Ik moet ook alleen nog Aerodactyle. (En regionalen)
Heb wel 7 Lapras', dus wil daarvan er wel een ruilen.
Heb wel 7 Lapras', dus wil daarvan er wel een ruilen.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Ik heb dat ook heel veel gehad afgelopen weken zoals het daar omschreven staat. Ook met ultra curveballs met "excellent" en candyFREAKJAM schreef op maandag 2 januari 2017 @ 20:19:
[...]
Zo extreem heb ik nog nooit meegemaakt. Gooi je wel met curveballs? Ik gooi vrijwel altijd nice/great curveballs en heb misschien max 3 of 4 pokeballs nodig om een pokie te vangen, ook bij een pika.
Oh dat heb ik ook hoor. Vaak genoeg dat een Pikachu met 8 candy en 8 ultra balls alsnog weggaat. Met andere ballen ga ik niet eens op pika's met een redelijk CP gooien. Zelfde voor starters.FREAKJAM schreef op maandag 2 januari 2017 @ 20:19:
[...]
Zo extreem heb ik nog nooit meegemaakt. Gooi je wel met curveballs? Ik gooi vrijwel altijd nice/great curveballs en heb misschien max 3 of 4 pokeballs nodig om een pokie te vangen, ook bij een pika.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Verwijderd
[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2017 21:08 ]
Verwijderd
Of die van die gast in level 34 zonder een Aerodactyl?TAA schreef op maandag 2 januari 2017 @ 19:50:
[...]
Is dat de sequel op het verhaal van die lvl30 Pokémon speler die zo ongeveer alle Pokémon gevangen heeft behalve een Aerodactyl? Dat verhaal ken ik wel
Ik heb hem inmiddels binnen hoor..Verwijderd schreef op maandag 2 januari 2017 @ 21:28:
[...]
Of die van die gast in level 34 zonder een Aerodactyl?
'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren
Je moet ook wel naar buiten he!DaitoX schreef op maandag 2 januari 2017 @ 19:39:
Zelfs met increased starter spawns kan ik geen starters vinden zowat... 1 bulba vandaag woohoo
Nee ik gooi gewone ballen en liep net mijn woning in, ik gok dat het wisselen van 4g en wifi ook onhandig was. Al heb ik het zelden zo extreem. Ooit wel 25 ballen voor twee pokemon, maar dit was een record.FREAKJAM schreef op maandag 2 januari 2017 @ 20:19:
[...]
Het gaat ineens best snelTinusvolkel schreef op donderdag 8 december 2016 @ 17:13:
Lvl 25: 128 caught / 140 seen
Dit is één van de beste aanvaller in het spel tot nu toe. Dus ja, nu kan je wat meer gaan aanvallenTinusvolkel schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 07:38:
[...]
Het gaat ineens best snel![]()
In minder als een maand tijd 10 erbij, zit nu op:
(nog net)Lvl 25: 138 caught / seen 145
Gisteren mijn 1ste Snorlaxis het iets qua aanvallen? (niet dat ik heel veel aanval....)
IV is 89%
[afbeelding]
9760Wp ZO(145°) @SE9K, 6480Wp ZW (235°), 2960Wp NO(50°) @SE7K-RWS

Never attribute to malice what can be adequately explained by stupidity
PSN: McMillan0984
schaapiej schreef op maandag 2 januari 2017 @ 22:09:
[...]
Je moet ook wel naar buiten he!
Maar, loop je in the middle of nergens dan?
Vandaag in Arnhem/Sonsbeek genoeg kroppen sla tegengekomen. En ook wat Charmanders en Squirters.
Tot 8 januari blijven de startpokemon vaker spawnenCartman! schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 09:08:
Is het nu vandaag of morgen dat die Gen1's zo vaak blijven spawnen?
Ja daar heb ik er een stuk of 10 van hier in mijn woonplaats. Ik ben een keer van de eerste plaats in een lvl 10 gym gewoon helemaal eruit gegooid op die manier. Wellicht was het een enkele keer wel iemand van een ander team die aanviel.. Achja wat kan ik zeggen, ben je nou Nederlander of niet...gratis muntjes!!GroeneThee schreef op maandag 2 januari 2017 @ 23:04:
Hier vandaag een speler 'ontmaskert' die met 2 accounts speelde. Van twee verschillende teams dus. Hij gebruikte een rood/geel account om ruimte te creëren voor zijn wat ik vermoed main account,blauw. Hij zit zo'n beetje in elke steady blauwe gym hier in de omgeving en vaak nog degeme met het hoogste CP.
