[iOS/Android] Pokémon GO - Deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 100 Laatste
Acties:
  • 396.369 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moddie
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 08-11-2024
Azaruc schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 16:00:
[...]

50 candy van beiden nodig.
Stel geodude in als buddy tijdens actieperiode --> 50* 1/4 = 12,5 km lopen
+ 50 * 5 km voor dratini candy (buiten actieperiode) = 250 km. Totaal 262,5 km

Stel dratini in als buddy tijdens actieperiode --> 50 * 5/4 = 62,5 km lopen
+ 50 * 1 km voor geodude candy = 50 km --> totaal 112,5 km.

Significant verschilletje ;)
Haha als je dat verschil wilt lopen spreken ze Frans als je klaar bent. Had er zo niet naar gekeken, dat wordt dus dratini als buddy ;)

P.S. wie begint er dan een tweakers carpool voor die tijd niet sneller dan 10 km per uur natuurlijk

[ Voor 7% gewijzigd door Moddie op 24-10-2016 16:13 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-09 19:57
Moddie schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 15:57:
[quote]mark-k schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 15:35:
Komt het niet op hetzelfde uit (ook in een luie bui om het netjes te berekenen)?
Want als je 15/20 km met geodude loopt heb je 60/80 candy vs 12/16 dratini candies.
Normaal zou je voor die extra geodude candies 45/60 km moeten lopen en voor de extra dratini candies normaal ook 45/60 km (9/12 candies).
Kan zijn dat ik ernaast zit hoor
Het komt inderdaad op het zelfde uit. 1km lopen is als 4km lopen en dan maakt het dus niet echt uit met wat voor beestje je loopt.

Hoewel, als die bonusperiode ophoudt terwijl je Dratini op 2,5km zit, dan had je met een 1km-beestje toch no 2x extra candy kunnen krijgen. Anderzijds kan je het met een Dratini wellicht zo uitmikken dat je al 2,5km loopt voordat de bonus start en die laatste halve kilometer afmaken voor de bonus. Maar dat is geneuzel in de marge. :D

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JamesB009
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 25-07 19:29

JamesB009

Sjimmeh!!

Mx. Alba schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 16:22:
[...]

Het komt inderdaad op het zelfde uit. 1km lopen is als 4km lopen en dan maakt het dus niet echt uit met wat voor beestje je loopt.

Hoewel, als die bonusperiode ophoudt terwijl je Dratini op 2,5km zit, dan had je met een 1km-beestje toch no 2x extra candy kunnen krijgen. Anderzijds kan je het met een Dratini wellicht zo uitmikken dat je al 2,5km loopt voordat de bonus start en die laatste halve kilometer afmaken voor de bonus. Maar dat is geneuzel in de marge. :D
Helemaal omdat dratini 5km is :P

1337 | RLVANT | Canon EOS 5D Mark II + 500D | 70-200 F4 L IS | 100mm L F2.8 IS macro | 17-40 F4 L | 50mm F1.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
JamesB009 schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 16:53:
[...]

Helemaal omdat dratini 5km is :P
:o damn

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Voor de liefhebbers van minor text fixes
Pokemon GO 0.43.3 APK @ apk mirror

En om de mannen @ Niantic niet tekort te doen... Die nieuwe eieren zijn echt super gaaf!!! :?

[ Voor 19% gewijzigd door Switchie op 24-10-2016 17:12 ]

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-09 20:33
Moddie schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 15:57:
[quote]mark-k schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 15:35:
[...]

Kunt het beter andersom doen, dan moet je 20km lopen voor je golem (als je nog 20 candy moet), en 20km met je dratini voor 16 candy, terwijl als je geodude als buddy pakt heb je nu misschien wel die candy sneller, maar moet je wel 80km lopen voor die dratini candy. (te lui om nu uit te rekenen of het onder de streep echt boeit btw, omdat je die geodude dan minder lang moet en je dan alsnog je dratini kan pakken, maar gok van wel).

[...]

Komt het niet op hetzelfde uit (ook in een luie bui om het netjes te berekenen)?
Want als je 15/20 km met geodude loopt heb je 60/80 candy vs 12/16 dratini candies.
Normaal zou je voor die extra geodude candies 45/60 km moeten lopen en voor de extra dratini candies normaal ook 45/60 km (9/12 candies).
Kan zijn dat ik ernaast zit hoor
Waarschijnlijk wel maar qua hoe nuttig het is is met een rare pokemon met hoge km lopen beter :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freggell
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06-08-2024
Is magicarp niet gewoon de beste keus?

Og wacht jullie hebben allemaal al een evolutie en vinden natuurlijk continue magicarps.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moddie
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 08-11-2024
freggell schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 17:11:
Is magicarp niet gewoon de beste keus?

Og wacht jullie hebben allemaal al een evolutie en vinden natuurlijk continue magicarps.....
Geen slechte keus, maar ga denk ik langs de oude gracht in Utrecht lopen en als je ook meer candy krijgt door wilde pokemon, heb ik aan het eind al bijna een nieuwe Gyrados (zal toch weer bite en twister zijn.. zoals al zijn 3 broers/zussen hebben)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freggell
Moddie schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 17:13:
[...]

Geen slechte keus, maar ga denk ik langs de oude gracht in Utrecht lopen en als je ook meer candy krijgt door wilde pokemon, heb ik aan het eind al bijna een nieuwe Gyrados (zal toch weer bite en twister zijn.. zoals al zijn 3 broers/zussen hebben)
Ik woon in twente (vlakbij Enschede) en zie daar zo goed als geen magicarp. Als ik die mogelijkheid zou hebben om ergens langs te wandelen om ze te verzamelen zou ik dat natuurlijk doen.

Ik ben al blij dat ik recent meerdere ghastly, Jigglypuff, Eevee enzo zie.
Ipv dat ik alleen maar pidgey, rattata en weedles tegen kom in het dorp.
Een voordeel is wel dat de 2 gyms hier in het dorp continue wisselen van kleur. kan ik op die manier nog wel 10 muntjes scoren :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switchie
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

freggell schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 17:19:
[...]

Ik woon in twente (vlakbij Enschede) en zie daar zo goed als geen magicarp. Als ik die mogelijkheid zou hebben om ergens langs te wandelen om ze te verzamelen zou ik dat natuurlijk doen.

Ik ben al blij dat ik recent meerdere ghastly, Jigglypuff, Eevee enzo zie.
Ipv dat ik alleen maar pidgey, rattata en weedles tegen kom in het dorp.
Een voordeel is wel dat de 2 gyms hier in het dorp continue wisselen van kleur. kan ik op die manier nog wel 10 muntjes scoren :o
Stukje twentekanaal thv Hengelo Zuid zag ik een tijd geleden nog wel regelmatig een goudvis op de radar.

