Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[iOS/Android] Pokémon GO - Deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 41 ... 100 Laatste
Acties:
  • 396.910 views

• servies
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 22:12

servies

Veni Vidi Servici

Asgaro schreef op zaterdag 17 december 2016 @ 11:48:
[...]

Omdat wij sportief bezig zijn, calorieën verbruiken, gewicht verliezen en tegelijkertijd hier allemaal veel voldoening uit halen.

Die spoofers zitten in hun luie zetel met hun zak chips en blijven aankomen over de jaren.
Ze zullen ook veel rapper onder een steen liggen.

Als je zelfs bij een game die je op een leuke manier stimuleert om te wandelen, hardlopen, fietsen... nog niet van je luie reet komt, dan weet ik het ook niet meer.
Ik zit even een vergelijking te doen met mijn woonplaats in het oosten van het land en het centrum van Amsterdam... Hier zijn een stuk of 15 pokestops. Ga ik kijken naar Amsterdam dan heeft bijna iedere fucking straathoek een pokestop. Je kunt daar letterlijk vanuit iedere luie stoel 3 pokestops pakken die binnen je bereik zitten...
Als ik hier 100 pokeballen uit pokestops wil halen moet ik zeker 5x meer lopen dan in Amsterdam. Dus ja, de hele setup is totaal verrot... en nodigt inderdaad uit tot spoofen als je niet in de grote steden woont...

• A-Jay
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-10 17:15
petjekel schreef op zondag 18 december 2016 @ 21:50:
[...]

Voorbeeldje
[afbeelding]
Appraise
HP, impresed with defense, its got excellent stats! How exciting!

Alvast dank :)
Die doet het hier gewoon...

https://pokeassistant.com/main/ivcalculator

Possible Combinations: 4, Perfection:
Maximum : 100.0%
Average: 84.4%
Minimum : 77.8%

• petjekel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 26-10 14:51
schaapiej schreef op maandag 19 december 2016 @ 08:04:
[...]

Als ik de stats bij Pokeassistant invoer krijg ik de melding;
"No combinations found. Are you sure you have not powered-up before?"
Zodra ik Powered op Yes zet krijg ik een IV naar voren van 88.9. Kan 't zijn dat je, wellicht per ongeluk, een keer op Power up hebt geklikt?
Lijkt me sterk maar zou kunnen dat het per ongeluk is gebeurd. Bedankt iig :)

Verwijderd

Ik zit even een vergelijking te doen met mijn woonplaats in het oosten van het land en het centrum van Amsterdam... Hier zijn een stuk of 15 pokestops. Ga ik kijken naar Amsterdam dan heeft bijna iedere fucking straathoek een pokestop. Je kunt daar letterlijk vanuit iedere luie stoel 3 pokestops pakken die binnen je bereik zitten...
Als ik hier 100 pokeballen uit pokestops wil halen moet ik zeker 5x meer lopen dan in Amsterdam. Dus ja, de hele setup is totaal verrot... en nodigt inderdaad uit tot spoofen als je niet in de grote steden woont...
Ik woon ook op een plek met weinig pokestops en ga dus paar keer per week naar een park met veel pokestops. 7km enkele reis per fiets en 4 km in het park fietsen. Dat zijn de spel regels van het spel. Als je dat niet bevalt dan ga speel je toch niet?
Of ben jij ook een type dat door rood licht rijd omdat het kon?
Het is een spel wat je mag spelen het is geen recht of plicht.

• Under Control
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13-11 22:49
Goedemorgen mede trainers :)

Afgelopen weekend was een goed weekend. Nadat ik een 10K eitje in mijn tas kreeg, meteen aan het broeden geslagen. En weer hopen (gaat automatisch) dat het geen @#$% Pinsir wordt. Naar mate ik bijna de 10K naderde stond daar warempel een Snorlax voor me. Ik moet eerlijk bekennen dat ik hier erg vrolijk van werd, eindelijk weer eens een Snorlax (mijn 2de). De IV's waren weliswaar onder de 50, maar de CP was hoog genoeg.

Je kan wel snappen dat mijn spanning voor het uitbroeden van mijn 10K eitje nog groter was geworden. Het eitje kwam in beeld, even een tik erop geven en....YES!! weer een Snorlax met IV's boven de 80% *O* . Dit is de Snorlax die ik met snoepjes ga vetmesten. Snorlax-uit-een-ei-missie voltooid.

Overigens heb ik dit weekend 3 10K eitjes ontvangen. Voor mijn doen is dat best veel. Normaal is de ontvangsrate nooit zo hoog bij mij m.b.t. 10K eitjes. Al met al een goed weekend :Y

• Bobje
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 26-05-2024
hneel schreef op zondag 18 december 2016 @ 21:48:
[...]

Hoeveel eieren heb je daarvoor moeten hatchen?
7 stuks, dus ik denk heel veel geluk!

Verwijderd

Ik weet niet hoe het bij jullie zit dus vandaar dat ik even benieuwd ben naar jullie antwoorden.
Hier in 036 is er heel erg veel blauw. Is dat bij jullie ook zo?
Ik merk wel als ik in andere steden ben ik ook veel blauw zie. Daarnaast merk ik dat het lastig is om rode gyms vast te houden. Blauw neemt ze veel over behalve als ze afgelegen liggen en hoog in level.
Het lijkt mij dat er dan toch scheef stand gaat ontstaan als er te veel blauw komt.

Enfin ervaren jullie dat ook zo?

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 00:02
Inmiddels meer dan een maand zonder 10km ei terwijl ik non-stop met 7 tot 9 incubators rondloop (afhankelijk van het aantal 2km eieren wat ik heb).
Verwijderd schreef op maandag 19 december 2016 @ 09:23:
Ik weet niet hoe het bij jullie zit dus vandaar dat ik even benieuwd ben naar jullie antwoorden.
Ik merk wel als ik in andere steden ben ik ook veel blauw zie. Daarnaast merk ik dat het lastig is om rode gyms vast te houden. Blauw neemt ze veel over behalve als ze afgelegen liggen en hoog in level.
Het lijkt mij dat er dan toch scheef stand gaat ontstaan als er te veel blauw komt.

Zo was het bij ons (in Hoogeveen) vroeger ook. Daar is tegenwoordig juist alles rood.
Heb je vanochtend een van jouw beesten in de gym bij Almere Centrum gezet? Dan was ik het die jouw Snorlax eruit trapte :P

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Verwijderd

@richh nee Ik zit nog in al mijn 15 gyms en heb vandaag nog niet gespeeld :)
Behalve dan mijn 100 muntjes en 5000 stardust opgehaald.

Ik ga vanmiddag hele stad weer schoonvegen(rood maken) dus het kan zijn dat ik je er uit ga trappen :)

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2016 09:35 ]

• Autofan1985
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 22-10 14:37
CaptJackSparrow schreef op donderdag 15 december 2016 @ 17:25:
Dust is ook zeer zeker een hele prettige bonus van de gyms. Mede dankzij die bron en de vangbonussen zat ik gisteren op 723k dust. Na het maken van een Gyarados, het uppen van een Flareon en een Kingler voor gym duty en het maken van een tweede Dragonite vandaag van mijn 98% Dratini zit ik weer op 530k, maar dat is nog steeds comfortabel. :)

Ik heb het gevoel dat ik sinds de introductie van de babybeesten meer 10km eieren krijg. Drie totaal waarvan gisteren maar liefst twee stuks. Uit de eerste kwam een Dratini en uit de tweede een Lapras. Mijn derde uit een ei en met eentje in het wild gevangen erbij heb ik er nu vier. :P Wel maar eentje die op 'gymniveau' zit want candy is natuurlijk een probleem.

Het zou best kunnen dat Niantic meer 10km eieren laat droppen om de mensen te helpen G1 compleet te krijgen en de interesse weer wat aan te zwengelen, en misschien ook als decemberextraatje. Vanavond krijgt mijn mannetje het laatste 10km ei in zijn rugzak om de nacht mee door te komen. Nu is ie eerst even wat 2km eieren aan het wegwerken.

Ik heb nog geen babybeesten mogen krijgen. :/
Laten er dan aub niet uit 3! 10 km eieren tegelijk een Pinsir komen. :( Nu al tegen de 300 candies van die beesten.... En mis nog steeds Snorlax!
CaptJackSparrow schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 11:57:
Ik suggereerde pas dat er misschien meer (en betere) 10km eieren gedropt zouden kunnen worden om de mensen te helpen om G1 compleet te krijgen. Uit de drie 10km eieren die ik sinds de introductie van de babymons gekregen heb kwamen eerst een Dratini en een Lapras, en de derde is net uitgekomen en daaruit kwam een.....

Snorlax. *O* oOo :)F

Met Lick/Body Slam.

Uit twee opeenvolgende eieren een Lapras en een Snorlax. :*) Toeval of inderdaad een teken dat we een beetje extra geholpen gaan worden? :)

Met natuurlijk weer een voorraadje candy maar nu kan ik ook eindelijk gaan buddyen om mijn al 136 dagen in een gym staande eerste snorremans eens flink te uppen als die ooit weer thuis komt. :P Daarvoor heb ik nog flink wat meer candy nodig dan ik nu heb.
JALOERS!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 21-11 20:57
Gistermiddag na lange tijd weer eens een rondje gyms gedaan. Van 2 stuks naar 14.
Kijk ik vanochtend, nog 7 stuks over... moest nog effe naar de supermarkt dus voor het cashen maar even langs de 4 gyms hier in het dorp, terug naar 11 stuks! Kom ik thuis zijn er al weer 2 leeg :p

Het is bijna niet meer zinvol om hoge Pokémon op een gym te gooien hier. Was mij al opgevallen dat niks meer boven de level 3 á 4 uit komt. Achja, kom ik ook weer eens van m'n potions en revives af...

<GoT>NightStalker

• servies

servies

Veni Vidi Servici

Verwijderd schreef op maandag 19 december 2016 @ 09:10:
[...]

