Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[iOS/Android] Pokémon GO - Deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 47 ... 100 Laatste
Acties:
  • 396.907 views

• aljooge
  • Registratie: Januari 2016
  • Nu online
Zojuist had ik ook 2 squirtles en een blastoise bij elkaar. Dacht dat ik drie dubbel zag door de wijn, maar het was echt zo.

• zunrob
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11:23
RigolleM schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 12:38:
[...]

iPhone 6s: geen probleem
Oneplus 3T: geen probleem
Samsung A5 2016: geen probleem
OnePlus 2, wel opstart problemen.

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20-11 11:37

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Net ook een Charmander en een Squirtle gevangen op een vaste spawn plek vlakbij. En nu een Bulbasaur in de sightings, waarschijnlijk op dezelfde plek.

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

• Tanuki
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Er spawnen continue Charizards en Venusaurs in Eindhoven. :o Morgen toch maar even naar toe denk ik :o

PV: Growatt MOD5000TL3-XH + 5720wp, WPB: Atlantic Explorer v4 270LC, L/L: MHI SCM 125ZM-S + SRK 50ZS-W + 2x SRK 25ZS-W + SRK 20ZS-W Modbus kWh meter nodig?

• Switchie
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Verwijderd schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 22:48:
Iemand al enig idee of het gebruik van een lure ook meer starters oplevert? Ik woon boven een stop, en normaal gesproken komt hier niks op af. Maar als de starters nu wel komen is het wel de moeite waard natuurlijk..
Moet je helaas teleurstellen.
Was toevallig in de buurt van een pleintje met 5 stops en was zelf ook wel benieuwd.

Alle stops een uur lang gelured en ook nog een incense gebruikt.
Opbrengst na 1 uur koukleumen;
3 charmender, 2 squirtle en 2 bulbasaur
aljooge schreef op zaterdag 31 december 2016 @ 00:39:
Zojuist had ik ook 2 squirtles en een blastoise bij elkaar. Dacht dat ik drie dubbel zag door de wijn, maar het was echt zo.
En morgen als de wijn is uitgewerkt blijkt dat je 3 schildpadden uit het aquarium van je overbuurman hebt gestolen? :P

[ Voor 25% gewijzigd door Switchie op 31-12-2016 01:25 ]

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

• aljooge
  • Registratie: Januari 2016
  • Nu online
Switchie schreef op zaterdag 31 december 2016 @ 01:10:
[...]

En morgen als de wijn is uitgewerkt blijkt dat je 3 schildpadden uit het aquarium van je overbuurman hebt gestolen? :P
En maar liefst 7 charmanders en 1 charmeleon. Goede drank vanavond. Houd ermee op. Is mistig begint te ijzelen en zie alles draaien en dubbel. 8)7

• Switchie
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

aljooge schreef op zaterdag 31 december 2016 @ 02:08:
[...]

En maar liefst 7 charmanders en 1 charmeleon. Goede drank vanavond. Houd ermee op. Is mistig begint te ijzelen en zie alles draaien en dubbel. 8)7
Mijn vrouw kon er niet echt om lachen dat je tennisballen op haar creme brulee brander gooide. Zou je de "charmeleon" morgen even terug willen geven zodat Mrs. Switchie weer lekkere toetjes kan maken?

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 21-11 20:57
hneel schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 23:24:
Er zijn *iets* meer starters dan normaal. Beetje zoals er nu iets meer pikachu's zijn, maar ook niet echt bijzonder veel.

Het is op geen manier te vergelijken met het halloween event toen bijna alles veranderde in ghastly en dergelijke.
Het is ook nooit goed he wat Niantic doet 8)7

Als ik mijzelf even als voorbeeld neem.
Level 32 met de volgende cijfers op de starters vanaf 8-juli.

PokémonSeenCaught
Bulbasaur1818
Ivysaur11
Venusaur10
Charmander2019
Charmeleon21
Charizard10
Squirtle4136
Wartortle44
Blastoise21

Dat komt neer op zo'n beetje om de dag iets van een starter tegen komen.
Als ik hierboven lees dat mensen in een half uurtje 15 van die dingen vangen dan hebben we volgens mij niet veel te klagen! :) volgens mij haal je alleen door de nests actief op te zoeken maar van die dingen op...
OmeJoyo schreef op zaterdag 31 december 2016 @ 00:28:
Vanochtend trouwens belachelijk veel eevees gevangen, iemand anders dit nog opgevallen?
Dat heb ik de laatste tijd, echt heel veel Eevee. Ondanks dat ik een boel evolves en powerups heb gedaan blijf ik boven de 1000 candy zitten!

Edit: zojuist een klein rondje gedaan om de 3 gyms hier over te nemen, zo'n 2-2,5km.
Geen starters op de radar gehad, überhaupt niets bijzonders (normaal wel 1 of 2 leuke spawns). Maar zat bij de laatste gym wel een Charmander. Moet straks nog even naar Arnhem dus dan ook maar even een ommetje maken in Sonsbeek!

[ Voor 8% gewijzigd door schaapiej op 31-12-2016 08:14 ]

<GoT>NightStalker

• GroeneThee
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 21-11 20:40
zunrob schreef op zaterdag 31 december 2016 @ 00:39:
[...]

OnePlus 2, wel opstart problemen.
Nexus 6p: wel opstart problemen
Xperia Z1: geen problemen.

Hier ook plenty starters toen ik terug uit de stad fietste. Werd getroffen doordat ik alleen een schaduw zag, van een wartortle. Vermoed dat die 2 meiden na de zwemles van de jongste wel een rondje willen doen.

• Mirx_NL
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21-11 06:25
Hier is het ook bingo met de starters. In mijn gym rondje ook 6+ charmanders gevangen, en die zitten hier nooit.
Daarmee ook alle gen1 compleet gekregen behalve aerodactyl. Mijn hoop gevestigd op de 2 10km eieren in mijn incubators. Maar daar kwam helaas Hitmonchan en mijn 2e magby uit.

2016 wordt dus niet afgesloten met een complete gen1 dex. Damn you, aerodactyl. :( :'( ;w

Met de aantallen spawnende charmanders wacht ik overigens nog wel even of ik nog een betere charmander level / IV combo kan krijgen.

• Cartman!
  • Niet online
Verdomme... een Tentacool in dat 5KM ei :{

edit: wiew, en onderweg naar de supermarkt eindelijk iets nieuws: een Ponyta :) Nu op 96 caught, level 24 en n paar die ik kan evolueren maar wacht even op een beter moment om een lucky egg in te zetten.

[ Voor 71% gewijzigd door Cartman! op 31-12-2016 09:12 ]

• GroeneThee
Mirx_NL schreef op zaterdag 31 december 2016 @ 08:47:
Hier is het ook bingo met de starters. In mijn gym rondje ook 6+ charmanders gevangen, en die zitten hier nooit.
Daarmee ook alle gen1 compleet gekregen behalve aerodactyl. Mijn hoop gevestigd op de 2 10km eieren in mijn incubators. Maar daar kwam helaas Hitmonchan en mijn 2e magby uit.

