Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[iOS/Android] Pokémon GO - Deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 45 ... 100 Laatste
Acties:
  • 396.907 views

• FREAKJAM
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 14:34

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Richh schreef op zondag 25 december 2016 @ 23:34:
https://twitter.com/PokemonGoApp/status/813066862548414464

Blijkbaar bestaan er ook Gold, Silver en Bronze boxes (nu hebben we special, great en ultra). Weet iemand al wanneer de ene komt en wanneer de ander? En wat er in de ander zit?

Edit: na de 30 blijkbaar haha. Hier zitten geen incubators tussen dus boeit niet :) https://twitter.com/Byashen7/status/813093307521925121

Ik ben ondertussen alweer 20 euro lichter trouwens. Kut game :(
Nog niets aan de game uitgegeven op dit moment. Wel leuke acties met de incubators nu, wat mij betreft mogen die ook random bij stops komen. Of na elke 250 stops of whatever.

[ Voor 14% gewijzigd door FREAKJAM op 26-12-2016 01:49 ]

is everything cool?

• C_V_S
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Hier nu zo'n 70 euro uitgegeven bijna alles aan incubators.

Ben nu level 31 mis nog Muk (8 candy nodig), Hitmanchan en 5/8 van de baby's.

Merendeel ook nog eens met een IV boven de 80.

Buiten zo nu en dan een gym veroveren en eieren uitlopen tijdens het sporten ga ik er niet meer op uit om Pokemons zelf te vangen. Gym's zit je hier zelden langer in dan 24 uur helaas dus een dag geen zin is nauwelijks gym coins.

Moet wel zeggen dat de echte motivatie nu wel weg gaat.

• GroeneThee
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 21-11 20:40
jocd schreef op zondag 25 december 2016 @ 23:15:
[...]

Ik geef er ook niks aan uit. Nu bijna level 27 op hoeveel staat je pokedex?
Level 28, caught 131, seen 148.

En al 4 van die baby-dingen.

• Raymon1988
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 07-11 20:45
Yes, na 13x (lucky number...) eindelijk geen vastloper bij de startup... helaas een gym error tijdens de battles.
Gelukkig wel 5 euro gewonnen door een weddenschap met een vriend hierdoor, had nl gewed met hem dat er bij deze update en kerstactie weer gedoe zou zijn. XD
Hoop nog een kerst Pikachu tegen te komen, ongeveer 34 km door de wijk en stad de pech gehad nog niets te hebben gevangen. Die vriend van mij er 4.

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 21-11 20:57
Zojuist m'n oude eieren uitgelopen; Ponyta, Growlith, Shellder en Tentacool. Alleen de eerste is nuttig voor de candy.

Rondje stops gedaan om de incubators re vullen; 1x 2km, 5x 5km en 1x 10km. Straks een rondje Sonsbeek om ze uit te lopen! Alleen die 10km zit nog niet in een incubator dus die moet effe wachten tot morgen..

<GoT>NightStalker

• GroeneThee
schaapiej schreef op maandag 26 december 2016 @ 10:08:
Zojuist m'n oude eieren uitgelopen; Ponyta, Growlith, Shellder en Tentacool. Alleen de eerste is nuttig voor de candy.

Rondje stops gedaan om de incubators re vullen; 1x 2km, 5x 5km en 1x 10km. Straks een rondje Sonsbeek om ze uit te lopen! Alleen die 10km zit nog niet in een incubator dus die moet effe wachten tot morgen..
Die Shellder is toch ook prima, Cloyster zet ik in tegen de grote hoeveelheid Dragonites(3k+) hier in de buurt. Ben nu aan het sparen voor een 2e, versla met mijn 1500 Cloyster die 3k+ dragonites bijna met gemak. Alleen goed opletten met dodgen :D

• Galaxis
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:49
Wow, mijn pokedex gaat ineens tot 240! Nog wel even te gaan totdat hij gevuld is haha

• GroeneThee
Hmmm nu net voor het eerst een captcha melding gekregen, 2x in 1 minuut. Irritant is wel dat dat ding totaal niet normaal verschijnt waarbij de knop voor het verifieren rechts buiten beeld (Nexus 6P) zit. :?

• schaapiej
GroeneThee schreef op maandag 26 december 2016 @ 10:33:
[...]

Die Shellder is toch ook prima, Cloyster zet ik in tegen de grote hoeveelheid Dragonites(3k+) hier in de buurt. Ben nu aan het sparen voor een 2e, versla met mijn 1500 Cloyster die 3k+ dragonites bijna met gemak. Alleen goed opletten met dodgen :D
Mee eens. Maar ik heb als ik 't goed heb al 6x Cloyster met Frost Breath / Blizzard rond de CP2000 :p
En ik kom niet zo heel vaak meer een Dragonite tegen dus een 7e is mehhh. Had liever een Grimer uit een 5km ei!

<GoT>NightStalker

• petjekel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 26-10 14:51
Net een rondje gelopen om de gratis incubator op te halen. 5km ei die aanstond is onderweg een Nidoran uitgekomen en de 10km ei die ik hoopte ook uit te lopen moet nog even wachten.
Op dit moment heb ik 2x 5km en 1x 10km aanstaan. Ben vooral nieuwsgierig wat er uit de 10km komt.

• GroeneThee
petjekel schreef op maandag 26 december 2016 @ 10:56:
Op dit moment heb ik 2x 5km en 1x 10km aanstaan. Ben vooral nieuwsgierig wat er uit de 10km komt.
Mijn ervaring is dat ik vaker teleurgesteld ben dan dat ik er echt blij mee ben. Al mogen we niet klagen maar die Snorlax smaakt naar meer :D
Al moeten we die hitmonchan en lee ook nog, net als Chansey. Die laatste is trouwens echt een b!tch om tegen te trainen zeg..... :o

• petjekel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 26-10 14:51
GroeneThee schreef op maandag 26 december 2016 @ 11:14:
[...]

Mijn ervaring is dat ik vaker teleurgesteld ben dan dat ik er echt blij mee ben. Al mogen we niet klagen maar die Snorlax smaakt naar meer :D
Al moeten we die hitmonchan en lee ook nog, net als Chansey. Die laatste is trouwens echt een b!tch om tegen te trainen zeg..... :o
Ik heb zelfs Snorlax nog niet :(
Hitmonlee heb ik een keer op Kijkduin gevangen alleen is het geen beste. Dus die, Hitmonchan en Chansey zijn meer als welkom.
Mijn pokedex moet nog goed gevuld worden. Caught 127, seen 138..