Ik woon ook op een plek met weinig pokestops en ga dus paar keer per week naar een park met veel pokestops. 7km enkele reis per fiets en 4 km in het park fietsen. Dat zijn de spel regels van het spel. Als je dat niet bevalt dan ga speel je toch niet?
Of ben jij ook een type dat door rood licht rijd omdat het kon?
Het is een spel wat je mag spelen het is geen recht of plicht.
Ik wil alleen maar zeggen dat het nogal erg makkelijk is om anderen aan te vallen als je zelf enorm bevoordeeld wordt. Om 15 gyms te kunnen pakken moet ik minimaal het dubbele fietsen van jouw afstandje... De verdeling is gewoon debiel... Gyms kan ik nog een keer begrijpen, maar Pokestops...
Maar ik ben eigenlijk niet anders gewend van mensen uit de Randstad. Hard schreeuwen als ze het ergens niet mee eens zijn, maar zodra mensen van buiten de Randstad datzelfde doen meteen beginnen te zeuren dat die mensen niet moeten zeuren...
[sarcasme]Ach... die global warming kan me niet hard genoeg gaan... maar dan wel even een groot hek langs de grens van Brabant, Gelderland en Overijssel zetten >:) >:) >:)[/sarcasme]

[ Voor 3% gewijzigd door servies op 19-12-2016 10:37 ]

Verwijderd

servies schreef op maandag 19 december 2016 @ 10:24:
[...]

Ik wil alleen maar zeggen dat het nogal erg makkelijk is om anderen aan te vallen als je zelf enorm bevoordeeld wordt. Om 15 gyms te kunnen pakken moet ik minimaal het dubbele fietsen van jouw afstandje... De verdeling is gewoon debiel... Gyms kan ik nog een keer begrijpen, maar Pokestops...
Maar ik ben eigenlijk niet anders gewend van mensen uit de Randstad. Hard schreeuwen als ze het ergens niet mee eens zijn, maar zodra mensen van buiten de Randstad datzelfde doen meteen beginnen te zeuren dat die mensen niet moeten zeuren...
Ach... die global warming kan me niet hard genoeg gaan... maar dan wel even een groot hek langs de grens van Brabant, Gelderland en Overijssel zetten >:) >:) >:)
Kijk dat je het moeilijk hebt dat is mij ook duidelijk. Maar dat rechtvaardigt vals spelen niet. Zo zie je maar weer dat waar je woont voor en na delen heeft. Ik zou graag met een hummer door weilanden willen crossen maar dat kan hier dan weer niet. Maar dat accepteer ik gewoon en anders moet ik verhuizen!

• IdieEasy
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 22-11 11:33

IdieEasy

Death comes swiflty.. for me

servies schreef op maandag 19 december 2016 @ 10:24:
[...]

Ach... die global warming kan me niet hard genoeg gaan... maar dan wel even een groot hek langs de grens van Brabant, Gelderland en Overijssel zetten >:) >:) >:)
Dude, doe rustig. Wij hebben je niets misdaan. Wij hebben deze verdeling niet gemaakt, dat hebben de mensen gedaan die Ingress spelen... En kennelijk zijn er minder mensen bij jou in de buurt die Ingress spelen. Ik woon ook in "De Randstad" en ik heb ook 2 gyms in 4km omtrek van mijn huis... Nou en? Ga ik daar mensen toewensen dat ze hun huis verliezen? Hell no...

Ik hoop dat ik het sarcasme in je post gemist heb.... Ik hoop het heel erg...

• servies

servies

Veni Vidi Servici

Verwijderd schreef op maandag 19 december 2016 @ 10:28:
[...]

Kijk dat je het moeilijk hebt dat is mij ook duidelijk. Maar dat rechtvaardigt vals spelen niet.
Ik zie zelf een groot verschil tussen 'valsspelen' waar een ander benadeeld wordt en 'valsspelen' om een gelijkwaardig speelveld te krijgen
Zo zie je maar weer dat waar je woont voor en na delen heeft. Ik zou graag met een hummer door weilanden willen crossen maar dat kan hier dan weer niet. Maar dat accepteer ik gewoon en anders moet ik verhuizen!
Ik zal je moeten teleurstellen, maar dat kan hier ook niet...

• Quincy5
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 21-11 12:42
In het dorp waar ik woon is nog steeds alles level 8 of hoger blauw en wordt er maar af en toe wat neergehaald. Ik weet dat er bij de blauwen spoofers zijn, want ik heb al meerdere keren de gym 1 straat vanaf mijn huis snel omhoog zien gaan terwijl er niemand in de buurt is en overal zie ik dezelfde opvallende namen.
In het naastgelegen dorp ben ik samen met de lokale team Instinct whatsapp-groep het meest actief. Daar hebben we meer competitie van rood (ook met enkele spoofers volgens de groep) en komt er zelden een gym boven level 4.

PV Output

• servies

servies

Veni Vidi Servici

IdieEasy schreef op maandag 19 december 2016 @ 10:32:
[...]

Ik hoop dat ik het sarcasme in je post gemist heb.... Ik hoop het heel erg...
Ik heb m'n post ff voor je aangepast...

• C_V_S
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Quincy5 schreef op maandag 19 december 2016 @ 10:34:
In het dorp waar ik woon is nog steeds alles level 8 of hoger blauw en wordt er maar af en toe wat neergehaald. Ik weet dat er bij de blauwen spoofers zijn, want ik heb al meerdere keren de gym 1 straat vanaf mijn huis snel omhoog zien gaan terwijl er niemand in de buurt is en overal zie ik dezelfde opvallende namen.
In het naastgelegen dorp ben ik samen met de lokale team Instinct whatsapp-groep het meest actief. Daar hebben we meer competitie van rood (ook met enkele spoofers volgens de groep) en komt er zelden een gym boven level 4.
In deze regio helaas ook veel spoofers en mensen met dubbele accounts. Had vorige week een gym veroverd en die was op een gegeven ogenblik level 10 met mijn Pokemon van 2000+ CP als laatste.

Nu werd ik er na ongeveer 10 dagen uitgegooid. Dus toen ik er die middag langs reed eens gekeken en hij was nog steeds level 10 blauw alleen de onderste 3 waren opeens andere Pokemons....

Ook al mee gemaakt dat ik een gym veroverd had en een rondje ging fietsen om Pokeballen te verzamelen en na tien minuten terug kwam toen was die alweer en rood en level 6. Terwijl ik er niemand in de buurt zag.

Soms wel frusterend om dat op deze manier te doen. Ga nu maar mijn tijd steken in wat meer afgelegen gyms die al een hoger level hebben om die op te trainen. Duurt wel langer maar die tijd is het wel waard.

Pokedex gaat doed! Dit weekend Charizard en Machamp mogen bijschrijven. Grimer is nu mijn buddy en die heeft nog 39 candy nodig. Daarnaast voor Vensaur nog 64 candy nodig maar ik heb een nest ontdekt wat vlakbij is. Daarnaast nog Himanchan nodig en ik hoop dat die uit 1 van de 2 10 km eieren komt die nu staan te broeden.

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 20:50

Ircghost

Honeybadger doesn&#039;t care!

Dit lijkt mij een mooi moment om een einde aan deze discussie te maken, het lijdt nergens toe. Hacks, spoofs et cetera zijn niet de bedoeling. Het staat ook heel duidelijk in de Toipc Warning. Er hoeft dus ook geen discussie over gehouden te worden!

• aljooge
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 00:10

Ik zit in rood en de plaats is zo blauw als de lucht. Maar toch is het een toffe kleur, want de roden hebben altijd veel meer moeite moeten doen en zijn actiever. 2 bijgelegen dorpen zijn toevallig wel behoorlijk rood en wat er ontstaan was, is dat dat versterkt wordt door heel veel "gelegenheidsbezoekers" van buitenaf. De kleur heeft zich versterkt door een aanzuigende werking.

Gisteren nog even geweest en zit inmiddels in 12 gyms. Gaan er een paar omvallen dan ga ik deze week weer een rondje van 25 km fietsen.

• petjekel
Zijn er eigenlijk hier spelers uit de omgeving Breda van team rood? Zoals ik hier meer lees is het namelijk hetzelfde verhaal met veel team blauw in gyms.

• Stefandepefan
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 19-10 18:24
Direct in mijn buurt is er veel blauw te zien, maar een stuk verder (lees 2,5 km.) zijn er aantal gele gyms die Pokemons bevatten met een CP van minstens 3000. Ik heb eens een poging gewaagd om er tegen in te gaan, maar helaas was dat in mijn uppie niet echt goed te doen. Moet zeggen dat ik het wel leuker ben gaan vinden om gyms neer te halen, maar ben zelf al blij als ik er 10 of 20 coins op een dag er uit kan slepen.

• schaapiej
Stefandepefan schreef op maandag 19 december 2016 @ 11:14:
Direct in mijn buurt is er veel blauw te zien, maar een stuk verder (lees 2,5 km.) zijn er aantal gele gyms die Pokemons bevatten met een CP van minstens 3000. Ik heb eens een poging gewaagd om er tegen in te gaan, maar helaas was dat in mijn uppie niet echt goed te doen. Moet zeggen dat ik het wel leuker ben gaan vinden om gyms neer te halen, maar ben zelf al blij als ik er 10 of 20 coins op een dag er uit kan slepen.
Het meeste spul wat makkelijk de 3k aantikt is redelijk eenvoudig neer te halen.
Neem bijvoorbeeld Dragonite en Gyarados. Dragonite doet het in zijn broek als er een Dewgong of Cloyster voor zijn neus staat en Gyarados begint te trillen van Jolteon. Duurt alleen effe als 't een hoge gym is! :)

<GoT>NightStalker

Verwijderd

Yoo had even een vraagje wat betreft pokemon go en android.

Mijn excuses als de vraag al beantwoordt mocht zijn of tegen de regels van dit forum.
Is het vandaag de dag nog mogelijk om met een rooted device pokemon go te spelen?
Dit niet zodat ik gps kan spoofen of wat dan ook, dit is toch niet meer te doen aangezien je in no time een life ban heb.
De reden voor mij dat ik de root niet ongedaan wil maken heeft te maken met viper4android en ook het gebruik van een custom rom (king roms s7 edge) maar wel graag toch pokemon wil spelen.

Had zelf eerst in gedachte om een s4 of s5 aan te schaffen voor het spel zelf, maar dan mis ik alsnog de batterij van de s7 die juist zo goed is voor pokemon go :)

Hoor graag van iemand wat mijn opties zijn.

