[iOS/Android] Pokémon GO - Deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 100 Laatste
Acties:
  • 396.370 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fab1Man
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 20:49

Fab1Man

Live life to the fullest

Switchie schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 17:11:
[...]

Ga er vanuit dat je gezien de huidige 136/140 dus zwaar aan de ritalin zit op moment? :9
Het begon ooit met een Hitmonlee die vluchtte. Toen kwam ik er weken later een tegen in de hoop de score recht te trekken. Die vluchtte ook, toen heb ik het opgegeven totdat ik alle 142 region-bound zou hebben. Komt er een cheater (ik herkende de accountnaam, iemand die in veel gyms staat had opeens een <15 level account) met een Tauros voorbij.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jump
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 27-07 00:10
mark-k schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 17:11:
[...]

Is al vrij lang ja, en uitstapje USA gedaan?

Ik zit momenteel op 139/142, waarbij ik genoeg candy heb voor n Charizard, en nu ook een goede Grimer heb voor mn Muk. Alleen nog een Aerodactyl uit een ei krijgen en dan hopen dat er nooit meer een klojo een tauros in een gym zet hier in de buurt :P
Yup, weekje in de States gezeten voor het werk. Kom ik daar een parking van een Walmart op, stuk of 10 zitten er direct in beeld. Een een mooie variatie ook ten opzichte van wat ik standaard vang.

internix.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Fab1Man schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 17:13:
[...]

Het begon ooit met een Hitmonlee die vluchtte. Toen kwam ik er weken later een tegen in de hoop de score recht te trekken. Die vluchtte ook, toen heb ik het opgegeven totdat ik alle 142 region-bound zou hebben. Komt er een cheater (ik herkende de accountnaam, iemand die in veel gyms staat had opeens een <15 level account) met een Tauros voorbij.. :(
En sindsdien heb je naast OCD, ook last van pleinvrees omdat je bang bent een gym met Kangkashkan tegen te komen? })

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hneel
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:48

hneel

denkt er het zijne van

Zijn er in nederland eigenlijk uberhaupt gebieden te vinden die volgens de Niantic classificatie tot 'ground' of 'rock' behoren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
Hoe laat krijgen we dubbele candy enz?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-09 19:57
Aggressor schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 20:25:
Hoe laat krijgen we dubbele candy enz?
Vanaf 26 oktober. Hoe laat is anybody's guess.

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhilipsFan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13-09 15:06
Ik heb iets heel geks. Heb ik eindelijk een rode level 9 gym gevonden, dus ik denk, ik train mezelf er een plekje bij. Maar telkens als het gevecht moet beginnen (als het woordje GO in beeld komt) knal ik weer uit de gym en komt er een rode 'error' banner. Bij nader inzien blijkt op deze gym een level 1 trainer te staan met een 2047 Blastoise. Heeft misschien niks met elkaar te maken, maar dat is toch gek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
PhilipsFan schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 20:33:
Ik heb iets heel geks. Heb ik eindelijk een rode level 9 gym gevonden, dus ik denk, ik train mezelf er een plekje bij. Maar telkens als het gevecht moet beginnen (als het woordje GO in beeld komt) knal ik weer uit de gym en komt er een rode 'error' banner. Bij nader inzien blijkt op deze gym een level 1 trainer te staan met een 2047 Blastoise. Heeft misschien niks met elkaar te maken, maar dat is toch gek?
Daar zal het vast mee te maken hebben... Ik zou zeggen, maak een report aan?

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08-09 10:22
PhilipsFan schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 20:33:
Nice! Blastoise als starter! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Zojuist een Eevee uit een 10km ei, jullie kennen het gevoel wel. :') Ik twijfel alleen of ik die candy's gebruik om bestaande Vaporeons te power uppen, of dat ik hem ga evolven. Er zaten namelijk genoeg candy's bij, zijn IV is 82 dus opzich wel aardig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Ik had ook een 10km ei in de oven. Met de Halloween update wilde ik hem tot morgen bewaren, maar er was in de buurt een 46k level 9 gym waar ik toch wel heel graag een monstertje wilde droppen. Helaas ging het eitje open tijdens het trainen en zie daar: een CP 468 Onyx -O- -O- Ik moest even de charts checken of die inderdaad uit 10km eitjes kwamen...

