Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[iOS/Android] Pokémon GO - Deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 46 ... 100 Laatste
Acties:
  • 396.907 views

• P.K.
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22-11 20:39
Switchie schreef op woensdag 28 december 2016 @ 22:50:
Net mijn versgevangen Togepi ingesteld als budi.
Zie alleen dat deze ook 5km nodig heeft voor een candy.
Had dit niet 2 km moeten zijn ivm 5km ei? :?
Nee, er is geen relatie tussen ei en buddyafstand. Tenminste niet bij allemaal. De starters, bijvoorbeeld, krijgen per 3km een candy, terwijl die in een 2km ei zitten.

En er is sowieso geen buddy die 2km per candy doet toch? :P
Oekiejoekie schreef op donderdag 29 december 2016 @ 00:14:
[...]

Ik wil die opgespaarde potions eens om kunnen zetten in XP...
Dat doe je zo: potions weggooien, pokerballs verzamelen, pidgeys vangen.
Gaat een stuk rapper qua xp dan gyms trainen. :P

• Refution
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22-11 05:38
Zojuist een 84% Magby mogen ontvangen... Evolved??

• aljooge
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 15:59
Raymon1988 schreef op woensdag 28 december 2016 @ 23:30:
Yes, en ik heb eindelijk mijn eerste Gen 2 pokemons, Cleffa.

Zijn er ook Tweakers van team rood/geel uit Groningen en dan specifiek de wijk Beijum?
ik heb last van enkele blauwe gyms die op lvl 10 blijven haken...😇
Met de trein naar Groningen zag ik dat het Peerd van Ome Loeks geleveld kon worden van 9 naar 10. Weer 10 muntjes erbij morgenvroeg dacht ik, dus 1 ingepoot.
8 uurtjes later: hartstikke dood!

Verwijderd

Oekiejoekie schreef op donderdag 29 december 2016 @ 00:14:
[...]

Slopen ? Dat gaat moeilijk als alle gyms rood zijn en ik ook... Ik geloof dat het spelletje hier dood is... Er was een gym in een woonwijk, hier 5-10 minuten lopen vandaan, en als ik die ging slopen, was hij alweer blauw voordat ik thuis was. Ondertussen is die ook al meer als een week rood...

Ik wil die opgespaarde potions eens om kunnen zetten in XP...
Gewoon de fiets pakken en fietstocht maken? In een straal van 10 km rond mijn huis kom ik genoeg gyms tegen _/-\o_

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 21-11 20:57
Refution schreef op donderdag 29 december 2016 @ 01:14:
Zojuist een 84% Magby mogen ontvangen... Evolved??
Een beetje hetzelfde als bij de Smoochum vraag, mijn antwoord:
schaapiej schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 20:51:
[...]

Heb je al een Jynx Magmar?
- Nee > evolven
- Ja > lekker zo laten aangezien Jynx Magmar fuckin useless is :P
Magmar kan nog enigzins nuttig zijn om tegen een Exeggcutor te trainen of als je jezelf wil opofferen om een gym omhoog te trainen en zelf onderaan staat. Verder is 't net als bijna al 't andere vuur spul niet heel nuttig! :)

<GoT>NightStalker

• A-Jay
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-10 17:15
Vanochtend een Smoochum gekregen... pas mijn eerste baby sinds de actie en heb al 10+ eieren uitgebroed.

Heb wel ook een Charmander gehad. De rest was de gebruikelijke spullen als PsyDuck, Zubat, Magnemite, etc

• petjekel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 26-10 14:51
Gisteren dan eindelijk een Tangela gevangen. Ik zit nu op 134 / 142. Langzaam maar zeker kom ik steeds weer verder in de buurt.

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15:24
Feessie! Vanochtend kroop er een Igglybuff uit een 2km ei. Weer een nieuwe dex entry dus :)

LV29, 132 caught 146 seen

[ Voor 13% gewijzigd door Richh op 29-12-2016 10:29 ]

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• Autofan1985
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 22-10 14:37
Gisteravond weer een zooi eieren uit gelopen (ga al richting de 20 vanaf kerst 8)7 ) en er zat zowaar iets nuttigs bij: een Elekid!

Pokedex: 147 gevangen, 152 gezien
PokemonGezienCandy nog nodig
Snorlax
V
nvt
Andere regio's
PokemonGezienRegio
Farfetch'd
V
Azië
Kangaskhan
V
Australië
Tauros
V
VS
Gen 2
PokemonGezienCandy nog nodig
Igglybuff
V
nvt
Togetic
X
36
Magby
X
nvt

Qua 5 km-eieren leek ik wel of ik bij de lokale Chinees was beland. Alleen maar pekingeend en ninjasterren. |:(

Verwijderd

Alle baby pokemons zijn een feit echt mega geluk gehad met hatchen! Ook nog een Lapras en een Chansey erbij.

3x Clefa
2x Elekid
9x Pitchu
1x Tokipi
1x Smootchum
2x Magby

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2016 11:15 ]

• P.K.
petjekel schreef op donderdag 29 december 2016 @ 10:28:
Gisteren dan eindelijk een Tangela gevangen. Ik zit nu op 134 / 142. Langzaam maar zeker kom ik steeds weer verder in de buurt.
Waarrrr :o
Tangela is een van de twee die ik nog moet.

• petjekel
P.K. schreef op donderdag 29 december 2016 @ 11:06:
[...]

Waarrrr :o
Tangela is een van de twee die ik nog moet.
Die zat te wachten bij pokestop Boekentveld in Teteringen.

Verwijderd

edit dacht dat ik igglypuf had niet dus,

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/D4TXHqAKJPq9hxXfQ5nM59m7/full.png
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/igCsPTf3r5lL0OoJgbUAmf1Z/full.png
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/S7dsqNn8flWP7bosLfmjbDof/full.png

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2016 11:14 ]

• TAA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-11 14:43

TAA

Liever IRC

Sow. De dag begonnen met een Smoochum en (2e) Pichu. En nog 2x 10km in de rij staan :) Bring it on!