Edit- ondertussen is het 10km ei uitgekomen. Een Hitmonchan :) alleen qua aanvallen bullet punch en ice punch..

[ Voor 8% gewijzigd door petjekel op 26-12-2016 11:45 ]

• Konstantine
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-03 16:50
Lvl 28 hier. 140 caught. 148 seen. Moet nog blastoise, venasaur, charizard, muk (500 meter!), machamp, aerodactyl, omastar. Gaat best lekker dus :)

Je ne sais pas ce que cela signifie, mais ça va être intelligent sur Français. - Jean-Paul Sartre

Verwijderd

Het wordt tijd dat ze geel en rood samenvoegen tot rood. Dan krijg je rood tegen blauw. Lijkt mij veel beter.

• Eduardboon
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-06 19:19
Krijgen jullie wel notificaties voor Pokémon en Stops op de Watch App? Krijg het hier maar niet voor elkaar.
Wel kan de hartslag meter uit als je in de watch app naar privacy gaat, dat zorgde bij mij voor heel wat meer stroom. Gister was ik na 2 uur klaar, nu na 4 uur lopen 's ochtends nog op 67 procent!

• RickS29
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 15:13
Eduardboon schreef op maandag 26 december 2016 @ 13:02:
Krijgen jullie wel notificaties voor Pokémon en Stops op de Watch App? Krijg het hier maar niet voor elkaar.
Wel kan de hartslag meter uit als je in de watch app naar privacy gaat, dat zorgde bij mij voor heel wat meer stroom. Gister was ik na 2 uur klaar, nu na 4 uur lopen 's ochtends nog op 67 procent!
Welke generatie watch heb je ?

Mijn vader heeft hier namelijk ook last van Gen 1 watch
Ik zelf heb er geen last van met mijn gen 2 watch, tevens werkte het bij mijn vader de eerste 2 dagen wel. 8)7

Xbox Live Gamertag: RickS29 | FC 2552-4842-4168

• Eduardboon
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-06 19:19
RickS29 schreef op maandag 26 december 2016 @ 13:41:
[...]

Welke generatie watch heb je ?

Mijn vader heeft hier namelijk ook last van Gen 1 watch
Ik zelf heb er geen last van met mijn gen 2 watch, tevens werkte het bij mijn vader de eerste 2 dagen wel. 8)7
Een series 0 watch :) dus gen 1 inderdaad

• TAA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-11 14:43

TAA

Liever IRC

Eerste 8 nieuwe eieren er vanmorgen doorgelopen; cleffa uit een 2km en togepi uit een 5km rest was allemaal 5km standaard spul. Nu bijvullen en vanavond de andere helft van de nieuwe 10km uitlopen met wat nieuwe eieren... Spannend :P

• schaapiej
Hier nog weinig geluk met de eieren/spawns. Allemaal rotzooi uit de eieren en alleen een Charmander als leuke spawn. Wel 2x een 10km gekregen dus ik hoop dat daar wat leuks in zit.. voelt zwaar en koud aan dus wellicht een Lapras? :X

<GoT>NightStalker

• P.K.
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 18:15
TAA schreef op maandag 26 december 2016 @ 15:14:
Eerste 8 nieuwe eieren er vanmorgen doorgelopen; cleffa uit een 2km en togepi uit een 5km rest was allemaal 5km standaard spul. Nu bijvullen en vanavond de andere helft van de nieuwe 10km uitlopen met wat nieuwe eieren... Spannend :P
Dan heb je al meer dan ik, gisteravond muntjes gespendeerd aan incubators, net een hele berg eieren uitgebroed... 1x een Elekid, waar ik er al twee van had -O-
Voor de rest alleen maar Tentacool, Geodude, Caterpie, Mankey en andere zooi.
Enorm verhoogde kans op baby's idd |:(

• Sunfalls
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 05-10 12:16
Jeej in had een pichu :D

• TAA

TAA

Liever IRC

P.K. schreef op maandag 26 december 2016 @ 15:52:
[...]
1x een Elekid, waar ik er al twee van had -O-
Ruilen? Ik had al een Togepi...

Oh wacht... -O-

[ Voor 5% gewijzigd door TAA op 26-12-2016 16:22 ]

• Cartman!
  • Niet online
Net een gym veroverd...misschien 5min over gedaan en terwijl ik echt net klaar ben rijdt er een auto de straat in en ben ik een minuut later de gym al kwijt aan dezelfde gast waar ik t net van veroverd heb. Puur toeval of cheats? Net te laat om coins te claimen want ik wilde n andere gym veroveren een paar straten verder.

• GroeneThee
Dan pak je 'm toch gewoon weer terug? Had er zelf echt wel even op gewacht...

• Cartman!
  • Niet online
Telefoon was al bijna leeg en ik had een slapend kind op m'n rug in een drager dus had niet zoveel tijd meer helaas.

• RigolleM
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 16:20
Cartman! schreef op maandag 26 december 2016 @ 16:31:
Net een gym veroverd...misschien 5min over gedaan en terwijl ik echt net klaar ben rijdt er een auto de straat in en ben ik een minuut later de gym al kwijt aan dezelfde gast waar ik t net van veroverd heb. Puur toeval of cheats? Net te laat om coins te claimen want ik wilde n andere gym veroveren een paar straten verder.
Risico van het vak... meer dan 10 gyms veroveren dan kan je met zekerheid 100 coins cashen. Zo net 10 moet je vaak geluk hebben.

• Cartman!
  • Niet online
Maar je kan toch geen bericht krijgen als je gym wordt aangevallen? Hoe kon die gast dat dan zo snel weten en er binnen een minuut zijn? Ik vind het maar vaag.

• ramones73
  • Laatst online: 16-11 14:21
Cartman! schreef op maandag 26 december 2016 @ 18:27:
[...]

Maar je kan toch geen bericht krijgen als je gym wordt aangevallen? Hoe kon die gast dat dan zo snel weten en er binnen een minuut zijn? Ik vind het maar vaag.
Het kan zo simpel zijn als je pokemon dood terugkrijgen en als je vlakbij woont hem ff gaan terugpakken ;)

Misschien was hij ook net gepasseerd en dacht hij " snel ff terug " ;)
(zelf gisteren nog voorgehad , lvl 7 naar 9 getraind en bij de volgende gym was die pokemon al terug dus maar weer even terug erlangs ;) )

Je zegt zelf , ik zag de auto , hoezo is dat dan een cheater ??