Weissener, is niet echt een team player.
Hmm die Pika's met kerstmutsen op lijken wel lastiger te zijn dan de normale, ook vaker dat ze wegrennen naar mijn idee.FREAKJAM schreef op maandag 2 januari 2017 @ 20:19:
[...]

Welke Barbie's moet je nog? Die met de roze of blauwe jurk? En heb je alle versies van Ken al?Orsetto schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 10:15:
Ik moet nog wat Barbie's maar die komen vanzelf wel binnen denk ik, of ze moeten heel snel met gen2 beginnen.
Vergeet Lene Nystrøm (van Aqua) nietschaapiej schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 10:35:
[...]
Welke Barbie's moet je nog? Die met de roze of blauwe jurk? En heb je alle versies van Ken al?
Barbie's eilandprinses is wel awesome!
![]()
![]()
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Is het nog een goed idee om even een kijkje te nemen op kijkduin ? Of is het daar doodgebloed met pokemons ?Galaxis schreef op maandag 2 januari 2017 @ 17:12:
Ik heb morgen een dag vrij, zijn er nog hotspots in nederland waar ik naar toe kan om veel pokemon te vangen?
Verwijderd
Was er vorige week donderdag nog, zijn nog veel pokemon, maar meteen groep naar een speciale pokemon lopen is er niet meer bij, had wel nog een kabutops gevangen, maar das meer juiste tijd juiste plaats zijn.Galaxis schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 11:45:
[...]
Is het nog een goed idee om even een kijkje te nemen op kijkduin ? Of is het daar doodgebloed met pokemons ?
Weet niet waar je woont, maar een rondje langs de grachten in Utrecht levert je een rijke verscheidenheid van pokemon op. Veel Psyduck, Magicarp(soms 20 in een rondje), poliwag maar ook dratini etc. Zeker ook voldoende pokestops om de voorraden weer aan te vullen.Galaxis schreef op maandag 2 januari 2017 @ 17:12:
Ik heb morgen een dag vrij, zijn er nog hotspots in nederland waar ik naar toe kan om veel pokemon te vangen?
GroeneThee schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 11:54:
[...]
Weet niet waar je woont, maar een rondje langs de grachten in Utrecht levert je een rijke verscheidenheid van pokemon op. Veel Psyduck, Magicarp(soms 20 in een rondje), poliwag maar ook dratini etc. Zeker ook voldoende pokestops om de voorraden weer aan te vullen.
Bedankt voor de antwoorden. Wij wonen omgeving Bergen op Zoom, maar daar is echt niets meer te vinden, het schiet niet echt op hier in de omgeving. Kijkduin is opzich niet zo gek ver rijden ( 45min ) . Dus wellicht dat we de gok maar eens moeten nemen om te kijken of we er iets kunnen vangen wat wij nog niet hebben, of veel kunnen vangen om eens te kunnen levelen.Verwijderd schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 11:50:
[...]
Was er vorige week donderdag nog, zijn nog veel pokemon, maar meteen groep naar een speciale pokemon lopen is er niet meer bij, had wel nog een kabutops gevangen, maar das meer juiste tijd juiste plaats zijn.
Je bent niet de enigste.DaitoX schreef op maandag 2 januari 2017 @ 19:39:
Zelfs met increased starter spawns kan ik geen starters vinden zowat... 1 bulba vandaag woohoo
Battle.net: NagaByrd#2844
DaitoX schreef op maandag 2 januari 2017 @ 19:39:
Echt bizar dat jullie er zo weinig tegen komen! Hier struikel je zowat over die dingen...nagasy schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 12:32:
Je bent niet de enigste.
Ik kom er ook geen tegen.
In Centrum Brussel zijn er nochtans genoeg pokéstops.
Die venusaur zal er ook nooit van komen.