To go:
+ charizard
+ dotrio
+ aerodactyl
+ igglybuff
+ togetic
+ elekid

[ Voor 30% gewijzigd door TAA op 29-12-2016 11:30 ]

• antonyms
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 22-11 20:14
10e nest migration heeft volgens mij plaatsgevonden..

• Autofan1985
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 22-10 14:37
Als ik het goed begrepen heb zijn de huidige boxen t/m (dus niet tot) morgen beschikbaar toch? En dan komen de gouden/zilveren/bronzen boxen zonder incubators.

• Moddie
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 08-11-2024
Autofan1985 schreef op donderdag 29 december 2016 @ 13:29:
Als ik het goed begrepen heb zijn de huidige boxen t/m (dus niet tot) morgen beschikbaar toch? En dan komen de gouden/zilveren/bronzen boxen zonder incubators.
Mijn gok zou zijn t/m maar weet het niet zeker, zelfde met het droppen van eieren met verhoogde baby kansen. Waarom verwacht je dat er geen incubators in zullen zitten, zou het dan incense en lures zijn?

• TAA

TAA

Liever IRC

Moddie schreef op donderdag 29 december 2016 @ 13:34:
[...]

Mijn gok zou zijn t/m maar weet het niet zeker, zelfde met het droppen van eieren met verhoogde baby kansen. Waarom verwacht je dat er geen incubators in zullen zitten, zou het dan incense en lures zijn?
These Boxes will include Incense, Lure Modules, Lucky Eggs, Poké Balls, and Great Balls. The exact amount of each item is still unavailable at the moment.

Bron: https://rankedboost.com/pokemon-go/christmas/

• joosd
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-11 22:49
Trainers,

This has been an exciting year for Pokémon GO! As we look ahead to 2017, we have one more surprise for you! We will be adding a few limited-time holiday item packs to the Pokémon GO in-game shop at a discounted rate. The morning of December 25 through the afternoon of December 30 (PST), we’ll be releasing Special, Great, and Ultra Boxes. Items in these Boxes include Incubators, Incense, Great Balls, and Ultra Balls. From the afternoon of December 30 through the afternoon of January 3 (PST) we’ll release Bronze, Silver, and Gold Boxes. Items in these Boxes include Incense, Lure Modules, Lucky Eggs, Poké Balls, and Great Balls.

460 Bronze
980 Silver
2480 Gold

bron: http://pokemongo.nianticlabs.com/en/post/holiday-packs/

[ Voor 4% gewijzigd door joosd op 29-12-2016 13:38 ]

• C_V_S
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Laatste 4 x 10 km ei een Magby.....

• FREAKJAM
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 14:34

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Vanmorgen op mijn werk een Magmar, Growlith, Cloyster, Kingler én Victreebel op de radar binnen een paar uurtjes tijd. Helaas alleen de Cloyster kunnen vangen vanaf mijn bureau :D

Toch wel veel verschillende beestjes ineens bij elkaar. Op de Cloyster en Kingler na stonden de andere 3 zelfs tegelijkertijd op de radar.

[ Voor 7% gewijzigd door FREAKJAM op 29-12-2016 14:34 ]

is everything cool?

• GroeneThee
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 21-11 20:40
Wij moeten alleen die Magby nog maar dat zal met de hoeveelheid 10km eieren die we ontvangen nog wel even op zich laten wachten.

En begrijp ik nu goed dat je die togepi kan laten evolueren? Zal wel geen topper zijn 😁. Dan maar even die dratini als buddy laten om dragonite nummer 2 te verkrijgen. Met 92% hopen we nog een gym speler erbij te krijgen.

• schaapiej
Autofan1985 schreef op donderdag 29 december 2016 @ 13:29:
Volgens de logica van Niantic... :+

Zelf hoop ik dat het net als de huidige boxen gaat. Die gingen onze tijd om 18:00 live.
Morgenvroeg moet ik minimaal 70 muntjes cashen om op de 550 muntjes te komen, daarmee kan ik de middelste box nog kopen. Aangezien het dan nog de 29e is voor de US moet dat denk ik wel goedkomen :p

Anders heb ik pech en ga ik voor de losse incubators.
GroeneThee schreef op donderdag 29 december 2016 @ 14:40:
Wij moeten alleen die Magby nog maar dat zal met de hoeveelheid 10km eieren die we ontvangen nog wel even op zich laten wachten.

En begrijp ik nu goed dat je die togepi kan laten evolueren? Zal wel geen topper zijn 😁. Dan maar even die dratini als buddy laten om dragonite nummer 2 te verkrijgen. Met 92% hopen we nog een gym speler erbij te krijgen.
Klopt, Togepi kan je al laten evolven naar een Togetic. (50 candy als ik 't goed heb, zelf nog geen Togepi)

[ Voor 30% gewijzigd door schaapiej op 29-12-2016 14:43 ]

<GoT>NightStalker

• TAA

TAA

Liever IRC

schaapiej schreef op donderdag 29 december 2016 @ 14:41:
[...]
[...]
Als je de boxen puur voor de incubators koopt kun je beter 2x 250 uitgeven voor 4 stuks als 1x 550... Toch weer 1/3 incubator bespaard :+

• P.K.
[...]

Volgens de logica van Niantic... :+

Zelf hoop ik dat het net als de huidige boxen gaat. Die gingen onze tijd om 18:00 live.
Morgenvroeg moet ik minimaal 70 muntjes cashen om op de 550 muntjes te komen, daarmee kan ik de middelste box nog kopen. Aangezien het dan nog de 29e is voor de US moet dat denk ik wel goedkomen :p

[...]

Klopt, Togepi kan je al laten evolven naar een Togetic. (50 candy als ik 't goed heb, zelf nog geen Togepi)
Ik hoop op het zelfde, kan morgen middag weer muntjes claimen, hopelijk optijd om nog een box te kopen.
(als het puur om incubators gaat kan je beter de goedkoopste nemen trouwens, die kost het minste coins per incubator)

Togepi evolven kost idd 50 candy, heb er eentje die nu als buddy fungeert. :+

• GroeneThee
[...]