• Cartman!
  • Niet online
ramones73 schreef op maandag 26 december 2016 @ 18:33:
Je zegt zelf , ik zag de auto , hoezo is dat dan een cheater ??
In slechts een paar minuten op de goede lokatie zijn weer, ik vind het simpelweg verdacht. Kan toeval zijn zoals ik zelf ook al zei maar lees veel verhalen over cheaters dus het zou kunnen.

• ramones73
  • Laatst online: 16-11 14:21
Cartman! schreef op maandag 26 december 2016 @ 18:36:
[...]

lees veel verhalen over cheaters dus het zou kunnen.
Die gaan over een heel ander soort cheaters ;)

Daar kan ik zelf ook al een boek over vullen , iemand die fysiek aanwezig is om een gym terug te pakken , so be it , die steekt er tenminste dezelfde moeite in. Op welke manier hij dit wist boeit toch niet echt ...

Begrijp dat je het zuur vond , ik heb gisteren ook ff gevloekt voor alle duidelijkheid , half uur werk weg maar dat hoort erbij ;)

• Cartman!
  • Niet online
ramones73 schreef op maandag 26 december 2016 @ 18:41:
[...]
Begrijp dat je het zuur vond , ik heb gisteren ook ff gevloekt voor alle duidelijkheid , half uur werk weg maar dat hoort erbij ;)
Ik denk dat je gelijk hebt :)

Overigens merk ik qua pokemon 0,0 van het event... niks bijzonders tegengekomen vandaag en gisteren nog steeds :{

• schaapiej
Cartman! schreef op maandag 26 december 2016 @ 18:42:
[...]

Ik denk dat je gelijk hebt :)

Overigens merk ik qua pokemon 0,0 van het event... niks bijzonders tegengekomen vandaag en gisteren nog steeds :{
De spawns zijn ook pas vanaf de 30e.
Nu draait t om de eieren.

<GoT>NightStalker

Verwijderd

[...]

In slechts een paar minuten op de goede lokatie zijn weer, ik vind het simpelweg verdacht. Kan toeval zijn zoals ik zelf ook al zei maar lees veel verhalen over cheaters dus het zou kunnen.
Je kan al gewoon zien dat iemand aan het vechten is voor de gym verslagen is(saoort van onweer boven de toren) dus dan kan je vanaf dan al vertrekken om terug te pakken.

Verwijderd

[...]

Nee hoor ik woon er naast 3 trap mij er uit en je zit nooit meer in gym tenminste als ik thuis ben. Dat meldt ik dan even aan de mensen die mijn gyms aanvallen :) dus gebruik je potions en revives slimmer.

• A-Jay
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-10 17:15
Was met de kerst in België en het zuiden van Nederland. Geel en rood zijn daar heer en meester zeg... kwam wel 1 blauw toren tegen.

En weer een Lapras gekregen uit mijn 10km ei, nummer 3. Nog steeds geen Snorlax....

• Shiro
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 10:55

Shiro

Serenity

Verwijderd schreef op maandag 26 december 2016 @ 22:54:
[...]

Nee hoor ik woon er naast 3 trap mij er uit en je zit nooit meer in gym tenminste als ik thuis ben. Dat meldt ik dan even aan de mensen die mijn gyms aanvallen :) dus gebruik je potions en revives slimmer.
Waar zit je en welke team? Ik heb nog wel een berg potions hoor :+

Gym game is inmiddels zo ver tegenwoordig dat men 2.7k+ CP Pokemon moet hebben om een plekje in een gym te veroveren, ofwel, mijn potions kan ik bijna nergens kwijt omdat ik niet zoveel zulke sterke Pokemon heb...

Juniper RWD

Verwijderd

Shiro schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 08:05:
[...]

Waar zit je en welke team? Ik heb nog wel een berg potions hoor :+

Gym game is inmiddels zo ver tegenwoordig dat men 2.7k+ CP Pokemon moet hebben om een plekje in een gym te veroveren, ofwel, mijn potions kan ik bijna nergens kwijt omdat ik niet zoveel zulke sterke Pokemon heb...
Nou met 2200 of 2400 pokemons kan je ook nog een hoop.
Maar idd die race naar de hoogste cp is wel een dingetje aan het worden. Al speel ik lvl9 gyms zo op met 1200 cp raticates werkt prima!

• Shiro
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 10:55

Shiro

Serenity

Verwijderd schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 08:13:
[...]

Nou met 2200 of 2400 pokemons kan je ook nog een hoop.
Maar idd die race naar de hoogste cp is wel een dingetje aan het worden. Al speel ik lvl9 gyms zo op met 1200 cp raticates werkt prima!
Oh een gym neerhalen of trainen is absoluut geen probleem hoor, het is meer een plekje krijgen waar je niet gelijk eruit wordt geschopt :P

Ik zit nog in 15 gym's ofzo, omdat ik gelukkig wat hoge CP Gyarados heb, maar die zitten zo goed als allemaal wel in een gym en die ene die ik heb van 2700 kan ik niet kwijt omdat ik onderaan zal eindigen.

Het wordt dus tijd om voorbij lvl 30 te poweren.. ook al krijg je maar de helft van de CP gain en is het godsgruwelijk duur qua stardust en candies.

Juniper RWD

• GroeneThee
Zit vanaf gisteren middag in een pittoresk dorpje in het oosten van het land en begin steeds meer te begrijpen waar mensen over klagen in soortgelijke gebieden. Net een rondje hardgelopen en welgeteld 7 pokestops en 2 gyms tegen gekomen. Thuis kom ik meer stops tegen dan mijn rugzak aan kan.

Weliswaar 2 blauwen met level 4, dus straks met de meisjes trainen en dan hopelijk in een stabiele gym komen.

[ Voor 7% gewijzigd door GroeneThee op 27-12-2016 08:48 ]

• TAA

TAA

Liever IRC

Gisteravond weer een setje uitgelopen... normaal zou ik superblij geweest zijn met 2x Charmander maar nu was het toch een beetje een tegenvaller dat er geen enkele baby bij zat :( Hopelijk vandaag meer geluk met 2 nieuwe 10km eieren :)

• freggell
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06-08-2024
GroeneThee schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 08:48:
Zit vanaf gisteren middag in een pittoresk dorpje in het oosten van het land en begin steeds meer te begrijpen waar mensen over klagen in soortgelijke gebieden. Net een rondje hardgelopen en welgeteld 7 pokestops en 2 gyms tegen gekomen. Thuis kom ik meer stops tegen dan mijn rugzak aan kan.

Weliswaar 2 blauwen met level 4, dus straks met de meisjes trainen en dan hopelijk in een stabiele gym komen.
Doe dat eens niet, daar verpest je het hele spel mee. :( :+

Hopelijk is dat niet het pittoresk dorpje waar ik woon. Aan de andere kant, die blauwe gyms in mijn dorp zijn over het algemeen elke dag wel weer rood voor een tijdje ;)

• Moddie
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 08-11-2024
Heeft iemand toevallig nog getest of een luck egg session nog op twee devices kan/mag?

Was paar bladzijdes terug iemand die suggereerde dat je sinds de update een ban kan krijgen, dus ben toch nog wel terughouden maar me space raakt op. Dit was de link die er volgens mij bijstond:
https://www.reddit.com/r/..._evolving_on_two_devices/

[ Voor 24% gewijzigd door Moddie op 27-12-2016 10:16 ]

• GroeneThee
Volgens mij was zowel op reddit als hier de conclusie dat het een hoax was, buiten het feit dat er geen enkel bewijs werd geleverd.
freggell schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 09:30:
[...]

Doe dat eens niet, daar verpest je het hele spel mee. :( :+

Hopelijk is dat niet het pittoresk dorpje waar ik woon. Aan de andere kant, die blauwe gyms in mijn dorp zijn over het algemeen elke dag wel weer rood voor een tijdje ;)
Het spel voor jou? Begrijp ik goed dat jij rood bent? We zijn er maar een paar dagen :9

• freggell
GroeneThee schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 10:44:

Het spel voor jou? Begrijp ik goed dat jij rood bent? We zijn er maar een paar dagen :9
Nee voor andere mensen ( zie de :+ ). De discussie van x dagen geleden, dat ze liepen te klagen dat het zo ongelijk was en niet eerlijk. Persoonlijk ben ik het er niet mee eens, die toevallige bezoeker donder je echt nog wel weer uit de gym. En bij ons wisselen de gyms vaak genoeg tussen de verschillende teams. Hoewel het voornamelijk een strijd is tussen blauw en rood.

En ja ik ben team rood. Al die blauwe spelers zijn tenslotte cheaters :+

edit: Ben eigenlijk wel benieuwd naar waar in het oosten je zit. Twente of Achterhoek?
Als je in de achterhoek zit mag je je van me uitleven :P

[ Voor 10% gewijzigd door freggell op 27-12-2016 11:14 ]

• GroeneThee
Achterhoek, maar zo veel is hier niet om los op te gaan :p Zo eerst maar eens zwemmen met die chickies.

• freggell
GroeneThee schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 11:25:
Achterhoek, maar zo veel is hier niet om los op te gaan :p Zo eerst maar eens zwemmen met die chickies.
Groenlo en winterswijk hebben nog wel wat aan gyms en stops.

En anders gewoon even kijken op https://www.pokemongomap.info/ Daar kan je de gyms en stops wel op vinden. Soms werkt het niet helemaal lekker, maar je kan er een beeld mee krijgen ;)

• hneel
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online

hneel

denkt er het zijne van

GroeneThee schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 08:48:
Dat is nog royaal. Als ik een rondje van zo'n 4km wandel kom ik welgeteld 4 stops tegen en 1 gym. Mag je uitrekenen hoeveel pokemons je daar dan mee kan vangen....

Eergisteren hebben we met het gezin de gym weer eens overgenomen. Met 4 devices tegelijk ging dat best snel. 2 uurtjes later was hij alweer blauw. Iedereen wil die ene gym in zijn bezit hebben...

Voor de eerstvolgende gym moet ik toch alweer zo'n 6km reizen.

• CAP-Team
  • Laatst online: 16:31

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Vanmorgen een Cleffa O+ uit een 2 km ei

Hier in Vriezenveen niet veel gyms, stuk of 3.
En een stuk of 20 pokestops in totaal. Dichtstbijzijnde is denk ik wel 2 km lopen.

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

• Sjurm
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 18:19
Rondje van 5 km kom je hier op z'n max 2 stops tegen en 1 gym.

Vandaag wel een Pichu uit mn ei :)

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15:24
Als ik een rondje van 4km loop, betekent dat dus dat ik max 2km van mijn huis kan. In een straal van 2 KM zijn er geen stops en geen gyms hierzo :P

Wel genoeg bezienswaardigheden en speciale plekken die een stop kunnen gebruiken, Ingress spelers zijn hier blijkbaar nooit geweest (niet heel gek hoor :P). Heb er wel een stuk of 10 aangemeld trouwens, maar daar doet Niantic niks mee natuurlijk.

Bij m'n vriendin gaat het beter en ik reis elke dag met de trein, dus daardoor is het nog een beetje vol te houden.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Verwijderd

lekkere verhoogde kans op nieuwe zeg... 20 5km eieren uitgelopen en nog geen een baby :(

• Autofan1985
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 22-10 14:37
Cartman! schreef op maandag 26 december 2016 @ 16:31:
Toevallig een groene auto? :P Heb om die tijd nl een gym terug gepakt toen ik net onderweg was naar mijn ouders. Zag dat die net gesloopt werd en kwam er toch langs.

• sarlo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-11 11:50
Ik vond deze de moeite waard om te posten :+
Mijn elitaire Raichu inclusief kerstmuts 8-)

Afbeeldingslocatie: http://i67.tinypic.com/2eztsoh.png

• schaapiej
Wel een gehandicapte met Brick Break :X

<GoT>NightStalker

• CAP-Team

CAP-Team

Ik kan met Google accounts ineens niet meer inloggen (unable to authenticate). Via een trainer account wel :(

• Gaarheid
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 27-09 10:40
10 km ei een .......Smoochum evolven naar een jynx?????

• CAP-Team

CAP-Team

OK, na het herinstalleren van de app, het legen van de caches van Pokémon Go en de Play Store, het verwijderen en weer opnieuw inloggen van de Google account doet hij het eindelijk weer.. Pfff :(

• A-Jay
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-10 17:15
Ik had nog nooit de robot check gehad. En vandaag al bijna zes keer. Zit daar logica in?

Wel weer een 10km ei gedraaid.... zou het dan toch nog een Snorlax komen?

[ Voor 33% gewijzigd door A-Jay op 27-12-2016 19:53 ]

• schaapiej
Gaarheid schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 18:25:
10 km ei een .......Smoochum evolven naar een jynx?????
Heb je al een Jynx?
- Nee > evolven
- Ja > lekker zo laten aangezien Jynx fuckin useless is :P

<GoT>NightStalker

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

schaapiej schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 20:51:
[...]

Heb je al een Jynx?
- Nee > evolven
- Ja > lekker zo laten aangezien Jynx fuckin useless is :P
Tenzij je alle medals wilt halen, waaronder "catch 200 ice types"
Dan is Jynx zo'n beetje de enige die nog een semi veelvoorkomend is;

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/kdMdCyUTk5ROJMXdXBlq3ADl/full.jpg

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

• schaapiej
Switchie schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 21:02:
[...]

Tenzij je alle medals wilt halen, waaronder "catch 200 ice types"
Dan is Jynx zo'n beetje de enige die nog een semi veelvoorkomend is;

[afbeelding]
Vang ze zelf sowieso allemaal wel. Maar op zich wel leuk om een Smoochum in je inventory te houden als je al een Jynx hebt. Mocht je Jinx nooit tegen komen maar wel genoeg candy hebben (al verwacht ik dat niet :p) dan zou ik voor het vinkje in de Pokédex gaan...

Heb zelf inmiddels 3x 10km in m'n inventery staan, eens kijken wat daar uit gaan komen. Moet nog een Smoochum hebben! Magby, Lapras en Aerodactyl mogen ook O-)

<GoT>NightStalker

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

A-Jay schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 19:07:
Ik had nog nooit de robot check gehad. En vandaag al bijna zes keer. Zit daar logica in?
Uiteraard zit daar logica in, maar wat die logica is durf ik je niet te zeggen (als dat uberhaupt bekend is). ;)
Maar ik vermoed dat wr naar afwijkend gedrag wordt gekeken. Het is bijvoorbeeld vrijwel onmogelijk om binnen 10 min. Van Groningen naar Maastricht te komen. Maar mocht jouw GPS per ongelijk de verkeerde coördinaten doorgeven kan PGO daar natuurlijk van van slag raken.

[ Voor 21% gewijzigd door Afvalzak op 27-12-2016 22:07 ]

Last.fm | Code Talks

Verwijderd

Yes! Net een togepi uit een ei :*)

• RickXX
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 16-12-2022
Vandaag een flink stuk hard gelopen en de telefoon eens meegenomen om mijn inventory aan eieren te hatchen. Ik had enkel 2x 2 KM eieren en verder enkel 5'ers. Guess what. 1x Weedle, 1x Spearow, 1x Bellsprout, 1x Nidoran, 1x Geodude, 4x Paras. Wat een domper.

• Cartman!
  • Niet online
Autofan1985 schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 14:53:
[...]

Toevallig een groene auto? :P Heb om die tijd nl een gym terug gepakt toen ik net onderweg was naar mijn ouders. Zag dat die net gesloopt werd en kwam er toch langs.
Nee, het was een grijs/blauwe tint :)

RickXX in "\[iOS/Android] Pokémon GO - Deel 4"
RickXX schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 22:26:
Vandaag een flink stuk hard gelopen en de telefoon eens meegenomen om mijn inventory aan eieren te hatchen. Ik had enkel 2x 2 KM eieren en verder enkel 5'ers. Guess what. 1x Weedle, 1x Spearow, 1x Bellsprout, 1x Nidoran, 1x Geodude, 4x Paras. Wat een domper.
Mijn afgelopen 5 eieren zijn allemaal weedles geweest :')

[ Voor 43% gewijzigd door Cartman! op 27-12-2016 22:36 ]

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Heb ik weer. }:|

Mijn huisfoon... die zo'n lekkere GPS drift heeft... die vlak voor het Halloweenevent met viervoudige buddykilometers de geest gaf en gedurende het hele event weg was... zodat ik geen optimaal gebruik kon maken van die extra buddykilometers... waarvoor ik een vervangend exemplaar heb gekregen... die het ook weer leuk deed... ja... DEED!... die kreeg gisteravond ook weer kuren en is sindsdien niet meer stabiel te krijgen ondanks het nodige getweak... en dan krijg je aan de telefoon te horen dat de persoon die de garantie moet afhandelen er pas na nieuwjaar weer is en dat er voor die tijd niets te regelen valt.

Dat heb ik dus weer. }:|

Nu kan ik WEER geen profijt hebben van de extra kilometers die mijn wandelmannetje in die foon zo fijn kan maken. :X

Ik had nog geen incubators gebruikt want ik verwachtte dat mijn wandelmannetje alle eieren wel kon wegwerken voordat ik weer ging farmen sinds het begin van het event en nieuwe eieren kon krijgen. Dat zou ook gelukt zijn als het ding was blijven functioneren. Er zat vandaag de hele dag nog één laatste 5km ei in de incubator maar mijn andere toestellen hebben véél te goede en stabiele GPS ontvangst. Daar heb je toch niets aan? :o Toen ik vanavond weer ging farmen had ik dus acht lege plekjes. Ik zag zo bij het spinnen wel wat paars langskomen en toen ik na verloop van tijd eens keek bleek ik vier 5km eieren te hebben gekregen en... ook VIER 10km eieren. :P

Ik had ook mijn derde gratis incubator gekregen dus ik stopte daar toen gelijk maar drie 10km eieren in. En toen tijdens het farmen het laatste 5km ei uitkwam ging daar mijn vierde 10km ei in. Op het lege plekje kreeg ik weer een 5km ei.

Hád mijn wandelmannetje vannacht nog kunnen patrouilleren dan zouden er morgenochtend waarschijnlijk ook al minstens drie uitgebroed zijn. Nu dus weer niet. ;(

En ik zit tjokvol evolutiebeesten maar heb nu voorlopig geen derde foon om lekker efficiënt mee te kunnen powerlevelen. -O-

Hrmph... }:|

• Konstantine
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-03 16:50
Konstantine schreef op maandag 26 december 2016 @ 12:01:
Lvl 28 hier. 140 caught. 148 seen. Moet nog blastoise, venasaur, charizard, muk (500 meter!), machamp, aerodactyl, omastar. Gaat best lekker dus :)
Muk is inmiddels binnen natuurlijk: 141 caught dus. Maak me wel zorgen om de Aerodactyl en de nieuwste babies. De rest kan ik wel bij elkaar wandelen.

Je ne sais pas ce que cela signifie, mais ça va être intelligent sur Français. - Jean-Paul Sartre

• Switchie
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

CaptJackSparrow schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 23:32:

Mijn huisfoon... die zo'n lekkere GPS drift heeft... die vlak voor het Halloweenevent met viervoudige buddykilometers de geest gaf en gedurende het hele event weg was... zodat ik geen optimaal gebruik kon maken van die extra buddykilometers... waarvoor ik een vervangend exemplaar heb gekregen... die het ook weer leuk deed... ja... DEED!... die kreeg gisteravond ook weer kuren en is sindsdien niet meer stabiel te krijgen ondanks het nodige getweak... en dan krijg je aan de telefoon te horen dat de persoon die de garantie moet afhandelen er pas na nieuwjaar weer is en dat er voor die tijd niets te regelen valt.

Nu kan ik WEER geen profijt hebben van de extra kilometers die mijn wandelmannetje in die foon zo fijn kan maken. :X

Ik had nog geen incubators gebruikt want ik verwachtte dat mijn wandelmannetje alle eieren wel kon wegwerken voordat ik weer ging farmen sinds het begin van het event en nieuwe eieren kon krijgen. Dat zou ook gelukt zijn als het ding was blijven functioneren. Er zat vandaag de hele dag nog één laatste 5km ei in de incubator maar mijn andere toestellen hebben véél te goede en stabiele GPS ontvangst. Daar heb je toch niets aan? :o Toen ik vanavond weer ging farmen had ik dus acht lege plekjes. Ik zag zo bij het spinnen wel wat paars langskomen en toen ik na verloop van tijd eens keek bleek ik vier 5km eieren te hebben gekregen en... ook VIER 10km eieren. :P

Ik had ook mijn derde gratis incubator gekregen dus ik stopte daar toen gelijk maar drie 10km eieren in. En toen tijdens het farmen het laatste 5km ei uitkwam ging daar mijn vierde 10km ei in. Op het lege plekje kreeg ik weer een 5km ei.

Hád mijn wandelmannetje vannacht nog kunnen patrouilleren dan zouden er morgenochtend waarschijnlijk ook al minstens drie uitgebroed zijn. Nu dus weer niet. ;(

En ik zit tjokvol evolutiebeesten maar heb nu voorlopig geen derde foon om lekker efficiënt mee te kunnen powerlevelen. -O-

Powerlevelen? Je bedoelt half uurtje knallen met lucky egg waarmee je meerdere levels omhoog schiet?

* Switchie kijkt heel treurig naar zijn balkje die met 1.250.000 exp gevuld moet worden voor het volgende level ;(

Lucky egg sessie op 1 toestel brengt +/- 6 % level 8)7
Konstantine schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 23:39:
[...]

Muk is inmiddels binnen natuurlijk: 141 caught dus. Maak me wel zorgen om de Aerodactyl en de nieuwste babies. De rest kan ik wel bij elkaar wandelen.
Toevallig vandaag eindelijk Aerodactyl uit een eitje gehaald.... Gen 1 staat nu op 143/151
Babies "pas" 3 binnen...

[ Voor 7% gewijzigd door Switchie op 28-12-2016 00:12 ]

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

Verwijderd

Gisteren en vandaag 4 x10 km eieren gekregen. Die heb ik vandaag uitgebroed en kreeg 2 elekid en een magby. Voor de rest 2 eitjes van 2 km uitgebroed en 2x spearow gekregen. 34 keer 5 km niks van gen 2 :(

2 Gele lvl 10 gyms plat gegooid waarvan 1 met vanboven 5 Dragonite van boven 3200 cp 8)7
Sta nu op 10093 gewonnen gevechten.

In totaal 31km afgelegd.

• aljooge
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 15:59
CaptJackSparrow schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 23:32:

Balen dit. Heb je een reserve, gaat uitgerekend die ook kapot nu. :?

• Switchie
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

aljooge schreef op woensdag 28 december 2016 @ 00:23:
[...]

Balen dit. Heb je een reserve, gaat uitgerekend die ook kapot nu. :?
Karma >:)

• Autofan1985
RickXX schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 22:26:
Hier 2x Weedle, Nidoran, 3x Meowth, Staryu, Psyduck en Porygon.

Mis nu (los van regions/legendairies) alleen nog Snorlax, Igglybuff, Magby, Elekid en Togetic.

• C_V_S
  • Niet online
Zo de Pokedex van Gen1 is vol, mis nu nog 4 baby's

Afbeeldingslocatie: https://s23.postimg.org/iq4237h9z/Screenshot_20161228_080938.png

Afbeeldingslocatie: https://s23.postimg.org/6cr7warlj/Screenshot_20161228_080948.png

Afbeeldingslocatie: https://s23.postimg.org/6e5r3git3/Screenshot_20161228_080957.png

Afbeeldingslocatie: https://s23.postimg.org/d5w66b7sn/Screenshot_20161228_081006.png

Afbeeldingslocatie: https://s23.postimg.org/dwowc3a5z/Screenshot_20161228_081016.png

Afbeeldingslocatie: https://s23.postimg.org/tjg5pgnxz/Screenshot_20161228_081023.png

:)

Igglybuff al drie keer uit een ei gehad....

• GroeneThee
Verwijderd schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 13:36:
lekkere verhoogde kans op nieuwe zeg... 20 5km eieren uitgelopen en nog geen een baby :(
Wij hoeven alleen Magby en Cleffa nog maar. Ik hoef juist die babyprut niet :+

Net weer terug van een rondje (15km) en deze keer de andere kant opgelopen. Nu kwam ik wel zeker 0 (nul) :-( pokestops tegen :( Heb wel bedacht om de 2 gyms vanmiddag te heroveren en dan er baby's in te stoppen. En in alle andere die ik ga tegen komen.

• schaapiej
GroeneThee schreef op woensdag 28 december 2016 @ 09:25:
[...]

Wij hoeven alleen Magby en Cleffa nog maar. Ik hoef juist die babyprut niet :+

Net weer terug van een rondje (15km) en deze keer de andere kant opgelopen. Nu kwam ik wel zeker 0 (nul) :-( pokestops tegen :( Heb wel bedacht om de 2 gyms vanmiddag te heroveren en dan er baby's in te stoppen. En in alle andere die ik ga tegen komen.
Vanochtend twee gyms omhoog getraind met baby meuk onderin.
Ene gym was een CP700 Smoochum, CP1000 Scyther en een CP2500 Exeggcutor.
Andere gym een CP800 Smoochum, CP1200 Jynx en een CP2500 Golem.
(zo ongeveer)

Bij beide maar de focus op de onderste 2 gelegd aangezien het gat naar de 3e zo groot was.
Verder compleet nutteloos natuurlijk die lage beesten op een gym! :X

<GoT>NightStalker

• TAA

TAA

Liever IRC

Duidelijk vakantie hier... waar we al weken 5 flippende gyms van max lvl3 of 4 hebben schieten ze nu ineens naar lvl9 of 10 en worden daarna net zo hard weer afgebroken. Zelfs mijn stabiele "bijna buitengebied" lvl 10 gym heeft eraan moeten geloven :(

Zo maar eens 100+ evolves doen en dan met een leger raticates vanmiddag alles plat (en geel) maken!

• Richh
Feessie! Na 69 eieren is hij daar eindelijk weer: een nieuw 10 KM ei!!!1!!one!

Nu afwachten wat erin zit :)

• Autofan1985
Even op een rijtje wat ik nog mis:

Pokedex: 146 gevangen, 151 gezien
PokemonGezienCandy nog nodig
Snorlax
V
nvt
Andere regio's
PokemonGezienRegio
Farfetch'd
V
Azië
Kangaskhan
V
Australië
Tauros
V
VS
Gen 2
PokemonGezienCandy nog nodig
Igglybuff
V
nvt
Togetic
X
37
Magby
X
nvt
Elekid
X
nvt

Ondanks het lopende event toch maar Togepi als buddy gezet voor de candies. Heb ik alles binnen qua evoluties gooi ik Dratini oid wel als buddy. Even kijken dan wat nuttig is voor de gymgevechten. Misschien dat ik ook wel voor Machop ga om een Machamp te krijgen die wel fatsoenlijke fighting moves heeft ipv Stone Edge. |:(

• P.K.
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 18:15
Richh schreef op woensdag 28 december 2016 @ 10:39:
Feessie! Na 69 eieren is hij daar eindelijk weer: een nieuw 10 KM ei!!!1!!one!

Nu afwachten wat erin zit :)
Ik heb er gisteren ook weer eens twee(!) mogen ontvangen!
De eerste net uitgebroed... Smoochum. *O*

• CAP-Team

CAP-Team

Vanavond maar ff een rondje pokestops doen in het dorp, op twee eieren na alles al uitgelopen. Hopelijk krijg ik weer eens een 10 km ei

• GroeneThee
schaapiej schreef op woensdag 28 december 2016 @ 09:40:
[...]

Verder compleet nutteloos natuurlijk die lage beesten op een gym! :X
Absoluut! Heb het net alleen gedaan omdat ik weet dat de gyms binnen een uur weer een andere kleur zijn. Dan ga ik er geen hoge Cp pokie in gooien. Die gaat er toch zo uit en kost mij op die manier alleen maar potions en revives. Normaal gooi ik er in dat soort gyms vaak een pidgeotto in. Wil ze juist even om snel wat extra muntjes te pakken.

Verwijderd

Ik moet nog 6 charmander candy en 6 bulbasaur candy, dan heb ik mijn gen1 pokedex compleet (op regional na dan)! *O*
Vanavond rondjes rijden tot ik ze heb, en om de baby's te hatchen, heb al 20+ eggs gehatcht na de toevoeging van de baby's, maar op Magby na heb ik nog weinig geluk :+

• Oekiejoekie
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 02-08 02:49
Hehe... Na 5 dagen kerstvakantie beginnen ze hier ook eindelijk een gym te slopen... Zou ik dan toch nog van die 400+ potions en 300+ revives afkomen ??

WEES BLIJ !!! Hier had uw advertentie kunnen staan...

• TAA

TAA

Liever IRC

Oekiejoekie schreef op woensdag 28 december 2016 @ 17:22:
Hehe... Na 5 dagen kerstvakantie beginnen ze hier ook eindelijk een gym te slopen... Zou ik dan toch nog van die 400+ potions en 300+ revives afkomen ??
Carefull what you wish for ;)

Vanmiddag een 2e Magby en eindelijk een Pichu na tig 5km eggs *O*

• C_V_S
  • Niet online
Nou hier al 4x Igglybuff, 2x Cleffa, 1x Pichu, 1x Togepi en 3x Magby

Dus alleen nog Elekid en Smoochum nodig maar liever een Lapras uit een 10 km ei

Paar keer een Togepi zodat ik die kan evolven is ook prima.

Kan je ergens zien hoeveel je van welk ei je gehad hebt? (2km, 5km en 10km)

• schaapiej
xienator schreef op woensdag 28 december 2016 @ 19:07:
Nou hier al 4x Igglybuff, 2x Cleffa, 1x Pichu, 1x Togepi en 3x Magby

Dus alleen nog Elekid en Smoochum nodig maar liever een Lapras uit een 10 km ei

Paar keer een Togepi zodat ik die kan evolven is ook prima.

Kan je ergens zien hoeveel je van welk ei je gehad hebt? (2km, 5km en 10km)
Je kan een kinderopvang beginnen...
Nee je kan alleen je totaal aantal eieren zien, niet per soort helaas.

Edit: Misschien kunnen jullie samen aan die opvang beginnen! :+
Verwijderd schreef op donderdag 29 december 2016 @ 11:03:
Alle baby pokemons zijn een feit echt mega geluk gehad met hatchen! Ook nog een Lapras en een Chansey erbij.

3x Clefa
2x Elekid
9x Pitchu
1x Tokipi
1x Smootchum
2x Magby

[ Voor 26% gewijzigd door schaapiej op 29-12-2016 11:27 ]

<GoT>NightStalker

• CAP-Team

CAP-Team

De pokestops zijn niet erg vrijgevig met eieren. Ik heb nog maar 2 eitjes (5 km) in de incubator..

• GroeneThee
Ik ben hier bijna door mijn ballen, potions en revives heen. De afgelopen dagen dat we nauwelijks pokestops tegen beginnen nu merkbaar te worden. Dat ze af en toe wat kwistig met ballen omgaan helpt natuurlijk ook niet ;)

Denk alleen wel dat we vrijdag niet halen met de hoeveelheid ballen die we nu hebben, dus dat wordt alleen de resterende eieren uitlopen ben ik bang. Maar ook wel eens lekker rustig :)

• Thierry88
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 14:26
CAP-Team schreef op woensdag 28 december 2016 @ 20:01:
De pokestops zijn niet erg vrijgevig met eieren. Ik heb nog maar 2 eitjes (5 km) in de incubator..
Ik ben dus niet de enige die merkt dat er minder vaak eieren uit Pokestops komen. Normaal als je ruimte hebt voor een ei wordt die snel weer gevuld bij de eerste of tweede pokestop er na, nu kun je er meerdere voorbij lopen zonder een ei te krijgen terwijl je er wel ruimte voor hebt.

Intel Core i7 6700, MSI B150A Gaming Pro, MSI Radeon RX480 Gaming X 8G, 2x 8GB Kingston HyperX Fury DDR4-2133, Crucial MX300 525GB, WD Desktop Blue 2TB

• Richh
Was zo blij met mijn 10km ei, misschien heeft het te maken met de huidige acties? Nou... nee...
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/4qcxOLG.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/24dN3Kj.jpg

Allemaal troep weer -O-

Nog altijd geen baby's, vetklep of Lapras :(

[ Voor 8% gewijzigd door Richh op 28-12-2016 22:02 ]

• RickS29
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 15:13
Richh schreef op woensdag 28 december 2016 @ 22:01:
Was zo blij met mijn 10km ei, misschien heeft het te maken met de huidige acties? Nou... nee...
[afbeelding]
[afbeelding]

Allemaal troep weer -O-

Nog altijd geen baby's, vetklep of Lapras :(
Ik zou heel blij zijn geweest met 2 doduo's en een machop, heb daar nog genoeg van nodig om die evoluties te voltooien

Xbox Live Gamertag: RickS29 | FC 2552-4842-4168

• Richh
RickS29 schreef op woensdag 28 december 2016 @ 22:23:
[...]

Ik zou heel blij zijn geweest met 2 doduo's en een machop, heb daar nog genoeg van nodig om die evoluties te voltooien
Ik heb al 3 dodrio's + 100 candy en sinds een weekje ook een Machamp. Dit gaat al ongeveer 70 eieren zo inmiddels, dan gaat het vrij hard ;)

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12:20
Vandaag eindelijk een Ditto gevangen. Het is dat mijn vrouw hem ving, maar man wat een drama.

• eborn
  • Laatst online: 13-11 14:10
Ladies and gentleman, we got him!
Say hello to my little friend!

Zal ik hem levellen? :+ Je eerste moet je koesteren, toch?

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/OjPqDxQ.jpg

[ Voor 8% gewijzigd door eborn op 28-12-2016 22:39 ]

Verwijderd

Grrrr veelste veel goldeens uit eieren de laatste tijd, ben ze zo beu dat ze gelijk door de versnipperaar gaan 8)7

• OmeJoyo
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22-11 21:59

OmeJoyo

This is me

eborn schreef op woensdag 28 december 2016 @ 22:38:
Ladies and gentleman, we got him!
Say hello to my little friend!

Zal ik hem levellen? :+ Je eerste moet je koesteren, toch?

[afbeelding]
Ik dacht dat ik met mijn CP127 toen al genaaid was 8)7 _/-\o_

Never attribute to malice what can be adequately explained by stupidity

• Switchie
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Net mijn versgevangen Togepi ingesteld als budi.
Zie alleen dat deze ook 5km nodig heeft voor een candy.
Had dit niet 2 km moeten zijn ivm 5km ei? :?

• Raymon1988
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 07-11 20:45
Yes, en ik heb eindelijk mijn eerste Gen 2 pokemons, Cleffa.

Zijn er ook Tweakers van team rood/geel uit Groningen en dan specifiek de wijk Beijum?
ik heb last van enkele blauwe gyms die op lvl 10 blijven haken...😇

Verwijderd

Oekiejoekie schreef op woensdag 28 december 2016 @ 17:22:
Dan doe je maar weinig moeite om gyms te slopen anders zijn die snel weg. Ik zit momenteel helaas zonder.
Vandaag een gele lvl 8 gym/ 2 gele lvl 10 gyms en een rode van lvl 10 gesloopt. Morge staan ze minstens terug lvl 7 |:(

• Oekiejoekie
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 02-08 02:49
Verwijderd schreef op woensdag 28 december 2016 @ 23:54:
[...]

Dan doe je maar weinig moeite om gyms te slopen anders zijn die snel weg. Ik zit momenteel helaas zonder.
Vandaag een gele lvl 8 gym/ 2 gele lvl 10 gyms en een rode van lvl 10 gesloopt. Morge staan ze minstens terug lvl 7 |:(
Slopen ? Dat gaat moeilijk als alle gyms rood zijn en ik ook... Ik geloof dat het spelletje hier dood is... Er was een gym in een woonwijk, hier 5-10 minuten lopen vandaan, en als ik die ging slopen, was hij alweer blauw voordat ik thuis was. Ondertussen is die ook al meer als een week rood...

Ik wil die opgespaarde potions eens om kunnen zetten in XP...

WEES BLIJ !!! Hier had uw advertentie kunnen staan...

Pagina: 1 ... 45 ... 100 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is niet de bedoeling dat hacks, cheats, GPS-spoofs of dataminers besproken worden op dit forum. Ook is het bespreken van 3rd party apps en sites niet toegestaan die gegevens gebruiken/zichtbaar maken die normaal gesproken niet zichtbaar zijn. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers. Discussie over het gebruik van IV calculators is wel toegestaan.

Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.

Online IV calculator
Evolve calculator
Pokémon movesets
Server status