Heb sinds juli nog maar 3 bulbasaur seen en caught
Bij mij zal ie altijd Squirter blijven hetenAfvalzak schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 12:43:
De grap is eraf hoor, het heet gewoon een Squirtle.
gisteren rond wezen rijden hier in het dorp en heb er echt bakken gevangen zelfs een charizard in het wild en een venusaur (maar die liep weg) maar voldoende candy om alle drie nog een keer te evolven.nagasy schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 12:32:
[...]
Je bent niet de enigste.
AMD Ryzen 5800X3D, Gigabyte Aorus B550 ITX, AMD RX6900XT, 32GB Corsair DDR4
Kom in mijn omgeving toch wel degelijk een hoop starters tegen, maar moet wel zeggen dat het voornamelijk Squirtle en Charmander zijn. Naast een Charizard in het wild (1950cp, 87% superblij mee) kan ik er in principe een tweede bij evolueren. Ik heb ook al bijna genoeg candy voor een tweede Blastoise.nagasy schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 12:32:
[...]
Je bent niet de enigste.
Moet eerlijk zeggen als het na een paar ballen en een snoepje niet lukt, dan loop ik gewoon weg. Moet je die pokie verbaasd zien kijken johCartman! schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 12:34:
Hier zijn er heel veel maar sommigen echt niet te vangen...net weer 40 great/ultra balls verwoest op n paar gen1 en gewoon niet te pakken gekregenIn positief nieuws zat er wel een Kaputops van CP 1600 die ik na 1 keer vangen had
Wat voor pokies zoek je?Galaxis schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 12:20:
[...]
[...]
Bedankt voor de antwoorden. Wij wonen omgeving Bergen op Zoom, maar daar is echt niets meer te vinden, het schiet niet echt op hier in de omgeving. Kijkduin is opzich niet zo gek ver rijden ( 45min ) . Dus wellicht dat we de gok maar eens moeten nemen om te kijken of we er iets kunnen vangen wat wij nog niet hebben, of veel kunnen vangen om eens te kunnen levelen.
[ Voor 34% gewijzigd door GroeneThee op 03-01-2017 13:26 ]
Je komt de deur niet uit dan veronderstel ik ???nagasy schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 12:32:
[...]
Je bent niet de enigste.
Als ik dat met Gen1 doe dan krijg ik ze nooit compleet zo moeilijk zijn ze te vangenGroeneThee schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 13:25:
[...]
Moet eerlijk zeggen als het na een paar ballen en een snoepje niet lukt, dan loop ik gewoon weg. Moet je die pokie verbaasd zien kijken joh
Daar zou nu idd heel veel leuks moeten spawnen. Ik heb hier juist tijdens de middag pauze nog een Venusaur kunnen vangen. Koste mij wel 15 à 20 ultra balls, maar daar heb ik ze voor gespaard. 58% IV dus kon slechter en staat op level 27 - 1800CP.ramones73 schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 13:27:
[...]
Een dikke maand geleden was het Jubelpark ook al een giga-bubla nest
Dus als je er nog maar 3 hebt doe je toch echt iets verkeerd
( Dit uitgaande van het feit dat je met Brussel de hoofdstad van België bedoeld en niet 1 of ander klein nederlands dorpje waar ik nog nooit van gehoord heb)
schaapiej schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 10:35:
[...]
Welke Barbie's moet je nog? Die met de roze of blauwe jurk? En heb je alle versies van Ken al?
Barbie's eilandprinses is wel awesome!
![]()
![]()
effectief de hoofdstadramones73 schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 13:27:
[...]
Je komt de deur niet uit dan veronderstel ik ???
Ik open net de map van Brussel en daar staan er een 15-tal op ...
Een dikke maand geleden was het Jubelpark ook al een giga-bubla nest
Dus als je er nog maar 3 hebt doe je toch echt iets verkeerd
( Dit uitgaande van het feit dat je met Brussel de hoofdstad van België bedoeld en niet 1 of ander klein nederlands dorpje waar ik nog nooit van gehoord heb)
Battle.net: NagaByrd#2844
Dit merk ik ook! Ik wilde het ook al posten maar jij was me voorCartman! schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 13:06:
Lijkt wel of er veel minder great/ultra balls komen uit stops, iemand anders ook last van?
Op welke plek heb je ze staan? Dat gaat ook wel enigzins bepalend zijn.rdlfcuboy schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 14:01:
Net voor het eerst getraind bij een gym om twee pokemon op level 10 gyms te krijgen. Benieuwd hoe lang die blijven staan.