Had die kleine toch gelijk. Ok, gaat die straks maar even als buddy fungeren. Hoef nog maar 2 snoepjes voor de dragonite.

Rhydon heeft op zich niet heel veel waarde in het gym spel maar voor ons is het af en toe een handige omdat we dan de pokemon welke een goede aanval hebben niet vast in een gym hoeven te zetten. Hebben er nu 2 (2368 en 2030) en wederom 56 snoepjes. Is het verstandig om die snoepjes te gaan gebruiken in de 2 die wij al hebben of in 1 van de 2 gegadigden te stoppen die we zouden kunnen evolueren (cp1141, 39IV of CP948, 92IV)

Verwijderd

GroeneThee schreef op donderdag 29 december 2016 @ 15:13:
[...]

Had die kleine toch gelijk. Ok, gaat die straks maar even als buddy fungeren. Hoef nog maar 2 snoepjes voor de dragonite.

Rhydon heeft op zich niet heel veel waarde in het gym spel maar voor ons is het af en toe een handige omdat we dan de pokemon welke een goede aanval hebben niet vast in een gym hoeven te zetten. Hebben er nu 2 (2368 en 2030) en wederom 56 snoepjes. Is het verstandig om die snoepjes te gaan gebruiken in de 2 die wij al hebben of in 1 van de 2 gegadigden te stoppen die we zouden kunnen evolueren (cp1141, 39IV of CP948, 92IV)
Die 39IV zou ik direct weggooien :) Tenzij je nooit wilt power-uppen, zal die minimaal 150-200cp achterliggen op die 92 IV ;) Mooie verzameling hebben jullie wel, ik ben nog aan het sparen voor mijn 2e Rhydon :P

• GroeneThee
Verwijderd schreef op donderdag 29 december 2016 @ 15:22:
[...]

Die 39IV zou ik direct weggooien :) Tenzij je nooit wilt power-uppen, zal die minimaal 150-200cp achterliggen op die 92 IV ;) Mooie verzameling hebben jullie wel, ik ben nog aan het sparen voor mijn 2e Rhydon :P
Zou graag wat betere gym spelers hebben maar we doen het maar met wat we krijgen. Veel uit eieren gehad, dan gaan de snoepjes snel. Dat was mijn eerste gedachte ook maar de 948, 92% zou tussen de 1799 en 1977 Cp moeten komen en de 1141, 39% tussen de 2169 en 2389. Dat scheelt toch ook weer best wat dust wat je er in moet stoppen. Andere optie is om de 2 bestaande een level up te geven.

Uiteindelijk wil ik graag dat dust stoppen in Snorlax, gyarandos of dragonite. Of uiteindelijk die eierboom als we een goede kandidaat krijgen.

Verwijderd

GroeneThee schreef op donderdag 29 december 2016 @ 15:13:
[...]

Togepi als budy is vrij zinloos die Candys ga je binnenkort veel te veel hebben. Die km wandel je beter dan voor snorlax of lapras of een blissey ofzo.

Dust moet je enkel investeren in pokemon die je volledig wilt maxen. Als je die in lage iv pokemon gaat stoppen ga je niks over houden om die hoge te maxen. Je zult zien dat je dan telkens net onder de andere pokemons gaat staan binnen een paar maanden.

Ik stop het enkel in iv90+ met goede moves

edit: het is ook slimmer de gekochte incubators te gebruiken nadat die event van verhoogde kans op babys gedaan is want ook die zijn nutteeloos en heb je binnenkort te veel. Dus 4 januari of later.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2016 18:09 ]

• schaapiej
TAA schreef op donderdag 29 december 2016 @ 15:03:
Als je de boxen puur voor de incubators koopt kun je beter 2x 250 uitgeven voor 4 stuks als 1x 550... Toch weer 1/3 incubator bespaard :+
P.K. schreef op donderdag 29 december 2016 @ 15:04:
Ik hoop op het zelfde, kan morgen middag weer muntjes claimen, hopelijk optijd om nog een box te kopen.
(als het puur om incubators gaat kan je beter de goedkoopste nemen trouwens, die kost het minste coins per incubator)

Togepi evolven kost idd 50 candy, heb er eentje die nu als buddy fungeert. :+
Had zelf inderdaad door dat de incubators het goedkoopste zijn in de eerste box, maar n.a.v. jullie reacties nog even het bericht van Niantic opnieuw gelezen en daardoor erachter gekomen dat ik wat verkeerd heb gelezen! :X

Dacht dat in onderstaande zin het woord Incense stond i.p.v. Lure Module:
"As a way to increase your chance to encounter one of these Pokémon, Lure Modules will also last for 60 minutes instead of 30 minutes."

8)7

En daar heb ik er blijkbaar nog 6 van dus dat is wel voldoende!
Dus bij deze bedankt voor de tip! Scheelt weer nutteloos spul kopen :+

<GoT>NightStalker

• P.K.
Verwijderd schreef op donderdag 29 december 2016 @ 17:37:
[...]

Togepi als budy is vrij zinloos die Candys ga je binnenkort veel te veel hebben. Die km wandel je beter dan voor snorlax of lapras of een blissey ofzo.

Dust moet je enkel investeren in pokemon die je volledig wilt maxen. Als je die in lage iv pokemon gaat stoppen ga je niks over houden om die hoge te maxen. Je zult zien dat je dan telkens net onder de andere pokemons gaat staan binnen een paar maanden.

Ik stop het enkel in iv90+ met goede moves

edit: het is ook slimmer de gekochte incubators te gebruiken nadat die event van verhoogde kans op babys gedaan is want ook die zijn nutteeloos en heb je binnenkort te veel. Dus 4 januari of later.
Wellicht als je alleen voor gyms speelt...