Mvg Jan

• SuperVeloce
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 21-11 22:32
Verwijderd schreef op maandag 19 december 2016 @ 11:31:

Mijn excuses als de vraag al beantwoordt mocht zijn of tegen de regels van dit forum.
Is het vandaag de dag nog mogelijk om met een rooted device pokemon go te spelen?
Dit niet zodat ik gps kan spoofen of wat dan ook, dit is toch niet meer te doen aangezien je in no time een life ban heb.
De reden voor mij dat ik de root niet ongedaan wil maken heeft te maken met viper4android en ook het gebruik van een custom rom (king roms s7 edge) maar wel graag toch pokemon wil spelen.

Had zelf eerst in gedachte om een s4 of s5 aan te schaffen voor het spel zelf, maar dan mis ik alsnog de batterij van de s7 die juist zo goed is voor pokemon go :)

Mvg Jan
moet je ff zoeken op rootswitch

Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw

• aDutchCow
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 20-11 10:47
petjekel schreef op maandag 19 december 2016 @ 11:04:
Zijn er eigenlijk hier spelers uit de omgeving Breda van team rood? Zoals ik hier meer lees is het namelijk hetzelfde verhaal met veel team blauw in gyms.
Ik woon vlakbij Breda inderdaad, en hier is ook alles blauw. Mijn vrienden en ik doen geen moeite meer want team blauw zijn allemaal spoofers, iets wat ik met 100% zekerheid kan zeggen haha.

Als het regent in mei, dan is april voorbij

• petjekel
aDutchCow schreef op maandag 19 december 2016 @ 12:54:
[...]

Ik woon vlakbij Breda inderdaad, en hier is ook alles blauw. Mijn vrienden en ik doen geen moeite meer want team blauw zijn allemaal spoofers, iets wat ik met 100% zekerheid kan zeggen haha.
Ben er zelf ook niet echt blij mee. Maar wil gym fights toch wel doen om coins te verdienen. Alleen als ze zo hoog zijn dan is er sowieso in je eentje geen beginnen aan. Misschien ga ik binnenkort toch maar overwegen om coins te kopen.

• IdieEasy

IdieEasy

team blauw zijn allemaal spoofers, iets wat ik met 100% zekerheid kan zeggen haha.
Ircghost schreef op maandag 19 december 2016 @ 10:41:
[mbr] Dit lijkt mij een mooi moment om een einde aan deze discussie te maken, het lijdt nergens toe. Hacks, spoofs et cetera zijn niet de bedoeling. Het staat ook heel duidelijk in de Toipc Warning. Er hoeft dus ook geen discussie over gehouden te worden! [/mbr]
Kom op jongens, zo lastig is het niet.

Niet iedereen is een spoofer, het kunnen er meer zijn, maar laten we een beetje minder als een stel boeren met hooivorken en toortsen rondrennen :P

• Shadow_J
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 21-11 15:57
[...]

Als je ze elke dag uit de gyms blijft kicken, worden ze het spoofen wel moe. Ze moeten dan elke keer joystick rondjes gaan lopen voor revives, kunnen niet doorlopend coins cashen, enz . Op 1 of andere manier krijgen ze de debiele handeling wel door en zoeken ze een andere hobby waar ze mensen mee kunnen ergeren :+

• Autofan1985
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 22-10 14:37
Shadow_J schreef op maandag 19 december 2016 @ 13:21:
[...]

Als je ze elke dag uit de gyms blijft kicken, worden ze het spoofen wel moe. Ze moeten dan elke keer joystick rondjes gaan lopen voor revives, kunnen niet doorlopend coins cashen, enz . Op 1 of andere manier krijgen ze de debiele handeling wel door en zoeken ze een andere hobby waar ze mensen mee kunnen ergeren :+
Dat is dus exact hoe ik team rood hier bestrijd. :+

Verwijderd

Autofan1985 schreef op maandag 19 december 2016 @ 13:29:
[...]

Dat is dus exact hoe ik team rood hier bestrijd. :+
+1

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-11 08:47

Hangt echt heel erg af van fanatieke spelers die dag en nacht erop uit gaan om hun buurt in hun kleur te houden. Zo woont er in Almere Buiten in de Regenboogbuurt een Team Valor speler die bloedje fanatiek is en in zijn eigen wijk en omringende wijken alle gyms zoveel mogelijk rood houdt. Dus als je lang in rode gyms wilt zitten moet je gewoon een keer daar naar toe gaan, je pokémon in die gyms erbij proppen als ze nog niet level 10 zijn, en dagelijks coins beuren. :P

Verwijderd

Laatste tijd zijn er hier een aantal mensen van lvl 25+ geel onder vrijwel dezelfde naam opnieuw begonnen bij team blauw, ik vind helemaal mooi :)

• Matey
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:23
Verwijderd schreef op maandag 19 december 2016 @ 13:55:
Laatste tijd zijn er hier een aantal mensen van lvl 25+ geel onder vrijwel dezelfde naam opnieuw begonnen bij team blauw, ik vind helemaal mooi :)
Je moet toch maar moed hebben om opnieuw te beginnen. Ik ben level 26 geel... en inderdaad, 't is allemaal blauw en rood wat de klok slaat in mijn regio. Op zich wel jammer, ik ga vaak actief hunten en vangen, stappen, fietsen. Maar in het gymverhaal mag ik er telkens opnieuw een rode/blauwe uitgooien om ook maar wat munten te kunnen verzamelen.

Eindeloze discussie natuurlijk, maar dag gymsysteem kan wel nog een stuk beter. :9

• Shadow_J
Tot rond level 25 is het herbeginnen voor vrienden wel nog te doen. Zelf ben ik halfweg 32 en ik zie mezelf echt geen team switch doen. Misschien dat er ooit een optie komt om bijvoorbeeld 1x te switchen zoals je de nickname ook kan aanpassen. Verder voor eens op toch te gaan en wat te vangen maakt de kleur niet uit :)

• Leijenman
  • Registratie: Mei 2016
  • Niet online
Had laatst bij een used products winkel
Een s4 mini gekocht. Deze was rooted kwam ik thuis achter kreeg pogo biet geïnstalleerd helaas. Toen was een blijkbaar een update en ineens kon ik hem wel installeren android 4.4.4 stond erop.. Toen bij ali expres een grote batterij 6000mah gekocht voor een tientje. Nu een top pokemon telefoon.
Verwijderd schreef op maandag 19 december 2016 @ 11:31:

Mvg Jan

• aljooge
Wat is eigenlijk de reden dat zoveel voor blauw hebben gekozen en zo weinig voor geel?

• Richh
aljooge schreef op maandag 19 december 2016 @ 14:24:
Wat is eigenlijk de reden dat zoveel voor blauw hebben gekozen en zo weinig voor geel?
Team Instinct is gewoon een beetje het sukkeltje van de klas.. de meeste mensen willen daar liever niet bij horen :+ :+ :+
Afbeeldingslocatie: https://media.giphy.com/media/11k376Vq6L2Gdi/giphy.gif

[ Voor 5% gewijzigd door Richh op 19-12-2016 14:38 ]

• aljooge
Richh schreef op maandag 19 december 2016 @ 14:38:
[...]

Team Instinct is gewoon een beetje het sukkeltje van de klas.. de meeste mensen willen daar liever niet bij horen :+ :+ :+
[afbeelding]
Team geel is een (af)Duwgong

_O-

• IdieEasy

IdieEasy

Even naar een minuut of 3 skippen

• Eek2nd
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 17-04-2023
aljooge schreef op maandag 19 december 2016 @ 14:47:
[...]

Team geel is een (af)Duwgong

_O-
Team geel is Seelig

[ Voor 31% gewijzigd door Eek2nd op 19-12-2016 14:53 ]

Verwijderd

servies schreef op maandag 19 december 2016 @ 10:32:
[...]

Ik zie zelf een groot verschil tussen 'valsspelen' waar een ander benadeeld wordt en 'valsspelen' om een gelijkwaardig speelveld te krijgen
Dat slaat echt nergens op. Elke vorm van valsspelen benadeelt de eerlijke spelers.

Hoe ga je trouwens bepalen dat je net genoeg valsspeelt om het nadeel weg te werken?
Als ik 6 uur per dag speel en jij maar 2 dan ga je dat goedpraten om dezelfde vooruitgang op 2 uur te kunnen halen omdat het toch echt niet eerlijk is dat ik 4 uur per dag meer (kan) spelen??

Je speelt tegen mensen uit eigen regio dus die hebben alle zelfde voor en nadelen.

• Ask!
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 24-10 22:07
IdieEasy schreef op maandag 19 december 2016 @ 14:51:
[...]

Even naar een minuut of 3 skippen
[video]
"Pooping is not a group activity."
Joh 8)7

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Volgens mij schijnt een bepaalde "groep" hier anders over te denken maar zo vlak voor etenstijd ga ik hier maar niet op Googlen om het te verifiëren :P

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

• protoss warrior
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21-11 08:58
[...]

k weet niet hoe het bij Breda zit maar ik ben zelf blauw en doe aardig wat moeite samen met een stuk of 3 anderen om de gyms in mijn omgeving blauw te houden, dus dat alle blauwe spelers spoofers zijn weet ik zeker van dat dat hier niet klopt. We hadden wel een gele spoofer hier maar nadat we die 3x gereport hadden en die een paar keer tijdelijk weg was is die nog niet weer teruggekomen.

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

"Pooping is not a group activity." ..... * Raven denkt aan Johnny English (deel 1) :P

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Verwijderd

Voor ik wist hoe de teams gingen noemen of welke kleuren er gingen zijn dan had ik al afgesproken met een paar vrienden om het team gewoon alfabetisch te kiezen en daarom Blauw koos.

Achteraf bekeken hadden we even goed in instinct kunnen zitten 8)7

Mijn favoriete kleur is rood (of groen)

Blauw word hier wel omsingeld door rood en geel dat heel sterk staat en die laten elkaar dan nog eens met rust :(

Als er ooit de kans komt om van team te wisselen dan ging ik mischien wel naar geel enkel omdat die in de minderheid zouden zijn maar dat is hier niet het geval en ik wil blauw al helemaal niet in de steek laten ;)

• Pathogen
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21-11 12:11

Pathogen

Shoop Da Whoop

Was Blauw niet gewoon de eerste keuze, van links naar rechts gezien?
Ik heb Geel gekozen, omdat ik wist dat het de underdog was. Hou wel van een gevecht tegen de meerderheid :) Gelukkig is mijn vrouw er ook ingetrapt.