Hier zit toevallig sinds de feestdagen een Clefairy spawn, daarvoor nooit gezien. Het was dat ik er 1 uit een ei kreeg, anders zou ik hem ook nog niet hebben. Die is inderdaad zeldzaam.Ask! schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 14:44:
Ben ik trouwens die nog zonder Clefable zit?
Ik speel al vanaf het begin der tijden...
Clefairy/Clefable heeft voor mij dezelfde zeldzaamheid als Snorlax en Lapras..
What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!
Hoe kan jouw eigen team je uit een gym schoppen? Ik stond gisteren op plek twee in een level 7 gym, een uurtje later lag ik er uit. Ik ga kijken, is het een level 6 gym van mijn kleur, maar zonder mijn pokie... Snapte ik ook al niet...GroeneThee schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 14:36:
[...]
...
Hier net alle pokies terug gehad op 1 na. Vanavond maar eens even kijken wat er aan de hand is, lijkt mij niet dat alle gyms omlaag zijn gehaald. Zal wel weer door het eigen team zijn gebeurd onder het mom van "je hebt er lang genoeg in gezeten"
Er is geen tijd te verliezen, dus doe maar rustig aan
[ Voor 8% gewijzigd door Ask! op 03-01-2017 14:55 ]
Ik heb ze in Hengelo rondom het industrieterrein staan. Zie in de verte een lvl 9 gym die ik met 1 keer trainen ook nog kan opvullen. Dat ga ik na het werk gelijk doen!GroeneThee schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 14:36:
[...]
Op welke plek heb je ze staan? Dat gaat ook wel enigzins bepalend zijn.
Hier net alle pokies terug gehad op 1 na. Vanavond maar eens even kijken wat er aan de hand is, lijkt mij niet dat alle gyms omlaag zijn gehaald. Zal wel weer door het eigen team zijn gebeurd onder het mom van "je hebt er lang genoeg in gezeten"
Er zijn gewoon spelers die naast mijn team kleur (blauw) een 2e account hebben van het team rood/geel. En dat account gebruiken om een plekje te creëren in een stabiele (bijv lvl 10) gym door er slechts 1 uit te trappen en er vervolgens weer 1 terug te plaatsen vanaf zijn/haar eerste account (mijn geval blauw). Ze hoeven dan ook veel minder bij te trainen als iemand die de gym van level 9 naar level 10 brengt. Als je er dan onderaan hangt lig je er vervolgens uit. Dat gebeurt bij mij in de buurt regelmatig en gisteren dus voor het eerst kunnen aanwijzen wie dat stelselmatig doet.WoWo schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 14:51:
[...]
Hoe kan jouw eigen team je uit een gym schoppen? Ik stond gisteren op plek twee in een level 7 gym, een uurtje later lag ik er uit. Ik ga kijken, is het een level 6 gym van mijn kleur, maar zonder mijn pokie... Snapte ik ook al niet...
(Ben pas net met gymmen begonnen...)
Ik ben afgelopen zomer begonnen met spelen in de Bergen in oostenrijk.Ask! schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 14:44:
Maar dat kan dus alleen met een level 10 gym? Toch?GroeneThee schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 14:55:
[...]
Er zijn gewoon spelers die naast mijn team kleur (blauw) een 2e account hebben van het team rood/geel. En dat account gebruiken om een plekje te creëren in een stabiele (bijv lvl 10) gym door er slechts 1 uit te trappen en er vervolgens weer 1 terug te plaatsen vanaf zijn/haar eerste account (mijn geval blauw). Ze hoeven dan ook veel minder bij te trainen als iemand die de gym van level 9 naar level 10 brengt. Als je er dan onderaan hangt lig je er vervolgens uit. Dat gebeurt bij mij in de buurt regelmatig en gisteren dus voor het eerst kunnen aanwijzen wie dat stelselmatig doet.
Nee,WoWo schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 15:05:
[...]
Maar dat kan dus alleen met een level 10 gym? Toch?