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• aschja
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22:23
Ik word langzamerhand ziek van dit spel. Alle gyms in Eindhoven worden gerund door dezelfde spelers van Team Blauw. Eindeloos aantal Snorlax, Dragonites, Eiboom, Arcanine etc. Het is onmogelijk om die gyms over te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhilipsFan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13-09 15:06
mikevdzanden schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 17:29:
Ik word langzamerhand ziek van dit spel. Alle gyms in Eindhoven worden gerund door dezelfde spelers van Team Blauw. Eindeloos aantal Snorlax, Dragonites, Eiboom, Arcanine etc. Het is onmogelijk om die gyms over te nemen.
Hier ook (regio Groningen). Naast blauw zijn er ook enkele gele gyms, maar allemaal zijn ze level 10. Voor een rode speler (zoals ik) is er weinig lol meer aan. Af en toe vind ik een rode gym en kan ik er een plekje bij trainen, maar dat is zeldzaam. Collega's die hetzelfde level hebben als ik maar van team blauw zijn staan rustig dagenlang op 10 gyms. Dan kun je wel zeggen, gooi met een paar vrienden zo'n gym om, maar ik heb geen vrienden die Pokemon spelen.

Hoog tijd dat er een soort van regel komt dat je na x dagen automatisch van een gym wordt geknikkerd. Of dat de gym uit zichzelf prestige verliest als hij niet wordt onderhouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuttel
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 13-09 12:27
Vind het eerlijk gezegd nog wel mee vallen in Eindhoven. Relatief gezien inderdaad veel blauw, maar zo is Strijp bijvoorbeeld een geel bolwerk en zie ik dat heel noord praktisch rood is. Het frequent flippen gebeurd volgens mij alleen echt in het centrum en de grotere winkelcentra, de rest is onder beheer van de lokaal actieve teams lijkt het. Wat overigens natuurlijk niet zo gek is, zit zelf rond mijn huis er ook veel actiever bovenop om de gyms te onderhouden, al ontbeer ik wel alle pokies die jij noemt. ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 13:55
Onzin. Je hoeft maar 1 Pokémon te verslaan en daar mag je 6 van je eigen voor verbruiken, om de prestige te doen afnemen.

Je hebt alleen voldoende tijd en Revive-items nodig.
Het liefst val je met meer tegelijk aan.

Het is eerder onmogelijk om een gym vast te houden, als je (of een ander teamlid) niet heel regelmatig afgesnoept prestige bij-traint.

[ Voor 14% gewijzigd door frickY op 24-10-2016 18:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aschja
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22:23
frickY schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 18:14:
[...]

Onzin. Je hoeft maar 1 Pokémon te verslaan en daar mag je 6 van je eigen voor verbruiken, om de prestige te doen afnemen.

Je hebt alleen voldoende tijd en Revive-items nodig.
Het liefst val je met meer tegelijk aan.

Het is eerder onmogelijk om een gym vast te houden, als je (of een ander teamlid) niet heel regelmatig afgesnoept prestige bij-traint.
Ontzettend leuk inderdaad. Anderhalf uur er over doen om een gym over te nemen. Om vervolgens de hoek om te zijn en weer alles te zijn verloren.

Revives vind ik niet zo gek veel overigens. Dat is wel jammer. Je maakt ook mij niet wijs dat je kan beschikken over een eindeloze stroom 2500+ zeldzame Pokemons zonder gesjoemeld te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switchie
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Gyms naar beneden halen is prima te doen als je met 2 of meer mensen bent.
Alleen is het inderdaad niet te doen om tegen 10 >1700 cp's te battlen.
Als je met meerdere mensen kunt aanvallen komt de tegenstander vaak niet eens toe aan zijn charge move wat aanzienlijk scheelt in de schade die je oploopt.

Daarnaast scheelt het gigantisch om een uitgebreide collectie 2k pokies te hebben. 3k dragonites lijkt leuk maar tegen de verkeerde pokie wordt deze volledig afgeslacht. Geef mij maar een potje 2k's met ruime verscheidenheid in types.

Tip voor mensen zonder revives; als je een dode pokemon een level omhoog gooit krijgt hij weer wat hp en kun je er potions op los laten :)

[ Voor 21% gewijzigd door Switchie op 24-10-2016 20:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakerjunior
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 14-09 18:02
Je kan ook net voor de pokemon dood gaat een andere kiezen :) En als al je 6 pokemon bijna dood zijn vlucht je :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Juist. Tijdelijk verhoogde 'drop rate' van candy dus. Hebben ze geregeld ook gedaan met Ingress met daar relevante spelresources. Zou weer een extra impuls kunnen geven aan lure- en incensegebruik en het zal ook vast wel effect hebben op de drukte in Kijkduin. Nu moet het weer nog een beetje meezitten. Jammer dat mijn foon die ik thuis gebruikte en die de leukste GPS drift had het al een week niet meer doet en morgen voor reparatie weggaat en die periode zal missen. Die gaf thuis de meeste pokies door die drift. Mijn andere foons zijn veel te stabiel en daarmee pak ik maar één spawnlocatie. Die 'liep' ook veel meer kilometers voor mijn eieren. Prima timing weer. ;(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Switchie
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

tweakerjunior schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 20:40:
Je kan ook net voor de pokemon dood gaat een andere kiezen :) En als al je 6 pokemon bijna dood zijn vlucht je :)
Voor de doorsnee speler inderdaad ook een prima taktiek. Mijn pokies gaan alleen altijd dood doordat ik mijn dodge-capaciteiten overschat :-( :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
Ja of door een bug waardoor het niet lukt om te dodgen of dat je denkt dat die andere dood zou moeten gaan maar toch doorgaat...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Switchie
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Mx. Alba schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 21:30:
Ja of door een bug waardoor het niet lukt om te dodgen of dat je denkt dat die andere dood zou moeten gaan maar toch doorgaat...
Nah, dat zijn feautures! Als er bugs in het spel zouden zitten had Niantic deze wel gefixed ipv tijd steken in gekleurde eieren en nieuwe icoontjes.

Heb wat inside info, dus beloof me dat het binnen dit topic blijft;
Schijnt dat Niantic alle devs een jaarcontract heeft geboden omdat ze eigenlijk verwacht hadden dat er, zeker in het begin, veel issues zouden zijn.
Zoals jullie weten, bleek de game sinds eerste release al volledig vlekkeloos te draaien. Maar ja, devs hebben contract tot mei 2017 dus zonde om ze niet aan het werk te houden. Zodoende hebben ze een wekelijkse design competitie opgezet. Degene die de mooiste kleur compositie binnen een 100px x 100px gifje weet te stoppen, mag zijn creatie doorvoeren in de eerstvolgende release en wordt daarnaast opgenomen in het jaarboek der hippies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hanky74
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18:58
PhilipsFan schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 17:40:
[...]