• servies

servies

Veni Vidi Servici

[...]

Hier ook... Al regelmatig met m'n zoontje rondgelopen en dan zit hij eindelijk weer eens in een gele gym nadat hij 'm heeft kunnen trainen en even later is hij er weer uitgeknikkerd en is de gym blauw terwijl er niemand in de buurt is...
Ook al regelmatig gezien tijdens zo'n rondje dat een gym wordt aangevallen zonder dat er iemand in de buurt is en vrijwel altijd is de gym daarna blauw...

• dvd-linden
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-11 11:01

Ik zou willen zeggen: mensen hebben de vrijheid om voor het team te kiezen dat zij willen. Dat zijn de spelregels van het spel. Als dat je niet bevalt dan speel je toch niet? Het is een spel wat je mag spelen, het is geen recht of plicht. ;)

Het is natuurlijk een klein beetje flauw om je terug te pakken met je eigen woorden, maar ik ben het wel deels met servies eens. Mensen in grote steden hebben echt wel voordelen door de overdaad aan pokestops en gyms. Zodra ik in een grote stad ben ga ik bijvoorbeeld ook no-life pidgeys en rattata's vangen, omdat ik toch om de pak en beet 25 meter een stop zie en me dus geen zorgen hoef te maken dat ik om ballen verlegen kom te zitten. Als ik dat in Etten-Leur doe zal ik veel meer moeite moeten doen om op een gegeven moment weer aan ballen te komen. Dit voordeel in combinatie met lucky eggs zorgt er voor dat je veel makkelijker een hoger level kan halen.
Nou valt dit voordeel voor gevechten in gyms grotendeels weg, omdat, zoals iemand al zei, je voornamelijk tegen plaatsgenoten vecht die met dezelfde nadelen te maken hebben. Toch heb ik ook het idee dat je in de grote steden eerder bijzondere pokemon tegenkomt dan hier (wellicht ook doordat het drukker is qua spelers, er veel stops bij elkaar zitten en de kans dus groter is dat je stops met lure modules tegenkomt), wat er dus wel voor kan zorgen dat mensen die daar wonen eerder hun pokedex vol hebben.

Al met al vind ik het geen goede zaak dat de verschillen zo groot zijn. Ik leg me er bij neer en beleef gelukkig vaak zat plezier aan het spelen van het spel. Bovendien hou ik niet van cheaten en zullen zulke zaken mij dan ook niet aanzetten tot cheaten of wat dan ook. Echter zorgt het wel voor dat bepaalde mensen sneller zullen cheaten, omdat de verschillen simpelweg te groot kunnen zijn. Dat is natuurlijk een slechte zaak en wat dat betreft vind ik ook zeker dat er kritiek geuit mag worden op die verschillen.

PSN ID: dvd-linden | Youtube: dvd-linden

• freggell
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06-08-2024
dvd-linden schreef op maandag 19 december 2016 @ 16:07:
[...]
Het is natuurlijk een klein beetje flauw om je terug te pakken met je eigen woorden, maar ik ben het wel deels met servies eens. Mensen in grote steden hebben echt wel voordelen door de overdaad aan pokestops en gyms. Zodra ik in een grote stad ben ga ik bijvoorbeeld ook no-life pidgeys en rattata's vangen, omdat ik toch om de pak en beet 25 meter een stop zie en me dus geen zorgen hoef te maken dat ik om ballen verlegen kom te zitten. Als ik dat in Etten-Leur doe zal ik veel meer moeite moeten doen om op een gegeven moment weer aan ballen te komen. Dit voordeel in combinatie met lucky eggs zorgt er voor dat je veel makkelijker een hoger level kan halen.
Nou valt dit voordeel voor gevechten in gyms grotendeels weg, omdat, zoals iemand al zei, je voornamelijk tegen plaatsgenoten vecht die met dezelfde nadelen te maken hebben. Toch heb ik ook het idee dat je in de grote steden eerder bijzondere pokemon tegenkomt dan hier (wellicht ook doordat het drukker is qua spelers, er veel stops bij elkaar zitten en de kans dus groter is dat je stops met lure modules tegenkomt), wat er dus wel voor kan zorgen dat mensen die daar wonen eerder hun pokedex vol hebben.

Al met al vind ik het geen goede zaak dat de verschillen zo groot zijn. Ik leg me er bij neer en beleef gelukkig vaak zat plezier aan het spelen van het spel. Bovendien hou ik niet van cheaten en zullen zulke zaken mij dan ook niet aanzetten tot cheaten of wat dan ook. Echter zorgt het wel voor dat bepaalde mensen sneller zullen cheaten, omdat de verschillen simpelweg te groot kunnen zijn. Dat is natuurlijk een slechte zaak en wat dat betreft vind ik ook zeker dat er kritiek geuit mag worden op die verschillen.
Volgens mij komen de verschillen eerder uit de besteedbare tijd. Of de tijd die mensen willen besteden aan een spelletje. Die verschillen zijn echt niet zo erg/extreem als je nu doet voorkomen (vind ik).

• Shadow_J
dvd-linden schreef op maandag 19 december 2016 @ 16:07:
[...]
De verschillen zijn wel stilaan beter aan het worden. In kleinere dorpen spawnt al eens vaker iets goed, ook het aantal pokemon dat er spawnen zijn al sterk verbeterd. Ik denk dat ze onlangs nog aangekondigd hebben dat het aantal spawns in landelijke gebieden nog verhoogd is.

• dvd-linden
freggell schreef op maandag 19 december 2016 @ 16:21:
[...]

Volgens mij komen de verschillen eerder uit de besteedbare tijd. Of de tijd die mensen willen besteden aan een spelletje. Die verschillen zijn echt niet zo erg/extreem als je nu doet voorkomen (vind ik).
Tuurlijk is de besteedbare tijd de belangrijkste factor. Echter zijn die verschillen zeker wel aanzienlijk, niet extreem, maar wel te groot naar mijn mening. Dat is in ieder geval hoe ik het heb ervaren.
Shadow_J schreef op maandag 19 december 2016 @ 16:23:
[...]

De verschillen zijn wel stilaan beter aan het worden. In kleinere dorpen spawnt al eens vaker iets goed, ook het aantal pokemon dat er spawnen zijn al sterk verbeterd. Ik denk dat ze onlangs nog aangekondigd hebben dat het aantal spawns in landelijke gebieden nog verhoogd is.
Hier kan ik me ook wel in vinden. Ik heb het idee dat het tegenwoordig wel beter is geworden qua spawns. Voorheen had het hier echt vrij weinig zin om rond te lopen, omdat er vrijwel nooit iets bijzonders te vinden was. Dus er zit wel verbetering in, maar dat was ook wel nodig.

• servies

servies

Veni Vidi Servici

freggell schreef op maandag 19 december 2016 @ 16:21:
[...]

Helaas zijn die verschillen wel zo extreem... iig wel qua pokestops.
Ga maar eens op de diverse maps kijken waarop de pokestops staan. In Amsterdam kom je er in om.
Qua gyms weet ik het niet...

• freggell
servies schreef op maandag 19 december 2016 @ 16:34:
[...]

Helaas zijn die verschillen wel zo extreem... iig wel qua pokestops.
Ga maar eens op de diverse maps kijken waarop de pokestops staan. In Amsterdam kom je er in om.
Qua gyms weet ik het niet...
Ik woon in een dorp van ~2500 mensen. Heel toevallig hebben we 3 gyms en 8 stops in het dorp (mogelijk omdat we een stoomtrein hebben, en nog veel meer ingress portals)
Interessante pokemon zijn hier niet veel tevoorschijn gekomen op de standaard plekken.
Door wat rond te wandelen in de omgeving heb ik toch verschillende plekken gevonden waar de wat interessante pokemon spawnen.
Daarnaast is er niks dat je tegenhoud om een tripje naar een drukkere plek te doen.
Alleen de keren dat ik voor werk in het westen was (Koudekerk a/d rijn + leiden) had ik niet heel erg het idee dat het daar nu zoveel beter was dan in mijn eigen regio.

En meer stops gaat er niet voor zorgen dat je "beter" wordt. Het betekend alleen dat je meer/sneller items krijgt. En dat verkrijg je ook door meer tijd aan het spel te spenderen. Door naar stops te fietsen, of om een wat verder uit stapje te doen. Komt dus uiteindelijk gewoon weer neer op de hoeveelheid tijd die je eraan besteed.

• aDutchCow
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 20-11 10:47
IdieEasy schreef op maandag 19 december 2016 @ 13:20:
[...]

[...]

Kom op jongens, zo lastig is het niet.

Niet iedereen is een spoofer, het kunnen er meer zijn, maar laten we een beetje minder als een stel boeren met hooivorken en toortsen rondrennen :P
Ik woon in een appartement dat grenst aan een plein. Op de hoek van dat plein zit een gym. Aangezien ik ook hogerop woon kan ik dus perfect zien of er iemand zit of niet. Als ik m naar beneden haal met een vriend, en ik ga terug naar huis en hij is dan al weer overgenomen wanneer hij vervolgens van 10 uur in de avond tot 2 uur in de nacht weer wordt geleveld naar level 10 dan kan jij mij echt niet wijsmaken dat het geen spoofers zijn. Ik heb het in de gaten gehouden en er stopte geen auto of fietsers.

[ Voor 52% gewijzigd door aDutchCow op 19-12-2016 16:51 ]

Als het regent in mei, dan is april voorbij

• schaapiej
Verwijderd schreef op maandag 19 december 2016 @ 14:56:
Dat slaat echt nergens op. Elke vorm van valsspelen benadeelt de eerlijke spelers.
Als iemand spoofed ZONDER iets met gyms te doen moeten ze 't lekker zelf weten. Dan heeft verder niemand er last van... Zodra je iets met gyms gaat doen ben je gewoon een lul! :p

<GoT>NightStalker

• dvd-linden
freggell schreef op maandag 19 december 2016 @ 16:42:
[...]