Als je zo snel mogelijk je pokedex vol wil, is dit met die (vermeende) verhoogde kans op baby's een goed moment om die baby's te verzamelen. Dan kan je straks focussen op de Pokémon die dan weer beschikbaar komen.

Als je nu Pokémon hebt die mee kunnen in gyms zal je dat straks ook wel voor elkaar kunnen krijgen.

Lapras/Snorlax candy ga ik wel farmen zodra breeding in de game komt. :P

• aljooge
Heb op de valreep nog een aantal kerstpikachus gevangen. Morgen kan het niet meer en de pikachu´s zullen wel weer zeldzaam worden.

• schaapiej
aljooge schreef op donderdag 29 december 2016 @ 21:25:
Heb op de valreep nog een aantal kerstpikachus gevangen. Morgen kan het niet meer en de pikachu´s zullen wel weer zeldzaam worden.
Volgens dit bericht zou die wat langer beschikbaar zijn.
Special Pikachu wearing festive hats will also be staying around a bit longer! You are more likely to find these limited-edition Pikachu during the time period of this celebration.
Al zijn 99/100 super brak in IV en gaan dus rechtstreeks de shredder in! :X

<GoT>NightStalker

• aljooge
schaapiej schreef op donderdag 29 december 2016 @ 21:43:
[...]

Volgens dit bericht zou die wat langer beschikbaar zijn.

[...]
Ik denk dat het vanavond afgelopen is. Dit bericht gaat over het event. De pikachu met Kerstmuts was al eerder begonnen en staat er denk ik los van. http://www.eurogamer.nl/a...erst-raichu-in-pokemon-go

Verwijderd

aljooge schreef op donderdag 29 december 2016 @ 21:47:
[...]

Ik denk dat het vanavond afgelopen is. Dit bericht gaat over het event. De pikachu met Kerstmuts was al eerder begonnen en staat er denk ik los van. http://www.eurogamer.nl/a...erst-raichu-in-pokemon-go
Maar als je nou de bron LEEST zie je staan dat dit tot 8 januari is, dus de kerstpokémon zul je tot die tijd gewoon blijven tegenkomen.

Edit: Die bron die jij quote is een 3rd party website, terwijl de originele bron van Niantic zelf specifieker is ;)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2016 21:51 ]

• aljooge
Verwijderd schreef op donderdag 29 december 2016 @ 21:50:
[...]

Maar als je nou de bron LEEST zie je staan dat dit tot 8 januari is, dus de kerstpokémon zul je tot die tijd gewoon blijven tegenkomen.

Edit: Die bron die jij quote is een 3rd party website, terwijl de originele bron van Niantic zelf specifieker is ;)
Hoop dat je gelijk hebt. Kan best nog wel een voorraadje candy gebruiken.

Verwijderd

Yes, vandaag de 9e 10km ei gekregen!! Ben benieuwd wat erin zit :)

Verwijderd

Ik heb sinds het egg-hatch-met-vergrote-kans-op-baby-pokemon event nog 0x een baby gehatcht, van denk ik toch wel minimaal 20-25 eggs.. Heel frustrerend... Krijg de nodige weedles en spearows.... :+

• aljooge
Verwijderd schreef op donderdag 29 december 2016 @ 22:27:
Ik heb sinds het egg-hatch-met-vergrote-kans-op-baby-pokemon event nog 0x een baby gehatcht, van denk ik toch wel minimaal 20-25 eggs.. Heel frustrerend... Krijg de nodige weedles en spearows.... :+
Bij mij valt het ook tegen. Sinds die egg met vergrote kans wel 1 togepi en 1 magby van wel een stuk of 50 eieren.

• Raymon1988
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 07-11 20:45
aljooge schreef op donderdag 29 december 2016 @ 01:27:
[...]

Met de trein naar Groningen zag ik dat het Peerd van Ome Loeks geleveld kon worden van 9 naar 10. Weer 10 muntjes erbij morgenvroeg dacht ik, dus 1 ingepoot.
8 uurtjes later: hartstikke dood!
In de stad is het nog heel actief. Bij mij in de wijkassa helaas niet meer. Hoopte daarom dat iemand mij kon helpen enkele gyms naar beneden te halen (1 of 2 levels)

Heb vandaag eindelijk een Pikachu met kerstmuts gevangen. 2 eigenlijk. Eerder nooit tegen het lijf gelopen en zo heb ik er 1 in de voortuin en 1 in de achtertuin 8)7

Verwijderd

aljooge schreef op donderdag 29 december 2016 @ 22:30:
[...]

Bij mij valt het ook tegen. Sinds die egg met vergrote kans wel 1 togepi en 1 magby van wel een stuk of 50 eieren.
Oew, dat zijn wel leuke om te krijgen :) Ach, op een dag zal ik ze ook allemaal wel een keer hebben *O*

Verwijderd

Het zal ook wel fijn zijn om een normaal werkende app te hebben, had juist 0.49 terug gezet, maar moest net verplicht updaten...Maarja met geluk loopt hij na de 10e keer opstarten niet vast...

• aljooge
Verwijderd schreef op donderdag 29 december 2016 @ 22:32:
[...]

Oew, dat zijn wel leuke om te krijgen :) Ach, op een dag zal ik ze ook allemaal wel een keer hebben *O*
ja, die Magby was wel tof, ware niet dat het mijn 2de was.