Hier ook (regio Groningen). Naast blauw zijn er ook enkele gele gyms, maar allemaal zijn ze level 10. Voor een rode speler (zoals ik) is er weinig lol meer aan. Af en toe vind ik een rode gym en kan ik er een plekje bij trainen, maar dat is zeldzaam. Collega's die hetzelfde level hebben als ik maar van team blauw zijn staan rustig dagenlang op 10 gyms. Dan kun je wel zeggen, gooi met een paar vrienden zo'n gym om, maar ik heb geen vrienden die Pokemon spelen.
Doe anders eens kijken of er op Facebook meerdere spelers in jouw omgeving zitten die hetzelfde hebben en of er wellicht een team Valor groep Groningen is.

Ik heb op deze manier een hoop nieuwe mensen leren kennen in mijn woonplaats. We hebben nu bijv ook een eigen WhatsApp groep en maken tripjes naar Kijkduin enz. Dat vind ik juist het mooie aan dit spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Ok ok...nu al in 'de stress' he haha.
Wat kunnen we nu het beste doen? Laatste 5:
Voor een Charizard (huisige buddy) nog 42 candy nodig
Voor een Venosaur nog 63
Voor een Machamp nog 58
Voor een Muk nog 30
En voor een Dragonite nog 12

Geen van allen afgelopen week/2weken een van gevangen overigens.

Ik denk eraan om de Charmeleon om te wisselen voor een Dratini. Dan hebben we in ieder geval weer eens een evolutie en een entry in de pokedex. Mocht dat snel gaan, dan de Muk. Of vice versa? Vindt eerder een Dratini dan een Grimer.

We zijn 'helaas' op vakantie dus er wordt weinig gevangen wel veel op de fiets en/of
Voetstaps met de auto op het park hier. Dus veel eieren hatchen. Zorgen dat ie morgenavond vol is om ze vanaf woesdag uit te broeden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online
Handig weer die nieuwe update.

In plaats van tekstaanduiding van de move types nu een icoontje. Eerste beest waar ik keek... Gyarados. Staat dan wel Water/Flying met tekst en icoontjes in de typeaanduiding van de Pokémon zelf maar die had als fast move Bite waar dan een icontje bij staat zonder tekst dat anders is dan het poketype zelf en dat dus bij die poketype-aanduiding ook niet te herkennen valt. Dat moet je nu dus gaan leren en onthouden. Ik wist niet uit mijn hoofd dat Bite een Dark move is.

Dit is dus géén verbetering Niantic. Jullie leren het ook nooit hè? :F

Oh... en ik heb meteen bij mijn eerste vangst een Weedle die na een eerste ontsnapping nu op een donker scherm zonder nieuwe bal staat te schreeuwen. We gaan lekker zo. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hneel
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:48

hneel

denkt er het zijne van

Dit is mijn to-do lijst: (candy / nog nodig (candy per ei))

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
Clefairy    10 /  50 (1)
Geodude     77 / 100 (1)
Bulbasaur   25 / 100 (3)
Charmander  55 / 100 (3)
Squirtle    38 / 100 (3)
Nirodan (M) 83 / 100 (3)
Oddish      83 / 100 (3)
Abra        88 / 100 (3)
Machop      21 / 125 (3)
Grimer      21 /  50 (3)
Cubone      35 /  50 (3)
Rhyhorn     27 /  50 (3)
Omanyte      7 /  50 (5)
Kabuto      19 /  50 (5)
Dratino     34 / 100 (5)
Hitmonlee    0 /   1 ()
Chansey      0 /   1 ()
Aerodactyl   0 /   1 ()

Op dit moment heb ik machop als buddy. Dat is de enige 3-stage pokemon waarvan ik stage 2 nog niet heb. En die heb ik nu bijna.
Een hoop pokemons heb ik nu bijna klaar. Dingen als oddish, abra, nidoran zijn toch nog regelmatig in het wild te vinden. De starters af en toe ook. Maar de rest is Kijkduin of Egg materiaal.
Ik ben nog aan het bedenken welke pokemon ik komend weekend als buddy ga nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaffy
  • Registratie: April 2012
  • Niet online

Shaffy

We zullen doorgaan

Verwijderd schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 15:21:
Trick-or-Treat, Trainers!
It’s Halloween season and we have a treat for you! From October 26th to November 1st, you’ll earn double the amount of Candy every time you catch, hatch and transfer Pokémon! Don’t forget your Buddy Pokémon, because they will help you earn Candy four times as fast.
If you encounter more spooky Pokémon than normal, don’t be startled, they want to enjoy the fun too! Scare up some friends, grab your buddy and enjoy this spooky, fun celebration with us!
Happy Halloween!
The Pokémon GO team

https://www.facebook.com/.../?hc_ref=NEWSFEED&fref=nf
Blij dat ik dit op tijd lees, want stond op het punt om mijn zuurverdiende coins aan storageupgrades uit te geven.. Maar dat worden nu incubators! Ik sta ook op het punt om level 30 aan te tikken, volgens mij krijg ik er dan nog drie bij. En laat ik nu net vier 10km eggs bij elkaar gespaard hebben, komt goed uit!

Als het met de buddy vier keer sneller gaat, wordt een Dragonite ook wat meer een reële optie. Sowieso veel wandelen de komende dagen 8)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• mark-k
Boh die prof willow is wel echt een slimme kerel, hij had maar 4 maanden nodig om te zien dat 10km eieren eigenlijk fucking paars zijn! Zeker weten dat dit kerel ook maar een paar maanden doet over een puzzel van 4-8 jaar, en dat als zijn baas hem voor het weekend zegt dat hij maandag niet meer hoeft te komen staat hij dinsdag gewoon weer voor de deur, wat een intelligente kerel.

Achja niet zo triest als prof oak die al zijn hele leven pokemon studeerde maar er nauwelijks kende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
Stonden er vanmorgen toen ik wakker werd twee Eevees naast mijn bed... :D

En nog een net aan mijn ontbijttafel... 14/11/13 Vaporeon met Hydro Pump erbij! Heb ik nu een Eevee nest in mijn huis?

[ Voor 45% gewijzigd door Mx. Alba op 25-10-2016 07:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-09 12:39
Afbeeldingslocatie: http://pokemongolive.com/img/posts/pokemon_go_eggs.jpg
Pokémon GO is in the process of being updated to version 0.43.3 for Android and 1.13.3 for iOS devices. Below are some release notes and comments from our development team.