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Ach, als het een Onyx was dan is het ook niet al te erg dat je het ei vandaag al hatchte. Bij een Snorlax of Lapras had ik meer gebaald ;)

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakerjunior
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 14-09 18:02
Mijn buddy staat op 2.9 km en mijn eiren op 4.9 :+ . Morgen eiren hatchen:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-09 20:33
Iemand al een idee of t event begonnen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badros86
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 01-03-2024
Middernacht UTC time, dus om 02:00 NL tijd

[ Voor 18% gewijzigd door badros86 op 26-10-2016 00:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
Wilde net zeggen, getest met n weedle transfer maar kreeg maar 1 candy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-09 12:39
Zucht.. kan weer niet meer spelen. Root uit. Maar nu las ik, dat ze kijken of je unlocked bootloader hebt... (google safetynet heeft weer update gehad)

Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
SuperVeloce schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 00:46:
Zucht.. kan weer niet meer spelen. Root uit. Maar nu las ik, dat ze kijken of je unlocked bootloader hebt... (google safetynet heeft weer update gehad)
Moet je ff wel root fixen, supersu v2.78, en dan rootswitch installeren en daarmee uitzetten incl alle su daemons, dan moet het wel werken denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nog steeds 1 candy ja... lijkt er op dat het idd om 2 uur pas ingaat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badros86
Verwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 01:02:
nog steeds 1 candy ja... lijkt er op dat het idd om 2 uur pas ingaat :)
Niantic hield bij events van Ingress ook UTC aan. Ben benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach ik ga maar slapen, zat dagen de tijd om er van te genieten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramones73
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 26-08 14:53
De Gastly's zijn er toch al ;)

Edit : het is begonnen , vang de Gastly en hij had 6 candies bij :)

[ Voor 54% gewijzigd door ramones73 op 26-10-2016 01:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JRR
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:58

JRR

Ik vang hier nu alleen maar Cubone's. Had er nog nooit één gevangen en net tijdens het rondje uitlaten van de hond ineens 4 binnen 20 minuten. Dacht dat deze Pokemon niet extra zou verschijnen tijdens het Holloween event.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JA inderdaad, hier ook allemaal Cubone / Marowak in de omgeving, en een hoop extra Gastly's, Haunters en een verdwaalde Gengar... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheez50
  • Laatst online: 14-09 00:03
En weer eens een nieuwe safetynet update. Updaten van rootswitch naar 1.3.1.2 helpt. Vink usb-debug toggle aan en de rest uit. :)

Zie ook deze reddit thread: https://www.reddit.com/r/...dd0/new_safetynet_update/

[ Voor 10% gewijzigd door wheez50 op 26-10-2016 02:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badros86
Het aantal km per buddy is gedeeld door 4. Voor mn snorlax hoef ik dus maar 1,25 km te lopen ipv 5. Dit is net wat beter dan per 5 km 4 candys te krijgen. Nu kun je sneller tussen buddys switchen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Laatst online: 09-09 07:55
darkdesign schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 22:10:
Zojuist een Eevee uit een 10km ei, jullie kennen het gevoel wel. :') Ik twijfel alleen of ik die candy's gebruik om bestaande Vaporeons te power uppen, of dat ik hem ga evolven. Er zaten namelijk genoeg candy's bij, zijn IV is 82 dus opzich wel aardig.
Waarom niet gewacht tot vandaag met het uitlopen van dat ei? Had je dubbele candy gehad...

Ik werd net in ieder geval door een Gastly en Eevee wakker gemaakt! :p

Edit: na het vangen van die twee op Snooze gedrukt. Guess what... bij de volgende wekker weer een Gastly en Eevee!

Onderweg naar de bus werd ik net nog getrakteerd op een Marowak samen met wat Gastly en een Haunter...

Als je na dit event niet genoeg candy hebt voor een Gengar dan heb je echt iets verkeerd gedaan! :X

[ Voor 23% gewijzigd door schaapiej op 26-10-2016 06:58 ]

<GoT>NightStalker

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• wheez50
  • Laatst online: 14-09 00:03
Ik had een 10km ei op springen (gistermiddag 9.94). Dus ik was ff inactief geweest om ermee te wachten tot het event. Vervolgens safetynetgedonder, maar mijn wachten werd beloond. Een wonderful snorlax en 64 candy :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 03:39
Netjes geregeld ook hoe de al opgespaarde kilometers bij je buddy worden behandeld: ik had 1.4km met een Dratini gelopen, en krijg daar nu gewoon 1 candy voor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-09 12:39
mark-k schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 00:56:
[...]

