Vannacht opeens een Scyther bij de sightings! Snel heen gegaan en jawel hoor: 1520cp schoon aan de haak. Jammer genoeg is het not likely dat hij veel headway in battles maakt, maar hey, nieuwe Pokedex entry
Was een mooie bonus tijdens mijn achtervolging van een team red member. Gast ('GHBverslaafde') zit volgens mij al in een stuk of 7 gyms en traptte mij nog even uit 3 van de 4 gyms waar ik in zat

Toevallig was ik net onderweg naar huis toen hij de eerste eruit had geschopt, dus ik die kant op. Kon een spoor van aangevallen gyms zien

helemaal gevolgd en uiteindelijk alle gyms + extra weer teruggepakt.
Op dit moment in 8 gyms, ik denk een persoonlijk record

Hoop dat het blauwe team in mijn omgeving morgen iets eerder actief is dan het rode team en er vlot wat beestjes bij zetten. Als ik er weer 4 kan behouden ben ik tevreden, maar meer mag altijd...
Btw, ook hier geen kerstpika tegengekomen. Ook alweer een maand zonder 10km ei (40+ eieren uitgelopen in die tijd) en nog steeds geen gen2 poké's.
Heb overigens ook 100 Dratini candy's bij elkaar gespaard. Heb nu de volgende opties:
- Dragonair van 693cp evolueren met 60% IV
- Dratini van 472cp (ei) met 87% IV, maar dan moet ik nog 22 candy sparen.
Volgens mij kom ik bij geen van beide in de buurt bij een gymwaardige Pokémon, right?
[
Voor 16% gewijzigd door
Richh op 17-12-2016 01:55
]