Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[iOS/Android] Pokémon GO - Deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 42 ... 100 Laatste
Acties:
  • 396.908 views

• petjekel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 26-10 14:51
Iets met 3x 10km ei gekregen in 1 week tijd :) Heb alleen geen extra incubators meer en niet genoeg coins..

Afbeeldingslocatie: http://i68.tinypic.com/121zvcw.png

• Oekiejoekie
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 02-08 02:49
copywizard schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 14:15:
[...]

gisteren loop ik van me werk terug naar mijn auto en dacht doe ff pogo aan voor de meters en voila wat spawnt er direct voor me neus een lapras van 2000+ cp duurde even voor ik hem had maar heb er nu 3 in het wild gevangen net als snorlax ook uit het wild maar dan 400+cp dus niks speciaals
Er spawnt de laatste dagen meer mooi spul... Gisterenmiddag zat Befkoning hier om de hoek (zat thuis te werken, heb ik al, dus niet voor gelopen), 's avonds zag ik opeens Machamp in de nearby (400 meter, heb ik nog niet, maar was weer weg toen ik er was :( )

WEES BLIJ !!! Hier had uw advertentie kunnen staan...

• P.K.
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 18:15
freggell schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 11:26:
[...]

Ik ben in Ingress nog nooit een portal tegen gekomen zonder foto. Volgens mij is dat ook helemaal niet mogelijk. Dus ik interpreteerde zijn opmerking als het submitten van een nieuw portal op een plek waar nog niks is, die een kans heeft om geaccepteerd te worden.
Volgens mij is het überhaupt niet mogelijk om momenteel portals aan te vragen?

Anyway, hier gaat het om:
https://m.mic.com/article...-trick-for-better-results

• freggell
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06-08-2024
P.K. schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 15:26:
[...]

Volgens mij is het überhaupt niet mogelijk om momenteel portals aan te vragen?

Anyway, hier gaat het om:
https://m.mic.com/article...-trick-for-better-results
Ah, mogelijk dat die foto loze portals alleen voorkomen in de USA. (daarnaast vind ik het hele verhaaltje een beetje discutabel)
En je kan momenteel inderdaad geen portals meer aanvraqgen (nieuwe dan) je kan nog wel foto's toevoegen aan portals. Maar niet alle portals zijn omgezet naar stops/gyms. Hoe ze de keuzes gemaakt hebben weet ik niet, en heb er ook geen speculatie over.

Ben tijdens mijn middag wandeling wel een stel stops tegen gekomen die opeens geen foto meer hadden. Deze hebben in Ingress nog wel een foto maar in pogo zijn het slechts witte rondjes. Hierbij kan ik dan ook de pokemon die daar spawnen en in de sightings niet meer tracken. Enige dat ik kan bedenken is dat ik gisteren een camera auto heb zien rijden precies op de plek waar de stops geen foto meer hebben. Dus mogelijk worden er foto's geupdate oid

• copywizard
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Richh schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 14:49:
[...]

En waar ben je dan? Ik heb geen van beide nog nooit in het wild gezien en heb PoGo eigenlijk veel te vaak open staan :P
utrecht

AMD Ryzen 5800X3D, Gigabyte Aorus B550 ITX, AMD RX6900XT, 32GB Corsair DDR4

• dvd-linden
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 11:01
Switchie schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 00:58:
[...]

1. In tegendeel zelfs. Volgens mij zijn juist de discussies het drijvende deel achter dit forum. :)

2. Ben ik zelfs volledig met je eens. Aan de andere kant hebben de ontwikkelaars deze inkomsten natuurlijk wel keihard nodig. Beetje een paradox wat mij betreft. Hoewel ik persoonlijk tegen ben, ben ik anderzijds blij dat er mensen zijn die geld uitgeven zodat dergelijke games ontwikkelt kunnen worden.

3. Volgens mij proberen ze dat ook wel. Implementatie van Safetynet check-up b.v. is wellicht zeer ondoordacht gebeurd. Achterliggende boodschap wordt wel duidelijk afgegeven. Daarnaast hebben ze de befaamde scanners (imho zeker een middel tbv luiheid) aangepakt en zal het echt geen toeval zijn dat de onlangs vrijgegeven gen2 pokies enkel te verkrijgen zijn door keiharde km's af te leggen

4. Niets aan toe te voegen

5. Geloof me. Ik ben het voor de volle 100% met je eens. Echter met vele miljoenen spelers en dito (haha) variabelen is het echt onmogelijk om hier een volledig gelijkwaardig speelveld in te creëren.

6. Maar waarom dan? In theorie blijft jouw buurjongen de grootste vijand en in theorie loopt hij tegen exact dezelfde problemen aan als jij.
Oké... Ik kan de "frustratie" enigszins begrijpen wanneer je online leest dat mensen in >10 gyms bivakkeren terwijl er voor jou slechts 2 gyms in de wijde omtrek te bekennen zijn. Maar nogmaals, jouw buurman heeft exact hetzelfde probleem. Uiteindelijke doel van het spel is en blijft om regionaal de strijd aan te gaan. Even cru gezegd; who gives a fuck wat er in Amsterdam gebeurd?
Aan de andere kant kun je overigens ook denken, iemand in Amsterdam heeft 1000* zoveel potentiële aanvallers dan iemand in een afgelegen dorpje.

7. Laat het me ook even weten als je die vervloekte Aero tegenkomt :p
Hetgeen je in punt 2 beschrijft bevat ook wel weer een kern van waarheid. En uiteraard ben ik ook blij dat dergelijke games ontwikkelt kunnen worden.

Ik moet zeggen dat ik er verder niet heel veel aan toe te voegen heb. Alleen op je vraag in punt 6 zou ik nog kunnen zeggen dat het mij lijkt dat mensen eerder geneigd zijn om te cheaten als ze merken dat mensen op andere plekken makkelijker kunnen levelen. Mensen kunnen behoorlijk lui en jaloers zijn en gaan dan manieren zoeken om dat ook zo snel te kunnen. Aan de andere kant kan je zeggen dat je altijd wel cheaters blijft houden, dus die ban je waarschijnlijk toch nooit helemaal uit.

Het is gelukkig niet zo erg dat ik gefrustreerd ben of er verder heel erg mee bezig ben, maar ik kan het goed begrijpen als mensen deze minpunten aandragen. Als ik in een grote stad ben en het speel denk ik ook wel eens van: "lekker, ik zou het wel altijd zo willen spelen met een haast oneindige hoeveelheid aan pokestops." En tuurlijk, er zullen wellicht ook wel nadelen aan zitten die ikzelf in die korte periodes niet heb ervaren.

Ik heb momenteel nog 4 pokemon die ik kan evolueren en dan zit ik pas op 111 Pokemon. Aerodactyl heb ik helaas zelf ook nog niet en zelfs ook nog nooit gezien.

PSN ID: dvd-linden | Youtube: dvd-linden

• Refution
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22-11 05:38

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 21-11 20:57
Op de rotonde rechtsaf, kan niet missen! :X

Zojuist een 'verplichte' evolve sessie moeten doen. Scrollde door m'n items heen en activeerde per ongeluk een Lucky Egg.. had gelukkig voldoende staat dus was niet heel erg. Nog 175k xp naar level 32!

<GoT>NightStalker

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

schaapiej schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 17:17:
[...]

Op de rotonde rechtsaf, kan niet missen! :X

Zojuist een 'verplichte' evolve sessie moeten doen. Scrollde door m'n items heen en activeerde per ongeluk een Lucky Egg.. had gelukkig voldoende staat dus was niet heel erg. Nog 175k xp naar level 32!
Had wellicht zelf nog het verlies op de egg genomen. Zo heel duur zijn ze niet in de shop en kans bestaat natuurlijk dat er ergens komende dagen een dubbel xp / candy wat dan ook event aankomt.

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Switchie schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 17:33:
[...]

Had wellicht zelf nog het verlies op de egg genomen. Zo heel duur zijn ze niet in de shop en kans bestaat natuurlijk dat er ergens komende dagen een dubbel xp / candy wat dan ook event aankomt.
Yup. In mijn ervaring is dat ook het geval. :X :+

• copywizard
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
bij de reactorweg

AMD Ryzen 5800X3D, Gigabyte Aorus B550 ITX, AMD RX6900XT, 32GB Corsair DDR4

• schaapiej
Switchie schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 17:33:
[...]

Zoals ik dan altijd tegen iemand zeg; DVP!
Dikke Vette Pech :p

<GoT>NightStalker

• CaptJackSparrow
  • Niet online
Hmm. Ik zag dat er een nieuwe versie (3.3.2) van GoIV is.

https://github.com/farkam135/GoIV/releases

Alleen deze keer geen offline versie meer. Alleen de online versie.