Ik woon in een dorp van ~2500 mensen. Heel toevallig hebben we 3 gyms en 8 stops in het dorp (mogelijk omdat we een stoomtrein hebben, en nog veel meer ingress portals)
Interessante pokemon zijn hier niet veel tevoorschijn gekomen op de standaard plekken.
Door wat rond te wandelen in de omgeving heb ik toch verschillende plekken gevonden waar de wat interessante pokemon spawnen.
Daarnaast is er niks dat je tegenhoud om een tripje naar een drukkere plek te doen.
Alleen de keren dat ik voor werk in het westen was (Koudekerk a/d rijn + leiden) had ik niet heel erg het idee dat het daar nu zoveel beter was dan in mijn eigen regio.
Ik ben het met je eens dat er niets is dat je tegenhoudt om een tripje te maken naar een drukkere plek. Dat kan zelfs leuk zijn (en niet eens alleen voor Pokemon Go). Echter, je speelt het toch het meest in je eigen omgeving, dus dan kunnen die verschillen wel relevant zijn.
En meer stops gaat er niet voor zorgen dat je "beter" wordt. Het betekend alleen dat je meer/sneller items krijgt. En dat verkrijg je ook door meer tijd aan het spel te spenderen. Door naar stops te fietsen, of om een wat verder uit stapje te doen. Komt dus uiteindelijk gewoon weer neer op de hoeveelheid tijd die je eraan besteed.
Op dit punt ben ik het totaal oneens met je. Het zorgt er namelijk voor dat je in een bepaald tijdsbestek veel beter kan worden dan een ander in hetzelfde tijdsbestek, bij hetzelfde aantal gespeelde uren. In een grote stad doe ik er misschien 3 uur over om 25 pidgeys en 25 rattata's te hebben met genoeg candy om te evolueren, terwijl ik er hier misschien wel 2 keer zolang over doe om hetzelfde te bewerkstelligen. Dan heb je toch te maken met een significant verschil?

Dus op dat punt was ik het eens met servies en vind ik dat een slechte zaak voor een game. Dat stimuleert mensen namelijk om te gaan cheaten. (Niet dat ik het daarmee goed wil praten, maar dat is wel wat er gebeurt.)

Verwijderd

Haay schreef op maandag 19 december 2016 @ 13:43:
[...]

Hangt echt heel erg af van fanatieke spelers die dag en nacht erop uit gaan om hun buurt in hun kleur te houden. Zo woont er in Almere Buiten in de Regenboogbuurt een Team Valor speler die bloedje fanatiek is en in zijn eigen wijk en omringende wijken alle gyms zoveel mogelijk rood houdt. Dus als je lang in rode gyms wilt zitten moet je gewoon een keer daar naar toe gaan, je pokémon in die gyms erbij proppen als ze nog niet level 10 zijn, en dagelijks coins beuren. :P
Daar zit ik mee in een whatsapp groep. Zodra er wat om gaat zijn er altijd wel wat mensen die er op af gaan :)

Verwijderd

schaapiej schreef op maandag 19 december 2016 @ 16:53:
[...]

Als iemand spoofed ZONDER iets met gyms te doen moeten ze 't lekker zelf weten. Dan heeft verder niemand er last van... Zodra je iets met gyms gaat doen ben je gewoon een lul! :p
De kans dat iemand dat doet terwijl hij geen gyms aanvalt lijkt me erg klein.
Het enige wat je dan nog kan doen is je dex vullen en met spoofen ben je er na een paar uur klaar mee.

Als ze nog slim zijn dan trainen ze enkel hun account ergens anders omhoog en gaan dan zelf echt de gyms pakken maar dan benadelen ze ook de eerlijke spelers.
dvd-linden schreef op maandag 19 december 2016 @ 17:12:
[...]

...

Dus op dat punt was ik het eens met servies en vind ik dat een slechte zaak voor een game. Dat stimuleert mensen namelijk om te gaan cheaten. (Niet dat ik het daarmee goed wil praten, maar dat is wel wat er gebeurt.)
Ik heb het al vaak gezegd maar je vecht tegen mensen uit je eigen omgeving dus als je weinig stops hebt en trager kan groeien dan is dat voor iedereen in je buurt hetzelfde.

En dat het niet evenwichtig is is ook niet alleen de reden van valsspelers want die heb je in elk online game.

Ik hoop een ding en dat is gewoon dat ze het spel snel beu zijn zodat ik rustig verder kan spelen.

• Richh
Verwijderd schreef op maandag 19 december 2016 @ 17:22:
[...]

Daar zit ik mee in een whatsapp groep. Zodra er wat om gaat zijn er altijd wel wat mensen die er op af gaan :)
En ik ben net zo happy met mijn gympositie in ergens in Almere als Drenthenaar :(

Ik pas wel op als ik precies zeg waar...

[ Voor 9% gewijzigd door Richh op 19-12-2016 17:37 ]

• dvd-linden
Verwijderd schreef op maandag 19 december 2016 @ 17:35:
Ik heb het al vaak gezegd maar je vecht tegen mensen uit je eigen omgeving dus als je weinig stops hebt en trager kan groeien dan is dat voor iedereen in je buurt hetzelfde.

En dat het niet evenwichtig is is ook niet alleen de reden van valsspelers want die heb je in elk online game.

Ik hoop een ding en dat is gewoon dat ze het spel snel beu zijn zodat ik rustig verder kan spelen.
Dat punt heb ik ook al beschreven hoor, dus ik ben het grotendeels met je eens wat dat betreft. Alleen ik noemde daarnaast nog een punt op en vind ik dat, ondanks je veelal speelt tegen mensen die uit dezelfde omgeving komen, dergelijke verschillen toch oneerlijk zijn en geen positief punt zijn voor een online game.

• Switchie
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

dvd-linden schreef op maandag 19 december 2016 @ 17:43:
[...]

Dat punt heb ik ook al beschreven hoor, dus ik ben het grotendeels met je eens wat dat betreft. Alleen ik noemde daarnaast nog een punt op en vind ik dat, ondanks je veelal speelt tegen mensen die uit dezelfde omgeving komen, dergelijke verschillen toch oneerlijk zijn en geen positief punt zijn voor een online game.
Maar dergelijke verschillen heb je, al dan niet in andere vorm, eigenlijk in alle PvP games.
Vind het juist bij Pogo redelijk meevallen qua perks omdat je inderdaad in grote lijnen puur tegen mensen battled, die tegen dezelfde "problemen" aanlopen.
Daarnaast speelt b.v. snellere (duurdere) hardware nauwelijks een rol en valt het pay-to-win ook nog redelijk mee.
Eigenlijk het 'beste' wat je met euro's kunt kopen zijn incubators. Hartstikke leuk, maar uiteindelijk zul je toch moeten spelen om ze uit te broeden en niet alleen dat, ze zullen ook geleveld worden. Leuk om als level 5 speler 30 Snorlaxen te hebben maar je komt er echt geen steek mee vooruit in het huidige speelveld. Een wat fanatiekere (gratis) speler maait jouw Snorries met een willekeurige Pidgey onderuit.

Vergelijk dit met menig andere online game waar zaken als pay-to-win (voornamelijk), lage ping, hoge fps, etc. etc. Stukken meer van invloed zijn.
Nu zal ik echt niet beweren dat je met genoeg geld, de beste Counter Strike-speler ter wereld wordt.
Maar een "arme sloeber" op inbellijntje ergens in de Sahara staat bij voorbaat wel een x - 0 achter tegen een hypothetisch miljonairszoontje die rechtstreeks aftapt van de internet exchange.

Nu ben ik echt 0.0 bekend met de huidige AAA-games maar kan mij zo voorstellen dat er games tussen zitten waar je voor pak em beet 1000 euro, voldoende perks koopt om zelfs de meest fanatieke (gratis) speler het online-leven behoorlijk lastig kunt maken.

(Overigens is de kans bij Pogo dat je tegen een verdwaalde kameelrijdende Nomade battled, volgens mij vrij klein :) )

[ Voor 19% gewijzigd door Switchie op 19-12-2016 21:36 ]

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

• hneel
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:19

hneel

denkt er het zijne van

Verwijderd schreef op maandag 19 december 2016 @ 14:56:
[...]

Hoe ga je trouwens bepalen dat je net genoeg valsspeelt om het nadeel weg te werken?
Als ik 6 uur per dag speel en jij maar 2 dan ga je dat goedpraten om dezelfde vooruitgang op 2 uur te kunnen halen omdat het toch echt niet eerlijk is dat ik 4 uur per dag meer (kan) spelen??

Je speelt tegen mensen uit eigen regio dus die hebben alle zelfde voor en nadelen.
Niet iedereen speelt het spelletje voor dezelfde redenen. Voor de een draait alles om vechten in een gym.
Voor anderen draait alles om het vullen van de pokedex.

• Switchie
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

hneel schreef op maandag 19 december 2016 @ 21:35:
[...]

Niet iedereen speelt het spelletje voor dezelfde redenen. Voor de een draait alles om vechten in een gym.
Voor anderen draait alles om het vullen van de pokedex.
Het enige probleem dat ik tegen cheaters heb, is dat zij oneerlijk voordeel behalen ten opzichte van de eerlijke spelers. Momenteel uit zich dat voordeel enkel bij gyms, maar ongetwijfeld dat er op den duur nog andere spelfeautures toe worden gevoegd.

Zolang iemand wil cheaten om enkel zijn Pokedex te vullen, echt, be my guest!
Vraag me dan alleen af waarom je niet gewoon een willekeurige emulator met Red / Blue pakt om datzelfde nostalgische gevoel te beleven. Maar dat even terzijde.

Waar ik mij vooral zorgen om maak is, wat gaat gaat die gene doen als zijn Dex eenmaal compleet is?
Gaat hij dan uit pure verveling zijn (oneerlijk) behaalde pokies, al dan niet voor de fun, inzetten om hier en daar wat gyms omlaag te halen?
Verder ben ik dan overigens heel benieuwd, wat doet zo iemand met een Rattata als hij deze + Ratticate reeds in de Pokedex heeft staan? Loopt hij er voorbij, of denkt hij, ik heb 500 ultra balls, ik vang er gewoon nog 1tje uit verveling. Indien het laatste is hij namelijk, al dan niet bewust, al meer bezig met candies/dust etc. verzamelen dan noodzakelijk, welke in the end toch relevant kunnen zijn in de strijd tegen andere spelers.