2016 wordt dus niet afgesloten met een complete gen1 dex. Damn you, aerodactyl. :( :'( ;w

Met de aantallen spawnende charmanders wacht ik overigens nog wel even of ik nog een betere charmander level / IV combo kan krijgen.
Wij hebben een 98% Charizard en een 96% charmander klaar staan. twijfel nog of we die 98% niet gewoon gaan maxen. weet dat dat beest niet veel uithaalt in een gym, maar toch :9

Qua baby's zijn we nu ook klaar, teller staat op:
pichu : 4
Cleffa : 2
Igglybuff : 2
Togepi : 2
Smoochum : 2
Elikid : 3
En als laatste toevoeging 1 magby.

Hoef ook echt niet meer, doe mij maar wat nuttigs :|

• Mirx_NL
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21-11 06:25
Geen flauw idee wat de max cp is, maar had net een 1900+ tegen me in een gym, en daar ging mijn gyrados met hydropump van 2800+ doorheen als een warm mes door een pakje boter. Volgens mij lag hij al omver voordat ik uberhaupt de hydropump gemaxed had.

babies moet ik nog celfa, elekid, en smoochum. KM maken is niet mijn sterkste kant. De keren dat ik wandel gaat er een 3 jarige draak mee, dus als we dan op een middag 5km maken is het veel. Helaas ook geen magische "wandelmannetjes". Nu op 711km en 237 eieren.

Zit wel op het punt dat ik twijfel dat ik niet beter km kan gaan maken ipv flipgyms veroveren voor de incubators.
Maar volgens mij is dat nog steeds effectiever.

3x 1 uur = 2 incubators
2 x 3 uses = 6 x 5km = 30 km extra

versus

3 uur met gemiddeld 8km per uur is 24 km.

[ Voor 52% gewijzigd door Mirx_NL op 31-12-2016 09:06 ]

• GroeneThee
Mirx_NL schreef op zaterdag 31 december 2016 @ 08:58:
Geen flauw idee wat de max cp is, maar had net een 1900+ tegen me in een gym, en daar ging mijn gyrados met hydropump van 2800+ doorheen als een warm mes door een pakje boter. Volgens mij lag hij al omver voordat ik uberhaupt de hydropump gemaxed had.

babies moet ik nog celfa, elekid, en smoochum. KM maken is niet mijn sterkste kant. De keren dat ik wandel gaat er een 3 jarige draak mee, dus als we dan op een middag 5km maken is het veel. Helaas ook geen magische "wandelmannetjes". Nu op 711km en 237 eieren.

Zit wel op het punt dat ik twijfel dat ik niet beter km kan gaan maken ipv flipgyms veroveren voor de incubators.
Maar volgens mij is dat nog steeds effectiever.

3x 1 uur = 2 incubators
2 x 3 uses = 6 x 5km = 30 km extra

versus

3 uur met gemiddeld 8km per uur is 24 km.
Ik weet het :9 ach, spaar de komende dagen gewoon door en dan zien we wel. Als je eindelijk zou kunnen traden binnen het spel, kan ik die 2e altijd aan de jongste geven. Al denk ik dat ze die de komende week wel zelf bijelkaar gooit.

Maak zelf meer km's door het hardlopen, of als ik op de fiets zit en de app gewoon open houd dan dat ik tijd in gyms spendeer. Wel laatst 2 afgelegen gym's "gevonden" waar we nu al een week inzitten en ook 2 nu in de achterhoek. Die laatste zijn level 10 en in beide zitten we hoog in de boom. Hopenlijk blijft dat zo met de kou de komende dagen en dan pakken we wat muntjes ;)

[ Voor 73% gewijzigd door GroeneThee op 31-12-2016 09:19 ]

• Oekiejoekie
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 02-08 02:49
schaapiej schreef op zaterdag 31 december 2016 @ 07:08:
[...]

Het is ook nooit goed he wat Niantic doet 8)7
Oh jawel hoor... Ik ben al lang blij dat ze Pikachu-met-kerstmutsje niet vervangen hebben door Jinx-in-jarretells... :+

WEES BLIJ !!! Hier had uw advertentie kunnen staan...

• C_V_S
  • Niet online
Hier ook bizar veel starters in de sightings maar ja heb mijn Gen1 Pokedex al vol dus heeft weinig nut....

Helaas 1 van de 2 vaste gyms waar ik in zat ben ik vannacht kwijt geraakt :-(

Buiten Pokemons maximaal maken heb ik geen idee wat ik nu nog meer moet doen in het spel....

• schaapiej
De starters zijn hier ook echt wakker geworden. Constant wat in de sighting en zojuist onderweg naar de supermarkt een Squirtle en Ivysaur opgepikt. Daarbij kwamen ook 5 eieren uit; 2x Shellder, Horsea, Gastly en Pichu. Die laatste had ik nog niet :) nu alleen nog een Togepi zien te scoren...

<GoT>NightStalker

• WoWo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20-11 18:43
One Plus One: veel vastlopers :-(

Er is geen tijd te verliezen, dus doe maar rustig aan

• obelix998
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 16-01 09:49
Twee charizards gespawned. Prima zo :-)

Verwijderd

zag venusaur op de "nearby" ik er snel naartoe gefiets.. 10 snoepjes en 10 ultraballen later...weg :( :(

• Zspirit
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 09:49
Nou ik ga vandaag maar weer eens op pad sinds de zomer.
Sinds het koud is ben ik gestopt, ook met onderweg op de fiets.
Maar nu met extra starters wil ik toch mijn kans pakken.
Wel jammer dat de gyms tegenwoordig niet echt meer te doen zijn met mijn 2k cp pokemon.

[ Voor 20% gewijzigd door Zspirit op 31-12-2016 12:03 ]

• schaapiej
Zspirit schreef op zaterdag 31 december 2016 @ 12:03:
Nou ik ga vandaag maar weer eens op pad sinds de zomer.
Sinds het koud is ben ik gestopt, ook met onderweg op de fiets.
Maar nu met extra starters wil ik toch mijn kans pakken.
Wel jammer dat de gyms tegenwoordig niet echt meer te doen zijn met mijn 2k cp pokemon.
Sinds wanneer is het koud dan? :+ tot nu toe is het alleen maar fris geweest! :p

Op welke manier bedoel je niet meer te doen? Enige waar je last van hebt is dat je wat onderaan hangt in een gym, verder is het aanvallen of trainen goed te doen met 2k spul!

<GoT>NightStalker

• darkdesign
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Zojuist een Pikachu inclusief kerstmuts met een iv van 93 gevangen. Ik ben blij dat ik na die vele low iv varianten eindelijk een goede kandidaat heb voor een evolve.

Waar je tegenwoordig in het spel al wel niet je goals op moet zetten om iets van succes te kunnen boeken met iets. Verder is het doelloos xp opdoen, km afleggen en hopen op die paar exemplaren die je nog moet.