Moet je ff wel root fixen, supersu v2.78, en dan rootswitch installeren en daarmee uitzetten incl alle su daemons, dan moet het wel werken denk ik.
Ja die oplossing had ik tijdje terug gevonden en dat werkte toen.
Maar nu werkt dat ook niet meer.

Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter F
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
vaancht om 2 uur ook een Marowak . had ik al maar met een cp boven de 1200 werd hij wel interessant.
helaas na 15 ultra ballen had ik hem nog niet en heb hem toen maar laten lopen.

veel cubones nu . constant een in sight.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orsetto
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 16-07 10:30
Goed gedaan dit van Niantic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
Nou hier werd ik wakker gemaakt door vier Gastlies... En een Pidgey. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
Peter F schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 07:22:
vaancht om 2 uur ook een Marowak . had ik al maar met een cp boven de 1200 werd hij wel interessant.
helaas na 15 ultra ballen had ik hem nog niet en heb hem toen maar laten lopen.

veel cubones nu . constant een in sight.
Zag in dat filmpje van Niantic dat Drowzee, Hypno, Zubat, Golbat, Gastly, Haunter en Gengar meer zouden spawnen. Ik heb vanaf huis tot werk ook constant Cubone op de radar gehad die ik normaal zie. En meerdere keren Marowak. Dus ik heb 't gevoel dat die twee er ook bij horen!

Past op zich ook wel vanuit 't Mexicaanse Halloween; dia de los muertos :)

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azaruc
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 29-07-2024
Was mijn gok dat het iets met die ghost tower uit de GB games zou zijn toch wel ok. Ook daar kon je Cubone/Marowak vinden en ik zie vandaag inderdaad ook bijzonder veel Cubones op de radar :)

D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eborn
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-09 13:22
Marowak lijkt me er dan idd bijhoren, want ik had hem nog nooit gezien en nu zat er eentje op een vaste spawnplek bij Station Alphen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OmeJoyo
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 13-09 07:40

OmeJoyo

This is me

eborn schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 08:11:
Marowak lijkt me er dan idd bijhoren, want ik had hem nog nooit gezien en nu zat er eentje op een vaste spawnplek bij Station Alphen.
Inderdaad overal in Alphen ook Cubone, helaas nu aan het werk, maar vanavond op de fiets het centrum maar een flink aantal keren rond :)

Never attribute to malice what can be adequately explained by stupidity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 05-06 19:49
Leuk dat halloween, vindt mijn dratini buddy zo maar ineens 3 candy :) en een magicrap levert me zo na transfer 8 candy op. Deze week maar weer even iets meer van de schaarse vrije tijd in pogo stoppen. En wellicht ipv massale evolve spree wel gewoon massaal aan de transfer... candy farm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 03:39
Heerlijk dit event. Had ik nog maar 4 candy nodig voor een Gengar, nu vliegen de Ghastly's je om de oren. Gelukkig ook een Gengar gevangen, dus al die candy is nergens voor nodig :+.

Iemand trouwens opgevallen dat wanneer je omhoog blijft scrollen bij Pokemons, je dan uit het menuutje gaat? Het is niet meer nodig om op het kruisje te drukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
damn dit event is wel lekker zeg net 2 cubones en 1 marowak gevangen en ipv van pidgeys en rattata zitten er overal gastlys en drowzee/hypnos op me werk!

en dan 6 candy per catch! (p.s. nog nooit 1 marowak/cubone op me werk gezien dus 3 in 30 minuten mag wel apart worden genoemd lijkt me?)

AMD Ryzen 5800X3D, MSI MPG X570 Gaming Plus, MSI RTX3070, 32GB Corsair DDR4

Acties:
  • +8 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://i68.tinypic.com/nd22jo.png

Klaar! :D :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OmeJoyo

OmeJoyo

This is me

copywizard schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 08:38:
damn dit event is wel lekker zeg net 2 cubones en 1 marowak gevangen en ipv van pidgeys en rattata zitten er overal gastlys en drowzee/hypnos op me werk!

en dan 6 candy per catch! (p.s. nog nooit 1 marowak/cubone op me werk gezien dus 3 in 30 minuten mag wel apart worden genoemd lijkt me?)
Ik hoop dan ook nog wel vele pidgey's tegen te komen. 8 Candy per stuk na transfer, per 2 een evolutie, wat ook weer 2 candy geeft dus dat gaat goed oplopen :*) Level veel hoger, here we come.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
OmeJoyo schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 08:43:
[...]

