Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[iOS/Android] Pokémon GO - Deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 40 ... 100 Laatste
Acties:
  • 396.910 views

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Ben voor het eerst op de fiets gestapt omdat de nearby iets interessants liet zien bij een stop een halve kilometer fietsen ver. Natuurlijk was die zoals ik al verwachtte verdwenen voordat ik er was. Het was de schaduw van iets dat ik niet herkende maar dat een kerstmutsje leek te dragen. Ik vermoedde dus dat het een Kerst Raichu zou zijn. Ik heb nog geen Pika geëvolueerd. Toen ik na aankomst even in mijn dex ging kijken kon ik het silhouet inderdaad als een Raichu herkennen.

Jammer. -O- Ze zijn dus in elk geval in het wild te vangen. Heeft iemand al een Kerst Pika geëvolueerd?

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Zo, 3 lucky eggs en duizenden candies verder heb ik afgelopen 90 minuten meer vogeltjes gezien dan tijdens een gemiddelde documantaire over trekvogels op Nation Geographic :Z
Ach ja, alsnog boeiender dan de zwijmel zwijmel feelgood romantische komedie die Mrs. Switchie gister aan het kijken was 8)7

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

• A-Jay
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-10 17:15
CaptJackSparrow schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 16:48:
Heeft iemand al een Kerst Pika geëvolueerd?
Ja... en de evolutie behoud zijn kerstmuts...

Afbeeldingslocatie: http://piczwart.nl/moto/punten/516.jpg

[ Voor 7% gewijzigd door A-Jay op 16-12-2016 16:54 ]

• nagasy
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-11-2024

nagasy

Duck Duck Duck Goose

Ik heb nog geen enkel kerstpikachu gezien hier in het Brusselse.
Ik dacht dat die tamelijk frequent gingen spawnen.
Of gewoon heel veel pech.

Battle.net: NagaByrd#2844

• freggell
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06-08-2024
nagasy schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 17:14:
Ik heb nog geen enkel kerstpikachu gezien hier in het Brusselse.
Ik dacht dat die tamelijk frequent gingen spawnen.
Of gewoon heel veel pech.
Heb het idee dat er weer iets veranderd is.
Vorige week en begin van de week continu wel een kerst pikachu op de scanner gehad. En vanaf gisteren eigenlijk niet meer. Dus misschien zijn ze nu verhuisd naar andere plekken.

Ben vandaag wel pokemon tegen gekomen op plekken waar ze normaal niete spawnen of in ieder geval voor vandaag heb ik daar nooit pokemon gezien.

• FREAKJAM
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 23:00

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Zojuist een 100% IV Growlithe gevangen. Helaas wel maar level 15. Ik ga hem denk ik wel evolven en als de moveset aardig is, er een bult dust in stampen.

Edit:
Bite & Flamethrower

Had slechter gekund, denk wel het dusten waard.

[ Voor 22% gewijzigd door FREAKJAM op 16-12-2016 18:17 ]

is everything cool?

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16:31

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Op de plek waar de afgelopen weken regelmatig een (kerst) Pikachu spawnde zit sinds gisteren nu regelmatig een Exeggcute. Vanmiddag al 3 gevangen :Y)

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

• FREAKJAM
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 23:00

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Ik vind er zojuist ook drie hier in de buurt binnen 15 minuten. Tijdje niet meer gevangen, dus was een aangename verrassing.

[ Voor 10% gewijzigd door FREAKJAM op 16-12-2016 19:09 ]

is everything cool?

• CaptJackSparrow
  • Niet online
Ik kreeg vanmiddag plotseling deze pop-up voor mijn neus.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/LvCdlSlU7hOcAtrt6FoQwsHY/full.png

Beetje oud nieuws vond ik. Beetje vreemd mede ook daarom. Anderen dat ook gehad?

Verwijderd

CaptJackSparrow schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 19:10:

[afbeelding]

Beetje oud nieuws vond ik. Beetje vreemd mede ook daarom. Anderen dat ook gehad?
achja, niantic he.....

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

CaptJackSparrow schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 19:10:

[afbeelding]

Hier kwam ie ook een paar dagen te laat.

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• Orsetto
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 18:36
A-Jay schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 16:53:
[...]

Ja... en de evolutie behoud zijn kerstmuts...
Gecondoleerd met de moveset......

:'(

Verder ubercool natuurlijk

[ Voor 6% gewijzigd door Orsetto op 16-12-2016 19:45 ]

• Mirx_NL
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 18:33
Verwijderd schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 13:43:
@schaapiej, als gemerkt dat sinds de laatste migratie Sonsbeek weer leuk is ?
Vanochtend een dratini, een Aero en een charm bij de zwanenbrug voor de chinees op weg naar mijn werk :)
Arg, ze bestaan dus toch, aeros in het wild in nederland.

• WoWo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20-11 18:43
Zorgt GoGPS! voor een ban?
Just curious :+

[ Voor 4% gewijzigd door WoWo op 16-12-2016 22:45 ]

Er is geen tijd te verliezen, dus doe maar rustig aan

• Galaxis
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:20
Ik ben ook al een tijdje bezig met pogo. Maar het deprimeert mij nu toch wel. Ben level 23, maar hier in de omgeving ( bergen op zoom ) is er niks spannends te vinden, als in de zin van;

exxecute
snorlax
lapras
squirtle
charmander
growlite

etc etc

Eigenlijk alle goede pokemon kan ik hier nergens vinden. dat werkt echt frustrerend.

• Switchie
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

WoWo schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 22:44:
Geen idee wat het is, maar omdat je het woord 'ban' gebruikt denk ik aan een gps spoof achtig iets?
In dat geval, welk antwoord verwacht je uit een topic vol (naar mijn weten) eerlijke en fanatieke spelers? :?
Al zou ik de wijsheid in pacht hebben, denk je dan dat ik deze poging tot cheaten zou aanmoedigen terwijl ik zelf met mijn paraplu'tje in de hand gyms aan het battlen ben? ;w
Mirx_NL schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 20:46:
[...]