• aljooge
hier ook een overzichtje van wat ik nog moet scoren:

charmeleon
charizard
clefable
machamp
muk
lapras

regio
Farfetch'd
Kangaskhan
Tauros

baby
cleffa
igglypuff
elekid

nog 2 waar ik nog wacht op betere pokemons
dragonite
rhydon
ninetales

[ Voor 9% gewijzigd door aljooge op 30-12-2016 09:19 ]

• sjaak88
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21-11 23:04
Verwijderd schreef op donderdag 29 december 2016 @ 22:33:
Het zal ook wel fijn zijn om een normaal werkende app te hebben, had juist 0.49 terug gezet, maar moest net verplicht updaten...Maarja met geluk loopt hij na de 10e keer opstarten niet vast...
Dit dus.... Echt zwaar vervelend soms. Even snel PoGo opstarten omdat je langs pokestops komt is vaak niet meer te doen omdat je het spel eerst 5x opnieuw moet opstarten helemaal. Dacht dat het aan mijn geflashte Nougat rom lag maar zie hier veel andere er ook last van hebben :(

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Medal-overzicht begint langzaam maar zeker goud te kleuren.
"catch x amount van y type" blijft een lastige bij gebrek aan spawns.
To-do tot dusver:

- Eggs 474/500
- Magikarp 141/300
- Pikachu 166/300
- Fighting-type 136/200
- Dragon-type 153/200
- Ice-type 48/200

[ Voor 6% gewijzigd door Switchie op 30-12-2016 00:24 ]

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15:24
Verwijderd schreef op donderdag 29 december 2016 @ 22:27:
Sinds de release van gen2 zeker het dubbele daarvan uitgelopen en sinds het event ongeveer evenveel schat ik zo. Ook geen enkele baby, tot vanochtend. Vanmiddag was het raak! Ik loop met 9 actieve incubators en heb sinds vandaag:
- Igglybuff
- Elekid (in mijn eerste 10km ei sinds maanden)
- Pichu
- Togepi

Ik ben happy! :D

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• WahWah
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 13-10 10:02
Nou dan was het toch eindelijke raak voor mij gisteren. Mijn eerste baby pokemon, een Pichu!

Verder heb ik sinds het event ineens drie 10km eieren gekregen...als daar nu nog een pincer uitkomt dan stop ik direct met dit spel :(

• schaapiej
Vanochtend 2x de goedkoopste box gekocht, loop nu 4x 10km en 5x 5km.
Over 600 meter komen er 3x 10km uit. Tot nu toe maar één baby tijdens dit event, Cleffa.
Hoop dat bij deze 9 eieren wat meer zit...

<GoT>NightStalker

• CAP-Team
  • Laatst online: 16:31

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Verwijderd schreef op donderdag 29 december 2016 @ 22:33:
Sinds ik de app van de week volledig opnieuw geïnstalleerd heb, heb ik minder last van vastlopers bij het opstarten.. Dus misschien een tip.

Gisteravond eens met een IV calculator aan de gang geweest, blijkt dat ik veel Pokémons heb die best slecht zijn. Mijn sterkste, een Rhydon met CP in de 2200 heeft maar een IV van 80%. Deze staat nu al wel bijna een week in een gym :9

Alles onder de 40 maar weggeknikkerd..
Ik heb maar één 100% IV pokie: een Slowbro :')

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

• GroeneThee
Ik evolueer soms een pokie met hoge CP en lage IV puur omdat het wel een pokie oplevert die ik toch niet ga levelen maar wel bruikbaar is.
Elke pokie die ik wel level heeft wel een IV van 80% of hoger. Moet wel zeggen dat er ook een aantal zijn die ik had geleveld voordat ik kritischer naar IV keek.

Pfff wordt hier wel gek van het feit dat PG niet normaal opstart. Moet dus elke keer cache legen en telefoon rebooten voordat het (soms) lukt. En als ik 'm dan opgestart heb en even snel switch naar een andere App voor een seconde, en weer terug wil dan start hij opnieuw op met als gevolg een vastloper.
Erg frustrerend.

[ Voor 37% gewijzigd door GroeneThee op 30-12-2016 11:18 ]

• schaapiej
Krijg zojuist een melding op mijn telefoon van Pokémon Go met de volgende tekst:
For a limited time only, discover increased first partner Pokémon in the wild and enjoy discounted holiday item packs available in the in-game shop.
In de pauze maar eens kijken of er wat zit! :)

Edit: zoals ik al dacht, nog geen aangepaste shop (die nieuwe boxes) en dus ook nog geen extra starter spawns... zal wel weer na 18:00 worden!

[ Voor 21% gewijzigd door schaapiej op 30-12-2016 12:53 ]

<GoT>NightStalker

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-11 21:14
GroeneThee schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 10:41:
Pfff wordt hier wel gek van het feit dat PG niet normaal opstart. Moet dus elke keer cache legen en telefoon rebooten voordat het (soms) lukt. En als ik 'm dan opgestart heb en even snel switch naar een andere App voor een seconde, en weer terug wil dan start hij opnieuw op met als gevolg een vastloper.
Erg frustrerend.
Ja vriend van mij heeft er ook mega veel last vast. die gaat binnenkort stoppen uit frustratie. is niet meer te doen zo.
Hopelijk lossen ze het snel op.

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11:30

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

eindelijk net me eerste pikachu met kerstmuts :) zoo blij haha dacht al dat ik die niet meer ging redden.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

• schaapiej
Ricmaniac schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 11:38:
eindelijk net me eerste pikachu met kerstmuts :) zoo blij haha dacht al dat ik die niet meer ging redden.
Heb je helemaal niet gespeeld dan de laatste tijd?
Die kleine rat kom ik samen met Eevee bijna op elke hoe van de straat wel tegen in Arnhem...

<GoT>NightStalker

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Dat opstartprobleem combineert ook zo lekker met de al weer sinds weken frequentere 'Unable to connect to server' meldingen die dat opnieuw opstarten weer nodig maken. Niantic heeft zijn prioriteiten weer prima op een rijtje. :F

De kans op het opnieuw opstarten na wisselen met een andere app is evt. te reduceren door RAM voor wél gewenste apps vrij te maken met Greenify voor zover dat niet al gebruikt wordt.