Nou heb ik iets tegen apps die eeuwig onnodig achter mijn rug om het internet op willen en daar weet ik wat aan informatie naar weet ik wie willen toesturen dus ik heb even met het appje Permission Remover de internet permissie verwijderd. En zo werkt ie ook prima.

https://www.plop.at/en/android/permission-remover.html

Dan maak ik mijn eigen offline versie wel.

Overigens had ik evt. internettoegang ook wel kunnen blokkeren met mijn firewall Google Play: NoRoot Firewall waarmee ik een gigantische hoeveelheid internettoegang tegenhou, en waarbij alles wat ik wil toch blijft werken en sommige dingen die van mij niet hoeven niet, maar het niet eens willen proberen heeft de voorkeur.

Ik block daarmee o.a. ook bepaalde toegang van PoGo. Met name toegang tot de kontagent.net servers die mij weer willen tracken.

http://www.programmableweb.com/api/kontagent

En toch werkt PoGo verder prima. ;)

• FireAge
  • Registratie: Augustus 2002
  • Nu online
Voor de Groningers die nog geen Magmar hebben: bij de pokestop naast de zernikebrug (vogelhuisje aan de prof Uilkensweg) spawnen op het moment 's ochtends en 's avonds laat Magmars.

• aljooge
  • Registratie: Januari 2016
  • Nu online
Switchie schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 01:11:
[...]

Je woont toch niet toevallig in de buurt van Hengelo en Enschede hѐ?
Zo ja, is je tactiek van potions en revives uitputten goed gelukt afgelopen dagen :(
Da klinkt als de campus. Heb hier een keer aan de pokestop mogen draaien. Maar nee veel te ver weg voor me. Daar werkt het potions uitputten vast niet. Mijn tegenstanders zijn heel veel kinderen die de kans niet krijgen om naar het centrum te gaan om een voorraadje te halen.

En we zijn hier best lief voor ze. Die ene gele gym in de wijk is al 4 maand geel. Kan het niet over mijn hart verkrijgen om die neer te halen. O-)

• Switchie
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

aljooge schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 20:14:
[...]

Da klinkt als de campus. Heb hier een keer aan de pokestop mogen draaien. Maar nee veel te ver weg voor me. Daar werkt het potions uitputten vast niet. Mijn tegenstanders zijn heel veel kinderen die de kans niet krijgen om naar het centrum te gaan om een voorraadje te halen.

En we zijn hier best lief voor ze. Die ene gele gym in de wijk is al 4 maand geel. Kan het niet over mijn hart verkrijgen om die neer te halen. O-)
Welke wijk? })
Zie op basis van oude scans zowel op Stroinslanden en Wesselerbrink een verdwaalde gele gym. Op paar buurtjes met meerdere gele gyms na is Enschede net als de rest van NL behoorlijk Rood/Blauw

[ Voor 14% gewijzigd door Switchie op 20-12-2016 20:28 ]

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

Verwijderd

Update is inmiddels te downloaden uit de play store

• DennisDCT
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 22-11 15:07
Hebben jullie al door dat als je met lucky egg de laatste 5min je mobiel tijd 20min terug zet en de app restart. Je meer tijd hebt?

• aljooge
  • Nu online
Switchie schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 20:22:
[...]

Welke wijk? })
Zie op basis van oude scans zowel op Stroinslanden en Wesselerbrink een verdwaalde gele gym. Op paar buurtjes met meerdere gele gyms na is Enschede net als de rest van NL behoorlijk Rood/Blauw
Ik heb een keer aan de pokestop gedraaid. Mijn gyms staan niet in Twente. Ja sorry ben iets te bang dat er spoofers hier komen als ik mijn locatie post.

• Switchie
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

aljooge schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 21:26:
[...]

Ik heb een keer aan de pokestop gedraaid. Mijn gyms staan niet in Twente. Ja sorry ben iets te bang dat er spoofers hier komen als ik mijn locatie post.
Got your back my Valor-brother *;

• Orsetto
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 18:36
Even mijn geluksmoment van vandaag hier delen:

Ik stap in zombiemodus de trein uit en start de app op om de pokestops even te draaien.

Staat er opeens een Snorlax op het station!!

Sta bijna te trillen en gooi het snel even in de whatsapp groep van mijn team.

Met 1 ultraball had ik opeens mijn 2e Snorlax met CP 2563 en zenn headbutt en earthquake!!
*O*
En er was nog iemand in de buurt die hem ook kon vangen.

Echt zo tof

• CaptJackSparrow
  • Niet online
Fijne update weer. Loopt op mijn hoofdtoestel consequent vast bij opstarten. Blijft meestal hangen op mannetje op egaal groen veld en reageert dan nergens meer op. Een keer kwam ie niet eens zo ver. Na vier keer was het mooi geweest en heb ik de oude versie weer geïnstalleerd. }:|

Verwijderd

CaptJackSparrow schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 23:38:
Fijne update weer. Loopt op mijn hoofdtoestel consequent vast bij opstarten. Blijft meestal hangen op mannetje op egaal groen veld en reageert dan nergens meer op. Een keer kwam ie niet eens zo ver. Na vier keer was het mooi geweest en heb ik de oude versie weer geïnstalleerd. }:|
Heb ik ook last van.. Na het verwijderen van cache geheugen lukte het weer.

• jocd
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 08:57
FireAge schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 19:27:
Voor de Groningers die nog geen Magmar hebben: bij de pokestop naast de zernikebrug (vogelhuisje aan de prof Uilkensweg) spawnen op het moment 's ochtends en 's avonds laat Magmars.
Bij de visserbrug in het A-kwartier heb ik ook Lapras al eens gezien

• CaptJackSparrow
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 23:40:
[...]

Heb ik ook last van.. Na het verwijderen van cache geheugen lukte het weer.
Ik had me ook gerealiseerd dat ik dat niet geprobeerd had. Zal het nog eens proberen.

Edit: Cache clearen werkte ook niet. Heb toen alles gewist en gelijk maar gedeïnstallerd en volledig nieuwe herinstallatie gedaan. Pas toen wou het weer werken. Weet niet wat ze nou weer geflikt hebben dat het zo moeizaam gaat.

[ Voor 28% gewijzigd door CaptJackSparrow op 20-12-2016 23:53 ]

• Switchie
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

CaptJackSparrow schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 23:41:
[...]

Ik had me ook gerealiseerd dat ik dat niet geprobeerd had. Zal het nog eens proberen.

Edit: Cache clearen werkte ook niet. Heb toen alles gewist en gelijk maar gedeïnstallerd en volledig nieuwe herinstallatie gedaan. Pas toen wou het weer werken. Weet niet wat ze nou weer geflikt hebben dat het zo moeizaam gaat.
Overduidelijk de schuld van minor text bugs!

Verwijderd

Heeft hier iemand wel eens het fenomeen nest-weg ondervonden? Hier (omgeving Alphen ad Rijn) is er 1 weg en daar zitten altijd 3-6 Onix (met deze migration). Ze zitten niet geclustered op 1 plek maar langs deze hele weg van ca 1.5km. Ik heb het gevoel dat dit best wel een bijzonder fenomeen is, of hebben jullie dit ook wel eens gevonden? :)

• ramones73
  • Laatst online: 16-11 14:21
Verwijderd schreef op woensdag 21 december 2016 @ 01:18:
Heeft hier iemand wel eens het fenomeen nest-weg ondervonden? Hier (omgeving Alphen ad Rijn) is er 1 weg en daar zitten altijd 3-6 Onix (met deze migration). Ze zitten niet geclustered op 1 plek maar langs deze hele weg van ca 1.5km. Ik heb het gevoel dat dit best wel een bijzonder fenomeen is, of hebben jullie dit ook wel eens gevonden? :)
Niet als nest maar sinds de " increased spawns in rural areas " mededeling is er in de buurt wel een straat van een goeie kilometer waar ongeveer 20 pokemons op een rij spawnen , alles door elkaar , van pidgey , oddish en jigglys tot charmanders en Pinsir (geen echte toppers tot nu toe) , vond dit ook best bijzonder ;)

(het is btw echt wel op de boerebuiten , staan alleen enkele huizen aan het begin en verder een paar boerderijen)

Verwijderd

ramones73 schreef op woensdag 21 december 2016 @ 01:40:
[...]

Niet als nest maar sinds de " increased spawns in rural areas " mededeling is er in de buurt wel een straat van een goeie kilometer waar ongeveer 20 pokemons op een rij spawnen , alles door elkaar , van pidgey , oddish en jigglys tot charmanders en Pinsir (geen echte toppers tot nu toe) , vond dit ook best bijzonder ;)

(het is btw echt wel op de boerebuiten , staan alleen enkele huizen aan het begin en verder een paar boerderijen)
Ja! Ik merk nu ook inderdaad dat sommige afgelegen wegen opeens allerlei interessante Pokémon huist, nu een weg vlak naast de wijk waar ik woon spawnen Charmanders, Ponyta's en Machops :) Eerst was daar echt helemaal niets te vinden :P Maar de straat waar ik het net over had heeft echt een specifieke Pokémon die daar constant zitten. Dit was al voor de 'rural-update'. :)

• GroeneThee
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 21-11 20:40
goedemorgen, ja heb ik ook geconstateerd. op mijn normale hardloop/jog route zitten de laatste tijd veel geodudes en zodoende hebben we nu een Golem. Merk wel dat ik vaker van route/omgeving zou moeten wisselen. Nu ik het zelf minder speel valt het mij meer op dat we alijd hetzelfde zien, ook al is dat soms erg handig. Bij de broodjeszaak vlak bij kantoor PG opgestart gisteren en in een tijdsbestek van 20 minuten 3 exxecutes gevangen. Die ben ik nog nooit tegen gekomen bij ons in de buurt.

• schaapiej
Dit heb ik vooral met Pidgey, Weedle en Rattata. Die staan van Limburg tot aan Friesland in polonaise! :p

<GoT>NightStalker

• Under Control
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13-11 22:49
Hoppa! Het eerste babybeest zit in de pocket. Uit een 10K eitje kwam zowaar een Magby. Nog 2 10K eitjes te gaan. Hoop zo op een Lapras... :Y

• Autofan1985
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 22-10 14:37
Gisteravond waren er weer 2 10 km klaar, maar weer geen Snorlax. :(
Echter kon ik er dit keer mee leven:
- Dratini (candies voor mijn Dragonites)
- Smoochum

Na Cleffa en Pichu dus de 3e nieuwe baby in bezit. :) Verder de laatste paar candies lopen met Grimer en Muk is ook binnen. Alleen die verdraaide bolle dan nog he.... 8)7

• C_V_S
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Is er al ergens een overzicht van welke baby's er nu zijn, welk nummer ze hebben en uit welk ei ze komen en wat de evoluties zijn?

In ieder geval niet in de topic start posting.

• Under Control
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13-11 22:49
Autofan1985 schreef op woensdag 21 december 2016 @ 07:45:
Gisteravond waren er weer 2 10 km klaar, maar weer geen Snorlax. :(
Echter kon ik er dit keer mee leven:
- Dratini (candies voor mijn Dragonites)
- Smoochum

Na Cleffa en Pichu dus de 3e nieuwe baby in bezit. :) Verder de laatste paar candies lopen met Grimer en Muk is ook binnen. Alleen die verdraaide bolle dan nog he.... 8)7
I feel your pain. Na maanden spelen had ik afgelopen weekend eindelijk mijn eerste Snorlax uit een ei.
Echter heb ik nog nooit een Dratini uit een ei gehad.

• Autofan1985
xienator schreef op woensdag 21 december 2016 @ 07:46:
Is er al ergens een overzicht van welke baby's er nu zijn, welk nummer ze hebben en uit welk ei ze komen en wat de evoluties zijn?

In ieder geval niet in de topic start posting.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/Yb4XqbO.jpg

Verwijderd

Ik vraag mij trouwens af waarom niantic niet de accelerometer niet gebruikt tegen gps spoofing. Zelfs mijn fenix 3 en iPhone weten hoeveel ik heb gelopen heb. Dit zou toch moeten kunnen? (Svp geen discussie starten over de ethiek en nut en noodzaak van spoofen)

Verwijderd

DennisDCT schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 21:15:
Hebben jullie al door dat als je met lucky egg de laatste 5min je mobiel tijd 20min terug zet en de app restart. Je meer tijd hebt?
Alleen de tijd van de lucky egg wordt dan terug gezet. In die extra tijd krijg je geen dubbel XP meer, dat gebeurt server side.

• servies
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 22:12

servies

Veni Vidi Servici

Verwijderd schreef op woensdag 21 december 2016 @ 08:53:
Ik vraag mij trouwens af waarom niantic niet de accelerometer niet gebruikt tegen gps spoofing. Zelfs mijn fenix 3 en iPhone weten hoeveel ik heb gelopen heb. Dit zou toch moeten kunnen? (Svp geen discussie starten over de ethiek en nut en noodzaak van spoofen)
Ik zet m'n telefoon uit (werkt toch niet gedurende de vlucht) en vlieg naar New York. Ik zet m'n telefoon daar weer aan en ga Pokemon spelen. Ben ik nu aan het spoofen?

Verwijderd

servies schreef op woensdag 21 december 2016 @ 09:03:
[...]

Ik zet m'n telefoon uit (werkt toch niet gedurende de vlucht) en vlieg naar New York. Ik zet m'n telefoon daar weer aan en ga Pokemon spelen. Ben ik nu aan het spoofen?
Ik geloof niet dat je snapt wat ik zeg. Als jij daar gaat lopen kan je toch de data van je accelerometer combineren met gps data?

• Shiro
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 19:51

Shiro

Serenity

Verwijderd schreef op woensdag 21 december 2016 @ 09:08:
[...]

Ik geloof niet dat je snapt wat ik zeg. Als jij daar gaat lopen kan je toch de data van je accelerometer combineren met gps data?
Ik denk dat er zoveel scenario's mogelijk zijn waarbij er weinig tot geen gegevens van je accelerometer zal binnenkomen.

Voorbeeld:
Ik weet inmiddels waar de gym's zijn in mijn buurt. Ik zet mijn Pokemon Go uit om batterij te besparen en rij met de auto naar de gym en zet het weer aan, plet de gym en zet POGO weer uit en ga weer naar de volgende gym. Moet ik dan gebanned worden?

Of

Ik loop met de mobiel rond door de stad omdat ik meegesleept wordt door mijn vrouw om te winkelen. Om het toch enigszins draagzaam te maken spoof ik ff naar kijkduin terwijl ik op sleeptouw van het ene naar het andere winkel wordt gesommeerd, genoeg gegevens van je accelerometer toch?

Of, je accelerometer is stuk, ja sorry mr. mowikan, jammer van je 500 uur werk en je lvl 35 account ofzo, maar omdat we er geen gegevens van je accelerometer krijgen bannen we je maar..

Ofwel, genoeg scenario's om te bedenken dat het niet zal werken...

Juniper RWD

Verwijderd

Een accelerometer geeft altijd data. Als jij stil staat dan registreerd hij net als gps geen verplaatsing. Niets aan de hand dus. Als jij naar kijkduin spooft met meer dan 5km/u (gps gemeten x km)!en je sjokt nog geen 5 km achter je vrouw aan volgens je accelerometer dan is er echt wat aan de hand. Ik gebruik die dingen veel en het bizar hoe nauwkeurig die dingen zijn. Als er 50% verschil zit tussen accelerometer en gps, dan is er echt wat aan de hand. Want ook verplaatsen met een auto meet het gewoon net als traplopen enz enz

[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 21-12-2016 10:03 . Reden: punten en komma's ]

• CaptJackSparrow
  • Niet online
Met de sensoren kan het type activiteit heel goed geanalyseerd worden. Als iemand dus op de bank zit en zich al spoofend virtueel door de PoGo wereld begeeft dan zal hij dat volgens de locatiedata lopend, fietsend of met een auto doen maar als dan de sensorinformatie je vertelt dattie aan het bankzitten is dan is er toch echt iets fout.

Genoeg info over.

Waarom Niantic al dergelijke mogelijkheden niet benut weten zij alleen helaas. ;(

• servies
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 22:12

servies

Veni Vidi Servici

Verwijderd schreef op woensdag 21 december 2016 @ 09:54:
Een accelerometer geeft altijd data. Als jij stil staat dan registreerd hij net als gps geen verplaatsing. Niets aan de hand dus. Als jij naar kijkduin spooft met meer dan 5km/u (gps gemeten x km)!en je sjokt nog geen 5 km achter je vrouw aan volgens je accelerometer dan is er echt wat aan de hand. Ik gebruik die dingen veel en het bizar hoe nauwkeurig die dingen zijn. Als er 50% verschil zit tussen accelerometer en gps, dan is er echt wat aan de hand. Want ook verplaatsen met een auto meet het gewoon net als traplopen enz enz
Weet je wat me opvalt?
Je zit tegen ons met een opgeheven vingertje te roepen dat we niet moeten zeuren dat het qua pokestops etc zo slecht verdeeld is over Nederland.
Maar ondertussen zit je enorm te drammen over iets wat niet 1 2 3 is uit te bannen en anderen bevoordeelt...
Een heerlijk stereotiep beeld dat mensen uit 'de provincie' weer krijgen...
En het 1e voorbeeld gegeven door Shiro is al een erg goed voorbeeld waarom het niet kan...