Professor Willow discovered that Eggs have different patterns depending on the distance required to hatch them.

Pokémon type icons have been added to the information screen for each Pokémon.

Low battery indicator added for the Pokémon GO Plus.

Minor text fixes

[ Voor 85% gewijzigd door SuperVeloce op 25-10-2016 07:35 ]

Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08-09 10:22
mark-k schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 00:29:
Boh die prof willow is wel echt een slimme kerel, hij had maar 4 maanden nodig om te zien dat 10km eieren eigenlijk fucking paars zijn! Zeker weten dat dit kerel ook maar een paar maanden doet over een puzzel van 4-8 jaar, en dat als zijn baas hem voor het weekend zegt dat hij maandag niet meer hoeft te komen staat hij dinsdag gewoon weer voor de deur, wat een intelligente kerel.

Achja niet zo triest als prof oak die al zijn hele leven pokemon studeerde maar er nauwelijks kende.
Nou ja, ik denk dat de professor het wel al eerder wist hoor, maar dat hij gewoon eerst nog zorgvuldig onderzoek wilde doen voor hij het naar buiten kon brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiro
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 19:47

Shiro

Serenity

Hebben ze ook aangegeven wanneer de event begint qua tijd? Is het globaal allemaal tegelijkertijd of per regio als het echt 26/10 is?

SR+ MiC

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online
Shiro schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 09:00:
Hebben ze ook aangegeven wanneer de event begint qua tijd? Is het globaal allemaal tegelijkertijd of per regio als het echt 26/10 is?
Ik zou zeggen zet je datum even een dagje vooruit en kijk of het client-side wordt bepaald. :P Maar als je morgenochtend wakker wordt zal het wel werken. Er zullen niet veel mensen zijn die na middernacht nog de straat op gaan als het dan begint. Neemt niet weg dat Niantic de informatieverstrekking weer erg halfslachtig doet en het een kleine moeite is om wél volledig te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow_J
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 12-09 10:42
Ik heb gisteren avond de update binnen gehaald en heb het volgende gemerkt : als ik thuis op de wifi zat, zag ik iets verder om de hoe of in het dorp de nearby spawns. Sinds de update blijft deze leeg. Schakel ik over naar 4G dan komen de pokémon wel in de nearby. Het lijkt alsof ze de nearby scan radius op WiFi verkleint hebben. Kunnen mensen dit hier bevestigen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
Vanmorgen dus thuis drie Eevees gevangen... Onderweg naar het werk in de file nog een Eevee gevangen... En een CP760 Eevee die na één bal het hazenpad koos. Eeveedag vandaag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiro

Shiro

Serenity

Mx. Alba schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 09:55:
Vanmorgen dus thuis drie Eevees gevangen... Onderweg naar het werk in de file nog een Eevee gevangen... En een CP760 Eevee die na één bal het hazenpad koos. Eeveedag vandaag?
Ze hebben medelijden met je 60% Vaporeons en hebben besloten je een aantal Eevee's te geven met hoge IV en CP die alleen kunnen evoluweren in een Flareon :+

Ik ben zelf nog niet uit wat erger is. Een hoge CP/IV Eevee vinden dat in een Flareon evoluweert, of alleen slechte Eevee's vinden die je niet eens wil evoluweren }:O

SR+ MiC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murphylee
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22-09-2023

murphylee

MurphyLee#2626

Shiro schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 10:03:
[...]
en hebben besloten je een aantal Eevee's te geven met hoge IV en CP die alleen kunnen evoluweren in een Flareon :+
Dit!
En dan gewoon wachten op 2nd Gen.
Gelijk de trickname toepassen en je hebt een leuke Espeon of Umbreon erbij! :D

I bad beat my meat by busting my nuts!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Neomess
  • Laatst online: 12-09 13:05

Neomess

neomess.nl

Zwaar irritant, na de update loopt het spel vast (animatie gaat niet verder) als de pokébal buiten het scherm de pokémon probeert te vangen.

Intel Core i5-6400 | Gigabyte GA-B150M-D3H | Gigabyte GV-R939G1 GAMING-8GD | Codegen 4U-500 | Scythe Mugen 2 Rev. B | Crucial Ballistix Sport BLS2C4G4D240FSA | Cooler Master GM G550M | Crucial M500 2,5" 240GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zspirit
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 09-09 14:29
Leuk die halloween update maar het zijn allemala pokemon die hier in eindhoven meer dan voldoende spawnen. Als abra/kadabra/alakazom er nou bij zaten was het nog de moeite geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janusi
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 02-08 16:35
Neomess schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 10:19:
Zwaar irritant, na de update loopt het spel vast (animatie gaat niet verder) als de pokébal buiten het scherm de pokémon probeert te vangen.
Ja, heb hetzelfde probleem. Ik gooi de bal, maar in plaats van de vang animatie hangt het spel. Niet echt speelbaar als je de game opnieuw moet opstarten na elke worp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azaruc
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 29-07-2024
Zspirit schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 10:40:
Leuk die halloween update maar het zijn allemala pokemon die hier in eindhoven meer dan voldoende spawnen. Als abra/kadabra/alakazom er nou bij zaten was het nog de moeite geweest.
Is er ergens een lijstje van de pokémon waar het om zal gaan dan?
Ik kan me ghastly voorstellen (incl evoluties), maar welke andere ghost pokémon zijn er?

Of zal het vergelijkbaar zijn met die toren in de GB games en dus ook gaan om Cubone/Marowak bijvoorbeeld?

Edit: net het filmpje op de FB pagina gezien.

Gaat dus om:
- Ghastly/Haunter/Gengar
- Drowzee/Hypno
- Zubat/Golbat

meh :(

[ Voor 10% gewijzigd door Azaruc op 25-10-2016 11:06 ]

D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirx_NL
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22:49
Het is ook echt nooit goed. Ze kunnen ook niks doen. Jah, ik vind de pokemon ook niet zo spannend omdat deze in nederland genoeg voorkomen. Maar dat is vast niet in elk land zo.

Die extra candy bonus is echter wel super.
Dus ben daar gewoon blij mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lambo LP670 SV
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-09 09:58
Enige wat me echt aanspreekt is de Candy boost. Hopelijk krijg ik nog een paar 10 km eieren en daaruit alleen maar Lapras en Snorlax met dubbel candy. Dan nog wat kilometers maken en het is in de poket.
[/wishful thinking]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azaruc
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 29-07-2024
Mirx_NL schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 11:14:
Het is ook echt nooit goed. Ze kunnen ook niks doen. Jah, ik vind de pokemon ook niet zo spannend omdat deze in nederland genoeg voorkomen. Maar dat is vast niet in elk land zo.