Heb Clefairy wel dus al n tijdje als buddy en ondertussen op 38 candies...nog 12KM te gaanAsk! schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 14:44:
Kan ook met lagere levels hoor. Even plat gooien tot net onder de punten voor een nieuw level, 1 of 2 pokies verslaan als training en je hebt een bijna gratis plekkie er bij ipv dat je hem 8k moet trainen. Ideaal dus voor luie en egoïstische figuren...WoWo schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 15:05:
[...]
Maar dat kan dus alleen met een level 10 gym? Toch?
Gebeurd hier in de regio helaas ook veelvuldig.IdieEasy schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 15:07:
[...]
Nee,
Wat ze doen is 1 level eraf halen (level 4 naar 3, level 10 naar 9) en dan weer met hun andere account 1 level erbij trainen. Hier wordt wel op neergekeken, maar geloof niet dat het regelrecht ban-baar is.
Het is in ieder geval niet sportief
OK, helder. Dank allen voor de uitleg. Laakbaar gedragAutofan1985 schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 15:07:
[...]
Kan ook met lagere levels hoor. Even plat gooien tot net onder de punten voor een nieuw level, 1 of 2 pokies verslaan als training en je hebt een bijna gratis plekkie er bij ipv dat je hem 8k moet trainen. Ideaal dus voor luie en egoïstische figuren...
Waar precies? Van Valkenswaard naar Lommel en dan net over de grens?ramones73 schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 15:09:
Voor degene die Clefairy's zoeken en toevallig in de buurt van de Belgische grens wonen , net over de grens zit een nest(nabij Lommel)
Klein Parkje net naast Lommel , Mariapark heet het , straat is Martinus van Gurplaan.WoWo schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 15:11:
[...]
Waar precies? Van Valkenswaard naar Lommel en dan net over de grens?
Ik heb ook nog geen Clefable. Wel 26 Clefairy candy (vandaag kreeg ik een Cleffa uit een 2km eiAsk! schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 14:44:
Richh schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 15:40:
[...]
Ik heb ook nog geen Clefable. Wel 26 Clefairy candy (vandaag kreeg ik een Cleffa uit een 2km ei). Ook de rest van de beestjes die ik nog moet hebben kan ik met meer candy wel krijgen.
Alles behalve Snorlax en Lapras dan. En Smoochum en Magby. Mijn laatste 10km ei is inmiddels 40 eieren geleden, de vorige keer duurde het ongeveer 70 eieren tussen 10km eieren, dus ik ben al over de helft tot mijn volgende kans op één van die vier
1337 | RLVANT | Canon EOS 5D Mark II + 500D | 70-200 F4 L IS | 100mm L F2.8 IS macro | 17-40 F4 L | 50mm F1.8
Welke andere gebruikers hebben dat wel dan?nagasy schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 14:12:
als iOS gebruiker heb ik ook niet de luxe om een map te openen en te kijken waar alle pokémons zich bevinden.
Heb ik ook last van.Ask! schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 14:44:
Moet je met een Victreebell gyms gaan aanvallen. Ze hebben het volume van een alpenhoorn.rdlfcuboy schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 14:57:
[...]
Ik ben afgelopen zomer begonnen met spelen in de Bergen in oostenrijk.
Clefable was mijn derde pokemon, die had ik nog eerder dan Weedle.
Talk about luck
Thnx, ga ik komend weekend eens bekijkenramones73 schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 15:27:
[...]
Klein Parkje net naast Lommel , Mariapark heet het , straat is Martinus van Gurplaan.
Kilometer of 5 verderop ook nog een Charmander nest , Dommelhof Neerpelt (klankenbos)
Beide leuke locaties om met kids te doen.
Nee gewoon hier in het dorp / park. De eerste dag heb ik een paar charmanders en bulba's kunnen vinden, maar de rest vrijwel niks. Alleen de gebruikelijke water pokemon (en natuurlijk pidgeys en rattata's)schaapiej schreef op maandag 2 januari 2017 @ 22:09:
[...]
Je moet ook wel naar buiten he!
Maar, loop je in the middle of nergens dan?
Vandaag in Arnhem/Sonsbeek genoeg kroppen sla tegengekomen. En ook wat Charmanders en Squirters.
Net een rondje gelopen met als "oogst": 2x Charmeleon, 2x Squirtle, 3x Charmander en 4x Bulbasaur.DaitoX schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 19:43:
[...]