• Shiro
  • Laatst online: 19:51

Shiro

Serenity

Verwijderd schreef op woensdag 21 december 2016 @ 09:54:
Volgens mij gaat het al gelijk niet lukken door GPS jitter dan, want je blijft bewegen... mocht dat binnen een marge van 50% verschil vallen, dan zal tijdens winkelen ook nog wel er binnen vallen. In mijn nieuwbouwhuis sta ik soms ineens 300-400 meter verderop terwijl ik gewoon thuis zit.

Het is en blijft een lastig iets om spoofers aan te pakken. Als het zo makkelijk was, had Niantic het vast al aangepakt.

Juniper RWD

• Switchie
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

CaptJackSparrow schreef op woensdag 21 december 2016 @ 10:43:
Met de sensoren kan het type activiteit heel goed geanalyseerd worden. Als iemand dus op de bank zit en zich al spoofend virtueel door de PoGo wereld begeeft dan zal hij dat volgens de locatiedata lopend, fietsend of met een auto doen maar als dan de sensorinformatie je vertelt dattie aan het bankzitten is dan is er toch echt iets fout.

Genoeg info over.

Waarom Niantic al dergelijke mogelijkheden niet benut weten zij alleen helaas. ;(
Als ik een gokje mag wagen; kosten / baten.
Analyseren van dergelijke data is behoorlijk intensief en zal waarschijnlijk dermate veel false positives opleveren dat ze alsnog niet bij elke "hit" direct tot bannen over kunnen gaan.

Verwijderd

Je zou het in de app kunnen stoppen en 5 minuten speel pauze inlassen als gps/ accelerometer te veel uit elkaar loopt.

• Zspirit
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 09:49
Ik zit 40 meter van een lapras verwijderd en hij staat niet in de nearby -_-'

Tracker zuigt dus eigenlijk nog steeds.

• freggell
Zspirit schreef op woensdag 21 december 2016 @ 13:40:
Ik zit 40 meter van een lapras verwijderd en hij staat niet in de nearby -_-'

Tracker zuigt dus eigenlijk nog steeds.
Staat die bij een stop of is dat gewoon in het wild?

Maar ben het er wel mee eens dat het nog steeds niet goed is. Zou eigenlijk permanent ook de pokemon die dichtbij zijn willen zien (die niet bij een stop behoren).

• Autofan1985
freggell schreef op woensdag 21 december 2016 @ 13:50:
[...]

Maar ben het er wel mee eens dat het nog steeds niet goed is. Zou eigenlijk permanent ook de pokemon die dichtbij zijn willen zien (die niet bij een stop behoren).
Desnoods door te kunnen switchen tussen nearby (stops) en sightings (niet-stops). Heb ook regelmatig dat ik ineens een christmaschu tref die niet in de nearby staat omdat hij toevallig niet bij een stop zit. Tevens weet ik nog wel een paar plekken waar soms wat leuks spawnt, maar waar geen stop staat.

• CaptJackSparrow
  • Niet online
Het is de afgelopen week relatief rustig geweest bij de gyms. Ik hoefde niet buiten mijn woonplaats te gaan om daar omgevallen gyms te compenseren en hou het met niet minder dan 11 stuks redelijk makkelijk uit.

Ben vandaag over de grens van 14.500 totaal verdiende muntjes gegaan die je ook voor €99,99 in de shop kunt kopen en gisteren passeerde ik met mijn saldo de grens van meer dan de helft van mijn totaal verdiende aantal muntjes. :P

Sinds een aantal weken worden twee lokale gyms die daarvoor stabiel L10 waren weer actiever bevochten. Toen ik een keer bij eentje was kwam er een man op de fiets langs met zijn dochtertje achterop in een kinderzitje. Kwamen ook even een beest bijzetten. Hij bleek ook vrij elementaire zaken van het trainen nog niet te weten en ik vertelde hem die en hielp even mee met trainen. Ik vertelde dat ik de uitdaging om elke dag 100 muntjes te scoren gebruikte als motivatie om wat lichaamsbeweging te krijgen door flinke einden langs gyms te fietsen. Toen zijn dochtertje op een gegeven moment mijn saldo op mijn scherm zag staan was ze blijkbaar zwaar onder de indruk en riep ze WHOA! Moet je kijken wat een hoop! :o Zij zullen zelden meer dan 10 of 20 muntjes hebben kunnen innen per keer denk ik. Hij was ook nog niet op zo'n hoog level.

Toen ze wegreden zat zij met papa's foon alweer op haar manier te trainen en zat ze driftig met haar vingertje op het scherm te timmeren. :+

Fraai spul dat kleine grut. ;)

• Zspirit
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 09:49
freggell schreef op woensdag 21 december 2016 @ 13:50:
[...]

Hij zat letterlijk op een pokestop dus dat is het ook niet.

• WahWah
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 13-10 10:02
Zspirit schreef op woensdag 21 december 2016 @ 14:24:
[...]

Had ik net ook, zag een Dratini dicht bij een stop, maar die stond niet in de lijst. Ook niet toen ik er verder vanaf stond...maar die Rattata wel 8)7

• freggell
Zspirit schreef op woensdag 21 december 2016 @ 14:24:
[...]

Ahh, ja die dingen heb ik ook weleens gezien. Ook als je een pokemon aan het tracken bent dat je de melding krijgt dat de pokemon weg is, kom je eraan zit die er nog steeds.

Heb het idee dat een pokemon maar een bepaalde tijd vermeld staat bij een stop. Maar dat dat niet betekend dat die ook al weg is. Lijkt erop dat de spawntijd langer is dan de tijd dat deze in de sightings staat.

• schaapiej
Alle Pikachu met kerstmuts tot nu toe met crappy IV ('not likely...') en dus geen evolve kandidaat voor een Raichu met kerstmuts. Loop ik net met een collega vanaf Sonsbeek terug richting station en staat er een Raichu op de radar en ook nog eens op de route. Hij had een lage CP (geen idee meer wat precies) en die van mij CP1328. En ja hoor, na 7x ultra met snoepje vond ie het wel mooi geweest en ging ie pleite. Collega vangt 'm wel. Uiteraard een fatsoenlijke IV en de combinatie Thundershock met Thunder ;w

<GoT>NightStalker

• CaptJackSparrow
  • Niet online
Hoe is het eigenlijk bij Kijkduin nu de diversiteit en aantal spawnlocaties overal ook is toegenomen? (Soms heb ik statisch in mijn huiskamer 4 pokies tegelijk in bereik :P). Mensen hebben daardoor ook meestal al een vollere dex nu. Is er nog veel kans om echt zeldzame beesten te vangen?

• obelix998
  • Laatst online: 16-01 09:49
Hoi, eerste reactie op dit topic hier, al wel een tijdje aan het meelezen.
Was dit weekend een uurtje in Kijkduin. Bijzonder was een Sandslash, verder veel Pokémons zonder al teveel rattatas en pidgeys, dus wel leuk en goed voor je candies.

Verwijderd

CaptJackSparrow schreef op woensdag 21 december 2016 @ 18:27:
Hoe is het eigenlijk bij Kijkduin nu de diversiteit en aantal spawnlocaties overal ook is toegenomen? (Soms heb ik statisch in mijn huiskamer 4 pokies tegelijk in bereik :P). Mensen hebben daardoor ook meestal al een vollere dex nu. Is er nog veel kans om echt zeldzame beesten te vangen?
Veel electro. Maar ook een een aerodactyl. Dus je moet mazzel hebben. Dus he moet een beetje mazzel hebben. Ik ga er heen omdat je door kan vangen dus xp maar vooral stardust.

Verwijderd

hoera mn 6e gyarados is een feit oOo

• Tinusvolkel
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 08:10
Over 8 candy/km mijn eerste :9

Strava | 8600 Wp zzo | 1600 Wp nnw

• CaptJackSparrow
  • Niet online
De eerste duurt het langst. ;)

Ook voordat er meer diverse spawns kwamen leek het daarna sneller te gaan. Ik heb ook alweer genoeg candy voor mijn zesde. :P

De laatste versie van de app blijft vastlopen bij opstarten. Ook cache clearen werkt vaker niet dan wel om toch door te laten starten. Heb de vorige versie maar weer geïnstalleerd. Ik mag hopen dat ze het bij Niantic doorkrijgen en het fiksen voordat ze een update gaan forceren.

Ik blijf het overigens achterlijk vinden dat de app toegang tot je contacts wil hebben. Die permissie krijgt het dan ook niet van mij. :N

Wat ik ook zo irritant vind is dat de app zo slecht geprogrammeerd is en belachelijk veel processortijd lijkt te gebruiken voor relatief simpele animaties wat er met name bij diverse beesten die ver weg staan voor lijkt te zorgen dat een snelle swipe dan niet meer adequaat gedetecteerd kan worden en als een veel langzamer gegooide bal verwerkt wordt die het dan niet haalt. Uitermate ergerlijk als je ultraballen naar zo'n stom beest zit te smijten. :X

• Switchie
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

CaptJackSparrow schreef op woensdag 21 december 2016 @ 21:55:
[...]
Wat ik ook zo irritant vind is dat de app zo slecht geprogrammeerd is en belachelijk veel processortijd lijkt te gebruiken voor relatief simpele animaties wat er met name bij diverse beesten die ver weg staan voor lijkt te zorgen dat een snelle swipe dan niet meer adequaat gedetecteerd kan worden en als een veel langzamer gegooide bal verwerkt wordt die het dan niet haalt. Uitermate ergerlijk als je ultraballen naar zo'n stom beest zit te smijten. :X
Pokemon Go v 0.29.0 - 58.06 MB
Pokemon Go v 0.51.0 - 84.45 MB

Joost mag weten waar de f*ck die increase van 26MB vandaan komt. Die 100 gen2 beestjes zullen uiteraard iets voor hun rekening nemen, maar verder? Meeste changes zijn tot dusver serverside geweest. Op wellicht het toevoegen van wat simpele 3px * 3px gifjes met types na.
Overige client-side veranderingen zijn imho hooguit enkele kb's aan code. Toevoegen van aantal candie op het buddy-scherm b.v. is imho binnen 100 tekens te implementeren.

[ Voor 8% gewijzigd door Switchie op 21-12-2016 22:08 ]

• TAA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-11 14:43

TAA

Liever IRC

Switchie schreef op woensdag 21 december 2016 @ 22:03:Joost mag weten waar de f*ck die increase van 26MB vandaan komt.
Security through obscurity |:(

• Switchie
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

TAA schreef op woensdag 21 december 2016 @ 22:11:
[...]

Security through obscurity |:(
Je bedoelt de minor text fixes? :9

Maar inderdaad... Omvang van APK is natuurlijk 1 ding, maar zolang gifs e.d. van gen 2 niet opgeroepen worden, zullen deze geen invloed hebben op de snelheid van de game.
Sterker nog, je zou verwachten dat er na 6 maand sinds oorspronkelijke release, stappen gemaakt zouden zijn qua efficiëntere code e.d.

Wat dat betreft dus zeker een optie dat allerhande anti-cheat maatregelen oorzaak zijn van een tragere gameplay.
Zolang ze hun doel bereiken heb ik er overigens geen enkel probleem mee. Heb wel degelijk het gevoel hedendag minder spoofers/bots tegen te komen namelijk.

[ Voor 11% gewijzigd door Switchie op 21-12-2016 22:24 ]

• Orsetto
  • Laatst online: 18:36
Hier zijn de laatste tijd steeds vaker lege gyms. Echt super irritant en best raar.

Natuurlijk weet je nu niet wie het gedaan heeft, maar voor de munten doen ze het blijkbaar niet.

• schaapiej
Orsetto schreef op donderdag 22 december 2016 @ 07:01:
Hier zijn de laatste tijd steeds vaker lege gyms. Echt super irritant en best raar.

Natuurlijk weet je nu niet wie het gedaan heeft, maar voor de munten doen ze het blijkbaar niet.
Zie ik ook erg vaak hier in de omgeving. Of mensen trappen de gym leeg en zetten er niks in met de gedachte dat ze er toch zo weer uit zijn (wellicht het cash moment al gehad). Dit doe ik zelf nog wel eens met een 3-tal gyms die hier erg vaak flippen.. of een bot die niks plaatst na het leeg trappen (als dat nu überhaupt nog mogelijk is).

Wel makkelijk als je zelf nog moet cashen :)

<GoT>NightStalker

• petjekel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 26-10 14:51
Thuis als ik Pokemon aan heb staan wil mijn poppetje nog weleens wat lopen, niet extreem veel maar alles is meegenomen. Net voor de eerste keer de melding gehad om aan te geven dat je geen robot bent en etalages aan moet geven. Vind het eigenlijk wel vreemd dat ik die kreeg..

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16:52

Haan

dotnetter

Ik had dinsdag eindelijk m'n tweede, uiteraard weer met bite/twister :(

Kater? Eerst water, de rest komt later

Verwijderd

Orsetto schreef op donderdag 22 december 2016 @ 07:01:

Ik ben zo iemand. LVL 10 leeg trappen levert best veel xp op en met mijn zoon is het zo gebeurd. Maar dat doe ik bijvoorbeeld alleen als er bepaalde mensen instaan. Zo weet ik van 1 account dat het een spoofer is(met 3 accounts want muntjes jager) en van een ander die met 2 accounts blauw en ook nog 2 stuks geel rond loopt. Die ram ik er consequent uit. Die mensen willen ook altijd per se de dezelfde gym hebben dus als ik er in ga heeft het geen nut ook ivm met het vele blauw hier.

Ow en ik laat ze vaak op lvl1 achter

• GroeneThee
Korte vraag, meisje kan niet wachten tot ze Squirtle kan evolueren. Nu hebben we drie "ok" kandidaten:
1) 15,10,10 IV 78%
2) 11,13,14 IV84%
3) 9,15,12 IV 80%

Las dat uiteindelijk Blastoise voornamelijk een goede aanvaller is in vergelijking met zijn verdedigende kwaliteiten. Denk dus dat ik 'm niet veel zal uppen dus twijfel tussen 1 of 2. Kanshebber 1 heeft de nadruk op aanval maar nummer 2 is wat gelijkmatiger verdeeld en heeft hogere IV%

Any thoughts? Greatly appreciated _/-\o_

Verwijderd

Ik zou de 2e doen, zelf heb ik een wonder squirtle uit een ei geëvolueerd tot blastoise, maar z'n cp is eigenlijk te laag voor om in een gym te zetten en mee te vechten

• schaapiej
GroeneThee schreef op donderdag 22 december 2016 @ 08:28:
Korte vraag, meisje kan niet wachten tot ze Squirtle kan evolueren. Nu hebben we drie "ok" kandidaten:
1) 15,10,10 IV 78%
2) 11,13,14 IV84%
3) 9,15,12 IV 80%

Las dat uiteindelijk Blastoise voornamelijk een goede aanvaller is in vergelijking met zijn verdedigende kwaliteiten. Denk dus dat ik 'm niet veel zal uppen dus twijfel tussen 1 of 2. Kanshebber 1 heeft de nadruk op aanval maar nummer 2 is wat gelijkmatiger verdeeld en heeft hogere IV%

Any thoughts? Greatly appreciated _/-\o_
Welke CP hebben ze? Een 84% met CP10 zou voor mij sowieso al afvallen :p
Mee eens dat Blastoise geen defender is, voornamelijk door zijn lage CP.. je bungelt ergens onderaan door het CP geweld van bijvoorbeeld Dragonite, Vaporeon en Gyarados.
Moddie schreef op donderdag 22 december 2016 @ 09:10:
Ken het gevoel, heb er 3 in de kast staan met alle bite/twister.. Qua CP interessant voor gyms, maar laat ze liever links liggen :|
Aan de andere kant; twister / dragon pulse zijn weer nuttiger als defender dan hydro pump.
Al maakt het niet veel uit wat voor soort Gyarados op een gym zit... zijn nou niet echt hele vervelende om tegen te vechten! Ik zie ze in ieder geval graag als 'defender' })

[ Voor 23% gewijzigd door schaapiej op 22-12-2016 09:15 ]

<GoT>NightStalker

• Moddie
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 08-11-2024
Haan schreef op donderdag 22 december 2016 @ 07:40:
[...]

Ik had dinsdag eindelijk m'n tweede, uiteraard weer met bite/twister :(
Ken het gevoel, heb er 3 in de kast staan met alle bite/twister.. Qua CP interessant voor gyms, maar laat ze liever links liggen :|

• Quincy5
  • Laatst online: 21-11 12:42
Ik heb toevallig gisteren ook het idee gehad gyms leeg te laten. Bij ons in het dorp zit een bekende spoofer die nog wel eens alle gyms in de buurt overneemt vlak nadat je er geweest bent (ik verdenk hem er zelfs van middelen te hebben om automatisch te detecteren wanneer hij ergens uit gegooid wordt).