Die extra candy bonus is echter wel super.
Dus ben daar gewoon blij mee.
Begrijp me niet verkeerd hoor, ik vind het een hele toffe actie!
Alleen heb ik gewoon niets aan die pokémon, vandaar de 'meh'.

En die candy bonus zal ik inderdaad zeker gebruik van gaan maken (in ieder geval proberen).

D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
Geweldige update weer, minor text fixes, wat veranderde graphics, en weer enorm instabieler spel, Niantic knows how to keep their reputation.

Nu ook een of andere flitsanimatie bij gyms waardoor dat weer langer duurt, pokemon die springen als je de bal gooit blijven hangen, move types minder handig, but we got colored eggs, yay....

Beter zouden ze de hatched pokemon spread wat aanpassen, meer dan 300 eieren gehad en genoeg pokemon die ik nog nooit uit een ei gezien heb.

[ Voor 17% gewijzigd door mark-k op 25-10-2016 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
Shiro schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 10:03:
Ze hebben medelijden met je 60% Vaporeons en hebben besloten je een aantal Eevee's te geven met hoge IV en CP die alleen kunnen evoluweren in een Flareon :+
Ik heb een 89% en een 91% Vaporeon. Die hebben alleen slechts 1100 en 1300 CP en hebben allebei Hydro Pump. Leuk voor aanvallen (en daar hoeven ze niet per se veel sterker voor te zijn) maar ik wacht nog op een echt goede gym-vap. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 14-09 11:18
wordt je CP niet mede bepaald door je eigen level?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
GroeneThee schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 11:24:
De max haalbare wel ja, want hangt af van het pokemon lvl, en die kan tussen 1 en je eigen lvl liggen (eigen+1.5 voor powered))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lambo LP670 SV
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-09 09:58
Het maximale CP wordt bepaald door je eigen level. Maar het kan net zo goed zijn dat iemand van level 34 een level 2 pidgey vangt uiteraard en een speler van level 23 diezelfde pidgey maar dan van level 22 kan vangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirx_NL
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22:49
Trainer level -> +1,5 -> max pokemon level op dat trainer level -> max cp op dat level.

Maar albantor is de 1300 cp cap al wel even voorbij. Wil er geen candy/dust aan spenderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
Thanks all :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Laatst online: 08-09 10:22
Pfff net in mijn eentje een lvl 10 gym hier in de straat gesloopt, nu hopen dat mijn rode vriendjes hem verder gaan uppen, ik had geen zin meer. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Zojuist spawnde er een Snorlax met een CP van 1886 ergens rondom mijn huis. Ik dacht dat ie weg zou rennen na de eerste bal, maar met een Berry en een ultra ball was hij van mij. Zijn stats zijn wat minder, maar ik heb al een goede Snorlax uit een ei dus ik mag zeker niet klagen en het is een mooie toevoeging aan de collectie!

Stats:
IV 23
CP 1886
HP 215
Lick/Earthquake

Met de candy mijn andere Snorlax een powerup gegeven.

Net spawnde er ook al een Monkey die ik nooit eerder heb zien spawnen, alleen uit een ei.

[ Voor 6% gewijzigd door darkdesign op 25-10-2016 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freggell
-TheNose- schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 12:09:
Pfff net in mijn eentje een lvl 10 gym hier in de straat gesloopt, nu hopen dat mijn rode vriendjes hem verder gaan uppen, ik had geen zin meer. :P
Als dat in de buurt is, kom ik gerust langs :)

Ik weet alleen geen lvl10 gym in mijn buurt.
darkdesign schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 12:10:

Net spawnde er ook al een Monkey die ik nooit eerder heb zien spawnen, alleen uit een ei.
Is dat een nieuw soort pokemon? of bedoelde je Mankey of Primeape

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hneel
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:48

hneel

denkt er het zijne van

freggell schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 17:19:
[...]

wat komt er dan uit jouw 2km eieren? Bij mij zo'n beetje de helft magicarps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiro

Shiro

Serenity

Mx. Alba schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 11:21:
[...]

Ik heb een 89% en een 91% Vaporeon. Die hebben alleen slechts 1100 en 1300 CP en hebben allebei Hydro Pump. Leuk voor aanvallen (en daar hoeven ze niet per se veel sterker voor te zijn) maar ik wacht nog op een echt goede gym-vap. :)
Perfect om prestige te trainen.

Ik heb opzicht wel ok hoeveelheid Vaporeon's uit mijn evoluties, maar mijn probleem is meer de moveset van mijn Vaporeon. Elke hoge IV/CP Eevee krijgt bij mij Aqua Tail of Water Pulse. De mindere IV zoals 73% ofzoiets hebben dan wel weer Hydro Pump.

SR+ MiC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
Je kunt nu trouwens ook de menu's afsluiten door naar beneden te swipen, was ook echt nodig die feature...

Trouwens niks transferren vandaag tenzij je plek te kort hebt, want morgen krijg je er dubbele candy voor.

En had net een grimer uit mijn ei :D Had die dus eigenlijk tot morgen moeten bewaren, maarja achteraf is makkelijk lullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
Shiro schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 12:40:
[...]

Perfect om prestige te trainen.

Ik heb opzicht wel ok hoeveelheid Vaporeon's uit mijn evoluties, maar mijn probleem is meer de moveset van mijn Vaporeon. Elke hoge IV/CP Eevee krijgt bij mij Aqua Tail of Water Pulse. De mindere IV zoals 73% ofzoiets hebben dan wel weer Hydro Pump.
Water Pulse is dan wel weer een ideale om in een gym te stationeren. Een Vap met WP is zeer onvoorspelbaar en het is moeilijk om al die charge moves te ontwijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jump
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 27-07 00:10
Eerste Scyther die ik gezien heb vandaag, en gelijk al twee gevangen op dezelfde plaats. Zijn de spawnplaatsen terug aangepast?

internix.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freggell
hneel schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 12:31:
[...]

wat komt er dan uit jouw 2km eieren? Bij mij zo'n beetje de helft magicarps.
Welke 2km eieren, ik heb voornamelijk 5km. En de laatste 3 2 km die ik toevallig kreeg gaven me een charmander en 2x een rat. Toevallig net weer 2 10km eieren gekregen.

Ik zou erg graag al mijn 5km eieren vervangen zien door 2km. Is ook veel leuker voor de kinderen, die komen vaker uit :). Maar de stop bij mijn huis geeft me alleen nog maar 5km.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amd RuLuzzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-08 18:25
mark-k schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 13:01:
Je kunt nu trouwens ook de menu's afsluiten door naar beneden te swipen, was ook echt nodig die feature...

Trouwens niks transferren vandaag tenzij je plek te kort hebt, want morgen krijg je er dubbele candy voor.

En had net een grimer uit mijn ei :D Had die dus eigenlijk tot morgen moeten bewaren, maarja achteraf is makkelijk lullen.
Ik heb vandaag maar 8 incubators gekocht. Nu zorgen dat ik vandaag op een totaal van 4.5 km uit kom. Pre-loaded incubators voor de candy 8)

1 van me eieren is een 10km ei. Ik denk dat ik als die uit is 120 elektrabuzz candy heb.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
Mirx_NL schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 11:29:
[...]

Trainer level -> +1,5 -> max pokemon level op dat trainer level -> max cp op dat level.

Maar albantor is de 1300 cp cap al wel even voorbij. Wil er geen candy/dust aan spenderen.
Klopt. Als ik even kijk naar die Vaporeon die ik vanmorgen gemaakt heb... CP1108, level 14, 137HP. Op mijn level (29) kan hij maximaal level 30,5 worden en dan zou hij CP2395 zijn, maar dat zou me 94 candy en 105.000 dust kosten... Uiteindelijk zal hij maximaal CP2771 kunnen worden dus zeker een leuke om te bewaren voor de "end game" en uiteindelijk toch te gaan upgraden, maar voorlopig kan ik mijn dust beter aan andere beestjes besteden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramones73
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 26-08 14:53
Mx. Alba schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 13:12:
[...]

Water Pulse is dan wel weer een ideale om in een gym te stationeren. Een Vap met WP is zeer onvoorspelbaar en het is moeilijk om al die charge moves te ontwijken.
Inderdaad !

Defending Movesets

Water Gun / Water Pulse : A
Water Gun / Aqua Tail : B
Water Gun / Hydro Pump : C

Wist ik een tijdje terug ook niet want kreeg ook alleen aqua tails en waterpulse en was hier "niet tevreden" over ...

Sinds ik een paar levels terug (rond 25) pas begonnen ben met power ups krijgen enkel waterpulse en een enkele aquatail powerups , de hydropump (heb er maar 1) blijft netjes ~1500cp als attackter , die hakt makkelijk door alle 2000+ vuur heen.

Dus Attackers <> Defenders ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
F@#%#%^$&^*CK!!!!!

Eindelijk 25 dratini candy gespaard, telefoon in debroekzak en voila...een evolve van de buddy :(

Moest juist sparen voor het evolven van een 91% dragonair die ik al had . :'(

[ Voor 25% gewijzigd door GroeneThee op 25-10-2016 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Niet online
freggell schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 12:15:
Is dat een nieuw soort pokemon? of bedoelde je Mankey of Primeape
Goh, welke zou ik nou bedoelen :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22:31
hoe zit het met trouwens met de event?
komt daar een update voor ?
of werkt het vanavond na 0.00 ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• freggell
darkdesign schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 13:22:
[...]

Goh, welke zou ik nou bedoelen :')
Ik heb geen idee O-)

Bedacht me tijdens het posten pas dat dat beest Mankey heet :$
GroeneThee schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 13:21:
F@#%#%^$&^*CK!!!!!

Eindelijk 25 dratini candy gespaard, telefoon in debroekzak en voila...een evolve van de buddy :(

Hoe krijg je dat voor elkaar. Of had jij een vreemd scherm ervoor staan.
Als je de kaart ervoor hebt, dan kom je toch niet zo snel in het pokemon scherm waar je kan evolven.

[ Voor 49% gewijzigd door freggell op 25-10-2016 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 09-09 07:55
GroeneThee schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 13:21:
F@#%#%^$&^*CK!!!!!

Altijd het scherm van je been af doen! :p

<GoT>NightStalker

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JamesB009

JamesB009

Sjimmeh!!

mark-k schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 13:01:
Behalve het journal, snel klaag erover! :+

1337 | RLVANT | Canon EOS 5D Mark II + 500D | 70-200 F4 L IS | 100mm L F2.8 IS macro | 17-40 F4 L | 50mm F1.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
schaapiej schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 13:36:
[...]

Altijd het scherm van je been af doen! :p
heb ik ooit ook geprobeerd maar werkte ook niet me telefoon deed toch erg gekke dingen maar kan misschien zijn omdat mijn spijkerbroek van bio katoen is ;)

AMD Ryzen 5800X3D, MSI MPG X570 Gaming Plus, MSI RTX3070, 32GB Corsair DDR4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
Amd RuLuzzz schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 13:18:
[...]

Ik heb vandaag maar 8 incubators gekocht. Nu zorgen dat ik vandaag op een totaal van 4.5 km uit kom. Pre-loaded incubators voor de candy 8)

1 van me eieren is een 10km ei. Ik denk dat ik als die uit is 120 elektrabuzz candy heb.....
Ik weiger er geld aan uit te geven, maar heb wel 4 incubators met nog 1 use klaarstaan omdat ik aan het sparen was om mijn, inmiddels 7, 10km eieren tegelijk uit te broeden. Dat gaat dus sowieso deze week gebeuren, hopen op een Aerodactyl voor de pokedex en verder 3x snorlax en 3x lapras voor de candy :P

Iedereen ook vandaag alvast je 5km buddy kiezen en 4.8km lopen zodat je morgen meteen 3 gratis candy krijgt.

[ Voor 7% gewijzigd door mark-k op 25-10-2016 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JamesB009

JamesB009

Sjimmeh!!

mark-k schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 13:44:
[...]

Ik weiger er geld aan uit te geven, maar heb wel 4 incubators met nog 1 use klaarstaan omdat ik aan het sparen was om mijn, inmiddels 7, 10km eieren tegelijk uit te broeden. Dat gaat dus sowieso deze week gebeuren, hopen op een Aerodactyl voor de pokedex en verder 3x snorlax en 3x lapras voor de candy :P

Iedereen ook vandaag alvast je 5km buddy kiezen en 4.8km lopen zodat je morgen meteen 3 gratis candy krijgt.
Wie zegt dat hij er geld aan uit heeft gegeven? O+
Ik heb zaterdag ook 8 incubators gekocht, maar geen geld aan het spel uitgegeven..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
JamesB009 schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 13:50:
[...]

Ik heb zaterdag ook 8 incubators gekocht, maar geen geld aan het spel uitgegeven..
Ik heb in het begin wel wat geld uitgegeven, maar de laatste twee maanden al niet meer. Ik ben continu 5 eieren aan het uitbroeden (als een incubator "op" is koop ik een nieuwe bij om weer 5 eieren te kunnen broeden) en bungel nu constant tussen de 1500 en 2000 coins puur dankzij de gym-inkomsten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pathogen
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13-09 23:57

Pathogen

Shoop Da Whoop

Deze pauze opvallend veel meer slowpokes en staryus gevangen en de 3e Paras op rij uit een ei... En ik heb al een 100% Parasect met Solar Beam :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Shiro

Shiro

Serenity

Mx. Alba schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 13:12:
[...]

Hoewel het overal zo staat dat Water Pulse beter is dan Aqua Tail, klopt het maar gedeeltelijk. Vooral als men goed is in dodgen.

Water Pulse: casting time 3.3 sec
Aqua Tail: casting time 2.35

Per Water Pulse staart Vaporeon je bijna een hele seconden langer dom aan, waardoor het dodgen van Water Pulse eigenlijk makkelijker is dan Aqua Tail. Plus het verlies van DPS van je gewone Water gun aanval. Ik denk dat de enige reden dat men WP toch hoger rankt is omdat Vaporeon het zo vaak kan casten, maar vanuit een punt van damage output, lijkt AT zelfs beter voor een defender, omdat je minder tijd kwijt bent aan casten en vaker je water gun doet.

Als je niet goed bent in dodgen is uiteraard Water Pulse beter, meer kans dat je daadwerkelijk een keer een Water Pulse vol op je dak krijgt en hoewel het een zwakke aanval is, doet het toch nog wel pijn voor je als aanvaller.

En hurhur, nieuw record met Gym's:
NewRecord28
Ze zouden de cap moeten verhogen naar 25 :P Misschien dat er dan minder gym stagnation zou zijn ?

[ Voor 11% gewijzigd door Shiro op 25-10-2016 13:57 ]

SR+ MiC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JamesB009

JamesB009

Sjimmeh!!

Mx. Alba schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 13:52:
[...]

Ik heb in het begin wel wat geld uitgegeven, maar de laatste twee maanden al niet meer. Ik ben continu 5 eieren aan het uitbroeden (als een incubator "op" is koop ik een nieuwe bij om weer 5 eieren te kunnen broeden) en bungel nu constant tussen de 1500 en 2000 coins puur dankzij de gym-inkomsten.
Ik haal ook alles uit gym-inkomsten inderdaad. Dat tikt hard aan als je er 10 per dag kan claimen. Ondertussen iets van 5000+ coins uit gyms gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
JamesB009 schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 13:50:
[...]

Tja ik koop meteen incubators als ik genoeg muntjes heb, dus kom nooit boven de 2XX uit, en kan er dus ook altijd maar eentje tegelijk kopen (maar wel iedere anderhalve dag eentje).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JamesB009

JamesB009

Sjimmeh!!

mark-k schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 13:56:
[...]

Tja ik koop meteen incubators als ik genoeg muntjes heb, dus kom nooit boven de 2XX uit, en kan er dus ook altijd maar eentje tegelijk kopen (maar wel iedere anderhalve dag eentje).
Ik spaar ze altijd op, ik vind het leuker om er meer tegelijk uit te lopen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amd RuLuzzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-08 18:25
mark-k schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 13:44:
[...]

In het begin heb ik een keer voor 5 euro een bag upgrade gekocht en andere meuk. Nu komt alles uit de gym inkomsten. Dit model spreekt mij wel aan. Je haalt wel een voordeel als je aankopen in het spel doet, maar het is niet pay2win.

Wie van de huidige spelers geeft er nu nog geld uit aan Pokemon Go?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
Amd RuLuzzz schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 14:22:
[...]

In het begin heb ik een keer voor 5 euro een bag upgrade gekocht en andere meuk. Nu komt alles uit de gym inkomsten. Dit model spreekt mij wel aan. Je haalt wel een voordeel als je aankopen in het spel doet, maar het is niet pay2win.

Gelukkig geen Pay2Win nee, maar wel Cheat2Win, zonder maps is het bijna onmogelijk om je Pokedex vol te krijgen. En iedereen die vondt dat het sowieso niet zo snel moet gaan, er is niks anders dan dat dat veel mensen nog bij dit spel houdt. Of er hadden meer functies moeten zijn, of je moet gemakkelijker verschillende pokemon kunnen vinden. Het was een hype, die nu helaas ver op zijn retour is, en dat is door deze redenen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-09 11:48
Ik. Ik moet en zal een Snorlax en een Lapras bemachtigen, momenteel is de enige mogelijkheid daartot een 10km ei uitlopen en ik heb maar 1-5 gyms in handen en daarmee niet genoeg muntjes om non-stop eieren uit te lopen.

Kleine toevoeging: ik geef ook zonder problemen 30 euro uit aan een PC-game die ik zo'n 50 uur speel. Pokémon Go heb ik inmiddels ook zeker zoveel uren in zitten. Dan mag het ook wel wat kosten, toch?

[ Voor 19% gewijzigd door Richh op 25-10-2016 15:58 ]

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quincy5
  • Laatst online: 12-09 09:27
Gym inkomsten lukt bij mij niet zo erg (denk dat ik in totaal net aan 150 muntjes gehad heb). Ik ben geel en bijna alle gyms in de buurt zijn level 8+ blauw, enkele rood en 1 of 2 wisselend waar ik nog wel eens wat vandaan haal.

Ik ga denk ik voor deze periode wel betalen voor incubators, voor de extra candies. Maar ik heb nu 9 5 km eieren en de laatste keer dat ik een 10 km ei heb gezien is alweer een paar weken terug, dus die Snorlax en Lapras (die ik ook moet en zal hebben) zal er voorlopig niet inzitten. Ook nog nooit zelfs maar in de sightings gehad.

PV Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
freggell schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 13:32:
[...]

[...]

Hoe krijg je dat voor elkaar. Of had jij een vreemd scherm ervoor staan.
Als je de kaart ervoor hebt, dan kom je toch niet zo snel in het pokemon scherm waar je kan evolven.
Geen idee, maar baal er wel flink van. Heb nu 4 dragoniars en degene met de slechtse stats heeft de snoepjes opgegeten. Denk dat ik het maar niet aan mijn dochter vertel :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mark-k
Je krijgt nu trouwens ook 25xp als een pokemon wegrent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakerjunior
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 14-09 18:02
dat was al zo voor de update :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gitarist
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

Gitarist

Jan

[...]
Ook ik, die eigenlijk alleen speelt om het "vangen" en me zelden in gyms begeef, heb 2x 100 muntjes gekocht (oftewel € 2 gespendeerd). Ik denk dat ik de aankomende dagen nog € 2 uitgeef om incubators te kopen...

Gewoon, voor de gein en omdat het kan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Laatst online: 12-09 14:49
Is er al bekend hoe laat precies morgen het Halloween event begint?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mark-k
Haay schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 16:12:
tuurlijk niet, dan zou er geen verwarring zijn en dat kan natuurlijk niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Niet online
Richh schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 14:47:
[...]

Ik. Ik moet en zal een Snorlax en een Lapras bemachtigen, momenteel is de enige mogelijkheid daartot een 10km ei uitlopen en ik heb maar 1-5 gyms in handen en daarmee niet genoeg muntjes om non-stop eieren uit te lopen.
Die spawnen ook weleens in het wild en komen dus niet alleen uit eieren. :)

Als antwoord op de vraag hierboven: nee ik geef geen geld uit aan dit spel. Ik zie ook geen redenen om dat wel te doen.

[ Voor 12% gewijzigd door darkdesign op 25-10-2016 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaffy
  • Niet online

Shaffy

We zullen doorgaan

Haay schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 16:12:
Vanaf middernacht elk uur een pidgey transferen en als je dan ineens twee candy krijgt weet je het 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Niet online
Shaffy schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 16:43:
[...]

Vanaf middernacht elk uur een pidgey transferen en als je dan ineens twee candy krijgt weet je het 8)
En ipv 1 candy krijg je er 4, in het buddy systeem? Klopt dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Laatst online: 12-09 14:49
darkdesign schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 16:44:
Klopt. Dus 4 Snorlax candy ipv 1 na 5 km lopen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaffy
  • Niet online

Shaffy

We zullen doorgaan

darkdesign schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 16:44:
[...]

Zo heb ik het ook begrepen.

Klinkt goed allemaal, een paar dagen de tijd om een paar sterke pokemon maken.

Krijg je bijvoorbeeld een growlithe uit een 5km ei, dan zit er normaal gesproken zo'n 15 candy bij en moet je dus nog 35 candy erbij lopen om een Arcanine te maken, dus 105 km.

Met de Halloweenactie zou je dus 30 candy uit het ei krijgen, en de 20 candy die je dan moet hebben krijg dan ook nog eens vier keer zo snel.

Klinkt bijna te mooi om waar te zijn, maar wie weet is het echt een leuk kado van onze grote vrienden van Niantic! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pathogen
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13-09 23:57

Pathogen

Shoop Da Whoop

Ik weet wel dat ik morgen in de lunch een rustig rondje hardlopen ga doen, zo'n 10 km/u :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Shaffy
  • Niet online

Shaffy

We zullen doorgaan

Pathogen schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 16:53:
Ik weet wel dat ik morgen in de lunch een rustig rondje hardlopen ga doen, zo'n 10 km/u :P
Ik loop wat af met werk (horeca) dus ga die eieren er tijdens het werk gewoon doorheen stampen. Draadje van de powerbank netjes wegwerken en niemand die het in de gaten heeft :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fab1Man
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 20:49

Fab1Man

Live life to the fullest

mark-k schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 16:13:
[...]

tuurlijk niet, dan zou er geen verwarring zijn en dat kan natuurlijk niet.
_/-\o_

Ik zit nu op 136 caught en 140 seen. Mijn todo lijst:
• Bulbasaur 19x (Ivysaur al eens wild gevangen)
• Charmander 25x(Charmeleon al in Pokedex door een stomme evolve)
• Clefairy 6x (Clefable met 17% IV gevangen, dat kan beter)
• Machop 23x (123CP Machoke uit Kijkduin ging meteen de Shredder in)
• Geodude 10x (Graveler staat klaar)
• Grimer 5x
• Cubone 5x

Voor de goede rekenaar, ja dat is er één te veel seen. Komt door een Tauros die vrolijk in een gym zat...

Bulbasaurs, Machops en Charmanders zijn bij mij dus de lastigste. Nog eventjes :P.

[ Voor 15% gewijzigd door Fab1Man op 25-10-2016 17:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
Fab1Man schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 17:07:
[...]

_/-\o_

Ik zit nu op 136 caught en 140 seen. Mijn todo lijst:
• Bulbasaur 19x
• Charmander 25x
• Clefairy 6x
• Machop 23x
• Geodude 10x
• Grimer 5x
• Cubone 5x

Voor de goede rekenaar, ja dat is er één te veel seen. Komt door een Tauros die vrolijk in een gym zat...

Bulbasaurs, Machops en Charmanders zijn bij mij dus de lastigste. Nog eventjes :P.
Blij dat anderen mijn gezeik nog wel waarderen :P

En hoezo een teveel Seen? Je kunt zonder de region specifics gewoon 142 halen hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fab1Man
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 20:49

Fab1Man

Live life to the fullest

mark-k schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 17:09:
[...]

Blij dat anderen mijn gezeik nog wel waarderen :P

En hoezo een teveel Seen? Je kunt zonder de region specifics gewoon 142 halen hoor.
Ja dat klopt, maar dat wordt dus 142/143. My OCD can't handle that :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jump
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 27-07 00:10
Tellen die dat je tegenkomt in een gym ook mee voor je seen/not caught list? Want ik heb er 91 gevangen, en 106 gezien blijkbaar. En sommige heb ik effectief nog niet proberen vangen.

Vandaag al 3 Scythers gevangen nu, daarvoor nooit eentje gezien. Vorige week twee Taurussen gevangen, kan dat ook van mijn lijstje :)

internix.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switchie
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Fab1Man schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 17:09:
[...]

Ja dat klopt, maar dat wordt dus 142/143. My OCD can't handle that :P.
Ga er vanuit dat je gezien de huidige 136/140 dus zwaar aan de ritalin zit op moment? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
Jump schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 17:10:
Tellen die dat je tegenkomt in een gym ook mee voor je seen/not caught list? Want ik heb er 91 gevangen, en 106 gezien blijkbaar. En sommige heb ik effectief nog niet proberen vangen.

Vandaag al 3 Scythers gevangen nu, daarvoor nooit eentje gezien. Vorige week twee Taurussen gevangen, kan dat ook van mijn lijstje :)
Is al vrij lang ja, en uitstapje USA gedaan?

Ik zit momenteel op 139/142, waarbij ik genoeg candy heb voor n Charizard, en nu ook een goede Grimer heb voor mn Muk. Alleen nog een Aerodactyl uit een ei krijgen en dan hopen dat er nooit meer een klojo een tauros in een gym zet hier in de buurt :P

[ Voor 21% gewijzigd door mark-k op 25-10-2016 17:12 ]

Pagina: 1 ... 6 ... 100 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is niet de bedoeling dat hacks, cheats, GPS-spoofs of dataminers besproken worden op dit forum. Ook is het bespreken van 3rd party apps en sites niet toegestaan die gegevens gebruiken/zichtbaar maken die normaal gesproken niet zichtbaar zijn. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers. Discussie over het gebruik van IV calculators is wel toegestaan.

Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.

Online IV calculator
Evolve calculator
Pokémon movesets
Server status