Arg, ze bestaan dus toch, aeros in het wild in nederland.
Als ze al in het wild bestaan hebben ze om een of andere reden besloten om regio Twente te mijden. Zelfs in de goede oude Ikea-landkaart-tijd zag ik regelmatig Lapras, Snorlax etc. icoontjes verschijnen maar Aero letterlijk nooit gezien. Is zodoende ook de enige pokie die ik nog mis om de 143 aan te tikken :(

[ Voor 31% gewijzigd door Switchie op 16-12-2016 23:18 ]

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

• Orsetto
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 18:36
Galaxis schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 23:02:
Ik ben ook al een tijdje bezig met pogo. Maar het deprimeert mij nu toch wel. Ben level 23, maar hier in de omgeving ( bergen op zoom ) is er niks spannends te vinden,

Eigenlijk alle goede pokemon kan ik hier nergens vinden. dat werkt echt frustrerend.
Had ik bij lvl 23 ook, nu met lvl 30 heb ik een Lapras en een Snorlax gevangen.

Oftewel: het komt deels wel. Iedere 2 weken verandert er iets aan de spawns. Je tijd komt nog!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Galaxis schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 23:02:
Ik ben ook al een tijdje bezig met pogo. Maar het deprimeert mij nu toch wel. Ben level 23, maar hier in de omgeving ( bergen op zoom ) is er niks spannends te vinden, als in de zin van;

exxecute
snorlax
lapras
squirtle
charmander
growlite

etc etc

Rij even naar de Bergse Plaat mijn collega's waren/zijn daar lyrisch over;)

Last.fm | Code Talks

• Hanky74
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:32
Mocht je fan zijn van Bulbasaur dan is een bezoekje aan het Mheenpark in Apeldoorn zeker aan te raden. Zit een nest waarbij er soms 3-4 tegelijk spawnen. Vanmiddag in 15 minuten tijd zeker 8 gevangen.

[ Voor 13% gewijzigd door Hanky74 op 17-12-2016 01:03 ]

Verwijderd

Is het het waard om een Dragonite 1480CP 98%IV met de moves steel wing en hyperbeam te upgraden? Te gebruiken als defender dan maar.

• CAP-Team
  • Laatst online: 16:31

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Weet iemand een plek in Twente waar veel Charmanders zitten? Ik moet er nog een heleboel voor Charleon en Charizard.

Edit:
Squirtle is ook handig voor Blastoise en Bulbasurs voor Venusaurs ;)

[ Voor 25% gewijzigd door CAP-Team op 17-12-2016 01:16 ]

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 00:02
Vannacht opeens een Scyther bij de sightings! Snel heen gegaan en jawel hoor: 1520cp schoon aan de haak. Jammer genoeg is het not likely dat hij veel headway in battles maakt, maar hey, nieuwe Pokedex entry :)

Was een mooie bonus tijdens mijn achtervolging van een team red member. Gast ('GHBverslaafde') zit volgens mij al in een stuk of 7 gyms en traptte mij nog even uit 3 van de 4 gyms waar ik in zat :( Toevallig was ik net onderweg naar huis toen hij de eerste eruit had geschopt, dus ik die kant op. Kon een spoor van aangevallen gyms zien :P helemaal gevolgd en uiteindelijk alle gyms + extra weer teruggepakt.

Op dit moment in 8 gyms, ik denk een persoonlijk record :) Hoop dat het blauwe team in mijn omgeving morgen iets eerder actief is dan het rode team en er vlot wat beestjes bij zetten. Als ik er weer 4 kan behouden ben ik tevreden, maar meer mag altijd...

Btw, ook hier geen kerstpika tegengekomen. Ook alweer een maand zonder 10km ei (40+ eieren uitgelopen in die tijd) en nog steeds geen gen2 poké's.

Heb overigens ook 100 Dratini candy's bij elkaar gespaard. Heb nu de volgende opties:
- Dragonair van 693cp evolueren met 60% IV
- Dratini van 472cp (ei) met 87% IV, maar dan moet ik nog 22 candy sparen.
Volgens mij kom ik bij geen van beide in de buurt bij een gymwaardige Pokémon, right?

[ Voor 16% gewijzigd door Richh op 17-12-2016 01:55 ]

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• ramones73
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 16-11 14:21
Richh schreef op zaterdag 17 december 2016 @ 01:49:

Heb overigens ook 100 Dratini candy's bij elkaar gespaard. Heb nu de volgende opties:
Volgens mij kom ik bij geen van beide in de buurt bij een gymwaardige Pokémon, right?
Right !

(en al heel zeker de dragonair niet doen)

[ Voor 5% gewijzigd door ramones73 op 17-12-2016 03:31 ]

• Switchie
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Verwijderd schreef op zaterdag 17 december 2016 @ 01:04:
Is het het waard om een Dragonite 1480CP 98%IV met de moves steel wing en hyperbeam te upgraden? Te gebruiken als defender dan maar.
Hyperbeam als defence is crap omdat deze veel te makkelijk te dodgen is. Als attacker heeft Dragonite weinig perks t.o.v. de standaard defenders als Snorlax, Gyarados en Vaporeon. Zou er zelf dus geen candy in stoppen.
Richh schreef op zaterdag 17 december 2016 @ 01:49:
Bij semi-gebrek aan perks is Dragonite imho sowieso over-rated. Enige pro is de hoge cp waardoor hij relatief veilig staat in gyms. Qua aanvallen van Vaporeon, Snorlax en Gyarados zijn respectievelijk Exeggcute, Rhydon en Jolteon veel betere kandidaten.

Aangezien je nu pas 100 candy hebt lijken dratini's mij redelijk schaars in jouw regio. Nu evolven zal dus betekenen dat levelen op den duur wellicht moeilijk is door gebrek aan candy. Vanuit dat oogpunt lekker doorsparen tot je een level 30 dratini tegen het lijf loopt. Deze zal na evolves richting de 3000cp gaan waarmee je tenminste een leuke positie kunt innemen in een gym.

[ Voor 14% gewijzigd door Switchie op 17-12-2016 03:54 ]

• petjekel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 26-10 14:51
Voor de mensen uit Breda en omgeving. Er zit een charmender spawnplek bij het Nonnenveld, achter het Breda's Museum. Gaat om stop van het museum en van Poolse tank divisie.

-edit-
Volgens mij is er ook iets gewijzigd met de regelmaat/variatie van het krijgen van eieren. Heb deze week al 2x 10km ei gedraaid. En ook 2km eieren.

[ Voor 31% gewijzigd door petjekel op 17-12-2016 09:19 ]

• A-Jay
petjekel schreef op zaterdag 17 december 2016 @ 09:16:
Voor de mensen uit Breda en omgeving. Er zit een charmender spawnplek bij het Nonnenveld, achter het Breda's Museum. Gaat om stop van het museum en van Poolse tank divisie.

-edit-
Volgens mij is er ook iets gewijzigd met de regelmaat/variatie van het krijgen van eieren. Heb deze week al 2x 10km ei gedraaid. En ook 2km eieren.
Ik heb de afgelopen week heel veel 2 kilometer eieren gekregen :Y

Maar 10km eieren -O-

En ik hoor iedereen maar zeggen hoeveel 10km eieren ze wel niet krijgen }:|

• C_V_S
  • Niet online
Zo na tijden mee lezen ook eens een reactie van mij.

Ben nu al een tijdje level 30 en daarom gestopt met Lucky Egg sessions want buiten dat je je pokemon nog kan power uppen heeft een hoger level niet zo heel veel meerwaarde.

Pokedex staat op 137.

Mis de volgende nog:

3. Venusaur (nog 64 candy nodig, dus wie een goede plek weet regio Rotterdam-Rijnmond graag)
6. Charizard (nog 3 candy nodig en dit is mijn buddy dus die is er van de week wel)
68. Machamp (nog 2 candy nodig dus die wordt hierna mijn buddy)
89. Muk (nog 39 candy nodig die wordt de buddy na Machop)
107. Hitmonchan (Geluk hebben met een 10 km ei)

De GPS op mijn werkt flipt nogal dus hij loopt dan al zo'n 10 - 12 per dag. Dan gaat het best hard inclusief mijn eigen kilometers.

Merendeel van de betere Pokemons hebben ik IV 80 of hoger. Vindt regelmatig een Eve van 700+ die mijn dan weer een mooie Pokemon geeft om in een gym te vangen (Flareon's en Vapereons van 2000+ heb ik zat)

Daarnaast zijn de meeste gyms hier niet bepaald stabiel dus moet echt een uurtje er voor uit trekken om er weer een stuk of 8 te zitten wat de dag er na er dan meestal alweer 4 zijn.

Moet wel zeggen dat ik mijn Pokedex vol hebben nog wel een uitdaging vindt maar voor de rest is het niet zo heel spannend.

Ook of je nu goede of slechte aanvallen hebt als je genoeg Pokemon met hoge CP hebt en genoeg Revives en Poisons gaat iedere Level 10 toch neer hoogstens dat het wat langer duurt....

• petjekel
A-Jay schreef op zaterdag 17 december 2016 @ 09:30:
[...]

Ik heb de afgelopen week heel veel 2 kilometer eieren gekregen :Y

Maar 10km eieren -O-

En ik hoor iedereen maar zeggen hoeveel 10km eieren ze wel niet krijgen }:|
Heb je al een gen2 uit 2km ei gekregen? Gister had ik uit 2km ei een Pikachu en vandaag een zubat..

• A-Jay
petjekel schreef op zaterdag 17 december 2016 @ 09:47:
[...]

Heb je al een gen2 uit 2km ei gekregen? Gister had ik uit 2km ei een Pikachu en vandaag een zubat..
Ja, mag ook niet echt klagen.
A-Jay schreef op maandag 12 december 2016 @ 20:57:
[afbeelding]

Iglybuff crash wel me app steeds als ik hem wil bekijken

[ Voor 36% gewijzigd door A-Jay op 17-12-2016 10:09 ]

Verwijderd

WoWo schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 22:44:
Ik hoop het wel want ik ben helemaal klaar net die spoofers. Zou blij zijn dat ze eindelijk daar wat tegen vinden. K*tvolk met dat gespoof.

• Galaxis
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:20
Werkt dat Gogps dan echt zo goed zonder dat je gebanned wordt? Dat is toch ernstig triest dan.

• tweakerjunior
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 17-11 20:18
Ik denk dat je niet wordt gebanned als je korte afstanden spooft. Soms kan je telefoon gps glitchen en kunnen ze ook onschuldige mensen bannnen. Bij niantic moet wel een belletje rinkelen als ik in 5 minuten naar central park ga en weer in nederland ben dezelfde dag.

• Sunfalls
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 05-10 12:16
Vaak zorgt het voor een softban van een uur of 3. Als je echt gebruikt maakt van een sniper kan je ook een hard-ban krijgen.

• JinShepard
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 21-11 15:37
Heel eerlijk gezegd twijfel ik soms wel om zo iets te gebruiken, het is gewoon dat mensen naast pokestops of gyms in voordeel zijn tegenover mensen die het niet zijn, waarom mag ik dan mezelf niet laten wandelen naar zoiets terwijl ik thuis zit, maar ja het blijft cheaten, al vind ik het in allebei de gevallen een ''cheat''

AMD 7800X3D, ASUS ROG STRIX X678E-E GAMING, G.Skill Trident Z Neo F5 6000mhz, Gigabyte GeForce RTX 4070 Ti EAGLE OC 12G

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Nu online
JinShepard schreef op zaterdag 17 december 2016 @ 11:41:
Heel eerlijk gezegd twijfel ik soms wel om zo iets te gebruiken, het is gewoon dat mensen naast pokestops of gyms in voordeel zijn tegenover mensen die het niet zijn, waarom mag ik dan mezelf niet laten wandelen naar zoiets terwijl ik thuis zit, maar ja het blijft cheaten, al vind ik het in allebei de gevallen een ''cheat''
Omdat wij sportief bezig zijn, calorieën verbruiken, gewicht verliezen en tegelijkertijd hier allemaal veel voldoening uit halen.

Die spoofers zitten in hun luie zetel met hun zak chips en blijven aankomen over de jaren.
Ze zullen ook veel rapper onder een steen liggen.

Als je zelfs bij een game die je op een leuke manier stimuleert om te wandelen, hardlopen, fietsen... nog niet van je luie reet komt, dan weet ik het ook niet meer.

• JinShepard
  • Laatst online: 21-11 15:37
Asgaro schreef op zaterdag 17 december 2016 @ 11:48:
[...]

Omdat wij sportief bezig zijn, calorieën verbruiken, gewicht verliezen en tegelijkertijd hier allemaal veel voldoening uit halen.

Die spoofers zitten in hun luie zetel met hun zak chips en blijven aankomen over de jaren.
Ze zullen ook veel rapper onder een steen liggen.

Als je zelfs bij een game die je op een leuke manier stimuleert om te wandelen, hardlopen, fietsen... nog niet van je luie reet komt, dan weet ik het ook niet meer.
Persoonlijk heb ik pokemonGO niet om sportief te zijn of om sportief te worden, dat heb ik er niet voor nodig :F Plus is dat wel extreem kort door de bocht gedacht naar mijn mening.

AMD 7800X3D, ASUS ROG STRIX X678E-E GAMING, G.Skill Trident Z Neo F5 6000mhz, Gigabyte GeForce RTX 4070 Ti EAGLE OC 12G

• tweakerjunior
Ik heb een rhydon van 2393 cp
80% IV level 26
AT 13 DEF 13 HP 10
moveset: mudslap en megahorn. Het is een C moveset.
Is het de moeite waard om hem te poweruppen tot level 30 of 31 of kan ik beter op een andere rhyhorn met een betere moveset wachten. Ik wil hem graag als gym defemder gebruiken.

Is megehorn niet een counter tegen grass/psychic of water/psychic pokemon ?

[ Voor 11% gewijzigd door tweakerjunior op 17-12-2016 12:10 ]

Verwijderd

JinShepard schreef op zaterdag 17 december 2016 @ 11:41:
Ik heb ook een pokestop voor de deur maar zie dit niet als voordeel. Ik blijf echt niet een uur lang thuis aan de raam tegen de voorgevel zitten om maar om de 5 min 1 stop te kunnen draaien. Dan ga jik dat uur liever naar een parkje waar ik op een uur 100 stops kan halen met de fiets.

1 gym maakt het verschil ook niet. Maar die spoofers pakken er zonder moeite 10 of zelfs meer.

Mensen die met meerdere acounts een spelen en zo even hun vriendin/vrouw en kinderen er bij in een gym stoppen is voor mij ook hetzelfde als spoofen. Dit is dus ook tegen de regels.

De meeste spelers vergeten dat je normaal vecht tegen mensen uit je eigen omgeving wat dan evenveel voordelen/nadelen heeft qua aantal stops/gyms/pokemon in je omgeving.

Al zou ik ook wel eens zo snel naar Japan ofzo willen gaan of gewoon de huidige situatie te bekijken van de lvl van je huidige gyms enzo.

Maar ik ga zeker niet op eender welke manier het risico nemen om mijn huidige acount waar ik zoveel moeite voor heb moeten doen in gevaar te brengen voor een ban.
Die soft bans zijn wel echt belachelijk :(

Zelf iv controleren doe ik handmatig omdat ik al schrik heb dat ze een app detecteren die ze voor iets anders aanzien ;)

Verwijderd

tweakerjunior schreef op zaterdag 17 december 2016 @ 12:04:
80% IV level 26
AT 13 DEF 13 HP 10
Is het de moeite waard om hem te poweruppen tot level 30 of 31 of kan ik beter op een andere rhyhorn met een betere moveset wachten. Ik wil hem graag als gym defemder gebruiken.

Rhydon is een slechte defender want vaporeon krijg je veel te makkelijk.

Die moves zijn ook slecht dus niet power uppen..

• CaptJackSparrow
  • Niet online
tweakerjunior schreef op zaterdag 17 december 2016 @ 12:04:
80% IV level 26
AT 13 DEF 13 HP 10

Ik neem aan dat je al candy in die Rhydon geïnvesteerd hebt en hem niet in het wild gevangen hebt. Als je hem NU kunt gebruiken in een gym als je hem upt omdat je alle hogere CP beesten al in gyms hebt staan/kunt zetten dan zou ik hem altijd uppen.

Movesets zijn leuk maar hoge CP is als het op gyms aan komt zo goed als zaligmakend vanwege de hogere positie die je daarmee in de gym kunt innemen.

En deze is wel handig: Google Play: Weakness/Resistance Calculator

• tweakerjunior
Verwijderd schreef op zaterdag 17 december 2016 @ 12:17:
[...]

Rhydon is een slechte defender want vaporeon krijg je veel te makkelijk.

Die moves zijn ook slecht dus niet power uppen..
Bedankt voor de snelle reactie :)
Ik heb net een vaporeon van 2300 cp 96%IV en perfecte moveset gemaakt :)
Ik denk dat ik die ga poweruppen :)

• tweakerjunior
CaptJackSparrow schreef op zaterdag 17 december 2016 @ 12:19:
[...]

Ik neem aan dat je al candy in die Rhydon geïnvesteerd hebt en hem niet in het wild gevangen hebt. Als je hem NU kunt gebruiken in een gym als je hem upt omdat je alle hogere CP beesten al in gyms hebt staan/kunt zetten dan zou ik hem altijd uppen.

Movesets zijn leuk maar hoge CP is als het op gyms aan komt zo goed als zaligmakend vanwege de hogere positie die je daarmee in de gym kunt innemen.

Ik heb geen candy in hem geinvesteerd. Ik had een rydhon van 1600 cp voordat de cp werd veranderd werd hij plotseling 2393 :)
Mijn top 5 pokemon zitten al een tijdje in gyms (2700+ cp)

[ Voor 3% gewijzigd door tweakerjunior op 17-12-2016 12:23 ]

• CaptJackSparrow
  • Niet online
tweakerjunior schreef op zaterdag 17 december 2016 @ 12:20:
[...]

Bedankt voor de snelle reactie :)
Ik heb net een vaporeon van 2300 cp 96%IV en perfecte moveset gemaakt :)
Ik denk dat ik die ga poweruppen :)
Als dust je beperkende factor is moet je natuurlijk wat selectiever zijn.

Verwijderd

CaptJackSparrow schreef op zaterdag 17 december 2016 @ 12:19:
[...]

Ik vind dat je een gym sterker moet maken en er niet gewoon meer troep in gooien.
Die gym gaat dan ook niet langer blijven staan en dan heb je niks aan je hoge plaatsje.

• CaptJackSparrow
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 17 december 2016 @ 12:23:
[...]

Ik vind dat je een gym sterker moet maken en er niet gewoon meer troep in gooien.
Die gym gaat dan ook niet langer blijven staan en dan heb je niks aan je hoge plaatsje.
Als je de luxe hebt om die keuze te kunnen maken dan wel. Heb je geen andere hoge beesten en moet je kiezen tussen een lage positie met goede moveset of hoge positie met minder goede dan denk ik dat men voor de hogere positie zal gaan.

• tweakerjunior
CaptJackSparrow schreef op zaterdag 17 december 2016 @ 12:23:
[...]

Als dust je beperkende factor is moet je natuurlijk wat selectiever zijn.
Ik heb eeb soort stardust crisis :)
Ik krijg elke dag 5000 stardust uit gyms en 700 stardust door first catch of the day. Ik doe er ongeveer 2 weken over om 100k stardust te sparen maar dat wordt weer gelijk geinvesteerd :)

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Nu online
JinShepard schreef op zaterdag 17 december 2016 @ 11:54:
[...]

Persoonlijk heb ik pokemonGO niet om sportief te zijn of om sportief te worden, dat heb ik er niet voor nodig :F Plus is dat wel extreem kort door de bocht gedacht naar mijn mening.
Maar zonder het rondlopen in de real-life wereld is er toch niets aan dit spel?

Beeld je even in dat de game zoals het nu is, enkel te spelen is met een joystick op je scherm waarmee je je character doet bewegen... De game zou een regelrechte flop geweest zijn.

Dan kan je beter de volwaardige Pokémon games op de Nintendo GameBoy/DS spelen want die hebben veel meer diepgaande gameplay.
(Tenzij je net tegen de pixel art bent in die games en net het 3D effect van PoGO je aanspreekt.)

• My-life
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:20
Verwijderd schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 14:52:
[...]

All G is echt super fijn!

Groeten van een Appellaar!

ps advanced features code is: allginfo
Heb jij ALL G updated naar 2.0? Ik nog niet, de oude versie werkt prima hoewel de interface wel wat beter kan.
Ik vind het wel vreemd dat de app maar 1 recensie heeft.

Verwijderd

CaptJackSparrow schreef op zaterdag 17 december 2016 @ 12:25:
[...]

Als je de luxe hebt om die keuze te kunnen maken dan wel. Heb je geen andere hoge beesten en moet je kiezen tussen een lage positie met goede moveset of hoge positie met minder goede dan denk ik dat men voor de hogere positie zal gaan.
Als je dust blijft verspillen aan pokemon met slechte moves dan ga je die pokemon met goede moves (en iv) ook niet naar omhoog kunnen doen.

• GroeneThee
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 21-11 20:40
Hoopte gisteren een Charmander nest in de buurt ontdekt te hebben, in 5 minuten 3 stuks. Vandaag met het meisje er naar toe gegaan maar niets gezien in een uur.
Toch best jammer 😬

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 00:02
petjekel schreef op zaterdag 17 december 2016 @ 09:47:
[...]

Ik heb letterlijk 5 spearows uit 2km eieren getrokken sinds de update. Gaat helemaal nergens over 7(8)7

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• darkdesign
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Richh schreef op zaterdag 17 december 2016 @ 17:05:
[...]

Ik heb letterlijk 5 spearows uit 2km eieren getrokken sinds de update. Gaat helemaal nergens over 7(8)7
Hier ook een doos vol met Weedle's :')

Verwijderd

My-life schreef op zaterdag 17 december 2016 @ 13:05:
[...]

Heb jij ALL G updated naar 2.0? Ik nog niet, de oude versie werkt prima hoewel de interface wel wat beter kan.
Ik vind het wel vreemd dat de app maar 1 recensie heeft.
Ik heb ios. Dus ja. Prima app!

Verwijderd

[...]

Het is gewoon kut als je dit doet. Staan mensen zoals ik in de kou te battelen en pokestops te draaien. En dan sta naast een net veroverde gym komt er weer een kneus voorbij die je niet ziet en je werk ongedaan maakt. Plus het mag niet. Dus als je het doet verdien je de qualificatie loser.

• Switchie
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

[...]

Wat jouw motieven zijn, is niet relevant. Als je het spel wilt spelen, speel het dan volgens de regels.
Je kunt proberen recht te praten wat krom is, maar feit blijft dat je door te cheaten andere eerlijke spelers dupeert.
Zie je het al voor je dat de mannen van Ajax vanavond met 22 man het veld opkomen "Tja, normaal is 11 man de regel maar wij komen hier natuurlijk voor de winst, niet om sportief te doen"
Kom op zeg. Je snapt toch zelf dat deze redenatie te bezopen voor woorden is.
Regels zijn as is. Als je dit niet aanspreekt, zoek je toch een spel wat beter aansluit bij jouw wensen?

Verwijderd

Switchie schreef op zaterdag 17 december 2016 @ 19:05:
[...]

Wat jouw motieven zijn, is niet relevant. Als je het spel wilt spelen, speel het dan volgens de regels.
Je kunt proberen recht te praten wat krom is, maar feit blijft dat je door te cheaten andere eerlijke spelers dupeert.
Zie je het al voor je dat de mannen van Ajax vanavond met 22 man het veld opkomen "Tja, normaal is 11 man de regel maar wij komen hier natuurlijk voor de winst, niet om sportief te doen"
Kom op zeg. Je snapt toch zelf dat deze redenatie te bezopen voor woorden is.
Regels zijn as is. Als je dit niet aanspreekt, zoek je toch een spel wat beter aansluit bij jouw wensen?
koop lekker een ps4 of zo. Kan je lekker warm online gamen met een veel betere resolutie!

• Switchie
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Verwijderd schreef op zaterdag 17 december 2016 @ 20:32:
[...]

koop lekker een ps4 of zo. Kan je lekker warm online gamen met een veel betere resolutie!
Ach ja, genoeg geneuzel. Laten we ons weer focussen op de echte problemen in dit leven!

Mijn Snorlax is vandaag teruggekomen van vakantie. Opzich niet eens zo'n ramp want nu kon ik hem eindelijk weer een beetje poweruppen. Zie nu alleen dat de volgende power up een whopping 10 candies kost. :o
Hopelijk komt er snel weer een buddy event waar het aantal km's / 4 gaat.
Heb 3 Snorries die ik qua level een beetje aan de max probeer te houden. Betekent op zijn minst 150 km lopen om alle 3 van 1 extra leveltje te voorzien :X

Ps. Sindskort ook wat meer bezig met de medals. Levelen valt weinig eer aan te behalen en de gyms geloof ik op moment ook wel. Op basis van eigen statistieken is 1 op de 10 gevangen Rattata een tiny-modelletje. Moet dan og 120 ratjes vangen voor een nieuw gouden cirkeltje oOo
Medal to-do list
Breeder: 401 / 500 eggs
Fisherman: 130 / 300 magikarp
Youngster: 288 / 300 rattata
Pikachu fan: 129 / 300 pikachu

Black belt: 125 / 200 fighting pokemon
Dragon tamer: 147 / 200 dragon pokemon
Skier: 44/200 ice pokemon

[ Voor 26% gewijzigd door Switchie op 17-12-2016 20:58 ]

Verwijderd

Zo is dat! Morgen weer ff naar kijkduin toe. Ff mijn stardust op krikken. Candy heb ik zatvan alles. En hopelijk ga ik morgen naar level 34 doorstoten. Kan ik eindelijk wat pokemons die nu op level 33 zijn uppen. Want dat trainer level to low geloof ik nu wel.

• hneel
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:19

hneel

denkt er het zijne van

Under Control schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 15:47:
Alvast candies sparen voor gen2. Dit is mijn lijstje tot nu toe:
...
o - Hitmontop
Hoe gaan ze dat doen met candies? Ik heb nu 30 hitmonlee-candy en 11-hitmonchan-candy.
Maar als ik het wel heb evolueren ze straks alledrie (dus inclusief de nieuwe Hitmontop) uit een Tyrogue.
Heb ik dan straks Tyrogue-candy nodig?

Verwijderd

Ik weet niet precies hoe iedereen er bij komt dat gen2 komt met allemaal nieuwe pokemons. Niantic heeft daar helemaal geen uitspraak overgedaan. Volgens mij.

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 17 december 2016 @ 22:08:
Ik weet niet precies hoe iedereen er bij komt dat gen2 komt met allemaal nieuwe pokemons. Niantic heeft daar helemaal geen uitspraak overgedaan. Volgens mij.
Ik leid het zelf af uit de dex die in mijn geval nu doorloopt tot no 174 omdat ik een buff in een gym tegenkwam.

Verwijderd

Dat bedoel ik dus. Dat zijn er 20? Extra? Maar wanneer en wat en hoe geen idee. Kunnen volstrekt nieuwe types zijn maar ook evoluties van bestaande. Ook gesponsorde types(bezoek bedrijf x en vang type y) Ergo weten niet heel erg veel. Blijft speculatie wat mij betreft.

• Switchie
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Verwijderd schreef op zaterdag 17 december 2016 @ 22:02:
Zo is dat! Morgen weer ff naar kijkduin toe. Ff mijn stardust op krikken. Candy heb ik zatvan alles. En hopelijk ga ik morgen naar level 34 doorstoten. Kan ik eindelijk wat pokemons die nu op level 33 zijn uppen. Want dat trainer level to low geloof ik nu wel.
Grappig dat jij juist een stardust-crisis lijkt te hebben terwijl bij mij de candies het struikelblok zijn. Ben zelf begin level 34 dus redelijk vergelijkbaar met jou. Alleen is mijn account voorzien van 826k stardust. In principe level ik alleen nog maar mijn top 15 pokies. Meer ga ik er toch niet in gyms zetten en voor het aanvallen heb ik niet perse max cp nodig om de tegenstander neer te halen.
Mijn top 15 ziet er momenteel als volgt uit;
- 3 Dragonite (2 candies)
- 5 Gyarados (522 candies)
- 2 Snorlax (6 candies)
- 3 Rhydon (41 candies)
- 1 Vaporeon (395 candies)
- 1 Exeggutor (41 candies)
(Vlak) hieronder zwerven nog wat Jolteons, 2 Exeggutors, een Lapras en een Arcanine waar ik eventueel nog wat in investeer maar de rest van de pokies laat ik over het algemeen voor wat ze zijn.

Van bovenstaande lijstje is overigens alleen 1 Snorlax momenteel maxed out. De rest zit al een tijdje vast waardoor ik ze niet kan levelen. Wat betreft candies zou ik de Gyaradosjes en Vaporeons nog een boost kunnen geven maar voor de overige modelletjes ga ik keihard tegen tekort aan snoep aanlopen.

Verwijderd

@Mowikan, maybe, maar ik heb ook al screenshots van het voorstadium van Magmar, Magby voorbij zien komen. Deze neemt plaats 240 in.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2016 22:24 ]

• Switchie
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Verwijderd schreef op zaterdag 17 december 2016 @ 22:12:
[...]

Ik leid het zelf af uit de dex die in mijn geval nu doorloopt tot no 174 omdat ik een buff in een gym tegenkwam.
Hoeft natuurlijk niet direct te betekenen dat deze 20 lege vakjes ook direct opgevuld gaan worden. In de gen1 pokedex zijn ook 3 vakjes gereserveerd voor de 3 legendarische vogeltjes. Sinds de komst van gen 2 zijn hier ook de 2 vakjes van Mew en Mewto bijgekomen. Zie deze 5 pokies zo 1,2,3 nog niet zo snel verschijnen.
Verwijderd schreef op zaterdag 17 december 2016 @ 22:20:
@Mowikan, maybe, maar ik heb ook al screenshots van het voorstadium van Magmar, Magby voorbij zien komen. Deze neemt plaats 240 in.
Klopt. In eerste instantie hebben ze om onbekende redenen louter de babies van gen1 pokies gereleased. Deze modelletjes zijn enkel nog te verkrijgen dmv uitlopen van eggs. Los van het feit dat het een leuke link is (baby uit eieren laten komen) denk ik dat ze hier bewust voor gekozen hebben om mensen weer naar buiten te krijgen. Gyms kunnen vanaf de luie bank gecashed worden en veel mensen zullen vanaf deze positie ook nog wel eens een pokie zien spawnen boven de tv. Voor eggs moet je gewoon keiharde km's maken :)

[ Voor 40% gewijzigd door Switchie op 17-12-2016 22:43 ]

• Mirx_NL
Op silphroad kun je de hele gen2 lineup inclusief voorlopige stats (want zoals we weten wijzigen ze die wel eens...) zien. Zitten al in de code van de huidige app.

• schaapiej
  • Laatst online: 21-11 20:57
Verwijderd schreef op zaterdag 17 december 2016 @ 22:08:
Trainers,

Professor Willow has discovered Togepi and Pichu hatching from Eggs! Starting later today, Trainers will have the opportunity to hatch these and several other Pokémon that were originally discovered in the Johto Region in Pokémon Gold and Pokémon Silver video games. These are the first of more Pokémon coming to Pokémon GO over the next few months. Be sure to use the hashtag #PokemonGO on Twitter to share your experiences as you explore your local neighborhoods with family and friends, walk to hatch these Pokémon from Eggs, and register them to your collection this holiday season. We can’t wait to see what Pokémon you’ve hatched!

—The Pokémon GO team
Bron: dit bericht op de FB pagina van Pokémon GO. Ze benoemen in dit stukje niet specifiek de Gen2 Pokémon, maar de combinatie tussen "these and several other Pokémon that were originally discovered in the Johto Region" plus "These are the first of more Pokémon coming to Pokémon GO over the next few months" wijzen toch eerder op Gen2 dan de missende uit Gen1.

Of ze ooit de regio exclusieve overal los gaan laten is maar de vraag. En de andere Gen1 laten ze denk ik niet zomaar los. Daar kunnen ze, als ze slim zijn (en dat is Niantic :X), nog heel wat geld aan verdienen!

<GoT>NightStalker

• petjekel
Van een aantal Pokémon die ik uit een ei heb krijg ik geen waarde met het uitrekenen van de iv. Meer die dat probleem hebben?

• Mirx_NL
Dan heeft je calculator waarschijnlijk nog geen gen2 data toegevoegd. Check of je de laatste versie hebt.
PokeGenie op IOS heeft sinds de 16e iig gen2 data.

• schaapiej
petjekel schreef op zondag 18 december 2016 @ 09:39:
Van een aantal Pokémon die ik uit een ei heb krijg ik geen waarde met het uitrekenen van de iv. Meer die dat probleem hebben?
Hier geen problemen.
Igglybuff en Elekid even getest via Pokeassistant en dat werkt gewoon.

<GoT>NightStalker

• CaptJackSparrow
  • Niet online
Ik heb wel met GoIV dat die van (sommige?) Metapods geen IV kan berekenen (niet L30). Lijkt een bug te zijn.

• Bobje
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 26-05-2024
Smoochem, Igglybuff en Pichu zijn al in de pocket!

• aljooge
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 00:10
Pokemon go levert geld op. Merk dat het gasverbruik dit jaar met 19,3% is gedaald en het elektra met 9,6%. Hoewel gas nog toe te schrijven is aan het zachte weer van de afgelopen tijd, kan de elektra alleen worden toegeschreven aan het buiten zijn en geen gebruik maken van licht/tv en pc.

Denk dat ik met elektra ongeveer 42 euro heb bespaard en met gas 53 euro.
Kan je een hoop muntjes van kopen.

• petjekel
schaapiej schreef op zondag 18 december 2016 @ 10:08:
[...]

Hier geen problemen.
Igglybuff en Elekid even getest via Pokeassistant en dat werkt gewoon.
Had er ff bij moeten zeggen dat het om gen1 Pokémon gaat

• C_V_S
  • Niet online
Ik rename mijn Pokemons altijd naar de gym waarin ze staan omdat ik anders geen idee heb welke ze nog wel instaan of uitgeschopt zijn.

Zien andere ook die naam die ik er aan gegeven heb?

• Moddie
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 08-11-2024
xienator schreef op zondag 18 december 2016 @ 11:42:
Ik rename mijn Pokemons altijd naar de gym waarin ze staan omdat ik anders geen idee heb welke ze nog wel instaan of uitgeschopt zijn.

Toen ik er nog flink actief mee was, maakte ik altijd een print screen van me pokemon in de gym. En dan elke week die folder van printscreens een beetje opschonen, zodat dezelfde pokemon er niet twee x in staat

• ramones73
  • Laatst online: 16-11 14:21
xienator schreef op zondag 18 december 2016 @ 11:42:

Nee , hoe je je pokemon ook noemt , anderen zien gewoon de standaard naam voor elke pokemon.

• schaapiej
petjekel schreef op zondag 18 december 2016 @ 11:31:
[...]

Had er ff bij moeten zeggen dat het om gen1 Pokémon gaat
En ik ging blind van Gen2 uit door die andere reactie :p ook allerlei ander spul kan ik gewoon berekenen.. heb je een voorbeeld waar het niet bij lukt? Screenshotje incl appraise info.

Moet nog één Eevee vangen om daar 1000 candy voor te hebben! Kom dat ding intussen bijna vaker tegen dan Pidgey :X

<GoT>NightStalker

Verwijderd

niet hier 2 onixen gevangen in een half uur tijd op dezelfde plek, daarvoor echt nog nooit een onix gezien hier in het dorp :)

• jaydenjarno
  • Laatst online: 20-11 13:07
Ik heb nu in gyms dat de ar aan staat. En bij Pokemons vangen uit. Hoe zet ik dit uit in de gyms? Kan geen knopje vinden

• Switchie
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

jaydenjarno schreef op zondag 18 december 2016 @ 14:55:
Ik heb nu in gyms dat de ar aan staat. En bij Pokemons vangen uit. Hoe zet ik dit uit in de gyms? Kan geen knopje vinden
In het 'hoofdscherm' is van Gyms is de AR schuif verplaatst naar linksonder.
Heb hier zelf ook menig battle in ar gevoerd voordat ik hier achterkwam 8)7

• jaydenjarno
  • Laatst online: 20-11 13:07
OK top. Ga ik dan maar eens doen. Dank je

• GroeneThee
Dat moment dat je Aerodactyl (CP 1850) in het wild tegen komt en hij na je eerste bal (incl snoepje) ontsnapt en weg vlucht |:( ;w -O-

[ Voor 3% gewijzigd door GroeneThee op 18-12-2016 16:00 ]

• schaapiej
GroeneThee schreef op zondag 18 december 2016 @ 16:00:
Dat moment dat je Aerodactyl (CP 1850) in het wild tegen komt en hij na je eerste bal (incl snoepje) ontsnapt en weg vlucht |:( ;w -O-
De volgende die je tegen komt vang je...
spoiler:
... en blijkt dan een Ditto te zijn! :+

<GoT>NightStalker

• GroeneThee
:o Meisje is daar fan van ;)

Maar we baalden wel even :| gelukkig hebben we m al uit een ei anders.... :'(

Maar we vetrekken over volgende week voor een paar dagen naar winterswijk, iemand die daar vandaan komt en wat tips kan geven? Ook nog op zoek naar een charmander nest ergens.... (ze hebben kerstvakantie :X )

• WoWo
aljooge schreef op zondag 18 december 2016 @ 10:55:
Pokemon go levert geld op. Merk dat het gasverbruik dit jaar met 19,3% is gedaald en het elektra met 9,6%. Hoewel gas nog toe te schrijven is aan het zachte weer van de afgelopen tijd, kan de elektra alleen worden toegeschreven aan het buiten zijn en geen gebruik maken van licht/tv en pc.

Denk dat ik met elektra ongeveer 42 euro heb bespaard en met gas 53 euro.
Kan je een hoop muntjes van kopen.
LOL Dat gaat hier helaas niet op. Mss WoWo heeft het altijd koud en vindt pokemon stom |:( dus het huis moet toch verwarmd worden...

• schaapiej
WoWo schreef op zondag 18 december 2016 @ 18:23:
[...]

LOL Dat gaat hier helaas niet op. Mss WoWo heeft het altijd koud en vindt pokemon stom |:( dus het huis moet toch verwarmd worden...
Koop een Pikachu onesie voor haar! :+ })

<GoT>NightStalker

• WoWo
schaapiej schreef op zondag 18 december 2016 @ 18:25:
[...]

Koop een Pikachu onesie voor haar! :+ })
Heeft ze al :+
Afbeeldingslocatie: http://feestinjebeest.nl/wp-content/uploads/Pikachu11.jpg

• petjekel
schaapiej schreef op zondag 18 december 2016 @ 13:14:
[...]

En ik ging blind van Gen2 uit door die andere reactie :p ook allerlei ander spul kan ik gewoon berekenen.. heb je een voorbeeld waar het niet bij lukt? Screenshotje incl appraise info.

Moet nog één Eevee vangen om daar 1000 candy voor te hebben! Kom dat ding intussen bijna vaker tegen dan Pidgey :X
Sure wil ik best doen. Heb je nog een tip qua site zodat ik de screenshot hier kan plaatsen?

• CaptJackSparrow
  • Niet online
petjekel schreef op zondag 18 december 2016 @ 19:45:
[...]

Sure wil ik best doen. Heb je nog een tip qua site zodat ik de screenshot hier kan plaatsen?
Ik vind http://tinypic.com/ wel bruikbaar.

• hneel
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:19

hneel

denkt er het zijne van

Bobje schreef op zondag 18 december 2016 @ 10:41:
Smoochem, Igglybuff en Pichu zijn al in de pocket!
Hoeveel eieren heb je daarvoor moeten hatchen?

• petjekel
schaapiej schreef op zondag 18 december 2016 @ 13:14:
[...]

Voorbeeldje
Afbeeldingslocatie: http://i68.tinypic.com/2nh2vcp.png
Appraise
HP, impresed with defense, its got excellent stats! How exciting!

Alvast dank :)

• CaptJackSparrow
  • Niet online
petjekel schreef op zondag 18 december 2016 @ 21:50:
[...]

Voorbeeldje
[afbeelding]
Appraise

Je moet alleen geen URL tags maar IMG tags gebruiken.
Zo dus: :)

Edit: Je had het ondertussen al door. ;)

[ Voor 9% gewijzigd door CaptJackSparrow op 18-12-2016 21:56 ]

• sixtiek
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 16:28
Technisch vraagje: sinds een paar spelupdates geleden dropt het volume van mijn muziekapps zodra ik Pokémon Go activeer, en niet zo'n beetje ook. Volume verhogen kan, maar wanneer er een melding binnenkomt (e-mail, WhatsApp, whatever) of ik switch naar een andere app knalt 'ie weer naar "normaal" maar inmiddels dus knalhard volume en word ik horendol. De in game sounds heb ik allang uit want als ik mijn muziek harder zet gaan die er evenredig harder keihard overheen. Erg hinderlijk :X . Dit gebeurt op mijn iPhone SE met zowel de native Apple music player als Spotify, en zoals gezegd sinds een aantal app updates geleden, daarvoor niet.

Is dit een bekend fenomeen? Is hier iets tegen te doen :? ?

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

sixtiek schreef op maandag 19 december 2016 @ 01:04:
Technisch vraagje: sinds een paar spelupdates geleden dropt het volume van mijn muziekapps zodra ik Pokémon Go activeer, en niet zo'n beetje ook. Volume verhogen kan, maar wanneer er een melding binnenkomt (e-mail, WhatsApp, whatever) of ik switch naar een andere app knalt 'ie weer naar "normaal" maar inmiddels dus knalhard volume en word ik horendol. De in game sounds heb ik allang uit want als ik mijn muziek harder zet gaan die er evenredig harder keihard overheen. Erg hinderlijk :X . Dit gebeurt op mijn iPhone SE met zowel de native Apple music player als Spotify, en zoals gezegd sinds een aantal app updates geleden, daarvoor niet.

Is dit een bekend fenomeen? Is hier iets tegen te doen :? ?
Ik had het laatst ook met een ander spel. Volgend mij is het eerder iets aan de kant van iOS :(

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16:52

Haan

dotnetter

Ja super irritant is dat (hier ook een iPhone SE), maar ik dacht te hebben gelezen dat mensen met Android er ook last van hebben. Het moet sowieso aan de Pokemon go app liggen, want geen enkele andere app heeft bij mij ooit zoiets met het volume gedaan.

Kater? Eerst water, de rest komt later

• Shiro
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 19:51

Shiro

Serenity

Haan schreef op maandag 19 december 2016 @ 07:39:
Ja super irritant is dat (hier ook een iPhone SE), maar ik dacht te hebben gelezen dat mensen met Android er ook last van hebben. Het moet sowieso aan de Pokemon go app liggen, want geen enkele andere app heeft bij mij ooit zoiets met het volume gedaan.
Ligt aan de Unity engine dat door Pokemon go gebruikt wordt. Ofwel, elk game dat gebruik maakt van de oude versie van de Unity engine zal dit probleem ook hebben.

Het is al een een paar weken geleden gefixed in Unity, maar blijkbaar is Niantic nog niet over naar de nieuwe versie.

Juniper RWD

• schaapiej
petjekel schreef op zondag 18 december 2016 @ 21:50:
[...]

Voorbeeldje
[afbeelding]
Appraise

Als ik de stats bij Pokeassistant invoer krijg ik de melding;
"No combinations found. Are you sure you have not powered-up before?"
Zodra ik Powered op Yes zet krijg ik een IV naar voren van 88.9. Kan 't zijn dat je, wellicht per ongeluk, een keer op Power up hebt geklikt?

<GoT>NightStalker

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16:52

Haan

dotnetter

Shiro schreef op maandag 19 december 2016 @ 08:02:
[...]

Ligt aan de Unity engine dat door Pokemon go gebruikt wordt. Ofwel, elk game dat gebruik maakt van de oude versie van de Unity engine zal dit probleem ook hebben.

Het is al een een paar weken geleden gefixed in Unity, maar blijkbaar is Niantic nog niet over naar de nieuwe versie.
OK, goed om te weten. Dan zal het op een gegeven moment hopelijk wel weer opgelost zijn.

Kater? Eerst water, de rest komt later

• assasinbats
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22:40
Eindelijk een Charmander nest dichtbij. Het Europark in Alphen heeft nu een paar Charmander plekken
Pagina: 1 ... 40 ... 100 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is niet de bedoeling dat hacks, cheats, GPS-spoofs of dataminers besproken worden op dit forum. Ook is het bespreken van 3rd party apps en sites niet toegestaan die gegevens gebruiken/zichtbaar maken die normaal gesproken niet zichtbaar zijn. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers. Discussie over het gebruik van IV calculators is wel toegestaan.

Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.

Online IV calculator
Evolve calculator
Pokémon movesets
Server status