Hij had me gisteravond dus weer nog geen 5 minuten nadat ik 3 laag staande gyms vlak bij elkaar had overgenomen overal weer uit gegooid (ik was nog wel net op tijd met cashen) en een laag beest erin gezet. Ik zag dat op de terugweg van mijn rondje en dacht: ik heb geen zin om er nogmaals meteen uit gegooid te worden. Helaas bedacht ik thuis pas dat het wellicht een beter idee was geweest om hem terug te pesten door hem nog eens eruit te gooien en de gyms leeg te laten zodat hij niet kan zien wie het was.

PV Output

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-11 19:55
Ik heb al dagen heel irritant dat Pogo opstart met een hangend scherm. Soms helpt opnieuw starten niet eens.

Verwijderd

Quincy5 schreef op donderdag 22 december 2016 @ 09:11:
Ik heb toevallig gisteren ook het idee gehad gyms leeg te laten. Bij ons in het dorp zit een bekende spoofer die nog wel eens alle gyms in de buurt overneemt vlak nadat je er geweest bent (ik verdenk hem er zelfs van middelen te hebben om automatisch te detecteren wanneer hij ergens uit gegooid wordt).

Hij had me gisteravond dus weer nog geen 5 minuten nadat ik 3 laag staande gyms vlak bij elkaar had overgenomen overal weer uit gegooid (ik was nog wel net op tijd met cashen) en een laag beest erin gezet. Ik zag dat op de terugweg van mijn rondje en dacht: ik heb geen zin om er nogmaals meteen uit gegooid te worden. Helaas bedacht ik thuis pas dat het wellicht een beter idee was geweest om hem terug te pesten door hem nog eens eruit te gooien en de gyms leeg te laten zodat hij niet kan zien wie het was.
Wat ik ook wel eens doe gewoon 2 weedles van zijn kleur er in zetten van cp10 succes met de gym opspelen. Daarnaast zal een zwakke gym zeker als het er meerdere zijn op niet in eens allemaal overgenomen worden. Dus dan kan hij er niet even voor gaan zitten om het allemaal over te nemen. Oh ik doe dit alleen met spoofers.

• Moddie
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 08-11-2024
wimpie007 schreef op donderdag 22 december 2016 @ 09:59:
Ik heb al dagen heel irritant dat Pogo opstart met een hangend scherm. Soms helpt opnieuw starten niet eens.
Heb je de update geinstalleerd? Sindsdien hebben andere mensen er ook last van (inclusief ikzelf). Een oplossing die langs is gekomen is je cache leegmaken, maar dat werkt niet altijd (ook bij mij niet). Andere oplossing is om de app de deinstaleren en de oudere versie weer te instaleren.

• CaptJackSparrow
  • Niet online
wimpie007 schreef op donderdag 22 december 2016 @ 09:59:
Ik had het vanmorgen ook op een tweede toestel. Wel knap irritant dat elke keer dat ze een bug verwijderen ze er ook weer een nieuwe bij maken. }:|
Verwijderd schreef op donderdag 22 december 2016 @ 10:01:
[...]

Wat ik ook wel eens doe gewoon 2 weedles van zijn kleur er in zetten van cp10 succes met de gym opspelen. Daarnaast zal een zwakke gym zeker als het er meerdere zijn op niet in eens allemaal overgenomen worden. Dus dan kan hij er niet even voor gaan zitten om het allemaal over te nemen. Oh ik doe dit alleen met spoofers.
Lijkt leuk maar ik vrees dat dit soort grappen (ook tot L1 slopen) weinig indruk zal maken want ik betwijfel dat een doorgewinterde spoofer niet ook een account van een andere kleur heeft om die lage gym even te slopen voordat ze hem dan weer overnemen.

Ik wou dat ze eens opschoten met aankondigen van het kerstevent. oOo Ik heb weer genoeg evoluties voor een LE sessie op drie devices maar durf het niet aan om niet wéér een dubbele XP bonus mis te lopen. :X

Ik zat ook te denken dat het voor kerstdag wel leuk zou zijn als er dan bijv. 24 uur lang lures op alle stops gezet worden en dat de output van ballen van stops dan gelijk ook even verdrievoudigd wordt of zoiets. :P

[ Voor 7% gewijzigd door CaptJackSparrow op 22-12-2016 10:28 ]

• aljooge
  • Nu online
CaptJackSparrow schreef op donderdag 22 december 2016 @ 10:23:
[...]

Ik wou dat ze eens opschoten met aankondigen van het kerstevent. oOo Ik heb weer genoeg evoluties voor een LE sessie op drie devices maar durf het niet aan om niet wéér een dubbele XP bonus mis te lopen. :X

Ik zat ook te denken dat het voor kerstdag wel leuk zou zijn als er dan bijv. 24 uur lang lures op alle stops gezet worden en dat de output van ballen van stops dan gelijk ook even verdrievoudigd wordt of zoiets. :P
Het Kerstevent is allang bezig. We hebben Pikachus met mutsen. o<:)

• P.K.
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 18:15
CaptJackSparrow schreef op donderdag 22 december 2016 @ 10:23:

Ik zat ook te denken dat het voor kerstdag wel leuk zou zijn als er dan bijv. 24 ur lang lures op alle stops gezet worden en dat de output van ballen van stops dan gelijk ook even verdrievoudigd wordt of zoiets. :P
Ik ben vooral benieuwd wat het event gaat zijn, zou niet direct uit gaan van dubbele xp. (dat had Halloween ook niet iirc)
Gezien het huidige loadingscreen denk ik dat er iets met PokeStops gaat gebeuren.

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:45
Voor de mensen die last hebben van een hangend scherm bij het opstarten van pokemon go. Hebben jullie een pokemon club account of een google account? Ik zelf heb ook 2 accounts, 1 account (google) waar ik van meet af aan gelijk stardust er doorheen jaagde. En heb 1 account (pokemon.com) waar ik nog geen stardus hebt gebruikt. Mijn toestel loopt alleen maar vast op dat pokemon.com account, maar het google account heeft nergens last van. Misschien dat dat bij meerdere het geval is.

System | Racing is in my Blood

• aljooge
  • Nu online
Barfman schreef op donderdag 22 december 2016 @ 10:34:
Voor de mensen die last hebben van een hangend scherm bij het opstarten van pokemon go. Hebben jullie een pokemon club account of een google account? Ik zelf heb ook 2 accounts, 1 account (google) waar ik van meet af aan gelijk stardust er doorheen jaagde. En heb 1 account (pokemon.com) waar ik nog geen stardus hebt gebruikt. Mijn toestel loopt alleen maar vast op dat pokemon.com account, maar het google account heeft nergens last van. Misschien dat dat bij meerdere het geval is.
Heb je geen softban omdat je speelt met 2 accounts?

• sixtiek
  • Laatst online: 16:28
Ik heb zelf geen last van opstartproblemen maar kwam wel het disablen van je GPS als tip tegen op The Silph Road, misschien heeft iemand er iets aan:

https://www.reddit.com/r/TheSilphRoad/comments/5jjmbb/tip_to_prevent_the_freeze_when_opening_the_game/

• Autofan1985
Barfman schreef op donderdag 22 december 2016 @ 10:34:
Hier al een paar keer vast gelopen met google account.

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:45
aljooge schreef op donderdag 22 december 2016 @ 10:36:
[...]

Heb je geen softban omdat je speelt met 2 accounts?
Nee, waarom zou ik. Speel op 2 verschillende smartphones, en soms doet hij het wel en soms niet.
De game bevriest gewoon helemaal, en bij een softban kan je normaal gewoon lopen.

System | Racing is in my Blood

• aljooge
  • Nu online
Barfman schreef op donderdag 22 december 2016 @ 10:41:
[...]

Nee, waarom zou ik. Speel op 2 verschillende smartphones, en soms doet hij het wel en soms niet.
De game bevriest gewoon helemaal, en bij een softban kan je normaal gewoon lopen.
Dan is het waarschijnlijker dat 1 toestel beter is dan de andere en dat dit niet ligt aan het soort account.

• Autofan1985
aljooge schreef op donderdag 22 december 2016 @ 11:27:
[...]

Dan is het waarschijnlijker dat 1 toestel beter is dan de andere en dat dit niet ligt aan het soort account.
Ik betwijfel of dit aan het toestel ligt, want zo zwak is de performance van een OnePlus 2 niet volgens mij...

• Refution
  • Laatst online: 22-11 05:38
Bij mij werkt het perfect om pas nadat het spel is opgestart de GPS aan te zetten, sindsdien geen freezes meer.

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Nu online
Het was mooi, maar ook ik ga er mee stoppen :P Niet om de bugs, niet om Niantic, niet omdat gen2 te lang duurt. Ik ben er klaar mee omdat dit spel mij gewoon niet mag :/

Zojuist heb ik (lv29) ei nummer 311 uitgelopen, en weer een nieuwe uit een Pokéstop gevist. Daarmee ben ik officieel 60 eieren verder dan mijn laatste 10km ei, waarvan zeker 50 eieren van na de update. Ik heb na de release van gen2 baby's met m'n domme kop al €20 uitgegeven aan incubators om zo snel mogelijk aan een nieuw ei te kunnen beginnen. Daar ben ik vorige week uit principe ook maar mee gestopt :P

Al deze eieren waren 5km of 2km varianten, en uit geen van beide kwam een gen2 baby. Ik heb inmiddels 200 Sandshrew candy (die ik nooit in het wild heb gevangen, heb wel twee Sandslash), 300 Tentacool candy (die ik ook bijna nooit in het wild vang), een shitload Paras en Spearow en een stuk of 18 Golducks. Moet nog altijd een Dugtrio, Machamp en Golem, maar blijkbaar zijn die heel zeldzaam uit een ei.
Geodude, Machop en Diglett komen ook in mijn omgeving in het wild zo goed als niet voor.

Dat het met eieren een loterij is, dat is logisch en dat snap ik ook. Dat 10km eieren zeldzaam zijn, dat vind ik logisch en imo hoort het ook zo. Het probleem zit echter in de verdeling. Twee vrienden van me, die nota bene actief zijn in dezelfde omgeving bij dezelfde stops, lopen op dit moment met 3x 10km rond. Ook in de lokale facebookgroep en in dit topic lijkt het alsof iedereen standaard 2x 10km aan heeft staan. Na gen2 'volgens mij komen er nu veel meer 10km eieren' :P
Als die eieren echt volledig random gaan, heb ik dus belachelijk veel pech 8)7 Het is ook niet zo dat ik ze vroeger wel heb gehad.

Daar komt de gymverdeling bij. In mijn omgeving is alles rood met heel soms een gele tussendoor. Jammer maar prima natuurlijk, als rood goed samenwerkt terwijl blauwe spelers massaal stoppen. Maar menig gym is gevuld met {username}1, {username}2 en {username}3 met natuurlijk een Snorlax of Lapras van >2700cp en een Dragonite van >3000cp. Dratini is in mijn omgeving enorm zeldzaam. Ondanks dat ik in lv29 zit, heb ik geen Snorlax of Lapras. Omgevingsgenoten hebben van beide meerdere beestjes.

Een gym veroveren is dus extreem lastig, terwijl het behouden daarna ook niet mogelijk is. Dat kan liggen aan dat mijn sterkste Poké een Gyrados van 2700 is (die je dus met een Jolteon van 1700 makkelijk onderuit schoffelt), maar komt ook omdat er binnen een halve dag al snel 3 dezelfde usernames op komen dagen om 'm weer onderuit te trappen en 'm binnen een uur weer op lv10 hebben.

Het aantal potions dat je uit stops krijgt is sinds een maand ook belachelijk. Ik gooi standaard al mijn pokéballs weg, want ik heb honderden great balls en ultra balls. De 20hp potions zijn echter al zeldzaam as fuck. Als ik een rondje met de auto ga, dan kan ik ongeveer 20 stops langsrijden en dus 2x de 10e bonusstop meepakken. Als ik in totaal 400hp aan healing overhoud, dan is dat heel wat. Daarmee kan ik Vaporeon 2x healen en dan is 't op 8)7
Ik wil best de moeite nemen om een lv10 gym te verslaan ondanks dat er spoofers in zitten, maar het spel biedt mij de kans niet eens.

/rant :)

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Verwijderd

Richh schreef op donderdag 22 december 2016 @ 11:54:
Het was mooi, maar ook ik ga er mee stoppen :P Niet om de bugs, niet om Niantic, niet omdat gen2 te lang duurt. Ik ben er klaar mee omdat dit spel mij gewoon niet mag :/

Zojuist heb ik (lv29) ei nummer 311 uitgelopen, en weer een nieuwe uit een Pokéstop gevist. Daarmee ben ik officieel 60 eieren verder dan mijn laatste 10km ei, waarvan zeker 50 eieren van na de update. Ik heb na de release van gen2 baby's met m'n domme kop al €20 uitgegeven aan incubators om zo snel mogelijk aan een nieuw ei te kunnen beginnen. Daar ben ik vorige week uit principe ook maar mee gestopt :P

Al deze eieren waren 5km of 2km varianten, en uit geen van beide kwam een gen2 baby. Ik heb inmiddels 200 Sandshrew candy (die ik nooit in het wild heb gevangen, heb wel twee Sandslash), 300 Tentacool candy (die ik ook bijna nooit in het wild vang), een shitload Paras en Spearow en een stuk of 18 Golducks. Moet nog altijd een Dugtrio, Machamp en Golem, maar blijkbaar zijn die heel zeldzaam uit een ei.
Geodude, Machop en Diglett komen ook in mijn omgeving in het wild zo goed als niet voor.

Dat het met eieren een loterij is, dat is logisch en dat snap ik ook. Dat 10km eieren zeldzaam zijn, dat vind ik logisch en imo hoort het ook zo. Het probleem zit echter in de verdeling. Twee vrienden van me, die nota bene actief zijn in dezelfde omgeving bij dezelfde stops, lopen op dit moment met 3x 10km rond. Ook in de lokale facebookgroep en in dit topic lijkt het alsof iedereen standaard 2x 10km aan heeft staan. Na gen2 'volgens mij komen er nu veel meer 10km eieren' :P
Als die eieren echt volledig random gaan, heb ik dus belachelijk veel pech 8)7 Het is ook niet zo dat ik ze vroeger wel heb gehad.

Daar komt de gymverdeling bij. In mijn omgeving is alles rood met heel soms een gele tussendoor. Jammer maar prima natuurlijk, als rood goed samenwerkt terwijl blauwe spelers massaal stoppen. Maar menig gym is gevuld met {username}1, {username}2 en {username}3 met natuurlijk een Snorlax of Lapras van >2700cp en een Dragonite van >3000cp. Dratini is in mijn omgeving enorm zeldzaam. Ondanks dat ik in lv29 zit, heb ik geen Snorlax of Lapras. Omgevingsgenoten hebben van beide meerdere beestjes.

Een gym veroveren is dus extreem lastig, terwijl het behouden daarna ook niet mogelijk is. Dat kan liggen aan dat mijn sterkste Poké een Gyrados van 2700 is (die je dus met een Jolteon van 1700 makkelijk onderuit schoffelt), maar komt ook omdat er binnen een halve dag al snel 3 dezelfde usernames op komen dagen om 'm weer onderuit te trappen en 'm binnen een uur weer op lv10 hebben.

Het aantal potions dat je uit stops krijgt is sinds een maand ook belachelijk. Ik gooi standaard al mijn pokéballs weg, want ik heb honderden great balls en ultra balls. De 20hp potions zijn echter al zeldzaam as fuck. Als ik een rondje met de auto ga, dan kan ik ongeveer 20 stops langsrijden en dus 2x de 10e bonusstop meepakken. Als ik in totaal 400hp aan healing overhoud, dan is dat heel wat. Daarmee kan ik Vaporeon 2x healen en dan is 't op 8)7
Ik wil best de moeite nemen om een lv10 gym te verslaan ondanks dat er spoofers in zitten, maar het spel biedt mij de kans niet eens.

Jammer maar met al dat blauw hier snap ik je. Maar ik blijf het gelukkig leuk vinden.

• Richh
  • Nu online
Verwijderd schreef op donderdag 22 december 2016 @ 12:00:
[...]

Jammer maar met al dat blauw hier snap ik je. Maar ik blijf het gelukkig leuk vinden.
Ik heb de afgelopen 3 dagen op een rij in de gym van station Zwolle gezeten. In Almere heb ik ook gyms bijna een week vast kunnen houden.
En in fucking Hoogeveen aka 'the middle of nowhere' is het onmogelijk 8)7 8)7 8)7

• aljooge
  • Nu online

Niet te gauw opgeven Richh. In beweging blijven is erg gezond en leuk.

Ik heb ook geen lapras, zelfs geen dragonite. En mijn rode kleur is ook niet geweldig hier. Het is even iets verder zoeken en je vindt vanzelf ergens goede gyms. In de grote plaatsen vind je veel pokestops bij elkaar. Even een uurtje daar vangen en je krijgt er vanzelf potions bij.

Langzamerhand raakt ook mijn pokedex steeds meer gevuld en langzamerhand kom ik in steeds meer gyms. Ik moet er alleen iets verder voor fietsen. Goed voor de conditie.

• Autofan1985
aljooge schreef op donderdag 22 december 2016 @ 12:10:
[...]

Niet te gauw opgeven Richh. In beweging blijven is erg gezond en leuk.

Ik heb ook geen lapras, zelfs geen dragonite. En mijn rode kleur is ook niet geweldig hier. Het is even iets verder zoeken en je vindt vanzelf ergens goede gyms. In de grote plaatsen vind je veel pokestops bij elkaar. Even een uurtje daar vangen en je krijgt er vanzelf potions bij.

Langzamerhand raakt ook mijn pokedex steeds meer gevuld en langzamerhand kom ik in steeds meer gyms. Ik moet er alleen iets verder voor fietsen. Goed voor de conditie.
Idem dito, alleen ben ik dan blauw. Hoor iedereen klagen dat alles zo blauw is, maar hier is de hele wijk juist rood. :P Ben ook wat verderop gaan zoeken en weet over het algemeen toch wel 8 gyms stabiel te houden inmiddels. Dus hooguit dagelijks even 2 gyms er bij pikken en ik kan er 10 cachen. Dat even verderop zoeken heeft voor mij dus al prima gewerkt. ;)

• CaptJackSparrow
  • Niet online
Hehe... ik ken het gevoel. ;)

Voorafgaand en gedurende het Halloween event heb ik ook lange tijd geen enkel 10km ei gekregen terwijl ik er iets van 60 uitbroedde. Sinds de babymons nu vier. De laatste gisteravond toen ik ruim 10 km aan rondjes gelopen heb om de ballenvoorraad weer aan te vullen die ik in twee dagen had verbruikt. Die is net uitgekomen door mijn wandelmannetje en daaruit kwam een...

Hitmonchan. Die ik nog niet had. *O*

Dus: Dratini, Lapras, Snorlax, Hitmonchan. :9

Mijn 'Vieze Mazzelaar'-streak van het moment lijkt zich dus vooralsnog voort te zetten. >:) :+

Over lange tijd en grote aantallen worden statistieken uiteindelijk wel weer 'recht getrokken' maar daarop wachten kan erg frustrerend zijn, vooral als je echt geld uitgeeft aan die incubators. Omdat het rendement daarvan zo volstrekt onvoorspelbaar is en meestal erg laag ga ik dat dus ook niet doen. Zelfs mijn gym-muntjes geef ik daar zeer spaarzaam aan uit. Tijdens die Halloweenweek dus.

Nou scheelt het wel dat ik ook een goedkope (nou ja, zwaar uitverkoopvoordeel) chinafoon heb die hele 'goede' GPS drift heeft :P en ik met mijn enkele incubator toch flink wat eieren uit kan laten broeden door mijn 'wandelmannetje' in die foon. Als je die niet hebt worden incubators stukken nuttiger.

Gisteravond leek het wel of ik doodgegooid werd met potions, maar als ik realistisch ben denk ik dat dat voor een groot deel tussen de oren zit en je de dingen die je hard nodig hebt altijd te weinig lijkt te krijgen en de dingen die je niet nodig hebt te veel. Verder moet je je spel ook noodzakelijkerwijs aanpassen aan je inventaris. Mensen die relatief weinig (selectief) beesten vangen verbruiken relatief weinig ballen en farmen die dus relatief weinig bij waarmee je dan ook weinig revives en potions krijgt. Verder is het slopen van gyms een 'dure' bezigheid die meestal vrij weinig rendement oplevert qua 'gymdagen'. Het moet in jouw omgeving natuurlijk mogelijk zijn maar het opzoeken van vriendelijke gyms iets verder weg die je kunt bijtrainen zou wel eens een effectievere strategie kunnen zijn, maar zoals gezegd moet de omgeving zich daar dus wel voor lenen. :Y

Het help ook dat ik het spel speel als middel om mijn doel van lichaamsbeweging te bereiken. Daarom kijk ik ook anders aan tegen de bereikte resultaten van het spel. Als het me maar tot bewegen brengt wordt mijn doel bereikt. Omdat ik er de afgelopen week niet op de fiets op uit hoefde vanwege wat stabielere gyms heb ik nu al drie keer lopend mijn ballenvoorraad bijgevuld. De eerste keer 8,5 km, tweede niet gemeten maar ook zoiets vermoed ik en gisteravond dus ruim 10km. Zonder PoGo had ik die 25km écht niet gelopen.

Doel bereikt dus ik ben tevreden met het spel. :)

• CAP-Team
  • Laatst online: 16:31

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Ik krijg ook bijna alleen maar 5 km eieren. Vorige week 6 stuks in één keer uitgelopen met extra incubators. Nu heb ik alweer een stuk of 5 eieren klaar staan die ik ook weer tegelijk ga uitlopen. Soms komt er leuk spul uit maar meestal spul waar je toch al zat van had.

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

• Richh
  • Nu online
Thnx voor jullie reacties :) ooit zal het zich inderdaad wel weer recht trekken, dat klopt wel. Mijn laatste 10km ei gaf een Aerodactyl, dus dat was ook wel prima (al heb ik ook 70+ Jynx candy, en die heb ik ook niet in het wild gevangen :P). Het kan wel, maar het duurt zo verrekte lang. En dat terwijl mijn medespelers soms al 4 Lapras hebben, ja daaag 8)7

Ik zeg ook wel dat ik stop, maar als Niantic straks weer met die cadeautjes aan komt zetten waar nu geruchten over zijn... of dubbel XP... dikke kans dat ik 'm alsnog opstart :P

[ Voor 45% gewijzigd door Richh op 22-12-2016 13:39 ]

• jocd
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 08:57
CAP-Team schreef op donderdag 22 december 2016 @ 13:25:
Ik krijg ook bijna alleen maar 5 km eieren. Vorige week 6 stuks in één keer uitgelopen met extra incubators. Nu heb ik alweer een stuk of 5 eieren klaar staan die ik ook weer tegelijk ga uitlopen. Soms komt er leuk spul uit maar meestal spul waar je toch al zat van had.
Sinds de kleuren update van de eieren (groen, geel, paars) geen 10 km ei meer gehad. Ik wist tot deze week niet eens dat ze paars zijn 8)7

• A-Jay
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-10 17:15
Hier ook nog geen 10km eieren gehad sinds 2e gen ... al een hele tijd niet.

Moet nog steed 3 10km eierbeesten die niet echt ruim in het wild voorradig zijn. hitmonlee, aero en die bolle..

Voor mijn dragonair moet ik nog 30 snoepjes... voor Muk nog 40 en voor een Venusaur nog 65

[ Voor 32% gewijzigd door A-Jay op 22-12-2016 15:11 ]

• GroeneThee
schaapiej schreef op donderdag 22 december 2016 @ 08:40:
[...]

Welke CP hebben ze? Een 84% met CP10 zou voor mij sowieso al afvallen :p
Mee eens dat Blastoise geen defender is, voornamelijk door zijn lage CP.. je bungelt ergens onderaan door het CP geweld van bijvoorbeeld Dragonite, Vaporeon en Gyarados.

[...]
Ah die was ik vergeten toe te voegen inderdaad.

Squirtle:
1) 15,10,10 IV 78%
CP 442
2) 11,13,14 IV84%
CP 439
3) 9,15,12 IV 80%
CP 430

Qua eieren hebben we sinds dat we starten op 9 oktober er 254 uitgelopen. Daar was het merendeel 5km/2km van en slechts 7 een 10km ei. De laatste heeft een Snorlax gegeven dus het verzacht de pijn maar ben toch elke keer een beetje teleurgesteld dat er bij een nieuw ei geen paarse zit. Dochterlief heeft het liefst ook paars omdat ze die het mooist vindt maar daarna een groene omdat ze dan een charmander of bulbaussar kan krijgen :+

Charizard overigens nu bijna binnen, dan kunnen we de volgende als buddy gaan toevoegen.

• CAP-Team
  • Laatst online: 16:31

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Qua gym bezetting vind ik het hier meestal maar saai. Vaak staan dezelfde dingen erin: Gyarados, Vaporeon, Rhyhorn, Exeggcutor, Lapras, Snorlax

Buiten dat zie je niet veel variatie.

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Pagina: 1 ... 42 ... 100 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is niet de bedoeling dat hacks, cheats, GPS-spoofs of dataminers besproken worden op dit forum. Ook is het bespreken van 3rd party apps en sites niet toegestaan die gegevens gebruiken/zichtbaar maken die normaal gesproken niet zichtbaar zijn. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers. Discussie over het gebruik van IV calculators is wel toegestaan.

Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.

Online IV calculator
Evolve calculator
Pokémon movesets
Server status