Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[iOS/Android] Pokémon GO - Deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 48 ... 100 Laatste
Acties:
  • 396.907 views

• P.K.
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22-11 20:39
Ik moet ook alleen nog Aerodactyle. (En regionalen)
Heb wel 7 Lapras', dus wil daarvan er wel een ruilen. :p

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
FREAKJAM schreef op maandag 2 januari 2017 @ 20:19:
[...]

Zo extreem heb ik nog nooit meegemaakt. Gooi je wel met curveballs? Ik gooi vrijwel altijd nice/great curveballs en heb misschien max 3 of 4 pokeballs nodig om een pokie te vangen, ook bij een pika.
Ik heb dat ook heel veel gehad afgelopen weken zoals het daar omschreven staat. Ook met ultra curveballs met "excellent" en candy :{

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Nu online
[...]

Zo extreem heb ik nog nooit meegemaakt. Gooi je wel met curveballs? Ik gooi vrijwel altijd nice/great curveballs en heb misschien max 3 of 4 pokeballs nodig om een pokie te vangen, ook bij een pika.
Oh dat heb ik ook hoor. Vaak genoeg dat een Pikachu met 8 candy en 8 ultra balls alsnog weggaat. Met andere ballen ga ik niet eens op pika's met een redelijk CP gooien. Zelfde voor starters.

Ik heb 36 ultraballs op die Charizard hierboven gegooid, samen met berries en allemaal curved. Meestal nice, soms great. Scheelt dat ik altijd ballen teveel heb :p

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Verwijderd

Vanmiddag porygon in het wild gevangen. Elekid uit 10km ei en genoeg candy voor een venasaur.

goed dagje zo :)

moet alleen nog:

Togetic 4 candy nog
Snorlax
Omastar 15 candy nog
Aeroductyl
Cleffa
Smoochum
Pichu
Hitmonlee
Tangela
en igglybuff

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2017 21:08 ]

Verwijderd

TAA schreef op maandag 2 januari 2017 @ 19:50:
[...]

Is dat de sequel op het verhaal van die lvl30 Pokémon speler die zo ongeveer alle Pokémon gevangen heeft behalve een Aerodactyl? Dat verhaal ken ik wel :F
Of die van die gast in level 34 zonder een Aerodactyl?

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Verwijderd schreef op maandag 2 januari 2017 @ 21:28:
[...]

Of die van die gast in level 34 zonder een Aerodactyl?
Ik heb hem inmiddels binnen hoor.. ;)

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 21-11 20:57
DaitoX schreef op maandag 2 januari 2017 @ 19:39:
Zelfs met increased starter spawns kan ik geen starters vinden zowat... 1 bulba vandaag woohoo
Je moet ook wel naar buiten he! :p
Maar, loop je in the middle of nergens dan?

Vandaag in Arnhem/Sonsbeek genoeg kroppen sla tegengekomen. En ook wat Charmanders en Squirters.

<GoT>NightStalker

• Richh
  • Nu online
Net een Lucky Egg sessie gehad en nog 6 extra beesten erbij. Het moest even...

Ben eindelijk level 30! 🎉 🎉 🎉

Max CP in het wild en max revives here I come :)

• GroeneThee
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 21-11 20:40
Hier vandaag een speler 'ontmaskert' die met 2 accounts speelde. Van twee verschillende teams dus. Hij gebruikte een rood/geel account om ruimte te creëren voor zijn wat ik vermoed main account,blauw. Hij zit zo'n beetje in elke steady blauwe gym hier in de omgeving en vaak nog degeme met het hoogste CP.

Weissener, is niet echt een team player. :(

• Zenomyscus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 10:26
[...]

Nee ik gooi gewone ballen en liep net mijn woning in, ik gok dat het wisselen van 4g en wifi ook onhandig was. Al heb ik het zelden zo extreem. Ooit wel 25 ballen voor twee pokemon, maar dit was een record.

• Tinusvolkel
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 08:10
Het gaat ineens best snel *O*

In minder als een maand tijd 10 erbij, zit nu op:

(nog net)Lvl 25: 138 caught / seen 145

Gisteren mijn 1ste Snorlax :9 is het iets qua aanvallen? (niet dat ik heel veel aanval....)
IV is 89%

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/GdMh6zG.png

Strava | 8600 Wp zzo | 1600 Wp nnw

• sankao
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 21-11 17:41
Tinusvolkel schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 07:38:
[...]

Het gaat ineens best snel *O*

In minder als een maand tijd 10 erbij, zit nu op:

(nog net)Lvl 25: 138 caught / seen 145

Gisteren mijn 1ste Snorlax :9 is het iets qua aanvallen? (niet dat ik heel veel aanval....)
IV is 89%

[afbeelding]
Dit is één van de beste aanvaller in het spel tot nu toe. Dus ja, nu kan je wat meer gaan aanvallen :)

9760Wp ZO(145°) @SE9K, 6480Wp ZW (235°), 2960Wp NO(50°) @SE7K-RWS

• OmeJoyo
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22-11 21:59

OmeJoyo

This is me

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/0tQUXwnNaCclpCmhJ1CCYC14/medium.png

8e 10km ei van de week... Ik maar lopen 8)7 :*)

Inmiddels 3 babies hier.

Never attribute to malice what can be adequately explained by stupidity

• Clavat
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 13:27
Ik wacht nog vol smart op een update de app blijft vastlopen bij mij.
Ook na opnieuw installeren van de app.

Hopen dat ze snel met een oplossing komen

PSN: McMillan0984

• Cartman!
  • Niet online
Is het nu vandaag of morgen dat die Gen1's zo vaak blijven spawnen?

