiële snipers zie. Ik wil dan dat ZIJ zien dat IK ze zie om ze daarmee te ontmoedigen. Eventueel spreek ik mensen van tevoren even aan.

Zelf net weer terug van een kleine 20km fietsen. Was o.a. bij een paar gyms die misschien zo'n 100m uit elkaar liggen. Eerst een L4 bijgetraind en bijgezet en toen de L3 gym aan het trainen. Na de eerste ronde bleek de prestige niet gestegen dus dan weet je het al. :| Ik keek even aan wie hem over zou nemen. Geen mensen op straat te zien die er voor in aanmerking kwamen maar er waren winkels met huizen erboven er vlak naast in bereik. Een L35 speler zette er een dikke Snorlax in. De naburige gym 100m verder werd toen ook aangevallen. Ik pakte hem weer terug en toen werd ie prompt weer opnieuw gepakt door dezelfde speler en was de naburige gym even rustig. Daarna werd de naburige gym weer aangevallen. Ik fietste er naartoe en zag er niemand in de buurt. Ja hoor. Dezelfde speler pakte die ook. Bij die eerst gym was er nog enige twijfel mogelijk maar na die tweede gym niet meer. De zoveelste hufter die zit te spoofen. :( Vréselijk volk en diep triest dat Niantic dat nog steeds niet goed aanpakt. Met adequate analyse van het spelpatroon moet dat volgens mij helemaal niet zo moeilijk zijn.

• Cartman!
  • Niet online
Het lag dus niet aan mij dat het raar was, balen :( Dat je bij deze game met spoofen makkelijk lijkt weg te komen is wel zeer slecht, het haalt echt een groot deel van het plezier weg :(

Verwijderd

CaptJackSparrow schreef op zondag 15 januari 2017 @ 20:01:
[...]

Met adequate analyse van het spelpatroon moet dat volgens mij helemaal niet zo moeilijk zijn.
Zo simpel is dat niet denk ik. De kans dat ze eerlijke spelers foutief gaan detecteren lijkt me dan reeel. De mogelijke valsspelers dan door personeel te laten controleren lijkt me enorm veel werk. ( ze doen nu al aper moeite voor updates.)
Als je zelf valsspelers meld dan kunnen ze die tenminste onderzoeken maar dan moet je ook wel voldoende bewijs hebben.
Maar geef eerlijk toe, wie heeft er hier al moeite gedaan om een valsspeler te rapporteren?
Ik niet |:(

• darkdesign
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Mijn 3e Elekid achter elkaar uit een 10km ei. Wat een tegenvaller :') . Ik had liever een Aerodactyl of een Chansey gehad, want die heb ik nog steeds niet.

• schaapiej
Denk dat ik binnenkort ook uit een level 10 gym lig.
Is een gym naast kantoor waar ik nu onderaan sta, en helaas dus wachten tot je eruit getrapt wordt.
Al is het ook een erg makkelijke gym om neer te halen, 5x Gyarados.....

Snap dat niet zo goed, allemaal leuk en aardig die hoge CP maar ze zijn eigenlijk compleet nutteloos.
Als er 1 of 2 op staan, prima! Maar zorg voor een beetje afwisseling! Er staan nu 7 water beesten op... 8)7

Dus eigenlijk hoop ik dat de hele gym gesloopt is zodat er weer een kans is om een fatsoenlijke gym op te bouwen :X

<GoT>NightStalker

• Autofan1985
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 22-10 14:37
Verwijderd schreef op maandag 16 januari 2017 @ 00:05:
[...]

Zo simpel is dat niet denk ik. De kans dat ze eerlijke spelers foutief gaan detecteren lijkt me dan reeel. De mogelijke valsspelers dan door personeel te laten controleren lijkt me enorm veel werk. ( ze doen nu al aper moeite voor updates.)
Als je zelf valsspelers meld dan kunnen ze die tenminste onderzoeken maar dan moet je ook wel voldoende bewijs hebben.
Maar geef eerlijk toe, wie heeft er hier al moeite gedaan om een valsspeler te rapporteren?
Ze hebben er niet eens een fatsoenlijke mogelijkheid voor. Je kan allerlei soorten bugs rapporteren, maar de optie cheater rapporteren hebben ze niet...
ramones73 schreef op zondag 15 januari 2017 @ 12:09:
*Verhaal over gymtrainen*

Praktijk voorbeeld :

Gym line up :

Dragonite 3000
Gyarados 2800
Gyarados 2700
Vaporeon 2600
Vaporeon 2550
Rhydon 2500
Flareon 2400

Hier zal mijn line up zijn :

Golduck watergun hydropump - 1800
Golduck watergun hydropump - 1700
Jolteon thunder 1900
Jolteon thunder 1850
Jolteon thunder 1850
Cloyster ice 1800

Met die line up , mits goed dodgen (ook een noodzaak voor succesvol trainen) , raas je door heel de gym met een opbrengst van 4500+ ( ga het nu niet precies berekenen , you get the picture ;) )

( voorbeeld uit de losse hand om het punt te maken , reken me niet af op precieze waarden ;) )
Enige wat ik in dit voorbeeld anders zou doen (los van de genoemde pokies an sich: dat is net welke je hebt) is een Grastype inzetten ipv 1 van de Jolteons. Dit ivm meer resistentie tegen de water-aanvallen van Vaporeon.
Als kanttekening: Wel is het opletten met sommige combinaties: Zo is Poliwrath (water) in theorie sterk tegen Charizard (fire), maar tref je er 1 met Wing Attack dan is dat super effective tegen je Poliwrath, omdat deze ook fighting is. Tegen Charizard pak ik dan ook liever mijn Starmie. Ook erg fijn is als je denkt voordeel te pakken tegen een Snorlax met een fighting type (Machamp meestal) en deze blijkt dan Zen headbutt te hebben...

• Quincy5
Verwijderd schreef op maandag 16 januari 2017 @ 00:05:
[...]

Ik heb er al meerdere gerapporteerd en een aantal mensen uit de app-groep hier ook dezelfde. Maar dit is al best lang terug en de spoofers zijn nog steeds bezig. Dus dan gaat de zin om er wat aan te doen ook weg.

Volgens mij hangt bij automatisch detecteren de kans op fouten erg af van hoe ze het aanpakken. Ik begrijp wel dat ze daar bang voor zijn en het niet zo snel gaan doen. En ieder algoritme wat je wilt gebruiken zal je toch in het begin werk in moeten steken om handmatig te controleren.
Ook zullen natuurlijk de cheaters slimmer worden en proberen de detectie te omzeilen.

PV Output

• ramones73
  • Laatst online: 16-11 14:21
Autofan1985 schreef op maandag 16 januari 2017 @ 09:12:
[...]

Ze hebben er niet eens een fatsoenlijke mogelijkheid voor. Je kan allerlei soorten bugs rapporteren, maar de optie cheater rapporteren hebben ze niet...

[...]

Enige wat ik in dit voorbeeld anders zou doen (los van de genoemde pokies an sich: dat is net welke je hebt) is een Grastype inzetten ipv 1 van de Jolteons. Dit ivm meer resistentie tegen de water-aanvallen van Vaporeon.
Als kanttekening: Wel is het opletten met sommige combinaties: Zo is Poliwrath (water) in theorie sterk tegen Charizard (fire), maar tref je er 1 met Wing Attack dan is dat super effective tegen je Poliwrath, omdat deze ook fighting is. Tegen Charizard pak ik dan ook liever mijn Starmie. Ook erg fijn is als je denkt voordeel te pakken tegen een Snorlax met een fighting type (Machamp meestal) en deze blijkt dan Zen headbutt te hebben...
Volledig mee eens ;)

Mijn voorbeeld was dan ook vooral om aan te tonen dat je met pokemons die net lager zijn ook vrij veel xp kan bijtrainen omdat ze een stukje steviger zijn (hp) als pokemons van de helft ;)

En gras zat er niet tussen omdat ik die vrijwel niet gebruik wegens vervloekt zijn op het gebied van evos , weinig grastypes met de goeie grasmoves , alleen wat lagere cp's ...

Maar inderdaad , een venusaur met vhine/solar eats vaporeons for breakfast ;)

• Autofan1985
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 22-10 14:37
ramones73 schreef op maandag 16 januari 2017 @ 10:04:
[...]

Volledig mee eens ;)

Mijn voorbeeld was dan ook vooral om aan te tonen dat je met pokemons die net lager zijn ook vrij veel xp kan bijtrainen omdat ze een stukje steviger zijn (hp) als pokemons van de helft ;)

En gras zat er niet tussen omdat ik die vrijwel niet gebruik wegens vervloekt zijn op het gebied van evos , weinig grastypes met de goeie grasmoves , alleen wat lagere cp's ...

Maar inderdaad , een venusaur met vhine/solar eats vaporeons for breakfast ;)
Wat dat betreft absoluut een goed voorbeeld idd. d:)b Ik doe het niet anders en haal zo bij een beetje gunstige gymopstelling 3-4k per trainingsronde. Verder mocht ik ergens even niets goeds tegen hebben (bijv een gym met 3 Snorlaxen) gebruik ik mijn Clefable als allrounder. Ook wil ik die nog wel eens als 6e pokie inzetten bij een L5-gym bijv.
Qua grastypes is het idd best verneukeratief. Na die hercalculatie is mijn Victreebel bijv. flink zwakker geworden! Gelukkig heb ik (naast mijn 100% Venusaur met Rozor Leaf/Solar Beam) nog altijd een Vileplume mer Razor Leaf/Solar Beam. Heb hem gehouden rond CP1600, omdat ik die range veel gebruik met trainen. Victreebell ga ik, zodra ik weer genoeg candies heb, ook naar die range brengen. :) Dan kan ik mijn electrische types beter gebruiken voor de Gyaradossen die ik steeds vaker in de gyms tref. ;)

• CaptJackSparrow
  • Niet online
Ik had het gisteren even gemist maar die spoofer gisteren heeft nog een derde gym daar vlakbij neergehaald die al ruim drie weken stond. Die andere twee waren ook tot voor kort langstaande gyms. Het frustrerende is dat je geen enkel verweer tegen spoofers hebt. Het voordeel dat ze zich door vals te spelen toe-eigenen is zó groot dat er niet tegen te spelen is. :(

Gisteren moet het gedrag als spoofer hoogstwaarschijnlijk o.a. te herkennen zijn geweest aan het veel te snel wisselen tussen 100-150m van elkaar af gelegen gyms en waarschijnlijk het zich in een rechte lijn daartussen verplaatsen wat daar recht door een verhoogd druk verkeersknooppunt leidt waar je toch echt omheen moet.

In Ingress hebben we al jaren ervaring met spoofers en herkennen daarvan opgedaan. Een van de manieren waarop we spoofbots konden herkennen is als ze bepaalde overtollige inventaris dumpten welke je dan in een perfect rechte lijn op volkomen gelijkmatige afstand dwars door bebouwing en waterwegen kon zien liggen. Daar kun je zéér veel informatie uit halen. Met dergelijke en andere informatie moet een véél betere spoofdetectie mogelijk zijn.

• Shadow_J
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 21-11 15:57
ramones73 schreef op maandag 16 januari 2017 @ 10:04:
[...]

Volledig mee eens ;)

Dit weekend heel goed gebruik kunnen maken van al jullie trainingstips. Ik heb voor de eerste keer 80 coins kunnen collecten op een dag. Ik ben er met een maat van het zelfde team zaterdag eens op uitgetrokken en we zijn enkele L7 & L8 gyms gaan bij trainen dat in een stabiele omgeving liggen. Het is wat verder van huis en we hebben er een middagje mee bezig geweest, maar normaal ga ik vandaag voor de 3de keer kunnen cashen. Ik zit nu in 4 à 5 heel stabiele gyms en 3 gyms in drukker gebied. De laatste 3 zijn dus nog wat afwachten. In de buurt van de stabiele gyms staan wel nog enkele L10 torens, als ik daar is eentje zie uitvallen ga ik die zeker versterken :)

Verder gisteren eindelijk de laatste pokemon van Gen1 gevangen dat ik nog miste : Snorlax van 1911 CP en 95% IV :+ Ik was eindelijk eens op tijd toen het in onze groep van de regio gepost werd. Dit heb ik nadien gevierd met een lekker glaasje rum :P

• GroeneThee
Hier ook eindelijk een beetje coins aan het binnen krijgen, denk dat het koude weer ook wel mee helpt. Wel besloten om een gym die normaal redelijk vaak kan flippen, tot de "mijne" te bestempelen. Deze gaat zodra ik zie dat hij niet meer 'van ons' is, meteen weer plat en naar de juiste kleur :9 heb inmiddels behoorlijk wat potions en revives voor gespaard. Hij ligt vlak naast de school van de meisjes dus kom er regelmatig en is niet ver van ons huis. Plus dat ik er kan parkeren is ook best handig :D
Kijken of ik het zo wat interessanter voor mijzelf hou.

• Zenomyscus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 10:06
Het is al een tijd stil wat updates betreft. Ik hoop dat ze snel met wat leuks komen. Die Ditto mogen ze ook wel weg doen. Koste me letterlijk 17 ballen. Steeds als ik denk 'nu stop ik' krijg ik toch nog wat leuks, maar met dit soort getallen kan ik niet leuk meer spelen. De eerste stop van mijn huis is 3 kilometer, de eerste gym nog verder. Ik moet dus 30 keer draaien om die verloren ballen weer terug te krijgen, maar heb in een radius van 5 kilometer slechts 4 stops. Toen ik 15 was vond ik grinden nog wel leuk, nu eigenlijk totaal niet.

• Pathogen
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21-11 12:11

Pathogen

Shoop Da Whoop

Dan moet je gewoon stoppen... Met zulke omstandigheden had ik allang niet meer gespeeld, events of niet.

Zoveel ergernis krijgen door een spel is toch gewoon de moeite niet waard? Dat spel zal er echt geen medelijden om krijgen.

• schaapiej
Autofan1985 schreef op maandag 16 januari 2017 @ 09:12:
Report inappropriate gameplay.

<GoT>NightStalker

• Lanithro
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-11 13:37
Echt ik ben bijna zo ver dat ik dit pleuris spel van mijn telefoon gooi. Gisteren vijf 10k eieren uitgebroed. Er zat hier geeneen Lapras, Snorlax, Hitmonlee en Pteradactyl in. Nee er zaten twee Onyxen in, een Scyther, een Magby en een Omanyte. Het duurt niet lang meer voordat ik ga spoofen om zoveel mogelijk eieren te kunnen hatchen zodat ik die laatste kutpokemon nog kan vangen.

Yavu Steam Profile Lanithro

• freggell
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06-08-2024
Lanithro schreef op maandag 16 januari 2017 @ 12:07:
Echt ik ben bijna zo ver dat ik dit pleuris spel van mijn telefoon gooi. Gisteren vijf 10k eieren uitgebroed. Er zat hier geeneen Lapras, Snorlax, Hitmonlee en Pteradactyl in. Nee er zaten twee Onyxen in, een Scyther, een Magby en een Omanyte. Het duurt niet lang meer voordat ik ga spoofen om zoveel mogelijk eieren te kunnen hatchen zodat ik die laatste kutpokemon nog kan vangen.
Gewoon deinstaleren en stoppen met spelen.
Of je gewoon niet zo laten opnaaien door een spelletje.

• Lanithro
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-11 13:37
freggell schreef op maandag 16 januari 2017 @ 12:10:
[...]

Gewoon deinstaleren en stoppen met spelen.
Of je gewoon niet zo laten opnaaien door een spelletje.
Ik wil spelletjes graag 'uitspelen'.

Yavu Steam Profile Lanithro

• freggell
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06-08-2024
Lanithro schreef op maandag 16 januari 2017 @ 12:19:
[...]

Tja dan moet je eraan geloven dat je zult moeten grinden of hopelijk een beetje geluk.

Door te cheaten speel je een spel niet uit. Dan heb je het einde gezien maar nooit het spel uitgespeeld.

• Gaarheid
Geef mij die omanyte :) en een Snorlax dan ben ik er maar dat zal nog wel ven duren.
Lanithro schreef op maandag 16 januari 2017 @ 12:19:
[...]

• CaptJackSparrow
  • Niet online
Lanithro schreef op maandag 16 januari 2017 @ 12:07:
Eergisteravond kreeg ik weer een 10km ei bij het ballen farmen. Gisterochtend kwam die uit...

WEER een Lapras. Mijn vijfde uit een ei. :+ Tweede achtereenvolgende 10km ei dat zo'n beest geeft als ik me niet vergis. Wel eentje met de minste moveset maar dat is op den duur te verwachten.

Het kan dus zó maar omslaan. Tenzij je van plan bent te stoppen met spelen als je Dex compleet is gewoon rustig doorspelen, dan komt ie vanzelf wel een keer. :Y
Pagina: 1 ... 52 ... 100 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is niet de bedoeling dat hacks, cheats, GPS-spoofs of dataminers besproken worden op dit forum. Ook is het bespreken van 3rd party apps en sites niet toegestaan die gegevens gebruiken/zichtbaar maken die normaal gesproken niet zichtbaar zijn. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers. Discussie over het gebruik van IV calculators is wel toegestaan.

Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.

Online IV calculator
Evolve calculator
Pokémon movesets
Server status