Disclaimer: Ongeacht mijn standpunt hierboven, ben ik er wel van overtuigd dat we dergelijke praktijken niet moeten willen bespreken in dit topic.
Los van de motivatie c.q. Implementatie, is het voor niemand leuk om hier over te lezen. Naast de fanatieke gym-rammers, zijn er hier ook voldoende spelers met enkel de missie om de Pokedex te vullen. Deze willen dit echter wel op de "bedoelde" manier doen.
Ergo; stel van harte voor om ons vanaf nu weer netjes aan de regels te houden en zaken als spoofen, cheaten etc. etc. lekker buiten dit topic te houden. Hoe hypothetisch ook.... Het gross van de bezoekers wil lekker op de traditionele manier spelen dus laten we ons hierop focussen

Edit; Even snel de Wiki er bijgepakt en gaan tellen. Er zijn letterlijk rond de 30 beschikbare Pokemon games waar singleplayer de hoofdmodus is en waar je naar hartelust je pokedex kunt vullen. Hoe je deze games invult, linksom, rechtsom, rechtdoor, bovenlangs etc. etc. echt niemand gaat een fuck geven zolang jij er maar plezier aan beleefd. Komt er eindelijk een game met volledige andere insteek. Lekker naar buiten ipv op de bank en niet tegen botjes maar tegen echte mensen battlen, gaan mensen deze game ineens aangrijpen om via louche manieren een Pokedex te vullen? Like WTF?

[ Voor 30% gewijzigd door Switchie op 19-12-2016 22:09 ]

• dvd-linden
Switchie schreef op maandag 19 december 2016 @ 21:31:
[...]

Maar dergelijke verschillen heb je, al dan niet in andere vorm, eigenlijk in alle PvP games.
Vind het juist bij Pogo redelijk meevallen qua perks omdat je inderdaad in grote lijnen puur tegen mensen battled, die tegen dezelfde "problemen" aanlopen.
Daarnaast speelt b.v. snellere (duurdere) hardware nauwelijks een rol en valt het pay-to-win ook nog redelijk mee.
Eigenlijk het 'beste' wat je met euro's kunt kopen zijn incubators. Hartstikke leuk, maar uiteindelijk zul je toch moeten spelen om ze uit te broeden en niet alleen dat, ze zullen ook geleveld worden. Leuk om als level 5 speler 30 Snorlaxen te hebben maar je komt er echt geen steek mee vooruit in het huidige speelveld. Een wat fanatiekere (gratis) speler maait jouw Snorries met een willekeurige Pidgey onderuit.

Vergelijk dit met menig andere online game waar zaken als pay-to-win (voornamelijk), lage ping, hoge fps, etc. etc. Stukken meer van invloed zijn.
Nu zal ik echt niet beweren dat je met genoeg geld, de beste Counter Strike-speler ter wereld wordt.
Maar een "arme sloeber" op inbellijntje ergens in de Sahara staat bij voorbaat wel een x - 0 achter tegen een hypothetisch miljonairszoontje die rechtstreeks aftapt van de internet exchange.

Nu ben ik echt 0.0 bekend met de huidige AAA-games maar kan mij zo voorstellen dat er games tussen zitten waar je voor pak em beet 1000 euro, voldoende perks koopt om zelfs de meest fanatieke (gratis) speler het online-leven behoorlijk lastig kunt maken.

(Overigens is de kans bij Pogo dat je tegen een verdwaalde kameelrijdende Nomade battled, volgens mij vrij klein :) )
Maar dat betekent niet dat ik zulke verschillen terecht of fijn vind. Dat het gemeengoed is betekent niet dat er geen kritiek op geuit mag worden. Ik speel zelf vrij weinig online games en pay-to-win vind ik sowieso een trieste ontwikkeling in de gehele game industrie. Ben daar nooit een voorstander van geweest en speel ook vrijwel nooit games die dat aspect in de game verwerkt hebben.
Ondanks dat er genoeg maatregelen zijn om gamers van gelijke niveaus bij elkaar te krijgen vind ik dat je mensen juist moet stimuleren om hun best te doen en niet lui moet maken door het gemakkelijk te maken. Bovendien kan ik ook echt niet begrijpen dat je het op zo'n manier zou willen spelen, want dan kan je een prestatie nooit helemaal op je eigen conto schrijven.

Ik zeg ook niet dat het heel erg is in Pokemon en ik speel het spel de laatste tijd ook weer met plezier. Echter zijn er wel degelijk verschillen die ik opgemerkt heb en die ik geen goede zaak vind. Het nadeel ervan is ook dat je mensen juist stimuleert om te gaan cheaten wat het voor de eerlijke spelers wellicht weer minder leuk maakt.

Maar goed, vanavond een rondje gedaan en een Dugtrio in het wild gevangen (die had ik nog niet), dus mijn avond was wat dat betreft weer goed :D.

• Richh
En toen ging je van 8 gyms naar 2 gyms :(

Fucking team rood! Ik heb amper genoeg potions om al m'n beestjes te healen.

• Switchie
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

dvd-linden schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 00:23:
[...]

1. Dat het gemeengoed is betekent niet dat er geen kritiek op geuit mag worden.

2. pay-to-win vind ik sowieso een trieste ontwikkeling in de gehele game industrie.

3. Ondanks dat er genoeg maatregelen zijn om gamers van gelijke niveaus bij elkaar te krijgen vind ik dat je mensen juist moet stimuleren om hun best te doen en niet lui moet maken door het gemakkelijk te maken.

4. Bovendien kan ik ook echt niet begrijpen dat je het op zo'n manier zou willen spelen, want dan kan je een prestatie nooit helemaal op je eigen conto schrijven.

5. Echter zijn er wel degelijk verschillen die ik opgemerkt heb en die ik geen goede zaak vind.

6. Het nadeel ervan is ook dat je mensen juist stimuleert om te gaan cheaten wat het voor de eerlijke spelers wellicht weer minder leuk maakt.

7. Maar goed, vanavond een rondje gedaan en een Dugtrio in het wild gevangen (die had ik nog niet), dus mijn avond was wat dat betreft weer goed :D.
1. In tegendeel zelfs. Volgens mij zijn juist de discussies het drijvende deel achter dit forum. :)

2. Ben ik zelfs volledig met je eens. Aan de andere kant hebben de ontwikkelaars deze inkomsten natuurlijk wel keihard nodig. Beetje een paradox wat mij betreft. Hoewel ik persoonlijk tegen ben, ben ik anderzijds blij dat er mensen zijn die geld uitgeven zodat dergelijke games ontwikkelt kunnen worden.

3. Volgens mij proberen ze dat ook wel. Implementatie van Safetynet check-up b.v. is wellicht zeer ondoordacht gebeurd. Achterliggende boodschap wordt wel duidelijk afgegeven. Daarnaast hebben ze de befaamde scanners (imho zeker een middel tbv luiheid) aangepakt en zal het echt geen toeval zijn dat de onlangs vrijgegeven gen2 pokies enkel te verkrijgen zijn door keiharde km's af te leggen

4. Niets aan toe te voegen

5. Geloof me. Ik ben het voor de volle 100% met je eens. Echter met vele miljoenen spelers en dito (haha) variabelen is het echt onmogelijk om hier een volledig gelijkwaardig speelveld in te creëren.

6. Maar waarom dan? In theorie blijft jouw buurjongen de grootste vijand en in theorie loopt hij tegen exact dezelfde problemen aan als jij.
Oké... Ik kan de "frustratie" enigszins begrijpen wanneer je online leest dat mensen in >10 gyms bivakkeren terwijl er voor jou slechts 2 gyms in de wijde omtrek te bekennen zijn. Maar nogmaals, jouw buurman heeft exact hetzelfde probleem. Uiteindelijke doel van het spel is en blijft om regionaal de strijd aan te gaan. Even cru gezegd; who gives a fuck wat er in Amsterdam gebeurd?
Aan de andere kant kun je overigens ook denken, iemand in Amsterdam heeft 1000* zoveel potentiële aanvallers dan iemand in een afgelegen dorpje.

7. Laat het me ook even weten als je die vervloekte Aero tegenkomt :p

• aljooge
Richh schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 00:36:
En toen ging je van 8 gyms naar 2 gyms :(

Fucking team rood! Ik heb amper genoeg potions om al m'n beestjes te healen.
Dat is nu net leuk van veel aanvallen. Tegenstanders door hun potions en revives helpen, of zo vaak aanvallen dat ze er flauw van worden om er weer naar toe te gaan. Kom ik terug van de gym: komen er een paar naar toe en zeggen tegen elkaar: die is van de Oddish. Om de gym na een half uur voor de zoveelste keer terug te pakken. Het meest toffe is als ik ze hardop hoor zeggen dat hun databundel op is en dan lig ik in een deuk.

Blijven doorzetten tot er iets op is vind ik 1 van de mooiste spelonderdelen. })

• Switchie
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

aljooge schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 01:07:
[...]

Dat is nu net leuk van veel aanvallen. Tegenstanders door hun potions en revives helpen, of zo vaak aanvallen dat ze er flauw van worden om er weer naar toe te gaan. Kom ik terug van de gym: komen er een paar naar toe en zeggen tegen elkaar: die is van de Oddish. Om de gym na een half uur voor de zoveelste keer terug te pakken. Het meest toffe is als ik ze hardop hoor zeggen dat hun databundel op is en dan lig ik in een deuk.

Blijven doorzetten tot er iets op is vind ik 1 van de mooiste spelonderdelen. })
Je woont toch niet toevallig in de buurt van Hengelo en Enschede hѐ?
Zo ja, is je tactiek van potions en revives uitputten goed gelukt afgelopen dagen :(

• Richh
aljooge schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 01:07:
[...]

Ik probeer eigenlijk precies hetzelfde en heb dat een paar dagen vol kunnen houden. Nu ben ik zelf de pineut :P

• petjekel
Trainers,

Pokémon GO is in the process of being updated to version 0.51.0 for Android and 1.21.0 for iOS devices. Below are some release notes and comments from our development team.

