Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[iOS/Android] Pokémon GO - Deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 51 ... 100 Laatste
Acties:
  • 396.905 views

• Zenomyscus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 10:26
Bedankt voor de replies, het toestel heeft helaas geen verwisselbare accu. Jammer wel, accu's lijken vaak de zwakste schakel te zijn.

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Zenomyscus schreef op maandag 9 januari 2017 @ 16:44:
Bedankt voor de replies, het toestel heeft helaas geen verwisselbare accu. Jammer wel, accu's lijken vaak de zwakste schakel te zijn.
Niet verwisselbaar is ook relatief. Wat voor toestel is het? Misschien staat op https://www.ifixit.com/ wel hoe de accu te vervangen.

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Pfff...elke dag na werk herover ik de gym langs de snelweg weer. Is gewoon routine. Heb 0 Stabiele gyms en we staan er hooguit in één of twee...

Net twee weken vrij geweest. Dus uit routine rijd ik weer even langs 'mijn' gym...ja hoor is ie ineens wel level 10 }:| (van mijn eigen kleur dus...

• CaptJackSparrow
  • Niet online
readytoflow schreef op maandag 9 januari 2017 @ 21:05:
Pfff...elke dag na werk herover ik de gym langs de snelweg weer. Is gewoon routine. Heb 0 Stabiele gyms en we staan er hooguit in één of twee...

Net twee weken vrij geweest. Dus uit routine rijd ik weer even langs 'mijn' gym...ja hoor is ie ineens wel level 10 }:| (van mijn eigen kleur dus...
Ken dat ja. ;) Niet getreurd. Als je er nu elke dag weer langs komt zou ie vast wel een keertje weer plek kunnen hebben.

Was aan het begin van de avond door mijn rode en blauwe ballen heen en om nou elke Pidgey een kostbare gele bal op zijn kuif te mikken vond ik een beetje grijs dus gezien er in de loop van de avond regen verwacht werd wou ik daarvóór mijn voorraad maar weer even aanvullen. Op de fiets dus. oOo

De gym die ik zaterdag van L8 naar bijna L10 had getraind bleek ondertussen weer L7 iets onder de 22k te zijn. Wel verdikkeme! :(

De twee lage gyms die ik ongemoeid had gelaten waren blijkbaar al weer een paar keer van kleur gewisseld want ze waren nu wel weer dezelfde kleur maar er stonden andere spelers in. Toen ik weer bijna vol zat ging ik de L7 gym eerst even flink bijtrainen. Na een onderbreking om weer even wat warmer te worden trainde ik hem uiteindelijk naar 49,5k met twee vrije plekjes.

Je moet dat anderekleurse volk blijkbaar ook wat te doen geven want anders gaan ze weer hoge gyms slopen en dat kunnen we niet hebben natuurlijk. :N Geen genade dus deze keer }) en ik pakte de twee lage gyms ook weer terug. Toen ik daarvan weer terug kwam was de L9 gym ondertussen L10 want iemand had een plekje benut waardoor er 2k bij was gekomen en de gym nu 51,5k was met weer nog twee vrije plekjes.

Stukken beter zo. 8)

Na nogmaals bijgevuld te hebben weer op huis aan. Tijdens dit alles viel er af en toe wat lichte regen die niet genoeg was om mij naar huis te jagen maar niet lang na thuiskomst sloeg de regen weer tegen de ramen. Goed getimed dus. :)

Verwijderd

Vandaag togetic venesaur machamp en omastar aan m'n dex kunnen toevoegen.

Enige wat ik nog moet zijn:
Cleffa
Igglybuff
Tangela
Hitmonlee
Snorlax
En aeroductyl

Hopelijk krijg ik eens wat geluk met eitjes, want de kans dat ik de laatste 4 in het wild tegenkom schat ik zo op 0% :(

• TAA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-11 14:43

TAA

Liever IRC

CaptJackSparrow schreef op maandag 9 januari 2017 @ 22:17:
Je moet dat anderekleurse volk blijkbaar ook wat te doen geven want anders gaan ze weer hoge gyms slopen en dat kunnen we niet hebben natuurlijk. :N
Herkenbaar! Dat is precies hoe het lijkt te werken... een aantal gyms hier in de buurt zijn stabiel lvl10 en verdeeld tussen rood en geel terwijl 3 centraal gelegen gyms elke dag een paar keer flippen (op de cash momenten?). Totdat ze een paar dagen achter elkaar rood waren en 'die rooien' het nodig vonden een stabiele gele gym te gaan slopen. Gevolg: totale mayhem en als retaliation werden alle voorheen stabiele lvl10 rode gyms omgegooid. Resultaat: dagelijks flipt nu bijna alles. Benieuwd wanneer de gemoederen weer wat bedaard zijn... -O-

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20-11 22:52
Veel eitjes uitgelopen, helemaal niks gekregen van nieuwe generatie, erg jammer.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 21-11 20:57
Mars18 schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 10:34:
Veel eitjes uitgelopen, helemaal niks gekregen van nieuwe generatie, erg jammer.
Ook tijdens het event?
Nu is het bij mij allemaal weer Gen1 rotzooi...

Vandaag een 10km (staat nu op 7.8km) ei uitlopen, hoop natuurlijk op een Aerodactyl aangezien ik alleen die nog moet.
(regio en legendary tel ik niet mee)

Heb wel wat meer incubators nu, elke 2 dagen 1 zo'n ding kopen! d:)b

<GoT>NightStalker

• freggell
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06-08-2024
Mars18 schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 10:34:
Je hebt dat tijdens het event gedaan? Als je dan nog eieren van tijdens het event hebt kan je nog steeds nieuwe dingen eruit krijgen. En ze blijven trouwens nog steeds uit eieren komen alleen hebben ze de kans weer verlaagd.

En net een Cleffa uit een 2km ei. Die had ik nog niet :*)

• GroeneThee
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 21-11 20:40
TAA schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 07:55:
[...]

Herkenbaar! Dat is precies hoe het lijkt te werken... een aantal gyms hier in de buurt zijn stabiel lvl10 en verdeeld tussen rood en geel terwijl 3 centraal gelegen gyms elke dag een paar keer flippen (op de cash momenten?). Totdat ze een paar dagen achter elkaar rood waren en 'die rooien' het nodig vonden een stabiele gele gym te gaan slopen. Gevolg: totale mayhem en als retaliation werden alle voorheen stabiele lvl10 rode gyms omgegooid. Resultaat: dagelijks flipt nu bijna alles. Benieuwd wanneer de gemoederen weer wat bedaard zijn... -O-
3 van de 4 gyms die ik vanaf de bank kan bekijken zijn nooit stabieler dan max een dag of 2. Daarna flippen ze weer van kleur en komen vaak niet boven de 3 pokies uit. Dat maakt het ook wel lastiger om stabiele inkomsten te genereren van muntjes. Ik zal het dus en verder weg moeten zoeken en pokies creëren die een hoog genoeg CP hebben om niet te snel in de onderste regionen te bivakkeren.
Nu is dat eerste voor een 6 tal gyms gelukt en pluk ik nu al een tijdje achter elkaar daar de vruchten van. Twee zijn er trouwens van ons tripje naar de achterhoek, eind vorig jaar.

Dat tweede, de CP ophogen, is wat lastiger. Ik heb in het begin wel eens foute keuzes gemaakt met betrekking tot het levelen van pokies welke eigenlijk niet echt het levelen waard zijn in het gym-spel. Dus ik kom momenteel dus eigenlijk gewoon dust te kort. Mijn doel is om binnen afzienbare tijd toch de eerste 4 rijen pokies, geselecteerd op CP, naar 2700+ te levelen. Daarnaast proberen om die pokies ook het liefst een minimum van 80-85%IV te hebben, hoewel mijn Snorlax dat bij lange niet haalt.
CP2700+ is hier in de buurt nodig om in de meest stabiele gyms te geraken. En er ook niet meteen door je eigen kleur er weer uitgetrapt worden. Nu heb ik laatst de mazzel gehad om een goede Lapras (met 96% IV) te krijgen die ik naar 2500 heb weten te brengen. Deze bungelde toch onderaan in een stabiele gym en kreeg ik net dus ook gewoon terug met in z'n plaats waarschijnlijk een met een hogere CP.

Maar om terug te komen op het tekort van dust, ik loop veel hard en stop eigenlijk alleen om een dratini of een zeldzame te vangen. Loop zo wel mijn km's maar vang daarmee niet heel veel pokies en daarmee ook (te) weinig dust. De extra dust van de eerste vangst en pokestop zijn leuk maar echt zoden aan de dijk zetten doet het ook niet. Volgens mij zijn er geen andere manieren om je dust opbrengst te vergroten?

Hoe stellen jullie de munt opbrengst veilig, of zo stabiel mogelijk?

[ Voor 14% gewijzigd door GroeneThee op 10-01-2017 11:00 ]

• Gaarheid
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 27-09 10:40
Grrrr net een gym omhoog getraind in het rietlandpark van 7 naar 8 plompt een klojo van team blauw zijn pokie erin, ga ja schamen.
Net weer zon kind uit een 10 km ei wat mij betreft mogen ze de kindertjes weer naar huis sturen.