• GroeneThee
Hier neemt het plezier toe tot euforische proporties. Telefoons zijn leeg en worden opgeladen. De inwendige mens wordt verzorgt en de rest opgewarmd. De stemming van dames hier schommelt tussen enorme teleurstelling bij een ontsnapte pokemon en gegil van plezier bij het zien van charmander, squirtle en ivysaur. Deze papa mag er straks weer op uit met de meiden voor en achterop de fiets.

Is ook quality time ;)

• Bobje
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 26-05-2024
Heeft er iemand togepi al geëvolueerd ?

• brilsmurf
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:35
Bobje schreef op zaterdag 31 december 2016 @ 13:35:
Heeft er iemand togepi al geëvolueerd ?
Ja gisteren toevallig :)
caught 151 seen 152 (Zat hier net een Tauros in een gym)

Afbeeldingslocatie: http://i67.tinypic.com/2qvct1l.jpg

[ Voor 11% gewijzigd door brilsmurf op 31-12-2016 14:09 . Reden: plaatje erbij ]

• P.K.
  • Laatst online: 22-11 20:39
brilsmurf schreef op zaterdag 31 december 2016 @ 13:53:
[...]

[afbeelding]
Haha, ik wilde net zo'n afbeelding plaatsen :')
Had weer een togepi uit een ei en genoeg candy om te evolueren.

Het ei erna een Tangela die ik nog niet had *O*
Nu alleen nog Aerodactyle van Gen1... maar dat zal er dit jaar wel niet meer inzitten. :P

• hneel
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:01

hneel

denkt er het zijne van

Momentopname van alles binnen 1 km.

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
Bulbasaur            :    7
Ivysaur              :    1
Charmander           :    4
Squirtle             :    3
Caterpie             :    3
Weedle               :   10
Kakuna               :    1
Beedrill             :    1
Pidgey               :   31
Pidgeotto            :    4
Rattata              :   25
Spearow              :    6
Oddish               :    1
Paras                :    5
Parasect             :    1
Venonat              :    3
Poliwag              :    1
Kadabra              :    1
Bellsprout           :    2
Slowpoke             :    2
Magnemite            :    2
Shellder             :    1
Gastly               :    1
Drowzee              :    2
Krabby               :    3
Cubone               :    1
Goldeen              :    3
Staryu               :    4
Mr. Mime             :    1
Scyther              :    1
Electabuzz           :    1
Eevee                :   10

• C_V_S
  • Niet online
Hier ook een One Plus One en hij loopt echt nooit vast

Net Smoochum uit een 10 km uit, nu alleen nog Elekid.

• WoWo
xienator schreef op zaterdag 31 december 2016 @ 15:44:
[...]
Hier ook een One Plus One en hij loopt echt nooit vast

Net Smoochum uit een 10 km uit, nu alleen nog Elekid.
Dan moet dus de oorzaak ergens anders gezocht worden ;)

• Bobje
brilsmurf schreef op zaterdag 31 december 2016 @ 13:53:
[...]

[afbeelding]
Tof! Ik moet alleen magby en togetic nog! Ik ben nu 152/152. Door m'n werk (zeevarend) alles kunnen halen. Nog 5 Candy voor de evolutie

• Erulezz
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22-11 10:25
Leuk evenement zo :) Na maanden eindelijk een Charmander & Charmeleon.. Ik heb die hier nog nooit gezien. Nog 1 squirtle en dan ook een Blastoise :9

In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams

• brilsmurf
Bobje schreef op zaterdag 31 december 2016 @ 16:08:
[...]

Tof! Ik moet alleen magby en togetic nog! Ik ben nu 152/152. Door m'n werk (zeevarend) alles kunnen halen. Nog 5 Candy voor de evolutie
Dat is lekker dat je door je werk alles kan vangen. :)
Ik hoop nog steeds op een af ander event dat die regionalen hier ook een keer te krijgen zijn.
Beetje einde van de zomer had ik mijn index al compleet, en sinds eergisteren ook de baby's dan.
Ditto nog tussendoor natuurlijk, maar daar heb ik inmiddels ook al 170 candy van.
Blijft over een beetje levelen dus pidgeys , weedles en ratatta's vangen. oOo

Heb me de laatste tijd toegelegd op het maxen van mijn beste pokemon, daar heb ik er nu 15 van waarvan 7 (ruim) boven de 3000cp.
Ben level 35 en heb nog candy staan voor 6 mass evolves maar heb er eigenlijk geen zin in.

Dus wel beetje klaar voorlopig eigenlijk

• WoWo
Level 35... Ik ben al blij met m'n 26 (en een half!), hoewel, in de gym waarin ik nu zit zit ook een level 39! Als ik in hetzelfde tempo doorga, doe ik daar nog zo'n 12 jaar over (of zoiets)... Hoe fanatiek kan iemand eigenlijk zijn? En hebben ze dan ook nog een echt (niet virtueel) leven? Dat vraag ik me wel eens af :? :+

• brilsmurf
WoWo schreef op zaterdag 31 december 2016 @ 17:45:
Level 35... Ik ben al blij met m'n 26 (en een half!), hoewel, in de gym waarin ik nu zit zit ook een level 39! Als ik in hetzelfde tempo doorga, doe ik daar nog zo'n 12 jaar over (of zoiets)... Hoe fanatiek kan iemand eigenlijk zijn? En hebben ze dan ook nog een echt (niet virtueel) leven? Dat vraag ik me wel eens af :? :+
Haha level 39 is wel heel extreem ja.
Ik speel het wel vaak, maar vaak tussendoor. zoals ik vroeger bv candy crush deed. Pak soms ff de fiets. En heb het geluk dat het op mijn werk soms een mini kijkduin lijkt, in ieder geval in aantallen die daar spawnen. Dus als ik ff kwartiertje heb ben ik constant aan het vangen.

Maar een beetje gelijk heb je wel, mijn zoon en dochters zeggen soms ook dat ik te fanatiek ben :')
Die zijn ook level 24 of zo

[ Voor 8% gewijzigd door brilsmurf op 31-12-2016 17:56 ]

• schaapiej
Vanmiddag even in Sonsbeek geweest. Aardig wat starters gevangen en daardoor ook meteen een Venusaur (Razor Leaf - Solar Beam) en Charizard (Wing Attack - Fire Blast) kunnen maken.

Heb Grimer nu als buddy en moet nog 5 candy voor een Muk. Daarna alleen Lapras en Aerodactyl, waar ik dus geluk bij moet hebben met eieren... of ooit eens tegen komen natuurlijk.

Van de babies moet ik alleen Togepi nog. Zodra ik die heb gaat die als buddy voor de Togetic.

Vanavond geen Pokémon meer, volgend jaar weer aanslingeren. Fijne jaarwisseling en tot volgend jaar! :p

<GoT>NightStalker

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Nu online
hneel schreef op zaterdag 31 december 2016 @ 15:44:
Momentopname van alles binnen 1 km.