- The bug that caused incorrect vibration notifications has been fixed.
- Day and night modes have changed to more accurately reflect the Trainer’s current time of day.
- Minor text fixes.

—The Pokémon GO team

• schaapiej
petjekel schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 07:14:
Trainers,

Pokémon GO is in the process of being updated to version 0.51.0 for Android and 1.21.0 for iOS devices. Below are some release notes and comments from our development team.

- The bug that caused incorrect vibration notifications has been fixed.
- Day and night modes have changed to more accurately reflect the Trainer’s current time of day.
- Minor text fixes.

—The Pokémon GO team
En nu maar wachten wat er achter de schermen allemaal is aangepast zoals bij elke update! :X
Edit: dit dus.

[ Voor 6% gewijzigd door schaapiej op 20-12-2016 08:17 ]

<GoT>NightStalker

Verwijderd

Ik hoop dat ze dat gps spoofen eens aanpakken.
Heb er al twee gerapporteerd met bewijs en ze doen er niets tegen. Gisteren/vanacht weer 5 gyms leeg gehaald.

Ook voor het draaien van pokestops keur ik het af dat spoofen. Ik heb een rugzak van 800 en das best wel een werk om die op oorlogs sterkte te krijgen. Waarom zou iemand dat virtueel mogen doen om dan in irl een gym leeg te trappen? Ergo ik vind dat spoofen not done.

[ Voor 80% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2016 09:10 ]

• servies

servies

Veni Vidi Servici

Switchie schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 00:58:
6. Maar waarom dan? In theorie blijft jouw buurjongen de grootste vijand en in theorie loopt hij tegen exact dezelfde problemen aan als jij.
Toevallig woon ik in een toeristisch stadje met een mega bungalowpark/camping. En wat spookt daar altijd rond denk je? Yup, diezelfde mensen uit bijvoorbeeld Amsterdam die al dat voordeel hebben gehad. en dan maar even in hun vakantie/weekendje weg hier de gyms overnemen waardoor m'n zoontje zelfs zonder spoofers toch geen level playground heeft... Hij heeft het gyms veroveren/trainen al bijna helemaal opgegeven.
Je kunt hier aan de gyms erg duidelijk zien wanneer er weer veel gasten op dat bungalowpark zijn...
En als ik dan zie dat in Amsterdam bij wijze van spreken op elke straathoek een pokestop staat dan denk ik, verdeel dat eens wat beter, zodat het echt eerlijk wordt... Het Nelson Mandela park in Amsterdam heeft net zoveel pokestops als mijn woonplaats terwijl de laatste 24x zo groot is qua oppervlakte...

Verwijderd

servies schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 09:08:
[...]

Toevallig woon ik in een toeristisch stadje met een mega bungalowpark/camping. En wat spookt daar altijd rond denk je? Yup, diezelfde mensen uit bijvoorbeeld Amsterdam die al dat voordeel hebben gehad. en dan maar even in hun vakantie/weekendje weg hier de gyms overnemen waardoor m'n zoontje zelfs zonder spoofers toch geen level playground heeft... Hij heeft het gyms veroveren/trainen al bijna helemaal opgegeven.
Je kunt hier aan de gyms erg duidelijk zien wanneer er weer veel gasten op dat bungalowpark zijn...
En als ik dan zie dat in Amsterdam bij wijze van spreken op elke straathoek een pokestop staat dan denk ik, verdeel dat eens wat beter, zodat het echt eerlijk wordt... Het Nelson Mandela park in Amsterdam heeft net zoveel pokestops als mijn woonplaats terwijl de laatste 24x zo groot is qua oppervlakte...
Ga eens ingres spelen kijk of er nog punten zijn waar nog geen foto in zit. Maak die dan en dan is er een kans dat ze ook in pogo komen....

• servies

servies

Veni Vidi Servici

Verwijderd schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 09:03:
Ik hoop dat ze dat gps spoofen eens aanpakken.
Ik hoop dat ze het aantal pokestops in de grote steden gaan halveren en meer gaan verspreiden over de rest van het land... ;)
[...]

Dan ben je nog aardig goed bedeeld. Mijn woonplaats heeft ~10000 inwoners. Als het eerlijk verdeelt zou zijn dan zouden er hier dus 12 gyms en 32 pokestops moeten zijn. Het zijn er respectievelijk 5 en 22...
Als ik kijk naar een andere plaats hier in de buurt met ruim 12000 inwoners dan zijn ze nog slechter bedeeld met slechts 3 gyms en 13 pokestops...
Het verschil is dat ik in Amsterdam wonende kan gooien tot ik een ons weeg omdat ik voldoende Pokestops heb om mijn voorraad ballen aan te vullen. Hier moet je gaan nadenken of je wel wilt gooien omdat je anders niks meer overhoudt en je nauwelijks kunt bijvullen zonder kilometers te moeten lopen...

• freggell
Verwijderd schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 09:11:
[...]

Ga eens ingres spelen kijk of er nog punten zijn waar nog geen foto in zit. Maak die dan en dan is er een kans dat ze ook in pogo komen....
Kan niet meer. Of hebben ze dat ondertussen weer vrijgegeven. Laatste keer dat ik controleerde of je nog portals kon submitten (2 maand geleden) was die mogelijkheid nog niet terug.

Maar volgens mij kan je bij niantec ook een verzoek tot toevoegen van een stop doen (hou wel rekening met lange wacht tijden)
Switchie schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 01:11:
[...]

Je woont toch niet toevallig in de buurt van Hengelo en Enschede hѐ?
Zo ja, is je tactiek van potions en revives uitputten goed gelukt afgelopen dagen :(
Ik wel, maar als je team Valor bent heb je geen last van me :+
servies schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 09:24:
[...]

Ik hoop dat ze het aantal pokestops in de grote steden gaan halveren en meer gaan verspreiden over de rest van het land... ;)
[...]

Dan ben je nog aardig goed bedeeld. Mijn woonplaats heeft ~10000 inwoners. Als het eerlijk verdeelt zou zijn dan zouden er hier dus 12 gyms en 32 pokestops moeten zijn. Het zijn er respectievelijk 5 en 22...
Als ik kijk naar een andere plaats hier in de buurt met ruim 12000 inwoners dan zijn ze nog slechter bedeeld met slechts 3 gyms en 13 pokestops...

[...]

Het verschil is dat ik in Amsterdam wonende kan gooien tot ik een ons weeg omdat ik voldoende Pokestops heb om mijn voorraad ballen aan te vullen. Hier moet je gaan nadenken of je wel wilt gooien omdat je anders niks meer overhoudt en je nauwelijks kunt bijvullen zonder kilometers te moeten lopen...
Tja ik woon in een gebied waar er redelijk veel Ingress spelers zijn/waren. En deze speelde ook erg fanatiek. Dit heeft geresulteerd in veel Ingress portals welke er in eerste instantie de gyms en stops hebben gegenereerd. Zo uit mijn hoofd weet ik 20 ingress portal in/rond mijn dorp. Zelf een klein gehucht vlakbij heeft een gym en 2 stops. Mede door de Ingress portals die daar zijn.

Ergo: er zijn te weinig Ingress spelers in je buurt, of ze zijn niet fanatiek genoeg geweest

[ Voor 66% gewijzigd door freggell op 20-12-2016 09:31 ]

• petjekel
schaapiej schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 08:03:
[...]

En nu maar wachten wat er achter de schermen allemaal is aangepast zoals bij elke update! :X
Edit: dit dus.
Zou het dan betekenen dat er geen dubbel xp komt oid? Hoop wel op zoiets.

• artificial_sun
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online

artificial_sun

Mazda Rx7

petjekel schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 07:14:
Trainers,

De deur staat open voor Epseon en Umbreon

Stadia was beter....

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 20:50

Ircghost

Honeybadger doesn&#039;t care!

Modbreak:het lijkt erop dat sommigen van jullie express blind zijn voor mijn vorige warning. Het bespreken van de zin en onzin van het spoofen et cetera is niet de bedoeling. De discussie is zinloos daar het niet toegestaan is om dit te doen volgens de makers van het spel, en daarmee ook niet de bedoeling is op dit forum. Bij een volgende discussie over spoofen ga ik maatregelen nemen.

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16:31

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Ik wist niet dat Pokémon Go op Ingress gebaseerd was, dat spel heb ik een kameraad wel eens zien spelen :o Ik vroeg me al af hoe ze toch aan al die foto's voor Pokéstops en gyms kwamen.

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://silphroad-publishing-xika4hn.netdna-ssl.com/TipsAndNews/gift-boxes.png

Een BOX! :+

Hmmm... eens even kijken. Wat zei ik ook weer op 21 oktober.

CaptJackSparrow in "\[iOS/Android] Pokémon GO - Deel 4"
CaptJackSparrow schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 14:49:
Wat denken we? Gaat Niantic iets doen met een kerstthema in PoGo? Het kerstfeest is al heel lang een van de grote moneymakers dus heel verrassend zou het niet zijn. Als ze de hype weer wat willen aanzwengelen heeft dat natuurlijk groot potentieel. Een winterlandschap met sneeuwman en kerstboom in het vangscherm bijv. Of pokies uitgedost met wat typische kerstparafernalia. o<:) Of een selfiemode waarbij je je pokebuddies in kerstoutfit naast je kunt zetten.

Ze zouden desnoods 'kerstpakketjes' kunnen laten spawnen die door de Kerstman zijn achtergelaten (hij speelt ook PoGo ;)), of uit de slee zijn gevallen. :+ In die pakketjes kun je dan een Lure of Incense of Lucky Egg vinden, of wat candy van wat interessantere pokies, of een bagupgrade naar keuze. Of gewoon wat coins natuurlijk.

Ook zouden ze als je AR mode aanzet en je camera op de hemel richt af en toe een kerstman met slee door de lucht kunnen laten vliegen. Zou leuk gebruik van die AR zijn en ongetwijfeld tot vele postings van screenshots op het internet/sociale media leiden. Evt. zou je daar speciale kerstballen naar kunnen gooien waardoor dan die kerstpakketjes naar beneden vallen. :P Mogelijkheden te over. :)

Ik vraag me af of introductie van de volgende generatie pokies op zich voldoende zal zijn om die wederopleving een beetje breed te bewerkstelligen. Inhaken op het kerstfeest zou een effectieve manier kunnen zijn om dat te doen. Je kunt dan ook weer met dergelijke presentjes wat lures onder de spelers uitzetten die velen opgebruikt zullen hebben om het zetten van lures (en daarmee de verkoop) weer te stimuleren. Die zie ik nu nooit/amper meer.
Pook in kerstparafernalia: CHECK! :P
Kerstpakketjes: Gaan we uitvinden. ;)

Vraag is of die pakketjes gratis zullen zijn of dat je ze met een of andere spelresource moet 'kopen'. Een verrassingsbox à la iBood met (meer waarde aan) shop items die je met muntjes koopt is één optie. Of zou men dit eens gaan gebruiken om die overtollige candy op te ruimen en zou je ze daarvoor kunnen inwisselen?

Voor nieuwe portalsubmissions wil men de Ingress spelers gaan inzetten bij de beoordeling.

Vind die aanpassing van de dag/nacht kleuren wel tijd worden. Stoorde me al geruime tijd aan het feit dat als het hier allang donker was je nog steeds die helle dagkleuren op je scherm had. 8)

• P.K.
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 18:15
freggell schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 09:25:
[...]

Kan niet meer. Of hebben ze dat ondertussen weer vrijgegeven. Laatste keer dat ik controleerde of je nog portals kon submitten (2 maand geleden) was die mogelijkheid nog niet terug.

Maar volgens mij kan je bij niantec ook een verzoek tot toevoegen van een stop doen (hou wel rekening met lange wacht tijden)
Lees anders nog een keer wat ie geschreven heeft. ;)
Het gaat niet om portals toevoegen, maar om portals zonder foto een foto geven.
Die schijnen enige tijd daarna zichtbaar te worden als nieuwe stops in PoGo.

Het enige wat je op dit moment bij Niantic kan neerleggen is een verwijderingsverzoek.

• freggell
P.K. schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 11:14:
[...]

Lees anders nog een keer wat ie geschreven heeft. ;)
Het gaat niet om portals toevoegen, maar om portals zonder foto een foto geven.
Die schijnen enige tijd daarna zichtbaar te worden als nieuwe stops in PoGo.

Het enige wat je op dit moment bij Niantic kan neerleggen is een verwijderingsverzoek.
Ik ben in Ingress nog nooit een portal tegen gekomen zonder foto. Volgens mij is dat ook helemaal niet mogelijk. Dus ik interpreteerde zijn opmerking als het submitten van een nieuw portal op een plek waar nog niks is, die een kans heeft om geaccepteerd te worden.

• Richh
Als Niantic pakketjes met potions/revives gaat verkopen of spelers laat verdienen, dan krijg ik drukke feestdagen :P
En een korting in de shop? Als ze incubators voor 100 coins weg gaat doen dan ben ik bang dat ik groot in ga slaan :(

• sixtiek
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 16:28
CaptJackSparrow schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 11:09:
Vraag is of die pakketjes gratis zullen zijn
Zal toch wel? Anders zouden het wel erg sneue cadeautjes zijn :-( ! Maar we gaan het zien.

• GroeneThee
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 21-11 20:40
De zwemlessen van dochter lief en de tijd die papa dan daar besteed besteed met hardlopen, has paid off. Er zitten daar redelijk wat geodudes en we hebben er vandaag precies genoeg om Golem af te strepen. Voor haar is elke evolueer actie als een cadeau uitpakken :)

[ Voor 0% gewijzigd door GroeneThee op 20-12-2016 11:32 . Reden: typo ]

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
sixtiek schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 11:29:
[...]

Zal toch wel? Anders zouden het wel erg sneue cadeautjes zijn :-( ! Maar we gaan het zien.
Misschien kun je er 'kortingsbonnen' in vinden voor shopaankopen, variërend van bijv. 25% tot... 'hoog' of misschien wel 100%, dus gratis items. Of lagere hoeveelheden maar (deels) stapelbaar. Dan zou Niantic het 'gratis' kunnen combineren met het door de spelers spenderen van meer muntjes, wat natuurlijk hun hoofddoel is.

Ze zouden het ook evt. kunnen gebruiken om de ruimte-uitbreidingen voor G2 uit te delen. Op een wat leukere manier dan die er domweg bijgeven.

[ Voor 11% gewijzigd door CaptJackSparrow op 20-12-2016 11:43 ]

• Shadow_J
Hoe meer pakjes hoe liever, we zien wel wat er uit komt. Het is zoals op feestjes, niet elk pakje is je ding ( soms is het echt rommel :p ), maar toch is het gebaar steeds leuk :)

Ik hoop alvast vlug op een aankondiging van het winter event dat gelijkaardig zal zijn met het Halloween event, alleen dan wat andere pokemon :D

• petjekel
Shadow_J schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 11:58:
Hoe meer pakjes hoe liever, we zien wel wat er uit komt. Het is zoals op feestjes, niet elk pakje is je ding ( soms is het echt rommel :p ), maar toch is het gebaar steeds leuk :)

Ik hoop alvast vlug op een aankondiging van het winter event dat gelijkaardig zal zijn met het Halloween event, alleen dan wat andere pokemon :D
Dan zal Seel wel heel veel te zien zijn :P

• Pathogen
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21-11 12:11

Pathogen

Shoop Da Whoop

petjekel schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 12:05:
[...]

Dan zal Seel wel heel veel te zien zijn :P
Of Lapras wordt mainstream :P

(wat een pokkebeest om tegen te trainen trouwens! van t weekend een gym getraind met 3 Lapras onderin...)

• Tuttel
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 23-11 02:52
Wat dacht je van duizend Jinxes -.-

• Richh
Pathogen schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 12:12:
[...]

Of Lapras wordt mainstream :P

(wat een pokkebeest om tegen te trainen trouwens! van t weekend een gym getraind met 3 Lapras onderin...)
Lapras is inderdaad extreem kut om tegen te trainen. Niet dat ik een Lapras heb (lv29 en 300+ eieren), maar als ik er eentje had zou ik voorkomen dat hij onderin de gym staat.

Vrij weinig is super effective tegen Lapras, en wat wel effect heeft (elektrisch) gaat bijzonder snel dood omdat het te zwak is.

Snorlax is eenzelfde verhaal trouwens, maar dan in iets mindere mate omdat je z'n attacks makkelijker kan dodgen.

• Shadow_J
Richh schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 13:08:
[...]

Lapras is inderdaad extreem kut om tegen te trainen. Niet dat ik een Lapras heb (lv29 en 300+ eieren), maar als ik er eentje had zou ik voorkomen dat hij onderin de gym staat.

Vrij weinig is super effective tegen Lapras, en wat wel effect heeft (elektrisch) gaat bijzonder snel dood omdat het te zwak is.

Snorlax is eenzelfde verhaal trouwens, maar dan in iets mindere mate omdat je z'n attacks makkelijker kan dodgen.
Bij Lapras gebruik ik altijd electische, op tijd dodgen is wel een noodzaak. Tegen Snorlax zijn ground pokemon zoals Rhydon heel sterk en zelfs zonder dodgen haal je deze makkelijk neer ;)

• Richh
Shadow_J schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 13:19:
[...]

Bij Lapras gebruik ik altijd electische, op tijd dodgen is wel een noodzaak. Tegen Snorlax zijn ground pokemon zoals Rhydon heel sterk en zelfs zonder dodgen haal je deze makkelijk neer ;)
Dat doe ik ook, maar zelfs met dodgen is een flinke Elektrabuzz of Jolteon al bijna dood (of helemaal dood) tegenover een Lapras met een hoog CP. Rhydon is inderdaad de perfecte Poké voor Snorlax maar ook dan geldt dat een Snorlax enorm veel HP heeft, en je dus nog steeds vrij lang bezig bent.

Het is zeker niet onmogelijk :) Mijn punt is meer dat Lapras en Snorlax véél lastiger zijn dan Vaporeon, Flareon en Gyrados, of andere beesten met een hoog CP.

• Shadow_J
Richh schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 13:25:
[...]
Het is zeker niet onmogelijk :) Mijn punt is meer dat Lapras en Snorlax véél lastiger zijn dan Vaporeon, Flareon en Gyrados, of andere beesten met een hoog CP.
Zeker en vast. Ik hoop voor nieuwjaar nog het geluk te hebben om een lastige Snorlax in mijn collectie bij te voegen. Dat is de enige van Gen1 dat ik mis :)

• copywizard
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Richh schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 13:08:
[...]

gisteren loop ik van me werk terug naar mijn auto en dacht doe ff pogo aan voor de meters en voila wat spawnt er direct voor me neus een lapras van 2000+ cp duurde even voor ik hem had maar heb er nu 3 in het wild gevangen net als snorlax ook uit het wild maar dan 400+cp dus niks speciaals

AMD Ryzen 5800X3D, Gigabyte Aorus B550 ITX, AMD RX6900XT, 32GB Corsair DDR4

• A-Jay
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-10 17:15
Tuttel schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 12:34:
Wat dacht je van duizend Jinxes -.-
Die zijn er al weken... om gek van te worden.

Maar vandaag een kabutops in het wild gevangen. Die stond nog op mijn lijstje. *O*

• Richh
copywizard schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 14:15:
[...]

gisteren loop ik van me werk terug naar mijn auto en dacht doe ff pogo aan voor de meters en voila wat spawnt er direct voor me neus een lapras van 2000+ cp duurde even voor ik hem had maar heb er nu 3 in het wild gevangen net als snorlax ook uit het wild maar dan 400+cp dus niks speciaals
En waar ben je dan? Ik heb geen van beide nog nooit in het wild gezien en heb PoGo eigenlijk veel te vaak open staan :P

Pagina: 1 ... 41 ... 100 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is niet de bedoeling dat hacks, cheats, GPS-spoofs of dataminers besproken worden op dit forum. Ook is het bespreken van 3rd party apps en sites niet toegestaan die gegevens gebruiken/zichtbaar maken die normaal gesproken niet zichtbaar zijn. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers. Discussie over het gebruik van IV calculators is wel toegestaan.

Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.

Online IV calculator
Evolve calculator
Pokémon movesets
Server status