Ik hoop dan ook nog wel vele pidgey's tegen te komen. 8 Candy per stuk na transfer, per 2 een evolutie, wat ook weer 2 candy geeft dus dat gaat goed oplopen :*) Level veel hoger, here we come.
Zit nog met 80+ Pidgey in m'n rugzak..
Geen lucky egg meer en de muntjes van deze dagen prop ik in de incubators.
Misschien maar zonder lucky egg evolven en transferren, levert het in ieder geval nog iets op... candy voor de volgende sessie :P

<GoT>NightStalker

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mx. Alba
Ligt het aan mij of zijn er ook meer Meowths?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WahWah
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 05-09 23:11
Mx. Alba schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 08:52:
Ligt het aan mij of zijn er ook meer Meowths?
Dat gevoel had ik ook. Net thuis eentje gevangen en onderweg naar werk zag ik hem ook vaak in Sightings...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-11-2023
Veel meer Meowths inderdaad.

Daarnaast zijn de Gastly's/Haunters wel lastiger te vangen dan normaal het geval is. Of ligt dit aan mij :+

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Peter_Aragorn schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 08:57:

Daarnaast zijn de Gastly's/Haunters wel lastiger te vangen dan normaal het geval is. Of ligt dit aan mij :+
Dacht ik ook inderdaad, maar misschien leek dat zo. Vanochtend wel een paar Gastly's die pas na 3 of 4 balletjes bleven zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pathogen
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13-09 23:57

Pathogen

Shoop Da Whoop

Ik heb vanochtend net zoveel Cubones gevangen als in de 4 maanden ervoor... En Meowths idd ook.
Trouwens erg fijn dat men bedacht heeft gewoon de buddy distance door 4 te hakken ipv 4 candy te doen bij de normale distance :) Scheelt toch weer lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Niet online
Peter_Aragorn schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 08:57:

klopt meowth en ook marowaks en cubones heb nu al 3 marowaks (ja de evolved versie) gevangen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quincy5
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 12-09 09:27
Halloween heeft me nu al 3 nieuwe Pokedex entries opgeleverd: Ivysaur (buddy candy), Arbok (laatste Ekans kwam zojuist uit ei) en Haunter (2x gevangen rond mijn werk en hier ook genoeg Gastly's voor candy voor nog bijna 2 evolves).
Nu Dratini als buddy en wat extra incubators in gebruik.

PV Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Pathogen schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 09:02:
Ik heb vanochtend net zoveel Cubones gevangen als in de 4 maanden ervoor... En Meowths idd ook.
Trouwens erg fijn dat men bedacht heeft gewoon de buddy distance door 4 te hakken ipv 4 candy te doen bij de normale distance :) Scheelt toch weer lopen.
Hmm, ik denk dan maar dat jij de update al hebt geinstalleerd? Bij mij (iOS, niet geupdate) geeft m'n Dratini gewoon 5km aan. Ik kreeg ook maar 1 candy van m'n Growlithe vanochtend.

[ Voor 5% gewijzigd door fsfikke op 26-10-2016 09:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fsfikke schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 09:12:
[...]

Hmm, ik denk dan maar dat jij de update al hebt geinstalleerd? Bij mij (iOS, niet geupdate) geeft m'n Dratini gewoon 5km aan.
Je hoeft er geen update voor te installeren volgens mij? Ik heb niks geupdate zover ik weet. Zie je wel het Halloween scherm bij opstart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Niet online
fsfikke schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 09:12:
[...]

Hmm, ik denk dan maar dat jij de update al hebt geinstalleerd? Bij mij (iOS, niet geupdate) geeft m'n Dratini gewoon 5km aan. Ik kreeg ook maar 1 candy van m'n Growlithe vanochtend.
dit klopt geheel mijn geodude geeft ook nog 1 km aan maar hij doet dat rondje 4 x zo snel dus het is in werkelijkheid 250m ipv 1 km

p.s. dus jou dratini doet nju 1 candy per 1,25 km ipv 5 km

[ Voor 6% gewijzigd door copywizard op 26-10-2016 09:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Verwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 09:13:
[...]

Je hoeft er geen update voor te installeren volgens mij? Ik heb niks geupdate zover ik weet. Zie je wel het Halloween scherm bij opstart?
Nope. Ik krijg wel dubbele candy bij vangen/transferren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

copywizard schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 09:14:
[...]

dit klopt geheel mijn geodude geeft ook nog 1 km aan maar hij doet dat rondje 4 x zo snel dus het is in werkelijkheid 250m ipv 1 km
Vreemd, mijn Dratini geeft 1.25km aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lambo LP670 SV
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-09 09:58
Deze morgen heb ik nog een update gekregen 'minor fixes'. Deze al geïnstalleerd?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• copywizard
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 09:14:
[...]

dat is zeker vreemd ik heb wel de update van gisteren gedaan maar zie gewoon 1km staan maar de teller loopt veeeeel snellen heb op en neer naar de koffie automaat al 2 candy gehad (ja onze baas zet 1 koffie automaat neer voor 500+ werknemers dus dat is best lopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

[...]

Nu bij mij ook na een restart van de app :) Geen Halloween scherm maar ach :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WahWah
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 05-09 23:11
[...]

Nah dat klopt, 5km gedeeld door 4 is 1.25km :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-09 12:39

mvds

Totally awesome!

Mx. Alba schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 07:30:
Nou hier werd ik wakker gemaakt door vier Gastlies... En een Pidgey. :D
Cool, vooral die Pidgey is welkom :P

Hier op mijn werk spawnt er zowat elke 5 minuten een Drowzee :D

[ Voor 13% gewijzigd door mvds op 26-10-2016 09:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OmeJoyo

OmeJoyo

This is me

mvds schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 09:19:
[...]

Cool, vooral die Pidgey is welkom :P

Hier op mijn werk spawnt er zowat elke 5 minuten een Drowzee :D
Hier op mijn werkt spawnt er zoals gebruikelijk helemaal niets :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
Valt hier op het werk nog wat tegen met de vangst. De GPS Jitter is minder groot dan normaal.

Kun je nu beter op Wifi zitten of op 4g voor die jitter?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

4G, met WiFi erbij is de GPS juist zuiverder.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Peter_Aragorn schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 09:27:
Valt hier op het werk nog wat tegen met de vangst. De GPS Jitter is minder groot dan normaal.

Kun je nu beter op Wifi zitten of op 4g voor die jitter?
Bij mij thuis werkt terug naar 3G alleen. Maar volgens mij is het erg locatie afhankelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
mvds schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 09:28:
4G, met WiFi erbij is de GPS juist zuiverder.
Gaan we dat eens proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zspirit
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 09-09 14:29
Heuu net een gengar gevangen, heb al 180 candy ofzo maar toch fijn om er gewoon een te vangen.
Zie inderdaad ook veel gastly's en haunters.

Hebben meer mensen er last van de pokemon sinds de update je muziek zachter zet (ios)
Echt super vervelend en kan niet achterhalen of ik dit uit kan zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Sinds een of 2 updates terug gebeurt het hier nog wel eens dat na het gooien van de pokeball het beeld zwart wordt (op de icoontjes en klok bovenaan na) waarbij de game lijkt te hangen. Soms gaat ie na een tijdje verder en komt de dichtgeklapte pokéball naar beneden en begint heen en weer te wiebelen.

Maar het gebeurt helaas ook dat ik de game een schop onder de kont moet geven :/

Klinkt iemand dit bekend in de oren?

Net een Drowzee en Cubone (de Cubone had ik nog niet) gevangen tijdens het thuis zitten. Eens kijken of er nog meer leuks voorbijkomt voor ik door de ballen heen ben...

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 02:15

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Hebben andere hier problemen met hun pokemon go plus ?

Ik heb hem gisteren binnen gekregen en deed het echt perfect voor de hele dag.
Nu sinds vannochtend reageerd die niet meer.. als ik er op druk trilt die wel gewoon maar ook al staat de pokemon recht op mijn plek dan geeft dat ding geen trilletje of lampje.

rechts zie ik wel dat icoontje dat die verbonden is (ook al herverbonden en app gesloten en gestart)

enige wat ik kan bedenken is dat die niet meer werkt door het halloween gebeuren. dat is het enige wat er veranderd is met gisteren.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Hebben meer mensen last van, op de FPM Discord (geen geweldige bron natuurlijk :P): "apparently a small update coming with "minor fixes" incoming. i hope it fixes this new plus issue"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OmeJoyo

OmeJoyo

This is me

fsfikke schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 10:14:
Hebben meer mensen last van, op de FPM Discord (geen geweldige bron natuurlijk :P): "apparently a small update coming with "minor fixes" incoming. i hope it fixes this new plus issue"
Het staat notabene op de officiele website :S

https://support.pokemongo.nianticlabs.com/hc/en-us

Bovenaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-08 09:51
Top event.