Gisteren voor het eerst in geruime tijd weer onder de 10 gyms. Mijn tochtje vóór de kerstdagen heeft goed gewerkt om die kerstdagen door te komen. :) Drie lokale gyms worden door die hondsbrutale spelers van de verkeerde kleuren regelmatig ingepikt en ik moest ze dus maar weer alledrie even terugpakken. >:) Eergisteren was er eentje al weer L7. Als ze die andere twee dan met rust laten kan ik er vrede mee hebben maar zodra je ze een vinger geeft willen ze meteen een hele hand hebben dus dan moet je ze maar even een tik op de vingers geven. ;)

116 days and counting. 8)

Gisteren was het voor het eerst in weken weer koud genoeg voor mijn elektrieke inlegzolen. Nuttige dingen. :)

• petjekel
Net een rondje langs pokestops geweest aangezien ik plek had voor 4 eieren. 3x een 2km ei en 1x een 10km gekregen.
Onderweg is nog een 2km ei uitgekomen en kan ik Cleffa afstrepen van het baby pokemon lijstje. Ik heb daarvan nu: Cleffa, Igglybuff en Magby. Nog 4 te gaan.
Daarnaast ook nog genoeg candy nodig voor de ontbrekende gen1 pokemon.

• Ed.juh
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 20-11 13:03
Even het hartje luchten.
Ik word gestoord van al die GPS spoofers.
Woon aan de rand van een natuurgebied, wat alleen bij daglicht toegangelijk is, met 5 gyms in het zicht
Klaar met luchten !

• freggell
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06-08-2024
Wat voor een telefoon hebben de mensen met opstart problemen?
Want ik heb deze niet, de telefoon van mijn vrouw trouwens ook niet.
Het gaat in beide gevallen om Android (Zuk Z2 met 6.x en een ZTE Z9 mini met 5.x)

De telefoon van mijn vrouw heeft wel een geheugen problemen waardoor deze reboot. Maar bij PoGo zijn er verder geen start problemen.

• schaapiej
Ed.juh schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 11:50:
Even het hartje luchten.
Woon aan de rand van een natuurgebied, wat alleen bij daglicht toegangelijk is, met 5 gyms in het zicht
Klaar met luchten !
Wellicht mensen in camouflage kleding die je niet ziet staan bij de gyms?! :+

<GoT>NightStalker

• CaptJackSparrow
  • Niet online
schaapiej schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 12:04:
[...]

Wellicht mensen in camouflage kleding die je niet ziet staan bij de gyms?! :+
Of in gele kleding met een rode muts. o<:) Vallen ze ook niet op. ;)

Heb ondertussen 19 van die KerstPika's. Gaan wel veel ruimte innemen. :/
Wanneer komt Niantic eens over de brug met de ruimte-uitbreiding(en) voor de nieuwe beesten?

Zaten net een Squirtle en een KerstPika gelijk in bereik van mijn bank. Die extra starters gaan wel veel Ultraballen en frambozen kosten vrees ik want die beesten zijn nogal recalcitrant. :o

• aljooge
freggell schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 12:02:
Wat voor een telefoon hebben de mensen met opstart problemen?
Want ik heb deze niet, de telefoon van mijn vrouw trouwens ook niet.
Het gaat in beide gevallen om Android (Zuk Z2 met 6.x en een ZTE Z9 mini met 5.x)

De telefoon van mijn vrouw heeft wel een geheugen problemen waardoor deze reboot. Maar bij PoGo zijn er verder geen start problemen.
Misschien een idee om smartphones te vergelijken op Pokemon go prestaties. Dit is niet voor niets tweakers... 😏

Ik start: iphone 7 geen problemen 😊
Motorola 2015 8 Gb reboot elk half uur nodig. 😟

• RigolleM
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 16:20
aljooge schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 12:26:
[...]

Misschien een idee om smartphones te vergelijken op Pokemon go prestaties. Dit is niet voor niets tweakers... 😏

Ik start: iphone 7 geen problemen 😊
Motorola 2015 8 Gb reboot elk half uur nodig. 😟
iPhone 6s: geen probleem
Oneplus 3T: geen probleem
Samsung A5 2016: geen probleem

• eborn
  • Laatst online: 13-11 14:10
schaapiej schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 11:40:
[...]

Heb je helemaal niet gespeeld dan de laatste tijd?
Die kleine rat kom ik samen met Eevee bijna op elke hoe van de straat wel tegen in Arnhem...
Inderdaad, soms spawnen er wel 3 tegelijk bij mij in de buurt. Allemaal wel crappy IV en CP waardes overigens...

• schaapiej
Net in de pauze een klein rondje gedaan, denk een km heen en een km terug.
4x Pika waarvan 3 achter elkaar / bij elkaar...
(geen starters, zie mijn post hierboven)

En uit m'n 10km eieren kwamen; 1x Magby en 2x Smoochum.
2x Smoochum had niet gehoeven maar wel 2 vinkjes in de dex! :)

<GoT>NightStalker

• A-Jay
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-10 17:15
En nou heb ik een tweede smoochum... 4 baby's 2x Smoochum en 2x Igglybuff (waarvan 1 al van voor de eier actie).

Heb nu 9 5km eieren erin en hoop wel op 1 togepie en 1 pichu oOo

• P.K.
Hier ook 2x Smoochum... verder Elekid (had ik al) Togepi, Magby en Igglybuff.

Alle 10k's die ik sinds vorige week heb gekregen kwamen baby's uit... die 5k's komt alleen rotzooi uit lijkt het wel.

Hopelijk nog Pichu en Cleffa scoren komende week. :)

Verwijderd

Ed.juh schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 11:50:
Even het hartje luchten.
Klaar met luchten !
Hier ook. wij hebben er 1 die elke fucking avond alles sloopt. Ik heb diverse keren meegemaakt dat ik stond te wachten tot hij klaar was om hem er gelijk uit te trappen zonder dat hij in de buurt was. Natuurlijk zat meneer lekker thuis.

en wat ik nog het meest irritante vind dat niantic niets doet met hem als je hem rapporteert.

Verwijderd

yes, zojuist voor het eerst 100 coins in een keer kunnen claimen :)

• Tinusvolkel
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 08:10
Nog geen starters gezien vandaag.....

Wel mijn 1ste gen 2 uitgebroed :) het is een Togepi geworden :)

Verder kwam ik vandaag op een pretparkje 2x een omanyte tegen (op dezelfde plek) *O* daarvan moet ik nog 8 candy.