Nee gewoon hier in het dorp / park. De eerste dag heb ik een paar charmanders en bulba's kunnen vinden, maar de rest vrijwel niks. Alleen de gebruikelijke water pokemon (en natuurlijk pidgeys en rattata's)
In November tijdens de Halloweenevent op één dag van 10 Bulbasaur candy naar een Venussaur kunnen evolven in het Jubelpark, en bijna 2 Charizards aan candies bij mekaar gespaart in het Warandepark.nagasy schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 12:32:
[...]
Je bent niet de enigste.
Op iPhone kan je ook een browser openen en naar de site van <knip>, zie de topicwarning zien waar ze zitten.nagasy schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 14:12:
[...]
effectief de hoofdstad.
Ik moet voor mijn werk niet tot het jubelpark wandelen.
als iOS gebruiker heb ik ook niet de luxe om een map te openen en te kijken waar alle pokémons zich bevinden.
Juistr nu ze hogere spawn rates toegepast hebben, hoopte ik toch op zijn minst dat ik tussen centraal station en de kunstlaan toch iets tegen te komen.
Maar dat valt dus dik tegen (momenteel).
En ik ben ook maar een casual speler. Woon-werkverkeer staat de app open of als we samen gaan wandelen voor de eieren.
[ Voor 46% gewijzigd door Grotman op 04-01-2017 09:59 ]
Mooie site! Helaas alleen voor Belgie...RigolleM schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 20:49:
[...]
Op iPhone kan je ook een browser openen en naar de site van <knip> zien waar ze zitten.
[ Voor 2% gewijzigd door Grotman op 04-01-2017 09:59 ]
'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren
Mis je niks aan. Vileplums zijn te sloom om de special attacks te ontwijken.Switchie schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 21:17:
Pluk net zowaar een level 30.5 Vileplume van straat.
Razor leaf + Solar beam
Helaas iv 27
[ Voor 7% gewijzigd door GroeneThee op 03-01-2017 23:19 ]
Inloggen op een telefoon die wel goed rendert? (een iPhone bijvoorbeeld met gestandardiseerde resolutiesGroeneThee schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 23:17:
Grrr krijg elke keer een captcha melding maar ik kan 'm niet invullen. Ik zie maar de helft van het scherm. Maar kan niet inloggen zonder het in te vullen.
Wie heeft raad?
https://tweakers.net/ext/...C4KbyFBPHq3AYu/medium.png
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
That did the trickfsfikke schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 23:19:
[...]
Inloggen op een telefoon die wel goed rendert? (een iPhone bijvoorbeeld met gestandardiseerde resoluties)
[ Voor 9% gewijzigd door GroeneThee op 03-01-2017 23:37 ]
Pokemon in het wild zijn altijd hele levels, dus moet lvl 30 zijn.Switchie schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 21:17:
Pluk net zowaar een level 30.5 Vileplume van straat.
Razor leaf + Solar beam
Helaas iv 27
Zspirit schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 08:59:
Is het vandaag nog event dag?
Ik zie wel overal starters rondlopen maar kreeg geen incubater van mijn eerste pokestop.
Het baby/incubator event is gestopt. De starters spawnen nog tot de 8e.Zspirit schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 08:59:
Is het vandaag nog event dag?
Ik zie wel overal starters rondlopen maar kreeg geen incubater van mijn eerste pokestop.
[ Voor 3% gewijzigd door schaapiej op 04-01-2017 09:07 ]
Dat klopt mijn Smoochum, Elekid en Magby zijn 238,239 en 240. Pichu 172, cleffa 173, igglybuff 174 en togepi 175Thefonz73 schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 09:42:
De voorbije week, zowat 10 eieren uitgebroed, maar allemaal "normale" pokemons. Ik baal er van omdat ik bijna alle generatie 1 pokemons al heb.
Verder gemerkt dat de pokedex nu 240 vakjes heeft, ik vermoed dat de meeste ervan (generatie 2 pokemons) nog niet beschikbaar zijn?
En Togetic dus 176.wimpie007 schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 09:48:
[...]
Dat klopt mijn Smoochum, Elekid en Magby zijn 238,239 en 240. Pichu 172, cleffa 173, igglybuff 174 en togepi 175
Als je op pokemon.com kijkt en dan pokedex kan je alle nummers ook zien ;-)
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq