Heb ik weer.
Mijn huisfoon... die zo'n lekkere GPS drift heeft... die vlak voor het Halloweenevent met viervoudige buddykilometers de geest gaf en gedurende het hele event weg was... zodat ik geen optimaal gebruik kon maken van die extra buddykilometers... waarvoor ik een vervangend exemplaar heb gekregen... die het ook weer leuk deed... ja... DEED!... die kreeg gisteravond ook weer kuren en is sindsdien niet meer stabiel te krijgen ondanks het nodige getweak... en dan krijg je aan de telefoon te horen dat de persoon die de garantie moet afhandelen er pas na nieuwjaar weer is en dat er voor die tijd niets te regelen valt.
Dat heb ik dus weer.
Nu kan ik WEER geen profijt hebben van de extra kilometers die mijn wandelmannetje in die foon zo fijn kan maken.
Ik had nog geen incubators gebruikt want ik verwachtte dat mijn wandelmannetje alle eieren wel kon wegwerken voordat ik weer ging farmen sinds het begin van het event en nieuwe eieren kon krijgen. Dat zou ook gelukt zijn als het ding was blijven functioneren. Er zat vandaag de hele dag nog één laatste 5km ei in de incubator maar mijn andere toestellen hebben véél te goede en stabiele GPS ontvangst. Daar heb je toch niets aan?

Toen ik vanavond weer ging farmen had ik dus acht lege plekjes. Ik zag zo bij het spinnen wel wat paars langskomen en toen ik na verloop van tijd eens keek bleek ik vier 5km eieren te hebben gekregen en... ook VIER 10km eieren.
Ik had ook mijn derde gratis incubator gekregen dus ik stopte daar toen gelijk maar drie 10km eieren in. En toen tijdens het farmen het laatste 5km ei uitkwam ging daar mijn vierde 10km ei in. Op het lege plekje kreeg ik weer een 5km ei.
Hád mijn wandelmannetje vannacht nog kunnen patrouilleren dan zouden er morgenochtend waarschijnlijk ook al minstens drie uitgebroed zijn. Nu dus weer niet.
En ik zit tjokvol evolutiebeesten maar heb nu voorlopig geen derde foon om lekker efficiënt mee te kunnen powerlevelen.
Hrmph...