Ook heb ik nu ineens 4 10km eieren waar ik er voorheen nooit 1tje had...

Dus al met al mag ik niet klagen :P

Stats: LVL 25 caught 131 seen 142

Strava | 8600 Wp zzo | 1600 Wp nnw

• schaapiej
Tinusvolkel schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 16:33:
Nog geen starters gezien vandaag.....
Zal na 18:00 starten.
Begin deze week werd de shop rond die tijd aangepast en kreeg je de incubator uit de stop. Verwacht dat zometeen weer en daarmee de start van de extra starters.

Dus na 18:00 maar effe een rondje maken! :p

<GoT>NightStalker

• OmeJoyo
  • Laatst online: 22-11 21:59

OmeJoyo

This is me

schaapiej schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 17:31:
[...]

Begin deze week werd de shop rond die tijd aangepast en kreeg je de incubator uit de stop. Verwacht dat zometeen weer en daarmee de start van de extra starters.

Precies wat ik denk :)

Never attribute to malice what can be adequately explained by stupidity

• P.K.
schaapiej schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 17:31:
[...]

Dat event was aangekondigd voor de ochtend (in pacific timezone) he, vergeet dat niet.
De starters vanaf 'afternoon'. Dus dat zal wss 6 uur later zijn.

• OmeJoyo

OmeJoyo

This is me

P.K. schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 17:58:
[...]

Dat event was aangekondigd voor de ochtend (in pacific timezone) he, vergeet dat niet.
Je hebt gelijk :(

• schaapiej
P.K. schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 17:58:
[...]

Hmm daar heb je gelijk in... kortom; wij Europeanen krijgen het vanaf de 31e? :+

<GoT>NightStalker

• assasinbats
  • Laatst online: 16:43
Pfff, klote eieren. Koffing, Paras, Voltorb, Magmar.. die moet ik allemaal niet. Baal echt van die 5km eieren. Ik moet nog best een aantal 5km pokemon, maar die komen nevah uit mn eieren..

Was op wintersport. Klein dorpje, 3 gyms. Ik leuk met mn vriendin de gyms overnemen. Nog geen 10 minuten later alles weer gesloopt. Nog een keer alles plat, en meteen weer overnomen. Niemand te zien natuurlijk. Spoofertje? Smeerpijp

Verwijderd

Is het starter event toch niet stiekem begonnen? Zie ineens een squirtle als nearby en een blastoise bij een stop. Waar normaal niks bijzonders zit.

Kan natuurlijk gewoon toeval zijn.

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 19:55:
Is het starter event toch niet stiekem begonnen? Zie ineens een squirtle als nearby en een blastoise bij een stop. Waar normaal niks bijzonders zit.

Zat net ook een blast in mijn voortuin. Nog niet eerder in het wild gezien

Verwijderd

Nou doe mij ook maar een wilde blastoise. Op de nearby hier nog steeds 5 pidgeys en wat rommel..

• schaapiej

Stuur ze effe deze kant op dan...
Pidgey, Weedle en Rattata hier! :p

<GoT>NightStalker

Verwijderd

Die Blast heeft wel de IV's van een veredelde pidg, vooralsnog mis je er nog niet veel aan ;) .
Vanavond nog één mass evolve en dan L36 op de valreep 8)
schaapiej schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 20:20:
[...]
Hoek Sint Antonie/Van Dortmond als je in Arnhem bent.

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2016 20:34 ]

• Mirx_NL
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21-11 06:25
Ricmaniac schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 11:38:
Ik ben door het kerstevent van 23 pikachu naar 61 gevorderd. Nog maar 239 te gaan voor mijn gouden medaille 8)7

• eborn
  • Laatst online: 13-11 14:10

Nope, zie ook opeens een Bulbasaur en Squirtle naast mijn huis, terwijl die normaal heel sporadisch verschijen.

• schaapiej
Event is nu live!
Ander startscherm, ander spul in de shop en Bulba op de radar :)

<GoT>NightStalker

• P.K.
schaapiej schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 20:20:
[...]

Pidgey, Weedle en Rattata hier! :p
Volgens mij is het nu sowieso begonnen. ;)
Squirtle, Bulba, Charmander, Charmeleon gezien op nearby.
Charmeleon heb ik nog nooit in het wild gezien.

• schaapiej
P.K. schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 21:14:
[...]

Volgens mij is het nu sowieso begonnen. ;)
Squirtle, Bulba, Charmander, Charmeleon gezien op nearby.
Charmeleon heb ik nog nooit in het wild gezien.
Klopt, zie reactie boven je! :X

<GoT>NightStalker

• RickS29
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 15:13
Zie nu 1 charmander op sighting, helaas alleen weer een mr mine in mijn voortuin

Xbox Live Gamertag: RickS29 | FC 2552-4842-4168

Verwijderd

nou kan idd wel zien dat het event begonnen is.... op de "nearby" 2 pidgeys, 1 rat 1 weedle en een magicarp!!!

• FREAKJAM

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Verwijderd schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 21:27:
nou kan idd wel zien dat het event begonnen is.... op de "nearby" 2 pidgeys, 1 rat 1 weedle en een magicarp!!!
Je moet verder kijken dan je neus lang is :)

is everything cool?

Verwijderd

Hier ook vrij veel squirtles, bulbasaurs en charmanders, wat een feest.

Net wel een nieuwe aan de dex kunnen toevoegen, stond om de hoek ineens een Kabutops, gefietst voor mn leven (ookal is het 2 minuten lopen >:) ) maar deze liet ik natuurlijk niet aan me voorbijgaan. Teller nu op 134, inclusief 2 baby's

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-11 08:47
Op mijn Nearby zie ik 2 Weedles, 2 Pidgeys, 3 Rattata's, 1 Paras en 1 Venonat.