Straks eens zien of ik eindelijk m'n 2de lucky egg sessie kan doen, maar ik denk het wel. Dubbele candy bij transferen is altijd welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-08 09:51

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whis!
  • Registratie: Februari 2008
  • Niet online
Damn. 5 magicarp candy per uur.. gewoon met niks doen (thanks inaccurate GPS!)
Op deze manier binnen no-time een Gyarados! :9 :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hneel
  • Laatst online: 21:48

hneel

denkt er het zijne van

Er schijnen meer pokemons nu vaker te spawnen

http://otakukart.com/anim...oween-niantic-hasnt-told/

Grimer en Muk zou ik ook graag nog eens vaker tegen komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuttel
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 13-09 12:27
Inderdaad veel meer Cubones en Meowths ook, bovenop de wat is aangekondigd. Apart dat Niantic die niet bewust genoemd hebben? Vraag me af wat daar de reden van is.

Natuurlijk had ik net hiervoor Cubone als buddy om Marowak bij elkaar te lopen en een stel 5km ei pokies, welke natuurlijk nu uit mijn ei komen (Ekans, Sandshrew, Koffing). Had die kilometers beter Dratini achter me aan kunnen slepen als Captain Hindsight.

Wel heel prettig dat er zo eindelijk wat progressie in mijn Dragonite droom komt, al moet ik daar nog steeds 57*1,25= 71,25km voor lopen. Wellicht beetje "mazzel" dat ik ze deze week nog tegenkom of uit eieren krijg. Al heb ik eigenlijk deze week helemaal geen tijd om er echt tijd aan te besteden :x

Zit wel een beetje te hikken tegen het nu misschien wellicht toch wel een beetje het kopen van coins voor incubators, tegen mijn principes in. Kan meestal wel 100 per dag cashen, maar das op het moment niet genoeg voor maximaal broeden. Ik moet sterk blijven! Zo sparen dat ik de laatste dag van het event er 9 heb met nog 1 charge en zorgen dat ze tegelijk uit komen tijdens een lucky egg sessie. Misschien ook maar ergens een oude telefoon opscharrelen voor dubbel power. Gaat een goede autistenkermis worden :3

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• schaapiej
Tuttel schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 11:01:
Inderdaad veel meer Cubones en Meowths ook, bovenop de wat is aangekondigd. Apart dat Niantic die niet bewust genoemd hebben? Vraag me af wat daar de reden van is.
Apart inderdaad. Normaal gesproken is Niantic altijd erg goed met hun communicatie!

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

mklkhanou schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 10:49:
Damn. 5 magicarp candy per uur.. gewoon met niks doen (thanks inaccurate GPS!)
Op deze manier binnen no-time een Gyarados! :9 :*)
Lol, no time? 5 binnen een uur, 400 nodig, dat is nog steeds 80 uur hoor, dat ga je niet halen binnen die paar dagen Halloween ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OmeJoyo

OmeJoyo

This is me

mvds schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 11:04:
[...]

Lol, no time? 5 binnen een uur, 400 nodig, dat is nog steeds 80 uur hoor, dat ga je niet halen binnen die paar dagen Halloween ;)
Wel als je telefoon gewoon 24/7 aan op de lader ligt met Pokemon en je in de tussentijd ook nog gewoon naar buiten gaat om te spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whis!
  • Niet online
mvds schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 11:04:
[...]

True als de teller op 0 staat (uberhaupt niet mogelijk) maar ik heb al een hele berg aan candy.. :9

Gisteren spawnde overigens zomaar een Porygon voor mijn huis. Paar dagen terug een Snorlax.
Volgens mij moet ik er nog 8 of 9 voor een volle Dex! :)

[ Voor 17% gewijzigd door Whis! op 26-10-2016 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
  • Laatst online: 14-09 15:10
schaapiej schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 11:02:
[...]

Apart inderdaad. Normaal gesproken is Niantic altijd erg goed met hun communicatie!
_O- _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• So_Surreal
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 09-09 19:29
Zspirit schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 09:48:
Heuu net een gengar gevangen, heb al 180 candy ofzo maar toch fijn om er gewoon een te vangen.
Zie inderdaad ook veel gastly's en haunters.

