Hèhè... van 16 tot 23 uur aan het fietsen geweest. Zit nu weer op 16 gyms en heb er onderweg ook al weer 2 of 3 terug gehad. Schoenverwarming heeft het prima uitgehouden. Haalt minstens 7:20 uur.
Ik hoop dat ik er het nieuwe jaar zo mee haal. Mijn eerste cashmoment van het nieuwe jaar zal om 6 minuten na middernacht vallen.

Komt toevallig zo uit maar er zullen me niet veel mensen vóór gaan in deze tijdzone denk ik.
Ik wou er sowieso vandaag opuit maar liet me een zetje geven toen ik zag dat na 75 dagen het beest dat geleidelijk aan naar de onderste plaats van een lokale L10 gym was gezakt weer thuis was. Daar moest ik niet te lang mee wachten dus gelijk maar die kant op. Gym was nog L9 en ik kon er nu weer een hoog plekje in terug nemen.
Veel gyms zijn weer L10 en in je eentje is dat niet de meest nuttige besteding van je tijd. Dichtbij twee gyms waar ik al in zit en die stevig L10 waren en waar ik hoog in zit was een L7 gym die nog maar 3000 erbij hoefde. Toen ik er was aangekomen bleek er 'jeugd' vrij stevig vuurwerk aan het afsteken te zijn. Ik stond er niet echt op mijn gemak.

Toen zag ik dat er gevochten werd in de gym. Er bleek al een ander aan het trainen te zijn. We kletsten wat en hij zette er een Lapras bij toen hij klaar was. Ik tipte hem om uit te stappen zodra de gym genoeg prestige had voor een extra level in verband met snipen. Ik liet hem op mijn toestel zien dat hij er na het verslaan van nog één beest was. Hij wist niet dat dat kon en had inderdaad ervaren dat zijn plekjes ingepikt werden. Toen hij klaar was trainde ik hem naar L9 en kon ik veiliger oorden gaan opzoeken.
Terug in het dorp kwam ik al wat starters tegen toen ik weer even vol farmde en in mijn achtertuin zat bij thuiskomst een Squirtle en 20 minuten later een Bulba. Net vang ik er een Charmander. Dat gaat dus nog gezellig worden de komende dagen met mijn privé starter spawnlocatie.

KerstPika's heb ik ook al diverse malen vanuit huis gevangen de afgelopen week.