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
Bulbasaur            :    7
Ivysaur              :    1
Charmander           :    4
Squirtle             :    3
Caterpie             :    3
Weedle               :   10
Kakuna               :    1
Beedrill             :    1
Pidgey               :   31
Pidgeotto            :    4
Rattata              :   25
Spearow              :    6
Oddish               :    1
Paras                :    5
Parasect             :    1
Venonat              :    3
Poliwag              :    1
Kadabra              :    1
Bellsprout           :    2
Slowpoke             :    2
Magnemite            :    2
Shellder             :    1
Gastly               :    1
Drowzee              :    2
Krabby               :    3
Cubone               :    1
Goldeen              :    3
Staryu               :    4
Mr. Mime             :    1
Scyther              :    1
Electabuzz           :    1
Eevee                :   10
Momentopname van alles binnen 1km:

code:
1

:+

Zelfs vandaag op dit tijdstip 2x uit een gym getrapt verdorie. Allebei de keren snel weer terug gepakt :9 fuck off, team rood! O-)

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Verwijderd

waarom wordt de cp bij het trainen wel aangepast voor lage lvl's van spelers, maar niet voor hoge? vechten tegen een raticate van 270cp door iemand ingezet van lvl 7 is niet echt een pretje om er snel 1 lvl bij te trainen

• GroeneThee
uit het laatste 10km ei van dit jaar... een hitmonlee! En dat is mooi, die hadden we nog niet. Sinds begin oktober aan het spelen, level 28 en 137 gevangen. Heb nog een lucky ei sessie staan die ik vanavond eigenlijk nog wil doen, had ik beloofd aan het meisje en dan zijn we denk ik level 29.

Dat is dan het laatste wapenfeit voor 2016 van dit jaar, voor PG. Al zal ik morgen er weer tegenaan moeten op de fiets met die fanatieke chickies, hilarisch.

Ik wens een ieder die dit leest een goed uiteinde toe. stay safe en behave! Tot volgend jaar!

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 31 december 2016 @ 19:19:
waarom wordt de cp bij het trainen wel aangepast voor lage lvl's van spelers, maar niet voor hoge? vechten tegen een raticate van 270cp door iemand ingezet van lvl 7 is niet echt een pretje om er snel 1 lvl bij te trainen
Die negeer je gewoon en je richt je op de beesten daarboven. Dan krijg je voor die Raticate maar wat minder punten. Die blaas je toch zo weg.

Vanmiddag na de laatste boodschappen van dit jaar nog even de twee lokale gyms die ik weer verloren had maar al weer teruggepakt bleken bijgetraind. Was al weer terug naar 11 gyms maar nu dus weer 13. Daar moet ik het nieuwe jaar wel mee halen denk ik. :Y

Ik ben benieuwd of we hier over een jaar nog steeds over PoGo zitten te leuteren. ;) Ingress spelers houden het ook jaren vol dus waarom PoGo spelers niet.

Kakuna Rattata iedereen :+ en mogen de IV's en de CP's hoog zijn het komende jaar.

Een Pokélicious 2017 gewenst. :Y)

Afbeeldingslocatie: http://www.techplz.com/wp-content/uploads/2016/12/animated-happy-new-year-image-0101.gif

• CAP-Team

CAP-Team

Vandaag ook nog een paar pokestops gepakt, een gym overgenomen, een gym opgetraind waar mijn Rhydon nu al een week :o instaat. En een paar Squitles, Bulbasaurs en Charmanders gevangen.
Voor nu vind ik het goed zo, in het nieuwe jaar maar weer verder. Fijne jaarwisseling allemaal :)

• Richh
  • Nu online
Gelukkig nieuwjaar iedereen en remember to be alert at all times!

[ Voor 4% gewijzigd door Richh op 01-01-2017 01:20 ]

• schaapiej
En m'n 1e Pokémon voor 2017 is een .....
..... Squirtle! :p

<GoT>NightStalker

• FireAge
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14:02
Ik werd wakker met een charmander en een bulbasaur in de tuin.
Die starter krengen vreten ballen zeg. Allemaal rode cirkels en 4 a 5 gele ballen en rasberries vreten... grumble.

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

schaapiej schreef op zondag 1 januari 2017 @ 01:58:
En m'n 1e Pokémon voor 2017 is een .....
..... Squirtle! :p
Hier een Igglybuff uit een ei :) Gelijk maar een 1-use incubator erbij gehaald om meer eieren uit te broeden.

[ Voor 15% gewijzigd door Raven op 01-01-2017 09:51 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• A-Jay
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-10 17:15
10km eieren waren een Pinsir en een Chansey... :(

Moet nog steeds alle 10km baby's (behalve smoochum (2x)) Hitmonlee, Aerodactyl en die bolle.

En allemaal een fijn 2017 :)

[ Voor 9% gewijzigd door A-Jay op 01-01-2017 13:02 ]

• WoWo
Voor het eerst een nacht in een gym overleefd *O*

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
WoWo schreef op zondag 1 januari 2017 @ 13:48:
Voor het eerst een nacht in een gym overleefd *O*
Lastige kleur of lastige buurt?

Als je wat centraal in de grote steden woont neem ik aan dat daar weinig stabiele gyms te vinden zullen zijn, of valt dat nog mee? Voordeel is dan weer wel dat er stops in overvloed zijn. Ik ben blij dat de gymkansen in mijn omgeving wat gunstiger liggen anders was het vechten tegen de bierkaai geweest en dan is 100 muntje scoren in je directe omgeving bijna ondoenlijk en iets dat je, als het al lukt, niet lang vol zult kunnen houden lijkt me.

• Peter_Aragorn
  • Laatst online: 15-11-2023
Hier in Almelo veranderen de gyms ook zeer snel achter elkaar. Helaas.

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

• WoWo
CaptJackSparrow schreef op zondag 1 januari 2017 @ 14:34:
[...]

Lastige kleur of lastige buurt?

...
Lastige buurt én geel...

• Sunfalls
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 05-10 12:16
Jeej een snorlax in m'n 10 km ei met 100 earthquake en iv van 77,8 en cp van 2186 na paar keer upgraden.

• GroeneThee
hehe ik herinner mij dat gevoel... :D
Zijn er overigens mensen die meerdere Snorlaxen uit een ei hebben gekregen?

Nog een vraag :D , ik las dat een venusaur best handig is. zeker bij mij in de buurt met al die water pokemon. Nu heb ik een bulbasaur (CP 553, 93%IV) welke ik kan evolueren naar een venusaur. Om 'm te maxen naar level 30 (CP 2183) kost mij dat 75k aan dust en 191 candy. Beide zijn aanwezig maar is het wel zo verstandig. Ik zie ze hier zelden, wellicht met het huidige event straks meer? Wie wil z'n 2 cent er tegen aangooien?

[ Voor 68% gewijzigd door GroeneThee op 01-01-2017 16:11 ]

• P.K.
  • Laatst online: 22-11 20:39
Sunfalls schreef op zondag 1 januari 2017 @ 15:50:
Jeej een snorlax in m'n 10 km ei met 100 earthquake en iv van 77,8 en cp van 2186 na paar keer upgraden.
Ik had precies hetzelfde. :o
Had lang geleden al eentje in het wild gevangen, maar het is wel fijn om nu een sterke uit een ei te hebben.
Alleen is earthquake niet een hele beste aanval geloof ik?
GroeneThee schreef op zondag 1 januari 2017 @ 15:56:

Nog een vraag :D , ik las dat een venusaur best handig is. zeker bij mij in de buurt met al die water pokemon. Nu heb ik een bulbasaur (CP 553, 93%IV) welke ik kan evolueren naar een venusaur. Om 'm te maxen naar level 30 (CP 2183) kost mij dat 75k aan dust en 191 candy. Beide zijn aanwezig maar is het wel zo verstandig. Ik zie ze hier zelden, wellicht met het huidige event straks meer? Wie wil z'n 2 cent er tegen aangooien?
In een gym heb je weinig aan die Venusaur denk ik (lage CP). Om Vaporeon's mee aan te vallen is ie wel perfect! Zeker met solarbeam.

Ik zou de komende dagen zoveel mogelijk Bulba's proberen te vangen en dan na dit event degene met het hoogste level/cp evolueren, zo verlies je iig geen stardust aan een Pokémon die je kán missen.

• schaapiej

Heb twee Snorlaxxen, beide uit een ei.
De eerste met Lick - Hyperbeam en de andere met Lick - Body slam. De laatste heb ik vol gestopt met snoepjes (was nog niet dik genoeg :p) en is nu CP2630. Verder nooit een Snorlax op de radar gehad..

Wat betreft de Venusaur, eens met P.K.
Zou deze zelf niet zo snel op een gym zitten. Lage CP waardoor je onderaan hangt en er vlot weer uit ligt. Een Exeggcutor is een nuttigere gras Pokémon om als defender te gebruiken naar mijn idee. Wat afwisseling op een gym is niet verkeerd i.p.v. bijvoorbeeld alleen maar Gyarados wat ik nog wel eens tegen kom...

Als attacker/gym trainer is ie weer goed te gebruiken door zijn lagere CP en Super effective attacks tegen water! Uiteraard wel even geluk hebben dat je Razor leaf - Solar beam krijgt :X

[ Voor 4% gewijzigd door schaapiej op 01-01-2017 16:59 ]

<GoT>NightStalker

Verwijderd

Net 2e togepi uit ei gekregen, nog maar 7 candy verwijderd van togetic :)

• Sunfalls
P.K. schreef op zondag 1 januari 2017 @ 16:27:
[...]

Ik had precies hetzelfde. :o
Had lang geleden al eentje in het wild gevangen, maar het is wel fijn om nu een sterke uit een ei te hebben.
Gelukkig daarna nog 1 uit een ei, dus weer 30 Candy erbij. Die had alleen nog een zwakkere aanval. Dus die andere maar verhoogd tot maximaal leven 26.

• SuperVeloce
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 21-11 22:32
jeuj een Blastoise in et wild van 30 CP haha
Pas nog een Charizard in et wild, veel ballen en candy naar toe, niet gelukt :( (niet zo erg, heb een 96% Charizard al :))

Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw

• Richh
  • Nu online
Morgen maar eens even op pad met wat vrienden, heb nog een vrije dag :D Moet nog 80 bulbasaur en charmander candy om de laatste starter evoluties bij elkaar te sparen. Wie weet kom ik de laatste evolutie ook wel tegen... Dan ben ik ook happy :)

Ben ook benieuwd wat de laatste nest migratie naar mijn regio brengt. Ga ik morgen ook weer een paar van in kaart brengen bij Silphroad.

Dit jaar ingegaan met 6 gyms die ik allemaal nog vast heb. De tweede box daarmee aangeschaft. Ben benieuwd wat die incense voor me gaat doen.

[ Voor 8% gewijzigd door Richh op 01-01-2017 20:36 ]

• ninasky11
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 09-07 14:35
50 km gelopen voor Topegi candies * (soms ook in zn 2 cruise control gereden xD) toch nog deze Lucky Bird kunnen krijgen.

Afbeeldingslocatie: http://i65.tinypic.com/9ux0k7.png

[ Voor 9% gewijzigd door ninasky11 op 01-01-2017 22:28 ]

Verwijderd

In het wild vang je max lvl 30 pokemon en een pokemon tot lvl 30 maxen kost relatief weinig dust en candy.Daarom kies je best voor degene met hoogste iv want het is denk ik wel de bedoeling dat je hem uiteindelijk helemaal tot lvl 40 powerupt.
93 iv is een hele mooie en dan moet je hopen dat venesaur vine wip en solar beam krijgt. In dat geval heb je de allersterkste grasaanvaller.
Zoals hierboven al gezegd is kan je wel wachten tot einde van dit event om nog mischien een betere te vangen. Al is die kans wel erg klein.

• CAP-Team

CAP-Team

Potverdikkie, vanavond een Blastoise in de sightings gehad, we konden hem helaas niet vinden. Ik heb nog geen Blastoise..

• Bobje
BAM! 153/153. Alleen Magby nog maar dat wordt m de komende twee maanden niet, vlieg morgen naar Barcelona!

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-11 19:55
Wat is nu de max snelheid voor eggs hatchen?

Ik hield altijd 10.5 KM/U aan maar dat schijnt dus hoger te liggen?
Weet iemand wat de max is?

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Ik dacht zelf dat het 10 was? Als het hoger is, hoor ik het ook graag.

Ook maar weer eens een update!

Babies compleet! Nu alleen togetic nog...is buddy nu. Nog 120 km lopen of 2 eieren.

Gyms was al nooit wat bij ons. Maar zelfs die 2 vaste gyms zijn we nu echt kwijt.

• C_V_S
  • Niet online

Ik heb er Twee uit een 10 KM ei gehad (Level 31, 469 eieren) de eerste is 88 IV en de tweede 78 IV. Eerste was tijdens het candy event dus die kon ik toen al flink opschroeven. Is momenteel mijn buddy zodat ik hem kan maximaliseren zo rond de 2980 CP.

Laatste 3 x 10 km eieren twee keer een Pinsir :( Nog nooit een Lapras of Dratini uit een 10 km ei gehad.

Gyms zijn hier de laatste week heel actief geweest. Mijn twee vaste ben ik uitgegooid. Alleen kwam er achter dat de ene nog steeds blauw level 10 was...Jammer dat het zo moet gaan.

Met de spawns van de starters heb ik straks nog een 2e Blasetoi, Charizard en Venesaur. Hoogstens leuk voor trainen in een gym.

• Cartman!
  • Niet online
Krijg de #%@#%@, elke Pikachu lijkt onmogelijk te vangen...candy, ultra balls, spins...5 keer en weer gefaald...Tientallen ballen kwijt en niks...grr :{ Sowieso laatste tijd explosief veel pokemon met rode cirkels die gewoon niet te vangen zijn.

M'n lure lijkt ook geen zak te doen :(

Nu weer een squirtle van 233CP die gewoon niet te vangen is...candy + ultra + excellent + spinning...niks :(

[ Voor 47% gewijzigd door Cartman! op 02-01-2017 09:38 ]

• Autofan1985
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 22-10 14:37
Verwijderd schreef op zondag 1 januari 2017 @ 22:51:
[...]

In het wild vang je max lvl 30 pokemon en een pokemon tot lvl 30 maxen kost relatief weinig dust en candy.Daarom kies je best voor degene met hoogste iv want het is denk ik wel de bedoeling dat je hem uiteindelijk helemaal tot lvl 40 powerupt.
93 iv is een hele mooie en dan moet je hopen dat venesaur vine wip en solar beam krijgt. In dat geval heb je de allersterkste grasaanvaller.
Zoals hierboven al gezegd is kan je wel wachten tot einde van dit event om nog mischien een betere te vangen. Al is die kans wel erg klein.
Dan is die maar niet perfect (Razor Leaf ipv Vine Whip), maar wel met Solar Beam en een IV van 100%. Kan ik mee leven. :P Staat overigens al bijna 2 maanden een gym te bewaken, dus ondertussen ben ik via het event wat candies aan het sparen voor mocht ik hem ooit nog terug krijgen.

Ook Igglybuff mogen we nu weg strepen. :) Nu nog hopen op wat Togepi's voor de candy en verder vooral heel veel 10 km-eieren voor Magby en Snorlax. :P
Pokedex: 148 gevangen, 152 gezien
PokemonGezienCandy nog nodig
Snorlax
V
nvt
Andere regio's
PokemonGezienRegio
Farfetch'd
V
Azië
Kangaskhan
V
Australië
Tauros
V
VS
Gen 2
PokemonGezienCandy nog nodig
Togetic
X
33
Magby
X
nvt

[ Voor 36% gewijzigd door Autofan1985 op 02-01-2017 10:16 ]

• copywizard
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Cartman! schreef op maandag 2 januari 2017 @ 09:03:
Krijg de #%@#%@, elke Pikachu lijkt onmogelijk te vangen...candy, ultra balls, spins...5 keer en weer gefaald...Tientallen ballen kwijt en niks...grr :{ Sowieso laatste tijd explosief veel pokemon met rode cirkels die gewoon niet te vangen zijn.

M'n lure lijkt ook geen zak te doen :(

Nu weer een squirtle van 233CP die gewoon niet te vangen is...candy + ultra + excellent + spinning...niks :(
ik heb begrepen dat vanaf het begin en dat zal niet heel erg veranderd zijn de starter pokemon (charmander, bulbasaur squirtle en stiekem ook pikachu) maar 12% catch rate hebben en dat is ook best terug te zien in de catch rate op me mobiel ze rennen meer weg dan dat ik ze vang.

de catch rate gaat met 4% omlaag per evolutie bij de eerste drie en eindig dus op 4% voor een charizard, venusaur of blastoise wat extreem laag is

ik heb net wel een charizard en ivysaur gevangen maar 31 dec wel de enige die ik nog moest een venusaur mis gelopen die rende ook weg na 1 ultraball :(

AMD Ryzen 5800X3D, Gigabyte Aorus B550 ITX, AMD RX6900XT, 32GB Corsair DDR4

• freggell
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06-08-2024
Ik probeer de starters altijd eerst met een rode bal. Als ze eruit komen en poef doen was het alleen een rode.
Heb al vaak genoeg gehad dat ze blijven zitten. Komen ze eruit en blijven ze dan wil ik wel een besje en een andere bal proberen.
bulba, seen 9, caught 9.
Charmander, seen 8, caught 8
Squirtle, seen 22, caught 20

En op zaterdag zowaar een snorlex in de scanner en gevangen :)
Alleen die baby pokemon uit de eieren blijf ik vreemd vinden. Percentage daarvan ligt toch wel erg laag, ook met dat verhoogde percentage wat er zou moeten zijn.
2x smoochum
1x Magby
2x igglybuff
1x Togepi

Nu is het wachten tot er meer gen 2 pokemon in het spel komen.

• Mofkees
  • Laatst online: 24-10-2024
Hier nog steeds geen snorrie of lapras of aerodactyl bij L31 (100k xp tot 32). Afgelopeb dagen wel veel gelopen en redelijk wat 10km eier gehad:
2x magbi, 1x elekid, 1x hitmonlee, 1x hitmonchan, 1x chansey. Die laatste 3 had ik al. Heb nu nog 3 10km eier in de incubator.

Qua vangen was het wel speciaal ook. Gister een Venusaur en een Blastoise gewoon 100m van ons huis gevangen. Blastoise was 1200cp en Venusaur was L1 34cp :) Beide had ik al maar toch leuk om die te vangen. De beste vangst in mijn 'karriere' had ik in hamburg op 30 dec, een dikke Gyarados met 2242cp! Wel met twister en ~40%IV, maar het is zeker bruikbaar!

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

• GroeneThee
P.K. schreef op zondag 1 januari 2017 @ 16:27:

In een gym heb je weinig aan die Venusaur denk ik (lage CP). Om Vaporeon's mee aan te vallen is ie wel perfect! Zeker met solarbeam.

Ik zou de komende dagen zoveel mogelijk Bulba's proberen te vangen en dan na dit event degene met het hoogste level/cp evolueren, zo verlies je iig geen stardust aan een Pokémon die je kán missen.
schaapiej schreef op zondag 1 januari 2017 @ 16:57:
[...]

Heb twee Snorlaxxen, beide uit een ei.
De eerste met Lick - Hyperbeam en de andere met Lick - Body slam. De laatste heb ik vol gestopt met snoepjes (was nog niet dik genoeg :p) en is nu CP2630. Verder nooit een Snorlax op de radar gehad..

Wat betreft de Venusaur, eens met P.K.
Zou deze zelf niet zo snel op een gym zitten. Lage CP waardoor je onderaan hangt en er vlot weer uit ligt. Een Exeggcutor is een nuttigere gras Pokémon om als defender te gebruiken naar mijn idee. Wat afwisseling op een gym is niet verkeerd i.p.v. bijvoorbeeld alleen maar Gyarados wat ik nog wel eens tegen kom...

Als attacker/gym trainer is ie weer goed te gebruiken door zijn lagere CP en Super effective attacks tegen water! Uiteraard wel even geluk hebben dat je Razor leaf - Solar beam krijgt :X
Verwijderd schreef op zondag 1 januari 2017 @ 22:51:
[...]

Thanks all! heb het idee laten varen om er een defender van te maken. heb inmiddels ook 2x Ivysaurus van 1079 en 1086 CP. Denk dat ik die beide ga evolven en als attacker gebruiken.
freggell schreef op maandag 2 januari 2017 @ 11:29:
Ik probeer de starters altijd eerst met een rode bal. Als ze eruit komen en poef doen was het alleen een rode.
Heb al vaak genoeg gehad dat ze blijven zitten. Komen ze eruit en blijven ze dan wil ik wel een besje en een andere bal proberen.
bulba, seen 9, caught 9.
Charmander, seen 8, caught 8
Squirtle, seen 22, caught 20

En op zaterdag zowaar een snorlex in de scanner en gevangen :)
Alleen die baby pokemon uit de eieren blijf ik vreemd vinden. Percentage daarvan ligt toch wel erg laag, ook met dat verhoogde percentage wat er zou moeten zijn.
2x smoochum
1x Magby
2x igglybuff
1x Togepi

Nu is het wachten tot er meer gen 2 pokemon in het spel komen.
hoop nog steeds op een chansey en hitmonchan. krijg alleen maar baby's uit mijn zeldzame 10km eieren.
pichu 5x
Cleffa 3x
Igglybuff 2x
togepi 2x
Smoochum 3x
elikid 4x
Magby 5x

• Whiteflashh
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 08-09 15:06
Vanmorgen een charmeleon en bulbasaur op de parkeerplaats van m'n werk!
Helaas was die charmeleon geen hoge IV anders kon ik hem laten evalueren in een Charizard.
Heb daar nu 113 candy's van en wacht nog steeds op een hoge IV charmender!
Gister wel mijn wartortle in een Blastoise geëvolueerd met 91% IV.

• Pathogen
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21-11 12:11

Pathogen

Shoop Da Whoop

Woep! Zowaar een Chansey gehatched! Nu nog een Chan en een Snorrie en dan kan ik mijn Gen 1 compleet maken door candy bij elkaar te lopen voor de rest :)
Ja, uiteraard zonder de regionals.

• Cartman!
  • Niet online
Dat maakt een hoop duidelijk en het ligt niet aan mij dus blijkbaar, dank :)

• Lanithro
  • Laatst online: 11-11 13:37
Zijn er nog steeds zeldzame pokemon op de Posbank? Wilde er eens langsgaan komende week

Yavu Steam Profile Lanithro

• Sunfalls
Kom er regelmatig langs maar behalve veel Pidgey Eevee en Rattata en nu dan de startpokemon kom ik er weinig bijzonders tegen.

Verwijderd

Autofan1985 schreef op maandag 2 januari 2017 @ 09:24:
[...]

Dan is die maar niet perfect (Razor Leaf ipv Vine Whip), maar wel met Solar Beam en een IV van 100%. Kan ik mee leven. :P Staat overigens al bijna 2 maanden een gym te bewaken, dus ondertussen ben ik via het event wat candies aan het sparen voor mocht ik hem ooit nog terug krijgen.
Het hangt er allemaal vanaf hoeveel belang je aan de perfecte pokemon hecht. Je kan even goed een pokemon dood krijgen met een aanvaller van 25% iv als 95% iv maar het gaat je enkel meer potions kosten. Dat is bij de meeste niet echt een probleem vermoed ik.

Venusaur met vine whip /solar beam is gewoon de sterkste aanvaller als je puur naar dps ziet.
Venusaur met razorleaf /solar beam heeft nog 93.2% van de max dps.
Dit in het geval als iv hetzelfde is.

• spocy
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 05-06 19:49
Hier ook nog steeds vrolijk bezig met Pokemon Go.
Inmiddels wat gyms van lvl 10 hier in de buurt gesloopt zodat er weer wat meer beweging in komt. Die permanente rode gloed deed gewoon zeer aan je ogen, geel staat veel beter ;)

Eitjes heb ik nog altijd weinig geluk mee, meeste wat eruit komt wil ik niet hebben (ja spearow uit dat 2km ei, ik bedoel jou).

Maar ach we blijven vrolijk verder wandelen, de pokedex vult zich langzaam steeds verder dus we komen er wel.

• Autofan1985
Verwijderd schreef op maandag 2 januari 2017 @ 13:09:
[...]

Het hangt er allemaal vanaf hoeveel belang je aan de perfecte pokemon hecht. Je kan even goed een pokemon dood krijgen met een aanvaller van 25% iv als 95% iv maar het gaat je enkel meer potions kosten. Dat is bij de meeste niet echt een probleem vermoed ik.

Venusaur met vine whip /solar beam is gewoon de sterkste aanvaller als je puur naar dps ziet.
Venusaur met razorleaf /solar beam heeft nog 93.2% van de max dps.
Dit in het geval als iv hetzelfde is.
Nadeel van Razorleaf is idd wel dat dit een behoorlijk trage aanval is. Ook met dodgen van snelle charge moves soms knap irritant. Maar met Solar beam en een IV van 100% is dit toch wel de pokie die het dichts bij de perfectie zit. Ondanks de trage aanvallen schijnt hij soms nog knap lastig te doen als ik de andere teams wel eens hoorde. :9 En dat terwijl hij met bijv. een Flareon of Arcanine zo afgefikt zou moeten worden.

• CAP-Team

CAP-Team

Pff net m'n vijfde Cleffa uit 'n ei :/ . De andere pokebaby's moet ik allemaal nog.. Vanmorgen wel weer een 10 km ei uit een pokestop gekregen *O*

• Lanithro
  • Laatst online: 11-11 13:37
Ik kreeg zojuist een Elekid uit mijn 10k ei. Ene kant Yay, Andere kant meh... Ik wil zo graag mijn Lapras en mijn Snorlax... Het zo vermoeiend om te zien dat iedereen om mij heen minstens twee van die pokemon heeft en om de haveklap een 10k ei krijgen en ik het maar moet doen met mijn 5k eieren...

Yavu Steam Profile Lanithro

• Quincy5
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 21-11 12:42
Ik wil ook graag een Lapras en Snorlax. Ik krijg nu opeens wel veel meer 10 km eieren als normaal (5 in nog geen week tegen 1 per 2-3 weken), maar er komen tot nu toe alleen baby's uit. Maar hopen op de 2 laatste eieren die ik heb aan staan.

PV Output

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21-11 23:57
Ik hoor hier heel veel mensen die alleen nog maar een snorlax of een lapras moeten, maar ik denk dat mijn nemesis toch Tangela gaat worden. Nog nooit gezien, ook niet uit de nearby en ook nog nooit uit een ei gekomen bij mij :(

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

• Autofan1985
Morax schreef op maandag 2 januari 2017 @ 14:21:
Ik hoor hier heel veel mensen die alleen nog maar een snorlax of een lapras moeten, maar ik denk dat mijn nemesis toch Tangela gaat worden. Nog nooit gezien, ook niet uit de nearby en ook nog nooit uit een ei gekomen bij mij :(
Snorlax, Lapras en Aerodactyl zijn idd de meest gehoorde. Als ze nu eens het ruilen introduceren... Heb wel een Tangela over hier en zoek nog een Snorlax. ;)

• GroeneThee
Ik bied 2 Tangela en van alle babies 1 voor een Lapras of snorlax 😁

• ksborg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 04-11 10:47
CAP-Team schreef op maandag 2 januari 2017 @ 13:25:
Pff net m'n vijfde Cleffa uit 'n ei :/ . De andere pokebaby's moet ik allemaal nog.. Vanmorgen wel weer een 10 km ei uit een pokestop gekregen *O*
Kreeg laatst 2x achter elkaar een Smoochum. Kwam goed uit, want ik had blijkbaar nog nooit een Jynx gezien en dus ook niet gevangen. Iedereen om me heen keek vol verbazing, want blijkbaar was ik de enige.

• Sunfalls
Hier nog een aero die ik mis maar vervolgens ook nog een muk. Heb 2 grimers gevangen en dus nog maar 7 candy. Daarnaast nog een dragonite en is mijn lapras maar 127 cp.