• darkdesign
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
schaapiej schreef op maandag 2 januari 2017 @ 22:09:
[...]

Vandaag in Arnhem/Sonsbeek genoeg kroppen sla tegengekomen. En ook wat Charmanders en Squirters.
:')

• Sunfalls
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 05-10 12:16
Cartman! schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 09:08:
Is het nu vandaag of morgen dat die Gen1's zo vaak blijven spawnen?
Tot 8 januari blijven de startpokemon vaker spawnen

• WahWah
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 13-10 10:02
Nu het event met extra baby eitjes weer bijna ten einde is...ik mis alleen nog Magby van de babies. Verder van alle baby pokemon 1tje gekregen en 3x een Elekid. Kheb nog 2x een 10km ei in de incubators zitten, dus er is nog hoop. Er mag uiteraard ook wel een Chansey of Areodactyl uit komen :D
GroeneThee schreef op maandag 2 januari 2017 @ 23:04:
Hier vandaag een speler 'ontmaskert' die met 2 accounts speelde. Van twee verschillende teams dus. Hij gebruikte een rood/geel account om ruimte te creëren voor zijn wat ik vermoed main account,blauw. Hij zit zo'n beetje in elke steady blauwe gym hier in de omgeving en vaak nog degeme met het hoogste CP.

Weissener, is niet echt een team player. :(
Ja daar heb ik er een stuk of 10 van hier in mijn woonplaats. Ik ben een keer van de eerste plaats in een lvl 10 gym gewoon helemaal eruit gegooid op die manier. Wellicht was het een enkele keer wel iemand van een ander team die aanviel.. Achja wat kan ik zeggen, ben je nou Nederlander of niet...gratis muntjes!! :+

Kheb gelukkig genoeg gym voer om overal en nergens mezelf er tussen te proppen wanneer er wel een plekje vrij is. Het jammere is dat de spelers die het doen meestal gewoon te lui zijn om te trainen. Ze wachten tot een gym "stabiel" is, knikkeren er dan iemand uit en dan moeten ze maar 1000 prestige erbij trainen ipv die 8000. Ook heb je dan meer garantie dat je hoger in de gym komt, want je kan precies je pokemon uitkiezen die maar een paar CP hoger is dan de hoogste op dat moment, om zo op nummer 1 te staan. Gemiddelde CP van de pokemons in de gym hier zijn 2800+. Vandaar dat elke gym hier gewoon volstaat met Dragonites/Gyarados/Rhyhorn. Ook altijd heel toevallig dat juist die spelers zoveel van deze pokkies hebben :o

• spocy
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 05-06 19:49
[...]

Hmm die Pika's met kerstmutsen op lijken wel lastiger te zijn dan de normale, ook vaker dat ze wegrennen naar mijn idee.

Overigens hier ook naarstig op zoek naar een aerodactyl of snorlax... maar daarvoor schijn je 10km eieren nodig te hebben en die vind ik ook maar zeer sporadisch helaas.

Toch blijft het leuk, zeker als je regelmatig reist is het prima vermaak :)

• Richh
  • Nu online
Voor het eerst sinds de release van de game is het gelukt... :)

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/uNIRoNS.jpg

De rode gasten in mijn omgeving zijn aan het slapen sinds de jaarwisseling. Gisteren met vrienden op pad geweest en een paar gyms overgenomen en getraind. Drie gyms zitten in andere steden, hoop dat die nog even stabiel blijven.

• schaapiej
Net voor 't eerst in lange tijd weer eens een gym gehad die maar errors bleef geven. 3 andere gyms geen problemen. Tijdens het lopen daarheen geen gekke GPS foutjes gehad ofzo. Na 3 errors vond ik het wel prima en maar 90 muntjes binnen gehaald ipv 100 :p

Over 700 meter heb ik genoeg candy voor een Muk. Daarmee ook geen Pokémon meer die ik nog als buddy kan gebruiken voor een evolve die ik mis. Alleen Togepi, maar die moet dan eerst maar eens uit een ei kruipen...

Nu dus alleen Lapras, Aerodactyl (weet je wel, die ene die gister pleite ging na één bal...) en Togepi/Togetic. Regio spul tel ik niet mee natuurlijk :)

<GoT>NightStalker

• Peter F
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
dat de gen 2 eieren vaker voorkomen is toch een actie tot vanmiddag 3 uur GMT ? heb ik ergens gelezen maar kan het niet terug vinden.

dan zo nog ff snel naar buiten. heb nog ruimte voor 7 eieren, Laatste 10 stops geen ei mogen ontvangen,

• Orsetto
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09:47
Zo mijn gen1 is compleet. Dit weekend een Aerodactyl uit een ei! Level 30,5 dus nog best snel gegaan.

Ben inmiddels een tweede account begonnen voor de lol. Wel bizar om daar al een Charizard te hebben, daar heb ik een moeite voor moeten doen met mijn main account.

Ik moet nog wat Babys maar die komen vanzelf wel binnen denk ik, of ze moeten heel snel met gen2 beginnen.

• schaapiej
Orsetto schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 10:15:
Ik moet nog wat Barbie's maar die komen vanzelf wel binnen denk ik, of ze moeten heel snel met gen2 beginnen.
Welke Barbie's moet je nog? Die met de roze of blauwe jurk? En heb je alle versies van Ken al?
Barbie's eilandprinses is wel awesome!

:+ :+ :+

<GoT>NightStalker

• GroeneThee
Hier gaat het ook best hard, nu level 29 met 143 gevangen en 152 gezien. Grimer nu als buddy maar moet nog steeds een Hitmonchan, Chansey, Lickitung, Kangaskhan. De rest heb ik al voldoende snoepjes voor en mag het meisje gaan evolueren wanneer ze zin heeft :)

Na vorige week een Luck Egg sessie gedaan te hebben nu eindelijk ook een redelijk aantal Pokies welke ik kan gebruiken om gyms "lastig te vallen" . Heb nu best wel wat Jolteons en Vaporeons die goed genoeg zijn om Pokies met 50% hogere CP waarde om te leggen. Ik level deze dan eigenlijk ook niet echt (behalve een Cloyster met goede aanvallen ivm Dragonites) .

Nu langzaam mijn defender leger upgraden. Als ik in mijn Pokemon overzicht kijk is op de "eerste bladzijde" de laagste CP waarde 2313 en Dragonite met 2958 het hoogst. Wel gaat het hard met het dust op deze wijze, maar zit met een aantal nu hoger in een gym. Kan over 2 uurtjes weer wat muntjes innen. Zo in mijn pauze nog even kijken of ik in 2 extra gyms kan hier bij mijn werk. Zou mooi zijn.

Helaas de laatste 4 10km eieren een Magby gekregen dus dat frustreert enigzins, hoewel ik in de afgelopen 2 weken meer 10km eieren krijg dan in weken ervoor kan ik die babies inmiddels echt niet meer zien. Dus dat mag snel afgelopen zijn voor mij. Heb nu minder de tijd om hard te lopen dus qua eieren zal het minder hard gaan.

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

schaapiej schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 10:35:
[...]

Welke Barbie's moet je nog? Die met de roze of blauwe jurk? En heb je alle versies van Ken al?

Vergeet Lene Nystrøm (van Aqua) niet :P

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• Galaxis
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:49
Galaxis schreef op maandag 2 januari 2017 @ 17:12:
Ik heb morgen een dag vrij, zijn er nog hotspots in nederland waar ik naar toe kan om veel pokemon te vangen?
Is het nog een goed idee om even een kijkje te nemen op kijkduin ? Of is het daar doodgebloed met pokemons ?

Verwijderd

Galaxis schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 11:45:
[...]

Is het nog een goed idee om even een kijkje te nemen op kijkduin ? Of is het daar doodgebloed met pokemons ?
Was er vorige week donderdag nog, zijn nog veel pokemon, maar meteen groep naar een speciale pokemon lopen is er niet meer bij, had wel nog een kabutops gevangen, maar das meer juiste tijd juiste plaats zijn.

• GroeneThee
Galaxis schreef op maandag 2 januari 2017 @ 17:12:
Ik heb morgen een dag vrij, zijn er nog hotspots in nederland waar ik naar toe kan om veel pokemon te vangen?
Weet niet waar je woont, maar een rondje langs de grachten in Utrecht levert je een rijke verscheidenheid van pokemon op. Veel Psyduck, Magicarp(soms 20 in een rondje), poliwag maar ook dratini etc. Zeker ook voldoende pokestops om de voorraden weer aan te vullen.

• Galaxis
  • Laatst online: 13:49
GroeneThee schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 11:54:
[...]

Weet niet waar je woont, maar een rondje langs de grachten in Utrecht levert je een rijke verscheidenheid van pokemon op. Veel Psyduck, Magicarp(soms 20 in een rondje), poliwag maar ook dratini etc. Zeker ook voldoende pokestops om de voorraden weer aan te vullen.
Verwijderd schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 11:50:
[...]

Was er vorige week donderdag nog, zijn nog veel pokemon, maar meteen groep naar een speciale pokemon lopen is er niet meer bij, had wel nog een kabutops gevangen, maar das meer juiste tijd juiste plaats zijn.
Bedankt voor de antwoorden. Wij wonen omgeving Bergen op Zoom, maar daar is echt niets meer te vinden, het schiet niet echt op hier in de omgeving. Kijkduin is opzich niet zo gek ver rijden ( 45min ) . Dus wellicht dat we de gok maar eens moeten nemen om te kijken of we er iets kunnen vangen wat wij nog niet hebben, of veel kunnen vangen om eens te kunnen levelen.

• Gaarheid
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 27-09 10:40
Toch wel leuk event, maar ze hadden die kinder pokies wel kunnen schrappen al die 10 km eieren naar de kloten, ik wil mn Snorlax!

• nagasy
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-11-2024

nagasy

Duck Duck Duck Goose

Zelfs met increased starter spawns kan ik geen starters vinden zowat... 1 bulba vandaag woohoo
Je bent niet de enigste.
Ik kom er ook geen tegen.
In Centrum Brussel zijn er nochtans genoeg pokéstops.
Die venusaur zal er ook nooit van komen.
Heb sinds juli nog maar 3 bulbasaur seen en caught :(

Battle.net: NagaByrd#2844

• Cartman!
  • Niet online
Hier zijn er heel veel maar sommigen echt niet te vangen...net weer 40 great/ultra balls verwoest op n paar gen1 en gewoon niet te pakken gekregen :( In positief nieuws zat er wel een Kaputops van CP 1600 die ik na 1 keer vangen had :)

• schaapiej
nagasy schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 12:32:
Je bent niet de enigste.
Echt bizar dat jullie er zo weinig tegen komen! Hier struikel je zowat over die dingen...
Sinds het begin van dit event aardig wat candy binnen gehaald.

Bulbasaur: begon met 80 candy, heb een Venusaur gemaakt en heb nu weer 79 candy.
Charmander: begon met 65 candy, heb een Charizard gemaakt en heb nu weer 65 candy.
Squirter: begon met 40 candy en sta nu op 158 candy (had al een Blastoise).

Als 't kon hadden jullie die 79 candy mogen delen... :p

<GoT>NightStalker

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

De grap is eraf hoor, het heet gewoon een Squirtle. :>

Last.fm | Code Talks

• Peter F
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
eieren collectie was op, helaas geen 10 km ei gecollect.

6 x 5 km en 3 x 2 km ei.

uit verveling alle gyms in de wijk en naburige wijken overgenomen en 80 muntjes gecollect.

Overal vaporeons ingezet, heb er toch 12 boven de 2500.

mijn mooiste vangst was overigens vorige week een abra van level 30 en een iv van 93,3

zojuist geëvolueerd naar een 2400 alakazam.

buiten het feit dat hij machamp vernietigd vind ik hem voor de rest niet zo heel goed.

• schaapiej
Afvalzak schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 12:43:
De grap is eraf hoor, het heet gewoon een Squirtle. :>
Bij mij zal ie altijd Squirter blijven heten :P

<GoT>NightStalker

• Lanithro
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-11 13:37
Fuck my life. Account van mijn kinderen hatched net een Snorlax en een Smoochum. Allebei moet ik nog op mijn eigen account. dit spel is zo frustrerend!!!

Yavu Steam Profile Lanithro

• Cartman!
  • Niet online
Lijkt wel of er veel minder great/ultra balls komen uit stops, iemand anders ook last van?

• copywizard
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
[...]

Je bent niet de enigste.
gisteren rond wezen rijden hier in het dorp en heb er echt bakken gevangen zelfs een charizard in het wild en een venusaur (maar die liep weg) maar voldoende candy om alle drie nog een keer te evolven.

vreemd genoeg ook veel charmeleon gevangen maar geen ivysaur en wartortles gezien

AMD Ryzen 5800X3D, Gigabyte Aorus B550 ITX, AMD RX6900XT, 32GB Corsair DDR4

• Richh
  • Nu online
[...]

Je bent niet de enigste.
Kom in mijn omgeving toch wel degelijk een hoop starters tegen, maar moet wel zeggen dat het voornamelijk Squirtle en Charmander zijn. Naast een Charizard in het wild (1950cp, 87% superblij mee) kan ik er in principe een tweede bij evolueren. Ik heb ook al bijna genoeg candy voor een tweede Blastoise.

Venusaur daarentegen... daar moet ik nog meer dan 40 candy voor.

• GroeneThee
Cartman! schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 12:34:
Hier zijn er heel veel maar sommigen echt niet te vangen...net weer 40 great/ultra balls verwoest op n paar gen1 en gewoon niet te pakken gekregen :( In positief nieuws zat er wel een Kaputops van CP 1600 die ik na 1 keer vangen had :)
Moet eerlijk zeggen als het na een paar ballen en een snoepje niet lukt, dan loop ik gewoon weg. Moet je die pokie verbaasd zien kijken joh :P
Galaxis schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 12:20:
[...]

[...]

Bedankt voor de antwoorden. Wij wonen omgeving Bergen op Zoom, maar daar is echt niets meer te vinden, het schiet niet echt op hier in de omgeving. Kijkduin is opzich niet zo gek ver rijden ( 45min ) . Dus wellicht dat we de gok maar eens moeten nemen om te kijken of we er iets kunnen vangen wat wij nog niet hebben, of veel kunnen vangen om eens te kunnen levelen.
Wat voor pokies zoek je?

[ Voor 34% gewijzigd door GroeneThee op 03-01-2017 13:26 ]

• ramones73
  • Laatst online: 16-11 14:21
[...]

Je bent niet de enigste.
Je komt de deur niet uit dan veronderstel ik ???

Ik open net de map van Brussel en daar staan er een 15-tal op ...

Een dikke maand geleden was het Jubelpark ook al een giga-bubla nest

Dus als je er nog maar 3 hebt doe je toch echt iets verkeerd ;)

( Dit uitgaande van het feit dat je met Brussel de hoofdstad van België bedoeld en niet 1 of ander klein nederlands dorpje waar ik nog nooit van gehoord heb :+ )

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Wat ik dus bijzonder vind, is dat ik vrijwel elke Bulba van rond de 500CP met een goede curve ball en een normale bal weet te vangen.
Maar bij 100CP Charmanders (die ik nog wél) nodig heb ik met ultra balls nog flees. :p

Last.fm | Code Talks

• Cartman!
  • Niet online
GroeneThee schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 13:25:
[...]

Moet eerlijk zeggen als het na een paar ballen en een snoepje niet lukt, dan loop ik gewoon weg. Moet je die pokie verbaasd zien kijken joh :P
Als ik dat met Gen1 doe dan krijg ik ze nooit compleet zo moeilijk zijn ze te vangen :{

• Shadow_J
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 21-11 15:57
ramones73 schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 13:27:
[...]

( Dit uitgaande van het feit dat je met Brussel de hoofdstad van België bedoeld en niet 1 of ander klein nederlands dorpje waar ik nog nooit van gehoord heb :+ )
Daar zou nu idd heel veel leuks moeten spawnen. Ik heb hier juist tijdens de middag pauze nog een Venusaur kunnen vangen. Koste mij wel 15 à 20 ultra balls, maar daar heb ik ze voor gespaard. 58% IV dus kon slechter en staat op level 27 - 1800CP.

• Pathogen
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21-11 12:11

Pathogen

Shoop Da Whoop

Heb deze pauze toch al gauw 3 Squirtles en 3 Bulba's kunnen pakken, naast het standaard grut... Niks mis hier in Rotterdam :P

• Orsetto
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09:47
schaapiej schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 10:35:
[...]

:)

Autocorrect is a bitch sometimes

• Haay
  • Laatst online: 22-11 08:47
Zo, hè, hè, eindelijk de 100 Charmander candy bij elkaar kunnen vangen zodat ik m'n 96% Charmeleon nu kan evolven naar Charizard...

En wat wordt het ... Een Ember + Dragon Claw... :|

• Whiteflashh
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 08-09 15:06
Net voor het eerst getraind bij een gym om twee pokemon op level 10 gyms te krijgen. Benieuwd hoe lang die blijven staan.

• nagasy
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-11-2024

nagasy

Duck Duck Duck Goose

ramones73 schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 13:27:
[...]

Je komt de deur niet uit dan veronderstel ik ???

Ik open net de map van Brussel en daar staan er een 15-tal op ...

effectief de hoofdstad ;) .
Ik moet voor mijn werk niet tot het jubelpark wandelen.
als iOS gebruiker heb ik ook niet de luxe om een map te openen en te kijken waar alle pokémons zich bevinden.
Juistr nu ze hogere spawn rates toegepast hebben, hoopte ik toch op zijn minst dat ik tussen centraal station en de kunstlaan toch iets tegen te komen.
Maar dat valt dus dik tegen (momenteel) :).

En ik ben ook maar een casual speler. Woon-werkverkeer staat de app open of als we samen gaan wandelen voor de eieren.

Battle.net: NagaByrd#2844

• Gitarist
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

Gitarist

Jan

Cartman! schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 13:06:
Lijkt wel of er veel minder great/ultra balls komen uit stops, iemand anders ook last van?
Dit merk ik ook! Ik wilde het ook al posten maar jij was me voor

• GroeneThee
rdlfcuboy schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 14:01:
Net voor het eerst getraind bij een gym om twee pokemon op level 10 gyms te krijgen. Benieuwd hoe lang die blijven staan.
Op welke plek heb je ze staan? Dat gaat ook wel enigzins bepalend zijn.

Hier net alle pokies terug gehad op 1 na. Vanavond maar eens even kijken wat er aan de hand is, lijkt mij niet dat alle gyms omlaag zijn gehaald. Zal wel weer door het eigen team zijn gebeurd onder het mom van "je hebt er lang genoeg in gezeten" :(

• Ask!
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 24-10 22:07
Ben ik trouwens die nog zonder Clefable zit?
Ik speel al vanaf het begin der tijden...

Clefairy/Clefable heeft voor mij dezelfde zeldzaamheid als Snorlax en Lapras..

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21-11 23:57
Ask! schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 14:44:

Hier zit toevallig sinds de feestdagen een Clefairy spawn, daarvoor nooit gezien. Het was dat ik er 1 uit een ei kreeg, anders zou ik hem ook nog niet hebben. Die is inderdaad zeldzaam.

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

• WoWo
  • Laatst online: 20-11 18:43
GroeneThee schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 14:36:
[...]
...
Hier net alle pokies terug gehad op 1 na. Vanavond maar eens even kijken wat er aan de hand is, lijkt mij niet dat alle gyms omlaag zijn gehaald. Zal wel weer door het eigen team zijn gebeurd onder het mom van "je hebt er lang genoeg in gezeten" :(
Hoe kan jouw eigen team je uit een gym schoppen? Ik stond gisteren op plek twee in een level 7 gym, een uurtje later lag ik er uit. Ik ga kijken, is het een level 6 gym van mijn kleur, maar zonder mijn pokie... Snapte ik ook al niet...
(Ben pas net met gymmen begonnen...)

Er is geen tijd te verliezen, dus doe maar rustig aan

• Ask!
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 24-10 22:07
Mijn Ivysaur heeft de combo Vine Whip / Solarbeam.
Betekent dit dat Venusaur deze combo niet krijgt?
Of is dit echt RNG werk?

[ Voor 8% gewijzigd door Ask! op 03-01-2017 14:55 ]

• Whiteflashh
GroeneThee schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 14:36:
[...]

Op welke plek heb je ze staan? Dat gaat ook wel enigzins bepalend zijn.

Ik heb ze in Hengelo rondom het industrieterrein staan. Zie in de verte een lvl 9 gym die ik met 1 keer trainen ook nog kan opvullen. Dat ga ik na het werk gelijk doen!

• GroeneThee
WoWo schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 14:51:
[...]

Hoe kan jouw eigen team je uit een gym schoppen? Ik stond gisteren op plek twee in een level 7 gym, een uurtje later lag ik er uit. Ik ga kijken, is het een level 6 gym van mijn kleur, maar zonder mijn pokie... Snapte ik ook al niet...
(Ben pas net met gymmen begonnen...)
Er zijn gewoon spelers die naast mijn team kleur (blauw) een 2e account hebben van het team rood/geel. En dat account gebruiken om een plekje te creëren in een stabiele (bijv lvl 10) gym door er slechts 1 uit te trappen en er vervolgens weer 1 terug te plaatsen vanaf zijn/haar eerste account (mijn geval blauw). Ze hoeven dan ook veel minder bij te trainen als iemand die de gym van level 9 naar level 10 brengt. Als je er dan onderaan hangt lig je er vervolgens uit. Dat gebeurt bij mij in de buurt regelmatig en gisteren dus voor het eerst kunnen aanwijzen wie dat stelselmatig doet.

• Whiteflashh

Ik ben afgelopen zomer begonnen met spelen in de Bergen in oostenrijk.
Clefable was mijn derde pokemon, die had ik nog eerder dan Weedle.
Talk about luck

• WoWo
GroeneThee schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 14:55:
[...]
Er zijn gewoon spelers die naast mijn team kleur (blauw) een 2e account hebben van het team rood/geel. En dat account gebruiken om een plekje te creëren in een stabiele (bijv lvl 10) gym door er slechts 1 uit te trappen en er vervolgens weer 1 terug te plaatsen vanaf zijn/haar eerste account (mijn geval blauw). Ze hoeven dan ook veel minder bij te trainen als iemand die de gym van level 9 naar level 10 brengt. Als je er dan onderaan hangt lig je er vervolgens uit. Dat gebeurt bij mij in de buurt regelmatig en gisteren dus voor het eerst kunnen aanwijzen wie dat stelselmatig doet.
Maar dat kan dus alleen met een level 10 gym? Toch?

• IdieEasy
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 22-11 11:33

IdieEasy

Death comes swiflty.. for me

WoWo schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 15:05:
[...]

Nee,

Wat ze doen is 1 level eraf halen (level 4 naar 3, level 10 naar 9) en dan weer met hun andere account 1 level erbij trainen. Hier wordt wel op neergekeken, maar geloof niet dat het regelrecht ban-baar is.

Het is in ieder geval niet sportief :r

• Cartman!
  • Niet online

Heb Clefairy wel dus al n tijdje als buddy en ondertussen op 38 candies...nog 12KM te gaan ;) Met mijn geluk kom ik er over 11KM er waarschijnlijk in t wild een tegen :P

• Autofan1985
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 22-10 14:37
WoWo schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 15:05:
[...]

Kan ook met lagere levels hoor. Even plat gooien tot net onder de punten voor een nieuw level, 1 of 2 pokies verslaan als training en je hebt een bijna gratis plekkie er bij ipv dat je hem 8k moet trainen. Ideaal dus voor luie en egoïstische figuren...

• C_V_S
  • Niet online
IdieEasy schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 15:07:
[...]

Nee,

Wat ze doen is 1 level eraf halen (level 4 naar 3, level 10 naar 9) en dan weer met hun andere account 1 level erbij trainen. Hier wordt wel op neergekeken, maar geloof niet dat het regelrecht ban-baar is.

Het is in ieder geval niet sportief :r
Gebeurd hier in de regio helaas ook veelvuldig.

Zo Elekid nu ook uit een ei nu alleen nog Togetic.

Ze mogen wat mij betreft wel weer stoppen met die baby's extra uit eieren laten komen :)

• ramones73
Voor degene die Clefairy's zoeken en toevallig in de buurt van de Belgische grens wonen , net over de grens zit een nest ;) (nabij Lommel)

• WoWo
Autofan1985 schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 15:07:
[...]

Kan ook met lagere levels hoor. Even plat gooien tot net onder de punten voor een nieuw level, 1 of 2 pokies verslaan als training en je hebt een bijna gratis plekkie er bij ipv dat je hem 8k moet trainen. Ideaal dus voor luie en egoïstische figuren...
OK, helder. Dank allen voor de uitleg. Laakbaar gedrag :N

• WoWo
ramones73 schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 15:09:
Voor degene die Clefairy's zoeken en toevallig in de buurt van de Belgische grens wonen , net over de grens zit een nest ;) (nabij Lommel)
Waar precies? Van Valkenswaard naar Lommel en dan net over de grens?

• ramones73
WoWo schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 15:11:
[...]

Waar precies? Van Valkenswaard naar Lommel en dan net over de grens?
Klein Parkje net naast Lommel , Mariapark heet het , straat is Martinus van Gurplaan.

Kilometer of 5 verderop ook nog een Charmander nest , Dommelhof Neerpelt (klankenbos)

Beide leuke locaties om met kids te doen.

• Richh
  • Nu online

Ik heb ook nog geen Clefable. Wel 26 Clefairy candy (vandaag kreeg ik een Cleffa uit een 2km ei :*) ). Ook de rest van de beestjes die ik nog moet hebben kan ik met meer candy wel krijgen.

Alles behalve Snorlax en Lapras dan. En Smoochum en Magby. Mijn laatste 10km ei is inmiddels 40 eieren geleden, de vorige keer duurde het ongeveer 70 eieren tussen 10km eieren, dus ik ben al over de helft tot mijn volgende kans op één van die vier _/-\o_

• JamesB009
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18-11 23:22

JamesB009

Sjimmeh!!

Sonsbeek park in Arnhem is / was een goede plek voor clefairies / clefable.
Ik heb er ondertussen 7 en nog 60 candy of zo.

Ik ben er al 2 maanden niet meer geweest, dus geen idee of je ze er nog kan vinden.
Richh schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 15:40:
[...]

Ik heb ook nog geen Clefable. Wel 26 Clefairy candy (vandaag kreeg ik een Cleffa uit een 2km ei :*) ). Ook de rest van de beestjes die ik nog moet hebben kan ik met meer candy wel krijgen.

Alles behalve Snorlax en Lapras dan. En Smoochum en Magby. Mijn laatste 10km ei is inmiddels 40 eieren geleden, de vorige keer duurde het ongeveer 70 eieren tussen 10km eieren, dus ik ben al over de helft tot mijn volgende kans op één van die vier _/-\o_

1337 | RLVANT | Canon EOS 5D Mark II + 500D | 70-200 F4 L IS | 100mm L F2.8 IS macro | 17-40 F4 L | 50mm F1.8

• Mikey5times
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Wow, scyther nummer 6 uit m'n ei...

De helft van al mijn 10 km pokies zijn dus Scythers. RNG :(

• Shadow_J
  • Laatst online: 21-11 15:57
Bij mij willen de baby's ook niet uit de 5km eitjes komen. Al minstens 20 eitjes van 5 km uitgewandeld en aangezien ik daar alles van gen 1 al van heb, niets dat ik nog kon gebruiken. In de 5 van 2km kwam 1 van de baby's en in 3 van 10km waren er direct 2 en Pinsir wat dan nog een 10 km was van voor het event.

Hopelijk komen ze vlugger dan Tangela want op dat beestje heb ik ook tot vorige maand moeten wachten.

Ondertussen was ik wel blij dat ik wat 10km eitjes kreeg, maar ik hoop toch meer op een eerste Snorlax dan op de baby's. Dat is de laatste van de eerste generatie dat ik mis (buiten de internationale / legendaries).

Verder kan ik het event weer apprecieren. We krijgen elke dag een gratis incubator, ik heb deze middag mijn eerste Venusaur in het wild kunnen pakken. En ik hoop deze week wel nog ergens Charizard & Blastoise op te pikken. Het is altidj leuk om er meer dan eentje te hebben :p

• Cartman!
  • Niet online
nagasy schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 14:12:
als iOS gebruiker heb ik ook niet de luxe om een map te openen en te kijken waar alle pokémons zich bevinden.
Welke andere gebruikers hebben dat wel dan?

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-11 19:55

Heb ik ook last van.

geen snorrie geen lapras en alleen dankzij 3 keer Cleffa uit een ei 30 candy dus nog steeds geen Clefable

• aljooge
  • Registratie: Januari 2016
  • Nu online
rdlfcuboy schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 14:57:
[...]

Ik ben afgelopen zomer begonnen met spelen in de Bergen in oostenrijk.
Clefable was mijn derde pokemon, die had ik nog eerder dan Weedle.
Talk about luck
Moet je met een Victreebell gyms gaan aanvallen. Ze hebben het volume van een alpenhoorn.

• WoWo
ramones73 schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 15:27:
[...]

Klein Parkje net naast Lommel , Mariapark heet het , straat is Martinus van Gurplaan.

Kilometer of 5 verderop ook nog een Charmander nest , Dommelhof Neerpelt (klankenbos)

Beide leuke locaties om met kids te doen.
Thnx, ga ik komend weekend eens bekijken 8)

• DaitoX
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 20-11 19:44
schaapiej schreef op maandag 2 januari 2017 @ 22:09:
[...]

Nee gewoon hier in het dorp / park. De eerste dag heb ik een paar charmanders en bulba's kunnen vinden, maar de rest vrijwel niks. Alleen de gebruikelijke water pokemon (en natuurlijk pidgeys en rattata's)

• TAA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-11 14:43

TAA

Liever IRC

DaitoX schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 19:43:
[...]

Nee gewoon hier in het dorp / park. De eerste dag heb ik een paar charmanders en bulba's kunnen vinden, maar de rest vrijwel niks. Alleen de gebruikelijke water pokemon (en natuurlijk pidgeys en rattata's)
Net een rondje gelopen met als "oogst": 2x Charmeleon, 2x Squirtle, 3x Charmander en 4x Bulbasaur.

De laatste "event" eggs zijn ook uitgekomen; zoveel 10km eieren heb ik in de maanden ervoor niet gezien! In totaal 10 stuks waarvan 4x Smoochum, 4x Magby, 1x Lapras en 1x Kabuto. Helaas dus nog geen Elekid of Aerodactyl. Aangezien dat de laatste dex entries zijn (op de region specific na) valt het eigenlijk een beetje dood nu. De gyms zijn redelijk stabiel hier dus die gaan we maar eens opschudden. Met een beetje geluk elke 2 a 3 dagen een nieuwe incubator en dan maar hopen op 10km eieren en heel veel geluk... En een snelle introductie van 'iets nieuws'... :Y

• RigolleM
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12:01
[...]

Je bent niet de enigste.
In November tijdens de Halloweenevent op één dag van 10 Bulbasaur candy naar een Venussaur kunnen evolven in het Jubelpark, en bijna 2 Charizards aan candies bij mekaar gespaart in het Warandepark.
nagasy schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 14:12:
[...]

effectief de hoofdstad ;) .
Ik moet voor mijn werk niet tot het jubelpark wandelen.
Juistr nu ze hogere spawn rates toegepast hebben, hoopte ik toch op zijn minst dat ik tussen centraal station en de kunstlaan toch iets tegen te komen.
Maar dat valt dus dik tegen (momenteel) :).

En ik ben ook maar een casual speler. Woon-werkverkeer staat de app open of als we samen gaan wandelen voor de eieren.
Op iPhone kan je ook een browser openen en naar de site van <knip>, zie de topicwarning zien waar ze zitten.
Wij zijn van randje West-Vlaanderen naar Brussel gereden tijdens het Halloweenevent om bulbasaur en chamander candies te verzamelen, vrouw de winkelbuurt in met dochter, ik met zoon naar Warande- en Jubelpark.

[ Voor 46% gewijzigd door Grotman op 04-01-2017 09:59 ]

• Cartman!
  • Niet online
RigolleM schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 20:49:
[...]
Op iPhone kan je ook een browser openen en naar de site van <knip> zien waar ze zitten.
Mooie site! Helaas alleen voor Belgie...

[ Voor 2% gewijzigd door Grotman op 04-01-2017 09:59 ]

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Pluk net zowaar een level 30.5 Vileplume van straat.
Razor leaf + Solar beam
Helaas iv 27 :(

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

• aljooge
  • Registratie: Januari 2016
  • Nu online
Switchie schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 21:17:
Razor leaf + Solar beam
Mis je niks aan. Vileplums zijn te sloom om de special attacks te ontwijken.

• GroeneThee
Grrr krijg elke keer een captcha melding maar ik kan 'm niet invullen. Ik zie maar de helft van het scherm. Maar kan niet inloggen zonder het in te vullen.
Wie heeft raad?

Captcha

[ Voor 7% gewijzigd door GroeneThee op 03-01-2017 23:19 ]

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

GroeneThee schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 23:17:
Grrr krijg elke keer een captcha melding maar ik kan 'm niet invullen. Ik zie maar de helft van het scherm. Maar kan niet inloggen zonder het in te vullen.
Wie heeft raad?

https://tweakers.net/ext/...C4KbyFBPHq3AYu/medium.png
Inloggen op een telefoon die wel goed rendert? (een iPhone bijvoorbeeld met gestandardiseerde resoluties :p)

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

• GroeneThee
fsfikke schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 23:19:
[...]

Inloggen op een telefoon die wel goed rendert? (een iPhone bijvoorbeeld met gestandardiseerde resoluties :p)
That did the trick _/-\o_ Blijkbaar is de resolutie van de Nexus 6P te lastig voor niantic

Wel raar, is nu in al die tijd de 2e keer dat ik dat krijg.

[ Voor 9% gewijzigd door GroeneThee op 03-01-2017 23:37 ]

• Mirx_NL
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21-11 06:25
Switchie schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 21:17:
Razor leaf + Solar beam
Pokemon in het wild zijn altijd hele levels, dus moet lvl 30 zijn.

• Zspirit
  • Laatst online: 09:49
Is het vandaag nog event dag?
Ik zie wel overal starters rondlopen maar kreeg geen incubater van mijn eerste pokestop.

• WahWah
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 13-10 10:02
Zspirit schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 08:59:
Ik zie wel overal starters rondlopen maar kreeg geen incubater van mijn eerste pokestop.
Afbeeldingslocatie: https://pokemongo.gamepress.gg/sites/default/files/2016-12/winter_holiday_event%2011.34.29%20PM.png

• schaapiej
Zspirit schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 08:59:
Het baby/incubator event is gestopt. De starters spawnen nog tot de 8e.
Kerstmuts Pikachu is ook gestopt, vanochtend een normale gevangen.

Edit: wat WahWah zegt :p

[ Voor 3% gewijzigd door schaapiej op 04-01-2017 09:07 ]

<GoT>NightStalker

• Autofan1985
Oh ja, de lures hebben ook dubbele lengte. Had er nog 3 liggen van mijn promo naar L30, dus vandeweek deze dingen maar eens gaan gebruiken. :P

• Zspirit
  • Laatst online: 09:49
Thanks voor de info! Hopen dat ik nog een charizard tegenkom een deze dagen.

• Eek2nd
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 17-04-2023
Gisteren pas mijn eerste baby ei uitgekomen (Togepi)
En mn eerste Charizard (slechts cp 10xx cp) gevangen, maar wel blij

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 21-11 20:25

Hoogie2004

Whohooooo

Cartman! schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 21:14:
[...]

Mooie site! Helaas alleen voor Belgie...
Eindhoven staat er ook op :)

My iRacing profile | Strava

• Thefonz73
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 01-03-2023
De voorbije week, zowat 10 eieren uitgebroed, maar allemaal "normale" pokemons. Ik baal er van omdat ik bijna alle generatie 1 pokemons al heb.

Verder gemerkt dat de pokedex nu 240 vakjes heeft, ik vermoed dat de meeste ervan (generatie 2 pokemons) nog niet beschikbaar zijn?

• wimpie007
Thefonz73 schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 09:42:
De voorbije week, zowat 10 eieren uitgebroed, maar allemaal "normale" pokemons. Ik baal er van omdat ik bijna alle generatie 1 pokemons al heb.

Verder gemerkt dat de pokedex nu 240 vakjes heeft, ik vermoed dat de meeste ervan (generatie 2 pokemons) nog niet beschikbaar zijn?
Dat klopt mijn Smoochum, Elekid en Magby zijn 238,239 en 240. Pichu 172, cleffa 173, igglybuff 174 en togepi 175

Als je op pokemon.com kijkt en dan pokedex kan je alle nummers ook zien ;-)

• Autofan1985
wimpie007 schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 09:48:
[...]

Dat klopt mijn Smoochum, Elekid en Magby zijn 238,239 en 240. Pichu 172, cleffa 173, igglybuff 174 en togepi 175

Als je op pokemon.com kijkt en dan pokedex kan je alle nummers ook zien ;-)
En Togetic dus 176. ;)

• wimpie007
Klopt ;-) Maar die heb ik nog niet

• Tinusvolkel
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 08:10
Ik heb best veel geluk met mijn 10km eieren :)

4 gehad tijdens het event en er kwam een Snorlax, Magby, Elekid en een Smoochum uit.

Verder kwam er nog een togepi uit een ander ei.

Heb dus nog geen dubbele baby's echter moet ik cleffa, Pichu en igglybuff nog....

Strava | 8600 Wp zzo | 1600 Wp nnw

• Leijenman
  • Registratie: Mei 2016
  • Niet online
Vanochtend op het werk een zwarte bolle schim op de nearby lijst. Fuck dat is chansey!! Even een blokje om en ja hoor gevonden. 7ultraballen en wat besjes. Maar ik heb het kreng. Cp 614 iv 67% helaas psychic en geen hyperbeam. Maar wel mooi hp278! Eindelijk wat handigs om in een gym te zetten. Gelijk als buddy, deze ga ik langzaam levelen.
Pagina: 1 ... 48 ... 100 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is niet de bedoeling dat hacks, cheats, GPS-spoofs of dataminers besproken worden op dit forum. Ook is het bespreken van 3rd party apps en sites niet toegestaan die gegevens gebruiken/zichtbaar maken die normaal gesproken niet zichtbaar zijn. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers. Discussie over het gebruik van IV calculators is wel toegestaan.

Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.

Online IV calculator
Evolve calculator
Pokémon movesets
Server status