Hebben meer mensen er last van de pokemon sinds de update je muziek zachter zet (ios)
Echt super vervelend en kan niet achterhalen of ik dit uit kan zetten.
Ik heb dit inderdaad ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
Net voor de gein eens via de Zweed een scan gedaan op Arnhem centrum, geen Pidgey te bekennen!
Hele stad vol met Gastly en Drowzee :p

<GoT>NightStalker

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ram0n
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-07 13:05

Ram0n

Bierbrouwende nerd

Ook op Android is het gedrag rondom geluid vervelender geworden: eerst sloot de app alle achtergrondmuziek af bij het opstarten, en nu ook als de app al gestart is en je er simpelweg weer heen gaat vanuit een andere app :/

Eigenaar/brouwer Milky Road Brewery

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocalyptus
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-07-2023
Dit is echt een top event met al die extra candys die je kunt bemachtigen.

Enige nadeel voor mezelf is dat ik gewoon niet al die Gengars, Haunters, Hypno's en Marowaks moet gaan vangen want ze kosten me tot nu toe veel te veel great en ultra balls. Mochten ze echt een uitzonderlijke hoge of lage cp hebben dan wil ik er nog wel voor gaan. Alles wat middenmoot vang ik niet meer.

[ Voor 3% gewijzigd door Apocalyptus op 26-10-2016 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• So_Surreal
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 09-09 19:29
Ram0n schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 11:52:
[...]

Ook op Android is het gedrag rondom geluid vervelender geworden: eerst sloot de app alle achtergrondmuziek af bij het opstarten, en nu ook als de app al gestart is en je er simpelweg weer heen gaat vanuit een andere app :/
Ik had Spotify open staan, toen opende ik Pokemon go en werd de muziek van Spotify met zo'n 20% gemute.
Als ik dan weer wissel van Pokemon Go naar Spotify, dan is het volume gewoon weer op 100%.

Switch ik weer terug naar Pokemon Go, dan mute de muziek weer met 20% ..... :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murphylee
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22-09-2023

murphylee

MurphyLee#2626

So_Surreal schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 12:02:
[...]
Switch ik weer terug naar Pokemon Go, dan mute de muziek weer met 20% ..... :o
Halloween thema anyone 8)7
Je telefoon flipt hem dan ook helemaal!
Zal wel een leuke toevoeging zijn geweest als ze dit er extra in hebben gestopt. :+

Wel weer een extra inkomsten boost voor Niantic.
Mensen die voorheen nooit geld hebben uit gegeven, betalen nu net dat 10tje voor incubators/Lucky egg om in deze periode extra eieren uit te broeden.

Slim. :)

Edit:
Nee, aub geen extra Jynx spawns met kerst!
Die vang ik al vanaf dag 3 niet meer.

[ Voor 30% gewijzigd door murphylee op 26-10-2016 12:18 ]

I bad beat my meat by busting my nuts!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• copywizard
  • Niet online
vermoed trouwens dat we met kerst een jynx explosie krijgen voor en evenement :)

http://bulbapedia.bulbagarden.net/wiki/Holiday_Hi-Jynx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fab1Man
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 20:49

Fab1Man

Live life to the fullest

Ik kan m'n todo's voor Cubone's alweer wegstrepen. Ik zag een er eentje op m'n map, spawned er een Marowak :P. Ik heb in een keer ook genoeg candy voor m'n Cubone met wat leukere IV stats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennisvalk
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 14-09 12:32
Fab1Man schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 12:20:
Ik kan m'n todo's voor Cubone's alweer wegstrepen. Ik zag een er eentje op m'n map, spawned er een Marowak :P. Ik heb in een keer ook genoeg candy voor m'n Cubone met wat leukere IV stats.
Ik kon het bijna, de Marowak vluchtte na 1 ultraball, had hem nog wel een snoepje gegeven... ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whis!
  • Niet online
Haal zojuist een Electabuzz uit een 10km ei (1200 cp, 96% IV, lowkick / thunderpunch) en een shitload aan candy. Heeft het zin om deze te poweruppen om tegen Vaporeons en/of andere watertypes te vechten of is dat zonde van de stardust?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
Jezus, dat meer dooie pokemon gingen spawnen was een understatement, op 2 magikarps en n dratini na nog niks anders gezien dan de halloween zwik en het standaard ongedierte...

Oh en bedoel dan de ghastly tree en cubone en meowth, rest valt nog mee.