Maar zojuist spawnde er wel een Bulbasaur vlak bij mijn huis, dus dat was fijn. :) Nog 1 Bulbasaur vangen zodat ik eindelijk een Venusaur kan krijgen uit Evolve. En dan hopelijk de komende dagen veel Charmanders vangen want ik moet nog 50 Charmander candy voor ik eindelijk m'n eerste Charizard kan evolven! :P

Verwijderd

FREAKJAM schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 22:00:
[...]

Je moet verder kijken dan je neus lang is :)
Ja nu Ff geen zin om naar buiten te gaan, morgen weer een dag :)

• FREAKJAM

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Nu
Verwijderd schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 22:11:
[...]

Ja nu Ff geen zin om naar buiten te gaan, morgen weer een dag :)
Groot gelijk, mij ook te koud :D

is everything cool?

Verwijderd

Iemand al enig idee of het gebruik van een lure ook meer starters oplevert? Ik woon boven een stop, en normaal gesproken komt hier niks op af. Maar als de starters nu wel komen is het wel de moeite waard natuurlijk..

• hneel
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17:20

hneel

denkt er het zijne van

Er zijn *iets* meer starters dan normaal. Beetje zoals er nu iets meer pikachu's zijn, maar ook niet echt bijzonder veel.

Het is op geen manier te vergelijken met het halloween event toen bijna alles veranderde in ghastly en dergelijke.

• sixtiek
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 16:28
hneel schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 23:24:
Er zijn *iets* meer starters dan normaal. Beetje zoals er nu iets meer pikachu's zijn, maar ook niet echt bijzonder veel.

Het is op geen manier te vergelijken met het halloween event toen bijna alles veranderde in ghastly en dergelijke.
Nou, hier in de buurt (Hoofddorp) merk ik dat er toch best wel veel meer starters verschijnen dan normaal. Ik heb ook al een Charmeleon en een Ivysaur gevangen, die heb ik nog nooit in het wild gezien.

Ik heb wel de indruk dat de starters zich moeilijk laten vangen, ook die met lagere CP-waarden. Ik raak in rap tempo door mijn zwarte ballen en besjes heen :X .

• TAA

TAA

Liever IRC

Net ff een half uurtje rondgelopen met als 'vangst': 8 charmanders, 2 charmeleons, 6 bulbasaurs, 1 ivy en nog wat squirtles... loop je daarvoor weken met een charmander als buddy 8)7

[edit] kosten: ongeveer 40 ultra's en 70 great balls

[ Voor 13% gewijzigd door TAA op 30-12-2016 23:50 ]

• CaptJackSparrow
  • Niet online
Hèhè... van 16 tot 23 uur aan het fietsen geweest. Zit nu weer op 16 gyms en heb er onderweg ook al weer 2 of 3 terug gehad. Schoenverwarming heeft het prima uitgehouden. Haalt minstens 7:20 uur.

Ik hoop dat ik er het nieuwe jaar zo mee haal. Mijn eerste cashmoment van het nieuwe jaar zal om 6 minuten na middernacht vallen. :P Komt toevallig zo uit maar er zullen me niet veel mensen vóór gaan in deze tijdzone denk ik. 8)

Ik wou er sowieso vandaag opuit maar liet me een zetje geven toen ik zag dat na 75 dagen het beest dat geleidelijk aan naar de onderste plaats van een lokale L10 gym was gezakt weer thuis was. Daar moest ik niet te lang mee wachten dus gelijk maar die kant op. Gym was nog L9 en ik kon er nu weer een hoog plekje in terug nemen. :*)

Veel gyms zijn weer L10 en in je eentje is dat niet de meest nuttige besteding van je tijd. Dichtbij twee gyms waar ik al in zit en die stevig L10 waren en waar ik hoog in zit was een L7 gym die nog maar 3000 erbij hoefde. Toen ik er was aangekomen bleek er 'jeugd' vrij stevig vuurwerk aan het afsteken te zijn. Ik stond er niet echt op mijn gemak. :X Toen zag ik dat er gevochten werd in de gym. Er bleek al een ander aan het trainen te zijn. We kletsten wat en hij zette er een Lapras bij toen hij klaar was. Ik tipte hem om uit te stappen zodra de gym genoeg prestige had voor een extra level in verband met snipen. Ik liet hem op mijn toestel zien dat hij er na het verslaan van nog één beest was. Hij wist niet dat dat kon en had inderdaad ervaren dat zijn plekjes ingepikt werden. Toen hij klaar was trainde ik hem naar L9 en kon ik veiliger oorden gaan opzoeken.

Terug in het dorp kwam ik al wat starters tegen toen ik weer even vol farmde en in mijn achtertuin zat bij thuiskomst een Squirtle en 20 minuten later een Bulba. Net vang ik er een Charmander. Dat gaat dus nog gezellig worden de komende dagen met mijn privé starter spawnlocatie. ;) KerstPika's heb ik ook al diverse malen vanuit huis gevangen de afgelopen week.

• darkdesign
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Tot nu toe zijn alle starter spawns ontsnapt :')

• OmeJoyo

OmeJoyo

This is me

hneel schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 23:24:

1 op de 10 is hier een starter, waar ik er normaal op een avond fietsen van 2 uur msx 2 tegen kom heb ik er nu zonder problemen 25 gevangen, dus hier omgeving Alphen zijn er heel veel meer.

Extra voordeel, al mijn bulbas en al mijn charmenders zijn IV 70 of hoger :D

Vanochtend trouwens belachelijk veel eevees gevangen, iemand anders dit nog opgevallen?

Pagina: 1 ... 46 ... 100 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is niet de bedoeling dat hacks, cheats, GPS-spoofs of dataminers besproken worden op dit forum. Ook is het bespreken van 3rd party apps en sites niet toegestaan die gegevens gebruiken/zichtbaar maken die normaal gesproken niet zichtbaar zijn. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers. Discussie over het gebruik van IV calculators is wel toegestaan.

Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.

Online IV calculator
Evolve calculator
Pokémon movesets
Server status