• RigolleM
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 10:17
Ik heb mij een paar weken bezig gehouden om aan de dagelijkse 100 coins te geraken, zonder alle dagen te moeten battlen/trainen. Van de 30 gyms heb ik er 15 overgehouden waar ik tamelijk stabiel in blijf. Een paar wijzigen pas na enkele dagen, maar hier steek ik wel weer wat tijd in, als ze worden veroverd. Enkelen ben ik soms te laat om mij er nog bij te zetten daar ze al terug level 10 zijn. Heb een tijdje moeten rondlopen om voldoende revives te hebben om mijn stabiele omgeving in mekaar te steken, maar ik heb nu al 7d na mekaar 100 coins (13 gyms) kunnen cashen en moet ik minder op zoek naar revives. Ik heb vastgesteld dat bepaalde gyms toebehoren aan bepaalde teams, begin je die neer te halen, dan worden ze snel terug ingenomen door het aanwezige team, dus die gyms heb ik allemaal geschrapt en doe ik geen moeite meer voor. Ook heb je veel ping pong gyms, die laat ik ook links liggen... steek er zelfs geen Pokemon in als ze < level 3 zijn, want kost mij toch alleen maar revives.

Nu ga ik mij eens bezig houden om mijn Pokemons te hernoemen en ga dit systeem toepassen bij mijn Pokemons die ik vaak gebruik. Ik zie dat ik vaak de verkeerde Pokemon in de gym plaats of de verkeerde Pokemon als aanvaller gebruik, en een dergelijk systeem gaat mij duidelijk efficiënter maken.

[ Voor 5% gewijzigd door RigolleM op 10-01-2017 11:56 ]

• Shadow_J
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 21-11 15:57
RigolleM schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 11:43:
Ik heb mij een paar weken bezig gehouden om aan de dagelijkse 100 coins te geraken, zonder alle dagen te moeten battlen/trainen.
In gebieden met veel gyms is dit idd goed uit te testen en te onderhouden, maar als je niet in een grote stad woont ben je wel al blij met 4 à 5 gyms per dag. Al moet je deze elke dag opnieuw gaan veroveren. In een omtrek van 10-15km ken ik geen gyms waar ik langer dan 2-3 dagen kan zitten zelfs al komen ze aan level 10. Maar naast het geklaag, ik battle graag en ben blij met de kleine aantallen coins dat ik toch kan collecten :)

• ramones73
  • Laatst online: 16-11 14:21
@ Shadow_J : ik woon in een dorp met 1 gym en alle rondom liggende dorpen hebben 2-3 gyms max , en toch zit ik al meer als 3 maanden onafgebroken in 10+ gyms (toppunt van 26) , dus het kan zeker wel , waar dan ook ;)

Misschien nog een tip voor degene met moelijkheden om in hoge gyms te geraken.

Een gym hoeft niet vol te zitten om hoog te zijn he ;)

Neem een gym , steek er een hoge vuur pokemon in , als je vrienden of familie hebt die mee kunnen doen zoveel te beter , gewoon nog wat vuur bijsteken dan , en train dan met Starmies , Horseas , Wartortles , etc etc met Watergun en liefst Hydropump daar tegen.

Op een half uur , solo misschien een uur als je tegen 1 moet trainen , heb je een level 10 gym ;)

Komt nog bij dat een max gym met 1 pokemon in ook nog eens moeilijker neer te halen is ;) (slechts 2000 per keer eraf ipv 6-7-8000)
Hij zal natuurlijk wel niet lang leeg blijven , maar elke dag 5-6 of meer gyms doen om die lvl 3 te maken en een paar uur later weer kwijt te zijn , steek dan je tijd in 1 gym die je een paar weken kan houden.

Just my 2 cents natuurlijk , ik sta dan ook op een 2200+ bij Ace trainer ;)

[ Voor 10% gewijzigd door ramones73 op 10-01-2017 12:53 ]

• GroeneThee
RigolleM schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 11:43:
Ik heb mij een paar weken bezig gehouden om aan de dagelijkse 100 coins te geraken, zonder alle dagen te moeten battlen/trainen. Van de 30 gyms heb ik er 15 overgehouden waar ik tamelijk stabiel in blijf. Een paar wijzigen pas na enkele dagen, maar hier steek ik wel weer wat tijd in, als ze worden veroverd. Enkelen ben ik soms te laat om mij er nog bij te zetten daar ze al terug level 10 zijn. Heb een tijdje moeten rondlopen om voldoende revives te hebben om mijn stabiele omgeving in mekaar te steken, maar ik heb nu al 7d na mekaar 100 coins (13 gyms) kunnen cashen en moet ik minder op zoek naar revives. Ik heb vastgesteld dat bepaalde gyms toebehoren aan bepaalde teams, begin je die neer te halen, dan worden ze snel terug ingenomen door het aanwezige team, dus die gyms heb ik allemaal geschrapt en doe ik geen moeite meer voor. Ook heb je veel ping pong gyms, die laat ik ook links liggen... steek er zelfs geen Pokemon in als ze < level 3 zijn, want kost mij toch alleen maar revives.

Nu ga ik mij eens bezig houden om mijn Pokemons te hernoemen en ga dit systeem toepassen bij mijn Pokemons die ik vaak gebruik. Ik zie dat ik vaak de verkeerde Pokemon in de gym plaats of de verkeerde Pokemon als aanvaller gebruik, en een dergelijk systeem gaat mij duidelijk efficiënter maken.
In kaart brengen welke niet vaak flippen heb ik in de buurt wel voor elkaar en hou ik in de gaten. Daarbuiten is het lastiger maar is wel nodig. Moet zeggen dat ik soms wel juist gyms "lastig val" van de andere kleur met mijn kannonenvoer leger (geevolueerde pidgey's en rattata's etc). Kost mij op die manier geen revives en potions en maak gebruik van pokies die ik voorheen sowieso weg transfer. Of om gyms te trainen uiteraard. Ook pokies als elektrabuzz etc die ik momenteel veel vang in de buurt, varierend van CP600 to 1300/1400CP, zet ik op deze wijze in. Hoef ik ook niet mijn zuurverdiende muntjes meteen uit te geven aan rugzak uitbreiding maar kan ik die steken in bijvoorbeeld extra items ruimte of incubators.
(Kanonnenvoer leger was overigens tip van hier door CaptJackSparrow meen ik )

Dat hernoemen moet ik ook gaan doen en dan met name op de aanvallen. Heb nu wel de IV waarde van de pokemon benoemd en weet doordat ik nog niet veel hoge CP units heb vooralsnog wel welke voor aanvallen of verdedigen moet gebruiken. Maar dat moet ik gaan doen op een rustig moment, en dat heb ik vooralsnog nog niet :9

• Shadow_J
ramones73 schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 12:50:
Komt nog bij dat een max gym met 1 pokemon in ook nog eens moeilijker neer te halen is ;) (slechts 2000 per keer eraf ipv 6-7-8000)
Hij zal natuurlijk wel niet lang leeg blijven , maar elke dag 5-6 of meer gyms doen om die lvl 3 te maken en een paar uur later weer kwijt te zijn , steek dan je tijd in 1 gym die je een paar weken kan houden.

Just my 2 cents natuurlijk , ik sta dan ook op een 2200+ bij Ace trainer ;)
In november hebben we dit eens met een groepje gedaan en dan ging het idd vlot om enige tijd wat gyms te houden. We gingen standaard gyms op level 7 of 8 zetten met 4 plaatsen door ons ingenomen en 3 à 4 plaatsen vrij voor mensen dat er langs komen. Toen ging het battlen minder snel en heeft de langste het wel een week vol gehouden. Ondertussen zijn er in onze buurt enkele spoofers bij gekomen die niets liever doen dan gelijk welke gyms af te breken en zelfs leeg laten staan tegenwoordig. Ik zal eens naar enkele andere regio's moeten gaan om daar terug wat gyms op te bouwen ;)

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Nu online
Even snel op gymjacht vandaag, zie ik tijdens het reviven opeens dat er één Poké is teruggekomen die al maandenlang in een gym zat... :(
Ging om een afgelegen gym die niet met de auto te bereiken was. Was al een tijdje lv10 blauw, waarvan drie spelers nog onder de lv25 die inmiddels gestopt waren (level steeg niet). Snap dus heel goed dat rood die eens plat wou branden, maar dat gaat natuurlijk niet :Y)
Binnen 10 minuten was hij weer blauw en toen ik iets later uiteindelijk naar huis ging zag ik meer spelers die normaal in die gym zaten zich er al bij voegen :)

Verder kwam er vandaag een tweede Cleffa uit een 2km ei, waardoor ik direct genoeg candy had om een Clefable te evolueren. Caught 144 nu (lv30).