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22-11 15:31

Haan

dotnetter

Tangela in Nederland ook nog nooit gezien, gelukkig twee kunnen vangen op vakantie op Mallorca :)
ksborg schreef op maandag 2 januari 2017 @ 14:29:
[...]

Kreeg laatst 2x achter elkaar een Smoochum. Kwam goed uit, want ik had blijkbaar nog nooit een Jynx gezien en dus ook niet gevangen. Iedereen om me heen keek vol verbazing, want blijkbaar was ik de enige.
138 Jynx candy hier, en ik ben al heel lang gestopt met vangen van die krengen. Vervolgens krijg ik ook 2x een Smoochum uit een 10km ei :')

[ Voor 35% gewijzigd door Haan op 02-01-2017 14:43 ]

Kater? Eerst water, de rest komt later

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14:43

mvds

Totally awesome!

Tangela heb ik volgens mij in Kijkduin gevangen :) En nog een uit een ei. Pas geleden een lapras in de blender gedaan voor een snoepje, had er namelijk al een. Snorlax moet ik inderdaad ook nog en aero, maar nog wel meer... Vooral evoluties.

• Peter F
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Ik dacht dat ik ver was met de 2de gen (moet er alleen nog 2 uit de 10 KM eieren)

ondertussen net voor oud en nieuw mijn aerydectyl gekregen uit een 10 KM ei, nu alleen nog muk en grimer.

van de starters heb ik er deze week zoveel van gevangen, dat ik ze bijna alleemaal voor de 2de keer kan evalueren naar de laatste

• Zenomyscus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 10:26
Soms vraag ik me serieus af waarom ik nog speel.

He een pickachu!
16 gewone ballen,
8 great ballen,
15 ultra ballen
Met 6 snoepjes. *poef*

Schijtspel

• schaapiej
Kennen jullie het verhaal van de Pokémon speler die voor het eerst een Aerodactyl tegen kwam en die na één bal plus snoepje pleite ging?

Ik wel... -O-

<GoT>NightStalker

• Galaxis
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:49
Ik heb morgen een dag vrij, zijn er nog hotspots in nederland waar ik naar toe kan om veel pokemon te vangen?

• ninasky11
  • Laatst online: 09-07 14:35
Lanithro schreef op maandag 2 januari 2017 @ 14:02:
Ik kreeg zojuist een Elekid uit mijn 10k ei. Ene kant Yay, Andere kant meh... Ik wil zo graag mijn Lapras en mijn Snorlax... Het zo vermoeiend om te zien dat iedereen om mij heen minstens twee van die pokemon heeft en om de haveklap een 10k ei krijgen en ik het maar moet doen met mijn 5k eieren...
I know that feeling bro. Nog nooit Snorlax of Lapras gezien of gekregen. Kreeg afgelopen weken of de babies of Jynx uit 10km ei, ik kan die Jynx gewoon niet meer aanzien zo vaak is ze eruit gekomen. Overal om me heen staat er wel een Jynx en toch nog moet ze nog uit 10km komen, alsof ze het expres doen haha. Komt Jynx niet dan komt er anders 3x Smoochum uit xDDD

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 22-11 17:18
Zenomyscus schreef op maandag 2 januari 2017 @ 16:58:

He een pickachu!
16 gewone ballen,
8 great ballen,
15 ultra ballen
Met 6 snoepjes. *poef*

Schijtspel
Er zijn zonet beelden vrijgegeven van de voortvluchtige...

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/zUdKFQf.jpg

• Richh
  • Nu online
Autofan1985 schreef op maandag 2 januari 2017 @ 14:26:
[...]

Snorlax, Lapras en Aerodactyl zijn idd de meest gehoorde. Als ze nu eens het ruilen introduceren... Heb wel een Tangela over hier en zoek nog een Snorlax. ;)
Ik heb uit die 330 eieren die ik heb uitgelopen zeker 5 Tangela's gehad. Heb er nu eentje van 1700+ :)

Daarentegen is het alweer 36 eieren geleden sinds mijn laatste 10km ei. Daarvoor duurde het 62 eieren tot een 10km ei. Nog altijd geen Snorlax en geen Lapras. Ben bijna level 30.

Vandaag was wel een geweldige dag btw. Was met een vriend op pad, zeker 5 uur rondgelopen en rondgereden en met succes :) opeens in het wild was daar een dikke vette Charizard van 1950cp! Het is een 'wonder' en dus ook direct upped naar 2200+cp. Super blij mee.
Kwamen nog 2 super zeldzame (in mijn omgeving) Dratini bij waarmee ik eindelijk genoeg had om mijn hoge iv Dratini in een Dragonite te veranderen. 2300cp en kan nog een eind.
Tot slot mijn eerste Growlithe uit een ei, had meer 30km met een eerdere gelopen. Nu dus eindelijk een Arcanine.

Moet enkel nog
- Venusaur (gaat wel lukken met dit event, 30 candy)
- Muk (nu buddy, 24 candy)
- Clefable (wachten op een Cleffa uit een ei)
- Omastar
- Kabutops
- Snorlax en Lapras
- Cleffa, Smoochum en Magby

Edit: en ik zit in 10 gyms, for the first time ever! Woohoo!

• DaitoX
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 20-11 19:44
Zelfs met increased starter spawns kan ik geen starters vinden zowat... 1 bulba vandaag woohoo

• TAA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-11 14:43

TAA

Liever IRC

schaapiej schreef op maandag 2 januari 2017 @ 17:04:
Kennen jullie het verhaal van de Pokémon speler die voor het eerst een Aerodactyl tegen kwam en die na één bal plus snoepje pleite ging?

Ik wel... -O-
Is dat de sequel op het verhaal van die lvl30 Pokémon speler die zo ongeveer alle Pokémon gevangen heeft behalve een Aerodactyl? Dat verhaal ken ik wel :F

• A-Jay
  • Laatst online: 12-10 17:15
Ik moet ook nog aerodactyl hitmonlee en snorlax.

Net een elekid uit mijn 10km ei. Had ik nog niet en daarvoor scyther nummer 9 gekregen.

• FREAKJAM
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 14:34

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Zenomyscus schreef op maandag 2 januari 2017 @ 16:58:

He een pickachu!
16 gewone ballen,
8 great ballen,
15 ultra ballen
Met 6 snoepjes. *poef*

Schijtspel
Zo extreem heb ik nog nooit meegemaakt. Gooi je wel met curveballs? Ik gooi vrijwel altijd nice/great curveballs en heb misschien max 3 of 4 pokeballs nodig om een pokie te vangen, ook bij een pika.

is everything cool?

Pagina: 1 ... 47 ... 100 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is niet de bedoeling dat hacks, cheats, GPS-spoofs of dataminers besproken worden op dit forum. Ook is het bespreken van 3rd party apps en sites niet toegestaan die gegevens gebruiken/zichtbaar maken die normaal gesproken niet zichtbaar zijn. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers. Discussie over het gebruik van IV calculators is wel toegestaan.

Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.

Online IV calculator
Evolve calculator
Pokémon movesets
Server status