[ Voor 18% gewijzigd door mark-k op 26-10-2016 12:53 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

mark-k schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 12:51:
Jezus, dat meer dooie pokemon gingen spawnen was een understatement, op 2 magikarps en n dratini na nog niks anders gezien dan de halloween zwik en het standaard ongedierte...
We zouden ook verbaasd zijn als je positief zou reageren :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuttel
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 13-09 12:27
mark-k schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 12:51:
Dit ja, net ook rondje gelopen in mijn pauze, maar nu kom ik alleen die spook meuk tegen. Waarom nou weer direct die overkill. Doe het erbovenop of vervang gedeelte van de weedle/pidgey/ratata/... Los van de cubones had al meer dan genoeg van de rest. Het is ook nooit goed :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
fsfikke schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 12:52:
[...]

We zouden ook verbaasd zijn als je positief zou reageren :+
Mwah, de extra candy is wel positief, maar onder de streep met vangen maakt het nog niks uit want ze rennen nu ook 2x zo vaak weg heb ik het idee. Buddy candy loopt wel lekker op, en kan nu 6 miljard rapidash maken want kreeg 3 ponyta achter elkaar uit mn eieren 8)7

Maar had graag iets meer variatie gezien, nu is het weer alles of niks. Doe alleen savonds zoveel halloween spawns ofzo zodat je tenminste van nuttige pokemon ook dubbele candy kan krijgen.

[ Voor 17% gewijzigd door mark-k op 26-10-2016 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JamesB009
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 25-07 19:29

JamesB009

Sjimmeh!!

mklkhanou schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 12:37:
Haal zojuist een Electabuzz uit een 10km ei (1200 cp, 96% IV, lowkick / thunderpunch) en een shitload aan candy. Heeft het zin om deze te poweruppen om tegen Vaporeons en/of andere watertypes te vechten of is dat zonde van de stardust?
Ik zou het niet doen, want low kick tegen vaporeon is niet echt goed...

1337 | RLVANT | Canon EOS 5D Mark II + 500D | 70-200 F4 L IS | 100mm L F2.8 IS macro | 17-40 F4 L | 50mm F1.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amd RuLuzzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-08 18:25
Zo net een rondje wezen lopen. Ik mis nu wel mijn pidgeys. Schamele troost, ik heb zojuist wel 8 meowth gevangen + 1 meowth uit een ei. Een persian is ook 1 meowth candy waard.

Ik ben nu wel weer bijna bij een nieuwe Exxecute :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
Amd RuLuzzz schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 12:57:
Zo net een rondje wezen lopen. Ik mis nu wel mijn pidgeys. Schamele troost, ik heb zojuist wel 8 meowth gevangen + 1 meowth uit een ei. Een persian is ook 1 meowth candy waard.

Ik ben nu wel weer bijna bij een nieuwe Exxecute :)
Meer eitjes spawns zou ik ook niet erg vinden, but now I'm drowning in pussy :+

Vraag me trouwens af hoe het er nu in Kijkduin uitziet.

[ Voor 6% gewijzigd door mark-k op 26-10-2016 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lambo LP670 SV
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-09 09:58
JamesB009 schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 12:55:
[...]

Ik zou het niet doen, want low kick tegen vaporeon is niet echt goed...
Je zou hem kunnen gebruiken tegen Lapras. Daar komt zowel fite als Elec van pas (indien je dust over hebt uiteraard).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OmeJoyo

OmeJoyo

This is me

De meeste pokies blijven eigenlijk wel netjes zitten, had eerst ook het idee van niet, maar net effe +/- 25 gevangen in mijn pauze en de meeste in 1 of 2 ballen.

4 Rattata
4 Pidgey
1 Goldeen
3 Meotwh
1 Marowak
3 Cubone
1 Kakuna
3 Gastly
2 Zubat
2 Weedle

En nog wat leuk spul uit mijn eieren, Scyther,Bulbasaur en nog wat grut erbij.

Dus ik herken niet helemaal al het commentaar hierboven, ook niet over enkel de halloween pokies.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mx. Alba
Sodeju. Machop uit een ei met 47 candy erbij... Komt die Machamp toch opeens in beeld! :D

Pagina: 1 ... 7 ... 100 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is niet de bedoeling dat hacks, cheats, GPS-spoofs of dataminers besproken worden op dit forum. Ook is het bespreken van 3rd party apps en sites niet toegestaan die gegevens gebruiken/zichtbaar maken die normaal gesproken niet zichtbaar zijn. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers. Discussie over het gebruik van IV calculators is wel toegestaan.

Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.

Online IV calculator
Evolve calculator
Pokémon movesets
Server status