Nog te doen (ex regionale, ex legends)
- Muk (22 candy to go)
- Omastar (36 candy to go)
- Kabutops (14 candy to go)
- Snorlax
- Lapras
- Smoochum

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• RigolleM
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 10:17
GroeneThee schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 13:26:
[...]
In kaart brengen welke niet vaak flippen heb ik in de buurt wel voor elkaar en hou ik in de gaten. Daarbuiten is het lastiger maar is wel nodig. Moet zeggen dat ik soms wel juist gyms "lastig val" van de andere kleur met mijn kannonenvoer leger (geevolueerde pidgey's en rattata's etc). Kost mij op die manier geen revives en potions en maak gebruik van pokies die ik voorheen sowieso weg transfer. Of om gyms te trainen uiteraard. Ook pokies als elektrabuzz etc die ik momenteel veel vang in de buurt, varierend van CP600 to 1300/1400CP, zet ik op deze wijze in. Hoef ik ook niet mijn zuurverdiende muntjes meteen uit te geven aan rugzak uitbreiding maar kan ik die steken in bijvoorbeeld extra items ruimte of incubators.
(Kanonnenvoer leger was overigens tip van hier door CaptJackSparrow meen ik )
Ik heb een actieradius van 20km, waar ik de ene dag in de ene richting rij en de andere in de andere richting, anders ben ik een halve dag onderweg, terwijl maar een uurtje of 2 in het spel wil investeren. In mijn actieradius zijn er zo'n 50 gyms, waarvan er 30 makkelijk bereikbaar zijn met de wagen en een klein stukje te voet. Ik woon in een gemiddelde gemeente en er liggen wat kleinere (deel)gemeenten er rond. Aan de rand van de grote stad heb ik er ook een paar, maar in het centrum is het onbegonnen werk om daar iets uit te richten, lees: stabiel te houden.

Dat Pidgey/Rattata verhaal heb ik ook gelezen, en ik heb het eens geprobeerd maar het lukte mij soms niet om binnen de 90s die éne Pokemon neer te halen, dus laat staan die helemaal hogerop te levelen. Wat ik wel vaak doe is de battle verlaten om geen revive aan te verspillen, neemt ook wat extra tijd in beslag, daar je steeds een lagere CP Pokemon moet kiezen om te starten.
Meestal hou ik het bij 1 level uppen om mezelf erin te plaatsen, en als het niet te veel XP is, misschien nog een level extra voor de volgende.

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20-11 11:37

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Hier in het dorp zijn er een stuk of vier gyms. Met de kerst ruim twee weken in één ervan (bij een bejaardenhuis :P) gezeten, maar nu de scholen weer begonnen zijn, er zit ook een school vlakbij, was ik er maandag weer uitgeknikkerd.

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

• joosd
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-11 22:49
Yes de vlag uit. gen 1 compleet excl regio en legends
vandaag kon ik eindelijk de machamp evolven met een fatsoenlijk level en iv. en zowaar die dikkerd op de radar.... en catch met een IV van 31 en iets van 500 cp, maar dat mag de pret niet drukken.. voor de kinderen ook maar gelijk gevangen. :)
Level 29 - 303K van 350K (nog geen evolve of Lucky egg sessie gebruikt)

nu nog wat eieren lopen voor de babbies.
Daarvan heb ik enkel igglybuff enSmoochum

kleine terugblik waar ik een maand geleden stond.
Details: Zondag 11 december 2016 10:55
lvl 29 - 80K van 350K
Caught 140 - seen 144

Pokemon NR Benodigde candy
Venusaur #003 14
Machamp #068 60
Snorlax #143

[ Voor 54% gewijzigd door joosd op 10-01-2017 21:56 . Reden: aanvulling via laptop ]

• GroeneThee
Gisteren heeft het meisje maar liefst 2 10km eieren gekregen. Vanochtend de rest uitgelopen en hopen natuurlijk op twee toppers....twee x Magby.. Niet eens een topper in spe... :(

• Autofan1985
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 22-10 14:37
GroeneThee schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 09:42:
Gisteren heeft het meisje maar liefst 2 10km eieren gekregen. Vanochtend de rest uitgelopen en hopen natuurlijk op twee toppers....twee x Magby.. Niet eens een topper in spe... :(
Ik hoop al weken op Magby (of Snorlax), maar krijg alleen Scythers. :( Heb alle babies op Magby na. En Togetic moet ik dan nog 13 candies voor.

• CaptJackSparrow
  • Niet online
Gisteren weer een 10km ei. Was uitgekomen zonder animatie. Wéér een Lapras. Heb er al vier uit eieren en eentje in het wild gevangen. Deze is wel de hoogste IV met 98 maar met een CP van 1700 kost het wel 100 candy (heb er 67) om hem naar 2699 te uppen en dan is hij mijn 14e in CP rang. Laprassen zijn niet zo heel erg nuttig meer voor gyms. Zeker uit eieren zijn ze een beetje 'duur'. Mijn hoogste heb ik ook in het wild gevangen met IV93 en geüpt naar 2329. Gebruik ik best veel voor trainen met Frost Breath/Ice Beam. Door de hoge HP redelijk universeel nuttig, net als Slowbro's met Water Gun/Psychic, en wil hem eigenlijk niet veel hoger hebben.

Heb wel maar eens een Rhydon gemaakt van een 954CP 96IV Rhyhorn uit een ei. Kostte wel 116k aan dust en 155 candy maar vooruit. Was toch net over de 800k dust gegaan. :P Maar die wordt dan ook CP2981 en is nu mijn tweede in CP omdat de Dragonite eronder nog net niet gemaxt is.

Ik had wel een 1257CP Rhyhorn maar die had maar een IV van 49. Daar kun je niet mee voor de dag komen vind ik. :D Dan maar meteen goed. Die had ook al 98 candy gekost en wordt dan maar 2784. Deze kan ik als ik L33 ben over de 3k krijgen. Dat heeft toch nét even wat meer cachet. ;)

Level 33 is trouwens nog maar 15k verwijderd. Zonder LE. :P

• Quincy5
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 21-11 12:42
Ik zie hier 2 mensen kort achter elkaar aangeven dat ze geen Lucky Egg sessies gebruikt hebben. Ik ben benieuwd wat de redenen daarvoor zijn. Je maakt het jezelf alleen maar moeilijker om de XP bij elkaar te krijgen. En de te evolven pokemons heb je toch al als je genoeg grind om in de hogere levels te komen.

PV Output

• GroeneThee
Autofan1985 schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 10:45:
[...]

Ik hoop al weken op Magby (of Snorlax), maar krijg alleen Scythers. :( Heb alle babies op Magby na. En Togetic moet ik dan nog 13 candies voor.
Op te halen in Utrecht, koffie staat klaar ;)
CaptJackSparrow schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 11:44:
Gisteren weer een 10km ei. Was uitgekomen zonder animatie. Wéér een Lapras. Heb er al vier uit eieren en eentje in het wild gevangen. Deze is wel de hoogste IV met 98 maar met een CP van 1700 kost het wel 100 candy (heb er 67) om hem naar 2699 te uppen en dan is hij mijn 14e in CP rang. Laprassen zijn niet zo heel erg nuttig meer voor gyms. Zeker uit eieren zijn ze een beetje 'duur'. Mijn hoogste heb ik ook in het wild gevangen met IV93 en geüpt naar 2329. Gebruik ik best veel voor trainen met Frost Breath/Ice Beam. Door de hoge HP redelijk universeel nuttig, net als Slowbro's met Water Gun/Psychic, en wil hem eigenlijk niet veel hoger hebben.

Heb wel maar eens een Rhydon gemaakt van een 954CP 96IV Rhyhorn uit een ei. Kostte wel 116k aan dust en 155 candy maar vooruit. Was toch net over de 800k dust gegaan. :P Maar die wordt dan ook CP2981 en is nu mijn tweede in CP omdat de Dragonite eronder nog net niet gemaxt is.

Ik had wel een 1257CP Rhyhorn maar die had maar een IV van 49. Daar kun je niet mee voor de dag komen vind ik. :D Dan maar meteen goed. Die had ook al 98 candy gekost en wordt dan maar 2784. Deze kan ik als ik L33 ben over de 3k krijgen. Dat heeft toch nét even wat meer cachet. ;)

Level 33 is trouwens nog maar 15k verwijderd. Zonder LE. :P
pfff je hebt een leuke collectie op deze manier verzameld zeg! Maar wat zet je nou vaak in de gym? Dragonite, Gyraydon, Vapereon en een Rhyorn?

• Richh
  • Nu online
Hoe zit het nou precies met die Battle Girl-medal? Ik stond gisteravond op 997 gym battles gewonnen en vandaag heb ik 3 gyms overgenomen (en zo'n 10 beesten verslagen, zo'n 6x een gym battle gestart) - maar die medal counter staat nog steeds op 997?
Wat moet je precies doen om die stat te laten uppen? Of heeft het spel gefaald?
CaptJackSparrow schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 11:44:
Gisteren weer een 10km ei. Was uitgekomen zonder animatie. Wéér een Lapras. Heb er al vier uit eieren en eentje in het wild gevangen. Deze is wel de hoogste IV met 98 maar met een CP van 1700 kost het wel 100 candy (heb er 67) om hem naar 2699 te uppen en dan is hij mijn 14e in CP rang. Laprassen zijn niet zo heel erg nuttig meer voor gyms.
DOE MIJ EEN LAPRAS }:| Serieus, al is dat beest cp10. I don't care, voor de dex entry.

En of ie nuttig is in gyms... nja daar ben ik het echt niet met je eens. Laprassen zijn enorm kut om onderuit te schoffelen (en om tegen te trainen). Een gym met een stapel Dragonite en Gyrados heb ik zo gesloopt met een paar Jolteon en een paar Cloyster. Maar een gym met een stapel Snorlax en een Lapras sla ik toch liever over.
Je positie in de top 10 maakt niks uit, zolang hij maar top 10 is. Er zijn (in mijn omgeving) weinig gym-slopers die alleen de eerste helft van de XP eraf halen. Je hebt alleen last van die nakkers met een dubbel account die de onderste eruit trappen om er zelf in te gaan ;(

• Autofan1985
GroeneThee schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 12:04:
[...]

Op te halen in Utrecht, koffie staat klaar ;)

[...]

pfff je hebt een leuke collectie op deze manier verzameld zeg! Maar wat zet je nou vaak in de gym? Dragonite, Gyraydon, Vapereon en een Rhyorn?
Als ze het ruilen nou eens invoeren... ;) Heb ook al enkele babies dubbel, zo uit mijn hoofd iig Cleffa en Pichu. De 4 die je noemt zijn iig degenen die ik het meest gebruik om in de gym te zetten (sowieso 2 Dragonites, 5 Gyarados en een Rhydon). Moet alleen nog ff wat Dratini's vinden zodat ik mijn 98% Dragonite richting 3200 CP kan helpen. :P

• CaptJackSparrow
  • Niet online
Quincy5 schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 12:01:
Ik zie hier 2 mensen kort achter elkaar aangeven dat ze geen Lucky Egg sessies gebruikt hebben. Ik ben benieuwd wat de redenen daarvoor zijn. Je maakt het jezelf alleen maar moeilijker om de XP bij elkaar te krijgen. En de te evolven pokemons heb je toch al als je genoeg grind om in de hogere levels te komen.
Tuurlijk gebruik ik LE-sessies. Alleen ik heb laatst gemeld dat ik die weer nodig moet doen (twee zelfs aangezien ik candy voor dik over de 400 evoluties heb) zodat ik dan L33 wordt en vast een flinke sprong neem over dat gat van 1 miljoen naar L34. Ik zat toen nog wat verder onder L33 en ga dat nu waarschijnlijk halen vóórdat ik een eitje gebroken heb. Dát is wat ik meldde. :P
GroeneThee schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 12:04:
Ik heb nu 2 Dragonites en 5 gym Gyaradossen (kan al een 6e evolueren en evt. een 7e maken van een lagere in het wild gevangen Gyarados) en 6 Vaporeons. Nu dus die Rhyhorn (mijn eerste) ertussen. Die Lapras zou mijn laagste Vaporeon (IV40) nét passeren in CP.
Richh schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 12:30:
DOE MIJ EEN LAPRAS }:| Serieus, al is dat beest cp10. I don't care, voor de dex entry.

En of ie nuttig is in gyms... nja daar ben ik het echt niet met je eens. Laprassen zijn enorm kut om onderuit te schoffelen (en om tegen te trainen). Een gym met een stapel Dragonite en Gyrados heb ik zo gesloopt met een paar Jolteon en een paar Cloyster. Maar een gym met een stapel Snorlax en een Lapras sla ik toch liever over.
Je positie in de top 10 maakt niks uit, zolang hij maar top 10 is. Er zijn (in mijn omgeving) weinig gym-slopers die alleen de eerste helft van de XP eraf halen. Je hebt alleen last van die nakkers met een dubbel account die de onderste eruit trappen om er zelf in te gaan ;(
Hangt er vanaf hoe hevig de CP race in jouw omgeving is. Die hoogste Lapras heeft een tijd in een lokale gym gezeten maar na de herwaardering zakte die snel omlaag met Gyaradossen erboven en werd hij eruit gegooid toen ie op de 8e plaats stond. Was wel nuttig want omdat ik dat zag en er gelijk heen ging kon ik wat jochies die stonden te slopen verhinderen hem onder de L7 te krijgen. 8) Toen kon ik er een Vaporeon van 2,8k in zetten. Even later toen ik aan het farmen was een tweede poging afgeslagen. :*) Hij is later weer netjes L10 geworden. De laagste in die gym is nu een 2587 Snorlax en de hoogste een 3011 Dragonite.

• schaapiej
Het is bij mij in de buurt ineens erg rustig op de gyms. Waar ik eerst op 6 vaste gyms zat en elke dag 3 of 4 stuks bij trainde om te cashen, zit ik nu op zo'n 14 gyms. Maakt het overigens niet leuker! :p
Vond 't wel leuk om elke dag actief wat met gyms te doen, nu cash ik als ik wakker word mijn 100 muntjes en heb ik weinig motivatie om gyms omhoog te gaan trainen, reward blijft hetzelfde. In combinatie met de overvloed aan Ratatta/Pidgey/Weedle nodigt het niet echt uit om een extra stukje te lopen!

Kom maar op met het volgende event! :+

<GoT>NightStalker

• Autofan1985
schaapiej schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 13:09:
Het is bij mij in de buurt ineens erg rustig op de gyms. Waar ik eerst op 6 vaste gyms zat en elke dag 3 of 4 stuks bij trainde om te cashen, zit ik nu op zo'n 14 gyms. Maakt het overigens niet leuker! :p
Vond 't wel leuk om elke dag actief wat met gyms te doen, nu cash ik als ik wakker word mijn 100 muntjes en heb ik weinig motivatie om gyms omhoog te gaan trainen, reward blijft hetzelfde. In combinatie met de overvloed aan Ratatta/Pidgey/Weedle nodigt het niet echt uit om een extra stukje te lopen!

Kom maar op met het volgende event! :+
Zoiets bedoel je?
Afbeeldingslocatie: https://i154.photobucket.com/albums/s272/1985autofan/Pokemon%20GO/Screenshot_20170108-202547_zpsbbkqio0p.png

Afbeeldingslocatie: https://i154.photobucket.com/albums/s272/1985autofan/Pokemon%20GO/Screenshot_20170108-202451_zpsb8nhbi1z.png

• P.K.
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22-11 20:39
Het is idd wel erg karig sinds het event voorbij is. Er valt echt niks interessants meer te vangen...

Ik moet alleen Aerodactyle nog, maar heb het opgegeven om die in Nederland te vangen.
Heb ook geen zin om al m'n muntjes nu aan incubators te spenderen, voor die hele kleine kans op een Aerodactyle.... Die munten komen beter van pas tijdens volgende events en/of de release van nieuwe Pokemon. :)

Dus het is nu: muntjes cashen, een Pokemon vangen, een slinger geven aan een stop, app sluiten. :p

[ Voor 11% gewijzigd door P.K. op 11-01-2017 13:44 ]

• CaptJackSparrow
  • Niet online
P.K. schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 13:43:
Het is idd wel erg karig sinds het event voorbij is. Er valt echt niks interessants meer te vangen...

Ik moet alleen Aerodactyle nog, maar heb het opgegeven om die in Nederland te vangen.
Heb ook geen zin om al m'n muntjes nu aan incubators te spenderen, voor die hele kleine kans op een Aerodactyle.... Die munten komen beter van pas tijdens volgende events en/of de release van nieuwe Pokemon. :)

Dus het is nu: muntjes cashen, een Pokemon vangen, een slinger geven aan een stop, app sluiten. :p
Gisteren een mid L20 speler ontmoet die mopperde dat ie net een Aerodactyl uit een ei gekregen had. Nee hij had die nog niet maar hij wou een Snorlax! ;)

• P.K.
CaptJackSparrow schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 13:46:
[...]

Gisteren een mid L20 speler ontmoet die mopperde dat ie net een Aerodactyl uit een ei gekregen had. Nee hij had die nog niet maar hij wou een Snorlax! ;)
Heb je hem verteld dat 'ie geen recht tot mopperen heeft?
Dat heel veel mensen heel blij zouden zijn met zo'n Aerodactyle? :P

• CaptJackSparrow
  • Niet online
P.K. schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 13:51:
[...]

Heb je hem verteld dat 'ie geen recht tot mopperen heeft?
Dat heel veel mensen heel blij zouden zijn met zo'n Aerodactyle? :P
Jazeker. Dat maakte hem wel iets tevredener met zijn aanwinst leek het, maar hij wil natuurlijk nog steeds een Snorlax. :+

• WoWo
  • Laatst online: 20-11 18:43
Ik ben nu lvl 27 maar ik wil nog steeds graag een Snorlax én een Aerodactyle...

Er is geen tijd te verliezen, dus doe maar rustig aan

• schaapiej
Precies dat ja... :p

Voor het event vond ik de spawns een heel stuk beter dan na het event.
Toen kwam ik nog van alles tegen, nu niets nuttigs...

Ik ken iemand bij wie Aerodactyl pleite is gegaan in Sonsbeek! :X

<GoT>NightStalker

• Richh
  • Nu online
WoWo schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 13:56:
Ik ben nu lvl 27 maar ik wil nog steeds graag een Snorlax én een Aerodactyle...
Ik ben lv30 en zonet ging er een 10km ei open... Ik moet nog candy voor Omastar, Kabutops en moet nog Smoochum, Lapras en Snorlax. Hoe groot is de kans dat dat mis gaat?

Komt er een Onix uit dat kut-ei :') :') :') :') :') :') :')

• P.K.
schaapiej schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 14:00:

[...]

Voor het event vond ik de spawns een heel stuk beter dan na het event.
Toen kwam ik nog van alles tegen, nu niets nuttigs...

Ik ken iemand bij wie Aerodactyl pleite is gegaan in Sonsbeek! :X
Ja klopt!, vlak voor het event heb ik nog een Lapras gevangen, een paar Onix, Scythers, etc
Dagelijk spawnden er een paar Dratini naast m'n huis.

Nu zie ik weinig meer dan Rattata, Pidgey, Staryu, Poliwag en Magikarp. :|

• Mike-n88
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21-05 11:20

Inderdaad in nederland vind je hem niet, ik heb mijne dan ook uit dusseldorf gehaald :)

Maar dat is het enigste positieve ik heb een aerodactyle, maar bijvoorbeeld nog geen starter tot laatste evolutie. Al wel 4 blastoise en een charizard tegen gekomen maar die gaan gewoon doodleuk weg.
En ik wacht natuurlijk ook nog gewoon op lapras, snorlax, alle babies op cleffa en togepi na.
En dan moet ik ook nog dodrio, alakazam,machamp en lickytung. ooit zal ik het wel halen maar voor nu nog ff niet.
Ben nu lvl 28

• CaptJackSparrow
  • Niet online
Richh schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 14:05:
[...]

Ik ben lv30 en zonet ging er een 10km ei open... Ik moet nog candy voor Omastar, Kabutops en moet nog Smoochum, Lapras en Snorlax. Hoe groot is de kans dat dat mis gaat?

Al tijden is er hier een stukje weg naar een gym waar meerdere Onixen spawnen. Dat met diverse uit eieren en ik heb ondertussen 236 candy. Mag hopen dat die nog nuttig gaan worden. :P

• P.K.
Richh schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 14:05:
[...]

Dat valt nog wel mee toch?
Er zijn 19 Pokemon die uit 10km eieren kunnen komen geloof ik?
Dus de kans is 14/19, vrij groot, nog niet eens meegenomen dat Snorlax en Lapras wss zeldzamer zijn dan Onix en Magmar. :P

Heb je straks iig genoeg candy voor een Steelix :P

[ Voor 5% gewijzigd door P.K. op 11-01-2017 14:19 ]

• Richh
  • Nu online
CaptJackSparrow schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 14:09:
[...]

Al tijden is er hier een stukje weg naar een gym waar meerdere Onixen spawnen. Dat met diverse uit eieren en ik heb ondertussen 236 candy. Mag hopen dat die nog nuttig gaan worden. :P
Steelix he :) daar heb ik met deze Onix nu ook genoeg candy voor.
P.K. schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 14:16:
[...]

Dus de kans is 14/19, vrij groot, nog niet eens meegenomen dat Snorlax en Lapras wss zeldzamer zijn dan Onix en Magmar. :P

Niks is zeldzamer dan Magmar, die komt namelijk niet meer uit 10km :P net als dat de regionale beesten niet meer te hatchen zijn.
Uit 10km kan op dit moment komen: Onix, Hitmonlee, Hitmonchan, Chansey, Scyther, Smoochum, Elekid, Magby, Pinsir, Lapras, Omanyte, Kabuto, Aerodactyl, Snorlax en Dratini. 5/15 oftewel 1 op 3 dat er wat nuttigs uit zou komen :P

Edit:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/RX37mVs.jpg
:/
En nu maar afwachten hoe lang het duurt tot het volgende 10km ei...

[ Voor 6% gewijzigd door Richh op 11-01-2017 14:46 ]

• sankao
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 21-11 17:41
P.K. schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 14:16:
[...]

Op deze site kan je een beetje zien wat de kansen zijn voor bepaalde pokemon uit de eieren:

https://netherfable.com/pgo-egg-hatch-distribution/

9760Wp ZO(145°) @SE9K, 6480Wp ZW (235°), 2960Wp NO(50°) @SE7K-RWS

• JamesB009
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18-11 23:22

JamesB009

Sjimmeh!!

Aerodactyl kan je wel vinden in NL hoor, alleen hij is heel zeldzaam. Maar hij is er wel.
Mike-n88 schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 14:08:
[...]

Inderdaad in nederland vind je hem niet, ik heb mijne dan ook uit dusseldorf gehaald :)

1337 | RLVANT | Canon EOS 5D Mark II + 500D | 70-200 F4 L IS | 100mm L F2.8 IS macro | 17-40 F4 L | 50mm F1.8

• Eduardboon
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-06 19:19
Wat vinden jullie van de Watch app?

Vind het eigenlijk niet heel veel toevoegen; het is leuk met dit koude weer als je alleen maar eitjes wilt hatchen, maar ik heb het idee dat het een behoorlijke aanslag is op de batterij van je telefoon. Normaliter doe ik 4-5 uren op 1 lading als ik alleen Pokémon speel, maar met die watch app erbij aan was ik na 3 uur al leeggetrokken. Vind 1-2 uur minder stroom zo'n app niet echt waard :+.

Overigens vandaag pas mijn eerste Johto gehatched! Togepi. Benieuwd wat er in mijn andere eitjes van vandaag zit; ga straks nog maar eens 2KM lopen als de telefoon weer vol zit om alles te hatchen :)

• Sjurm
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 22-11 13:54
JamesB009 schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 15:08:
Aerodactyl kan je wel vinden in NL hoor, alleen hij is heel zeldzaam. Maar hij is er wel.

[...]
Ik heb hem ook in het wild gevangen, nog voor ik level 10 was. Tangela en Kabutops waren ook een van mijn eerste Pokémon. Toen kende ik trouwens nog weinig van Pokémon in het algemeen, laat staan van de zeldzaamheid van bepaalde Pokémon.

• GroeneThee
sankao schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 14:45:
[...]

Op deze site kan je een beetje zien wat de kansen zijn voor bepaalde pokemon uit de eieren:

https://netherfable.com/pgo-egg-hatch-distribution/
Volgens die site heb ik iets meer als 8% kans om onze Chansey te verkrijgen uit een 10km ei. De laatste waren alleen maar babies, wil graag die laatste pokie die we nog moeten.

Net met mijn meisjes na schooltijd de 3 gyms rond ons huis weer "terug" gepakt, voor zolang het duurt :9
Met vereende krachten een level 8 gym naar beneden getrokken en ze waren bloed fanatiek hahaha.

Daarnaast net een LE sessie gedaan en level 30 gehaald!!!

• Shadow_J
P.K. schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 14:07:
[...]
Ja klopt!, vlak voor het event heb ik nog een Lapras gevangen, een paar Onix, Scythers, etc
Dagelijk spawnden er een paar Dratini naast m'n huis.

Nu zie ik weinig meer dan Rattata, Pidgey, Staryu, Poliwag en Magikarp. :|
Ik denk dat het even een tussen periode is. We hebben het Halloween event gehad, dan dubbele XP event, nu juist Kerst/Nieuwjaar event. Ik vermoed dat ze met het Chinese nieuwjaar wel iets gepland hebben eind deze maand :)

• GroeneThee
Shadow_J schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 15:35:
[...]

Ik denk dat het even een tussen periode is. We hebben het Halloween event gehad, dan dubbele XP event, nu juist Kerst/Nieuwjaar event. Ik vermoed dat ze met het Chinese nieuwjaar wel iets gepland hebben eind deze maand :)
Dat denk ik niet, of ze zouden toch toegelaten moeten worden....
nieuws: China staat release Pokémon Go niet toe

• krotwijk
  • Laatst online: 20-11 20:07
Eduardboon schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 15:17:
Wat vinden jullie van de Watch app?

Vind het eigenlijk niet heel veel toevoegen; het is leuk met dit koude weer als je alleen maar eitjes wilt hatchen, maar ik heb het idee dat het een behoorlijke aanslag is op de batterij van je telefoon. Normaliter doe ik 4-5 uren op 1 lading als ik alleen Pokémon speel, maar met die watch app erbij aan was ik na 3 uur al leeggetrokken. Vind 1-2 uur minder stroom zo'n app niet echt waard :+.

Overigens vandaag pas mijn eerste Johto gehatched! Togepi. Benieuwd wat er in mijn andere eitjes van vandaag zit; ga straks nog maar eens 2KM lopen als de telefoon weer vol zit om alles te hatchen :)
je moet even je hartslag uit zetten in de instelling voor je Watch op de iPhone voor Pokemon, dat scheelt een hele hoop batterij

• Shadow_J
GroeneThee schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 15:59:
[...]
Dat denk ik niet, of ze zouden toch toegelaten moeten worden....
nieuws: China staat release Pokémon Go niet toe
Juist daarmee, ik vermoed dat ze de applicatie wel zullen aanpassen naar wat de Chinese overheid vraagt en dan een event zullen maken. De markt is daar te groot en met een enorm potentieel om zo maar op te geven :+

• Mofkees
  • Laatst online: 24-10-2024
Un-f*cking-believable, gewoon 100m van mijn huis een dikke snorlax gevangen, ~70% IV, 2660 CP en Lick/Hyperbeam.

Ben L32 en nog geen snorlas/lapras/Aerodactyl uit eieren gehad. Dit is echt top.

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

• GroeneThee
Mofkees schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 16:33:
Un-f*cking-believable, gewoon 100m van mijn huis een dikke snorlax gevangen, ~70% IV, 2660 CP en Lick/Hyperbeam.

Ben L32 en nog geen snorlas/lapras/Aerodactyl uit eieren gehad. Dit is echt top.
Wat ik een beetje merk en lees, is dat er meer "zeldzamere pokies (lees Lapras, Snorlax etc) worden gezien, gevangen en/of uit een ei komen dan ervoor? Of is dat alleen maar omdat dit soort goed nieuws berichten snel worden gedeeld? :)

• WoWo
  • Laatst online: 20-11 18:43
GroeneThee schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 17:51:
[...]

Wat ik een beetje merk en lees, is dat er meer "zeldzamere pokies (lees Lapras, Snorlax etc) worden gezien, gevangen en/of uit een ei komen dan ervoor? Of is dat alleen maar omdat dit soort goed nieuws berichten snel worden gedeeld? :)
Ik ben bang dat laatste... ;)

Er is geen tijd te verliezen, dus doe maar rustig aan

• P.K.
Shadow_J schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 16:12:
[...]

Juist daarmee, ik vermoed dat ze de applicatie wel zullen aanpassen naar wat de Chinese overheid vraagt en dan een event zullen maken. De markt is daar te groot en met een enorm potentieel om zo maar op te geven :+
Net zoals Facebook, Twitter en al die andere bedrijven die simpelweg deden wat de Chinese overheid hun vroeg? ;)

Die markt kan nog zo groot en interessant zijn... als China nee zegt is het nee.

Ik vraag mij trouwens af hoe zoiets werkt..?
Heb vorig jaar in China geprobeerd PoGo te spelen, je had een VPN nodig om überhaupt in te kunnen loggen, vervolgens zag je niks op de kaart, afstand die je liep werd ook niet geteld, incense werkte niet...

Ben ook in een aantal andere landen geweest waar het spel niet officieel released was, maar daar werkte het wel altijd.
Hier in Nederland werkte het ook prima vóór release.

Is Niantic dan zo 'braaf' om gewoon het land te blokkeren?
Facebook, Twitter, etc werken via een VPN wél namelijk.

• Eduardboon
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-06 19:19
krotwijk schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 16:11:
[...]

je moet even je hartslag uit zetten in de instelling voor je Watch op de iPhone voor Pokemon, dat scheelt een hele hoop batterij
Mijn watch doet het echter prima kwa batterij. Blijkbaar was dit een fluke, want na opladen heb ik 3,5 uur gespeeld en kwam toen thuis met 68 procent, heel wat beter dan 58 na 1,5 uur :).

Mijn Watch staat na deze 2 sessies (in totaal 5 uur) nog op 63 procent. Helemaal prima, met hartslagsensor.

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

P.K. schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 18:07:
[...]

Net zoals Facebook, Twitter en al die andere bedrijven die simpelweg deden wat de Chinese overheid hun vroeg? ;)

Die markt kan nog zo groot en interessant zijn... als China nee zegt is het nee.

Heb vorig jaar in China geprobeerd PoGo te spelen, je had een VPN nodig om überhaupt in te kunnen loggen, vervolgens zag je niks op de kaart, afstand die je liep werd ook niet geteld, incense werkte niet...

Ben ook in een aantal andere landen geweest waar het spel niet officieel released was, maar daar werkte het wel altijd.

Denk inderdaad dat Niantic de brave jongen heeft gespeeld.
Ten eerste is China (in potentie) een veel te grote markt om te zeggen 'dikke vinger, we doen waar we zin in hebben'. Daarnaast zijn Japan (Nintendo) en China volgens mij ook niet al te beste vriendjes. Liever dus braaf ja-knikken en hopen door goed gedrag alsnog de markt te mogen betreden.

Mijn geopolitieke kennis is ongeveer niveau aardappel, maar net voldoende om te weten dat China volgens mij niet heel liberaal is :9

[ Voor 5% gewijzigd door Switchie op 11-01-2017 19:20 ]

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

• CAP-Team
  • Laatst online: 20-11 11:37

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Vanavond met m'n vriendin weer naar de "opa & oma" gym in het dorp geweest. Ik hoorde vanmiddag van mijn zoontje dat hij en de vriend van mijn ex (team geel) ons eruit geknikkerd hadden :o
Maar goed gym was al weer blauw level 7. Ik kon mijn Rhydon er zo al weer bij in zetten, samen de gym wat getraind zodat mijn vriendin er ook weer in kon. Benieuwd hoe lang we het nu volhouden ;)

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

• GroeneThee
Hier ook net op de heen weg voor een klein bakkie bij een vriend, mijzelf in een normaal stabiele gym geplaatst. Blijkbaar waren de diehards 'm aan het "opschonen" want de 3 onderste werden eruit gegooid. Kon mijzelf erin plaatsen en net op de terugweg naar huis zag ik dat ik 3e van onderen was. Laatste plaats is een Snorlax van CP2799 en hoogste wordt ingenomen door een dragonite van ruim CP3360. Hoop dat ik er wederom een stabiele gym bij ga hebben, en dat mijn pokie van 2888 "geaccepteerd" is :o
Overigens iedereen hierin is level 30+ met als hoogste level 38.

[ Voor 6% gewijzigd door GroeneThee op 11-01-2017 23:18 ]

• sixtiek
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 10:09
GroeneThee schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 23:17:
Blijkbaar waren de diehards 'm aan het "opschonen" want de 3 onderste werden eruit gegooid.
Zo flauw vind ik dat. Zit je lekker in een stabiele gym, word je er door je eigen team uitgewipt. Backstabbers :( . En vaak zie je ze dan ook niet eens fysiek in de buurt :X .

• Shiro
  • Laatst online: 10:55

Shiro

Serenity

Zucht, ik mis ook nog steeds alleen een Aerodactyl... Met de baby pokemon event had ik gehoopt op een kans om eindelijk mijn gen1 compleet te maken... Naja.. niet gelukt, ook geen ramp...

Misschien alle Gen2 pokemon's dan maar uitbroeden... krijg ik dit.. totaal geen variatie...
Gen2

Wel een 100% Smoochum... i guess i got that going for me... :+

Juniper RWD

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22-11 15:31

Haan

dotnetter

Ik lees hier wel eens dat gyms aangevallen worden zonder dat er iemand in de buurt te zien is. Nu heb ik ontdekt dat dat ook kan als je GPS in de war is. Als ik namelijk op m'n werk op de wc zit :+ en ik schakel wifi uit op m'n telefoon (een standaard up-to-date iPhone SE), begin ik te verplaatsen als ik even uit de app switch en weer terug ga. Ik spring dan steeds een stukje verder, tot ik na een paar keer switchen soms voor een gym sta die zo'n 500m verderop op een bedrijfsterrein staat. Ik heb dan ongeveer een minuutje tijd om die gym aan te vallen, daarna 'GPS signal not found' en dan lukt het niet meer.
Dus het is opzich mogelijk om ergens te verschijnen waar je eigenlijk niet bent zonder dat je zelf actief aan het spoofen bent.

Kater? Eerst water, de rest komt later

• schaapiej
Hopen dat mijn vriendelijke teamgenoten mijn werk van vanochtend benutten.
Was wat vroeg bij de bushalte en moest 10 minuten wachten. Gym stond op level 3 met 4000/6000 prestige.
Stonden twee beesten in; een 2100 Vaporeon en een 2200 Omastar. Het 3e plekje zelf gevuld met een 2600 Snorlax en daarna mijn legertje Parasect los gelaten op de eerste twee.

De gym achter gelaten met 16722/20000 prestige level 6.
3 lege plekken, als die worden gevuld gaat de gym naar level 7 en komt er nog een plekje vrij.
Nu maar hopen dat de gele en rode rakkers weg blijven! :p

Blijft jammer dat je op afstand de gyms niet kan bekijken waar je iets in hebt zitten.

<GoT>NightStalker

• Quincy5
GroeneThee schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 17:51:
[...]

Het viel mij wel op (weliswaar geen Lapras of Snorlax waar ik al lang op wacht). Gisteravond bij een gym die ik aan het trainen was staat er opeens een 1379 CP Magmar voor mijn neus en vanmorgen op weg naar mijn werk de tweede Doduo die ik ooit gezien heb.
schaapiej schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 08:54:

Blijft jammer dat je op afstand de gyms niet kan bekijken waar je iets in hebt zitten.
Ik weet een website waarop je de actuele stand van gyms kunt zien en die redelijk goed lijkt te werken, maar ik denk niet dat het toegestaan is die in dit topic te delen.

PV Output

• Oekiejoekie
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 02-08 02:49
Haan schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 08:34:
Als ik namelijk op m'n werk op de wc zit :+
Dat maakt de tijd weer nuttig als je Snorlax er uit aan het persen bent... :+

WEES BLIJ !!! Hier had uw advertentie kunnen staan...

• Shadow_J
P.K. schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 18:07:
[...]

Ik heb gelezen dat sommige andere games dat AR gebruiken wel in China mogen, dus mits enkele aanpassingen mogen ze misschien wel. Ik vermoed dat ze wel enige moeite gaan doen om voet aan de grond te krijgen daar. Het is daar natuurlijk geen land met veel vrijheid dus het zal afwachten zijn of ze ergens een hoge piet met kinderen die zot zijn van Pokémon vinden om te lobbyen :)

• schaapiej
Quincy5 schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 09:12:
Ik weet een website waarop je de actuele stand van gyms kunt zien en die redelijk goed lijkt te werken, maar ik denk niet dat het toegestaan is die in dit topic te delen.
Is dat via deze map?
https://www.pokemongomap.info/

Lijkt mij iets wat gewoon gedeeld kan worden, je hebt alleen een overzicht van de stops en gyms.
Als het niet mag van een mod hoor ik het graag!

Het liefst zie ik de gym zoals je een gym kan zien als je hem aan kan klikken.
Dus zien welke kleur, wat erop staat, prestige van de gym etc.

<GoT>NightStalker

• hneel
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22-11 20:49

hneel

denkt er het zijne van

Hebben jullie ook weleens dat je verschillende pokemons door elkaar ziet?

Afbeeldingslocatie: https://www.xs4all.nl/~hneel/misc/20170112_102746_2016-12-19%2020.41.53%20(Small).png

Als je er dan op klikt krijg je "error" te zien, tot je bij de laatste bent. Die kan je dan wel vangen.

Pas nog had ik het vlakbij huis met een chansey. Die floepte dus weg. Net alsof het spel een lange neus naar je trekt "kijk eens, dit had je kunnen vangen als hier wat eerder was geweest. lekker puh".

• A-Jay
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-10 17:15
Shiro schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 08:10:
Zucht, ik mis ook nog steeds alleen een Aerodactyl... Met de baby pokemon event had ik gehoopt op een kans om eindelijk mijn gen1 compleet te maken... Naja.. niet gelukt, ook geen ramp...

Misschien alle Gen2 pokemon's dan maar uitbroeden... krijg ik dit.. totaal geen variatie...
[afbeelding]

Wel een 100% Smoochum... i guess i got that going for me... :+
1 van jou Cleffa's ruilen voor 1 van mijn 4 Igglybuff's ;)

Verwijderd

hneel schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 10:27:

Als je er dan op klikt krijg je "error" te zien, tot je bij de laatste bent. Die kan je dan wel vangen.

Pas nog had ik het vlakbij huis met een chansey. Die floepte dus weg. Net alsof het spel een lange neus naar je trekt "kijk eens, dit had je kunnen vangen als hier wat eerder was geweest. lekker puh".
Dit valt metname op waneer je een pokemon niet vangt en dan een tijdje uit de app ga (zonder de app te sluiten). Waneer deze verdwijnt is het nog altijd zichtbaar waneer je de app weer opend. Doe dit een aantal keer vanaf dezelfde plek, en je hebt een aantal pokemon staan, waarbij de oude een error geven.
Dit gebeurt ook bij pokemon op plekken die net niet zichtbaar zijn, wat kan gebeuren waneer je een tijdje op 1 plek blijft staan en dan ga wandelen.
Maar als je de app sluit en weer opnieuw opstart, dan heb je dit probleem niet.

Over het gps verhaal, dat ken ik. Waneer ik thuis ben en bij mijn bureau zit, dan kan ik de pokestop bereiken die 50 meter verder staat (terwijl als ik naar buiten ga, dan moet ik effectief de 50 meter lopen). Als ik de keuken in loop, dan kan ik een pokestop bereiken die zoon 100 meter de andere kant op is.
Zelfde als op het werk, als ik buiten net tegen het pand aan sta, dan "loop" ik elke keer als ik het spel open zoon 50 tot 100 meter volgens het spel en bereik ik ook een extra pokestop. Gaat zoon 50% van de keren goed, en 50% van de keren krijg ik de melding dat ik te hard ga.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2017 10:40 ]

• Autofan1985
A-Jay schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 10:27:
[...]

1 van jou Cleffa's ruilen voor 1 van mijn 4 Igglybuff's ;)
Dan heb ik wel een Togepi over voor 1 van zijn Magby's. ;)

Gisteren weer gehoopt op Magby dan wel Snorlax uit mijn 10 km ei, maar het werd weer eens een Onix... Heb inmiddels zo veel van die beesten + candies gehad (inmiddels 197 Onix candy...) dat ik een ketting om de aarde kan maken als ik ze aan elkaar knoop volgens mij.... Vervolgens alleen maar 5 km eieren gekregen, dus dat wordt alvast weer niks nuttigs...

• Ed.juh
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 20-11 13:03
Dat GPS jitter kan soms wel 'helpen' maar voor grotere stukken zul je weinig in een gym kunnen doen.
Het valt mij erg op dat op plekken waar het zelfs met jitter het onmogelijk zou moeten zijn om daar een gym te veroveren er complete battles zich voordoen.
Moet ik dat soort types nou gaan melden ?
Wekenlang een stabiele lvl2 gym, in de randstad, dat lijkt me toch niet kunnen.
Moet ik dan zelf dan ook maar op die manier aan de gang, met het risico van een perma-ban ?

• sankao
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 21-11 17:41
Ik had gisteren wel redelijk wat geluk met mijn 10km eieren (8 stuks)
2x Lapras
1x Snorlax
2x Onix
2x Smoochum
1x Omanyte

Met name de beide Laprassen hebben de goede moveset en hoge IV's

9760Wp ZO(145°) @SE9K, 6480Wp ZW (235°), 2960Wp NO(50°) @SE7K-RWS

• Cartman!
  • Niet online
Ik kreeg vanmorgen voor de derde keer achter elkaar een Tentacool uit een 5KM ei #fml :(

• copywizard
  • Registratie: December 2004
  • Niet online

[afbeelding]

klopt dit merk ik de laatste tijd ook veel maar voornamelijk als ik de app naar voren haal als ik hem net heb weg gedrukt (dus niet volledig heb afgesloten) dan loopt mijn character even een minuutje rond te dwalen alsof hij dronken is en niks op de radar en op de map en dan ineens poef zie ik de pokemon van 30 min gelden en dan de nieuwe net gespawnde pokemon daar weer in en dat kan dan oplopen tot wel 3 of 4 pokemon in elkaar heel vervelend maar is denk ik een glitch

AMD Ryzen 5800X3D, Gigabyte Aorus B550 ITX, AMD RX6900XT, 32GB Corsair DDR4

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

[afbeelding]

Dat gebeurt hier de laatste tijd steeds vaker en bij de bewegingen die ze daarbij maken vraag ik mij telkens af wat er uit komt :X :P (Gevalletje Donkey en Dragon)

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• Quincy5
schaapiej schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 10:07:
[...]

Is dat via deze map?
https://www.pokemongomap.info/

Lijkt mij iets wat gewoon gedeeld kan worden, je hebt alleen een overzicht van de stops en gyms.
Als het niet mag van een mod hoor ik het graag!

Het liefst zie ik de gym zoals je een gym kan zien als je hem aan kan klikken.
Dus zien welke kleur, wat erop staat, prestige van de gym etc.
Dit is niet de bedoeling

[ Voor 19% gewijzigd door Gropah op 12-01-2017 22:03 ]

PV Output

• Ask!
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 24-10 22:07
En weer een nieuwe: Primeape!
Sta nu op 139/145. :D

[ Voor 7% gewijzigd door Ask! op 12-01-2017 12:18 ]

• Richh
  • Nu online
En ik loop weer met 9x 5km rond hoor. Troep.

• barber
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Vandaag eindelijk genoeg candy bij elkaar gelopen om een Kabuto naar een Kabutops te evolven. Yeah!
Heb nu Gen 1 "compleet" (behalve dan legends en andere regio pokemons).

Gen 2 pokemons uit eieren wil alleen nog niet zo opschieten, tot nu toe alleen nog maar Togepi's en Elekids

• Ask!
barber schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 12:42:
Vandaag eindelijk genoeg candy bij elkaar gelopen om een Kabuto naar een Kabutops te evolven. Yeah!
Heb nu Gen 1 "compleet" (behalve dan legends en andere regio pokemons).

Gen 2 pokemons uit eieren wil alleen nog niet zo opschieten, tot nu toe alleen nog maar Togepi's en Elekids
Ik ben nu al jaloers op je Clefable en je Machamp!
Machop en Clefairy/Cleffa zijn voor mij net zo zeldzaam als wilde olifanten in mijn achtertuin..

Edit:
Je Weezing vind ik ook prachtig trouwens :P

[ Voor 13% gewijzigd door Ask! op 12-01-2017 12:49 ]

• Autofan1985
Ask! schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 12:47:
[...]

Machop en Clefairy/Cleffa zijn voor mij net zo zeldzaam als wilde olifanten in mijn achtertuin..

Edit:
Heb wel een Weezing over. Ruilen voor je Snorlax? :P

• Tinusvolkel
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 08:10
Is het starters event weer herstart?
Kom ze net in de pauze alle 3 weer tegen :)
En er zit nog een charmander op de radar...

Inmiddels ook een Grimer op de radar... echter kan ik er vanuit het werk net niet bij...

[ Voor 28% gewijzigd door Tinusvolkel op 12-01-2017 13:50 ]

Strava | 8600 Wp zzo | 1600 Wp nnw

• Ask!
Autofan1985 schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 13:12:
[...]

Heb wel een Weezing over. Ruilen voor je Snorlax? :P
Heb ik ook nog niet haha.

Ik moet nog:
Clefable
Machoke
Machamp
Weezing
Hitmonlee
Snorlax
Dragonite
Magby
Elekid
Togepi
Togetic

En de region only pokemon :D

• GroeneThee
sankao schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 11:12:
Ik had gisteren wel redelijk wat geluk met mijn 10km eieren (8 stuks)
2x Lapras
1x Snorlax
2x Onix
2x Smoochum
1x Omanyte

Met name de beide Laprassen hebben de goede moveset en hoge IV's
"wat geluk "? :o

Zelf nu bezig met wat gyms aan het pakken. Gokken op het komende slechte weer zodat ik er morgenochtend de vruchten van kan plukken.

[ Voor 17% gewijzigd door GroeneThee op 12-01-2017 14:14 ]

• Autofan1985
Wel meer dan wat geluk idd.
Mijn laatste 8 10 km waren 4x Scyther, 2x Onix, Pinsir en Smoochum.

• Sunfalls
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 05-10 12:16
Dan heb ik blijkbaar ook geluk met uit mijn laatste 3 10 km eieren een snorlax...

• Richh
  • Nu online
Wat zitten jullie nou te bespreken, ik heb amper 8x 10km in totaal gehad (van de 350+ eieren uitgelopen)...

Mijn laatste 10km beesten waren een Onix, Hitmonlee, Magby, Elekid en Aearodactyl. De rest is meer dan 4 maanden geleden, ik weet dat ik wel ooit een Pinsir en een Chansey uit een 10km ei heb gehad.

Trouwens, thnx voor die gym-site, die kan ik in mijn omgeving érg goed gebruiken :)
Verwijderd schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 15:00:
Hier 411 eieren uitgebroed (best veel 10km sinds de baby pokemon, maar helaas krijg ik dan uiteraard alle baby pokemon op zijn minst dubbel) en mis nog altijd een Snorlax, Chansey en Lickitung.
Echt bizar inderdaad. Ik mis Lapras en Snorlax nog, en Lickytung heb ik ook nog nooit uit een ei gehad maar in het wild gevangen.
Niantic mag best wat meer balans toevoegen.

[ Voor 37% gewijzigd door Richh op 12-01-2017 15:05 ]

Verwijderd

Hier 411 eieren uitgebroed (best veel 10km sinds de baby pokemon, maar helaas krijg ik dan uiteraard alle baby pokemon op zijn minst dubbel) en mis nog altijd een Snorlax, Chansey en Lickitung.

Verwijderd

Mijn eerste 10 km ei was een snorlax. Na dag 1 dus was 164 cp en ging weg zonder ook nog maar iets van de iv te weten. Nu heb ik 730 eitjes uigebroed en daaruit nog 1 snorlax gehad 75 iv die ik maar heb gemaxt. Lapras heb ik er nog nooit uit gehad.
Exact weet ik het niet maar dit zal uit 20-30 eitjes van 10 km geweest zijn.

Laatste tijd verdacht veel ponyta en exeggcute uit 5 km eitjes. Ponyta vang ik amper en exeggcute had ik na een plaatselijk nest ook meer dan 100 keer daar gevangen dus hoef ik ook niet.
Al denk ik wel dat het willekeurig is.
Ik kan me geen enkele reden bedenken om het niet willekeurig te laten gebeuren.

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-11 19:55
Ask! schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 12:47:
[...]

Edit:
Ik heb ook allen maar die Clefable gekregen doordat ik 5 keer Cleffa uit een ei had haha. Clefairy kwam ook uit een ei volgens mij trouwens

[ Voor 5% gewijzigd door wimpie007 op 12-01-2017 15:14 ]

• GroeneThee
Grappig hoe dus pokie welke voor anderen gemeengoed zijn, voor anderen echt zeldzaam zijn.
Die site is super handig maar snap nu ook hoe sommige mensen zo snel ergens 'ter plaatse' kunnen zijn, in the flesh or not :+

Verwijderd

GroeneThee schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 15:37:
Grappig hoe dus pokie welke voor anderen gemeengoed zijn, voor anderen echt zeldzaam zijn.
Die site is super handig maar snap nu ook hoe sommige mensen zo snel ergens 'ter plaatse' kunnen zijn, in the flesh or not :+
Dat hoeft niet door die site te zijn. Als je een pokemon moet reviven (die je naam van lokatie geeft) dan kan je er direkt naar toe.

• Richh
  • Nu online
GroeneThee schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 15:37:
Al mijn poké's krijgen achter hun naam een drielettercode waarmee ik de corresponderende gym kan onthouden. Als ik er opeens eentje moet reviven weet ik wel hoe laat het is ;)
Daar heb ik zo'n site niet voor nodig, hehe :)

• GroeneThee
Die discipline heb ik niet maar ik hoor jullie.

Overigens wil ik wel iedereen die een lage pokie(lees 400 en nog lager) in een gym gooit op level 4de rambam wensen :+

• Richh
  • Nu online
GroeneThee schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 15:44:
Die discipline heb ik niet maar ik hoor jullie.

Overigens wil ik wel iedereen die een lage pokie(lees 400 en nog lager) in een gym gooit op level 4de rambam wensen :+
Dit ja. Nou vind ik 400 niet zo erg (ja oke, het kost een gymspot, maar het is 100 gratis xp bij trainen) maar die gasten die nutteloze 1200cp Poké's erop knallen, of nog erger, beesten zoals Chansey, Wigglytuff of een brakke Snorlax onderin hangen.... GA WEG! :P

[ Voor 3% gewijzigd door Richh op 12-01-2017 15:55 ]

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 02:12
Ik heb een 93% IV dragonite met dragon breath, hyperbeam en 2563cp. Ik heb nog 113 dratini candy en ben lvl28. Volgens pokegenie kan ik m naar 2700~2800cp brengen. Is dit het waard? Of liever 12 candy doorsparen voor een tweede dragonite? Wil vooral een hoge cp defender hebben omdat m'n 2609cp 86%IV AA defender vaporeon inmiddels ook niet meer toereikend is voor de gyms hier..... En dan krijg ik een offensieve dragonite...

• sixtiek
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 10:09
Richh schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 15:51:
[...]

Dit ja. Nou vind ik 400 niet zo erg (ja oke, het kost een gymspot, maar het is 100 gratis xp bij trainen) maar die gasten die nutteloze 1200cp Poké's erop knallen, of nog erger, beesten zoals Chansey, Wigglytuff of een brakke Snorlax onderin hangen.... GA WEG! :P
Hohoho, ik weet niet hoe het bij jullie is maar ik zie hier in de buurt vooral veel jonge trainertjes rondlopen. Ik heb niet de indruk dat die dezelfde tactieken en trucs gebruiken als de posters in dit draadje. Kan me voorstellen dat die allang blij zijn met een >1000 CP beestje in de gym *O* .

Verwijderd

Trishul schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 17:00:
Ik heb een 93% IV dragonite met dragon breath, hyperbeam en 2563cp. Ik heb nog 113 dratini candy en ben lvl28. Volgens pokegenie kan ik m naar 2700~2800cp brengen. Is dit het waard? Of liever 12 candy doorsparen voor een tweede dragonite? Wil vooral een hoge cp defender hebben omdat m'n 2609cp 86%IV AA defender vaporeon inmiddels ook niet meer toereikend is voor de gyms hier..... En dan krijg ik een offensieve dragonite...
Als je een dratini met goede iv hebt kan je dan wel nog een dragonite maken. Daarna kan je nog kiezen welke van de twee je maxt of beiden.

Verwijderd

sixtiek schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 17:19:
[...]

Hohoho, ik weet niet hoe het bij jullie is maar ik zie hier in de buurt vooral veel jonge trainertjes rondlopen. Ik heb niet de indruk dat die dezelfde tactieken en trucs gebruiken als de posters in dit draadje. Kan me voorstellen dat die allang blij zijn met een >1000 CP beestje in de gym *O* .
Als men laag is snap ik het wel en vaak gooi ik er dan ook een lage maar meer zeldzamere bij, maar er zijn ook zat lvl30+ die dit ook doen.
Ik word er op het werk wel gek van soms. Het pand is een gym, maar eigenlijk is ie altijd leeg. Als iemand er iets in stopt, dan is die binnen de minuut weer leeg. Totdat mijn Gyarados maandag opeens wel langer bleef zitten. En zowaar is de gym dinsdag op lvl10 gekomen en stond ik maar op plek 6 met 2836cp. En ja hoor, ook gisteren lvl10, totdat ik een uur op me werk was, toen werd ie leeg gehaald en stopt een lvl34 er een lage cp pokemon in. Ik verover het terug en 5 minuten later het zelfde liedje. Dat hield ik zoon 4 a 5 uur vol en toen was hij waarschijnlijk door zijn items heen. Nu staat de gym toch weer op lvl6 met mij op plek 5, maar ik zie het wel weer gebeuren morgen, weer de hele dag vechten voor noppes. Revives en potions is het probleem niet, gezien ik dat vanuit mijn appartement kan krijgen, maar toch, het is niet leuk om continu tegen <500cp te vechten van een lvl32 trainer. Al denk ik dat hij nu iets banger geworden is, want schijnbaar kan geel als enige op het werk een lvl10 gym vol krijgen met 10 2500cp+ pokemon, nadat het een half jaar nooit verder kwam dan lvl3 voor welk team dan ook.
Pagina: 1 ... 51 ... 100 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is niet de bedoeling dat hacks, cheats, GPS-spoofs of dataminers besproken worden op dit forum. Ook is het bespreken van 3rd party apps en sites niet toegestaan die gegevens gebruiken/zichtbaar maken die normaal gesproken niet zichtbaar zijn. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers. Discussie over het gebruik van IV calculators is wel toegestaan.

Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.

Online IV calculator
Evolve calculator
Pokémon movesets
Server status